• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
evilpin0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:59:
Een filmpje van een jet pilot waar ik regelmatig mee speel, deze gast staat #20 ofzo.

YouTube: Battlefield 3 - F35 Rampage
Damn, die gast is echt goed. Gewoon soldiers neerschieten met je jet whaha! Wat is zijn naam? nvm zie ut al!

[ Voor 3% gewijzigd door Facenoise op 16-02-2012 09:19 ]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

epic dat vliegen.
Hij heeft ook een skill van 1200+
en een SPM van bijna 1000

Verwijderd

RE: jet vliegen, ik weet niet of deze al eens langs geweest is, maar eh... ik doe het niet na.
Vooral rond 3:20 niet...

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:00:
[...]

Vaak zat krijg ik na een paar minuten geluidjes over Skype in de richting "Daar bij A zit %vervelende vent% weer!" wat als diens inzet erg opvallend werkt meestal vrij rap gevolgd wordt door statusmeldingen van snipers (met SOFLAMs), Javelin-minnende tankschoppers, M240b gunners en nare mannetjes in helikopters die en masse het jachtseizoen openen op die ééne kerel...
Ik merk vrijwel elke ronde wel dat iemand op een gegeven moment z'n nemesis zat is
Dit is toch echt een van de meest fantastische dingen van BF3. Elke keer is het weer puur genieten als één van je vrienden het helemaal gehad heeft met een specifieke tegenstander. Dan worden er weer de meest fantastische dingen over de chat/skype/ts geroepen en gaan mensen weer "terug naar de basis", "hardere maatregelen nemen", "het eens even helemaal anders doen", "tijd voor een kleine omtrekkende beweging" (lees: de grootst mogelijke), "kop erbij nu", dezelfde wapens gebruiken die 5 minuten daarvoor in de handen van de nemesis nog 'lame' waren etc. etc.

Toch zijn het wel de tofste potjes als je gedwongen wordt om goed samen te werken om een of meerdere goede vijandige squads te slopen. Als je het in je eentje of als allemaal losse rambo's kan beslissen dan is het meestal verre van spannend.

Verwijderd

Exact :D
't is best lollig om met twee man te heli-en en een drietal maten in een tankje te hebben, en dan gecoördineerd grond- en luchtdoelen te laseren en met guided shells en -missiles ze te sandwichen.
Of snipers te spotten ver weg op een heuvelrug, waarop drie of vier van je teammates met hun tanks spervuur openen vanaf 500 meter... vroeg of laat raakt iemand die sniper in z'n kleine teen en dan is ie écht stuk :+
Of als squad van 4 snipers 4 SOFLAMs over de kaart strooien voor een min of meer 100% dekking van een druk bevochten stuk van de kaart in unattended mode - en dan alle vier in je tank met guided shells stappen en lamballen maar :+

Dat soort teamwerk komt pas als je echt fanatiek die ééne irritante kerel dood wilt hebben.
Ik veronderstel dat er mensen van 4GB naar 6GB of meer RAM-geheugen gingen voor BF3?
Zagen jullie een performance increase? Hoeveel was die (in aantal FPS)?
Ben aan het twijfelen om het ook te doen want voor 30 euro heb je al een 2GB-stick.

edit: Weet dat dit normaal in Hardware-topic moet, maar daar wordt te weinig geantwoord.

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 16-02-2012 10:29 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ja, ik ben vanwege BF3 van 4GB RAM naar 8GB RAM gegaan. Bij mij trok BF3 gewoon heel mijn RAM vol en nu niet meer. Alt tab gaat ook veel soepeler.
Ja, bij het Alt-Tabben merk ik dat mijn PC wat tijd nodig heeft omdat er geswapt moet worden. Nu, dat op zich vind ik niet erg.
Maar als ik hierdoor lagere FPS heb dan indien ik meer geheugen had, dan wel. :) Zag jij dus een FPS increase?
Heb zelf 8GB en dat is puur omdat het zo goedkoop was. Heb het voor BF3 niet echt nodig, gebruikt standaard niet meer dan 2GB geheugen bij mij en dat heeft Windows nog wel over.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Inderdaad, 4GB is wat te weinig. Maar 8GB is ook nog wat overbodig. Daarom zou ik voor 6GB in totaal gaan. Dus moet gewoon een 2GB-stick kopen. :)

• vinom
  • Nu online
Asgaro schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:33:
Ja, bij het Alt-Tabben merk ik dat mijn PC wat tijd nodig heeft omdat er geswapt moet worden. Nu, dat op zich vind ik niet erg.
Maar als ik hierdoor lagere FPS heb dan indien ik meer geheugen had, dan wel. :) Zag jij dus een FPS increase?
Mwah, nee dat niet. Maargoed, aangezien RAM zo goedkoop is zou ik het gewoon doen. Je doet er echt geen miskoop mee.
Asgaro schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:36:
Inderdaad, 4GB is wat te weinig. Maar 8GB is ook nog wat overbodig. Daarom zou ik voor 6GB in totaal gaan. Dus moet gewoon een 2GB-stick kopen. :)
Hangt er vanaf, heb je nu 1x4GB of 2x2GB kan dual channel wel handig zijn. Performance increase is er niet zo zeer maar wat kost geheugen nu? Uit je neus peuteren is duurder dan een geheugenupgrade tegenwoordig :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• NoFearCreations
  • Laatst online: 13:21

NoFearCreations

3DPrint the world!

Team Elite DDR3 wat ik er nu in heb zitten, heb je al 4GB voor iets meer dan 2 tientjes. Goede investering denk ik dan.

OT:
Grootste miskoop tot nu toe,...B2K. Wat een klote mappen zijn dat, echt camper/sniper heaven. Ook een goed idee om nog meer voertuigen op een map te proppen. Snap nu wel dat de GoT B2K servers altijd leeg zijn, ik blijf ook mooi Vanilla maps spelen.

---RAWE CEEK!!!---

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik zit misschien met 16GB ram wat aan de ruime kant van het spectrum...

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:28:
Ik veronderstel dat er mensen van 4GB naar 6GB of meer RAM-geheugen gingen voor BF3?
Zagen jullie een performance increase? Hoeveel was die (in aantal FPS)?
Ben aan het twijfelen om het ook te doen want voor 30 euro heb je al een 2GB-stick.

edit: Weet dat dit normaal in Hardware-topic moet, maar daar wordt te weinig geantwoord.
Kom je nu geheugen tekort? (Kijken in Task manager tijdens het spelen). Zo niet dan ga je érg weinig merken.
Sowieso is vol geheugen niet zozeer een FPS verpester, maar betekent het dat je meer dingen van je schijf geladen krijgt in plaats van direct uit het ge heugen omdat het weggeswapt wordt. Dit herken je doordat als er iets gebeurt dat één keer een kort hikje oplevert terwijl de data van je disk gehaald wordt. Heb je dat niet, dan heb je vermoedelijk niet veel profijt van meer geheugen.
En Windows is niet geheel hersendood: je lopende programma (BF3) krijgt voorrang op dingen die op de achtergrond uit hun neus staan te peuteren. Dus tenzij je lopende programma's meer geheugen innemen dan je beschikbaar hebt zou je daar weinig last van moeten hebben. Als je 4 GB hebt (op een 64bit OS) zou je an sich goed je BF3 moeten kunnen draaien naast virusscanner, VOIP app en de Windows kernel, maar het is wel krapjes.
Bij mijn gemiddelde rondje BF3 loopt het geheugengebruik zelden boven de 2 GB uit. Daar komt dan nog Skype bij, en Avira, en dan zit ik nog niet op de 2,5 GB. Dat is dus nog een reserve van 1,5 GB voor de kernel en aanverwante troep.
Als je een 32bit OS gebruikt moet je ook gelijk herinstalleren trouwens - de 64bit versie.

Dat gezegd hebbende, 4 GB is echt niet meer van deze tijd: je moet allerlei dingen afsluiten en genoeg nemen met vertragingen bij Alt-Tab. Een uitbreiding kost geen rib uit je lijf dus och... why not :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 10:50 ]

Tsurany schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:38:
[...]

Hangt er vanaf, heb je nu 1x4GB of 2x2GB kan dual channel wel handig zijn. Performance increase is er niet zo zeer maar wat kost geheugen nu? Uit je neus peuteren is duurder dan een geheugenupgrade tegenwoordig :)
Zit met 2x2GB dus 1x2GB bijkopen lijkt me beste. :)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 18:39
Asgaro schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:41:
[...]

Zoals Tsurany hierboven aanhaalde is dual channel aan te raden. Dit kan alleen met 2 (of een veelvoud van 2) geheugen-sticks. Met 3 zal dit dus niet mogelijk zijn.

Edit:
Verschillen tussen dual/single-channel is verwaarloosbaar:
Dual vs. Single channel
Is dan wel een test uit 2007, maar de verschillen zullen niet heel anders zijn vergeleken met DDR3 nu.

En zoals hier onder aan gegeven, dual heeft wel de voorkeur natuurlijk. En je hoeft inderdaad over een tijdje niet nog een keer te upgraden :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door agoNITE op 16-02-2012 10:54 ]

• Facenoise
[...]

Als je nog 2 sloten vrij hebt ga dan voor 2x 2gb, beter, sneller en niet veel duurder, ze zijn er al vanaf 2 tientjes p.p. Hoef je in de toekomst ook niet snel te upgrade van 6 naar 8gb.

Ben zelf ook van plan om van 4gb naar 8gb te gaan, moet alleen nog eens naar de winkel gaan om het ook echt eens te gaan kopen, ben benieuwd of het er ook voor zorgt dat bf3 zelf minder uitvalt(bf3.exe stopped working). We zullen het gaan zien denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door Facenoise op 16-02-2012 10:53 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

---RAWE CEEK!!!---

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:51
MueR schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:41:
Ik zit misschien met 16GB ram wat aan de ruime kant van het spectrum...
Valt mee, maar het werkt wel ;)
[...]

Als je wil upgraden ga dan op zijn minst naar 8 en zorg voor matched paired dual channel bankjes. DDR3 kost toch geen fluit momenteel. 2x2 en 1x2 is echt niet aan te raden. De echte snelheidwinst met dual channel is lastig te kwantificeren maar is er wel degelijk. Ook qua stabiliteit bij OC voltages etc. doe je jezelf te kort met 6 gb in deze configuratie.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vinom schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:32:
Ja, ik ben vanwege BF3 van 4GB RAM naar 8GB RAM gegaan. Bij mij trok BF3 gewoon heel mijn RAM vol en nu niet meer. Alt tab gaat ook veel soepeler.
Als het je alleen om ALT+TAB gaat, draai dan gewoon in windowed mode :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• vinom
  • Nu online
Phyxion schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:30:
[...]

Als het je alleen om ALT+TAB gaat, draai dan gewoon in windowed mode :)
NEVAH! Maar daar gaat het niet alleen om :)

• Facenoise
Kan iemand mij vertellen of je ook last heb van de ''bf3.exe stopped working'' met 8gb of hoger? Daar ben ik benieuwd naar!

Thanks alvast!

• vinom
  • Nu online
Denk dat ik dat maar 2x heb gehad ofzo, dusja.

Verwijderd

Ik ben speciaal voor bf3 naar 8 gb gegaan en de performancewinst was aanzienlijk.... Het spel werd een stuk vloeiender te spelen.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:51
erikvandenberg schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:39:
Kan iemand mij vertellen of je ook last heb van de ''bf3.exe stopped working'' met 8gb of hoger? Daar ben ik benieuwd naar!

Thanks alvast!
Nooit gehad, heb er 16GB inzitten.
Heb BF3 nooit met minder RAM gespeeld en kan dus niet zeggen of dat een oplossing is.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vinom schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:37:
[...]

NEVAH! Maar daar gaat het niet alleen om :)
Waarom niet? Ik draai alle games die in windowed mode kunnen draaien daar ook in omdat je dan nooit problemen hebt met alt tab, tray popups (email) e.d. :)

• Facenoise
mhoogendam schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:42:
[...]

Nooit gehad, heb er 16GB inzitten.
Heb BF3 nooit met minder RAM gespeeld en kan dus niet zeggen of dat een oplossing is.
Ik heb wel een sterk gevoel dat het hierin zit, meer dan een gevoel is het ook niet eigenlijk. Maar ik zal het wel laten weten hier als ik er na de upgrade dus geen last meer van heb, zou een goedkope oplossing zijn dan.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:35
erikvandenberg schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:52:
[...]

Ik heb wel een sterk gevoel dat het hierin zit, meer dan een gevoel is het ook niet eigenlijk. Maar ik zal het wel laten weten hier als ik er na de upgrade dus geen last meer van heb, zou een goedkope oplossing zijn dan.
Heb dat probleem enkel als ik tijdens het laden van het spel in de browser bezig ben.
Eens geladen kan ik via alt tab wel terug en dan surfen.

Heb 8GB, maar spontaan een "gestopt met werken" (Bij ons in België een "nmbs'ke") heb k nog niet gehad
erikvandenberg schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:39:

Thanks alvast!
Hoe je dat kan linken aan een geheugengebrek is mij een raadsel maar neem van mij maar aanvanuit dat het in elk geval niets te maken heeft met het hebben van minder dan 8Gb geheugen. Dat kan je beter zoeken in instabiliteit in je windows/registry, hardware combinaties die niet helemaal lekker werken of drivers die niet doen wat ze moeten doen.

Ik heb 4 Gb en krijg deze in de verste verte niet vol, ik weet niet hoeveel programma's, services etc. (onnodig) op de achtergrond draaien maar voor BF3 zelf heb je echt niet meer dan 4 gb nodig. Voor soepel alt-tabben met veel achtergrond processen kan het natuurlijk wel helpen, maar dat hangt echt af van wat je allemaal naast BF3 doet.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
Ik ben van 4GB naar 8GB gegaan, maar heb toen niet echt performance winst gezien. Laadtijden e.d. leken wel beter te worden. Gaan naar een RAID opstelling met een schone windows daarentegen zorgde voor een enorme sprong in laadtijden en volgens mij ook wat fps. Zit nu altijd bij mapchanges met 30 sec over in de map, terwijl daarvoor de ronde soms wel eens was begonnen.

Helpt trouwens niet altijd, bij mijn broertje die bijna een identieke pc heeft hebben we eigenlijk dezelfde upgrades uitgevoerd. Zelfde proc, zelfde graka, 8GB, raid, schone windows, maar hij zit echt vaak aardig later in de map. Enige verschil is mijn proc heeft een 20% OC bedenk ik me net, dus proc heeft ook erg veel invloed denk ik dan.

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Spam/werving is niet gewenst.

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 16-02-2012 14:02 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• evil kim
cool :)

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 16-02-2012 14:03 ]

• Facenoise
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:57:
[...]

Hoe je dat kan linken aan een geheugengebrek is mij een raadsel maar neem van mij maar aanvanuit dat het in elk geval niets te maken heeft met het hebben van minder dan 8Gb geheugen. Dat kan je beter zoeken in instabiliteit in je windows/registry, hardware combinaties die niet helemaal lekker werken of drivers die niet doen wat ze moeten doen.

Ik heb 4 Gb en krijg deze in de verste verte niet vol, ik weet niet hoeveel programma's, services etc. (onnodig) op de achtergrond draaien maar voor BF3 zelf heb je echt niet meer dan 4 gb nodig. Voor soepel alt-tabben met veel achtergrond processen kan het natuurlijk wel helpen, maar dat hangt echt af van wat je allemaal naast BF3 doet.
Zo lastig lijkt me dat toch niet te linken? geheugen loopt vol en bf3 crasht. Ik heb een nieuwe installatie gedaan 3 weken geleden alle drivers netjes van de fabrikanten gedownload, daar kan het gewoon niet in zitten, of een driver moet zwaar aan het kutten zijn..

Hardware combo's zou nog een optie zijn, maar dat snap ik weer niet hoe je dat kan linken aan bf3, ja bv een joystick of iets dergelijks maar dat gebruik ik niet. Andere HW combo's zou het niet aan moeten/mogen liggen.

Heb wel redelijk wat achtergrond processen draaien waardoor ik bijna altijd me 4 gb vol trek(met bf3 aan), en heb dus het gevoel dat bf3 hierdoor crasht

Maar goed ik zal het hier wel laten weten of ik er nog steeds last van heb als ik de upgrade heb uitgevoerd!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik zou zeggen, schiet eens een rondje mee 8)

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Verwijderd

Een filmpje van een jet pilot waar ik regelmatig mee speel, deze gast staat #20 ofzo.

Alle jezus op een stokje. Sowieso al zieke jet skills en dan nog in de F35 ook! Valt me wel op dat hij zich nauwelijks mengt in dogfights. Kan ik wel begrijpen, want die dingen zijn waardeloos in draaien. F35 is dus meer een air-to-ground vehicle? Wel hopen dan dat de enemy jets niet zo goed zijn, maarja, hij had natuurlijk ook 2 deaths dat potje :P

P.S. Hoort die geheugendiscussie niet thuis in het hardwaretopic?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 12:12 ]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Waarschijnlijk konden ze zich dat niet herinneren vanwege te weinig geheugen :P

• evil kim
El_Bandito schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:09:
[...]

Ik zou zeggen, schiet eens een rondje mee 8)
Zal k eens doen ;)

• BooTB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-11 19:47
Welke server spelen jullie meestal? Heb wel zin om een paar Tweakers omver te schieten :-)

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

BF3 is niet goed voor me. G*d wat is dat verslavend zeg, ongelooflijk.

Professioneel Heftruck Syndroom

erikvandenberg schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:08:
[...]

Zo lastig lijkt me dat toch niet te linken? geheugen loopt vol en bf3 crasht. Ik heb een nieuwe installatie gedaan 3 weken geleden alle drivers netjes van de fabrikanten gedownload, daar kan het gewoon niet in zitten, of een driver moet zwaar aan het kutten zijn..

Hardware combo's zou nog een optie zijn, maar dat snap ik weer niet hoe je dat kan linken aan bf3, ja bv een joystick of iets dergelijks maar dat gebruik ik niet. Andere HW combo's zou het niet aan moeten/mogen liggen.

Heb wel redelijk wat achtergrond processen draaien waardoor ik bijna altijd me 4 gb vol trek(met bf3 aan), en heb dus het gevoel dat bf3 hierdoor crasht

Maar goed ik zal het hier wel laten weten of ik er nog steeds last van heb als ik de upgrade heb uitgevoerd!
Laatste reactie op dit onderwerp in dit forum, sorry jongens.

Het geheugen management van Windows 7 is behoorlijk geavanceerd. Windows "preload" al processen die je veel gebruikt. Bijvoorbeeld als je elke dag Word gebruikt zal Windows naar verloop van tijd word al inladen. Als je dan BF3 opstart en er moet ruimte vrij gemaakt worden, dan gebeurt dat automatisch. Als je geheugen te vol zit met data die nodig is voor actieve processen dan wordt dat tijdelijk weggeschreven naar je HD (je systeem kan dan wel trager worden, maar in principe niet chrashen). Het kan niet zo zijn dat je geheugen gewoon vol raakt en dat je systeem crasht als hij niet meer informatie weg kan schrijven naar je ram.

Overigens is een schone installatie niet foutloos, zeker als je handmatig drivers installeert. Bij een schone installatie haalt bv CCleaner al rustig een error of 30 uit je windows registry. Ik zeg niet dát dat het is, maar het zou kunnen helpen. Met hardware combo's doelde ik op instabiliteit die voort komt uit hardware combinaties (geluidskaart/mobo/geheugen etc. etc.) die om wat voor reden dan ook nét niet helemaal lekker samen werkt.

Probeer eens alle onnodige services (virusscanner etc. etc.) af te sluiten en dan nog eens BF3 te starten. Dan kan je in elk geval al behoorlijk wat uitsluiten en bovendien wellicht al een leuke prestatiewinst zien!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Vette naam heeft je clan! :9

En bandit 1200 altijd +1, heb wel wat met die dikke nakeds _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 16-02-2012 14:03 ]

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Wellicht dat mensen van GOT een keer tegen onze clan een skrim willen doen.
Een paar oefenpotjes waarin we conquest, rush en tdm doen.
We hebben onze eigen servers, maar als jullie op een GOT willen, kan dat ook natuurlijk.

Het is 8 vs 8, mochten jullie interesse hebben dan hoor ik het wel.

Appel1705 is trouwens mijn BF3 naam.

• Facenoise
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:55:
[...]

Laatste reactie op dit onderwerp in dit forum, sorry jongens.

Het geheugen management van Windows 7 is behoorlijk geavanceerd. Windows "preload" al processen die je veel gebruikt. Bijvoorbeeld als je elke dag Word gebruikt zal Windows naar verloop van tijd word al inladen. Als je dan BF3 opstart en er moet ruimte vrij gemaakt worden, dan gebeurt dat automatisch. Als je geheugen te vol zit met data die nodig is voor actieve processen dan wordt dat tijdelijk weggeschreven naar je HD (je systeem kan dan wel trager worden, maar in principe niet chrashen). Het kan niet zo zijn dat je geheugen gewoon vol raakt en dat je systeem crasht als hij niet meer informatie weg kan schrijven naar je ram.

Overigens is een schone installatie niet foutloos, zeker als je handmatig drivers installeert. Bij een schone installatie haalt bv CCleaner al rustig een error of 30 uit je windows registry. Ik zeg niet dát dat het is, maar het zou kunnen helpen. Met hardware combo's doelde ik op instabiliteit die voort komt uit hardware combinaties (geluidskaart/mobo/geheugen etc. etc.) die om wat voor reden dan ook nét niet helemaal lekker samen werkt.

Probeer eens alle onnodige services (virusscanner etc. etc.) af te sluiten en dan nog eens BF3 te starten. Dan kan je in elk geval al behoorlijk wat uitsluiten en bovendien wellicht al een leuke prestatiewinst zien!
Same here, laatste reactie op dit onderwerp.

Oke, thanks voor de uitleg! Zoiezo komt die 8gb er, zat er al een tijdje aan te komen. Maar ik blijf denken dat hij het gewoon te snel voltrekt en dan windows het dan gewoon niet meer kan handelen, bv in een chopper heel de map overzien, lijkt me dat hij dan ineens veel meer geheugen nodig heeft. Dat dit process te snel gebeurt. Maar goed ik kan er wel over door blijven speculeren schiet er alleen niks mee op. :+ Gewoon die 8gb halen en als het dan nog gebeurt weet ik in ieder geval dat het dat niet is. :+

Kzal CCleaner eens draaien!

Het gaat niet om prestatiewinst, alles draait soepel en op ultra met 40-45 fps. Het gaat puur om de BF3.exe stopped working.

whaha ik lees net dat de driver van AMD ervoor kan zorgen dat BF3 crasht als je ultra draait, is even kijken naar de instellingen dan maar als ik thuis kom.

Is er veel verschil tussen high en ultra? Ik wil natuurlijk wel op z'n mooist kunnen spelen. Is toch een vraag voor in dit topic gewoon?

• Cyberwarmacine
Ploeg400 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:21:
Ik las skyrim en snapte er niks meer van 8)7

• Facenoise
We hebben onze eigen servers, maar als jullie op een GOT willen, kan dat ook natuurlijk.

Ik ben er wel voor in!

Kan wel genoeg spelers van GoTBF3 voor elkaar krijgen. Dan echter wel Conquest of Squad Rush volgens ESL ruleset.

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:32:
[...]

Kan wel genoeg spelers van GoTBF3 voor elkaar krijgen. Dan echter wel Conquest of Squad Rush volgens ESL ruleset.
Conquest lijkt mij het leukst! :) Dit weekend is me vriendin weg dus ik kan eindelijk eens gamen op een zaterdag!

[ Voor 12% gewijzigd door Facenoise op 16-02-2012 13:36 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:38
Zouden inhoudelijke, onderlinge babbeltjes apart mogen ? :)

Hoe doet zo'n kerel het nu te voet/tank? Of komt hij echt potje na potje het vliegtuig niet uit?

• Facenoise
Tomino schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:36:
Zouden inhoudelijke, onderlinge babbeltjes apart mogen ? :)
Niet alleen aan jou gericht,

Maar we hebben het toch over BF3? En onderling? als je reageert is het altijd onderling. Paar postjes offtopic ga je niet dood van. Ik denk als je een filter plaatst op de laatste 7 delen dat er 20 pagina's vol staan met zulke nutteloze posts.

Waar mogen we het dan wel over hebben in BF3? Hoe goed je het wel niet doet? word ook niet op prijs gestelt om je e-penis te showen. Dan denk je hmm maybe over als iets niet werkt? nee daar heb je problemen topic voor. vertel me waar mogen we het over hebben dan hier? BF3 toch en daar hebben we het toch over? wars e.d en what not...

/end rant.

ps, ik bedoel het niet slecht maar wordt er gewoon beetje moe van elke 10 pagina's zo'n bericht voorbij te zien komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Facenoise op 16-02-2012 13:48 ]

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Die kan het wel goed idd :9
Toch vraag ik mij af hoe je met een F35 een dogfight tegen een flanker/hornet wint. Dat ding is het zo traag met bochten.

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:38
erikvandenberg schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:47:
[...]

Niet alleen aan jou gericht,

Maar we hebben het toch over BF3? En onderling? als je reageert is het altijd onderling. Paar postjes offtopic ga je niet dood van. Ik denk als je een filter plaatst op de laatste 7 delen dat er 20 pagina's vol staan met zulke nutteloze posts.

Waar mogen we het dan wel over hebben in BF3? Hoe goed je het wel niet doet? word ook niet op prijs gestelt om je e-penis te showen. Dan denk je hmm maybe over als iets niet werkt? nee daar heb je problemen topic voor. vertel me waar mogen we het over hebben dan hier? BF3 toch en daar hebben we het toch over? wars e.d en what not...

/end rant.

ps, ik bedoel het niet slecht maar wordt er gewoon beetje moe van elke 10 pagina's zo'n bericht voorbij te zien komen.
Oh he, je hebt gelijk hoor. Het is prima om hier samen te komen, en dat is ook de kracht van het topic.
Maar voordat de discussie doorgaat naar wie mee gaat doen, iedereen zegt "im in," en daarna al het leuke van dat potje hier weer gaat posten is dat enkel leuk voor die 8vs8, en niet de andere 100 die dit topic ook lezen.

Dus, prima om even wat te peilen en kort te sluiten, maar niet om het gehele vervolg hier ook neer te plempen. :) :>

• Facenoise
Tomino schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:58:
[...]

Oh he, je hebt gelijk hoor. Het is prima om hier samen te komen, en dat is ook de kracht van het topic.
Maar voordat de discussie doorgaat naar wie mee gaat doen, iedereen zegt "im in," en daarna al het leuke van dat potje hier weer gaat posten is dat enkel leuk voor die 8vs8, en niet de andere 100 die dit topic ook lezen.

Dus, prima om even wat te peilen en kort te sluiten, maar niet om het gehele vervolg hier ook neer te plempen. :) :>
Oke, dus je reactie was meer op onze komende reacties en niet zozeer de posts die wel al gepost hadden. Maar goed let's get on topic again! :)

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Tehran Highway TDM is niet leuk als ze hele tijd op de brug zitten :/

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:47:
[...]

Hoe doet zo'n kerel het nu te voet/tank? Of komt hij echt potje na potje het vliegtuig niet uit?
Het is een goede speler, doet het overal goed in. Heb wel eens infrantry met hem gespeeld echt (echt 1x) en daar is die ook goed in.

Hij kan ze jet gewoon niet laten staan, maargoed als je daar altijd 50-70 kills mee pakt met 2-3 deaths begrijp ik het wel. Na ze 100 service stars heef die plechtig beloofd infrantry te gaan spelen :)

Als chopper pilot zijn dit soort spelers echt je beste bondgenoten. Hij speel al fulltime pilot since bf 1942....

edit: net een discussie gehad me oude BF2 gunner, die heeft veel tourneys gespeeld voor "pro" clans en beweert bij hoog en laag dat de jet pilot een aimbot heeft. Ik zeg van niet, meningen hierover?

[ Voor 15% gewijzigd door evilpin0 op 16-02-2012 14:44 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nevermind, niet verder gelezen :P

[ Voor 199% gewijzigd door Phyxion op 16-02-2012 15:02 ]

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 10:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

evilpin0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:28:
[...]

Het is een goede speler, doet het overal goed in. Heb wel eens infrantry met hem gespeeld echt (echt 1x) en daar is die ook goed in.

Hij kan ze jet gewoon niet laten staan, maargoed als je daar altijd 50-70 kills mee pakt met 2-3 deaths begrijp ik het wel. Na ze 100 service stars heef die plechtig beloofd infrantry te gaan spelen :)

Als chopper pilot zijn dit soort spelers echt je beste bondgenoten. Hij speel al fulltime pilot since bf 1942....

edit: net een discussie gehad me oude BF2 gunner, die heeft veel tourneys gespeeld voor "pro" clans en beweert bij hoog en laag dat de jet pilot een aimbot heeft. Ik zeg van niet, meningen hierover?
En waaruit concludeert hij dat dan....???
Ik zie het persoonlijk niet en ik vind die kerel idd monsterlijk goed met een jet.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Verwijderd

Ik zie niet in waarom dat zo zou zijn? Ja, hij maakt wat long range jet kills, maar na bijna 100 service star mag je toch wel wat gevoel voor dat soort dingen hebben :P Zowat alles wat ie killt is ook gespot, dus het is ook niet zo dat hij uit het niets infantry afslacht.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
hij concludeerd dit hoe ze muis beweegt, ben het er ook niet meer eens.

ps waren die patch notes nou fake??

[ Voor 101% gewijzigd door evilpin0 op 16-02-2012 15:25 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
Ik denk niet dat hij met zijn muis vliegt. Meer joystick play. Zou ook apart zijn als je zoveel vlieguren hebt om dan met een muis te gaan vliegen.
Je ziet het heel goed als hij op infantry af duikt. Dan moet hij constant kleine correcties maken omdat hij er naast schiet. Zou hij een goede aimbot hebben zou hij niet constant die correcties hoeven te maken en zou de muis op de infantry gelockt blijven. Als hij een aimbot heeft dan staat hij zo zwak ingesteld.
Bovendien zie ik nergens echt bijzondere kills waarvan je denkt hoe the fuck doetie dat. Van een grote afstand aan komen vliegen en dan de doelen een voor een afschieten terwijl hij zo langzaam mogelijk gaat om zo lang mogelijk te kunnen schieten. Overduidelijk een piloot die weet wat hij doet en gewoon goed is.
Ik zeg geen aimbot.
Konjo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:30:
Ik denk niet dat hij met zijn muis vliegt. Meer joystick play. Zou ook apart zijn als je zoveel vlieguren hebt om dan met een muis te gaan vliegen.
Dunno, ik hoor zelf constant mensen met zowel muis als joystick vliegen en als ik naar hun skills kijk zie ik niet dat er eentje nou beter is dan een ander.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 16-02-2012 15:40 ]

• Cyberwarmacine
Vlieg zelf met muis terwijl ik een stick heb. Muis vliegt voor mij beter.

• evil kim
Na enkele keren een jet geprobeerd te hebben heeft de muis bij mij ook gevlogen |:(
Thanks voor alle reacties omtrent RAM. :)
Het zal dan 2x2GB worden. Want Dual Channel biedt dus een voordeel om mijn overclock (Q6600 @ 3.0Ghz) te behouden.

• evil kim
Asgaro schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:49:
Thanks voor alle reacties omtrent RAM. :)
Het zal dan 2x2GB worden. Want Dual Channel biedt dus een voordeel om mijn overclock (Q6600 @ 3.0Ghz) te behouden.
offtopic:
1 latje zal stabieler zijn dan 2 of meer latjes bij overclocken (er van uitgaande dat je ook over de officiële marge van u geheugen gaat)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:04
evil kim schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:47:
Na enkele keren een jet geprobeerd te hebben heeft de muis bij mij ook gevlogen |:(
_O-
Herkenbaar :D

Heb ook flink de gevoeligheid van de muis omhoog moeten gooien in de opties om uberhaupt maar een bocht te kunnen maken.
Kan iemand dan mij aan wat controls helpen? Jets ben ik niet zo goed in vrees ik.

Waar ik vooral last van heb is dat ik met de default setup bij elke kleine muiscorrectie al een halve barrel roll maak.

[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 16-02-2012 16:05 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
evil kim schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:47:
Typisch geval van: Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/10dzeap.jpg

O-)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:57:
Kan iemand dan mij aan wat controls hebben? Jets ben ik niet zo goed in vrees ik.
Typo? je bedoelt aan controls helpen? Of heb ik het fout?

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-11 22:51
Tsurany schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:57:
Kan iemand dan mij aan wat controls hebben? Jets ben ik niet zo goed in vrees ik.
Dit ligt puur aan wat jezelf fijn vind. Ik heb voor de jets m'n pilot sensitivity redelijk hoog staan zodat ik makkelijk kan draaien en dergelijke. Enige nadeel hiervan is dat wanneer ik in een tank ofso rijd de muis ook snel reageert maar dat is gewoon even wennen... sowieso jets met muis en toetsenbord besturen!
Idd helpen ;) Ik zoek op Jet controls en vind van alles. Sommigen zeggen toetsenbord only, sommigen muis en toetsenbord. Ik merk dat ik nu veel te snel een barrel roll doe als ik wat wil bijsturen.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 00:55
YouTube: Angry Battlefield 3 Girl

"stupid f*cking flashlight" :)

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-11 22:51
Tsurany schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:06:
Idd helpen ;) Ik zoek op Jet controls en vind van alles. Sommigen zeggen toetsenbord only, sommigen muis en toetsenbord. Ik merk dat ik nu veel te snel een barrel roll doe als ik wat wil bijsturen.
Het is inderdaad op het begin erg lastig om met de muis te sturen, kan ook zijn dat je je muis extreem snel hebt staan maar dat kan ik natuurlijk niet weten 8)7 ik zou zeggen speel een beetje met de instellingen tot je iets gevonden hebt wat je aanstaat :)

Verwijderd

Ik heb zelf de standaard controls voor jets en dat bevalt prima. Linkerhand altijd op WDSA, rechter gaat tijdens het rondvliegen (in 3rd person view) op de pijltjes, tijdens het aimen (1st person view) op de muis. Even wennen met het switchen, maar het werkt prima. Nu moet ik nog fatsoenlijk leren aimen.
Er is hier trouwens ooit een filmpje gepost van een ziek goede gast die zo vloog, daar heb ik het van overgenomen.

• Cyberwarmacine
Tsurany schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:06:
In dogfights hou ik het altijd bij toetsenbord only (wel toetsen aangepast van pijltjes naar numpad, ligt wat beter in de hand). Als ik een helikopter of tank oid. wilt beschieten doe ik het grove werk (sturen in de richting van het doel) met het toetsenbord en voor het daadwerkelijke richten gebruik ik de muis omdat dat preciezer werkt. Zodra ik omhoog wil schuif ik de muis naar me toe zodat het vliegtuig omhoog gaat en switch ik dan naar toetsenbord.

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:11:
Ik heb zelf de standaard controls voor jets en dat bevalt prima. Linkerhand altijd op WDSA, rechter gaat tijdens het rondvliegen (in 3rd person view) op de pijltjes, tijdens het aimen (1st person view) op de muis. Even wennen met het switchen, maar het werkt prima. Nu moet ik nog fatsoenlijk leren aimen.
Er is hier trouwens ooit een filmpje gepost van een ziek goede gast die zo vloog, daar heb ik het van overgenomen.
Gehehe me 2,

Tsurany ik was echt belabberd in jets.

Dit is de manier volgens mij, voor opstijgen en normaal vliegen ga je in third person mode met keyboard only. Zodra je een enemy spot vlieg je in third person richting hem, zodra je met je neus op hem gericht staat switch je naar je muis en cockpit mode en knallen maar, zodra je klaar bent switch je weer terug naar third person and repeat.

In third person heb je veeeeeel meer overzicht waar iedereen zich bevindt! Evenals ben ik beter in manouvreren in third person omdat je ziet wat je doet.

Denk dat je na een half uurtje je het wel door heb.

Oja, wat misschien nog handig is inverted flight aan of uit te zetten, net wat je makkelijker vind.

Hier de vid waar we het over hadden, #1 piloot.

[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 16-02-2012 16:33 ]

evilpin0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:12:
hij concludeerd dit hoe ze muis beweegt, ben het er ook niet meer eens.
Tsja, er zitten een paar hele hele strakke en snelle muisacceleraties in die serieuze en goede shooter spelers doorgaans altijd uitzetten, maar wellicht dat dit voor vliegers anders gaat. (of joystick/gamepad?) Ook legt hij strak aan op targets die niet gespot zijn of op de radar te zien zijn, maar qua locatie kan je op zich ook wel weer mensen verwachten (bv airfield), kortom, moeilijk te beoordelen vanaf een youtube filmpje, helemaal vanaf 't werk. :D

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-02-2012 16:44 ]

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 10:59

mvz

muziek verslaafde

back.. was dus gebanned door DICE Anti-Cheat Team, door teveel reportende gekken.. ( thanks? )
geappealed,. en nu unbanned, DICE heeft tenminste door hoe het echt zit, na onderzoek van mijn stats en acct.
wel grappig dat gozer van GAMERT platoon, nu gewoon echt dingen gaat verzinnen :)

zoals in http://www.gamertclan.nl/...98894-Epic-cheaters/page3
"Hij was een tijdje geleden op onze server, kreeg toen ook een ban ( 160 - 0) ofzo;.. "
* mvz lacht zich slap wat een fantast.

8)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jeej, blijf hier alsjeblieft weg, de meeste weten nog steeds zeker dat je hacked.

---RAWE CEEK!!!---

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:20
Niet te geloven dat je weer kan spelen zeg, aimbot gebruiken, dan een filmpje posten waar dat extreem duidelijk zichbaar is. Ook nog gaan trollen in dit soort topics.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Aangezien er vandaag niet veel volle servers waren. (Savonds kan ik niet gamen want moet dan om 9 uur gaan slapen OWV werk....)

Hele namiddag zowat Operation Metro gespeeld....

Heb'k m'n 20 Underslung Grenade Launcher kills ook weer :D

Nu nog 5 rondes SQDM winnen...
en nog een enemy vehicle met torch bewerken en dan kan ik gewoon gamen voor de rest van de assignments...

• Ossi
bloodlynx schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:36:
[...]

De 560 draait het spel echt prima, mijn fps komt op high/ultra niet onder de 45. Even een tip momenteel is de dlc in de aanbieding op origin voor 7.50 ipv 15 euro en hij is zeker de moeite waard.
Is hij niet meer in de aanbieding ofzo?
Kan het niet vinden in de origin store...
Fantasma schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:05:
Aangezien er vandaag niet veel volle servers waren. (Savonds kan ik niet gamen want moet dan om 9 uur gaan slapen OWV werk....)

Hele namiddag zowat Operation Metro gespeeld....

Heb'k m'n 20 Underslung Grenade Launcher kills ook weer :D

Nu nog 5 rondes SQDM winnen...
en nog een enemy vehicle met torch bewerken en dan kan ik gewoon gamen voor de rest van de assignments...
heb ze ook bijna allemaal ;) op 2 na.
Scarred veteran is gewoon spelen en dan komt die vanzelf
maar 5x SDM spelen en ook nog eens winnen is echt te veel voor mij. speel altijd objectbased en niet voor de meeste kills.

bijna de M16A3 alle unlocks gehaald en daarna ga ik voor de G36C > A-91 > AEK 971
Gisteren was het wel dramatisch met mijn team:
http://battlelog.battlefi...how/21335324/1/172685289/
spelers met 3 -15, 6-17, 1-16 zorgt er niet echt voor dat je kunt winnen.
Gelukkig nog wel een MVP 2 gekregen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 16-02-2012 17:27 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• IngamerX
  • Laatst online: 14-11 14:05
erikvandenberg schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:24:
[...]

Gehehe me 2,

Tsurany ik was echt belabberd in jets.

Dit is de manier volgens mij, voor opstijgen en normaal vliegen ga je in third person mode met keyboard only. Zodra je een enemy spot vlieg je in third person richting hem, zodra je met je neus op hem gericht staat switch je naar je mui en cockpit mode en knallen maar, zodra je klaar bent switch je weer terug naar third person and repeat.

In third person heb je veeeeeel meer overzicht waar iedereen zich bevindt! Evenals ben ik beter in manouvreren in third person omdat je ziet wat je doet.

Denk dat je na een half uurtje je het wel door heb.

Oja, wat misschien nog handig is inverted flight aan of uit te zetten, net wat je makkelijker vind.

Hier de vid waar we het over hadden, #1 piloot.
Hehe, vliegen met een jet heb je absoluut niet binnen 30 mins door.

Ten eerste zijn er nog altijd veel mensen die niet weten dat je heavy brake kan binden met BF3 settings editor, die mensen zijn sowieso kansloos.

Dan zijn er sowieso natuurlijk mensen die al een hoop ervaring hebben en daardoor beter hun vliegtuig kunnen opstellen, en ook beter hun schoten kunnen plaatsen omdat ze precies weten waar de kogels terecht komen.

Verder spelen unlocks nog een grote rol, bijvoorbeeld air radar.

Dus makkelijk is het zeker niet. In het begin was er meer ruimte om te oefenen en leren. Zo heb ik friends in mijn friendslist die op dit moment absoluut slechter zijn dan mij, maar toch meer kills hebben met jets, puur omdat ze al een paar weken eerder dan mij de game hadden.

De manier van vliegen is echt persoonlijk. Gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen. Een tijdje alleen muis, dan een tijdje alleen keyboard, dan een tijdje beiden.

Beiden is denk ik wel het beste, als je goed bent met toetsenbord en er goede manoeuvres mee uit kan halen, dan heb je wel een streepje voor. Ik kan dat (nog) niet, ik gebruik alleen muis. Vind het veel directer en kan er goed plotselinge manoeuvres mee uit halen, met tobo raak ik dan in de war :P.

Basically, als je skilled enough ben kom je een beetje in het gebied waar je ontdekt dat jets kansloze tijdverspilling zijn. Skilled vs skilled komt het er op aan wie het meeste geduld heeft. Continu bochtjes, aanloopjes, etc... je helpt je team er totaal niet mee. Als je er van uit gaat dat winnen het doel in de game is, dan moet jeje tijd niet aan die shit verdoen. Alleen als enemy jets het je team lastig maken doordat je AA aan kloten is, dan is het wel handig om ze bezig te houden.. maar das ook alles.

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
voor de jet heb ik nu mijn setup zo aangepast dat ik zowel met de muis als het keyboard kan vliegen zonder mijn handen te hoeven verplaatsen.

ws = pitch up en down
ad = roll links en rechts
duim knoppen op de muis is gas geven en remmen, en de muis is ook pitch up en down en dat yaw, waardoor je kleine correcties kan maken.

flink wennen in het begin, maar het begint te komen.
moet alleen fff in de chopper wat aan gaan passen want als ik niet oplet probeer ik gas te geven met de muis.

ground targets schieten gaat al heel goed, maar van dog fights heb ik nog niet zo veel kaas gegeten. (mensen kunnen veel sneller draaien als ik, zelfs als ik precies 200 ga... en andere jets raken, zelfs als ik er achter zit gaat nog lastig)

blijkbaar moet je voor die bochten flink afremmen tot onder de 200 terwijl je draait en dan flink gasgeven met de afterburner om een vlugge draai te maken.... of zoiets.

(edit @ hieronder : uitstappen doe ik met alt. dus daar heb ik geen last van.)

[ Voor 7% gewijzigd door Countess op 16-02-2012 18:07 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Ik vlieg zelf met de x360 controller en omdat ik nogal eens mid-air uit ben gestapt ipv van wapen verwisseld, ben ik op zoek gegaan naar de besturing. Ik deel het even:
Jet:
Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/wiki-api.ign.com/battlefield-3/0/05/360-Jet.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/wiki-api.ign.com/battlefield-3/3/3e/PC-Jet.jpg

Helicopter:
Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/wiki-api.ign.com/battlefield-3/7/75/360-Helicopter.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/wiki-api.ign.com/battlefield-3/b/b1/PC-Helicopter.jpg

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Ik vlieg al tijden met mijn G13, zo'n gameboard met een thumbstickje er bij. WASD staat gewoon standaard ingesteld, thumbstickje gebruik ik als Joystick, daarna heb ik altijd mijn muis vast op een redelijke sensitvity. Aimen gaat alleen maar met de muis en af en toe wat corrigeren met A en D. Bochten maken gaat alleen maar met mijn Thumbstick. Voor mij de ideale combinatie. Wel het makkelijke aimen met je muis (Wat zo veel beter gaat dan met een joystick), maar toch erg snel kunnen draaien met mijn thumbstick.

Vlieg eigenlijk sinds ik de unlocks heb met Air Radar, Rocket Pods en IR Flares. Zit nu op 8 Service Stars in de jet en vlieg eigenlijk nauwelijks meer.

Anyway, de controls kun je wel uit de youtube filmpjes halen. Af en toe switchen naar Third Person om het overzicht te behouden, vertragen met S als je een bocht in gaat, de afterburner gebruiken als je een bocht uit gaat. Wat ik de laatste tijd vaak doe als mensen mij aan het locken zijn, is recht omhoog vliegen. Gigantisch kut voor helicopters, omdat die dan achterover moeten hellen. Nog kutter voor Soflams, omdat die zo hoog niet kunnen kijken. Houdt wel je hoogte goed in de gaten. Je wilt NOOIT stallen.

Denk er ook in dogfights om dat je je oppervlakte zo klein mogelijk houdt. Gaan draaien terwijl een jet achter je zit op redelijke afstand, maakt je een gigantisch groot doelwit. Zorg dat je je oppervlakte zo klein mogelijk houdt en begin pas te draaien als je weet dat hij in die bocht niet op jou zou kunnen schieten. Also, op Teamspeak zitten scheelt zo veel. Dan weet je precies wanneer er vijandige jets op stijgen. Er iemand richten jou vliegt.. Waar de M-AA staat.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:00

StrongArmLance

Endless flow

Speel ik eindelijk een lekker potje, roept mama: Eten ;)
http://battlelog.battlefi...how/21441036/1/198735818/

Dus ophouden... tja dat is jammer

Ik ben trouwens inderdaad even schaam-te-loos aan het padden op metro tot mn kd weer 1 is.

[ Voor 20% gewijzigd door StrongArmLance op 16-02-2012 18:56 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Pykow schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:25:
[...]

heb ze ook bijna allemaal ;) op 2 na.
Scarred veteran is gewoon spelen en dan komt die vanzelf
maar 5x SDM spelen en ook nog eens winnen is echt te veel voor mij. speel altijd objectbased en niet voor de meeste kills.
Ik vind TDM wel fijn (Wapens unlocken) maar SDM is echt niet leuk...
Zal het waarschijnlijk wel spelen voor dat wapen, maar dan zal m'n W/L nog wel wat verder achteruit gaan :D

Die SDM server met 2 kills die hier gelinkt werd is momenteel CQ....
kristan schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:50:

Ik ben trouwens inderdaad even aan het padden op metro tot mn kd weer 1 is.
Haha jij bent beter op Metro dan ik! :D
Ok ja, als Rambo van trappen lopen en gewoon in het rond schieten werkt daar meestal niet O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Fantasma op 16-02-2012 18:52 ]

kristan schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:50:

Ik ben trouwens inderdaad even aan het padden op metro tot mn kd weer 1 is.
Zo leer het het nooit. Zodra je geen metro meer speelt word je afgeslacht. :Y)
En KD is totaal irrelevant in BF3 tenzij je alleen maar TDM speelt... :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:00

StrongArmLance

Endless flow

DanielWW2 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:58:
[...]

Zo leer het het nooit. Zodra je geen metro meer speelt word je afgeslacht. :Y)
En KD is totaal irrelevant in BF3 tenzij je alleen maar TDM speelt... :/
Ik speel echt niet alleen metro hoor, integendeel.
Maar ik vind KD wel belangrijk :)

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 21:03
SPM is eigenlijk het belangrijkste in BF3 (ook niet altijd, je hebt van die recons die niets met objectives doen en zo toch hoge scores krijgen).

Enige wat ik mij afvraag is hoe mensen een SPM van 800+ halen, ik krijg het maar niet boven de 560.

• Ossi
Weet iemand ook of de uitbreiding nog steeds 7,50 is? Kan het niet vinden...

• evil kim
Spm / K/D ratio, als ik in een wedstrijdje iemand meer neerknal dan hij mij rule ik >:)

• haarbal
  • Laatst online: 17:20
de uitbreiding was gisteren even 7,50. Nu niet meer.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Yamotek schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:13:
SPM is eigenlijk het belangrijkste in BF3 (ook niet altijd, je hebt van die recons die niets met objectives doen en zo toch hoge scores krijgen).

Enige wat ik mij afvraag is hoe mensen een SPM van 800+ halen, ik krijg het maar niet boven de 560.
Volgens mij heeft het voornamelijk te maken met consistentie. Als je veel dezelfde wapens of klasse gebruikt dan kan je daar sneller service stars voor. Zelfde met bijvoorbeeld resupply ribbons, medic ribbons etc, rush ribbons, etc. etc. Als je heel veel varieert spaar je veel meer in de breedte en krijg je daardoor minder snel medailles.

Hetzelfde met de maps die je speelt. Sommige liggen je nu eenmaal beter dan andere, metro, seine en bazaar rush heb je sneller 'winning tactics' gevonden dan op de grotere maps. Specialisatie is volgens mij de sleutel tot een hoge SPM.

• Ossi
haarbal schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:29:
de uitbreiding was gisteren even 7,50. Nu niet meer.
Pff wat een jammere actie dan :(

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik weet zeker dat deze goos extreem gehaat wordt.... :+ :P

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Pagina: 1 ... 94 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.