Hallo. Ik zit te overwegen om BF3 aan te schaffen. Maar ik wil eerst wat informatie voordat ik dat doe. Eigenlijk koop ik niet vaak shooters, ik speel Black Ops zo nu en dan de laatste tijd weer. Let wel dat ik geen console heb maar alleen game op de PC. Tenminste nog wel.
Bij Black Ops heb je tal van servers - hoewel het er nu iets minder zijn door MW3 - met een tig van rare regels. Geen knife hier, geen flashnade daar, blablabla. En vaak zie je dat niet voordat je de room ingaat. Lekker overzichtelijk. Bovendien had ik in augustus de eerste map pack gekocht, First Strike, maar helaas mocht in achteraf erachter komen dat niemand die nieuwe maps aanvinkt om de room maar zo vol mogelijk te krijgen. Dus genaaid en voor niets een map pack gekocht. Tot op de dag van vandaag nog nooit één van die vier maps kunnen spelen. En ja ik filter goed. Wat mij betreft verneukt de community het PC shooter gaming hard, ook al is een muis en toetsenbord wel super fijn. Maar ja. Nadelen wegen wat mij betreft niet op tegen de voordelen.
Nu vraag ik mij af of er ook zoveel van die retard servers zijn op Battlefield 3 op de PC. Zit het goed in elkaar?
Kan ik beter een console aanschaffen? Aangezien ik alleen ervaring heb met Black Ops ga ik daar nog even op door. Op de console bijvoorbeeld was de lobby prima. Je kon op random stemmen of twee andere maps. En geen map kon je meer dan twee keer achter elkaar. Als je de volgende map niets hebt ga je een andere lobby in met de maps die je wel hebt. Heerlijk systeem. Veel beter dan de PC. Vooral omdat er geen administrators zijn met een god complex.
Jullie feedback?