Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Al clanwars gespeeld dan? Ik loop namelijk constant tegen dezelfde wapens aan die constant gebruikt worden simpelweg omdat die zoveel beter zijn en dat echt een verschil maakt. Onervaren pubbers zonder skills zullen dat inderdaad minder snel merken.rnenator schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:45:
In jouw wereld misschien.
Tactiek is zeker nodig maar je komt hoe dan ook in vuurgevechten terecht en dan is juist de plaatsing van de tweede en derde kogel erg belangrijk en dan is juist de reload snelheid erg belangrijk. Ik zou zeker niet zeggen dat tactiek belangrijker is dan de juiste wapens uit kiezen, je zult toch de kills moeten maken.DanielWW2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:54:
Wat dachten we van weapon stats + tactiek = win?
Je kan alleen maar de M16A3 gebruiken en alsnog keihard worden afgeslacht omdat je als een achterlijke noob rondjes rent zonder ooit eens dekking te zoeken en je kan ook zeer tactisch spelen maar gun fights verliezen omdat je met een AKS-74U rondloopt en dat ding zuigt gewoon. Vrijwel elk wapen is dat ding te snel af en je faalt gewoon als je word afgeslacht door de AKS.
Alleen door de combinatie van tactiek en een goed wapen ga je echt goed spelen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het punt is juist dat je nooit 100% kan bepalen waar je in een vuurgevecht komt. Je kan alleen proberen om in een goede positie te beginnen. Voor de andere momenten heb je dus een goed wapen nodig.Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Al clanwars gespeeld dan? Ik loop namelijk constant tegen dezelfde wapens aan die constant gebruikt worden simpelweg omdat die zoveel beter zijn en dat echt een verschil maakt. Onervaren pubbers zonder skills zullen dat inderdaad minder snel merken.
[...]
Tactiek is zeker nodig maar je komt hoe dan ook in vuurgevechten terecht en dan is juist de plaatsing van de tweede en derde kogel erg belangrijk en dan is juist de reload snelheid erg belangrijk. Ik zou zeker niet zeggen dat tactiek belangrijker is dan de juiste wapens uit kiezen, je zult toch de kills moeten maken.
Dus beide zijn nodig.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Blijf lekker bij en hoog beweren dat de stats zo belangrijk zijn, lekker belangrijk, in BF2 clan wars had je geen enkele unlocks, zo hoor je imo clanwars te spelen, gewoon met iron sight; ak vs m16. Hoewel ik als vast wapen de M416 gebruik interesseert het me echt geen moer wat voor wapen ik oppik als die leeg is of ik gewoon voor de willekeurigheid wat anders oppik.Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Al clanwars gespeeld dan? Ik loop namelijk constant tegen dezelfde wapens aan die constant gebruikt worden simpelweg omdat die zoveel beter zijn en dat echt een verschil maakt. Onervaren pubbers zonder skills zullen dat inderdaad minder snel merken.
[...]
Tactiek is zeker nodig maar je komt hoe dan ook in vuurgevechten terecht en dan is juist de plaatsing van de tweede en derde kogel erg belangrijk en dan is juist de reload snelheid erg belangrijk. Ik zou zeker niet zeggen dat tactiek belangrijker is dan de juiste wapens uit kiezen, je zult toch de kills moeten maken.
Waarom? Gebruik je een slechter wapen dan forceert je dit om beter te mikken of sneakier te spelen. Speel maar een tijdje met een zuig wapen en switch daarna naar een beter dan zal je merken dat je tijd met dat zuig wapen je alleen maar geholpen heeft je naar een hoger niveau te tillen.
Speel je een clanwar dan kies je inderdaad de beste maar ik neem aan dat deze discussie gebaseerd is op pubs. Lekker belangrijk dan of je wapen 5% meer spread heeft (en dat zegt dan iemand met 2.75/1 k-d ratio ). Begint hier wel op theoriecraft te lijken.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Wat heeft dat er mee te maken? In dat spel heb je geen keuze dus valt dat aspect af, in dit spel heb je wel keuze dus is het wel relevant. Als je wilt winnen moet je zoveel mogelijk de omstandigheden en de middelen naar je eigen hand zetten. Wapen statistieken zijn belangrijk omdat je het beste wapen wilt uitkiezen, dat helpt je om effectiever te kunnen spelen en daardoor ben je een betere aanvulling voor het team.evilpin0 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:17:
Blijf lekker bij en hoog beweren dat de stats zo belangrijk zijn, lekker belangrijk, in BF2 clan wars had je geen enkele unlocks, zo hoor je imo clanwars te spelen, gewoon met iron sight; ak vs m16.
Dat het jou niks interesseert wat je op pakt moet je zelf weten maar om dit dan af te doen als onbelangrijk is onzinnig. Je kiest zelf immers een van de beste wapens uit als vast wapen.Hoewel ik als vast wapen de M416 gebruik interesseert het me echt geen moer wat voor wapen ik oppik als die leeg is of ik gewoon voor de willekeurigheid wat anders oppik.
Dat is niet correct. Een slechter wapen forceert je niet om beter te mikken maar om anders te mikken. Wanneer je na een tijd terug wisselt naar een beter wapen moet je weer je manier van mikken aanpassen omdat het wapen gewoon anders reageert.Waarom? Gebruik je een slechter wapen dan forceert je dit om beter te mikken of sneakier te spelen. Speel maar een tijdje met een zuig wapen en switch daarna naar een beter dan zal je merken dat je tijd met dat zuig wapen je alleen maar geholpen heeft je naar een hoger niveau te tillen.
Ook op pubs kan het kiezen van het juiste wapen helpen met persoonlijk succes en uiteindelijk winst doordat je als persoon effectiever kan spelen.Speel je een clanwar dan kies je inderdaad de beste maar ik neem aan dat deze discussie gebaseerd is op pubs. Lekker belangrijk dan of je wapen 5% meer spread heeft (en dat zegt dan iemand met 2.75/1 k-d ratio ). Begint hier wel op theoriecraft te lijken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lekker de L85 unlocked. (eindelijk)
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik wil die ook nog graag halen, zie allen zo op tegen de potjes SQDMDanielWW2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:31:
In ander nieuws, I am a Professional Russian.
PSN: Von_Smallhausn
Astu, een 2 kill server.Mon0lith schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:41:
[...]
Ik wil die ook nog graag halen, zie allen zo op tegen de potjes SQDM
http://battlelog.battlefi...to-win-squad-death-match/
Zo ben je zo klaar, gewoon iemand strikken om je te helpen of erin gaan als er al 2 mensen in zitten die ook de L85 willen hebben en meeliften.
Sorry, vergeten te zeggen.DanielWW2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:44:Astu, een 2 kill server.![]()
Zo ben je zo klaar, gewoon iemand strikken om je te helpen of erin gaan als er al 2 mensen in zitten die ook de L85 willen hebben en meeliften.
Speel op PS3
Tja dan ben je screwed ben ik bang.Mon0lith schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:45:
[...]
Sorry, vergeten te zeggen.
Speel op PS3
En ik dacht dat er ook een speciaal console topic was.
\[X360/PS3] Battlefield 3
Fijn wapen hoor, helemaal op afstanden à la de eerste buitenmap van Metro Rush, Seine Crossing of in Grand Bazaar. Close range is de ROF me iets te laag, maar je kan er heel fijn bewust headshots mee maken! Veel plezier ermee!DanielWW2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:31:
In ander nieuws, I am a Professional Russian.
[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 02-02-2012 15:49 ]
Hahaha bedankt!DanielWW2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:46:Tja dan ben je screwed ben ik bang.![]()
En ik dacht dat er ook een speciaal console topic was.(scheelt in de verwarring)
\[X360/PS3] Battlefield 3
Weet dat er ook een X360/PS3 topic is, ben daar ook vaak te vinden maar kijk ook graag
wat er besproken word in het PC topic
De sfeer is hier ook altijd een stuk beter he, er wordt nooit op de man gespeeld, respectvol met elkaars meningen omgegaan en altijd goed onderbouwde argumenten gegevenMon0lith schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:51:
[...]
Hahaha bedankt!![]()
Weet dat er ook een X360/PS3 topic is, ben daar ook vaak te vinden maar kijk ook graag
wat er besproken word in het PC topic
x2A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:05:
[...]
De sfeer is hier ook altijd een stuk beter he, er wordt nooit op de man gespeeld, respectvol met elkaars meningen omgegaan en altijd goed onderbouwde argumenten gegeven
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
En ik negeerde het niet eens opzettelijkGame disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'PetersNL' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006
Straks maar weer eens proberen
/Edit: Kak.. Dat wordt maar eens verhuizen naar het problemen topic
[ Voor 11% gewijzigd door PetersNL op 02-02-2012 16:27 ]
Zie: http://www.videogamer.com...ext_week_in_new_york.html
---RAWE CEEK!!!---
New York City..... hubba hubba hubba, de mogelijkheden zijn eindeloos!arjankol schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:32:
Volgende week wordt de nieuwe DLC voor BF3 aangekondigd.![]()
Rush met mcoms op verschillende verdiepingen in het Empire State, Jets en Heli's die overlangs zeilen wanneer je de flag op times square probeert te pakken. The Statue of liberty heroveren.........
Of in San Fran close quarters in Alcatraz à la The Rock met bijbehorende sountrack...
Give it to me!
-Duitsers als factie. We weten volgens mij allemaal waar de Duitsers toe in staat zijn als het om oorlog gaat. Iets met WW1/WW2.
-Duitse wapens zoals de G36, MP5, en natuurlijk de MG3.
-De Leopard 2A6. (die wil ik echt hebben, en hij moet OP zijn dammit)
-Duitse steden zoals Aken of Keulen als slagveld lijkt mij ook wel wat en dan nog de Alpen in Beieren en het platteland van Duitsland.
Wil hebben.
Hahahaha ouwe DuitserDanielWW2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:41:
Hoewel een all American pack mij wel leuk zou blijven lijkt mij een German DLC pack veel leuker.
-Duitsers als factie. We weten volgens mij allemaal waar de Duitsers toe in staat zijn als het om oorlog gaat. Iets met WW1WW2.![]()
-Duitse wapens zoals de G36, MP5, en natuurlijk de MG3.![]()
-De Leopard 2A6. (die wil ik echt hebben, en hij moet OP zijn dammit)![]()
-Duitse steden zoals Aken of Keulen als slagveld lijkt mij ook wel wat en dan nog de Alpen in Beieren en het platteland van Duitsland.
Wil hebben.
Zo kan ik ook nog wel een paar fracties verzinnen, maar het is inderdaad nooit vervelend om op Duitse uniformen te schieten
Leave the Germans alone, leave them alone.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:49:
[...]
Hahahaha ouwe Duitser
Zo kan ik ook nog wel een paar fracties verzinnen, maar het is inderdaad nooit vervelend om op Duitse uniformen te schieten
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc]
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-02-2012 16:52 ]
Verwijderd
Oh yes... IK WIL JE KINDEREN!!!!!!*DanielWW2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:44:
[...]
Astu, een 2 kill server.![]()
* Aanbod niet geldig voor mannen of lelijke vrouwen
Dan is BF3 wel een bijzonder saai spel om competitief te spelen, als weapon stats belangrijker zijn dan tactics...Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:20:
[...]
Jij bent zeker een speler die enkel op public servers speelt en daar pok noet boven de massa uit steekt? Zodra je eens clanwars speelt of een bovengemiddeld niveau hebt zal je merken dat zulke statistieken wel degelijk belangrijk zijn en ook winst of verlies kunnen betekenen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Maar of je nu een AEK, F2000 of M16a3 pak. De gene die tactisch speelt wint het.
Ik zeg niet dat BF3 geen tactics vereist, maar je moet wapen statistieken niet zomaar wegcijferen omdat je te slecht bent het verschil te merken. Wanneer je skills hebt en competitief speelt zal je zulke cijfers moeten vergelijken.Shabbaman schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:30:
[...]
Dan is BF3 wel een bijzonder saai spel om competitief te spelen, als weapon stats belangrijker zijn dan tactics...
Zonder tactiek wordt je overlopen. Ook al heb je dan de beste wapens. Als ze je over de flanken pakken dan ben je sowieso de lul.
Andersom net zo. Met een goede tactiek maar een wapen dat op close combat net dat beetje mist, ga je het ook niet redden.
De goede combinatie maakt het juist gaaf
Bedankt voor deze tip, heel erg toffe plugin!
Moet CTRL+ALT+DEL drukken op het spel af te sluiten??
Zijn er meer die hier last van hebben?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
http://battlelog.battlefi...ger/weapons/198735818/pc/
Al zien die er een beetje onregelmatig raar uit.
Je zou ook gewoon blij kunnen zijn dat er iemand de tijd heeft genomen om het spel zo te doorgronden dat je er profijt van kan hebben. Wist jij bijvoorbeeld dat de inslaghoek van je RPG op tank ook verschil maakt, waardoor het interresanter is om recht op de zij te gaan dan 80* vanachter.
[ Voor 21% gewijzigd door analog_ op 02-02-2012 18:41 ]
[YouTube: http://youtu.be/dbOn_AYtyJU!]
[ Voor 21% gewijzigd door vinom op 02-02-2012 18:47 ]
WTH!!!!
Das gewoon creepy...
---RAWE CEEK!!!---
Oke...Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:03:
[...]
Oh yes... IK WIL JE KINDEREN!!!!!!*
Van 't weekend maar eens even mijn hele platoon overhalen profi Rus te worden.
* Aanbod niet geldig voor mannen of lelijke vrouwen
Ik kom niet meer bij van het lachen.
[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-02-2012 19:39 ]
Dat ze die maar gratis geven dan, mensen genoeg die problemen hadden! (Ik nietarjankol schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:32:
Volgende week wordt de nieuwe DLC voor BF3 aangekondigd.![]()
(of echt zo'n dino mode introduceren (gratis), dan mogen ze de mappacks DLC betalend maken
(denk toch niet dat ik nog mappacks DLC ga kopen(aan de andere kant, ik "krijg" ze toch al, "gratis" bij een patch van 4 gig..))
[ Voor 10% gewijzigd door Fantasma op 02-02-2012 20:11 ]
Beter is het niet te verwoorden denk ik, complimenten!analog_ schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:40:
Wat een discussie ontsteek ik, in wars maakt tactiek veel meer uit dan op pub, het aandeel in doorslag is op pub voor wapenstats dan ook hoger. Op pub kan je tacs hebben wat je wilt uiteindelijk is het teamplay en maakt dat meer het verschil dan je solo tactiek, of je solo gun. Eitherway, kan je het miereneuken vinden, als jij die gemiste optimalisatie en betere voorbereiding naast je wilt neerleggen prima, your loss. Je kan uiteindelijk ook niet ontkennen dat het geen verschil maakt anders speelden we allemaal met bijen pistooltjes.
Je zou ook gewoon blij kunnen zijn dat er iemand de tijd heeft genomen om het spel zo te doorgronden dat je er profijt van kan hebben. Wist jij bijvoorbeeld dat de inslaghoek van je RPG op tank ook verschil maakt, waardoor het interresanter is om recht op de zij te gaan dan 80* vanachter.
Verwijderd
Ik wil dino-mode!Fantasma schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:01:
(of echt zo'n dino mode introduceren
Hoe awesome zou dat wel niet zijn? Co-op een kamp verdedigen; zoiets als Operation Exodus, maar dan met velociraptors die op je af komen snellen. Of samen in een jeepje door een stad crossen terwijl er een t-rex achter je aan dwars door alle gebouwen banjert?
Als je die mist
Android developer & dürüm-liefhebber
Net niet de MVP ribbon voor de neus van chilled weggegraaid maar wel lekker 25.000+ punten.
http://battlelog.battlefi...how/19437184/1/184991456/
Deze was wat minder maar 12 mensen met een LAV killen in 10 seconden is wel leuk.
http://battlelog.battlefi...how/19428234/1/184991456/
Voor de L85 wel ja. Echt een geweldige AR op range.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 21:49:
Is het de moeite waard om de laatste assignment the unlocken?
Verwijderd
Ja daar was ik meteen al achterna gegaan toen de dlc uitkwam, maar ik bedoel die shotgun. Als ie niet beter is dan de usas dan laat ik hem maar. Teveel moeite.DanielWW2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 21:56:
[...]
Voor de L85 wel ja. Echt een geweldige AR op range.
Die moet ik nog halen.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:01:
[...]
Ja daar was ik meteen al achterna gegaan toen de dlc uitkwam, maar ik bedoel die shotgun. Als ie niet beter is dan de usas dan laat ik hem maar. Teveel moeite.
____________________________________________________________________________________________
Edit:
En dit is waarom ik coaxal LMG's zo leuk vind.
http://battlelog.battlefi...how/19453804/1/184991456/
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-02-2012 23:11 ]
Is niet beter (RPM is lager, reload duurt langer, en buckshot/flechette heeft maar 9 ipv 12 pellets per schot), hij heeft alleen een iets hogere bullet velocity en daardoor iets meer range, maar dat boeit niet echt in een shotgunVerwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:01:
[...]
Ja daar was ik meteen al achterna gegaan toen de dlc uitkwam, maar ik bedoel die shotgun. Als ie niet beter is dan de usas dan laat ik hem maar. Teveel moeite.
Ander "voordeel": je krijgt standaard een suppressor (waarschijnlijk onderdeel van diezelfde bug die elke assault rifle/carbine van B2K een 12x scope geeft). Hij heeft geen suppressed geluid though, en volgens mij ben je nog steeds zichtbaar op de minimap, maar dat laatste weet ik niet 100% zeker...
Gevolg is dan dan het verliezende team gewoon een hoop ellende wordt met alle nodig frustratie tot gevolg.
Soms heb ik het gevoel dat sommige (niet iedereen) gewoon spelen om op het einde van de dag hun kd ratio / w/l ratio / e-penis te zien groeien. ik weet het ,is hier al meermaals aangehaald maar damn het is toch soms erg gesteld hoor... Mij maakt het geen moer uit of ik een game verlies of win, ik speel immers zoveel mogelijk objective based, maar soms is de verleiding toch groot om gewoon wat te duckshooten als sniper als je weer maar eens merkt dat iedereen gewoon maar "iets" doet.
Och ja publieke servers zeker.. toch maar eens op zoek gaan naar een clan ofzo
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 07:57:
Yuuuy! Ik ben betalend lid![]()
En nu, let the games begin...
Gisteren op Damavand Peak zaten we in het winnende team, ik gok dat Rienspy, ikzelf en vast nog wel een paar in de laatste minuut naar het verliezende team geswitched werden. Ook erg jammer!Elbaceever schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 00:36:
waarom springt iedereen toch altijd naar het winnende team als ze aan het verliezen zijn.
Gevolg is dan dan het verliezende team gewoon een hoop ellende wordt met alle nodig frustratie tot gevolg.
Soms heb ik het gevoel dat sommige (niet iedereen) gewoon spelen om op het einde van de dag hun kd ratio / w/l ratio / e-penis te zien groeien. ik weet het ,is hier al meermaals aangehaald maar damn het is toch soms erg gesteld hoor... Mij maakt het geen moer uit of ik een game verlies of win, ik speel immers zoveel mogelijk objective based, maar soms is de verleiding toch groot om gewoon wat te duckshooten als sniper als je weer maar eens merkt dat iedereen gewoon maar "iets" doet.
Och ja publieke servers zeker.. toch maar eens op zoek gaan naar een clan ofzo
Wat ook frustrerend is, is 2-4 potjes bij het winnende team zitten, geswitched worden en vervolgens geen potje meer kunnen winnen met je team, hoe erg je je ook uit de naad werktagoNITE schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:39:
[...]
Gisteren op Damavand Peak zaten we in het winnende team, ik gok dat Rienspy, ikzelf en vast nog wel een paar in de laatste minuut naar het verliezende team geswitched werden. Ook erg jammer!
Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w
Wou het niet doen omdat ik examen periode zat
Nu ben ik er vandaag vanaf en kan ik lekker fraggen
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
moet nog wat co-op spelen voor 2 wapens
Gisteren de P90 bijna in 1 dag uitgespeeld (met alle unlocks) moet nog 9 kills en dan heb ik 3 wapens helemaal uitgespeeld, niet dat het veel boeit
P90 is een fijn wapen voor de recon class. Lekker met me MAV spotten (op plekjes zetten waar niemand bij kan of gewoon in hoekjes voor extra punten) en gaan met die banaan.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Inderdaad. Ik moet er nog 28 van de 75. Wel leuk om te doen vind ik. Nu heb ik de KH2002 bijna compleet unlocked en wat een beest is dat zeg. Beste Burst wapen in de game in mijn beleving. Hier kan de AN-94 echt nog wat van leren! Hij reageert perfect op mijn "clicks". Iets wat de AN-94 echt niet doet. Hier zit wat vertraging in.Magiciano schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:37:
Pfoe alle unlocks halen duurt nog best lang, voor zover bij 11 wapens gelukt. Nog een hoop te gaan!
die sniper rifles ga ik nooit uitspelenStealthyPeanut schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:57:
[...]
Inderdaad. Ik moet er nog 28 van de 75. Wel leuk om te doen vind ik. Nu heb ik de KH2002 bijna compleet unlocked en wat een beest is dat zeg. Beste Burst wapen in de game in mijn beleving. Hier kan de AN-94 echt nog wat van leren! Hij reageert perfect op mijn "clicks". Iets wat de AN-94 echt niet doet. Hier zit wat vertraging in.
Ik heb een hekel aan unlocken in het algemeen, was er maar een optie om alles unlocked te krijgen met een notitie in je profiel dat je het zo hebt unlocked ofzo. Er gaat gewoon teveel tijd inzitten.Pykow schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:02:
[...]
die sniper rifles ga ik nooit uitspelenheb een hekel aan snipers
haha, dat zijn noujuist de enige die ik unlocked heb... maarja, ik speel ook niet anders dan met de sniper.Pykow schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:02:
[...]
die sniper rifles ga ik nooit uitspelenheb een hekel aan snipers
Ik gebruik ze zelfs als een vervanger van de handgun.
dat kon bij BF2147 (of zo iets)erikvandenberg schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:07:
[...]
Ik heb een hekel aan unlocken in het algemeen, was er maar een optie om alles unlocked te krijgen met een notitie in je profiel dat je het zo hebt unlocked ofzo. Er gaat gewoon teveel tijd inzitten.
unlocks zorgen er wel voor dat je beloond wordt als je goed speelt.
ik ben niet een unlocker die echt alles wil halen, maar wel de wapens waarmee ik vaak speel.
Daarnaast gaat het vrij snel. sommige wapens heb je binnen 2 a 3 uurtjes helemaal vrijgespeeld.
150 kills maken is snel te halen.
Zou wel nice zijn, 150 kills? Meer 350 zoals ik het zie, dat duurd gewoon te lang voor mij. Ik kan maybe als ik geluk heb per week 5-6 uurtjes spelen.Pykow schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:12:
[...]
dat kon bij BF2147 (of zo iets)
unlocks zorgen er wel voor dat je beloond wordt als je goed speelt.
ik ben niet een unlocker die echt alles wil halen, maar wel de wapens waarmee ik vaak speel.
Daarnaast gaat het vrij snel. sommige wapens heb je binnen 2 a 3 uurtjes helemaal vrijgespeeld.
150 kills maken is snel te halen.
Heb dat probleem ook, hoef ook niet alles te unlocken, maar zijn stuk of 3 zaken die 'k nog wil elk in een andere class dus das nog enkele weken spelen ... Maar bon ik amuseer me wel ondertussenerikvandenberg schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:21:
[...]
Zou wel nice zijn, 150 kills? Meer 350 zoals ik het zie, dat duurd gewoon te lang voor mij. Ik kan maybe als ik geluk heb per week 5-6 uurtjes spelen.
ik wil alleen alle class medals halen. dus nog 25% voor de recon class en dan ben ik daarmee klaar en nog de 2 wapens van co-op en rank 45 halen voor de AS VAL en dan ben ik denk ik wel een week verder.evil kim schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:23:
[...]
Heb dat probleem ook, hoef ook niet alles te unlocken, maar zijn stuk of 3 zaken die 'k nog wil elk in een andere class dus das nog enkele weken spelen ... Maar bon ik amuseer me wel ondertussen
Volgende week kan ik heel de week niet eens gamen
---RAWE CEEK!!!---
Zou uiteindelijk meer kijken welke klasse je het meeste speelt.
Trouwens gerelateerde vraag, de SOFLAM. Die kan je neerzetten, en gebruiken + doodgeschoten worden. Oftewel plan B, neerzetten, ervandoor gaan en dat ding zelfstandig laten werken of van afstand gebruiken, tot zover dolle pret. Maar nu is er zon leuke gunner die je voorziet van wat nieuwe ammo -> dus ook een nieuwe SOFLAM. Is er nu nog een manier om van afstand je SOFLAM te gebruiken? Want gewoon met linkermuis knop zet je ene nieuwe SOFLAM neer.
Zat volgens mij bij jouw in het squad (erikew), en zag inderdaad aan het einde dat ik in ene nog maar met 1 iemand in het squad zat. Snapte het al niet helemaal.agoNITE schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:39:
[...]
Gisteren op Damavand Peak zaten we in het winnende team, ik gok dat Rienspy, ikzelf en vast nog wel een paar in de laatste minuut naar het verliezende team geswitched werden. Ook erg jammer!
Hallo
Dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten!furby-killer schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:43:
Trouwens gerelateerde vraag, de SOFLAM. Die kan je neerzetten, en gebruiken + doodgeschoten worden. Oftewel plan B, neerzetten, ervandoor gaan en dat ding zelfstandig laten werken of van afstand gebruiken, tot zover dolle pret. Maar nu is er zon leuke gunner die je voorziet van wat nieuwe ammo -> dus ook een nieuwe SOFLAM. Is er nu nog een manier om van afstand je SOFLAM te gebruiken? Want gewoon met linkermuis knop zet je ene nieuwe SOFLAM neer.
Ik heb hetzelfde probleem met de MAV. Heb je em net op een tactisch punt ff geparkeerd... komt er een support hero langs die ammo geeft: fffffffuuuuuuuu
Ik heb die Soflam trouwens nog niet vaak gebruikt, maarre werkt die ook automagisch?
Verwijderd
Me gustaaaa
Nickname KasPlantje.
Zekerr!!! Vanavond speel ik mijn huiskamer warm met mijn PC!!Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:06:
Ja hoor dames en heren! een winterdeken trekt over nederland. Tijd om die grafischekaartjes lekker warm op te stoken met een potje BF3. (als ik thuis kom van werk)
Me gustaaaa
Het is voor mij een hobby en die tijd heb ik wel. Zo speel ik met alle wapens uit het spel en kan ik daarna een keuze maken welk wapen ik wil blijven spelenerikvandenberg schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:07:
[...]
Ik heb een hekel aan unlocken in het algemeen, was er maar een optie om alles unlocked te krijgen met een notitie in je profiel dat je het zo hebt unlocked ofzo. Er gaat gewoon teveel tijd inzitten.
Leuk natuurlijk als iedereen de unlocks in één keer kan krijgen, maar dan is het hele unlocksysteem overbodig.
We will be correcting an issue in which the USAS-12 is more effective compared to other FRAG-equipped shotguns - In an upcoming update.
Jeuj, Metro wordt nu iets speelbaarder. Misschien toch.
Hoe krijg je dat voor elkaar dat Metro onspeelbaar wordt vanwege de USAS-12 frag? Sinds de nerf zie ik er nagenoeg niemand meer mee spelen en maar tegen een paar deaths opgelopen. Metro Rush ram ik behoorlijk wat uren in, maar dit herken ik totaal niet. Snipen met de 870 met frag schijnt wel geniaal te zijn volgens Knijnemans maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.aCb1780 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:26:
https://twitter.com/#!/Battlefield/status/165132543069388800
We will be correcting an issue in which the USAS-12 is more effective compared to other FRAG-equipped shotguns - In an upcoming update.
Jeuj, Metro wordt nu iets speelbaarder. Misschien toch.
Verwijderd
Nee, als je ammo krijgt krijg je een nieuwe SOFLAM en ben je dus genoodzaakt je oude te laten autospotten of een verse te plaatsen. Niets aan te doen. Ik heb mijn vaste medespelers al opgevoed: als ik sniper ben geen ammo in mijn buurt strooien, ik kom het wel halen als ik het hebben wil.furby-killer schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:43:
Javalin kan geweldig zijn bij voldoende SOFLAMs, SOFLAM bij voldoende javalins. Mortar ligt eraan hoe je speelt, ik vind hem leuk om op andere mortars te gooien, verder gebruik ik hem niet.
Zou uiteindelijk meer kijken welke klasse je het meeste speelt.
Wij zijn trouwens meer overgestapt op het gebruik van de spotter in een tank en guided shells, makkelijker, geen ammo limiet, je bent vele malen moeilijker te slopen en omdat de tank geen rood lampje produceert duurt het vaak ook lang voor er iemand doorheeft waar dat spotten vandaan komt. Maar een SOFLAM speel je zó vrij, en de spotterspot in een tank is echt veel meer werk.
Ik weet trouwens niet of we ooit nog punten gaan krijgen voor die SOFLAM - ik las tot nu toe nog nergens dat ze hem gaan fixen, dus als ik een rondje SOFLAM zijn het vooral mijn teammates die enthousiast punten halen. Daarom steel ik tegenwoordig graag een tank, kwak mijn soflam neer en ga dan in de tank ernaast met guided shells zitten lamen. Werkt lekker op Wake Island, helis locken en bestoken voor ze meer dan 100 meter van het vliegdek zijn.
Er is aangegeven door Dice dat je meer punten zal gaan krijgen voor SOFLAM. Evenals meer punten voor pilot assist.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:31:
[...]
Nee, als je ammo krijgt krijg je een nieuwe SOFLAM en ben je dus genoodzaakt je oude te laten autospotten of een verse te plaatsen. Niets aan te doen. Ik heb mijn vaste medespelers al opgevoed: als ik sniper ben geen ammo in mijn buurt strooien, ik kom het wel halen als ik het hebben wil.
Wij zijn trouwens meer overgestapt op het gebruik van de spotter in een tank en guided shells, makkelijker, geen ammo limiet, je bent vele malen moeilijker te slopen en omdat de tank geen rood lampje produceert duurt het vaak ook lang voor er iemand doorheeft waar dat spotten vandaan komt. Maar een SOFLAM speel je zó vrij, en de spotterspot in een tank is echt veel meer werk.
Ik weet trouwens niet of we ooit nog punten gaan krijgen voor die SOFLAM - ik las tot nu toe nog nergens dat ze hem gaan fixen, dus als ik een rondje SOFLAM zijn het vooral mijn teammates die enthousiast punten halen. Daarom steel ik tegenwoordig graag een tank, kwak mijn soflam neer en ga dan in de tank ernaast met guided shells zitten lamen. Werkt lekker op Wake Island, helis locken en bestoken voor ze meer dan 100 meter van het vliegdek zijn.
Ik wil sneeuw maps DICE, met Frostbite 2.0 snow render.
Tijd om de GPU op te stoken.
Ook niet helemaal, er waren ook nog wat gebouwen, bomen die half groen waren.Tsurany schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:44:
Sneeuw maps? Nee man, herinner je Bad Company 2 nog? Sneeuw maps zijn puur wit.
Maar een of twee sneeuwmappen in midden Europa gezet lijken mij wel leuk. Gewoon all out tank/heli warfare op de landbouwvlaktes van Duitsland, Polen, of verder naar Rusland.
Nah man, dikke strijd om de noordpool jonguh! Vlag in het midden en dan king of the pool! IJsberen die je aanvallen, eskimo's met shotguns! Epicness ensured.DanielWW2 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:49:
[...]
Ook niet helemaal, er waren ook nog wat gebouwen, bomen die half groen waren.![]()
Maar een of twee sneeuwmappen in midden Europa gezet lijken mij wel leuk. Gewoon all out tank/heli warfare op de landbouwvlaktes van Duitsland, Polen, of verder naar Rusland.
haha ik maak er een sport van tegenwoordig om als de attack heli al weg is de transport heli te stappen en mannetjes te roadkillen!
Doe dan meteen dinomode.Tsurany schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:54:
[...]
Nah man, dikke strijd om de noordpool jonguh! Vlag in het midden en dan king of the pool! IJsberen die je aanvallen, eskimo's met shotguns! Epicness ensured.
Gewoon 32 mensen in 16 tanks tegen 32 dino's.
Misschien is Northern Strike van BF2142 iets voor je? Alleen zal je gpu er niet echt warm van worden.DanielWW2 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:39:
Kijkt naar de pracht buiten.
Ik wil sneeuw maps DICE, met Frostbite 2.0 snow render.![]()
Tijd om de GPU op te stoken.(verwarming is zo 2009)
Niet dat mijn 5850 bij Crisis of BF3 de 70 graden haalt. (stom ding word warmer)BounceMeister schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:57:
[...]
Misschien is Northern Strike van BF2142 iets voor je? Alleen zal je gpu er niet echt warm van worden.
En ik moet 2142 nog steeds proberen. Ik denk dat ik wacht op 2143 aangezien ik die wel verwacht voor BF3 als DLC.
Heb 2142 ooit gekocht omdat 'k bf2 super vond, maar die toekomst setting werkt niet voor BF, alle bij mij toch nietDanielWW2 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:03:
[...]
Niet dat mijn 5850 bij Crisis of BF3 de 70 graden haalt. (stom ding word warmer)
En ik moet 2142 nog steeds proberen. Ik denk dat ik wacht op 2143 aangezien ik die wel verwacht voor BF3 als DLC.
Daar was ik geen fan van, maar van een sneeuwlevel als Shahikot Mountains uit Medal of Honor zou ik wel erg blij worden.Tsurany schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:44:
---
Jonguh!DanielWW2 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:03:
[...]
Niet dat mijn 5850 bij Crisis of BF3 de 70 graden haalt. (stom ding word warmer)
Je moet gewoon een Acer predator case hebben, mijn 5850 zit meestal rond de 70-75 graden wanneer ik BF3 speel.
Doe je me niet na he
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
MY EYES MY EYES!!!11Tsurany schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:44:
Nee, ik hoef ook geen sneeuwmaps, tenzij ze 's nachts zijn
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Kan wel een leuk effect hebben met al die tactical lightsGundogan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:23:
[...]
MY EYES MY EYES!!!11
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Inderdaad, was gewoon zo vel dat je wel met een zonnebril achter je beeldscherm kon gaan zittenGundogan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:23:
[...]
MY EYES MY EYES!!!11
Verwijderd
Jets/heli's vragen de nodige oefening en geduld. Er is maar één manier: blijven oefenen. Ik vlieg zelf in de heli's, niet met de jets, en het duurde mij letterlijk *weken* alvorens ik een beetje deftig kon vliegen, laat staan targets neerhalen.Richard P schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:32:
Ben momenteel bezig om te leren vliegen in een jet. Nou ja, het vliegen lukt me wel, maar ik kan echt niemand, maar dan ook niemand neerhalen. Iedereen geeft tips dat je je gun moet gebruiken, maar in de fracties van een seconde dat je iemand voor je hebt disable je een vliegtuig niet eens. Althans, ik niet, want ik ben nog geen 10 seconden in de lucht en ik stort alweer brandend neer. Heat seekers zijn ook echt absoluut nutteloos, iedereen gebruikt flares precies op tijd, maar mij lijken ze wel te treffen. Iemand nog tips voor jets? Ben echt een beetje radeloos aan het worden, ik snap maar niet dat ik zo enorm slecht ben.
Verwijderd
TipsRichard P schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:32:
Ben momenteel bezig om te leren vliegen in een jet. Nou ja, het vliegen lukt me wel, maar ik kan echt niemand, maar dan ook niemand neerhalen. Iedereen geeft tips dat je je gun moet gebruiken, maar in de fracties van een seconde dat je iemand voor je hebt disable je een vliegtuig niet eens. Althans, ik niet, want ik ben nog geen 10 seconden in de lucht en ik stort alweer brandend neer. Heat seekers zijn ook echt absoluut nutteloos, iedereen gebruikt flares precies op tijd, maar mij lijken ze wel te treffen. Iemand nog tips voor jets? Ben echt een beetje radeloos aan het worden, ik snap maar niet dat ik zo enorm slecht ben.
1. Speel wat met de controls. Inverted mouse aan of uit zetten in vliegtuigen kijk wat je fijn vind.
2. Zoek een lege server op en ga met een maatje wat oefenen. (dogfights & aanvallen van ground targets) gulf of oman is daar een goede map voor.
3. Om wat extra unlocks te krijgen kan je ook om en om wat vlaggen cappen met een F35.
Ik raad je aan om met WSAD en muis te spelen. Het is wat moeilijker dan alleen TB maar oefening baart kunst! Succes!
Ik wacht zelf vaak met schieten tot een andere jet een bocht maakt terwijl ik erachter zit. In de bocht is een jet veeeeeel makkelijker te raken. Je moet alleen wel wat voor de jet mikken. Als je alles goed raakt heb je in minder dan een seconde een jet neerRichard P schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:32:
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.