er is een optie om de sensitivity in cockpit view aan te passen (als ik me niet vergis heet deze zo) deze zorgt voor eens snelle of tragere aim in voertuigen naar mijn wetenevilpin0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:34:
[...]
Kan iemand dat bevestigen? Kan dat echt nergens vinden
Onzin, het ligt aan het spel. Muizen met dpi knoppen en over 9000!!11 dpi is gewoon marketing praat en echt nergens voor nodig. Ik zit zelf me ook altijd suf te sturen in een MAV, niet veel aan te doen. Misschien hopen dat DICE een keer wakker word en fatsoenlijke besturing opties geeft voor bf3Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:34:
[...]
Ligt aan je muis, ikzelf werk met een Logitech G500 met 'on the spot' aanpasbare DPI (tot 5700). Handig voor als je in de AA zit, of als tank gunner. Je turret draait sneller en efficiënter rond.
Zeker als je linkshandig belt dan ben je grof gezegd de lulElbaceever schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:35:
[...]
ik vlieg met een "attack 3" joystick van Logitech en moet zeggen dat choppers zeer goed vliegen hiermee. Enigste nadeel is dat je niet dezelfde precisie hebt dan met muis / keyboard bij het aimen. Even gekeken of er "betere" joysticks op de markt waren voor BF3, maar op het eerste zicht niet echt. Het wordt al helemaal problematisch als je linkshandig bent gezien veel joysticks gemaakt zijn voor rechtshandigen..
Moest er iemand een tip hebben voor een degelijke joystick die "ambidextrous" is, laat maar komen!
Maar is het ene beetje te doen dan met een Joystick? Heb het met BF2 geprobeerd maar keyboard en muis ging toch stukken makkelijker
Ik gebruik zelf de WASD + pijltjestoetsen om te vliegen (incl spatie om te schieten).
De muis is mij te gevoelig
De muis is mij te gevoelig
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Ik zat net in de onderstaande server±
http://battlelog.battlefi...-com-1P-Start-Flightmaps/
Best veel unlocked, voor grond en lucht, maar aan het eind van het potje onthoud hij niks, en komt ook niet in me battelog te staan?
Best veel unlocked, voor grond en lucht, maar aan het eind van het potje onthoud hij niks, en komt ook niet in me battelog te staan?
---RAWE CEEK!!!---
Raar, staat toch "Ranked: On".NoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:40:
Wacht even 24 uur heel soms , had je bij BF2 servers ook, werkt de EA stats server het pas veel later door. Wacht dus 24 uur zoniet dan is de server blijkbaar toch niet ranked geweest.NoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:40:
Ja, ik ben juist super slecht met de muis in de heli. Met toetsenboord geen enkel probleem om te richten.disturbedmind schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:29:
[...]
Je gebruikt geen muis in een heli? kan je dan nog wel goed schieten?
Ik werk me helemaal kapot, komt er zo'n vies kereltje aan die boven me staat door alleen maar te reviven en capturen ofzo 
http://battlelog.battlefi...how/20155560/1/198735818/
[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 07-02-2012 14:49 ]
Vervelend he als mensen zich bezighouden met het cappen van punten en niet met het neermaaien van de tegenstander
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Nogal ja.Joarie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:49:
Vervelend he als mensen zich bezighouden met het cappen van punten en niet met het neermaaien van de tegenstander
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik beken het, ik was er een, ooit in een ver verleden.
Maar toen kreeg ik skills en waardigheid en hield ik op.
Die gozer heeft de medical efficiency, de flag attacker en raad maar wat nog meer
[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 07-02-2012 15:00 ]
Oftewel teamspelen? en dan met name dat revive gedeelte. Ja zeer vervelend. Beter zou zijn mensen neermaaien en reviven:Dkristan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:47:
Ik werk me helemaal kapot, komt er zo'n vies kereltje aan die boven me staat door alleen maar te reviven en capturen ofzo
Tuurlijk, het mag wel. Als ik iemand zie liggen en het is veilig: Hoppa! Revive. Maar deze gozer stond telkens achter zo'n groepje en als er iemand dood ging: meteen reviven, terwijl de tot leven gebrachte soldaat natuurlijk meteen weer door zn harses wordt geschoten.Uthog schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Oftewel teamspelen? en dan met name dat revive gedeelte. Ja zeer vervelend. Beter zou zijn mensen neermaaien en reviven:D
je moet rollen van de muis af halen, dat werkt voor geen meter.disturbedmind schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:13:
Vliegt iedereen hier met wasd + muis in een chopper? Ben nog een beginneling met vliegen, maar als ik opstijg en ik draai met mijn muis dan vlieg ik altijd helemaal schuin naar rechts en stort ik neer.. Wat is een goede keyboard layout voor het besturen van een chopper?
elke keer als je een beetje schuin gaat als je omhoog wil kijken ga je op je op je zijkant liggen.
naar links en rechts rollen zet je op het keyboard (A en D voor een standaard layout), even als gas geven even remmen(W en S), en dan omhoog en omlaag en van links naar rechts draaien zet je op je muis.
zo kan je goed aimen met je muis maar heb je toch alle controle die je nodig hebt over het vliegtuig.
het enige waar je dan aan moet wennen in het begin is dat als je draaid met de chopper, je ook altijd schuin gaat hangen en je dus wat tegen moet sturen met het keyboard. paar keer de laatste co-op missie doen en je krijgt het wel onder de knie.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Gewoon op de opt out knop drukken.kristan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Tuurlijk, het mag wel. Als ik iemand zie liggen en het is veilig: Hoppa! Revive. Maar deze gozer stond telkens achter zo'n groepje en als er iemand dood ging: meteen reviven, terwijl de tot leven gebrachte soldaat natuurlijk meteen weer door zn harses wordt geschoten.
Be a man and die on the battlefield.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand zin om missie 5&6 van Coop te doen?
---RAWE CEEK!!!---
Ja hooor ik invite welNoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:11:
Ik heb natuurlijk nog niet eens 2 voltooid -.-
[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 07-02-2012 15:13 ]
Zag het ja, doe ff snel...
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Brrr. Nee hoor, lekker roll op de muis houden, althans voor helis. Zo moeilijk is het mikken dan nog steeds niet (het is niet alsof je raketten en kanonnen pinscherp mikken) en je houdt veel betere controle in snelle duikvluchten en tijdens het strafen. Het is geen straaljager waar je telkens passes maakt over een doel en dan omkeren en het nog eens proberen - circlestrafing FTW en dat is vele malen simpeler met de standaard layout dan met roll op je keyboard. De precisie ontbreekt met het toetsenbord toch wel en het heeft geen zin om iets beter te kunnen mikken met je main wapen als je vervolgens tegen dingen aan kachelt.Countess schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:06:
[...]
je moet rollen van de muis af halen, dat werkt voor geen meter.
elke keer als je een beetje schuin gaat als je omhoog wil kijken ga je op je op je zijkant liggen.
Voor de jet ben ik er nog niet uit - ik overweeg een stick te kopen voor die dingen, want met toetsenbord vliegt niet écht lekker en met muis ook niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 15:18 ]
Ik kan je niet inviten
Heb de rest niet gedaan, ik wil wel vanaf 2 met je doorspelen
Voor de 2e heb ik je inv. gestuurd kijk maar fv of je accept
[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 07-02-2012 15:18 ]
Ja.. vandaar dat die DPI knoppen op je muis dus best handig kunnen zijn. (ok, 9000 dpi is ietwat overdreven wellicht ja, maar het is echt enorm handig om dat snel te kunnen switchen op je muis). Er is weldegelijk dus wat te doen aan jezelf suf sturen met de MAV... Je ziet dit soort functies ook alleen op "gamers" muizen volgens mij. Ik heb zelf de Logitech G300 en zou echt niet zonder de DPI switch meer kunnen. Cockpitviews kan je zo met 2 klikjes tot retesnel zetten en als CITV kan je bv juist alles wat trager zetten zodat je meer precisie hebt. Ook voor snipen gebruik ik vaak de lage DPI's om wat minder last van mn handbewegingen te hebben bij inzoomen.kevz schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:37:
[...]
Onzin, het ligt aan het spel. Muizen met dpi knoppen en over 9000!!11 dpi is gewoon marketing praat en echt nergens voor nodig. Ik zit zelf me ook altijd suf te sturen in een MAV, niet veel aan te doen. Misschien hopen dat DICE een keer wakker word en fatsoenlijke besturing opties geeft voor bf3
Voor sommigen schijnt dit enorm slecht te werken vanwege "muscle memory" maar voor mij is het een uitkomst.
NB.... op mijn werk (CAD/CAM) is het ook heel fijn om soms even je DPI heel laag te zetten als je in een constructie heel nauwkeurig selecties wil maken/lijnstukjes etc.. wil aanklikken.. scheelt weer zoomen/te kleine handbewegingen (hier kan ik echt heel slecht tegen) + bibberende muiscursors...
[ Voor 14% gewijzigd door GeeEs op 07-02-2012 15:37 . Reden: typo's/info ]
Gelul, want die gast heeft in dat potje waar je het over hebt maar 1 medical efficiency ribbon. dus hij heeft in dat potje maximaal 9 gasten revived. (anders had ie er 2 of meer ME ribbons.)kristan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Tuurlijk, het mag wel. Als ik iemand zie liggen en het is veilig: Hoppa! Revive. Maar deze gozer stond telkens achter zo'n groepje en als er iemand dood ging: meteen reviven, terwijl de tot leven gebrachte soldaat natuurlijk meteen weer door zn harses wordt geschoten.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Dit is precies hoe ik het zo snel mogelijk heb ingesteld. Nooit meer een deathroll en dat is toch waar je de meeste beginners op kapot ziet gaan. Ook is het mikken idd een stuk makkelijker.Countess schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:06:
je moet rollen van de muis af halen, dat werkt voor geen meter.
naar links en rechts rollen zet je op het keyboard (A en D voor een standaard layout), even als gas geven even remmen(W en S), en dan omhoog en omlaag en van links naar rechts draaien zet je op je muis.
zo kan je goed aimen met je muis maar heb je toch alle controle die je nodig hebt over het vliegtuig.
Wel vind ik m'n muis nog wat ongevoelig, waardoor vooral het snel optrekken in duikvluchten lastig is. Moet toch maar eens upgraden naar een muis met instelbare DPI
Dus het kwam door zn kills? /./Meelobee schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Gelul, want die gast heeft in dat potje waar je het over hebt maar 1 medical efficiency ribbon. dus hij heeft in dat potje maximaal 9 gasten revived. (anders had ie er 2 of meer ME ribbons.)
Als je goed kijkt heeft hij ook met support en engineer kit gespeeld, hij heeft wss wapens opgepakt zodat hij zichzelf kon resupplyen of gewoon die classes gespeeld.
Plus je ziet dat zijn hele squad bijna boven je staat, ze hebben waarschijnlijk vaak bij elkaar gelopen.
Verwijderd
Mijn naam is op BF3 het zelfde als hier; zoltan1955NoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:11:
Ik wil wel want 5 en 6 zijn de enige die ik nog niet uitgespeeld heb.
Moet er bij zeggen, elke keer dat ik 5 ga spelen met wie dan ook kom ik niet verder.
Op een gegeven moment als de explosieve geplaatst zijn dan....................
weet ik dus niet dan heb ik verloren , ik weet absoluut NIET waarom???
Zie elke keer niet wat er dan fout gaat.
Iemand die mij kan vertellen waar ik dan NA die explosieve geplaatst zijn op moet letten????
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 16:21 ]
Die flashbangs aan de bussen ?Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:20:
[...]
Mijn naam is op BF3 het zelfde als hier; zoltan1955
Ik wil wel want 5 en 6 zijn de enige die ik nog niet uitgespeeld heb.
Moet er bij zeggen, elke keer dat ik 5 ga spelen met wie dan ook kom ik niet verder.![]()
Op een gegeven moment als de explosieve geplaatst zijn dan....................
weet ik dus niet dan heb ik verloren , ik weet absoluut NIET waarom???![]()
Zie elke keer niet wat er dan fout gaat.
Iemand die mij kan vertellen waar ik dan NA die explosieve geplaatst zijn op moet letten????
ik ga http://battlelog.battlefi...k-to-Karkand-175-tickets/ in, als iemand wil joinen graag
Kijk, mensen zoals jij moet ik dus niet. Wil je mensen killen, ga dan f*cking tdm spelen fzo.kristan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:47:
Jij verpest het voor mensen die dus wél voor objectives gaan en je team/squad helpen met revives en ammo.
Android developer & dürüm-liefhebber
Amen to that!..Mavamaarten schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:09:
[...]
Kijk, mensen zoals jij moet ik dus niet. Wil je mensen killen, ga dan f*cking tdm spelen fzo.
Jij verpest het voor mensen die dus wél voor objectives gaan en je team/squad helpen met revives en ammo.
Ik ging je joinen maar men origin wil niet meer (lijkt op problemen van enkele dagen geledenmegadoom schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:00:
ik ga http://battlelog.battlefi...k-to-Karkand-175-tickets/ in, als iemand wil joinen graag
Misschien zat er wel wat sarcasme in zijn postMavamaarten schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:09:
[...]
Kijk, mensen zoals jij moet ik dus niet. Wil je mensen killen, ga dan f*cking tdm spelen fzo.
Op zich lijkt enkele tdm spelers niet zo slecht, kan jij de vlag cappen terwijl zij rondlopen en mannetjes neermaaien. Als iedereen bij de vlag blijft wachten dan hebben de verdedigers het een pak makkelijker
Hier is een kleine nuance echt wel op zijn plaats. Het hangt er gewoon erg van af hoe het potje verlopen is en dat kan je niet afleiden uit een battlereport. Als je die kills maakt om mcoms/flags heen dan voegt dat vele malen meer toe dan die ene sniper die achterin de eigen spawn ligt constant de te reviven of healen terwijl die sniper constant wordt beschoten/neergeschoten.Mavamaarten schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:09:
[...]
Hoe je het ook went of keert, revives en ammo supplies dienen uitsluitend om er voor te zorgen dat je team zoveel mogelijk en constant mogelijk vijanden neer kan sabelen en zo de objectives kan halen. Objectives win je niet door uitsluitend med kits te strooien met z'n allen, uiteindelijk moeten er gewoon vijanden neer om te winnen!
Verwijderd
Ja dus daarna ???
=================================================
Mavamaarten
Ik ben dus die mensen dus wél voor objectives ga en mn team/squad helpen met revives en ammo.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
evil kim
Bedankt ,ik dacht het wel maar schoot elke keer dan de gijselaar dood schijnbaar
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 17:26 ]
Heb het ook 2 keer moeten spelen voor ik die doorhad.
Door de raampjes van de bussen kan je zien dat er enkele gewapende mannetjes staan deze moet je dan neerschieten voor zij de gijzelaars doden. Als je er niet wijs uit raakt gewoon niets doen en kijken wat er gebeurd, dan kan je duidelijk zien welke de "slechte" zijn
Of gewoon hier klikken vanaf 3.12
[ Voor 11% gewijzigd door evil kim op 07-02-2012 17:25 ]
Wat ook helpt is spotten (kan ook in co-op), dan zie je welke 2 je moet neerschieten per bus (Dit zijn overigens de middelste 2)
Hij zegt net dat hij het vreselijk vind dat een persoon die zijn team helpt punten krijgt voor het helpen...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:19:
[...]
Hier is een kleine nuance echt wel op zijn plaats. Het hangt er gewoon erg van af hoe het potje verlopen is en dat kan je niet afleiden uit een battlereport. Als je die kills maakt om mcoms/flags heen dan voegt dat vele malen meer toe dan die ene sniper die achterin de eigen spawn ligt constant de te reviven of healen terwijl die sniper constant wordt beschoten/neergeschoten.
Hoe je het ook went of keert, revives en ammo supplies dienen uitsluitend om er voor te zorgen dat je team zoveel mogelijk en constant mogelijk vijanden neer kan sabelen en zo de objectives kan halen. Objectives win je niet door uitsluitend med kits te strooien met z'n allen, uiteindelijk moeten er gewoon vijanden neer om te winnen!
Tuurlijk is overal en altijd reviven niet goed, maar bij chokepoints zoals de death alley in Grand Bazaar is reviven echt noodzakelijk wil je objectives behouden en verdedigen. Ook bij rush is het goed voor je team.
Edit: Pff, geraak ik eindelijk in origin, valt men internet net uit als ik join...
EDIT2: Serieus, wtf is er vandaag? In de 20 minuten dat ik gespeeld heb heb ik 4x de melding "BF3.exe werkt niet meer" gehad. Kut origin en battlelog!
[ Voor 10% gewijzigd door Mavamaarten op 07-02-2012 18:18 ]
Ik heb echt wel op de objective gespeeld hoor... Volgens mij is dat te zien in mijn stats.Mavamaarten schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:09:
[...]
Maar de gozer boven mij irriteerde me en stond gewoon in de weg.
Het is prima als mensen puur op Obj. spelen, maar dan moet het wel nuttig zijn. Deze kerel voegde niets toe, ik speel echt wel objective based. Je kan niet oordelen als je nog niet met mij hebt gespeeld...
En wat minder agressief mag ook wel...
Kijk, dat zei je er niet bij. Tuurlijk kan ik niet weten hoe je speelt, maar uit jouw post leek het sterk alsof jij mensen die voor de objectives spelen haat.kristan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:18:
[...]
Ik heb echt wel op de objective gespeeld hoor... Volgens mij is dat te zien in mijn stats.
Maar de gozer boven mij irriteerde me en stond gewoon in de weg.
Het is prima als mensen puur op Obj. spelen, maar dan moet het wel nuttig zijn. Deze kerel voegde niets toe, ik speel echt wel objective based. Je kan niet oordelen als je nog niet met mij hebt gespeeld...
En wat minder agressief mag ook wel...
Zou gister een rush ronde uploaden naar youtube (had al weken geen rush meer gedaan), maar het ging zo langzaam dat ik maar gestopt ben (1.5 Gig filmpje, was na 3 uur op 47%).
Toen ik vanmiddag weer ging uploaden begon het bij 47% dus ik dacht mooi 't gaat dus verder waar het gebleven was, nu staat 't echter al anderhalf uur op 47% dus wss is het uploaden weer opnieuw begonnen...
~edit: na 4.5 uur staat ie nu op 53%
Toen ik vanmiddag weer ging uploaden begon het bij 47% dus ik dacht mooi 't gaat dus verder waar het gebleven was, nu staat 't echter al anderhalf uur op 47% dus wss is het uploaden weer opnieuw begonnen...
~edit: na 4.5 uur staat ie nu op 53%
[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 07-02-2012 21:22 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dan is het idd, heel misschien, mijn foutMavamaarten schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:19:
[...]
Kijk, dat zei je er niet bij. Tuurlijk kan ik niet weten hoe je speelt, maar uit jouw post leek het sterk alsof jij mensen die voor de objectives spelen haat.
Was een beetje incompleet, maar het was zo'n lifter die achter je aan gaat lopen en als je dood gaat je revived terwijl de enemy er nog staat
Als je niet objective speelt op conquest valt er niets te winnen, maar zonder hem hadden we niet minder gespeeld.
Als ik obj. based haat had ik mw3 moeten kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 07-02-2012 18:29 ]
yeah was 2vs2megadoom schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:00:
Ik kwam binnen en het stond al 400 tickets verschil
Lagkip had ze dag niet
Haha da's waar, zo'n spelers wil je liever niet in je team hebben.kristan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:22:
[...]
Dan is het idd, heel misschien, mijn fout
Was een beetje incompleet, maar het was zo'n lifter die achter je aan gaat lopen en als je dood gaat je revived terwijl de enemy er nog staat![]()
Als je niet objective speelt op conquest valt er niets te winnen, maar zonder hem hadden we niet minder gespeeld.
Als ik obj. based haat had ik mw3 moeten kopen.
Misschien heb ik wel een beetje ge-overreageerd.
Haha ik had inderdaad men dag niet echt. Ik ben trouwens niet geragequit, ik kreeg voor een 4e keer BF3.exe werkt niet meer... Elke keer als ik iemand in men visier heb, of ik heb net die goeie tank waarmee ik andere tanks wel kapotkrijgApC_IcE schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:22:
[...]
yeah was 2vs2wat een spanning
Ik kwam binnen en het stond al 400 tickets verschil
Lagkip had ze dag niet
[ Voor 32% gewijzigd door Mavamaarten op 07-02-2012 18:35 ]
dit weekend m'n pc een upgrade gegeven. Van win 7 32bit met 3Gb geheugen naar Win 7 64bit met 12Gb.
Ben benieuwd of m'n pc het nu langer volhoudt van 10 minuten spelen.
Voorheen crashte hij namelijk wegens geheugen gebrek. Als ik dan de textures hoger dan 'low' zette, was het gedaan na 10 minuten.
Voorheen crashte hij namelijk wegens geheugen gebrek. Als ik dan de textures hoger dan 'low' zette, was het gedaan na 10 minuten.
Aangezien BF3 meer dan 3GB trekt ingame samen met W7 en zoveel mogelijk achtergrondprogramma's uit klopt dat wel. Voor laden trekt die bij mij z'n 4.5 GB (heb nu 8GB) dus laden zal ook sneller gaan.pdebie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:07:
dit weekend m'n pc een upgrade gegeven. Van win 7 32bit met 3Gb geheugen naar Win 7 64bit met 12Gb.
Toen ik nog 4GB had was het laden in ieder geval een drama. Nu ben ik meestal als een van de eerste ingame en voorheen was ik al blij als ik ingame was voordat er al vlaggen waren gecapt.
Zelfdisciplinaire modbreak: niet meer over hardware hebben in dit topic
Begin dat ''loading....'' nou toch wel strontziek te worden bij een map change bij Rush... Zowat bij elke map change gebeurd dit. Bij Rush veel vaker dan Conquest.
En het opnieuw joinen duurt al zo lekker kort.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Ik heb een Steelseries Ikari Laser Mouse en om gewoon te schieten staat die op 2750DPI, vanaf ik in een jet zit klik ik op een knopje en ik zit meteen aan 2900DPIVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:48:
[...]
Dit is precies hoe ik het zo snel mogelijk heb ingesteld. Nooit meer een deathroll en dat is toch waar je de meeste beginners op kapot ziet gaan. Ook is het mikken idd een stuk makkelijker.
Wel vind ik m'n muis nog wat ongevoelig, waardoor vooral het snel optrekken in duikvluchten lastig is. Moet toch maar eens upgraden naar een muis met instelbare DPI
Verwijderd
Als het bij rush nog vaker is dan CQ, ben ik echt héél blij dat ik geen rush speel. Word er al strontziek van bij CQ namelijk. In het begin had ik die error nooit, nu steeds vaker en doe ik stiekem een dansje als ik een map change wél doorsta.rickyy schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:57:
Begin dat ''loading....'' nou toch wel strontziek te worden bij een map change bij Rush... Zowat bij elke map change gebeurd dit. Bij Rush veel vaker dan Conquest.
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v1qeRlgnJZs]
Zo, een filmpje die ik heb gemaakt voor alle bush wookies die jet's/choppa's verspillen om op zulke plaatsen te komen. M'n eerste filmpje met sony vegas pro.
Zo, een filmpje die ik heb gemaakt voor alle bush wookies die jet's/choppa's verspillen om op zulke plaatsen te komen. M'n eerste filmpje met sony vegas pro.
Mag hopen van niet, zulke glitches mogen ze er meteen uit halen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
glitch??Tsurany schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:30:
Nog nooit een soldaat op een drone gezien om zichzelf vervolgens naar een hogergelegen gebied te verplaatsen??
Volgens mij had DICE al gezegd dat deze eraan gaat. Eindelijk want die bush wookies worden wel erg irritant.
En dan nog meteen roadkills onmogelijk maken met een MAV en dan komen er misschien eens soflams die eigenlijk ook OP zijn op het slagveld.
En dan nog meteen roadkills onmogelijk maken met een MAV en dan komen er misschien eens soflams die eigenlijk ook OP zijn op het slagveld.
Soflam vind ik best wel bullshit. Ze hadden gewoon javelin anti air EN anti vehicle moeten maken, en dat je dan simpelweg minder ammo hebt dan wanneer je bijvoorbeeld de SMAW equiped.
Je hebt al 2 schoten met een javelin normaal gesproken. Verder weet ik niet eens of een javelin in het echt wel een heli kan mollen. Een jet weet ik wel zeker. Die zijn veel te snel om een lock op te krijgen.IngamerX schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:48:
Soflam vind ik best wel bullshit. Ze hadden gewoon javelin anti air EN anti vehicle moeten maken, en dat je dan simpelweg minder ammo hebt dan wanneer je bijvoorbeeld de SMAW equiped.
Van mij mag de lock op heli's en jets weg met soflam, de stinger en IGLA moeten een gigantische buff krijgen, de javelin moet een langere locktijd krijgen en je moet in line of sight staan ook al is het voertuig gelockt door een soflam. Lijkt mij veel leuker en eerlijker.
Nu snap ik weer waarom ik nooit filmpjes upload.
Heb een filmpje van f*cking 1.5 gig die er al 7 uur over doet om te uploaden en is nu op 85% **** internet!
Heb een filmpje van f*cking 1.5 gig die er al 7 uur over doet om te uploaden en is nu op 85% **** internet!
Ook geen 1MB upload?AdmiralSnipe schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:01:
Dat lijkt me van niet nee...
Welkom bij de club.
Stom KPN, hoe bedoel je ik kan maar max 8MB download en 1MB upload krijgen. Ik woon in de friggin randstad, 15 KM van Amsterdam in een redelijk nieuwe wijk.
En dan nog het ergste, de buren hebben jaren geleden een glasvezelaansluiting laten aanleggen en omdat de mensen die ervoor daar woonden niet alle kabelaansluitingen van de straat voor hun huis wouden ligt het hier voor de deur. We hebben dus glasvezel tot aan de oprit KPN.
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-02-2012 00:10 ]
Hoe lang is dat filmpje dan wel niet en op welke resolutie? Als ik iets van 1.5GB upload is het 1920x1080 en 25 minuten lang.AdmiralSnipe schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:01:
Wil je even bf3en, zit dit in de server die je joined.. http://battlelog.battlefi...how/20240821/1/249392201/
was natuurlijk wel beetje te verwachten met metro server de laatste tijd.
Ik zou de buren even lief aankijken en daar een afspraak mee maken financieel gezien.DanielWW2 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:06:
[...]
Welkom bij de club.![]()
Stom KPN, hoe bedoel je ik kan maar max 8MB download en 1MB upload krijgen. Ik woon in de friggin randstad, 15 KM van Amsterdam in een redelijk nieuwe wijk.
En dan nog het ergste, de buren hebben jaren geleden een glasvezelaansluiting laten aanleggen en omdat de mensen die ervoor daar woonden niet alle kabelaansluitingen van de straat voor hun huis wouden ligt het hier voor de deur. We hebben dus glasvezel tot aan de oprit KPN.
Of informeren wat het kost om de glasvezel naar jullie huis te trekken
Report deze speler even aub
.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Kavvenskas/#
Gisteren gebanned van onze server -> verdacht hoge KPM. 20+ namelijk.
Toen gekeken naar zijn laatste battle reports. In het begin niet zo gek, maar de volgende zijn toch wel verdacht
.
http://battlelog.battlefi...how/20216027/1/373622221/
http://battlelog.battlefi...how/20214608/1/373622221/
Verder heeft hij heel veel rondes met 20 / 25 kills en 0 deaths. Terwijl de rest van zijn team rond de 5 kills zitten. Weg ermee!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Kavvenskas/#
Gisteren gebanned van onze server -> verdacht hoge KPM. 20+ namelijk.
Toen gekeken naar zijn laatste battle reports. In het begin niet zo gek, maar de volgende zijn toch wel verdacht
http://battlelog.battlefi...how/20216027/1/373622221/
http://battlelog.battlefi...how/20214608/1/373622221/
Verder heeft hij heel veel rondes met 20 / 25 kills en 0 deaths. Terwijl de rest van zijn team rond de 5 kills zitten. Weg ermee!
[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-02-2012 08:48 ]
Verwijderd
Dan maak je de soflam en jav gelijk overbodig. Niemand gaat er dan ooit nog mee spelen, ze zijn dan veel te nutteloos. De soflam wordt dan een anti-tank wapen, terwijl in veel maps het door alle bebouwing al vrij lastig is om tanks te locken. En de jav heeft met de beperkte ammo dan ook geen voordeel meer over de rpg. Zeker niet als je ook nog eens altijd LOS moet hebben.DanielWW2 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:59:
Van mij mag de lock op heli's en jets weg met soflam, de stinger en IGLA moeten een gigantische buff krijgen, de javelin moet een langere locktijd krijgen en je moet in line of sight staan ook al is het voertuig gelockt door een soflam. Lijkt mij veel leuker en eerlijker.
Nee, er moet zeker getweakt worden, maar ik zie de oplossing meer in de damage tegen heli's omlaag halen, waardoor het geen 1-shot kill meer is. En een apart geluidje voor lasergestuurde wapens, zodat je weet wat er achter je aan zit.
4real? Waar hebben we dan de Javelins nog voor? Alleen voor grondvoertuigen. Waar je max een disable krijgt.DanielWW2 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:59:
[...]
Nee, gooi dan de damage van de jav. omlaag t.o.v. de chopper. OF geef de javelin een extra signaal dat hij eraan komt.
Daarbij kan een goede piloot gewoon in de lucht blijven met de ECM en de Flares van de gunner. Een run om te kijken waar de SOFLAM staat, deze valt echt heel erg op. En dan besluipen en neerhalen. En je hebt weer vrij spel want er zijn maar weinig snipers die actief de SOFLAM besturen en merken dat hun SOFLAM is neergehaald.
pricewatch: Thrustmaster T.16000MUthog schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:39:
[...]
Zeker als je linkshandig belt dan ben je grof gezegd de lul
Maar is het ene beetje te doen dan met een Joystick? Heb het met BF2 geprobeerd maar keyboard en muis ging toch stukken makkelijker
Deze heb ik me aangeschaft voor BF3 omdat die om te bouwen is naar linkshandigheid. Speel je voor de rest met de muis ook links? Ik speel namelijk al jaren rechts (gaming muizen for lefties bestaan niet, of ik vind ze niet...) moest ik nu links muizen is het vreselijk.
However, met die raw input registerpatch voor muizen is mijn aim er enorm op vooruit gegaan, dik een week geleden kwam ik niet boven een KD van 1.2 in het beste geval. Nu is dat meer wel als niet het geval.
afkick verschijnselen
ik kan tot en met dinsdag geen BF3 spelen, omdat ik aan het werk ben
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hoeft er van mij niet uit, sterker nog, ik vind het juist ontzettend leuk. Ik gebruik het amper niet, maar het is zo makkelijk om MAV snipers neer te schieten wanneer ze omhoog gaanTsurany schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:30:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
haha, kan met je meepratenPykow schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:57:
afkick verschijnselenik kan tot en met dinsdag geen BF3 spelen, omdat ik aan het werk ben
Tot ze op Tehran Highway op een brug zitten waarop ze niet te raken zijn vanwege een invisible wall.Phyxion schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:00:
Hoeft er van mij niet uit, sterker nog, ik vind het juist ontzettend leuk. Ik gebruik het amper niet, maar het is zo makkelijk om MAV snipers neer te schieten wanneer ze omhoog gaan
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb de Logitech Extreme 3d Pro aangeschaft, deze vliegt fijn.Elbaceever schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:35:
[...]
ik vlieg met een "attack 3" joystick van Logitech en moet zeggen dat choppers zeer goed vliegen hiermee. Enigste nadeel is dat je niet dezelfde precisie hebt dan met muis / keyboard bij het aimen. Even gekeken of er "betere" joysticks op de markt waren voor BF3, maar op het eerste zicht niet echt. Het wordt al helemaal problematisch als je linkshandig bent gezien veel joysticks gemaakt zijn voor rechtshandigen..
Moest er iemand een tip hebben voor een degelijke joystick die "ambidextrous" is, laat maar komen!
Quote Logitech
Roer met draaihendel : Met een snelle polsbeweging kun je zeer kort draaien of je doelen bestoken met dodelijk accurate richtingscontrole.
Werkt fijn vind ik en de prijs is ook niet TE hoog.
Ja die map is redelijk verziekt door de MAV-lift. Op zich ben ik niet tegen het feit dat je met de MAV-lift omhoog kan zolang je er ook maar op een andere manier kan komen. Aangezien dat absoluut niet het geval is moeten ze dit gelijk aanpassen. Maarja, DICE heeft al weken een "fantastische" aankondiging beloofd, snel zijn ze absoluut niet...Tsurany schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Tot ze op Tehran Highway op een brug zitten waarop ze niet te raken zijn vanwege een invisible wall.
Vergeet niet dat de soflam lock range groter is dan de laser visibility. Je kan vaak dus de soflam niet zien zonder eerst dichterbij te komen. Als iemand met een jav paraat staat te schieten lukt dit meestal wel als je op de solflam gaat hunten. Dat ding duurt nl ook wel ff om down te krijgen.StealthyPeanut schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:55:
[...]
4real? Waar hebben we dan de Javelins nog voor? Alleen voor grondvoertuigen. Waar je max een disable krijgt.
Nee, gooi dan de damage van de jav. omlaag t.o.v. de chopper. OF geef de javelin een extra signaal dat hij eraan komt.
Daarbij kan een goede piloot gewoon in de lucht blijven met de ECM en de Flares van de gunner. Een run om te kijken waar de SOFLAM staat, deze valt echt heel erg op. En dan besluipen en neerhalen. En je hebt weer vrij spel want er zijn maar weinig snipers die actief de SOFLAM besturen en merken dat hun SOFLAM is neergehaald.
Beste is dat de gunner er een tv guided op schiet, maar dat vereist wel goede communicatie.Ook heb ik nog wel regelmatig dat ik de soflam lock optijd blokker met ECM maar er toch een jav geschoten wordt.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ik krijg hem niet werkend met bf3. hoe heb je deze ingesteld dan? of op standaard laten staan?The.Terminator schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Ik heb de Logitech Extreme 3d Pro aangeschaft, deze vliegt fijn.
Quote Logitech
Roer met draaihendel : Met een snelle polsbeweging kun je zeer kort draaien of je doelen bestoken met dodelijk accurate richtingscontrole.
Werkt fijn vind ik en de prijs is ook niet TE hoog.
Voor de joystickgebruikers die last hebben van de gigantische deadzone (was bij mij in ieder geval erg groot)
-Go to My Documents/Battlefield 3/Settings/
-Backup PROF_SAVE_profile and store it somewhere
-Open PROF_SAVE_profile with wordpad (or other text editor)
-Find the line "GstInput.Deadzone 0.300000" and change the value to 0.000000 ( or lower than 0.3 )
sauce: YouTube: [PC] Battlefield 3 - Joystick Deadzone Fix - Jet Gameplay - By SepalusAuki
-Go to My Documents/Battlefield 3/Settings/
-Backup PROF_SAVE_profile and store it somewhere
-Open PROF_SAVE_profile with wordpad (or other text editor)
-Find the line "GstInput.Deadzone 0.300000" and change the value to 0.000000 ( or lower than 0.3 )
sauce: YouTube: [PC] Battlefield 3 - Joystick Deadzone Fix - Jet Gameplay - By SepalusAuki
Bij de besturing van je heli en jet ALLE controls weghalen. Saven en dan je joystick instellen. Beetje omslachtig maar het werkt wel. Heb exact dezelfde joystick en had hetzelfde probleem.leosand schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:52:
[...]
ik krijg hem niet werkend met bf3. hoe heb je deze ingesteld dan? of op standaard laten staan?
nou ja dat had ik ook al eens geprobeerd maar dan hou ik bij 2 instellingen (zo uit me hoofd dat roll left en right) een lege instelling.MuddyMagical schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:37:
[...]
Bij de besturing van je heli en jet ALLE controls weghalen. Saven en dan je joystick instellen. Beetje omslachtig maar het werkt wel. Heb exact dezelfde joystick en had hetzelfde probleem.
Ben zo slecht bezig de afgelopen dagen. Ik raak echt helemaal niets meer, 'schrik' van iedereen die een hoek om komt en haal nog niet 7 kills per ronde. Weet echt niet wat er aan de hand is, maar het is gewoon hopeloos.
Verwijderd
Gewoon reporten: in het profiel zie je een grijs driehoekje. Dan kan je Report Profile doen.Minaaj schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 01:33:
Wil je even bf3en, zit dit in de server die je joined.. http://battlelog.battlefi...how/20240821/1/249392201/
Heb ik al voor je gedaan, als jij het nu ook nog doet, dan is de kans groter dat-ie aangepakt wordt :-)
filmpje duurt ongeveer 9 minuten en heb zelfs gefilmed op half size met fraps.G-Tus schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 01:21:
[...]
Hoe lang is dat filmpje dan wel niet en op welke resolutie? Als ik iets van 1.5GB upload is het 1920x1080 en 25 minuten lang.
Als ik op fullsize film krijg ik altijd losse clips van 30 seconden per stuk die ieder iets van 3 GiG zijn (is dit normaal O.o).
Vervolgens heb ik alles met Windows moviemaker (
~edit: is wel 1920x1080
Dan zit je met uncompressed spul te werken. Moet je even coderen naar een formaat dat meer compressie ondersteund, ben je met 500MB klaar.
Inderdaad even comprimeren. MP4 H.264 is een goede compressie, verschil met avi zie je nauwelijks. Zeker op youtube, dan wordt de kwaliteit toch al verkloot
Buffalo77 | Pokemon Unite
Er zijn wel degelijk game muizen voor linkshandigen hoor.. Alleen zijn het er bitterweinig.gerre22 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:46:
[...]
pricewatch: Thrustmaster T.16000M
Deze heb ik me aangeschaft voor BF3 omdat die om te bouwen is naar linkshandigheid. Speel je voor de rest met de muis ook links? Ik speel namelijk al jaren rechts (gaming muizen for lefties bestaan niet, of ik vind ze niet...) moest ik nu links muizen is het vreselijk.
However, met die raw input registerpatch voor muizen is mijn aim er enorm op vooruit gegaan, dik een week geleden kwam ik niet boven een KD van 1.2 in het beste geval. Nu is dat meer wel als niet het geval.Maar ik moet nog altijd veel oefenen!
De razer deathadder en Steelseries Xai zijn goede game muizen voor zowel links / rechtshandigen. Bij de Xai kan je bovendien ook je dpi instellingen "on the fly" aanpassen. Steelseries Xai heb ik onlangs gekocht maar is net iets te groot voor mij. Staat momenteel op ebay te koop.. (moesten er mensen hier interesse hebben) Momenteel terug met m'n "HP muis" bezig en dit lukt prima. Enigste nadeel is dat er geen extra knoppen op staan om controls te binden. En aangezien wheel up en down ook al niet te mappen zijn moet ik praktisch alles op m'n keyboard binden
Hmm nooit aan gedacht, pleur het meestal zo in movie maker (soms best wel bagger programma) zonder te compressen, zal de volgende keer even anders doen.Tsurany schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:10:
Dan zit je met uncompressed spul te werken. Moet je even coderen naar een formaat dat meer compressie ondersteund, ben je met 500MB klaar.
Als ik het goed zie zijn dat ambi muizen, en ik vind die ergonomie echt niet aangenaam. Nu ik zou ook niet weten hoe ik mijn keybindings zou aanpassen naar een leftie method, na 14j rechtshandig werken met een muis wissel je ook niet direct.Elbaceever schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:18:
[...]
Er zijn wel degelijk game muizen voor linkshandigen hoor.. Alleen zijn het er bitterweinig.
De razer deathadder en Steelseries Xai zijn goede game muizen voor zowel links / rechtshandigen. Bij de Xai kan je bovendien ook je dpi instellingen "on the fly" aanpassen. Steelseries Xai heb ik onlangs gekocht maar is net iets te groot voor mij. Staat momenteel op ebay te koop.. (moesten er mensen hier interesse hebben) Momenteel terug met m'n "HP muis" bezig en dit lukt prima. Enigste nadeel is dat er geen extra knoppen op staan om controls te binden. En aangezien wheel up en down ook al niet te mappen zijn moet ik praktisch alles op m'n keyboard binden
Maar over het joystick/muis verhaal voor te vliegen: ik verkies joystick voor jets en heli's hoewel met een Jet het goed doenbaar is ook met de muis te sturen. Moet me er alleen nog eens op toeleggen.
Hoe vinden jullie hier de B2K maps? Ik vind ze minder tof als de vanilla maps.
Was weer een leuk potje. Wat ik ook probeerde, ik ging dood. Loop ik een bosje in, staat er iemand met een USAS. Ik stap een jet in, schiet een helicopter me eruit nog voordat ik opstijg. Niets, maar dan ook niets lukte.
http://battlelog.battlefi...how/20291432/1/378264087/
Mijn team is daarnet ook redelijk hard geraped, was niet echt fijn meer als je maar 1 vlag hebt op Wake, en ze zitten met 4 choppers op je te knallen....Richard P schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:01:
Was weer een leuk potje. Wat ik ook probeerde, ik ging dood. Loop ik een bosje in, staat er iemand met een USAS. Ik stap een jet in, schiet een helicopter me eruit nog voordat ik opstijg. Niets, maar dan ook niets lukte.
+ Ligt er nog zo'n gast bij C die gemakkelijk D en E kon cappen maar nee, blijft die daar gewoon liggen... Met m'n squad nog C gaan cappen maar was natuurlijk te laat en ronde voorbij...
http://battlelog.battlefi...how/20291106/1/355111851/
Heb je wel eens gekeken naar de Razer Lachesis? Deze muis heb ik sinds kort en ben er zeer tevreden over. Ik ben dan weliswaar stijf rechts maar de muis is gewoon symmetrisch (ook qua knoppen).gerre22 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:54:
[...]
Als ik het goed zie zijn dat ambi muizen, en ik vind die ergonomie echt niet aangenaam. Nu ik zou ook niet weten hoe ik mijn keybindings zou aanpassen naar een leftie method, na 14j rechtshandig werken met een muis wissel je ook niet direct.
Maar over het joystick/muis verhaal voor te vliegen: ik verkies joystick voor jets en heli's hoewel met een Jet het goed doenbaar is ook met de muis te sturen. Moet me er alleen nog eens op toeleggen.
Hoe vinden jullie hier de B2K maps? Ik vind ze minder tof als de vanilla maps.
*edit* Had niet goed gelezen dat je al 14jr muis rechts hebt. I.c.m. met key bindings lijkt het me idd vervelend om alles aan te passen..
[ Voor 7% gewijzigd door Grimmie187 op 08-02-2012 15:08 ]
Ben je met settings/controls in de weer geweest? Dat wil nog wel eens zorgen dat het plots dusdanig anders aan kan voelen dat je het "kwijt" bent. Als ik BF3 opstart en plots niet veel meer raak dan zijn de muissettings het eerste waar ik naar kijk. Het Razer "on the fly" systeem wil dat nog wel eens uit zichzelf "on the fly" doen....Richard P schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:00:
Ben zo slecht bezig de afgelopen dagen. Ik raak echt helemaal niets meer, 'schrik' van iedereen die een hoek om komt en haal nog niet 7 kills per ronde. Weet echt niet wat er aan de hand is, maar het is gewoon hopeloos.
[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 08-02-2012 16:00 ]
Lol Rien, wat een LabelsVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:19:
[video]
'Battlefield MAV sniper recon operation deset storm bush wookey gameplay BF3 GoT Awesome MAVlifting trick cheat glitch hack hax haxxx"
Hahaha
Ik heb inderdaad ook wel eens mot met Razer on the fly, maar op het eerste gezicht lijkt er niets veranderd. Ik heb wel onlangs BF3 settings editor geinstalleerd, misschien dat die een andere default heeft bij mouse settings. Bedankt voor de tip, ik zal de sensitivity eens nakijken, want dat zou het wel eens kunnen zijn.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:59:
[...]
Ben je met settings/controls in de weer geweest? Dat wil nog wel eens zorgen dat het plots dusdanig anders aan kan voelen dat je het "kwijt" bent. Als ik BF3 opstart en plots niet veel meer raak dan zijn de muissettings het eerste waar ik naar kijk. Het Razer "on the fly" systeem wil dat nog wel eens uit zichzelf "on the fly" doen....
Verwijderd
T was laatFonta schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:59:
[...]
Lol Rien, wat een Labels
'Battlefield MAV sniper recon operation deset storm bush wookey gameplay BF3 GoT Awesome MAVlifting trick cheat glitch hack hax haxxx"
Hahaha
MAV glitchen, zo lame
Hopelijk gaat DICE het zo maken dat je niet meer op een mav kan staan, problem solved
Hier, zo speel je met een MAV:
Hopelijk gaat DICE het zo maken dat je niet meer op een mav kan staan, problem solved
Hier, zo speel je met een MAV:
[ Voor 74% gewijzigd door kevz op 08-02-2012 16:30 ]
Way to go Rien!Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:19:
[video]
GoTBF3 The Movie is ook bijna klaar... viel uiteindelijk nog mee... ruim 7 minuten met aftiteling! Nog bedankt voor het mee filmen. Je zult jezelf zeker terug zien. Ik gebruik (legit) Abode Premiere Elements (full HD MP4 H.264) en dan Handbrake http://handbrake.fr/ om verder te comprimeren.
Check effe die 'support class move met ammopack' om zonder wapen etc. te filmen! Echt handig voor ons moviemakers
Maar je kan ook amper wat raken daar als sniper.Tsurany schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Tot ze op Tehran Highway op een brug zitten waarop ze niet te raken zijn vanwege een invisible wall.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ik heb gisteren de Sony Vegas Pro 11 van TPB gehaald, en ik ben er redlijk tevreden mee, de UI is misschien niet zo intuïtief als cyberlink powerdirector, maar er zijn zeker meer mogelijkheden mee. Wel een klein probleem dat ik ben tegengekomen is dat m'n filmpjes opgenomen met afterburner niet de juiste codec hebben...DirtySanchez schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:35:
[...]
Way to go Rien!
GoTBF3 The Movie is ook bijna klaar... viel uiteindelijk nog mee... ruim 7 minuten met aftiteling! Nog bedankt voor het mee filmen. Je zult jezelf zeker terug zien. Ik gebruik (legit) Abode Premiere Elements (full HD MP4 H.264) en dan Handbrake http://handbrake.fr/ om verder te comprimeren.
Ja die heb ik tegengekomen, maar nog niet geprobeert.Check effe die 'support class move met ammopack' om zonder wapen etc. te filmen! Echt handig voor ons moviemakers
Tuurlijk, crashed firefox weer na 3 uur uploaden.
Heb nog even in WMM gekeken en ben m nu maar rechtstreeks aan het uploaden naar youtube.
Nog steeds 1920x1080 maar nu is het opeens 700 MB.
Dat wordt weer 5 uurtjes wachten...
~edit: ***** krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden blabla
Heb nog even in WMM gekeken en ben m nu maar rechtstreeks aan het uploaden naar youtube.
Nog steeds 1920x1080 maar nu is het opeens 700 MB.
Dat wordt weer 5 uurtjes wachten...
~edit: ***** krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden blabla
[ Voor 14% gewijzigd door AdmiralSnipe op 08-02-2012 17:22 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.