Terecht, echt zielig als je je eigen team uit gaat moorden omdat ze iets doen wat jou niet bevalt. Dan verdien je gewoon een perm ban.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

*voelt zich schuldig omdat hij ook al eens zijn team heft getrolled door teamgenoten plat te rijden op de basis, voor de fun*
Ik ga me absoluut niet mengen in het teamkill verhaal... :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik rijd die mafketels soms ook aan hoor, speel altijd harcore dus teamkill staat aan. ben je met een tank aan het rijden gaan de mensen voor je lopen, of staat er zo'n sniper voor je. Sorry hoor maar zo'n tank maakt herrie genoeg als je dan nog niet aan de kant gaat jammer dan

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 11:19
Wat ik soms heb is dat iemand teamkillt omdat ik iemand zijn kills aan het 'stealen' ben. :( gaat nergens over

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

brilsmurfffje schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:24:
ik rijd die mafketels soms ook aan hoor, speel altijd harcore dus teamkill staat aan. ben je met een tank aan het rijden gaan de mensen voor je lopen, of staat er zo'n sniper voor je. Sorry hoor maar zo'n tank maakt herrie genoeg als je dan nog niet aan de kant gaat jammer dan
Per ongeluk over een teammate heenrijden is natuurlijk wat anders dan express je teammates killen omdat ze van jou niet mogen wachten op een voertuig..

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Arnlith schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:29:
Wat ik soms heb is dat iemand teamkillt omdat ik iemand zijn kills aan het 'stealen' ben. :( gaat nergens over
ja vooral omdat als jij de kill niet hebt je vaak meer punten kan krijgen:
Kill assist 90
spotassist 20

totaal 110 :)
primusz schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Per ongeluk over een teammate heenrijden is natuurlijk wat anders dan express je teammates killen omdat ze van jou niet mogen wachten op een voertuig..
mwah ze lopen in de weg en gaan niet aan de kant en ik wil erlangs dus dan rijd ik er gewoon overheen, jammer maar helaas. Die voertuigen zijn om te pushen niet om vanaf een langeafstand kills te maken. Als je met een tank gewoon rushed dan kan je team er ook achteraan lopen en de rest killen. De tank trekt namelijk nogal wat aandacht. Bij de mcom jump je eruit en arm je. Instappen en iedereen die als een kip zonder kop komt aanrennen afknallen. Als je team dan ook dichterbij is kunnen ze hem nooit meer disarmen.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:56

StrongArmLance

Endless flow

BeefHazard schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:59:
Prachtig. Krijg net een kick vanwege baseraping. Niet op het andere team, nee op mijn eigen team. Word altijd flink gek van al die basecampers dus ik besloot ze eens uit te roeien. Met prachtige teksten in de chat tot gevolg.
Baas.

Doet me denken aan deze antihelden bazen actie:

Geen team kill, maar wel een enemy kill :)
Is een soort, tja melee of roadkill :)

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 12-02-2012 14:10 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat zijn MAV's irritant zeg :{ Het gemak waarmee je te roadkillen bent is echt insane... vliegt er net 2 keer heel zachtjes een tegen me aan: dood. Potje met 64 man en ik zie binnen 30 seconden 12 MAV's voorbij komen, wtf... de meeste relaxte servers die ik in m'n favo list had zijn er alweer af :(

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Dat heeft toch helemaal niets met de servers te maken....
Tja zodra mensen wat spelers tegenkomen die niet spelen zoals ze zouden 'moeten' spelen gaat iedereen gelijk op de servers zeiken. Zelfde als mensen verliezen, dan is het meteen een hacker server.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cartman!
  • Niet online
Veel servers in m'n fav list hadden strikte regels maar op de een of andere manier zijn er nooit admins of werken die scripts niet. Dan ligt het toch aan de server.
Ach, of je moet jezelf gewoon niet door een MAV laten killen. Gebeurt toch alleen als je ligt te campen of absoluut niet op let.

• Cartman!
  • Niet online
Als er continu 10 MAV's om je heencirkelen dan kun je weinig meer doen dus dat heeft niks met campen of opletten te maken.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

uit de lucht knallen die hap
http://battlelog.battlefi...ore-Rush-B2K-200-Tickets/

Dat vindt ik echt een goede server, die draaien ook een stemscript waardoor je kan bepalen wat de volgende map is. Ook speelt er een redelijk vast groepje mensen die goed samenspelen zonder dat ze in een clann zitten. Server heeft ook veel tickets dus meestal wordt er wel een deel van de Mcoms opgeblazen
Nog nooit vermoord door een MAV en dat ga ik zou houden. Ik hoor ze gewoon met mijn headset en vlak voordat ze me proberen te vermoorden ga ik liggen of opzij en schiet ze kapot als ze voorbij komen. :P

Kom maar op bush wookiez. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-11 08:33

codex

Geen OpenAI agent :)

MAV kills maak je inderdaad meestal bij mensen die stilstaan. Ik gebruik de MAV om mensen te killen die mijn doorgang of dat van het team of de squad belemmeren. Verder is het als radar bizar handig, loop je met de squad richting gebouwen waarin vijanden verscholen kunnen zitten. Als je exact de positie hebt is het makkelijk om mensen te killen. Ik heb wel het idee dat iemand die stilzit niet wordt gespot, dus wat dat betreft is het visuele aspect van belang. En dan kan je er nog allerlei spul als vijandelijke MAV's en spawnbeacons mee slopen. Los van het simpele spotten uiteraard.

Maar(!) niet gebruiken op airmaps! Airmaps = soflam, tenzij er daarvan genoeg staan.
Zit bijna aan 100 uur playtime, en ben in die tijd nog maar 1 keer door een MAV en 1 keer door EOD bot gekilled.
Als je je daar toch aan irriteert, doe je iets serieus fout... Gewoon meer bewegen en gekilled worden door die zaken wordt onmogelijk ;)

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
Asgaro schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:28:
Zit bijna aan 100 uur playtime, en ben in die tijd nog maar 1 keer door een MAV en 1 keer door EOD bot gekilled.
Als je je daar toch aan irriteert, doe je iets serieus fout... Gewoon meer bewegen en gekilled worden door die zaken wordt onmogelijk ;)
dit!

iRacing Profiel - Race Rig

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 18:19
Misschien een noobvraag: Aan het einde van een potje komt het zeer vaak voor dat als ik win ik het 'zielige' muziekje hoor en verlies de themesong. Soms gaat het wel goed, en soms hoor ik het 'bijna verlies/win' muziekje de hele tijd in de after-action. Ook worden mijn camo's niet onthouden, waardoor ik dus eigenlijk altijd met standaard kleuren speel (wapens + gadgets worden wel onthouden). Is dit normaal/ is hier een oplossing voor?
tobitronics schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:29:
Misschien een noobvraag: Aan het einde van een potje komt het zeer vaak voor dat als ik win ik het 'zielige' muziekje hoor en verlies de themesong. Soms gaat het wel goed, en soms hoor ik het 'bijna verlies/win' muziekje de hele tijd in de after-action. Ook worden mijn camo's niet onthouden, waardoor ik dus eigenlijk altijd met standaard kleuren speel (wapens + gadgets worden wel onthouden). Is dit normaal/ is hier een oplossing voor?
Zijn allemaal bugs waar DICE als het goed is van weet.
Asgaro schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:28:
Gekilled worden door een MAV of EOD bot. :N
You noob, beweeg dan meer. :P (tweakers moet eigenlijk een troll smiley hebben maar ik denk dat dat uit de hand zou lopen)

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-02-2012 21:42 ]

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Kan niet wachten op de DLC aankondiging deze week =D
Iemand al enig idee wat het zal inhouden?

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:03
De geruchten waren dat het een all-American DLC zou worden, met maps in steden zoals New York en San Francisco (of was het nou LA).

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Zo vandaag voor het eerst een chopper gekilled met behulp van de repair torch :/. Idioot ging met de chopper door de tunnel in Damavand Peak, rennend met de repair tool uit achter hem aan (had verder alleen een Javelin) en uiteindelijk dan lang genoeg bij hem gebleven voor de fijne tekst 'vehicle disabled' waarna hij tegen een pilaar botste en ontplofte, dit leverde me een roadkill op voor de piloot (die zal wel geprobeerd hebben uit te stappen).

:D verder ging het shit, maar ach.

~ Mijn prog blog!

marko77 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 16:46:
[...]

dat werkt dus niet op hardcore mode he ;) Het valt me overigens sowieso op dat er hier veel spelers zijn die niet HC spelen. Is het omdat dat moeilijker is en je dan minder stats kunt padden?
Zullen we de discussie tussen HC/Normal maar niet nog een keer aanzwengelen op GoT? HC bevordert een manier van spelen die mij persoonlijk niet aanspreekt, maar gelukkig is iedereen helemaal vrij om te spelen hoe hij/zij het liefste wil.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

De igla/stinger moet echt beter worden tegen choppers, net een heel potje conquest geprobeerd, 0 uit de lucht.

---RAWE CEEK!!!---

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kwam net een leuke bug tegen.

Ik ga dood en op het laatste moment wordt ik gehealed. Alleen was het spawn menu al geopend. Nu was ik in leven maar kon niets doen omdat het spawnmenu er was. Ik kon niet verder spelen maar kon ook niet spawnen. Leuk als je net bovenaan staat op een 64 man server :(
PilatuS schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:10:

Ik ga dood en op het laatste moment wordt ik gehealed. Alleen was het spawn menu al geopend. Nu was ik in leven maar kon niets doen omdat het spawnmenu er was. Ik kon niet verder spelen maar kon ook niet spawnen. Leuk als je net bovenaan staat op een 64 man server :(
Die zat ook al in BFBC2. :/

• Zerosum
  • Laatst online: 18-11 08:22
The Dark Side:
Tsurany schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:07:
Mehehehehe hardcore server joinen, mensen met smoke teamkillen, dan reviven en direct knifen. Zijn ze permanent dood en het is zo rageopwekkend :D
The Right Side:
Tsurany schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:10:
Terecht, echt zielig als je je eigen team uit gaat moorden omdat ze iets doen wat jou niet bevalt. Dan verdien je gewoon een perm ban.
Welkom terug Tsurany :+

Of..... heb je een gespleten persoonlijkheid?

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ongetwijfeld heeft Mr. T. hier weer een antwoord op hoor :) ook al staan beide beweringen / uitspraken haakser dan haaks op elkaar :)

Steam || Diablo 3

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:19
Cartman! schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:36:
Wat zijn MAV's irritant zeg :{ Het gemak waarmee je te roadkillen bent is echt insane... vliegt er net 2 keer heel zachtjes een tegen me aan: dood. Potje met 64 man en ik zie binnen 30 seconden 12 MAV's voorbij komen, wtf... de meeste relaxte servers die ik in m'n favo list had zijn er alweer af :(
Je hoort een stofzuiger, kijk om je heen, schiet hem neer, done.

Mijn YouTube

En dat is waarom ik me erbuiten hou...

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 09:29
Zerosum schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:21:
The Dark Side:

[...]

The Right Side:

[...]

Welkom terug Tsurany :+

Of..... heb je een gespleten persoonlijkheid?
Touche! Was ook het eerste waar ik aan moest denken :')

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Typische Gamer, als ik het doe is het leuk, als iemand anders het bij mij doet is het verschrikkelijk.

---RAWE CEEK!!!---

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

En bij hem is dat nog 10 keer erger. Een beetje een god-complex die knul.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat heeft iedere Admin, comes with the job you might say...

---RAWE CEEK!!!---

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Niet iedereen over een kam scheren en niet op de man, laten we het gezellig houden.
Elkaar afmaken doen we online hier babbelen we gezellig :)

/me schuift een appelsapje naar NoFearCreations

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 02:45

Yor

Yor1313#2571

brilsmurfffje schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:30:
Niet iedereen over een kam scheren en niet op de man, laten we het gezellig houden.
Elkaar afmaken doen we online hier babbelen we gezellig :)

/me schuift een appelsapje naar NoFearCreations
Appelsap............ >:) >:) >:) >:) >:)

I see what you did there....

http://yor.minitroopers.com

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

*Doet u maar een sinaasappelsapje.

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:20:
Dat heeft iedere Admin, comes with the job you might say...
Dat is dus echt gelul, ken jij ook maar een van de GoTBF3 admins?

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Net 3 kills 1 shot met M98B! 2 daarvan waren geen headshot, dus had erg veel geluk. :D
Dit wordt terug een leuke discussie zo te zien! Als ik morgenavond thuiskom, verwacht ik terug 4 pagina's vol met heen en weer gemekker. Ik ben benieuwd :Y
Round 1: Tsurany vs ...
START!

Verwijderd

Hey gasten!

Ik ben bezig geweest met het samenstellen van een gaming PC en vroeg me af of jullie een kijkje zouden kunnen nemen naar mijn video. Hierin showcase ik de verschillende onderdelen die ik heb gekocht.

Laat me weten wat jullie hiervan vinden. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CXiyJclr0_Y]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 00:16:
Hey gasten!

Ik ben bezig geweest met het samenstellen van een gaming PC en vroeg me af of jullie een kijkje zouden kunnen nemen naar mijn video. Hierin showcase ik de verschillende onderdelen die ik heb gekocht.

[video]
hey gast
ga eens hier kijken:
Het BF3 hardware topic
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 00:16:
Hey gasten!

[video]
Leuke video terug ;)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:01

Die bug ben ik jammer genoeg al tientallen keren tegengekomen... :(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Ik had hier een keer een geinige variant op. Ik was net buiten het speelveld en werd toen neergeschoten. Een teammaat kon mij nog wel reviven en vervolgens loop ik de hele tijd rond met die blauw grijze waas over m'n scherm. Ik had het idee dat ik even tijdelijk kleurenblind was.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 16:08
Tjoekie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:30:
[...]

Ik had hier een keer een geinige variant op. Ik was net buiten het speelveld en werd toen neergeschoten. Een teammaat kon mij nog wel reviven en vervolgens loop ik de hele tijd rond met die blauw grijze waas over m'n scherm. Ik had het idee dat ik even tijdelijk kleurenblind was.
Dit had ik terwijl ik een MAV aan het besturen was, MAV buiten de map en dus zwart/wit beeld.
Na revive bleef alles zwart/wit.
Vaak helpt naar het menu en weer terug Esc'en wel. In ieder geval een vrij irritante bug.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Is er nou al meer bekend over die februari patch afgezien van de ietwat bevestigde rumors? Ik vind t maar belachelijk lang duren, lekkere lome support weer.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 16:08
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:57:
Vaak helpt naar het menu en weer terug Esc'en wel. In ieder geval een vrij irritante bug.
Dit hielp helaas niet.
Volgens mij heb ik uiteindelijk nogmaals met een MAV buiten de map gevlogen en weer terug gegaan. Dit zorgde ervoor dat alles weer kleur kreeg.

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
mhoogendam schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:43:
[...]

Dit hielp helaas niet.
Volgens mij heb ik uiteindelijk nogmaals met een MAV buiten de map gevlogen en weer terug gegaan. Dit zorgde ervoor dat alles weer kleur kreeg.
Ik heb alle varianten al gehad, heel vervelend. Denk je yes! ik ben net optijd gerevived is het eigenlijk te laat en moet je vragen aan de admin of ie je killed...

Ik heb ook de rumor gehoord dat als je wordt gerevived in enemy (10 sec) zone dat die timer weggaat?

En met de mav als je in enemy (10) sec zone vliegt en hij gaat bv tot 3 ( de timer) en je gaat eruit en er weer in is de timer weer op 10 >:) ---> Zoveel kills door gemaakt!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dat is logisch, dat is in alle BF games zo :)

• Ossi
Iemand zin om wat co-op te doen? Heb 4 van de 6 missies gedaan.
Wel graag via TS of Skype.

Invite me maar: Ossi2k11 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ossi op 13-02-2012 10:39 ]

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:51
van het weekend eindelijk mn SQDM matches gehaald!! ben ik blij dat ik klaar ben met die mode, wat een faal zooi is dat toch. Zit er iemand te ragen omdat ik in zo een light tank dinges rijd (naam kwijt:P) gaat ie maar rpg's spammen van een afstand, ren naar hem toe en kill hem met een repair torch...ben ik een hacker volgens hem -.- nooit meer SQDM!!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ossi schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:39:
Iemand zin om wat co-op te doen? Heb 4 van de 6 missies gedaan.
Wel graag via TS of Skype.

Invite me maar: Ossi2k11 :)
ik wil zodadelijk wel coop doen moet ook nog 2 missies
denk rond een uur of half 12, ga dan wel op teamspeak

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:37
Onderweg naar CQ Metro 64

http://i.imgur.com/HQ7a1.jpg

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 05:47

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Steam || Diablo 3

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 19:34

Metro2002

Memento mori

Hoe realistisch is het om tot 2 keer toe uit een vliegende helicopter gesniped te worden (en dan echt vliegen he, niet ergens hoveren). Aimbot of what. :X

Valt me wel op dat er tegenwoordig heel veel kicks komen met de melding: kicked because of multihack of kicked because of cheats etc. Goed dat ze er echt actief op controleren nu.

Gister een paar leuke potjes conquest gedaan: métro en kharg island. Vooral metro is best leuk als het lekker druk is >:) Lekker raggen. Alleen jammer dat er ALTIJD mensen zijn die hun M320 of RPG niet thuis kunnen houden ook al is het niet toegestaan op een server, alleen zijn sommige admins niet zo vlot met reageren :/

De métro map loopt bij mij trouwens het minst soepel van alle maps, hebben meer mensen daar last van of is mijn hardware gewoon echt te oud :P (AMD Phenom X3 @ 3Ghz, ATI 4850 512MB en 4GB mem) De rest van de maps loopt prima ( > 30fps) maar métro loopt ergens tussen de 15 en 20fps, zeker als het druk is valt de framerate behoorlijk omlaag. :/ (zeker in de tunnelbuizen zelf)

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Toen ik nog met een e8400 (@4Ghz) zat merkte ik wel dat metro en grand bazaar trager liepen dan de ruimere maps.
Ik moet alleen wel bekennen dat ik toen ook een voeding had die eigenlijk te kort schoot.

Daarna ben ik overgestapt op een Q9450 (@ 3.2) en een 700W voeding en merk niet veel verschil tussen de maps, maar ik kijk ook niet echt naar de fps, omdat ik geen zin heb om het steeds aan te zetten.

Specs:
P45 chipset
Q9450 @ 3.2
8GB DDR2-800
5870 1GB
700Watt voeding

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Metro2002 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:15:
Hoe realistisch is het om tot 2 keer toe uit een vliegende helicopter gesniped te worden (en dan echt vliegen he, niet ergens hoveren). Aimbot of what. :X

Valt me wel op dat er tegenwoordig heel veel kicks komen met de melding: kicked because of multihack of kicked because of cheats etc. Goed dat ze er echt actief op controleren nu.
Ja valt mij ook op. Wel goede zaak mits het inderdaad goed gedetecteerd kan worden.
BertusB404 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:20:
Toen ik nog met een e8400 (@4Ghz) zat merkte ik wel dat metro en grand bazaar trager liepen dan de ruimere maps.
Ik moet alleen wel bekennen dat ik toen ook een voeding had die eigenlijk te kort schoot.

Daarna ben ik overgestapt op een Q9450 (@ 3.2) en een 700W voeding en merk niet veel verschil tussen de maps, maar ik kijk ook niet echt naar de fps, omdat ik geen zin heb om het steeds aan te zetten.

Specs:
P45 chipset
Q9450 @ 3.2
8GB DDR2-800
5870 1GB
700Watt voeding
Zie niet helemaal hoe de voeding effect heeft op je FPS tenzij je vanwege gebrek aan vermogen minder kon overklokken. :?

[ Voor 40% gewijzigd door Help!!!! op 13-02-2012 11:23 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De hackers gaan op een gegeven moment vanzelf weg, in het begin was het bij BC2 ook heel erg met de hackers. Na een tijdje zien ze er denk ik de lol er zelf ook niet meer van in en kom je ze niet meer tegen

• Ossi
brilsmurfffje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:49:
[...]

ik wil zodadelijk wel coop doen moet ook nog 2 missies
denk rond een uur of half 12, ga dan wel op teamspeak
Ben je al zo ver? :)

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Wat een zeikavond had ik gisteren zeg. Eindelijk in 2 weken weer even een uurtje gevonden om te gamen. Join ik in 10 minuten 3 games waar ik de wedstrijd verloor haha. Dat ging snel. Lekker voor mijn gemiddelde ook. 1 was zelfs al na 5 seconden dat ik joinde een lost. Daarna merkte ik vooral op dat bij iedereen de mappen middels wel in de vingers zitten, want het rapen lijkt ook een feit geworden. In 2 rondes was ik een game lang compleet afhankelijk van 1 spawn plek, welke onder vuur werd genomen door mortieren, tanks, snipers en los lopende fraggers. Er was geen houden aan. Een waar CoD flashback ging er door mijn gedachten. Jammer.. na 1 uur gamen was ik er ook een beetje klaar mee..Misschien toch maar eens stoppen met die 64 player servers.

Mijn portfolio op Instagram

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 13:43

mrsar

waar een sar is,is een wodka

64 speel ik al tijden niet meer,meestal hou ik het bij 32,die heeft voor mijn (zie de mijn ;) ) gevoel de beste balans

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Zerosum
Mu.siQ schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:38:
Is er nou al meer bekend over die februari patch afgezien van de ietwat bevestigde rumors? Ik vind t maar belachelijk lang duren, lekkere lome support weer.
De EA forums staan er ook bol van, er is totale radiostilte. Het enige bericht is: het komt er aan....

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
De commo rose heeft een overhoul gekregen. "Need ammo" en "Need medic" achtige commands zullen er wel eindelijk bij komen.
http://bf3blog.com/tag/commo-rose/

Daarnaast verlies je niet meer de lock met een stinger als iemand flares deployed:
https://twitter.com/#%21/Thylander/status/166244973522587648

-PS3 krijgt een hoop VOIP fixes.
-Mortars kan je niet meer deployen in de buurt van een spawn area.
-MCOM defender ribbon wordt makkelijker om te halen.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

wat ik trouwens nog wilde melden. 5 rondjes gespeeld, 3 cheaters in de game.. wtf?

Mijn portfolio op Instagram

Verwijderd

RoyK schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:15:
wat ik trouwens nog wilde melden. 5 rondjes gespeeld, 3 cheaters in de game.. wtf?
Kom dan eens een kijkje nemen op onze server!

Wij hebben 24/7 admins die paraat staan voor de spelers op de server. Gecombineerd met een GGC stream hebben hackers vrijwel geen kans!

Het zou hartstikke gaaf zijn als er meer tweakers op de server komen: hoe meer nederlanders en belgen hoe meer lol! :)

http://battlelog.battlefi...ickets-Active-Admins-GGC/

• AdmiralSnipe
Robbertjan94 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:16:
[...]
En met de mav als je in enemy (10) sec zone vliegt en hij gaat bv tot 3 ( de timer) en je gaat eruit en er weer in is de timer weer op 10 >:) ---> Zoveel kills door gemaakt!
Eeerm, dat is geen bug... :o

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 19:34

Metro2002

Memento mori

Schnoop schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:12:
De commo rose heeft een overhoul gekregen. "Need ammo" en "Need medic" achtige commands zullen er wel eindelijk bij komen.
http://bf3blog.com/tag/commo-rose/

Daarnaast verlies je niet meer de lock met een stinger als iemand flares deployed:
https://twitter.com/#%21/Thylander/status/166244973522587648
Dat is toch het hele idee van flares :?

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Flares is om de afgevuurde raket te misleiden, de lock hoort dan gewoon te blijven.

---RAWE CEEK!!!---

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
ECM voor de lock flares voor de raket inderdaad.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:08

-tom-562

Oliesjeik

Eindelijk. Hebben die stingers ook eens nut.

Vaak bu'j te bang!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Help!!!! schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:21:
[...]
Ja valt mij ook op. Wel goede zaak mits het inderdaad goed gedetecteerd kan worden.

[...]

Zie niet helemaal hoe de voeding effect heeft op je FPS tenzij je vanwege gebrek aan vermogen minder kon overklokken. :?
Toen ik mn quad erin deed met dezelfde voeding, haperder bf3 als een malle, 700 watt er in gedaan, en draaide perfect.
Op eenof andere manier ging de videokaart gewoon minder zn best doen denkik.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Een videokaart zal gewoon trager werken als hij minder vermogen krijgt dan hij nodig heeft. Zo kan je dus ook eenvoudig merken of je voeding wel krachtig genoeg is.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BertusB404 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:24:
[...]

Toen ik mn quad erin deed met dezelfde voeding, haperder bf3 als een malle, 700 watt er in gedaan, en draaide perfect.
Op eenof andere manier ging de videokaart gewoon minder zn best doen denkik.
Als het daarvoor niet haperde, dan zal je misschien net op de grens van je voeding geopereerd hebben. Die quadcore heeft een iets hogere TDP dan de E8400.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Dus die patch komt echt nog uit? :P
En hopelijk zijn die stingers dan eindelijk eens nuttig.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
DanielWW2 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:46:
Dus die patch komt echt nog uit? :P
En hopelijk zijn die stingers dan eindelijk eens nuttig.
En de choppers eindelijk eens gelijk aan mekaar.

+ de tientallen andere puntjes...

[ Voor 6% gewijzigd door Facenoise op 13-02-2012 13:53 ]

is er nog iets bekend over een nieuwe DLC ? ben een week uit de running geweest ;) dus als mensen nog nieuwtjes hebben, dan stel ik dat zeer op prijs, voordat ik alle 100 pagina's moet terug kijken in de hoop dat er iets staat ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Laatste Battlefield tweet:

Minor PC Update releasing tomorrow 8 am UT: http://battlelog.battlefi...view/2832654778817797165/

• priemt
  • Niet online
Zh1nto:
We are releasing a minor PC update that aims to improve general performance and stability and solve some reproducible crash issues. The update also includes support for the upcoming Intel “Ivy Bridge” product line and performance improvements on AMD Radeon 7xxx series graphics cards .
List of issues fixed:
Support for Intel’s new Ivy Bridge product line (as yet unreleased)
Fixes for two reproducible client crashes:
Oilfields- Conquest Large – Fixed a client crash when users spawn in certain vehicles.
Canals - Rush – Fixed a client crash at the 2nd set of mcoms if the player drives a vehicle into the vicinity of the exploding rocket battery.
AMD Radeon 7xxx series performance improvements
This minor fix is releasing on the 14th February, 8AM UT. This download will be via Origin.

We would also like to inform the community that we have several ongoing developments with regards to balance and gameplay, performance, stability and the overall feature set that will be announced in the coming weeks.
bugfixes... altijd goed, maar had wel wat meer verwacht

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
erikvandenberg schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:52:
[...]

En de choppers eindelijk eens gelijk aan mekaar.

+ de tientallen andere puntjes...
Wordt de havoc aangepast? Link?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
evilpin0 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:25:
[...]

Wordt de havoc aangepast? Link?
Iemand heeft ergens in zijn sig alle opkomende bugfixes. Wie dat is weet ik niet meer maar ik weet 100% dat ik dat gelezen heb! De havoc wordt aangepast naar de viper(niet andersom). Was ook een twitter bericht, misschien dat iemand hier weet wie het was?

• priemt
  • Niet online
erikvandenberg schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:27:
Iemand heeft ergens in zijn sig alle opkomende bugfixes. Wie dat is weet ik niet meer maar ik weet 100% dat ik dat gelezen heb!
Dat is Asgaro
En hier is zijn changelist post:
Asgaro in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

Maar dit is dus niet dezelfde patch, die zal later komen

[ Voor 22% gewijzigd door priemt op 13-02-2012 14:33 ]

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Had liever gezien dat de main gun van de havoc meer damage doet tegen choppers.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

[...]

Iemand heeft ergens in zijn sig alle opkomende bugfixes. Wie dat is weet ik niet meer maar ik weet 100% dat ik dat gelezen heb! De havoc wordt aangepast naar de viper(niet andersom). Was ook een twitter bericht, misschien dat iemand hier weet wie het was?
De verwachte fixes. Groot deel is onbevestigd of komt pas in veel latere patches.

• Zerosum
Op zich leuk deze minor patch, heb zelf een 7970 waar dus meer performance voor komt, maar de aankondiging dat de rest pas in de "coming weeks" komt is een tegenvaller. Ben benieuwd of ze Feb uberhaupt nog halen, het duurt wel weer erg lang allemaal.
[...]

Hier onderaan dus ;)

Damn, tzit weer goed tegen. In de ene na de andere server wordt ons team geraped. En team switching doe ik niet want dat is nog meer lame.
Zo kan ik nooit mn W/L ratio van 0.81 opkrikken... Gelukkig dat mn SPM wel nog stijgt, dus aan mij zal het niet liggen. >:)

Verwijderd

Zerosum schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:36:
Op zich leuk deze minor patch, heb zelf een 7970 waar dus meer performance voor komt, maar de aankondiging dat de rest pas in de "coming weeks" komt is een tegenvaller. Ben benieuwd of ze Feb uberhaupt nog halen, het duurt wel weer erg lang allemaal.
Nu is er toch al niets te klagen met de 7970 met alles op max,
Draait bij mij super soepel met alles om Ultra etc etc.
maar weer paar procentjes winst bovenop de patch van 25-1 van AMD, meer is altijd beter :)

vind het alleen jammer dat ze echte bug zoals die MAV lift er niet eens uit halen.
dat vind ik belangrijker als 3% winst op grafisch gebied...

Verwijderd

Schnoop schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:12:

-Mortars kan je niet meer deployen in de buurt van een spawn area.
Die snap ik niet. Zelfs al bedoelen ze alleen uncap areas, dan nog vind ik het maar huilerij. Als er een mortar in z'n spawn zit te campen, dan pak je ook een mortar en blaas je z'n kop eraf. 1-shot kills, je krijgt 'm mooi te zien op de radar... Ik zie het probleem niet.

• Zerosum
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:41:
[...]

Nu is er toch al niets te klagen met de 7970 met alles op max,
Draait bij mij super soepel met alles om Ultra etc etc.
maar weer paar procentjes winst bovenop de patch van 25-1 van AMD, meer is altijd beter :)

vind het alleen jammer dat ze echte bug zoals die MAV lift er niet eens uit halen.
dat vind ik belangrijker als 3% winst op grafisch gebied...
Met alles op ultra op 1920*1080 is ie toch een klein beetje sluggish bij mij met framedrops op de B2K mappen naar onder de 50 (average wel lekker 70+) dus elke improvement pak ik graag mee :)

De rest van de fixes duurt dus gewoon nog even, ben blij dat ze in ieder geval eindelijk eens wat melden ipv die radiostilte.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

de beste grafische patches komen denk ik toch wel van AMD zelf via een driver update
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:41:
[...]
Die snap ik niet. Zelfs al bedoelen ze alleen uncap areas, dan nog vind ik het maar huilerij. Als er een mortar in z'n spawn zit te campen, dan pak je ook een mortar en blaas je z'n kop eraf. 1-shot kills, je krijgt 'm mooi te zien op de radar... Ik zie het probleem niet.
Battlefield is geen game waarbij de counter voor iets enkel hetzelfde wapen is. Je moet dus perse respawnen met een mortar en anders kan je niks. Bovendien ziet die ander dat direct, vuurt een shell op jou af en verplaatst zelf weer.

• AdmiralSnipe
Haha, net mooi potje op Wake Island.
Zat helft van de ronde vet te kloten, beetje verschillende handguns uittesten enzo dus stond ergens onderaan met 8-7 ofzo.
Pak ik op de helft van de tickets een tank uit een base die we gecapped hadden en rij daarmee naar een enemy base.
Moord met de tank eerst die hele base uit waarna ik uit de tank sprong (stond in de hens).
Wou de base cappen maar dat lukte niet want er spawnden de hele tijd enemies.
Ik liep daar door die base te sprayen met AEK silenced + G18 silenced dus ze wisten steeds net niet waar ik was.
Na ong. 5 minuten (en iets van 30 kills later) in die base werd ik uiteindelijk toch nog gekilled.

Keek op het scoreboard, stond ik opeens bovenaan! 8)7
Was in iets van 10 minuten van beneden opgeklommen tot MVP. O-)

Toch vind ik het jammer dat ik dat soort momenten nooit op film vastleg (film eigg nooit). ;w

http://battlelog.battlefi...how/21039128/1/336464702/

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Wat is davamand peak toch een hel als attacker bent en een klote team hebt. Echt niet te doen.
Enige kans is een jeep die je in het vijandelijke kamp parkeert, het probleem is dat iedereen dan weet waar je bent.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Nice, 32p Conquest is nog leuk :)
Zonet eerste keer gespeeld en dit wist ik niet: de vlaggen staan anders dan bij 64p Conquest!
Wel logisch natuurlijk maar had die game mode nog niet gespeeld.

En je kan nu als individu meer invloed hebben in een match. :) In 64p in dat hopeloos!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Battlefield is geen game waarbij de counter voor iets enkel hetzelfde wapen is. Je moet dus perse respawnen met een mortar en anders kan je niks. Bovendien ziet die ander dat direct, vuurt een shell op jou af en verplaatst zelf weer.
De meeste mortar-campers zijn niet hit 'n run ingesteld, anders zouden ze niet campen. Met een mortar zou je voortaan dus midden op het slagveld moeten gaan zitten? Op sommige maps kan dat, op andere (seine, bazaar) totaal niet. Dan kan de game ook gelijk 'gratis kill over 50 meter' aangeven bij de tegenstanders.
Niet dat ik vaak met mortars speel, maar soms is het gewoon heel handig. Zeker als het spel redelijk vast zit, of als attackers in rush, is het handig om de vijand wakker te schrikken. Als je niet te lang stil blijft zitten, is de kans dat je er door vermoord wordt nog eens klein ook.
Sinds wanneer is buiten de deployment midden op het slagveld? Ze willen ontmoedigen day mortars in hun deployment schuilen waar niemand ze kan raken tenzij ze zelf een mortar gebruiken.

Pagina: 1 ... 89 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.