• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:25:
Gisteren zat er een kerel op Kharg Island met 64 man, plots schoot hij iedereen dood vanuit RU base, zelf mensen in de heli's, jets en op de grond shoot hij in 1 keer neer. Wat nog gekker is dat hij vanuit RU base dus schiet en dus over die berg op het USA vliegdekschip iedereen raakte

Gevolg was dus dat de server in 1, 2, 3 leeg was op een paar na, waaronder ik
Hij switchte van team en zat plots met mij als gunner in een heli

Ik wat ragen enzo, uiteindelijk elke keer express met mijn heli neergestort

Hij voegt me toe, en dan begin ik wat melig te doen om info van hem te krijgen

Hier een gesprek van op Battlelog
(jackrabbit302 = cheater deluxe)

[...]

Dus het ziet er naar uit dat BF3 enorm slecht beveiligd is en dat wie dan ook zomaar een scriptje kan in elkaar knutselen??
Dat laatste (dat zomaar even in elkaar knutselen) is denk ik toch echt wel te veel van het goede. Als ik de hele chat zo lees, vindt hij zichzelf wel erg goed |:( en hij zegt op het laatst dat er alleen maar betaalde hacks zijn. Waarom? Omdat het denk ik niet eenvoudig is zoiets te programmeren maar "een vriendje van hem" hielp hem wel ff om zoiets in elkaar te zetten... Ja ja, dan kan die er ook wel geld voor vragen. Ik ben nogal achterdochtig van aard en zoiets geloof ik gewoon niet.

Ik speel nu vanaf de release al BF3 en ik ben nog geen enkele cheater tegen gekomen in die 110 uur. Maar mocht ik er eentje treffen: server verlaten, hem reporten en een andere joinen met goede admins. Probleem vind ik niet erg groot eerlijk gezegd.

[ Voor 2% gewijzigd door l0n3w012ph op 07-02-2012 03:59 . Reden: typos ]

Steam || Diablo 3

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Bizar. Gisteren had ik een rondje Metro Rush. Ik had de laatste kill en had hierdoor precies de MVP ribbon.

Niet dus.

Op het ingame scoreboard stond dat ik 4926 punten had, maar Spek van de tegenstander had de MVP ribbon. Dit, terwijl ik de allerlaatste kill maakte.

http://battlelog.battlefi...how/20075512/1/174263452/

Hier staat ook dat ik maar 4826 punten heb. DICE, please fix it :)

Verwijderd

Top helicopter? Telt de MAV als heli dan?
Dit is nu trouwens de tweede keer dat ik van die bug hoor op Tweakers, dus het zal wel iets structureels zijn. Balen natuurlijk als je daardoor net de MPV misloopt, maar ik denk niet dat dit veel prioriteit heeft bij DICE, aangezien het niet zo vaak voorkomt.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20

StrongArmLance

Endless flow

NoFearCreations schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:29:
[...]

Done!

Nu moet ik binnenkort toch maar is B2K gaan kopen, begin de Vanilla maps al aardig uit me hoofd te kennen.
Wilde ik ook gaan doen, nu nog maar even 15 euro sparen :p, maar aangezien er weer een nieuw pack komt koop ik die misschien eerst
kristan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:31:
[...]

Wilde ik ook gaan doen, nu nog maar even 15 euro sparen :p, maar aangezien er weer een nieuw pack komt koop ik die misschien eerst
is er dan al wat meer bekend van de nieuwe pack ?
na 70 uur ken ik nu ook wel alle maps.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:30
StealthyPeanut schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:07:
Bizar. Gisteren had ik een rondje Metro Rush. Ik had de laatste kill en had hierdoor precies de MVP ribbon.

Niet dus.

Op het ingame scoreboard stond dat ik 4926 punten had, maar Spek van de tegenstander had de MVP ribbon. Dit, terwijl ik de allerlaatste kill maakte.

http://battlelog.battlefi...how/20075512/1/174263452/

Hier staat ook dat ik maar 4826 punten heb. DICE, please fix it :)
Hier had ikzelf de afgelopen dagen ook wel eens last van. En dan gebeurde het bij MVP 1,2 of 3. Ik stond dan op een van die plaatsen en volgens het scoreboard had ineens iemand anders meer punten. Waarschijnlijk zal dit komen doordat iemand dan misschien net een objective binnen de laatste seconden haalt of gewoon op een andere manier punten scoort door bv. enemy mines op te blazen.
Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:40:
[...]

Hier had ikzelf de afgelopen dagen ook wel eens last van. En dan gebeurde het bij MVP 1,2 of 3. Ik stond dan op een van die plaatsen en volgens het scoreboard had ineens iemand anders meer punten. Waarschijnlijk zal dit komen doordat iemand dan misschien net een objective binnen de laatste seconden haalt of gewoon op een andere manier punten scoort door bv. enemy mines op te blazen.
Hij telt nog een klein tijdje door tot in Your team Won of Your team Lost. Healthkits, ammokits leveren nog punten op als er mensen in de buurt staan die hulp nodig hebben, granaten en RPG's die onderweg zijn gaan ook nog af en worden zo nog geteld is me al een paar keer opgevallen.

• Pannekook
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:44:
[...]

Hij telt nog een klein tijdje door tot in Your team Won of Your team Lost. Healthkits, ammokits leveren nog punten op als er mensen in de buurt staan die hulp nodig hebben, granaten en RPG's die onderweg zijn gaan ook nog af en worden zo nog geteld is me al een paar keer opgevallen.
daar dacht ikzelf ook al aan, maar voorzover ik het gezien heb is het dan niet meer mogelijk om een kill te krijgen met nade of rpg, dus dan zou je geluk moeten hebben met het disablen van enemy equipement of heb ik dat nou weer verkeerd :P
Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:47:
[...]

daar dacht ikzelf ook al aan, maar voorzover ik het gezien heb is het dan niet meer mogelijk om een kill te krijgen met nade of rpg, dus dan zou je geluk moeten hebben met het disablen van enemy equipement of heb ik dat nou weer verkeerd :P
Volgens mij komt het vrij precies qua timing maar kan het nog wel.Heb tenminste al een aantal potjes zo verloren maar ook zo gewonnen. Enemy equipment levert zo ook nog punten op net zoals claymores,c4, tugs etc. Het is dus altijd de moeite waard om in die laatste seconden nog een kistje neer te leggen en granaten te gooien :)

• Pannekook
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:51:
[...]

Volgens mij komt het vrij precies qua timing maar kan het nog wel.Heb tenminste al een aantal potjes zo verloren maar ook zo gewonnen. Enemy equipment levert zo ook nog punten op net zoals claymores,c4, tugs etc. Het is dus altijd de moeite waard om in die laatste seconden nog een kistje neer te leggen en granaten te gooien :)
vind het soms wel jammer dat het net op het laatste moment aan moet komen, dus eigenlijk een beetje geluk hebben zeg maar. Gister een potje op Kharg Island gespeeld (Rush, attacker) en kwam redelijk laat de server in, maar alsnog van de laatste positie me omhoog kunnen werken naar MVP1 door alleen maar te flanken.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:44:
[...]

Dat is het juist. Dit deed hij dus niet.

Ik had in de laatste seconde de laatste kill, en kreeg ook 100 punten erbij. Op het scorebord stond ik als eerste met 4926 punten, MAAR ik had de MVP2 en in het battle repot stond ik dus nog zonder die laatste kill.

Geen ramp, maar wel jammer.

• Pannekook
achja..liever dat ik op het laatste moment nog van de 1e plaats wordt gehaald dan dat ik constant door een Havoc af wordt geknald omdat ie beetje zit te baserapen...

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

The.Terminator

Un boer met bier

Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:29:
achja..liever dat ik op het laatste moment nog van de 1e plaats wordt gehaald dan dat ik constant door een Havoc af wordt geknald omdat ie beetje zit te baserapen...
Daar had ik gisteren last van, kinderlijke acties. Respawned en dan alweer dood :S

• Pannekook
The.Terminator schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:32:
[...]

Daar had ik gisteren last van, kinderlijke acties. Respawned en dan alweer dood :S
inderdaad, en dan is er ook geen admin online die er iets tegen kan doen (of het is natuurlijk zelf de admin). Heb hem in ieder geval goed terug weten te pakken door zelf de Viper te pakken en ineens vanachter de berg op te duiken en hem neer te knallen. Zodra hij eruit sprong en op de grond terecht kwam snel een seatswitch en hem zo maar gekilled. Mocht alleen niet baten want hij bleef baserapen dus ben ik maar geleaved, heb gewoon een hekel aan dat soort mensen!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:42
Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:39:
[...]

inderdaad, en dan is er ook geen admin online die er iets tegen kan doen (of het is natuurlijk zelf de admin). Heb hem in ieder geval goed terug weten te pakken door zelf de Viper te pakken en ineens vanachter de berg op te duiken en hem neer te knallen. Zodra hij eruit sprong en op de grond terecht kwam snel een seatswitch en hem zo maar gekilled. Mocht alleen niet baten want hij bleef baserapen dus ben ik maar geleaved, heb gewoon een hekel aan dat soort mensen!
Het zelfde geld voor airstrip rape. Je stijgt op......

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Pannekook
The_Greater schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:57:
[...]

Het zelfde geld voor airstrip rape. Je stijgt op......
ik moet eerlijk zijn, hier heb ik mezelf wel eens schuldig aan gemaakt maar ook dit is eigenlijk best lame.

Verder even een vraagje, iemand ervaring met de L85A2 of de QBZ-94B? Ik hoef voor allebei eigenlijk alleen nog maar de rpg en tube kills (sqdm doe ik later wel een keer) maar welke speelt het fijnst? Iedereen eigen mening natuurlijk maar dan weet ik voor welke ik het beste kan gaan :P

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:39:
[...]

Er bestaat zoiets als AA, zodra ik de chopper mijn base in zie vliegen ren ik naar de AA, al staat er NO AA.. moet je maar niet gaan baserapen.

• Pannekook
erikvandenberg schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:11:
[...]

Er bestaat zoiets als AA, zodra ik de chopper mijn base in zie vliegen ren ik naar de AA, al staat er NO AA.. moet je maar niet gaan baserapen.
haha...daar heb ik dus echt totaal niet aan gedacht XD misschien wel handig voor de volgende keer

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
erikvandenberg schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:11:
[...]

Van alle no dit wapen, en no dat wapen is dit wel het meest idiote, kan je even goed als regel nemen dat er enkel met een pistool naar tanks geschoten mag worden.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Officieel mogen er van EA ook geen regels worden ingesteld om een NO-XXX te enforcen. Tuurlijk mag je het wel in de titel zeggen, maar officieel mag je geen mensen bannen/kicken voor het gebruik van bepaalde wapens.

Betekend dat het niet gebeurd of dat het het spel slechter maakt. Op metro24/7 vind ik best dat de RPG/SMAW uit mag, maakt het een stuk rustiger/tactischer omdat de chokepoints geheel ergens anders liggen

• Pannekook
Gropah schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:18:
Officieel mogen er van EA ook geen regels worden ingesteld om een NO-XXX te enforcen. Tuurlijk mag je het wel in de titel zeggen, maar officieel mag je geen mensen bannen/kicken voor het gebruik van bepaalde wapens.

Betekend dat het niet gebeurd of dat het het spel slechter maakt. Op metro24/7 vind ik best dat de RPG/SMAW uit mag, maakt het een stuk rustiger/tactischer omdat de chokepoints geheel ergens anders liggen
op metro is het inderdaad redelijk irritant als de rpg's en de tubes om je oren vliegen maar vind dat het evengoed wel toegestaan moet zijn. Ben ook vaker servers tegen gekomen met de regel dat het wel is toegestaan maar je het wel een beetje rustig aan moet doen. Zoalgn er admins online zijn wordt er ook vaker rekening mee gehouden door bv een waarschuwing te geven. Vooral de 50 nodig kills met een RPG voor de assignment zorgt voor toenamen op RPG op infantry!

• Nielz1990
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:24
Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:23:
[...]

om metro is het inderdaad redelijk irritant als de rpg's en de tubes om je oren vliegen maar vind dat het evengoed wel toegestaan moet zijn. Ben ook vaker servers tegen gekomen met de regel dat het wel is toegestaan maar je het wel een beetje rustig aan moet doen. Zoalgn er admins online zijn wordt er ook vaker rekening mee gehouden door bv een waarschuwing te geven. Vooral de 50 nodig kills met een RPG voor de assignment zorgt voor toenamen op RPG op infantry!
Ik speel zelden met tube/rpg, maar het eerste wat ik op zulke mappen doe, is een tube pakken en de hoeken van die gebouwen slopen, omdat ik helemaal gek word van die campers die de halve pot achter zo'n raampje gaan zitten campen. Wat dat betreft is de M320 echt een uitkomst :+

Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w

• Facenoise
evil kim schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:14:
[...]

Van alle no dit wapen, en no dat wapen is dit wel het meest idiote, kan je even goed als regel nemen dat er enkel met een pistool naar tanks geschoten mag worden.
Ik speel veel op flight maps, daar staat vaak NO AA in de titel en meestal houdt iedereen zich er wel aan(de mobile mag wel volgens mij). Als je veel van vliegen houdt opzich een normale gedachte, alleen als je bassraped kan je dat wel verwachten natuurlijk.

Leukste is nog als de enemy jouw chopper wilt pikken en je schiet ze op die manier allebei dood! :+ Al regelmatig gebeurt bij mij, altijd ff tekstje in de chat ''karma's a bitch u thief''

Verwijderd

Het toppunt van baserapen wat ik heb gezien: iemand die met vliegtuig over onze base vliegt eruit springt en, in de chopper gaat zitten. -> minigun -> zo 10 dood als je gelukt hebt. Daar moet hij haast wel op geoefend hebben ..

• Pannekook
erikvandenberg schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:44:
[...]

Ik speel veel op flight maps, daar staat vaak NO AA in de titel en meestal houdt iedereen zich er wel aan(de mobile mag wel volgens mij). Als je veel van vliegen houdt opzich een normale gedachte, alleen als je bassraped kan je dat wel verwachten natuurlijk.

Leukste is nog als de enemy jouw chopper wilt pikken en je schiet ze op die manier allebei dood! :+ Al regelmatig gebeurt bij mij, altijd ff tekstje in de chat ''karma's a bitch u thief''
haha, enemy jets/heli's pakken is altijd wel leuk om te doen >:) , vooral als je met je eigen jet aankomt vliegen en dan snel een van hun weet te pakken door er precies boven uit te springen met een parachute, vooral in oman doe ik dit omdat die F35 gewoon ruk vliegen

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vraagje betreft het spawn systeem. Ik heb zeer regelmatig, dat ik bijvoorbeeld, op Hilltop op CP word afgeschoten, ik nog kan respawnen op dat punt. Maar dan voor dat ik überhaupt iets kan doen, hetzij gaan liggen of wegrennen, ben ik al dood. Volgens mij zit er een vertraging in spawnen, en daadwerkelijk wat doen, voor mijn gevoel sta je al 2/3 seconden voordat je kan bewegen. Of komt dit dan gewoon omdat de tegenstander de precieze spawnplekken zo goed kent??

---RAWE CEEK!!!---

• forzabesiktas
  • Laatst online: 28-10 21:56
NOTICE Servers for Battleifeld 3 online play for PC, 360, and PS3 will be down for scheduled maintenance from 2 AM PST until 3:30 AM PST on 2/7.

Dus de server liggen er over 6 minuten uit?

tikfouten? tjah..m..

• Facenoise
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:47:
Het toppunt van baserapen wat ik heb gezien: iemand die met vliegtuig over onze base vliegt eruit springt en, in de chopper gaat zitten. -> minigun -> zo 10 dood als je gelukt hebt. Daar moet hij haast wel op geoefend hebben ..
Precies, dat ben ik ook tegengekomen! Elke keer vloog hij met de jet naar onze base en ging in de transport chopper zitten met de mini gun op de enige spawn. Met een zooitje van mijn team toen besloten om ik link iemand midden en iemand rechts te springen. Dit lukte en konden hem daarna uitschakelen, alleen hij bleef dit heel de ronde doen.

Verwijderd

Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:48:
[...]
haha, enemy jets/heli's pakken is altijd wel leuk om te doen >:) , vooral als je met je eigen jet aankomt vliegen en dan snel een van hun weet te pakken door er precies boven uit te springen met een parachute, vooral in oman doe ik dit omdat die F35 gewoon ruk vliegen
Op een instant vehicle spawn server op Caspian had één van mijn squadmates een jet vs jet dogfight verloren boven de vijandelijke basis, maar slaagde er, min of meer per ongeluk, in om nog op tijd uit z'n jet te springen die op de vers opstijgende vijandelijke heli klapte. Drie seconden later was hij op de grond en had hij die heli weer te pakken... en nog voor hij goed en wel van de grond was was ik al bij hem in de gunnerseat gespawned.
No friends were made in the shooting of absolutely everything.

Ik ben trouwens blij dat jij ook vindt dat de F35 kut vliegt - ik dacht al dat het aan mij lag.
NoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:52:
Vraagje betreft het spawn systeem. Ik heb zeer regelmatig, dat ik bijvoorbeeld, op Hilltop op CP word afgeschoten, ik nog kan respawnen op dat punt. Maar dan voor dat ik überhaupt iets kan doen, hetzij gaan liggen of wegrennen, ben ik al dood. Volgens mij zit er een vertraging in spawnen, en daadwerkelijk wat doen, voor mijn gevoel sta je al 2/3 seconden voordat je kan bewegen. Of komt dit dan gewoon omdat de tegenstander de precieze spawnplekken zo goed kent??
Ieder team spawnt volgens mij wel op vaste plekken bij elke vlag. Op Firestorm spawn je bij C vaak achter een bepaalde brandstoftank bijvoorbeeld - iets waar ik achter kwam toen ik m'n M60 aanlegde op iemand die ik zag spawnen en door gewoon de knop 200 schoten lang in te houden 8 kills maakte. En de kerel waarop i k begon te schieten werd voor m'n ogen weggemaaid door een canister shot van een tank die daar ook bleef staan en op dat ééne plekje bleef schieten zo snel als hij kon.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 11:11 ]

• Pannekook
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:07:
[...]

Op een instant vehicle spawn server op Caspian had één van mijn squadmates een jet vs jet dogfight verloren boven de vijandelijke basis, maar slaagde er, min of meer per ongeluk, in om nog op tijd uit z'n jet te springen die op de vers opstijgende vijandelijke heli klapte. Drie seconden later was hij op de grond en had hij die heli weer te pakken... en nog voor hij goed en wel van de grond was was ik al bij hem in de gunnerseat gespawned.
No friends were made in the shooting of absolutely everything.

Ik ben trouwens blij dat jij ook vindt dat de F35 kut vliegt - ik dacht al dat het aan mij lag.
Nouja, echt k*t is misschien een groot woord, hoewel de jet iets wendbaarder is ben je zwaar in het nadeel als het op dogfights aankomt. Je kunt gewoon niet snel draaien want door je trottle omlaag te gooien draait je engine omlaag waardoor je gaat hoveren en je dus praktisch stil hangt (zal wss al vaker in die topic gemeld zijn) en een beetje ervaren piloot haalt je dan gelijk neer..

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Gisteren een paar potjes metro gedaan en damn dat ging hard. Assault class met de M320 Smoke is briljant. Gewoon de roltrappen vol rook zetten en rennen. Ik wil niet alle credit claimen, maar toen ik daar begon met die smoke rushes wisten we ze ineens terug naar hun spawn te dringen, vijf rondes op rij. Daarvoor en daarna ben ik weer voor de medkit gegaan, toen bleven we plots hangen op de gebruikelijke trappen. Veel mensen weten niet echt hoe ze die smoke moeten counteren schijnbaar.

Rondes: 1, 2, 3, 4,5

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

StealthyPeanut schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:09:
[...]

Dat is het juist. Dit deed hij dus niet.

Ik had in de laatste seconde de laatste kill, en kreeg ook 100 punten erbij. Op het scorebord stond ik als eerste met 4926 punten, MAAR ik had de MVP2 en in het battle repot stond ik dus nog zonder die laatste kill.

Geen ramp, maar wel jammer.
Ik was er ook niet 100% zeker van wat hij nu wanneer meetelt of wat het cut-off point is, maar het kan ook zo maar weer een bug zijn. Afgelopen week had ik bijvoorbeeld vlak voor het einde van een ronde opeens dat er nog random een granaat van mij af ging en twee vijanden neergingen (hoe, wat of waar totaal blanco). Alleen had ik al drie deaths ofzo geen granaat meer gegooid dus het was mij een compleet raadsel. BF3 zit nog vol met af en toe hele rare dingen.
erikvandenberg schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:44:
[...]

Hoezo is dat een normale gedachte? Het moet toch uitgevochten worden boven het slagveld en niet boven een spawn? Die AA is er juist om een veilige uittocht te garanderen uit de base lijkt me? Het type speler dat nagenoeg alleen maar vliegt en dat alles daarvoor moet wijken, kan me echt ontzettend jeuken in CQ maps.
MueR schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:13:
Gisteren een paar potjes metro gedaan en damn dat ging hard. Assault class met de M320 Smoke is briljant. Gewoon de roltrappen vol rook zetten en rennen. Ik wil niet alle credit claimen, maar toen ik daar begon met die smoke rushes wisten we ze ineens terug naar hun spawn te dringen, vijf rondes op rij. Daarvoor en daarna ben ik weer voor de medkit gegaan, toen bleven we plots hangen op de gebruikelijke trappen. Veel mensen weten niet echt hoe ze die smoke moeten counteren schijnbaar.
Ik vind de smoke juist enorm tegenvallen in BF3, als je weet dat en hoe je er doorheen kan spotten is het echt prijsschieten. Zeker als verdediger wordt het dan veel makkelijker want de aanvallers kunnen maar een paar routes lopen en daarop zie je ze altijd eerder dan zij jou.

• Pannekook
Ik vind de smoke juist enorm tegenvallen in BF3, als je weet dat en hoe je er doorheen kan spotten is het echt prijsschieten. Zeker als verdediger wordt het dan veel makkelijker want de aanvallers kunnen maar een paar routes lopen en daarop zie je ze altijd eerder dan zij jou.
Daar is de smoke ook voor bedoelt, als verdedigings middel. Maar wat jij zegt klopt natuurlijk ook, omdat de attackers maar van 1 a 2 kanten afkomen is het makkelijker voor de defender om te spotten en dan is het inderdaad echt prijsschieten want je weet waar ze vanaf komen. Jammer dat er dan altijd nog van die onnozele mensen bij zijn die dat gewoon beginnen te sprayen en hopen op een kill..
Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:37:
[...]

Daar is de smoke ook voor bedoelt, als verdedigings middel. Maar wat jij zegt klopt natuurlijk ook, omdat de attackers maar van 1 a 2 kanten afkomen is het makkelijker voor de defender om te spotten en dan is het inderdaad echt prijsschieten want je weet waar ze vanaf komen. Jammer dat er dan altijd nog van die onnozele mensen bij zijn die dat gewoon beginnen te sprayen en hopen op een kill..
Tsja, ik weet het niet. In BC2 gebruikte ik smoke juist altijd voor de aanval, doordat er niet door gespot kon worden (ook niet op de radar/mini-map volgens mij) was het een perfect middel om door een chokepoint heen te breken of een MCOM te armen. Helemaal omdat je in BF3 als assault je voor je smoke je health kit op moet offeren, is een smoke waarin je gewoon op de minimap/spot kan mikken voor mij nutteloos. De M320 levert me al veel minder extra kills, captures en mcom arms op dan de health kit (omdat je minder dood gaat kan je), laat staan een smoke die eigenlijk alleen een beetje visueel effect geeft.

Ja, smoke werkt bij onervaren spelers maar juist als ik de smoke nodig heb betekent het vaak dat het andere team weet wat ie doet :)

• Facenoise
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:33:
[...]

Hoezo is dat een normale gedachte? Het moet toch uitgevochten worden boven het slagveld en niet boven een spawn? Die AA is er juist om een veilige uittocht te garanderen uit de base lijkt me? Het type speler dat nagenoeg alleen maar vliegt en dat alles daarvoor moet wijken, kan me echt ontzettend jeuken in CQ maps.
Er staat niet voor niks flight maps fly only server of iets dergelijks, het is dus niet een 64p server maar een 16p of waar iedereen vliegt en een enkeling in de tank zit of loopt. Oftewel je heb er geen last van.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wil ik een keer gaan oefenen met vliegen, zijn de servers down! Dan tegen het eind van de middag maar...

---RAWE CEEK!!!---

• Pannekook
NoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:08:
Wil ik een keer gaan oefenen met vliegen, zijn de servers down! Dan tegen het eind van de middag maar...
tja, dat zul je net altijd hebben als je iets wilt gaan oefenen en dan kan het niet :P Vind hetzelf leuk om wat vrienden te trollen als ze willen oefen met vliegen :P of zelf in een jet springen en alleen voor een disable te gaan zodat ze weer mogen lopen (kill is natuurlijk ook een optie) of gewoon met een AA ergens staan en alleen maar locken zodat ze helemaal beginnen te ragen op TS

• forzabesiktas
Nog steeds niet terug? 23 minuten alweer geweest :(

tikfouten? tjah..m..

• Pannekook
fatihbatur schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:23:
Nog steeds niet terug? 23 minuten alweer geweest :(
je zult er wel rekening mee moeten houden dat onderhoud altijd wat langer kan duren dan geplant is :) beter dat alles wat langer duurt dan dat er weer de nodige bugs bijkomen of dergelijke

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
MueR schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:13:

Rondes: 1, 2, 3, 4,5
Smoke is inderdaad briljant, en underused! Vaak gebruik ik het omdat de meeste anderen niet eens weten hoe je the m320 smoke kan krijgen ( :') ) Maar dat terzijde, ik smoke altijd als aanvaller, niet zozeer als verdediger. Gewoon smoken recht op de enemy z'n knar en vooruitgang boeken, ook smoke een stuk voor dode teamies neer plempen en reviven. Ik heb er zo'n hekel aan als ik chain-revived word door een knakker die heus wel weet dat ik in de line of fire lig te kreperen :+

Shameless self promotion: YouTube: Battlefield 3 Assault L85A2 + Smoke Action

:D

Mijn YouTube

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Joining server.... :) -> :(

[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 07-02-2012 12:42 ]

• Da_Poncho
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 15:35
Ik vond dit: http://www.ea.com/servers/battlefield3

Misschien al bekend... :)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

De site nog niet, het down zijn wel :(

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

PC altijd het langst!
Je zou er bijna een console voor aan gaan schaffen, kan je tenminste het spel spelen waar voor je betaald hebt.

---RAWE CEEK!!!---

• kevz
  • Nu online
NoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:46:
PC altijd het langst!
Je zou er bijna een console voor aan gaan schaffen, kan je tenminste het spel spelen waar voor je betaald hebt.
Jaja, dubbele prijs en dan moet je leren schieten met een analoge knuppel. Echt heh ;)

Mijn YouTube

• forzabesiktas
Doe mij maar gewoon PC. haat het om met een knuppel te schieten :/

tikfouten? tjah..m..

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik speel het allebei :) Heerlijk.

• Pannekook
NoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:46:
PC altijd het langst!
dus je hebt liever dat ze alles snel snel doen en hierdoor de kans is dat er binnen de korste keren weer onderhoud gepleegd moet worden door gemaakte fouten? Je bent niet de enige die op het moment niet zal kunnen spelen

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik denk ook dat het me heel wat controllers zou kosten als ik het zou gaan proberen.

---RAWE CEEK!!!---

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kan je eigenlijk meerdere soldiers aanmaken? Zoals bij bf heroes? :)
Lekker opnieuw beginnen.
Ik dacht eigenlijk van wel, maar kan t niet vinden.

[ Voor 44% gewijzigd door StrongArmLance op 07-02-2012 12:54 ]

• forzabesiktas
NoFearCreations schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:51:
Ik denk ook dat het me heel wat controllers zou kosten als ik het zou gaan proberen.
Alleen met FPS heb ik op mijn xdoos er 3 'gemolt' lekker op de PC. heerlijk :)

tikfouten? tjah..m..

• forzabesiktas
En hij is er weeeer!
(sorry mehdit knop gemist)

[ Voor 41% gewijzigd door forzabesiktas op 07-02-2012 12:59 ]

tikfouten? tjah..m..

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

De banner is nog niet weg.

Ik ben al weer aan het spelen, waarschijnlijk straks in mn eentje -.-

[ Voor 151% gewijzigd door StrongArmLance op 07-02-2012 13:01 ]

• Pannekook
kristan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:53:
Kan je eigenlijk meerdere soldiers aanmaken? Zoals bij bf heroes? :)
Lekker opnieuw beginnen.
Ik dacht eigenlijk van wel, maar kan t niet vinden.
voor zover ik weet nog niets over bekend. Bij de beta was er al duidelijk dat je in je Battlelog ruimte had voor meerdere soldiers (huidige battlelog laat standaard je "Active Soldier" zien, dit kan dus ook aangeven dat er een mogelijkheid kan komen om een nieuwe soldier aan te maken. Nu is je battlelog aan je origin account gebonden en heb je dus ook dezelfde username. Of dit nog toegevoegd zal worden durf ik dus niet te zeggen, zou een leuke optie zijn maar ik het nut er niet van in aangezien je in BFH je verschillende klassen aanmaakte en hier kun je op 1 soldier alles spelen :) dus waarom opnieuw beginnen?

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Statwhores kunnen zo de oude slechtere stats verwijderen.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Voor nofearcreations": http://battlelog.battlefi...-Practice-1-Player-Start/
Vehicle practice server ;)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Pannekook schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:01:
[...]

voor zover ik weet nog niets over bekend. Bij de beta was er al duidelijk dat je in je Battlelog ruimte had voor meerdere soldiers (huidige battlelog laat standaard je "Active Soldier" zien, dit kan dus ook aangeven dat er een mogelijkheid kan komen om een nieuwe soldier aan te maken. Nu is je battlelog aan je origin account gebonden en heb je dus ook dezelfde username. Of dit nog toegevoegd zal worden durf ik dus niet te zeggen, zou een leuke optie zijn maar ik het nut er niet van in aangezien je in BFH je verschillende klassen aanmaakte en hier kun je op 1 soldier alles spelen :) dus waarom opnieuw beginnen?
Dat geldt toch alleen als je BF3 op de PC en op een Console speelt met dezelfde account? Daar kan je wel meerdere soldiers zien staan met een Xbox of PS3 logo erbij.

• Pannekook
disturbedmind schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:09:
[...]

Dat geldt toch alleen als je BF3 op de PC en op een Console speelt met dezelfde account? Daar kan je wel meerdere soldiers zien staan met een Xbox of PS3 logo erbij.
Ja, zodra je dus BF3 op zowel pc en xbox hebt (zelfde account) zul je meerdere soldiers zien staan. Nu vraag ik me alleen af of je dan je soldier die je op de xbox (ps3) gebruikt ook op de pc kan gebruiken en vice versa, maar dat lijkt me niet

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:07
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:33:
Werkt bij jullie het spotten ook zo brak?
Soms moet ik wel 10x op Q drukken om een poppetje te spotten en soms spot je al als je amper aan
Q denkt.

• Cyberwarmacine
Bij mij werkt het ook niet optimaal nee... Kan ook aan mijn net-niet-overleden Q knop leggen :/

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11 15:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ossi schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:14:
[...]

Soms moet ik wel 10x op Q drukken om een poppetje te spotten en soms spot je al als je amper aan
Q denkt.
Ik vraag me af of dit niet een beetje ligt aan de combat suit die sommige mensen aan hebben. Soms ben ik lekker met een MAV aan het spotten, maar sommige mensen zijn echt no-way te spotten. Richten op een mannetje en op q rammen, en gewoon geen spot.

• disturbedmind
[...]

Q denkt.
Dat heb ik ook vaak met voertuigen dan zie ik die voorbij vliegen of rijden en druk ik op Q dan komt er even een spot tekentje boven hun maar gaat gelijk weer weg.

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:16:
Bij mij werkt het ook niet optimaal nee... Kan ook aan mijn net-niet-overleden Q knop leggen :/
²nd!

Soms werkt de spot knop helemaal *niet*. Vliegt er een jet over je hoofd, druk je 'A' (Belgisch keyboard), gebeurt er geen zak.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:12
Volgens mij komt dit ook wel doordat er geen "spot spam" ontstaat. Wanneer je een keer op Q drukt is er denk ik een "cool down" periode van enkele tellen. Dit is tenminste wat ik beleef wanneer ik te veel op Q druk.

• Facenoise
mhoogendam schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:21:
Volgens mij komt dit ook wel doordat er geen "spot spam" ontstaat. Wanneer je een keer op Q drukt is er denk ik een "cool down" periode van enkele tellen. Dit is tenminste wat ik beleef wanneer ik te veel op Q druk.
dat is, ''spot'' on :+

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
De beste manier om grote hordes infanterie te spotten is door random op Q te rammen terwijl je door de zoeker van een Javelin of SOFLAM kijkt. Die twee hebben echt een belachelijk grote spotveld.

Even een andere vraag:
Gisteren (eindelijk) zo ver dat ik Thermal view bij de tank heb vrijgespeeld, maar dat ding is generfd als een pakje eigenmerk roomboter bij de lokale AH. Lijdt deze ook onder de thermal nerf die ook voor de wapens is geintroduceerd?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

fatihbatur schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:54:
[...]

Alleen met FPS heb ik op mijn xdoos er 3 'gemolt' lekker op de PC. heerlijk :)
Ook 3 gemold op de XBOX360. O-)
[...]

Q denkt.
Werkte al brak in BFBC2. In BF3 is het zelfs beter dan BFBC2. :P

[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-02-2012 13:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
Joarie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:25:
De beste manier om grote hordes infanterie te spotten is door random op Q te rammen terwijl je door de zoeker van een Javelin of SOFLAM kijkt. Die twee hebben echt een belachelijk grote spotveld.

Even een andere vraag:
Gisteren (eindelijk) zo ver dat ik Thermal view bij de tank heb vrijgespeeld, maar dat ding is generfd als een pakje eigenmerk roomboter bij de lokale AH. Leidt deze ook onder de thermal nerf die ook voor de wapens is geintroduceerd?
ik heb totaal geen probleem met de Thermal Viewer in de tank zeker in samenwerking met Proxy scan is het gewoon heerlijk mannetjes of in sommige gevallen een heli naar de grond te krijgen.

bij mij is dit het standaard pakket dat ik met tanks en IFV's gebruik
Proxy Scan --> Thermal Viewing --> guided shell (mits ik iemand die redelijk goed is met spotten) of anders canister :D
londonertje schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:34:
[...]

ik heb totaal geen probleem met de Thermal Viewer in de tank zeker in samenwerking met Proxy scan is het gewoon heerlijk mannetjes of in sommige gevallen een heli naar de grond te krijgen.

bij mij is dit het standaard pakket dat ik met tanks en IFV's gebruik
Proxy Scan --> Thermal Viewing --> guided shell (mits ik iemand die redelijk goed is met spotten) of anders canister :D
Helaas ben je dan wel een schietschijf voor javelins. :+
DICE moet daar ook maar eens naar kijken want zonder IR smoke ben je gewoon kansloos.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Joarie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:25:

Even een andere vraag:
Gisteren (eindelijk) zo ver dat ik Thermal view bij de tank heb vrijgespeeld, maar dat ding is generfd als een pakje eigenmerk roomboter bij de lokale AH. Lijdt deze ook onder de thermal nerf die ook voor de wapens is geintroduceerd?
Tank thermal is ongenerfd, altijd zo geweest. Geweldige unluck, oa dat je niet meer dood gaat door mines.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Joarie
  • Nu online
Ok, dan zal ik er vanavond eens beter naar gaan kijken.
Moet zeggen dat het vliegen al een stuk beter gaat als je gewoon even de tijd ervoor neemt in die Firestorm-mappen. Tis alleen nog wel eventjes lastig om een stilhangende helicopter op tijd te locken voordat je hem voorbij vliegt :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• londonertje
ja zeker met mijntjes is het ideaal...heb al aardig wat mijnen laten ontploffen dankzij de thermal :) en ook aardig wat andere voertuigen net gered door een mijnveld kapot te schieten.

• londonertje
vliegen begin ik niet aan.... zoveel keren geprobeerd maar binnen 4 seconden lig ik op de grond.

• Joarie
  • Nu online
Zo moeilijk is het eigenlijk niet...met GTA lukte het uiteindelijk ook wel om die vliegtuigen/helicopters/RC's te besturen dus waarom niet bij BF3...althans dat was mijn redenatie

londonertje schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:43:
ja zeker met mijntjes is het ideaal...heb al aardig wat mijnen laten ontploffen dankzij de thermal :) en ook aardig wat andere voertuigen net gered door een mijnveld kapot te schieten.
99/100 keer zie ik ze gewoon liggen. Ik zelf gebruikte thermal tegen infanterie toen nog niet iedereen met een Javelin rondliep en alles meteen neermaaide. Toen was er nog een beetje variatie met tanklayouts. Nu is het iedereen met reactive armor, IR smoke en guided shell. :/

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik zat net echt in een anti-objective team :(
http://battlelog.battlefi...how/20150339/1/198735818/

• Cyberwarmacine
Vliegen is zo een beetje het makkelijkst in BF3 :/

Verwijderd

[...]

Q denkt.
Irritanter vind ik het dat als ik iemand spot ik mijn kereltje hoor brullen wat hij ziet, en ik zo'n rood icon boven het gespotte zie zweven, maar mijn quad- en teammates er niets van meekrijgen. Dat is echt super irritant, zeker als je vanuit de lucht grondtroepen aan het spotten bent die je team aanvallen - jij ziet een bos vol rode dingetjes op je vriendjes aflopen en die worden volkomen verrast en verast :(
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:48:
[...]

Irritanter vind ik het dat als ik iemand spot ik mijn kereltje hoor brullen wat hij ziet, en ik zo'n rood icon boven het gespotte zie zweven, maar mijn quad- en teammates er niets van meekrijgen. Dat is echt super irritant, zeker als je vanuit de lucht grondtroepen aan het spotten bent die je team aanvallen - jij ziet een bos vol rode dingetjes op je vriendjes aflopen en die worden volkomen verrast en verast :(
Spotten werkt alleen op line of sight. Ze kunnen ze niet zien dus zien ze de spot ook niet en dan gaan ze eraan. ;)

Verwijderd

londonertje schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:43:
vliegen begin ik niet aan.... zoveel keren geprobeerd maar binnen 4 seconden lig ik op de grond.
Met de Viper vliegen is ge-wel-dig! Met een goede gunner aan boord kan je de tegenstand het leven zuur maken. Vanop grote afstand AA en tanks eruit knallen, marvelous! 8)

• kevz
  • Nu online
god kolere, ik merk wel dat het 2 uur smiddags is, zoveel kids op de servers die net het spel hebben. Loop ik dik vooraan aan te vallen op bazaar rush, kill in een sniper recht voor me (echt 1 meter) word ik een seconde daarnaa neergemaait door een teamy, kom ik dichterbij de mcoms als enige, krijg ik een teamnade op me knar. ga ik vervolgens naar de andere mcom, krijg ik een team m320 op mn hoofd. tis wat als je wil aanvallen in dit spel ipv campen :'(

Mijn YouTube

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

kevz schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:01:
god kolere, ik merk wel dat het 2 uur smiddags is, zoveel kids op de servers die net het spel hebben. Loop ik dik vooraan aan te vallen op bazaar rush, kill in een sniper recht voor me (echt 1 meter) word ik een seconde daarnaa neergemaait door een teamy, kom ik dichterbij de mcoms als enige, krijg ik een teamnade op me knar. ga ik vervolgens naar de andere mcom, krijg ik een team m320 op mn hoofd. tis wat als je wil aanvallen in dit spel ipv campen :'(
#TeamAntiHardCore

• kevz
  • Nu online
Kan ik dat eten? :P

Mijn YouTube

• disturbedmind
Vliegt iedereen hier met wasd + muis in een chopper? Ben nog een beginneling met vliegen, maar als ik opstijg en ik draai met mijn muis dan vlieg ik altijd helemaal schuin naar rechts en stort ik neer.. Wat is een goede keyboard layout voor het besturen van een chopper?

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
disturbedmind schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:13:
Vliegt iedereen hier met wasd + muis in een chopper? Ben nog een beginneling met vliegen, maar als ik opstijg en ik draai met mijn muis dan vlieg ik altijd helemaal schuin naar rechts en stort ik neer.. Wat is een goede keyboard layout voor het besturen van een chopper?
ik vlieg gewoon wasd + muis nooit anders gedaan ook

• disturbedmind
Uthog schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:17:
[...]

Heb jij je muis dpi dan ook laag staan of is het iets waar je gewoon aan moet wennen?

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
Ik vlieg met kb en muis. Voor de chopper gebruik ik de standaard lay-out. Probeer voorzichtig met je muis te bewegen anders draai je te ver door en kun je niet meer herstellen. Daarnaast kun je ook de gevoeligheid lager zetten. Verder raad ik je aan om een lege server te zoeken en gewoon veel te oefenen. Ga wat vlaggen cappen met je chopper, zo krijg je punten voor unlocks en ook een beetje meer beheersing.

[ Voor 1% gewijzigd door nukom op 07-02-2012 14:26 . Reden: typo ]

• Facenoise
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:55:
[...]

Met de Viper vliegen is ge-wel-dig! Met een goede gunner aan boord kan je de tegenstand het leven zuur maken. Vanop grote afstand AA en tanks eruit knallen, marvelous! 8)
Wie van jullie heeft al een de combo laser painter als pilot en guided missiles als gunner, niemand maar dan ook niemand ontsnapt aan je behalve jet's omdat ze te snel uit de range weg vliegen.

Als je dat gebruikt chopper vs chopper win je geheid, en tegen ground units net zo effectief! Had vorige week paar potjes met onbekende pilot en zag dat hij laser painter aan had dus snel naar de guided missile geswitched en damn het is echt sterk! Helaas moet je als pilot wel je guided rockets missen voor betere accuratesse(klopt dat woord?)

• Dwarrelegel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-11 12:28
Je moet niet teveel met de muis doen op het begin. Draaien etc kan prima met toetsenbord, als je de muis gebruikt dan alleen naar boven en naar beneden. De links rechts beweging met de muis zorgt voor rotaties die heel subtiel gedaan moeten worden.
Hoe ik veel heb kunnen oefenen is fast vehicle spawn servers te joinen. Ow en voor jets remap spatie naar pull up, weet ff niet exact de benaming in de key maps maar het is hetzelfde als de muis naar beneden trekken. Door dit op spatie te mappen kan je veel makkelijker optrekken.
succes

• Facenoise
Ik gebruik toetsenboord voor de heli, en voor de jet toetsenboord + muis en dan gebruik ik alleen de muis voor het aimen.

• disturbedmind
erikvandenberg schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:28:
[...]

Ik gebruik toetsenboord voor de heli, en voor de jet toetsenboord + muis en dan gebruik ik alleen de muis voor het aimen.
Je gebruikt geen muis in een heli? kan je dan nog wel goed schieten?

Verwijderd

Hier ook KB + muis. Heb wel de 'Yaw' settings Q-D (ofte A-D) verwisseld met de muis (links-rechts as). Behoeft een beetje oefenng, maar eens je er mee weg bent, ga je niks anders meer willen doen. :P

• evilpin0
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de mouse speed per voertuig aan te passen? Zijn er third party programma’s voor? Blijft met mateloos irriteren om me muis 40cm te slepen om een rondje te draaien met de tank turret. Heb een standaard muis (niet van plan om een andere aan te schaffen)

• nukom
erikvandenberg schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:20:
[...]

Wie van jullie heeft al een de combo laser painter als pilot en guided missiles als gunner, niemand maar dan ook niemand ontsnapt aan je behalve jet's omdat ze te snel uit de range weg vliegen.
De unlocks heb ik, alleen nog niet de kans gehad om effectief te gebruiken. Misschien binnenkort maar eens samen in een chopper stappen en alle voertuigen wegvagen >:)

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

evilpin0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:31:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de mouse speed per voertuig aan te passen? Zijn er third party programma’s voor? Blijft met mateloos irriteren om me muis 40cm te slepen om een rondje te draaien met de tank turret. Heb een standaard muis (niet van plan om een andere aan te schaffen)
Dacht dat er ergens een optie stond bij instellingen om de sensitivity te verhogen in voertuigen alleen.Ben niet helemaal zeker.
(Dit is wel voor alle voertuigen, niet per voertuig apart.)

En anders DPI van je muis wat omhoog zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door Fantasma op 07-02-2012 14:34 ]

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:31:
Ligt aan je muis, ikzelf werk met een Logitech G500 met 'on the spot' aanpasbare DPI (tot 5700). Handig voor als je in de AA zit, of als tank gunner. Je turret draait sneller en efficiënter rond.

• evilpin0
Fantasma schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:33:
[...]

Dacht dat er ergens een optie stond bij instellingen om de sensitivity te verhogen in voertuigen alleen.Ben niet helemaal zeker.
Kan iemand dat bevestigen? Kan dat echt nergens vinden :s

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Hoofdmenu - 'mouse sensitivity'...

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
Uthog schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:17:
[...]

ik vlieg met een "attack 3" joystick van Logitech en moet zeggen dat choppers zeer goed vliegen hiermee. Enigste nadeel is dat je niet dezelfde precisie hebt dan met muis / keyboard bij het aimen. Even gekeken of er "betere" joysticks op de markt waren voor BF3, maar op het eerste zicht niet echt. Het wordt al helemaal problematisch als je linkshandig bent gezien veel joysticks gemaakt zijn voor rechtshandigen..

Moest er iemand een tip hebben voor een degelijke joystick die "ambidextrous" is, laat maar komen!

iRacing Profiel - Race Rig

• nukom
evilpin0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Staat gewoon bij je settings, onder Gameplay Controls

[ Voor 3% gewijzigd door nukom op 07-02-2012 14:38 ]

Pagina: 1 ... 82 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.