• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:15
vinom schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:57:
[...]

Zonder MSAA en op 1680x1050 zeker?
idd op 1920x1080 haal je dat niet op high/ultra

Heb zelf een 6950, hoewel deze problemen hebben met MSAA, zet ik em als t kan op lowest settings, puur voor een stabiele FPS.
vinom schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:57:
[...]

Zonder MSAA en op 1680x1050 zeker?
Draai hier op 1920x1080 Filters uit op high settings met een GTX460.
zit tussen de 45 en 60 FPS (locked)

ben van plan om mijn pc te vervangen voor een nieuwe (omdat mijn pc soms uitvalt) Laatste 2 dagen alleen niet meer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 16:38
Heb hem nu op high draaien.
nog niet naar de fps gekeken maar draaid in ieder geval vloeiend.
met msaa op 16
en full hd res 1920x1080

En natuurlijk gebruik gemaakt van de aanbieding voor de DLC. :D

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
wat is er veranderd sinds de nieuwe 140 mb patch?Kan geen patch notes vinden op de dice forums

[ Voor 31% gewijzigd door rudyman85 op 15-02-2012 13:15 ]

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Rudyyy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:12:
wat is er veranderd sinds de nieuwe 140 mb patch?Kan geen patch notes vinden op de dice forums
Dit is toch wel erg makkelijk te zien, zelfs via Battlelog.
http://battlelog.battlefi...view/2832654778817797165/

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Iemand enig idee hoe lang t duurt voordat men een profiel checked wat gereport is?
En of t nut heeft dat er gereport wordt door 1 of meerdere personen?

Tijdje terug namelijk dit kinderachtige figuur gereport, maar nog steeds geen verandering:
http://battlelog.battlefi...keKlIIer/stats/415013653/
(SPM en k/d ratio zegt al genoeg, mocht iemand zin hebben om te reporten)

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Is het spel nu eigenlijk al gemaakt?
Kan ik al terug joinen zonder gekicked te worden?
Volgens mij nog niet gepatched maar meer dan genoeg servers die prima werken. De GoTBF3.nl servers zijn door mij gisteren aangepast waardoor daar probleemloos op gespeeld kan worden. Dat zullen veel meer server admins ook gedaan hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/23u4y7t.jpg

dit is ook zo'n melding waar ik het heen en weer van krijg..

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Inmiddels geinvite om the chopperen voor team NL! Voor koning en vader land!

Nu strategieën gaan uitdenken voor clanwars, zat te denken om met air radar (ipv guided rockets) te gaan vliegen aangezien er in 8v8 toch niet veel armor zou zijn. Iemand ervaring met Bf3 chopper + clanwars?

Guided rockets dan wel weer goed om jeeps te snipen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:00

StrongArmLance

Endless flow

iNFiNiTY- schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:18:
[afbeelding]

dit is ook zo'n melding waar ik het heen en weer van krijg..
Pagina refreshen werkt bij mij dan altijd

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hebben ze sinds de update heli's nog meer OP gemaakt?

Wordt nu telkens in een straferun afgemaakt door heli's, krijg ze niet meer neer, doordat ECM te snel reload of omdat ze simpelweg sneller gaan dan de stinger raket (wtf?).

Echt niet leuk meer zo, het enemy team heeft maar een goede heli piloot nodig en jouw team komt nooit de lucht meer in.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

kristan schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:24:
[...]

Pagina refreshen werkt bij mij dan altijd
Ja als ik daarna reconnect doet hij het wel, maar ik vind het gewoon een bagger melding.. something went wrong! ja dat snap ik ook wel..

Ik vind trouwens de GOT servers niet. (nu wel, lol)

[ Voor 7% gewijzigd door iNFiNiTY- op 15-02-2012 14:31 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

iNFiNiTY- schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:25:
[...]

Ja als ik daarna reconnect doet hij het wel, maar ik vind het gewoon een bagger melding.. something went wrong! ja dat snap ik ook wel..
Hahaha :) beetje vage error ja

GoT: ze zijn er wel: hier is #1: http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-175-tickets/

[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 15-02-2012 14:31 ]

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:39
Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:25:

Wordt nu telkens in een straferun afgemaakt door heli's, krijg ze niet meer neer, doordat ECM te snel reload of omdat ze simpelweg sneller gaan dan de stinger raket (wtf?).

Echt niet leuk meer zo, het enemy team heeft maar een goede heli piloot nodig en jouw team komt nooit de lucht meer in.
Ik weet het niet. Ik had gisteren met mijn vrienden ook een Kharg Island potje waarbij we de hele tijd door de Viper werden neergeschoten. Het kostte ons 3 engineers met SOFLAM en normale Stingers om die heli neer te halen. Dan stapt hij bij spawn weer in een nieuwe heli, en begint het gedoe weer van voor af aan. Beetje annoying inderdaad, maar ik sluit niet uit dat ze ook gewoon een hele goede piloot hadden. Het is denk ik een beetje een combinatie van factoren. Desondanks na een half uur gestopt, want als je niet eens van je basis afkomt en de heli niet neer kunt krijgen dan is de funfactor er snel af. 8)7

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Jeroenneman

Jeroenneman

RobertJ schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:32:
[...]

Ik weet het niet. Ik had gisteren met mijn vrienden ook een Kharg Island potje waarbij we de hele tijd door de Viper werden neergeschoten. Het kostte ons 3 engineers met SOFLAM en normale Stingers om die heli neer te halen. Dan stapt hij bij spawn weer in een nieuwe heli, en begint het gedoe weer van voor af aan. Beetje annoying inderdaad, maar ik sluit niet uit dat ze ook gewoon een hele goede piloot hadden. Het is denk ik een beetje een combinatie van factoren. Desondanks na een half uur gestopt, want als je niet eens van je basis afkomt en de heli niet neer kunt krijgen dan is de funfactor er snel af. 8)7
Dat bedoel ik dus, als piloot is zoiets natuurlijk dikke lol, maar als engi geef je na het zoveelste stinger schot maar gewoon op, de stinger raakt namelijk toch bijna nooit en alle recons zijn te lui om soflams te droppen.

Dus dan maar weer Skyrim :'(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:38:
[...]

Dat bedoel ik dus, als piloot is zoiets natuurlijk dikke lol, maar als engi geef je na het zoveelste stinger schot maar gewoon op, de stinger raakt namelijk toch bijna nooit en alle recons zijn te lui om soflams te droppen.

Dus dan maar weer Skyrim :'(
Ben zelf fanatiek chopper pilot/gunner, speel als engineer en haal regelmatig heli's en zelfs jets neer met de Stinger... Veel hangt af van de skills van de piloot.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:46
evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:18:
Inmiddels geinvite om the chopperen voor team NL! Voor koning en vader land!

Nu strategieën gaan uitdenken voor clanwars, zat te denken om met air radar (ipv guided rockets) te gaan vliegen aangezien er in 8v8 toch niet veel armor zou zijn. Iemand ervaring met Bf3 chopper + clanwars?

Guided rockets dan wel weer goed om jeeps te snipen.
Hee leuk man, ga je dan meedoen met die clanbase nations cup??

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
RobertJ schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:32:
[...]

en wat nog erger is op sommige maps spawnd heli sneller terug dan aa. of lijkt dit maar zo?

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
dat heb ik zelf ook gemerkt van Viper vs AA en de viper wint het gewoon zonder probleem terwijl ik met de AA toch zeker die heli doorzeeft heb

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:07
Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:25:

Mjah, als de tegenpartij 2 goeie jetpiloten heeft die de vliegtuigen en helis blijven rapen zodra ze spawnen is er weinig tegen de vijandelijke heli te beginnen, een beetje helipiloot blijft gewoon uit de buurt van de aa, en met ecm en flares zijn ze nagenoeg niet te pakken te nemen.

Als ik een server had en het was mogelijk zou ik hem op 48 spelers, geen aa, geen jets, geen attack chopper zetten. Proxy op de tank mag ook wel uit, mss reactive armor ook. Maar goed, das niet eens mogelijk of wel?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
londonertje schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:51:
dat heb ik zelf ook gemerkt van Viper vs AA en de viper wint het gewoon zonder probleem terwijl ik met de AA toch zeker die heli doorzeeft heb
Als je de AA ziet in je chopper is het ook niet zo heel moeilijk om te winnen van een afstandje, gewoon TV missle, Guided rockets en de gunner zijn main cannon er op.
Probleem wordt pas als je geen idee hebt waar dat ding je vandaan kapot zit te schieten 8)7

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:21

NoFearCreations

3DPrint the world!

Daarom met een goede piloot is de chopper gewoon zeer op, en is er weinig tegen te doen. Hopelijk fixen ze dat in de patch, want kan nooit de bedoeling zijn dat 1 chopper een heel potje domineerd.

--edit--
Ik haat admins die niet tegen hun verlies kunnen.
Zaten een stuk of 6 man op B at karkand? op dat dak, niemand kreeg ze er af.
Uiteindelijk 5 rpg's erop en probleem was opgelost, maar gelijk kick, want dat mocht niet...

[ Voor 37% gewijzigd door NoFearCreations op 15-02-2012 15:02 ]

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:59:
Daarom met een goede piloot is de chopper gewoon zeer op, en is er weinig tegen te doen. Hopelijk fixen ze dat in de patch, want kan nooit de bedoeling zijn dat 1 chopper een heel potje domineerd.
Je hebt als piloot wel wat skill nodig, niet iedereen kan in een chopper stappen en samen met de gunner een round domineren...

• evilpin0
Om een chopper goed te killen elke keer heb je een jet nodig (of een goed chopper duo). De rest allemaal te doen voor choppers, alleen een goed verplaatste soflam is gevaarlijk. Natuurlijk zwaar irritant om meerder keren gekilled te worden door een chopper, maar daar is die wel voor.

@NoFearCreations
Chopper in BF2 was een stuk sterker (althans de counters waren veel zwakker)

[ Voor 14% gewijzigd door evilpin0 op 15-02-2012 15:02 ]

• Jeroenneman

Jeroenneman

evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:01:
Om een chopper goed te killen elke keer heb je een jet nodig (of een goed chopper duo). De rest allemaal te doen voor choppers, alleen een goed verplaatste soflam is gevaarlijk. Natuurlijk zwaar irritant om meerder keren gekilled te worden door een chopper, maar daar is die wel voor.

@NoFearCreations
Chopper in BF2 was een stuk sterker (althans de counters waren veel zwakker)
Dat snap ik, en een heli mag ook best wel wat angst inboezemen bij de vijand, alleen als iemand na 26 kills en 0 deaths nog steeds in de chopper zit, vraag ik me af wat er fout gaat. Vooral omdat een heli met een strafe run van achter een AA tank in één keer kapot kan maken.

• mhoogendam
  • Nu online
NoFearCreations schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:59:

--edit--
Ik haat admins die niet tegen hun verlies kunnen.
Zaten een stuk of 6 man op B at karkand? op dat dak, niemand kreeg ze er af.
Uiteindelijk 5 rpg's erop en probleem was opgelost, maar gelijk kick, want dat mocht niet...
Alles is OP in de juiste handen. Een tank, LAV, MAA, FAMAS, F2000, enzovoort.
Je kan niet alles "fixen" wat iemand door veel oefenen goed onder de knie heeft.
Als alles moeilijker word gemaakt is het voor de beginnende BF3 speler helemaal niet meer te doen.

"Onbalans" hou je altijd.

• evilpin0
Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:04:
[...]

Dat snap ik, en een heli mag ook best wel wat angst inboezemen bij de vijand, alleen als iemand na 26 kills en 0 deaths nog steeds in de chopper zit, vraag ik me af wat er fout gaat. Vooral omdat een heli met een strafe run van achter een AA tank in één keer kapot kan maken.
Ben ik het wel mee eens, de AA mag meer dmg doen tegen air units. Aan de andere kant moet je met de AA tank nu sneaky spelen, dat bevordert wel de fun/tactieken.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:38
mhoogendam schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:07:
[...]

Je kan niet alles "fixen" wat iemand door veel oefenen goed onder de knie heeft.
Als alles moeilijker word gemaakt is het voor de beginnende BF3 speler helemaal niet meer te doen.

Nou niet, want een goede piloot zou dus wel neergehaald moeten kunnen worden door een goede engineer + recon, als dit niet kan lijkt me dat de heli OP is dan. Je kan op laag casual (zoals op de GoT servers) niveau niet echt wat over balance zeggen, aangezien je er vanuit kan gaan dat bijna niemand het maximale uit z'n class haalt. Pas op hoog niveau begint balance echt een issue te worden.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:35
mhoogendam schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:07:
[...]

Denk dat het "probleem" vooral is dat piloot/gunner vaak vast team zijn (zoals geregeld bewezen wordt door enkel met elkaar te vliegen en anders niet op te stijgen)

En dat recon/engineer minder vaste combo's zijn, gewoon door t feit dat je niet in een zelfde voertuig zit en ook een "verdwaald soldaatje" een van het team kan neermaaien

• evilpin0
Bartske schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:12:
[...]

Nou niet, want een goede piloot zou dus wel neergehaald moeten kunnen worden door een goede engineer + recon, als dit niet kan lijkt me dat de heli OP is dan. Je kan op laag casual (zoals op de GoT servers) niveau niet echt wat over balance zeggen, aangezien je er vanuit kan gaan dat bijna niemand het maximale uit z'n class haalt. Pas op hoog niveau begint balance echt een issue te worden.
Chopper is OP tegen alle land voertuigen, guided rockets zijn wat te sterk. Daarin tegen is een jet OP tegen chopper. Ik zuig in jets (40 kills ofzo) maar ik haal bijna altijd na 1 run een chopper neer.

Voor balans op pubs zou ik zeggen; laat alle chopper wapens 75% van de dmg doen en laat jets 25% minder dmg tegen choppers doen.

evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:01:
Mja, dit ben ik toch niet helemaal met je eens. Attack Heli's zouden IRL op het slagveld vernietigend moeten zijn tegen armored vehicles. Met de fire-and-forget Hell-Fires schakel je tot 8 tanks in één keer uit. Tegen vliegtuigen maken attack heli's geen schijn van kans. Tuurlijk snap ik dat het een spel is en balans enzo, toch is het voor mijn suspension of disbelief niet bevordelijk dat een goede heli+gunner zo een supermoderne jet neer kunnen leggen. Ook al zijn sommigen heli's inderdaad bewapend met Sidewinders, een heli maakt nul komma nul kans tegen een jet met AMRAAM-120 air-to-air (uit het hoofd).

Ook zijn o.a. de Apaches in recente oorlogen toch behoorlijk kwetsbaar gebleken voor small-arms fire ook al zijn ze officieel gepanserd is tot .50. Ik vind het nog steeds erg erg vreemd dat je rustig 200 kogels met een LMG kan legen op een attack heli zonder dat 'ie daar iets van merkt. Ik zou graag willen dat DICE of heel beperkt damage rekent voor machinegeweren of bepaalde (kleine) plekken op de heli extra kwetsbaar maakt. Al was het alleen maar om de heli piloten en gunners iets minder op hun gemak te laten voelen.

Ook zou het een hele hoop oplossen als een heli (of alle voertuigen trouwens) niet meer automatisch zouden healen. Maar met name met de heli heb je relatief veel mogelijkheden om snel weg te komen en extra damage te ontwijken (flares+ECM+below radar), te healen en snel weer dood en verderf zaaien op 't slagveld.

Verwijderd

priemt schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:37:
Iemand enig idee hoe lang t duurt voordat men een profiel checked wat gereport is?

Tijdje terug namelijk dit kinderachtige figuur gereport, maar nog steeds geen verandering:
(SPM en k/d ratio zegt al genoeg, mocht iemand zin hebben om te reporten)
Als ik hem nu aanklik zie ik dat alles op 0 staat dus ze doen er wel wat mee :)

• haarbal
hm, wat mij betreft doen ze gewoon de double countermeasures op de heli weg.

Ook stealth op jets mag wat mij betreft in de prullenbak, ze zijn gewoon niet te spotten ookal zijn ze vlakbij.

• mhoogendam
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:18:
[...]

Ach met zijn progje zit hij zo weer op rang 60.
Bizar dat er voor deze manier gekozen is om om te gaan met cheaters.

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[Iemand enig idee hoe lang t duurt voordat men een profiel checked wat gereport is?
(SPM en k/d ratio zegt al genoeg, mocht iemand zin hebben om te reporten)]
Jaaaa _/-\o_ Mijn gebeden zijn verhoord!
mhoogendam schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:20:
eh... ik hoop toch echt dat ie het opgeeft nu (naief :D)
Zou jammer zijn

[ Voor 3% gewijzigd door priemt op 15-02-2012 15:25 ]

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:17:
[...]

Mja, dit ben ik toch niet helemaal met je eens. Attack Heli's zouden IRL op het slagveld vernietigend moeten zijn tegen armored vehicles. Met de fire-and-forget Hell-Fires schakel je tot 8 tanks in één keer uit. Tegen vliegtuigen maken attack heli's geen schijn van kans. Tuurlijk snap ik dat het een spel is en balans enzo, toch is het voor mijn suspension of disbelief niet bevordelijk dat een goede heli+gunner zo een supermoderne jet neer kunnen leggen. Ook al zijn sommigen heli's inderdaad bewapend met Sidewinders, een heli maakt nul komma nul kans tegen een jet met AMRAAM-120 air-to-air (uit het hoofd).

Ook zijn o.a. de Apaches in recente oorlogen toch behoorlijk kwetsbaar gebleken voor small-arms fire ook al zijn ze officieel gepanserd is tot .50. Ik vind het nog steeds erg erg vreemd dat je rustig 200 kogels met een LMG kan legen op een attack heli zonder dat 'ie daar iets van merkt. Ik zou graag willen dat DICE of heel beperkt damage rekent voor machinegeweren of bepaalde (kleine) plekken op de heli extra kwetsbaar maakt. Al was het alleen maar om de heli piloten en gunners iets minder op hun gemak te laten voelen.

Ook zou het een hele hoop oplossen als een heli (of alle voertuigen trouwens) niet meer automatisch zouden healen. Maar met name met de heli heb je relatief veel mogelijkheden om snel weg te komen en extra damage te ontwijken (flares+ECM+below radar), te healen en snel weer dood en verderf zaaien op 't slagveld.
In BF2 waren voor ervaren chopper duo’s jeeps de gevaarlijkste land units , met de machine gun was je binnen 3 sec down als je goed geraakt werd. Vind het ook vreemd dat machine guns idd amper nog schade doen tegen choppers, aan de andere kant zijn ipv machine guns wel een aantal andere counters bijgekomen.

Het toevoegen van de oude BF2 rpg (die je dus kan besturen) zou het erg lastig kunnen maken voor choppers die laag vliegen (om lock te ontwijken) op die manier heb je ook een “hard” counter voor laag vliegende choppers. Maar heb je met deze rpg een nadeel tegen tanks, je moet blijven staan en blijven mikken tot de raket inslaat.

Auto heal vind ik vreselijk, maar als ik geen auto heal heb, wil ik geen auto dmg over time na 50% hp, misschien na 20% dan ofzo.

• haarbal
Geinig hoor dat karkand in de aanbieding is, maar hij weigert af te rekenen :S origin

evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:29:
[...]

In BF2 waren voor ervaren chopper duo’s jeeps de gevaarlijkste land units , met de machine gun was je binnen 3 sec down als je goed geraakt werd. Vind het ook vreemd dat machine guns idd amper nog schade doen tegen choppers, aan de andere kant zijn ipv machine guns wel een aantal andere counters bijgekomen.

Het toevoegen van de oude BF2 rpg (die je dus kan besturen) zou het erg lastig kunnen maken voor choppers die laag vliegen (om lock te ontwijken) op die manier heb je ook een “hard” counter voor laag vliegende choppers. Maar heb je met deze rpg een nadeel tegen tanks, je moet blijven staan en blijven mikken tot de raket inslaat.

Auto heal vind ik vreselijk, maar als ik geen auto heal heb, wil ik geen auto dmg over time na 50% hp, misschien na 20% dan ofzo.
Goede punten! Ik heb niet heel veel ervaring met BF2, maar ik ga ervan uit dat je die bestuurbare RPG kan vergelijken met de AT uit BC2? Dat vond ik heel erg gaaf in BC2, je kon die AT's wel ontwijken als je erg goed was maar andersom ook, op een gegeven moment kan je het de choppers ook wel heel erg lastig maken. Het zou wel een leuke combi zijn van de RPG (alleen ground) en de Stinger (alleen air) met als drawback dat je stil moet blijven staan. Ik zou ervoor gaan persoonlijk.

Met die auto heal en auto damage ben ik het ook helemaal met je eens, vreselijke mechanismen.

Toevoeging:

Congrats met de NL team uitnodiging, hopelijk zijn het een beetje schappelijke kerels en niet al te puisterige boys van 14 :D

Tenslotte, teamwork en communicatie is wel alles in BF3, een team waarin 1 squad samenwerkt heeft al een groot voordeel ten opzichte van het team wat nul komma nul samenwerkt. Zelfde geldt voor de chopper, je ziet veel meer, kan je specialiseren en je kan veel perks optimaal gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 15-02-2012 15:43 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Die auto damage moet fors omlaag bij alles, 10-20% zou redelijk zijn maar 50% slaat gewoon nergens op. Maar dat roept iedereen al vanaf het begin en daar doen ze toch niks aan zoals altijd. De patch laat ook veel te lang op zich wachten. Release gewoon elke week wat je gefixed hebt dan zien we ook nog eens resultaat.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

evil kim schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:15:
[...]

Denk dat het "probleem" vooral is dat piloot/gunner vaak vast team zijn (zoals geregeld bewezen wordt door enkel met elkaar te vliegen en anders niet op te stijgen)

En dat recon/engineer minder vaste combo's zijn, gewoon door t feit dat je niet in een zelfde voertuig zit en ook een "verdwaald soldaatje" een van het team kan neermaaien
Ik vlieg samen met een maat, zitten samen op teamspeak (soms met 4 in een squad: 2 in de Viper, 2 op de grond). Meeste van de rondjes die we spelen, winnen we. Ijzersterke combinatie, helaas voor het andere team. ;)

• JHas
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-07 09:42
battlefield weer down?

• evil kim
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:37:
[...]

Ik vlieg samen met een maat, zitten samen op teamspeak (soms met 4 in een squad: 2 in de Viper, 2 op de grond). Meeste van de rondjes die we spelen, winnen we. Ijzersterke combinatie, helaas voor het andere team. ;)
Je zou al een team moeten hebben met recon / 2 engeneers om een heli te counteren.
Best nog een 3 "pest" engineer met stinger, gewoon om te locken, kwestie dat de chopper zijn flares (enz) kwijt is voor de javalin er aan komt

• evil kim
Maar bon als die grote patch er eindelijk komt en er zijn beduidend meer punten te verdienen met de soflam denk 'k wel dat er meerdere zullen actief worden, Ik zou het toch overwegen. Spot punten, Radio Beacon punten, soflam punten en misschien af en to zelfs een kill, en dat allemaal zonder te bewegen :P

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
[...]

Laatste tijd dat ik bij je kijk speel je constant 64p wake island, is dat je favo map? Ik ken er maar niet over uit hoe kut ik die map vind ghehe, vooral op 64p is er geen beginnen aan(voor mij dan).

Ben nu langzaam aan het opbouwen naar grotere maps, zit nu nog op 24p servers te spelen voornamelijk hierna komt 32 en daar stop ik denk ik, 64p is gewoon te chaotisch voor mij, ik vind het gevoel van een frontlinie hebben belangrijk en op 64p loop iedereen overal.

Kwil nog wel steeds keertje bij jou in de chopper! Maar join je dus niet als je 64p speelt wat eigenlijk altijd is :p

Wat me ook wel leuk lijkt een keer is om 1 vs 1 keertje te chopper hoeren op een lege server, geïnteresseerd?

• evilpin0
erikvandenberg schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:00:
[...]

Laatste tijd dat ik bij je kijk speel je constant 64p wake island, is dat je favo map? Ik ken er maar niet over uit hoe kut ik die map vind ghehe, vooral op 64p is er geen beginnen aan(voor mij dan).

Ben nu langzaam aan het opbouwen naar grotere maps, zit nu nog op 24p servers te spelen voornamelijk hierna komt 32 en daar stop ik denk ik, 64p is gewoon te chaotisch voor mij, ik vind het gevoel van een frontlinie hebben belangrijk en op 64p loop iedereen overal.

Kwil nog wel steeds keertje bij jou in de chopper! Maar join je dus niet als je 64p speelt wat eigenlijk altijd is :p

Wat me ook wel leuk lijkt een keer is om 1 vs 1 keertje te chopper hoeren op een lege server, geïnteresseerd?
Het is juist de chaos management van 64 man servers wat je skills goed aanscherpt, ik heb in het begin ook altijd op 32p maps gespeeld omdat ik er zelf er wausi van werd om overal gelocked en beschoten te worden.

Als je het jezelf moeilijk maakt wordt je alleen maar beter, maar je speelt voor je lol uiteindelijk en begrijp heel goed dat 64 man servers vaak net wat teveel is om goede rondes neer te zetten in de chopper.

Ben vanavond met Team NL/GMRT aan het spelen en denk niet dat ik dan tijd heb. Ik speel het liefst pubs met een mede pilot en dan gewoon afwisselen gunner/pilot, stuur me een keer een berichtje dan spelen we. 32 p is ook een relaxte afwisseling.

1v1 chopper ben ik voor in, altijd goed om je skills hiermee te aan te scherpen.

Vergeet ook niet dat je van een server compleet te ownen weinig leert, je leert pas als je zelf aan de ontvangende kant staat en niet boos wordt maar gaat nadenken hoe je het had kunnen voorkomen. Wake island..tsja het is een makkelijke chopper map maar ik vind canals het leukste eigenlijk, zit meestal op de wake island server omdat me “online homies” er ook altijd zitten ;)

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
evil kim schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:42:
[...]

Je zou al een team moeten hebben met recon / 2 engeneers om een heli te counteren.
Best nog een 3 "pest" engineer met stinger, gewoon om te locken, kwestie dat de chopper zijn flares (enz) kwijt is voor de javalin er aan komt
1 tank met Guided Shells en CITV station gevuld is genoeg...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-11 23:33
voor het eerst mijn skill level boven de 600 gekregen. Niet normaal hoe moeilijk dat dat is.
je moet contant potjes spelen met een k/d ratio van 6/1 en dan hopen dat je niet gekilled word door een rank 40 of lager.
net een potje van 25/4 en maar 5 puntjes erbij :D

• Facenoise
evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:13:
[...]

Het is juist de chaos management van 64 man servers wat je skills goed aanscherpt, ik heb in het begin ook altijd op 32p maps gespeeld omdat ik er zelf er wausi van werd om overal gelocked en beschoten te worden.

Als je het jezelf moeilijk maakt wordt je alleen maar beter, maar je speelt voor je lol uiteindelijk en begrijp heel goed dat 64 man servers vaak net wat teveel is om goede rondes neer te zetten in de chopper.

Ben vanavond met Team NL/GMRT aan het spelen en denk niet dat ik dan tijd heb. Ik speel het liefst pubs met een mede pilot en dan gewoon afwisselen gunner/pilot, stuur me een keer een berichtje dan spelen we. 32 p is ook een relaxte afwisseling.

1v1 chopper ben ik voor in, altijd goed om je skills hiermee te aan te scherpen.

Vergeet ook niet dat je van een server compleet te ownen weinig leert, je leert pas als je zelf aan de ontvangende kant staat en niet boos wordt maar gaat nadenken hoe je het had kunnen voorkomen. Wake island..tsja het is een makkelijke chopper map maar ik vind canals het leukste eigenlijk, zit meestal op de wake island server omdat me “online homies” er ook altijd zitten ;)
Ben het met je eens dat je er wel scherper door word, alleen is het voor mij te hectisch, ik vind het dan gewoon niet leuk, ik wil gewoon even een halve minuut de tijd kunnen nemen om te orienteren. Denk dat het met de tijd wel komt, maar ik blijf het met minder spelers leuker vinden.

Ik joinde je toevallig ook 2 dagen geleden wel voor de verandering, kweet niet of je het gemerkt had want was weer snel weg na de baserape door jullie team, kwamen niet van het schip of kleine eilandje af. Stonden stuk of 2 tanks + AA op de hoeken en dan jij in de chopper en paar goede jet piloten :+ Nog paar keer geprobeerd met een jet te vliegen naar een vlag maar werd onderweg al neergehaalt. Was geen beginnen aan alleen.

Succes in het NL team!

1 tegen 1 blijft leuk! Vooral als je als eerste moet wegduiken en uiteindelijk toch wint door goed te manoeuvreren.

Klopt, speel ook steeds minder op 16p servers, heb een goede 24p gevonden nu. Die 16p zijn allemaal oefen servers met de fly maps. Ook al spelen er eigenlijk geen beginners op maar gewoon goede piloten die het ook leuk vinden met weinig players. Krijg langzamerhand steeds een betere SPM, gaat per puntje maar omhoog is omhoog.

Wat is jouw mening over laser painter + guided rockets van de gunner? Als ik zie dat een piloot het gebruikt switch er gelijk van TVM naar guided rockets, geen chopper wint het meer van je, evenals ground vehicles. je piloot stuurt er een zooi guided missiles heen jij lockt hem met je guided rocket en hij is zo goed als dood, zo niet heb je de tank met 5 kogels alsnog dood.

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-11 15:53

immetjes

HIER is BERN-E

mhoogendam schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:20:
[...]

Nou, dit jongentje met een kleine p**mel is eindelijk ook aangepakt:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Petri75/
Blijft zo leuk om hiermee te rijden :*)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-02-15%2015-03-22-09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-02-15%2015-04-09-39.jpg

En zonet mooi geraped.
Wil ik spawnen op ons laatste spawn point, zijn daar toch niet VIJF enemy vehicles 8)7 :D
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-02-15%2016-08-20-68.jpg

• Facenoise
Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:
[afbeelding]
[afbeelding]

En zonet mooi geraped.
Wil ik spawnen op ons laatste spawn point, zijn daar toch niet VIJF enemy vehicles 8)7 :D
[afbeelding]
haha dat laatste plaatje, dat is spawnen en dan ''KUT''. ''geluid van explosie''

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Niet als je in een bosje gaat zitten!

• evilpin0
erikvandenberg schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:24:
[...]

Wat is jouw mening over laser painter + guided rockets van de gunner? Als ik zie dat een piloot het gebruikt switch er gelijk van TVM naar guided rockets, geen chopper wint het meer van je, evenals ground vehicles. je piloot stuurt er een zooi guided missiles heen jij lockt hem met je guided rocket en hij is zo goed als dood, zo niet heb je de tank met 5 kogels alsnog dood.
Het ligt echt volledig of je gunner goed kan schieten met tv guided, als die dat kan is tv guided echt veel beter. Tv guideds zijn wel echt rete lastig geworden met de input lag, laser guided missles zijn zeker geen slechte keus, vooral met wat teamwork. Wat je zegt ook erg goed tegen choppers.

Pas na 1000 tv guideds te hebben geschoten wordt je er goed mee, ik zelf ben er ook vrij matig tegen choppers. Maar probeer zo snel mogelijk de 1000 te halen zodat ik een goede hit rate krijg tegen choppers :)

Zal je zeker aan raden daarom ook gewoon tv guideds te blijven schieten zodat je hier een goed gevoel bij krijgt, dan kun je echt ziek veel kills maken en soflams uitschakelen van een afstand.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

[afbeelding]
Damn, als je daar door weet te komen met C4, heb je wel de moeder aller multikills...

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Hmm, inderdaad vanuit de transport chopper droppen ofzo zou een leuk idee zijn :P
SonyEricsson schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:24:
voor het eerst mijn skill level boven de 600 gekregen. Niet normaal hoe moeilijk dat dat is.
je moet contant potjes spelen met een k/d ratio van 6/1 en dan hopen dat je niet gekilled word door een rank 40 of lager.
net een potje van 25/4 en maar 5 puntjes erbij :D
Als ik je een tip mag geven voor je bloeddruk; negeer skill level compleet :P

De variatie die daarin zit, daar kan je niet fatsoenlijk op spelen. Bovendien heb je niet zoveel aan een hoge skill level. Je bent dan de eerste die geswitched wordt naar het verliezende teams, vervolgens gaat je zuurverdiende skill level weer heel snel naar de maan. Het gaat er nl niet om wat de rank is van degene die je neerschiet maar het onderlinge verschil in skill level.

Bij mij varieert het elke dag compleet random in de 300 - 700 range en ik ga me er niet meer druk om maken. Je kan er toch niet of nauwelijks invloed op uitoefenen (ja, wellicht tenzij je echt heel hard gaat campen vanuit eigen spawn)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

MueR schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:23:
[...]

Heb je nog geluk. Als ik mijn server zo instel is het twee waarschuwingen dmv een kill, daarna een automagische tempban.
Ik had het eerst niet eens door :)
Ik was namelijk 2 keer dat ik schoot op 0% en daarna dood, dus ik dacht zal vast wel wat raars zijn, maar het was de server dus -.-'

• Jeroenneman

Jeroenneman

[afbeelding]
[afbeelding]

En zonet mooi geraped.
[afbeelding]
Heb jij tweaks ofzo aan de hud? Ik bedoel je gele naam en de betere xxx killed xx rechtsboven. Is dat colorblind mode?

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:18:
[...]

Heb jij tweaks ofzo aan de hud? Ik bedoel je gele naam en de betere xxx killed xx rechtsboven. Is dat colorblind mode?
Dat heb je inderdaad goed ;)

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-11 23:33
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:02:
[...]

Als ik je een tip mag geven voor je bloeddruk; negeer skill level compleet :P

De variatie die daarin zit, daar kan je niet fatsoenlijk op spelen. Bovendien heb je niet zoveel aan een hoge skill level. Je bent dan de eerste die geswitched wordt naar het verliezende teams, vervolgens gaat je zuurverdiende skill level weer heel snel naar de maan. Het gaat er nl niet om wat de rank is van degene die je neerschiet maar het onderlinge verschil in skill level.

Bij mij varieert het elke dag compleet random in de 300 - 700 range en ik ga me er niet meer druk om maken. Je kan er toch niet of nauwelijks invloed op uitoefenen (ja, wellicht tenzij je echt heel hard gaat campen vanuit eigen spawn)
daarom speel ik de afgelopen week totaal geen meatgrinders meer , maar alleen open maps (caspian , kargh, firestorm)
wissel recon af met assault :P
moet wel zeggen dat ik de meeste kills haal met recon en als me sniperspot een beetje te heet word dan switch ik naar assault

maar je hebt gelijk dat het gek is om je skills level zo hoog mogelijk te houden. Normaal spelen zit er dan niet meer in.
Probeer deze week boven de 1000 te komen :P
daarna ga ik weer battlefield spelen op alle mappen

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:05
Wil ik een game joinen krijg ik de melding "game update available" in battlelog. Doe ik "controleren op updates" in origin krijg ik de melding "game is up to date" :S

Kan zo niet spelen :(

Origin update...

[ Voor 6% gewijzigd door Terrz op 15-02-2012 20:00 ]

En zonet mooi geraped.
[afbeelding]
Iemand wil je graag dood hebben. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Wordt je gekickt omdat je smoke gebruikt.......

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 14:44

superwashandje

grofheid alom

roken word overal ontmoedigd toch? :+

[ Voor 5% gewijzigd door superwashandje op 15-02-2012 20:09 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:08:
Staan toch echt duidelijke borden in Metro dat je niet mag roken.. lijkt me vrij duidelijk..

\O/ weeeee =[specs]=

Verwijderd

Energy99 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:12:
[...]

Staan toch echt duidelijke borden in Metro dat je niet mag roken.. lijkt me vrij duidelijk..
Hoe wist je dat ik daar was? :$ Nee ik snap best dat je daar niet de ''gewone'' m320 mag gebruiken, maar kicken om smoke?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
En dat werrkt op Punkbuster enabled servers? Zou heel raar zijn imo...
Cartman! schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:19:
[...]

En dat werrkt op Punkbuster enabled servers? Zou heel raar zijn imo...
Die colourblind mode kan je gewoon inschakelen in het ingame menu.

Maar gebruik ook een FXAA Injector voor mooiere, meer vibrante kleuren. En die werd perfect met PB hoor. Vele mensen gebruiken die en niets van problemen. Echt een aanrader ;)
edit: En voor iemand begint te vragen welke je hebt: gebruik zoekfunctie in dit topic. Er is zo al genoeg info te vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 15-02-2012 20:27 ]

Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:25:
[...]

Maar gebruik ook een FXAA Injector voor mooiere, meer vibrante kleuren. En die werd perfect met PB hoor. Vele mensen gebruiken die en niets van problemen. Echt een aanrader ;)
edit: En voor iemand begint te vragen welke je hebt: gebruik zoekfunctie in dit topic. Er is zo al genoeg info te vinden.
Iedereen moet gewoon die FXAA mod installeren om DICE duidelijk te maken dat ze hun monitoren eens fatsoenlijk moeten kalibreren of eens 5 minuten buiten moeten lopen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[afbeelding]
[afbeelding]

En zonet mooi geraped.
[afbeelding]
Hahaha, ja zat volgensmij gisteren samen met jou in een squad en toen zat je ook al in zo'n karretje te rijden... 8)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 16:32

yzx

Iemand anders die Nightly webbrowser gebruikt ( eig 64bit firefox ) en die een fix weet om battlelog te gebruiken zonder de 32bit firefox te gebruiken want 64bit bolt niet :F

Nu kan ik wel een 2de firefox open doen maar dat wordt onoverzichtelijk voor mij persoonlijk

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:08:
Tja, die scripts zijn nou eenmaal niet zo geadvanceerd op het moment. Gewoon niemand proberen te raken (tenzij een admin je kicked, in that case :') :/ |:( )

Mijn YouTube

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 16:32

yzx

Tis weer erg op het GoT 1tje foei foei wat een kinderkoppen :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

SonyEricsson schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:42:
[...]

daarom speel ik de afgelopen week totaal geen meatgrinders meer , maar alleen open maps (caspian , kargh, firestorm)
wissel recon af met assault :P
moet wel zeggen dat ik de meeste kills haal met recon en als me sniperspot een beetje te heet word dan switch ik naar assault

maar je hebt gelijk dat het gek is om je skills level zo hoog mogelijk te houden. Normaal spelen zit er dan niet meer in.
Probeer deze week boven de 1000 te komen :P
daarna ga ik weer battlefield spelen op alle mappen
Haha klinkt als een fantastisch experiment, hou ons op de hoogte als het lukt! Meatgrinder is trouwens wel de perfecte benaming daarvoor, die hou ik erin :)
Ik ben nu met een soortgelijk experiment bezig om te kijken wat mijn limiet is van de SPM, wel taai als je medailles nodig hebt om puntjes te sprokkelen ^^
[...]

Ik heb het ook even geprobeerd met die colorblind mode maar ligt het nu aan mij of kan je echt veel slechter de naam lezen van degene die je spot en is daardoor het lastig om de juiste priority targets te bepalen als je meerderen tegenover je hebt?

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Lang geleden dat ik hier gepost heb. Volgens mij was de laatste keer in deel 3. :+ Ik heb enkele weken geleden BF3 weer opnieuw geïnstalleerd. Had eerst nog wat problemen met de installatie oid. Nu speel ik elke dag wel een uurtje. Mijn ratio heb ik ook weten te verhogen... naar 0.63 :')

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'xxxxxxx' (for 2 minutes) ... Losing Key Packets 9014
Net een lekkere server waar ik al n uur speel, dan dit weer :{

• PilatuS
  • Niet online
Cartman! schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:52:
[...]

Had ik net ook :(

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
[...]

en toch vindt ik het persoonlijk cheaten zonder meteen iemand aan te vallen.
het is gewoon gebruik maken van een andere app in een game om meer te zien.
denk namelijk dat merendeel de injector niet gebruikt.
in bf2 dat grafisch naar beneden gezet kon worden en dat je zo meer kon zien werd ook als lame beschouwd. en dit word bijna geacccepteerd......

voor mij no thanks. geen injector of in bf2 naar beneden maar eerder to de max en game gebruiken zonder apps.....en nogmaals mijn persoonlijke mening....

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:30

Stewie!

Keen must die!

Cartman! schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:52:
[...]

Fixed :+
leosand schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:10:
[...]

in bf2 dat grafisch naar beneden gezet kon worden en dat je zo meer kon zien werd ook als lame beschouwd. en dit word bijna geacccepteerd......

voor mij no thanks. geen injector of in bf2 naar beneden maar eerder to de max en game gebruiken zonder apps.....en nogmaals mijn persoonlijke mening....
Tsja, moeilijk moeilijk, ik draai zelf ook minimale settings in bf3 voor max fps en max zichtbaarheid. Dat is iets wat in shooters toch al zo oud is als de wereld?
[...]

Het punt is alleen dat de FXAA injector feitelijk doet wat je ook kan doen in je AMD catalyst of NVIDIA display driver programma. Verder vind ik het niet cheaten omdat het ook nadelen heeft. Soms zie je iemand juist niet omdat je de FXAA mod hebt.

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
Team balance blijft toch een probleem in deze game.

Ik join vanavond got1 en m'n team wordt vrij hard gerapet.. Op zich geen probleem aangezien het bijna iedere keer zo is als ik een server join. Als je de levels van team A en B zag, wist je meteen al dat dit een onbegonnen zaak was maar kom. Volgende spel "rebalance". Ik dacht bij mijzelf "oef hopelijk nu iets spannender". 5 minuten later merk ik dat er redelijk wat tickets naar de tegenpartij gingen en hopla de team balance was terug om zeep. Enkele die direct van team switchen om toch maar hun W/L, K/D op peil te kunnen houden, enkele andere disconnecten van de server met als gevolg dat m'n team weer vrij hard wordt ingemaakt. Ik heb zo het gevoel dat ze heel het Battlelog ranking systeem er beter hadden uitgelaten. Blijkbaar zijn de meeste gewoon enkel bezig met hun stats "kunstmatig" hoog te houden. Blijft een pracht van een spel maar toch spijtig dat de spannende "potje's" schaars blijven.

my 2 cents

iRacing Profiel - Race Rig

Verwijderd

Aardige Admin zeg... begin van de ronde, ik loop 10 meter WTF word ik gekickt van een NL server ????
Soms iemand die bevriend is van hier iemand :+ :r

• PilatuS
  • Niet online
Team balance blijft toch een probleem in deze game.
Dat klopt helaas.

Joinde gisteren een 1000 ticket server en kwam in losing team. Het stond op dat moment 850 tegen 80 tickets. De ronde was natuurlijk snel voorbij. Nou worden de mensen van teams geswiched maar blijven verder hetzelfde. Binnen 5 min kon ik vrijwel niets meer doen. Ik rij met een buggy het spawn af, nog geen 200 meter verder was ik dood door een heli. Pak en tank en weer 300 meter verderop was ik dood. Toen ben ik er maar mee gestopt.

Ik vind het niet erg om in losing team te zitten, alleen als het ene team tig beter is waardoor je niets kan doen of je bent alweer dood, dan hoeft het voor mij niet.

• Tomino
Snap 't niet.
TV guided unlocked. Druk ik op 2 voor die fire mode. Wordt mijn beeld niet grijs/kan niet schieten? Wat doe ik verkeerd? :D

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Heb je hem al geselecteerd? In het spawn menu kan je dat aanklikken.

• Jeroenneman

Jeroenneman

[...]

Het lijkt me dat het met de FXAA mod juist lastiger is om vijanden snel te spotten. Je wordt namelijk sneller afgeleid door sterkere kleuren van de omgeving .

• Tomino
Adanteh schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:39:
Heb je hem al geselecteerd? In het spawn menu kan je dat aanklikken.
Jazeker, ik kan van gun wisselen. Turret en TV guided.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

mwoah ik word niet zo snel afgeleid van kleuren hoor. meer van bewegingen :) of die vieze vuile lensflare die je altijd in je gezicht hangt :puke:

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

superwashandje schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:12:
mwoah ik word niet zo snel afgeleid van kleuren hoor. meer van bewegingen :) of die vieze vuile lensflare die je altijd in je gezicht hangt :puke:
Die super awesome lens flare die het voor bush wookies onmogelijk maakt om je te raken. O-)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:30:

Ik heb het ook even geprobeerd met die colorblind mode maar ligt het nu aan mij of kan je echt veel slechter de naam lezen van degene die je spot en is daardoor het lastig om de juiste priority targets te bepalen als je meerderen tegenover je hebt?
Jij leest eerst iemand zijn naam voor je op hem schiet of? :P
[...]

Zoals hierboven al gezegd: je ziet minder snel de vijanden.
Blijkbaar heeft iedereen die indruk, want dacht echt dat het aan mij lag...
Je moet iets aandachtiger de omgeving scannen want omdat alles zo kleurrijk is, is een vijand moeilijker te onderscheiden. Maar dat heb ik er voor over, het is niet dat ik nu ontzettend begin te falen in de game.

offtopic: Nu Paranormal Activity 3 kijken, ben benieuwd >:)

[ Voor 55% gewijzigd door Asgaro op 16-02-2012 00:23 ]

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:25
Tomino schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:37:
Snap 't niet.
TV guided unlocked. Druk ik op 2 voor die fire mode. Wordt mijn beeld niet grijs/kan niet schieten? Wat doe ik verkeerd? :D
Zit je wel in een chopper?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 18:39
Neem aan van wel, anders zou zijn beeld niet grijs worden :p. Of hij heeft thermal vision ipv TV missile geselecteerd.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

DanielWW2 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:16:
[...]

Die super awesome lens flare die het voor bush wookies onmogelijk maakt om je te raken. O-)
hehe, het enige moment dat ik in de bosjes lig is als ik een flag aan het capturen ben :P maar ik ga vaak genoeg op jacht en kan die "bush wookies" dan niet vinden/zien omdat die stomme zon in mijn ogen zit. werkt bij mij dus vooral andersom. Voorbeeldje: rush op karg island als aanvallend team. alle snipers zitten zover mogelijk naar achter bij die weg in de buurt. als ik daar als attacker naartoe loop om te flanken (linksom) heb ik de zon vol in mijn ogen (gelukkig zijn die snipers vaak te druk bezig met hun ballistic scopes om opzij te kijken maartoch...)

[ Voor 43% gewijzigd door superwashandje op 16-02-2012 07:55 ]

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:21:
Aardige Admin zeg... begin van de ronde, ik loop 10 meter WTF word ik gekickt van een NL server ????
Soms iemand die bevriend is van hier iemand :+ :r
Huil Huil whahahha
Asgaro schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:17:
[...]

Jij leest eerst iemand zijn naam voor je op hem schiet of? :P
Zekers :P

Er zijn in Rush toch meestal maar een man of 3 (32p) per team die echt gevaarlijk zijn. Die namen ken je na een paar minuten wel en die boys krijgen dan echt de voorkeursbehandeling als ik de keus heb :)

• evilpin0
Een filmpje van een jet pilot waar ik regelmatig mee speel, deze gast staat #20 ofzo.

YouTube: Battlefield 3 - F35 Rampage

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:36:
[...]
Zekers :P

Er zijn in Rush toch meestal maar een man of 3 (32p) per team die echt gevaarlijk zijn. Die namen ken je na een paar minuten wel en die boys krijgen dan echt de voorkeursbehandeling als ik de keus heb :)
In Conquest is dit ook wel het geval, en ik vind het vooral als ik met vrienden speel ook wel gezellig en maatschappelijk bindend om als groep één focus te hebben.
Vaak zat krijg ik na een paar minuten geluidjes over Skype in de richting "Daar bij A zit %vervelende vent% weer!" wat als diens inzet erg opvallend werkt meestal vrij rap gevolgd wordt door statusmeldingen van snipers (met SOFLAMs), Javelin-minnende tankschoppers, M240b gunners en nare mannetjes in helikopters die en masse het jachtseizoen openen op die ééne kerel...
Ik merk vrijwel elke ronde wel dat iemand op een gegeven moment z'n nemesis zat is en we met één of twee squads die ééne vent z'n KDR gaan verzieken, en eigenlijk pas daarmee het spel gaan spelen -> want hij mag niet winnen, dus wij worden ineens fanatiek in plaats van dat we als groep zitten te Free-For-All-en. Soms krijgen we onze vaste vliegenier zelfs uit z'n wentelwiek geweekt om even te komen helpen met Conquest, in plaats van z'n heli pilot score.

Overigens is er niets zo irritant als tegen m'n vrienden spelen in deze context: niet alleen word ik keihard geowned door een squad samenwerkende naaiballen, maar je hoort ook nog "Knet zit in het bosje boven E" of "Knet in een heli... SOFLAM up!" vlak voor je uit je Venom gejavelind wordt. }:|
Pagina: 1 ... 93 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.