• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
AdmiralSnipe schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:16:
Tuurlijk, crashed firefox weer na 3 uur uploaden.
Heb nog even in WMM gekeken en ben m nu maar rechtstreeks aan het uploaden naar youtube.
Nog steeds 1920x1080 maar nu is het opeens 700 MB.
Dat wordt weer 5 uurtjes wachten...

~edit: ***** krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden blabla |:(
Misschien is iets zoals dit beter om naar youtube te uploaden, zelf geen ervaring mee, maar wie weet kan 't een hoop frustratie besparen.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11 16:51

StrongArmLance

Endless flow

evil kim schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:27:
[...]

Misschien is iets zoals dit beter om naar youtube te uploaden, zelf geen ervaring mee, maar wie weet kan 't een hoop frustratie besparen.
DVDvideosoft (FreeStudio) levert over het algemeen kwaliteit werk...
Zoals de DVDvideosoft youtube downloader is prima, ik zeg proberen.

GETTING RAPED PZL HELP http://battlelog.battlefi...r-Jungs-by-ngz-server-de/

[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 08-02-2012 17:30 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:33
kristan schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:29:
[...]

DVDvideosoft (FreeStudio) levert over het algemeen kwaliteit werk...
Zoals de DVDvideosoft youtube downloader is prima, ik zeg proberen.
Ja ik ken die programma's wel, gebruik zelf soms die youtube downloader en kreeg bij het downloaden daarvan zo'n spam programma mee waar links naar alle andere downloads van dat bedrijf staan.
Probeer het eerst nog een keer zo, heb niet echt zin om allemaal verschillende programma's te installeren.
Heb nu maar de 720P optie gedaan die ongeveer 350 MB is, anders is mn PC tot 2 uur 's nachts bezig met uploaden.

~edit: las net dat stukje van Rienspy over SVP 11.
Ikzelf hou niet echt van het illegaal downloaden van programma's (vandaar nog steeds WMM :F ) maar ik snap niet waarom die software zo verrekte duur moet zijn.
Tuurlijk, er zit veel werk in om het te ontwikkelen maar na een paar versies heb je de basis van het product dus ik snap niet waarom zo'n pakket nog steeds 500+ euro moet kosten.
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:54:
[...]

Ik heb gisteren de Sony Vegas Pro 11 van TPB gehaald, en ik ben er redlijk tevreden mee, de UI is misschien niet zo intuïtief als cyberlink powerdirector, maar er zijn zeker meer mogelijkheden mee. Wel een klein probleem dat ik ben tegengekomen is dat m'n filmpjes opgenomen met afterburner niet de juiste codec hebben...

[ Voor 38% gewijzigd door AdmiralSnipe op 08-02-2012 17:37 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 13:07
iemand dit al geprobeerd ?

YouTube: Battlefield 3 Beauty Mod

Ziet er voor mij zoveel beter uit, en met de hud weg speel ik 10x beter. al die felle kleuren en schermpjes en meldingen overal op mijn scherm vond ik maar niks. Nu eindelijk een vrij scherm, is wel even wennen aangezien je nu niet een melding krijgt als je iemand hebt gedood, maar ach dat went vrij snel. Vanmiddag getest op 1 server, en geen problemen met punkbuster gehad. Ohja en om het te doen kost amper een minuut, en het is 100 % terug te veranderen naar origineel dus zeker een poging waard ! :D

[ Voor 20% gewijzigd door Skybullet op 08-02-2012 17:36 ]

• evil kim
Skybullet schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:34:

Ziet er voor mij zoveel beter uit, en met de hud weg speel ik 10x beter. al die felle kleuren en schermpjes en meldingen overal op mijn scherm vond ik maar niks. Nu eindelijk een vrij scherm, is wel even wennen aangezien je nu niet een melding krijgt als je iemand hebt gedood, maar ach dat went vrij snel. Vanmiddag getest op 1 server, en geen problemen met punkbuster gehad. Ohja en om het te doen kost amper een minuut, en het is 100 % terug te veranderen naar origineel dus zeker een poging waard ! :D
T enige wat ik zou missen zijn de hoeveelheid kogels

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vind het toch wel makkelijk dat ik zie dat ik iemand dood heb, vooral met de minimale lag af en toe.
Is hij levend of dood achter die rots gaan liggen??

---RAWE CEEK!!!---

• Skybullet
evil kim schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:41:
[...]

T enige wat ik zou missen zijn de hoeveelheid kogels
kwestie van je schoten tellen ( sniper ) en anders gewoon standaard herladen na elk contact.

• evil kim
Skybullet schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:43:
[...]

kwestie van je schoten tellen ( sniper ) en anders gewoon standaard herladen na elk contact.
rpg enz, altijd handig te weten of je meer dan 1 raket hebt :-)

• Skybullet
evil kim schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:46:
[...]

rpg enz, altijd handig te weten of je meer dan 1 raket hebt :-)
die zijn nog makkelijker bij te houden, gewoon simpel tellen tog ?

start/ spawn = 7 rockets

Voor mij is het iig belangrijker dat heel mijn scherm vrij is van stoorzenders ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Skybullet op 08-02-2012 17:59 ]

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Skybullet schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:54:
[...]

die zijn nog makkelijker bij te houden, gewoon simpel tellen tog ?
Doet me hier aan denken.... http://www.youtube.com/watch?v=u0-oinyjsk0

Ik loop liever niet rond te tellen....

YouTube: GoT BF3 The Movie

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Leuke mod, maar niet echt heel handig voor mij. Ik wil weten of ik iemand dood heb en ik wil op de minimap kunnen kijken (enemy = rood). Verder zou ik hem graag willen installeren. Jammer dat je niet kan kiezen tussen wat je wel en niet aan wilt hebben.

Verder wel leuk bedacht :).
Skybullet schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:34:

Het FXAA injector gedeelde wel ja. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:33
Here it is!

Na in totaal iets van 18 uur uploaden (browsercrash FTW??) is hier dan toch nog mijn eerste (of tweede) rush ronde sinds weken, zo niet maanden.
Gespeeld op Caspian Border.
(note dat ik de Mcom geen een keer heb aangeraakt... 8)7 )

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3Klnn-55I9A&feature=plcp&context=C37f7f64UDOEgsToPDskLfeYbNKoEMnTp0hAsKWMSv]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
kevz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:15:
MAV glitchen, zo lame :')

Hier, zo speel je met een MAV:

[video]
Dat is wel netjes! Heb je veel geoefend om er zo goed mee te kunnen killen? Ik weet dat je wel in een benedenwaartse richting op het torso af zou moeten gaan, maar ik vind het zo lastig goede snelheid te krijgen.

DnB voor de win trouwens! Wat is die track vanaf 4:27?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:16
speedyjules07 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:20:
[...]

Dat is wel netjes! Heb je veel geoefend om er zo goed mee te kunnen killen? Ik weet dat je wel in een benedenwaartse richting op het torso af zou moeten gaan, maar ik vind het zo lastig goede snelheid te krijgen.

Hmm, net als vele dingen in battlefield zit hier ook wel een leercurve aan. Ik denk wel dat het makkelijker is als helicopers/straaljagers uiteindelijk. En ja het beste is ongeveer om op de heupen/torso te richten en ook echt precies goed erop, ik mis ook vaak genoeg hoor want het blijft moeilijk soms :)

en de muziek: YouTube: T.E.E.D (Totally Enormous Extinct Dinosaurs) - Garden (Calibre Remix) + YouTube: Flaco - Northstar

Mijn YouTube

• speedyjules07
Nice, thanks! Ik zal het proberen :D

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

speedyjules07 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:20:
[...]

Sorry hoor, maar hebben jullie respect voor MAV kills? Als je er c4 aan hangt snap ik t nog wel, maar kills door tegen je aan te vliegen met zo'n ding... nuuhh, geen respect hier..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• speedyjules07
Lekker belangrijk. Het is niet alsof het cheaten is en ze kunnen het altijd nog nerfen.

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

millman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:44:
[...]

Sorry hoor, maar hebben jullie respect voor MAV kills? Als je er c4 aan hangt snap ik t nog wel, maar kills door tegen je aan te vliegen met zo'n ding... nuuhh, geen respect hier..
MAV met C4 was al verwijderd zeker?

• kevz
millman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:44:
[...]

Dat is ook lekker backwards, dus ik gebruik skill om iemand omver te vliegen, maar als iemand er c4 op plakt en een gigantische bom af laat gaan dan is dat OMG WAT DOE JE DAT GOED. Zucht. Je gelooft zeker ook dat er skill in zit om rpg/smaw te gebruiken op metro? :P

Mijn YouTube

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

kevz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:50:
[...]

Dat is ook lekker backwards, dus ik gebruik skill om iemand omver te vliegen, maar als iemand er c4 op plakt en een gigantische bom af laat gaan dan is dat OMG WAT DOE JE DAT GOED. Zucht. Je gelooft zeker ook dat er skill in zit om rpg/smaw te gebruiken op metro? :P
Wel, heb je wel teamplay. ;)

MAV = alleen
MAV + C4 = minstens met 2 ;)

• kevz
Fantasma schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:53:
[...]

Wel, heb je wel teamplay. ;)

Mav = alleen
MAV + C4 = minstens met 2 ;)
Ja en een MAV gebruiken om het hele enemy team te spotten EN daarbij nog eens kills te maken ook is geen teamplay :+

Ik zie je smileys wel hoor maar moest het toch even kwijt. Ik ben dus wel een teamplayer.

Mijn YouTube

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

ik gebruik geen smaw/rpg in metro.. en nee ik denk niet dat er skill in zit met c4, maar het is per definitie niet realistisch dat je dood gaat als zo'n MAV tegen je aan vliegt, tenzij je 100km/u vliegt ofzo.. En kom op, zoo moeilijk is t ook weer niet, als je jezelf dan toch op je schouders wil kloppen, maak een filmpje met mooie heli kills ofzo, daar heb ik respect voor.. Maargoed, ieder zn ding natuurlijk..

edit: MAV + c4 is wel orgineel iig

[ Voor 4% gewijzigd door millman op 08-02-2012 20:56 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

kevz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:54:
[...]

Ja en een MAV gebruiken om het hele enemy team te spotten EN daarbij nog eens kills te maken ook is geen teamplay :+

Ik zie je smileys wel hoor maar moest het toch even kwijt. Ik ben dus wel een teamplayer.
Daar had ik niet aan gedacht... :D

• kevz
millman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:55:
ik gebruik geen smaw/rpg in metro.. en nee ik denk niet dat er skill in zit met c4, maar het is per definitie niet realistisch dat je dood gaat als zo'n MAV tegen je aan vliegt, tenzij je 100km/u vliegt ofzo.. En kom op, zoo moeilijk is t ook weer niet, als je jezelf dan toch op je schouders wil kloppen, maak een filmpje met mooie heli kills ofzo, daar heb ik respect voor.. Maargoed, ieder zn ding natuurlijk..
Zal ik doen als ik weer eens zin heb in een andere map dan metro :)
Ik ben gewoon de laatste tijd verslaaft geraakt aan metro, constante actie en altijd wel wat te doen hehe :)

Mijn YouTube

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
millman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:55:

edit: MAV + c4 is wel orgineel iig
ach...vind c4 altijd wel grappig bij rush
vooral bij metro ...gaan ze met zn alle die mcom armen terwijl je in dat kamertje stuk of 5 c4's hebt neergegooid
ff wachten totdat ze gearmed hebben...en dan tik tik

multi kill hebben en dan op je dooie gemak die mcom weer deactiveren :+

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

in metro ben ik ook wel eens een m320 tuber hoor, ook geen skillzz, true, maar het is wel realistisch dat je dood gaat met een granaat.. Zo'n MAV kill voelt een beetje glitchy imho.. But hey, in de meeste metro maps mag je niet meer mav's killen..
SonyEricsson schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:02:
[...]

ach...vind c4 altijd wel grappig bij rush
vooral bij metro ...gaan ze met zn alle die mcom armen terwijl je in dat kamertje stuk of 5 c4's hebt neergegooid
ff wachten totdat ze gearmed hebben...en dan tik tik

multi kill hebben en dan op je dooie gemak die mcom weer deactiveren :+
Ik gebruik c4 precies andersom... eerst c4 op de Mcom, daarna armen, en dan wachten tot er in paniek gedisarmed word... boom boom..

[ Voor 53% gewijzigd door millman op 08-02-2012 21:05 ]

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MAV + C4 werkt niet, laatst geprobeerd met een vriend, de C4 stuitert er van af.

Ik gebruik wel RPG/SMAW en M320 in Metro, altijd leuk om quad kills te krijgen. Als mensen er problemen mee hebben gaan ze maar lekker naar een andere server :)
Veel punten voor mij en veel punten voor de support die naast mij ammo ligt te geven.

Verwijderd

Daarom speel ik geen metro, teveel stadspadding met explosives enzo.
Maar killen met de MAV is minstens even moeilijk als met een normaal geweer, en er zijn veel dingen die niet realistisch zijn in BF3...

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:41:
Daarom speel ik geen metro, teveel stadspadding met explosives enzo.
Maar killen met de MAV is minstens even moeilijk als met een normaal geweer, en er zijn veel dingen die niet realistisch zijn in BF3...
Tja ik ga ook niet in een server die het 24/7 speelt, maar als hij een keer langskomt doe ik wel mee hoor.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:58

codex

Geen OpenAI agent :)

Laats op de GoT #1 met een MAV C gecleared :)

Was een heikel punt in het potje, gezien iedereen op C in dekking zat onmogelijk te raken met kogels vanaf ons uitgangspunt (E). Dan is zo'n drone best prettig.

Verwijderd

Preau schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:45:
[...]

Tja ik ga ook niet in een server die het 24/7 speelt, maar als hij een keer langskomt doe ik wel mee hoor.
Hangt er ook van af, 24/7 is niet zo erg als het met een kleinere groep is, met 64 man worden alle flankweggetjes geblokkeerd en raak je zo vast...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 22:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En 2e potje ooit dat op 1 ticket hing :D
http://battlelog.battlefi...how/20346760/1/309460491/

• codex

codex

• kevz
WTF :D Wie won er nou? :P

Mijn YouTube

• codex

codex

Het mooie is, zowel het deuntje voor verliezen als voor winnen werd afgespeeld :)

Verwijderd

Leuk allemaal!

Ik ben nu bijna lvl 17 na 12 uur spelen merendeel metro firestorm en caspian border...
Maar ik zit heel vaak in de war met knopje 3 en 4 als ik bezig met zoals ik wil ammo hebben maar dan pakt die c4 of net andersom.. netzoals switchen naar me 2e wapen dat mislukt ook nog wel is in een vuurgevecht.
ik pak dan meestal 3 inplaats van dat ik 2 moet hebben is er iets hoe ik dat kan veranderen, ook op me muis heb ik 2 knopjes bij me duim maar ik kan ze niet binden ergens aan.. Weet iemand hoe dat kan en moet?

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-11 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:42:
Leuk allemaal!

Ik ben nu bijna lvl 17 na 12 uur spelen merendeel metro firestorm en caspian border...
Maar ik zit heel vaak in de war met knopje 3 en 4 als ik bezig met zoals ik wil ammo hebben maar dan pakt die c4 of net andersom.. netzoals switchen naar me 2e wapen dat mislukt ook nog wel is in een vuurgevecht.
ik pak dan meestal 3 inplaats van dat ik 2 moet hebben is er iets hoe ik dat kan veranderen, ook op me muis heb ik 2 knopjes bij me duim maar ik kan ze niet binden ergens aan.. Weet iemand hoe dat kan en moet?
heb ik ook last van
daarom heb ik alle keybinding voor wapens 1tje naar rechts opgeschoven :p
Mehehehehe hardcore server joinen, mensen met smoke teamkillen, dan reviven en direct knifen. Zijn ze permanent dood en het is zo rageopwekkend :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• kevz
Tsurany schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:07:
Mehehehehe hardcore server joinen, mensen met smoke teamkillen, dan reviven en direct knifen. Zijn ze permanent dood en het is zo rageopwekkend :D
:/

Mijn YouTube

• Remz
  • Laatst online: 17-11 14:29
Waarom... |:(

Verwijderd

Waarom als ik vragen mag?
Iemand heeft veel te veel BF3 gespeeld en is een eikel geworden... :P
(ik wil een keertje meedoen als ik even klaar ben met mijn teamgenoten)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• pafdaddy
  • Niet online
Mentaliteit van een minkukel. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door pafdaddy op 08-02-2012 23:40 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Iets wat in ieder geval mijn vaste bezigheid is geworden tijdens wachttijden bij clanwars, wilde het eens op een public testen om te kijken of het daar ook zo goed werkt :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:43:
[...]

Iets wat in ieder geval mijn vaste bezigheid is geworden tijdens wachttijden bij clanwars, wilde het eens op een public testen om te kijken of het daar ook zo goed werkt :+
Notitie, ga voorlopig niet beginnen aan clanwars. :P

Vergeet het Teabaggen niet, das de kers op de taart.
Asgaro schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:46:
[...]

Vergeet het Teabaggen niet, das de kers op de taart.
True. :D

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
reemprive schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:27:
Het mooie is, zowel het deuntje voor verliezen als voor winnen werd afgespeeld :)
Bij mij worden die 9 van de 10 keer verdraait. Als ik win hoor ik het verlies geluid en als ik win hoor ik het win geluid. Heel slordig vindt ik.

Niet te vergeten dat je vervolgens blijft hangen op ''loading...''.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• kevz
kevz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:56:
[...]

Zal ik doen als ik weer eens zin heb in een andere map dan metro :)
Ik ben gewoon de laatste tijd verslaaft geraakt aan metro, constante actie en altijd wel wat te doen hehe :)
Ik kom hier toch maar even op terug, kolere wat zijn de andere maps traag en saai geworden, aan het begin van bf3 was het nog leuk maar nu heeft alleen metro nog een hoog tempo. Geen zin om een chopper video te maken dus :)

Mijn YouTube

Verwijderd

Man man man wat is dit spel toch vet. Ik ben blij dat ik hem gratis kreeg bij mijn videokaart, en spijt hebt dat ik er niet eerder aan begonnen ben.

Maar elke dag zit ik wel op mijn puntje van mijn stoel, en maak je altijd wel iets episch mee in de multiplayer. Het schieten voelt heerlijk aan. Het level system is erg leuk gedaan. En grafisch is het onwijs mooi....

Ik wil weer spelen!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 12:19

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 01:49:
Man man man wat is dit spel toch vet. Ik ben blij dat ik hem gratis kreeg bij mijn videokaart, en spijt hebt dat ik er niet eerder aan begonnen ben.

Maar elke dag zit ik wel op mijn puntje van mijn stoel, en maak je altijd wel iets episch mee in de multiplayer. Het schieten voelt heerlijk aan. Het level system is erg leuk gedaan. En grafisch is het onwijs mooi....

Ik wil weer spelen!
maar...? je bent gebanned? >:)

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gisteren omstreeks half vijf 's-middags een potje CQ gespeeld, eindelijk mijn tank service medal 1 gehaald, dus ook de CITV station en met canister shells twee helicopters uit de lucht geschoten op Kharg Island. Erg leuk :) Stuk of tien ribbons ook gehaald, CQ match gewonnen, en dan komen je unlocks etc in beeld, je ribbons en vervolgens het scoreboard. Daarna eruit gegaan en ja hoor... ;w

Op Battlelog is totaal NIETS te zien. Server was niet gecrashed (want dan ben je ze idd echt kwijt) en ik ben er niet voortijdig uit gekicked of zelf de server verlaten (in het verleden gaf dit ook helemaal geen problemen want dan zag je na een uur of zo alsnog je statistieken wel verhoogd worden).

Dus een compleet normaal afgesloten ronde en totaal geen stats update. Ik zie zelfs niet eens een Battlereport van die match. Het lijkt wel of hij nooit heeft plaatsgevonden. Iemand dit al eerder meegemaakt?

Steam || Diablo 3

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Dat kan eigenlijk alleen maar als de server unranked is.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dat was mijn idee eigenlijk ook Fonta (en ik zal vanavond eens nakijken of dat inderdaad ook zo is), maar krijg je in een unranked server dan wel al je ribbons en medals en unlocks te zien? Ik neem aan toch ook niet?

Steam || Diablo 3

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Erg intressant voor chopper/jet pilots, alle ECM geheimen: YouTube: [BF3 Jets] Day 60 - ECM Jammer Secrets

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

l0n3w012ph schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 05:51:
Gisteren omstreeks half vijf 's-middags een potje CQ gespeeld, eindelijk mijn tank service medal 1 gehaald, dus ook de CITV station en met canister shells twee helicopters uit de lucht geschoten op Kharg Island. Erg leuk :)
Hoe schiet je die MET CITV uit de lucht? (heb hem namelijk ook net gehaald)
Dan moet er toch een 3e persoon in de tank zitten wil je een helikopter uit de lucht schieten met guided shells?

PSN: Von_Smallhausn

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Mon0lith schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:36:
[...]

Hoe schiet je die MET CITV uit de lucht? (heb hem namelijk ook net gehaald)
Dan moet er toch een 3e persoon in de tank zitten wil je een helikopter uit de lucht schieten met guided shells?
:D Ik had OF een komma moeten plaatsen OF het woordje "gehaald" ertussen moeten zetten want ik bedoelde dus: "Gisteren omstreeks half vijf 's-middags een potje CQ gespeeld, eindelijk mijn tank service medal 1 gehaald, dus ook de CITV station (gehaald) en met canister shells (vanuit mijn tankje) twee helicopters uit de lucht geschoten op Kharg Island. Erg leuk"

Steam || Diablo 3

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
l0n3w012ph schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:58:
Dat was mijn idee eigenlijk ook Fonta (en ik zal vanavond eens nakijken of dat inderdaad ook zo is), maar krijg je in een unranked server dan wel al je ribbons en medals en unlocks te zien? Ik neem aan toch ook niet?
Je krijgt alles wel te zijn in mijn beleving maar het wordt gewoon niet opgeslagen.
Op war servers die ook unranked zijn, krijg je ook ribbons ed te zien maar krijg je er ook niet bij op battlelog.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
Nog maar een heel klein stapje verwijderd van cheats downloaden en genieten van het rageopwekkende resultaat, waar is het mis gegaan Tsurany?

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Fonta schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:52:
[...]

Je krijgt alles wel te zijn in mijn beleving maar het wordt gewoon niet opgeslagen.
Op war servers die ook unranked zijn, krijg je ook ribbons ed te zien maar krijg je er ook niet bij op battlelog.
Ok tnx Fonta, dan heb ik gewoon echt pech... Maar ach dan haal ik die vanavond wel weer.

Steam || Diablo 3

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Zerosum schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:08:
[...]

Nog maar een heel klein stapje verwijderd van cheats downloaden en genieten van het rageopwekkende resultaat, waar is het mis gegaan Tsurany?
Zeker zo'n GOT admin ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 10:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Zat gister ook in een GOT server. In dezelfde als waar font4 zat en ik kon mijn sec. weapon niet kiezen in AA.(heb alles geunlocked op AA) Erg frustrerend omdat ik die rapende chopper bij flagpoint airfield weg wou hebben. Wat een zeikerd hadden we in ons team zeg. Zeiken over zijn team dat het zoog terwijl we gewoon voor stonden en vlaggen aan het cappen waren. Denk ik echt bij mezelf stop met typen en maak jezelf nuttig.
Moest zelf meerdere malen vragen om soflam maar gelukkig werd er gehoor gegeven aan mijn noodkreet.
64 man server is me toch wel te veel van het goede overal waar je spawned moet je meteen in de dekking want er zitten gegarandeerd enemy soldiers.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Zerosum
MeagaShira schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:33:

64 man server is me toch wel te veel van het goede overal waar je spawned moet je meteen in de dekking want er zitten gegarandeerd enemy soldiers.
48-50 man servers, heerlijk. Ook de performance van die servers is voor mijn gevoel beter dan de 64p variant.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:51

Eagle Creek

Breathing security

l0n3w012ph schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:58:
Ik neem aan van wel. Je behaalt ze immers wel, maar ze tellen niet mee.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Op een unranked server krijg je uberhaupt nooit medals en service stars, tenzij je absurd veel kills weet te maken. Dus waarschijnlijk is er toch iets anders mis gegaan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Zerosum schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:08:
I walk the line between life and shadow, I am the balance between good and evil, between white and black. I'm the subtle shade of gray.

• Zerosum
TK-ing is a balance between good and evil? Looks like you ventured onto the darkside my friend.... ;-)

OT: waar blijft die aankondiging van de DLC nou, ze nemen wel weer hun tijd zeg, gloeiende gloeiende.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Use the force

[ Voor 39% gewijzigd door Facenoise op 09-02-2012 11:52 ]

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37
Gisteravond laat ook maar es ff op een GoT server rondgekeken.
Maar wtf, had tot op heden nog nooit zoveel actieve Soflam's gezien! :D

Een volgeladen transport chopper uit de lucht knallen met een Javelin voor een multikill is best leuk! :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Zerosum schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:49:
TK-ing is a balance between good and evil? Looks like you ventured onto the darkside my friend.... ;-)
We call it the grey side, we have tiny biscuits and weak tea.

• evil kim
Vanavond nog eens een poging doen, laatste match ging slecht, vijanden leken veel beter georganiseerd.
Paar keer pech gehad, spawn en dood... (geen baserape)
Zouden ze toch iets moeten op vinden om u in veiligheid te laten spawnen. Ideaal lijkt mij dat je kan rondkijken en dan pas op ok drukken om te spawnen, natuurlijk met tijdslimiet van enkele seconden, om misbruik te voorkomen.

• BooTB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-11 19:47
Hebben we een GoT Server...man man man :-) Zal deze vanavond eens opzoeken :-)

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Zerosum schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:04:
[...]

48-50 man servers, heerlijk. Ook de performance van die servers is voor mijn gevoel beter dan de 64p variant.
Idd 48 is voor mij de max....32 op cq large vind ik echt geweldig.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Tsurany schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:14:
[...]

We call it the grey side, we have tiny biscuits and weak tea.
Your biscuits suck. :P

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik vind het dan juist saai worden, 32p op bijvoorbeeld Caspian is echt te weinig. Je kan dan minuten rond lopen zonder iemand tegen te komen.

---RAWE CEEK!!!---

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 03-11 17:49
evil kim schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:20:
Zouden ze toch iets moeten op vinden om u in veiligheid te laten spawnen. Ideaal lijkt mij dat je kan rondkijken en dan pas op ok drukken om te spawnen, natuurlijk met tijdslimiet van enkele seconden, om misbruik te voorkomen.
Jij kiest ervoor om bij een vlag te spawnen. Als je veilig wilt spawnen moet je bij je main base spawnen. Die is veilig.

Als jij graag nog een vlag wilt verdedigen moet je dat zelf weten.....met alle risico's van dien!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vind je.....???
Dan loop je denk ik verkeerd.... :P
Als ik caspian speel dan loop ik altijd tussen hilltop, forest en gasstation.
Altijd intense gevechten hier en de route die moet afleggen tussen die drie valt ook wel mee.
Ga je naar checkpoint en antenna dan ben ik het inderdaad met je eens.

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:46:

Als jij graag nog een vlag wilt verdedigen moet je dat zelf weten.....met alle risico's van dien!
Toch zou het fijn zijn als je niet in de loop van een vijandige tank spawnt..

• evil kim
StealthyPeanut schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Jij kiest ervoor om bij een vlag te spawnen. Als je veilig wilt spawnen moet je bij je main base spawnen. Die is veilig.

Ik kies om direct terug in het gevecht te zitten, niet om al neergeschoten te zijn voor ik ook maar een stap kan zetten

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

NoFearCreations schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:40:
Ik vind het dan juist saai worden, 32p op bijvoorbeeld Caspian is echt te weinig. Je kan dan minuten rond lopen zonder iemand tegen te komen.
Het ligt inderdaad een beetje aan de map. Maar 64 is voor mij ook vaak te chaotisch.

Sowieso is het al een aardige klus als je net begonnen bent en level 9 bent. Lijkt wel of er alleen maar mensen rondlopen met honderden uren ervaring. Iedereen is zowat minimaal colonel.

Nu speel ik al sinds dat 1942 uitkwam de BF serie maar toch.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:48:
[...]
Toch zou het fijn zijn als je niet in de loop van een vijandige tank spawnt..
Dat gebeurt nou eenmaal wel eens. Het is in ieder geval beter dan het spawnsysteem van CoD 4 en verder waar je regelmatig werd gespawnkilled. En dan hebben we het nog niet over MW2 gehad waar je met gemak 10 keer achter elkaar kon worden gespawnkilled. :P (MW2 was echt bagger)

Het systeem van BF3 is niet perfect maar zeker goed genoeg om niet spelverpestend te zijn en het leuk te houden.

• evil kim
DanielWW2 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Dat gebeurt nou eenmaal wel eens. Het is in ieder geval beter dan het spawnsysteem van CoD 4 en verder waar je regelmatig werd gespawnkilled. En dan hebben we het nog niet over MW2 gehad waar je met gemak 10 keer achter elkaar kon worden gespawnkilled. :P (MW2 was echt bagger)

Het systeem van BF3 is niet perfect maar zeker goed genoeg om niet spelverpestend te zijn en het leuk te houden.
Het bederft de pret niet echt, maar 't zijn zo van die kleine dingen die ze kunnen verbeteren.

• Facenoise
Er hoeft maar 1 ding te gebeuren, en dat is zorgen dat je niet kan spawnen als een enemy bij een vlag staat, ook al is de vlag nog van jou, en dat hij dan een melding geeft ''Can't spawn enemy too close''

problem solved?
evil kim schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Het bederft de pret niet echt, maar 't zijn zo van die kleine dingen die ze kunnen verbeteren.
Ik heb liever een goede herbalanceering tussen launchers, jets en heli's dan een verbeterd spawnsysteem. Ik ben er wel redelijk tevreden over. ;)

• evil kim
erikvandenberg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:18:
Er hoeft maar 1 ding te gebeuren, en dat is zorgen dat je niet kan spawnen als een enemy bij een vlag staat, ook al is de vlag nog van jou, en dat hij dan een melding geeft ''Can't spawn enemy too close''

problem solved?
Ja en nee, dan los je nog niet dat je bij de vlag spawned en je lang 2 kanten beschoten wordt nog voor je kan bewegen

• Facenoise
Iets wat mij echt VRESELIJK irriteert is het ''bad luck'' elk potje heb ik het wel 4-5x en is echt funest voor me k/d ratio. Gebeurt 9 van de 10 keer als ik een jet of heli verlaat om te repairen of ontsnappen aan de heatseeker die je bijna killed. je springt eruit en BAM gelijk bad luck.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:51
erikvandenberg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:18:

problem solved?
Ja... dan kan je rambo stijl bassisen over gaan nemen omdat enemy's niet meer kunnen spawnen om te verdedigen... Lijkt me niet zo'n goede oplossing.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Facenoise
evil kim schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:22:
[...]

Ja en nee, dan los je nog niet dat je bij de vlag spawned en je lang 2 kanten beschoten wordt nog voor je kan bewegen
Dat kan dan niet want je kan er niet spawnen. Of bedoel je iets anders want ik volg je niet echt geloof ik.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:23:
Iets wat mij echt VRESELIJK irriteert is het ''bad luck'' elk potje heb ik het wel 4-5x en is echt funest voor me k/d ratio. Gebeurt 9 van de 10 keer als ik een jet of heli verlaat om te repairen of ontsnappen aan de heatseeker die je bijna killed. je springt eruit en BAM gelijk bad luck.
Heb ik ook veel last van... gebeurt regelmatig 'out of the blue'.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:24:
[...]

Heb ik ook veel last van... gebeurt regelmatig 'out of the blue'.
bad luck wil 8/10 keer zeggen dat een admin jouw killed via tools.

• evil kim
erikvandenberg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:24:
[...]

Dat kan dan niet want je kan er niet spawnen. Of bedoel je iets anders want ik volg je niet echt geloof ik.
Verkeerd gelezen van mijn kant.

Verwijderd

roboreaper schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:25:
[...]

En waarom zou 'ie dat doen??

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11 06:48
[...]

Nou, dan mag ik de admin op de GoT server gisteren avond erg gaan bedanken.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Omdat 9 vd 10 admins een beetje een God Complex heeft.

---RAWE CEEK!!!---

• evil kim
erikvandenberg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:23:
Heb t omgekeerd al gehad, stap in een jeep wil vertrekken.... KNAL
tja ontploffings motoren hé

• Facenoise
[...]

Ik heb het namelijk nooit als ik gewoon rondloop, of ik moet toevallig springen en rennen tegelijk indrukken dan gebeurt het ook weleens, op een gegeven moment zie je er een patroon in. En dat patroon zie ik het meest voorkomen met air voertuig verlaten in de lucht. Zolang ik erin blijf zitten heb ik er gewoon geen last van, het gebeurt alleen dus als ik eruit spring.

Maar als ik jou moet geloven killed een admin mij elke ronde wel 2-3x? Zo goed ben ik nou ook weer niet heb geen scores van 30-4 ofzo.. meestal 15-10, 20-15 of zelfs 15-20. check me battelog maar, kben nie zo goed dat het nuttig is mij zovaak te killen.

EDIT: ik snap uberhaupt ook niet waarom DICE badluck erin heeft gebouwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 09-02-2012 14:37 ]

Raimundus schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:31:
Nou, dan mag ik de admin op de GoT server gisteren avond erg gaan bedanken.
Wij doen dat niet tenzij jij duidelijke regels over treed. Daar zal je echter altijd in de chat een waarschuwing van terug vinden. Krijg je random bad luck op onze servers zonder dat je iets verkeerds doet kan je er vanuit gaan dat er ergens in het spel wat mis is gegaan.

Verwijderd

Bad luck krijg je ook als er een onbemand voertuig over je heen rijdt/vliegt. Vooral in jets heb ik dat probleem, er zit geen fatsoenlijke schietstoel in dat ding. Als je uit de jet stapt, 'spawn' je er voor en dus vliegt 'ie over je heen -> bad luck.

• Zerosum
Je virtuele teen aan een virtuele steen stoten met minder dan 15% health levert ook een Bad Luck op.... helaas.
Pagina: 1 ... 84 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.