• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-175-tickets/

komt iemand nog > in me eentje is zo saai
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Battlefield is geen game waarbij de counter voor iets enkel hetzelfde wapen is. Je moet dus perse respawnen met een mortar en anders kan je niks. Bovendien ziet die ander dat direct, vuurt een shell op jou af en verplaatst zelf weer.
Dit klopt niet helemaal. Een mortar wordt pas zichtbaar nadat hij een round afvuurt. Dus als je spawnt en je deployed een mortar, dan zie je de tegenstander wel maar andersom niet. Kortom, je kan altijd veilig spawnen en de mortar vernietigen zonder risico te lopen dat je zelf neer gaat.

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
Mijn BF3 crash vaak naar desktop ik heb gelezen dat dit met de onboard Realtek audio te maken heeft.

Gaat deze update die morgen online komt dit veranderen ?

Dit kan ik hier niet uit halen, ik hoop het echt! Ik kan soms lang gamen en de andere keer klapt i er na 5 min steeds uit!

Ik moet dan met Ctrl Alt Del naar mijn taken beheer BF3 afsluiten, in de browser geeft hij nog wel aan dat ik aan het spelen ben. Playing geeft hij dan aan.

Nadat BF3 gestopt is kan ik weer een online game opstarten. Alleen loopt hij dan weer vast :S

Gisteren na een vastloper was mijn audio helemaal weg, dit kwam niet meer terug, toen ik daarna weer online ging geen vastlopers meer gehad! Pc opnieuw opgestart en toen was het geluid weer terug, online en jahoor weer een crash!

Als ik GOOGLE op BF3 en realtek audi zie ik dat echt super veel mensen hier last van hebben.

Ik hoop dat deze update er verandering in brengt!!!!!!!!!

Grt,
jos

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Precies, gewoon een mortair afvuren, zaakje oppakken, 2 meter lopen en die morair weer deployen. Ik vind het echt heerlijk al die mortair campers en sniper met de mortair wegknallen
jcj1982 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:56:
Mijn BF3 crash vaak naar desktop ik heb gelezen dat dit met de onboard Realtek audio te maken heeft.

Gaat deze update die morgen online komt dit veranderen ?

Dit kan ik hier niet uit halen, ik hoop het echt! Ik kan soms lang gamen en de andere keer klapt i er na 5 min steeds uit!

Ik moet dan met Ctrl Alt Del naar mijn taken beheer BF3 afsluiten, in de browser geeft hij nog wel aan dat ik aan het spelen ben. Playing geeft hij dan aan.

Nadat BF3 gestopt is kan ik weer een online game opstarten. Alleen loopt hij dan weer vast :S

Gisteren na een vastloper was mijn audio helemaal weg, dit kwam niet meer terug, toen ik daarna weer online ging geen vastlopers meer gehad! Pc opnieuw opgestart en toen was het geluid weer terug, online en jahoor weer een crash!

Als ik GOOGLE op BF3 en realtek audi zie ik dat echt super veel mensen hier last van hebben.

Ik hoop dat deze update er verandering in brengt!!!!!!!!!

Grt,
jos
Ik had hetzelfde probleem met BFBC2, en vele mensen hadden er idd last van. Heb ook Realtek sound. Ik veronderstel dat je game gewoon vastloopt en het geluid ook blijft hangen?
Ik had het bij BFBC2 opgelost door PC te formatteren en daarna alles opnieuw te installeren.(had eerst vele andere zaken uitgeprobeerd maar niets hielp)
Dan was het weg, en bleef het weg. :) Vraag me niet de oorzaak of de oplossing want die weet ik ook niet.
Bij BF3 heb ik nooit problemen gehad.

• jcj1982
Soms, maar meestal blijft mijn beeld hangen en dan naar 2 sec gaat hij terug naar desktop :S

Morgen USB soundcard halen en mijn Realtek helemaal uit zetten! Hoop dat het helpt!

Nieuwe instalatie heb ik ook al gedaan en dan de realtek drivers niet instaleren, maar met de windows drivers, maar dat helpt ook niet.

Ik hoop dat deze patch daar ook iets aan doet!
brilsmurfffje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:56:
Precies, gewoon een mortair afvuren, zaakje oppakken, 2 meter lopen en die morair weer deployen. Ik vind het echt heerlijk al die mortair campers en sniper met de mortair wegknallen
Soms is het ook absolute noodzaak. In Metro Rush als het aanvallende team in het eerste gedeelte voor 90% van achter de eigen spawn snipet, is dat ook het enige wat ze nog kan bewegen om toch maar eens proberen aan te vallen.

Mensen met mortars zijn inderdaad gewoon gratis kills, met 'N' de minimap uitzoomen en rossen maar!
jcj1982 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:10:
Soms, maar meestal blijft mijn beeld hangen en dan naar 2 sec gaat hij terug naar desktop :S

Morgen USB soundcard halen en mijn Realtek helemaal uit zetten! Hoop dat het helpt!

Nieuwe instalatie heb ik ook al gedaan en dan de realtek drivers niet instaleren, maar met de windows drivers, maar dat helpt ook niet.

Je mag nog blijzijn dat hij naar desktop gaat en je dan gewoon je pc verder kunt gebruiken :P
Want bij mij liep de hele PC vast, en moest altijd hard reboot doen...

Hoop dat de patch je helpt!
jcj1982 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:10:

Dit hoort waarschijnlijk thuis in het BF3 problemen topic maar als ik jou was zou ik gewoon echt uitgebreid onderhoud uitvoeren aan je Windows. Registry, drivers, services etc. Kijk ook eens in de BIOS, of daar nog settings gerelateerd zijn aan je on-board sound card. Dit soort vastlopers kan vaak in de raarste en kleinste zaken zitten.

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:13:
[...]
Mensen met mortars zijn inderdaad gewoon gratis kills, met 'N' de minimap uitzoomen en rossen maar!
Veel mensen hebben dit niet door. Als ik op 64 player Seine 17 kills kan halen zonder van de spawn af te komen en op verzoek van squadmates nog gericht rookgordijnen kan neerleggen met m'n mortiertje wat ons helpt C terug te pakken ondanks de vijandelijke tank, dan vraag ik me wel af of er van die 32 tegenstanders niet één op het idee komt eens wat aan die mortarcamper te gaan doen. Behalve schelden, obviously. En ik deed echt niet stealthy ofzo - gewoon snelvuur explosief - rook - explosief - rook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 16:45 ]

Verwijderd

Wat ik me afvraag is hier zitten de fanatieke gamers gebruiken de meeste dan ook echte gameborden of gewone borden??
Ik wil een nieuw bord kopen en als kan de windows toetsen ( toewijzingen) uitschakelen.
Ik blijf het probleem houden van veel op de shift gedrukt te hebben en alles fout gaat wat ik al een eerder hier heb aangekaart.
ja weet dat er een probleem forum is maar daar slapen ze schijnbaar wand de vorige keer dat ik het aan kaarten had ik na 2 dagen nog geen antwoord//oplossing.
Ik heb de toewijzing van plaktoetsen uitgevinkt en toch komt elke keer het zelfde probleem terug.
Dus daarom mijn vraag welke bord jullie gebruiken en de windowstoetsen ermee kan uitschakelen.
Ik zie zoveel van die borden en prijzen ervan waar ik toch wel ff schrik ,rond de 100€

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Ik gebruik een nostromo n52te in combi met een logitech performance mx

Mijn portfolio op Instagram

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:48:
Wat ik me afvraag is hier zitten de fanatieke gamers gebruiken de meeste dan ook echte gameborden of gewone borden??
Ik wil een nieuw bord kopen en als kan de windows toetsen ( toewijzingen) uitschakelen.
Ik blijf het probleem houden van veel op de shift gedrukt te hebben en alles fout gaat wat ik al een eerder hier heb aangekaart.
ja weet dat er een probleem forum is maar daar slapen ze schijnbaar wand de vorige keer dat ik het aan kaarten had ik na 2 dagen nog geen antwoord//oplossing.
Ik heb de toewijzing van plaktoetsen uitgevinkt en toch komt elke keer het zelfde probleem terug.
Dus daarom mijn vraag welke bord jullie gebruiken en de windowstoetsen ermee kan uitschakelen.
Ik zie zoveel van die borden en prijzen ervan waar ik toch wel ff schrik ,rond de 100€
Ik gebruik zelf een Logitech G13. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Ik gebruik een g510, die koste ook rond de 100 euro. Je kunt beter een stevig (stalen) toetsenbord kopen dan dit ding. want je hebt er eigenlijk niks aan, de g toetsen zitten op een plek waar je nooit bijkunt en alleen het extra displaytje is (soms) handig.
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:42:
[...]

Veel mensen hebben dit niet door. Als ik op 64 player Seine 17 kills kan halen zonder van de spawn af te komen en op verzoek van squadmates nog gericht rookgordijnen kan neerleggen met m'n mortiertje wat ons helpt C terug te pakken ondanks de vijandelijke tank, dan vraag ik me wel af of er van die 32 tegenstanders niet één op het idee komt eens wat aan die mortarcamper te gaan doen. Behalve schelden, obviously. En ik deed echt niet stealthy ofzo - gewoon snelvuur explosief - rook - explosief - rook.
Tsja, mensen die schelden maar niet kunnen bedenken om terug te mortarren kan je natuurlijk meteen negeren. Er zijn zoveel mensen die gewoon echt stom bezig zijn, idem als mensen met een hoge rank nog steeds spawn beacons voorbij lopen, zich laten 'overrijden' door een MAV, of keer op keer op dezelfde plek gaat zitten/liggen etc. etc. Gewoon gebruik van maken en neersabelen. Laat ze maar 'noob' roepen, elke keer weer een genot.
Dit is een persoonlijke afweging. Een goed toetsenbord (liefst nog steeds ps/2) kan (minieme) latency winst opleveren. De één vindt het nutteloos en de ander zweert erbij. Het gaat allemaal om marginale winsten die je kan boeken met randapparatuur. Hoe hoger je niveau hoe meer je kan hebben aan speciale gameborden. Afgaande op hoe je speelt als voornamelijk ondersteuning (van wat je hier post) lijkt me dat het toetsenbord nog niet het verschil gaat maken, zeker niet voor 100 euro. Maar zoals gezegd, dat moet je zelf uitmaken.

edit: ps. ik maak gebruik van een ps/2 toetsenbord van een jaartje of 15 (?) oud ondertussen. Puur vanwege het feit dat ik perfect gewend ben aan de toetsenbord indeling/aanslag. Bovendien is het fijn dat je geen maximum aan toetsen hebt om wat je in kan drukken en helpt elke ms winst mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 13-02-2012 17:19 ]

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
er is ook een programmatje waarmee je 1 or beide Windows toetsen uit kan schakkelen. daar hoef je dus geen speciaal keyboard voor te kopen.

zelf heb ik overigens de logitech Illuminated, omdat ik die platten toetensen fijn vind.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-11 08:33

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik doe al eeuwen met dit toetsenbord, werkt prima: pricewatch: Logitech Ultra-Flat Keyboard (Qwerty)

De toetsen zitten dicht bij elkaar wat bij het spelen van games prettig is. Ik vind het persoonlijk onzin om veel geld uit te geven aan een toetsenbord, ik heb nog nooit de meerwaarde kunnen ontdekken.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Microsoft Ergonomic 4000. Als het eenmaal gewent bent wil je niks anders meer, veel beter voor je pols bij langdurig gamen.

Afbeeldingslocatie: http://www.everythingusb.com/images/list/mskeyboard4000full.jpg

---RAWE CEEK!!!---

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
NoFearCreations schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:13:
Microsoft Ergonomic 4000. Als het eenmaal gewent bent wil je niks anders meer, veel beter voor je pols bij langdurig gamen.
lang gehad, en de voorganger, maar nu toch echt een plat toetsenbord.
nu hoef ik mijn polsen niet meer omhoog te buigen.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• jcj1982
Asgaro schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:16:
[...]

Je mag nog blijzijn dat hij naar desktop gaat en je dan gewoon je pc verder kunt gebruiken :P
Want bij mij liep de hele PC vast, en moest altijd hard reboot doen...

Hoop dat de patch je helpt!
Hoe heb jij dit probleem dan opgelost ?
jcj1982 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:20:
[...]

Hoe heb jij dit probleem dan opgelost ?
PC geformateerd en alles terug geïnstalleerd. :) Ik heb niet iets van software weggelaten, of wat dan ook.
Dus zou echt niet weten waar het probleem nu echt zat...

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Bij mIj loopt BF3 vast bij elke mapwissel. Als ik opstart in cleanboot via Msconfig kan ik 4 a 5 potjes spelen en loopt het alsnog vast bij mapwissel.
EA weet hiervan en er is tot heden geen oplossing voor. :|

Verwijderd

Dus het hoeft niet allemaal een gamebord te zijn zie ik.
Ik heb alles uitgevinkt van wat met plaktoetsen toewijzen te maken heeft maar gisteravond midden in de game weer het oude probleem dat van alles geopent ( |WORD, uitvoeren enz)word tijdens het game.
Niemand anders die dat heeft mee gemaakt??
Kijk als ik een gamebord koop kan ik nog eens de windowstoetsen uitschakelen maar vraag me af of die toewijzing en van plaktoetsen OOK uitgeschakelt word??

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 13:58
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:29:
Ik heb alles uitgevinkt van wat met plaktoetsen toewijzen te maken heeft maar gisteravond midden in de game weer het oude probleem dat van alles geopent ( |WORD, uitvoeren enz)word tijdens het game.
Kijk als ik een gamebord koop kan ik nog eens de windowstoetsen uitschakelen maar vraag me af of die toewijzing en van plaktoetsen OOK uitgeschakelt word??
Misschien kun je hier wat mee.

http://www.skynergy.com/hotkeyz.html

Disable the standard windows hotkeys like Win+R and re-assign other hotkeys and commands to them.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 02:19
Kan iemand mij helpen met missie 7, de ... Bank, ik moet de bank achterlangs proberen binnen te dringen, eerst klim je een ladder op en daarna door een raampje naar binnen, dan kom je in een wc terecht en word je overmeester door de vijand, nu moet je die proberen te verslaan, eerst E drukken om hem af te weren en daarna krijg je een rood gekleurde muis te zien, wat moet ik dan doen? Ik ga daar steeds dood.

• PJzzz
Logitech heeft op mijn oude G11 gamingkeyboard een knop om hardwarematig de Windows toetsen uit te zetten en dat werkt perfect.
Doe gewoon eens een apart topic openen om hulp te vragen en sluit eens uit of het daadwerkelijk je toetsenbord is. Kan best zijn dat je toetsenbord gewoon defect is waardoor toetsen blijven hangen. Als je in Windows namelijk plaktoetsen uit zet is er geen enkele reden voor je toetsenbord om te wisselen naar andere programma's.

Daarnaast zijn er volgens mij ook al genoeg topics op GoT over toetsenborden en windows toetsen uitschakelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 13-02-2012 17:38 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• jcj1982
n0elite schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:36:
Kan iemand mij helpen met missie 7, de ... Bank, ik moet de bank achterlangs proberen binnen te dringen, eerst klim je een ladder op en daarna door een raampje naar binnen, dan kom je in een wc terecht en word je overmeester door de vijand, nu moet je die proberen te verslaan, eerst E drukken om hem af te weren en daarna krijg je een rood gekleurde muis te zien, wat moet ik dan doen? Ik ga daar steeds dood.
Linker muisknop indrukken 1X
Op de goede muisknop drukken op tijd? :P
Ik zou gewoon op de specifieke muisknop blijven drukken die op een gegeven moment rood word nadat je op E hebt gedrukt als de tweede niet verschijnt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

PJzzz schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:37:
[...]

Logitech heeft op mijn oude G11 gamingkeyboard een knop om hardwarematig de Windows toetsen uit te zetten en dat werkt perfect.
Ik zal eens op marktplaats even kijken of die daar te vinden is.

Het is NIET alleen op 1 bord dat die die problemen geeft maar zelfs op 3 borden geprobeert en het is op 3 borden elke keer aanwezig.
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:44:
Het is NIET alleen op 1 bord dat die die problemen geeft maar zelfs op 3 borden geprobeert en het is op 3 borden elke keer aanwezig.
Maak dan eens een topic aan om je probleem op te lossen? Anders straks weer tien posts dat je nieuwe toetsenbord ook problemen heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Petertje750
  • Laatst online: 09:00
Campain skippen en online spelen :)

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Onbekend tobo, bekend merk. Gigabyte K8100. Ik heb de zwarte versie met rode leds. Ben altijd al op zoek geweest naar de perfecte gamerskeyboard (maar die is er gewoon niet). Echter komt deze dicht in de buurt. Stevig, fijne polssteun (en ook best lang), typt lekker en met gamen erg snel (geen ghosting). Backlight is een extra, maar geen must. Tevens krijg je er een siliconen keycover bij die al je toetsen bescherm van vuil/stof/eten/etc :P maar ik heb hem er altijd omdat ie dan erg stil is met typen. Buiten dat vind ik die grip wel fijn, dat had de razer lycosa (eerste versie) ook, soort van rubber anti slip laagje.

[YouTube: http://youtu.be/WrAgB6h2Qfc]

Afbeeldingslocatie: http://www.motherboards.org/sites/default/files/images/IMG_3487.preview.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.overclock3d.net/gfx/articles/2011/10/04182813999l.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 13-02-2012 18:29 ]

HOLY SHIT, zonet echt chice Rush match gehad _/-\o_
Beide teams waren echt aan elkaar gewaagd: de match duurde bijna een uur >:)
(Wel op Rush server met 350 tickets, maar de meeste matches zouden normaal halfuurtje duren of korter?)
Was Operation Metro.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-02-13%2018-22-54-71.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-02-13%2018-22-22-45.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 13-02-2012 18:32 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:38:
[...]

knip
Daarnaast zijn er volgens mij ook al genoeg topics op GoT over toetsenborden en windows toetsen uitschakelen.
ik zal 1 x op je reageren nog, als dat zo is dan zou je even dat aan mij hebben kunnen door geven waar ik o,a met een oplossing zou kunnen geven inplaats je Arrogantie ten top constant hier overal op bot te vieren.

http://www.leren.nl/cursu...tige-mensen/arrogant.html

Deze site iets voor jou om je zelf eens onder de loep te nemen ??

peakaboo
Dat is wel een heel mooi bord zeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 18:34 ]

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:33:
[...]

ik zal 1 x op je reageren nog, als dat zo is dan zou je even dat aan mij hebben kunnen door geven waar ik o,a met een oplossing zou kunnen geven inplaats je Arrogantie ten top constant hier overal op bot te vieren.

peakaboo
_O- _O- humor

Zoltan negeer hem gewoon, hij weet niet beter...

Je bent bijna met pensioen (althans, mensen die werken gaan met pensioen rond die leeftijd) en kan nog niet eens je eigen problemen oplossen? Heb het al 10x gezegd, maak een eigen topic aan. Maar nee, je blijft hier liever pagina's lang doorgaan over toetsenborden en zeuren over je probleem. Een nieuw toetsenbord lost het niet op, je probleem is kennelijk niet eens toetsenbord gerelateerd. Maar het probleem zelf lijk je niet te willen oplossen, je gaat liever kijken naar een nieuw toetsenbord waarmee je hetzelfde probleem gaat krijgen.
Daarnaast hebben toetsenborden praktisch niks te maken met Battlefield 3.

Kan je mij wel arrogant noemen maar jij bent hier de gene die z'n probleem niet op kan lossen en ik geef je enkel constant tips waar je niks mee doet.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

peakaboo
Nee Zoltan, deze keer moet ik echt Tsurany gelijk geven. Hij heeft je ook netjes geantwoord en er is een ander topic forum voor dit soort vragen.

Maar hoeveel toetsenborden jij ook zult aansluiten, je zult het probleem blijven houden want je zei zelf al dat je al drie toetsenborden had aangesloten en dat die allemaal hetzelfde resultaat gaven.

Het is dus iets softwarematigs of je drukt iedere keer op al die drie aangesloten toetsenborden per ongeluk op dezelfde toetsen combinatie. Ik zou me die 100 euro besparen voor een nieuw game toetsenbord en nog eens flink gaan Googlen. Zoals hier bijvoorbeeld (http://www.guidingtech.com/4535/windows-7-keyboard-shortcut/) wat er kan gebeuren bij verschillende toetscombinaties in Win7. Misschien zit jouw combinatie daar wel tussen.

Probeer anders eens in een lege server RUSTIG(!) rond te lopen en te schieten zonder de hectiek van Metro, en dat een half uur lang. Heb je het dan ook? Zo niet, dan ligt het toch aan de hectiek en het "rammen" op je knoppen...

Steam || Diablo 3

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat voor FXAA Injector gebruikt men hier? Ik hoef de FXAA niet, maar de verbeterde kleuren zou ik wel graag willen proberen. Ik had al de danoc1 geprobeerd maar die crashed als je de AA line uitslashed }:|

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Deze eerst, is de bekende v5 FXAA injector waarbij FXAA uit staat en colour correction aan.
http://www.mediafire.com/?75ioxk0plokeai4

Zelf gebruik ik:
http://extreme.pcgameshar...anoc1-v1-25-download.html
De performance versie. Geen downcrease in performance en werkt super.

Edit: de v5 gebruiken met de config file van Danoc1 kan ook, dan heb je wel zijn settings maar niet de kleuren. Net even de settings naast elkaar gehouden en zijn gewoon dezelfde instellingen maar andere waarden.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 13-02-2012 19:07 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

De range van de MAA moet ook echt vergroot worden. Een chopper kan je vanaf de andere kant van de map raken, maar voor een lock moet je bijna onder hem rijden...

---RAWE CEEK!!!---

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
NoFearCreations schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:22:
De range van de MAA moet ook echt vergroot worden. Een chopper kan je vanaf de andere kant van de map raken, maar voor een lock moet je bijna onder hem rijden...
Allee zeg, je maakt nu toch zeker een grap?
De MAA is echt sterk genoeg tegen airvehicles (jets / choppers)
Ik vlieg jets in (vnl) Operation Firestorm en Caspian Border en die MAA's locken je over 3/4 van de map. Voeg daarbij zoom optics en een iemand met een halve brein en je bent 'zie sjaak'!

Dat gezeur de hele tijd over OP / unbalanced jets en choppers is imo echt overdreven. Er zit in dit spel zeer veel, zo niet te veel, AA ingebouwd.
- stingers
- guided missiles / javalin (icm soflam)
- heatseekers
- MAA
- Base AA
- andere jets / choppers

Serieus! Heb je zelf wel eens geprobeerd te vliegen? Het is een aaneengesloten reeks locks en beeps. Trust me, zo makkelijk als jij het nu over doet komen is het zeer zeker niet.
Ja, als je tegenover een team staat dat zich niet bezig houdt met AA of een zeer beperkt benul heeft van teamplay en prioriteit stellen. Dan kan een goede piloot / piloot en gunner overkomen als iets waar je machteloos tegenover staat, maar dat ligt heus niet aan enige mate van 'unbalance' in het spel imho

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:45:
[...]

Je bent bijna met pensioen (althans, mensen die werken gaan met pensioen rond die leeftijd) en kan nog niet eens je eigen problemen oplossen? Heb het al 10x gezegd, maak een eigen topic aan. Maar nee, je blijft hier liever pagina's lang doorgaan over toetsenborden en zeuren over je probleem. Een nieuw toetsenbord lost het niet op, je probleem is kennelijk niet eens toetsenbord gerelateerd. Maar het probleem zelf lijk je niet te willen oplossen, je gaat liever kijken naar een nieuw toetsenbord waarmee je hetzelfde probleem gaat krijgen.
Daarnaast hebben toetsenborden praktisch niks te maken met Battlefield 3.

Kan je mij wel arrogant noemen maar jij bent hier de gene die z'n probleem niet op kan lossen en ik geef je enkel constant tips waar je niks mee doet.
Sorry maar wat heeft bijna met pensioen gaan te maken met het oplossen van problemen op je pc?? Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die bijna met pensioen gaan en de ballen verstand van een pc hebben. Het feit dat Zoltan hier z'n probleem post heeft ermee te maken dat hij het probleem alleen ondervind als hij bf3 speelt en dan is het in mijn ogen best redelijk dat je dan ook in dat topic vraagt naar een oplossing. (ondanks dat er een problementopic is) Daarnaast verwijs je hem nog niet naar de terechte plek om z'n vraag te stellen.

Je geeft al aan dat het probleem niet aan z'n toetsenbord ligt, dan is het toch ook niet zo moeilijk om even verder te kijken en er dan achter te komen dat ie misschien met z'n pootje op de windows key ligt terwijl hij aan het spelen is (Wikipedia: Windows key) daar lijken de toetscombinaties wel verrekte veel op de problemen die Zoltan heeft tijdens het spelen.

Zethiel gaf hem de tip om eens te proberen softwarematig z'n windows toets uit te schakelen. Het is net zoveel moeite als Zoltan vertellen dat ie er zelf een topic voor aan moet maken het verschil is dat ie nu meteen weet waar hij aan toe is. Mocht dat niet werken kan hij altijd nog een topic openen met in de OP een aantal dingen die hij al heeft geprobeerd.

Ik vind het een beetje jammer dat er ingame als hardste geroepen word dat je moet samenwerken maar er hier in het bijbehorende topic maar weinig gedaan word om een ander te helpen. Leer anders gewoon begrijpen dat er mensen als Zoltan zijn die niet alles van een pc weten. Als Zoltan vanaf begin jaren '90 met z'n pc bezig was geweest was ie vast al een eind verder geweest dan wij nu maar anno 2012 zijn er ook mensen die pas instappen en graag een potje bf3 willen spelen omdat het er zo awesome uitziet en niet alle verstand van een pc hebben, dan is het in mijn ogen net zo netjes om deze persoon voort te helpen in plaats van af te zeiken en naar een ander hoekje te duwen zodat je het maar niet meer hoeft te zien. Misschien leert ie er nu ook nog wat van.

Het is niet dat ik nu Zoltan wil verdedigen maar het lijkt me meer op z'n plaats om mensen zoals Zoltan wat meer tijd en begrip te geven dan een willekeurige eigenwijze puber die zonder randinformatie z'n probleem neerplempt en maar hoopt dat iemand hem helpt. Als ik zijn berichten zo lees weet ie echt niet veel over z'n pc en is het wel net zo netjes om hem de goeie richting in te sturen.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net even een potje Metro 2000 tickets gedaan, en alleen maar gerevived.

http://battlelog.battlefi...how/21080301/1/352330830/

LoL, zelfs nog een tijd eerste gestaan, 13 medic ribbons.
Nu ben ik voor de rest van de maand ook weer klaar met metro, smerig spamfest...

---RAWE CEEK!!!---

• PJzzz
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:44:
[...]

Ik zal eens op marktplaats even kijken of die daar te vinden is.

Dit werkt trouwens ook perfect om je keyboard instellingen aan te passen.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:01
NoFearCreations schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:09:
Net even een potje Metro 2000 tickets gedaan, en alleen maar gerevived.

http://battlelog.battlefi...how/21080301/1/352330830/

LoL, zelfs nog een tijd eerste gestaan, 13 medic ribbons.
Nu ben ik voor de rest van de maand ook weer klaar met metro, smerig spamfest...
En wat staat er bij skill level??

-485.64 8)7

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Daar kan ik me echt niet druk om maken, kwam toevallig via een quickmatch in dat potje. Dan liever reviven, dan tube/rpg spammen.

---RAWE CEEK!!!---

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:01
NoFearCreations schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:23:
Daar kan ik me echt niet druk om maken, kwam toevallig via een quickmatch in dat potje. Dan liever reviven, dan tube/rpg spammen.
Ja, hoef je je ook niet druk om te maken, maar daaruit kun je wel opmaken hoe n00b die servers eigenlijk zijn.
Heb vandaag ook een paar potjes metro gedaan maar vind er eigenlijk niks aan.
Metro Rush kan nog wel grappig zijn maar conquest hoopt zich bijna altijd op rond die trappen. :F

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:31:
Een videokaart zal gewoon trager werken als hij minder vermogen krijgt dan hij nodig heeft. Zo kan je dus ook eenvoudig merken of je voeding wel krachtig genoeg is.
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is dit niet waar. De GPU heeft geen enkel idee hoeveel stroom de PSU kan leveren dus zal zoveel vragen als hij denkt nodig te hebben en in de meeste PSUs zit logica om uit te gaan als er teveel stroom wordt gevraagd, of heb ik het mis?

~ Mijn prog blog!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:35
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:31:
Een videokaart zal gewoon trager werken als hij minder vermogen krijgt dan hij nodig heeft. Zo kan je dus ook eenvoudig merken of je voeding wel krachtig genoeg is.
Of je gaat fouten in het beeld krijgen of je spel/windows crashed, maar u kaar zal zich niet terug clocken hoor.

• evil kim
roy-t schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:27:
[...]

Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is dit niet waar. De GPU heeft geen enkel idee hoeveel stroom de PSU kan leveren dus zal zoveel vragen als hij denkt nodig te hebben en in de meeste PSUs zit logica om uit te gaan als er teveel stroom wordt gevraagd, of heb ik het mis?
PSU 's denken niet na, zij geven stroom die gevraagd wordt. Vraagt een systeem meer stroom dan de psu kan leveren zal het systeem blokkeren/rebooten

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:54
iemand zin in CO Op?

Nickname KasPlantje.

GPU zal in een low power state gaan. Zelfde gebeurt als je niet de extra kabels aansluit en enkel de 75W via PCI-E slot geeft, dan zal hij ook niet snel gaan lopen.

• evil kim
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:40:
GPU zal in een low power state gaan. Zelfde gebeurt als je niet de extra kabels aansluit en enkel de 75W via PCI-E slot geeft, dan zal hij ook niet snel gaan lopen.
Normaal gezien zal u pc dan niet booten, krijg je bieptoon (en/of scherm waarschuwing)

Verwijderd

Dank je maar overal waar ik op BF3 Settings Editor 2.3 druk..lijkt het of ik een rondje loop maar nergens te downloaden is??
Ik ben er al 5 minuten zo aan het zoeken.
Ik wil die zeker ook uitproberen.

Via iemand anders heb ik KeyTweak geinstaleerd en ja ,daarmee kan je je toetsen uitschakelen.
Ik heb online al wat zitten game en tot nu geen problemen gehad.

• evil kim
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:41:
[...]

Dank je maar overal waar ik op BF3 Settings Editor 2.3 druk..lijkt het of ik een rondje loop maar nergens te downloaden is??
Ik ben er al 5 minuten zo aan het zoeken.
Ik wil die zeker ook uitproberen.

Via iemand anders heb ik KeyTweak geinstaleerd en ja ,daarmee kan je je toetsen uitschakelen.
Ik heb online al wat zitten game en tot nu geen problemen gehad.
http://bf3.realmware.co.u...ditor/files/BF3SE-2.3.exe
evil kim schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:41:
Normaal gezien zal u pc dan niet booten, krijg je bieptoon (en/of scherm waarschuwing)
PC zal prima booten hoor, immers de GPU krijgt genoeg power voor 2D weergave.

• GeeEs
  • Laatst online: 22:18
AdmiralSnipe schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:25:
[...]

Ja, hoef je je ook niet druk om te maken, maar daaruit kun je wel opmaken hoe n00b die servers eigenlijk zijn.
Heb vandaag ook een paar potjes metro gedaan maar vind er eigenlijk niks aan.
Metro Rush kan nog wel grappig zijn maar conquest hoopt zich bijna altijd op rond die trappen. :F
Ja, als je daar niet doorheen weet te breken wel ja, en dat is nou juist echt niet zo simpel met 2 fanatieke teams. 't speelt zich ook vaak zat of in de tunnel, of juist bovengronds af. Allen heel verschillende spelletjes dan weer...

skill level heeft overigens helemaal niks met wel of niet n00bish zijn van een server te maken. Skill level heeft te maken met het level van de player die jij schiet of waar je door wordt doodgeschoten. Kill je iemand met hoge(re) rank is dat dikke + voor jou. Kill je iemand met een lagere rank krijg je een kleine +. En dan ook zo met gekilled worden zegmaar, maar dan in de - (min)... Dit is tenminste wat ik ervan heb begrepen... Het wordt ook alleen gebruikt voor matchmaking er is verder vrij weinig aan af te leiden. Hij is dat rondje vaak gekilled waarschijnlijk en heeft zelf weinig kills gemaakt maar alleen gerevived.. ja dan is je skill level na dat rondje even heel laag. Speel je daarna 1 goed rondje met veel dikke + en is dat zo weer anders.
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:01:
Deze eerst, is de bekende v5 FXAA injector waarbij FXAA uit staat en colour correction aan.
http://www.mediafire.com/?75ioxk0plokeai4

Zelf gebruik ik:
http://extreme.pcgameshar...anoc1-v1-25-download.html
De performance versie. Geen downcrease in performance en werkt super.

Edit: de v5 gebruiken met de config file van Danoc1 kan ook, dan heb je wel zijn settings maar niet de kleuren. Net even de settings naast elkaar gehouden en zijn gewoon dezelfde instellingen maar andere waarden.
Sterker nog, die performance versie gaf mij in de SP meer frames dan zonder FXAA injector. :P
Helaas wel wat minder in MP maar FXAA van high naar low loste dat ook weer op.

• evil kim
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:43:
[...]

PC zal prima booten hoor, immers de GPU krijgt genoeg power voor 2D weergave.
Ben 'k nog niet tegen gekomen tot nu toe, altijd al bieps gehad als k die pci power vergeten ben

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

evil kim schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:37:
[...]

Of je gaat fouten in het beeld krijgen of je spel/windows crashed, maar u kaar zal zich niet terug clocken hoor.
Kan wel hoor. Windows zal ook netjes aangeven dat je kaart te weinig stroom krijgt een terug zal clocken. Ten minste, dat deed mijn 7900GTO toen ik vergeten was het PSU stekkertje er in te doen :+

En @toetsenbordenpraat om de offtopic combo compleet te maken: voor 100 euro kan je al gaan kijken naar een mooi mechanisch toetsenbord. Simpele google zoekopdracht helpt je wel op weg.

Anyway. Begin 3rd person view en/of proximity sensor op tanks wel 'minder plezierig' te vinden. Zien ze me altijd nog net op tijd als ik er C4 op wil gooien. Misschien maar eens de jihadjeep gaan gebruiken :p

Ik gebruik ook die performance versie van de injector, puur om de extra fps. De kleuren vind ik een beetje meh. Zie liever iets om het extreme contrast van de Frostbite engine te counteren. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 13-02-2012 20:49 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

evil kim

Dank je wel ;)

• evil kim
Bij het proberen van andere keyboards heb je eens geprobeerd met zowel een ps2 als een usb keyboard ?
(Moest je normaal ps3 gebruiken kan je die poort dan ook uitsluiten)

Verwijderd

evil kim
Ik weet niet precies wat je ermee bedoeld maar ik heb een bord via usb uitgeprobeert en een met van die pinnentjes ( paarse plug)
Ik gebruik nu die met usb.

Gundogan
daar heb ik net naar zitten kijken en ben verbaast zoveel o.a gameborden op Bol.com gezien te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 21:15 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 18:19
Nog een noobvraag (soorry! ;) ) Ik heb nu net de javelin geunlockd en er een beetje mee gekloot, maar ik kan niet op aircraft locken, terwijl ik allemaal mensen heb horen zeuren over javelin 1 shot AA kill en dat soort blabla. Wat doe ik fout? Alvast bedankt voor jullie tijd ;)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Op vliegend materiaal moet er eerste iemand een Soflam gebruiken. Wat helaas veel te weinig word gedaan...

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Of een CTIV, of laserpainter upgrade. Als je een designated icootnje (rood vierkantje met cirkel) ziet, kun je locken.
En mijn BF3 humeur is weer verpest voor vandaag. Lekker dat mensen gaan ruziën over de heli terwijl de helft van het team word afgeslacht. De andere helft was bezig met bosjes zijn of gewoon pro wachten op een tank in de spawn... :/

Verwijderd

Ik kom halverweg de ronde binnen, ik ben niet eens van de base afgeweest omdat gewoon niet kon.
Toch wel een leuke score nr 1 van mijn team geworden. :Y
ja ja weet het maar toch voor deze keer dan wel eens mn score zo laten zien toch??

Combat Score 12200
Total Score 16400

http://battlelog.battlefi...how/21102604/1/364033930/

O ja, geen problemen verder gehad tijdens de game d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 22:29 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wel es wat "brag" gehouden dat ik een goede chopper pilot ben. Nu eindelijk een fimpje ;)

Speelde met me pro jet buddies en dat krijg je eigenlijk vrijwel elke game dit: YouTube: Battlefield 3: Bringing back BF2 memories on Wake Island AH-1Z Viper footage (Gunner view).

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• roy-t
evil kim schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:38:
[...]

PSU 's denken niet na, zij geven stroom die gevraagd wordt. Vraagt een systeem meer stroom dan de psu kan leveren zal het systeem blokkeren/rebooten
Dat is sowieso niet waar, een GPU gebruikt bij het booten veel minder stroom en een PSU denkt wel na:
tegen stroompieken (OCP), tegen overspanning (OVP), tegen onderspanning (UVP), tegen kortsluiting (SCP) tegen overbelasting (OLP/OPP)
Het enige dat ik me afvraag is of een GPU echt in low-power state als hij meer stroom vraagt of dat de PSU OLP/OPP beveiliging dan in gaat of dat PSUs zonder OLP/OPP gewoon instabiel worden.

Edit:

Ik heb het even hier gevraagd dan hebben we snel een definitief en correct antwoord :)

[ Voor 13% gewijzigd door roy-t op 13-02-2012 22:42 ]

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 22:29:
Wel es wat "brag" gehouden dat ik een goede chopper pilot ben. Nu eindelijk een fimpje ;)

Speelde met me pro jet buddies en dat krijg je eigenlijk vrijwel elke game dit: YouTube: Battlefield 3: Bringing back BF2 memories on Wake Island AH-1Z Viper footage (Gunner view).
Ik mag hopen dat jij ook daadwerkelijk de pilot was? :P Heb nog niet heel het filmpje bekeken (ga weer lekker verder met m'n serie), maar ik vond de gunner niet zo heel sterk. Rond een minuut of 4 natuurlijk wel veel kills, maar ze stonden ook wel heel erg te wachten op jullie.

Als je de piloot was kun je alle kritiek negeren, zeker zieke moves en ik voel me gelijk op m'n plaats gezet. Dit doe ik je niet na!

Dat is gewoon zielig. :P

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:07

Ziet er goed uit en je hebt idd goede moves. Ik zie niet echt moves die ik niet kan, maar je bent vaak op de juiste momenten op de juiste plaatsen.

Jammer dat er niet een paar SOFLAM's tactisch werden neergezet en je door Jav's werd lastig gevallen. Uit ervaring sprekend heb je het dan een stuk moeilijker :+

• evilpin0
Ik was idd de pilot ;) Het was een random game, kwam er pas achter dat er gerecord was na het potje.
Morgen komt de havoc versie, dies was wat langer ;)

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00

nice

ik vraag mij in feite af wat zo de beste "perks" zijn om in choppers te gebruiken?
TV missile, flares , ecm jammer, ... ?

Wat mij ook opviel was de geschifte reload speed van het board cannon :| bij mij gaat dat gewoon retetraag. Moet je reloaden voor je bullets op zijn? (+ extra "reload perk")
Nog niet zoveel ervaring met choppers aangezien meestal de kans niet krijg..

iRacing Profiel - Race Rig

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

evilpin0 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 22:49:
Ik was idd de pilot ;) Het was een random game, kwam er pas achter dat er gerecord was na het potje.
Morgen komt de havoc versie, dies was wat langer ;)
Tja ik vind het maar irritant van die chopper whores die de hele map domineren.

Maar eerlijk is eerlijk je/jullie waren al steengoed (in de chopper) in BF2 destijds.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Mooie (om het op z'n Hollands te zeggen) "potjes" BF3 gespeeld met Bloodlynx en DanielWW2 d:)b
Wel leuk, zo'n server die Rush en Conquest mode afwisselt.
Asgaro schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:37:
Mooie (om het op z'n Hollands te zeggen) "potjes" BF3 gespeeld met Bloodlynx en DanielWW2 d:)b
Alleen was ons team niet bepaald geweldig bij de laatste game. :P
So close maar toch verloren. In ieder geval wel de MVP 2 ribbon voor je neus weggegraaid. :Y) (dat was voor alle rambo revives van jouw) :P

DanielWW2 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:51:
[...]

Alleen was ons team niet bepaald geweldig bij de laatste game. :P
So close maar toch verloren. In ieder geval wel de MVP 2 ribbon voor je neus weggegraaid. :Y) (dat was voor alle rambo revives van jouw) :P
Hoe denk je anders dat ik aan 1500+ revives kom >:)
Nee, meestal let ik wel op, maar nu was de voorzichtigheid ver zoek. Je lag neer en juist naast jou stond een enemy. Zat ik toch niet naar jou te rushen met mn shock paddles :D
Asgaro schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 00:00:
[...]

Hoe denk je anders dat ik aan 1500+ revives kom >:)
Nee, meestal let ik wel op, maar nu was de voorzichtigheid ver zoek. Je lag neer en juist naast jou stond een enemy. Zat ik toch niet naar jou te rushen met mn shock paddles :D
You jerk, en ook de hele tijd. :P

• evil kim
roy-t schreef op maandag 13 februari 2012 @ 22:36:
[...]

Dat is sowieso niet waar, een GPU gebruikt bij het booten veel minder stroom en een PSU denkt wel na:

[...]

Het enige dat ik me afvraag is of een GPU echt in low-power state als hij meer stroom vraagt of dat de PSU OLP/OPP beveiliging dan in gaat of dat PSUs zonder OLP/OPP gewoon instabiel worden.

Edit:

Ik heb het even hier gevraagd dan hebben we snel een definitief en correct antwoord :)
Das niet nadenken, dat zijn beveiligingen die er op zitten.

Kogelvrije vesten (zullen het bij de aard van het spelletje houden) houden kogels tegen, denken ze ook niet bij na, lukt prima zolang er niet op geschoten wordt met een te zwaar kaliber, dan faalt het gewoon.

Idem voor een voeding, als u pc / componenten meer vragen dan wat die voeding kan geven zal deze heus geen signaal sturen om het verbruik te verminderen.
In 't beste geval kan u MB iets abnormaal in de spanningswaardes merken en hierop inspelen

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
Asgaro schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:37:
welke server was dit dan?

ik moet nog steeds mcom defender ribbon halen :)
en wil niet constant rush spelen

[ Voor 4% gewijzigd door leosand op 14-02-2012 00:11 ]

• Petertje750
MINOR UPDATE ?????

http://mp1st.com/2012/02/...pdate-live-february-14th/

Dacht dat er wel meer gefixed moest worden

Never mind vandaag totaal overheen gelezen

[ Voor 13% gewijzigd door Petertje750 op 14-02-2012 01:24 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Anders lees je even de link die je aanhaalt even helemaal door? Staat er duidelijk in! ;)
As mentioned on the Battlelog, DICE has stated, “we would also like to inform the community that we have several ongoing developments with regards to balance and gameplay, performance, stability and the overall feature set that will be announced in the coming weeks.
Het is al eerder vandaag langsgekomen. Zie vanaf Verwijderd in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7". Dé langverwachte patch komt nog; deze zal pas over enkele weken uitgerold worden. Het zal wel tegen eind februari lopen.

Wel wat raar om vlak voor de grote patch deze minipatch te publiceren. Ik heb liever dat ze in een regelmatig tempo kleine tot middelgrote patches uitbrengen dan één hele grote waar we maanden op moeten wachten. Zo kunnen bugs eerder opgelost worden.

• roy-t
Ah zoals ik al dacht kun je dus niet minder FPS hebben door een slechte/te zwakke voeding, ik vond dit al een raar verhaal. Pas dus altijd op met dit soort adviezen, zodadelijk is iemand weer 50,- armer voor niets.
-The_Mask- schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:23:
Als je een fatsoenlijke voeding hebt dan gaat de PC gewoon uit. Voeding is afgeschermt door OCP en OPP zodat die bij x aantal vermogen uit zal schakelen.

Bij een gare voeding kan van alles gebeuren, maar instabiliteit is het meest logische.

Maar dit:

[...]

is iig niet waar. Zoiets is gewoon niet mogelijk, minder vermogen krijgen is namelijk iets wat niet kan.

~ Mijn prog blog!

• evilpin0
Elbaceever schreef op maandag 13 februari 2012 @ 22:56:
[...]

nice

ik vraag mij in feite af wat zo de beste "perks" zijn om in choppers te gebruiken?
TV missile, flares , ecm jammer, ... ?

Wat mij ook opviel was de geschifte reload speed van het board cannon :| bij mij gaat dat gewoon retetraag. Moet je reloaden voor je bullets op zijn? (+ extra "reload perk")
Nog niet zoveel ervaring met choppers aangezien meestal de kans niet krijg..
Beste perks zijn hoe je wilt vliegen. Je kan kiezen om zoveel mogelijk schade te doen of om zo lang mogelijk in de lucht te houden. Ervaren piloten kiezen altijd voor de eerste, dat is:

Pilot:
Guided rockets = goede dmg van ver
ECM = wat langere hoover tijd over gebied en goed tegen laserlock

Gunner:
Reload
Thermal
TV guided

Hier nog de Havoc ronde, niet bijzonder sspectaculair, wel een aantal leuke tv guided hits

YouTube: Battlefield 3: Bringing back BF2 memories on Wake Island MI-28 HAVOC footage (Gunner view).

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010

StrongArmLance

Endless flow

Ik level up, maar quit. Word mijn lvl terug gezet?

• Robbertjan94
  • Laatst online: 07-04 21:37
kristan schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:52:
Ik level up, maar quit. Word mijn lvl terug gezet?
Nee, behalve als de server crashed dan ben je je stats echt kwijt.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Robbertjan94 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:58:
[...]

Nee, behalve als de server crashed dan ben je je stats echt kwijt.
Ah, want ik quitte net dankzij een enorme baserape, ik stond niet eens slecht maar ik ben nog zelfde level, maar kan zijn dat de game nog niet is afgelopen

Ja zet zitten erbij

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 14-02-2012 09:06 ]

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
iemand de update al gekregen?

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
[quote][b]kristan schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:52:[/

[ Voor 55% gewijzigd door RSD1982 op 14-02-2012 09:34 ]

• priemt
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:44:
[...]

Beste perks zijn hoe je wilt vliegen. Je kan kiezen om zoveel mogelijk schade te doen of om zo lang mogelijk in de lucht te houden. Ervaren piloten kiezen altijd voor de eerste, dat is:

Pilot:

Gunner:
Reload
Thermal
TV guided
En wat gebruik je om zolang mogelijk in de lucht te blijven?
Mijn ervaring is dat ik al snel t loodje leg door een spervuur van de andere attackchopper en javelins...
Duiken achter bergen e.d. lost voor mij t probleem niet altijd op.

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:44:
[...]

Pilot:

Gunner:
Reload
Thermal
TV guided
Eh, thermal? |:( Thermal voegt echt weinig toe want er zijn geen nachtelijke vliegkaarten. In plaats van donkere tweebenige dingetjes op een lichte achtergrond zie je dan lichte dingetjes op een donkere achtergrond.
Neem dan Flares, zodat je net effe die ééne raket overleeft die door de ECM heen komt, of Zoom optics, als je blind bent of op 640x480 speelt.

Overigens is onze standaard combo:
Pilot: Laser spotter, ECM, Heat Seekers
Gunner: Maintenance, Flares, (Guided- of TV-) Missile
Maximale knalpower versus luchtdoelen en de laserdotter veroorzaakt op gronddoelen een regen van Javelins, zeker als je met je vaste squad speelt en ze informeert, en na verloop van tijd ontdekt de rest van je team ook wel dat er gedot wordt. De Guided Missile is handiger voor anti-air, maar de TV guided heeft het voordeel dat je achter een berg of gebouw kunt gaan hangen en à la Apache Longbow sneka attacks uitvoeren op tanks :D
Als je solo speelt dan is de guided rocket wellicht een betere pilot slot1 gadget, maar als teamplayer zeker niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 10:10 ]

• evilpin0
priemt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:59:
[...]

En wat gebruik je om zolang mogelijk in de lucht te blijven?
Mijn ervaring is dat ik al snel t loodje leg door een spervuur van de andere attackchopper en javelins...
Duiken achter bergen e.d. lost voor mij t probleem niet altijd op.
Dan zou de gunner stealth en flares mee moeten nemen. In het filmpje van de viper zie dat alle heat seekers missen door snel achter een berg te vliegen. Dit is een kwestie van gevoel, je wordt gelockt en gebruikt ECM, dan moet je al op zoek naar dekking en niet over extenden.

@KnetterGek
Ik vind thermal juist erg goed, je ziet alles meteen en zien is erop kunnen schieten. ECM werkt ook als flares alleen moet je inschatten waar de heat seeker vandaan komt zodat die door de witte rook wolk vliegt.

[ Voor 14% gewijzigd door evilpin0 op 14-02-2012 10:12 ]

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:10:
[...]
Dan zou de gunner stealth en flares mee moeten nemen.

@KnetterGek
Ik vind thermal juist erg goed, je ziet alles meteen en zien is erop kunnen schieten. ECM werkt ook als flares alleen moet je inschatten waar de heat seeker vandaan komt zodat die door de witte rook wolk vliegt.
Het punt is juist dat beide een counter-measure moet hebben om vijandelijk spervuur te ontkomen. En ik snap best dat je dingen wilt zien, maar zie je niet sowieso je doelen? Als ik op Wake Island opstijg van de carrier zie ik infanterie en voertuigen rijden zodra we een beetje omhoog zitten en kan ik gaan vuren. De minimale hoeveelheid zoom van de Thermal voegt daar niets aan toe en het hightlighten is schattig maar ook niet nodig, je ziet ze sowieso.

Dus ik blijf erbij dat je er weinig aan hebt, wat tegen het nut van flares echt niet opweegt. Als je met ECM het snelle piepen van een afgevuurde raket hoort ben je fucked. Als je flares hebt, en het is geen Javelin, dan kom je er nog prima van af. Zo overleven wij tripjes door het luchtruim boven zwaar vervuilde gebieden waar jij met je thermals elke tweede raket in je neus gepropt krijgt. Maximale schade doe je niet als je brandend en met de ventilator onder met mach 1 richting de grond vliegt ;)
roy-t schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:19:
Ah zoals ik al dacht kun je dus niet minder FPS hebben door een slechte/te zwakke voeding, ik vond dit al een raar verhaal. Pas dus altijd op met dit soort adviezen, zodadelijk is iemand weer 50,- armer voor niets.
Dan vraag ik me af waarom nvidia het tegenovergestelde beweert.

• JHas
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-07 09:42
Ik blijf vandaag zonder rede gekickt worden... Heeft iemand daar nog meer last van? Soms door punkbuster, soms door game. Heel vreemd want ik heb hem net helemaal laten checken door origin,,,

• JHas
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-07 09:42
Ha ik heb een code, iemand enig id? cked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'CaveaD' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupted File/Memory [98080696]
Pagina: 1 ... 90 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.