correct, zonder soflam support kun je alleen grond voertuigen locken (en vliegt de raket in een min of meer rechte lijn erheen, niet eerst omhoog)Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:47:
Beetje een gekke vraag, maar werkt die javelin alleen in combinatie met een soflam? Ik probeerde net een heli te locken, maar er gebeurde niks?
op air targets moet die vehicle eerst gepaint zijn door een SOFLAM
op ground targets werkt hij wel gewoon. Tanks/jeeps/andere rijdende dingen
op ground targets werkt hij wel gewoon. Tanks/jeeps/andere rijdende dingen
Verwijderd
Javelin werkt normaal gesproken alleen op ground-vehicles. Een laser designation (van bijv. de soflam) zorgt ervoor dat je ook air, maar ook sneller en zonder line of sight kunt locken.
Een javelin zonder soflam is in de meeste gevallen waardeloos. Een rpg is iig handiger.
Een javelin zonder soflam is in de meeste gevallen waardeloos. Een rpg is iig handiger.
Onder andere daarmee ja, maar ook als een AA die laser module heeft zou het moeten kunnen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:47:
Beetje een gekke vraag, maar werkt die javelin alleen in combinatie met een soflam? Ik probeerde net een heli te locken, maar er gebeurde niks?
Een heli of jet moet iig eerst gelaserpaint worden.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Javalin kan wel handig zijn op grote maps. Omdat je tanks moet locken en daardoor makkelijker van grotere afstanden raak schiet.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:58:
Oftewel, stinger/isla en javelin (zonder sniper) zijn waardeloos.
Heb die SDM eindelijk!
NOOIT MEER!
NOOIT MEER!
[ Voor 187% gewijzigd door Fantasma op 17-02-2012 21:51 ]
het leek mij wel aardig om alle ribbons te halen...
maar win a team deathmatch round,,,,,,
dat gaat werkelijk nergens over
veels te veels death gekost
dat ze dat ook in bf3 hebben gestopt.....
Deaths maakt mij niet echt uit...leosand schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:16:
[...]
Win/Loose ratio : 239 / 247
had 10 wins meer dan loses voor ik eraan begon
Agjah het zijn maar nummertjes natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 17-02-2012 22:47 ]
Lekker in 10 minuten ontdekken hoe alle wapens van een class werken? Ideaal juist. Ik speel regelmatig even een potje TDM als ik wat wapens wil uittesten.leosand schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:16:
[...]
Hij bedoelde mss Squad deathmatch?Adanteh schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:38:
[...]
Lekker in 10 minuten ontdekken hoe alle wapens van een class werken? Ideaal juist. Ik speel regelmatig even een potje TDM als ik wat wapens wil uittesten.
En ik speel TDM om m'n wapens te unlocken
[ Voor 7% gewijzigd door Fantasma op 17-02-2012 22:40 ]
Voor iedereen die om de 2min uit de server gekicked wordt door punkbuster met de :VIOLATION (IGNORING QUERIES) #9006: Error. Kan proberen ,als het updaten van punkbuster niet help det oude drivers terug te zetten die niet tot de beta behoren. Sinds de patch die eerder deze week uitgebracht was, hebben een aantal mensen weer problemen met punkbuster die kicked voor de 9006.Bij mij heeft het geholpen om de oude drivers terug te zetten sindsdien geen error meer!
On topic:
Er is een klein beetje informatie naar buiten gekomen over de wapen balance van de volgende patch
http://symthic.com/f/viewtopic.php?f=3&t=471
On topic:
Er is een klein beetje informatie naar buiten gekomen over de wapen balance van de volgende patch
http://symthic.com/f/viewtopic.php?f=3&t=471
Deze kerel gaat naar servers waar DICE ontwikkelaars spelen om ze te knifen. De ontwikkelaars hebben unieke dogtags en deze gast wil ze hebben
haha leuk, vooral de koprol met de tank ^^
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
https://stalkdice.ep.io/ handige site hiervoor...PilatuS schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:48:
[video]
Deze kerel gaat naar servers waar DICE ontwikkelaars spelen om ze te knifen. De ontwikkelaars hebben unieke dogtags en deze gast wil ze hebben
Ben eigenlijk helemaal klaar met deze game... blijft constant maar hangen na 20 min spelen. Hebben sommigen nog ideeën waar een oplossing is te vinden? Ik draai de laatse nvidia drivers en updates van origin. Mobo met Onboard realtek HB, i7 CPU 3920K, 32 Gb Mem en 2x NV 560Ti in SLI. Overige games draaien prima met deze setup. Niets is overclocked alles standaard.
Onboard geluidskaart uitschakelen, en andere kaart halen.
---RAWE CEEK!!!---
Dat had ik al gelezen op andere fora maar zonder onderbouwing. Heb je ergens docudrama waar het wordt uitgelegd waarom dit wordt voorgesteld?NoFearCreations schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:29:
Onboard geluidskaart uitschakelen, en andere kaart halen.
Ik heb geen probleem gehad met m'n realtek geluidskaartje ...Sorted schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:32:
[...]
Dat had ik al gelezen op andere fora maar zonder onderbouwing. Heb je ergens docudrama waar het wordt uitgelegd waarom dit wordt voorgesteld?
Verwijderd
omdat je als je even zoekt met google tig topics vindt waarin wordt aangegeven dat het de realtek driver is die je pc nekt bij het spelen van BF3.Sorted schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:32:
[...]
Dat had ik al gelezen op andere fora maar zonder onderbouwing. Heb je ergens docudrama waar het wordt uitgelegd waarom dit wordt voorgesteld?
Ik ga het wel disablen in bios. Ben benieuwd. Thnx voor zover...Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:40:
[...]
omdat je als je even zoekt met google tig topics vindt waarin wordt aangegeven dat het de realtek driver is die je pc nekt bij het spelen van BF3.
Staat UnPn uit in je router/modem?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier kan je het beste even een los topic voor aanmaken, het hoort niet in dit topic. Het ligt waarschijnlijk aan software of hardware, als het aan het spel zou liggen zou iedereen het wel hebben.Sorted schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:26:
Ben eigenlijk helemaal klaar met deze game... blijft constant maar hangen na 20 min spelen. Hebben sommigen nog ideeën waar een oplossing is te vinden? Ik draai de laatse nvidia drivers en updates van origin. Mobo met Onboard realtek HB, i7 CPU 3920K, 32 Gb Mem en 2x NV 560Ti in SLI. Overige games draaien prima met deze setup. Niets is overclocked alles standaard.
Draai je een illegale versie van windows? Daar zou het ook aan kunnen liggen. Het klinkt vreemd maar het is echt zo.
YouTube: Battlefield 3 crash/freeze (sound loop) FIX! READ DESCRIPTION!
Dat kan ik niet geloven, of je moet wel een hele slechte illegale versie hebben. Ik heb in al die jaren nog nooit ergens last van gehad.
---RAWE CEEK!!!---
Speel ook met Realtek maar hier geen problemen. Vreemd
Jij vind het vreemd dat je geen problemen hebtspookz0r schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:28:
iemand squad DM server, waar je redelijk snel die achievement kan unlocken door 5x te winnen ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
---RAWE CEEK!!!---
als iedereen met een realtek chip niet kon spelen dan zou dat de helft zijn ofzo.spookz0r schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:28:
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik denk dat dit eens zou kunnen kloppen.razorrobot schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:21:
Draai je een illegale versie van windows? Daar zou het ook aan kunnen liggen. Het klinkt vreemd maar het is echt zo.
Zoals je hier kunt lezen, had ik exact hetzelfde probleem, maar dan bij BFBC2. Uiteindelijk besloten om mijn PC te formatteren.
En nu jij begint over illegaal-legaal: ik was inderdaad toen naar een legale Win7 overgeschakeld (krijg je gratis via school hier). Ook had ik dus alle software terug geïnstalleerd die ik voorheen had, dus daar kan het ook niet aan liggen.
edit: Hier een topic van BFBC2 UK forum dat hetzelfde probleem dus toont: http://forums.electronica...-2-punkbuster-server.html
10 pagina's, maar op het US forum had je een topic met 300+ pagina's erover.
[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 18-02-2012 11:15 ]
ik heb ook veel problemen gehad met crashes, blue screens en geluid dat bleef hangen. Oplossing bij mij was alle drivers verwijderen van de realtek chip en een X-fi kaartje erin doen. Nooit meer een crash gehad sinds toen.
edit. al mijn andere spellen hebben zonder problemen gewerkt altijd, alleen BF3 gaf dit probleem en ook ik heb een niet legale windows versie er op staan. ik ben van mening dat het bij jou ook een realtek probleem is.
edit. al mijn andere spellen hebben zonder problemen gewerkt altijd, alleen BF3 gaf dit probleem en ook ik heb een niet legale windows versie er op staan. ik ben van mening dat het bij jou ook een realtek probleem is.
[ Voor 33% gewijzigd door Skybullet op 18-02-2012 11:24 ]
Ik draai een legale versie van BF3. Ik draai wel op een nieuw moederbord met x79 chipset. Maar kan dat ook uitsluiten gezien ik geen problemen heb met andere games (Steam). Binnekort maar alles opnieuw instaleren (maak toch backups) en de default windows drivers gebruiken. Ruimte voor een ander geluidskaart is er niet (2 kaarten in SLI, WiFi/Bluetooth, en een 4 poort Nic. Alles zit vol.
[ Voor 39% gewijzigd door Sorted op 18-02-2012 11:23 ]
server bestaat niet
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het gaat over het besturingssysteem dat legaal moet zijn, niet de gameSorted schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:20:
Ik draai een legale versie van BF3. Ik draai wel op een nieuw moederbord met x79 chipset. Maar kan dat ook uitsluiten gezien ik geen problemen heb met andere games (Steam). Binnekort maar alles opnieuw instaleren (maak toch backups) en de default windows drivers gebruiken. Ruimte voor een ander geluidskaart is er niet (2 kaarten in SLI, WiFi/Bluetooth, en een 4 poort Nic. Alles zit vol.
Hoewel het raar klinkt, lijkt het zo te zijn: combinatie van game met Frostbite engine (BFBC2 en BF3 dus) + Realtek sound + illegaal OS = problemen.
Verwijderd
En opnieuw heb ik weer kleine maar fijne cosmetische foutjes.
Bv in de map Firestorm heb ik als ik voorbij gebouwen loop dat je schaduw mee ziet 'lopen'
Op de eerste screen zie je in het midden van men crosshair dat de schaduw rechts stopt
Bij de 2de screen zie je (als ik 2 stappen vooruitloop), dat de schaduw meer naar rechts is gegaan..
Is dit normaal?
Als ik in een heli zit op deze map dan zie je het over het algemeen de schaduwen 'meegaan' op de grond, wel een beetje ambetant om dan het verschil tussen struik, steen en soldaat te onderscheiden

Bv in de map Firestorm heb ik als ik voorbij gebouwen loop dat je schaduw mee ziet 'lopen'
Op de eerste screen zie je in het midden van men crosshair dat de schaduw rechts stopt
Bij de 2de screen zie je (als ik 2 stappen vooruitloop), dat de schaduw meer naar rechts is gegaan..
Is dit normaal?
Als ik in een heli zit op deze map dan zie je het over het algemeen de schaduwen 'meegaan' op de grond, wel een beetje ambetant om dan het verschil tussen struik, steen en soldaat te onderscheiden

Verwijderd
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, en al zeker niet met die foto's? Bedoel je de schaduw van de raketten?Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:46:
Is dit normaal?
[afbeelding]
[afbeelding]
hij bedoeld volgens mij de schaduw op de stenen rand net onder het dak ?
Heb de indruk dat het onderste screen volledig meer egaal/smooth is
Ik heb weer wat geleerd... Dacht echt dat het een typo was maar "ambetant" bestaat dus echtVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:46:
Is dit normaal?
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door l0n3w012ph op 18-02-2012 12:36 ]
Tuurlijk bestaat het. Ik gebruik het redelijk vaakl0n3w012ph schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:35:
Ik heb weer wat geleerd... Dacht echt dat het een typo was maar "ambetant" bestaat dus echtGa ik maar eens op het werk gebruiken dat woord, staat wel interessant
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
In vlaandren gebruiken we nix anders...l0n3w012ph schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:35:
[...]
Ik heb weer wat geleerd... Dacht echt dat het een typo was maar "ambetant" bestaat dus echtGa ik maar eens op het werk gebruiken dat woord, staat wel interessant
Als bijna-Belg ben ik volledig voor het gebruik van woorden als 'ambetant', heerlijk. Zo 'poep' ik mijn vrouw ook regelmatig
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Zo zie je dat het Vlaamse wapen- én woordenarsenaal veel groter is dan dat van NederlandEvaluationCopy schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:03:
Als bijna-Belg ben ik volledig voor het gebruik van woorden als 'ambetant', heerlijk. Zo 'poep' ik mijn vrouw ook regelmatig
Mhhh, bfbc 2 en bf3 gehad en geen problemen hier met deze combinatie gehad...Asgaro schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:37:
[...]
Het gaat over het besturingssysteem dat legaal moet zijn, niet de game(Game moet sowieso legaal zijn anders is MP zelfs niet mogelijk)
Hoewel het raar klinkt, lijkt het zo te zijn: combinatie van game met Frostbite engine (BFBC2 en BF3 dus) + Realtek sound + illegaal OS = problemen.
zo te zien zitten ze niet zelf veel te spelen met battlefieldVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:15:
[...]
https://stalkdice.ep.io/ handige site hiervoor...
heb gister een potje van iemand daar gejoined. In zweden met een ping van rond de 90 nog wel te doen.
hoewel ik maar 2 minuten meegespeeld wel een aantal kills gehad.
die idioten bleven maar naar beneden springen bij metro. en dan niet georganiseerd met zn 6en ofzo
nee...1 voor 1 springen ze naar beneden
wel makkelijk afknallen zo had iets van 12/1
die 1 kwam door FF nog wel
Verwijderd
Yep, ik bedoel dit.Skybullet schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:05:
hij bedoeld volgens mij de schaduw op de stenen rand net onder het dak ?
Heb voor de duidelijkheid met paint streepjes getrokken met wat ik bedoel
En ik dacht dat 'ambetant' mooi algemeen Nederlands was, niet dus

wietkop ik heb dat ook hoor.
Erger me niet echt aan schaduwen die meebewegen.
Waar ik me wel aan erger is bijvoorbeeld de graffiti die meebeweegt op Seine Crossing.
Vooral als je aan het snipen bent is het zeer irritant als de graffiti gewoon over de muur meebeweegt...
Erger me niet echt aan schaduwen die meebewegen.
Waar ik me wel aan erger is bijvoorbeeld de graffiti die meebeweegt op Seine Crossing.
Vooral als je aan het snipen bent is het zeer irritant als de graffiti gewoon over de muur meebeweegt...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Hmm, spijtig.
Nochtans heb ik in de instellingen bij Mesh quality, het staan op Ultra, dus ultra draw distrance
Shadows staan op high

Pfft, dit en dat probleem met m'n wireframe (zie paar blz terug), Dice heeft wel nog een beetje werk zo te zien
Nochtans heb ik in de instellingen bij Mesh quality, het staan op Ultra, dus ultra draw distrance
Shadows staan op high
Pfft, dit en dat probleem met m'n wireframe (zie paar blz terug), Dice heeft wel nog een beetje werk zo te zien
Ik heb daar eerlijk gezegd nog niet op gelet, t enige waar k mij soms aan erger, das als k op een server zit midden in een stel en hij begint te laggenVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:39:
Hmm, spijtig.
Shadows staan op high
of "your connection to the server timed out " net als je lekker bezig bent
- een jeep die opeens stilstaat omdat hij een kiezeltje ter grote van een baksteen raakte maar daar blijkbaar niet overheen kan
- tanks die blijven hangen achter objecten die je met je kleine pinkje nog wel omver zou kunnen duwen
- opeens doodgaan ( bad luck ) als je iets compleet gevaarloos doet
- etc etc...
waar blijft die patch
- een jeep die opeens stilstaat omdat hij een kiezeltje ter grote van een baksteen raakte maar daar blijkbaar niet overheen kan
- tanks die blijven hangen achter objecten die je met je kleine pinkje nog wel omver zou kunnen duwen
- etc etc...
waar blijft die patch
Skybullet schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:44:
- etc etc...
waar blijft die patch
Komt eraan...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Can´t touch this!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
En last but not least: als je met een sniper of wat dan ook schiet via dat gaatje in de muur, de kogel er niet doorgaat, maar afketstSkybullet schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:44:
- etc etc...
waar blijft die patch
Dit gaatje:

Aan de linkerkant van de crosshair zie je wel degelijk een kogelinslag die er doorging maar als je 1cm naar rechts gaat, dan ketst hij af
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 15:26 ]
ja klopt dat is zo dom. Op strike at karkand heb je ook van die huizen met die balkonnetjes ( bij vlag D ) en de balkonnen hebben muren met van die gaatjes in de vorm van een ruitVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:23:
[...]
En last but not least: als je met een sniper of wat dan ook schiet via dat gaatje in de muur, de kogel er niet doorgaat, maar afketst
Dit gaatje:
[afbeelding]
Aan de linkerkant van de crosshair zie je wel degelijk een kogelinslag die er doorging maar als je 1cm naar rechts gaat, dan ketst hij af
[afbeelding]
dacht hee daar kan ik mooi tussendoor schieten. niet dus..
Als recon zet ik wel eens een spawn beacon neer, maar als ik nadat ik doodga via datzelfde spawn beacon spanw knalt ie direct uit elkaar incl. mijn motion sensor die ik er meestal vlakbij zet. Als ik op een andere manier spawn blijven ze gewoon heel. Ligt het aan mij of is het weer een van de 500000000 bugs?
Probeer maar eens door het Heras hekwerk te schieten op Caspian border, of tussen de treden van een trap.
Kogel zal nooit aan de andere kant terecht komen.
Kogel zal nooit aan de andere kant terecht komen.
volgens mij is dat by design.tobitronics schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:27:
Als recon zet ik wel eens een spawn beacon neer, maar als ik nadat ik doodga via datzelfde spawn beacon spanw knalt ie direct uit elkaar incl. mijn motion sensor die ik er meestal vlakbij zet. Als ik op een andere manier spawn blijven ze gewoon heel. Ligt het aan mij of is het weer een van de 500000000 bugs?
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
dat heeft waarschijnlijk met draw distance te maken, maar kan goed iets in de drivers zijn, een interne quality setting van nvidia.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:46:
Is dit normaal?
[afbeelding]
[afbeelding]
probeer eens recht voor een muur te staan en dan steeds verder weg te lopen. als het goed is moet de hele schaduw onder dat randje dan nagenoeg in een keer verdwijnen op een bepaalde afstand.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Dat is inderdaad opzettelijk en geen bug.tobitronics schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:27:
PS5 PSN: UnrealKazu
Blijven ze weer staan als je als een andere class spawnt?tobitronics schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:27:
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik heb dat "probleem" ook, denk dat het normaal is? Aangezien ik dat bij meerdere games heb.Countess schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:48:
[...]
dat heeft waarschijnlijk met draw distance te maken, maar kan goed iets in de drivers zijn, een interne quality setting van nvidia.
probeer eens recht voor een muur te staan en dan steeds verder weg te lopen. als het goed is moet de hele schaduw onder dat randje dan nagenoeg in een keer verdwijnen op een bepaalde afstand.
Denk niet dat je tot in het oneindige schaduwen kunt blijven renderen.
Hmm, het lijkt erop dat de authentication server weer eens down is. Inloggen lukt niet op het moment. Wel balen dat het weer precies op een zaterdagavond is
Als de boel niet CTD't dan is de rest wel offlineBee.nl schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:35:
Hmm, het lijkt erop dat de authentication server weer eens down is. Inloggen lukt niet op het moment. Wel balen dat het weer precies op een zaterdagavond is
Word je tog gewoon schijtziek van.
Elke keer dat geouwehoer.
Wat hebben ze zo een toffe game vernaggeld met hun gepruts.
Elke keer dat geouwehoer.
Wat hebben ze zo een toffe game vernaggeld met hun gepruts.
Klote EA en Origin, waardeloos systeem. Kan hier ook weer niet inloggen.Bee.nl schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:35:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Het lukt me nu om offline in te loggen en zojuist start het spel opPhyxion schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:45:
[...]
Klote EA en Origin, waardeloos systeem. Kan hier ook weer niet inloggen.
Hier weer niet, wat een ontzettende pauper servers en pauper support weerBee.nl schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:46:
[...]
Het lukt me nu om offline in te loggen en zojuist start het spel op
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Kan hier ook niet inloggen. Ben nu al een hele dag bezig een poging te doen om BF3 te installeren. Wat een prutssysteem is me dat zeg
. Gisteren 4 keer de download opnieuw mogen uitvoeren van 4gb om er dan uiteindelijk op uit te komen dat je gewoon niet mag pauzeren
. Waar dient die knop dan voor??
Heb nu net de download nog een keer laten lopen, komt die freaking origin af dat windows uac met een melding de installatie zou blokkeren. Ik heb niks van meldingen gezien? Zeg nu niet dat ik weer volledig opnieuw kan downloaden?
Mijn zin om dat spel te spelen is eigenlijk echt al volledig weg... Wat een waardeloos systeem is me dat zeg...
Edit: Dan maar weer terug naar Bad Company 2, heb ik gelukkig ook nog staan. Vind het wel een beetje vreemd worden dat ik nog niet eens kan zien of m'n installatie nu eigenlijk is gelukt. Ik hoop echt zo hard dat hij niet weer om een update gaat vragen
Heb nu net de download nog een keer laten lopen, komt die freaking origin af dat windows uac met een melding de installatie zou blokkeren. Ik heb niks van meldingen gezien? Zeg nu niet dat ik weer volledig opnieuw kan downloaden?
Mijn zin om dat spel te spelen is eigenlijk echt al volledig weg... Wat een waardeloos systeem is me dat zeg...
Edit: Dan maar weer terug naar Bad Company 2, heb ik gelukkig ook nog staan. Vind het wel een beetje vreemd worden dat ik nog niet eens kan zien of m'n installatie nu eigenlijk is gelukt. Ik hoop echt zo hard dat hij niet weer om een update gaat vragen
[ Voor 16% gewijzigd door Powerblast op 18-02-2012 19:59 ]
Laat ze het joinen van een server nu ook eindelijk eens fixen. En de spontane crashes (Bf3 has stopped working).Skybullet schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:44:
- etc etc...
waar blijft die patch
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Godskolere, zit ik gezellig met m'n clan op TS, wil ik ze joinen, doet Origin het niet. Dammit EA, Y U NO DELETE ORIGIN FROM THA UNIVERSE?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Geen last van eigenlijk.CodeCaster schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:04:
[...]
Laat ze het joinen van een server nu ook eindelijk eens fixen. En de spontane crashes (Bf3 has stopped working).
De euforie was van korte duur
De server waar ik in kon liep helemaal leeg, dus er zelf ook maar uitgegaan. Nu ligt Origin weer dwars.
De server waar ik in kon liep helemaal leeg, dus er zelf ook maar uitgegaan. Nu ligt Origin weer dwars.
Iemand ervaring met die tool (van Razor1911) die je op internet kan vinden, welke het mogelijk maakt om BF3 te spelen zonder Origin? Is het onveilig of kan het geen kwaad? Ik overweeg het echt om te doen zolang Origin nog zo brak is.
Godverdomme, hier dus ook gewoon last he. Terwijl half limboland zich laveloos een stuk in de kraag zuipt is het enige wat ik wil BF3 spelen en thx to origin (voor niets!!!!) gaat dat niet lukken... wat een incompetent stuk software is het toch zeg........
edit: @hierboven, net geprobeerd werkt niet meer, executable is ondertussen alweer naar een nieuwe versie geupdate volgens mij waardoor BF3 bij mij iig niet starte. Dus ook dat is iets om alweer hopeloos van te worden....
@hieronder, en hoe vaak is dat nu op zaterdagavond al voorgekomen? ik wil compensatie voor dat pakket.
[/rage]
edit: @hierboven, net geprobeerd werkt niet meer, executable is ondertussen alweer naar een nieuwe versie geupdate volgens mij waardoor BF3 bij mij iig niet starte. Dus ook dat is iets om alweer hopeloos van te worden....
@hieronder, en hoe vaak is dat nu op zaterdagavond al voorgekomen? ik wil compensatie voor dat pakket.
[/rage]
[ Voor 41% gewijzigd door loewie1984 op 18-02-2012 21:45 ]
De Origin authentification servers zijn down...
steam heeft MW3 play4free weekend,.. zou er haast aan beginnen...
Dit is echt geen goeie reclame voor de BF reeks. Eerste keer dat ik daar zo een problemen mee ondervind.
Net aangekaart bij een maat. Dus we wilden het even proberen, maar we kregen allebei de melding 'Could not connect to Steam network'loewie1984 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:12:
Nu vraag ik me toch af. Welk van de twee duivels is het ergst? Origin is slecht, maar Steam is zo te zien net zo erg :xBee.nl schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:14:
[...]
Net aangekaart bij een maat. Dus we wilden het even proberen, maar we kregen allebei de melding 'Could not connect to Steam network'![]()
Wtff had battlelog nog openstaan en was al meer dan een uur ingelogd op origin.
Wil ik GoTBF3#1 joinen, flipt ie 'm bij mij opeens ook.
Origin schermpje popped-up en ik moet mn password weer invullen (wat ander altijd auto gaat).
***** service!
Wil ik GoTBF3#1 joinen, flipt ie 'm bij mij opeens ook.
Origin schermpje popped-up en ik moet mn password weer invullen (wat ander altijd auto gaat).
***** service!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Nah Steam is echt veel stabieler, afgelopen zondag was er wel een flinke crash (12 uur offline) maar dat was ook een uitzondering.BeefHazard schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:18:
[...]
Nu vraag ik me toch af. Welk van de twee duivels is het ergst? Origin is slecht, maar Steam is zo te zien net zo erg :x
Maar goed, als ik kan kiezen tussen mw3 en bf3, dan kies ik toch voor de laatste
Kansloze Origin werkt inderdaad weer eens niet.
Zie wel volle servers, dus 't zal wel iets lokaals zijn.
Zie wel volle servers, dus 't zal wel iets lokaals zijn.
Verwijderd
Hier ook problemen met Origin, niet in te loggen. Vriend van me speelt nu via de battlelog (zonder origin), ben het nu ook aan het proberen. Zal uitkomst wel laten weten. (heb in ieder geval geen razor patch oid)
... het is dus niet alleen bf3, het is origin. probeerde net mass effect 3 demo te spelen
zelfde probleem.
mijn tip: koop eens nieuwe servers ea!!!
ze zullen nu wel zo zijn:
omdat ze maar 1 server ofzo hebben...
mijn tip: koop eens nieuwe servers ea!!!
ze zullen nu wel zo zijn:

omdat ze maar 1 server ofzo hebben...
Ik had zo ook iets gevonden, maar ik krijg het niet aan de praat via battlelog. dan wil hij bij het joinen van een server automatisch origin starten.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:38:
Hier ook problemen met Origin, niet in te loggen. Vriend van me speelt nu via de battlelog (zonder origin), ben het nu ook aan het proberen. Zal uitkomst wel laten weten. (heb in ieder geval geen razor patch oid)
Ook bij mij sinds een kwartier de origin problemen. Wat een mooi spel dat wordt vert**ft door origin en haast om het voor mw3 uit te brengen
Steam levert ook nog pluspunten dus steam wint.BeefHazard schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:18:
[...]
Nu vraag ik me toch af. Welk van de twee duivels is het ergst? Origin is slecht, maar Steam is zo te zien net zo erg :x
Mja... Ik zag deze al eerder langskomen in dit topic vandaag maar:
Wij zitten te wachten tot wij eindelijk weer eens BF3 kunnen spelen maar bij EA zal het ze geen zak schelen.
Wij zitten te wachten tot wij eindelijk weer eens BF3 kunnen spelen maar bij EA zal het ze geen zak schelen.
[ Voor 10% gewijzigd door BeefHazard op 18-02-2012 20:49 ]
https://twitter.com/#!/origin_EA/status/170949032578007040
En
https://twitter.com/#!/origin_EA
En
https://twitter.com/#!/origin_EA
[ Voor 26% gewijzigd door PJzzz op 18-02-2012 21:14 ]
dafuq? daar komen de onzin posts weerBeefHazard schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:49:
Mja... Ik zag deze al eerder langskomen in dit topic vandaag maar:
[video]
[ Voor 4% gewijzigd door megadoom op 18-02-2012 21:09 ]
Origin is weer online (voor mij tenminste wel)
DICE weet ervan en heeft het probleem in onderzoek, zo is te lezen op het twitteraccount van DICE @Battlefield
:-)
yip, denk dat we mogen stellen dat we weer kunnen.PJzzz schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:18:
Origin is weer online (voor mij tenminste wel)
srry voor het ot geneuzel
Zijn er alternatieve server browsers voor Battlefield? Het lukt me nu niet om goede 40+ players rush servers te vinden.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Als nog er mensen zijn die skype gebruiken in plaats van TS voor hun teamplay, add me op Battlelog.
(Magiciano, zowel daar als hier).
(Magiciano, zowel daar als hier).
ik ben er aan begonnen (gewoon omdat ik black ops nog wel leuk vond) maar ik zou het niet doen! tenzij je jezelf ervan wil overtuigen dat BF3 toch de juiste keuze is geweest ondanks alle problemen. in ongeveer 1 op de 3 potjes zaten gewoon hackersloewie1984 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:12:
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.