• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
en hij doet t!!!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het was vanavond inderdaad niet normaal. Ik heb in 1 server normaal kunnen spelen en dat was jammer genoeg een server waar een speler zich aan het uitleven was met een aimbot. :{

Daar weer weggegaan en toen kon ik geen nieuw spel meer starten (Origin crashes, spel crashes en de disconnects). Toen was ik er klaar mee en ben Black Ops gaan spelen en dat was heel verfrissend moet ik toegeven. :)

Volgende keer beter.

Krankzinnige muziek vind je hier.

TheJason schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:32:
En ik maar heel windows opnieuw installeren om er achter te komen dat iedereen problemen had |:( |:( |:(
Overdrijven is ook een kunst. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb de hele avond nergens last van gehad.

Welke is beter AEK-971 of F2000?

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:39:
Heb de hele avond nergens last van gehad.

Welke is beter AEK-971 of F2000?
M16A3. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die heb ik nog niet :P

---RAWE CEEK!!!---

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:40
uhhh denk et wel, is et eerste wapen dat je krijgt ;)

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Anders M416.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

LOL, heb ik wel, alleen de eerste paar uur mee gespeeld.
M416 heb ik al een tijd mee gespeeld, ben nu bezig met de AEK, en heb net de F2000 unlocked.
Vroeg me af of het een verbetering is als ik die pak.

---RAWE CEEK!!!---

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-11 12:32
Hoi vraagje,

Is de Famas de beste Medic wapen?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:30
nope, m16a3

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is dit al bekend?
http://www.computerandvid...eld-subscription-inbound/

Mogelijk in de toekomst een zelfde service zoals CoD Elite, maar dan van EA voor hun grootste titels zoals Battlefield.

Ik ben er niet blij mee, want hiermee ga je uiteindelijk dubbel voor betalen. Spel en abonnement.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 20:14

JK

Maar in combinatie met suppressor en foregrip wel ietwat overpowered (de Famas).
Volgens mij gaan ze 'm nerfen toch?

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:21
Gelukkig zijn de Origin problemen voor de verandering eens aan me voorbij gegaan. Ik heb weer een probleem van een andere orde: BF3.exe has stopped working. Het is ook altijd wat.

• haarbal
JK schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:41:
[...]

Maar in combinatie met suppressor en foregrip wel ietwat overpowered (de Famas).
Volgens mij gaan ze 'm nerfen toch?
ze gaan attachments aanpassen, zal wel niet in het voordeel van de famas zijn. Heel dichtbij is de famas beter door de hoge rate of fire. Op een kleine afstand is de m16a3 al beter.

dichtbij is de aek ook goed, zit tussen de m16 en de famas in.

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11 09:08
Als een echte newbie te keer gegaan op de GoT server en ik heb nog een hoop te leren. Zeker van het vliegen! Megadoom, sorry van tegen je aan vliegen :)

Maar wat een spel zeg, erg tof!

Onder de grote rots, naast die kleine

• Dwarrelegel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-11 12:28
Ik probeer het nog eens: iemand zin om een nachtelijk potje coop te doen? Als je zin hebt: Dwarrelegels is me username.

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 08:34
Richard P schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:48:
Gelukkig zijn de Origin problemen voor de verandering eens aan me voorbij gegaan. Ik heb weer een probleem van een andere orde: BF3.exe has stopped working. Het is ook altijd wat.
Zojuist precies dezelfde error. Is ff geleden dat ik deze had.

• Richard P
wouzer1977 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 01:02:
[...]

Zojuist precies dezelfde error. Is ff geleden dat ik deze had.
Hoop voor je dat het daarbij blijft, zwaar irritant. Ik probeer het nog één keer, anders ga ik film kijken. Succes.
NoFearCreations schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:58:
LOL, heb ik wel, alleen de eerste paar uur mee gespeeld.
M416 heb ik al een tijd mee gespeeld, ben nu bezig met de AEK, en heb net de F2000 unlocked.
Vroeg me af of het een verbetering is als ik die pak.
Zowel de AEK als de F2000 zijn wel lekker in close range maar waardeloos op 15 meter en verder door de recoil. (F2000 wel wat verder maat niet al te ver) Ik zou gewoon de M416 gebruiken voor de russen de M16A3 voor de Amerikanen. ;)

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 03:04:
[...]

Zowel de AEK als de F2000 zijn wel lekker in close range maar waardeloos op 15 meter en verder door de recoil. (F2000 wel wat verder maat niet al te ver) Ik zou gewoon de M416 gebruiken voor de russen de M16A3 voor de Amerikanen. ;)
Dit dus, AEK is best wel nice up close, f2000 heb ik zelf opgegeven na de nerf. Waar ik nu vooral mee speel is de L85A2, lekker midrange wapen vind ik dat :)

ps, 'k heb wat zitten recorden en een Metro SKS+G18 filmpje gemaakt :P

YouTube: Battlefield 3 SKS + G18 on Metro

Mijn YouTube

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-11 13:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Op lange afstand is de AN94 de meest dodelijke AR terwijl de AEK971 dat op de korte afstand is, allround vind ik de M16A3 en L85A2 het beste.

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 20:35
over l85a2 gesproken had gisteravond een gejat van iemand.
1 ik jat het wapen maak 3 kills
2 ik wordt gekild door de vorige eigenaar van het wapen
3 revive
4 ik schiet vorige eigenaar neer met zijn wapen.
5 hij schiet mij na paar minuten zoeken neer.
6 revive
7 ik kill hem weer
-_-

het is kl0te weer hier in n-h de leidingen voor water in ons huis (waren) zijn bevroren

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Was triestig gisteren, GoT servers maar 6 man (00h24) en globaal ook, rush met 2 is niet echt leuk

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:57:

Nou daar gaan we.
Ten eerste een bescheiden applausje omdat je daadwerkelijk iets spot. :P
Ik doe m'n best ;), het is niet echt veel moeite en je kan er puntjes voor krijgen! :D
Dan voor de kritiek:
-Als een sniper of wie dan ook het vuur op je opent ga dan niet lopen kijken waar die zit door rechtovereind in het midden van een parkeerplaats te zoeken. Gewoon wegwegen, DICE heeft prachtige audio gemaakt dus je hoort uit welke richting het schot kwam en nu wegwezen voordat het volgende schot in je hoofd beland.
Dat zou inderdaad veel slimmer zijn. :D
-Ik zie dat je graag silencers gebruikt wat altijd handig is maar ik zou ook een silencer nemen op je pistool omdat je je pistool alleen trekt als je normale wapen of zonder munitie zit of je moet herladen in een gevecht. Als je dan bij je normale wapen een silencer gebruikt komen mensen niet op je af als bloedhonden op een geurtje. Zodra je je normale G18 afvuurt dan komt er meteen een meute op je af en daar sta je dan met je pistooltje, waarschijnlijk uit de buurt van teamgenoten en dan ben je dood. Consistent zijn met een silencer helpt altijd, dus of 2 keer wel of 2 keer niet.
Dat is waar, maar met een silenced pistooltje denk ik dat ik te weinig kans ga hebben om iemand uit te schakelen.
-Gebruik de TUGS wat frequenter. Vaak pak je het ding pas als je al halverwege een cap bent. Zet het ding gewoon meteen neer omdat in de eerste paar seconden de kans dat iemand je meteen beschiet klein is. Verder kan je hem ook goed gebruiken in een standoff-situatie wanneer je niet weet waar een vijand is maar wel weet dat hij er is.
Zal ik proberen op te letten.
-Af en toe lijk je te twijfelen wat je moet doen, ga ik naar voren, terug of het gebouw in ets. Je kiest hier alleen zeer ongelukkige plekken voor. Als je twijfelt ga dan NOOIT achter iemand aan en zoek meteen dekking. Die TUGS is dan ook meteen handig om de omgeving te checken.
Dat is inderdaad een goede tip! Kan ik rustig in dekking beslissen wat ik ga doen.
-Terugkomend op dekking zorg er voor dat als er tegenstanders aankomen dat je achter solide dekking zit en niet om de hoek bij een deur, zo verpest je je voordeel en ga je dood.
Dan doel je denk ik waarschijnlijk het meest op het deel waar ik TV-station aan het cappen was, m'n teammates dood gingen en ik naar de deur wandelde vlak voor ze binnenkwamen, toen dacht ik bij mijzelf "WTF doe ik nu!" dus wist dat ik daar verkeerd bezig was.
-In de tank was je als gunner bezig om naar voren te kijken en de loop van de tank te volgen en dit is dus fout. Nooit de loop van de tank volgen, als gunner let je op de flanken en op de achterkant. Zorg ervoor dat mensen geen C4 of een RPG kunnen gebruiken aan de achterkant of zijkanten aangezien de schade veel groter is.
Zal ik voortaan ook op proberen te letten.
-Check een kamer altijd of die ook echt leeg is en ga er nooit van uit dat die leeg is. Er kunnen zich overal vijanden verstoppen.
Genoteerd.
-En als laatste een iets betere mapkennis vergaren en betere routes naar doelen uitstippen. Vermijd open gebieden als dit mogelijk is en probeer te voorkomen dat je squadmates op de hielen volgt, een beetje uitspreiden helpt al flink tegen een tegenstander die onmogelijk meerdere mensen kan neermaaien als ze verschillende routes nemen. Hij schiet er een neer en de andere grijpen hem dan tenzij hij goede dekking en een silencer heeft en de map goed kent en dus weet waar hij op moet letten.
Mijn mapkennis is daar inderdaad niet zo goed. Binnenkort eens unranked servertje zoeken zodat ik wat kan verkennen. Dat van meer verspreiden is inderdaad wel een goed idee!
Voor de rest lijken je muisinstellingen redelijk goed te staan, je bent gewoon on target, je speelt voor het objective en maakt geen ernstig stomme fouten. :P
Heb van muisinstellingen niet echt kaas van gegeten, is eigelijk gewoon de standaard setting van m'n muis en als ik in tank stap zet ik m'n muis altijd een standje hoger. Binnenkort eens dit filmpje (Paar dagen geleden hier op het forum gepost) proberen voor "betere" muisinstellingen. Is niet echt nodig want vind zelf dat ze goed staan voor mij, maar ik kan maar testen eh.

Dank je voor de comentaar, ga het allemaal proberen(slecht geheugen :( ) te onthouden en proberen toe te passen!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:42:
[...]

Probeer ook eens een RDS in combinatie met de P90 in plaats van de HOLO. Je zal zien dat je veel makkelijker on target kan blijven op korte tot middelange afstand, met de HOLO verlies ik altijd sneller overzicht en hij lijkt meer te kicken. De 1.4 zoom van de HOLO is toch niet doorslaggevend op die afstand. De KOBRA is ook een goede optie, die gebruik ik voor alle wapens behalve voor de P90 op een of andere manier.
Zal ik eens proberen, ben nu gewoon m'n wapens aan het unlocken en neem dan altijd de laatste unlock van vizier om er wat gewend aan te raken.

Verwijderd

Me eerste post hiero:) Eergisteren BF3 gekocht voor de pc (kom van de PS3) maar word vaker gekilld dan dat ik iemand dood schiet :p
Is zeker wel wennen met toetsenbord en muis :( Nog een heeeeeeeeeeleeee Lange weg te gaan...

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 10:46:
Me eerste post hiero:) Eergisteren BF3 gekocht voor de pc (kom van de PS3) maar word vaker gekilld dan dat ik iemand dood schiet :p
Is zeker wel wennen met toetsenbord en muis :( Nog een heeeeeeeeeeleeee Lange weg te gaan...
Veel succes zou ik zeggen! Ik zoek iemand die misschien even co-op wil gaan spelen met mij? Ik heb hier namelijk vanaf de launch nog maar 2x gespeeld en nog geen één level uitgespeeld. Mijn naam is lolleflikker als je me wilt toevoegen.

• evil kim
Je neemt wel een groot risico, eens je het met muis en keyboard gewend bent, zal je geen shooters meer willen spelen op die ps3 >:)

Maar veel spelen zodat je went is het enige dat je kan doen. Bekijk zeker ook eens die filmpjes van de muis instellingen zoals hierboven wordt aangehaald.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Practice makes perfect. Veel succes/plezier, ermee!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Pro tip: Zorg dat er iets stevigs staat tussen jou en je tegenstanders, :+.

[/advies] Laat je vooral niet ontmoedigen, het is idd even wennen (ook voor mij, kwam van BC2 af). Let ook dat je voldoende framerate hebt, ik speelde ineens veel beter en had veel meer controle over het spel toen ik m'n instellingen even naar beneden bijstelde.

Verwijderd

Hoe langer je speelt hoe beter je wordt, ik had in het begin ook een kdr van 0.7 ofzo (1.13 nu) en een SPM van 150 (270 voor't moment). En ik blijf groeien...

Maar natuurlijk maken stats niet uit, zodra je een beetje door hebt hoe alles werkt en je vrienden maakt kan de fun soms niet meer op! :P (Vooral als je op TS zit)

Verwijderd

Wooooow wat een reactie's allemaal :o
Me SPM ligt op 320 nu, ben net lvl 8 geworden dacht ik met 4 uur speeltijd,
Ik heb me adelaar behaalt op ps3 en had net een nieuwe pc gekocht

i5 2500k
Radeon 6850

dus met framerates op medium zit het wel goed speel op 1600x900, me muis sensitivieetttiee weet ik hoe je het typt. heb ik wat naar beneden gesteld :)

• Richard P
kevz schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 04:42:
[...]

Dit dus, AEK is best wel nice up close, f2000 heb ik zelf opgegeven na de nerf. Waar ik nu vooral mee speel is de L85A2, lekker midrange wapen vind ik dat :)

Netjes hoor!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
Crazyclaws schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:58:
Als een echte newbie te keer gegaan op de GoT server en ik heb nog een hoop te leren. Zeker van het vliegen! Megadoom, sorry van tegen je aan vliegen :)

Maar wat een spel zeg, erg tof!
haha np, ging niet dood ;)

kreeg een roadkill van een andere jet waar ik niet inzat :P en toen stortte ik zelf neer.

• haarbal
kevz schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 04:42:
[...]

Yow, de sks is echt dodelijk op hardcore zeg. Die G18 is ook lomp.

Fantasma schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 10:44:

Dank je voor de comentaar, ga het allemaal proberen(slecht geheugen :( ) te onthouden en proberen toe te passen!
Graag gedaan en het damage verschil met een silencer is kan ik niet vinden maar het zal niet veel uitmaken. Een pistool gebruik je toch niet verder dan 10 meter en dan blijft het 4 schoten voor de G17C, MP443 en de M9, 3 schoten voor de M1911 en 5 voor de G18. ;)

Gewoon silencer gebruiken want ze pakken je echt als je zomaar op de radar verschijnt. :P

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Silencers hebben dezelfde damage volgens mij, alleen meer bullet drop. En een andere accuracy.
roboreaper schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:52:
aan de gene die server 1 beheert.

VERWIJDER DIE AUTOBALANCE PLUGIN AUB.

de hele middag is het steeds 6 tegen 3 of 4 tegen 7.. en constant ga je dood door autobalance maar blijf je in het zelfde team... zo irrittant
Nee, mag vriendelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 04-02-2012 15:00 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• haarbal
met silencers ga je wel een stuk sneller naar de minimum damage.

Kogels gaan trager, waardoor je nog wat meer voor je doel moet mikken.

Ik speel veel met de sks met silencer en daar moet je op flinke afstanden 2 meter voor je doel mikken. Meestal halen ze de cover wel, aangezien je 4 bodyshots nodig hebt, maar goed, ik spot ze altijd dus dan maakt een ander ze wel af.

Volgens mij gaat de accuracy er op vooruit, vaak zie ik een sniper liggen op afstand die ik zonder silencer niet zou kunnen pakken, met de silencer is het gewoon knallen en een beetje strafen tot je de hitmarkers ziet en dan zijn ze zo goed als dood omdat opstaan te veel tijd kost.

• kevz
  • Nu online
haarbal schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:35:
Volgens mij gaat de accuracy er op vooruit, vaak zie ik een sniper liggen op afstand die ik zonder silencer niet zou kunnen pakken, met de silencer is het gewoon knallen en een beetje strafen tot je de hitmarkers ziet en dan zijn ze zo goed als dood omdat opstaan te veel tijd kost.
Volgens mij werken silencers net als een heavy barrel, door het extra gewicht heb je meer accuracy maar dan wel zonder het nadeel van extreem veel recoil. Ik dacht dat ze hierom ook de silencers gingen nerfen en heavy barrel buffen :P

Mijn YouTube

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:07:
Wooooow wat een reactie's allemaal :o
Me SPM ligt op 320 nu, ben net lvl 8 geworden dacht ik met 4 uur speeltijd,
Ik heb me adelaar behaalt op ps3 en had net een nieuwe pc gekocht

i5 2500k
Radeon 6850

dus met framerates op medium zit het wel goed speel op 1600x900, me muis sensitivieetttiee weet ik hoe je het typt. heb ik wat naar beneden gesteld :)
Proficiat! Jouw SPM is hoger dan die van mij! :o
Ik heb een SPM van 271 en ik heb 96 uur gespeeld.

(Niet dat al die getalletjes mij wat boeien, ik speel maar voor de lol
DanielWW2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:14:
[...]

Graag gedaan en het damage verschil met een silencer is kan ik niet vinden maar het zal niet veel uitmaken. Een pistool gebruik je toch niet verder dan 10 meter en dan blijft het 4 schoten voor de G17C, MP443 en de M9, 3 schoten voor de M1911 en 5 voor de G18. ;)

Gewoon silencer gebruiken want ze pakken je echt als je zomaar op de radar verschijnt. :P
Zal ik wel eens terug proberen dan, vind het makkelijker om gewoon knopje in te drukken dan heel de tijd te moeten klikken, zeker tegen een andere rifles. :D

[ Voor 32% gewijzigd door Fantasma op 04-02-2012 19:58 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb het spel ook moeten leren spelen. De eerste 2 dagen ging ik ook contant dood. Ik heb alle andere Battlefield series nooit gespeelt maar alleen games zoals Counter-Strike. Na ongeveer een week regelmatig spelen ging het al een stuk beter. Nu ongeveer een maand verder eindig ik meestal op plek 1 t/m 5.

Verwijderd

-knip-

[ Voor 98% gewijzigd door Sn0wblind op 04-02-2012 15:02 ]

-knip-
De eerste week is een nachtmerrie. Ik ben zelf 3/4 jaar geleden geswitcht naar de PC van de XBOX360 en het koste me een week om het een beetje te leren. Na 2 weken en z'n 24 uur ging het gewoon goed.

Nu na in totaal z'n 200 uur online te hebben gespeeld own ik best wel hard. :+
Het is gewoon een kwestie van tijd voordat je het kan.

[ Voor 37% gewijzigd door Sn0wblind op 04-02-2012 15:02 ]

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Ook hier een noob. Gisteren leuk potje gehad op Kharg + TDM. Ga vaker dood dan kills, maar ik heal behoorlijk wat dus dat levert ook wel punten op.

Alleen vandaag heb ik in elke map en speelmode lag. Ik heb het gevoel dat het alleen aan mij ligt?

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Relief2009 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:44:
Ook hier een noob. Gisteren leuk potje gehad op Kharg + TDM. Ga vaker dood dan kills, maar ik heal behoorlijk wat dus dat levert ook wel punten op.

Alleen vandaag heb ik in elke map en speelmode lag. Ik heb het gevoel dat het alleen aan mij ligt?
Zodat het lijkt alsof je een snelle muisbeweging maakt maar wat je dus niet zelf doet? Ik had het gisteravond ook de hele tijd met vliegen in de chopper, eens in de zoveel tijd kiepte de heli een beetje om, soort van lag idd. Heb ik in BF2 ook last van gehad. Geen idee waardoor het precies komt.

• Relief2009
Nee. Ik kom nauwelijks vooruit. Hele tijd naar voren en naar achteren. Met sprinten kom je vooruit maar blijft hele tijd laggen. Ik heb weleens gehad dat ik echt vastzat op 1 plek.

En ik heb weer een ander probleem: ik kom nu geen enkele server binnen.

[ Voor 61% gewijzigd door Relief2009 op 04-02-2012 15:01 ]

• kevz
  • Nu online
Relief2009 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:57:
Nee. Ik kom nauwelijks vooruit. Hele tijd naar voren en naar achteren. Met sprinten kom je vooruit maar blijft hele tijd laggen. Ik heb weleens gehad dat ik echt vastzat op 1 plek.

Je internet is nakijken, of misschien kan de server waarop je zat de load niet aan. 't Kan van alles zijn eigenlijk :P

Mijn YouTube

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik krijg de laatste tijd ook steeds vaker een connection lost of timeout error. heel irritant, er komt eerst een soort mega lag en dan verdwijnt de bodem van de speelwereld en krijg ik een CTD

• Michielodc
  • Laatst online: 08-11 14:03
Relief2009 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:57:

Ik heb dat soms ook. Nu is het net iets minder erg dan eerst. Ik ga overstappen naar een andere provider. Maar als je die lag hebt, ga dan naar pingtest.net Als je daar een hoge ping en jitter hebt, is er iets niet goed met je netwerk.

• Relief2009
Michielodc schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:15:
[...]

Ik heb dat soms ook. Nu is het net iets minder erg dan eerst. Ik ga overstappen naar een andere provider. Maar als je die lag hebt, ga dan naar pingtest.net Als je daar een hoge ping en jitter hebt, is er iets niet goed met je netwerk.
Nee, na paar keer testen ping rond de 12ms.

Verwijderd

Fantasma schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:02:
[...]

Proficiat! Jou SPM is hoger dan die van mij! :o
Ik heb een SPM van 271 en ik heb 96 uur gespeeld.

(Niet dat al die getalletjes mij wat boeien, ik speel maar voor de lol

[...]

Zal ik wel eens terug proberen dan, vind het makkelijker om gewoon knopje in te drukken dan heel de tijd te moeten klikken, zeker tegen een andere rifles. :D
Ik heb wel een headset maar hoe zit het met dat Teamspeak gebeuren dan ?
Lijkt me wel een keer leuk om tegen/met jullie te spelen Net lvl 10 geworden :)

• evil kim
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:33:
[...]

Zou ook graag wat meer willen weten, gisteren gezien dat er op server 1 enkele personen waren, maar niemand in teamspeak, op server 4 speelde niemand, maar in teamspeak wel personen aanwezig

• Relief2009
Relief2009 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:31:
[...]

Hey ik kan weer normaal spelen. Ik kan me vaag herinneren dat ik een ping rond de 150 zag in battelog. Ik denk dat me internet even niet meewerkte.

• Richard P
Relief2009 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:31:
[...]

De ping zegt niet altijd even veel. Onlangs was m'n broertje op z'n laptop wat torrents aan het downloaden, waardoor het hele netwerk hier dichttrok. Het aantal connections in het torrent programma stond veel te hoog, waardoor de hele bandbreedte opgezogen werd. Maar, in een pingtest was het gewoon rond de 10 ms. Nadat ik die connections terugschroefde en de upload speed limiteerde kon ik gewoon torrents downloaden en spelen tegelijk. Misschien moet je dat dus even nakijken.

EDIT: Voor het geval dat je weer last krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Richard P op 04-02-2012 15:40 ]

• evil kim
Richard P schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:40:
[...]

De ping zegt niet altijd even veel. Onlangs was m'n broertje op z'n laptop wat torrents aan het downloaden, waardoor het hele netwerk hier dichttrok. Het aantal connections in het torrent programma stond veel te hoog, waardoor de hele bandbreedte opgezogen werd. Maar, in een pingtest was het gewoon rond de 10 ms. Nadat ik die connections terugschroefde en de upload speed limiteerde kon ik gewoon torrents downloaden en spelen tegelijk. Misschien moet je dat dus even nakijken.

EDIT: Voor het geval dat je weer last krijgt.
QOS instellen, dan ben je zeker(der) van u snelheid, torrents mogen wat trager gaan

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:41:
[mbr]-knip-[/]

[...]

De eerste week is een nachtmerrie. Ik ben zelf 3/4 jaar geleden geswitcht naar de PC van de XBOX360 en het koste me een week om het een beetje te leren. Na 2 weken en z'n 24 uur ging het gewoon goed.

Nu na in totaal z'n 200 uur online te hebben gespeeld own ik best wel hard. :+
Het is gewoon een kwestie van tijd voordat je het kan.
Ja idd, Ik heb op goed geluk nu ook de flares voor de jets vrij gespeeld, Gaat wel goedkomen denk ik,
Met de snelheid dat ik nu level gaat het goed komen :P

EDIT: Net 15x uitgemaakt voor cheater ofzo omdat toen ik gerived werd iemand dood schoot met me handwapen xD Was die me aan het votekicken...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2012 16:13 ]

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:33:
[...]

Teamspeak moet je eerst ff installeren en dan kan je een teamspeak server joinen en kletsen. Zo zit dat :)

• IngamerX
  • Laatst online: 14-11 14:05
Gisteren met een maatje eventjes CoD MW3 gespeeld. Wat een ruk spel zeg, als je BF3 gewend bent.

Totaal geen skills voor nodig.

Of:

1. rondrenne als een kip zonder kop

2. campen als bange kleuter

Optie 2 werkt het beste, wat de game vervolgens geen drol aan maakt.

Lang leve BF3.

Betreffende BF3, jets vind ik eigenlijk geen drol meer aan. Dogfights zijn echt waardeloos en verlies ik altijd, alleen maar omdat ik het na een minuut of 5 aan rondjes maken mooi vind geweest, rechtdoor vlieg, en vervolgens disabled wordt waarna ik eruit jump.

Beetje kansloos, af en toe als ik in een jet kan stappen dan doe ik dat, waarna ik mij afvraag why the fuck ik daar mijn tijd aan heb vergooit. Geen bijdrage aan het spel, en al zeker niet aan het team. Je kan dan beter mobile AA pakken en enemy jets gaan bestoken, daar heb je meer aan. Jammer dat er weinig mensen zijn met gezond verstand die goed die mobile AA gebruiken.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Amen to that!

MAA rules, kan er ook echt pissig om worden als mensen het ding pakken om grond voertuigen of infanterie te gaan beschieten.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Jets kunnen zeker wel nuttig zijn. Je kunt er vrij makkelijk heli's mee neerhalen en tanks is met rocket pods ook niet zo lastig (iig een disable). Meestal zit je eig alleen maar in dogfights, waardoor je idd niet veel toevoegd, behalve de vijandige jets bezig houden.
Heb zelf laatst wat meer in jets gespeeld en vliegen gaat me nu prima af. Het was wel een drama voor m'n SPM en K/D, maargoed :P Nu kom ik meestal wel achter de ander, maar omdat ik voor geen meter raak kan schieten met m'n minigun kill ik nog nauwelijks. Grondvoertuigen neerhalen vind ik een stuk leuker, maar dat kan dus niet omdat er dan vervelende jets op me gaan schieten.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

BF3Stats ligt er nog steeds uit?
Hij zegt nu dat ik meer dan 3000 heals heb gedaan, vink wel wat veel.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

TheJason schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:23:
[...]

Teamspeak moet je eerst ff installeren en dan kan je een teamspeak server joinen en kletsen. Zo zit dat :)
Ahh okee maar even doen dan Danke wel :D 8)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
NoFearCreations schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:32:
BF3Stats ligt er nog steeds uit?
Hij zegt nu dat ik meer dan 3000 heals heb gedaan, vink wel wat veel.
3000 heals is toch helemaal niet zo veel, of je moet echt haast nooit als Assault spelen.
Ik zit nu op 111 507 heals en 3303 revives.

~edit: zag net je profiel op battlelog maar dan klopt het wel want daar staat dat je 195 revives hebt gedaan en 4938 heals.

[ Voor 14% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-02-2012 19:27 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Had het verkeerd gelezen, en ben inderdaad pas net begonnen met Assault.

---RAWE CEEK!!!---

Mijn aantal heals en revives zitten ook vrij laag, komen er wel steeds meer bij. Ik richt me zelf vaak constant op de objective en zie het daardoor simpelweg niet als mensen dood naast me neer vallen, probeer er wat meer op te letten om mensen ook eens te reviven, mits de situatie dat toe staat natuurlijk :9

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:21:
[...]

3000 heals is toch helemaal niet zo veel, of je moet echt haast nooit als Assault spelen.
Ik zit nu op 111 507 heals en 3303 revives.

~edit: zag net je profiel op battlelog maar dan klopt het wel want daar staat dat je 195 revives hebt gedaan en 4938 heals.
Ghe.. ik heb 113 868 heals en 1 806 revives :>
Tsurany schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:40:
Mijn aantal heals en revives zitten ook vrij laag, komen er wel steeds meer bij. Ik richt me zelf vaak constant op de objective en zie het daardoor simpelweg niet als mensen dood naast me neer vallen, probeer er wat meer op te letten om mensen ook eens te reviven, mits de situatie dat toe staat natuurlijk :9
Af en toe richt je je echt te veel op het objective. Ik zit met een paar mensen in de dekking, kijkend naar vijanden en een flankroute en dan komt Tsurany als een malloot voorbij rennen in een rechte lijn zonder dekking.
Tsurany word meteen door iedereen van de tegenstander neergeschoten en dan rent de rest als malloten naar voren omdat we zojuist het halve team hebben gezien en neergeknald. :D (ja dat is echt gebeurd)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 20:21:
[...]

Af en toe richt je je echt te veel op het objective. Ik zit met een paar mensen in de dekking, kijkend naar vijanden en een flankroute en dan komt Tsurany als een malloot voorbij rennen in een rechte lijn zonder dekking.
Tsurany word meteen door iedereen van de tegenstander neergeschoten en dan rent de rest als malloten naar voren omdat we zojuist het halve team hebben gezien en neergeknald. :D (ja dat is echt gebeurd)
hahaha >:) zo ben ik ook hoor ,zie links,rechts , achter en van voren de doden liggen en zo als ik het noem, Huppel daar rond als een konijn *O* ( bunny) om weer heals te maken.
Onderweg mn pakketjes neer te pleuren. :+
DanielWW2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 20:21:
Ach zolang het over het algemeen meer succes heeft dan het blijven wachten hoor je mij niet klagen. Vaak ook nog wat kills waardoor de rest kan aanvallen. Pad vrijmaken is soms echt nodig :)

Tsurany schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:03:
[...]

Ach zolang het over het algemeen meer succes heeft dan het blijven wachten hoor je mij niet klagen. Vaak ook nog wat kills waardoor de rest kan aanvallen. Pad vrijmaken is soms echt nodig :)
Het werkte wel maar het zag er ook hilarisch uit. :D

DanielWW2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:05:
Het werkte wel maar het zag er ook hilarisch uit. :D
Das mooi, daar doe ik het allemaal voor :9

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/_-ReconBabe-_/

Kan iedereen even reporten? Hij killde met de huey iedereen in 1 seconde :F

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:59
Nondeju, alweer een crash van Origin?

Gaat lekker dit weekend

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Hier hetzelfde spel wil gewoon niet opstarten...

• Michielodc
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik zie veel mensen die met wapens een kill per minut hebben van 1.5-2. Ik heb zelf met rifles tussen de 0.9 en 1.1 en carbines 0.8 en 1. Ik ga dan ook niet vaak voor het afmaken van mensen, maar voor het helpen van teammates en vlaggen pakken. Ik speel dan wel vaak CQ large en daarbij kom je ook niet zo heel vaak mensen tegen. Op city maps na dan.
Het een sluit het ander niet uit. Je kan prima je team helpen en alsnog kills maken.

Verwijderd

Ik zit er weer in,
Heb geduld

• faust2016
  • Laatst online: 08-10 13:08

faust2016

You yes have my shirt

Ik ben nu bezig aan de single player, maar ik zit vast. Bij Operation Guillotine wordt er op een gegeven moment een RPG van een brug afgeschoten en dan moet je je squad maatje volgen. Hij blijft echter wat ik ook doe zitten.

Iemand enig idee wat ik moet doen?

Kan nu wel gaan multiplayeren, maar wil eerst een beetje aan het spel 'wennen' met de SP..

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En als iemand nog zin heeft om een cheater te reporten: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BL-Elusive_ZCL_/

Als er vraag is of hij daadwerkelijk cheat:
http://battlelog.battlefi...how/19678658/1/320088863/

71-0 op bazaar met een P90...

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 23:43

H3llSiNG

Meh.

Wij hebben al enige tijd een eigen clan en zoeken nog wat members. Kijk even op onze site https://mbbu.wordpress.com/ als je interesse hebt. We zijn nu zon 3/4 man die vaak dagelijks spelen, we hebben het erg naar ons zin maar toch missen we nog wat medespelers die ook graag wat meer teamplay zien.

We communiceren op Skype wat tot nu toe voldoet, maar denken eraan binnenkort naar Teamspeak te verhuizen en misschien ooit een eigen servertje huren.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• EchoBrain441
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
verkeerde topic, topicwaarschuwing over t hoofd gezien

[ Voor 91% gewijzigd door EchoBrain441 op 04-02-2012 22:51 ]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
EchoBrain.. daar is een andere topic voor, zie topic warning (blauwe tekst). Maar stap 1 is videokaart drivers updaten.

Verwijderd

faust2016 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:47:
Ik ben nu bezig aan de single player, maar ik zit vast. Bij Operation Guillotine wordt er op een gegeven moment een RPG van een brug afgeschoten en dan moet je je squad maatje volgen. Hij blijft echter wat ik ook doe zitten.

Iemand enig idee wat ik moet doen?

Kan nu wel gaan multiplayeren, maar wil eerst een beetje aan het spel 'wennen' met de SP..
Volgens mij komen er dan nog steeds van dat volk naar die brug toe om je te bestoken

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

H3llSiNG schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:19:
Wij hebben al enige tijd een eigen clan en zoeken nog wat members. Kijk even op onze site https://mbbu.wordpress.com/ als je interesse hebt. We zijn nu zon 3/4 man die vaak dagelijks spelen, we hebben het erg naar ons zin maar toch missen we nog wat medespelers die ook graag wat meer teamplay zien.

We communiceren op Skype wat tot nu toe voldoet, maar denken eraan binnenkort naar Teamspeak te verhuizen en misschien ooit een eigen servertje huren.
Alleen B2K, of ook Vanilla?
Heb wel interesse, maar heb nu alleen nog vanilla.

---RAWE CEEK!!!---

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb net mijn beste actie ooit gehad. Bij Grand bazar Rush met 40 spelers. Ik zat bij de Attackers. We waren met de 2e set MCOMS bezig en hadden nog zo'n 4 a 5 tickets over.

Het lukte ons niet om door te breken en uiteindelijk hadden we nog 5 tickets over. Toen spawnde ik op een squad mate die bezig was met een flank helemaal achterom. Precies op het goede moment. Toen we bij de achterste MCOM aankwamen (waar bijna niemand was) werd hij neegemaaid. Ik kilde de enemy en revive meteen. Daarna doorstomen naar de MCOM en gearmed. Hij bleef om die MCOM te verdedigen en ik rushte naar de andere MCOM waar zeker 10 vijanden omheen lagen te campen. Ik verwachtte dus nooit die MCOM gewoon te kunnen armen.

Dit was zojuist wel het geval. Met nog 1 ticket over armde ik die MCOM en kon daarna rustig alle vijanden neermaaien.

Ze hadden natuurlijk nooit verwacht dat in de laatste 4 tickets zoiets nog kon gebeuren, want dat win geluidje was natuurlijk al aan te spelen.

http://battlelog.battlefi...how/19773903/1/351804938/

Helaas toch verloren, maar was zeker een mooi moment.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Cyberwarmacine
  • Laatst online: 22-10 14:41
Michielodc schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:27:
Ik zie veel mensen die met wapens een kill per minut hebben van 1.5-2. Ik heb zelf met rifles tussen de 0.9 en 1.1 en carbines 0.8 en 1. Ik ga dan ook niet vaak voor het afmaken van mensen, maar voor het helpen van teammates en vlaggen pakken. Ik speel dan wel vaak CQ large en daarbij kom je ook niet zo heel vaak mensen tegen. Op city maps na dan.
Als je je KPM wilt opkrikken moet je TDM gaan spelen.... 2-3 is daar niet raar.

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 23:43

H3llSiNG

Meh.

NoFearCreations schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:53:
[...]

Alleen B2K, of ook Vanilla?
Heb wel interesse, maar heb nu alleen nog vanilla.
We hebben allemaal B2K maar we kunnen natuurlijk rekening houden met mensen die geen B2K hebben.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-11 16:22
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:26:
Hier hetzelfde spel wil gewoon niet opstarten...
Kan al een maand ofzo geen BF3 meer spelen doordat Origin weigert te werken en ook als ik probeer te reïnstalleren, dan crasht the installer gewoon binnen 2 seconden. En dan bedoel ik dat het proces ook echt uit de lijst verdwijnt.

Origin is echt waardeloos.

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
een maand ?....windows al eens opnieuw geinstalleerd ?

• kevz
  • Nu online
Mr. Detonator schreef op zondag 05 februari 2012 @ 02:45:
een maand ?....windows al eens opnieuw geinstalleerd ?
M'n broertje kon ook weken niet spelen, schijfje formatteren, windows 7 64 erop ipv een oude win 7 32, alles werkt weer zoals het hoort. Kan het proberen waard zijn inderdaad :)

Mijn YouTube

btw ik wil degene die gisteren op teamspeak zei dat CTRL langzamer vliegen is met de heli bedanken ;)
kan het nu een stuk beter en sneller draaien.

waarom geven ze dat niet gelijk aan als je instapt (of het is me nooit opgevallen)
ben allang blij dat ik hem nu goed in de lucht kan houden en nu nog flares time

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

furby-killer schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:58:
En als iemand nog zin heeft om een cheater te reporten: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BL-Elusive_ZCL_/

Als er vraag is of hij daadwerkelijk cheat:
http://battlelog.battlefi...how/19678658/1/320088863/

71-0 op bazaar met een P90...
Reported :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
Pykow schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:06:
btw ik wil degene die gisteren op teamspeak zei dat CTRL langzamer vliegen is met de heli bedanken ;)
kan het nu een stuk beter en sneller draaien.

waarom geven ze dat niet gelijk aan als je instapt (of het is me nooit opgevallen)
ben allang blij dat ik hem nu goed in de lucht kan houden en nu nog flares time
CTRL langzamer vliegen met heli???
Ik vlieg redelijk veel met heli's maar nu vertel je met toch echt wat nieuws...
Hadden ze dat niet ff wat duidelijker kunnen aangeven ofzo?? :?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
pfff.... sta ik 10min in de rij voor een server, ga ik eindelijk joinen en knalt ie me eruit "server chaning map", probeer ik "reconnect" sta ik weer op plek 7... hoe kan het dat zulke simpele bugs nog niet zijn opgelost :{

Weet iemand of er daadwerkelijk iets gebeurt met die meldingen over cheaters? Ik meld me helemaal suf maar je krijg er geen updates over ivm. privacy.

[ Voor 25% gewijzigd door Cartman! op 05-02-2012 11:49 ]

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:29
AdmiralSnipe schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:11:
[...]

CTRL langzamer vliegen met heli???
Ik vlieg redelijk veel met heli's maar nu vertel je met toch echt wat nieuws...
Hadden ze dat niet ff wat duidelijker kunnen aangeven ofzo?? :?
Heli heeft geen "brake" CTRL zal dus niks doen.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:30

ZieMaar!

Moderator General Chat
Cartman! schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:48:
pfff.... sta ik 10min in de rij voor een server, ga ik eindelijk joinen en knalt ie me eruit "server chaning map", probeer ik "reconnect" sta ik weer op plek 7... hoe kan het dat zulke simpele bugs nog niet zijn opgelost :{

Weet iemand of er daadwerkelijk iets gebeurt met die meldingen over cheaters? Ik meld me helemaal suf maar je krijg er geen updates over ivm. privacy.
Dat laatste vraag ik me ook af. Ik kwam laatst een oveduidelijke tegen (Rusteeeguns), K/D ratio van 119, accuracy bij sommige wapens ruim boven de 100%....Maar nog steeds is deze meneer actief...

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cartman! schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:48:

Dat is onzin, ik heb al meerdere malen een email gehad van EA dat ze die persoon aan het onderzoeken zijn.

• D422
  • Laatst online: 14-11 12:27
Cheaters en spawnrapers zie ik nooit gebanned worden. Ik ben net voor de 3e keer vandaag (op 3 verschillende servers) door een admin gebanned. Het uitvinden van de succesformule SV98 + ACOG op een 32 Metro Conq windt admins op, waardoor ze meteen met de bans gaan slingeren. Zoiets vind ik zwaar frustrerend en oneerlijk; als je niet tegen je verlies kunt dan moet je maar geen bf3 gaan spelen.

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Phyxion schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:20:
[...]

Dat is onzin, ik heb al meerdere malen een email gehad van EA dat ze die persoon aan het onderzoeken zijn.
Meerdere malen cheaters gerapporteerd, email gehad van EA dat ze het gingen onderzoeken, maar vervolgens gebeurt er niks met die gasten die gaan gewoon vrolijk verder zoals deze idioot http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/jackrabbit302/
Pagina: 1 ... 80 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.