• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:17:
[...]

Het punt is juist dat beide een counter-measure moet hebben om vijandelijk spervuur te ontkomen. En ik snap best dat je dingen wilt zien, maar zie je niet sowieso je doelen? Als ik op Wake Island opstijg van de carrier zie ik infanterie en voertuigen rijden zodra we een beetje omhoog zitten en kan ik gaan vuren. De minimale hoeveelheid zoom van de Thermal voegt daar niets aan toe en het hightlighten is schattig maar ook niet nodig, je ziet ze sowieso.

Dus ik blijf erbij dat je er weinig aan hebt, wat tegen het nut van flares echt niet opweegt. Als je met ECM het snelle piepen van een afgevuurde raket hoort ben je fucked. Als je flares hebt, en het is geen Javelin, dan kom je er nog prima van af. Zo overleven wij tripjes door het luchtruim boven zwaar vervuilde gebieden waar jij met je thermals elke tweede raket in je neus gepropt krijgt. Maximale schade doe je niet als je brandend en met de ventilator onder met mach 1 richting de grond vliegt ;)
Denk verschil in speelstijl, stingers/gla zijn niet echt gevaarlijk. Er moeten 3 raken voor een kill, bij 2 hit kun je meestal een noodlanding maken. Op sommige maps is thermal minder goed dan op andere. Op caspian is het wel echt noodzakelijk, vergeet niet thermal ook alle “flare” effecten weg haalt is gewoon chiller spelen voor een gunner. Zie je echt optimaal, wat ik overigens best knap vind, dingen spotten vanuit de lucht is ook een skill, heb je idd geen thermal nodig.

Met een goede gunner haal je chopper neer met tv guided, dus voor chopper vs chopper is flares ook niet super belangrijk. Bovendien kun je tijdens ECM altijd snel dalen zodat je blow radar hebt en unlockbaar bent terwijl je naar achter vliegt, zie je me ook doen in de viper movie in de eerste chopper fight. De gunner schiet net tijdens de beweging een tv guided daarom zie je net niet alles -> YouTube: Battlefield 3: Bringing back BF2 memories on Wake Island AH-1Z Viper footage (Gunner view).

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Dat je gekicked wordt klopt. UPDATE NIET ! ! !

http://battlelog.battlefi...ew/2832654624786819692/5/

Of je kan dan waarschijnlijk alleen op servers spelen zonder Punkbuster.

[ Voor 23% gewijzigd door Ventrigo op 14-02-2012 10:45 ]

Self reflection is the school of wisdom

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

En nu maar hopen dat ik er geen last van heb... Wou net nog eens een rondje gaan doen...
Dat gaat dus weer lekker. Dat zal, net als toen met de server patch debacle, betekenen dat er snel een paar nieuwe patches uit zullen komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SteaRic
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 17:22
Argh nu word ik ook gekicked na 2min, nu maar ff proberen op een server zonder PB.
evilpin0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:40:
[...]

Denk verschil in speelstijl, stingers/gla zijn niet echt gevaarlijk. Er moeten 3 raken voor een kill, bij 2 hit kun je meestal een noodlanding maken. Op sommige maps is thermal minder goed dan op andere. Op caspian is het wel echt noodzakelijk, vergeet niet thermal ook alle “flare” effecten weg haalt is gewoon chiller spelen voor een gunner. Zie je echt optimaal, wat ik overigens best knap vind, dingen spotten vanuit de lucht is ook een skill, heb je idd geen thermal nodig.

Met een goede gunner haal je chopper neer met tv guided, dus voor chopper vs chopper is flares ook niet super belangrijk. Bovendien kun je tijdens ECM altijd snel dalen zodat je blow radar hebt en unlockbaar bent terwijl je naar achter vliegt, zie je me ook doen in de viper movie in de eerste chopper fight. De gunner schiet net tijdens de beweging een tv guided daarom zie je net niet alles -> YouTube: Battlefield 3: Bringing back BF2 memories on Wake Island AH-1Z Viper footage (Gunner view).
100% met je eens, zo zie ik het ook. Hangt er ook wel een beetje vanaf hoe hoog je vliegt. Mijn vaste piloot maatje, NjoyThis, vliegt echt als een akelig scheermes tussen bomen/containers/etc. door, geen idee hoe 'ie dat doet trouwens. Dan wordt je sowieso nauwelijks gelocked en met thermal heb je als gunner nét dat kleine beetje extra tijd om te schieten omdat je eerder vijanden spot.

quote:
Ventrigo schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:41:

Heb je de keuze om wel of niet up te daten?

[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-02-2012 10:48 ]

*dubbelpost, kan dit nog verwijderd worden?

[ Voor 88% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-02-2012 10:49 ]

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:00
Heb de BF client update ook gehad en gelijk maar even een PB update gedaan die ik toevallig gisteren ook had gedaan, nu kreeg ik ook met PB een update van client versie a1385 naar a1386.

Mischien oplossing voor de PB errors?

Edit:
** Update Kon eerst niet Joinen en bovenstaande update word ik na 2 minuten er uit gekicked met PB 0 minutes error ** :(

[ Voor 21% gewijzigd door Petertje750 op 14-02-2012 10:57 ]

• SteaRic
Ik heb nu ook de PB update gedraaid en ga nu joinen.

Hier kan je de PB software downloaden om bf3 handmatig te updaten.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

edit:

geen effect nog steeds gekicked

[ Voor 11% gewijzigd door SteaRic op 14-02-2012 10:53 ]

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:53
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:44:
[...]

Dat gaat dus weer lekker. Dat zal, net als toen met de server patch debacle, betekenen dat er snel een paar nieuwe patches uit zullen komen.
En als het tegenzit, niet vandaag meer. Ik had DICE redelijk hoog zitten, maar dit is wederom een blamage for hun topselling franchise. En dit is nog maar de "minor" patch, als de grote er binnenkort is, maak je borst maar nat. Maar goed, hopelijk heeft het hun "aandacht"... net als de vorige keer.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:47:
[...]

100% met je eens, zo zie ik het ook. Hangt er ook wel een beetje vanaf hoe hoog je vliegt. Mijn vaste piloot maatje, NjoyThis, vliegt echt als een akelig scheermes tussen bomen/containers/etc. door, geen idee hoe 'ie dat doet trouwens. Dan wordt je sowieso nauwelijks gelocked en met thermal heb je als gunner nét dat kleine beetje extra tijd om te schieten omdat je eerder vijanden spot.

quote:
Ventrigo schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:41:

Heb je de keuze om wel of niet up te daten?
Ik hoop dat je die keuze inderdaad hebt. na alle ellende van de vorige patch met een week niet kunnen spelen door PB problemen zit ik hier niet op te wachten... ;w

Steam || Diablo 3

Zerosum schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:54:
En als het tegenzit, niet vandaag meer. Ik had DICE redelijk hoog zitten, maar dit is wederom een blamage for hun topselling franchise. En dit is nog maar de "minor" patch, als de grote er binnenkort is, maak je borst maar nat. Maar goed, hopelijk heeft het hun "aandacht"... net als de vorige keer.
Misschien een pool opstellen waarbij iedereen geld kan inzetten op welke 10 dingen de grote patch gaat slopen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:53
Ik ben eigenlijk blij dat zo weinig patchen bij nader inzien, dan valt er tenminste nog wat te gamen.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:00
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:56:
[...]

Misschien een pool opstellen waarbij iedereen geld kan inzetten op welke 10 dingen de grote patch gaat slopen?
Zet m'n maandsalaris in op nr1 het niet kunnen starten van BF :*)

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
Als je de patch niet download kun je niet spelen. :(

Hij verwijst dan steeds naar de gamemanager. :(

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

En ik heb het ook zitten...

Agjah, vorige week Skyrim gekocht, ga me daar wel wat mee amuzeren.....

[ Voor 46% gewijzigd door Fantasma op 14-02-2012 11:07 ]

Dirtyharry schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:02:
Als je de patch niet download kun je niet spelen. :(

Hij verwijst dan steeds naar de gamemanager. :(
lol, dus nu speelt er niemand?

Ik snap dat je als DICE zijnde niet voor elke configuratie kan testen, maar dit??????

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:05:
[...]

lol, dus nu speelt er niemand?

Ik snap dat je als DICE zijnde niet voor elke configuratie kan testen, maar dit??????
Er spelen wel mensen. Ik denk op non PB servers
Kan me niet voorstellen dat iedereen er last van heeft, denk dat een aantal mensen nog prima kunnen gamen.

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Dirtyharry schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:07:
[...]
Jup ;)

Self reflection is the school of wisdom

Dirtyharry schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:07:
[...]

Dat maakt de fail van DICE niet bepaald minder groot..... nouja, ben toch aan 't werk, maar weinig hoop dat het vanavond opgelost is..

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De zoveelste faal van BF3 naast de talloze bugs die er sinds release inzitten :(

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:08:
Kan me niet voorstellen dat iedereen er last van heeft, denk dat een aantal mensen nog prima kunnen gamen.
Ik zat deze morgen vanaf 6u al te gamen zonder problemen, 10 minuten geleden wou een vriend joinen, niks anders dan problemen, ik met teamviewer proberen de boel op te lossen : geen succes

Plots krijg ik ook een update melding, voer die uit, en ja hoor

Na 5 minuten wordt ik meteen gekicked!!!

Typisch EA/DICE, maar echt typisch EA

Pfft, ik heb nochtans een recente image via Acronis gemaakt gisteren, ik zou die kunnen terugzetten, maar ik wil eigenlijk geen moeite doen voor mijn systeem terwijl het verdomme aan EA ligt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 11:16 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Petertje750 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:49:
Heb de BF client update ook gehad en gelijk maar even een PB update gedaan die ik toevallig gisteren ook had gedaan, nu kreeg ik ook met PB een update van client versie a1385 naar a1386.

Mischien oplossing voor de PB errors?

Edit:
** Update Kon eerst niet Joinen en bovenstaande update word ik na 2 minuten er uit gekicked met PB 0 minutes error ** :(
Hier ook geprobeerd met de recenste PB-versie, maar het lost het probleem helaas niet op. Maar ligt dit niet eerder aan PB die de patch van BF3 niet herkent, dan aan de patch zelf?

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Misschien is de oorzaak van de kicks dat PB serverside files nog niet geupdate zijn op desbetreffende server…. :?

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 09:29
Godver wat een pauper bedrijf is het toch :(

• evilpin0
Lekker dan...middagje vrij en niks te doen :(

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Er is meer dan BF3... :/
Sterk stukje argumentatie. Als iemand zich verheugt op het spelen van BF3 dan mag hij toch wel teleurgesteld zijn als het niet werkt? Helemaal als het relatief eenvoudig voorkomen had kunnen worden door DICE of op zijn minst beter begeleid met uitleg en ondersteuning.....

• JHas
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-07 09:42
Skyrim?

• JHas
IS dat Co-op een beetje mooi om te spelen? Heb dat nog niet gedaan nml en aangezien ik nu niet online kan
Is wel leuk om te doen mits je met die persoon kan communiceren via bijvoorbeeld teamspeak. Anders vind ik er zelf niks aan.

• mobygo76
  • Laatst online: 18-11 21:20
We are aware of the issues caused by "Corrupted File/Memory [9808096]” and are working on it. More announcements during the day.

Een Tweet van Dice. Vanavond dus maar niet op de pc maar op de xbox spelen....
Ik laat origin maar even uit. :P

En volgens mij is het tijd dat Everbalance iets beters gaat coderen dan PB. Elke keer is het gekloot met dat programma. Het is gewoon belachelijk dat het nog steeds word gebruik zeker nu het wel duidelijk is dat het nauwelijks werkt tegen cheaters, dat cheaters normale spelers kunnen bannen en dat het bij elke update voor een gigantische lading aan gesh*t zorgt. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

JHas schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:36:
IS dat Co-op een beetje mooi om te spelen? Heb dat nog niet gedaan nml en aangezien ik nu niet online kan
De ene missie is leuker dan de andere. Persoonlijk heb ik me vreselijk verveeld en geërgerd tijdens de co-op, het is dat het noodzakelijk was om nieuwe wapens te unlocken, anders had het voor mij in elk geval niet gehoeven. Daarentegen ken ik ook mensen die het wel geniaal vonden dus dat moet je uiteindelijk zelf beoordelen.

Het is in elk geval niet moeilijk dus je ramt er zo doorheen, hou er wel rekening mee dat de vijanden blijven spawnen totdat je een bepaald punt bereikt in de map. Dus stevig doorlopen en je bent er zo doorheen, als je gaat wachten tot je ze allemaal neer schiet kan je wel even bezig zijn in de co-op :).

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:35:
[...]

Sterk stukje argumentatie. Als iemand zich verheugt op het spelen van BF3 dan mag hij toch wel teleurgesteld zijn als het niet werkt? Helemaal als het relatief eenvoudig voorkomen had kunnen worden door DICE of op zijn minst beter begeleid met uitleg en ondersteuning.....
hij zegt toch dat hij niks te doen heeft..

• JHas
Heb geen mic meer maar als iemand zin heeft in een potje Co-op dan hoor ik het graag. Naam CaveaD, kan je mij dan toevoegen ofzo? geen idee hoe ik dat moet regelen etc....

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:42:
[...]

De ene missie is leuker dan de andere. Persoonlijk heb ik me vreselijk verveeld en geërgerd tijdens de co-op, het is dat het noodzakelijk was om nieuwe wapens te unlocken, anders had het voor mij in elk geval niet gehoeven. Daarentegen ken ik ook mensen die het wel geniaal vonden dus dat moet je uiteindelijk zelf beoordelen.

Het is in elk geval niet moeilijk dus je ramt er zo doorheen, hou er wel rekening mee dat de vijanden blijven spawnen totdat je een bepaald punt bereikt in de map. Dus stevig doorlopen en je bent er zo doorheen, als je gaat wachten tot je ze allemaal neer schiet kan je wel even bezig zijn in de co-op :).
pff coop...verschrikkelijk slecht. Dat speel je idd niet voor je plezier ;) Begrijp niet dat het er zo nodig in moest want het is echt van belapperende kwaliteit vergeleken met de mplayer.

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
Laat ik me dan ook maar aansluiten;

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Walramm' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupted File/Memory [98080696]

Wat betreft co-op, kan ik je aanraden om het te spelen met een vriend met wie je ook kan communiceren. Wanneer je via public matchmaking speelt kom je de grootste idioten tegen. Vaak snappen ze niet goed wat ze doen en moet je ze constant reviven, ze schieten op jou of ze stoppen halverwege de missie. Zo ging het bij mij. Gelukkig heb ik toch genoeg punten weten te vezamelen om de wapens te unlocken om ze vervolgens haast niet te gebruiken :+

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 16:50
Hahaha, ik vond de co-op best vermakelijk, vooraal veel gelachen met een vriend van me.

Dat ene level dat je die gijzelaar uit dat gebouw moet halen in het begin, met je silenced gun dat hele gebouw doorrennen, en als die kerel aan zijn dialoog begint van "they took my whole family" stonden we al lang buiten.. haha

Maar het is inderdaad wel fijn om met iemand te spelen die je kent, en waarmee je ook kan kletsen over skype, anders is er niet zo veel aan!

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

evilpin0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:52:
[...]

pff coop...verschrikkelijk slecht. Dat speel je idd niet voor je plezier ;) Begrijp niet dat het er zo nodig in moest want het is echt van belapperende kwaliteit vergeleken met de mplayer.
Mee eens, totaal geen diepgang.
Op dat punt kan BF3 nog iets van MW2 leren :P Daar vond ik de coop geniaal

Buffalo77 | Pokemon Unite

nukom schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:53:
Gelukkig heb ik toch genoeg punten weten te vezamelen om de wapens te unlocken om ze vervolgens haast niet te gebruiken :+
Dan kan ik je bij deze nog wel aanraden om de 'red laser beam of death' (MP7 + Extended mag + Laser sight) nog eens te gaan gebruiken voordat 'ie generfd gaat worden in de eerstevolgende 'major' patch.

Dat ding is zo gierend overpowered als je vanuit de heup schiet dat het gewoon weer erg grappig wordt! Als een malloot rennen en springen en maar sprayen en zie de kills bijtellen :D

Het wordt erg snel saai, dat wel, maar tot die tijd is het wel erg vermakelijk!
Ik moet echt eens CO-OP gaan spelen... :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:40:

Even terughaken op deze discussie, maar ik heb het hiermee eens. Zelf heb ik een tijdje zonder thermal gespeeld als gunner (wat ik niet heel vaak doe) en ik merkte gewoon dat ik minder zag. Zeker als mensen stil gaan liggen tegen wat cover (of tussen wat bosjes) zie je ze gewoon nauwelijks niet zonder, zeker als je met een redelijke snelheid over komt vliegen. Met thermal geen probleem en knal je ze allemaal af.

Gelukkig vind mijn vaste gunner thermal overbodig, die extra flares zijn toch best handig moet ik toegeven. Al heb ik liever dat de gunner gewoon zorgt dat alles dood is, met thermal als het nodig is.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:59:
[...]

Dan kan ik je bij deze nog wel aanraden om de 'red laser beam of death' (MP7 + Extended mag + Laser sight) nog eens te gaan gebruiken. voordat het generfd gaat worden in de eerstevolgende 'major' patch.

Dat ding is zo gierend overpowered als je vanuit de heup schiet dat het gewoon weer erg grappig wordt! Als een malloot rennen en springen en maar sprayen en zie de kills bijtellen :D

Het wordt erg snel saai, dat wel, maar tot die tijd is het wel erg vermakelijk!
Hij is inderdaad OP op een bepaalde afstand. Toch vind ik het wel meevallen, want op afstand is het toch een draak van een wapen om te controleren en op <5m is bijvoorbeeld een usas nog steeds wat beter

Buffalo77 | Pokemon Unite

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-11 08:33

codex

Geen OpenAI agent :)

Zou die memory/file kick te maken kunnen hebben met de FXAA Injector of hebben spelers zonder er ook last van?
ronalddus schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:03:
[...]

Hij is inderdaad OP op een bepaalde afstand. Toch vind ik het wel meevallen, want op afstand is het toch een draak van een wapen om te controleren en op <5m is bijvoorbeeld een usas nog steeds wat beter
Haha ja, tot 5 meter is de USAS inderdaad beter, maar dat is ook volslagen logisch met een full-auto shotgun. Zelf probeer ik ze niet zo dichtbij te laten komen maar soms ontkom je er niet aan in close quarters.

Maar van 5 meter tot een metertje of 60/70 kan je gewoon al rennend full-auto schieten op het hoofdje vanuit de heup met de RLBoD. De spread is zo vreselijk klein in combinatie met de fire-rate dat je er erg makkelijk mensen mee kan overrompelen. Vereist wel een licht agressieve speelstijl maar dan heb je wel wat!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:06
JHas schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:40:
Ha ik heb een code, iemand enig id? cked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'CaveaD' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupted File/Memory \[98080696]
Ik heb sinds de patch precies het zelfde. Een "repair installation" via Origin laat echter zien dat er niks corrupt is aan mijn installatie.
reemprive schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:07:
Zou die memory/file kick te maken kunnen hebben met de FXAA Injector of hebben spelers zonder er ook last van?
Ik heb gebruik geen FXAA injector, dus daar zal het niet aan liggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Grenco op 14-02-2012 12:09 . Reden: Reactie op Reemprive ]

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Op het Battlelog forum is er al een fix gevonden door een paar serveradmins. De truc is om de server te restarten, waarna de PB-errors verleden tijd zouden moeten zijn.
Got our Game Server Provider to restart the Dedi server not just our server and it works

47th-Infantry-Regiment-UK-Server-Mixed-Maps [battlelog.battlefield.com]

PB is enabled
Guys, It got in touch with some friends of mine that are server admins, they restarted the servers and the problem is gone when you play in this servers.

It's a server side problem, no doubt. Once the server is updated the game works fine with PB enable.
[edit] Werkt niet -O-
Servers 1 t/m 4 van GoTBF3.nl herstart, kan iemand kijken of dat genoeg is geweest?

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:12:
Servers 1 t/m 4 van GoTBF3.nl herstart, kan iemand kijken of dat genoeg is geweest?
Neen, kreeg dezelfde error. Server1 btw

Net trouwens eindelijk FIRE FROM THE SKY gedaan, leuk als je eindelijk een beetje kan vliegen! (Leve oefenservers)

[ Voor 26% gewijzigd door Fantasma op 14-02-2012 12:23 ]

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Werkt niet dus. Op server 2 kwam ik niet eens door de preround countdown. Balen :-(

Verwijderd

Fantasma schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:17:
[...]

Neen, kreeg dezelfde error.

Net trouwens eindelijk FIRE FROM THE SKY gedaan, leuk als je eindelijk een beetje kan vliegen! (Leve oefenservers)
Same here, 2e vlag en de server was weg. gotbf#1
Heb #1 even een complete reinstall gegeven, als dat niet werkt moeten we wachten tot DICE er wat aan doet.

Verwijderd

wat een lol weer. Net ff zin om te knallen.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany, heb je ook PB op de server(s) geüpdatet alvorens je de herstart hebt gedaan? Want dat wordt ook genoemd namelijk.
He said that the SERVERS must update PB and be restarted, not the clients (your PC).

Well, the servers that where restarted and updated are working for me now. Been playing for 20 minutes after the patch in a PB enabled server.

What happens it's that a server running 24/7 cannot update itself, it must be restarted so it can update.
Hmm:
I rebooted our servers and even tried pb_sv_update command using procon and still kicks after 2-3mins. I downloaded pbsetup and tried pbsvc inside Origin Games BF3 folder and still nothing.
Andere oplossing:
Only solution at the moment is for server admins to disable the restriction kicks without disabling PB: "pb_sv_restrictions 0"

[ Voor 87% gewijzigd door Bee.nl op 14-02-2012 12:37 ]

• nukom
Ik zat net in #1 maar vloog er na 2 minuten weer uit. RESTRICTION: Corrupted File/Memory [98080696]

[ Voor 33% gewijzigd door nukom op 14-02-2012 12:31 ]

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
net 2x door punkbuster gekickt....

toen maar eens pb handmatig geupdate...en net nog 3x gekickt _/-\o_
Probeer server #5 eens?

• SteaRic
ziet er goed uit, 3 spelers en geen kicks nog

[ Voor 47% gewijzigd door SteaRic op 14-02-2012 12:46 ]

• nukom
Tot nu toe gaat het goed
Zelfde gedaan bij #6 en #7, die moeten allen goed draaien dan.

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 23:43

H3llSiNG

Meh.

Wat heb je veranderd?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Complete punkbuster herinstallatie uitgevoerd.

Ik probeer GoT 5 ook maar even. En aangezien ik altijd maar dan ook altijd de meest gestoorde problemen met computers krijg lijkt me dat een leuke test. :P

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Hmmm ik verheug me er al weer op vanavond. Punkbuster weer eens opnieuw installeren, toch zeker een maand geleden! Of is het voldoende dat de servers zijn geüpdatet?

Kusje

OvulatieKopie

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:23
Oh snoes. waarom gaat het elke keer zo mis tot nu toe elke keer als dice met een update aankomt ?
van deze update is niet eens drastisch ! paar tweaks,...

Ik hou me hartvast wanneer de grote beloofde patch komt ( die aardig lang op zich laat wachten )
jterpstra schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:56:
Oh snoes. waarom gaat het elke keer zo mis tot nu toe elke keer als dice met een update aankomt ?
van deze update is niet een drastisch ! paar tweaks,...

Ik hou me hart al vast wanneer de grote beloofde patch komt ( die aardig lang op zich laat wachten )
Waarom denk je? DICE heeft die update zelf geprobeerd en nu starten hun computers niet meer op. :P

• nukom
Ik heb dus zojuist vakkundig een potje verloren, maar geen kick op #5.

• SteaRic
kicked from the game bij Got nr 5 bij map switch

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Vreemde bug net na de update. M'n framerate gaat ontzettend erg naar beneden wanneer ik inzoom met een sniper :/

/Edit:
En kansloos potje Metro net idd.. :P

[ Voor 17% gewijzigd door PetersNL op 14-02-2012 13:02 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik krijg bij het joinen van een server eerst nog fijn de mededeling "EA Core Server Application werkt niet meer"... :| Daarna de server in, 30 sec en de corrupted file error van PB (en ja, ik moest hem wel updaten helaas...)

Steam || Diablo 3

1.5 minuten en kick op GoT 5. :/

Nu op alle servers de pb_sv_restrictions op 0 aan het zetten, hopen dat dat helpt. Servers 1 t/m 7 draaien nu "pb_sv_restrictions 0", hoop dat dat heeft gescheeld. Iemand zin te testen?

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 14-02-2012 13:07 ]

• SteaRic
ok, joining again.

Geen effect: weer pb kicks

[ Voor 47% gewijzigd door SteaRic op 14-02-2012 13:09 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Steam || Diablo 3

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

SteaRic schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:02:
kicked from the game bij Got nr 5 bij map switch
Klopt, ik zag het net voorbij komen op het BL forum. Na een mapswitch is het euvel weer terug.

Dice fix dit nou eens :-(

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:23

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 09:29
Kreeg gisteren een mailtje dat ik mee mocht doen aan de beta voor C&C Tiberian Alliances dus ik heb wel wat te doen :)
Maar BF3 is toch een stuk spannender om te doen O+

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:19
:')

En het beta testen door de consumenten gaat verder...

Mijn YouTube

Verwijderd

Er lijkt een server te zijn die goed draait met de setting

KICK IDLE PLAYER AFTER SECONDS 0

Verder viel mij op na de update dat de tijden van chatroom box en het forum "aldaar" en de battlelog een uur verschillen, misschien dat daar het probleem ligt met die "0 minute" fout

• SteaRic
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/ifwmj5.png 8)7
Ik heb vars.idleTimeout 0 op GoTBF3.nl 1 t/m 4 ingesteld. Nu even 5 t/m 7 doen :)

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
En helpt dat? :)
Het schijnt te werken, ga het zo zelf maar eens testen.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:30:
Ik heb vars.idleTimeout 0 op GoTBF3.nl 1 t/m 4 ingesteld. Nu even 5 t/m 7 doen :)
Ik ga #4 maar weer eens uitproberen dan.

Wel raar dat er toch mensen zijn die wel kunnen spelen op een PB enabled server.

[edit] Kicked
Krijg vars.idleTimeout 0 niet voor elkaar, schijnt in R9 op read-only ingesteld te zijn. Even kijken hoe dat te fixen is.

Verwijderd

In de R18 server documenten staat dat command vars.idleTimeout altijd toegestaan is, en dat 0 het nog steeds uitschakelt.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben nu op GoT #4 lijkt perfect te werken

• JHas
Kan PB niet gewoon uitgezet worden?

Verwijderd

Nee dat kan niet, alleen door de GSP's zelf. Het enige wat je kunt doen is de server unranked maken, dan kun je Punkbuster namelijk wel zelf uitzetten.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 13:40 ]

Jawel, dat kan wel, maar zou dan een last minute resort zijn.

Idle timeout staat nu op alle servers op 0.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 14-02-2012 13:41 ]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ah en nu crashed hij, zolang je niemand afmaakt gaat het goed :+

• JHas
#4 werkt ook niet

Als last resort is het prima toch? Voor een max een dag lijkt mij, tot dice het fixt
brilsmurfffje schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:41:
ah en nu crashed hij, zolang je niemand afmaakt gaat het goed :+
Was een restart ivm de server timeout instelling :)

Verwijderd

Ik zat net eventjes in #1, werd er wel uitgeknalt.
Pagina: 1 ... 91 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.