Verwijderd

Ik word net weer uit #4 gegooid. Nadat iemand het nodig vond m'n mariokart op te blazen met een tank :)
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Was een restart ivm de server timeout instelling :)
Ah.. dat dus.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 13:42 ]

• JHas
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-07 09:42
Iemand co-op dan maar?
Nu zou de juiste config moeten draaien, idle timeout op 0 en restrictions op 0.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Die restrictions in welke config moet die? Ucon.use?

[ Voor 10% gewijzigd door Icepegel op 14-02-2012 13:52 ]

Je kan via RCON de command "pb_sv_restrictions 0" uitvoeren of even in pbsv.cfg deze waarde op 0 zetten (staat standaard op 1).

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Het lijkt erop dat het nu goed werkt. Nog niet gekicked na een paar minuten in #1.

• Icepegel
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:55:
Je kan via RCON de command "pb_sv_restrictions 0" uitvoeren of even in pbsv.cfg deze waarde op 0 zetten (staat standaard op 1).
TY

• JHas
  • Laatst online: 01-07 09:42
Werkt!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist een heel rondje kunnen spelen op #4. Ik ben benieuwd of het na een mapswitch nog steeds goed werkt d:)b

• Icepegel
Op onze server schijnt het ook te werken nu... maar afwachten of dat zo blijft.
Bee.nl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:08:
Zojuist een heel rondje kunnen spelen op #4. Ik ben benieuwd of het na een mapswitch nog steeds goed werkt d:)b
En het blijft goed werken :)

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:53
En? Zijn de performance updates uit de patch noemenswaardig?

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:41:
Ik zat net eventjes in #1, werd er wel uitgeknalt.
Ja, ik zat er samen met je in en werd er ook weer uitgeknald

Steam || Diablo 3

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Whaha, het zal toch weer eens niet waar zijn he! Maar goed het is toch Valentijnsdag dus aan gamen kom ik vandaag toch niet toe. :+

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2658284_700b.jpg

Sorry voor het verschrikkelijk grote plaatje

[ Voor 10% gewijzigd door Facenoise op 14-02-2012 14:28 ]

erikvandenberg schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:27:
Whaha, het zal toch weer eens niet waar zijn he! Maar goed het is toch Valentijnsdag dus aan gamen kom ik vandaag toch niet toe. :+
Ach, we hebben het op de GoT servers alweer gefixt :)

Scheelt dat ik rustig door kan gamen op valentijnsdag, vriendin is naar een begravenis.

• Facenoise
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:32:
[...]

Ach, we hebben het op de GoT servers alweer gefixt :)

Scheelt dat ik rustig door kan gamen op valentijnsdag, vriendin is naar een begravenis.
Je ik lees het nu! Nice, props voor het snelle fixen!

OMG, must resist being a grammar nazi!! :+

• DirtySanchez
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Wat een ellende weer.... misschien dan even wat goed nieuws???

GoT BF3 The Movie is op YouTube inmiddels meer dan 11.000 keer bekeken.... WTF!?!?! Overtreft in ieder geval mijn verwachting. De druk om na te denken over een vervolg neemt wel toe. Over het algemeen ook erg positieve reacties. Rond de 87% thumbs up!

Voor diegene die hem nog niet gezien hebben... de link staat in mijn onderschrift.

YouTube: GoT BF3 The Movie

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

DirtySanchez schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:45:

GoT BF3 The Movie is op YouTube inmiddels meer dan 11.000 keer bekeken.... WTF!?!?! Overtreft in ieder geval mijn verwachting. De druk om na te denken over een vervolg neemt wel toe. Over het algemeen ook erg positieve reacties. Rond de 87% thumbs up!

Voor diegene die hem nog niet gezien hebben... de link staat in mijn onderschrift.
Tijd voor deel 2 dan ^^. Nu moet je je kans pakken en uitbreiden :9
Ik zal wat even wat ideeën proberen te maken

Buffalo77 | Pokemon Unite

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 10:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Wat is de titel van de film want ik kan hem niet vinden.

Tnx voor hieronder.

[ Voor 17% gewijzigd door MeagaShira op 14-02-2012 15:01 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Facenoise
DirtySanchez schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:45:

Hijs zeker nice! Zou leuk zijn als je ook hier op de site voor de volgende movie zal posten wanneer het is! Zal zeker proberen te joinen dan!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Hallo. Ik zit te overwegen om BF3 aan te schaffen. Maar ik wil eerst wat informatie voordat ik dat doe. Eigenlijk koop ik niet vaak shooters, ik speel Black Ops zo nu en dan de laatste tijd weer. Let wel dat ik geen console heb maar alleen game op de PC. Tenminste nog wel.

Bij Black Ops heb je tal van servers - hoewel het er nu iets minder zijn door MW3 - met een tig van rare regels. Geen knife hier, geen flashnade daar, blablabla. En vaak zie je dat niet voordat je de room ingaat. Lekker overzichtelijk. Bovendien had ik in augustus de eerste map pack gekocht, First Strike, maar helaas mocht in achteraf erachter komen dat niemand die nieuwe maps aanvinkt om de room maar zo vol mogelijk te krijgen. Dus genaaid en voor niets een map pack gekocht. Tot op de dag van vandaag nog nooit één van die vier maps kunnen spelen. En ja ik filter goed. Wat mij betreft verneukt de community het PC shooter gaming hard, ook al is een muis en toetsenbord wel super fijn. Maar ja. Nadelen wegen wat mij betreft niet op tegen de voordelen.

Nu vraag ik mij af of er ook zoveel van die retard servers zijn op Battlefield 3 op de PC. Zit het goed in elkaar?

Kan ik beter een console aanschaffen? Aangezien ik alleen ervaring heb met Black Ops ga ik daar nog even op door. Op de console bijvoorbeeld was de lobby prima. Je kon op random stemmen of twee andere maps. En geen map kon je meer dan twee keer achter elkaar. Als je de volgende map niets hebt ga je een andere lobby in met de maps die je wel hebt. Heerlijk systeem. Veel beter dan de PC. Vooral omdat er geen administrators zijn met een god complex.

Jullie feedback? :)
Er zijn wel redelijk wat retard servers maar er zijn ook genoeg servers die gewoon alle acties tolereren zolang je niet cheat of vloekt (GoTBF3.nl servers ;) ). Ook zijn er genoeg servers die andere maprotaties draaien, zeker 's avonds moet je altijd wel wat vinden wat je aan staat.
Map voting zie je niet op veel servers maar een aantal doen dat ook. Je kan wel vooraf de hele maprotatie zien.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Nou bij mij werkt de complete origin installatie weer niet. :(
Hij zegt direct dat de installatie voltooid is. De vorige keer had ik daar ook al last van en toen zat er niks anders op dan een reinstall. Hier heb ik echt geen zin meer in. Bah elke keer hetzelfde gelul met die gasten.
Je koopt een spel waar je geld voor moet neertikken en vervolgens werkt het gewoon bagger.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Op sommige servers word je gekickt omdat je fuck zegt, ik weet niet wie dat verzonnen heeft maar ik hoor me poppetje zo ongeveer 30 keer per potje fuck roepen :p
Wlie schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:37:
Op sommige servers word je gekickt omdat je fuck zegt, ik weet niet wie dat verzonnen heeft maar ik hoor me poppetje zo ongeveer 30 keer per potje fuck roepen :p
Is al vaak een discussie over geweest. Van dat poppetje weet iedereen dat er geen persoonlijke belediging mee bedoeld wordt. Echter "fuck you you goddamn fucking retarded fuck" is wel echt als persoonlijke belediging bedoeld. Veel servers willen geen sfeer waarbij de beledigingen over en weer vliegen en kiezen er dan voor om gewoon alle vloekwoorden te filteren. Er is immers geen noodzaak om fuck te gebruiken in een game.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Meer mensen last van EA disconnects sinds de patch? Ik had eerst die PB problemen ook, maar net toch map of 2 kunnen spelen op GoT #4, ineens "Disconnected from EA" halverwege een map..
Tot nu toe alleen gezien als ik een game hard afsloot (alt + f4) en dan meteen weer een nieuwe server joinde, dat ik dan eerst zo'n disconnect kreeg. Nog een keer zelfde serv aanklikken en ik kon gewoon weer spelen.
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:40:
[...]

Is al vaak een discussie over geweest. Van dat poppetje weet iedereen dat er geen persoonlijke belediging mee bedoeld wordt. Echter "fuck you you goddamn fucking retarded fuck" is wel echt als persoonlijke belediging bedoeld. Veel servers willen geen sfeer waarbij de beledigingen over en weer vliegen en kiezen er dan voor om gewoon alle vloekwoorden te filteren. Er is immers geen noodzaak om fuck te gebruiken in een game.
Of shit, asshole of een andere leuke namelijk bitch. :P (mine LAV)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Knijnemans schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:52:
Meer mensen last van EA disconnects sinds de patch? Ik had eerst die PB problemen ook, maar net toch map of 2 kunnen spelen op GoT #4, ineens "Disconnected from EA" halverwege een map..
Tot nu toe alleen gezien als ik een game hard afsloot (alt + f4) en dan meteen weer een nieuwe server joinde, dat ik dan eerst zo'n disconnect kreeg. Nog een keer zelfde serv aanklikken en ik kon gewoon weer spelen.
Zeker, de Telfort Zyxell rochelt dat ook voor mij gestaag!

ps. reageer eens even op skype :)

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Bij iedereen de origin instal verder dus gewoon gelukt...???
Heeft iemand miscchien nog een tip voor me wat ik zou kunnen proberen want hij wil hem echt niet installen.
Heb al een repair er over heen gegooid maar dat mocht ook niet baten.

• StrongArmLance
  • Laatst online: 09:00

StrongArmLance

Endless flow

Hoe bevalt de update? :)
Volgens mij is mijn verbinding zins de update een beetje verpest, ik kon een tijd niet spelen, de update fixte eigenlijk niks bijzonders dus al met al vind ik het een faal van DICE. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik ondervind ook enkele problemen:)
Ik kom geloof ik nu wel GoT binnen
kristan schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:27:
Ik ondervind ook enkele problemen:)
Ik kom geloof ik nu wel GoT binnen
GoT werkt dankzij Tsurany. ;)
Je bent een tweaker of je bent het niet.

Super, heeft me maar een halve dag gekost om de servers te fixen :+

Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:31:
[...]

Super, heeft me maar een halve dag gekost om de servers te fixen :+
Een nieuw record. :+

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

DanielWW2 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:28:
[...]

GoT werkt dankzij Tsurany. ;)
Je bent een tweaker of je bent het niet.
Mede dankzij mijn post bedoel je :+

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Bee.nl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:40:
[...]

[...]
Heb je misschien ook een tip voor mij :P

[...]

[...]
Fair enough. :Y)

En wat doet DICE vandaag? Taart eten! http://www.facebook.com/battlefield

Ik zag het ook net. 8)7
Yes, we successfully launched a patch that prevents people from playing. Lets eat some cake to celebrate. :X

Waarom is de taart nou geen leugen? :+

Verwijderd

Ik word er ondertussen niet goed van, heb nog steeds het probleem dat mijn DPV kills niet geregistreerd worden :(

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
Mensen even een vraagje, als je de RU versie hebt van BF3, kan je dan de engelse B2K gewoon kopen in de origin store? Of moet je dan ook de RU kopen?

by the way, B2K = 7,50 in origin store.

Edit: Heb hem gekocht, zullen vanavond zien of het werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door shenr op 14-02-2012 17:43 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bij mij verwijst die pagina naar facebook.com/home :?

Ik heb trouwens totaal geen problemen... Nuja, dezelfde problemen die ik voordien had (BF3.exe werkt niet meer, en freezes van 2 seconden om de 2 minuten, of wanneer ik in jets/choppers zit)

Android developer & dürüm-liefhebber

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 09:26
DanielWW2 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:50:
[...]

Ik zag het ook net. 8)7
Yes, we successfully launched a patch that prevents people from playing. Lets eat some cake to celebrate. :X

Waarom is de taart nou geen leugen? :+
De opdruk van de taart is wel weer toepasselijk: "Don't revive me bro".

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 23:01
Toen BF3 net uit was had ik vaak dat er groene flitsen door het beeld kwamen.
Toen hele tijd niet meer gehad (was verholpen met een patch geloof ik) maar nu krijg ik opeens witte flitsen door mn scherm!
Zijn er meer die dit hebben??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-11 12:32
hoe doen ze die free cams in BF3 movies ? Moet je een server-admin zijn of iets ?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 18:39
Hm ik krijg toch op GoTBF3 #1 & #2 deze melding:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'agoNITE' (for 2 minutes) ... Violation
Update ging zonder problemen, PB ook netjes bijgewerkt.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

[...]

[...]
Dat was blijkbaar inderdaad de gouden tip! Maar wel nadat Tsurany al van alles aan het proberen was en dit waarschijnlijk ook wel gevonden had... ;)

Specs

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Krijg B2k niet gekocht via origin, blijft me elke keer terug sturen naar de de gegevens pagina...

---RAWE CEEK!!!---

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Je hebt het goed gefixt Tsurany, de GoT servers zijn inderdaad weer goed op te spelen :)

Waar een dagje vrij van het werk al niet goed voor is, vanmorgen de teller op 808 vehicles destroyed en nu geeft mijn "Start walking" dogtag aan: 938 vehicles destroyed :) Geeft mij een lekker gevoel en ook nog dicht tegen de jet service star 2 aan. Helaas most ik het laatste potje voortijdig verlaten anders had ik dat nog gehaald ook... Ik moet vaker vrij hebben :)

http://battlelog.battlefi...how/21195549/1/247345849/

Steam || Diablo 3

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
NoFearCreations schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:07:
Krijg B2k niet gekocht via origin, blijft me elke keer terug sturen naar de de gegevens pagina...
Ik heb hem via de website gekocht en dat lukte wel.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Tis inmiddels gelukt, heb beetje I-net snelheid problemen, dus veel time-outs.
Klote UPC...

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:45:
Tis inmiddels gelukt, heb beetje I-net snelheid problemen, dus veel time-outs.
Klote UPC...
Maar straks Karkand spelen. _/-\o_

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Als ik ooit weer in een server ga komen.

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:46:
Als ik ooit weer in een server ga komen.
Die van GoT werken gewoon weer. ;)

Teamwork-five!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:33
Zeker hulde aan Tsurany, ook voor de goede reclame voor onze servers op de FP van Tweakers natuurlijk :)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Wacht geduldig op de dag van morgen als Tsurany weer de "bad guy" is. :Y)

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Iemand ervaring met de update en russian key?

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Ja, Tsurany kan natuurlijk zijn admin powers niet misbruiken als niemand de servers kan joinen. Puur uit eigenbelang dit! Zonet ook al van die vieze mensen van GoTBF3 die een beetje zaten te statpadden toen ze de server aan het uittesten waren. Schande!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 13:58
Fonta schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:39:
Iemand ervaring met de update en russian key?
Geen blackscreen oid bij mij, dus weer een aparte fix zal er dit keer niet nodig zijn.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Fonta
Ah nice, dus niet apart nog weer veranderen naar engels?

Verwijderd

Is bc2 het een beetje waard om te kopen, nadat je bf3 bent gewend? Ik wil hem misschien halen, hij kost nog maar €20,-

• Fonta
Neeee!!!! BC2 was leuk om je bezig te houden tot BF3 meer niet.
Adanteh schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:49:
Ja, Tsurany kan natuurlijk zijn admin powers niet misbruiken als niemand de servers kan joinen. Puur uit eigenbelang dit! Zonet ook al van die vieze mensen van GoTBF3 die een beetje zaten te statpadden toen ze de server aan het uittesten waren. Schande!
Ik moet u helaas melden dat u z'n 2 uur te vroeg bent met u klacht over vermeend misbruik van adminrechten. U kunt u klacht over 2 uur en 5 minuten opnieuw indienen. :P

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 13:58
Fonta schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:49:
Ah nice, dus niet apart nog weer veranderen naar engels?
Nee, bij mij iig niet, zal als ik zo thuiskom nogmaals controleren :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik las eerder dat het om een kleine update ging (rond de 150MB, als ik me niet vergis), maar Origin (net gestart) is nu een update voor BF3 van 1.9GB aan het downloaden :? Is dit toch die minor update van vandaag?

---

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-10 13:59
w00t00w schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:16:
Ik las eerder dat het om een kleine update ging (rond de 150MB, als ik me niet vergis), maar Origin (net gestart) is nu een update voor BF3 van 1.9GB aan het downloaden :? Is dit toch die minor update van vandaag?
De update die ik had vandaag was 149MB dacht ik.
Dat was volgens mij de vorige update. :P

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Vorige als in van een aantal weken terug? Dan zou ik toch geheid issues moeten hebben gehad met Punkbuster (wat ik sinds de eerste install van BF3 nog nooit heb aangeraakt) of andere compatibiliteits-problemen?

But anyway, de update is net klaar, dus who cares... :D
Ga nu de boel maar eens upstarten (*klikt op 'Play' en rent naar schuilkelder*)

Edit: geen succes :(
Krijg nu een niet eerder geziene error: "Invalid license. Reason code = 0x0006."
't Is dat ik zo'n plezier aan BF3 beleef als het wel werkt, want alle bijkomende frustraties kunnen niet goed zijn voor de rikketik.

[ Voor 75% gewijzigd door w00t00w op 14-02-2012 22:42 ]

---

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Fonta schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:54:
Neeee!!!! BC2 was leuk om je bezig te houden tot BF3 meer niet.
Mwah, ik vond veel maps in BC2 leuker dan de grijze boel in BF3. Alleen Caspian is nog een beetje bosachtig.
En in BC2 zat veel meer gerichte destructie en waren heli's een veel groter gevaar.

Niet alle nieuwigheid is verbetering (behalve dan de prone en de jets, dat moet gewoon in een BF!)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Jeroenneman schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:44:
[...]

Mwah, ik vond veel maps in BC2 leuker dan de grijze boel in BF3. Alleen Caspian is nog een beetje bosachtig.
En in BC2 zat veel meer gerichte destructie en waren heli's een veel groter gevaar.

Niet alle nieuwigheid is verbetering (behalve dan de prone en de jets, dat moet gewoon in een BF!)
Al een FXAA injector geprobeerd? Dan krijg je namelijk wel genoeg kleur in BF3. ;)
De destructie vind ik ook beter in BF3, het is tenminste niet meer van ik mol de hele map en het andere team word afgeslacht omdat ze geen dekking meer hebben.
En verder zijn de heli's een beetje zwak maar wel goed zo. Als die jets nou eens een nerf kregen waardoor ze niet meer de haast onvernietigbare godmachines zijn dan zouden heli's ook veel beter zijn.

Verwijderd

Geen problemen vamdaag met BF 3 gehad niks ,nada, nothing it all :+
Hoe is het mogelijk ?? >:) O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 22:50 ]

Serveradmins hebben hun werk gedaan waardoor jij vrolijk kan spelen? Was namelijk geen issue waar je client-side iets aan kan doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:53:
Is bc2 het een beetje waard om te kopen, nadat je bf3 bent gewend? Ik wil hem misschien halen, hij kost nog maar €20,-
Ja, genoeg leuke maps die je zeker 50 uur bezig kunnen houden, dan ben je maar 40 cent per uur kwijt geweest.
Adanteh schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:49:
Zegt de gene die zijn clanwar verplichtingen omzeilt door een crappy laptop te hebben? Terug in je hok jij })

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 11:45
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:50:
Geen problemen vamdaag met BF 3 gehad niks ,nada, nothing it all :+
Hoe is het mogelijk ?? >:) O-)
Ik ook niet. Samen met een maat meerdere servers af gegaan.

We hielden allebei al ons hart vast, en gingen er van uit dat het waarschijnlijk een dramatische middag zou worden. Niks van dat alles gelukkig.

Wel jammer dat de major patch zo lang op zich laat wachten, hij zou eerst 'early february' gereleased worden. Daar zitten we nu toch wel zo'n beetje overheen...

PS5 PSN: UnrealKazu

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Sudheer: Is there anything else Egbertus I can help you with today?
you: I can help you
you: it is very creepy when you say "*smiles*"
Sudheer: *smiles*
Sudheer: No thanks

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagames.nl/public/style_emoticons/default/emo.gif

Die gasten zijn echt vaag daar.

Daarstraks schoot ik met T-90 over de map heen, raakte een helicopter en killde 4 mensen. Zulke momenten voelen echt goed. :>
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:52:

Zegt de gene die zijn clanwar verplichtingen omzeilt door een crappy laptop te hebben? Terug in je hok jij })
Muhahaha.
Wie speelt er nou BF3 op een laptop? :Y)

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:21
Heb net gebruik gemaakt van de sale in de Origin store om B2K te kopen, en wil gelijk voor de L96 gaan. Ik moet dus eerst die daarvoor unlocken, maar de Laser Designations lukken niet. Ik heb al minstens vijf keer met de SOFLAM voertuigen gepaint, maar in de progress staat nog steeds 0/5. Moeten de targets ook echt destroyed worden door mijn designation, of doe ik iets fout?

EDIT: Laat maar, om de een of andere reden was m'n profiel niet geupdate. Een paar kills nog en dan voor de L96 <3

[ Voor 13% gewijzigd door Richard P op 15-02-2012 00:12 ]

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/21238589/1/410828799/

Leuk potje was er wel even zet mee:)
Begin het steeds meer te snappen, Tegenwoordig ook positievere K/D ratio's
En ja ik heb veel metro gespeelt :P

• Fonta
Ik snapte er ook geen reet van dat origin 4,2GB naar binnen slurpte!
Het zal allemaal wel.

Verwijderd

Fonta schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:02:
[...]

Het zal allemaal wel.
Misschien zat je een update achter? Of was er een ander origin spel die geupdate moest worden?

• Nielz1990
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:14
Fonta schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:02:
[...]

Het zal allemaal wel.
Mijn update was gister ook maar 149MB, misschien dat ie bij jou die vorige plus deze bij mekaar opgeteld heeft binnengehaald, kan me herinneren dat dat bij mij bijna 4GB was ;)

Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w

• Facenoise
Hier ook maar 149MB.

• Fonta
Ik heb de update van voor gisteren echt wel naar binnen gehaald hoor.
Anders had ik al een tijdje niet kunnen spelen en dat had ik natuurlijk niet overleefd :P

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik zat net op een server waar je geen rockets mocht gebruiken...
dus ik lekker met mijn m320 rondlopen LA RESISTANCE!
en ik kill, en dan staat er Bad Luck, en een melding in de chatbox.
Ik spawn opnieuw, speel met mn rocket etc.
Telkens: Bad Luck, maar geen death!
Na 3-0 ben ik opgehouden... maar dat is natuurlijk vrij gemakkelijk padden.
En je raadt het al: het was een metro server: http://battlelog.battlefi...how/21261732/1/198735818/

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Misschien een repair actie dan, dat hij wat bestanden van t net heeft gehaald om zogenaamde beschadigde bestanden te vervangen?

--edit--

Iemand al gezien dat op verschillende russische site de BF3 keys nu 300 roebel zijn inplaats van 600.
Is ineens nog maar €7.62. Heb nu een maat zover dat hij hem ook gaat kopen, alleen sites reageren nogal buggy/traag.

[ Voor 48% gewijzigd door NoFearCreations op 15-02-2012 10:07 ]

---RAWE CEEK!!!---

Weet je zeker dat het niet enkel de expansion is? Want € 7,62 lijkt me wel erg weinig voor dit spel, zelfs voor een Russische key.

Edit: Alhoewel, op Origin is hij nu 25 euro, dan zou het inderdaad op zich kunnen aangezien Origin ook opeens 50% korting geeft.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 15-02-2012 10:22 ]

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Heb gister bf3 helemaal maar opnieuw geintalleerd voor de 2de keer.
Hoop niet dat ik dit gelul elke keer krijg met een patch want dan ben ik er gauw klaar mee.
Nu van de twee patches twee keer een nieuwe install omdat origin de patch niet wilt downen.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

kristan schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:05:
Ik zat net op een server waar je geen rockets mocht gebruiken...
dus ik lekker met mijn m320 rondlopen LA RESISTANCE!
en ik kill, en dan staat er Bad Luck, en een melding in de chatbox.
Ik spawn opnieuw, speel met mn rocket etc.
Telkens: Bad Luck, maar geen death!
Na 3-0 ben ik opgehouden... maar dat is natuurlijk vrij gemakkelijk padden.
En je raadt het al: het was een metro server: http://battlelog.battlefi...how/21261732/1/198735818/
Heb je nog geluk. Als ik mijn server zo instel is het twee waarschuwingen dmv een kill, daarna een automagische tempban.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

---RAWE CEEK!!!---

Inderdaad, voor die prijs zou ik hem zeker niet laten liggen als je hem nog niet hebt.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Krijg hem nu eindelijk aan gesmeerd bij een maat, maar dan moet de site wel iDeal of paypal ondersteunen.

---RAWE CEEK!!!---

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NoFearCreations schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:27:
Krijg hem nu eindelijk aan gesmeerd bij een maat, maar dan moet de site wel iDeal of paypal ondersteunen.
gama-gama heeft gewoon PayPal en iDeal voor zover ik weet (nooit wat besteld overigens).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat hadden ze wel ja, maar je wordt nu naar een IntellectMoney site gestuurd als je dat probeert. Er is al een andere tweaker achteraan.

---RAWE CEEK!!!---

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 16:38
Nu de gtx 560 binnengekomen is eindelijke aan BF3.
De maat heeft hem nu dus aangeschaft.
Dan wel niet via Gama-Gama die site is momenteel dus niet lekker met z'n betaal mogelijkheden.
Eens kijken of dit echt een spel voor mij is...

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
hidra000 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:32:
Nu de gtx 560 binnengekomen is eindelijke aan BF3.
De maat heeft hem nu dus aangeschaft.
Dan wel niet via Gama-Gama die site is momenteel dus niet lekker met z'n betaal mogelijkheden.
Eens kijken of dit echt een spel voor mij is...
De 560 draait het spel echt prima, mijn fps komt op high/ultra niet onder de 45. Even een tip momenteel is de dlc in de aanbieding op origin voor 7.50 ipv 15 euro en hij is zeker de moeite waard.

• vinom
  • Laatst online: 12:03
bloodlynx schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:36:
[...]

De 560 draait het spel echt prima, mijn fps komt op high/ultra niet onder de 45. Even een tip momenteel is de dlc in de aanbieding op origin voor 7.50 ipv 15 euro en hij is zeker de moeite waard.
Zonder MSAA en op 1680x1050 zeker?
Pagina: 1 ... 92 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.