• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39

Cheezus

Luiaard

Meh.. was net lekker bezig met m'n P90 crasht BF3.. is die P90 trouwens aangepast bij de patch? Of kom ik er nu pas achter dat het best een lekker wapen is? :P

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
GIsteren smoke unlocked .. Gaat noooit meer weg van mijn set up.. :)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:20
Ossi schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:37:
[...]

Pff wat een jammere actie dan :(
ik was net op tijd, misschien was het een of andere systeemfout bij origin, want hij ging er veel eerder uit als die andere shooters.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:21
Moet nog twee wins in SQDM voor de Enfield. Vanmiddag had ik het geluk dat ik zo'n server vond waar je maar twee kills nodig had. Maar ineens ging die offline en sindsdien ben ik op zoek naar iets soortgelijks. Halfbevolkte SQDM servers kosten me veel te veel tijd, aangezien ik het echt heel saai vind.

• haarbal
  • Laatst online: 17:20
Even offtopic: alle MW3 haters kunnen nu kostenloos uitproberen of het echt zo slecht is want er is een free weekend. Misschien ga je je ook wel minder ergeren aan de battlefield onvolkomenheden.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:34

Mavamaarten

Omdat het kan!

haarbal schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:52:
Even offtopic: alle MW3 haters kunnen nu kostenloos uitproberen of het echt zo slecht is want er is een free weekend. Misschien ga je je ook wel minder ergeren aan de battlefield onvolkomenheden.
Haha ik heb MW3 lang geleden gekocht en amper aangeraakt omdat het mij hysterisch maakt.
Ik wordt echt gek van het feit dat je mensen 200x kan raken en doodgaat van 1 kogeltje :+

Achja, ieder zijn eigen spel, neem ik aan.

Android developer & dürüm-liefhebber

primusz schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:03:
Meh.. was net lekker bezig met m'n P90 crasht BF3.. is die P90 trouwens aangepast bij de patch? Of kom ik er nu pas achter dat het best een lekker wapen is? :P
Je komt er nu achter. :P
Daar hoef ik MW2.1 niet voor te spelen. Ja, ik beschouw het niet eens als MW2.5. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Iemand anders ook wel het probleem met de F35 dat hij begint te hoveren al neem je een scherpe bocht?

• IngamerX
  • Laatst online: 14-11 14:05
Ach het is dat mijn broertje en maat MW3 hebben. Leen 'm van mijn broertje zodat ik via mijn pa z'n Live account met m'n maat kan spelen. Kosten? nul..

Als mijn broertje 'm niet had, of m'n pa geen live, dan zou ik 'm ook nie spelen, kansloos spelletje, though grappig genoeg om ff te spelen terwijl m'n maat en ik eventjes bij kletsen.
primusz schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:03:
De P90 is goddelijk!!! Een van de weinige wapens waar je zowel laser als silencer tegelijkertijd kan gebruiken, in combinatie met de 50 kogels is het echt een naar beest op de korte afstand. In de voorlaatste patch hebben ze de damage op langere range verhoogd, sindsdien kan je ook op afstanden tot een metertje of 80 heerlijk bursten met de P90 en close-range gewoon sprayen. Mijn hoogste KPM is met dan ook met de P90, 2,8 ofzo.

Maar dat is ook wel terecht, dit zullen de Belgen onder ons beamen, het is in RL ook een heel naar wapen. Door de speciale kogel is hij belachelijk armour piercing. De exacte stats moet ik opzoeken maar volgens mij was het iets in de trand van dat hij nog 3 kogelvrije vesten kon doorboren op 2 of 3 honderd meter afstand. Wordt ook door alle serieuze elite special forces ter wereld gebruikt, in NL in elk geval door het BBT van de marine en ik weet uit eerste hand dat onze commando's ze ook inzetten in speciale situaties

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

IngamerX schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:27:
[...]

Hehe, vliegen met een jet heb je absoluut niet binnen 30 mins door.

Ten eerste zijn er nog altijd veel mensen die niet weten dat je heavy brake kan binden met BF3 settings editor, die mensen zijn sowieso kansloos.

Dan zijn er sowieso natuurlijk mensen die al een hoop ervaring hebben en daardoor beter hun vliegtuig kunnen opstellen, en ook beter hun schoten kunnen plaatsen omdat ze precies weten waar de kogels terecht komen.

Verder spelen unlocks nog een grote rol, bijvoorbeeld air radar.

Dus makkelijk is het zeker niet. In het begin was er meer ruimte om te oefenen en leren. Zo heb ik friends in mijn friendslist die op dit moment absoluut slechter zijn dan mij, maar toch meer kills hebben met jets, puur omdat ze al een paar weken eerder dan mij de game hadden.

De manier van vliegen is echt persoonlijk. Gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen. Een tijdje alleen muis, dan een tijdje alleen keyboard, dan een tijdje beiden.

Beiden is denk ik wel het beste, als je goed bent met toetsenbord en er goede manoeuvres mee uit kan halen, dan heb je wel een streepje voor. Ik kan dat (nog) niet, ik gebruik alleen muis. Vind het veel directer en kan er goed plotselinge manoeuvres mee uit halen, met tobo raak ik dan in de war :P.

Basically, als je skilled enough ben kom je een beetje in het gebied waar je ontdekt dat jets kansloze tijdverspilling zijn. Skilled vs skilled komt het er op aan wie het meeste geduld heeft. Continu bochtjes, aanloopjes, etc... je helpt je team er totaal niet mee. Als je er van uit gaat dat winnen het doel in de game is, dan moet jeje tijd niet aan die shit verdoen. Alleen als enemy jets het je team lastig maken doordat je AA aan kloten is, dan is het wel handig om ze bezig te houden.. maar das ook alles.
Is heavy brake via dat programma niet een beetje cheaten? Je pakt iets wat niet by default in het spel zit en hebt daardoor een voordeel. Ook leuk dat bij alle vids erover er extra bij staat "BF3 does not support this by default"...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Ik heb de SP uitgespeeld. (Was leuk genoeg, maar overtuigt me niet om met de MP te beginnen.) Natuurlijk gepirate: Activision krijgt geen geld meer van mij. Een bedrijf mag van mij zeker geld verdienen, maar in ruil verwacht ik wel dat ze wat meer denken aan de consument. EA is op de goede weg want vroeger was de publieke opinie over EA veel negatiever dan nu.
Ik ga alle CoD's blijven piraten. Tenzij ze eens met een nieuwe engine komen en ranked dedicated servers + dev console, normale prijzen, etc. hebben... je weet wel: die vereisten die elke FPS shooter altijd al heeft gehad sinds Doom 1, maar dat Activision vertikt te implementeren.
Ik pirate normaal nooit games (Steam biedt een te goede gebruiksvriendelijkheid en mooie prijskaartjes) maar tegen Bobby Kotick zou ik het nog vlakaf in zijn gezicht durven zeggen dat ik zijn CoD franchise pirate.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 16-02-2012 21:55 ]

:D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Ben ik de enigste die er last van heeft? Soms zie ik op objecten zwarte lijntjes, als ik dan m'n vizier iets beweeg is het weg, en soms ook weer terug
Heb laatste officiele driver draaien, met beta drivers was het het zelfde verhaal

met zwarte lijnen
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2ztha4w.jpg
http://i44.tinypic.com/2ztha4w.jpg

zonder zwarte lijnen
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/209rggg.jpg
http://i44.tinypic.com/209rggg.jpg

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb jij een nvidia (over) kaart :+ ?

Verwijderd

Ja, ik heb een GTX 560, maar die draait na uren spelen slechts op max 70°

• IngamerX
Haha, ye zag 'm net op m'n facebook voorbij komen. Die gast is echt baas :+.
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:10:
Ben ik de enigste die er last van heeft? Soms zie ik op objecten zwarte lijntjes, als ik dan m'n vizier iets beweeg is het weg, en soms ook weer terug
Heb laatste officiele driver draaien, met beta drivers was het het zelfde verhaal

met zwarte lijnen
[afbeelding]
http://i44.tinypic.com/2ztha4w.jpg

zonder zwarte lijnen
[afbeelding]
http://i44.tinypic.com/209rggg.jpg
Ye ik heb hetzelfde, en ja ik heb ook een Nvidia kaart (gtx 460 1gb)
Die zwarte lijnen zijn een NVIDIA bug. ;)
Ben zo blij met AMD. :+ (hoe bedoel je slechtere drivers) :P

Verwijderd

Zucht.. en wat kan je er tegen doen? Beta drivers hebben geen effect :(
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:19:
Zucht.. en wat kan je er tegen doen? Beta drivers hebben geen effect :(
Kennelijk was het al een tijd geleden gefixed... :/
Niks dus.

• IngamerX
Niets, deal with it, ik ondervind er persoonlijk verder geen last van.

Deze vid is trouwens serieus vet gemaakt: YouTube: Only in Battlefield 3 - TonyTheTuba

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
Jongens, dat is de speciale cell shading mode. Deze kun je simpel aanvinken onder setting>video>advanced>bugs :+
Epic as always _/-\o_ Ook leuk dat hij muziek gebruikt die je normaal niet verwacht in dit soort vids. Anders zit iedereen tegenwoordig maar dubstep te gebruiken, etc. (No offence tegen dubstep)

En lol @ laatste stuk! Ik zing dat liedje soms als ik stevig gedronken heb :P
Asgaro schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:05:
[...]

Epic as always _/-\o_ Ook leuk dat hij muziek gebruikt die je normaal niet verwacht in dit soort vids. Anders zit iedereen tegenwoordig maar dubstep te gebruiken, etc. (No offence tegen dubstep)

En lol @ laatste stuk! Ik zing dat liedje soms als ik stevig gedronken heb :P
Belgen en hun alcohol. :P
En nee, ik drink niet en ja dat maakt me de saaiste student ooit.
Get used to it. :+

• peakaboo
  • Niet online
IngamerX schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:20:

Deze vid is trouwens serieus vet gemaakt: YouTube: Only in Battlefield 3 - TonyTheTuba
Inderdaad, vooral die laatste tv missile kill.... _/-\o_ mooie overgang.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
IngamerX schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:20:

Echt mooit gemaakt, BF3 leent zich echt zo goed voor leuke filmpjes ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

"So a shotgun can destroy a tank now?" :D

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:25:
[...]

De P90 is goddelijk!!! Een van de weinige wapens waar je zowel laser als silencer tegelijkertijd kan gebruiken, in combinatie met de 50 kogels is het echt een naar beest op de korte afstand. In de voorlaatste patch hebben ze de damage op langere range verhoogd, sindsdien kan je ook op afstanden tot een metertje of 80 heerlijk bursten met de P90 en close-range gewoon sprayen. Mijn hoogste KPM is met dan ook met de P90, 2,8 ofzo.

Maar dat is ook wel terecht, dit zullen de Belgen onder ons beamen,
het is in RL ook een heel naar wapen. Door de speciale kogel is hij belachelijk armour piercing. De exacte stats moet ik opzoeken maar volgens mij was het iets in de trand van dat hij nog 3 kogelvrije vesten kon doorboren op 2 of 3 honderd meter afstand. Wordt ook door alle serieuze elite special forces ter wereld gebruikt, in NL in elk geval door het BBT van de marine en ik weet uit eerste hand dat onze commando's ze ook inzetten in speciale situaties
_O- Alsof 99,99999% van de Belgen weet hoe het is om met een P90 te schieten, alleen omdat FN een Belgische wapenfabrikant is :P
Ohjah, je overdrijft ietwat, maar hij heeft wel de eigenschappen om een kogelvrijvest te penetreren:
One of the design intents for the standard 5.7×28mm cartridge type, the SS190, was that it have the ability to penetrate Kevlar protective vests—such as the NATO CRISAT vest—that will stop conventional pistol bullets.[21] Fired from the P90, the 5.7×28mm SS190 has a muzzle velocity of roughly 716 m/s (2,350 ft/s) and is capable of penetrating the CRISAT vest at a range of 200 m (219 yd), or a Level IIIA Kevlar vest at the same range.[19][21] FN states an effective range of 200 m (219 yd) and a maximum range of 1,800 m (1,969 yd) for the 5.7×28mm cartridge when fired from the P90.[7]
Zie FN P90

Vaak bu'j te bang!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:25:
[...]

Maar dat is ook wel terecht, dit zullen de Belgen onder ons beamen, het is in RL ook een heel naar wapen. Door de speciale kogel is hij belachelijk armour piercing. De exacte stats moet ik opzoeken maar volgens mij was het iets in de trand van dat hij nog 3 kogelvrije vesten kon doorboren op 2 of 3 honderd meter afstand. Wordt ook door alle serieuze elite special forces ter wereld gebruikt, in NL in elk geval door het BBT van de marine en ik weet uit eerste hand dat onze commando's ze ook inzetten in speciale situaties
2.8 is heel hoog ;) Moet die P90 ook eens gaan dragen op me engineur.

Ook de echte versie in me hand gehad (echt uber geil ding) toen ik dacht een echte RL commando te worden, de volgende dag mocht ik gelukkig weer naar huis ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Omdat ik weet dat het kan schiet ik vanuit mijn bosje nog wel eens met m'n sniper rifle op de cockpit van langzaam laagvliegende helis. Scout choppers voornamelijk, omdat je daar de piloot het beste ziet, maar ook wel op attack choppers als ik denk dat ik die cockpit zou kunnen raken.

Heel soms raak ik wel eens wat... zoals vanmorgen:

Enemy killed 100
Headshot 10
Marksman bonus 196
En dan die heli uit de lucht zien vallen met een licht verwarde wild om zich heen sproeiende gunner _O-
Die er vervolgens ook nog uit gesnepen (hij bleef zitten toen de heli op de grond stond) en de heli geroofd. :Y)

En: gereport voor "mijn aimbot" door een zwaar beledigd pilootje :+
-tom-562 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:31:
[...]

_O- Alsof 99,99999% van de Belgen weet hoe het is om met een P90 te schieten, alleen omdat FN een Belgische wapenfabrikant is :P
Ohjah, je overdrijft ietwat, maar hij heeft wel de eigenschappen om een kogelvrijvest te penetreren:

[...]

Zie FN P90
Oke, oke, ik deed het ook even uit het hoofd van een krantenbericht dat ik als klein mannetje gelezen had en toendertijd heel veel indruk op me heeft gemaakt. Toen was er een container met P90's gestolen in België en was er kleine paniek onder ons beider politiediensten omdat er geen bescherming was tegen die wapens. maar nog steeds behoorlijk indrukwekkende wapens!

ps. Ik verwacht niet dat Belgen weten hoe zo'n ding schiet, net zomin als ik weet hoe een F15 vliegt of een M4A1 schiet, maar toch kon ik je daar vroeger alle ins en outs over vertellen :D Ik kan me goed voorstellen dat je als Belgisch jongentje wel een spreekbeurt houdt of werkstuk maakt over FN. Zelf vond ik het vroeger zo jammer dat de Belgen wel wapens maken en wij niet!
evilpin0 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:49:
[...]

2.8 is heel hoog ;) Moet die P90 ook eens gaan dragen op me engineur.

Ook de echte versie in me hand gehad (echt uber geil ding) toen ik dacht een echte RL commando te worden, de volgende dag mocht ik gelukkig weer naar huis ;)
Gaaf gaaf! Ik wil ook :)

Om het toch nog maar iets on-topics te maken:

Je moet voor zo'n KPM de P90 wel gebruiken in die stukken waar hij geniaal is: 2e en 3e gedeelte van Metro, De gangenjes van Bazaar en de huisjes van Seine crossing. Owja, blijven rennen en schieten, hard.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ga vanmiddag van 4 tot 5 even lekker een uur knallen. Eigenlijk wil ik eens even wat vihecle stuff gaan doen. Is er iemand hier die goed is in de tank zodat ik in het schuttersputje kan zitten? Of als gunner in een chopper.. ook leuk! En dan echt via teamspeak zodat we heersen :D

Mijn portfolio op Instagram

DanielWW2 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:21:
[...]

Belgen en hun alcohol. :P
En nee, ik drink niet en ja dat maakt me de saaiste student ooit.
Get used to it. :+
Maar no-alcohol is niet direct saai hoor. Ken er nog die niets van alcohol moeten weten, en das perfect te doen ;)
-tom-562 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:31:
[...]

[...]

Zie FN P90
Ieder Belgisch gezin krijgt 1 gratis P90, wist je dat niet? :+ Zo stimuleren we de economie via mond-op-mond reclame! Kijk, hier op het forum is het ook al zo ver.

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 12:55
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Teflon_Grrrrrr' (for 2 minutes) ... Violation

Iemand een idee? Punkbuster is up-2-date....
Asgaro schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:42:
Maar no-alcohol is niet direct saai hoor. Ken er nog die niets van alcohol moeten weten, en das perfect te doen ;)
Alcohol is enkel noodzakelijk om van doodsaaie mensen nog wat interessants te maken. Mensen die zonder alcohol ook leuk en interessant zijn heb je veel meer aan :)
Pixeljunk_NL schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:46:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Teflon_Grrrrrr' (for 2 minutes) ... Violation

Iemand een idee? Punkbuster is up-2-date....
Kijk even of het ook op GoT #1 gebeurt, indien het daar ook gebeurt kan ik de PB logs erbij pakken. Geef dan wel even een username en tijdstip, zoekt makkelijker ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 17-02-2012 11:47 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:46:
[...]

Alcohol is enkel noodzakelijk om van doodsaaie mensen nog wat interessants te maken. Mensen die zonder alcohol ook leuk en interessant zijn heb je veel meer aan :)
offtopic:
"enkel noodzakelijk om" vind ik wat overdreven gezegd. Als iedereen wat op heeft, kan men al eens zeveren. Je bent minder geremd en ik vind dat dit toch soms is mag.
Wil niet echt hoogintellectuele gespreken voeren als ik uitga. Zit overdag al genoeg met zo'n sfeertje in het school...

Maar drinken óm te drinken ben ik ook tegen. Alcohol mag, maar met mate.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Een TDM server met 750 tickets op noshahr canals is echt handig voor je claymore medal :P http://battlelog.battlefi...how/21487525/1/363051680/

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41

codex

Geen OpenAI agent :)

God god wat mogen wij met BF3 in onze handen knijpen. Ik heb een uurtje MW3 gespeeld en al 6 aimbotters tegengekomen. En wij maar klagen...

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

VAC is dan ook gewoon een erg brak systeem. Dat ze daar met MW2 en BO nog niet achter zijn gekomen snap ik niet. PunkBuster heeft ook zo z'n problemen en eigenaardigheden, maar lang niet zo veel als VAC

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MueR schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:56:
VAC is dan ook gewoon een erg brak systeem. Dat ze daar met MW2 en BO nog niet achter zijn gekomen snap ik niet. PunkBuster heeft ook zo z'n problemen en eigenaardigheden, maar lang niet zo veel als VAC
PB is ook bagger hoor, makkelijk te omzeilen, net als VAC.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41

codex

Geen OpenAI agent :)

Ja VAC is echt slecht, false positive(meegemaakt) en hackers die maanden lang keihard aimbotten. Er zijn zelfs momenten dat ik mij afvroeg of VAC wel echt bestond :S

• Pixeljunk_NL
Tsurany , ik laat je het elkmoment weten

• Pixeljunk_NL
Tijdstip: 12:02 Username: Teflon_Grrrrrr

Zelfs op servers die geen punkbuster draaien krijg ik deze message: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Teflon_Grrrrrr' (for 2 minutes) ... Violation

Krijg ook ineens deze melding: Game disconnected: you were kicked from the game.

Ze zijn echt aan het kutten.

Gister avond/nacht gewoon nog kunnen spelen..

[ Voor 92% gewijzigd door Pixeljunk_NL op 17-02-2012 12:37 ]

[02.17.2012 11:59:38] New Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [?] "Teflon_Grrrrrr" (seq 3360639)
[02.17.2012 11:59:38] Player GUID Computed [guid](-) (slot #1) x.x.x.x:3659 Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:01:44] Auto Screenshot 000644 Requested from 1 Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:02:10] VIOLATION (IGNORING QUERIES) #9006: Teflon_Grrrrrr (slot #1) Violation (IGNORING QUERIES) #9006 [[guid](-) x.x.x.x:3659]
[02.17.2012 12:02:13] Kick Command Issued (Violation (IGNORING QUERIES) #9006) for (slot#1) x.x.x.x:3659 [guid] Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:02:14] Lost Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [guid](-) Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:10:42] Master Query Sent to (MASTER7.EVENBALANCE.COM) 216.240.146.139
[02.17.2012 12:10:44] Received Master Security Information
[02.17.2012 12:13:25] New Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [?] "Teflon_Grrrrrr" (seq 14550423)
[02.17.2012 12:13:25] Player GUID Computed [guid](-) (slot #1) x.x.x.x:3659 Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:15:58] VIOLATION (IGNORING QUERIES) #9006: Teflon_Grrrrrr (slot #1) Violation (IGNORING QUERIES) #9006 [[guid](-) x.x.x.x:3659]
[02.17.2012 12:16:01] Kick Command Issued (Violation (IGNORING QUERIES) #9006) for (slot#1) x.x.x.x:3659 [guid] Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:16:01] Lost Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [guid](-) Teflon_Grrrrrr

Dit is wat ik in de log files kan vinden. Lijkt erop dat punkbuster niet kan communiceren met jou client waardoor hij kickt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Pixeljunk_NL
Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:51:
[02.17.2012 11:59:38] New Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [?] "Teflon_Grrrrrr" (seq 3360639)
[02.17.2012 11:59:38] Player GUID Computed [guid](-) (slot #1) x.x.x.x:3659 Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:01:44] Auto Screenshot 000644 Requested from 1 Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:02:10] VIOLATION (IGNORING QUERIES) #9006: Teflon_Grrrrrr (slot #1) Violation (IGNORING QUERIES) #9006 [[guid](-) x.x.x.x:3659]
[02.17.2012 12:02:13] Kick Command Issued (Violation (IGNORING QUERIES) #9006) for (slot#1) x.x.x.x:3659 [guid] Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:02:14] Lost Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [guid](-) Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:10:42] Master Query Sent to (MASTER7.EVENBALANCE.COM) 216.240.146.139
[02.17.2012 12:10:44] Received Master Security Information
[02.17.2012 12:13:25] New Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [?] "Teflon_Grrrrrr" (seq 14550423)
[02.17.2012 12:13:25] Player GUID Computed [guid](-) (slot #1) x.x.x.x:3659 Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:15:58] VIOLATION (IGNORING QUERIES) #9006: Teflon_Grrrrrr (slot #1) Violation (IGNORING QUERIES) #9006 [[guid](-) x.x.x.x:3659]
[02.17.2012 12:16:01] Kick Command Issued (Violation (IGNORING QUERIES) #9006) for (slot#1) x.x.x.x:3659 [guid] Teflon_Grrrrrr
[02.17.2012 12:16:01] Lost Connection (slot #1) x.x.x.x:3659 [guid](-) Teflon_Grrrrrr

Dit is wat ik in de log files kan vinden. Lijkt erop dat punkbuster niet kan communiceren met jou client waardoor hij kickt.
Weet jij wat ik kan doen?
Even zoeken op de error message: http://www.google.nl/sear...oring+queries+%239006+bf3
En dan een voor een de resultaten afgaan: http://www.overclock.net/...oring-queries-9006-in-bf3
Denk dat de meeste adviezen concreet neer komen op compleet verwijderen van PB en het opnieuw installeren van PB.

• Pixeljunk_NL
Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:55:
Even zoeken op de error message: http://www.google.nl/sear...oring+queries+%239006+bf3
En dan een voor een de resultaten afgaan: http://www.overclock.net/...oring-queries-9006-in-bf3
Denk dat de meeste adviezen concreet neer komen op compleet verwijderen van PB en het opnieuw installeren van PB.
Opgelost, heel origin afsluiten, pb deinstall, reinstall dan doet ie t weer! Bedankt Tsurany!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

gaat er nog iemand met mij samen tankje spelen rond 1600 uur? even met zn twee in skype of teamspeak voor het communiceren

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
RoyK schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:41:
gaat er nog iemand met mij samen tankje spelen rond 1600 uur? even met zn twee in skype of teamspeak voor het communiceren
Ben zelf niet zo van de tanks, speel nu voornamelijk chopper. Je kan me adden als je wilt ''FaceNoise'' ben er rond half 5 denk ik(zonder file).

Verwijderd

[quote]Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:46:
[...]

+1 :)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

erikvandenberg schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:43:
[...]

Ben zelf niet zo van de tanks, speel nu voornamelijk chopper. Je kan me adden als je wilt ''FaceNoise'' ben er rond half 5 denk ik(zonder file).
Als jij goed kan vliegen (ik kan het niet zo goed) ben ik graag je gunner. Lijkt me erg leuk. Ik voeg je toe! Spreken we dan ook af op TS ergens (of skype)

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:35
Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:46:
[...]

[...]

Kijk even of het ook op GoT #1 gebeurt, indien het daar ook gebeurt kan ik de PB logs erbij pakken. Geef dan wel even een username en tijdstip, zoekt makkelijker ;)
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
-Frank Sinatra
Was dan voor deze gegaan ;)

"I drink to make other people interesting." - George Jean Nathan

• evil kim
Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:17:
Was dan voor deze gegaan ;)

"I drink to make other people interesting." - George Jean Nathan
_/-\o_

• evil kim
El_Bandito schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:09:
[...]

Ik zou zeggen, schiet eens een rondje mee 8)
Gisteren eens gaan kijken, geen volk op jullie server
Heb ik nou een alcohol discussie gestart? :P

[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-02-2012 14:37 ]

Ik eis nog een afsplitsing van het BF3 topic!
Naast het PC-, console-, hardware- en problemen-topic, nu ook nog graag het alcoholics-only-topic! :')

Het is vooral Tsurany's reactie die het heeft uitgelokt. Hij wou wééral eens de waarheid verkondigen over een gegeven waar iedereen normaal gezien een eigen mening over mag hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Asgaro op 17-02-2012 14:46 ]

• Tomino
  • Laatst online: 15:38
ik vroeg t al eerder, maar TV guided missles schieten lukt nog steeds niet..
gunner seat, switch naar gun 2. Beeld veranderd ook mee.

wat dan?! Scherm krijg ik niet grijs, rechtermuisknop doet niks, links ook niet en middle mouse is gun wisselen.
wie verlost mij?
Asgaro schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:44:
Ik eis nog een afsplitsing van het BF3 topic!
Naast het PC-, console-, hardware- en problemen-topic, nu ook nog graag het alcoholics-only-topic! :')

Het is vooral Tsurany's reactie die het heeft uitgelokt. Hij wou wééral eens de waarheid verkondigen over een gegeven waar iedereen normaal gezien een eigen mening over mag hebben.
Doen we. :P

• evil kim

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
Hertog jannetje aub :)

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Tomino schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:00:

wat dan?! Scherm krijg ik niet grijs, rechtermuisknop doet niks, links ook niet en middle mouse is gun wisselen.
wie verlost mij?
Kan toch alleen vanuit driver seat?
Eenieder die meent dat alcohol uitsluitend voor de verandering van de gemoedstoestand dient, mag rapido op vakantie naar België.

Westvleteren 12 om maar wat te noemen drink je niet voor de alcohol, dat doe je om het ultieme vloeibare genot te ervaren.

• Tomino
KhaZ schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:26:
[...]

Kan toch alleen vanuit driver seat?
Nee, het is die missile die je zelf bestuurd.!

[YouTube: http://youtu.be/6Rhp448DqNQ?t=59s]
Zoals dit, bij mij wordt het beeld nooit grijs.
@ 59 seconden bv.

[ Voor 22% gewijzigd door Tomino op 17-02-2012 15:32 ]

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:21
Helaas komt er deze maand geen grote patch voor BF3 :(

Zie: http://www.dsogaming.com/...nt-be-coming-in-february/

Verwijderd

wie verlost mij?
Geef eens een screenshot van wat je dan wél ziet als je de TV missle selecteert, aangezien het scherm niet grijs wordt. Je scherm zou idd grijs moeten worden en de camera niet meer moeten kunnen bewegen.
Zoals het nu overkomt zou het een hele rare en unieke bug moeten zijn, maar de oplossing is, zoals meestal, vast simpeler ;)

• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-11 11:25
Valt mij op dat er minder en minder servers op "BF2 settings" draaien, als ik dat zo mag noemen.
Je weet wel servers met aangepaste instellingen zodat de spelregels wat op BF2 gaan gelijken (aka, enkel op squadleader spawnen, geen re-gen toestanden, 3d spotting, geen kill cam e.d.)

Hardcore heeft dan weer andere zaken die niet zo leuk zijn, geen HUD bvb
Nuja, mij gevoel is al dat BF3 wat dood aan het bloeden is... jammer genoeg.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:21

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wait,..Wut???

BF3 dood aan het bloeden LOL!!!
Die settings zijn er nog niet, omdat er volgens mij nog niet zoveel aan te passen is op een server.

---RAWE CEEK!!!---

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47

wie verlost mij?
Je weet zeker dat het om de TV MISSILE gaat en niet om de GUIDED MISSILE. Guided missiles kun je alleen locken op targets die gepaint zijn (Soflam/Laser Painted) en op bemande voertuigen op de grond. Daar krijg je dus ook geen grijs beeld mee. Lijkt me stug dat dit het is, maar je hebt het zelf over TV Guided Missiles, dus you never know.

• Richard P
Weet iemand nog een server waar je met een paar kills SQDM kan winnen? Moet nog twee wins, maar wanneer je ineens op een server binnenkomt kom je alleen in teams die al dik aan het verliezen zijn. Enorm frustrerend, want SQDM is echt de slechtste game modus die ik ooit heb gespeeld. Ik wil die L85A2 alleen zo graag..

• Tomino
Adanteh schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:41:
[...]

Je weet zeker dat het om de TV MISSILE gaat en niet om de GUIDED MISSILE. Guided missiles kun je alleen locken op targets die gepaint zijn (Soflam/Laser Painted) en op bemande voertuigen op de grond. Daar krijg je dus ook geen grijs beeld mee. Lijkt me stug dat dit het is, maar je hebt het zelf over TV Guided Missiles, dus you never know.
Arghhh. Dank u. Zie het net in mijn Battlelog staan. Inderdaad guided missiles. 8)7
We gaan weer verder ;)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Richard P schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:45:
Weet iemand nog een server waar je met een paar kills SQDM kan winnen? Moet nog twee wins, maar wanneer je ineens op een server binnenkomt kom je alleen in teams die al dik aan het verliezen zijn. Enorm frustrerend, want SQDM is echt de slechtste game modus die ik ooit heb gespeeld. Ik wil die L85A2 alleen zo graag..
Zoek ik ook nog!

---RAWE CEEK!!!---

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zucht, dit schiet echt niet op zeg. Wat een ontzettende pauper support weer van DICE :(

Asgaro schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:44:
Ach meid toch, stel je niet zo aan.
Marsmillo schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:
Valt mij op dat er minder en minder servers op "BF2 settings" draaien, als ik dat zo mag noemen.
Je weet wel servers met aangepaste instellingen zodat de spelregels wat op BF2 gaan gelijken (aka, enkel op squadleader spawnen, geen re-gen toestanden, 3d spotting, geen kill cam e.d.)

Afwijkende instellingen betekenen dat je server een stuk lastiger gevonden kan worden omdat je geen 'normal' server hebt. Veel mensen zoeken nog altijd naar of normal servers of hardcore servers, weinigen zoeken naar servers die niet aan beide eisen voldoet. Dan moet je het dus echt hebben van mond op mond reclame en dat betekent relatief vaak lege servers.
Phyxion schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:02:
Zucht, dit schiet echt niet op zeg. Wat een ontzettende pauper support weer van DICE :(
Laten we ook een deel van de verantwoordelijkheid neerleggen bij mensen die enorm veel geruchten als feiten gaan presenteren. Zaken zoals commarose 2.0 worden constant genoemd terwijl daar nooit een datum voor is vrijgegeven. Die patch notes die vaak de ronde gaan zijn voor het grootste gedeelte gebaseerd op geruchten en aannames.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 17-02-2012 16:10 ]

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Phyxion schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:02:
[...]

Maak je niet druk... Het komt allemaal vanzelf een keer.

• Richard P
Hmm, Amerikaanse server die je een L85A2 belooft. Het proberen waard, als iemand anders joint zijn 25 kills wel te halen.

http://battlelog.battlefi...85A2-here-25-125-tickets/

Verwijderd

Wat ik nog steeds jammer vind is dat DICE Friendly Fire niet standaard aan heeft staan zoals beloofd :(

Ook het wel aanzetten zorgt voor Custom settings waardoor niemand je server vind, zo jammer...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 16:15 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:15:
Wat ik nog steeds jammer vind is dat DICE Friendly Fire niet standaard aan heeft staan zoals beloofd :(

Ook het wel aanzetten zorgt voor Custom settings waardoor niemand je server vind, zo jammer...
Ik vind het zeer begrijpelijk. Het probleem met friendly fire is dat je veel voorzichtiger moet spelen om geen teamkills te maken en het gros van de spelers doet dit niet en zal dit dan ook niet doen. Dit betekent dat je behoorlijk vaak door lompe spelers geteamkilled gaat worden omdat ze gewoon niet opletten.

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Marsmillo schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:

Wanneer je in de server browser naar 'bf2' zoekt of filtert bij advanced settings vind je er toch wat. http://battlelog.battlefi...000-Tickets-NOOBS-OK-GGC/ deze server is erg vaak bevolkt en draait op bf2 settings(en 1000 tickets \o/ ) al zijn er idd wel minder dan ik zou willen.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:11:
[...]

Maak je niet druk... Het komt allemaal vanzelf een keer.
Ik maak mij daar wel druk om, het spel zit vol met bugs en ergernissen die ze nu al maanden beloofd hebben om op te lossen, maar dan wel continu gaan uitstellen. Het schiet gewoon niet op met die lui bij DICE. Ik snap ook niet waarom ze niet wat vaker een patch uitbrengen, ik hoef niet een patch van 2000 fixes, ik heb liever elke week 100 fixes, zodat ze die ook nog eens kunnen fixen (want DICE kennende werkt de helft toch niet goed).

• Cyberwarmacine
Ik stoor me niet echt ergens aan in battlefield... Wat zijn die bugs dan waar je het over hebt?

Zo, gelukkig getuigt jouw accountnaam ook van een stukje vertrouwens in EA games :)

Friendly fire is in shooters op public servers gewoon een slecht idee. Het aantal malloten wat hetzij in mijn line-of fire loopt, mij raakt in spam of me aanziet voor de vijand omdat ik nogal vaak voortuit loop is op NIET FF servers al erg vervelend, laat staat als FF aan staat!
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:22:
Ik stoor me niet echt ergens aan in battlefield... Wat zijn die bugs dan waar je het over hebt?
Grapje zeker? Om maar wat te noemen:

-defaultwapens en camo's die niet goed onthouden worden met mapwissels
-clipping door dunne muren als je proned
-hitboxes van soflam/tugs/beacon/mav etc. etc.
-jumpbug
-revivebug
-random bad lucks
-herlaad animaties die niet goed worden afgemaakt als je ook nog maar 1 ms bezig bent om prone te gaan

etc. etc. etc.

[ Voor 29% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 17-02-2012 16:27 ]

• Cyberwarmacine
Ik wil eigenlijk wel een aantal non-HC maar FF enabled servers...
Phyxion schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:19:
[...]

Ik maak mij daar wel druk om, het spel zit vol met bugs en ergernissen die ze nu al maanden beloofd hebben om op te lossen, maar dan wel continu gaan uitstellen. Het schiet gewoon niet op met die lui bij DICE. Ik snap ook niet waarom ze niet wat vaker een patch uitbrengen, ik hoef niet een patch van 2000 fixes, ik heb liever elke week 100 fixes, zodat ze die ook nog eens kunnen fixen (want DICE kennende werkt de helft toch niet goed).
Ze moeten elke patch uitgebreid testen, als je dan tientallen losse patches moet gaan testen is dat redelijk tijdrovend werk, dan liever eenmalig een grote patch uitgebreid testen.

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Zo, net effe promo filmpje voor onze clan gemaakt met een vriend van me :)

YouTube: Join MBBU now

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

El_Bandito schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:31:

Zou niet het halve filmpje vol stoppen met tekst als daarna een vrij matige scene komt. Zou wat meer actie er in stoppen en heel wat minder tekst ;)

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Achja :) Leuke eerste poging dacht ik zo.

[ Voor 67% gewijzigd door El_Bandito op 17-02-2012 16:37 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• PilatuS
  • Niet online

Ik vind het wel prima zo. Er zijn teveel mensen die daar niet goed mee om kunnen gaan.

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:36:
[...]

Zou niet het halve filmpje vol stoppen met tekst als daarna een vrij matige scene komt. Zou wat meer actie er in stoppen en heel wat minder tekst ;)
understatement of the year...
El_Bandito schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:37:
Achja :) Leuke eerste poging dacht ik zo.
Zeer zeker, het begin zit goed met een mooie spanningsopbouw. De anticlimax daarna verprutst het een beetje...

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:00

StrongArmLance

Endless flow

Yeah met de laatste kill net MVP geworden, boven flapdr0l :)
http://battlelog.battlefi...how/21558213/1/198735818/

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

---RAWE CEEK!!!---

• Richard P
Ja hoor, we hebben 'm. Bedankt voor het killen, hehe.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:28:
[...]

Ze moeten elke patch uitgebreid testen, als je dan tientallen losse patches moet gaan testen is dat redelijk tijdrovend werk, dan liever eenmalig een grote patch uitgebreid testen.
Dat slaat nergens op, elk los item moet net zo goed getest worden. Daarnaast verprutst DICE het toch altijd dus ze zullen het toch altijd nog een keer moeten fixen.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:23
El_Bandito schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:31:

Veel minder tekst. Veel meer actie.

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Situation002/

Net een lekkere winstreak gehad. Eindelijk een team dat niet 7/10e deel uit snipers en mortars bestond.

Uiteindelijk was ik nog wel een van de weinig die het risico nam de MCOMs te armen http://battlelog.battlefi...how/21559267/1/351804938/

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

rickyy schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:07:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Situation002/

Net een lekkere winstreak gehad. Eindelijk een team dat niet 7/10e deel uit snipers en mortars bestond.

Uiteindelijk was ik nog wel een van de weinig die het risico nam de MCOMs te armen http://battlelog.battlefi...how/21559267/1/351804938/
Wat is jouw favoriete wapen?

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:24:
[...]

Wat is jouw favoriete wapen?
USAS met slug rounds en voor lange afstanden de M320. Slug is niet heel krachtig, maar op langere afstanden kan je er toch nog aardig mee schieten wat met bucks niet lukt.

Verder vind ik de EAK ook lekker schieten.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Beetje een gekke vraag, maar werkt die javelin alleen in combinatie met een soflam? Ik probeerde net een heli te locken, maar er gebeurde niks?
Pagina: 1 ... 95 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.