Ja dus? Genoeg mensen die dat niet hebben die ook prima mee komen. Dat je minder tijd hebt vind ik zo'n waardeloos excuus.
Als nieuwkomer is het gewoon lastig, ook al omdat je de maps niet voldoende kent.
Het is wel verdomd makkelijk als nieuwkomer om smoesjes te verzinnen. Die maps leer je in een paar uur uit je hoofd, dan is mapkennis echt niet zo'n gebrek meer.
Het gaat niet zo zeer om de wapens maar vooral ook om de scopes.
Na 50 kills met een assault rifle heb je alle attachments die je nodig hebt. Heavy barrel, foregrip en RDS.
Bij BF2 kon je tenminste nog de kleur van je crosshair aanpassen.
(Met je default grijze crosshair bij veel guns is het gewoon klote)
Crosshair is sowieso nutteloos in spellen zoals BF3, dan maakt de kleur ook niks uit.
Nee, onzin. Dat meerdere mensen die mening delen bewijst niks. Er zijn genoeg mensen die het inzicht missen om in een spel als BF3 succesvol te spelen, dan krijg je al snel dat alles wat skill en inzicht vereist om neer te halen overpowered is.
Alleen voertuigonly spelers zeggen het tegendeel omdat ze nerfs vrezen aangezien ze dan niks meer kunnen.
Domste opmerking van de dag. Ik zit nog geen 1/5e van mijn tijd in voertuigen en mij hoor je alsnog het tegendeel beweren simpelweg omdat ik genoeg ervaring heb om te kunnen zeggen dat je als infantry kansen genoeg hebt.
En ja daarnaast is het zeer maar dan ook zeer triest hoeveel honderden uren, ( sommigen zitten al aan ruim 600 uur ) in een spel steken. Dan weet ik al precies genoeg over die persoon en wat voor leven die heeft, uhm laat me eens denken ?? Ohja geen.....
En dat is nou waarom mensen zoals jij altijd zulke reacties zullen posten. Je kan er niet tegen dat je verliest dus je zoekt iets om de schuld te geven. Begrijpelijk, jezelf de schuld geven is gewoon erg lastig. Dan is het makkelijker als je andere mensen, die je nog nooit ontmoet hebt of gesproken hebt, kan afzetten als low-life nerds die geen leven hebben en kansloos achter een pc zitten te gamen.
Er zijn genoeg mensen die gamen als een hobby zien, zich enorm vermaken en het leuk vinden 's avonds op Teamspeak te komen om met medestanders te kunnen praten en gezellig samen te kunnen gamen.
Aan mijn skills mist helemaal niks want als ik " gedwongen " kies voor engineer scoor ik ruim en eindig altijd hoog, alleen is dat niet het enige wat ik wil doen op voertuigen jagen... Ik wil gewoon in mijn vrije uurtjes in de drukke week af en toe lekker een potje of 2 knallen, maar vaak word dat nu verpest door spawnrape en dominatie van de map door voertuigen..
Zoek eens een andere game mode? Pak infantry only servers? Ga rush spelen? Waar ik ook speel, geraped worden door vehicles gebeurt mij amper. Waarom? Tactisch spelen, inzicht gebruiken en niet als een hersenloze idioot in het rond springen.
Dat jij je aangevallen voelt hierdoor , sja... over wie zegt dat dan wat ?

Ik voel me niet aangevallen, ik vind jou houding alleen erg zwak. Alles de schuld geven behalve jezelf.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N