erikvandenberg schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:24:
[...]
Gehehe me 2,
Tsurany ik was echt belabberd in jets.
Dit is de manier volgens mij, voor opstijgen en normaal vliegen ga je in third person mode met keyboard only. Zodra je een enemy spot vlieg je in third person richting hem, zodra je met je neus op hem gericht staat switch je naar je mui
en cockpit mode en knallen maar, zodra je klaar bent switch je weer terug naar third person and repeat.
In third person heb je veeeeeel meer overzicht waar iedereen zich bevindt! Evenals ben ik beter in manouvreren in third person omdat je ziet wat je doet.
Denk dat je na een half uurtje je het wel door heb.
Oja, wat misschien nog handig is inverted flight aan of uit te zetten, net wat je makkelijker vind.
Hier de vid waar we het over hadden, #1 piloot.
Hehe, vliegen met een jet heb je absoluut niet binnen 30 mins door.
Ten eerste zijn er nog altijd veel mensen die niet weten dat je heavy brake kan binden met BF3 settings editor, die mensen zijn sowieso kansloos.
Dan zijn er sowieso natuurlijk mensen die al een hoop ervaring hebben en daardoor beter hun vliegtuig kunnen opstellen, en ook beter hun schoten kunnen plaatsen omdat ze precies weten waar de kogels terecht komen.
Verder spelen unlocks nog een grote rol, bijvoorbeeld air radar.
Dus makkelijk is het zeker niet. In het begin was er meer ruimte om te oefenen en leren. Zo heb ik friends in mijn friendslist die op dit moment absoluut slechter zijn dan mij, maar toch meer kills hebben met jets, puur omdat ze al een paar weken eerder dan mij de game hadden.
De manier van vliegen is echt persoonlijk. Gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen. Een tijdje alleen muis, dan een tijdje alleen keyboard, dan een tijdje beiden.
Beiden is denk ik wel het beste, als je goed bent met toetsenbord en er goede manoeuvres mee uit kan halen, dan heb je wel een streepje voor. Ik kan dat (nog) niet, ik gebruik alleen muis. Vind het veel directer en kan er goed plotselinge manoeuvres mee uit halen, met tobo raak ik dan in de war

.
Basically, als je skilled enough ben kom je een beetje in het gebied waar je ontdekt dat jets kansloze tijdverspilling zijn. Skilled vs skilled komt het er op aan wie het meeste geduld heeft. Continu bochtjes, aanloopjes, etc... je helpt je team er totaal niet mee. Als je er van uit gaat dat winnen het doel in de game is, dan moet jeje tijd niet aan die shit verdoen. Alleen als enemy jets het je team lastig maken doordat je AA aan kloten is, dan is het wel handig om ze bezig te houden.. maar das ook alles.