• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:26
Een van de redenen van Bad luck = Basically when the environment kills you.
Gebouw wat instort, naast een ontplofende fuel truck staan.
Misschien helpt het om met ejecten vanuit een jet/heli eerst een kant op te kijken en dan e knallen om niet voor de jet/heli te komen?

[ Voor 56% gewijzigd door Petertje750 op 09-02-2012 14:45 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

.. of als iets ontploft/instort.

Belachelijk is dat je soms van een muurtje van 2m kunt springen, dan ga je dood, terwijl er plekken zijn waar je vanuit de 2 etage kunt springen en dan heb je gewoon 100HP over.
Petertje750 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:40:
Een van de redenen van Bad luck = Basically when the environment kills you.
Een MAV hoort ook gewoon bij de natuur :P

[ Voor 36% gewijzigd door zAo op 09-02-2012 14:42 ]

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:37:
Bad luck krijg je ook als er een onbemand voertuig over je heen rijdt/vliegt. Vooral in jets heb ik dat probleem, er zit geen fatsoenlijke schietstoel in dat ding. Als je uit de jet stapt, 'spawn' je er voor en dus vliegt 'ie over je heen -> bad luck.
Ofwel eerst je jet op zn kop draaien of eerst met freelook boven je kijken voor je eject scheelt een hoop "bad luck" ergernis. Choppers willen ook nog wel is tricky zijn als je te hard land en te snel eject (heli bounced ff van de grond en komt op je neer --> bad luck)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:37:
Bad luck krijg je ook als er een onbemand voertuig over je heen rijdt/vliegt. Vooral in jets heb ik dat probleem, er zit geen fatsoenlijke schietstoel in dat ding. Als je uit de jet stapt, 'spawn' je er voor en dus vliegt 'ie over je heen -> bad luck.
Maar dat is gewoon een bug dus die verholpen moet worden. Had het zelf nog niet zo bekeken eigenlijk. Ik heb het ook vaak op firestorm als je naar de attack heli wilt gaan moet je over een blok springen en als je springt + rennen ingedrukt houd glitch die ook en krijg je ook een badluck, het niet rennen zorgt ervoor dat het niet gebeurt.

Oftewel je heb je teen gebroken, ofzo....

EDIT: zal maar eens proberen op te letten met uitstappen dat ik er niet voor spawn voor zover dat mogelijk is. Thanks voor de tip in ieder geval! Hopelijk scheelt het een paar ergenissen.

[ Voor 11% gewijzigd door Facenoise op 09-02-2012 14:48 ]

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:28
Wat ik gisteren ook had, is dat ik een 'killed by' message krijg bij een gedwongen teamswitch/ autobalance (van RUS naar Allied en visa versa).

[ Voor 5% gewijzigd door Raimundus op 09-02-2012 14:50 ]

Dat is een bug, telt niet als kill of death maar het systeem moet op een of andere manier toch iets laten zien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 21:10
vanavond hopelijk weer eens tijd om wat battlefield te spelen:D dan gelijk eens die GoT server zoeken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekook op 09-02-2012 15:13 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net in de got server zaten er 2 van de [H3nK] clan tegen elkaar. Alleen dat de ene met onze chopper weg vliegt, om hem dan aan ze maatje in het vijandelijke team te geven, vind ik erg sneu...

---RAWE CEEK!!!---

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
erikvandenberg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:18:
Er hoeft maar 1 ding te gebeuren, en dat is zorgen dat je niet kan spawnen als een enemy bij een vlag staat, ook al is de vlag nog van jou, en dat hij dan een melding geeft ''Can't spawn enemy too close''

problem solved?
ik zou dit pas irritant vinden. Als ik zie dat iemand een vlag wil pakken spawn ik daar sowieso. Ben ik dood , tjah dan is dat maar zo , maar meestal kill ik hem nog op tijd en heb ik een flag gedefend .. :) Enemy to close , net goed om af te maken >:)

btw JellyUmad hier, ik speel vaak op de GoTservers :)

• Facenoise
NoFearCreations schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:21:
Net in de got server zaten er 2 van de [H3nK] clan tegen elkaar. Alleen dat de ene met onze chopper weg vliegt, om hem dan aan ze maatje in het vijandelijke team te geven, vind ik erg sneu...
Pak een jet en bump hem, tis simpel en hij crasht erdoor. Maar ben het met je eens het is sneu, vooral als je dus chopper speelt.

Ik maak er altijd een missie van om als iemand zoiets doet ook lekker vervelend te gaan doen zoals lekker base rapen, en als ze dan ouwehoeren gewoon zeggen had je me heli maar niet moeten pikken. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten natuurlijk.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik kan alleen niet vliegen, dus dat wordt lastig. Was uiteindelijk alleen maar extra voer voor de MAA.

---RAWE CEEK!!!---

• Facenoise
Hymnir schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:25:
[...]

ik zou dit pas irritant vinden. Als ik zie dat iemand een vlag wil pakken spawn ik daar sowieso. Ben ik dood , tjah dan is dat maar zo , maar meestal kill ik hem nog op tijd en heb ik een flag gedefend .. :) Enemy to close , net goed om af te maken >:)

Maja jij bent dan ook iemand die er niet over ouwehoert :+ en het dus gewoon snapt.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:06
De basis van dit spel is er gewoon, het zou echt een heel goed spel kunnen zijn, de engine, de graphics, pyhsics en het geluid werkt allemaal en is super. het schieten en bewegen is goed uitgewerkt

Alleen daar houdt het gewoon op, er is geen balans in het spel. Voertuigen overheersen alles. Als assault en recon begin je er al helemaal niks tegen en leg je het zonder meer af, support kan veel geluk hebben met c4, maar dat is niet echt realistisch. Je word dus al gedwongen om voor engineer te kiezen, Maar met de 7 rockets die je hebt kun je doen wat je wilt, de voertuigen die je uitschakeld, spawnen gelijk weer spik splinternieuw 3 seconden later bij de vijandbasis en ze staan weer voor je neus... Zelfde geld voor de vliegtuigen die amper neer te halen zijn.. en als het je al lukt er gelijk weer een nieuwe komt.

En aangezien er kneusjes zijn, met geen leven behalve het beeldscherm voor zich, waarschijnlijk nog geen besef hebben van dat er sneeuw buiten ligt en nog nooit gehoord hebben van een vriendin, uren per dag dit spel spelen en in een heli, jet of tank hangen.. Komen wij normale mensen die 2 x per week voor de lol een uurtje willen knallen als ontspanning nog niet eens van de spawn of van het vliegveld af.

Zodra ik in de lucht ben met een heli of jet hoor ik non stop het lock geluid en ben in 3 seconden weer op de grond. Is gewoon geen beginnen aan.

Dus dan maar een infantery only server gejoined, potje was al aan de gang. Ik join natuurlijk het verliezende team, die opgesloten in de spawn zit, en daar compleet geraped word door een veel beter team.. Wat is de lol daarvan ?

Balans wil ik, dat iedereen zijn eigen speelstijl kan kiezen ( voor mij is dat assault ) , en dat iedere class, en iedere speelstijl evenveel kans heeft om te winnen van andere speelstijlen.

Ach ja ieder zijn vrolijk momentje bedenk ik me dan maar. Voor hun is het leuk om mij constant neer te halen of op de spawn op te blazen. Ik vind het dan weer even leuk om me te realiseren en een plaatje erbij voor te stellen wat voor dikke en lelijke computernerd/no-lifer het wel niet zal zijn :)

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-11 14:25
Ik denk dat het spel wel redelijk goed gebalanceerd is, ook in combinatie met de voertuigen en dergelijke. Het klopt dat je als Assault weinig uitricht tegen een tank, echter is het een teamgame, en hoef je dus ook als Assault weinig uit te richten tegen andere voertuigen. Iedere class heeft zijn specialiteiten, en een Engineer kan weinig in zijn eentje, zonder Support, die weer weinig kan zonder Assault.
Dat het niet compleet Rock, Paper, Scissor is, klopt, maar als je een goed op elkaar ingespeeld team hebt, kan je tegenstander nog zoveel proberen, maar is er geen doorkomen aan.

Zie het dus meer als een teamgame, in plaats van dat je zoals in COD als een One Man Army huis kan houden.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:22
@Skybullet: Dat gebeurd af en toe ja, maar gelukkig is het merendeel van de potjes niet zoals je beschrijft. Ik ben wel met je eens dat de Engineer class het meest gespeeld wordt, omdat je dan in ieder geval nog wat kan doen tegen de vehicles. Aan de andere kant, een goede squad met verschillende classes kan juist heel goed het verschil maken. Ik zou zeggen: hou nog even vol, je zult vanzelf zien dat het anders kan.

Overigens: voertuigen die na 3 sec spawnen, dat is dan wel een custom server geweest. En speel vooral niet gelijk op de 64p servers, begin even rustig met 32p of 40p oid.

Verwijderd

Fijn dat je een manier hebt om met je frustraties om te gaan; je inbeelden dat de ander in het echte leven wél een loser is en dat jij eigenlijk dus een veel beter persoon bent.

Dat terzijde, je beschrijft typische baserape situaties. Als ik in zo'n situatie join, heb ik daar een toetsencombinatie voor: alt+f4. Aan beide kanten is het gewoon niet leuk en admins zouden er voor moeten zorgen dat het spel een beetje gebalanceerd blijft. Doordat er geen fatsoenlijke balance-functie in het spel zit, is dit gewoon erg moeilijk. Een andere server zoeken is de beste oplossing.

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 21:10
Skybullet schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:39:
De basis van dit spel is er gewoon, het zou echt een heel goed spel kunnen zijn, de engine, de graphics, pyhsics en het geluid werkt allemaal en is super. het schieten en bewegen is goed uitgewerkt

Alleen daar houdt het gewoon op, er is geen balans in het spel. Voertuigen overheersen alles. Als assault en recon begin je er al helemaal niks tegen en leg je het zonder meer af, support kan veel geluk hebben met c4, maar dat is niet echt realistisch. Je word dus al gedwongen om voor engineer te kiezen, Maar met de 7 rockets die je hebt kun je doen wat je wilt, de voertuigen die je uitschakeld, spawnen gelijk weer spik splinternieuw 3 seconden later bij de vijandbasis en ze staan weer voor je neus... Zelfde geld voor de vliegtuigen die amper neer te halen zijn.. en als het je al lukt er gelijk weer een nieuwe komt.

En aangezien er kneusjes zijn, met geen leven behalve het beeldscherm voor zich, waarschijnlijk nog geen besef hebben van dat er sneeuw buiten ligt en nog nooit gehoord hebben van een vriendin, uren per dag dit spel spelen en in een heli, jet of tank hangen.. Komen wij normale mensen die 2 x per week voor de lol een uurtje willen knallen als ontspanning nog niet eens van de spawn of van het vliegveld af.

Zodra ik in de lucht ben met een heli of jet hoor ik non stop het lock geluid en ben in 3 seconden weer op de grond. Is gewoon geen beginnen aan.

Dus dan maar een infantery only server gejoined, potje was al aan de gang. Ik join natuurlijk het verliezende team, die opgesloten in de spawn zit, en daar compleet geraped word door een veel beter team.. Wat is de lol daarvan ?

Balans wil ik, dat iedereen zijn eigen speelstijl kan kiezen ( voor mij is dat assault ) , en dat iedere class, en iedere speelstijl evenveel kans heeft om te winnen van andere speelstijlen.

Ach ja ieder zijn vrolijk momentje bedenk ik me dan maar. Voor hun is het leuk om mij constant neer te halen of op de spawn op te blazen. Ik vind het dan weer even leuk om me te realiseren en een plaatje erbij voor te stellen wat voor dikke en lelijke computernerd/no-lifer het wel niet zal zijn :)
Ben het toch op met een aantal punten niet met je eens hoor. Jij zegt dat je met Assault en Recon geen kans maakt omdat Vehicle's heersen? Dan wordt er toch fout gespeeld in je team naar mijn mening. Wanneer ik met 3 andere vrienden speel is het vaker dat we ook alle vier een apart class pakken en dan ook echt samenwerken. Soflam, Jav, C4 en Medkits/Smoke, geen tank die dit makkelijk kan overleven als je goed samenwerkt.

Het spawnen van de vehicle's is afhankelijk van de server waar je op speelt. Het kans dus goed zijn dat je een infantry only pakt, fast respawn of gewoon de normale tijd, en dan sta je toch wel ff te wachten voordat er wat spawnt

Over het baserapen, tjaa...soms is dat gewoon zo en kun je er niks tegen doen (vooral met rush zie ik het steeds vaker als de verdedigers net wat sterker zijn) Balance is inderdaad belangrijk, maar een spel kan niet weten HOE iemand speelt en of deze ook echt goed is, ook al het je een goede k/d ratio en accuracy. Om dit allemaal te gaan scheiden is ook nogal onzin imo. Wil je mensen van jou kaliber, doe quickmatch en je wordt met mensen in je skill range geknald :)

• Skybullet
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:47:
Fijn dat je een manier hebt om met je frustraties om te gaan; je inbeelden dat de ander in het echte leven wél een loser is en dat jij eigenlijk dus een veel beter persoon bent.
Alles ik spelers zie met 500-600 + uren in dit spel, of uberhaupt een spel.
Dan zegt mij dat al wel genoeg over wat voor persoon dat is ja ;)

Verder ben ik totaal geen slechte speler, ik speel alleen als infanterist en vind het vervelend dat ik door de overmacht van de voertuigen gedwongen word mijn speelstijl aan te passen hierop en niet te spelen zoals ik het leuk vind.

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:27
Iemand bekent met het probleem: Ik zie mijn eigen voorraad kogels niet in de heli. Rechtsonder zie ik alleen maar streepjes. Heel irritant, ik zie zo niet wanneer ik moet reloaden etc.

Hij blijft maar reloaden knipperen :'(

Edit: Hm ik zie net dat dat alleen zo is als ik laser painter gebruik. Iemand anders er ook last van?

[ Voor 28% gewijzigd door Eikkie op 09-02-2012 16:06 ]

It's me

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:55
Er zijn te weinig infantry only servers, en dan doen ze heel vaak Strike At Karkand only wat ik niet snap.
Sharqi is ook heel goed te doen op infantry only, zo zijn er natuurlijk ook nog paar oude maps.

Ik speel ook bijna alleen infantry only, komt omdat ik zelf ook de vehicles te sterk vind en dat is dan ook als ik er zelf in zit met thermal vision/canister/motion sensor.
Pak soms dus een normal omdat ik anders telkens dezelfde maps speel (karkand,bazaar,seine,metro) en dat komt dus door mapcycle.

Dit krijg je trouwens als je vehicle (tank) only speelt. (vrij overpowered dus)
http://battlelog.battlefi...ob_28348/stats/312825091/

Verwijderd

f*cking admins, kill die klojo 3 x kickt hij mij :(
Voel je hier :+ verder als admin NIET aangesproken ;) het gebeurt steeds meer op die Duitse servers :( en voornamelijk overdag en savonds.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Statements gebaseerd op vrijwel niets 8)7 , pure frustratie

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11 09:08
ronalddus schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:05:
[...]

Statements gebaseerd op vrijwel niets 8)7 , pure frustratie
Nou ja, pure frustratie. Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ook ik speel BF3 een paar uurtjes per week en aangezien het spel gebasseerd is op unlocken van beter mogelijkheden, zullen personen die veel meer dan een "paar uurtjes per week" een voordeel hebben.

Of je dan kan concluderen dat de balans in het spel zoek is, dat vind ik ook wat te ver gaan.

Met mijn paar uurtjes per week, zal ik nooit een top speler worden, maar ik speel dit spel voor mijn plezier en dan moet ik gewoon accepteren dat ik vaker door mijn kop geschoten wordt door personen die er veel meer tijd in steken.

@Skybullet, die unlocks en daarmee die eeuwig aanhoudende pieptoon, die verdwijnt vanzelf een keer. Enjoy your self :+

Onder de grote rots, naast die kleine

• Facenoise
Crazyclaws schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:18:
[...]

Nou ja, pure frustratie. Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ook ik speel BF3 een paar uurtjes per week en aangezien het spel gebasseerd is op unlocken van beter mogelijkheden, zullen personen die veel meer dan een "paar uurtjes per week" een voordeel hebben.

Of je dan kan concluderen dat de balans in het spel zoek is, dat vind ik ook wat te ver gaan.

Met mijn paar uurtjes per week, zal ik nooit een top speler worden, maar ik speel dit spel voor mijn plezier en dan moet ik gewoon accepteren dat ik vaker door mijn kop geschoten wordt door personen die er veel meer tijd in steken.

@Skybullet, die unlocks en daarmee die eeuwig aanhoudende pieptoon, die verdwijnt vanzelf een keer. Enjoy your self :+
Ik speel maar een paar uurtjes per week en heb geen problemen om mee te komen. Top spelers zullen we nooit worden zo dat klopt. Er zijn altijd wel betere spelers.

Konden we maar onze eigen klasse maken! Ik zou het wel weten dan, M98B + G18 supressed + IGLA + Repair tool. Dat zou denk ik mijn ideale combo zijn, helaas kan dat niet.

@ skybullet, Probeer eens even wat unlocks te krijgen, in een jet of heli zonder below radar is het gewoon kut en helemaal als je nog geen flares hebt! dan is er gewoon geen beginnen aan, een tip join een lege server en ga wat vlaggen cappen totdat je de eerste paar unlocks hebt en wat beter mee kunt komen. Zo doen de meeste het als het in een ''normale'' game niet lukt.

[ Voor 13% gewijzigd door Facenoise op 09-02-2012 16:32 ]

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Heerlijk,

net even een potje metro gedaan, zat er een wall glitcher boven het level te c4'ren.. Los van het feit dat ik een report eruit heb gegooid, heb ik maar eens 2 potjes gededicate om die gast (en zn maat) helemaal gek te maken. Hij zat in mijn team, dus veel killen was er helaas niet bij, maar oh wat is een tactical light dan leuk. Alleen maar achter die gast aan gelopen met mn lichtje om m constant in zn bek te schijnen, wat een gevloek, totdat ie verdween... lekker!! Zeker een goede manier om je frustratie er uit te gooien..

had ik t maar opgenomen..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Verwijderd

Godver de Godver!!!
HDD overleden :S nu maar wachten op een nieuwe en weeeer alles installeren weg 2 vrije dagen...

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:39:
Godver de Godver!!!
HDD overleden :S nu maar wachten op een nieuwe en weeeer alles installeren weg 2 vrije dagen...
Dude, ooit weleens van een image gehoord? :o

Maakt het niet minder kut om natuurlijk.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:41:
[...]

Dude, ooit weleens van een image gehoord? :o

Maakt het niet minder kut om natuurlijk.
Alles wel gebackupt hoor :)

Maar die pc is nog geen week oud dusja.. Best wel verrot :(
Maar met de hoeveelheid gezeik die ik heb gehad met dat origin gewoon een dag aan kwijt geweest,
en W7 met al die rot updates van ze

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Ik geloof niet dat je als beginnende infanterist zo'n groot nadeel hebt ten opzichte van de tegenspeler; oke, als je weinig unlocks hebt en geen twitch-reactievermogen zul je het in een 1 tegen 1 al snel afleggen. Maar als je even slim speelt, de onverwachte route neemt, keihard gaat campen etc kun je toch die kills wel scoren. En mbt vehicles... Die kun je (meestal) gewoon ontwijken. Als assault zijnde kun je er idd niks aan doen; doe dat dan ook niet, laat dat aan de anderen over terwijl je zelf achter de tank komt en de engineers die dat ding probeert te fixen afschiet, of je eigen engineers gaat healen / reviven. Elke class heeft zijn nut en zijn speelstijl. Met unlocks alleen wordt je geen goeie speler.

En anders kruip je zelf gewoon in een tank, is ook leuk :+.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:41
Ik zie vaak mensen de G18 gebruiken en vaak dan nog suppressed.
Ik gebruik eigenlijk altijd de MP443, vooral als Sniper.
G18 vind ik van heel dichtbij wel eens handig maar als je wat verder weg bent sprayt dat ding best wel hard.
Vergeet het vaak om naar enkel schots te switchen en vind het ook niet erg handig op een handgun om er steeds over na te moeten denken ik welke stand hij staat.
Merk nu (heb 545 kills met MP443 non suppressed) wel dat suppressed handig is dus die ben ik van plan nu meer te gebruiken.
Verder vind ik dat de G18 best wel weinig kogels heeft.
Vaak als Sniper ben ik aardig snel door mn kogels heen als ik G18 gebruik wat niet echt handig is want om nou met je Sniper iemand van dichtbij neer te schieten...

Zal ik mn MP443 Suppressed blijven gebruiken of toch nog een keer de G18 Suppressed een kans geven, that's the question...
Wat vinden jullie??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:34

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik gebruik vrijwel altijd de G18 Supp. Gebruikte moet ik zeggen, want ik wil een service star/dog tag voor al m'n wapens (mis alleen nog wat pistols, de IGLA/Stinger en Javelin). Ik heb er ruim 700 kills mee, het is een heerlijke handgun voor close combat, als je verrast wordt door een bezoeker op je uitkijkpost.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• AdmiralSnipe
MueR schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:28:
Ik gebruik vrijwel altijd de G18 Supp. Gebruikte moet ik zeggen, want ik wil een service star/dog tag voor al m'n wapens (mis alleen nog wat pistols, de IGLA/Stinger en Javelin). Ik heb er ruim 700 kills mee, het is een heerlijke handgun voor close combat, als je verrast wordt door een bezoeker op je uitkijkpost.
Ik heb best wel vaak als Sniper dat ik van plek verwissel op de wat grotere maps, hier liggen vaak geen ammo kits op de grond waardoor ik vaak door mn kogels heen raak.
Omdat je met de MP443 minder kogels nodig hebt om iemand te killen (MP443 heeft bijna even veel kogels als G18 als ik me niet vergis) kun je hier langer mee wanneer er geen ammo kit in de buurt is.

Maar ik zal de G18 nog een keer uitproberen nu.
Thnx for your opinion! :)

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:35:
[...]

Ik heb best wel vaak als Sniper dat ik van plek verwissel op de wat grotere maps, hier liggen vaak geen ammo kits op de grond waardoor ik vaak door mn kogels heen raak.
Omdat je met de MP443 minder kogels nodig hebt om iemand te killen (MP443 heeft bijna even veel kogels als G18 als ik me niet vergis) kun je hier langer mee wanneer er geen ammo kit in de buurt is.

Maar ik zal de G18 nog een keer uitproberen nu.
Thnx for your opinion! :)
JA JA weet dat je veel snippert , ik ben regelmatig een van Jou kills :+ ;)

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:38

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Hymnir schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:25:
[...]

had je nog wat aan me soflam net? ik was opeens weg.. bsod 124 :(

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:39:
Godver de Godver!!!
hint: ghost image maken
Acronis True Image

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:35
Een ghost image maken met true image zal niet lukken :+

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:40

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:59:
f*cking admins, kill die klojo 3 x kickt hij mij :(
Voel je hier :+ verder als admin NIET aangesproken ;) het gebeurt steeds meer op die Duitse servers :( en voornamelijk overdag en savonds.
1 antwoord mogelijk.. Live with it. Die mensen zul je altijd hebben. Maar goed je geeft aan overdag en savonds... Ik kan er uit concluderen dat je alleen maar overdag en savonds speeld. want het gebeurt overal en altijd.

• ApC_IcE

ApC_IcE

evil kim schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:57:
[...]

whoops ;)
Alleen daar houdt het gewoon op, er is geen balans in het spel.
Alternatief idee: jij zuigt gigantisch en wilt niet je eigen niveau de schuld geven dus zoekt wat anders.
Crazyclaws schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:18:

De standaard wapens zijn prima in orde. Zeker de standaard wapens van de US bij Assault en Engineer zijn gewoon de beste wapens van het spel.

[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 09-02-2012 18:17 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:59:
[...]

1 antwoord mogelijk.. Live with it. Die mensen zul je altijd hebben. Maar goed je geeft aan overdag en savonds... Ik kan er uit concluderen dat je alleen maar overdag en savonds speeld. want het gebeurt overal en altijd.
Je conclusie is fout ;) , ik speel voornamelijk s'nachts :+ en dan komt het zelden voor dat ik op die wijze gekickt word.
Gelukkig waren mijn punten en ribbons wel "later " bij geschreven. :P
Ermee leven zei je ,maar als je eenfijne ronde aan het game bent is het juist dan echt vervelend zo eraf gegooit te worden. :?

Verwijderd

evil kim schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:57:
[...]

Nah krijg de pc nieteens aan.. druk op het aanknopje,
pc boot HDD spint op begint te tikken als een malle en begint weer van voor af aan,
en dan schreeuwt die om een media waar die van op moet starten. W7 DVD erin en dan kan die niks op de hdd vinden de harde schijf van de pc waar ik nu op typ erin en hij start zo op :>

Morgen komt de nieuwe binnen 8) Weer met frisse moed verdergaan :)
Programma wat gelinkt word had ik al :D

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

offtopic:
Tsurany's new thing: busting chops... :+

Ik merk dat ik met de g18 (en de m93r) toch wel erg makkelijk battles win, hoewel inaccuraat en flinke recoil, is het niet anders als met andere auto's: korte bursts en met je muis de recoil tegen gaan. En op langere afstand, tjah daar is die sniper toch voor bedoeld? (Hoewel ik eigenlijk alleen met een 4x scope speel, kan me voorstellen dat op medium range je geen klapt ziet met die 12x)

Die m93r heb ik zelfs een ronde als primary gepakt, voor de lol, met enige regelmaat het winnen van 2-3 man met een "handpistool" blijft leuk :P

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:05
8) Afgelopen weekend bij het opruimen van mijn hobbyhok stond ik ineens weer met een Philips amBX setje dat ik ooit aanschafte in mijn handen... Paar jaar geleden in een opwelling gekocht en na een tijdje gebruikt te hebben na een verhuizing "vergeten" ...

Nu weer op mn desk en het is toch wel errug vetjes om BF met amBX licht effecten te spelen... :Y

moest ik ff kwijt..

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
GeeEs schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:29:
8) Afgelopen weekend bij het opruimen van mijn hobbyhok stond ik ineens weer met een Philips amBX setje dat ik ooit aanschafte in mijn handen... Paar jaar geleden in een opwelling gekocht en na een tijdje gebruikt te hebben na een verhuizing "vergeten" ...

Nu weer op mn desk en het is toch wel errug vetjes om BF met amBX licht effecten te spelen... :Y

moest ik ff kwijt..
Draai het zelf ook op Windows 7 (kleine omweg) maar erg leuk! 8)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:15:
[...]

Alternatief idee: jij zuigt gigantisch en wilt niet je eigen niveau de schuld geven dus zoekt wat anders.
Nee, jij leest niet goed. Hij geeft duidelijk aan dat hij maar een paar uurtjes per week kan spelen en dat de rest er al een miljoen miljard uren op heeft zitten.

Als nieuwkomer is het gewoon lastig, ook al omdat je de maps niet voldoende kent.
[...]

De standaard wapens zijn prima in orde. Zeker de standaard wapens van de US bij Assault en Engineer zijn gewoon de beste wapens van het spel.
Het gaat niet zo zeer om de wapens maar vooral ook om de scopes.

Bij BF2 kon je tenminste nog de kleur van je crosshair aanpassen.
(Met je default grijze crosshair bij veel guns is het gewoon klote)

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 09-02-2012 19:06 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd

Eindelijk, sniper shotgun is mine!

• Skybullet
Tsurany schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:15:

Ik zeg enkel dat de balans tussen infanterie en voertuigen niet is wat het zou moeten zijn. En meerdere mensen delen die mening, het is gewoon zo. Alleen voertuigonly spelers zeggen het tegendeel omdat ze nerfs vrezen aangezien ze dan niks meer kunnen.
En ja daarnaast is het zeer maar dan ook zeer triest hoeveel honderden uren, ( sommigen zitten al aan ruim 600 uur ) in een spel steken. Dan weet ik al precies genoeg over die persoon en wat voor leven die heeft, uhm laat me eens denken ?? Ohja geen.....

Aan mijn skills mist helemaal niks want als ik " gedwongen " kies voor engineer scoor ik ruim en eindig altijd hoog, alleen is dat niet het enige wat ik wil doen op voertuigen jagen... Ik wil gewoon in mijn vrije uurtjes in de drukke week af en toe lekker een potje of 2 knallen, maar vaak word dat nu verpest door spawnrape en dominatie van de map door voertuigen..

Dat jij je aangevallen voelt hierdoor , sja... over wie zegt dat dan wat ? ;)

• AdmiralSnipe
Knijnemans schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:28:
offtopic:
Tsurany's new thing: busting chops... :+

Ik merk dat ik met de g18 (en de m93r) toch wel erg makkelijk battles win, hoewel inaccuraat en flinke recoil, is het niet anders als met andere auto's: korte bursts en met je muis de recoil tegen gaan. En op langere afstand, tjah daar is die sniper toch voor bedoeld? (Hoewel ik eigenlijk alleen met een 4x scope speel, kan me voorstellen dat op medium range je geen klapt ziet met die 12x)

Die m93r heb ik zelfs een ronde als primary gepakt, voor de lol, met enige regelmaat het winnen van 2-3 man met een "handpistool" blijft leuk :P
Heb nu een paar rondes met de G18 Supp. gespeeld.
Moet zeggen dat ik 'm best netjes vind maar toch heb ik nog steeds het gevoel dat ik erg snel door m'n kogels heen ben, zelfs met de squad ammo perk.

Wat die 12X ballistic betreft: Ik gebruik dat ding echt altijd, en dan i.c.m. de M98B, zelfs op metro.
Gaat erg goed moet ik zeggen.

• Minaaj
Wat hebben mensen toch met dat filmpje? is trouwens van beta, weet niet of er sindsdien iets aan die combinatie veranderd is maar na 1keer filmpje van hem gezien te hebben weet ik genoeg, irritante vogel :D
Kwam laatst toevallig via reddit bij een filmpje van hem (nieuwere) en die gasts zit alleen maar te schelden met tits en nipples, echt heel bizar.

Wat nog vreemder is dat mensen is dat vet cool vinden, als ik de comments mag geloven :p
Help!!!! schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:59:
Nee, jij leest niet goed. Hij geeft duidelijk aan dat hij maar een paar uurtjes per week kan spelen en dat de rest er al een miljoen miljard uren op heeft zitten.
Ja dus? Genoeg mensen die dat niet hebben die ook prima mee komen. Dat je minder tijd hebt vind ik zo'n waardeloos excuus.
Als nieuwkomer is het gewoon lastig, ook al omdat je de maps niet voldoende kent.
Het is wel verdomd makkelijk als nieuwkomer om smoesjes te verzinnen. Die maps leer je in een paar uur uit je hoofd, dan is mapkennis echt niet zo'n gebrek meer.
Het gaat niet zo zeer om de wapens maar vooral ook om de scopes.
Na 50 kills met een assault rifle heb je alle attachments die je nodig hebt. Heavy barrel, foregrip en RDS.
Bij BF2 kon je tenminste nog de kleur van je crosshair aanpassen.
(Met je default grijze crosshair bij veel guns is het gewoon klote)
Crosshair is sowieso nutteloos in spellen zoals BF3, dan maakt de kleur ook niks uit.
Skybullet schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:10:
Ik zeg enkel dat de balans tussen infanterie en voertuigen niet is wat het zou moeten zijn. En meerdere mensen delen die mening, het is gewoon zo.
Nee, onzin. Dat meerdere mensen die mening delen bewijst niks. Er zijn genoeg mensen die het inzicht missen om in een spel als BF3 succesvol te spelen, dan krijg je al snel dat alles wat skill en inzicht vereist om neer te halen overpowered is.
Alleen voertuigonly spelers zeggen het tegendeel omdat ze nerfs vrezen aangezien ze dan niks meer kunnen.
Domste opmerking van de dag. Ik zit nog geen 1/5e van mijn tijd in voertuigen en mij hoor je alsnog het tegendeel beweren simpelweg omdat ik genoeg ervaring heb om te kunnen zeggen dat je als infantry kansen genoeg hebt.
En ja daarnaast is het zeer maar dan ook zeer triest hoeveel honderden uren, ( sommigen zitten al aan ruim 600 uur ) in een spel steken. Dan weet ik al precies genoeg over die persoon en wat voor leven die heeft, uhm laat me eens denken ?? Ohja geen.....
En dat is nou waarom mensen zoals jij altijd zulke reacties zullen posten. Je kan er niet tegen dat je verliest dus je zoekt iets om de schuld te geven. Begrijpelijk, jezelf de schuld geven is gewoon erg lastig. Dan is het makkelijker als je andere mensen, die je nog nooit ontmoet hebt of gesproken hebt, kan afzetten als low-life nerds die geen leven hebben en kansloos achter een pc zitten te gamen.
Er zijn genoeg mensen die gamen als een hobby zien, zich enorm vermaken en het leuk vinden 's avonds op Teamspeak te komen om met medestanders te kunnen praten en gezellig samen te kunnen gamen.
Aan mijn skills mist helemaal niks want als ik " gedwongen " kies voor engineer scoor ik ruim en eindig altijd hoog, alleen is dat niet het enige wat ik wil doen op voertuigen jagen... Ik wil gewoon in mijn vrije uurtjes in de drukke week af en toe lekker een potje of 2 knallen, maar vaak word dat nu verpest door spawnrape en dominatie van de map door voertuigen..
Zoek eens een andere game mode? Pak infantry only servers? Ga rush spelen? Waar ik ook speel, geraped worden door vehicles gebeurt mij amper. Waarom? Tactisch spelen, inzicht gebruiken en niet als een hersenloze idioot in het rond springen.
Dat jij je aangevallen voelt hierdoor , sja... over wie zegt dat dan wat ? ;)
Ik voel me niet aangevallen, ik vind jou houding alleen erg zwak. Alles de schuld geven behalve jezelf.

• Jay-P
Skybullet schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:10:
[...]
En ja daarnaast is het zeer maar dan ook zeer triest hoeveel honderden uren, ( sommigen zitten al aan ruim 600 uur ) in een spel steken. Dan weet ik al precies genoeg over die persoon en wat voor leven die heeft, uhm laat me eens denken ?? Ohja geen....
Grappig, als ik je post history bekijk is het enige wat je hier op GOT doet over games lullen (en veeeeeel games ook), wie is hier dan de nerd vraag ik me af ?

• AdmiralSnipe
Man man ik dacht dat dit topic was om over BF3 te praten en nu gaan er opeens mensen lopen b!tchen...
Ga allemaal in een bosje schijten ofzo want dit gaat nergens over! :X

• Skybullet
Jay-P schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:28:
[...]

Grappig, als ik je post history bekijk is het enige wat je hier op GOT doet over games lullen (en veeeeeel games ook), wie is hier dan de nerd vraag ik me af ?
speciaal voor jou maar even off-topic dan. Ik download standaard alle titels van games die mij heel misschien wat lijken. Ik heb ooit veel call of duty gespeeld ( alleen de 1ste voornamelijk ) en ben sindsdien opzoek naar een GOEDE vervanger.

en aangezien ik er nog geen gevonden heb, en haast alle games diezelfde dag dat ik ze download al weer verwijder en op dit moment ook maar 39 uur in BF3 gespeeld heb denk ik dat je het verkeerd hebt ;)
AdmiralSnipe schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:32:
Man man ik dacht dat dit topic was om over BF3 te praten en nu gaan er opeens mensen lopen b!tchen...
Ga allemaal in een bosje schijten ofzo want dit gaat nergens over! :X
BF3, serious business. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Minaaj schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:14:
[...]

Wat hebben mensen toch met dat filmpje? is trouwens van beta, weet niet of er sindsdien iets aan die combinatie veranderd is maar na 1keer filmpje van hem gezien te hebben weet ik genoeg, irritante vogel :D
Kwam laatst toevallig via reddit bij een filmpje van hem (nieuwere) en die gasts zit alleen maar te schelden met tits en nipples, echt heel bizar.

Wat nog vreemder is dat mensen is dat vet cool vinden, als ik de comments mag geloven :p
Ik vind hem ook wel geweldig hoor, alleen jammer dat mensen telkens met het zelfde filmpje komen. Zijn andere commentaries zijn ook wel lache.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:55

Cheezus

Luiaard

Yay! Net m'n eerste ban gehad op een server :') Ik werd door de admin gekilled vanwege bunny hopping, iets wat ik me voor zover kan herinneren niet meer sinds CoD 1 ofzo heb gedaan.. ik vraag dus gewoon waar het op slaat en dat ik serieus geen idee heb waar de admin het over heeft (op een normale toon) en vervolgens word ik gebanned :')

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@ Skybullit:

Beetje raar om te klagen over voertuigen in de ''Battlefield'' reeks, dit is juist waar het spel om draait.

Je zou ook gewoon kunnen bekennen dat het niet jouw ding is om er tactisch mee om te gaan en beter bent in andere spelletjes.

Overigens heeft Dice er deze keer rekening mee gehouden dat er spelers zijn die voertuigen niet zo leuk vinden en heeft alternatieve spelmodus binnen Battlefield betrokken, dus voor ieder wat wils.

Erg jammer om (weer) te lezen dat iedereen die ''teveel'' uren in het spel heeft zitten maar meteen geen leven heeft, en verder zijn bijna al je ''klachten'' toepasbaar voor ieder ander spel.

Ik hoop dat je ooit je vervanger voor CoD I gaat vinden.

Verwijderd

Minaaj schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:14:
[...]

Die gast is gewoon geniaal met z'n magic nipple tits, die is gewoon king of sweden....
lol :P

• AdmiralSnipe
Net weer een of andere gozer die zegt dat hij me gereport heeft blabla.
En dat alleen omdat ik 23-5 had. :/
Sinds wanneer gaan hackers 5 keer dood in een ronde??

http://battlelog.battlefi...how/20460728/1/336464702/

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

Jij denkt dat alle hackers onsterfelijk zijn? Of dat ze allemaal zoveel mogelijk willen opvallen?

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:08:
Net weer een of andere gozer die zegt dat hij me gereport heeft blabla.
En dat alleen omdat ik 23-5 had. :/
Sinds wanneer gaan hackers 5 keer dood in een ronde??

http://battlelog.battlefi...how/20460728/1/336464702/
niet druk om maken jo.
ze hebben altijd wel iemand waarvan ze zeggen dat die hacker of iets anders zijn.
ik sta regelmatig met > 0 < kills in de top 5 en tig x dood.
mensen staan niet bij stil wat je hebt gedaan in die ronde, ik als assault niet 1 kill maar wel zeeeer veel mensen in die ronde geholpen heb en zo wel mn teammates erdoor geholpen hebt.
en ik blij met mn 20 a 30.000 points gehaald heb.
niet te vergeten ik veel plezier heb het zo te willen spelen.

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:26
Leuk filmpje over delay/latency

Door dit filmpje word het duidelijk waardoor de hitbox registratie soms vreemd overkomt waardoor je achter een muurtje nog steeds dood gaat.

YouTube: Ever wondered how it looks from your killers perspective?

• AdmiralSnipe
MadMan schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:15:
Jij denkt dat alle hackers onsterfelijk zijn? Of dat ze allemaal zoveel mogelijk willen opvallen?
Nou de meeste hackers willen wel zo veel mogelijk opvallen.
Ik heb het idee dat de meeste hackers het meer doen om spelers te irriteren dan daadwerkelijk hun stats omhoog te krikken. :o
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:17:
[...]

niet druk om maken jo.
ze hebben altijd wel iemand waarvan ze zeggen dat die hacker of iets anders zijn.
ik sta regelmatig met > 0 < kills in de top 5 en tig x dood.
mensen staan niet bij stil wat je hebt gedaan in die ronde, ik als assault niet 1 kill maar wel zeeeer veel mensen in die ronde geholpen heb en zo wel mn teammates erdoor geholpen hebt.
en ik blij met mn 20 a 30.000 points gehaald heb.
niet te vergeten ik veel plezier heb het zo te willen spelen.
En zoltan ik maak me er ook niet druk om want je wordt heus niet zomaar gebanned.
Het is meer dat ik me er aan erger dat mensen zomaar dingen gaan roepen wanneer je ze een aantal keer dood.
Deze gast zat gewoon de hele ronde (en de ronde erna) te whinen en te zeuren.
Hij vroeg zich vervolgens af hoe het zou zijn om op mijn rank te gereset worden om vervolgens weer opnieuw te moeten beginnen.
Ik zei: Nou dat vraag ik me ook af ja... en toen ben ik aan het eind van de ronde weg gegaan.

• AdmiralSnipe
Petertje750 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:32:

Door dit filmpje word het duidelijk waardoor de hitbox registratie soms vreemd overkomt waardoor je achter een muurtje nog steeds dood gaat.

LoL, zit aardig wat delay in ja.
Maak zelf ook vaak mee dat ik achter een muurtje (of iets anders) duik en vervolgens, als ik al op de grond lig nog gekilled word.
Echt super irri. |:(

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:46:
[...]

Die gast is gewoon geniaal met z'n magic nipple tits, die is gewoon king of sweden....
lol :P
+1
En tis ook a true viking! :o

• Minaaj
Petertje750 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:32:

Ze zitten wel met 130 latency, ik wilde vroeger niet eens boven de 50latency spelen in counter strike. (behalve toen ik 56k had en met latency 200 rond liep)
Plus het is ook niet duidelijk waar ze network smoothing factor op hebben staan, vind het filmpje niet veel zeggen.
Nu in 2012 hebben de meeste toch wel rond de 30latency en ook veel zelfs rond de 5-8 met glasvezel, en ook maar ~15 naar uk/de/fr servers.

Ik beweer niet dat het niet klopt wat ze bedoelen, maar toch in mijn ogen is het niet zo extreem als ze willen laten blijken. (natuurlijk is het met amerikaans internet wellicht anders)
En het is inderdaad server geregeld maar dat weten we al langer, en indien jou client 130ms later de informatie naar de server doorgeeft, en die het ook weer neem ik aan 130 ms naar die andere gast stuurt heb je nog wel aardige vertraging.
Hier zal dat met 8ms naar server en direct weer naar 8ms iets anders aanvoelen.

En in mijn ogen komen kogels echt wel aan, dat hebben ze wel goed.
Als ik 8ms naar een server heb, en iemand anders 140 en die killed mij en ik bijvoorbeeld toch al om de hoek was op mijn scherm. Maar hij heeft wellicht al geschoten op zijn scherm, en de server krijgt dat dus iets later door waardoor je dus nog doodvalt.

[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 09-02-2012 20:55 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:33

codex

Geen OpenAI agent :)

AdmiralSnipe schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:13:
[...]

Heb nu een paar rondes met de G18 Supp. gespeeld.
Moet zeggen dat ik 'm best netjes vind maar toch heb ik nog steeds het gevoel dat ik erg snel door m'n kogels heen ben, zelfs met de squad ammo perk.

Wat die 12X ballistic betreft: Ik gebruik dat ding echt altijd, en dan i.c.m. de M98B, zelfs op metro.
Gaat erg goed moet ik zeggen.
Ik gebruik altijd de G18 suppressor. Vet relaxed wapen, maak er veel kills mee. En bij mij ook hoor, gebruik praktisch altijd de M98B met 12x scope. Niet bepaald onverdienstelijk, en dan speel ik zo goed als altijd met het team mee(tenzij mijn team niets onderneemt, ik ben die rambomentaliteit wel kwijt).
Nice nice, hiernet 2 echt balanced matches gehad na elkaar! Eerste duurde 25 min, die erna 28 min _/-\o_
Karkand lag er mooi bij op het einde :o
Ook nauwelijks snipers gezien, echt nauwelijks iemand zien campen.
Server http://battlelog.battlefi...s-64-CQ-B2K-Maps-Only-CH/
Hou me vanavond toch op die server hoor!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

millman schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:35:
Heerlijk,

net even een potje metro gedaan, zat er een wall glitcher boven het level te c4'ren.. Los van het feit dat ik een report eruit heb gegooid, heb ik maar eens 2 potjes gededicate om die gast (en zn maat) helemaal gek te maken. Hij zat in mijn team, dus veel killen was er helaas niet bij, maar oh wat is een tactical light dan leuk. Alleen maar achter die gast aan gelopen met mn lichtje om m constant in zn bek te schijnen, wat een gevloek, totdat ie verdween... lekker!! Zeker een goede manier om je frustratie er uit te gooien..

had ik t maar opgenomen..
LOL! Briljant! En ja, had je het maar opgenomen... Ik had me kostelijk vermaakt om dat te bekijken :D

Steam || Diablo 3

• AdmiralSnipe
Heb een aantal keren mijn {Shot}Sniper platoon embleem veranderd.
Heb nu net een gemaakt die ik er wel netjes uit vind zien.
Lijkt een of andere shady baas in te zitten die me ergens van bekend voor komt (lijkt trouwens ook wel een beetje op Darth Vader), maar ik weet niet waarvan?!?
Iemand anders die weet waar dit op lijkt??
Of is het toch alleen een Darth Vader lookalike, iunno. :?

http://battlelog.battlefi...toon/2832655241008884648/

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:51
AdmiralSnipe schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:36:
[...]

Nou de meeste hackers willen wel zo veel mogelijk opvallen.
Ik heb het idee dat de meeste hackers het meer doen om spelers te irriteren dan daadwerkelijk hun stats omhoog te krikken. :o

[...]

knip.
ben het niet helemaal met je eens
heb zelf al eens meegemaakt dat iemand die ik zwaar irriteerde mij knive-de op carrier terwijl hij daar niet was terwijl hij gewoon eerst mee draaide dus geen opvallende stats of zo.
en gisteren waren er ook rare kills op got server dat ik dacht woot hoe doe je dat dus ben wel benieuwd of er miss mensen zijn die voor programmeerde knoppen hebben om cheat uit en aan te zetten..
of wie weet hebben ze aan staan maar gaan soms dood voor de looks....

• LongBowNL
  • Laatst online: 20:03
Ik had pas geleden een cheater die zijn best deed om niet op te vallen. Jammer genoeg had ik air-radar, dus ik had het meteen. Waar het op neer kwam is dat hij in een jet, gewoon een 180 deed binnen 5 meter. Onmogelijk om daar een dogfight tegen te doen.

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:36:
[...]

verhaal. :o

[...]

En zoltan ik maak me er ook niet druk om want je wordt heus niet zomaar gebanned.
Het is meer dat ik me er aan erger dat mensen zomaar dingen gaan roepen wanneer je ze een aantal keer dood.
Deze gast zat gewoon de hele ronde (en de ronde erna) te whinen en te zeuren.
Hij vroeg zich vervolgens af hoe het zou zijn om op mijn rank te gereset worden om vervolgens weer opnieuw te moeten beginnen.
Ik zei: Nou dat vraag ik me ook af ja... en toen ben ik aan het eind van de ronde weg gegaan.
Nu heb geluk gehad als je dat zo mag zeggen dat de admin duidelijk in de chat maakte dat ik juist een aanwinst was en absuluut Niet aan het cheate of zo wat aan het doen was, die 2 of 3 die bleven zeuren werden tenslotte gekickt. >:) })
Er zijn OOK Goede admins ;) :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 21:51 ]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:53

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik denk ook dat er cheaters (geen hackers!!!) zijn die niet zo opvallen gewoon om mee te komen.
Bijv. hier op het forum die mvz (of zo iets) viel niet echt op maar cheat volgens mij wel.
Die cheaters zijn nog erger dan die zo opvallen omdat ze bijna niet gereport worden.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Afbeeldingslocatie: http://assets.diylol.com/hfs/c92/5b4/d78/resized/y-u-no-meme-generator-battlefield-3-players-y-u-no-capture-flags-d17341.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Stukje vergeten donkerblauw te kleuren.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Memegenerator, hoef alleen tekst in te vullen...

---RAWE CEEK!!!---

Asgaro schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:11:
Nice nice, hiernet 2 echt balanced matches gehad na elkaar! Eerste duurde 25 min, die erna 28 min _/-\o_
Karkand lag er mooi bij op het einde :o
Ook nauwelijks snipers gezien, echt nauwelijks iemand zien campen.
Server http://battlelog.battlefi...s-64-CQ-B2K-Maps-Only-CH/
Hou me vanavond toch op die server hoor!
En toen joinde ik en werd het andere team keihard geraped. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:11:
[...]

En toen joinde ik en werd het andere team keihard geraped. :P
Haha :P
3de match was idd wat rapen, maar de 4de was terug mooi gebalanceerd!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:22
SOFLAM

Y U NO targetting the vehicles/aircrafts in the middle where i am pointing you at?

(2 of meer targets in het vizier van een SOFLAM is een nachtmerrie)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo zit er ook 1 subtiele cheater op 1 van mijn favo servers. Die gebruikt het voornamelijk om vlaggen te cappen en te defenden daarna. Het viel me pas op toen heel mijn team ineens dood op de grond lag rondom antenna waarna ook ik een headshot kreeg. We spawnde alle 4 nog snel 1 keer bij antenna om vervolgens weer meteen met een headshot te sterven. Mijn teammaat in de chat: <spelersnaam> u cheating ? waarop hij antwoordde: lol, look at my stats. Natuurlijk ging hij ook gewoon dood als ie beschoten werd, (vooral op vehicle maps) Maar bij zijn awards stonden wel erg veel nemises en squadwipe ribbons.

Deze spelers zijn moeilijker te ontdekken, en zorgt ervoor dat je sneller gaat denken aan cheats als je weer eens 3 keer achter elkaar aan het kortste eind trekt.

Vervolgens deze speler maar proberen te ontwijken door op andere tijdstippen te spelen.

@ Jay-P: bedankt voor de tip. (dat zou inderdaad een goed idee zijn trouwens)

[ Voor 4% gewijzigd door Hippocampus op 09-02-2012 22:28 ]

• Jay-P
Hippocampus schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:18:
Vervolgens deze speler maar proberen te ontwijken door op andere tijdstippen te spelen.
BetterBattlelog downloaden en hem toevoegen aan je radar list, probleem opgelost. Jammer genoeg (misschien in de toekomst wel) zijn er geen 'algemene' blacklist leaderboards. Lijkt me errug handig om het gros van de rotte appels (zowel servers met oneerlijke admins als cheaters zelf) eruit te filteren.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fgARm4txi1u8HcOBMUYUxeeT/full.jpg

:+

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Afbeeldingslocatie: http://assets.diylol.com/hfs/d28/8f8/f77/resized/troll-face-meme-generator-what-flags-k-d-fc8e1c.jpg

---RAWE CEEK!!!---

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
LongBowNL schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:45:
Ik had pas geleden een cheater die zijn best deed om niet op te vallen. Jammer genoeg had ik air-radar, dus ik had het meteen. Waar het op neer kwam is dat hij in een jet, gewoon een 180 deed binnen 5 meter. Onmogelijk om daar een dogfight tegen te doen.
Was dit toevallig ook op een Got-server? Eergister had ik ook een tegenstander in een jet die onwaarschijnlijk goed was. Met geen enkele mogelijkheid kon ik achter hem komen. Ook zag ik soms die snelle draai op de air-radar, soms verdween hij zelfs (ECM?). Daarna volgde telkens één burst en ontplofte ik meteen, zelfs van grote afstand. Onmogelijk om van te winnen.

Ik kan redelijk vliegen en had die dag al enkele zeer spannende dogfights erop zitten tegen goede piloten. Het was dus raar dat iemand zo veel beter is. Cheats voor jets zijn mij niet bekend, dus deze gast zal wel ziekelijk goede skills hebben en ik heb nog iets te leren.

Verwijderd

Dit lijkt niet echt een BF3 probleem. Verder is het fijn als posts in een leesbare stijl worden geschreven.

[ Voor 87% gewijzigd door PWM op 10-02-2012 10:29 ]

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
nukom schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:54:
[...]

Was dit toevallig ook op een Got-server? Eergister had ik ook een tegenstander in een jet die onwaarschijnlijk goed was. Met geen enkele mogelijkheid kon ik achter hem komen. Ook zag ik soms die snelle draai op de air-radar, soms verdween hij zelfs (ECM?). Daarna volgde telkens één burst en ontplofte ik meteen, zelfs van grote afstand. Onmogelijk om van te winnen.

Ik kan redelijk vliegen en had die dag al enkele zeer spannende dogfights erop zitten tegen goede piloten. Het was dus raar dat iemand zo veel beter is. Cheats voor jets zijn mij niet bekend, dus deze gast zal wel ziekelijk goede skills hebben en ik heb nog iets te leren.
zat vandaag ook in zo'n server waar zo'n jet-gast zat....stond ook paar rondes achter elkaar 38-1....52-4 oid.... ;(

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:48
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/410363.jpg

Verwijderd

Knip

[ Voor 168% gewijzigd door PWM op 10-02-2012 10:32 ]

Dan ga je dat toch oplossen in plaats van zitten ranten? Ga elk onderdeel uitsluiten. Wissel je toetsenbord om, probeer andere aansluitingen, kijk of je toetsenbord op andere systemen ook problemen oplevert. Daar kan je mee beginnen.

Ander idee is om eens normaal te gaan typen zodat mensen je daadwerkelijk kunnen begrijpen en dat je ook gestructureerde informatie geeft over je probleem in plaats van wat losse zinnen. Daarnaast is dit niet het Battlefield 3 problemen topic en al helemaal geen hulptopic voor toetsenbord problemen. Ik vraag me namelijk sterk af wat dit met Battlefield 3 te maken heeft eigenlijk.

Verwijderd

Joarie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:17:

(2 of meer targets in het vizier van een SOFLAM is een nachtmerrie)
Yup, dat zou ook wel eens gefixed mogen worden. Elk ding dat lockt heeft het probleem, zwaar vervelend. Het zou zelf beter zijn als de verkeerde van de twee gelockt wordt, want dan is er tenminste nog íets gelockt.

Verwijderd

Denk eens om je bloeddruk, zulke gekke opmerkingen worden er niet geplaatst. Het is sowieso niet de bedoeling je tekst bold te maken, dat leest erg vervelend en staat schreeuwerig.

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 10-02-2012 10:34 ]

Verwijderd

^

Je hebt ergens snelkopelingen geconfigureerd staan in windows. En als jij dan bijvoorbeeld in BF3 shift + een andere toets gebruikt dan zet je die snel koppelingen aan en dan heb je dat bijvoorbeeld bepaalde toetsen gebruikt kunnen worden om Word of Excel te openen bijvoorbeeld.

Zeer waarschijnlijk ligt dit binnen jou windows omgeving en niet aan toetsenborden of BF3.
Ik raad aan om google te gebruiken om soort gelijken problemen op tezoeken en diens oplossingen daarvoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 04:29 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

@Zoltan: net als CTRL+Shift je toetsen in de war maakt (en op te lossen is door nog een keer CTRL+Shift in te drukken of de PC even te herstarten) zul jij ook wel een toetsen combinatie hebben ingedrukt waardoor dit zich openbaart. Ik ben het met Tsurany eens dat je schrijven wel wat beter leesbaar mag zijn maar a la... dan maar twee keer lezen voor ik reageer, dus mijn vraag is:

Je schrijft dat je al allerlei toetsenbordjes hebt gechecked (lijkt me sowieso niet de oplossing want het zal iets softwarematig en niet hardwarematig zijn) en dat je een ghost image wilt terugzetten, maar doet het probleem zich ook nog steeds voor als je gewoon even je PC opnieuw opstart?

Steam || Diablo 3

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Knip

[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 10-02-2012 10:35 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Knip. Dank, maar een TR was beter geweest.

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 10-02-2012 10:34 ]

Pagina: 1 ... 85 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.