Help!!!! schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:03:
[...]
Volgensmij is voor jou alles wat niet aan jouw persoonlijke mening voldoet bullshit.
Punt is dat ervaring bij de meeste mensen (behalve bij jou natuurlijk als godgezegend talent) een grote rol speelt.
Wat ook afschrikt als mensen dan in zo'n topic als dit komen dat mensen zoals jij op een vrij vervelende zelfingenomen manier hun mening als feiten neerdumpen.
Ik herinner me de discussie hier over "hoe BF" gespeeld moet worden in dit topic waar je ook al tot vervelens toe jouw mening aan het doordrukken was.
Je zal je wel vaak intens ergeren als je op een public bent omdat al die loosers zonder skill het spel niet spelen zoals jij wilt...
Tsurany knows everything.
Je hoort een spel zoals BF3 niet op een bepaalde manier te spelen, het gaat om 1 ding in een spel en dat is plezier hebben, hoe je dat bereikt maakt niet uit. En als anderen dan zeggen MAAR DAT HOORT NIET! zeg ik gewoon fuck you.
T zal wel zijn verdommeerikvandenberg schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:09:
[...]
Tsurany knows everything.
Je hoort een spel zoals BF3 niet op een bepaalde manier te spelen, het gaat om 1 ding in een spel en dat is plezier hebben, hoe je dat bereikt maakt niet uit. En als anderen dan zeggen MAAR DAT HOORT NIET! zeg ik gewoon fuck you.
Als t eens minder lukt en je baalt, gewoon even op een metro server rpgtjes gaan schieten tot ze helemaal balen en je dan kicken
LEEES
..... als er van de 8 spelers totaal .. 2 sniperen per team. wat gebeurt is.. Vraag ik ze om actief mee te doen met het doel van het spel . CONQUEST.. Als in geen.... Kijk mij eens goed headshots kunnen maken terwijl de rest van mijn team het werk doet wat ik moet doen.
Snipers niet toegestaan op de server. Nee dan lees je het mooi verkeerd. Het moet wat toevoegen en zoals ik al aangaf 2 snipers . Ik wil dat de andere 4 spelers plezier hebben met het spel en niet weglopen omdat er 2 van hun team niets doen.
Snipers niet toegestaan op de server. Nee dan lees je het mooi verkeerd. Het moet wat toevoegen en zoals ik al aangaf 2 snipers . Ik wil dat de andere 4 spelers plezier hebben met het spel en niet weglopen omdat er 2 van hun team niets doen.
Ik heb liever 2 snipers die de boel goed coveren/flanken en spotten dan 1 of andere malloot die in z'n eentje als een kip zonder kop al schietend naar een vlag rent tijdens conquest... Vooral op een map als Teheran Highway zijn snipers behoorlijk waardevol imo
Vaak bu'j te bang!
Het lijkt me leuk om een harcore-versie van BF3 te spelen waar je alle scores en kills pas na afloop van de match ziet. Dus je ziet geen melding dat je iemand door hebt of dat een voertuig kapot is. Ook met conquest en rush zie je de status niet op het scherm, maar de game is ineens plotseling afgelopen als 1 partij wint.
Dat maakt het volgens mij een stuk spannender en bevordert volgens mij de team-play.
Dat maakt het volgens mij een stuk spannender en bevordert volgens mij de team-play.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Je onderschrift luidt: Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zegrickiii schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:21:
Het lijkt me leuk om een harcore-versie van BF3 te spelen waar je alle scores en kills pas na afloop van de match ziet. Dus je ziet geen melding dat je iemand door hebt of dat een voertuig kapot is. Ook met conquest en rush zie je de status niet op het scherm, maar de game is ineens plotseling afgelopen als 1 partij wint.
Are you sure
Tja, net hoe je het wilt interpreteren. Jij wilt mij als de bad guy neerzetten dus jij maakt her godgezegend van, ik zeg enkel dat ik vanaf begin af aan beter speel dan de rest en dit puur op skill aan komt en niet op ervaring.Help!!!! schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:03:
[...]
Tja skill. Het is een combinatie van ervaring (mogelijkheid om ergens veel tijd in te steken) en talent.
Zoals je hieronder laat blijken ben jij een godgezegend talent maar dat geld niet voor de overgrote merendeel vd rest.
Dat kost je alleen geen uren per map. In twee potjes kan je een map al dermate goed kennen dat je weet hoe hij in elkaar steekt en waar je voor moet oppassen. Helaas missen velen het inzicht om in te schatten wat de meest effectieve aanvalsstrategieen zijn en wat daarop de beste counters zijn, dan moeten anderen het eerst voor doen.Er zijn heel veel routes, raampjes, trappen, hoeken waar je gewoon langskomt. Of je ze allemaal moet kennen? Nee maar zonder ervaring wordt je heel vaak neergehaald omdat je niet weet waar je moete kijken.
Nee, ik wil dat mensen stoppen met ervaring altijd de schuld te geven. Ik zie zelfs iemand ragen en anderen beschuldigen van het niet hebben van een leven puur omdat ze vaak verliezen. Dat is veel te simpel.Ok goed, jij wilt gewoon horen dat mensen die niet heel goed zijn zichzelf / hun skill de schuld geven. Beetje kortzichtig van je. Voor 80 vd 100 mensen geldt dat hun skill vooral uit (meer) ervaring komt.
Genoeg ervaren spelers hier die ook bewijzen dat ervaring niet betekent dat ze goed zijn.
Helaas, de wapens in BF3 zijn dermate simpel dat er gewoon een of twee echt goede wapens zijn die geen enkel nadelig punt hebben waar onervaren spelers niet mee zouden kunnen omgaan.Raar voorbeeld. We hebben het over minder ervaren spelers die hebben helemaal niks te maken met wat ervaren spelers goede wapens vinden in clanwars. Wat voor een ervaren speler werkt, werkt niet perse voor een minder ervaren speler.
Nee, dat is hoe jij het interpreteert. Ik zeg alleen dat een aantal zaken gewoon feiten zijn en dat er hier een aantal mensen zijn die met bullshit komen om niet de schuld bij zichzelf te hoeven zoeken.Volgensmij is voor jou alles wat niet aan jouw persoonlijke mening voldoet bullshit.
Het zal weldegelijk mee spelen natuurlijk maar het betekent niet dat je het af moet leggen tegen meer ervaren spelers. Je skills zijn veel belangrijker en dat merk je wanneer het er echt op aan komt.Punt is dat ervaring bij de meeste mensen (behalve bij jou natuurlijk als godgezegend talent) een grote rol speelt.
Waar schrikt dat van af? Het spelen van BF3? Het vragen om tips?Wat ook afschrikt als mensen dan in zo'n topic als dit komen dat mensen zoals jij op een vrij vervelende zelfingenomen manier hun mening als feiten neerdumpen.
Ik druk niks door, ik beargumenteer en ga in discussie. Mensen hier zijn nogal snel op hun teentjes getrapt als een discussie eens wat feller wordt, dan moeten ze al direct op de man gaan spelen of mensen beschuldigen. Doe jij nu ook, ik heb een mening en jij gaat er tegenin door andere discussies erbij te halen en mij persoonlijk te beschuldigen.Ik herinner me de discussie hier over "hoe BF" gespeeld moet worden in dit topic waar je ook al tot vervelens toe jouw mening aan het doordrukken was.
Dat is een wel erg domme aanname van jou kant. Ik erger me zelden en bijna nooit intens. Enkel wanneer spelers echt op zeer domme wijze de overwinning weggooien of hun hele team benadelen zal ik me daar kortstondig aan ergeren.Je zal je wel vaak intens ergeren als je op een public bent omdat al die loosers zonder skill het spel niet spelen zoals jij wilt...
Ik weet niet waarom je mij zo graag als slecht persoon neer wilt zetten, kan je me daar antwoord op geven?
Dus cheaten en teamkillen is prima want je hoort plezier te hebben en niet om anderen te denken? Met een voertuig in de base campen is ook prima zolang ik daar maar plezier in heb?erikvandenberg schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:09:
Feit is wel dat in games waarbij geen globaal scorebord is mensen een stuk minder bezorgd zijn over hoe ze spelen en vaker voor objectives gaan en meer risico nemen. Ik merk het in TF2 ook, daar worden geen stats bij gehouden en je ziet dat mensen vaker dingen proberen en meer samenwerken ook al kan dat betekenen dat ze soms snel dood zullen gaan.rickiii schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:21:
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 10-02-2012 15:33 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lijkt mij niet eens zon gek idee, misschien wel notificaties van bases verloren etc maar niet van kills.DirtySanchez schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:22:
[...]
Je onderschrift luidt: Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Are you sure
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
AbsoluutDirtySanchez schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:22:
[...]
Je onderschrift luidt: Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Are you sure
Dat ben ik wel met je eens, al is het natuurlijk ook van belang dat je ervaring met FPS hebt op de PC. Niemand pakt een muis en knalt zonder enige ervaring iedereen in een server af.Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:58:
Je kan wel veel leren, true. Ook voertuigen hebben baat aan unlocks, true. Echter is het effect gewoon niet zo groot als sommigen hier beweren. Heb je skills kan je vaak voor ervaring compenseren, zeker op public servers.
Het ging me er vooral om dat je de tickets niet kunt gebruiken als manier om kills te tracken.Zethiel schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:32:
[...]
Lijkt mij niet eens zon gek idee, misschien wel notificaties van bases verloren etc maar niet van kills.
True, maar dat zou ik eerder aan skill toewijzen, het niet vaardig zijn in het mikken en schieten met een muis. Dat kan, maar dan moet je dat gewoon eerlijk toegeven en niet gaan volhouden dat het komt omdat de rest het spel langer speelt en daardoor altijd wint.reemprive schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:33:
Dat ben ik wel met je eens, al is het natuurlijk ook van belang dat je ervaring met FPS hebt op de PC. Niemand pakt een muis en knalt zonder enige ervaring iedereen in een server af.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jeej, een discussie over 'skill'. Je ziet vaak genoeg mensen als een idioot rondlopen. Niemand die ze kan coveren, niemand die ze kan resurrecten als ze dood gaan, geen enkele cover om zich achter te verschuilen en eigenlijk op een positie zitten waar je helemaal niks aan hebt. Andere spelers zien meteen de plekken waar je wel en niet moet gaan zitten. Natuurlijk kun je die plekken ook leren, maar voor die spelers geldt dat je per map heel wat uur moet spelen om het een beetje door te krijgen, terwijl anderen in een aantal rondes meteen weten waar ze het beste langs kunnen. Sommige plekken zie ik wel, andere plekken zie ik niet. Daarom reken ik mij ook niet onder de erg goede spelers.
Ik speel natuurlijk ook regelmatig wars met Tsurany en je ziet vaak dat het met hem een stuk makkelijker speelt omdat hij gewoon netjes zijn kills haalt. Ik heb het idee dat er altijd zo'n sfeer hangt van "Als je je eerst op kills richt, moet je maar CoD gaan spelen". Je moet nu eenmaal eerst mensen uitschakelen voordat je een punt kan cappen. Door snel een paar kills te maken valt hun hele aanval/verdediging weg. Dan kan je nog zo'n geniale tactiek hebben. Je zal toch echt kills moeten kunnen halen op de juiste momenten. Dat is vaak ook mijn eigen tactiek. Eerst flanken, dan wat kills maken op en rond een flag, en dan pas optrekken. Als ik in één keer zou optrekken, dan zou ik meteen dood zijn. Als ik moet wachten voor mijn revive kan ik helemaal niks. Dan kan je vaak beter iets meer tijd nemen, wat mensen uit schakelen en je teammates ook de kans geven om op te rukken. Helaas zijn er iets teveel mensen die dat zien als 'campen'.
Ik speel natuurlijk ook regelmatig wars met Tsurany en je ziet vaak dat het met hem een stuk makkelijker speelt omdat hij gewoon netjes zijn kills haalt. Ik heb het idee dat er altijd zo'n sfeer hangt van "Als je je eerst op kills richt, moet je maar CoD gaan spelen". Je moet nu eenmaal eerst mensen uitschakelen voordat je een punt kan cappen. Door snel een paar kills te maken valt hun hele aanval/verdediging weg. Dan kan je nog zo'n geniale tactiek hebben. Je zal toch echt kills moeten kunnen halen op de juiste momenten. Dat is vaak ook mijn eigen tactiek. Eerst flanken, dan wat kills maken op en rond een flag, en dan pas optrekken. Als ik in één keer zou optrekken, dan zou ik meteen dood zijn. Als ik moet wachten voor mijn revive kan ik helemaal niks. Dan kan je vaak beter iets meer tijd nemen, wat mensen uit schakelen en je teammates ook de kans geven om op te rukken. Helaas zijn er iets teveel mensen die dat zien als 'campen'.
Dat lapje text heb ik regelrecht van wikipedia gehaald (heb het er ook bijgezet) en dit is meer om wat algemene informatie te geven over wat een Sniper nou precies inhoud.Stronkie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:59:
[...]
Ik heb je platoon info gezien op battle log.
Ik snap het alleen niet. Het woord Sniper , Recon , gaat helemaal niet op in een game als BF3. De beschrijving die je daar plaatst voelt mooi aan. Maar in BF3 voldoet dit dus niet.
Bijna alle maps en modes worden het beste gespeeld met een gevarrieerde Squad samenstelling. Door hoort bij mij weten geen Recon Thuis , vooral eentje die alleen maar ligt headshots te maken. Toegegeven , de extra dingen die een recon kit kan meedragen kan idd meespelen tot een goed teamwork (SOFLAN , Spawn Beacon , Spot dingetje). Maar zoals 98 procent van de mensen Recon spelen , voegd het IMO totaal niets toe in het teamspel van BF3.
Een recon die alleen maar "geilt" op zijn K/D Ratio en totaal niets toevoegd aan het team , waarschuw ik 1 of 2 x om actief mee te spelen , kick ik ook na vele waarschuwingen . Zelf de sniper rifles die in het spel mee zitten voegen totaal niets toe in het spel. Een goed samenspel tussen een goed communicerende squad brengt veeeeel en veeeel meer dan een "sniper wannabee" .
Dus dat jij een platoon maakt met alleen maar recon zal , IMO, supersaai zijn. Je kunt nl nooit samen spelen .
1 Recon Soldier per team van 16 , die goed zijn werk doet (dus geen kills maakt, maar alleen maar bezig is met teamwork en het overzicht van de battlefield doorgeeft aan de SL) die mag van mij blijven.
Small Note.. Ik wacht ook op een rule dat maar 1 recon kit per zijde toestaat,...
Ik hoop voor jou dat je ook wel andere klasses speelt
<einde "ik mag recon's niet" mode
PSPS.. voel je niet personelijk aangevallen hoor.
Heeft niet perse te maken met hoe je als recon "moet" spelen in BF3.
En dat je zegt dat een platoon voor alleen snipers saai is hoeft helemaal niet het geval te zijn.
Veel mensen joinen een platoon omdat ze willen laten zien waar ze vandaan komen (bv. een NL platoon) of welke class ze graag spelen (bv. een Sniper platoon).
Het is ook meer dat je kan praten over wat je beleefd hebt en af en toe met iemand uit het platoon (ik hoef echt niet met m'n hele platoon een server te joinen
En het is trouwens helemaal niet zo dat ik alleen maar mensen toesta die non-stop als Recon spelen, er zijn ook een aantal buddy's die meer met andere classes spelen en die ik toch geaccepteerd heb.
Ikzelf heb ook meer tijd als Assault gespeeld dan Recon maar omdat ik Recon gewoon een brute class vind heb ik een platoon gemaakt voor mezelf en mensen die dat ook vinden.
En die rule met 1 recon kit per team hoeft van mij echt niet.
Dit zat namelijk ook in BC2 en daar werd ik soms schijtziek van.
Dan krijg je van dat soort rage momenten dat je als recon dood gaat en vervolgens iemand anders als recon spawned waardoor je verplicht wordt om een andere class te kiezen.
Of je krijgt van die spelers die de hele ronde door blijven spawnen als sniper totdat zij die ene recon zijn die toegestaan is, alsof dat de teamplay bevorderd...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Spunker
Ik heb nooit het toesenbord geconfigureerd voor snelkoppelingen staan in windows, gewoon aangesloten verder niets.Zo als Nu dat ik bezig ben doet die normaal het is alleen als ik ga gamen,de 2 de keer dat ik ging game gisteravond deed die 5 minuten normaal en toen was alles weer door elkaar.
Ik heb toch afgelopen weken gewoon gegamed en niets verandert waarom Nu wel??
l0n3w012ph
dat heb ik gedaan en als je goed ook had gelezen ,ik heb een backup van 4 dagen terug gepakt en alles was weer goed, behalve toen ik weer ging game.
gewoon de PC opnieuw opstarten had geen nut want het bord bleef die rare combinaties houden.
ik heb 3 verschillende toetsenborden uit geprobeert.
Als ik aan Tsurany denk is het wel typerend dat hij hier wel iedereen mag afkraken ,overal negatieve opmerkingen mag maken, een heel stuk van de site ( gisteren)( vandaag weer) daarvoor gebruikt .Zijn ideeen zijn de enige die goed zouden zijn.>Hij is de enige die zo uit pakt op de andere leden van de site.
Ik heb mij ingehouden geen grove woorden te gebruiken en alles word > KNIP< .Ik zie dat bij hem niet gebeuren dus, hij mag dat allemaal wel doen maar als je commentaar op hem geeft. KNIP<
NU gebruik ik ook teveel om op de site te zetten.
Ik durf om eerlijk te zijn Niet meer eens te gaan gamen nu ik een halve nacht van alles uit aan het proberen ben geweest wat Nu de oorzaak van dit alles kan zijn.
Het is goed Nu te lezen dat ik Niet de enige ben die zo over Tsurany denk en mijn commentaar mag dan wel gelijk > KNIP< worden maar ik heb geen grove woorden gebruikt, oké ik had om hem duidelijk te maken in BOLD gedaan en dat mag dus niet blijkt, daar kan ik me wel in terug vinden maar de laatste berichten 3 a 4 ben ff kwijt allemaal weg gehaald moesten worden ??
Ik zie hier Nu meer woorden die harder zijn dan het woord wat ik gebruikt heb.
O ja en voor diegene die net dat stukje van mij gemist hebben.
Ik heb eenmaal jammer genoeg dyslexie .
Ik doe mijn best om wat ik schrijf keer op keer zo goed mogelijk op de site te zetten dat iedereen het begrijpt.
Wat ik uit de commentaren wel begrijp dat dat niet altijd nog steeds niet goed over komt.
jammer maar ik doe mijn best.
Ik heb nooit het toesenbord geconfigureerd voor snelkoppelingen staan in windows, gewoon aangesloten verder niets.Zo als Nu dat ik bezig ben doet die normaal het is alleen als ik ga gamen,de 2 de keer dat ik ging game gisteravond deed die 5 minuten normaal en toen was alles weer door elkaar.
l0n3w012ph
dat heb ik gedaan en als je goed ook had gelezen ,ik heb een backup van 4 dagen terug gepakt en alles was weer goed, behalve toen ik weer ging game.
gewoon de PC opnieuw opstarten had geen nut want het bord bleef die rare combinaties houden.
Als ik aan Tsurany denk is het wel typerend dat hij hier wel iedereen mag afkraken ,overal negatieve opmerkingen mag maken, een heel stuk van de site ( gisteren)( vandaag weer) daarvoor gebruikt .Zijn ideeen zijn de enige die goed zouden zijn.>Hij is de enige die zo uit pakt op de andere leden van de site.
Ik heb mij ingehouden geen grove woorden te gebruiken en alles word > KNIP< .Ik zie dat bij hem niet gebeuren dus, hij mag dat allemaal wel doen maar als je commentaar op hem geeft. KNIP<
NU gebruik ik ook teveel om op de site te zetten.
Ik durf om eerlijk te zijn Niet meer eens te gaan gamen nu ik een halve nacht van alles uit aan het proberen ben geweest wat Nu de oorzaak van dit alles kan zijn.
Het is goed Nu te lezen dat ik Niet de enige ben die zo over Tsurany denk en mijn commentaar mag dan wel gelijk > KNIP< worden maar ik heb geen grove woorden gebruikt, oké ik had om hem duidelijk te maken in BOLD gedaan en dat mag dus niet blijkt, daar kan ik me wel in terug vinden maar de laatste berichten 3 a 4 ben ff kwijt allemaal weg gehaald moesten worden ??
Ik zie hier Nu meer woorden die harder zijn dan het woord wat ik gebruikt heb.
Ik doe mijn best om wat ik schrijf keer op keer zo goed mogelijk op de site te zetten dat iedereen het begrijpt.
Wat ik uit de commentaren wel begrijp dat dat niet altijd nog steeds niet goed over komt.
Als je je eigen teksten eens doorleest, zie je dat je helemaal geen help!!! daarvoor nodig hebt.Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:31:
Ik weet niet waarom je mij zo graag als slecht persoon neer wilt zetten, kan je me daar antwoord op geven?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Daar zijn snipers wel handig, om dekking te geven als je een vlag aan 't cappen bent, want natuurlijk gaan die neergeknalde mannetjes terug spawnen daar. Werkt goed als je "actieve" snipers in je team hebtAdanteh schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:35:
Jeej, een discussie over 'skill'. Je ziet vaak genoeg mensen als een idioot rondlopen. Niemand die ze kan coveren, niemand die ze kan resurrecten als ze dood gaan, geen enkele cover om zich achter te verschuilen en eigenlijk op een positie zitten waar je helemaal niks aan hebt. Andere spelers zien meteen de plekken waar je wel en niet moet gaan zitten. Natuurlijk kun je die plekken ook leren, maar voor die spelers geldt dat je per map heel wat uur moet spelen om het een beetje door te krijgen, terwijl anderen in een aantal rondes meteen weten waar ze het beste langs kunnen. Sommige plekken zie ik wel, andere plekken zie ik niet. Daarom reken ik mij ook niet onder de erg goede spelers.
Waar maak je je druk om johVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:
Spunker
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verder zou 'k zeggen laat iedereen toch zijn spel spelen en er van genieten op zijn manier, sniper/tuber/rpger...
Wie de beste is maakt niet echt uit, persoonlijk vind ik mezelf gewoon de beste, maar meestal zijn de tegenstanders het niet met me eens en schieten ze me dood
Wie de beste is maakt niet echt uit, persoonlijk vind ik mezelf gewoon de beste, maar meestal zijn de tegenstanders het niet met me eens en schieten ze me dood
even offtopic: zoltan ben jij echt uit 1955 want als dat zo is ben je misschien wel "battlefield's oldest player" (als die andere dude er niet meer is tenminste).Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:
blablabla *lap text* blabla
Ja, je koopt het spel toch voor jouw plezier? Niet dat je iets verplicht moet doen waar je eigenlijk geen lol aan beleeft.Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:31:
[
Dus cheaten en teamkillen is prima want je hoort plezier te hebben en niet om anderen te denken? Met een voertuig in de base campen is ook prima zolang ik daar maar plezier in heb?
En je geeft ook wel een lompe reactie, cheaten nee tuurlijk niet, teamkillen ook niet. Je snapt me punt toch wel?
Al met al gaat het erom dat jij plezier hebt, eens of niet? Hoe je dat bereikt zou toch niet uit moeten maken zelfs al zou je daardoor met je team verliezen, zolang IK er maar lol in heb. als anderen door mijn speelwijze er geen lol in hebben joinen ze maar een andere server of het andere team.
Als ik bv sniper speel en ik wil geen soflam meenemen maar een MAV omdat ik dat leuk vind en me team vraagt om soflam maar ik daar geen zin in heb om wat voor reden dan ook heb je gewoon pech en speel ik door voor MIJN plezier.
Evenals chopper, en ik sta te wachten op 1, en 1 of andere malloot zegt GA EENS WAT DOEN, zeg ik doe ik ook ik wacht op de chopper. Ik vind dat leuk, en wat jij of een ander daarvan vind kan me persoonlijk echt totaal niks boeien.
nogmaals zolang ik er plezier in heb boeit het me niks wat anderen zeggen. Dat wil niet zeggen dat ik het nooit doe maar als ik er geen zin in heb dan heb je gewoon pech, ik kan namelijk weinig spelen en als ik speel wil ik op MIJN manier spelen, simpel toch?
Cool, Nu snap ik je beweeg reden. Het was ook meer bedoeld om mijn mening over de sniper class van bf3 te spuien
.. ben ik het weer kwijt. Ik snap wel dat mensen de klasse veel willen spelen . En ja over die sniper rule.. Wat jij zegt zit ook wel weer wat in.
Neeeeee doe dat nou niet, nou gaat ie weer iedere keer zeggen dat ie al zo oud is..AdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:45:
[...]
even offtopic: zoltan ben jij echt uit 1955 want als dat zo is ben je misschien wel "battlefield's oldest player" (als die andere dude er niet meer is tenminste).
Als je nou eens leest wat mensen tegen je zeggen: Het ligt niet aan je toetsenbord, dus een ander toetsenbord zal het probleem niet verhelpen. Waarschijnlijk heb je iets van een toetsencombinatie gedaan waardoor je nu commando's uitvoert in plaats van naar voren lopen met W. Kijk eens of je niet toevallig iets van FN-Lock aan hebt staan.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:
Spunker
l0n3w012ph
[ Voor 60% gewijzigd door Meelobee op 10-02-2012 15:52 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
UUUH ja ik ben inderdaad in 1955 geboren of uuh hebben ze mij tussen de rode paprika gevonden ahahaAdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:45:
[...]
even offtopic: zoltan ben jij echt uit 1955 want als dat zo is ben je misschien wel "battlefield's oldest player" (als die andere dude er niet meer is tenminste).
Ik ben geboren in Hongarije namelijk.
Nu ik heb een "vriend "uit Hawaii die is 61 hoor haha
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/cycopaka/
Waarmee ik vaak samen 1 tank bestuur en best wel goed in zijn wij beide oudjes haha
Niet severen Meelobee, dit zal de laatste keer zijn dat ik het doe
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 15:50 ]
Wat een gedoe over wat wel mag en wat niet mag.
Tsurany, Adanteh hebben gelijk dat sommige manieren van spelen over het algemeen meer plezier levert voor de meeste mensen. Met name voor mensen die het spel spelen om te winnen.
Zoltan, Erik en Stronkie hebben ook gelijk. Je koopt een spel voor je EIGEN plezier.. je mag spelen zoals je wil
Server-admins bepalen echter de regels voor hun eigen server. Als het je niet bevalt, dan ga je maar naar een andere server. Servers die leuke regels hebben en goed modereren worden populair, server die slechte regels hebben of slecht modereren worden minder populair.
Zo ... probleem opgelost
Tsurany, Adanteh hebben gelijk dat sommige manieren van spelen over het algemeen meer plezier levert voor de meeste mensen. Met name voor mensen die het spel spelen om te winnen.
Zoltan, Erik en Stronkie hebben ook gelijk. Je koopt een spel voor je EIGEN plezier.. je mag spelen zoals je wil
Server-admins bepalen echter de regels voor hun eigen server. Als het je niet bevalt, dan ga je maar naar een andere server. Servers die leuke regels hebben en goed modereren worden populair, server die slechte regels hebben of slecht modereren worden minder populair.
Zo ... probleem opgelost
[ Voor 3% gewijzigd door rickiii op 10-02-2012 15:52 ]
Ik beschouw mijzelf ook tot de gemiddelde speler(of net een stukje boven:P)
Maar ik heb bijvoorbeeld een hekel aan wachten.
Daarom ben ik altijd 1 van de eerste die op de frontlinie sta te springen. 1 nadeel, je mag ook altijd als eerste kogel/granaat/tanken vangen
Maar soms glip je er langs of verwachten mensen niet dat je er al staat en dan trek ik mijn gemiddelde k/d weer omhoog
Je moet ook veel geluk hebben, soms heb ik weleens de "gekke-vijf-minuten" dan lukt werkelijk bijna alles.
- En soms ga je alleen maar dood.
- Of blokken je teamgenoten de weg waardoor je 3 reddots op je krijgt
- Of kopt een teammate een granaat terug.
- Of je spawnt bij een teammate echter stond deze op het punt geknifed te worden en neem je zijn plaats in.
- Of je kijkt een keer om een hoekje en de eerste kogel zit net tussen de ogen.
- Of je teammates achterop letten niet op waarop iemand van de tegenparty vol geladen ala rambo stijl komt aangerend.
Een grote dosis geluk is meestal ook van toepassing
-------------------
Bad Company 2 stats
Kills: 2123
Shots Fired: 9546
Shots Hit: 10201
Accuracy 107%
Maar ik heb bijvoorbeeld een hekel aan wachten.
Daarom ben ik altijd 1 van de eerste die op de frontlinie sta te springen. 1 nadeel, je mag ook altijd als eerste kogel/granaat/tanken vangen
Maar soms glip je er langs of verwachten mensen niet dat je er al staat en dan trek ik mijn gemiddelde k/d weer omhoog
Je moet ook veel geluk hebben, soms heb ik weleens de "gekke-vijf-minuten" dan lukt werkelijk bijna alles.
- En soms ga je alleen maar dood.
- Of blokken je teamgenoten de weg waardoor je 3 reddots op je krijgt
- Of kopt een teammate een granaat terug.
- Of je spawnt bij een teammate echter stond deze op het punt geknifed te worden en neem je zijn plaats in.
- Of je kijkt een keer om een hoekje en de eerste kogel zit net tussen de ogen.
- Of je teammates achterop letten niet op waarop iemand van de tegenparty vol geladen ala rambo stijl komt aangerend.
Een grote dosis geluk is meestal ook van toepassing
-------------------
Bad Company 2 stats
Kills: 2123
Shots Fired: 9546
Shots Hit: 10201
Accuracy 107%
[ Voor 5% gewijzigd door Bigfoot48 op 10-02-2012 15:55 . Reden: Bad company 2 stats toegevoegd:) ]
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
omfg schiet ik net 2x achter elkaar dezelfde heli vanaf 200+ meter ofzo met een tank
epic aiming skillz
whaha nice! Als iemand dat bij mij doet krijg je echt een ''nice shot'' in de chat terugmegadoom schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:55:
omfg schiet ik net 2x achter elkaar dezelfde heli vanaf 200+ meter ofzo met een tankepic aiming skillz
Ik probeer steeds vaker als een heli ver weg is met me rockets hem te killen, heb ook de guided als unlock erbij, moet zeggen dit lukt steeds vaker.
Vorige keer nog ik als US tegen RU natuurlijk, ik en tegenpartij allebei in de chopper aan het begin van de ronde vliegen allebei omhoog ik aim en schiet me rockets en ik kill hem gewoon(operation firestorm) met de eerste salvo. Hij in de chat OMG HAX, just kidding nice shot dude! voelde ik me wel lekker door
Verwijderd
Sorry , nu ben ik even jou kwijt wat je bedoeld FN-Lock.Meelobee schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:47:
[...]
Neeeeee doe dat nou niet, nou gaat ie weer iedere keer zeggen dat ie al zo oud is..
[...]
Als je nou eens leest wat mensen tegen je zeggen: Het ligt niet aan je toetsenbord, dus een ander toetsenbord zal het probleem niet verhelpen. Waarschijnlijk heb je iets van een toetsencombinatie gedaan waardoor je nu commando's uitvoert in plaats van naar voren lopen met W. Kijk eens of je niet toevallig iets van FN-Lock aan hebt staan.
Dat zie ik op geen van mijn 3 borden terug staan.
Ik heb zelfs de numlock, capslock en scrol lock uit staan.
wat ik wel weet als ik aan het game ben dat ik bijna altijd Shift ingedrukt hou om de snelheid in te houden en dus vaak nog ingedrukt heb als ik andere knoppen indruk.
Maar daar had ik afgelopen maanden Nooit verder dit rare gedoe van de knoppen mee gemaakt.
En Nog maals Alleen als ik ging game gebeurde dat en net als Nu heb ik er geen last mee en doet die normaal.
Ik weet wel wat maar weet niet alles.
Voor zover ik weet zit alleen FN lock op laptop met een beperkt toetsenboord, niet op een ''normaal'' USB toetsenboord.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:01:
[...]
Sorry , nu ben ik even jou kwijt wat je bedoeld FN-Lock.
Dat zie ik op geen van mijn 3 borden terug staan.
Ik heb zelfs de numlock, capslock en scrol lock uit staan.
wat ik wel weet als ik aan het game ben dat ik bijna altijd Shift ingedrukt hou om de snelheid in te houden en dus vaak nog ingedrukt heb als ik andere knoppen indruk.
Maar daar had ik afgelopen maanden Nooit verder dit rare gedoe van de knoppen mee gemaakt.
En Nog maals Alleen als ik ging game gebeurde dat en net als Nu heb ik er geen last mee en doet die normaal.
Ik weet wel wat maar weet niet alles.
Ik snap je punt wel, maar rekening houden met anderen vind ik ook belangrijk. Ik noem dan even wat extremen als voorbeeld.erikvandenberg schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:45:
En je geeft ook wel een lompe reactie, cheaten nee tuurlijk niet, teamkillen ook niet. Je snapt me punt toch wel?
Dat vind ik een houding die wat te ver gaat. Het gaat er om dat jij plezier hebt maar ik vind niet dat zoiets ten koste moet gaan van anderen. Zeker als je een voertuig te pakken hebt vind ik dat daarbij een verantwoordelijkheid naar je team toe hoort. Ik vind dat jij dan je best hoort te doen om dat voertuig effectief in te zetten. Wellicht vind jij dat niet het leukste om te doen maar het is nou eenmaal een team spel, daarbij hoor je ook rekening te houden met anderen. Wil jij alleen spelen en daar geen rekening mee houden zou ik geen multiplayer spel gaan spelen waarin teamplay belangrijk is en doorslaggevend kan zijn.Al met al gaat het erom dat jij plezier hebt, eens of niet? Hoe je dat bereikt zou toch niet uit moeten maken zelfs al zou je daardoor met je team verliezen, zolang IK er maar lol in heb. als anderen door mijn speelwijze er geen lol in hebben joinen ze maar een andere server of het andere team.
True, daar geef ik je ook gelijk in. Maar als jij vervolgens op een heuveltje gaat zitten en hooguit een of twee kills maakt vind ik dat waardeloos. Leuk dat jij dat leuk vind maar naar mijn idee mag je dan gewoon single player gaan spelen. Je neemt positie in een team en dan vind ik het niet meer dan normaal dat jij het ook als persoonlijk doel ziet om dat team te laten winnen.Als ik bv sniper speel en ik wil geen soflam meenemen maar een MAV omdat ik dat leuk vind en me team vraagt om soflam maar ik daar geen zin in heb om wat voor reden dan ook heb je gewoon pech en speel ik door voor MIJN plezier.
Heel simpel, maar ik vind dat een te arrogante houding. Je kiest er voor om een spel te spelen waarbij teamplay essentieel is, je maakt onderdeel uit van een team en dan vind ik het niet meer dan normaal dat je ook wilt bijdragen aan het team doel, namelijk winnen.nogmaals zolang ik er plezier in heb boeit het me niks wat anderen zeggen. Dat wil niet zeggen dat ik het nooit doe maar als ik er geen zin in heb dan heb je gewoon pech, ik kan namelijk weinig spelen en als ik speel wil ik op MIJN manier spelen, simpel toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 10-02-2012 16:05 ]
Altijd mooi zo'n levensloop van mensen (gevonden tussen rode paprika, lolwut?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:48:
[...]
UUUH ja ik ben inderdaad in 1955 geboren of uuh hebben ze mij tussen de rode paprika gevonden ahaha
Ik ben geboren in Hongarije namelijk.
Nu ik heb een "vriend "uit Hawaii die is 61 hoor haha![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/cycopaka/
Waarmee ik vaak samen 1 tank bestuur en best wel goed in zijn wij beide oudjes haha![]()
Niet severen Meelobee, dit zal de laatste keer zijn dat ik het doe![]()
![]()
Zekers mooi om te zien dat mannen (en wss ook vrouwen) van die leeftijd ook zo begaan kunnen zijn met een spel!
Heb ook wel eens een post van je gezien waarin je erop wees dat je een nieuwe avatar van jezelf had op battlelog (en GoT), maar zo zie je er dus uit want die avatar lijkt wel een beetje op een hongaar (toch??).
Dat stukje over dyslexie enzo, daar stoor ik me helemaal niet aan, ik kan hetgeen wat je typt makkelijk volgen.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat als je een stuk tekst typt je het daarna wel een keer naleest (geldt voor iedereen!) omdat er vaak wel zinnen tussen zitten die niet helemaal correct zijn.
Ik heb soms ook dat ik snel iets typ en dat ik dan zinnen tegenkom tijdens het nalezen waar de samenhang met de rest van de tekst ver te zoeken is of dat de zin niet goed loopt.
Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:04:
[...]
Ik snap je punt wel, maar rekening houden met anderen vind ik ook belangrijk. Ik noem dan even wat extremen als voorbeeld.
[...]
Dat vind ik een houding die wat te ver gaat. Het gaat er om dat jij plezier hebt maar ik vind niet dat zoiets ten koste moet gaan van anderen. Zeker als je een voertuig te pakken hebt vind ik dat daarbij een verantwoordelijkheid naar je team toe hoort. Ik vind dat jij dan je best hoort te doen om dat voertuig effectief in te zetten. Wellicht vind jij dat niet het leukste om te doen maar het is nou eenmaal een team spel, daarbij hoor je ook rekening te houden met anderen. Wil jij alleen spelen en daar geen rekening mee houden zou ik geen multiplayer spel gaan spelen waarin teamplay belangrijk is en doorslaggevend kan zijn.
Eens, makkelijk antwoord, maar mijn eigen plezier gaat toch voor die van anderen hoe arrogant dat ook is en bij jou geldt precies hetzelfde(denk ik).
[...]
True, daar geef ik je ook gelijk in. Maar als jij vervolgens op een heuveltje gaat zitten en hooguit een of twee kills maakt vind ik dat waardeloos. Leuk dat jij dat leuk vind maar naar mijn idee mag je dan gewoon single player gaan spelen. Je neemt positie in een team en dan vind ik het niet meer dan normaal dat jij het ook als persoonlijk doel ziet om dat team te laten winnen.
ook eens, winnen probeer je altijd natuurlijk. Maar als ik daar zin in heb doe ik het wel gewoon.
[...]
Heel simpel, maar ik vind dat een te arrogante houding. Je kiest er voor om een spel te spelen waarbij teamplay essentieel is, je maakt onderdeel uit van een team en dan vind ik het niet meer dan normaal dat je ook wilt bijdragen aan het team doel, namelijk winnen.
Niet eens, ik kies ervoor om een spel te spelen waar ik lol in heb, niks meer niks minder. Ik heb het spel niet gekocht voor teamplay maar voor mijn eigen lol. Neemt niet weg dat ik wel altijd speel om te winnen en daar me best voor doe.
[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 10-02-2012 16:12 ]
Verwijderd
AdmiralSnipe
ik weet dat ik niet altijd goed schrijf dus heb ik NU bewust even Weer erbij gezet.
Als ik wat schrijf lees ik het een paar keer over en verbeter het maar hoe vaker ik dat weer doe heb ik het idee dat het niet beter op word het duidelijker te willen schrijven.
En mijn grammatica is dan weet ik ook niet dan goed.
En wat die andere figuur te zeggen heeft over o.a over mij, daar reageer ik NIET meer op.
Dat had ik in mijn > knip< bericht ook al geschreven.
Er zijn eenmaal mensen met een dikke plank voor de kop hebben.
ik weet dat ik niet altijd goed schrijf dus heb ik NU bewust even Weer erbij gezet.
Als ik wat schrijf lees ik het een paar keer over en verbeter het maar hoe vaker ik dat weer doe heb ik het idee dat het niet beter op word het duidelijker te willen schrijven.
En mijn grammatica is dan weet ik ook niet dan goed.
En wat die andere figuur te zeggen heeft over o.a over mij, daar reageer ik NIET meer op.
Dat had ik in mijn > knip< bericht ook al geschreven.
Er zijn eenmaal mensen met een dikke plank voor de kop hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 16:16 ]
Ahh the good old days, waarbij je uren en uren CS speelde zonder e.o.a. scoreboard. Het ging om het resultaat per potje. Had je natuurlijk ook campers, maar dan ging je nog wel eens wat uitproberen inderdaad. Bij BF3 doe ik het ook vaak genoeg, wat uitproberen, maar als ik dan net die mvp ribbon kan halen merk ik dat ik daar dan ook serieus voor ga, wat toch wel erg jammer is. Misschien dat ik met minder punten voor mezelf wel de teamwinst kan halen, maar ik ga dan toch voor de mvp ribbon merk ik. Erg jammer, begrijp me niet verkeerd trouwens, ik ga altijd zoveel mogelijk voor de winst.Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:31:
[...]
Feit is wel dat in games waarbij geen globaal scorebord is mensen een stuk minder bezorgd zijn over hoe ze spelen en vaker voor objectives gaan en meer risico nemen. Ik merk het in TF2 ook, daar worden geen stats bij gehouden en je ziet dat mensen vaker dingen proberen en meer samenwerken ook al kan dat betekenen dat ze soms snel dood zullen gaan.
Idd, same met Enemy Territory. Je ziet gewoon dat mensen over het algemeen sneller risico nemen en het niet erg vinden af en toe dood te gaan als het betekent dat ze daardoor wellicht kunnen winnen Een keer te vaak dood gaan heeft daar geen negatieve gevolgen voor latere momenten en niemand kan je stats gebruiken om een mening over je te hebben.shenr schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:14:
Ahh the good old days, waarbij je uren en uren CS speelde zonder e.o.a. scoreboard. Het ging om het resultaat per potje. Had je natuurlijk ook campers, maar dan ging je nog wel eens wat uitproberen inderdaad. Bij BF3 doe ik het ook vaak genoeg, wat uitproberen, maar als ik dan net die mvp ribbon kan halen merk ik dat ik daar dan ook serieus voor ga, wat toch wel erg jammer is. Misschien dat ik met minder punten voor mezelf wel de teamwinst kan halen, maar ik ga dan toch voor de mvp ribbon merk ik. Erg jammer, begrijp me niet verkeerd trouwens, ik ga altijd zoveel mogelijk voor de winst.
Maar dat zal tegenwoordig niet snel meer voorkomen, alles moet aan stats vast hangen omdat slechte stats kunnen betekenen dat mensen negatief over je denken en dat wilt niemand.
Verwijderd
omgTsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:19:
[...]
Idd, same met Enemy Territory. Je ziet gewoon dat mensen over het algemeen sneller risico nemen en het niet erg vinden af en toe dood te gaan als het betekent dat ze daardoor wellicht kunnen winnen Een keer te vaak dood gaan heeft daar geen negatieve gevolgen voor latere momenten en niemand kan je stats gebruiken om een mening over je te hebben.
Maar dat zal tegenwoordig niet snel meer voorkomen, alles moet aan stats vast hangen omdat slechte stats kunnen betekenen dat mensen negatief over je denken en dat wilt niemand.
Ik snap dat statwhoren simpelweg niet. Als ik Conquest of Rush aan het spelen ben, probeer ik allerlei manieren van spelen. Rambo, sneaken, maakt me niet uit. Lukt de een niet, dan komt de ander vast. En ach, dan eindig ik een keer met 8-17. Boeiend, ik doe wel een keer een TDM om dat te compenseren. Die stats zijn echt zo niet boeiend. De enige stat die ik in de gaten houdt is m'n SPM. Als die te ver zakt ga ik me afvragen wat ik fout heb gedaan de laatste paar games. Maargoed, een paar potjes Metro en je zit daar ook weer goed.
Ik ben momenteel druk met alle unlocks op alle wapens, aangezien ik ondertussen voor alle kit primaries en PDWs een service star heb. Dat ik soms wat minder toffe scores haal omdat ik een bepaald wapen gewoon niet prettig vind, het zij zo.
Ik ben momenteel druk met alle unlocks op alle wapens, aangezien ik ondertussen voor alle kit primaries en PDWs een service star heb. Dat ik soms wat minder toffe scores haal omdat ik een bepaald wapen gewoon niet prettig vind, het zij zo.
[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 10-02-2012 16:34 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
ET, wat een topspel was dat zeg! Kan me idd nog wel de deathstreaks herinneren omdat ik hoe dan ook de radar moest pakkenTsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:19:
[...]
Idd, same met Enemy Territory. Je ziet gewoon dat mensen over het algemeen sneller risico nemen en het niet erg vinden af en toe dood te gaan als het betekent dat ze daardoor wellicht kunnen winnen
Maar je kunt nu wel zeggen dat het maar een spelletje is en dat stats niet uitmaken; ik merk bij mezelf dat ik steeds meer een statwhore wordt. Iets in me vind het erg fijn als de getalletjes steeds wat hoger worden.
Lees mijn posts nog eens. Ik zeg dat het hebben van een systeem dat statistieken over meerdere rondes bij houd er voor zorgt dat vrijwel iedereen daarmee rekening zal houden omdat ze geen slechte statistieken willen hebben. Mensen houden er over het algemeen niet van als ze negatief neergezet worden. Er zijn weinig mensen die daar echt boven staan en hun statistieken niet belangrijk vinden. Dat betekent dat veel mensen willen voorkomen dat ze negatieve statistieken hebben en daarmee als slechte speler aangemerkt kunnen worden, het resultaat hiervan is dat ze meer behouden gaan spelen en niet snel risico's willen nemen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:31:
omgvolgens mij vergeet je dat dit maar een spel is. Wat kan jou het nou schelen wat iemand van je stats vind. Speel lekker zoals jij dat wil en enjoy the game.
Om nog eens op het spawnen bij vlaggen die overgenomen worden terug te komen.
Gisteren had 'k er niet aan gedacht, maar gewoon parachute drop (spawn) zoals BF2 een map had waar er een vast parachute spawnpunt was
Gisteren had 'k er niet aan gedacht, maar gewoon parachute drop (spawn) zoals BF2 een map had waar er een vast parachute spawnpunt was
Bestaat er een nieuwe hack tegenwoordig?
Kzat net in een server en er was een kerel die gewoon heat-seekers afschoot zonder te moeten locken.
Normaal gezien hoor je *biep biep biep* en zie je een lockon dingetje knipperen, dan hoor je andere piepjes (dat er een missile je volgt) en dan doe je flares. Deze kerel schiet gewoon missiles (je hoort dat ze je volgen) en flares doen er niks tegen. Je bent dus 3 seconden in de lucht en je gaat zomaar dood, valt niks tegen te doen.
En om het helemaal af te maken, ik deed report profile, "Unable to send report, please try again later."

EDIT: en nee, ze hadden geen SOFLAM.
Kzat net in een server en er was een kerel die gewoon heat-seekers afschoot zonder te moeten locken.
Normaal gezien hoor je *biep biep biep* en zie je een lockon dingetje knipperen, dan hoor je andere piepjes (dat er een missile je volgt) en dan doe je flares. Deze kerel schiet gewoon missiles (je hoort dat ze je volgen) en flares doen er niks tegen. Je bent dus 3 seconden in de lucht en je gaat zomaar dood, valt niks tegen te doen.
En om het helemaal af te maken, ik deed report profile, "Unable to send report, please try again later."
EDIT: en nee, ze hadden geen SOFLAM.
[ Voor 3% gewijzigd door Mavamaarten op 10-02-2012 16:42 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Linkje naar profiel?
Ik overweeg dit spel te kopen.
ATi HD 5570
Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz (4 CPUs), ~2.7GHz
4GB RAM
Trekt mijn machine het wel goed genoeg?
Gebeurt het in dit spel vaak dat je een random granaat op je donder krijgt of zijn de maps te groot daarvoor? Ik ben dat andere spel namelijk een beetje zat. Te random.
ATi HD 5570
4GB RAM
Gebeurt het in dit spel vaak dat je een random granaat op je donder krijgt of zijn de maps te groot daarvoor? Ik ben dat andere spel namelijk een beetje zat. Te random.
Verwijderd
Klinkt als een bug, heb er zelf ook wel eens last van. Soms komt er vanuit het niets een missle op je af en soms lijken flares geen effect te hebben. Kan me niet herinneren dat ik ze ooit tegelijk heb gehad, dus mss is het wel een hack.Mavamaarten schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:41:
Bestaat er een nieuwe hack tegenwoordig?
EDIT: @jouw edit: een Soflam hoor je ook locken, dus dat kan het überhaupt niet geweest zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 16:43 ]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/MrKPRulesMueR schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:43:
Linkje naar profiel?
Was 100% zeker een hack. Ik heb het ook al wel eens meegemaakt, maar dit was echt 20x na elkaar op een air server. Dit soort mensen wens ik echt dood, ze verpesten het gewoon voor anderenVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:43:
[...]
Klinkt als een bug, heb er zelf ook wel eens last van. Soms komt er vanuit het niets een missle op je af en soms lijken flares geen effect te hebben. Kan me niet herinneren dat ik ze ooit tegelijk heb gehad, dus mss is het wel een hack.
[ Voor 60% gewijzigd door Mavamaarten op 10-02-2012 16:45 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Wat dat betreft heb je gelijkTsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:37:
[...]
Lees mijn posts nog eens. Ik zeg dat het hebben van een systeem dat statistieken over meerdere rondes bij houd er voor zorgt dat vrijwel iedereen daarmee rekening zal houden omdat ze geen slechte statistieken willen hebben. Mensen houden er over het algemeen niet van als ze negatief neergezet worden. Er zijn weinig mensen die daar echt boven staan en hun statistieken niet belangrijk vinden. Dat betekent dat veel mensen willen voorkomen dat ze negatieve statistieken hebben en daarmee als slechte speler aangemerkt kunnen worden, het resultaat hiervan is dat ze meer behouden gaan spelen en niet snel risico's willen nemen.
Vond toevallig nog een filmpje over wat jij ongeveer bedoelt (denk ik).erikvandenberg schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:01:
[...]
whaha nice! Als iemand dat bij mij doet krijg je echt een ''nice shot'' in de chat terug
Ik probeer steeds vaker als een heli ver weg is met me rockets hem te killen, heb ook de guided als unlock erbij, moet zeggen dit lukt steeds vaker.
Vorige keer nog ik als US tegen RU natuurlijk, ik en tegenpartij allebei in de chopper aan het begin van de ronde vliegen allebei omhoog ik aim en schiet me rockets en ik kill hem gewoon(operation firestorm) met de eerste salvo. Hij in de chat OMG HAX, just kidding nice shot dude! voelde ik me wel lekker door
Hem m ff snel geupload naar youtube maar haal m er wss na een paar dagen weer af (hoef niet allemaal 30 seconden filmpjes op youtube).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KadSBvHjlyk]
En @ megadoom: Ik had een paar weken geleden ook dat ik een heli van redelijk ver uit de lucht schoot.
Zat in een tank op Kharg Island en zag een Little Bird in de buurt van een base vliegen (was niet aan het hoveren).
Schoot met mn tank dat ding in een keer uit de lucht en aan de afstand tot de vlag kon ik zien dat het ongeveer 350 meter was, geeft idd een goed gevoel.
Ik denk dat als je op low settings speelt en niet full hd resolutie dat wel zal lukken.Foxhound83 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:43:
ATi HD 5570
4GB RAM
Random granaten weinig, random bad luck wel
Ik zou het afraden, die videokaart is erg zwak en zal geen fijne speelsituatie creeren. Zou zeker die videokaart upgraden voor je Battlefield 3 gaat spelen.Foxhound83 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:43:
ATi HD 5570
4GB RAM
Dat "bad luck" gebeuren zou met de volgende patch moeten worden opgelost.evil kim schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:47:
[...]
Ik denk dat als je op low settings speelt en niet full hd resolutie dat wel zal lukken.
Random granaten weinig, random bad luck wel
Maarja het is Dice dus we moeten het nog maar zien.
~edit:
En foxhound, die CPU zou BF3 wel aan moeten kunnen en 4 gig RAM zou opzich wel genoeg moeten zijn.
Het struikelblok lijkt me toch die videokaart.
ATi HD 5570 is nou niet echt een gamekaart.
Ikzelf heb een HD5850 en heb al het meeste op low staan (met 1680x1050) en zit dan meestal tussen de 45-60 FPS.
[ Voor 28% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-02-2012 16:51 ]
Verwijderd
Over granaten gesproken, gisteren had ik echt het gevoel alsof ik guided grenades had. De ene random grenade na de andere was raak...
Iemand die server 5 een duwtje in de rug wil geven?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 16:53 ]
Ja trekt maar niet op highFoxhound83 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:43:
ATi HD 5570
4GB RAM
Rest van systeem prima maar videokaart.. just won't do
Deze kaart zou een prima upgrade zijn vooral prijs/kwaliteit
http://azerty.nl/8-2963-4...0-md1gd5-grafische-k.html
[ Voor 6% gewijzigd door osmosis op 10-02-2012 16:53 ]
Ben het soms wel en soms niet met je eens Tsurany maar hier ga je absoluut verschrikkelijk de fout in! Ik heb geen zin ze op te zoeken maar ik herinner me 2 a 3 posts van je waarin je (ook na afloop van de game en dus niet kortstondig maar later hier op het forum) termen gebruikte als "retards" etc. Iets inde trant van "wat zat ik net toch weer in een verschrikkelijk team met allemaal ongelooflijke retards". Dat ging weliswaar destijds om een hele sniper discussie maar ergeren doe / deed je je wel degelijk aan spelers die niet spelen / speelden zoals jij het voor ogen hebt / had.Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:31:
[...]
Dat is een wel erg domme aanname van jou kant. Ik erger me zelden en bijna nooit intens. Enkel wanneer spelers echt op zeer domme wijze de overwinning weggooien of hun hele team benadelen zal ik me daar kortstondig aan ergeren.
Dit is geen aanval richting jou hoor maar dit klopte niet. Ik zie je reactie gaarne tegemoet!
Vandaar de termen "zelden" en "bijna nooit intens". Tuurlijk erger ik me wel eens aan vervelende spelers die gewoon niet op letten. Tuurlijk erger ik me wel eens aan de retards die ik soms in mijn team krijg, echter is dit lang niet in elk potje zo en lang niet elke dag zo. Over het algemeen accepteer ik gewoon dat 50% van de mensen niet in staat is om echt tactisch en logisch na te denken en daardoor bepaalde keuzes, die voor de andere 50% overduidelijk zijn, niet kunnen maken.
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 10-02-2012 16:57 ]
Ok, point takenTsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:56:
Vandaar de termen "zelden" en "bijna nooit intens". Tuurlijk erger ik me wel eens aan vervelende spelers die gewoon niet op letten. Tuurlijk erger ik me wel eens aan de retards die ik soms in mijn team krijg, echter is dit lang niet in elk potje zo en lang niet elke dag zo.
Denk dat je spreekt voor 90% van de mensen hier... stats zijn niet zo belangrijk, maar als het effe kan: paar rondjes TDM om te compenseren of een rondje Metro om wat punten te harken/unlocks te scoren.... en dus zijn stats plotseling wel belangrijk voor de meeste mensen hier. (Ook voor jou zo te lezen)MueR schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:33:
Ik snap dat statwhoren simpelweg niet. .... Boeiend, ik doe wel een keer een TDM om dat te compenseren. ..... Maargoed, een paar potjes Metro en je zit daar ook weer goed.
Of - een favoriet van me - : "De wet van de toe en afnemende meeropbrengst.". Als je een SPM van 800 of 900 hebt, kunnen je de stats waarschijnlijk gestolen worden... je bent goed genoeg..... als je een SPM van 250 hebt, dan vind je stats plotseling veel belangrijker....
Competitie zit nu eenmaal in ieder van ons... allemaal mannetjes.
Ik zou graag een 'gewogen' gemiddelde willen zien. Eentje waarbij verschillende scores (zoals K/D ratio, W/L ratio, flags captured/defended, MCOM stations, accuracy, playtim etc.) worden gemixed tot één getal. Misschien eentje per gametype, want als je altijd Rush speelt, cap je natuurlijk geen vlaggen etc.
Dan valt het ook sneller op als iemand al z'n punten binnenharkt door van achter de toegangspoortjes in Metro, headshots te maken op Amerikaantjes die de roltrappen oprennen...(flag defend). Of als een dolle loopt te reviven aan de onderkant van de trappen rechts etc. Te eenzijdig wat mij betreft. Net als een K/D ratio van 4 omdat je als recon op een berg ligt, mijlenver van de vlaggen etc.
Hmm.... even een Excelletje loslaten op ons GoTPC leaderbord???
Alleen hoe weet je bepaalde onderdelen mee? Iemand die veel MCOM's vernietigd kan wel eens meeliften op de persoon die altijd de weg naar de MCOM vrij maakt en zorgt dat de vijanden gedood worden.
Ik zie mensen regelmatig MCOM's armen nadat ik de weg vrij gemaakt heb en de vijanden bij de MCOM weg houd.
Zelfde met het constant reviven, hoe nuttig is dat? Als mensen daarna alsnog weer dood gaan heb je er niks aan. Sommigen zullen enkel reviven als de kansen hoog genoeg zijn, anderen wanneer ze maar kunnen. Ik laat mijn teammates liever respawnen waardoor we een enkel ticket kwijt zijn dan dat ik ook dood ga, we twee tickets kwijt zijn en het punt onverdedigd is.
Ik zie mensen regelmatig MCOM's armen nadat ik de weg vrij gemaakt heb en de vijanden bij de MCOM weg houd.
Zelfde met het constant reviven, hoe nuttig is dat? Als mensen daarna alsnog weer dood gaan heb je er niks aan. Sommigen zullen enkel reviven als de kansen hoog genoeg zijn, anderen wanneer ze maar kunnen. Ik laat mijn teammates liever respawnen waardoor we een enkel ticket kwijt zijn dan dat ik ook dood ga, we twee tickets kwijt zijn en het punt onverdedigd is.
De weging is inderdaad lastig, maar dat is precies wat ik vraag. Hoe kun je dat soort gedrag terug laten komen in een score? Een hoge SPM kun je immers ook halen op een manier die als minder effectief voor je team gezien zou kunnen worden. SPM is dan te eenzijdig... behaalde punten gedeeld door je speeltijd.... is dat een indicatie van een "goede" speler, als in teamplayer, play the objectives etc.Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:03:
Alleen hoe weet je bepaalde onderdelen mee? Iemand die veel MCOM's vernietigd kan wel eens meeliften op de persoon die altijd de weg naar de MCOM vrij maakt en zorgt dat de vijanden gedood worden.
Grappig was me ook opgevallen aan zijn opmerking. Stats vind ik niet belangrijk, daarentegen ik wil er ook niet bijlopen als een complete loser (hele lage spm), maar ik ga nooit om mijn stats op te krikken andere potjes spelen. Ik vind conquest leuk, dus blijf dat spelen en metro haat ik, dus die staat ook weg gevinkt in mijn selectie. Heb het leuke van metro nooit echt begrepen, maar ieder zijn ding natuurlijk.DirtySanchez schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:58:
[...]
Denk dat je spreekt voor 90% van de mensen hier... stats zijn niet zo belangrijk, maar als het effe kan: paar rondjes TDM om te compenseren of een rondje Metro om wat punten te harken/unlocks te scoren.... en dus zijn stats plotseling wel belangrijk voor de meeste mensen hier. (Ook voor jou zo te lezen)
Iets anders, aankomende zondag gaan we met zn 4en lannen en dat wordt dus een volledige squad in bf3, gaat hoogstwaarschijnlijk lachen worden. Echt jammer dat een jeep maar 3 personen kan bevatten.
Verwijderd
Is dat niet precies wat SPM zegt? Het klopt geloof ik niet als je je punten deelt door je speeltijd, maar het idee is hetzelfde.DirtySanchez schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:13:
behaalde punten gedeeld door je speeltijd.... is dat een indicatie van een "goede" speler, als in teamplayer, play the objectives etc.
SPM zou dé indicator moeten zijn hoe goed iemand is, het is aan DICE om de score zo te verdelen dat de beste speler ook de meeste punten krijgt. Een idee zou bijv. kunnen zijn dat je alleen punten krijgt als iemand de revive accepteert. Chokepoint-revivers krijgen dan opeens geen punten meer (want je bent al dood voor je kunt accepteren, of je accepteert gewoon niet) en daarmee wordt dat gelijk niet meer aantrekkelijk -> beter voor het spel. De punten voor het killen van iemand die gerevived is (maar nog niet heeft geaccepteerd) zouden wat mij betreft ook wel omlaag mogen.
Mwah, meer dat ik er niet van hou om een hele lange reeks aan slechte KDs te hebben. Ik wil voor mezelf af en toe een leuke hoge KD hebben. Dat ik in Conquest of Rush tactisch moet spelen en het daarmee mn stats wat omlaag trekt, boeiend. Ik sta op 1.5 KD ofzo, zal mij het roesten als ik een potje niet goed eindig. Nou ja, het boeit me wel dusdanig dat ik de ronde daarop probeer om wel positief te eindigen, maar ik ga niet achterin hangen om te voorkomen dat ik dood ga.DirtySanchez schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:58:
Denk dat je spreekt voor 90% van de mensen hier... stats zijn niet zo belangrijk, maar als het effe kan: paar rondjes TDM om te compenseren of een rondje Metro om wat punten te harken/unlocks te scoren.... en dus zijn stats plotseling wel belangrijk voor de meeste mensen hier. (Ook voor jou zo te lezen)
Tja, ik zit redelijk stabiel net boven de 500 SPM. Een potje waar ik geen deuk in een pakje boter raak is niet leuk (want het voelt gewoon niet tof), maar voor de stats zal het roesten.Of - een favoriet van me - : "De wet van de toe en afnemende meeropbrengst.". Als je een SPM van 800 of 900 hebt, kunnen je de stats waarschijnlijk gestolen worden... je bent goed genoeg..... als je een SPM van 250 hebt, dan vind je stats plotseling veel belangrijker....
Een PTFO score dus. Hoe ga je dan om met piloten? Die cappen nauwelijks vlaggen natuurlijk, maar kunnen wel nuttig zijnCompetitie zit nu eenmaal in ieder van ons... allemaal mannetjes.
Ik zou graag een 'gewogen' gemiddelde willen zien. Eentje waarbij verschillende scores (zoals K/D ratio, W/L ratio, flags captured/defended, MCOM stations, accuracy, playtim etc.) worden gemixed tot één getal. Misschien eentje per gametype, want als je altijd Rush speelt, cap je natuurlijk geen vlaggen etc.
Geen idee of ik daar in sta, maar leef je uitHmm.... even een Excelletje loslaten op ons GoTPC leaderbord???
Ik vind dat BF3 anders vrij goed bezig is met punten geven voor Flag-captures/defends en M-COM attacks/defends of support van andere players. Daar kun je vaak meer punten mee halen van met kills. Je ziet dat snipers vaak onderaan eindigen (ookal hebben ze soms best een goeie rol door alleen maar de angst die de tegenstander heeft door kogels die rond hun ogen vliegen zonder te weten waar het vandaan komt)Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:37:
[...]
Lees mijn posts nog eens. Ik zeg dat het hebben van een systeem dat statistieken over meerdere rondes bij houd er voor zorgt dat vrijwel iedereen daarmee rekening zal houden omdat ze geen slechte statistieken willen hebben. Mensen houden er over het algemeen niet van als ze negatief neergezet worden. Er zijn weinig mensen die daar echt boven staan en hun statistieken niet belangrijk vinden. Dat betekent dat veel mensen willen voorkomen dat ze negatieve statistieken hebben en daarmee als slechte speler aangemerkt kunnen worden, het resultaat hiervan is dat ze meer behouden gaan spelen en niet snel risico's willen nemen.
Daarom is die GoT Leaderboard wel leuk. Daar zou je de gemiddelde positie voor Rush en CQ uit kunnen rekenen.DirtySanchez schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:13:
[...]
De weging is inderdaad lastig, maar dat is precies wat ik vraag. Hoe kun je dat soort gedrag terug laten komen in een score? Een hoge SPM kun je immers ook halen op een manier die als minder effectief voor je team gezien zou kunnen worden. SPM is dan te eenzijdig... behaalde punten gedeeld door je speeltijd.... is dat een indicatie van een "goede" speler, als in teamplayer, play the objectives etc.
Rank met je Flag caps, Flag defs, KPM etc. etc. en dan delen door je SPM ofzo. Lijkt me wel iets wat interessant kan zijn
Verwijderd
Wederom, leader boards gaan toch niets zeggen over iemands kwaliteiten.
Dus waarom zou je er naar kijken?
Ik kijk er nooit naar, maar weet dat ik geen slechte speler ben. echter ik ben het type dat 10 meter voortgang boekt, de hakken in de grond zet, vast houd, en tegen die tijd komt de volgende groep rushers wel op de vlag af sprinten om die te cappen...
Zie je dat terug ergens in statistiek, nee, is het een aanwinst voor het team ja...
Dus in plaats van 10 minuten naar nummertjes kijken, ga lekker spelen en verbeter je hand oog coordinatie en tactisch inzicht in die 10 minuten, is een stuk waardevoller
Dus waarom zou je er naar kijken?
Ik kijk er nooit naar, maar weet dat ik geen slechte speler ben. echter ik ben het type dat 10 meter voortgang boekt, de hakken in de grond zet, vast houd, en tegen die tijd komt de volgende groep rushers wel op de vlag af sprinten om die te cappen...
Zie je dat terug ergens in statistiek, nee, is het een aanwinst voor het team ja...
Dus in plaats van 10 minuten naar nummertjes kijken, ga lekker spelen en verbeter je hand oog coordinatie en tactisch inzicht in die 10 minuten, is een stuk waardevoller
Verwijderd
Die isla en stinger zijn echt nutteloos, het is zelfs onmogelijk om een mav uit de lucht te halen.
Hangt volgens mij van het voertuig af, sommigen kunnen vier man vervoeren.shenr schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:14:
Iets anders, aankomende zondag gaan we met zn 4en lannen en dat wordt dus een volledige squad in bf3, gaat hoogstwaarschijnlijk lachen worden. Echt jammer dat een jeep maar 3 personen kan bevatten.
Helaas dat vaak direct naar KDR gekeken wordt en dan pas naar SPM en WLR.rickiii schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:27:
Ik vind dat BF3 anders vrij goed bezig is met punten geven voor Flag-captures/defends en M-COM attacks/defends of support van andere players. Daar kun je vaak meer punten mee halen van met kills. Je ziet dat snipers vaak onderaan eindigen (ookal hebben ze soms best een goeie rol door alleen maar de angst die de tegenstander heeft door kogels die rond hun ogen vliegen zonder te weten waar het vandaan komt)
[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 10-02-2012 18:16 ]
Beter timen, het kan best wel.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:12:
Die isla en stinger zijn echt nutteloos, het is zelfs onmogelijk om een mav uit de lucht te halen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als je met 2 stingers bezig bent kan het prima.
Als er slechts 1 een stinger heeft word het wat lastiger, maar is zeker niet onmogelijk.
Locken, hopen dat ze flares droppen, locken, afvuren, repeat.
Als er slechts 1 een stinger heeft word het wat lastiger, maar is zeker niet onmogelijk.
[ Voor 19% gewijzigd door BertusB404 op 10-02-2012 18:18 ]
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Dat liet je gister op TS ook goed horen iddVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:49:
Over granaten gesproken, gisteren had ik echt het gevoel alsof ik guided grenades had. De ene random grenade na de andere was raak...
Je kunt er choppers anders aardig mee irriteren/weg houden van objectives. In een goed potje teamplay kan het zeker wel nut hebben. Ze herladen vrij snel, locken goed... ik switch er wel eens naar als we enorm geraped worden door een goede piloot en gunner. En soms gaan ze best raak, helemaal fun. Veel punten leveren ze niet op maar ja boeiend.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:12:
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Mav met flares? Dat is nieuw voor me.BertusB404 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:18:
Als je met 2 stingers bezig bent kan het prima.
Ik heb al het al 20x geprobeerd, maar telkens ontploft ie achter de mav en dat ding vliegt vrolijk door
..
Stingers en ilga werken prima , ze reloaden veel sneller dan flares en ecm.
Wat een chopper piloot moet doen als die gelocked is en zijn flares of ecm gebruikt heeft is terug trekken.
het effect dat die weg moet vliegen kan erg belangrijk zijn. het effect van dat je iemand al locked is misschien belangrijker dan dat je hem neer haalt.
Wat je ook kan doen is als je een lock hebt, is je raket niet gelijk afvuren en kijken wat de piloot doet. ik zelf als piloot word er gek van de lock geluid.
Wat een chopper piloot moet doen als die gelocked is en zijn flares of ecm gebruikt heeft is terug trekken.
het effect dat die weg moet vliegen kan erg belangrijk zijn. het effect van dat je iemand al locked is misschien belangrijker dan dat je hem neer haalt.
Wat je ook kan doen is als je een lock hebt, is je raket niet gelijk afvuren en kijken wat de piloot doet. ik zelf als piloot word er gek van de lock geluid.
Trouwens twee mooie voorbeeldjes wat ik bedoel met skill en inzicht:
Ik zit onder een brug terwijl een vijand over mij heen springt en ik die in de rug schiet. Vervolgens komen er nog twee enemies langs die precies hetzelfde doen, over mij heen springen zodat ik ze in de rug schiet. Beide medics dus met doel de ander te reviven, beiden niet slim genoeg om te bedenken dat iemand met een rede dood gaat en die rede er nog kan zijn.
Ander voorbeeldje, een enemy sniper die ik al twee of drie keer geraakt heb met m'n assault rifle en vervolgens gewoon te koppig is om het los te laten en een ander doel uit te zoeken. Ik weet waar hij zit, hij weet waar ik zit en hij wilt mij perse dood hebben terwijl ik gewoon enorm in het voordeel ben omdat hij al damaged is en ik constant heen en weer beweeg en met 600RPM op hem kan schieten terwijl hij dat nooit haalt. Gewoon los laten, accepteren dat iemand in het voordeel is en zorgen dat je het overleefd ipv ten koste van je eigen leven iemand willen neerhalen.
Ik zit onder een brug terwijl een vijand over mij heen springt en ik die in de rug schiet. Vervolgens komen er nog twee enemies langs die precies hetzelfde doen, over mij heen springen zodat ik ze in de rug schiet. Beide medics dus met doel de ander te reviven, beiden niet slim genoeg om te bedenken dat iemand met een rede dood gaat en die rede er nog kan zijn.
Ander voorbeeldje, een enemy sniper die ik al twee of drie keer geraakt heb met m'n assault rifle en vervolgens gewoon te koppig is om het los te laten en een ander doel uit te zoeken. Ik weet waar hij zit, hij weet waar ik zit en hij wilt mij perse dood hebben terwijl ik gewoon enorm in het voordeel ben omdat hij al damaged is en ik constant heen en weer beweeg en met 600RPM op hem kan schieten terwijl hij dat nooit haalt. Gewoon los laten, accepteren dat iemand in het voordeel is en zorgen dat je het overleefd ipv ten koste van je eigen leven iemand willen neerhalen.
Vandaag 11 keer in 1 potje gekild door een mav,kijk dat ik gedood wordt kan ik wel hebben maar door een mav niet,alles word generft behalve dat kut ding,en we gingen zo goed maar door die mav wordt je constant gestrest,dit moest er even uit.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
ik snap niet wat er zo erg is aan de MAV. Zelf gebruik ik het nooit, wel word ik er zo nu en dan mee gekilled.
Maar dat ding hoor je van mijlenver aankomen. Als je een beetje soundcard/heatset hebt dan hoor je ook in welke richting hij aan komt zweven en dan schiet je erop toch.
en als je dan gekilled wordt door zo een MAV dan petje af hoor voor degene die het bestuurd
want dat ik vrij moeilijk
Maar dat ding hoor je van mijlenver aankomen. Als je een beetje soundcard/heatset hebt dan hoor je ook in welke richting hij aan komt zweven en dan schiet je erop toch.
en als je dan gekilled wordt door zo een MAV dan petje af hoor voor degene die het bestuurd
want dat ik vrij moeilijk
lol waar de fock ben ik beland, dacht dat ik GoTBF3.nl#1 joinde, blijkbaar is de server overgenomen door GatheringOfSexistischeprepuberale12jarigen...
Verwijderd
Ik ben vergeleken met de meeste hier toch wel de absolute ubernoob
Vermaak me verder prima daar niet van, maar de score is echt belabberd. Voor mijn gevoel focus ik best goed op het capturen en reviven en droppen van health/ammo. Maar ik kijk nog te vaak de kat uit de boom en ben ik te voorzichtig vergeleken met hoe ik anderen vaak zie rushen door een map.
Ik heb geen TS en loop vaak gewoon met mijn squad mee. Het valt me op dat velen ondanks dat ze in een squad zitten toch liever alleen lijken te lopen. Zou dit puur komen doordat ik niet op TS zit? Heel af en toe wordt er wel echt heel goed samengewerkt, elkaar constant reviven / van ammo voorzien. Dan is het ook echt kicken. Maar al met al: ik ben verslaafd
En om een idee te geven: ik heb er zo'n 80 uur in zitten en rank 34.
Ik heb geen TS en loop vaak gewoon met mijn squad mee. Het valt me op dat velen ondanks dat ze in een squad zitten toch liever alleen lijken te lopen. Zou dit puur komen doordat ik niet op TS zit? Heel af en toe wordt er wel echt heel goed samengewerkt, elkaar constant reviven / van ammo voorzien. Dan is het ook echt kicken. Maar al met al: ik ben verslaafd
En om een idee te geven: ik heb er zo'n 80 uur in zitten en rank 34.
Ik loop ook vaak met mijn squad mee, maar lukt niet als ze alle 3 constant in een jet zitten. Is ook op zich knap, dacht dat je maar 2 jets had per team.
WHAHAHA, 6 pagina's tekst erbij, en dat vol met exceptioneel diepgaande discussies 
Dacht even dat de langverwachte patch uitwas, maar mijn hartkloppingen waren dus voor niets...
Enjah, wat kan ik er aan toevoegen?
Ik ken Tsurany al lang en hij is nu eenmaal zo. Van toen ik actief begon deel te nemen aan dit topic (paar maanden voor de BF3 private alpha, dus al zeer lang geleden) viel het me onmiddellijk op dat Tsurany graag kordaat antwoordt en altijd z'n gelijk wilt halen.
Nuja, had daar ook een opmerking over gemaakt. Uiteindelijk liep het wat uit de hand en hij noemde m'n Intel Q6600 een PRUTSPROCESSOR! Toen was het geduld op en beginnen ik te discussieren
Btw, gebruik nog altijd die Q6600 en kijk is aan, ik geef geen geld uit aan die overrated klote-cpu's zoals i5 en i7.
Maarja, toen kwam er snel een mod langs en werd de discussie gesloten.
So there you have it. De discussie die hier vandaag was: vind ik altijd leuk om te lezen, maar zelf ga ik me niet zo meer moeien: heeft geen nut
Dacht even dat de langverwachte patch uitwas, maar mijn hartkloppingen waren dus voor niets...
Ik ken Tsurany al lang en hij is nu eenmaal zo. Van toen ik actief begon deel te nemen aan dit topic (paar maanden voor de BF3 private alpha, dus al zeer lang geleden) viel het me onmiddellijk op dat Tsurany graag kordaat antwoordt en altijd z'n gelijk wilt halen.
Nuja, had daar ook een opmerking over gemaakt. Uiteindelijk liep het wat uit de hand en hij noemde m'n Intel Q6600 een PRUTSPROCESSOR! Toen was het geduld op en beginnen ik te discussieren
Btw, gebruik nog altijd die Q6600 en kijk is aan, ik geef geen geld uit aan die overrated klote-cpu's zoals i5 en i7.
Maarja, toen kwam er snel een mod langs en werd de discussie gesloten.
So there you have it. De discussie die hier vandaag was: vind ik altijd leuk om te lezen, maar zelf ga ik me niet zo meer moeien: heeft geen nut
Verwijderd
Fijn, weer de 'loading...'-bug op GoT#1. Maakt ook niet zoveel uit, wat een hoop retards zeg
Eerst rijd er weer eens iemand in z'n eentje weg in een tank, sta ik daar alleen op Firestorm in de deployment zonder vehicle. Daarna rijd er iemand leuk langs een vlag die gecapt wordt.. Zelfs als je voor de kills gaat is een vlag verdedigen goed, want er zijn enemies.
Vier man in een squad zonder communicatie, dat betekent dat drie man vertrouwen moet hebben in de squadleader en hem achterna moeten lopen, anders ga je nooit echt kunnen samenwerken. Dan is TS wel heel handig ja, dan kan je afspreken wat je gaat doen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:49:
Ik heb geen TS en loop vaak gewoon met mijn squad mee. Het valt me op dat velen ondanks dat ze in een squad zitten toch liever alleen lijken te lopen. Zou dit puur komen doordat ik niet op TS zit?
Gelijk halen is niet direct het goede woord, zolang mensen met tegenargumenten komen stop ik een discussie niet, zo simpel is het.Asgaro schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:05:
Terecht! Ding is dan wel een quadcore maar vier trage cores is alsnog nutteloosNuja, had daar ook een opmerking over gemaakt. Uiteindelijk liep het wat uit de hand en hij noemde m'n Intel Q6600 een PRUTSPROCESSOR!
Nee, je hebt al een paar jaar eerder gekozen voor een overrated klote cpu waardoor nu je geld op isToen was het geduld op en beginnen ik te discussieren![]()
[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 10-02-2012 20:17 ]
Hee grammar-nazi let eens op je spelling jongen.Asgaro schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:05:
WHAHAHA, 6 pagina's tekst erbij, en dat vol met exceptioneel diepgaande discussies
Dacht even dat de langverwachte patch uitwas, maar mijn hartkloppingen waren dus voor niets...![]()
Ik ken Tsurany al lang en hij is nu eenmaal zo. Van (-van of vanaf) toen ik actief begon deel te nemen aan dit topic (paar maanden voor de BF3 private alpha, dus al zeer lang geleden) viel het me onmiddellijk op dat Tsurany graag kordaat antwoordt en altijd z'n gelijk wilt halen.
Nuja, had daar ook een opmerking over gemaakt. Uiteindelijk liep het wat uit de hand en hij noemde m'n Intel Q6600 een PRUTSPROCESSOR! Toen was het geduld op en beginnen ik te discussieren (toen was mijn geduld op en begon ik met discussiëren)![]()
Btw, gebruik nog altijd die Q6600 en kijk is (eens) aan, ik geef geen geld uit aan die overrated klote-cpu's (minderwaardige processors) zoals i5 en i7.![]()
Maarja, toen kwam er snel een mod (moderator) langs en werd de discussie gesloten.
So there you have it (dus daar heb je het). De discussie die hier vandaag was: vind ik altijd leuk om te lezen, maar zelf ga ik me niet zo meer moeien (zelf ga ik me er niet meer zo mee bemoeien): (het) heeft geen nut
Blegh nu ben ik gekicked van de GatheringOf12jarigeprepuberaleoversexteTweakers server wegens idle-heid.
Vind ik schitterend verwoordTsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:15:
[...]
Vier man in een squad zonder communicatie, dat betekent dat drie man vertrouwen moet hebben in de squadleader en hem achterna moeten lopen, anders ga je nooit echt kunnen samenwerken. Dan is TS wel heel handig ja, dan kan je afspreken wat je gaat doen.
[...]
Gelijk halen is niet direct het goede woord, zolang mensen met tegenargumenten komen stop ik een discussie niet, zo simpel is het.
[...]
Terecht! Ding is dan wel een quadcore maar vier trage cores is alsnog nutteloos![]()
[...]
Nee, je hebt al een paar jaar eerder gekozen voor een overrated klote cpu waardoor nu je geld op is
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:20:
[...]
Hee grammar-nazi let eens op je spelling jongen.
Haha, viel wel wat mee toch?AdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:47:
lol waar de fock ben ik beland, dacht dat ik GoTBF3.nl#1 joinde, blijkbaar is de server overgenomen door GatheringOfSexistischeprepuberale12jarigen...
Terecht! Thou shalt not ignore our server.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:20:
Blegh nu ben ik gekicked van de GatheringOf12jarigeprepuberaleoversexteTweakers server wegens idle-heid.
Jaja viel wel mee, maar als ik vraag welke beter is de M16A3 of M416 en ik krijg als antwoord de M-schietveelkogelsinjeanus??
Ging zelf ook al meedoen op het laatst met die heli die geinfecteerd was met anushaar...
Slechte invloeden op die GoTservers!
Haha GoT niveau
Maar M16A3 wel beter, alhoewel het echt erg weinig scheelt.
Ja vind M16A3 persoonlijk ook wat beter, mede doordat het puntje van de RDS scope wat kleiner is dan op de M416 en deze precies samenvalt met de ironsight.Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:45:
Haha GoT niveauMaar M16A3 wel beter, alhoewel het echt erg weinig scheelt.
AEK vind ik ook nog steeds een erg goed wapen!
[Tsurany mode]AdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:51:
Ja vind M16A3 persoonlijk ook wat beter, mede doordat het puntje van de RDS scope wat kleiner is dan op de M416 en deze precies samenvalt met de ironsight.
AEK vind ik ook nog steeds een erg goed wapen!
Iedereen weet toch wel dat de Kobra een betere keuze is dan de RDS scope?
[/Tsurany mode]
[AdmiralSnipe mode]Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:53:
[...]
[Tsurany mode]
Iedereen weet toch wel dat de Kobra een betere keuze is dan de RDS scope?
\[/Tsurany mode]
Ik vind heel toevallig de RDS beter werken op de M16A3!
\[/AdmiralSnipe mode]
[Tsurany mode]AdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:55:
[AdmiralSnipe mode]
Ik vind heel toevallig de RDS beter werken op de M16A3!
\[/AdmiralSnipe mode]
Ja maar dat is dus gewoon niet zo. Punt.
[/Tsurany mode]
[AdmiralSnipe mode]
Daar is Tsurany's kordate reactie waarmee hij beoogd zijn gelijk te behalen. Punt.<----- (kijk dit is een punt)
[/AdmirlaSnipe mode]
Daar is Tsurany's kordate reactie waarmee hij beoogd zijn gelijk te behalen. Punt.<----- (kijk dit is een punt)
[/AdmirlaSnipe mode]
HeheAdmiralSnipe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:59:
[AdmiralSnipe mode]
\[/AdmirlaSnipe mode]
Goed, even serieus dan. Reden dat ik hem niet zo heel fijn vind is omdat het puntje op langere afstand zo groot is dat je de vijand niet meer ziet als je op hem mikt. Dan hoop je dat hij onder het rode puntje zit. Met de Kobra is het zo dat de vijand zichtbaar is omdat je zijn hoofd/lichaam tussen de streepjes stopt.
Ik heb gisteren ook voor het eerst een MAV gekopt. Gebeurde weliswaar slechts 1x, maar ik voelde me toch wel even flink ontmandbeta-ark schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:21:
Vandaag 11 keer in 1 potje gekild door een mav,kijk dat ik gedood wordt kan ik wel hebben maar door een mav niet,alles word generft behalve dat kut ding,en we gingen zo goed maar door die mav wordt je constant gestrest,dit moest er even uit.
---
[/end trolling mode]Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:01:
[...]
Hehe![]()
Goed, even serieus dan. Reden dat ik hem niet zo heel fijn vind is omdat het puntje op langere afstand zo groot is dat je de vijand niet meer ziet als je op hem mikt. Dan hoop je dat hij onder het rode puntje zit. Met de Kobra is het zo dat de vijand zichtbaar is omdat je zijn hoofd/lichaam tussen de streepjes stopt.
[/entering serious mode]
Ja zit ook wel wat in.
Heb net nog even met Kobra erop gespeeld en dat gaat ook best wel lekker.
Wel valt me op dat ik zowel de Kobra als RDS minder vind dan op de AEK.
Op de AEK is het puntje van de RDS en de streepjes van de Kobra net wat kleiner dan bij de M16A3, wat ik persoonlijk beter vind richten.
Asgaro schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:05:
En ik ben een letter-, woorden- en zinnen mierrenneukerTsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:15:
[...]
Gelijk halen is niet direct het goede woord, zolang mensen met tegenargumenten komen stop ik een discussie niet, zo simpel is het.
Eigenlijk bevestig je dus precies wat Asgaro al zegt, zo lang er tegenargumenten komen stop je de discussie niet en uiteindelijk houdt de ander wel een keer op en heb je je gelijk weer. Dat zou heel goed kunnen kloppen, ik zie je namelijk zelden en misschien wel nooit iemand gelijk geven, hoe goed en valide die tegenargumenten ook zijn soms. Een beetje erg overtuigd van jezelf ben je wel hoor
Als je op afstand Moet schieten dan moet het hoofd/lichaam onder het puntje zijn vanwege bulletdropingTsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:01:
[...]
Hehe![]()
Het is dus gewoon wat je pretiger vind
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.