Nickname KasPlantje.
YouTube: Bad Luck Heavy Weapons Guy - Battlefield 3 64 Player Metro
Waarschijnlijk een van u toetsen die blijft hangen, alt/shift ofzo, heb ook al zulke zaken meegemaakt (pc technieker) en als ze de eerste keer met zo een probleem langs komen is het toch even zoeken.
Als je nog ergens een andere pc hebt waarvan je het keyboard kan gebruiken zal het wss opgelost zijn
[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 10-02-2012 10:37 ]
begin er langzaam toch wel beetje door de irriteren als je joined en of je zit alleen in een squad of gewoon de hardst faalende. Iemand die misschien een server weet speciaal voor de assignment?
hahhahaPetertje750 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:32:
Zou dit Zoltan zijn achter z'n pc denkend aan Tsurany?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
[...]
Ik zeg enkel dat de balans tussen infanterie en voertuigen niet is wat het zou moeten zijn. En meerdere mensen delen die mening, het is gewoon zo. Alleen voertuigonly spelers zeggen het tegendeel omdat ze nerfs vrezen aangezien ze dan niks meer kunnen.
En ja daarnaast is het zeer maar dan ook zeer triest hoeveel honderden uren, ( sommigen zitten al aan ruim 600 uur ) in een spel steken. Dan weet ik al precies genoeg over die persoon en wat voor leven die heeft, uhm laat me eens denken ?? Ohja geen.....
Aan mijn skills mist helemaal niks want als ik " gedwongen " kies voor engineer scoor ik ruim en eindig altijd hoog, alleen is dat niet het enige wat ik wil doen op voertuigen jagen... Ik wil gewoon in mijn vrije uurtjes in de drukke week af en toe lekker een potje of 2 knallen, maar vaak word dat nu verpest door spawnrape en dominatie van de map door voertuigen..
Ik heb ca 24.000 kills
12.000 in voetuigen
12.000 als infanterie
En ik kan je zeggen dat de balans goed is. Er zijn bepaalde situaties waarin voertuigen kunnen doorbreken en de game kunnen winnen. Echter moet hier voorbereidend werk voor gedaan worden. Bovendien zijn de javelins best zwaar irritant voor voertuigen, infanterie is gewoon sterk. 1 RPG achterop een tank is disabled, betekend dat die vroeg of laat moet uitstappen om te repairen en dat na 1 RPG.
Ik ken idd spelers die alleen maar voertuigen spelen…achja laat ze lekker met wat sluwheid en logische denken kun je ze meestal wel pakken. Bovendien zit er een infrantry only mode in.
oops dubbelpost, koffie moet nog gaan werken
Ik vind het embleem van mijn platoon toch mooierAdmiralSnipe schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:27:
Heb een aantal keren mijn {Shot}Sniper platoon embleem veranderd.
Heb nu net een gemaakt die ik er wel netjes uit vind zien.
Lijkt een of andere shady baas in te zitten die me ergens van bekend voor komt (lijkt trouwens ook wel een beetje op Darth Vader), maar ik weet niet waarvan?!?
Iemand anders die weet waar dit op lijkt??
Of is het toch alleen een Darth Vader lookalike, iunno.![]()
http://battlelog.battlefi...toon/2832655241008884648/
http://battlelog.battlefi...toon/2832655240991750678/
Zeker ook een female NE in wow?Fonta schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:19:
[...]
Ik vind het embleem van mijn platoon toch mooierhaha
Ga dan op infantry only servers spelenSkybullet schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:10:
[...]
Ik zeg enkel dat de balans tussen infanterie en voertuigen niet is wat het zou moeten zijn. En meerdere mensen delen die mening, het is gewoon zo. Alleen voertuigonly spelers zeggen het tegendeel omdat ze nerfs vrezen aangezien ze dan niks meer kunnen.
En ja daarnaast is het zeer maar dan ook zeer triest hoeveel honderden uren, ( sommigen zitten al aan ruim 600 uur ) in een spel steken. Dan weet ik al precies genoeg over die persoon en wat voor leven die heeft, uhm laat me eens denken ?? Ohja geen.....
Aan mijn skills mist helemaal niks want als ik " gedwongen " kies voor engineer scoor ik ruim en eindig altijd hoog, alleen is dat niet het enige wat ik wil doen op voertuigen jagen... Ik wil gewoon in mijn vrije uurtjes in de drukke week af en toe lekker een potje of 2 knallen, maar vaak word dat nu verpest door spawnrape en dominatie van de map door voertuigen..
Dat jij je aangevallen voelt hierdoor , sja... over wie zegt dat dan wat ?
En trouwens, hoe eerlijk zou het zijn als......
- een tank na 1 RPG (waar dan ook op de tank) meteen disabled was?
- een chopper na 1 Stinger meteen destroyed was?
Als je slim bent en met je RPG omloopt, schiet op de achterkant van de tank, heb je meteen een disable. Hierdoor ontstaat er meteen paniek in de tank. OF er stapt iemand uit, welke je makkelijk neer kan schieten. OF je schiet nog een RPG en je haalt de tank meteen neer. De tank hoort namelijk geen lock of niks van een RPG.
Roepen dat voertuigen overpowered zijn is alleen van kracht als je het over de jeeps hebt diet niet kapot zijn na één rake raket
Verder zijn alle vehicles enorm goed te counteren (C4, SOFLAM, JAVELIN, RPG, SMAW, VEHICLES). Plus je kan ervoor kiezen om de voertuigen uit de weg te gaan. Ik snap je probleem echt niet. Dus ja, het spijt me dat ik het moet zeggen, maar het komt voor een deel wel door je inzicht....
Maar ECM werkt ook als flares alleen wat minder efficiënt. Als er heatseekers naar je onderweg zijn en je zorgt dat de heatseekers door de ECM “flare” heen gaan dan missen ze. Je moet wel de baan van de heat seeker inschatten, vaak werkt het door weg te vliegen de heat seeker komt van achter en gaat door de ECM (witte gebeuren) heen en verliest zijn lock.
Wat meer pro tip; drop ECM en vlieg 10 meter naar achter de ECM flare dekt je bijna volledig (tenzij die van de zij-achterkant komt)
Het is helaas niet zo makkelijk om een embleem te maken voor je clan als je al een clanlogo hebt:Fonta schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:19:
[...]

Dat is toch al lang geweten?kristan schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:26:
Weet iemand inmiddels al wat "skill" inhoud?
1 minuut?
So basically, this is what determines your skill level on your stats page:
• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking
[ Voor 55% gewijzigd door Fantasma op 10-02-2012 10:27 ]
Chill, Skybullet, het lijkt me niet je bedoeling 'personen' hier op het forum af te schilderen als mensen die geen leven hebben. Misschien niet het leven dat jij voor ogen hebt, maar hey... maar wie ben jij om daar over te oordelen. Ik ben er zeker van dat menig advocaat, topmanager, hersenchirurg, piloot of minister president er aardig wat uurtjes BF3 op heeft zitten. Ik kan het weten,... ik ben er eentje van. Tijd zegt niks, hooguit prioriteit. We leven in een vrij land, respecteer de anderen etc. en het leven is een stuk leuker.Skybullet schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:10:
[...]
En dan nu terug naar BF3. Als je het van een afstandje bekijkt dan is BF3 juist het meest uitgebalanceerde spel in de geschiedenis (cheaters/hackers daargelaten). Er zijn zo ongeloofelijk veel variabelen in het spel dat niet één wapen, handeling of speelwijze doorslaggevend is. Je invloed in het spel als individu kan op veel wijzen teniet worden gedaan. Ja, als flyboy (solist puur sang!) speel je waarschijnlijk in je eentje... lekker dogfighten, je onbewust van wat er op de grond aan de hand is. Andere piloten werken goed samen met een recon + MAV of Soflam en 'rippen' enemy tanks dat het een lust is!
Geen enkele chopper, tank of jet houdt het lang vol tegen een goed draaiend squadje met SOFLAM en Javelins etc. Heerlijk op de VOIP, TeamSpeak of wat dan ook....
Engineer: "Zie je die tank bij B"
Recon: "Eh, yep.... moet ik die effe painten".
Engineer: "Graag, we staan met twee javs klaar".
Recon: "SOFLAM is up"
Engineer: "Javs in the air!"
Support: "Ammo coming up"
Vaak genoeg meegemaakt etc.
Kortom, je kunt er van maken wat je zelf leuk vindt. Ik zou zeggen, join the GoT clan (of niet) en kom in die paar uurtjes die jij tot je beschikking hebt eens een keertje op TeamSpeak. Er zijn 's avonds nagenoeg altijd wel een paar man om mee op te trekken. We pluggen je in een squad en je kunt met ons of anderen mee. Je zult zien dat het dan een stuk leuker is (dan in je eentje). Bovendien zijn je stats niet slecht en kunnen we je skills altijd gebruiken!
CU on the Battlefield!
Dankje! Wat is iedereens skill hier?Fantasma schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:26:
[...]
Dat is toch al lang geweten?
1 minuut?
So basically, this is what determines your skill level on your stats page:
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
813
Nope 300 uur op de teller
Skill level is de meest zinloze stat van alles imho.
Als je toevallig op een server komt waar weinig hoge levels zitten, neemt je skill level sowieso alweer af.
Plus dat je niet kan kiezen of je iemand met een hoge level tegenkomt.
Als je wordt neergesniped door iemand van level 1, is je skill level meteen kansloos verlaagd.
Over coole emblems gesproken:Fonta schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:19:
[...]
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391325613047/
@ ZOLTAN: Zet je FN-Lock eens uit..lol
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hehe zit meestal rond 500-600 maar na een aantal rondjes als gunner bij furfoot in ze chopper stijgt je skill snel
Het skill level varieert als een idioot. Binnen een paar potjes kan het zo fluctueren van 300 naar 900 en alles daar tussen. Bovendien is ook deze variabele weer zo enorm afhankelijk van hoe je speelt, waar je speelt en wanneer je speelt.
Ergo, als jij uitsluitend sniped vanuit de eigen basis, of uitsluitend met de heli ergens blijft hangen/tankshells lobt van afstand en daardoor niet dood gaat zal je uiteindelijk zeer hoge skill levels halen. Of dit nu de bedoeling van DICE is geweest betwijfel ik.
Kortom een statistic die je niet helemaal serieus kan nemen.
Een Topic Report (GvanGiessen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:51:
Wat is een TR??
daarbij zie ik allemaal gepraat over platoons. zijn er ook tweaker platoon's
[ Voor 4% gewijzigd door GerGio op 10-02-2012 10:58 ]
Nickname KasPlantje.
verkeerde link http://battlelog.battlefi...how/20533952/1/198735818/
Wat een bullshit.
Ik wil wel van mn negatieve kd afkomen...
[ Voor 33% gewijzigd door StrongArmLance op 10-02-2012 11:01 ]
Kun je beste wat tanks farmen, zijn het makkelijkst om een goede k/d ratio te halen. Jets/chopper natuurlijk beter maar veriest meer oefening.
Links bovenin het betreffende topic kan je op het handje klikken en je commentaar daar neerzetten.GvanGiessen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:57:
aha dank je en hoe doe ik dat zo'n topic report even offtopic gezegd??
daarbij zie ik allemaal gepraat over platoons. zijn er ook tweaker platoon's
De BOFH zal dan beslissen om in te grijpen.
Petertje750 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:32:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je kan via een omweg ook een .PNG uploaden als embleem.mhoogendam schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:01:
[...]
Het is helaas niet zo makkelijk om een embleem te maken voor je clan als je al een clanlogo hebt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan op m'n werk niet op Battlelog, maar het platoon van mij en m'n broertjes (Wolfpack) heeft ook een .PNG als embleem.
Dankje dat wist ik nog niet. Dus mijn excusus voor het neerzetten van een volstrekt nuttelose post eerder deze dag.mhoogendam schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:08:
[...]
Links bovenin het betreffende topic kan je op het handje klikken en je commentaar daar neerzetten.
De BOFH zal dan beslissen om in te grijpen.
Zijn er ook Tweakers Platoon's of niet ik wil namelijk wel eens een keer wat doen met mijn sniper kunsten inplaats van steeds maar een beetje een lone wolf te zijn in een spel.
He
Nickname KasPlantje.
In het Tweakers platoon gebeurd eigenlijk niks, je kan er net zo goed niet inzitten. Ik denk dat je beter mensen (bijvoorbeeld uit dit forum) als vriend kan toevoegen.GvanGiessen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:13:
[...]
Zijn er ook Tweakers Platoon's of niet ik wil namelijk wel eens een keer wat doen met mijn sniper kunsten inplaats van steeds maar een beetje een lone wolf te zijn in een spel.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Aha das handig om te weten.rnenator schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:18:
[...]
In het Tweakers platoon gebeurd eigenlijk niks, je kan er net zo goed niet inzitten. Ik denk dat je beter mensen (bijvoorbeeld uit dit forum) als vriend kan toevoegen.
Iemand nog een sniper nodig?
Nickname KasPlantje.
hihihihi
Dan kan ik tenminste weer als Engineer (+ javs) in mijn tank stappen met Guided Shells
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Hmm soflam zit wel in mijn assortimentJoarie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:26:
Als je een beetje actief kunt SOFLAM'en graag
Dan kan ik tenminste weer als Engineer (+ javs) in mijn tank stappen met Guided Shells
Nickname KasPlantje.
Wie zijn die mensen dan precies.Tsurany schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:24:
[...]
Ja dus? Genoeg mensen die dat niet hebben die ook prima mee komen.
Ik zie zelden of nooit beginners in de top eindigen.
Het is geen excuus. Het is een feit. Niet iedereen heeft tijd om in 4 maanden een paar honderd uur in een spel te steken.Dat je minder tijd hebt vind ik zo'n waardeloos excuus.
Voor nieuwkomers is het vaak lastig is omdat vrijwel iedereen in de servers er al honderden uren op heeft zitten.
Dat geeft niet en is nu eenmaal zo, maar daardoor is het lastiger inhaken voor nieuwkomers en mensen die af en toe willen spelen.
BF3 heeft per map enorm veel kleine schuilplaatsjes etc. Het kost heel veel tijd om de maps echt goed te leren kennen. Bovendien zijn er incl. Karkand al iets van 13 mappen dus je bent wel even bezig.[...]
Het is wel verdomd makkelijk als nieuwkomer om smoesjes te verzinnen. Die maps leer je in een paar uur uit je hoofd, dan is mapkennis echt niet zo'n gebrek meer.
[...]
En is het ook niet verdomd makkelijk, als iemand die al enorm veel tijd erin heeft zitten, een casual gamer de les te gaan zitten lezen.
Vind jij.Na 50 kills met een assault rifle heb je alle attachments die je nodig hebt. Heavy barrel, foregrip en RDS.
Alleen heb je 4 klassen en diverse voertuigen (waarop een zoomscope op zijn minst wel handig is) en wil je niet de hele tijd assault wilt spelen.
Vind jij.[...]
Crosshair is sowieso nutteloos in spellen zoals BF3, dan maakt de kleur ook niks uit.
Het valt sowieso al op in dit topic dat je al jouw meningen neerzet als feiten.
[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 10-02-2012 11:39 ]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Klinkt nog niet enthousiastGvanGiessen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:31:
[...]
Hmm soflam zit wel in mijn assortiment
Tis ook een hondentaak op dit moment gezien de minieme hoeveelheid punten die je ervoor krijgt. Hopelijk snel beterschap met de nieuwe patch
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Klopt het levert je niet echt veel op daarbij komt dat niet echt veel mensen een soflam gebruiken dan zet je hem neer en dan doet niemant er iets mee dat is pas irritant.Joarie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:32:
[...]
Klinkt nog niet enthousiast
Tis ook een hondentaak op dit moment gezien de minieme hoeveelheid punten die je ervoor krijgt. Hopelijk snel beterschap met de nieuwe patch
Als laatste geeft het echt verschikkelijk je positie weg als sniper. Al heb ik daar als aanvallende sniper niet echt last van.
Maar goed ik zie kansen
Nickname KasPlantje.
Gewoon op een tactische plek neerzetten en met een jeepje bijvoorbeeld weer teruggaan naar je deployment.
Ik vind het vooral lastig omdat ik nooit een idee heb waar ik die moet zetten.Joarie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:32:
[...]
(En als ik hem dan neer zet heeft iemand hem direct gezien...)
Had beter gewoon een verrekijkertje geweest, kon je terwijl je rondwandelde nog gewoon "marken".
(Is tevens niet overpowered omdat je een soldaat sneller neer kan krijgen dan zo'n "supersterke" soflam)
[ Voor 5% gewijzigd door Fantasma op 10-02-2012 11:41 ]
SOFLAM op een goed plekje neerzetten, met zicht op enemy spawn bijvoorbeeld, of op de main road in Kharg / Firestorm etc. En dan inderdaad zoals jij doet: maken dat je wegkomt... niet blijven liggen bij je SOFLAM. Dat ding heeft niet voor niks een remote. Als Recon kun je de AS VAL of UMP equippen en lekker mee naar voren! Af en toe weer door de SOFLAM kijken en painten... vergeet niet ook af en toe op Q te drukken, enemies spot je er ook snel mee.GvanGiessen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:36:
[...]
Klopt het levert je niet echt veel op daarbij komt dat niet echt veel mensen een soflam gebruiken dan zet je hem neer en dan doet niemant er iets mee dat is pas irritant.
Als laatste geeft het echt verschikkelijk je positie weg als sniper. Al heb ik daar als aanvallende sniper niet echt last van.
Zet je SOFLAM ook ergens neer waar er niets achterstaat... liever bovenop het gebouw dan in het gebouw etc. Een direct hit is dan de enige manier om dat ding uit te schakelen.
Raak ondertussen verslaafd aan die pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep en "white lines' door de lucht..... Me like white lines
Ja natuurlijk weet ik dat wel dat je hem van afstand kunt besturen maar als je aanvallen speel zit je op de rand van het strijdveld. Daar is hij het meest effectief omdat veel mensen gebruik maken van stealt. je hebt dan niet altijd de kans om meteen weg te gaan en daarbij komt dat vijanden dat ding zien staan en er naar toe komen. Maargoed dat let me niet om hem te gebruiken want het is meestal wel een voordeel van het teamJoarie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:38:
Je weet toch wel dat je de SOFLAM op afstand kunt besturen?
Gewoon op een tactische plek neerzetten en met een jeepje bijvoorbeeld weer teruggaan naar je deployment.
Nickname KasPlantje.
Enige nadeel wat ik de laatste tijd heb is dat ik voor noppes zit te painten (dus geen white lines
edit: goed idee om de SOFLAM met een hogere dpi te gebruiken..eens testen!
edit 2: Gister ook een heerlijke headshot op 292 meter. Voelt goed als je de kogel zo met een boogje ziet gaan precies raak
[ Voor 29% gewijzigd door Tjado op 10-02-2012 11:48 ]
Die ene, met die snor
Laten we eerlijk zijn; met je solflam even op een voertuig mikken vereist amper imput. Punten zijn daarom goed die je ervoor krijgt, minimale moeite, minimale punten.Joarie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:32:
[...]
Ja dat zou zo zijn als er ook mensen actief met een javelin stonden. Maar omdat je zo ongeveer 2 minuten moet volgen voordat iemand zich bedenkt dat hij zijn javelin weleens kan pakken is het niet echt minimale tijd, minimale puntenevilpin0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:47:
[...]
Laten we eerlijk zijn; met je solflam even op een voertuig mikken vereist amper imput. Punten zijn daarom goed die je ervoor krijgt, minimale moeite, minimale punten.
Nickname KasPlantje.
Met 3 man op Teamspeak in dezelfde tank = winning.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Met een M60 in een volle gang schieten kost nog minder moeite en levert relatief veel meer op.evilpin0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:47:
[...]
Laten we eerlijk zijn; met je solflam even op een voertuig mikken vereist amper imput. Punten zijn daarom goed die je ervoor krijgt, minimale moeite, minimale punten.
Dus dat argument gaat niet op lijkt me
Ik ben het deels met je eens, inderdaad het is minimale moeite maar de beloning is dusdanig laag dat het niet eens interessant wordt om te doen. Daarnaast loont het veel meer om zelf op pad te gaan (solo-speler) zodat je nog enigszins punten binnenharkt om je unlocks te krijgen.evilpin0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:47:
[...]
Vind ik geen vergelijking.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:53:
[...]
Met een M60 in een volle gang schieten kost nog minder moeite en levert relatief veel meer op.
Dus dat argument gaat niet op lijkt me
Sniper loopt rustig naar een plekje plaats zijn soflam, verstopt zich ergens anders en logt in of laat hem in auto mode.
M60 gunner ligt gespannen te wachten op mannetjes met de kans dat die zelf gekilt wordt.
Ik ben het met jullie eens dat het weinig punten oplevert, maar als je wil helpen aan de overwinning van je team is het echt een pré! Als je team met CITV en Soflam in combinatie met de guided shells en javelins de vijandige vehikels uitschakeld is de kans dat je de ronde wint wel groot. Als je alleen maar speelt voor je wapen unlocks kun je beter TDM gaan spelen.Joarie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:54:
[...]
Ik ben het deels met je eens, inderdaad het is minimale moeite maar de beloning is dusdanig laag dat het niet eens interessant wordt om te doen. Daarnaast loont het veel meer om zelf op pad te gaan (solo-speler) zodat je nog enigszins punten binnenharkt om je unlocks te krijgen.
Aantal beginners is ook vrij weinig vergeleken met het aantal ervaren spelers maar ik zie vaak genoeg beginners gewoon mee komen. Skill blijft enorm belangrijk en iemand die goed en snel kan mikken kan prima een ervaren speler neer krijgen.Help!!!! schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:31:
Wie zijn die mensen dan precies.![]()
Ik zie zelden of nooit beginners in de top eindigen.
In het begin kan het wennen zijn maar na 30 uur mag het geen excuus meer zijn. Dan ken je veel mappen al en moet je het met genoeg skill prima kunnen opnemen tegen ervaren spelers. Wat mensen vaak vergeten is dat de spelers met een hoge rang vaak ook een hoog skill niveau hebben. Een enkeling komt er door enkel te reviven en voortdurend dood geschoten te worden maar de meesten hebben zo'n rang doordat ze meer skill hebben en daardoor een hogere SPM halen.Het is geen excuus. Het is een feit. Niet iedereen heeft tijd om in 4 maanden een paar honderd uur in een spel te steken.
Voor nieuwkomers is het vaak lastig is omdat vrijwel iedereen in de servers er al honderden uren op heeft zitten.
Klopt, maar moet je al die schuilplaatsjes kennen? Meeste kills vinden toch plaats om objectives heen en toch meestal tussen aanvallende spelers. De spelers die zich verstoppen heb je weinig last van.BF3 heeft per map enorm veel kleine schuilplaatsjes etc. Het kost heel veel tijd om de maps echt goed te leren kennen. Bovendien zijn er incl. Karkand al iets van 13 mappen dus je bent wel even bezig.
Ik merk zelf dat ik, toen ik net als iedereen begon, al beter was dan de rest. Iedereen had dezelfde ervaring en mijn scores waren toch bovengemiddeld. Skill is in zulke games gewoon erg belangrijk en mensen die dat missen en geen ervaring hebben zullen nooit bovenaan eindigen. Echter geven ze wel graag ervaring de schuld en zelden of nooit skill.En is het ook niet verdomd makkelijk, als iemand die al enorm veel tijd erin heeft zitten, een casual gamer de les te gaan zitten lezen.
Moet je eens kijken welke wapens tijdens clanwars het meest gebruikt worden, dat zijn de M16A3 en de M4A1. Beiden startwapens van de US en beiden de beste wapens in hun categorie. De Russische varianten zijn amper slechter, verschil is op publics verwaarloosbaar.Vind jij.
Alleen heb je 4 klassen en diverse voertuigen (waarop een zoomscope op zijn minst wel handig is) en wil je niet de hele tijd assault wilt spelen.
Je wilt dan spelen met de RDS, Foregrip en heavy barrel, dat is op dit moment toch wel een van de beste combinaties. Die heb je allemaal na 50 kills al.
Is zo. Wat wil je met een crosshair doen? Op korte afstanden boeit het niet, dan weet je toch wel wat het midden van je scherm is. Op langere afstanden moet je al direcht goed gaan mikken met je sight anders verlies je het snel.Vind jij.
Omdat het over het algemeen ook feiten zijn die door alle goede en ervaren spelers bevestigd zullen worden. Dat is nu wel het voordeel van ervaring, de mogelijkheid om bullshit van waarheid te kunnen filteren.Het valt sowieso al op in dit topic dat je al jouw meningen neerzet als feiten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat klopt ook wel maar het heeft weinig zin om hem neer te zetten als meer dan de helf van de tijd er niemand gebruik van maakt dan laat ik hem lever op auto staan het nadeel daarvan is wel dan je dan niet echt punten pakt. Dus je kunt eigenlijk alleen punten pakken als je actief soflamt en als er iemand ander zich bedenkt dat hij joun soflam kan gebruiken dan zijn de punten wel weinigViNOK16Bit schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:59:
[...]
Ik ben het met jullie eens dat het weinig punten oplevert, maar als je wil helpen aan de overwinning van je team is het echt een pré! Als je team met CITV en Soflam in combinatie met de guided shells en javelins de vijandige vehikels uitschakeld is de kans dat je de ronde wint wel groot. Als je alleen maar speelt voor je wapen unlocks kun je beter TDM gaan spelen.
bedoel het loont meer om een MAV te pakken en alle vijandelijke units te spotten. dat helpt je team echt veel en levert veel meer punten op.
[ Voor 3% gewijzigd door GerGio op 10-02-2012 12:08 ]
Nickname KasPlantje.
LmaoPetertje750 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:32:
Verwijderd
Moet zeggen dat je via Metro wel rap omhoog gaat in de levels als Assault:
http://battlelog.battlefi...how/20207145/1/365523908/
all_the_food is mijn character
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 12:15 ]
Maar ik gok zo veel revive zeker want een kill / death van 1 is ja gemiddeltVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:14:
Ben sinds kort ook weer begonnen met BF3 op een nieuw account.
Moet zeggen dat je via Metro wel rap omhoog gaat in de levels als Assault:
http://battlelog.battlefi...how/20207145/1/365523908/
all_the_food is mijn character
Nickname KasPlantje.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De vehicles heb je altijd met een M320 meteen disabled en C4 is veel effectiever tegen tanks dan raketten op die mappen.
[ Voor 25% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-02-2012 12:55 ]
Petertje750 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:32:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
C4 is leuk maar als een tank goed ondersteund wordt door infantry kom je niet snel in de buurt. Een tank alleen maak je een goede kans tegen, een tank met infantry er omheen niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 10-02-2012 13:09 ]
Mn KD is daarentegen nog wel negatief
Laatste 5 potjes:
http://battlelog.battlefi...how/20533344/1/198735818/
http://battlelog.battlefi...how/20532607/1/198735818/
http://battlelog.battlefi...how/20531236/1/198735818/
http://battlelog.battlefi...how/20316479/1/198735818/
http://battlelog.battlefi...how/20533952/1/198735818/
Laatste tijd veel TDM, maar dat komt vooral door het quick matchen. Hou wel van conquest, en af en toe is rush ook niet weg. Maar squad rush en squad tdm is niet voor mij weggelegd.
@ Tsurany
dat is ook zo, maar ik merk dat iemand in een tank amper denkt aan de mensen die om hem heen lopen. Tank bestuurders zijn over het algemeen bezig met kills maken en niet met teamplay.
[ Voor 57% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-02-2012 13:16 ]
Gewoon, wat serieus spelende mensen waar mee je lekker kan spelenn, beetje tac beetje knallen etc.StealthyPeanut schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:15:
Clan als in professioneel? Of gewoon met bekenden via TS gezellig knallen? PM
Daar kan ik me vin vinden alleen speel ik als sniperkristan schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:16:
[...]
Gewoon, wat serieus spelende mensen waar mee je lekker kan spelenn, beetje tac beetje knallen etc.
Nickname KasPlantje.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Daar zal ik dan eens naar kijkenEvaluationCopy schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:19:
Nieuwe leden zijn altijd welkom in GoT-clan hoor.
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Verwijderd
Ik prefereer het hem zó te stallen dat hij lastig te raken is van ver weg (boven op iets zonder achterliggende muur dus) en dan zelf een bosje of twee verderop te gaan liggen snipen naar mensen die hem komen halen. Alhoewel het me nog wel vaak zat lukt met de M39 + ACOG, bipod en Silencer headshots af te leveren over de 300 meter is onder de 100 meter ideaal want dan kun je snelvuur gebruiken om de SOFLAM hatende voetgangers neer te maaien.Joarie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:38:
Je weet toch wel dat je de SOFLAM op afstand kunt besturen?
Zolang er niets op m'n soflam afkomt zit ik het ding actief te besturen en staan twee van mijn squadmates javelins te poppen naast een ammokistje. Je krijgt geen zak aan punten voor die soflam maar mijn medespeler,s die allemaal óf erg casual gamen, óf gewoon echt niet heel goed zijn, kunnen de javelin punten goed gebruiken. Sidns een paar dagen hebben nog twee mensen de SOFLAM en CITV vrij gespeeld en is tegen ons spelen min of meer gegarandeerd gelaserdot worden, gevolgd door een salvo Javelins en guided shells op je dop. uiteraard is de juiste vorm je SOFLAM neerknallen met goed uitzicht en dan in een tnak gaan zitten CITV-en.
En er gaat een zekere warme gloed vanuit als mensen je voor alles wat mooi en lelijk is gaan uitmaken omdat hun jets, helis, tanks en jeeps allemaal afgeslacht worden voor ze meet dan 50 meter de basis uit zijn, zeker als je met je tanks én Javelins bezig gaat.
Verwijderd
Prachtig!Petertje750 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:32:
Om nog even terug te gaan naar de soflam-discussie: de moeite om een vehicle te locken met je soflam mag dan wel minimaal zijn, maar het daadwerkelijk afschieten van een javelin op een gelockte heli is ook geen moeite; en daar krijg je zo'n 390 punten voor. Punten moeten dus ook niet gegeven worden op de hoeveelheid moeite die erin zit, maar de waarde die het heeft voor je team. Als je het zo bekijkt mag de soflam zeker wel een boost krijgen wat betreft punten, al blijf ik erbij dat het ding wel een nerfje kan gebruiken.
@Hierboven: Dat is dus het probleem met soflams. Je kunt met 3 man het andere team totaal lamleggen qua vehicles. Jouw team kan wel met vehicles blijven spelen en dan is het bijna een instant baserape-fest. En er is ook totaal geen skill voor nodig, wat bijv. wel zo is als je twee geweldige jetpilots hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 13:42 ]
Hehe als ze dat eerder hadden gedaan was ik 5 ranks hoger geweestVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:23:
Wat skills en points betreft, ben ik als fanatiek helicopter piloot/gunner, persoonlijk zéér blij dat de nieuwe patch ervoor zal zorgen, dat je als piloot 50 punten ipv nu 10 punten per kill krijgt die je gunner uitvoert. Tenslotte is het jouw taak, als pilot, ervoor te zorgen dat je gunner een goed zicht heeft over de map, zodat 'ie beter enemies kan spotten en uitschakelen.Daardoor heb je zelf uiteraard minder kansen om gerichte rockets af te vuren... beetje compensatie dus
Een waarschijnlijk al veelgenoemd punt over de soflam: Als je met een trage muissnelheid speelt is dat ding niet te besturen. Ik kan 270 graden draaien vlnr op een oppervlakte van 50cm. Om 45 graden te draaien met een soflam moet ik minimaal 2 meter met mijn muis afleggen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:38:
[...]
Prachtig!
Om nog even terug te gaan naar de soflam-discussie: de moeite om een vehicle te locken met je soflam mag dan wel minimaal zijn, maar het daadwerkelijk afschieten van een javelin op een gelockte heli is ook geen moeite; en daar krijg je zo'n 390 punten voor. Punten moeten dus ook niet gegeven worden op de hoeveelheid moeite die erin zit, maar de waarde die het heeft voor je team. Als je het zo bekijkt mag de soflam zeker wel een boost krijgen wat betreft punten, al blijf ik erbij dat het ding wel een nerfje kan gebruiken.
Oplossing is natuurlijk DPI switchen, maar dat heeft alles mijn voorkeur.
Alle andere voertuigen zijn overigens wel normaal te besturen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Dat vind ik wel een goede redenering, solfam lockers zouden dan meer punten moeten krijgen en de javelin schieters minder.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:38:
[...]
Prachtig!
@Hierboven: Dat is dus het probleem met soflams. Je kunt met 3 man het andere team totaal lamleggen qua vehicles. Jouw team kan wel met vehicles blijven spelen en dan is het bijna een instant baserape-fest. En er is ook totaal geen skill voor nodig, wat bijv. wel zo is als je twee geweldige jetpilots hebt.
Zou je willen uitleggen hoe je dat doet?agoNITE schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:10:
[...]
Je kan via een omweg ook een .PNG uploaden als embleem.
Kan op m'n werk niet op Battlelog, maar het platoon van mij en m'n broertjes (Wolfpack) heeft ook een .PNG als embleem.
Edit: nevermind, found it: http://userscripts.org/scripts/show/117314
[ Voor 9% gewijzigd door Meelobee op 10-02-2012 13:51 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Dat is natuurlijk een beetje extreem; als je een volle attack heli (zonder streak-bonus) uit de lucht haalt krijg je 390 punten, puur door de kills, disable, destroy en double-kill. Als de soflam daar overheen moet gaan krijg je 400 punten per designated target hit?evilpin0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:47:
Dat vind ik wel een goede redenering, solfam lockers zouden dan meer punten moeten krijgen en de javelin schieters minder.
Ik weet trouwens niet of dat nu al gefixed is? Kan me herinneren dat ik ooit wel die bonus kreeg, maar dat kan ook de CITV zijn geweest. 50-75 punten per hit lijkt me prima, dan loont het voor je SPM om actief te soflammen.
Die link inderdaad, lees je bericht ook nu pas!Meelobee schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:48:
[...]
Zou je willen uitleggen hoe je dat doet?
Edit: nevermind, found it: http://userscripts.org/scripts/show/117314
Sniper: Plaats soflam is echt goed bezig zijn team te ondersteunen, locked en spot van alles. Alhoewel een grote vijand voor een chopper pilot, toch heb ik wel respect hiervoor. Hijs immeractive bezig met teamplay en neemt een risco.
Javelin soldier: Pakt ze javeline tevoorschijn en blijft ergens zitten en hopen tot er wat wordt gelockt; dan wordt die geil en roept MINE MINE MINE terwijl die de javeline schiet. Oftewel passief, reageert pas als er wat gebeurt.
Nu heb ik voor de sniper als speler respect maar voor de javelin soldier…tsja als ik me oma instructies had gegeven was het dr ook gelukt. Daarom vind ik dat soflammers de helft van de punten moeten krijgen.
Amen to that my brother!!!Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:23:
[...]
En er gaat een zekere warme gloed vanuit als mensen je voor alles wat mooi en lelijk is gaan uitmaken omdat hun jets, helis, tanks en jeeps allemaal afgeslacht worden voor ze meet dan 50 meter de basis uit zijn, zeker als je met je tanks én Javelins bezig gaat.
Mijn motto: For every Battlefield problem, there is a Battlefield solution!Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:38:
[...]
Dat is dus het probleem met soflams. Je kunt met 3 man het andere team totaal lamleggen qua vehicles. Jouw team kan wel met vehicles blijven spelen en dan is het bijna een instant baserape-fest. En er is ook totaal geen skill voor nodig, wat bijv. wel zo is als je twee geweldige jetpilots hebt.
Deploy ook een SOFLAM/Javelin squad of ruk op met assaults en kill de enemy SOFLAM en het Jav team etc. etc. Er zijn vast nog wel oplossingen. Dit lijkt mij nu juist het voordeel van in teamverband spelen. Een team van 32 man waarin 2 of 3 squads enigzins samenwerken heeft een veel grotere kans het potje te winnen dan het team dat niet zo goed samenwerkt. Als ik/mijn team geraped wordt dan ga ik eerst eens bij mezelf kijken... dan blijkt al snel dat een man of 14 niet eens in Squads zitten etc. Altijd een chatbericht..."Join Squads please!" etc. Soms helpt het (een beetje) soms niet...
Er is misschien minder skill nodig dan goed in een jet rondvliegen, maar je hebt meer invloed op de uitkomst van het potje dan in je jet. Bovendien offer je jezelf een beetje op en dat vergt ook wat.
Tot slot.... die warme gloed als je weer in de verde een doffe 'boem' hoort en het rode vierkantje met ruit niet meer in je SOFLAM ziet...... priceless!!!
"Balanced as hell" als je het mij vraagt...
Sinds BF3 uit is sinds oktober 2011 heb ik bijna (95%) alleen maar engineer gespeeld. Nog nooit ergens liggen wachten tot ik ergens op kan locken.evilpin0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:00:
Javelin soldier: Pakt ze javeline tevoorschijn en blijft ergens zitten en hopen tot er wat wordt gelockt; dan wordt die geil en roept MINE MINE MINE terwijl die de javeline schiet. Oftewel passief, reageert pas als er wat gebeurt.
Verwijderd
Dat is wel waar eigenlijk. Ik lig hele rondes te soflammen en af en toe een paar voetgangers af te knallen en m'n squad mates krijgen bakken en bakken met punten. Maar goed, zolang ik nog regelmatig long range headshots maak op mensen die mijn soflam niet mogen, en op snipers die mij niet gezien hebben omdat ACOG plus silencer niet zo opvalt in een bosje, is mijn SPM met de recon klasse nog altijd hoger dan die van mijn vaste knalkameraden. Bovendien kwak ik regelmatig m'n SOFLAM ergens neer om in een tank te gaan zitten laserspotten.evilpin0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:00:
Sniper: Plaats soflam is echt goed bezig zijn team te ondersteunen, locked en spot van alles. Alhoewel een grote vijand voor een chopper pilot, toch heb ik wel respect hiervoor. Hijs immeractive bezig met teamplay en neemt een risco.
Als je de SOFLAM zomaar ergens neer gooit en er geen punten voor krijgt, daar heb ik nog wel vrede mee (alhoewel een 10 punten bonus voor de designation wel eerlijk lijkt) maar als je actief bezig bent met het ding moet je gewoon punten krijgen, en dat is nu niet het geval.
Wat een onzin. Net alsof Javelin-engineers verder helemaal niks doen. Lekker in de front-linie hangen, repareren, af en toe een Javelin afschieten...evilpin0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:00:
MINE MINE terwijl die de javeline schiet. Oftewel passief, reageert pas als er wat gebeurt.
Nu heb ik voor de sniper als speler respect maar voor de javelin soldier…tsja als ik me oma instructies had gegeven was het dr ook gelukt. Daarom vind ik dat soflammers de helft van de punten moeten krijgen.
Volgens mijn stats raak ik met de SMAW en RPG's zo'n 75% van de schoten, met de Javelin maar 50%. Makes you wonder. Zo overpowered is die Javelin helemaal niet.
Ja tegen een goed team op Teamspeak die samenwerken met soflam's, tanks met guided shells etc is het moeilijk winnen. Maar tegen elk goed samenspelend team is het moeilijk winnen dus ja
Kijk eens aan, zo hoort het.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:50:
[...]
Nu heb geluk gehad als je dat zo mag zeggen dat de admin duidelijk in de chat maakte dat ik juist een aanwinst was en absuluut Niet aan het cheate of zo wat aan het doen was, die 2 of 3 die bleven zeuren werden tenslotte gekickt.![]()
![]()
Er zijn OOK Goede admins![]()
Helaas maak ik ook vaak genoeg admins mee die gewoon meedoen en hun eigen regeltjes maken die vervolgens niet op hunzelf van toepassing zijn.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Ten eerst heb je niet 2 of 3 squads nodig, maar 3 man (recon, engineer en support). Ligt een beetje aan de map of je alle vehicles lam kunt leggen, maar de map wordt vrijwel gelijk een no-fly zone voor de tegenstander. Is al vaker besproken hier op GoT, dus even een korte samenvatting: 'verkliklichtje' van soflam heeft een kortere range dan de lock, kost maar een paar seconden (in totaal) om een jav af te vuren op een heli, insta-kill op air, geen countermeasures (alleen preventief). Heb vast wat gemist, maar dit schiet me zo even te binnen.DirtySanchez schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:05:
Mijn motto: For every Battlefield problem, there is a Battlefield solution!
Deploy ook een SOFLAM/Javelin squad of ruk op met assaults en kill de enemy SOFLAM en het Jav team etc. etc. Er zijn vast nog wel oplossingen. Dit lijkt mij nu juist het voordeel van in teamverband spelen. Een team van 32 man waarin 2 of 3 squads enigzins samenwerken heeft een veel grotere kans het potje te winnen dan het team dat niet zo goed samenwerkt. Als ik/mijn team geraped wordt dan ga ik eerst eens bij mezelf kijken... dan blijkt al snel dat een man of 14 niet eens in Squads zitten etc. Altijd een chatbericht..."Join Squads please!" etc. Soms helpt het (een beetje) soms niet...
Daar komt bij dat er geen VOIP is in BF3, dus als je in je eentje in een server zit, is er eigenlijk nauwelijks communicatie met je team. Probeer dan maar eens een tegenaanval in te zetten terwijl je gebaseraped wordt. Ook wil nu bijna niemand solfam spelen omdat je er nauwelijks punten voor krijgt en uiteindelijk draait het daar bij de meesten om.
Ik ben er zeker niet tegen dat samenwerken (zwaar) beloond wordt, maar op dit moment is de enige manier om goed samen te werken voor het joinen een squad opzetten in Battlelog.
Haha ik had je emblemen op GoT en bij je char op battlelog al gezien dus op de een of andere manier zag ik zoiets al aankomen.Fonta schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:19:
[...]
Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:00:
Ik merk zelf dat ik, toen ik net als iedereen begon, al beter was dan de rest. Iedereen had dezelfde ervaring en mijn scores waren toch bovengemiddeld.
In principe kan iedereen goed worden in FPS, de een heeft er meer tijd voor nodig als de ander. Natuurlijk zijn je resultaten wisselend en zal de 1 er beter in worden als de ander. Reactievermogen, hand oog coördinatie, mentaliteit en inzicht zijn ook van die dingen die een speler een voordeel kunnen geven, maar uiteindelijk is ervaring wel een belangrijke factor. Als speler kan je ook de punten waarin je bovengemiddeld scoort benutten of juist zaken mijden waarin je beneden gemiddeld scoort.
Wat betreft speeltijd, tja, na veel spelen leer je wel beter de routes van de gemiddelde tegenstander kennen waardoor je daarop kan anticiperen. Dat kan wel 100 uur duren als je alle maps speelt. Qua wapen unlocks heb je in principe weinig tijd nodig, de standaard wapens als de M16A3, AK74M, AKS74u en M4A1 zijn dermate goed te gebruiken dat je daarmee aardig het slachtveld onveilig kan maken. Qua Chopper en Tank unlocks zijn er wel een paar die een bepaald voordeel bieden.
Wat is je ign??GvanGiessen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:25:
[...]
Aha das handig om te weten.
Iemand nog een sniper nodig?
Dan stuur ik ff een vriendrequest.
En als je nog een Sniper platoon wil joinen.
Precies,.... samenwerken wordt beloond. Lijkt net echt....Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:16:
[...]
Ik ben er zeker niet tegen dat samenwerken (zwaar) beloond wordt, maar op dit moment is de enige manier om goed samen te werken voor het joinen een squad opzetten in Battlelog.
Ik had het niet specifiek over SOFLAM/Jav teams. Op nagenoeg elke map is het team met een paar goed samenwerkende squads in het voordeel. Of het nu 3 assaults met 1 Support is. Of een meer mixed team etc. Ik hoor het FONT4 of anderen nog zeggen..."Alex, waar gaan we nu naar toe???" Maar goed, dat is oud nieuws. Ik vlieg nooit... dus ik weet niet wat je als flyboy allemaal te verduren hebt...
Overigens lig ik (in tegenstelling tot anderen) ook graag in mijn eentje achter een paal op Metro op CQ large. Kan soms ook leuk zijn... fuck the team.. en alleen maar die ene gast zo vaak mogelijk zien te headshotten!!! Het is maar waar we zin in hebben, niet...
Waarmee stond je dan wel negatief, als je niet op KD doelt?kristan schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:13:
Zoekt iemand nog een assault voor in een clan? Ik ben vrij goed al zeg ik het zelf en sta al maanden niet meer negatief...
Mn KD is daarentegen nog wel negatief
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Tja. Sommige spelers hebben meer talent dan anderen. Net of iedereen van nature even goed kan tennissen ofzo.
Ik heb veel met hem gespeeld, en ik geef het niet graag toe
Volgens mij bedoelt hij dat hij de laatste paar maanden alleen nog potjes heeft met 1+ k/d maar dat z'n totale K/D nog altijd negatief is...Eagle Creek schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:38:
[...]
Waarmee stond je dan wel negatief, als je niet op KD doelt?
Hij wil hiermee dus denk ik zeggen dat hij vooruitgang boekt!
Als ik ergens in een hoekje ga liggen campen of enkel en alleen in tanks kruip haal ik makkelijk 2 of 3 op 1. Ben ik dan een goede speler voor m'n team? Nee.evilpin0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:46:
k/d ratio van 2/1 betekend vrijwel altijd een goede speler
Redenerend dat je normaal speelt en je een kd ratio van 2/1 haalt ben je flink boven gemiddeldEvaluationCopy schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:54:
[...]
Als ik ergens in een hoekje ga liggen campen of enkel en alleen in tanks kruip haal ik makkelijk 2 of 3 op 1. Ben ik dan een goede speler voor m'n team? Nee.
Nee. Vanaf het begin af aan zijn mijn stats bovengemiddeld en sta ik vaak bovenaan. Door tactisch spelen en goed kunnen mikken kan ik een vs een gevechten vaak winnen en zijn killing sprees geen uitzondering. Dat kan je als arrogantie zien maar dat is het niet. Ik zeg het niet om op te scheppen maar om een punt te maken. Ervaring zegt niet alles, goede spelers zijn vanaf release al beter dan het gemiddelde.
Iedereen kan beter worden maar niet iedereen kan goed worden. Inzicht en skill is niet voor iedereen op hetzelfde niveau te krijgen. Sommigen zullen nooit echt goed worden, helaas.In principe kan iedereen goed worden in FPS, de een heeft er meer tijd voor nodig als de ander. Natuurlijk zijn je resultaten wisselend en zal de 1 er beter in worden als de ander. Reactievermogen, hand oog coördinatie, mentaliteit en inzicht zijn ook van die dingen die een speler een voordeel kunnen geven, maar uiteindelijk is ervaring wel een belangrijke factor. Als speler kan je ook de punten waarin je bovengemiddeld scoort benutten of juist zaken mijden waarin je beneden gemiddeld scoort.
Je kan wel veel leren, true. Ook voertuigen hebben baat aan unlocks, true. Echter is het effect gewoon niet zo groot als sommigen hier beweren. Heb je skills kan je vaak voor ervaring compenseren, zeker op public servers.Wat betreft speeltijd, tja, na veel spelen leer je wel beter de routes van de gemiddelde tegenstander kennen waardoor je daarop kan anticiperen. Dat kan wel 100 uur duren als je alle maps speelt. Qua wapen unlocks heb je in principe weinig tijd nodig, de standaard wapens als de M16A3, AK74M, AKS74u en M4A1 zijn dermate goed te gebruiken dat je daarmee aardig het slachtveld onveilig kan maken. Qua Chopper en Tank unlocks zijn er wel een paar die een bepaald voordeel bieden.
Ik heb je platoon info gezien op battle log.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:29:
[...]
Wat is je ign??
Dan stuur ik ff een vriendrequest.
En als je nog een Sniper platoon wil joinen.![]()
Ik snap het alleen niet. Het woord Sniper , Recon , gaat helemaal niet op in een game als BF3. De beschrijving die je daar plaatst voelt mooi aan. Maar in BF3 voldoet dit dus niet.
Bijna alle maps en modes worden het beste gespeeld met een gevarrieerde Squad samenstelling. Door hoort bij mij weten geen Recon Thuis , vooral eentje die alleen maar ligt headshots te maken. Toegegeven , de extra dingen die een recon kit kan meedragen kan idd meespelen tot een goed teamwork (SOFLAN , Spawn Beacon , Spot dingetje). Maar zoals 98 procent van de mensen Recon spelen , voegd het IMO totaal niets toe in het teamspel van BF3.
Een recon die alleen maar "geilt" op zijn K/D Ratio en totaal niets toevoegd aan het team , waarschuw ik 1 of 2 x om actief mee te spelen , kick ik ook na vele waarschuwingen . Zelf de sniper rifles die in het spel mee zitten voegen totaal niets toe in het spel. Een goed samenspel tussen een goed communicerende squad brengt veeeeel en veeeel meer dan een "sniper wannabee" .
Dus dat jij een platoon maakt met alleen maar recon zal , IMO, supersaai zijn. Je kunt nl nooit samen spelen .
1 Recon Soldier per team van 16 , die goed zijn werk doet (dus geen kills maakt, maar alleen maar bezig is met teamwork en het overzicht van de battlefield doorgeeft aan de SL) die mag van mij blijven.
Small Note.. Ik wacht ook op een rule dat maar 1 recon kit per zijde toestaat,...
Ik hoop voor jou dat je ook wel andere klasses speelt
<einde "ik mag recon's niet" mode
PSPS.. voel je niet personelijk aangevallen hoor.
Tja skill. Het is een combinatie van ervaring (mogelijkheid om ergens veel tijd in te steken) en talent.Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:00:
[...]
Aantal beginners is ook vrij weinig vergeleken met het aantal ervaren spelers maar ik zie vaak genoeg beginners gewoon mee komen. Skill blijft enorm belangrijk en iemand die goed en snel kan mikken kan prima een ervaren speler neer krijgen.
Zoals je hieronder laat blijken ben jij een godgezegend talent maar dat geld niet voor de overgrote merendeel vd rest.
Nee hoor dat vergeten ze niet dat realiseren ze zich maar al te goed doordat ze door die gasten elke keer neergemaaid worden.[...]
In het begin kan het wennen zijn maar na 30 uur mag het geen excuus meer zijn. Dan ken je veel mappen al en moet je het met genoeg skill prima kunnen opnemen tegen ervaren spelers. Wat mensen vaak vergeten is dat de spelers met een hoge rang vaak ook een hoog skill niveau hebben. Een enkeling komt er door enkel te reviven en voortdurend dood geschoten te worden maar de meesten hebben zo'n rang doordat ze meer skill hebben en daardoor een hogere SPM halen.
Er zijn heel veel routes, raampjes, trappen, hoeken waar je gewoon langskomt. Of je ze allemaal moet kennen? Nee maar zonder ervaring wordt je heel vaak neergehaald omdat je niet weet waar je moete kijken.[...]
Klopt, maar moet je al die schuilplaatsjes kennen? Meeste kills vinden toch plaats om objectives heen en toch meestal tussen aanvallende spelers. De spelers die zich verstoppen heb je weinig last van.
Ok goed, jij wilt gewoon horen dat mensen die niet heel goed zijn zichzelf / hun skill de schuld geven. Beetje kortzichtig van je. Voor 80 vd 100 mensen geldt dat hun skill vooral uit (meer) ervaring komt.[...]
Ik merk zelf dat ik, toen ik net als iedereen begon, al beter was dan de rest. Iedereen had dezelfde ervaring en mijn scores waren toch bovengemiddeld. Skill is in zulke games gewoon erg belangrijk en mensen die dat missen en geen ervaring hebben zullen nooit bovenaan eindigen. Echter geven ze wel graag ervaring de schuld en zelden of nooit skill.
Raar voorbeeld. We hebben het over minder ervaren spelers die hebben helemaal niks te maken met wat ervaren spelers goede wapens vinden in clanwars. Wat voor een ervaren speler werkt, werkt niet perse voor een minder ervaren speler.[...]
Moet je eens kijken welke wapens tijdens clanwars het meest gebruikt worden, dat zijn de M16A3 en de M4A1. Beiden startwapens van de US en beiden de beste wapens in hun categorie. De Russische varianten zijn amper slechter, verschil is op publics verwaarloosbaar.
Je wilt dan spelen met de RDS, Foregrip en heavy barrel, dat is op dit moment toch wel een van de beste combinaties. Die heb je allemaal na 50 kills al.
Nu niks want je ziet m amper. Ik zie met goede ch sneller of ik goed zit.[...]
Is zo. Wat wil je met een crosshair doen? Op korte afstanden boeit het niet, dan weet je toch wel wat het midden van je scherm is. Op langere afstanden moet je al direcht goed gaan mikken met je sight anders verlies je het snel.
Volgensmij is voor jou alles wat niet aan jouw persoonlijke mening voldoet bullshit.[...]
Omdat het over het algemeen ook feiten zijn die door alle goede en ervaren spelers bevestigd zullen worden. Dat is nu wel het voordeel van ervaring, de mogelijkheid om bullshit van waarheid te kunnen filteren.
Punt is dat ervaring bij de meeste mensen (behalve bij jou natuurlijk als godgezegend talent) een grote rol speelt.
Wat ook afschrikt als mensen dan in zo'n topic als dit komen dat mensen zoals jij op een vrij vervelende zelfingenomen manier hun mening als feiten neerdumpen.
Ik herinner me de discussie hier over "hoe BF" gespeeld moet worden in dit topic waar je ook al tot vervelens toe jouw mening aan het doordrukken was.
Je zal je wel vaak intens ergeren als je op een public bent omdat al die loosers zonder skill het spel niet spelen zoals jij wilt...
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Maar zoiets posten in een forum brengt altijd negatieve reacties teweeg, heb ik zelf ook gemerkt
Dus iemand mag niet spelen hoe hij wilt op jouw server? Weet ik ook dat ik bij jou moet wegblijven. Gaat toch nergens om dat je iemand kicked omdat hij sniperd, of je moet in de server hebben staan NO SNIPERS, anders ben je naar mijn mening gewoon triest bezig.Stronkie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:59:
[...]
Ik heb je platoon info gezien op battle log.
Ik snap het alleen niet. Het woord Sniper , Recon , gaat helemaal niet op in een game als BF3. De beschrijving die je daar plaatst voelt mooi aan. Maar in BF3 voldoet dit dus niet.
Bijna alle maps en modes worden het beste gespeeld met een gevarrieerde Squad samenstelling. Door hoort bij mij weten geen Recon Thuis , vooral eentje die alleen maar ligt headshots te maken. Toegegeven , de extra dingen die een recon kit kan meedragen kan idd meespelen tot een goed teamwork (SOFLAN , Spawn Beacon , Spot dingetje). Maar zoals 98 procent van de mensen Recon spelen , voegd het IMO totaal niets toe in het teamspel van BF3.
Een recon die alleen maar "geilt" op zijn K/D Ratio en totaal niets toevoegd aan het team , waarschuw ik 1 of 2 x om actief mee te spelen , kick ik ook na vele waarschuwingen . Zelf de sniper rifles die in het spel mee zitten voegen totaal niets toe in het spel. Een goed samenspel tussen een goed communicerende squad brengt veeeeel en veeeel meer dan een "sniper wannabee" .
Dus dat jij een platoon maakt met alleen maar recon zal , IMO, supersaai zijn. Je kunt nl nooit samen spelen .
1 Recon Soldier per team van 16 , die goed zijn werk doet (dus geen kills maakt, maar alleen maar bezig is met teamwork en het overzicht van de battlefield doorgeeft aan de SL) die mag van mij blijven.
Small Note.. Ik wacht ook op een rule dat maar 1 recon kit per zijde toestaat,...
Ik hoop voor jou dat je ook wel andere klasses speelt
<einde "ik mag recon's niet" mode
PSPS.. voel je niet personelijk aangevallen hoor.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.