• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:42:
[...]

Ik wacht zelf vaak met schieten tot een andere jet een bocht maakt terwijl ik erachter zit. In de bocht is een jet veeeeeel makkelijker te raken. Je moet alleen wel wat voor de jet mikken. Als je alles goed raakt heb je in minder dan een seconde een jet neer :)
Vergeet alleen niet om flink af te remmen met S, anders vlieg je er straal voorbij :)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ossi schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:44:
[...]
Vergeet alleen niet om flink af te remmen met S, anders vlieg je er straal voorbij :)
En gebruik de Settings Editor om heavy break te kunnen binden op S, dan rem je een stuk sneller!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 17:53
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:16:
[...]

Jonguh!
Je moet gewoon een Acer predator case hebben, mijn 5850 zit meestal rond de 70-75 graden wanneer ik BF3 speel.
Doe je me niet na he >:)
[afbeelding]
Was van die systemen geen recall geweest? :P

• Richard P
  • Laatst online: 14-11 14:21
Aan iedereen (heel wat tips, zeer bedankt) :

Ik speel inderdaad al met toetsenbord en muis, telkens switchend met C tussen external en cockpit view. Het snelheid minderen voor in bochten is zeker heel nuttig, ik ben al vaak zat achter andere jets gekomen en ben wel bekend met standaard manoeuvres. Ik moet inderdaad ook wat geduld hebben, ben gisteren pas begonnen eigenlijk.

En @Knijnemans: is die settings editor niet iets dat door Punkbuster gedetecteerd wordt? Met andere woorden: is dat gewoon toegestaan?

Bedankt in ieder geval voor de tips!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Richard P schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:58:
En @Knijnemans: is die settings editor niet iets dat door Punkbuster gedetecteerd wordt? Met andere woorden: is dat gewoon toegestaan?
Wat die editor doet is het aanpassen van je keybinds aan functies die gewoon in de game zitten. Helaas werkt de settings editor ingame niet altijd even goed (je kunt bijvoorbeeld spotten niet loskoppelen van Q), dus zijn er wat handige jongens die de configuratie files van bf3 zelf doorgespit hebben, en er deze editor voor gemaakt hebben. Hierbij hebben ze een aantal dingen gefikst (zoals eerder genoemde spotten), en zijn ze een paar functies tegengekomen die wel beschikbaar zijn voor keybinds, maar niet in de ingame settings editor zitten (zoals heavy brake).

Ik geef geen 100% garantie, maar aangezien het gewoon de config files van bf3 zelf zijn (settings editor hoeft ook verder niet te draaien tijdens bf3 oid), en veel mensen een soortgelijke editor al jaren in BC2 gebruikten, kan ik me niet voorstellen dat EA/DICE er een probleem van maakt. Ik ben er in ieder geval heel happy mee, en de meeste "pro" piloten zweren erbij: je kunt veel kortere bochten draaien doordat je veel sneller afremt, en daarmee ben je veel effectiever in dogfights etc.

Verwijderd

@Knijnemans: zitten er ook specifieke settings voor helicopters vervat in die editor?

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:07:
@Knijnemans: zitten er ook specifieke settings voor helicopters vervat in die editor?
Alleen freelook fix, en het is iets makkelijker om je instellingen te wijzigen (los van elkaar enzo) IMHO, maar verder niets heli-specific dat ik weet, maar ik zou zeggen: down hem zelf (of check de screenshots/info) om te kijken of je iets specifieks tegenkomt wat je miste/nodig denkt te hebben..
[edit]Hij heeft wel een aparte gunner-instellingen tab, kan me ff niet herinneren of die ook ingame los in te stellen is...

[ Voor 14% gewijzigd door Knijnemans op 03-02-2012 16:14 ]

• Richard P
Ik zou niet graag een ban krijgen, daarom ben ik voorzichtig met dit soort dingen. Maar het klinkt vrij onschuldig dus ik ga het proberen, thanks.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:42:
[...]

Ik wacht zelf vaak met schieten tot een andere jet een bocht maakt terwijl ik erachter zit. In de bocht is een jet veeeeeel makkelijker te raken. Je moet alleen wel wat voor de jet mikken. Als je alles goed raakt heb je in minder dan een seconde een jet neer :)
Das nu net het probleem als je leert vliegen (spreek uit ondervinding)

• Richard P
evil kim schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:16:
[...]

Das nu net het probleem als je leert vliegen (spreek uit ondervinding)
Dat is inderdaad het grootste probleem, haha. Ik heb genoeg kansen gehad, maar keer op keer mis ik alles met de gun, of doe ik net niet genoeg voor een disable..

Verwijderd

agoNITE schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:39:
[...]

Gisteren op Damavand Peak zaten we in het winnende team, ik gok dat Rienspy, ikzelf en vast nog wel een paar in de laatste minuut naar het verliezende team geswitched werden. Ook erg jammer!
Ja inderdaad, oppeens ging ik dood zonder reden en werd geteamswitched (eindelijk was ons team aan het winnen, en dan gebeurt dat).
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:06:
Ja hoor dames en heren! een winterdeken trekt over nederland. Tijd om die grafischekaartjes lekker warm op te stoken met een potje BF3. (als ik thuis kom van werk)

Me gustaaaa
Ook hier in ze Belgium sneeeeeuuuuwww!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Richard P schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:19:
[...]

Dat is inderdaad het grootste probleem, haha. Ik heb genoeg kansen gehad, maar keer op keer mis ik alles met de gun, of doe ik net niet genoeg voor een disable..
Je moet er ook proberen voor te zorgen dat jij de tegenstander eerder in de smiezen hebt en met een boog om hem heen vliegen om achter hem te komen.

Op dit moment zal je altijd verliezen in een dogfight als jij niet degene bent die als eerste vuurt (tenzij tegenpartij niet helemaal 100% bij zijn hoofd is..)

• Richard P
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:21:
[...]

Je moet er ook proberen voor te zorgen dat jij de tegenstander eerder in de smiezen hebt en met een boog om hem heen vliegen om achter hem te komen.

Op dit moment zal je altijd verliezen in een dogfight als jij niet degene bent die als eerste vuurt (tenzij tegenpartij niet helemaal 100% bij zijn hoofd is..)
Ja ontdekken is inderdaad belangrijk, maar m'n beeld is zo 'pixelig' dat het echt lastig is. Ik ga maar eens oefenen weer.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:06:
Ja hoor dames en heren! een winterdeken trekt over nederland. Tijd om die grafischekaartjes lekker warm op te stoken met een potje BF3. (als ik thuis kom van werk)

Me gustaaaa
offtopic: Als ik thuiskom mag ik eerst maar eens naar mn auto gaan kijken wat precies de schade is :(

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/397447.jpg

Gelukkig was een shovel in de buurt :7

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/397448.jpg

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Waarom rij je hem dan de berm in?

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Erg zonde van zo te zien een nette MK3!
Hier in de buurt ook al een paar, ik ga met mijn sneeuwschuiver maar niet de weg op.

---RAWE CEEK!!!---

• Terrz
Dat heet uit de bocht gegleden. Net als of ik met opzet een verkeersbord omver rijd en vervolgens de greppel in ga.

Verwijderd

offtopic#
Zonde van die sjeune golf man! ik hoop straks veilig thuis tekomen!

• Terrz
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:31:
offtopic#
Zonde van die sjeune golf man! ik hoop straks veilig thuis tekomen!
Ja gewoon standaard, (was)mooi zonder regenpijp als uitlaat of rare spoilers :'(

On-topic: Die type-88 + extended mag + foregrip en geen scoop er op is echt een beest.

Vooral op grand bazaar komt ie heel goed tot z'n recht (metro vast ook wel maar die speel ik bijna niet )

Verwijderd

Ik heb net een potje Rush gespeeld om die
M-COM Defender Ribbon in a round, Defent 4 M-COM Stations
te hebben en heb die stuk of 10 x verdedigt, het was wel de zelfde M-COM. maar zie die ribbon niet staan??
Moeten dat dan 4 verschillende M-coms zijn???
jammer dat hij de 2 de ronde weer weg was:(

• roboreaper
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

aan de gene die server 1 beheert.

VERWIJDER DIE AUTOBALANCE PLUGIN AUB.

de hele middag is het steeds 6 tegen 3 of 4 tegen 7.. en constant ga je dood door autobalance maar blijf je in het zelfde team... zo irrittant

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
spookz0r schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:56:
[...]

Was van die systemen geen recall geweest? :P
Haha ja, ergens in 2008 ofzo, waren een aantal systemen waarbij het buitenste deel van de case gewoon wegsmolt. ;)
Dat heb ik nog niet meegemaakt...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• evil kim
Terrz schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:23:
[...]

offtopic: Als ik thuiskom mag ik eerst maar eens naar mn auto gaan kijken wat precies de schade is :(

[afbeelding]

Gelukkig was een shovel in de buurt :7

[afbeelding]
Ooit ook zoiets gehad, enkel lekke band toen.
Op eerste zicht valt het mee, zijn wisselstukken zat te vinden voor golf. Blijft wel balen, maar als er niets ernstig is (wat we niet zien op foto) kan je mits wat geduld en eerlijke garagist redelijk "goedkoop" terug rijden

• evil kim
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Haha ja, ergens in 2008 ofzo, waren een aantal systemen waarbij het buitenste deel van de case gewoon wegsmolt. ;)
Dat heb ik nog niet meegemaakt...
Je leeft dus op hoop :X

• AdmiralSnipe
Nouja...
Ik check soms wel hoe heet mn componenten worden...
Maar Processor en graka van rond de 70° C en harddrives van rond de 45° C valt nog te doen toch??

Toch... :o

~edit: nu ik er bij nadenk, dat plastic omhulsel van de case begint soms wel als een beest te kraken als ik aan het gamen ben...
Hij zal toch niet van binnenuit aan het doorbranden zijn... :/

[ Voor 23% gewijzigd door AdmiralSnipe op 03-02-2012 17:03 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

roboreaper schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:52:
aan de gene die server 1 beheert.

VERWIJDER DIE AUTOBALANCE PLUGIN AUB.

de hele middag is het steeds 6 tegen 3 of 4 tegen 7.. en constant ga je dood door autobalance maar blijf je in het zelfde team... zo irrittant
Dat is op GAMERT server ook super irritant, word je gebalanced wanneer je nog aan het gamen bent :') Wacht dan tot je dood gaat...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• evil kim
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:00:
[...]

Nouja...
Ik check soms wel hoe heet mn componenten worden...
Maar Processor en graka van rond de 70° C en harddrives van rond de 45° C valt nog te doen toch??

Toch... :o
Die schijven en de graka ((half) load ?) is niet zo vreemd. de processor lijkt mij wel nogal aan de warme kant.
Maar in theorie zou een kast daar wel moeten tegen kunnen.

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 20:35
ik zoek iemand die zin heeft om co op missies te gaan doen met imre42942
voeg me toe of stuur een DM
alvast bedankt

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:28
Supsooi schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:02:
voeg me toe of stuur een PB
alvast bedankt
added

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net ook weer irritante balance, waren aan het winnen, worden we met de complete squad naar de andere kant geplaatst. Alle punten voor niks veroverd, uiteindelijk nog wel gewonnen.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Supsooi schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:02:
voeg me toe of stuur een PB
alvast bedankt
Ik heb je 1 PM gestuurd ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 17:18 ]

• Richard P
Er is geen manier om te zien of een server al met 1p kan beginnen he? Anders dan in de naam van de server. Ik wil een beetje vliegen oefenen, dus zoek ik lege servers. Ben de halve dag al bezig om een goede server te vinden, en heb een half uurtje gevlogen. Iedere server waar ik op kom, *waiting for players*...

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Pfff.. echt lame! Bijna potje afgelopen. Sta ik dik stijf bovenaan met 180k punten word ik opeens gekicked :S zonder een reden ook bijgegeven.. pff :S
Nou mijn modem is nu echt stervende en ik zit bij KPN dus ook nog een beetje storing.
nieuws: KPN kampt met grootschalige dns-storing

Dus even niet BF3 spelen voor mij totdat er een nieuw modem is. (en nu maar hopen dat het werkt want het modem dat er nu staat is oorspronkelijk via HetNet gekomen die werden vervolgens overgenomen door KPN en dus heb ik nu GEEN experiabox kloteding) :+

Dus ik denk dat ik er niet ga zijn vanavond mensen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:55
Grudgie schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:25:
Pfff.. echt lame! Bijna potje afgelopen. Sta ik dik stijf bovenaan met 180k punten word ik opeens gekicked :S zonder een reden ook bijgegeven.. pff :S
180k? Wat is dat voor een potje dan? Je bent zeker vanochtend begonnen :O

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:24

StrongArmLance

Endless flow

Remz schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:25:
[...]

Er zijn serieus potjes die een paar uur duren, ik snap niet wat de lol daar aan is, zeker niet als de teams ongelijkwaardig zijn.

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
Plus het risico dat je game of de server geheel crasht...weg punten en ribbons.
Half uurtje is dan nog te overzien, maar uren...!?

• AdmiralSnipe
evil kim schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:02:
[...]

Die schijven en de graka ((half) load ?) is niet zo vreemd. de processor lijkt mij wel nogal aan de warme kant.
Maar in theorie zou een kast daar wel moeten tegen kunnen.
Heb net even hardware monitor aangezet maar 't valt nog mee.
Graka zit nu op 68°C onder stress en CPU op 63°C
Voeding zit op 57°C (waar volterra bij staat zal wel de voeding zijn) en schijven zitten nu op 42°C.
:9

• Grudgie

Grudgie

Remz schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:25:
[...]

Zijn gewoon potjes van een uur ongeveer. 64 player server.

http://battlelog.battlefi...lereport/show/19544805/1/

Hier de log, ik sta helemaal onderaan, heb 190k punten, hoor dus eigenlijks 1e te staan.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat is 19K, geen 190K. 190K is 190.000.

En natuurlijk metro....

---RAWE CEEK!!!---

• Grudgie

Grudgie

NoFearCreations schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:16:
Dat is 19K, geen 190K. 190K is 190.000.

En natuurlijk metro....
Oh lol, ja 19k, my bad.. :P

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:20
Ik krijg de laatste dagen telkens meer last van vastlopers, lijkt vooral te gebeuren op Caspian Border en Operation Firestorm. Blijft zeer vervelend dat dit soort grappen nog steeds gebeuren! :(

Verwijderd

Das even schrikken als je daarin zit.............

YouTube: BF3 AA gun is a jet

BF3 AA gun is a jet

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Moesten jullie ooit tijd hebben (25 tal minuten) mag je altijd m'n rondje BF3 kijken, tips zijn altijd welkom natuurlijk!

A round of Battlefield 3: Sharqi Peninsula - Conquest
DennisM6 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:38:
Ik krijg de laatste dagen telkens meer last van vastlopers, lijkt vooral te gebeuren op Caspian Border en Operation Firestorm. Blijft zeer vervelend dat dit soort grappen nog steeds gebeuren! :(
Hopelijk geven ze een gratis DLC aan iedereen, dat we zoveel geduld hebben om toch maar het spel te spelen ook al vliegen we er soms uit.
*sommige mensen vallen hier niet echt onder, bij mij gebeurt dit helemaal niet vaak.*

[ Voor 52% gewijzigd door Fantasma op 03-02-2012 20:31 ]

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58

Epsilon

Meer mensen met connectie problemen met origin / joinen vna servers?

Lijkt er op dat popuplair servers veel leger zijn dan normaal en zeker nu het spitsuur is, is dit op zijn minst vreemd.

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 12:40
ik kom er niet eens op. origin doet het nu niet

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Yup, origin werkt hier niet, not responding...

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wilde net vragen, Origin start niet/heel traag bij mij, nu net gelukt een server toch te joinen.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58

Epsilon

Quantor schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:22:
Yup, origin werkt hier niet, not responding...
Mooi (of eigenlijk niet), dan ben ik niet de enige.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
battlelog.battlefield.com opstarten lijkt wel te werken
alleen een server joinen werkt nog niet hier :|

[ Voor 31% gewijzigd door Quantor op 03-02-2012 20:28 ]

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 08:30
ORIGIN :( :( :( |:( |:( |:( |:( ;w

• MeagaShira
  • Laatst online: 04-11 10:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Origin werkt hier ook niet...... bah wou net even lekker gamen maar het mag weer is niet zo zijn. :'(

Yes.....hij joint en logging in.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door MeagaShira op 03-02-2012 20:36 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• vinom
  • Laatst online: 19:21
Blegh, wil ik net een bekende YouTuber joinen, werkt het weer eens niet!

Verwijderd

Aan de reakties te zien ...ben ik niet de enige dat die Orgin |:( niet reageert :(

Enne BF stats site.......... 7(8)7 ..............
Temporary database maintenance. Website features may be limited or slow until we have finished it.

Via http://bf3stats.com/stats_pc/zoltan1955 wel in kunnen loggen, moest wel email en WW handmatig invoeren

JA JA , maar op 1 server komen .ben nog steeds bezig erin te komen dus Orgin werkt nog steeds NIET goed.
Ik had beter niets kunnen zeggen.....Orgin klapt er weer uit en kan weer Niet inloggen

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 20:59 ]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
for fuck sake! wat een kutpakket is het toch. Hele week niet geknald vanwege cursus, d8 ik laat ik vanavond eens ff wat tijd inhalen met een maat van me.... *zucht*

discogs

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:36:
Aan de reakties te zien ...ben ik niet de enige dat die Orgin |:( niet reageert :(

Enne BF stats site.......... 7(8)7 ..............
Temporary database maintenance. Website features may be limited or slow until we have finished it.
Dacht dat het aan m'n pc lag. Erg vervelend dit :(

Zegt nu dat ie geen games kan detecteren :S

Doet het weer!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 20:50 ]

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Wordt je toch doodmoe van :F En dan heb je er gvd nog voor betaald ook - ik zou op mijn werk eens zo'n bagger moeten opleveren: dan sta ik sneller op straat dan ik "blueberry pie" kan zeggen...

Aan de andere kant: heb al zeker een half uur geen last van random crashes, freezes en vooral timeouts! :*)

---

• AdmiralSnipe
Staat de balancer soms uit of wat??

http://battlelog.battlefi...how/19572752/1/336464702/

http://battlelog.battlefi...how/19575227/1/336464702/

Heb bij dat potje op grand bazaar bijna een kwartier niks gedaan.
We hadden alle bases waardoor er een groot baserape festijn ontstond, beetje jammer :/

~edit: en nog drie.

http://battlelog.battlefi...how/19577776/1/336464702/

http://battlelog.battlefi...how/19580778/1/336464702/

http://battlelog.battlefi...how/19583107/1/336464702/

balancer kapot???

[ Voor 29% gewijzigd door AdmiralSnipe op 03-02-2012 22:01 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Op het BF3 forum wordt vermeld dat je nadat Origin opstart BF3 moet updaten omdat de patch update van 789MB uit is. Klopt dit want ik kan er nog steeds niet in...

edit: nee, lijkt dus niet te kloppen zie ik nu... :( Lekker hoor zo'n begin van je weekend |:(

[ Voor 26% gewijzigd door l0n3w012ph op 03-02-2012 21:00 ]

Steam || Diablo 3

• vinom
  • Laatst online: 19:21
Wat een onzin lol...een patch van 789MB.

• er1c
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-08-2024
F*ck! Avondje alleen thuis, helemaal verheugd op een lange avond BF3, doet dat Origin het niet. :(

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:30
vage shit dat origin, hij start wel op, maar als je dan een spel wil joinen sluit ie zich af???

Mechwarrior Online: Flapdrol

Waarom faalt Origin altijd als ik toch niet kan spelen? :P
Nee, ik saboteer het niet mensen. :+
Fantasma schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:01:
Moesten jullie ooit tijd hebben (25 tal minuten) mag je altijd m'n rondje BF3 kijken, tips zijn altijd welkom natuurlijk!

[...]

Hopelijk geven ze een gratis DLC aan iedereen, dat we zoveel geduld hebben om toch maar het spel te spelen ook al vliegen we er soms uit.
*sommige mensen vallen hier niet echt onder, bij mij gebeurt dit helemaal niet vaak.*
Ik ga wel even kijken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 08:34
wtf. hier ook een-niet-werkende-origin. aaarrccch. bijna verplicht hier meekijken/luisteren met de De Voice Kids.
OMG ik wil knallen!!!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Origin, WHY U NO WORK?
Heel de tijd valt hij gewoon uit, en bij het inloggen freezet hij best vaak...
Ik wil gewoon wat mensen trollen met chopppers :/

EDIT: :( :( :( :( Logde hij eindelijk in, in plaats van een spel te joinen LOGT HIJ GEWOON UIT? :( :( :(

[ Voor 27% gewijzigd door Mavamaarten op 03-02-2012 21:27 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Geweldig leuke BF3 video's van deze vent... :D

YouTube: Kanaal van birgirpall

[ Voor 26% gewijzigd door l0n3w012ph op 03-02-2012 21:29 ]

Steam || Diablo 3

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

l0n3w012ph schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:28:
Geweldig leuke BF3 video's van deze vent... :D

[video]
Haha dat is de reden waarom ik mensen wil gaan trollen :+
Elke keer lig ik te rollen van het lachen van zijn vids!

• wouzer1977
blijft maar op "aanmelden" staan...... pffff
Wel leuke filmpjes van die gast

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 20:14

JK

LOL, ik kom na veel moeite Origin in, al m'n spellen weg. _/-\o_
Hopelijk ziet ie morgen BF3 wel weer... hij vroeg me ook al eerder om BF3 te activeren.

En op Battlelog geen melding mbt Origin problemen, EA en Dice zijn een stel faalhazen bij elkaar op z'n tijd.

• er1c
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-08-2024
JK schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:38:
Hopelijk ziet ie morgen BF3 wel weer... hij vroeg me ook al eerder om BF3 te activeren.

En op Battlelog geen melding mbt Origin problemen, EA en Dice zijn een stel faalhazen bij elkaar op z'n tijd.
Had ik ook "Er zijn geen spellen bekend voor dit account". Wat een klungels...

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
er1c schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:43:
[...]

Had ik ook "Er zijn geen spellen bekend voor dit account". Wat een klungels...
Hier precies hetzelfde...

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

JK schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:38:

Inderdaad. Origin en Battlelog zijn echt 1 dikke fail. Battlelog is onstabiel en sloom, het werkt gewoon niet lekker. Een party met vrienden joinen is ook zo omslachtig. Als je dat ingame kan zou het gewoon 20 000x beter zijn. Hoe verzinnen ze het trouwens, een multiplayer game launchen met een browser based serverbrowser :F

Nou daar gaan we.
Ten eerste een bescheiden applausje omdat je daadwerkelijk iets spot. :P
Dan voor de kritiek:
-Als een sniper of wie dan ook het vuur op je opent ga dan niet lopen kijken waar die zit door rechtovereind in het midden van een parkeerplaats te zoeken. Gewoon wegwegen, DICE heeft prachtige audio gemaakt dus je hoort uit welke richting het schot kwam en nu wegwezen voordat het volgende schot in je hoofd beland.
-Ik zie dat je graag silencers gebruikt wat altijd handig is maar ik zou ook een silencer nemen op je pistool omdat je je pistool alleen trekt als je normale wapen of zonder munitie zit of je moet herladen in een gevecht. Als je dan bij je normale wapen een silencer gebruikt komen mensen niet op je af als bloedhonden op een geurtje. Zodra je je normale G18 afvuurt dan komt er meteen een meute op je af en daar sta je dan met je pistooltje, waarschijnlijk uit de buurt van teamgenoten en dan ben je dood. Consistent zijn met een silencer helpt altijd, dus of 2 keer wel of 2 keer niet.
-Gebruik de TUGS wat frequenter. Vaak pak je het ding pas als je al halverwege een cap bent. Zet het ding gewoon meteen neer omdat in de eerste paar seconden de kans dat iemand je meteen beschiet klein is. Verder kan je hem ook goed gebruiken in een standoff-situatie wanneer je niet weet waar een vijand is maar wel weet dat hij er is.
-Af en toe lijk je te twijfelen wat je moet doen, ga ik naar voren, terug of het gebouw in ets. Je kiest hier alleen zeer ongelukkige plekken voor. Als je twijfelt ga dan NOOIT achter iemand aan en zoek meteen dekking. Die TUGS is dan ook meteen handig om de omgeving te checken.
-Terugkomend op dekking zorg er voor dat als er tegenstanders aankomen dat je achter solide dekking zit en niet om de hoek bij een deur, zo verpest je je voordeel en ga je dood.
-In de tank was je als gunner bezig om naar voren te kijken en de loop van de tank te volgen en dit is dus fout. Nooit de loop van de tank volgen, als gunner let je op de flanken en op de achterkant. Zorg ervoor dat mensen geen C4 of een RPG kunnen gebruiken aan de achterkant of zijkanten aangezien de schade veel groter is.
-Check een kamer altijd of die ook echt leeg is en ga er nooit van uit dat die leeg is. Er kunnen zich overal vijanden verstoppen.
-En als laatste een iets betere mapkennis vergaren en betere routes naar doelen uitstippen. Vermijd open gebieden als dit mogelijk is en probeer te voorkomen dat je squadmates op de hielen volgt, een beetje uitspreiden helpt al flink tegen een tegenstander die onmogelijk meerdere mensen kan neermaaien als ze verschillende routes nemen. Hij schiet er een neer en de andere grijpen hem dan tenzij hij goede dekking en een silencer heeft en de map goed kent en dus weet waar hij op moet letten.

Voor de rest lijken je muisinstellingen redelijk goed te staan, je bent gewoon on target, je speelt voor het objective en maakt geen ernstig stomme fouten. :P

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
spel deed het de hele tijd niet, zie ik ineens spelers op de server aflopen. dacht even kom in dit topic kijken. blijkbaar heeft iedereen dit probleem ;)

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Hier werkt Origin ook niet op dit moment, dan maar lekker een boek lezen en morgen die shotgun assignment halen. :)

Goud is geen geld

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ben een voorstander van ongeacht het primaire wapen altijd een pistool met silencer te kiezen. Zodra je aangewezen bent op je pistool wil je nooit je positie weg geven. Daar kan een tactical light nooit tegenop.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:44
Ik heb dit stomme Origin probleem dus ook. Waarom hadden ze dit spel niet gewoon 1 maand later kunnen uitgeven zonder al die problemen? Had ik ook nog eens een maand langer kunnen spelen....

• wouzer1977
ok, ik geef het op. :(
moest ff afdraaien van de drukke week. Nu nog gefrustreerder het weekend in.
Tnx EA. inmiddels wel ff uit frustratie een klacht bij EA gedeponeerd over de belabberde werking van hun producten de afgelopen weken. (random kicks en crashed)
Lucht iig beetje op. :>

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-11 08:39
Ja ik zit erin! Wouzer geef niet op :+

Favo servers hebben ook weer wachtrijen, zou het langzaam oplossen?

[ Voor 47% gewijzigd door thefox154 op 03-02-2012 22:31 ]

reemprive schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:29:
Ik ben een voorstander van ongeacht het primaire wapen altijd een pistool met silencer te kiezen. Zodra je aangewezen bent op je pistool wil je nooit je positie weg geven. Daar kan een tactical light nooit tegenop.
Mee eens maar met het primaire wapen kan unsilenced handig zijn omdat het mensen let aantrekt. Als je weet wat je doet dan is er een voordeel. Ik zelf heb er alleen niks aan omdat ik probeer van de meute weg te zijn. ;)

• wouzer1977
thefox154 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:31:
Ja ik zit erin! Wouzer geef niet op :+

Favo servers hebben ook weer wachtrijen, zou het langzaam oplossen?
krijg nou t..... Ga werkelijk onderuit op mn barka-launcher om met de vrouw ff Burn Notice te kijken.
Zie ik in de verte op mijn scherm Battlelog.WTF
Hele avond dat gejank moeten aanhoren van The Voice kids is dat eindelijk afgelopen kan ik gaan gamen.
pff.
Ga straks nog wel ff uitleven ;)

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:30
strange kwam er meteen in na 1 try
werd alleen raar gekilled maarja.. zat in aa op carrier en pats dood :S
naja

• AdmiralSnipe
lolwut??
Heb iets van 2 maanden geleden request gedaan voor GoT platoon, wordt hij nu geaccepted. :o

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:36:
lolwut??
Heb iets van 2 maanden geleden request gedaan voor GoT platoon, wordt hij nu geaccepted. :o
Beter laat dan nooit. :+

• megadoom
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:36:
lolwut??
raad eens wie je nu heeft geaccepteerd?

• AdmiralSnipe
Zo is het maar net!

• AdmiralSnipe
megadoom schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:38:
[...]

raad eens wie je nu heeft geaccepteerd?
Eeeerm weet het niet zeker maar volgens mij begon z'n naam met M en eindigde op egadoom20.

[...]

Probeer ook eens een RDS in combinatie met de P90 in plaats van de HOLO. Je zal zien dat je veel makkelijker on target kan blijven op korte tot middelange afstand, met de HOLO verlies ik altijd sneller overzicht en hij lijkt meer te kicken. De 1.4 zoom van de HOLO is toch niet doorslaggevend op die afstand. De KOBRA is ook een goede optie, die gebruik ik voor alle wapens behalve voor de P90 op een of andere manier.

• megadoom
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:39:
[...]

Eeeerm weet het niet zeker maar volgens mij begon z'n naam met M en eindigde op egadoom20.
en wie is M egadoom20? :+

• haarbal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:42:
[...]

Probeer ook eens een RDS in combinatie met de P90 in plaats van de HOLO. Je zal zien dat je veel makkelijker on target kan blijven op korte tot middelange afstand, met de HOLO verlies ik altijd sneller overzicht en hij lijkt meer te kicken. De 1.4 zoom van de HOLO is toch niet doorslaggevend op die afstand. De KOBRA is ook een goede optie, die gebruik ik voor alle wapens behalve voor de P90 op een of andere manier.
hebben scopes invloed op weapon handling? nee toch?

haarbal schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:43:
[...]

hebben scopes invloed op weapon handling? nee toch?
In elk geval hoe snel je je wapen om hoog haalt om te richten. Ook verschilt deze tijd per wapen, bullpops duren normaal gesproken langer.

Maar door de hogere zoom wordt de recoil versterkt weergegeven. Met een RDS hou ik iets meer overzicht en vind ik het makkelijker om de recoil te corrigeren met de muis.

• AdmiralSnipe
Geen idee, misschien ben jij het wel, je naam lijkt in iedergeval wel op degene die mijn request geaccept heeft! :?

• haarbal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:47:
[...]

In elk geval hoe snel je je wapen om hoog haalt om te richten. Ook verschilt deze tijd per wapen, bullpops duren normaal gesproken langer.

Maar door de hogere zoom wordt de recoil versterkt weergegeven. Met een RDS hou ik iets meer overzicht en vind ik het makkelijker om de recoil te corrigeren met de muis.
De holo's zijn even snel als de rds en de kobra volgens mij. Gebrek aan overzicht heb ik niet met de holo omdat ik op 1920x960 speel, waardoor m'n horizontale fov vrij groot is.

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Zucht nog steeds

No games detected:(
Ik wissel zelf tussen de Holo en de Kobra. De Kobra geeft meer FOV en de Holo meer precisie op afstand.
Het ligt aan het wapen en waar ik zin in heb welke ik neem. :Y)

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 21:52
zojuist gevonden op het Origin forum:

Workaround:

Log into Origin by itself.

It will take some time.

Once you are in origin, click on the settings tab - and go offline.

In your browser run the game

It works !

THX foforce666

http://battlelog.battlefi...#post_2832654624870961651 [battlelog.battlefield.com]

Bump it because it works.

• megadoom
whoa, reller net toendat je postte kreeg ik dit bericht in een window: Afbeeldingslocatie: http://i1135.photobucket.com/albums/m631/patdoom/whoa.png

• haarbal
offline mode werkt.

• TheJason
  • Laatst online: 23:15
En ik maar heel windows opnieuw installeren om er achter te komen dat iedereen problemen had |:( |:( |:(

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:22

BioHazard

*\o/*

TheJason schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:32:
En ik maar heel windows opnieuw installeren om er achter te komen dat iedereen problemen had |:( |:( |:(
Dan loop je ook wel heel hard van stapel...
Pagina: 1 ... 79 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.