Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch ziet er trouwens goed uit, algemene damage increase is opzich geen slecht idee en sommige nutteloze wapens krijgen wat meer kans. AS VAL krijgt een zeer mooie boost die wellicht niet nodig is naar mijn idee. Ik zie het als een wapen voor mensen met skills, dat wordt het nu een stukje minder.

@ Codecaster: Close combat met een MG36 of M27 en claymores. Ideaal in rush en kleine conquest mappen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 20-02-2012 11:00 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
kristan schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:24:
Hebben jullie ooit gehad dat jullie geraped werden, je komt halverwege het potje binnen, en jíj bent degene die het verschil maakt?
Soms heb ik dat gevoel wel eens ja; zit je weer eens in Damavand Peak, iedereen zit zich uit te sloven in de tunnel, er gebeurt helemaal niks... En dan komt de helikopter beschikbaar. Spring erin, vlieg naar de andere kant, cap eens wat, en ineens wint je team de ronde. Misschien niet een direct verband, maar het voelde wel zo.

Echt, soms heb ik zoiets van 'waarom doet niemand iets spannends', :/. Afgelopen paar dagen ook eens Metro gespeeld... zelfde verhaal, iedereen zit wat om te klooien bij de trappen, maar niemand heeft de ballen om eens door te drukken. Famas is wel m'n favoriete wapen aan het worden overigens, in Metro was hij iig zeer efficient.

mbt classes: ik kan met alles wel overweg, behalve Recon, daar vind ik echt niks aan... In BFBC2 was hij nog leuk met motion sensors en shotgun, lekker Rambo uithangen, maar in BF3? Heb het nog niet door denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 07:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik wil nog steeds een keer springen bij Davamand Peak. Heb het spel nu al zo'n 70 uur gespeeld, regelmatig Davamand peak gedaan, maar nog nooit aan de goede kant, of de goede game mode gespeeld?
Kan het alleen op Rush ofzo?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 14:04
Alleen Rush inderdaad, de aanvallende zijde.

Bid dat er geen snipers in je team zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YopY schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:09:
Echt, soms heb ik zoiets van 'waarom doet niemand iets spannends', :/. Afgelopen paar dagen ook eens Metro gespeeld... zelfde verhaal, iedereen zit wat om te klooien bij de trappen, maar niemand heeft de ballen om eens door te drukken. Famas is wel m'n favoriete wapen aan het worden overigens, in Metro was hij iig zeer efficient.
Nobody cares over winnen of verliezen, persoonlijke score of persoonlijk vermaak is waar het bij velen om gaat. Sommigen vinden snipen leuker dan zorgen dat het team wint. Sommigen vinden CQC in de tunnels leuker dan flanken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402106

Net een heerlijk vervelende rush match gehad, verloren, maar een belachelijk hoog aantal kills ;)
zie hier:
http://battlelog.battlefi...how/21976970/1/362309838/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-06 17:58
Anoniem: 402106 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:40:
Net een heerlijk vervelende rush match gehad, verloren, maar een belachelijk hoog aantal kills ;)
zie hier:
http://battlelog.battlefi...how/21976970/1/362309838/
Vergelijken met de rest heb je wel een lekkere score :)

Ik had van de week zo'n zelfde potje, gewoon een potje waar je alle duels wint wat er ook gebeurt. Altijd leuk als dat gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erikvandenberg schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:43:
[...]

Vergelijken met de rest heb je wel een lekkere score :)

Ik had van de week zo'n zelfde potje, gewoon een potje waar je alle duels wint wat er ook gebeurt. Altijd leuk als dat gebeurt!
Het probleem was dat niemand wat uitvoerde behalve ik, dus dat was gewoon de hele tijd backreapen, alleen. Totdat je doodging en toch niet gerevived werd omdat niemand zo slim was om gewoon link om of recht om te gaan, maar zoals gewoonlijk er met een kip zonder kop recht op de enemy's afrennen...
Er zaten ook lekker veel noobs in m'n team. (Die dit spel gratis hebben gekregen? (heb ik gister ergens gehoord))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:59:
@ Codecaster: Close combat met een MG36 of M27 en claymores. Ideaal in rush en kleine conquest mappen :)
Precies wat ik nooit speel. :P

Hoewel, gisteren wel een mooi potje Metro gedaan (dankzij een verkeerde mapvote van mij, want daar had ik helemaal geen zin in, facepalm). Met een geweldig squad dat steeds bij elkaar bleef en op elkaar spawnde zijn we door B heen naar A gestoten, maar zelfs met 48 man en drie vlaggen vind ik dat gewoon geen reet aan.

Het was alleen maar nades en rpg's spammen, en reviven tot je daar een medal voor kreeg... Als er iemand van ons squad gespot werd boven A, kreeg je direct drie granaten en twee rpg's door het raam naar binnen. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:13

StrongArmLance

Endless flow

Ik ga naar Got #1 jongens, wie doet er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

kristan schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:56:
Ik ga naar Got #1 jongens, wie doet er mee?
Jupjup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
over anderhalf uur ligt de boel er weer uit;

http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/

Maintenance coming up between 13:30 - 15:00 CET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Laatst online: 08-06 16:11
kristan schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:39:
Over CommanderRoot hea, er is ook een gozer die imre42942 heet...

[afbeelding]
lol thats me
ik kwam je tegen als een hoaher van zoltan (speel ik iedere avond een paar potjes mee en ik dacht ik hoah ff terug.

dit potje ging ook wel lekker
http://battlelog.battlefi...how/21947860/1/223264192/

[ Voor 14% gewijzigd door zoepersooi op 20-02-2012 12:05 ]

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Supsooi schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:02:
[...]

lol thats me
ik kwam je tegen als een hoaher van zoltan (speel ik iedere avond een paar potjes mee en ik dacht ik hoah ff terug.
YEAH THANKS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:00

yzx

Is het mogelijk bij de FXAA injector de key voor te activeren/deactiveren te verwisselen? Mijjn keyboard doet moeilijk over de pauze knop :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:25:
Is het mogelijk bij de FXAA injector de key voor te activeren/deactiveren te verwisselen? Mijjn keyboard doet moeilijk over de pauze knop :+
Had zelfde probleem ;)
Je moet in de EA Origin settings gaan, en daar de Origin ingame overlay uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Asgaro schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:40:
[...]

Had zelfde probleem ;)
Je moet in de EA Origin settings gaan, en daar de Origin ingame overlay uitschakelen.
Werkt nog niet :'( heb een duitse G19 als dat iets uitmaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
yzx schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:46:
[...]

Werkt nog niet :'( heb een duitse G19 als dat iets uitmaakt :P
Weet je zeker dat dit niet werkt? Bij mij en talloze anderen werkt dit namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

erikvandenberg schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:56:
[...]

Weet je zeker dat dit niet werkt? Bij mij en talloze anderen werkt dit namelijk wel.
Ik prezed teh pauze buuton but nothing changed 8)7

Heb ook direct alle knopjes op het klavier geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
yzx schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:01:
[...]

Ik prezed teh pauze buuton but nothing changed 8)7

Heb ook direct alle knopjes op het klavier geprobeerd
Nadat je de origin overlay hebt uitgezet in origin? Dit is namelijk vereist.Dit doe je via de instellingen van origin, tabblad ingame, en dan origin ingame uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

erikvandenberg schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:04:
[...]

Nadat je de origin overlay hebt uitgezet in origin? Dit is namelijk vereist.Dit doe je via de instellingen van origin, tabblad ingame, en dan origin ingame uitvinken.
Ja nadat ik dat had gedaan :/

EDIT : Ik weet niet wat ik gedaan heb maar nu werkt het wel, ik moet niet op pauze drukken maar op page up :F

[ Voor 14% gewijzigd door yzx op 20-02-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
yzx schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:04:
[...]

Ja nadat ik dat had gedaan :/

EDIT : Ik weet niet wat ik gedaan heb maar nu werkt het wel, ik moet niet op pauze drukken maar op page up :F
Je hebt niet toevallig 1 of andere lock aanstaan? Eigenlijk beetje offtopic nu, denk dat je het beste kan gaan googelen :+

EDIT: wtf? lol, maja beter dat het werkt nu :) dan zie je het verschil pas echt.

[ Voor 9% gewijzigd door Facenoise op 20-02-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-06 09:36

ronalddus

Buffalo77

kristan schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:24:

Nou ik heb denk ik 20-30 min gespeeld ik vond het ge-wel-dig.
Waar kan ik mn laatste killstreak terugkijken, want ik had iets van 11 geloof ik?
Laatste killstreak weet ik niet, je kan wel bij 'leaderboards' (tabje 'kills') je hoogste streak bekijken

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

erikvandenberg schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:11:
[...]

EDIT: wtf? lol, maja beter dat het werkt nu :) dan zie je het verschil pas echt.
Jaahaaa niet de eerste keer dat ik fok met dit moederbord toetsenbord door de layout 8)7

En jah verschil mag er zijn moet het alleen nog wat op mijn smaak instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijft leuk om naar te kijken. ;) (en het kan ook nog leerzaam zijn)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zojuist een sniper geEOD't ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:54
het hele weekend codmw3 gespeeld (stom) kan niet wachten om vanavond weer te gaan bf3'en.

moet geloof ik nog een paar claymore kills, dan heb ik er meer kills mee dan ieder andere wapen :o

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 14:01
DanielWW2 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:40:
[video]

Blijft leuk om naar te kijken. ;) (en het kan ook nog leerzaam zijn)
Beetje irritante gast, maar wel leuk filmpje. Thanks!

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
Metro kan best leuk worden op Pistol & Knife only servers.
In ieder geval geen M320 of RPG/SMAW gespam.

http://battlelog.battlefi...how/22013205/1/336464702/

Bijna alle kills met MP443 Sup.
Zit steeds beetje te twijfelen welke ik beter vind .44 of MP443, neig toch meer naar de MP443, maar we zullen zien hoe de magnum het doet na de patch (recoil gehalveerd zo vertellen de statistieken).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

Supsooi schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:02:
[...]

lol thats me

dit potje ging ook wel lekker
http://battlelog.battlefi...how/21947860/1/223264192/
Niet 1 2 3 een best e ronde voor mij, ik had 1 x die gozer met de helie uit de lucht geknalt met de tank het gevolg was dat hij mij elke keer stond op te wachten om mij te killlen :( ;) >:) , maar goed was verder wel een leuke ronde.

UUH mn Engels is nu eenmaal niet best dus wat betekent hoaher ??
En onder welke naam speel jij dan??

Ik ben nu aan het " proberen "mijn ratio omhoog te krijgen en ondanks zo als gisteravond//nacht rondes van 30 a 40.000 points haalde mij niet genoeg vond om echt het verschil te maken van gekilt te worden of zelf te killen, ach ja mooi weer een ander doel zo te bereiken en zo mn ratio wat op te krikken. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 20-02-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Floks schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:41:
het hele weekend codmw3 gespeeld (stom) kan niet wachten om vanavond weer te gaan bf3'en.

moet geloof ik nog een paar claymore kills, dan heb ik er meer kills mee dan ieder andere wapen :o
Hehe, ik ook. Dat een spel al na 3 dagen saai kan worden wist ik niet :o
Verrassend ook hoe je je na een paar uur spelen al kan irriteren aan sommige maps (10m2) en wapens.

Nu weer even BF3, hebben er nog mensen zin om samen te spelen? Op teamspeak of skype?

[ Voor 8% gewijzigd door ronalddus op 20-02-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan een bericht uit de metro van Parijs. Na 4 maanden is hier nog steeds een gigantische kettingexplosie bezig. Het dodental begint zo hoog op te lopen dat er bijna genoeg lijken liggen om achter te schuilen. Helaas worden de lijken totaal uit elkaar geblazen waardoor de dekking verdwijnt en zijn er een aantal malloten actief die opgeblazen mensen magisch tot leven wekken.

Terug naar de studio. :+

Geen idee wat me bezielde maar ik ben net operation explosivespam gaan spelen. Het zuigt nog steeds. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:31
DanielWW2 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:17:
En dan een bericht uit de metro van Parijs. Na 4 maanden is hier nog steeds een gigantische kettingexplosie bezig. Het dodental begint zo hoog op te lopen dat er bijna genoeg lijken liggen om achter te schuilen. Helaas worden de lijken totaal uit elkaar geblazen waardoor de dekking verdwijnt en zijn er een aantal malloten actief die opgeblazen mensen magisch tot leven wekken.

Geen idee wat me bezielde maar ik ben net operation explosivespam gaan spelen. Het zuigt nog steeds. :/
Haha ken het gevoel, ik dwaal er ook rond om de 50 rpg kils te halen voor de assignments.
Dat geschud in het scherm van de explosies 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronalddus schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:08:
[...]

Verrassend ook hoe je je na een paar uur spelen al kan irriteren aan sommige maps (10m2) en wapens.

Nu weer even BF3, hebben er nog mensen zin om samen te spelen? Op teamspeak of skype?
Op TS en battlelog zoeken naaar servers van GoTBF3.NL fun gegarandeerd. (Of voeg me toe op battlelog: Rienspy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

ronalddus schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:08:
[...]
3 dagen? Ik heb het één ochtendje gespeeld en ik was zó blij het niet gekocht te hebben... er zijn drie wapens die gebruikt worden omdat ze de machtigste zijn en de rest is zinloos, en je kunt nog steeds niet verklaren waarom je een LMG of sniper rifle zou willen, álle kaarten zijn knife fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik raak MW3 pas aan als ik betaald word per uur. En dan wel een fatsoenlijk bedrag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Toen Origin weer eens niet werkte, kwam ik bijna tot het krankzinnige idee om MW3 te spelen tijdens het "free weekend" gebeuren.
Echter, toen ik op install klikte en zag dat ik 14 gig moest downloaden met een 8 Mbit verbinding, heb ik dit idee maar laten varen, en dan vooral omdat ik het zonde vind om 10 uur te wachten om vervolgens een kwartiertje ermee aan de slag te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iedereen zin om GoTBF3 #1 weer eens te vullen? Zit altijd weer akelig snel leeg, terwijl er gisteren toch echt leuke potjes gespeeld werden :) Draait GoTBF3 zulke andere settings dan? Ik krijg de server namelijk ook nooit in de server browser.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:17:

Haha :D

Feitelijk mag de tijd om iemand te reviven wel wat langer zijn. Heb is gezien in gameplay vid van COD BO dat mensen reviven daar zeker 3 sec. duurt.
In battlefield is het in een flits gebeurt. Dit is wat te onrealistisch en jep, ik maak er misbruik van: Revive first, check surroundings later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:39

loewie1984

music addict! pizza monster!!

yep, commanderroot struck again, ik ben slachtoffer geworden van een fors aantal hooahs' wat een gast is het toch. zit nu te knallen op deze server. gaat lekker. Wie komt me helpen })

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Phyxion schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:14:
Iedereen zin om GoTBF3 #1 weer eens te vullen? Zit altijd weer akelig snel leeg, terwijl er gisteren toch echt leuke potjes gespeeld werden :) Draait GoTBF3 zulke andere settings dan? Ik krijg de server namelijk ook nooit in de server browser.
Begint al aardig vol te raken, toch kunnen er nog genoeg bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
wat kunnen die *** bugs de game toch verpesten!!!!
**** Javs zonder lock geluid, kl0te flares die van geen kant deugen!
Zo leer ik toch nooit jet vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:54
javs geven toch geen geluid als je in een jet zit en ze schieten op je? of heb ik het daar heel erg mis? Ik heb vliegen iig opgegeven

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 07:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat blijft die MAA underpowered, als je enigzins een goede piloot tegenover je hebt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Floks schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:55:
javs geven toch geen geluid als je in een jet zit en ze schieten op je? of heb ik het daar heel erg mis? Ik heb vliegen iig opgegeven
Ja maar ik reed ook in een jeep en een dude schoot steeds op me met een javelin die ik 2 keer ontweek, 3e keer raakte hij mn jeep waardoor die in de fik vloog, ik stapte uit en kilde hem.
Maar 3x hoorde ik helemaal niks, geen lock, geen piepend geluid als de raket op je af komt, helemaal niks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ronalddus schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:26:
[...]

Begint al aardig vol te raken, toch kunnen er nog genoeg bij :)
Inderdaad, kan nog wel voller :)

Zijn er ook meer mensen die sinds de patch laatst problemen hebben met 'E'? De helft van de tijd reageert de knop gewoon niet meer of verschijnt de hint niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-06 20:54

superwashandje

grofheid alom

AdmiralSnipe schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:58:
[...]

Ja maar ik reed ook in een jeep en een dude schoot steeds op me met een javelin die ik 2 keer ontweek, 3e keer raakte hij mn jeep waardoor die in de fik vloog, ik stapte uit en kilde hem.
Maar 3x hoorde ik helemaal niks, geen lock, geen piepend geluid als de raket op je af komt, helemaal niks!!!
dat hoor je toch sowieso niet in een jeep?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Ik moet zeggen dat ik best wel een aardig goede piloot ben. Ik denk dat 75% van alle andere jetters, heli's en MAA's kansloos zijn zodra * Murphy in de lucht zit. Enig idee of ik ook bij een clan kan - maar dan alleen als pilot? Ik ben als infantery namelijk vrij middelmatig. Geef me een tank of vooral een jet en ik sta gegarandeerd bovenaan het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Laatst online: 08-06 16:11
Anoniem: 428728 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:45:
[...]

Niet 1 2 3 een best e ronde voor mij, ik had 1 x die gozer met de helie uit de lucht geknalt met de tank het gevolg was dat hij mij elke keer stond op te wachten om mij te killlen :( ;) >:) , maar goed was verder wel een leuke ronde.

UUH mn Engels is nu eenmaal niet best dus wat betekent hoaher ??
En onder welke naam speel jij dan??

Ik ben nu aan het " proberen "mijn ratio omhoog te krijgen en ondanks zo als gisteravond//nacht rondes van 30 a 40.000 points haalde mij niet genoeg vond om echt het verschil te maken van gekilt te worden of zelf te killen, ach ja mooi weer een ander doel zo te bereiken en zo mn ratio wat op te krikken. :+
hallo moet jij nog wakker worden soms :P
ik imre42942 zegt dat je misschien iets 8)7
hoaher is dat je iemand een hoah geeft op battlelog (iets wat jij altijd bij mij doet)
die heli dat weet ik dat heb je me verteld }:|

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

NoFearCreations schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:58:
Wat blijft die MAA underpowered, als je enigzins een goede piloot tegenover je hebt.
Als je ergens achteraf blijft campen: ja. Dan kan alle air anticiperen waar je staat en dan maak je geen schijn van kans. Rocket pods van jets zijn vrij accuraat en heli's kunnen guided rockets gebruiken. Als je guerrilla MAA speelt, zodat de anderen niet altijd weten waar je bent, dan is het een stuk lastiger. Als ik in m'n heli wordt beschoten en eerst nog eens moet weten waar de MAA staat is het vrij snel afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

Supsooi schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:33:
[...]

hallo moet jij nog wakker worden soms :P
ik imre42942 zegt dat je misschien iets 8)7
hoaher is dat je iemand een hoah geeft op battlelog (iets wat jij altijd bij mij doet)
die heli dat weet ik dat heb je me verteld }:|
Nee jo, was je aan het plagen hahaha :P >:) :9
wakker worden ja ben er mee bezig ,ik wil voor morgen weer 1 Rang hoger dus moet wel ff wakker worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:16:
[...]

Haha :D

Feitelijk mag de tijd om iemand te reviven wel wat langer zijn. Heb is gezien in gameplay vid van COD BO dat mensen reviven daar zeker 3 sec. duurt.
In battlefield is het in een flits gebeurt. Dit is wat te onrealistisch en jep, ik maak er misbruik van: Revive first, check surroundings later ;)
In CoD BO revive je mensen gewoon niet. Je teabagt ze en loopt verder. :+ (stomme second chance noobs)
En jij mag me nooit meer reviven, damn you. :P

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-02-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0x0000007B
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zaten zojuist een paar aardige potjes tussen DanielWW2 :-)
Mzl... m0rbid667 de squad medic ;-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0x0000007B schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:57:
[...]

Dat ging inderdaad best wel lekker. (het kan altijd beter) ;)
Alleen moet ik wel stoppen met de AK74M want dat ding zuigt. :P

En kennelijk ben ik best wel populair want elke keer als ik in een squad zit met wat random GoTers krijg ik te horen dat het zo lekker speelde met mij. :P (I am awesome, I know) :+

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-02-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah 300SPM bereikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 408317 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:44:
[...]

Het was 300 :( die server is ook piece of shit...
Dat heeft met de afronding te maken. Battlelog rondt af naar beneden en in-game wordt naar boven toe afgerond. Gaat overigens niet op voor alle stats raar genoeg maar bij de SPM in elk geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(Was als reactie op dat ik zei "yay SPM 400 of dergelijks")
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/got.JPG

En is het toevallig dat we beiden Belg zijn... ?
DanielWW2, the Belgian SPM verifier :+

Btw, ben momenteel films aan het "inhalen" die ik nog niet heb gezien.
Van zodra dat dat gedaan is, begin ik terug BF3 en damn son, DanielWW2, dan ga ik je teamkillen en reviven tot je ragequit })

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 20-02-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Anoniem: 408317 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:44:
[...]

Het was 300 :( die server is ook piece of shit...
Is een bugje, in-game menu laat de SPM afgerond zien (dus < 299.5 is 299, >= 299.5 is 300), stats pagina floort de waarde (dus 299.X is 299), vandaar het verschil. BF3Stats laat je scores tot 2 getallen achter de komma zien: 299.72. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:55:
(Was als reactie op dat ik zei "yay SPM 400 of dergelijks")
[afbeelding]

En is het toevallig dat we beiden Belg zijn... ?
DanielWW2, the Belgian SPM verifier :+

Btw, ben momenteel films aan het "inhalen" die ik nog niet heb gezien.
Van zodra dat dat gedaan is, begin ik terug BF3 en damn son, DanielWW2, dan ga ik je teamkillen en reviven tot je ragequit })
Totaal geen toeval. O-)
En kom maar op. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn spm is 456, beat that rienspy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 08:29
2 slechte rondes en je hebt 250....
been there
done that
didnt liked it.
but what the h...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murphy schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:27:
Ik moet zeggen dat ik best wel een aardig goede piloot ben. Ik denk dat 75% van alle andere jetters, heli's en MAA's kansloos zijn zodra * Murphy in de lucht zit. Enig idee of ik ook bij een clan kan - maar dan alleen als pilot? Ik ben als infantery namelijk vrij middelmatig. Geef me een tank of vooral een jet en ik sta gegarandeerd bovenaan het lijstje.
Moet je een clan zoeken die echt georganiseerde wars speelt op Conquest 8v8. Meestal is het 5v5 infantry only of Squad Rush.

Ben trouwens vandaag echt bezig geweest met MW3. Heb het spel wellicht verkeerd ingeschat. Het is nog steeds, naar mijn mening, een spel voor retards zonder inzicht op veel te kleine mappen. Een spel dat je absoluut niet serieus kan nemen. Echter wanneer je dat snapt, wanneer je in retard-mode gaat, is het nog best vermakelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 21-02-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

0x0000007B schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:57:
[...]

Paar leuke potjes waren dat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:03:
[...]

Moet je een clan zoeken die echt georganiseerde wars speelt op Conquest 8v8. Meestal is het 5v5 infantry only of Squad Rush.

Ben trouwens vandaag echt bezig geweest met MW3. Heb het spel wellicht verkeerd ingeschat. Het is nog steeds, naar mijn mening, een spel voor retards zonder inzicht op veel te kleine mappen. Een spel dat je absoluut niet serieus kan nemen. Echter wanneer je dat snapt, wanneer je in retard-mode gaat, is het nog best vermakelijk.
Weer een ziel verloren. :N
Ja het is leuk als je überhaupt weet wat je doet omdat het dan free kills is. Maar het word saai naar verloop van tijd en MW3 lijkt me nou ook niet de beste CoD ooit gemaaakt. (Niks gaat ooit CoD 1 verslaan denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Misschien als je een heli hebt die van afstand met guided rockets op je schiet buiten je lock bereik, maar heb eersgisteren weer eens ff plaatsgenomen in de Tunguska op Caspian Border en op een gegeven moment dacht ik "ze moeten toch helemaal gek worden van me en ik krijg zo vast wel een kick" want die MAA's hebben een enorm lock bereik en niks underpowered. Je moet gewoon slim spelen, je MAA ergens neer zetten waar je aan de ene kant al sowieso beschermd bent door rotsen en slecht zichtbaar.

En toen was het feest: heli's of jets: eerst locken, raketten weg, ze vuren hun flares af en meteen weer locken. Meestal ben jij sneller dan. En als ze je door hebben en komen op je af maken ze juist geen schijn van kans meer. Zoom optics erop, weten dat je er iets voor moet mikken en dat boordkanon doet de rest. Ze vuren al hun rockets af, maar JIJ wint. Natuurlijk raak je wel beschadigd, maar ff eruit, repairen en weer gaan met die banaan. En als je ze net niet neer hebt hangen ze wel rokend achter je en maak je ze daarna af.

Nee, die MAA's zijn nog niet zo slecht :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205774

Ik heb je een mail gestuurd op je Zonnet adres wat in je profiel staat, geen idee of dit nog actueel is... :P

Wij spelen 2x per week 8v8 conquest wars en hebben nog een (goede) piloot nodig voor de Jet maps
En als je zegt goed in een tank te zijn ben je ook welkom voor de tank maps zonder jet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 205774 op 21-02-2012 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
uber kansloos,

kijk hoe ik @ 1:10 gehakt maak van de mobile in 3-4 sec

YouTube: bf3_2012_02_20_17_28_57_938.avi

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik weet niet wat je onder "aardige pilot" verstaat maar Team NL en mijn clan hebben dringend behoefte aan een jet pilot. Wat is je battle log profiel?

edit: sorry dubbel post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:41:
[...]

Ik weet niet wat je onder "aardige pilot" verstaat maar Team NL en mijn clan hebben dringend behoefte aan een jet pilot. Wat is je battle log profiel?

edit: sorry dubbel post
Lol team nl heeft 2 goede piloten toch ? sabr... en Toxic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik ken echt goede piloten waar iig laatst genoemde niet veel bij voorsteld, sabr durf ik niks over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit niet echt in de vlieg omgeving qua skills, dacht dat hun beide vrij sterk waren :)

Doe je vanavond mee trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nee :(

@onder
Ja ik speel voor team-nl en gmrt.bf3 als chopper pilot

[ Voor 84% gewijzigd door evilpin0 op 21-02-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij was Chopper pilot toch, Johney ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Dat valt dan nog mee. Stingers zijn pas kansloos. Gisteravond m'n hele voorraad raketten op een heli afgevuurd, maar geen enkele was raak. Zowel de piloot als gunner beschikten over flares/ecm en daar begin je niets tegen. De gunner hoort helemaal niet over zulke equipment te beschikken, het is OP. Als gunner in een tank kun je immers ook geen smoke gooien.

Gisteravond met vier GoT'ers nog wel leuk de vijand zitten irriteren met soflams op Oman. We zaten bovenop het hotel (bij vlag G geloof ik) en op het gebouw naast de kraan. Vervolgens een stuk of drie soflams neergezet en alles op de map werd gelockt. Schieten maar met die javelins :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 15:46
even een domme vraag, maar als je een soflam plaatst en er vervolgens niet actief iets mee doet, lockt deze dan automatisch of die ie gewoon niets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

evilpin0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:40:
[...]

uber kansloos,

kijk hoe ik @ 1:10 gehakt maak van de mobile in 3-4 sec

YouTube: bf3_2012_02_20_17_28_57_938.avi
Ja, dat was ook wel een inkoppertje :) Hij stond mooi stil en bleef stil staan en Wake Island biedt nou ook niet bepaald bescherming voor MAA maar vliegen kun je dat is een feit :) en altijd met een gunner en dat maakt wel een enorm verschil (hoewel ik bij al die heli video's me altijd afvraag "als er nou een beetje een goede jet pilot in de buurt is, hoe brengen ze het er dan vanaf?)

Maar ik leer er ook nog wat van want ik zie je ook vrij veel free look toepassen, iets dat ik veel te weinig doe, dat moet ik me toch eens aanleren in jets en heli's. Vooral in dogfights met jets raak ik de tegenstander soms kwijt en moet ik weer naar 3rd person view overschakelen, dus geen crosshair meer en dat is lastig... Dus toch maar eens die free look aanleren

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 12:18
Gisteravond even een paar potjes gespeeld (Heb erg weinig tijd voor gamen/BF3). 4 potjes gespeeld waarvan 2 gewonnen 2 verloren. Het eerste potje hadden we gewonnen, de tweede ronde.. Kwamen er 2 gozers het andere team joinen... Die waren zo enorm goed met de helicoper, niet normaal. Heb ze 2x kunnen willen met min AA, echter hebben ze mij wel 10x afgeschoten. Alleen het probleem was, niemand deed wat aan ze. Ook het 3de potje was hetzelfde, zeer bagger. Nu kwamen we bij ronde 4 aan.. Ze joinden ons, en nu werden hun dik ingemaakt... En je raadt het al, in 1x verlieten 15 mensen de server...., cheatserver bla bla... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
l0n3w012ph schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:47:
[...]

Ja, dat was ook wel een inkoppertje :) Hij stond mooi stil en bleef stil staan en Wake Island biedt nou ook niet bepaald bescherming voor MAA maar vliegen kun je dat is een feit :) en altijd met een gunner en dat maakt wel een enorm verschil (hoewel ik bij al die heli video's me altijd afvraag "als er nou een beetje een goede jet pilot in de buurt is, hoe brengen ze het er dan vanaf?)

Maar ik leer er ook nog wat van want ik zie je ook vrij veel free look toepassen, iets dat ik veel te weinig doe, dat moet ik me toch eens aanleren in jets en heli's. Vooral in dogfights met jets raak ik de tegenstander soms kwijt en moet ik weer naar 3rd person view overschakelen, dus geen crosshair meer en dat is lastig... Dus toch maar eens die free look aanleren
Ja je moet jezelf echt aanleren altijd te freelooken als je vliegt. Na het schieten van je rakketjes om je heen kijken en weer schieten en weer om je heen kijken. Zal je merken dat je veel meer overzicht krijgt en veel beter op jets kan anticiperen.

Als het andere team air control heeft ben je gewoon de lul in de chopper, of je moet echt sneaky en laag vliegen om toch je kills te krijgen of je moet je jets helpen. Maar een chopper die achter jets aangaat geeft ze anti armor/infrantry rol op.

Was trouwens een test een filmpje om de kwaliteit op youtube te testen....niet echt goed zoals je ziet. Recorden met een AMD x3 @ 3.6 ghz wilt niet echt lukken in goede kwaliteit zonder grootte FPS hit. Speel normaal met een gunner op voice dan zeg je gewoon “tv guided” en is de AA binnen 2 sec kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ok evilpin0, dat zal ik zeer zeker doen! Tnx, altijd handig die tips. Dogfights in jets leveren me altijd nog veel problemen op, ik focus me nog teveel op mijn rocketpods en het vernielen van voertuigen. Geeft me een enorme kick :) Maar in de chopper ga ik dit zeer zeker doen!

En ja, een TV guided is natuurlijk helemaal ideaal, maar in combinatie met een gunner? Ja, tegen jou en je maat zou het niet leuk meer zijn :) maar bij 99% van de choppers die ik neerschiet zie ik staan: enemy killed en nooit double kill, dus veel mensen vliegen alleen en TV guided gebruiken ze bijna nooit. :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 11:31
evil kim schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:46:
even een domme vraag, maar als je een soflam plaatst en er vervolgens niet actief iets mee doet, lockt deze dan automatisch of die ie gewoon niets ?
Locked automatisch maar je krijgt er geen punten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

evil kim schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:46:
Is geen domme vraag, want ik wist het ook eerst niet :P
Als er een voertuig/vliegtuig/heli in zijn line of sight komt, dan begint de soflam deze te volgen en te locken. Het werkt best aardig, maar je moet wel iemand in je team hebben die dan ook iets met de lock gaat doen. Op een willekeurige public valt dat een beetje tegen, want iedereen doet zijn eigen ding. Het handigst is om met drie/vier man te werk te gaan: 1 à 2 recons voor de soflam/radio beacon, 1 à 2 engineers met javelins en 1 support voor de ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
evilpin0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:54:
[...]

Ja je moet jezelf echt aanleren altijd te freelooken als je vliegt. Na het schieten van je rakketjes om je heen kijken en weer schieten en weer om je heen kijken. Zal je merken dat je veel meer overzicht krijgt en veel beter op jets kan anticiperen.

Als het andere team air control heeft ben je gewoon de lul in de chopper, of je moet echt sneaky en laag vliegen om toch je kills te krijgen of je moet je jets helpen. Maar een chopper die achter jets aangaat geeft ze anti armor/infrantry rol op.

Was trouwens een test een filmpje om de kwaliteit op youtube te testen....niet echt goed zoals je ziet. Recorden met een AMD x3 @ 3.6 ghz wilt niet echt lukken in goede kwaliteit zonder grootte FPS hit. Speel normaal met een gunner op voice dan zeg je gewoon “tv guided” en is de AA binnen 2 sec kapot :P
Hoe ontwijk jij de jets in je chopper? Ik probeer altijd snel laag te gaan vliegen achter een rots of paal of gebouw, zodat hij vroeger moet optrekken of ergens tegenaan vliegt.
l0n3w012ph schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:58:
Ok evilpin0, dat zal ik zeer zeker doen! Tnx, altijd handig die tips. Dogfights in jets leveren me altijd nog veel problemen op, ik focus me nog teveel op mijn rocketpods en het vernielen van voertuigen. Geeft me een enorme kick :) Maar in de chopper ga ik dit zeer zeker doen!

En ja, een TV guided is natuurlijk helemaal ideaal, maar in combinatie met een gunner? Ja, tegen jou en je maat zou het niet leuk meer zijn :) maar bij 99% van de choppers die ik neerschiet zie ik staan: enemy killed en nooit double kill, dus veel mensen vliegen alleen en TV guided gebruiken ze bijna nooit. :)
Zelfs als je alleen zit gebruik ik de TV guided, spot de MAA, ga hoog vliegen, seatswitch en vuur je TVM af, je raakt hem switch weer terug natuurlijk anders stort je neer en ga erop af met je rockets. Als je alleen zit is het bijna ongemogelijk om in 1 run(1 rocket salvo) de MAA te killen, disable krijg je meestal wel. Dus als je hem eerst raakt met je TVM heb je hem al disabled dan nog 5 rockets erop en hij is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

erikvandenberg schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:07:
[...]

Zelfs als je alleen zit gebruik ik de TV guided, spot de MAA, ga hoog vliegen, seatswitch en vuur je TVM af, je raakt hem switch weer terug natuurlijk anders stort je neer en ga erop af met je rockets. Als je alleen zit is het bijna ongemogelijk om in 1 run(1 rocket salvo) de MAA te killen, disable krijg je meestal wel. Dus als je hem eerst raakt met je TVM heb je hem al disabled dan nog 5 rockets erop en hij is dood.
Tja, dat kan natuurlijk ook nog :) maar zulke piloten maak ik meestal (gelukkig) niet mee...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
erikvandenberg schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:07:
[...]

Hoe ontwijk jij de jets in je chopper? Ik probeer altijd snel laag te gaan vliegen achter een rots of paal of gebouw, zodat hij vroeger moet optrekken of ergens tegenaan vliegt.

[...]

Jets ontwijk ik door ze te “facen”. Als je weet dat die eraan komt en je hebt geen dekking dichtbij kun je hem het beste recht aankijken. Je maakt hiermee je profiel kleiner ( van de zijkant heb je een 2x grote hitzone dan van voren). Dan is het een kwestie van links/rechts strafen en als die begint te raken daal je ook nog. Gebeurt zelden dat je zo binnen 1 run gekilt wordt, bovendien kan je gunner hem vaak goed raken met de main gun.

Ook goed je radar in de gaten houden kijken of er jets op koers liggen met je chopper en vanuit de radar meteen op reageren. Met Air radar kun je heel goed anticiperen erop maar is het niet waard om te nemen ivp guided rockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
l0n3w012ph schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:09:
[...]

Tja, dat kan natuurlijk ook nog :) maar zulke piloten maak ik meestal (gelukkig) niet mee...
Als je alleen zit seatswitch je dan ook voor de gunner flares? Ik zie echt niemand dit doen als ze alleen zitten waardoor ze altijd verliezen tegen mij, ik heb namelijk ECM + flares tot me beschikking dan en de vijand omdat ze niet seat switchen maar 1 anti rocket middel. Zelfs al zouden ze me als eerst locken win ik nog, want zodra je ECM uitgewerkt is doe je flares en zodra hij je weer gelocked heeft dan kan je alweer ECM doen. Alleen als hij een gunner heeft kan hij dan nog winnen.

Gister ook iets grappigs nog, ik zit in me chopper en vlieg over gebouwen, uiteindelijk hover ik om een flag te cappen, zit er een enemy te schieten op me heli van onder me, wat kan je dan doen? wegvliegen omdraaien en je rockets schieten of heel snel seatswitch 3 kogels op ze knar en vrolijk door hoveren, ik koos voor optie 2 :p Kreeg een reactie van ''crap, didnt see that one coming''.
evilpin0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:26:
[...]

Jets ontwijk ik door ze te “facen”. Als je weet dat die eraan komt en je hebt geen dekking dichtbij kun je hem het beste recht aankijken. Je maakt hiermee je profiel kleiner ( van de zijkant heb je een 2x grote hitzone dan van voren). Dan is het een kwestie van links/rechts strafen en als die begint te raken daal je ook nog. Gebeurt zelden dat je zo binnen 1 run gekilt wordt, bovendien kan je gunner hem vaak goed raken met de main gun.

Ook goed je radar in de gaten houden kijken of er jets op koers liggen met je chopper en vanuit de radar meteen op reageren. Met Air radar kun je heel goed anticiperen erop maar is het niet waard om te nemen ivp guided rockets.
Dat van de hitbox wist ik wel, denk zelf altijd wat een domme piloot als ik in een jet zit :p Je doet dus mid-air hetzelfde als mij of ik als jou net hoe je het bekijkt :+

Air radar gebruik ik niet, guided rockets is vele malen beter zoals je ook al aangeeft. Ook leuk om met je guided andere choppers neer te halen van ver nog voordat hij je kan locken, vaak doen ze hetzelfde en vlieg ik stiekem naar voren om binnen lock range te komen, en switch ik eerder als hun naar heatseekers en dus win ik meestal vanwege eerdere lock.

Word alleen wel gek van de HAVOC zeg, dat ding klopt kwa aim ook echt totaal niet, je moet altijd een stuk eronder mikken wil je hem raken terwijl je dat probleem met de VIPER niet hebt, Dice moet dat echt nodig veranderen. Vooral op lange afstanden is dit kut.

[ Voor 42% gewijzigd door Facenoise op 21-02-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
erikvandenberg schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:28:
[...]

Air radar gebruik ik niet, guided rockets is vele malen beter zoals je ook al aangeeft. Ook leuk om met je guided andere choppers neer te halen van ver nog voordat hij je kan locken, vaak doen ze hetzelfde en vlieg ik stiekem naar voren om binnen lock range te komen, en switch ik eerder als hun naar heatseekers en dus win ik meestal vanwege eerdere lock.

Word alleen wel gek van de HAVOC zeg, dat ding klopt kwa aim ook echt totaal niet, je moet altijd een stuk eronder mikken wil je hem raken terwijl je dat probleem met de VIPER niet hebt, Dice moet dat echt nodig veranderen. Vooral op lange afstanden is dit kut.
Las dat de Havoc al getuned is voor aankomende patch, ben benieuwd, de raketen zijn idd minder accuraat. Persoonlijk vind ik de havoc heerlijk vliegen :P Ja ben echt de enige die dat denkt, hijs slomer en in bochten heb je een nadeel maar vind het wel leuk om met de "underdog" te vliegen ;)

Je bent ook goed op weg naar een ace chopper whore ;) Speel zelf ook regelmatig gunner bij Furfoots, die vliegt ook erg lekker. Altijd veel kills en goede tv guided oefening voor mij.

Wat wel een nadeel is denk ik voor jouw is dat geen vaste gunner hebt, uiteindelijk is het de gunner die de kills maakt en de pilot die ze in vizier brengt. Dat moet eigenlijk de hoofd gedachte zijn, in Bf2 bv schoot ik vrijwel nooit als pilot, alleen als de tv guided aan het herladen was. Dit is een net andere vliegstijl dan dat je als pilot je kills probeert te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 21-02-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
evilpin0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:42:
[...]

Las dat de Havoc al getuned is voor aankomende patch, ben benieuwd, de raketen zijn idd minder accuraat. Persoonlijk vind ik de havoc heerlijk vliegen :P Ja ben echt de enige die dat denkt, hijs slomer en in bochten heb je een nadeel maar vind het wel leuk om met de "underdog" te vliegen ;)

Je bent ook goed op weg naar een ace chopper whore ;) Speel zelf ook regelmatig gunner bij Furfoots, die vliegt ook erg lekker. Altijd veel kills en goede tv guided oefening voor mij.

Wat wel een nadeel is denk ik voor jouw is dat geen vaste gunner hebt, uiteindelijk is het de gunner die de kills maakt en de pilot die ze in vizier brengt. Dat moet eigenlijk de hoofd gedachte zijn, in Bf2 bv schoot ik vrijwel nooit als pilot, alleen als de tv guided aan het herladen was. Dit is een net andere vliegstijl dan dat je als pilot je kills probeert te maken.
Ik vind de havoc heerlijk om mee te hoveren oftewel flags cappen. Maar om runs mee te doen niet echt, ook tegen jets is de Viper beter omdat je sneller kan draaien en dus een tweede salvo kan afvuren voordat hij weer uit je range gevlogen is. Dit lukt me maar soms met de Havoc maar lukt altijd met de Viper.

Ghehe echt he, service star 5 en tellende :)

Ja ik heb graag een goede gunner in me chopper, hiermee krijg je tanks en alles eigenlijk wel in 1 run neer, zoniet doet de gunner wat fout. Helaas heb ik vaak de grootste mongolen die denken dat het een taxi is. En geen flares hebben, ik moet zeggen dat ik soms nog beter ben in me eentje dan met een slechte gunner. Maar dit geldt voor elke beetje goede piloot. Helaas speel ik weinig dus een vaste gunner heb ik niet, maar zoals je al zag ben ik bezig met dat platoon voor de heli whores, kan je tenminste snel zien wie er chopper spelen!

Kwil nog steeds keer 1 tegen 1 tegen je spelen! Kan je vanavond na het eten? rond half 7?

EDIT: de kleine heli is trouwens ook echt sterk, in combo met laser painter en guided missile, had gister iemand tegen die had dat en ik kon gewoon niet winnen van hem. Zaten allebei in kleine chopper, alleen heb ik alle unlocks nog niet in dat ding, ff snel halen maar denk ik!

[ Voor 6% gewijzigd door Facenoise op 21-02-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
erikvandenberg schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:58:
[...]

Kwil nog steeds keer 1 tegen 1 tegen je spelen! Kan je vanavond na het eten? rond half 7?

EDIT: de kleine heli is trouwens ook echt sterk, in combo met laser painter en guided missile, had gister iemand tegen die had dat en ik kon gewoon niet winnen van hem. Zaten allebei in kleine chopper, alleen heb ik alle unlocks nog niet in dat ding, ff snel halen maar denk ik!
Owja...das heel erg leuk die scout chopper, ik stond ooit rank 50 ermee :P Moet je ff een nosuhr canal only 32 man server zoeken (heb er zelf een). Dat is echt kill paradise.

Vanavond ben ik er wel maar eerst ff wat dingen doen, denk rond 8 uur. Moet zeggen dat de laatste tijd wel druk ben (nouja druk, gewoon veel dingen om te spelen; infrantry oefenen, met vrienden spelen en chopper whoren met me gunner).

Stuur je als ik kan een PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04 16:08
Nou zie ik iedereen zo geweldig vliegen, rijden enz.
Je ziet altijd de beste te keer gaan. Maar val ik daar ook onder? :)

http://bf3stats.com/stats_pc/Bigfoot48

Of is het meer de categorie "Kansloos" :P

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik ga weer op GoT #1 Wie joined?

Iemand is er al geweest... :( Maar het kan nog

Laat maar, als iemand nog gaat laat het weten

[ Voor 66% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:39

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Bigfoot48 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:25:

Je hebt bij elkaar nog niet eens 15 minuten in vehicles gezeten, kansloos dus. Wat is je vraag?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

eerst maar de 20 uur in een tank medaille halen ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Bigfoot48 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:25:

Je hebt bij mekaar nog geen 15 mins in voertuigen doorgebracht. Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405310

K speel nu al een tijdje battlefield en een van de mooiste dingen vindt k t gevoel dat je krijgt bij de wapens. Hrt lijkt alsof je echt een wapen bestuurt de terugslag controleerbaar houdt en eem dodelijk salvo kogels op je vijanden af vuurt. Waar dit bij call of duty t gevoel geeft als k druk op een knopje en de vijand is dood "punt"
De recoil is perfect afgestemt en verschilt ook goed bij soort wapen. Dit zorgt ervoor dat je echt een wapen kan leren kennen en er heel goed mee kan worden
Good job, Dice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

yup,heb ook echt het gevoel dat je een wapen moet leren "kennen" ben nu een beetje service stars voor verschillende wapens aan het halen en in het begin is het echt heel naar :P je hebt het hele gevoel voor het wapen nog niet ivm de vorige omdat je daar al 100+ kills ondertussen op hebt :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405310

:*)
mrsar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:04:
yup,heb ook echt het gevoel dat je een wapen moet leren "kennen" ben nu een beetje service stars voor verschillende wapens aan het halen en in het begin is het echt heel naar :P je hebt het hele gevoel voor het wapen nog niet ivm de vorige omdat je daar al 100+ kills ondertussen op hebt :P
Ja, precies t is niet hersenloos schiete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Nog meer mensen last van verdwijnende server in favorieten? Ik word het een beetje beu, want elke keer verdwijnen er weer servers uit m'n lijst en moet ik ze opnieuw toevoegen.

Overigens is nu ook driekwart van de GoTBF3 servers down, zo krijgen we ze natuurlijk nooit vol ;(
Pagina: 1 ... 98 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.