idd op 1920x1080 haal je dat niet op high/ultra
Heb zelf een 6950, hoewel deze problemen hebben met MSAA, zet ik em als t kan op lowest settings, puur voor een stabiele FPS.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
idd op 1920x1080 haal je dat niet op high/ultra
Draai hier op 1920x1080 Filters uit op high settings met een GTX460.
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 31% gewijzigd door rudyman85 op 15-02-2012 13:15 ]
Dit is toch wel erg makkelijk te zien, zelfs via Battlelog.Rudyyy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:12:
wat is er veranderd sinds de nieuwe 140 mb patch?Kan geen patch notes vinden op de dice forums
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

http://www.twitch.tv/jannustitannus
Pagina refreshen werkt bij mij dan altijdiNFiNiTY- schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:18:
[afbeelding]
dit is ook zo'n melding waar ik het heen en weer van krijg..
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ja als ik daarna reconnect doet hij het wel, maar ik vind het gewoon een bagger melding.. something went wrong! ja dat snap ik ook wel..kristan schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:24:
[...]
Pagina refreshen werkt bij mij dan altijd
[ Voor 7% gewijzigd door iNFiNiTY- op 15-02-2012 14:31 ]
HahahaiNFiNiTY- schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:25:
[...]
Ja als ik daarna reconnect doet hij het wel, maar ik vind het gewoon een bagger melding.. something went wrong! ja dat snap ik ook wel..
[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 15-02-2012 14:31 ]
Ik weet het niet. Ik had gisteren met mijn vrienden ook een Kharg Island potje waarbij we de hele tijd door de Viper werden neergeschoten. Het kostte ons 3 engineers met SOFLAM en normale Stingers om die heli neer te halen. Dan stapt hij bij spawn weer in een nieuwe heli, en begint het gedoe weer van voor af aan. Beetje annoying inderdaad, maar ik sluit niet uit dat ze ook gewoon een hele goede piloot hadden. Het is denk ik een beetje een combinatie van factoren. Desondanks na een half uur gestopt, want als je niet eens van je basis afkomt en de heli niet neer kunt krijgen dan is de funfactor er snel af.Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:25:
Hebben ze sinds de update heli's nog meer OP gemaakt?
Wordt nu telkens in een straferun afgemaakt door heli's, krijg ze niet meer neer, doordat ECM te snel reload of omdat ze simpelweg sneller gaan dan de stinger raket (wtf?).
Echt niet leuk meer zo, het enemy team heeft maar een goede heli piloot nodig en jouw team komt nooit de lucht meer in.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Dat bedoel ik dus, als piloot is zoiets natuurlijk dikke lol, maar als engi geef je na het zoveelste stinger schot maar gewoon op, de stinger raakt namelijk toch bijna nooit en alle recons zijn te lui om soflams te droppen.RobertJ schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:32:
[...]
Ik weet het niet. Ik had gisteren met mijn vrienden ook een Kharg Island potje waarbij we de hele tijd door de Viper werden neergeschoten. Het kostte ons 3 engineers met SOFLAM en normale Stingers om die heli neer te halen. Dan stapt hij bij spawn weer in een nieuwe heli, en begint het gedoe weer van voor af aan. Beetje annoying inderdaad, maar ik sluit niet uit dat ze ook gewoon een hele goede piloot hadden. Het is denk ik een beetje een combinatie van factoren. Desondanks na een half uur gestopt, want als je niet eens van je basis afkomt en de heli niet neer kunt krijgen dan is de funfactor er snel af.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Ben zelf fanatiek chopper pilot/gunner, speel als engineer en haal regelmatig heli's en zelfs jets neer met de Stinger... Veel hangt af van de skills van de piloot.Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:38:
[...]
Dat bedoel ik dus, als piloot is zoiets natuurlijk dikke lol, maar als engi geef je na het zoveelste stinger schot maar gewoon op, de stinger raakt namelijk toch bijna nooit en alle recons zijn te lui om soflams te droppen.
Dus dan maar weer Skyrim
Hee leuk man, ga je dan meedoen met die clanbase nations cup??evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:18:
Inmiddels geinvite om the chopperen voor team NL! Voor koning en vader land!
Nu strategieën gaan uitdenken voor clanwars, zat te denken om met air radar (ipv guided rockets) te gaan vliegen aangezien er in 8v8 toch niet veel armor zou zijn. Iemand ervaring met Bf3 chopper + clanwars?
Guided rockets dan wel weer goed om jeeps te snipen.
en wat nog erger is op sommige maps spawnd heli sneller terug dan aa. of lijkt dit maar zo?RobertJ schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:32:
[...]
Ik weet het niet. Ik had gisteren met mijn vrienden ook een Kharg Island potje waarbij we de hele tijd door de Viper werden neergeschoten. Het kostte ons 3 engineers met SOFLAM en normale Stingers om die heli neer te halen. Dan stapt hij bij spawn weer in een nieuwe heli, en begint het gedoe weer van voor af aan. Beetje annoying inderdaad, maar ik sluit niet uit dat ze ook gewoon een hele goede piloot hadden. Het is denk ik een beetje een combinatie van factoren. Desondanks na een half uur gestopt, want als je niet eens van je basis afkomt en de heli niet neer kunt krijgen dan is de funfactor er snel af.
Mjah, als de tegenpartij 2 goeie jetpiloten heeft die de vliegtuigen en helis blijven rapen zodra ze spawnen is er weinig tegen de vijandelijke heli te beginnen, een beetje helipiloot blijft gewoon uit de buurt van de aa, en met ecm en flares zijn ze nagenoeg niet te pakken te nemen.Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:25:
Hebben ze sinds de update heli's nog meer OP gemaakt?
Wordt nu telkens in een straferun afgemaakt door heli's, krijg ze niet meer neer, doordat ECM te snel reload of omdat ze simpelweg sneller gaan dan de stinger raket (wtf?).
Echt niet leuk meer zo, het enemy team heeft maar een goede heli piloot nodig en jouw team komt nooit de lucht meer in.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Als je de AA ziet in je chopper is het ook niet zo heel moeilijk om te winnen van een afstandje, gewoon TV missle, Guided rockets en de gunner zijn main cannon er op.londonertje schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:51:
dat heb ik zelf ook gemerkt van Viper vs AA en de viper wint het gewoon zonder probleem terwijl ik met de AA toch zeker die heli doorzeeft heb
[ Voor 37% gewijzigd door NoFearCreations op 15-02-2012 15:02 ]
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Je hebt als piloot wel wat skill nodig, niet iedereen kan in een chopper stappen en samen met de gunner een round domineren...NoFearCreations schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:59:
Daarom met een goede piloot is de chopper gewoon zeer op, en is er weinig tegen te doen. Hopelijk fixen ze dat in de patch, want kan nooit de bedoeling zijn dat 1 chopper een heel potje domineerd.
[ Voor 14% gewijzigd door evilpin0 op 15-02-2012 15:02 ]
Dat snap ik, en een heli mag ook best wel wat angst inboezemen bij de vijand, alleen als iemand na 26 kills en 0 deaths nog steeds in de chopper zit, vraag ik me af wat er fout gaat. Vooral omdat een heli met een strafe run van achter een AA tank in één keer kapot kan maken.evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:01:
Om een chopper goed te killen elke keer heb je een jet nodig (of een goed chopper duo). De rest allemaal te doen voor choppers, alleen een goed verplaatste soflam is gevaarlijk. Natuurlijk zwaar irritant om meerder keren gekilled te worden door een chopper, maar daar is die wel voor.
@NoFearCreations
Chopper in BF2 was een stuk sterker (althans de counters waren veel zwakker)
Alles is OP in de juiste handen. Een tank, LAV, MAA, FAMAS, F2000, enzovoort.NoFearCreations schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:59:
Daarom met een goede piloot is de chopper gewoon zeer op, en is er weinig tegen te doen. Hopelijk fixen ze dat in de patch, want kan nooit de bedoeling zijn dat 1 chopper een heel potje domineerd.
--edit--
Ik haat admins die niet tegen hun verlies kunnen.
Zaten een stuk of 6 man op B at karkand? op dat dak, niemand kreeg ze er af.
Uiteindelijk 5 rpg's erop en probleem was opgelost, maar gelijk kick, want dat mocht niet...
Ben ik het wel mee eens, de AA mag meer dmg doen tegen air units. Aan de andere kant moet je met de AA tank nu sneaky spelen, dat bevordert wel de fun/tactieken.Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Dat snap ik, en een heli mag ook best wel wat angst inboezemen bij de vijand, alleen als iemand na 26 kills en 0 deaths nog steeds in de chopper zit, vraag ik me af wat er fout gaat. Vooral omdat een heli met een strafe run van achter een AA tank in één keer kapot kan maken.
Nou niet, want een goede piloot zou dus wel neergehaald moeten kunnen worden door een goede engineer + recon, als dit niet kan lijkt me dat de heli OP is dan. Je kan op laag casual (zoals op de GoT servers) niveau niet echt wat over balance zeggen, aangezien je er vanuit kan gaan dat bijna niemand het maximale uit z'n class haalt. Pas op hoog niveau begint balance echt een issue te worden.mhoogendam schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:07:
[...]
Alles is OP in de juiste handen. Een tank, LAV, MAA, FAMAS, F2000, enzovoort.
Je kan niet alles "fixen" wat iemand door veel oefenen goed onder de knie heeft.
Als alles moeilijker word gemaakt is het voor de beginnende BF3 speler helemaal niet meer te doen.
"Onbalans" hou je altijd.
Denk dat het "probleem" vooral is dat piloot/gunner vaak vast team zijn (zoals geregeld bewezen wordt door enkel met elkaar te vliegen en anders niet op te stijgen)mhoogendam schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:07:
[...]
Alles is OP in de juiste handen. Een tank, LAV, MAA, FAMAS, F2000, enzovoort.
Je kan niet alles "fixen" wat iemand door veel oefenen goed onder de knie heeft.
Als alles moeilijker word gemaakt is het voor de beginnende BF3 speler helemaal niet meer te doen.
"Onbalans" hou je altijd.
Chopper is OP tegen alle land voertuigen, guided rockets zijn wat te sterk. Daarin tegen is een jet OP tegen chopper. Ik zuig in jets (40 kills ofzo) maar ik haal bijna altijd na 1 run een chopper neer.Bartske schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:12:
[...]
Nou niet, want een goede piloot zou dus wel neergehaald moeten kunnen worden door een goede engineer + recon, als dit niet kan lijkt me dat de heli OP is dan. Je kan op laag casual (zoals op de GoT servers) niveau niet echt wat over balance zeggen, aangezien je er vanuit kan gaan dat bijna niemand het maximale uit z'n class haalt. Pas op hoog niveau begint balance echt een issue te worden.
Mja, dit ben ik toch niet helemaal met je eens. Attack Heli's zouden IRL op het slagveld vernietigend moeten zijn tegen armored vehicles. Met de fire-and-forget Hell-Fires schakel je tot 8 tanks in één keer uit. Tegen vliegtuigen maken attack heli's geen schijn van kans. Tuurlijk snap ik dat het een spel is en balans enzo, toch is het voor mijn suspension of disbelief niet bevordelijk dat een goede heli+gunner zo een supermoderne jet neer kunnen leggen. Ook al zijn sommigen heli's inderdaad bewapend met Sidewinders, een heli maakt nul komma nul kans tegen een jet met AMRAAM-120 air-to-air (uit het hoofd).evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:01:
Om een chopper goed te killen elke keer heb je een jet nodig (of een goed chopper duo). De rest allemaal te doen voor choppers, alleen een goed verplaatste soflam is gevaarlijk. Natuurlijk zwaar irritant om meerder keren gekilled te worden door een chopper, maar daar is die wel voor.
Verwijderd
Als ik hem nu aanklik zie ik dat alles op 0 staat dus ze doen er wel wat meepriemt schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:37:
Iemand enig idee hoe lang t duurt voordat men een profiel checked wat gereport is?
En of t nut heeft dat er gereport wordt door 1 of meerdere personen?
Tijdje terug namelijk dit kinderachtige figuur gereport, maar nog steeds geen verandering:
http://battlelog.battlefi...keKlIIer/stats/415013653/
(SPM en k/d ratio zegt al genoeg, mocht iemand zin hebben om te reporten)
Ach met zijn progje zit hij zo weer op rang 60.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:18:
[...]
Als ik hem nu aanklik zie ik dat alles op 0 staat dus ze doen er wel wat mee
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:18:
[Iemand enig idee hoe lang t duurt voordat men een profiel checked wat gereport is?
En of t nut heeft dat er gereport wordt door 1 of meerdere personen?
Tijdje terug namelijk dit kinderachtige figuur gereport, maar nog steeds geen verandering:
http://battlelog.battlefi...keKlIIer/stats/415013653/
(SPM en k/d ratio zegt al genoeg, mocht iemand zin hebben om te reporten)]
JaaaaVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:18:
Als ik hem nu aanklik zie ik dat alles op 0 staat dus ze doen er wel wat mee
eh... ik hoop toch echt dat ie het opgeeft nu (naiefmhoogendam schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:20:
Ach met zijn progje zit hij zo weer op rang 60.
Bizar dat er voor deze manier gekozen is om om te gaan met cheaters.
[ Voor 3% gewijzigd door priemt op 15-02-2012 15:25 ]
In BF2 waren voor ervaren chopper duo’s jeeps de gevaarlijkste land units , met de machine gun was je binnen 3 sec down als je goed geraakt werd. Vind het ook vreemd dat machine guns idd amper nog schade doen tegen choppers, aan de andere kant zijn ipv machine guns wel een aantal andere counters bijgekomen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:17:
[...]
Mja, dit ben ik toch niet helemaal met je eens. Attack Heli's zouden IRL op het slagveld vernietigend moeten zijn tegen armored vehicles. Met de fire-and-forget Hell-Fires schakel je tot 8 tanks in één keer uit. Tegen vliegtuigen maken attack heli's geen schijn van kans. Tuurlijk snap ik dat het een spel is en balans enzo, toch is het voor mijn suspension of disbelief niet bevordelijk dat een goede heli+gunner zo een supermoderne jet neer kunnen leggen. Ook al zijn sommigen heli's inderdaad bewapend met Sidewinders, een heli maakt nul komma nul kans tegen een jet met AMRAAM-120 air-to-air (uit het hoofd).
Ook zijn o.a. de Apaches in recente oorlogen toch behoorlijk kwetsbaar gebleken voor small-arms fire ook al zijn ze officieel gepanserd is tot .50. Ik vind het nog steeds erg erg vreemd dat je rustig 200 kogels met een LMG kan legen op een attack heli zonder dat 'ie daar iets van merkt. Ik zou graag willen dat DICE of heel beperkt damage rekent voor machinegeweren of bepaalde (kleine) plekken op de heli extra kwetsbaar maakt. Al was het alleen maar om de heli piloten en gunners iets minder op hun gemak te laten voelen.
Ook zou het een hele hoop oplossen als een heli (of alle voertuigen trouwens) niet meer automatisch zouden healen. Maar met name met de heli heb je relatief veel mogelijkheden om snel weg te komen en extra damage te ontwijken (flares+ECM+below radar), te healen en snel weer dood en verderf zaaien op 't slagveld.
Goede punten! Ik heb niet heel veel ervaring met BF2, maar ik ga ervan uit dat je die bestuurbare RPG kan vergelijken met de AT uit BC2? Dat vond ik heel erg gaaf in BC2, je kon die AT's wel ontwijken als je erg goed was maar andersom ook, op een gegeven moment kan je het de choppers ook wel heel erg lastig maken. Het zou wel een leuke combi zijn van de RPG (alleen ground) en de Stinger (alleen air) met als drawback dat je stil moet blijven staan. Ik zou ervoor gaan persoonlijk.evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:29:
[...]
In BF2 waren voor ervaren chopper duo’s jeeps de gevaarlijkste land units , met de machine gun was je binnen 3 sec down als je goed geraakt werd. Vind het ook vreemd dat machine guns idd amper nog schade doen tegen choppers, aan de andere kant zijn ipv machine guns wel een aantal andere counters bijgekomen.
Het toevoegen van de oude BF2 rpg (die je dus kan besturen) zou het erg lastig kunnen maken voor choppers die laag vliegen (om lock te ontwijken) op die manier heb je ook een “hard” counter voor laag vliegende choppers. Maar heb je met deze rpg een nadeel tegen tanks, je moet blijven staan en blijven mikken tot de raket inslaat.
Auto heal vind ik vreselijk, maar als ik geen auto heal heb, wil ik geen auto dmg over time na 50% hp, misschien na 20% dan ofzo.
[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 15-02-2012 15:43 ]
Die auto damage moet fors omlaag bij alles, 10-20% zou redelijk zijn maar 50% slaat gewoon nergens op. Maar dat roept iedereen al vanaf het begin en daar doen ze toch niks aan zoals altijd. De patch laat ook veel te lang op zich wachten. Release gewoon elke week wat je gefixed hebt dan zien we ook nog eens resultaat.evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:29:
[...]
In BF2 waren voor ervaren chopper duo’s jeeps de gevaarlijkste land units , met de machine gun was je binnen 3 sec down als je goed geraakt werd. Vind het ook vreemd dat machine guns idd amper nog schade doen tegen choppers, aan de andere kant zijn ipv machine guns wel een aantal andere counters bijgekomen.
Het toevoegen van de oude BF2 rpg (die je dus kan besturen) zou het erg lastig kunnen maken voor choppers die laag vliegen (om lock te ontwijken) op die manier heb je ook een “hard” counter voor laag vliegende choppers. Maar heb je met deze rpg een nadeel tegen tanks, je moet blijven staan en blijven mikken tot de raket inslaat.
Auto heal vind ik vreselijk, maar als ik geen auto heal heb, wil ik geen auto dmg over time na 50% hp, misschien na 20% dan ofzo.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ik vlieg samen met een maat, zitten samen op teamspeak (soms met 4 in een squad: 2 in de Viper, 2 op de grond). Meeste van de rondjes die we spelen, winnen we. Ijzersterke combinatie, helaas voor het andere team.evil kim schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:15:
[...]
Denk dat het "probleem" vooral is dat piloot/gunner vaak vast team zijn (zoals geregeld bewezen wordt door enkel met elkaar te vliegen en anders niet op te stijgen)
En dat recon/engineer minder vaste combo's zijn, gewoon door t feit dat je niet in een zelfde voertuig zit en ook een "verdwaald soldaatje" een van het team kan neermaaien
Je zou al een team moeten hebben met recon / 2 engeneers om een heli te counteren.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:37:
[...]
Ik vlieg samen met een maat, zitten samen op teamspeak (soms met 4 in een squad: 2 in de Viper, 2 op de grond). Meeste van de rondjes die we spelen, winnen we. Ijzersterke combinatie, helaas voor het andere team.
Laatste tijd dat ik bij je kijk speel je constant 64p wake island, is dat je favo map? Ik ken er maar niet over uit hoe kut ik die map vind ghehe, vooral op 64p is er geen beginnen aan(voor mij dan).evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:29:
[...]
Het is juist de chaos management van 64 man servers wat je skills goed aanscherpt, ik heb in het begin ook altijd op 32p maps gespeeld omdat ik er zelf er wausi van werd om overal gelocked en beschoten te worden.erikvandenberg schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:00:
[...]
Laatste tijd dat ik bij je kijk speel je constant 64p wake island, is dat je favo map? Ik ken er maar niet over uit hoe kut ik die map vind ghehe, vooral op 64p is er geen beginnen aan(voor mij dan).
Ben nu langzaam aan het opbouwen naar grotere maps, zit nu nog op 24p servers te spelen voornamelijk hierna komt 32 en daar stop ik denk ik, 64p is gewoon te chaotisch voor mij, ik vind het gevoel van een frontlinie hebben belangrijk en op 64p loop iedereen overal.
Kwil nog wel steeds keertje bij jou in de chopper! Maar join je dus niet als je 64p speelt wat eigenlijk altijd is
Wat me ook wel leuk lijkt een keer is om 1 vs 1 keertje te chopper hoeren op een lege server, geïnteresseerd?
1 tank met Guided Shells en CITV station gevuld is genoeg...evil kim schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Je zou al een team moeten hebben met recon / 2 engeneers om een heli te counteren.
Best nog een 3 "pest" engineer met stinger, gewoon om te locken, kwestie dat de chopper zijn flares (enz) kwijt is voor de javalin er aan komt
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ben het met je eens dat je er wel scherper door word, alleen is het voor mij te hectisch, ik vind het dan gewoon niet leuk, ik wil gewoon even een halve minuut de tijd kunnen nemen om te orienteren. Denk dat het met de tijd wel komt, maar ik blijf het met minder spelers leuker vinden.evilpin0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:13:
[...]
Het is juist de chaos management van 64 man servers wat je skills goed aanscherpt, ik heb in het begin ook altijd op 32p maps gespeeld omdat ik er zelf er wausi van werd om overal gelocked en beschoten te worden.
Als je het jezelf moeilijk maakt wordt je alleen maar beter, maar je speelt voor je lol uiteindelijk en begrijp heel goed dat 64 man servers vaak net wat teveel is om goede rondes neer te zetten in de chopper.
Ben vanavond met Team NL/GMRT aan het spelen en denk niet dat ik dan tijd heb. Ik speel het liefst pubs met een mede pilot en dan gewoon afwisselen gunner/pilot, stuur me een keer een berichtje dan spelen we. 32 p is ook een relaxte afwisseling.
1v1 chopper ben ik voor in, altijd goed om je skills hiermee te aan te scherpen.
Vergeet ook niet dat je van een server compleet te ownen weinig leert, je leert pas als je zelf aan de ontvangende kant staat en niet boos wordt maar gaat nadenken hoe je het had kunnen voorkomen. Wake island..tsja het is een makkelijke chopper map maar ik vind canals het leukste eigenlijk, zit meestal op de wake island server omdat me “online homies” er ook altijd zitten
Nou, dit jongentje met een kleine p**mel is eindelijk ook aangepakt:mhoogendam schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:20:
[...]
Ach met zijn progje zit hij zo weer op rang 60.
Bizar dat er voor deze manier gekozen is om om te gaan met cheaters.

haha dat laatste plaatje, dat is spawnen en dan ''KUT''. ''geluid van explosie''Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:
Blijft zo leuk om hiermee te rijden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En zonet mooi geraped.
Wil ik spawnen op ons laatste spawn point, zijn daar toch niet VIJF enemy vehicles![]()
[afbeelding]
Het ligt echt volledig of je gunner goed kan schieten met tv guided, als die dat kan is tv guided echt veel beter. Tv guideds zijn wel echt rete lastig geworden met de input lag, laser guided missles zijn zeker geen slechte keus, vooral met wat teamwork. Wat je zegt ook erg goed tegen choppers.erikvandenberg schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:24:
[...]
Wat is jouw mening over laser painter + guided rockets van de gunner? Als ik zie dat een piloot het gebruikt switch er gelijk van TVM naar guided rockets, geen chopper wint het meer van je, evenals ground vehicles. je piloot stuurt er een zooi guided missiles heen jij lockt hem met je guided rocket en hij is zo goed als dood, zo niet heb je de tank met 5 kogels alsnog dood.
Damn, als je daar door weet te komen met C4, heb je wel de moeder aller multikills...Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:
Wil ik spawnen op ons laatste spawn point, zijn daar toch niet VIJF enemy vehicles![]()
[afbeelding]
Als ik je een tip mag geven voor je bloeddruk; negeer skill level compleetSonyEricsson schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:24:
voor het eerst mijn skill level boven de 600 gekregen. Niet normaal hoe moeilijk dat dat is.
je moet contant potjes spelen met een k/d ratio van 6/1 en dan hopen dat je niet gekilled word door een rank 40 of lager.
net een potje van 25/4 en maar 5 puntjes erbij
Ik had het eerst niet eens doorMueR schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:23:
[...]
Heb je nog geluk. Als ik mijn server zo instel is het twee waarschuwingen dmv een kill, daarna een automagische tempban.
Heb jij tweaks ofzo aan de hud? Ik bedoel je gele naam en de betere xxx killed xx rechtsboven. Is dat colorblind mode?Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zonet mooi geraped.
[afbeelding]
Dat heb je inderdaad goedJeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:18:
[...]
Heb jij tweaks ofzo aan de hud? Ik bedoel je gele naam en de betere xxx killed xx rechtsboven. Is dat colorblind mode?
daarom speel ik de afgelopen week totaal geen meatgrinders meer , maar alleen open maps (caspian , kargh, firestorm)A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:02:
[...]
Als ik je een tip mag geven voor je bloeddruk; negeer skill level compleet
De variatie die daarin zit, daar kan je niet fatsoenlijk op spelen. Bovendien heb je niet zoveel aan een hoge skill level. Je bent dan de eerste die geswitched wordt naar het verliezende teams, vervolgens gaat je zuurverdiende skill level weer heel snel naar de maan. Het gaat er nl niet om wat de rank is van degene die je neerschiet maar het onderlinge verschil in skill level.
Bij mij varieert het elke dag compleet random in de 300 - 700 range en ik ga me er niet meer druk om maken. Je kan er toch niet of nauwelijks invloed op uitoefenen (ja, wellicht tenzij je echt heel hard gaat campen vanuit eigen spawn)
[ Voor 6% gewijzigd door Terrz op 15-02-2012 20:00 ]
Iemand wil je graag dood hebben.Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:
En zonet mooi geraped.
[afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 5% gewijzigd door superwashandje op 15-02-2012 20:09 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Staan toch echt duidelijke borden in Metro dat je niet mag roken.. lijkt me vrij duidelijk..Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:08:
Wordt je gekickt omdat je smoke gebruikt.......
\O/ weeeee =[specs]=
Verwijderd
Hoe wist je dat ik daar was?Energy99 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:12:
[...]
Staan toch echt duidelijke borden in Metro dat je niet mag roken.. lijkt me vrij duidelijk..
I lol'ed!Energy99 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:12:
[...]
Staan toch echt duidelijke borden in Metro dat je niet mag roken.. lijkt me vrij duidelijk..
Die colourblind mode kan je gewoon inschakelen in het ingame menu.Cartman! schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:19:
[...]
En dat werrkt op Punkbuster enabled servers? Zou heel raar zijn imo...
[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 15-02-2012 20:27 ]
Iedereen moet gewoon die FXAA mod installeren om DICE duidelijk te maken dat ze hun monitoren eens fatsoenlijk moeten kalibreren of eens 5 minuten buiten moeten lopen.Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:25:
[...]
Die colourblind mode kan je gewoon inschakelen in het ingame menu.
Maar gebruik ook een FXAA Injector voor mooiere, meer vibrante kleuren. En die werd perfect met PB hoor. Vele mensen gebruiken die en niets van problemen. Echt een aanrader
edit: En voor iemand begint te vragen welke je hebt: gebruik zoekfunctie in dit topic. Er is zo al genoeg info te vinden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hahaha, ja zat volgensmij gisteren samen met jou in een squad en toen zat je ook al in zo'n karretje te rijden...Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zonet mooi geraped.
[afbeelding]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Tja, die scripts zijn nou eenmaal niet zo geadvanceerd op het moment. Gewoon niemand proberen te raken (tenzij een admin je kicked, in that caseVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:08:
Wordt je gekickt omdat je smoke gebruikt.......
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Haha klinkt als een fantastisch experiment, hou ons op de hoogte als het lukt! Meatgrinder is trouwens wel de perfecte benaming daarvoor, die hou ik erinSonyEricsson schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:42:
[...]
daarom speel ik de afgelopen week totaal geen meatgrinders meer , maar alleen open maps (caspian , kargh, firestorm)
wissel recon af met assault
moet wel zeggen dat ik de meeste kills haal met recon en als me sniperspot een beetje te heet word dan switch ik naar assault
maar je hebt gelijk dat het gek is om je skills level zo hoog mogelijk te houden. Normaal spelen zit er dan niet meer in.
Probeer deze week boven de 1000 te komen
daarna ga ik weer battlefield spelen op alle mappen
Ik heb het ook even geprobeerd met die colorblind mode maar ligt het nu aan mij of kan je echt veel slechter de naam lezen van degene die je spot en is daardoor het lastig om de juiste priority targets te bepalen als je meerderen tegenover je hebt?Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:25:
[...]
Maar gebruik ook een FXAA Injector voor mooiere, meer vibrante kleuren. En die werd perfect met PB hoor. Vele mensen gebruiken die en niets van problemen. Echt een aanrader
edit: En voor iemand begint te vragen welke je hebt: gebruik zoekfunctie in dit topic. Er is zo al genoeg info te vinden.
Net een lekkere server waar ik al n uur speel, dan dit weerGame disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'xxxxxxx' (for 2 minutes) ... Losing Key Packets 9014
Had ik net ookCartman! schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:52:
[...]
Net een lekkere server waar ik al n uur speel, dan dit weer
en toch vindt ik het persoonlijk cheaten zonder meteen iemand aan te vallen.Asgaro schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:25:
[...]
FixedCartman! schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:52:
[...]
Net een lekkere server waar ik al n uur speel, dan dit weer
Tsja, moeilijk moeilijk, ik draai zelf ook minimale settings in bf3 voor max fps en max zichtbaarheid. Dat is iets wat in shooters toch al zo oud is als de wereld?leosand schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:10:
[...]
en toch vindt ik het persoonlijk cheaten zonder meteen iemand aan te vallen.
het is gewoon gebruik maken van een andere app in een game om meer te zien.
denk namelijk dat merendeel de injector niet gebruikt.
in bf2 dat grafisch naar beneden gezet kon worden en dat je zo meer kon zien werd ook als lame beschouwd. en dit word bijna geacccepteerd......
voor mij no thanks. geen injector of in bf2 naar beneden maar eerder to de max en game gebruiken zonder apps.....en nogmaals mijn persoonlijke mening....
Het punt is alleen dat de FXAA injector feitelijk doet wat je ook kan doen in je AMD catalyst of NVIDIA display driver programma. Verder vind ik het niet cheaten omdat het ook nadelen heeft. Soms zie je iemand juist niet omdat je de FXAA mod hebt.leosand schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:10:
[...]
in bf2 dat grafisch naar beneden gezet kon worden en dat je zo meer kon zien werd ook als lame beschouwd. en dit word bijna geacccepteerd......
voor mij no thanks. geen injector of in bf2 naar beneden maar eerder to de max en game gebruiken zonder apps.....en nogmaals mijn persoonlijke mening....
Verwijderd
Dat klopt helaas.Team balance blijft toch een probleem in deze game.
Het lijkt me dat het met de FXAA mod juist lastiger is om vijanden snel te spotten. Je wordt namelijk sneller afgeleid door sterkere kleuren van de omgeving .leosand schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:10:
[...]
Jazeker, ik kan van gun wisselen. Turret en TV guided.Adanteh schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:39:
Heb je hem al geselecteerd? In het spawn menu kan je dat aanklikken.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Die super awesome lens flare die het voor bush wookies onmogelijk maakt om je te raken.superwashandje schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:12:
mwoah ik word niet zo snel afgeleid van kleuren hoor. meer van bewegingenof die vieze vuile lensflare die je altijd in je gezicht hangt :puke:
Jij leest eerst iemand zijn naam voor je op hem schiet of?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:30:
Ik heb het ook even geprobeerd met die colorblind mode maar ligt het nu aan mij of kan je echt veel slechter de naam lezen van degene die je spot en is daardoor het lastig om de juiste priority targets te bepalen als je meerderen tegenover je hebt?
Zoals hierboven al gezegd: je ziet minder snel de vijanden.leosand schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:10:
[...]
[ Voor 55% gewijzigd door Asgaro op 16-02-2012 00:23 ]
Zit je wel in een chopper?Tomino schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:37:
Snap 't niet.
TV guided unlocked. Druk ik op 2 voor die fire mode. Wordt mijn beeld niet grijs/kan niet schieten? Wat doe ik verkeerd?
Neem aan van wel, anders zou zijn beeld niet grijs worden
hehe, het enige moment dat ik in de bosjes lig is als ik een flag aan het capturen benDanielWW2 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:16:
[...]
Die super awesome lens flare die het voor bush wookies onmogelijk maakt om je te raken.
[ Voor 43% gewijzigd door superwashandje op 16-02-2012 07:55 ]
Huil Huil whahahhaVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:21:
Aardige Admin zeg... begin van de ronde, ik loop 10 meter WTF word ik gekickt van een NL server ????
Soms iemand die bevriend is van hier iemand![]()
ZekersAsgaro schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:17:
[...]
Jij leest eerst iemand zijn naam voor je op hem schiet of?
Verwijderd
In Conquest is dit ook wel het geval, en ik vind het vooral als ik met vrienden speel ook wel gezellig en maatschappelijk bindend om als groep één focus te hebben.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:36:
[...]
Zekers
Er zijn in Rush toch meestal maar een man of 3 (32p) per team die echt gevaarlijk zijn. Die namen ken je na een paar minuten wel en die boys krijgen dan echt de voorkeursbehandeling als ik de keus heb
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq