• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als DICE/EA er echt wat aan wilde doen, dan pikten ze dergelijke gasten er zo uit met een scriptje.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

D422 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:42:
Cheaters en spawnrapers zie ik nooit gebanned worden. Ik ben net voor de 3e keer vandaag (op 3 verschillende servers) door een admin gebanned. Het uitvinden van de succesformule SV98 + ACOG op een 32 Metro Conq windt admins op, waardoor ze meteen met de bans gaan slingeren. Zoiets vind ik zwaar frustrerend en oneerlijk; als je niet tegen je verlies kunt dan moet je maar geen bf3 gaan spelen.
Daar hebben wij Better Battlelog voor :)

Kan je mooi de servers op je zwarte lijst zetten, geeft een heerlijk gevoel als je een slechte admin tegen kom!

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Dit wil ik ook kunnen. Even oefenen met de RPG en de SMAW. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-11 16:47
DanielWW2 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:02:
[video]

Wow, echt heel nice _/-\o_

Verwijderd

origin weer down?

kan tot de battlelog komen en wanneer ik dan een server wil joinen logt origin me uit

EDIT: na een reboot lijkt het weer te werken, thanks phyxion voor het nakijken

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 13:47 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:34:
origin weer down?

kan tot de battlelog komen en wanneer ik dan een server wil joinen logt origin me uit
Even voor je gekeken, werkt prima hier.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:51
Badtothebone schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:51:
[...]
Daar hebben wij Better Battlelog voor :)

Kan je mooi de servers op je zwarte lijst zetten, geeft een heerlijk gevoel als je een slechte admin tegen kom!
Kon ik nog niet, thnx voor de tip.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Je raadt het nooit, ik heb 2! leuke potjes gespeeld op GoTBF3 #2, niet eens lag :o

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:02:
[video]

Holy shit. Eerst dacht ik nog aan gelukstreffers, maar het is duidelijk dat deze gast een goede aim + intuïtie heeft. Mooi om te zien ook hoe scheef de hitboxes soms zijn op heli's (explosies een paar meter achter de staart).
Hoop dat ik hem nooit tegen ga komen in een heli, schaam me altijd kapot als ik door een niet-geleid explosief vermoord word :9

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Cool dat is wel leuk om te proberen!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-11 15:28
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:03:
[...]
Holy shit. Eerst dacht ik nog aan gelukstreffers, maar het is duidelijk dat deze gast een goede aim + intuïtie heeft. Mooi om te zien ook hoe scheef de hitboxes soms zijn op heli's (explosies een paar meter achter de staart).
Hoop dat ik hem nooit tegen ga komen in een heli, schaam me altijd kapot als ik door een niet-geleid explosief vermoord word :9
Is dit niet gewoon door de lag reductie die in het spel ingebouwd zit? Net zoals je nog kan gedood worden als je al achter cover zit...
zucht kunnen die Solo CoD spelers AUB wegblijven bij BF3 :S
mensen die die heli niet eens in de lucht kunnen houden en alleen maar voor eigen succes gaan verpest voor mij heel de game.

net wel 1 leuk potje gehad met een KD van 12.50 ;) bijna heel de ronde alleen in 1 tank gezeten. FTW

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
smoothz schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:46:
[...]

Meerdere malen cheaters gerapporteerd, email gehad van EA dat ze het gingen onderzoeken, maar vervolgens gebeurt er niks met die gasten die gaan gewoon vrolijk verder zoals deze idioot http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/jackrabbit302/
Die email word gewoon automatisch verstuurd

Heb al 3 weken een cheater bij mijn favorieten staan (kd 5.0 spm 1500 oid) en al zeker 20x gereport door vrienden

Hij heeft ook om de zoveel dagen een andere nickname maar blijft wel vrolijk doorcheaten

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dit is omdat Dice/EA totaal geen haast hebben met het aanpakken van cheaters. Het zijn toch "mensen" die het spel gekocht hebben, en winst gaat voor alles.

---RAWE CEEK!!!---

• vinom
  • Nu online
Weten jullie maybe ook hoe je je wapen kan weghalen? Ik weet dat je de HUD met ui.drawenable 0 kan weghalen. http://youtu.be/t3P9aoUCCb8
Daar zie je bijvoorbeeld geen wapen, hoe doet je dat?

Verwijderd

vinom schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:53:
Weten jullie maybe ook hoe je je wapen kan weghalen? Ik weet dat je de HUD met ui.drawenable 0 kan weghalen. http://youtu.be/t3P9aoUCCb8
Een knife vasthouden en inzoomen naar het midden van het scherm...

• vinom
  • Nu online
Zo doet die gozer het in de video die ik poste het dus niet, want dan werkt voor geen ene f*ck.

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:52
vinom schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:53:
Misschien via deze manier?

Method One.
Equip the PDW-R gun ( Any class ) and spawn into your chosen map.
To disable the HUD go into command console and type UI.DrawEnable 0
Press J, K or L to open the chat window ( this will be hidden and your weapon will holster )

Method Two.
Spawn into a map of your choice and then disable the HUD, Jump into a Growler ATV or a DVP ( DVP is only available in Back to Karkand DLC )
Turn your mouse so that your "head" points out to the far left side of the drivers seat until the rollcage is no longer visible.

• vinom
  • Nu online
Dat werkt al iets beter, maar bij methode een kan ik dus mijn beeld niet bewegen en bij twee eigenlijk ook niet, want dan zie je de kooi van je auto...grrr.

[ Voor 15% gewijzigd door vinom op 05-02-2012 18:14 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:46

Gundogan

Rip and tear, until it is done

vinom schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:03:
Zo doet die gozer het in de video die ik poste het dus niet, want dan werkt voor geen ene f*ck.
"If any of you guys encountered a guy holding a grenade moving around like an idiot with 30 deaths, sorry bout that."

Kleine hint denk ik :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• vinom
  • Nu online
Haha, nice. Ik heb die zin nog wel gelezen, maar het kwam niet door :P

EDIT; nee nog niet, dan zie ik nog steeds een hand :P

[ Voor 26% gewijzigd door vinom op 05-02-2012 18:50 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:47
http://battlelog.battlefi...how/19900362/1/347043055/

Ik had zin om wat MAV footage te schieten :')

Mijn YouTube

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-11 17:44
Ik heb even een vraagje. Soms word ik uit een server gegooid met de waarschijnlijk wel voor jullie bekende errors als 'disconnected from EA Online (1)' of 'Something went wrong' of 'connection lost with server'. Ik had dat net dus weer en net toen ik lekker 20 kills en 5 deaths had. Worden deze kills wel bewaard? Met andere woorden, wordt die Engineer XP wel bij mijn totale XP opgeteld, of gebeurt dat pas aan het einde van een match?

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net een totaal zuig potje op GoTBF3. Mijn team was totaal niet bezig met de vlaggen te cappen, als ik er weer eens een had, was hij binnen 30 sec weer weg... Klote volk, ga dan TDM spelen.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:54:
zucht kunnen die Solo CoD spelers AUB wegblijven bij BF3 :S
mensen die die heli niet eens in de lucht kunnen houden en alleen maar voor eigen succes gaan verpest voor mij heel de game.

net wel 1 leuk potje gehad met een KD van 12.50 ;) bijna heel de ronde alleen in 1 tank gezeten. FTW
Waarom zou je die in de lucht laten, als de piloot jou er mee kan neerleggen?

Verwijderd

Vandaag lekker wat opnames gemaakt voor GoT bf3 the movie, tordat mn ouders begonnen te kloten en iedereen daarvan mee kon genieten, verder erg gezellig geweest op teamspeak, beetje klote enzo.
Jammer dat alex net niet recorde toen k van die buixen op een rijsende auto sprong en gelanceerd werd (mensen die er waren zullen t zich wel herinneren)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Phyxion schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:20:
[...]

Dat is onzin, ik heb al meerdere malen een email gehad van EA dat ze die persoon aan het onderzoeken zijn.
Onzin? Laat me jouw e-mail eens zien dan waarin je het resultaat van het onderzoek krijgt? Ohnee, je hebt niet gelezen... je krijgt een e-mail waarin staat dat ze je report hebben ontvangen en verder ivm. privacy geen updates kunnen sturen.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:08:
Vandaag lekker wat opnames gemaakt voor GoT bf3 the movie, tordat mn ouders begonnen te kloten en iedereen daarvan mee kon genieten, verder erg gezellig geweest op teamspeak, beetje klote enzo.
Jammer dat alex net niet recorde toen k van die buizen op een rijdende auto sprong en gelanceerd werd (mensen die er waren zullen t zich wel herinneren)
Je werd gelanceerd tegen die vrachtwagen aan waarna die ook nog eens ontplofte :p
Niiiice

• agoNITE
  • Laatst online: 13-11 18:39
Zitten soms wat **kels op de servers zeg, ik sta net te wachten op de Viper op Caspian. Iemand is me voor als pilot, prima ik als gunner. Daarna het verzoek om vriendelijk uit te stappen, vanuit het niets stond er opeens een maatje van de piloot :/

Ben nog even blijven zitten, maar het rondje was bijna voorbij en het hielp toch niet, Uit frustratie wat C4 richting Viper geworpen, mis, suicide. Snap dat mensen misschien graag samen vliegen, maar als dat niet kan, dikke pech toch?
agoNITE schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:24:
Zitten soms wat **kels op de servers zeg, ik sta net te wachten op de Viper op Caspian. Iemand is me voor als pilot, prima ik als gunner. Daarna het verzoek om vriendelijk uit te stappen, vanuit het niets stond er opeens een maatje van de piloot :/

Ben nog even blijven zitten, maar het rondje was bijna voorbij en het hielp toch niet, Uit frustratie wat C4 richting Viper geworpen, mis, suicide. Snap dat mensen misschien graag samen vliegen, maar als dat niet kan, dikke pech toch?
als het een andere squad is en het idee heb dat ze samen in 1 squad zitten ,dan wil ik er wel eens uitgaan.|
maar als een speler moeilijk gaat doen(door niet weg te vliegen of express te gaan crashen) dan plant ik C4 op de heli en als ze in moeilijkheden zitten of wanneer ze de kans hebben om mooie kills te maken, blaas ik mij C4 op en zie je de heli bijna altijd neerstoren (verdiende loon)

Vanmiddag werdt ik even stront ziek van die TDM spelers die dan Conquest gaan spelen.
als je niet van objectbase spelen houdt, speel dan een andere mode. Net zo goed dat ik geen Rush speel omdat er geen ruk aan is en nogal zuig in het arme van de RCONS.
oke ik heb dan ook alleen maar rush gespeeld op metro dat sowiso de mindere map is van BF3.

vandaag ook nog lvl 45 gehaald dus ben alle general unlocks vrij gespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 05-02-2012 21:34 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

tobitronics schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:11:
Ik heb even een vraagje. Soms word ik uit een server gegooid met de waarschijnlijk wel voor jullie bekende errors als 'disconnected from EA Online (1)' of 'Something went wrong' of 'connection lost with server'. Ik had dat net dus weer en net toen ik lekker 20 kills en 5 deaths had. Worden deze kills wel bewaard? Met andere woorden, wordt die Engineer XP wel bij mijn totale XP opgeteld, of gebeurt dat pas aan het einde van een match?
Als je niet rejoined worden je punten bewaard en krijg je ook gewoon een battleraport.
Maar bij een server crasht ben je de punten kwijt

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Net BF3 uitgespeeld. Wat ziet dit er toch asociaal vet uit! Speel 't op eyefinity, en wat een belevenis is dat zeg! Alsof je er echt middenin zit. Vooral die take-off scene op 't vliegdekschip is ziek gaaf!

Is de uitbreiding de moeite waard om te kopen?

Professioneel Heftruck Syndroom

• zwittrooper
NeFoRcE schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:48:
Net BF3 uitgespeeld. Wat ziet dit er toch asociaal vet uit! Speel 't op eyefinity, en wat een belevenis is dat zeg! Alsof je er echt middenin zit. Vooral die take-off scene op 't vliegdekschip is ziek gaaf!

Speel je ook multiplayer? Je hebt alleen wat aan de uitbreiding als je online speelt. Een paar coole maps + een paar nieuwe wapens.
NeFoRcE schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:48:

Als je MP speelt wel ja. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ah, ok, dus geen soort van 2e campaign?

Multiplayer doe ik wel eens ja, naja misschien dat ik de overweging nog eens ga nemen. Eerst maar eens wennen om een helicopter fatsoenlijkte besturen ^^, bruut spel, dat is zeker!

Professioneel Heftruck Syndroom

• zwittrooper
NeFoRcE schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:09:
Ah, ok, dus geen soort van 2e campaign?

Multiplayer doe ik wel eens ja, naja misschien dat ik de overweging nog eens ga nemen. Eerst maar eens wennen om een helicopter fatsoenlijkte besturen ^^, bruut spel, dat is zeker!
Nee. Alleen extra dingen in multiplayer.

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01

Suh dude

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-11 13:47
Haha geweldig spel, metro 64 q spam feest laatste roltrap omhoog meteen rechts het gangetje en teveel man voor je met gezicht naar voren toe, dus .... magazijn leeg nul misses gang leeg ;)

Verwijderd

Vraagje, als je eenmaal een wapen unlocked hebt, en je blijft een oudere gun gebruiken krijg je dan nog steeds wapen upgrades voor die nieuwe wapens of moet je er daadwerkelijk mee spelen? vind namelijk die standaard AK-74 zonder ironsights etc veel fijner spelen dan de unlocked wapens.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Upgrades unlock je per wapen, dus als jij alleen met de AK-74 speelt, unlock je alleen daarvoor upgrades en hebben je andere wapens nog geen enkele unlocks..
Unlock volgorde & items verschilt ook per wapen..
Inderdaad, unlocks gaan op basis van wapen. Echter als je toch de AK-74 fijn vind hoef je de rest toch niet te unlocken? Daarnaast is de AK-74 gewoon een slechte keuze om te gebruiken, geen goed wapen vergeleken met praktisch alle alternatieven. Je krijgt vrij snel de M416 en dat is zeker een beter wapen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
vinom schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:48:
Haha, nice. Ik heb die zin nog wel gelezen, maar het kwam niet door :P

EDIT; nee nog niet, dan zie ik nog steeds een hand :P
Hier hoe je het zou moeten doen...zelf (nog) niet geprobeerd of het werkt

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VOoQIrnPHHY]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:47
schelling schreef op maandag 06 februari 2012 @ 01:45:
[...]

Hier hoe je het zou moeten doen...zelf (nog) niet geprobeerd of het werkt

[video]
Ik zat toch wel ff met mn mond open te kijken wat er nou nodig is om een cinematic bf3 filmpje te maken :')

't Is ook niet makkelijk om een commandje toe te voegen heh dice, drawweapon 0 en drawhud 0 :D

ps, weer een nieuwe vid dit keer starring the L85A2: http://youtu.be/5waoI9_439Q

edit, dank u schelling. 'k ben niet zo thuis in dingetjes embedden op her forum hier :+

[ Voor 7% gewijzigd door kevz op 06-02-2012 01:57 ]

Mijn YouTube

• schelling
kevz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 01:51:
[...]
't Is ook niet makkelijk om een commandje toe te voegen heh dice, drawweapon 0 en drawhud 0 :D

fixed en idd, hoe moeilijk kan het zijn?! Geen Battlerecorder; daar zullen ze vast 'goede' redenen voor hebben, maar een beetje simpel command toevoegen en meedenken? Ho maar! Vervolgens wel van die contests uitschrijven en de community vragen om filmpjes te maken / gameplay op te nemen :+

edit: oehh..ninja-edit kevz, sneaky bastard :)

[ Voor 5% gewijzigd door schelling op 06-02-2012 02:12 ]

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 14:15

SG

SG surft naar info hardewaren

Ach wat een COD bash gezever.

Vroeger AA gespeeld en daar moest je een taak in een squad vervullen dus geen klasse keuze maar slot keuze. En dus beperking wat voor funtie je wilt gaan spelen.
Zo ook sniper van 1 tot max 2.
De teamkilling voor sniper rifle was iets dat regelmatig voor kwam.

In BF3 het TK voor voertuigen is ook schering en inslag.
En heli spand de kroon. Ook zelfs een keer bij spawn in jeep geTKed.

En dan dit in conqest win je niet door met heli te heersen maar vlaggen in te nemen.
Dus een team dat heerst in de lucht. Wint vaker niet dan wel.
Samen met die Heli spawn campers

Dienen het team ook maar amper.

Daarnaast COD heefd ook object based gameplay.

En voor de true lone wolf free for all.

Wat trek die ego trippers naar BF3 nou grote velden waar sniper rifle zin heefd in tegen stelling tot TDM en cod te kleine mappen.

Ook al is snipen in BF3 flink generfed.

Grote TDM mappen zou uitkomst zijn.
Conquest zonder vliegspul
TDM met ook MBt IFV

Wat mij opvald aan CoD meer game modes.

Wat het probleem is, dat naast objective heefd Conquest iets unieks het is groot en dat trek bepaalde non objective spelers. Omdat TDM ook klein is.

Geen alternatief voor snipende KD DM in team verband in groot veld.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• agoNITE
  • Laatst online: 13-11 18:39
Pykow schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:31:
[...]

als het een andere squad is en het idee heb dat ze samen in 1 squad zitten ,dan wil ik er wel eens uitgaan.|
maar als een speler moeilijk gaat doen(door niet weg te vliegen of express te gaan crashen) dan plant ik C4 op de heli en als ze in moeilijkheden zitten of wanneer ze de kans hebben om mooie kills te maken, blaas ik mij C4 op en zie je de heli bijna altijd neerstoren (verdiende loon)

Vanmiddag werdt ik even stront ziek van die TDM spelers die dan Conquest gaan spelen.
als je niet van objectbase spelen houdt, speel dan een andere mode. Net zo goed dat ik geen Rush speel omdat er geen ruk aan is en nogal zuig in het arme van de RCONS.
oke ik heb dan ook alleen maar rush gespeeld op metro dat sowiso de mindere map is van BF3.

vandaag ook nog lvl 45 gehaald dus ben alle general unlocks vrij gespeeld.
Dat was voor mij niet duidelijk te zien. Daarbij zit ik vaker bij iemand in een heli die niet in mijn squash zit, gewoon zonder gezeik!

Ook lvl 45 gehaald. Tot lvl 43 gekomen door 95% van de tijd engineer te spelen. Ga nu wat vaker voor support.

Verwijderd

SG schreef op maandag 06 februari 2012 @ 07:44:

Vroeger AA gespeeld en daar moest je een taak in een squad vervullen dus geen klasse keuze maar slot keuze. En dus beperking wat voor funtie je wilt gaan spelen.

En heli spand de kroon. Ook zelfs een keer bij spawn in jeep geTKed.

En dan dit in conqest win je niet door met heli te heersen maar vlaggen in te nemen.

Daarnaast COD heefd ook object based gameplay.

Wat trek die ego trippers naar BF3 nou grote velden waar sniper rifle zin heefd in tegen stelling tot TDM en cod te kleine mappen.

Ook al is snipen in BF3 flink generfed.

TDM met ook MBt IFV

Wat mij opvald aan CoD meer game modes.

Wat het probleem is, dat naast objective heefd Conquest iets unieks het is groot en dat trek bepaalde non objective spelers. Omdat TDM ook klein is.

Amen O-)

Weer al zo'n zinloze discussie, CoD en BF zijn twee verschillende soorten spellen, het ene is meer tactisch, het andere meer gericht op schoot'n run. Beide spelen hebben hiervan elementen, maar dat maakt ze noch niet direct directe concurenten van elkaar. Ik heb vrienden die liever CoD spelen, en ik speel dan weer liever BF3. Ik respecteer jouw mening voor 100%, hier en daar moet ik je ook gelijk geven, maar deze discussie is ontelbaar keren gevoerd en is tegenwoordig zinloos...

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-11 23:16

Dat ligt geheel aan je team, gisteren heerlijk rondgevlogen als gunner met een maatje van me als pilot en een ander in een jet.
We domineerde de lucht volledig, het team kon erg makkelijk de vlaggen cappen en behouden.
http://battlelog.battlefi...how/19956863/1/271446452/

Het verliezende team verliet uiteindelijk, vlak voor het einde van de map, de server.

(nog 92 punten te gaan en alles unlocked voor de Air Attack Helicopter.)

[ Voor 11% gewijzigd door mhoogendam op 06-02-2012 08:26 ]

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
mhoogendam schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:23:
[...]
Dat ligt geheel aan je team, gisteren heerlijk rondgevlogen als gunner met een maatje van me als pilot en een ander in een jet.
We domineerde de lucht volledig, het team kon erg makkelijk de vlaggen cappen en behouden.
maar dan moeten de andere teamleden WEL cappen, als die ook alleen maar wilen vliegen gebeurt er niet veel he ;)

Dat zie ik ook heel vaak gebeuren, ik vind het allemaal best, als je per se wilt vliegen en er zelfs TK's voor maakt doe vooral je best. Die conquest wins komen fijn mijn kant op want ik speel liever the objective.

Neemt niet weg dat goede air support onmisbaar is in sommige gevallen, maar ik zie ook wel eens servers met 8-8 man waar er 4 in aan het vliegen zijn, dan is het redelijk kansloos gezien de ground troops van het andere team alle caps doen.

Mijn rig

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
marko77 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:33:
[...]

maar dan moeten de andere teamleden WEL cappen, als die ook alleen maar wilen vliegen gebeurt er niet veel he ;)

Dat zie ik ook heel vaak gebeuren, ik vind het allemaal best, als je per se wilt vliegen en er zelfs TK's voor maakt doe vooral je best. Die conquest wins komen fijn mijn kant op want ik speel liever the objective.

Neemt niet weg dat goede air support onmisbaar is in sommige gevallen, maar ik zie ook wel eens servers met 8-8 man waar er 4 in aan het vliegen zijn, dan is het redelijk kansloos gezien de ground troops van het andere team alle caps doen.
Ik cap ook gewoon vlaggen met me heli, goed uitkijken voor tanks. :+

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Vroeger AA gespeeld en daar moest je een taak in een squad vervullen dus geen klasse keuze maar slot keuze. En dus beperking wat voor functie je wilt gaan spelen.
En heli spant de kroon. Ook zelfs een keer bij spawn in jeep geTKed.
Daarnaast COD heeft ook object based gameplay.
Wat trekt die ego trippers naar BF3 nou grote velden waar sniper rifle zin heeft in tegen stelling tot TDM en cod te kleine mappen.
Ook al is snipen in BF3 flink generft.
TDM met ook MBt IFV
Wat mij opvalt aan CoD meer game modes.
Wat het probleem is, dat naast objective heeft Conquest iets unieks het is groot en dat trek bepaalde non objective spelers. Omdat TDM ook klein is.
Het ging de laatste tijd juist zo goed zonder COD bashing....

Een heersende chopper geeft JUIST de doorslag bij CQ. Je kan naar vlaggen vliegen die worden overgenomen en alles en iedereen totaal onschadelijk maken.

Het zijn juist de grote mappen die BF maken tot wat het is. Niet lineair altijd naar dezelfde punten lopen of dezelfde rondes rennen. Zelf kiezen hoe je gaat. Heel dat TDM had er voor mij echt niet in gehoeven. Heeft totaal niks met het BF-idee te maken.

Met CQ win je alleen door vlaggen te cappen. Laat die snipers lekker liggen op hun heuvel, je wint er de match niet door. Ik speel nooit op servers waar friendly fire aanstaat. Al is het alleen maar voor de mensen die een TK maken om in een bepaald voertuig te zitten. Of malloten die zonder te kijken in jou line of fire gaan lopen. Of mensen die gericht een granaten spam gaan doen terwijl je al bij de betreffende vlag zit!

Verder snap ik weinig van je post om eerlijk te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-02-2012 10:37 ]

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:08:
Jammer dat alex net niet recorde toen k van die buixen op een rijsende auto sprong en gelanceerd werd (mensen die er waren zullen t zich wel herinneren)
Inderdaad Tommieboy,... we konden meegenieten met je discussie met je ouders... _O- een van de nadelen van Teamspeak zeg maar!!!!

Ik denk dat we die "launch" nog wel een keer kunnen reproduceren.. jammer dat die actie niet in de film past. Overigens zijn de opnames voor "GoTBF3 The Movie" afgerond!!!! Er staat ruim honderd GB aan clips op mijn harde schijf! Nu nog wat monteren de komende week en klaar... Mooi om te zien dat er in totaal een man of 25 hebben meegwerkt aan de film.

Heb me overigens suf gezocht naar mogelijkheden om 'cinematic' te filmen (PDW-R truc en consolecommands ken ik). Ik was de instructie met die ammopacks niet tegengekomen!!!! Had ik wel kunnen gebruiken :( :X :( :X

Nah, ja... voor de volgende film dan maar. Deze "GoTBF3 The Movie" is een vrije interpretatie van een beroemde scene uit een beroemde film....

Als iemand suggesties (plot!) heeft voor GoTBF3 The Movie II, dan houd ik me aanbevolen.

YouTube: GoT BF3 The Movie

• schelling
DirtySanchez schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Nah, ja... voor de volgende film dan maar. Deze "GoTBF3 The Movie" is een vrije interpretatie van een beroemde scene uit een beroemde film....

Als iemand suggesties (plot!) heeft voor GoTBF3 The Movie II, dan houd ik me aanbevolen.
Ik weet zo niet welke scene je hebt gefilmd maar wat dacht je van een 'reconstructie' van de uitschakeling van Osama Bin Laden?? :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zsLvix8a4IU]

vraag me af of deze thread nu automatisch geflagd is door de AIVD /aluhoedje

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 11:24
Ik merk juist dat de heli pilots die focussen op andere heli/jets veel minder effect, en punten, hebben op de match. Voor mij als pilot ligt de prioriteit altijd op ground troops afmaken.

Ook advies voor gunners neem aub gewoon thermal + tv. Ik heb liever dat je snel de aa kan spotten dan die extra flare waar ik toch geen rekening mee kan houden zonder voice chat.

Instagram

• StealthyPeanut
Ik had Thermal, maar als ik samen op TS zit en we gaan in de chopper kies ik altijd voor extra flares en de piloot voor ECM. Mooie combinatie :).

Maar zonder TS is dat kansloos idd.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Helemaal mee eens; gunner flares hebben alleen nut bij goede communicatie

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:19
Als beide flares gebruiken, zit er dan een kortere laadtijd tussen?

It's me

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Nope je kan de flares gebruiken wanneer je wilt:)

• mhoogendam
Eikkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:21:
Als beide flares gebruiken, zit er dan een kortere laadtijd tussen?
Ieder heeft zijn eigen flares en daardoor ieder zijn eigen reload tijden.
Het lastige is de communicatie: wie released zijn flares als eerste en wanneer.

• Eikkie
Ok ik zit vaak met een TS-maatje in de heli/tank, communicatie moet geen probleem zijn.. Ecm+flares is dan nog mooier natuurlijk.. Die houden soms nog Javelins tegen.

It's me

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024

klopt helemaal daarvoor zou een headset wel handig zijn:)

• Eikkie
Communicatie in het heetst van de strijd is ook nog wel is lastig. @%$%#$@ "Jij zou toch flares doen!!"@
"Maar dat deed ik!@@@"

....."Oh soflam+javlin".....

It's me

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
jeffreypieksma schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:28:

klopt helemaal daarvoor zou een headset wel handig zijn:)
Is toch simpel, ik speel de laatste tijd altijd in de heli als pilot en soms als gunner. Het is gewoon een regel dat de pilot altijd als eerste zijn flares/ECM doet en dan pas de gunner. Je kan het trouwens ook gewoon zien/horen of de pilot of gunner dat doet.

Ik moet toegeven in de hitte van de strijd is het niet altijd even goed hoorbaar!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-11 13:50
Ik kom de laatste tijd wel heel veel cheaters tegen. Ik report ze allemaal. Vorige week minstens 5 reports.
Rogalik_3071's is een van die losers. Ik heb net zijn profiel opgezocht en tot mijn verbazing heeft Dice nog niet ingegrepen.
Hier een paar battle reports van afgelopen dagen: 146-6 153-2 en 123-4.

• Petertje750
Gents quick vraagje over teamspeak,
Als je joined met teamspeak op gotbf3 dan kom je in de lobby, hoe zorg je dat als je b.v. op gotbf3#4 wil gaan spelen dat teamspeak naar het juiste kanaal en team 1/2 switched?

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-11 09:10
Nou, spannende week voor BF3 DLC liefhebbers. Tijdens de EA Investor Conference is geroepen dat er deze week een announcement voor DLC komt. Hopelijk zal deze dan ook spoedig gereleased worden. Wat mij betreft samen met de major patch die een hoop problemen oplost, als het goed is. Ben in ieder geval wel klaar voor wat nieuwe mappen!

• mhoogendam
Petertje750 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:07:
Gents quick vraagje over teamspeak,
Als je joined met teamspeak op gotbf3 dan kom je in de lobby, hoe zorg je dat als je b.v. op gotbf3#4 wil gaan spelen dat teamspeak naar het juiste kanaal en team 1/2 switched?
Volgens mij hoef je alleen maar naar de betreffende server kanaal te gaan en word je vanzelf geswitched naar Team1 of Team2.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zerosum schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:28:
Nou, spannende week voor BF3 DLC liefhebbers. Tijdens de EA Investor Conference is geroepen dat er deze week een announcement voor DLC komt. Hopelijk zal deze dan ook spoedig gereleased worden. Wat mij betreft samen met de major patch die een hoop problemen oplost, als het goed is. Ben in ieder geval wel klaar voor wat nieuwe mappen!
Amen to that! Die patch mag van mij wel een keer komen, voor m'n gevoel is er al een tijdje geen zak verandert. Nieuwe DLC is ook zeer welkom. Doe mij maar wat sneeuwmaps! A la Bad Company 2 (en begin nou niet dat BC2 heel anders is etcetera, just sayin' :+ )

Enfin, aan de andere kant werkt het bij mij wel nagenoeg vlekkeloos. De problemen die ik heb zijn niet zorgwekkend oid. Dus we gaan maar weer verder met alles unlocken O+

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:42:
Is toch simpel, ik speel de laatste tijd altijd in de heli als pilot en soms als gunner. Het is gewoon een regel dat de pilot altijd als eerste zijn flares/ECM doet en dan pas de gunner. Je kan het trouwens ook gewoon zien/horen of de pilot of gunner dat doet.
Dat is ook wat ik altijd probeer als ik bij een onbekende piloot zit. Echt helemaal lekker zal het nooit werken, maar een enkele keer bespaart het je toch een hit. Als ik zelf een onbekende gunner heb, zie ik vrijwel nooit dat er flares gebruikt worden. Kan zijn dat ik net de verkeerde pak, maar de meesten hebben iets anders/helemaal niets.

Als ik samenwerk heb ik als piloot ECM en heeft m'n gunner flares. Zodra er een missle achter ons aan zit weet de gunner dus altijd dat hij z'n flares moet gebruiken. Het is mijn taak om te zorgen dat dat zo min mogelijk gebeurt, dmv manoeuvres en de ECM. Via voicechat is dual-flares trouwens ook geen probleem, maar dit hebben we geswitched toen de soflam+jav wat populairder werd.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:42:
[...]

Ik moet toegeven in de hitte van de strijd is het niet altijd even goed hoorbaar!
In de praktijk is dit echt een rampenslag want veel mensen kennen die "regel" niet, hele hordes mensen flaren al als er bijna een lock is (zodat ze vervolgens geheid die raket op hun dop krijgen) en ECM is helemaal slecht te horen, if at all. En dan ben je als gunner als het goed is ook nog eens druk bezig met punten verzamelen.
Zoals wij vliegen is de piloot verantwoordelijk voor het in leven blijven en de gunner voor het doodmaken van dingen op de grond plus spotten voor de ondersteunende voetgangers namelijk; hij kan zich daardoor in mijn ervaring niet concentreren op wanneer wie flaren moet.

Dit werkt alleen goed als ik met m'n vaste vliegkameraad werk, meestal vliegt hij en gun ik (andersom kan ook) en is het eenvoudig: als de pilloot zegt "flare" dan flaret de gunner en anders wordt er niet geflared.
dit werkt vooral goed om snel een gebied in te scheuren, even snel grof uit te pakken met raketten guns en meer raketten en nog wat guns, en dan als de sodemieter terug buiten de kaart vliegen om te wachten tot de flares het weer doen, en de heli terug op 100% is. En dan terug de hotspot in, pantserdoelen lek schieten en zoveel mogelijk spotten en weer eruit.

Als je echter met een blauw kereltje in je heli zit dan werkt het allemaal niet, want dan wordt er niet goed gecoördineerd geflared en vang je veel te veel raketten waardoor de cyclus "invliegen, relschoppen, vluchten voor iedereen doorheeft dat er op luchtdoelen geschoten moet worden" vervangen wordt door de cyclus "invliegen, twee kills maken, zachtjes op de grond regenen, respawnen". Of hij gaat wildenthousiast van grote afstand al op mensen en voertuigen schieten zodat de hele wereld doorheeft waar je bent en wat je komt doen en je ineens in plaats van wat wakkere tankgunners en eventueel een engineer met Igla ook last krijgt van recon die een SOFLAM jouw richting op draaien en de bijbehorende guided shells, Javelins en overige ellende. En je ondersteunende infantry is zinloos want geloof nou niet dat je gunner gaat zitten spotten.
En áls je wonder boven wonder al terug komt uit de hotspot en je kwakkelende kist aan de grond zet om hem op te lappen vliegt hij weg zodra je op 100% bent en sta je daar in je eentje, a million miles from anywhere. }:|
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:34:
[...]
Dat is ook wat ik altijd probeer als ik bij een onbekende piloot zit. Echt helemaal lekker zal het nooit werken, maar een enkele keer bespaart het je toch een hit. Als ik zelf een onbekende gunner heb, zie ik vrijwel nooit dat er flares gebruikt worden. Kan zijn dat ik net de verkeerde pak, maar de meesten hebben iets anders/helemaal niets.
Zoom optics zit daar inderdaad, en veel mensen schijnen te denken dat dat kanon een sniperrifle is. Terwijl onze tactiek juist is dat als je zou moeten inzoomen om te kunnen mikken, je moet wachten tot je dichterbij bent (of liberaal sproeien, als het écht persé dood moet).
Als ik samenwerk heb ik als piloot ECM en heeft m'n gunner flares. Zodra er een missle achter ons aan zit weet de gunner dus altijd dat hij z'n flares moet gebruiken. Het is mijn taak om te zorgen dat dat zo min mogelijk gebeurt, dmv manoeuvres en de ECM. Via voicechat is dual-flares trouwens ook geen probleem, maar dit hebben we geswitched toen de soflam+jav wat populairder werd.
ECM + flares werkt wel het lekkerst op zich, maar ik heb de ECM nog niet vrij, dus als ik vlieg doen we dual flares. Als ik gun wordt sowieso ook van de piloot verwacht dat ie iets roept over flares - het alternatief is namelijk "uitstappen!" - dan is het een javelin.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 13:44 ]

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-11 12:22

Stronkie

Where wind is Trouble

De download content.. is.. SpecOps... :) Zal me niets verbazen. Meeste equipment zit er al in. Ben al zat dingen tegengekomen in de SP die nog niet in MP zitten.. Wel goedkoop. .Maarja.. Bij de uitgave van de bf2 vanilla zaten ook al de Grapling hooks /Nighvision etc ook al in de code.. Alleen nog niet geactiveerd.

Verwijderd

http://www.telegraaf.nl/s/11454684

dan moet je GEEN vriendin nemen he :+ >:)

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Stronkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:41:
De download content.. is.. SpecOps... :) Zal me niets verbazen. Meeste equipment zit er al in. Ben al zat dingen tegengekomen in de SP die nog niet in MP zitten.. Wel goedkoop. .Maarja.. Bij de uitgave van de bf2 vanilla zaten ook al de Grapling hooks /Nighvision etc ook al in de code.. Alleen nog niet geactiveerd.
Waarschijnlijk dogtags ook... Zijn zo al te koop bij de PSN.
Btw die specops kit kon je toch unlocken? Of is die anders?
Haha, Shit gamers say to their girlfriends, had ik gisteren ook gezien op tubes zelf :D

Fus Ro dah! -> toen lag ik strijk _O-
zal even embedden ;)

Wel beetje off topic?

[ Voor 28% gewijzigd door Fantasma op 06-02-2012 14:36 ]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20

StrongArmLance

Endless flow

Fantasma schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:55:
[...]

[...]

Shit gamers say to their girlfriends :D

Had ik gisteren ook gezien op tubes zelf :D

zal even embedden ;)

[video]
Whahaha :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-11 15:57
Man man man wat een **** domme spelers soms.
Had net 2x op Noshar Canals rush dat een of andere malloot de heli vernield.
De eerste keer zat ik in het verdedigende team.
Een enemy die in een Little Bird zat werd er uitgeschoten waarna ik de heli overnam om m te repairen.
Iemand ging bij mij in de heli zitten en toen ik m ging repairen vloog hij snel weg waarna hij crashte.
2e keer zat ik in het aanvallende team en weer toen ik wou repairen werd mn heli gejat waarna ik doodging in het grijze gebied...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Doe ik quick match, kom ik in deze server: http://battlelog.battlefi...ards-64-CQ-Metro-Only-CH/

Te trots om te stoppen, wie komt me gezelschap houden?

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met TS? Bij mij is het iedere keer dat de hele pc vastloopt. Ctrl-Alt-Del doet het niet, het enige wat dan nog werkt is reset. Gister is me dit 2x overkomen toen ik op de drl-server zat. Schijnbaar is het een bekend probleem. Veroorzaakt door de on-board geluidschip (Realtek). BF3 + TS + Realtek = crash |:(

Misschien moet ik maar eens gaan uitkijken naar een headset met eigen geluidskaart.

• StealthyPeanut
nukom schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:30:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met TS? Bij mij is het iedere keer dat de hele pc vastloopt. Ctrl-Alt-Del doet het niet, het enige wat dan nog werkt is reset. Gister is me dit 2x overkomen toen ik op de drl-server zat. Schijnbaar is het een bekend probleem. Veroorzaakt door de on-board geluidschip (Realtek). BF3 + TS + Realtek = crash |:(

Misschien moet ik maar eens gaan uitkijken naar een headset met eigen geluidskaart.
Was gisteren wel klote idd. Ik heb wel 5 keer "player has left the server" gehoord. Totdat 3rzr gewoon maar niet meer terug kwam op onze TS server :o.

Begrijpelijk hoor :).

• Petertje750
Zelfde probleem gehad asus moederbord en realtek troep, nu met een corsair 1500 usb ding geen problemen meer gehad met vastlopers.
En bijkomend voordeel Corsair headset 7.1 dus hoor rondom alles en kan denk ik op 20-30 graden bepalen waar iets vandaan komt.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

nukom schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:30:

Ik heb nog geen problemen gehad met m'n realtek kaartje.
Oh blijkbaar BF3+TS+Realtek = Crash: ik gebruik niet echt teamspeak heb het al wel eens opstaan tijdens bf3 maar nooit crash gehad

[ Voor 10% gewijzigd door Fantasma op 06-02-2012 16:00 ]

• nukom
@Fantasma
Het komt ook alleen maar voor bij on-board geluid. Ik maak er gebruik van omdat mijn andere geluidskaart (m-audio) geen mic doet zonder voorversterker.

@Peterje750
Die corsair ben ik idd eens aan het bekijken. Lijkt me wel een goede optie.

@Loonens
Naast het gedoe met TS werd ik ook telkens van de server gekicked. PB, EA offline, server disconnect, alles meldingen zijn voorbij gekomen. Bij sommige servers moet ik wel 5x joinen voordat ik kan spelen. Helaas heb ik dat ook iedere keer op DRL. Jammer, want ik vind dat Rush toch wel leuk voor de afwisseling.

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11 15:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

nukom schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:35:
@Fantasma
Het komt ook alleen maar voor bij on-board geluid. Ik maak er gebruik van omdat mijn andere geluidskaart (m-audio) geen mic doet zonder voorversterker.

@Peterje750
Die corsair ben ik idd eens aan het bekijken. Lijkt me wel een goede optie.

@Loonens
Naast het gedoe met TS werd ik ook telkens van de server gekicked. PB, EA offline, server disconnect, alles meldingen zijn voorbij gekomen. Bij sommige servers moet ik wel 5x joinen voordat ik kan spelen. Helaas heb ik dat ook iedere keer op DRL. Jammer, want ik vind dat Rush toch wel leuk voor de afwisseling.
Is dit echt alleen in combinatie met het programma TeamSpeak? Ik heb namelijk een neefje die het spel ook bijna nooit kan spelen, heeft een oude Realtek gebruikdskaart (onboard) en verder een schone windows 7 installatie (natuurlijk wel drivers geinstalleerd) en daarnaast ook upnp uitgezet op zijn router (zorgde ook al voor problemen).

• nukom
Ik draai Win7 64 en heb nog niet eerder meegemaakt dat het hele systeem freezed. Bij mij is het echt alleen wanneer ik in BF3 zit met TS. Alles lijkt goed te functioneren en na verloop van tijd hangt alles in één keer vast.

Zonder TS komt dit niet voor.

• AdmiralSnipe
Dacht dat ik op het Battlefield 3 - Problemen topic beland was, maar dat is niet zo. :+

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-11 12:22

Stronkie

Where wind is Trouble

Fantasma schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:55:
[...]

[...]

Haha, Shit gamers say to their girlfriends, had ik gisteren ook gezien op tubes zelf :D

zal even embedden ;)

[video]

Wel beetje off topic?
Eigenlijk wat ik op doelde is dat de "geweldige" nieuwe download content allang all in het spel zit. Maar alleen dus nog niet geactiveerd.

En met specal ops doel ik op de eerste uitbreiding van bf2. BF2: Special Forces. Hierin werden dus " nieuwe" dingen geintrodiceerd (nigh vision , sliding rope , grapling hook en flash bangs.) deze dingen waren allemaal al gespot door de modders destijds. Enige wat we downloaden (denk ik ) zijn de nieuwe mappen.. Maargoed.. Kijken we naar BFBC2 dan waren vele "DLC" 's alleen aangepaste mappen (nieuwe mode's op bestaande mappen). Ach ja met Dice weet je niet zo. We gaan het allemaal wel zien.

Ow als mensen nog de 5 sqdm zoeken.. PM me effe. Ik beheer een server en wil best als er genoeg animo is , de server op 2 kills only zetten. Ik hoor het wel

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

HELL YEAH!!11!!!!!

Nu ook MVP 1, super lekker rondje rush met me M416!
http://battlelog.battlefi...how/20057199/1/352330830/

Dit is tot nu toe m'n lekkerste potje ooit!

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:14:
HELL YEAH!!11!!!!!

Not bad, not bad at all. ;)

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Stronkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:53:
[...]

Eigenlijk wat ik op doelde is dat de "geweldige" nieuwe download content allang all in het spel zit. Maar alleen dus nog niet geactiveerd.
ah ok :$
HELL YEAH!!11!!!!!

kan aan mij liggen maar ik zie conquest?

[ Voor 64% gewijzigd door Fantasma op 06-02-2012 19:18 ]

• AdmiralSnipe
Had al een paar weken geen rush meer gedaan dus vandaag maar weer eens even rush gespeeld.
Had een ronde op Caspian Border gefrapped (film eigenlijk nooit), dacht kan m wel even uploaden naar Youtube.
Filmpje is 1.5 Gig en zit nu na ongeveer 3 uur op 37%. |:(
Jeuj voor mijn snelle internet (8Mbps) :F

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

@Fantasma:

You're right, my bad!
Bedoelde dus CQ!

---RAWE CEEK!!!---

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

AdmiralSnipe schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:49:
Had al een paar weken geen rush meer gedaan dus vandaag maar weer eens even rush gespeeld.
Had een ronde op Caspian Border gefrapped (film eigenlijk nooit), dacht kan m wel even uploaden naar Youtube.
Filmpje is 1.5 Gig en zit nu na ongeveer 3 uur op 37%. |:(
Jeuj voor mijn snelle internet (8MBPS) :F
haha had paar dagen geleden ook rondje gefilmd en ge-upload :D
weet niet hoe groot mijn filmpje was maar ik heb maar 1,25 Mbps upload. ;)
Duurde ook al lang :D

• AdmiralSnipe
Fantasma schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:52:
[...]

haha had paar dagen geleden ook rondje gefilmd en ge-upload :D
weet niet hoe groot mijn filmpje was maar ik heb maar 1,25 Mbps upload. ;)
Duurde ook al lang :D
Haha, klote is dat he :P
Ik weet trouwens niet eens wat mijn upload snelheid is, die ligt misschien nog wel lager dan bij jou.
Weet zo ook niet waar je dat kan vinden.
8Mbps is volgens mij totaal van download en upload ofzo (verdiep me niet echt in dat soort dingen).

~edit: heb jou Sharqi video trouwens ook gezien, die was toch wel wat langer dan die van mij.
Heb een hele rush ronde op Caspian Border die ongeveer 9 minuten duurt.
Zal wel ff een link plaatsen als ie erop staat (als... :| ).

[ Voor 17% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-02-2012 21:02 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

AdmiralSnipe schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:56:
[...]

Haha, klote is dat he :P
Ik weet trouwens niet eens wat mijn upload snelheid is, die ligt misschien nog wel lager dan bij jou.
Weet zo ook niet waar je dat kan vinden.
8Mbps is volgens mij totaal van download en upload ofzo (verdiep me niet echt in dat soort dingen).
Had het ook net opgezocht hoor. Das m'n max voor mijn abbo bij de provider. :D
Geef maar linkje als hij is geupload! Zal ik wel eens kijken!

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
smoothz schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:46:
[...]

Meerdere malen cheaters gerapporteerd, email gehad van EA dat ze het gingen onderzoeken, maar vervolgens gebeurt er niks met die gasten die gaan gewoon vrolijk verder zoals deze idioot http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/jackrabbit302/
Ze worden misschien niet allemaal gewist maar een aantal toch wel.
Reconbabe bv:
Phyxion schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:15:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/_-ReconBabe-_/

Kan iedereen even reporten? Hij killde met de huey iedereen in 1 seconde :F
Staat nu "netjes" op nul :D
Van 4 anderen die ik heb gereported staan er 2 op nul.

Sowieso heb ik het idee dat er minder charters zijn dan pakweg, 3 weken geleden.
Kom ze in elk geval een stuk minder tegen.

• AdmiralSnipe
Upload m morgen wel, heb hoofdpijn dus ga proberen voor de verandering voor half 2 proberen te slapen.
Als de uploadsnelheid zo doorgaat is 't uploaden misschien om 1 of 2 uur 's nachts klaar en aangezien ik felle blauwe LEDlampdingen in mn pc heb die ik niet uit kan zetten (thnx Acer... :X ) staak ik mijn actie voor vandaag. :O

~edit: Firefox crashte net, als dat maar niet gebeurt wanneer ik mn vid. upload, heb ik in het verleden ook wel eens gehad: was bijna de hele dag bezig met het uploaden van een video, viel het internet uit of crashte de browser bij ongeveer 80%... |:(

[ Voor 27% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-02-2012 21:25 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

HELL YEAH!!11!!!!!

lekker! Je bent sws vooruitgegaan, je hebt eerder links gepost, maar er zit een stijgende lijn in! :)
Serieus mooi.
Voeg me toe: westernavenger

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

kristan schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:26:
[...]

lekker! Je bent sws vooruitgegaan, je hebt eerder links gepost, maar er zit een stijgende lijn in! :)
Serieus mooi.
Voeg me toe: westernavenger
Done!

Nu moet ik binnenkort toch maar is B2K gaan kopen, begin de Vanilla maps al aardig uit me hoofd te kennen.

---RAWE CEEK!!!---

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

3 tegen 3 kan best spannend zijn :) Met 200 tickets achter staan en dan toch nog met 16 tickets verschil winnen :)

http://battlelog.battlefi...how/20076085/1/247345849/

En die PP-19 is een lekker wapen als engineer zijnde. Doet me een beetje denken aan de AK74u in COD4

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Gisteren zat er een kerel op Kharg Island met 64 man, plots schoot hij iedereen dood vanuit RU base, zelf mensen in de heli's, jets en op de grond shoot hij in 1 keer neer. Wat nog gekker is dat hij vanuit RU base dus schiet en dus over die berg op het USA vliegdekschip iedereen raakte

Gevolg was dus dat de server in 1, 2, 3 leeg was op een paar na, waaronder ik
Hij switchte van team en zat plots met mij als gunner in een heli

Ik wat ragen enzo, uiteindelijk elke keer express met mijn heli neergestort

Hij voegt me toe, en dan begin ik wat melig te doen om info van hem te krijgen

Hier een gesprek van op Battlelog
(jackrabbit302 = cheater deluxe)
why hello faggot
You21:59
hello
i ignored your invite
jackrabbit30221:59
ur are a faggot bitch u know that
but i accept it anyway
haha yes
offcourse
you cheat
ok, that you cheat
use wallhack
i am going to follow u everywhere
dont let people know
kill u over and over and over and over
why
jackrabbit30222:00
because i can
You22:00
ok use wallhack but cmon you fucking doing everybody headshots from 1000meter
wtf
i used to cheat in cs 1.6 also
but i could do that for years
you are going to play bf3 DAYS
everybody knows
everybody reports
can you tell me what app your using?
plz?
OR I KILL YOU
^^
jackrabbit30222:01
ha ha u kill me funny we will see who kills who
You22:02
lol
can you plz explain me what hack you used?K
i search google
but everything that could works
you need to pay for it
plz
give me your fucking knowledge
or ill hack and erase your pc
lol
jackrabbit30222:03
i wanna see u try to erase or hack my pc go ahead and try!
do it fucker
You22:04
cmon
please tell me how
jackrabbit30222:04
hack my pc
make your own hack its the best way
i cant script
u have to know how to program
oh
i work in ICT
well that sucks
but i cant program
too bad for u then
i do network stuff
like HACKING
and stealing your hack lol
no just kidding
can you play real?
do you have real skills?
or do you always need hack
i use hacks in skyrim and GTA yes
jackrabbit30222:06
yes i have real skills with another account
You22:06
but not always!!!
good 4 you
mkorte82 is my other account
ok
it is 100% legit
did you rlly made your own hack?
seems very difficult
i just like to make people rage sometimes i think it is funny
You22:07
lol
yeah i understand that
it's just
EA can remove your account tomorrow or next year...
i'm sure people reported you
so waste of money
i payed 50€ for this game
jackrabbit30222:07
yes but i have a way around if ea bans me
You22:07
not to loose it
wanna share or try your hack with me?
jackrabbit30222:08
i just contact ea via live chat and ask for a refund
You22:08
LOLZ
then i just rebuy the game
You22:08
you got serious balls
with a new account
lol
You22:09
can you push me in the right direction for some working hacks?
undetected offcourse
jackrabbit30222:09
there are no free hacks they are all paid hacks and to make a free one u have to know how to code
i had my buddy help me code this one

I will not give it out
sorry man
You22:10
ok np
it's cool anyway you can script your own shit
jackrabbit30222:12
just got banned
Dus het ziet er naar uit dat BF3 enorm slecht beveiligd is en dat wie dan ook zomaar een scriptje kan in elkaar knutselen??

• Petertje750
Haha mooi verhaal van die cheater :)
19 uur gespeeld en 19000 kills is uhm elke 3 seconden een kill,
Gloeiende gloeiende ..... 2012 en EA kan niet een stored procedure in hun database bouwen die dit soort cheaters er uit filtert en DIRECT banned.

En jackrabbit is lid van SKYTEC NETGAMEX en de leader van die club heeft de volgende tekst staan in z'n presentation "Ich hasse Cheater und die die im Spiel bescheissen!" _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Petertje750 op 06-02-2012 22:39 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.