• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:22
Meelobee schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:01:
[...]

Omdat ik geen granaten had en de tank op ontploffen stond.
1 schot met tank en mines zijn weg uitstappen en repairen daarna ;)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
SMD007 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:36:
[...]

Je schiet en je tank ontploft, valt er niks meer te repairen... duurde net telang geeft hij tog aan!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
SMD007 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:36:
[...]

Ja, maar dan was die andere er met je tank vandoor, nu is het "gij zult niet stelen of u word opgeblazen" >:)

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
erikvandenberg schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:29:
[...]

Als hij niet antwoord weet je meestal al dat hij slecht is,
of 2x op H heeft gedrukt :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
Tsurany schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:44:
[...]

You sure? Volgens BF3stats kom je enkel met de M320 op een KPM hoger dan 2 uit. Met de M98B is het maar 1,13 en de SV98 zit op 0,84.
Ik bedoel hiermee dat als ik wil, ik een even hoge KPM ratio kan halen als met een andere class.
Dat ik met M98B op 1.13 zit komt omdat ik ook wel rondes speel waarbij ik meer van een afstand Snipe om het team te suporten, of van grote afstand headshots maak wat natuurlijk minder kills per minuut oplevert.
Met de AEK-971, mijn meest gebruikte wapen (2510 kills as we speak) zit ik op een KPM van 1.43 dus dit ligt niet eens zo veel hoger dan mijn KPM met de M98B die op 1.13 zit (SV98 zit op 0.84 omdat ik die eerste paar weken sinds de release gebruikte en vaak alleen van afstand schoot).
Als je jou eigen profiel bekijkt zie je dat je veel vehicles gebruikt (vooral tanks) waardoor je je geweer/pistool niet in de hand hebt en je KPM met die wapens dus ook niet naar beneden gaat.
Ik loop vaak (vooral op de grotere maps) lange afstanden met mijn wapen in de hand (speel ook vaan Assault op grotere maps) voor het geval dat ik een enemy tegenkom (dus niet met een tank o.i.d.).
Als je grote afstanden overbrugt met een gun in je hand en tijdens je wandeling niet veel tegenstanders tegenkomt heb je al snel dat je KPM naar beneden gaat, dit heb je zowel met Sniper als met elke andere class.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

evil kim schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:37:
[...]

Ja, maar dan was die andere er met je tank vandoor, nu is het "gij zult niet stelen of u word opgeblazen" >:)
Gij zult U tank niet verlaten. :P

En nu voor een verhaaltje:
Ik zei een paar dagen geleden dat ik nieuw geheugen had aangeschaft voor BF3. Hierna begon er alweer een paar pagina's van wat er in je PC zat. (gaan we niet meer doen want anders worden de mods een beetje boos) Maar ik kreeg dus vandaag mijn 8GB RAM binnen. (Kingston HyperX 1333mhz)

Ik dus het gebruikelijke doen, PC uit, alle kabels lostrekken, verwarming even vasthouden die gelukkig uit stond, GPU en RAM eruit, en de boel installeren en weer aansluiten. Raad eens, ja een stickje werkt niet, dus ik testen of er een DOA is en ik test ze beide en beide werken. Bleek dat ik de stickjes er niet goed genoeg in had gestoken. Nou voordat ik de volle laag krijg van een mod omdat ik toch echt wel moet weten dat hardware uit den boze is in dit topic wil ik nog wat zeggen.

Je kan een mooie moraal uit dit verhaal trekken. Ik ben altijd zeer zorgvuldig met computer hardware aangezien het nogal vaak bij mij mis is gegaan zoals mijn eerste XBOX360 die in plaats van een RROD gewoon van binnen is gesmolten. (f*ck you MS) O-)

Nu gebruikte ik wat meer kracht dan ik gewoonlijk zou gebruiken en het werkte. Terugkoment op BF3 heb ik het volgende te zeggen. Kap met al het voorzichtige gedoe in BF3, kom uit je camperhoekjes en face me en enjoy the game. :P (please don't ban me for this) :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Zozie, Nyan Killcam bijna af ^^
Ik moet nu alleen nog random gekilled worden zonderreden in BF3, no problem dus...
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:04:
Zozie, Nyan Killcam bijna af ^^
Ik moet nu alleen nog random gekilled worden zonderreden in BF3, no problem dus...
Opschieten, dat word gepatched. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wordt maar van team geswitch, krijg je ook badluck...

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:05:
Wordt maar van team geswitch, krijg je ook badluck...
Die heb ik juist nodig, iemand zin om server #1 te unbalancen? :p
DanielWW2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:00:
[...]

...een lang off-topic verhaal....

Nu gebruikte ik wat meer kracht dan ik gewoonlijk zou gebruiken en het werkte. Terugkoment op BF3 heb ik het volgende te zeggen. Kap met al het voorzichtige gedoe in BF3, kom uit je camperhoekjes en face me en enjoy the game. :P (please don't ban me for this) :X
Ik vond anders onze Soflam/Guided shell combinatie afgelopen week op GoT1 redelijk effectief DanielWW2, toch zeker 4 heli's, een paar jets en een tank of 2 op CB in die paar minuten was toch wel erg prettig :)

Ook op Seine Crossing hebben we redelijk eenvoudig de ace squad binnen gelepeld, agressief spelen op de all-out attack modus is gewoon de way to go in BF3 (en elke andere shooter trouwens) om te winnen!

Je bent altijd welkom in mijn squad :D
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:17:
[...]

Ik vond anders onze Soflam/Guided shell combinatie afgelopen week op GoT1 redelijk effectief DanielWW2, toch zeker 4 heli's, een paar jets en een tank of 2 op CB in die paar minuten was toch wel erg prettig :)

Ook op Seine Crossing hebben we redelijk eenvoudig de ace squad binnen gelepeld, agressief spelen op de all-out attack modus is gewoon de way to go in BF3 (en elke andere shooter trouwens) om te winnen!

Je bent altijd welkom in mijn squad :D
Ja dat was geweldig. Ik lachte me echt kapot toen ik de eerste jet raakte. _/-\o_
En het was zeker lekker om met je te spelen. Soms ben ik gewoon te terughoudend maar met jouw moet je wel aanvallen en lekker ownen. >:)

• AdmiralSnipe
Jullie hadden het net over die chopper wh0res/
Ik dacht ik join facenoise ff voor een ronde heli gameplay.
Kom ik in het andere team met een of andere ******** die steeds de Viper laat neerstorten omdan zn buddy er niet inzit ofzo.
Wordt je toch schijtziek van.

AdmiralSnipe schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:52:
Jullie hadden het net over die chopper wh0res/
Ik dacht ik join facenoise ff voor een ronde heli gameplay.
Kom ik in het andere team met een of andere ******** die steeds de Viper laat neerstorten omdan zn buddy er niet inzit ofzo.
Wordt je toch schijtziek van.
Hij verdient een kick in de laatste seconde naar mijn mening. :/ (doei ribbons) :P
En zullen we eens een server vullen?

http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-175-tickets/

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:54:
[...]

Hij verdient een kick in de laatste seconde naar mijn mening. :/ (doei ribbons) :P
En zullen we eens een server vullen?

http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-175-tickets/
Ik ben al vulling :9

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Iemand hier nog een goede guide voor BF3? Ik ben redelijk nieuw wat dat betreft. Speel nu een paar dagen, maar heb bijvoorbeeld pas vanmiddag geleerd dat je met Q kan spotten.. :P

Die ene, met die snor

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:07
Tjado schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:02:
Iemand hier nog een goede guide voor BF3? Ik ben redelijk nieuw wat dat betreft. Speel nu een paar dagen, maar heb bijvoorbeeld pas vanmiddag geleerd dat je met Q kan spotten.. :P
Als je niet jarig was geweest had ik je zonder pardon naar google verwezen, maar omdat ik zo aardig ben: YouTube: noob bf3

gefeliciteerd

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gewoon veel spelen en veel uitproberen dan kom je er vanzelf achter is mijn advies :+

Gefeliciteerd! *O*

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 19:34
Speel nu een paar dagen, maar heb bijvoorbeeld pas vanmiddag geleerd dat je met Q kan spotten.. :P
dan ben je al verder dan ~70% van de andere spelers

Mechwarrior Online: Flapdrol

Bekijk dit kanaal eens:

YouTube: Kanaal van rivaLxfactor

Ben ik ergens in dit forum op gewezen door een tweaker, ik ben je naam vergeten maar credits voor diegene die het gepost heeft!

Deze kerel heeft het spel goed in de smiezen. Hij speelt niet compleet open kaart, er zijn nl nog een hele rits extra trucs, maar hiermee ondervang je 95% en het is een heel goed begin voor een semi-pro speelstijl :)

edit: boven alles, kijk heel goed naar zijn mouse settings guide, veel tweakers hebben me al vaak min of meer voor gek verklaard, maar goed shooters spelen begint met de perfecte muis settings en keyboard settings die passen bij jouw speelstijl!

[ Voor 13% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 01-02-2012 19:12 ]

• AdmiralSnipe
Probeer veel verschillende wapens uit om erachter te komen met welk wapen jij het beste kan spelen.
Drop med. kits en ammo boxes, ook wanneer teammates het op dat moment niet nodig hebben (vaak komen er later teammates op af wanneer ze er wel behoefte aan hebben).
Het is vaak handig om niet dwars door de Battlefield heen te rennen, dus ga tactisch te werk en neem sluiproutes.
Korte bursts (dus snel klikken met de muis) verhoogt je accuracy en probeer zo veel mogelijk op het hoofd van de tegenstanders te mikken.

Paar tips die misschien een beetje obvious zijn, maar toch nuttig kunnen zijn. :+

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lekker potje net op de GoT server!
Jammer dat je op normal mode zoveel kogels nodig hebt, ben toch een stuk beter in HC.

---RAWE CEEK!!!---

[...]

Ik zei een paar dagen geleden dat ik nieuw geheugen had aangeschaft voor BF3. Hierna begon er alweer een paar pagina's van wat er in je PC zat. (gaan we niet meer doen want anders worden de mods een beetje boos) Maar ik kreeg dus vandaag mijn 8GB RAM binnen. (Kingston HyperX 1333mhz)

Ik dus het gebruikelijke doen, PC uit, alle kabels lostrekken, verwarming even vasthouden die gelukkig uit stond, GPU en RAM eruit, en de boel installeren en weer aansluiten. Raad eens, ja een stickje werkt niet, dus ik testen of er een DOA is en ik test ze beide en beide werken. Bleek dat ik de stickjes er niet goed genoeg in had gestoken. Nou voordat ik de volle laag krijg van een mod omdat ik toch echt wel moet weten dat hardware uit den boze is in dit topic wil ik nog wat zeggen.

Je kan een mooie moraal uit dit verhaal trekken. Ik ben altijd zeer zorgvuldig met computer hardware aangezien het nogal vaak bij mij mis is gegaan zoals mijn eerste XBOX360 die in plaats van een RROD gewoon van binnen is gesmolten. (f*ck you MS) O-)

Congrats, on a scale of 1 to 10 regarding off-topicness, this deserves 7 :+

Nu even mijn beurt om te off-topicen:
Examens sinds vandaag gedaan! *O* Ze gingen wel niet bepaald goed deze keer, maar dat zijn zorgen voor later. Nu een vakantie van 11 dagen!
Betekent nog niet dat ik onmiddellijk in BF3 terug ga vliegen, maar blijf wel actief in het topic hier. :)

Naast zuipen, ook eerst eens op PC The Witcher 2, Dead Space 2, Anno 1404 en Tropico 3 uitspelen. Eventueel ook al Dead Island en Anno 2070 kopen en uitspelen. Vervolgens heb ik nog een PS3 liggen waar ik nog redelijk wat exclusives en games zoals LA Noire voor wil kopen en uitspelen, maar dat wordt hoogstwaarschijnlijk uitgesteld naar de zomervakantie.

Heb me wel voorgenomen om is op Teamspeak te komen als ik BF3 game. Tenminste als er redelijk wat volk opzit op dat ogenblik. :)

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:32
[...]

Cool story bro.
Moraal van het verhaal ontschiet me een beetje ( vooral de relevantie tov BF3 )
Daarnaast je bent hoogst waarschijnlijk niet de enigste persoon die in z'n carrière eens een geheugenplankje niet goed aandrukt heeft. En ik vraag me nog steeds af waarom ik jou hele meuk verhaal gelezen heb

(oh bericht boven me zag ik niet )
Congrats, on a scale of 1 to 10 regarding off-topicness, this deserves 7 :+ ( Agree with above )

[ Voor 3% gewijzigd door osmosis op 01-02-2012 19:48 ]

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 13:49

thommich

Belg

Asgaro schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:42:
[...]

Heb me wel voorgenomen om is op Teamspeak te komen als ik BF3 game. Tenminste als er redelijk wat volk opzit op dat ogenblik. :)
Zeker doen! De ratio Belgen/Nederlanders wordt steeds groter zo :+
AdmiralSnipe schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:55:
Ik bedoel hiermee dat als ik wil, ik een even hoge KPM ratio kan halen als met een andere class.
Ah ja...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

thommich schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:49:
[...]

Zeker doen! De ratio Belgen/Nederlanders wordt steeds groter zo :+
Hopelijk zitten hier niet teveel extreem-rechtse Nederlanders... maar dan nog: wie kan iets hebben tegen een Belg? :*) :+
Asgaro schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:54:
[...]

Hopelijk zitten hier niet teveel extreem-rechtse Nederlanders... maar dan nog: wie kan iets hebben tegen een Belg? :*) :+
Iets in beider politieke landschappen zegt me dat de kans groter is dat je extreem rechtse Vlamingen tegen komt dan extreem rechtse Nederlanders..........

Maar goed, off-topic to the max weer :)

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Wat ik vorige keer wel "leuk" vond in BF3:

Zie je vijand in tank zitten, er wordt geschoten op die tank.
Tank is zo goed als kapot zie je de vijanden eruit springen.
Ik dacht "MINE" dus ik kruip er in.
Staat er een engineer naast die tank, was die gewoon aan het rondkijken.
Na een tijdje toch maar uit tank gegaan, werd me daar een beetje te heet. (net voor die ontplofte).

@above: Off-topic to the max extreme!

[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 01-02-2012 20:17 ]

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-11 16:52
YouTube: Battlefield 3 - Epsilon using Macros

Een filmpje over de pro clan Epsilon waarin beweert wordt dat ze een macro gebruiken om recoil op te vangen.

Wat denken jullie er over?

Verwijderd

aCb1780 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:18:

Een filmpje over de pro clan Epsilon waarin beweert wordt dat ze een macro gebruiken om recoil op te vangen.

Technisch gezien mogelijk, maar dan moet je wel voor elk wapen een aparte macro hebben (om dan maar te zwijgen over attachments). Persoonlijk zou ik er niet mee kunnen werken, ik schiet liever zelf in plaats van iemand anders dat voor me te laten doen...

Als je cheaten/hacken definieert als: "Het gebruik van software/hardware om jezelf een voorsprong te geven op de tegenstanders." Dan is dit een cheat/hack.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Strange, kan geen 1 server joinen. Connection lost to server, nog meer mensen problemen met servers joinen?

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat is Grand Bazaar toch ook een kl*te map, net zo'n er spray map als Metro...

---RAWE CEEK!!!---

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-11 17:14
Ik kon net ook op geen enkele server.. Origin uit en opnieuw inloggen did the trick

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:29:
[...]

Technisch gezien mogelijk, maar dan moet je wel voor elk wapen een aparte macro hebben (om dan maar te zwijgen over attachments).
[edit]

Iedere assault loopt toch rond met een AEK-971, dus je hoef maar 1 profiel te laden. Die attachments (foregrip/silencer) zijn toch niet meer nodig, zodra je geen recoil meer heb.

[ Voor 54% gewijzigd door SirNobax op 01-02-2012 20:45 ]

Pentaxiaan

Asgaro schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:42:
[...]

Congrats, on a scale of 1 to 10 regarding off-topicness, this deserves 7 :+

Nu even mijn beurt om te off-topicen:
Examens sinds vandaag gedaan! *O* Ze gingen wel niet bepaald goed deze keer, maar dat zijn zorgen voor later. Nu een vakantie van 11 dagen!
Betekent nog niet dat ik onmiddellijk in BF3 terug ga vliegen, maar blijf wel actief in het topic hier. :)

Naast zuipen, ook eerst eens op PC The Witcher 2, Dead Space 2, Anno 1404 en Tropico 3 uitspelen. Eventueel ook al Dead Island en Anno 2070 kopen en uitspelen. Vervolgens heb ik nog een PS3 liggen waar ik nog redelijk wat exclusives en games zoals LA Noire voor wil kopen en uitspelen, maar dat wordt hoogstwaarschijnlijk uitgesteld naar de zomervakantie.

Valt dus mee. :+
En ik zou ANNO 2070 laten liggen. Het is gewoon minder dan 1404 en het voelt meer als een buggy mod aan dan een nieuw spel. 1404 is echt geweldig

En dan nu weer BF3:
Net even een paar lekkere potjes gespeeld en weer eens wat MVP medailles verdient.
En Tsurany: niks persoonlijks hoor maar je vloog echt prachtig voor me, ik had je met een normaal schot ook nog kunnen neerschieten. En ik vind het gewoon leuk om heli's neer te knallen en als er een bekende in zit word het alleen nog maar leuker. :P (Buttcracker uit een heli shieten is pas leuk)

DanielWW2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:43:
En Tsurany: niks persoonlijks hoor maar je vloog echt prachtig voor me, ik had je met een normaal schot ook nog kunnen neerschieten. En ik vind het gewoon leuk om heli's neer te knallen en als er een bekende in zit word het alleen nog maar leuker. :P (Buttcracker uit een heli shieten is pas leuk)
Hehe :9 . Ach m'n eigen schuld, ik weet dat ik er niet goed in ben en toch ga ik vliegen :+
SirNobax schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:36:
Iedere assault loopt toch rond met een AEK-971, dus je hoef maar 1 profiel te laden. Die attachments (foregrip/silencer) zijn toch niet meer nodig, zodra je geen recoil meer heb.
AEK? Nah, echt niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 01-02-2012 20:47 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:46:
[...]

Hehe :9 . Ach m'n eigen schuld, ik weet dat ik er niet goed in ben en toch ga ik vliegen :+
Je vliegt beter dan mij hoor, Ik kan nauwelijks opstijgen. :P

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

SirNobax schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:36:
[...]
...beter vergelijken met aimbots, zonder de target-recognition.
Idd, een macro is een set handelingen achter elkaar onder een knop binden (schieten + spotten beiden onder mouse1 bijv.), waarbij je recoil in 1 richting ook nog zou kunnen uitbalanceren door bijvoorbeeld tijdens het schieten automatisch ook je "muis" per seconde X pixels in de tegenovergestelde richting te bewegen. Dit is (relatief) eenvoudig te scripten in een macro en onder een toets te zetten. Hierbij zou je dus inderdaad voor elk wapen / elk type recoil een andere macro moeten hebben, want die snelheid is anders.

Waar dat filmpje het over heeft valt meer onder hacks: er wordt (d.m.v. bijv. schermanalyse of het uitlezen van geheugenwaarden van BF) gekeken waar iemand op mikt voordat de vuurknop ingedrukt wordt, en elke afwijking van de crosshair (door recoil, etc) van dat punt wordt gecorrigeerd.. Hierdoor kun je (zoals voorbeeld in dat filmpje) in alle 3 de richtingen compenseren, en ook de willekeur compenseren. Theoretisch zou je dit ook in een macro kunnen doen (0.1 sec 2 px naar rechts en 3px omlaag, dan 0.2 sec 1 px naar links en 2px omlaag, etc..), maar als je die charts ziet van die wapens, zit daar te veel willekeur in om dit effectief te doen.

Als je dat filmpje ziet, lijkt het inderdaad verdacht veel op een actief stuk software ipv een macro, ook omdat de compensatie per situatie (stilstaan, bewegen, ADS & hip) anders is.
Regardless, binnen competitieve kringen wordt dit beiden als cheaten beschouwd. (en IMHO is het dit ook)

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NDqymuKRONM]
Het resultaat van een uurtje prutsen 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:59:
[video]
Dus Chilled is nyan cat? :D

Verwijderd

Als je het zo bekijkt, ja >:)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:59:
[video]
Awesome, "happens" is zonder d though ;)

Verwijderd

Knijnemans schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:07:
[...]

Awesome, "happens" is zonder d though ;)
DOH! :X
Bron: http://mp1st.com/2012/01/...on-battlelog-update-no-5/
http://battlelog.battlefi...view/2832654489559805260/
http://better-battlelog.djbrainnrg.at/en/

Ga ik toch is proberen :)
Better Battlelog
On January 25th, Add-on Developer, Roland “DJ Brainnrg” Eigelsreiter released the “biggest” version of Better Battlelog (or BBLOG), a browser add-on for DICE’s original social network/stat-tracking service, the Battlelog.

BBLOG, approved by DICE officials, was developed to help bring the original Battlelog to a whole new level of detail in terms of stat tracking and functionality. Currently, it is a simple download available as an extension for the Chrome and Firefox internet browsers. Some of its most striking features are the extremely detailed weapon stats, produced in conjunction with Symthic.com, as well as it’s inline YouTube support (videos can now be embedded into wall posts) and forum functionality, on top of other details that should make all Battlefield 3 player’s experience much smoother. Also of note is that this add-on actually fixes some minor bugs currently present in the original Battlelog.

Check out this full list of features:

High Detailed and “Secret” Weapon Information
Inline Youtube Videos
User Radar
Server Radar
Known Bugs, minor ImprovementsServer Radar
Contextmenu (Right-Click)
BBCode Support
Favorite Threads
What JBRipley from DICE had to say about the BBLOG browser add-on: ”Great work on your extension, it’s really interesting for us at DICE to see what people add by themselves.”

For a detailed explanation of all its features and to download this highly recommended Battlelog browser add-on, visit the official website here.

Verwijderd

Verbeterde versie YouTube: Bad Luck?
Dankje :*)
En nog eens bedankt voor de Better Battlelog!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 21:28 ]

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Knijnemans schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:54:
[...]
Waar dat filmpje het over heeft valt meer onder hacks: er wordt (d.m.v. bijv. schermanalyse of het uitlezen van geheugenwaarden van BF) gekeken waar iemand op mikt voordat de vuurknop ingedrukt wordt, en elke afwijking van de crosshair (door recoil, etc) van dat punt wordt gecorrigeerd.. Hierdoor kun je (zoals voorbeeld in dat filmpje) in alle 3 de richtingen compenseren, en ook de willekeur compenseren. Theoretisch zou je dit ook in een macro kunnen doen (0.1 sec 2 px naar rechts en 3px omlaag, dan 0.2 sec 1 px naar links en 2px omlaag, etc..), maar als je die charts ziet van die wapens, zit daar te veel willekeur in om dit effectief te doen.
Ik heb ondertussen mijn post ge-edit, ik dacht dat het inderdaad om een aimbot gaat, die via geheugenwaardes de recoil tegengaat, maar blijkbaar is betreft het toch een 'conventionele' macro.
Daarom zie je die camera zo heen en weer "skippen" tijdens het schieten, de macro gaat niet 'gelijdelijk' zoals de recoil in het spel wel is.

Hier nog een ander filmpje van die knakker. Macro of aimbot, het lijkt mij overduidelijk dat hij aan het cheaten is. Die AEK-971 van em heeft nog minder last van recoil dan een supressed MP7.
Waarom hij geen supressor op z'n gun heeft begrijp ik tevens niet. Zeker op een map als Metro heb je eigenlijk alleen maar voordelen ervan, gezien die afstanden zo klein zijn. Het zal waarschijnlijk z'n macro wel slopen.

Pentaxiaan

Net geinstaleed en het is awesome. :o
DICE: meteen standaard invoeren en de mensen die dit hebben gemaakt betalen. :+

SirNobax schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:48:
[...]

Ik heb ondertussen mijn post ge-edit, ik dacht dat het inderdaad om een aimbot gaat, die via geheugenwaardes de recoil tegengaat, maar blijkbaar is betreft het toch een 'conventionele' macro.
Daarom zie je die camera zo heen en weer "skippen" tijdens het schieten, de macro gaat niet 'gelijdelijk' zoals de recoil in het spel wel is.

Hier nog een ander filmpje van die knakker. Macro of aimbot, het lijkt mij overduidelijk dat hij aan het cheaten is. Die AEK-971 van em heeft nog minder last van recoil dan een supressed MP7.
Waarom hij geen supressor op z'n gun heeft begrijp ik tevens niet. Zeker op een map als Metro heb je eigenlijk alleen maar voordelen ervan, gezien die afstanden zo klein zijn. Het zal waarschijnlijk z'n macro wel slopen.
CoD recoil in BF3 met de AEK = cheater.

Hmm, in de verste verte niet onder de indruk.

Allereerst, AEK-971 - tsja, leuk wapen maar bij lange na niet meest effectieve assault rifle. Eenieder die anders beweert is moeilijk serieus te nemen.

Ten tweede, zijn accuracy is nog steeds veels te laag. 30 kogels voor 1 a 2 kills? Die komt niet heel ver online als 'pro'

Ten derde, de M4A1/M16A3/PDW-R kan ik zelf ook full-auto nagenoeg on target houden door handmatig te corrigeren met de muis. Deze hebben gewoon een voorspelbare spray. Durf niet te zeggen dat het met de AEK niet mogelijk is.

Ten vierde, ik zie hem nog verdacht veel missen voor iemand die totaal geen recoil zou hebben. Zonder te willen pochen durf ik wel te stellen dat ik met bursts veel efficienter ben dan deze gast in deze video's full-auto.

Ten vijfde, het is niet zo dat de recoil perfect overeenkomt met de crosshair zoals wordt gesteld in de video. Het is niet zo dat je crosshair all-over-the-place gaat maar dat de kogel altijd perfect in het midden van de crosshair landt. De ramdom bulletspread zorgt er ook (zeg maar gerust juist) voor dat kogels BUITEN je crosshair landen en daardoor moeilijk te corrigeren is. In deze video wordt geclaimed dat je met een script de crosshair altijd centraal houdt en dus elk schot centraal/on target. Maar die 30 correcties per seconde zie ik niet hoor.

Natuurlijk is het theoretisch goed mogelijk om hier scripts voor te schrijven indien de recoil een vast patroon volgt, maar een aimbot zou zoveel praktischer en nuttiger zijn als je toch wil cheaten. Zeker als je alsnog maar 2 kills per clip maakt.....

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49

In dat filmpje is het wel heel duidelijk. Moet je zien hoe die crosshair horizontaal bibbert om elke keer maar weer op de juiste plaats terug te komen.

Hier ook ontzettend duidelijk te zien trouwens op sommige momenten;

YouTube: Newegg Wanfest BF3 4v4 Squad Rush Finals Epsilon vs rivaL Gaming

Cheaters.... |:(

@ AWESOM-0
Het gaat er in mijn ogen ook niet om of hij zoveel beter is. Hij gebruikt tools om beter te worden en dat is gewoon triest. Zeker als je dan ook nog zo matig presteert.

[ Voor 26% gewijzigd door StealthyPeanut op 01-02-2012 22:18 ]

• haarbal
ze gebruiken hun norecoil dingetje blijkbaar ook in wars.

YouTube: Epsilon vs rivaL Grand Final at Newegg Wanfest BF3 4v4 Squad Rush

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:00:
[...]

Hmm, in de verste verte niet onder de indruk.

Allereerst, AEK-971 - tsja, leuk wapen maar bij lange na niet meest effectieve assault rifle. Eenieder die anders beweert is moeilijk serieus te nemen.

Ten tweede, zijn accuracy is nog steeds veels te laag. 30 kogels voor 1 a 2 kills? Die komt niet heel ver online als 'pro'
Geen recoil betekent niet dat je niet hoeft te mikken, of hoeft te corrigeren voor beweging van het doelwit.
Ten derde, de M4A1/M16A3/PDW-R kan ik zelf ook full-auto nagenoeg on target houden door handmatig te corrigeren met de muis. Deze hebben gewoon een voorspelbare spray. Durf niet te zeggen dat het met de AEK niet mogelijk is.

Ten vierde, ik zie hem nog verdacht veel missen voor iemand die totaal geen recoil zou hebben. Zonder te willen pochen durf ik wel te stellen dat ik met bursts veel efficienter ben dan deze gast in deze video's full-auto.
Nogmaals, geen recoil betekend niet dat je niet hoeft te mikken
Ten vijfde, het is niet zo dat de recoil perfect overeenkomt met de crosshair zoals wordt gesteld in de video. Het is niet zo dat je crosshair all-over-the-place gaat maar dat de kogel altijd perfect in het midden van de crosshair landt. De ramdom bulletspread zorgt er ook (zeg maar gerust juist) voor dat kogels BUITEN je crosshair landen en daardoor moeilijk te corrigeren is. In deze video wordt geclaimed dat je met een script de crosshair altijd centraal houdt en dus elk schot centraal/on target. Maar die 30 correcties per seconde zie ik niet hoor.
Recoil en bullet-spread zijn twee heel verschillende dingen. Recoil is de beweging van het wapen als gevolg van het afschieten van een kogel, en daarom ook redelijk voorspelbaar. Bullet-spread is deels gewoon een afwijking van de baan van de kogel, en redelijk onvoorspelbaar.
Natuurlijk is het theoretisch goed mogelijk om hier scripts voor te schrijven indien de recoil een vast patroon volgt, maar een aimbot zou zoveel praktischer en nuttiger zijn als je toch wil cheaten. Zeker als je alsnog maar 2 kills per clip maakt.....
Persoonlijk ben ik wel geïnteresseerd in een anti-recoil script, het mechanisme erachter is wel een studie waard. Aimbots niet, die zijn redelijke simpel.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:07:
[...]

Bekijk dit kanaal eens:

Ben ik ergens in dit forum op gewezen door een tweaker, ik ben je naam vergeten maar credits voor diegene die het gepost heeft!

Deze kerel heeft het spel goed in de smiezen. Hij speelt niet compleet open kaart, er zijn nl nog een hele rits extra trucs, maar hiermee ondervang je 95% en het is een heel goed begin voor een semi-pro speelstijl :)

edit: boven alles, kijk heel goed naar zijn mouse settings guide, veel tweakers hebben me al vaak min of meer voor gek verklaard, maar goed shooters spelen begint met de perfecte muis settings en keyboard settings die passen bij jouw speelstijl!
Mijn dank is groot voor de link naar riva, heb met mousesettings lopen spelen zoals hij aangaf in zijn vids.
Ik raak zoveel meer nu en acuracy gaat ook langzaam omhoog.
Net of ik een ander spel speel, heeft iniedergeval het plezier weer terug gebracht :)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:10

-tom-562

Oliesjeik

No recoil scripts, die had je in de hoogtij dagen van counterstrike (1.3 en ervoor) ook, het was volgens mij officieel niet cheaten. Maar het is wel behoorlijk lame

Vaak bu'j te bang!

Zer0 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:59:
[...]

Geen recoil betekent niet dat je niet hoeft te mikken, of hoeft te corrigeren voor beweging van het doelwit.

[...]

Nogmaals, geen recoil betekend niet dat je niet hoeft te mikken

[...]

Recoil en bullet-spread zijn twee heel verschillende dingen. Recoil is de beweging van het wapen als gevolg van het afschieten van een kogel, en daarom ook redelijk voorspelbaar. Bullet-spread is deels gewoon een afwijking van de baan van de kogel, en redelijk onvoorspelbaar.

[...]

Persoonlijk ben ik wel geïnteresseerd in een anti-recoil script, het mechanisme erachter is wel een studie waard. Aimbots niet, die zijn redelijke simpel.
Wou er alleen maar mee aangeven dat ik er nog niet van onder de indruk ben, je hoeft me niet te vertellen wat het verschil tussen recoil en spread is. Het gaat er mij er in een shooter niet om wat de recoil doet als je de kogels maar on-target krijgt. Daar corrigeer ik met de muis voor, de jongen in het filmpje kan prima zijn recoil corrigeren maar de kogels missen nog behoorlijk. Ergo, nog niet zo dodelijk.

De bullet spread hoeft helemaal niet onvoorspelbaar te zijn en in dat geval kan een script heel eenvoudig daarop inspelen indien de spread een vast patroon volgt in plaats van een random patroon. Zie Knijnemans post voor de details.
S.J_84 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:10:
[...]

Mijn dank is groot voor de link naar riva, heb met mousesettings lopen spelen zoals hij aangaf in zijn vids.
Ik raak zoveel meer nu en acuracy gaat ook langzaam omhoog.
Net of ik een ander spel speel, heeft iniedergeval het plezier weer terug gebracht :)
Graag gedaan! Het geeft zo'n groot voordeel als die settings eenmaal goed staan. Je zal merken dat, omdat je muisbewegingen nu 1-op-1 zijn, je steeds accurater zal worden omdat je onbewust een veel betere hand-oog-coordinatie krijgt, je hersenen passen zich daar automatisch op aan nu het voorspelbaar wordt. Muisacceleratie verstoort dat leerproces behoorlijk.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Gebruik hem al een tijdje en hij is verrekte handig, waarom dit niet standaard in battlelog zit is mij een raadsel.
Om te voorkomen dat iedereen met het beste wapen speelt denk ik. Ze willen liever niet dat iedere speler gaat neuzen in stats zodat 90% van de wapens niet meer gebruikt worden. Laat mensen nog maar lekker met de AEK spelen en stupid zijn :9

Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:14:
Om te voorkomen dat iedereen met het beste wapen speelt denk ik. Ze willen liever niet dat iedere speler gaat neuzen in stats zodat 90% van de wapens niet meer gebruikt worden. Laat mensen nog maar lekker met de AEK spelen en stupid zijn :9
ssst! De AEK is ECHT ECHT ECHT overpowered!
Als je de recoil aankan (close quarters) dan is de AEK gewoon de beste. ;) Voorbij de 15 meter raak je alleen niks. :P
Ik vind het wapen alleen niet goed aanvoelen dus ik blijf bij mijn M416 en de M16A3 die ik al zins de beta geweldig vind. En als ik nou eens die 2 SQDM games zou winnen heb ik ook de L85 als alternatief voor de AK74M.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-02-2012 00:37 ]

Recoil is gewoon te groot, kan je enkel met scripts aan ;) M16A3 is beter dan de M416 maar verschil is enorm klein. SQDM is toch niet lastig te winnen. Ga op die twee kill servers spelen :9

Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:46:
Recoil is gewoon te groot, kan je enkel met scripts aan ;) M16A3 is beter dan de M416 maar verschil is enorm klein. SQDM is toch niet lastig te winnen. Ga op die twee kill servers spelen :9
Daar had ik er dus 3 gehaald en toen was iedereen weg en de dag erna was die omgezet. :'(
Net twee potjes geprobeerd. De eerste maakte ik alleen de helft van de kills van mijn squad terwijl ze al 30 achter stonden en de tweede ben ik net uit ge raged aangezien mijn squad al 2 kills had gemaakt in 5 minuten die ik beide maakte. :F

Edit: andere server met 2 kills gevonden. :D
Nu morgen nog iemand gek genoeg krijgen om me te helpen.

[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-02-2012 00:57 ]

Morgen avond kan je mij erbij vragen, maar met twee kill servers is het toch een kwestie van tijd? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 02-02-2012 01:04 ]

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
en hier vind je alle details uitgedokterd terug. Veel plezier. Science, it works bitches ipv. gevoelsmatige gelul.

[ Voor 20% gewijzigd door analog_ op 02-02-2012 01:23 ]

• StealthyPeanut
Goed bezig :). Erg handig!

Even een test of deze banner goed werkt;

Afbeeldingslocatie: http://signum.rconnet.de/rconNET_7653.png

Gametracker heeft de laatste tijd erg veel moeite met het bijhouden van de serverstats. Hij is bijvoorbeeld vol, maar GT geeft aan dat hij leeg is op een map van een half uur geleden.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

analog_ schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 01:22:
en hier vind je alle details uitgedokterd terug. Veel plezier. Science, it works bitches ipv. gevoelsmatige gelul.
Kijk, daar heb ik nou eens wat aan idd. Alles is idd science en iemand kan me hier wel vertellen dat de AEK of M16 het beste wapen is maar in COD speelde iedereen ook niet voor niets alleen maar met de AK47 omdat die gewoon AANTOONBAAR de hoogste damage had. Daarnaast moet je er ook een goed gevoel bij hebben maar dat is een kwestie van wennen. In het begin vervloekte ik dat wapen in COD ook tot ik erachter kwam dat niets de iron sights van de AK47 kon overtreffen en in Promod servers kwam je echt niet mee met een ander wapen dan de AK47 of AK74u.

Dan ga ik nu eens goed kijken naar alle stats en bepaal dan wel welk wapen ik me lekker in ga specialiseren. Tnx Analog.

Edit: en dan kom je er na een rdelijk snelle bestudering achter dat er gewoon geen ruk verschil zit in damage tussen de meeste Assault wapens (op de G3A3 na). Enige wapens die eruit springen zijn sommige sniper rifles en de .44 Magnum revolvers (logisch ook).

M.a.w.: discussies over wat het fijnste en beste wapen is is nutteloos n.m.m., maar blijft leuk tijdverdrijf :P

[ Voor 16% gewijzigd door l0n3w012ph op 02-02-2012 08:41 ]

Steam || Diablo 3

• StealthyPeanut
Wat hebben jullie trouwens het liefste?

150% tickets en 1 ronde per conquest map

100% tickets en 2 rondes per conquest map

We merken dat 150% tickets en 2 rondes per conquest map vaak wat te lang duurt.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
StealthyPeanut schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:27:

IMO altijd sowieso 2 rondes ivm met balance. Sommige maps hebben US of RU een klein voordeel/nadeel daarom moet er op een goede server IMO altijd 2 rondes per map zijn zodat je beide kanten speelt.

Maar 100% tickets is wel weer weinig ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45
evilpin0 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:45:
[...]

IMO altijd sowieso 2 rondes ivm met balance. Sommige maps hebben US of RU een klein voordeel/nadeel daarom moet er op een goede server IMO altijd 2 rondes per map zijn zodat je beide kanten speelt.

2 rondes per map vind ik persoonlijk altijd fijn, het liefst met 125% of 150% tickets :)

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:07:
[...]

Bekijk dit kanaal eens:

Heel erg bedankt! Ik ga vanavond ook even prutsen met mijn muis settings :)

• StealthyPeanut
[...]

We draaien nu 150% tickets (48 man opzich goed te doen) en 2CQ - 1R - 2CQ - 1R - 2CQ - 1R. Met de balancer stellen we in dat hij na een mapchange gaat balancen.

2 Rush rondes na elkaar is met 48 man wat teveel van het goede!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sommige maps hebben US of RU een klein voordeel/nadeel daarom moet er op een goede server.
Ik moet de eerste keer nog tegenkomen dat ik verlies omwille van de de map en welke partij ik daarbij speel. Alleen Metro schiet me zo te binnen maar die speel ik nooit :P
Persoonlijk speel ik het liefste gewoon 1 ronde en dan mapchange. Lekker veel variatie in maps vind ik leuker dan de mogelijkheid om 2x tot de conclusie te komen dat een team suckt op een map ;)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
StealthyPeanut schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:03:
[...]

We draaien nu 150% tickets (48 man opzich goed te doen) en 2CQ - 1R - 2CQ - 1R - 2CQ - 1R. Met de balancer stellen we in dat hij na een mapchange gaat balancen.

2 Rush rondes na elkaar is met 48 man wat teveel van het goede!
In rush is het voor de balans imo nog belangrijker, dit is ongeacht team balancer. Ik zal persoonlijk rush op 100% tickets zetten en 2 rondes en conquest op 125% met 2 rondes.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• haarbal
meh, de aek is een prima ding. Op afstand kan je beter een m16 hebben, of misschien een an94.

• StealthyPeanut
Maar met 48 man op Rush, ben je echt zo door de tickets heen. Als aanvaller is het op een volle server erg moeilijk om er doorheen te komen.

Je kan helaas niet per gamemode aangeven hoeveel % tickets je wilt. Nog niet in ieder geval :).

Misschien is 125% de beste middenweg!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:21
Het probleem met veel tickets vind ik dat servers vaak ineens leeglopen na een ronde, en dan zit je met 6-6 en bijvoorbeeld 600 tickets. Dan ben je misschien weer zo 45 minuten bezig, en is de kans groot dat je de ronde niet af kan maken. Ergo, ik alt F4 dan, waardoor zo'n server nog sneller leeg is. Is er geen optie om het aantal tickets aan het aantal spelers aan te passen? Ik heb gemerkt dat een server die bijv. voor maar 25% gevuld is ook niet snel weer vol is.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:33

Vuurvoske

Nunquam cede!

Komt er nog een nieuwe platoon? Anders wil ik er er wel een opzetten, echter zou ik dan wel een nummer 5 GoT logo willen.

Beroeps brabander

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-11 16:47
Doe maar 125% Loonens. Ikzelf vind 150% wat teveel, maar bij 100% is de ronde meestal iets te snel voorbij, dus het zou idd een goede middenweg zijn.
l0n3w012ph schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:35:
[...]

Kijk, daar heb ik nou eens wat aan idd. Alles is idd science en iemand kan me hier wel vertellen dat de AEK of M16 het beste wapen is maar in COD speelde iedereen ook niet voor niets alleen maar met de AK47 omdat die gewoon AANTOONBAAR de hoogste damage had. Daarnaast moet je er ook een goed gevoel bij hebben maar dat is een kwestie van wennen. In het begin vervloekte ik dat wapen in COD ook tot ik erachter kwam dat niets de iron sights van de AK47 kon overtreffen en in Promod servers kwam je echt niet mee met een ander wapen dan de AK47 of AK74u.

Dan ga ik nu eens goed kijken naar alle stats en bepaal dan wel welk wapen ik me lekker in ga specialiseren. Tnx Analog.

Edit: en dan kom je er na een rdelijk snelle bestudering achter dat er gewoon geen ruk verschil zit in damage tussen de meeste Assault wapens (op de G3A3 na). Enige wapens die eruit springen zijn sommige sniper rifles en de .44 Magnum revolvers (logisch ook).

M.a.w.: discussies over wat het fijnste en beste wapen is is nutteloos n.m.m., maar blijft leuk tijdverdrijf :P
Je moet wel iets verder kijken dan allen de damage. Damage per kogel en rate of fire bepalen de theoretische TTK (Time to kill). Dit moet je combineren met nauwkeurigheid en controleerbaarheid van een wapen tot de praktische TTK. Daarnaast moet je clipsize en reload times meenemen om de maximale kills per tijdseenheid (kan verschillen naar gelang de map) en clips te komen.

• haarbal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:29:
Je moet wel iets verder kijken dan allen de damage. Damage per kogel en rate of fire bepalen de theoretische TTK (Time to kill). Dit moet je combineren met nauwkeurigheid en controleerbaarheid van een wapen tot de praktische TTK. Daarnaast moet je clipsize en reload times meenemen om de maximale kills per tijdseenheid (kan verschillen naar gelang de map) en clips te komen.
Of je kan gewoon het spel spelen.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
haarbal schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Of je kan gewoon het spel spelen.
+1

Tactiek is veel belangrijker dan welk wapen of welke statistiek dan ook.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Zolang de tactiek bij het wapen (of andersom) past wel ja...

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
N.v.m verkeerd begrepen denk ik.

[ Voor 93% gewijzigd door S.J_84 op 02-02-2012 12:18 ]

StealthyPeanut schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:27:

Bij ons gepolled en 150% en 200% waren verreweg het populairst. Als compromis voor 175% gekozen. Dan wel 1 ronde per map, fuck balance. Ga niet een uur lang op dezelfde map spelen, zit je net aan twee a drie maps er avond.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Javelin, the way it´s meant to be used!

Dit lijkt me wel gaaf om een keer te doen, je bent wel aan het campen, maar ook enorm waardevol voor je team.

---RAWE CEEK!!!---

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:15

Cheezus

Luiaard

NoFearCreations schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:20:
[video]

Javelin, the way it´s meant to be used!

Dit lijkt me wel gaaf om een keer te doen, je bent wel aan het campen baserapen, maar ook dus enorm waardevol voor je team lame.
FTFY
rnenator schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:03:
[...]

+1

Ik leg toch alleen maar dat de effectiviteit van een wapen niet alleen afhangt van damage?

Verder is het gewoon een kwestie van Diminishing Marginal Returns, de netto impact van dingen als settings/weapons/camo zijn natuurlijk klein vergeleken met tactiek. Maar naar mate het niveau hoger wordt worden de verschillen tussen tactiek van spelers steeds kleiner en dan worden zaken zoals weapons, muis, settings, verbinding etc. steeds belangrijker.
rnenator schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:03:

+1

Jij bent zeker een speler die enkel op public servers speelt en daar pok noet boven de massa uit steekt? Zodra je eens clanwars speelt of een bovengemiddeld niveau hebt zal je merken dat zulke statistieken wel degelijk belangrijk zijn en ook winst of verlies kunnen betekenen.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net gekickt van een hardcore server. Zat een dude continu te tankwhoren, echt iedereen liep op hem te schelden. Na 3x C4 op ze tank was hij er klaar mee, en ik gekickt...

---RAWE CEEK!!!---

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

NoFearCreations schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:21:
Net gekickt van een hardcore server. Zat een dude continu te tankwhoren, echt iedereen liep op hem te schelden. Na 3x C4 op ze tank was hij er klaar mee, en ik gekickt...
2 dingen snap ik niet :P
Waarom schelden mensen op iemand in een tank en waarom wordt je gekicked als je c4 gebruikt?

Buffalo77 | Pokemon Unite

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
ronalddus schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:34:
[...]

2 dingen snap ik niet :P
Waarom schelden mensen op iemand in een tank en waarom wordt je gekicked als je c4 gebruikt?
Zal vast te maken hebben met team kills aangezien hij op een hardcore server speelt met FF aan

• rnenator
Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:20:
[...]

Jij bent zeker een speler die enkel op public servers speelt en daar pok noet boven de massa uit steekt? Zodra je eens clanwars speelt of een bovengemiddeld niveau hebt zal je merken dat zulke statistieken wel degelijk belangrijk zijn en ook winst of verlies kunnen betekenen.
Zo belangrijk als jij ze wilt voordoen zijn zulke statistieken nou ook weer niet. Als deze statistieken echt zo belangrijk waren, zou elke pro-gamerT met precies hetzelfde wapen spelen omdat deze statistisch het beste is.

En wat is het nut van zulke aannames? Al heb ik vroegah 3x Netgamez gewonnen, en ben ik voor Nederlandse begrippen een pro-gamerT, dat veranderd niets aan mijn standpunt. Tactiek > Statistieken.

rnenator schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:46:
Zo belangrijk als jij ze wilt voordoen zijn zulke statistieken nou ook weer niet. Als deze statistieken echt zo belangrijk waren, zou elke pro-gamerT met precies hetzelfde wapen spelen omdat deze statistisch het beste is.
Precies wat er dus ook gebeurt.
En wat is het nut van zulke aannames? Al heb ik vroegah 3x Netgamez gewonnen, en ben ik voor Nederlandse begrippen een pro-gamerT, dat veranderd niets aan mijn standpunt. Tactiek > Statistieken.
Sure, geloof maar wat je zelf wilt geloven 8)7

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:19:
Dan wel 1 ronde per map, fuck balance. Ga niet een uur lang op dezelfde map spelen, zit je net aan twee a drie maps er avond.
Dit. Zeker op publics heeft het geen nut twee keer dezelfde map te spelen - verlies je twee keer of win je twee keer, of het wordt één tegen één, maar wat bewijs je? Dat jij en 3 maten en 28 random strangers versus 32 andere random strangers ongeveer even goed zijn. Terwijl jij wellicht met je squad gigantisch goed hebt zitten samenspelen om het spel te winnen en je halve team vliegles neemt boven je hoofd terwijl het restant een beetje zit te free-for-allen of in een hoekje ligt te statswhoren om de KDR hoog te houden.

Van de week trouwens gekicked wegens een hack waarmee mijn tank allemaal helikopters kon raken met AA raketten die zelf ondanks de flares gewoon raakten. Echt super hacker was ik.
Jammer dat het adminneke niet weet wat laser designation + guided shells doet, had hem een afgang bespaard en mij een kick.
rnenator schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:46:
[...]

ik ben het wel met Tsurany eens.
stats zijn zeer belangrijk en soms zit er echt een groot verschil in.
alleen maar het verschil tussen HOLO of KOBRA is al een groot verschil.
met de KOBRA kan je een stuk sneller bewegen, dus kan je ook sneller reageren en ben ik van overtuigt dat er heel wat pro gamers met de kobra spelen op de wat kleinere maps.

Bij Team Fortress 2 zijn de stats competief ook heel erg belangrijk.
het is daar zelfs zo erg dat geen enkele unlock gebruikt mag worden in de clanwars.

kijk anders even naar CS:GO de eerste match. je ziet gelijk iedereen voor de Famas of Scout gaan omdat deze heel krachtig zijn.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:17:
[...]

ik ben het wel met Tsurany eens.
stats zijn zeer belangrijk en soms zit er echt een groot verschil in.
alleen maar het verschil tussen HOLO of KOBRA is al een groot verschil.
met de KOBRA kan je een stuk sneller bewegen, dus kan je ook sneller reageren en ben ik van overtuigt dat er heel wat pro gamers met de kobra spelen op de wat kleinere maps.

Bij Team Fortress 2 zijn de stats competief ook heel erg belangrijk.
het is daar zelfs zo erg dat geen enkele unlock gebruikt mag worden in de clanwars.

kijk anders even naar CS:GO de eerste match. je ziet gelijk iedereen voor de Famas of Scout gaan omdat deze heel krachtig zijn.
Natuurlijk zijn stats belangrjk, het telt gewoon allemaal op, performance winst is winst hoe marginaal ook. Dat sommigen het niet merken betekent niet dat het niets toevoegt.

De KOBRA wordt door nagenoeg alle pro-gamers (voor zover ik gezien heb tot nu toe) gebruikt voor alle weapons (muv de snipers uiteraard) op alle ranges.

a) zichtbaarheid in de scope; het hoofd waar je op mikt wordt niet geblokt door het rode stipje van de RDS/HOLO op afstand.
b) zichtbaarheid buiten de scope; awareness van de omgeving is veel groter dan andere scopes omdat de scope minimaal ruimte in je beeld in neemt.
c) snelheid; even snel als de RDS en de Holo maar gegeven a) en b) is de KOBRA gewoon de beste keus.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Net een ronde gehad, Seine Crossing 1000 tickets. Ik ging maar een keer support met AS-VAL en had toevallig mortar voor de assignment bij. Ik speel nooit support! Wij drongen het andere team al snel terug in hun basis en toen kwam het soort van baserapen. Ze kregen nog wel soms een vlag, maar die was na 1min alweer voor ons.

De tegenstander was zo dom om met 3 mortars in de spawn te gaan zitten. Ik ging ze dus mooi counteren met mijn mortar en steeds na een kill weer snel oppaken en wachten op de volgende. Ze respawnde steeds en pakte de mortar weer. Free kills voor mij :D Hoe dom kunnen sommige mensen zijn 8)7

• rnenator
Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:55:
[...]

Precies wat er dus ook gebeurt.
In jouw wereld misschien.
Tsurany schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:55:
[...]

Sure, geloof maar wat je zelf wilt geloven 8)7
OK. :F

Pagina: 1 ... 77 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.