superwashandje schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:05:
[...]
ik ben er aan begonnen (gewoon omdat ik black ops nog wel leuk vond) maar ik zou het niet doen! tenzij je jezelf ervan wil overtuigen dat BF3 toch de juiste keuze is geweest ondanks alle problemen. in ongeveer 1 op de 3 potjes zaten gewoon hackersik zeg het niet snel van mensen als ik er niet zeker van ben maar het is echt belachelijk. in voorgaande delen en bf3 nauwelijks last van gehad maar die paar uurtjes mw3 van vandaag laten mij met veel plezier bf spelen
offtopic:
Free weekends voor CoD games zijn ook gewoon bagger en eigenlijk niet representatief. Iedereen die wilt trollen en/of cheaten krijgt nu alle ruimte. Games met al 1 of 2 randoms bij je team zijn al te erg, laat staan hoe lame de tegenstander meestal speelt. Ze kunnen die free weekends beter reserveren voor de kleinere steam games die wel wat support kunnen gebruiken (Nuclear Dawn, Gotham Imposters ect).
Free weekends voor CoD games zijn ook gewoon bagger en eigenlijk niet representatief. Iedereen die wilt trollen en/of cheaten krijgt nu alle ruimte. Games met al 1 of 2 randoms bij je team zijn al te erg, laat staan hoe lame de tegenstander meestal speelt. Ze kunnen die free weekends beter reserveren voor de kleinere steam games die wel wat support kunnen gebruiken (Nuclear Dawn, Gotham Imposters ect).
En ja, je krijgt er de kriebels van om BF3 te spelen
En dan kom je in games waar niemand voor objectives gaat, ze op vliegtuigjes staan te wachten, wegrijden zonder mensen op te pikken ect. WHY U TORTURE ME ONLINE COMMUNITY!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB