• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 09:12
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:05:
Ik heb 26 van de 50 Spot Assists op welke manieren krijg ik die ???

Nou op die Knife Only 2 ronde gespeeld enne dat is ook de laatste keer ,wat een waanzin zeg hahaha :+
Maar goed heb de 5 knife kils voor mn L96 *O* nu die spots nog. O-)
Ik ben gek op alles uit te proberen en kan dan als alles unlockt is mij " juiste "keuze gaan maken. >:)
gooi met recon de mav in de lucht en hit de q button
of gewoon dat andere ding bij recon op plaats zetten waar veel enmy voor bij komt.

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 21:14 ]

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Straks eventjes BF3'en met smallband :D
Ben benieuwd, Steam download al meer niet dan wel dus.. :d

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Waarschijnlijk al eerder gepost, maar ben het niet tegen gekomen:
http://extreme.pcgameshar...danoc1-v1-2-download.html

Heb het zelf ook toegepast. Het kan makkelijk aan en uit worden gezet met de Pauze/break knop.
Voor:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/10xzocn.jpg
Na:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/29yqquq.jpg

Met de 1.2 versie heb ik 0% fps loss.

Helaas is het door de jpegjes bagger kwaliteit geworden. Het is echt een stuk scherper in het echt. Super vooruitgang.

Edit: Note dat er 2 aimbotters binnen één textvak van de chat worden gebanned. :X

[ Voor 17% gewijzigd door rickyy op 03-01-2012 22:13 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 13:15
Vanavond is het me nog maar eens triest duidelijk geworden wat een niet-voor-de-objective-gaand-team kan betekenen. Wij hadden 4 keer de Ace Squad en MVP en reden van hot naar her om te cappen maar toch liepen het aantal tickets drastisch terug. Tja, wat wil je als 8 van de 16 man niet in een squad zit en als een kip zonder kop rondlopen. Dit resulteerde dan ook in 4 losses. Iets wat me echt irriteert, omdat je als squad niet meer kan doen of nog meer op de objectives kan spelen dan wij hebben gedaan.

De verhalen van; "Met een goed samenwerkende squad kan je het verschil maken!!!" kunnen wat mij betreft weer de ijskast in. Zelfs op een 32p server is dit maar zelden het geval.

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-11 16:36
Punkbuster reinstall gedaan.. krijg alsnog constant kicks met geen reden..

My iRacing

Verwijderd

*O* Yuuuy! Eindelijk een positieve kdr :)

• StealthyPeanut
rickyy schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:10:
Waarschijnlijk al eerder gepost, maar ben het niet tegen gekomen:
http://extreme.pcgameshar...danoc1-v1-2-download.html

Heb het zelf ook toegepast. Het kan makkelijk aan en uit worden gezet met de Pauze/break knop.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]

Met de 1.2 versie heb ik 0% fps loss.

Helaas is het door de jpegjes bagger kwaliteit geworden. Het is echt een stuk scherper in het echt. Super vooruitgang.

Edit: Note dat er 2 aimbotters binnen één textvak van de chat worden gebanned. :X
Geprobeerd maar snel weer eraf gegooid. De game begint bij mij te hakkelen op irritante momenten, ik heb een framedrop van 10-15% en het ziet er in mijn ogen op sommige momenten veel te scherp uit.

Hetzelfde verschil bijna als tussen een te scherp afgestelde LCD-tv en een plasma tv. Het oogt niet natuurlijk vind ik.

Verwijderd

roboreaper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:05:
[...]
LOL space is bukken en RMB is springen.... als er OOIT iemand op jouw pc bf speelt scheld hij je verrot. zelfde als opo de console met inverted controls spelen...
Wat dan als ieman met S achteruit loopt, met Z en X strafet en met RMB vooruit loopt?
Spelen met WASD, dat is pas raar :+

Spelen op een 4890 trouwens ook :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 22:37 ]

roboreaper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:05:
[...]

LOL space is bukken en RMB is springen.... als er OOIT iemand op jouw pc bf speelt scheld hij je verrot. zelfde als opo de console met inverted controls spelen...

*sarcasme
en je schiet zeker met alt ofnie?

tja iedereen speelt hoe hij het het fijnst vindt.. maar dit is wel heeeel absurd...
Eigenlijk niet nee, mijn vrienden die ook shooters spelen hebben allemaal deze settings. Het gros daarvan heeft ook op hoog (als in wereld top) niveau shooters gespeeld pre-CS. Het is lastig overstappen als je iets anders gewend bent, dat geef ik grif toe, maar als je er aan went zul je zien dat het echt de optimale settings voor een agressieve speelstijl ala de high-paced shooters van weleer. Ik geef alleen maar aan waarom ik dat zo vind en waarom ik er mee speel. Zoals ik eerder al zei; je moet zelf weten wat je ermee doet.

Verwijderd

zo wat een klere zooi met Hollanders op die server , het ene na de andere vloek enz enz kwam er op de chat zo uit :( , ga game riep ik, maar ja dan ben je ineens een pedo :( , wat een zooitje . :?

Multiplay :: 750 Tickets :: 1p start :: Fast Vehicle Spawn

Verwijderd

leosand schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:13:
[...]

gooi met recon de mav in de lucht en hit de q button
of gewoon dat andere ding bij recon op plaats zetten waar veel enmy voor bij komt.
dus ik hoef niet te proberen zelf te gaan doden ??
ik ben er nu meer dan 1 uur bezig geweest en heb nu 30 Spot Assists inplaats 20 voorheen.
ik had eerst een pakketje munitie op basis neer gegooit en toen zelfmoord om zo bij elkaar 5 a 6 keer terug te kunnen komen.
maar omdat ik ze probeerde te doden zagen ze elke keer die MAV. :( :+
ben er nog zeker niet goed mee om te gaan dat geef ik eerlijk toe . :o
ik wist niet dat andere mijn MAV dan ook konden volgen???

o ja , Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch
ja ja, als ik dat probeer repareer ik hem inplaats dat ik hem kapot maak ¿¿¿¿¿

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 23:31 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:27:
[...]

dus ik hoef niet te proberen zelf te gaan doden ??
ik ben er nu meer dan 1 uur bezig geweest en heb nu 30 Spot Assists inplaats 20 voorheen.
ik had eerst een pakketje munitie op basis neer gegooit en toen zelfmoord om zo bij elkaar 5 a 6 keer terug te kunnen komen.
maar omdat ik ze probeerde te doden zagen ze elke keer die MAV. :( :+
ben er nog zeker niet goed mee om te gaan dat geef ik eerlijk toe . :o
ik wist niet dat andere mijn MAV dan ook konden volgen???
haha das een taaie ja als je de MAV alleen voor je zelf zou moeten gebruiken. Ook een goede tip: ga team DM spelen op canals en land de MAV in het midden op de containers, dan werkt ie als een TUGS. Dan heb je die spot assists binnen 5 min binnen ;)

Verwijderd

Ligt het aan mij of is silencer + foregrip de magische combo op alle rifles (behalve sniper). Je bullets droppen misschien wel wat meer, maar dat is pas op afstanden dat je eigenlijk toch niet meer wil schieten met je rifle omdat je geen damage doet.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:32:
Ligt het aan mij of is silencer + foregrip de magische combo op alle rifles (behalve sniper). Je bullets droppen misschien wel wat meer, maar dat is pas op afstanden dat je eigenlijk toch niet meer wil schieten met je rifle omdat je geen damage doet.
Dat klopt inderdaad, ik lach me ook nog steeds een breuk als ik mensen met hoge ranks nog steeds zie spelen met een heavy barrel of bipod oid ;)

Om nog wat zinnigs van deze post te maken; je compenseert zo de horizontale en verticale recoil behoorlijk. Bovendien werkt de silencer tot opzekere hoogte als een laser, uit de heup is het ook lekker vol-auto blazen op korte afstand ^^

[ Voor 19% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-01-2012 23:39 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:32:
gebruik ik ook meestal ^^
Heb niks verstand van stats van die dingen, maar het werkt en da's het belangrijkste :D

Anyway: Begin me meer en meer te ergeren aan het spel |:( en begint zwaar m'n interesse te verliezen

[ Voor 11% gewijzigd door Fantasma op 03-01-2012 23:37 ]

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0

kijk zo word ik op mijn leeftijd nog eens echt wijzer :+ O-) *O*

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:29:
*O* Yuuuy! Eindelijk een positieve kdr :)
Proficiat! Van hoeveel kwam je? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 03-01-2012 23:43 ]

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:53
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:57:
[...]

ESDF voor lopen. W=handpistool, Q=grenaat, A=spotten, Space=bukken, RMB=Jump, Reload=muiswiel naar achter, USE op R, Flash/Last op T, Zoom op Ctrl/Duimknop Muis.

Om maar wat te noemen. Het voelt natuurlijker (en sneller) om met je ringvinger 1 omhoog te gaan (mijn geval naar W) voor je sidearm, dan met je middelvinger (en ik haal NOOIT mijn vinger van Forward af) of ringvinger naar '2' te gaan voor je pistool. Ook je scrollwiel gaat nooit sneller dan die vingerbeweing naar W. Zelfde voor spotten. (ik spot altijd voor ik schiet, is een reflex), je zit vanaf ESDF gewoon sneller op A dan van WASD op Q. (om maar wat te noemen).

Bukken en springen idem. Dit zijn nagenoeg de twee meest wezelijke zaken in elke competitieve shooter. Als je bukt op de spatiebalk zet kan je ten alle tijden bukken en strafen tegelijkertijd. Als dat op C zit, verlies je automatisch enige vorm van controle als je dat met je linker wijsvinger doet. Ook Bukken+Springen (erg handig om met tempo over muurtjes/hekjes te komen of door een raam te springen in 1 soepele beweging of gewoon kogels ontwijken) is veeeeeeeeel lastiger (en in elk geval trager) met de standaard instellingen.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook Toggle zoom/crouch etc. etc. kost gewoon nutteloos veel reactietijd in CQB. Ik zal niet alles opnoemen maar al met al telt het behoorlijk op en je bent gewoon in een nadeel met de standaard toetsencombinatie.

edit: zie ook Snorro's reacties :D
Hier kan ik nou van genieten! Doet me denken aan de tijd dat ik Americas Army op competitief niveau speelde (waaay back) en ik hele avonden setups van alleen al m'n controls kon testen voor specifieke maps/strats. Daar waren de keuzes nog wat uitgebreider omdat 3 soorten granaten (frag, smoke & flash) van levensbelang waren, evenals het cooken van granaten. Leanen was nog mogelijk in die game en ook toggle ADS/crouch aan/uit kon bepalend zijn. Daarom probeerde ik in mn vorige post ook uit te leggen dat als je echt op de details gaat letten, iedere specifieke situatie anders aangepakt kan/moet worden.
Dat waren nog eens tijden, nu heb ik daar simpelweg geen tijd meer voor want afgezien van wat talent en spelinzicht draait progamen vooral om heel veel uren maken, ervaring opdoen en blijven leren.

PS. 'Sorry' dat de reply zo lang duurde, maar ik moest vanmiddag te werken en wou toch nog even mijn 0,02 Euro kwijt ;)

• leosand
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:29:
[...]

haha das een taaie ja als je de MAV alleen voor je zelf zou moeten gebruiken. Ook een goede tip: ga team DM spelen op canals en land de MAV in het midden op de containers, dan werkt ie als een TUGS. Dan heb je die spot assists binnen 5 min binnen ;)
kan ook of je gaat wat hoger met je mav en zoom in met je rechter muis en q-en maar :)

jee vanavond drama met got server team.... weinig spotting....

[ Voor 6% gewijzigd door leosand op 03-01-2012 23:53 ]

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-11 13:13
Vandaag maar weer eens als cheater uitgemaakt... Was op Oman, in de tank als derde persoon met guided missiles op heli's en jets aan het maaien. Maken ze ons uit als cheater omdat het niet 'kan' dat ze in 1 shot doodgaan... Waarschijnlijk wisten ze dus niet van het bestaan, maar god... Wat heb ik heerlijk gelachen!

Kan soms wel echt merken of ik mijn dag heb of niet. Ene keer wil het beter als de andere keer.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 19:00
GADVERDAMME!!
Er valt toch niet te werken met die bagger punkbuster :S
Kan amper 1 a 2 minuten gamen en dan vliegt het er weer uit :(
Dacht leuk ff een paar potjes te doen, het enige wat ik nu ga doen is gefrustreerd naar bed gaan.

Al van alles geprobeerd wat ik kon vinden op internet. Dan heb je een centraal systeem om het spel te downloaden en zelfs dat kunnen ze niet eens goed regelen.

Zo, moest ff frustratie uiten. Tx for listening/reading :>

Iemand die wel een oplossing weet?
Dit is de melding die ik iedere keer krijg:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Ossi2k11' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Ossi schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:57:
GADVERDAMME!!
Dacht leuk ff een paar potjes te doen, het enige wat ik nu ga doen is gefrustreerd naar bed gaan.

Al van alles geprobeerd wat ik kon vinden op internet. Dan heb je een centraal systeem om het spel te downloaden en zelfs dat kunnen ze niet eens goed regelen.

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Ossi2k11' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006
die code al eens opgezocht? 9006?

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024
Damn wat een supergame is BF3 speel het nu weekje ofzo!! Mijn favoriete klasse uit bf1942 en bf2 zit tenminste ook in bf3! Engineer :D Net de Javalin vrij gespeeld en mijn m4 heeft leuke opties.

En de AA is echt geweldig speelgoed!

<3

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:05
Ossi schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:57:
GADVERDAMME!!

Ik word ook telkens na 1-2 minuten gekicked :( Gisteravond zelfde probleem. Dacht dat het aan mn drivers lag oid. (Scherm hangt dan ff compleet.) Echt vanalles al gedaan. Oudere versies geinstalleerd van Ati maar niets mag baten fuuuuuu
Zelfs 1 graka eruit halen mocht niet baten.
Zie toch dat meer mensen dit soort gedonder hebben. pffff
Ik ga slapen. morgen eens origin opnieuw installen en anders BF3. Jammer.

Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag.

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
SumBeam schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:56:
Vandaag maar weer eens als cheater uitgemaakt... Was op Oman, in de tank als derde persoon met guided missiles op heli's en jets aan het maaien. Maken ze ons uit als cheater omdat het niet 'kan' dat ze in 1 shot doodgaan... Waarschijnlijk wisten ze dus niet van het bestaan, maar god... Wat heb ik heerlijk gelachen!

Kan soms wel echt merken of ik mijn dag heb of niet. Ene keer wil het beter als de andere keer.
Heerlijk is dat eh :+ Ik zit altijd met een maat van me in de tank. Allebei CITV + guided shells aan, en maar alles wat vliegt en rijdt kapot knallen. Prachtig om te zien hoe die heli's met één klap en een dikke salto uit de lucht geknald worden. Eigenlijk is het te imba voor woorden, maar man, wat een lol hebben wij er altijd mee :D

PS5 PSN: UnrealKazu

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 12:12

mvz

muziek verslaafde

dit was wel een extreem

http://battlelog.battlefi...lereport/show/14429325/1/

zit in een gebouwtje met een supergoeie supporter die constant ammo aanvult, en knal de ene na de andere af, ondanks een barrage aan granaten op mn location ;p soms had ik zelfs nog maar 2%hp left.

je moest de reacties zien in de chat, priceless ;p

>:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 19:00
wouzer1977 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:22:
[...]

Ik word ook telkens na 1-2 minuten gekicked :( Gisteravond zelfde probleem. Dacht dat het aan mn drivers lag oid. (Scherm hangt dan ff compleet.) Echt vanalles al gedaan. Oudere versies geinstalleerd van Ati maar niets mag baten fuuuuuu
Zelfs 1 graka eruit halen mocht niet baten.
Zie toch dat meer mensen dit soort gedonder hebben. pffff
Ik ga slapen. morgen eens origin opnieuw installen en anders BF3. Jammer.

Ondertussen lijkt het opgelost te zijn...
Voor de 3e keer punkbuster opnieuw geïnstalleerd en pc opnieuw opgestart en deze keer heb ik een volledige ronde mee kunnen doen.
Blijf het bagger vinden dat die software zo buggy is.

• wouzer1977
Ossi schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:33:
[...]

Ondertussen lijkt het opgelost te zijn...
Voor de 3e keer punkbuster opnieuw geïnstalleerd en pc opnieuw opgestart en deze keer heb ik een volledige ronde mee kunnen doen.
Blijf het bagger vinden dat die software zo buggy is.
jep, zag het. heb zojuist mn pb uit die link geupdate. Zit zojuist warempel 5 minuten ingame. Whoot

toch nog ff potje spelen dan :)

• rickyy
mvz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:26:
dit was wel een extreem

http://battlelog.battlefi...lereport/show/14429325/1/

zit in een gebouwtje met een supergoeie supporter die constant ammo aanvult, en knal de ene na de andere af, ondanks een barrage aan granaten op mn location ;p soms had ik zelfs nog maar 2%hp left.

je moest de reacties zien in de chat, priceless ;p

>:)
Je moet een USAS of MK31A1 (ofzo) pakken: http://battlelog.battlefi...how/14376097/1/351804938/

:>

Verwijderd

Heb de laatste tijd vooral problemen met corrupte admins die je ''gewoon'' even killen of zelfs kicken als je geen engels spreekt in hun lobbies.. Ook bij NL hosted servers met redelijk wat mensen met NL in hun clantag komt dit voor..

Voor de geïnteresseerde: ik heb een sniper montage gemaakt. Al komen er een paar FAMAS kills in voor.
Snorro schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:51:
[...]

Hier kan ik nou van genieten! Doet me denken aan de tijd dat ik Americas Army op competitief niveau speelde (waaay back) en ik hele avonden setups van alleen al m'n controls kon testen voor specifieke maps/strats. Daar waren de keuzes nog wat uitgebreider omdat 3 soorten granaten (frag, smoke & flash) van levensbelang waren, evenals het cooken van granaten. Leanen was nog mogelijk in die game en ook toggle ADS/crouch aan/uit kon bepalend zijn. Daarom probeerde ik in mn vorige post ook uit te leggen dat als je echt op de details gaat letten, iedere specifieke situatie anders aangepakt kan/moet worden.
Dat waren nog eens tijden, nu heb ik daar simpelweg geen tijd meer voor want afgezien van wat talent en spelinzicht draait progamen vooral om heel veel uren maken, ervaring opdoen en blijven leren.

PS. 'Sorry' dat de reply zo lang duurde, maar ik moest vanmiddag te werken en wou toch nog even mijn 0,02 Euro kwijt ;)
En hier kan ik nou weer van genieten! Heerlijk stukje herkenning van het optimaliseren :) Ach dat progamen, daar kwam ik sowieso te laat voor en het is ook maar zeer de vraag of dat nu een toekomst is waar je het vrouwtechnisch zou moeten zoeken :P

• Jamko
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 13:37
Kan iemand mij helpen met dit probleem.
Ik en een vriend willen Battlefield 3 spelen in dezelfde match(party), we zitten naast elkaar op hetzelfde netwerk. Als ik hem join krijgt hij de message "Disconnected from EA online", andersom precies hetzelfde probleem. Dit gebeurt alleen als hij op hetzelfde netwerk zit, als hij thuis zit en ik join hem lukt het gewoon.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:27:
o ja , Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch
Wat hoor je als je een UAV, T-UGS of SOFLAM spot? "Enemy vehicle spotted!". ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• mvz

mvz

muziek verslaafde

holy..

bijna 100 ;p
en dan met slugs ? of buck.
knap dat je niet bent gebanned, weinig mensen slikken zoveel kills van iemand ;p

[ Voor 11% gewijzigd door mvz op 04-01-2012 01:40 ]

• rickyy
mvz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:39:
holy..

bijna 100 ;p
en dan met slugs ? of buck.
knap dat je niet bent gebanned, weinig mensen slikken zoveel kills van iemand ;p

[...]
Frag. En dan als je RUS bent die bekende stairs in de hoeken schieten. Staan altijd wel een stuk of 3 a 4 man te M320'en. Ik heb deze tactiek nog niemand zien uitoefenen dus sst.

Als die stairs gecleared zijn ren ik naar benden en schiet naar links waar de andere helft van het team staat. Dan wordt ik meestal gekilled. Maar worth it.

Verwijderd

Je kan makkelijk betere scores dan dat halen met de m98b. Waarom zou je dan USAS gebruiken?

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:29
bah stil liggen, das voor die snipers :P

• rickyy
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:53:
Je kan makkelijk betere scores dan dat halen met de m98b. Waarom zou je dan USAS gebruiken?
Ik wil jou dan nog wel is ''makkelijk'' zien doen.

En het is mogelijk ja. Is me wel is gelukt met de M60. Echter lang niet zo leuk als met een USAS.

En ja, zeg nou zelf, wat is nou leuker, iemand overhoop knallen met knal van een shotgun of een paar kogels.

Verwijderd

F r a n k D schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:55:
bah stil liggen, das voor die snipers :P
Ik prone nooit en duck zelden. Hell, ik loop meer dan de gemiddelde USAS speler ;).
rickyy schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:56:
[...]

Ik wil jou dan nog wel is ''makkelijk'' zien doen.

En het is mogelijk ja. Is me wel is gelukt met de M60. Echter lang niet zo leuk als met een USAS.

En ja, zeg nou zelf, wat is nou leuker, iemand overhoop knallen met knal van een shotgun of een paar kogels.
Pfff, zal kijken of ik het battle report op kan duikelen. Het is leuker om een hoekje op te poppen, kogel in de kop van de rushende USAS dude te knallen. Weer weg strafen terugstrafen en de volgende afknallen. De laatste 2 eindigen dan met wat m9 kogels in hun kop.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 01:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:03:
Heb de laatste tijd vooral problemen met corrupte admins die je ''gewoon'' even killen of zelfs kicken als je geen engels spreekt in hun lobbies.. Ook bij NL hosted servers met redelijk wat mensen met NL in hun clantag komt dit voor..

Voor de geïnteresseerde: ik heb een sniper montage gemaakt. Al komen er een paar FAMAS kills in voor.
Iew, autosniper. Iew, g18. :P

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:24
Of mg36 http://battlelog.battlefi...how/14458007/1/249392201/ :9~
Map erna zaten er gasten boven op de metro map c4's naar beneden te gooien.
Vandaag echt te veel metro gehad, en kwam daar toen ook BF0-Stadler tegen ;) de hacker nep mod.

[ Voor 10% gewijzigd door Minaaj op 04-01-2012 02:53 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

even voor de mensen die hier servers adminnen...

is PB voldoende? of heeft streamen / aansluiten bij GGC-stream nog voordelen ?
sinds vandaag zijn we 'cheat protected by GGC-stream.com' zei mij niet zoveel, behalve weer een extra banlijst / community.

maar de spelers vroegen erom.. dus waarom niet ;p

• rickyy
mvz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 03:16:

sinds vandaag zijn we 'cheat protected by GGC-stream.com' zei mij niet zoveel, behalve weer een extra banlijst / community.

Op die screenshots die ik poste een paar posts terug zie je dat er 2 personen werden gebanned in nog geen 10 seconden tijd door GGC.

Werkt wel dus.

Edit:

Geweldig topic: http://battlelog.battlefi...view/2832654347828664490/

Ik ga stuk om zulke posts :z

[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 04-01-2012 03:26 ]

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
mvz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 03:16:

PB is nooit voldoende.
Het enige wat PB doet is gedetecteerde cheats kicken (niet bannen!).
Dus zodra een cheater gekicked word gaat de cheater op zoek naar een ge-update cheat en speelt vrolijk door.
Op een GGC of PBbans streaming server komt de PB ID (zegmaar een code die vast zit aan je account) in een lijst zodra PB een cheat detecteerd.
Elke keer als een nieuwe cheater op de lijst komt zie je dat in de chat voorbij komen, dit is een globaal iets en heeft niets te maken met de server waar je op speelt.

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ah ok, da's mooi!

nou snap ik ook waarom de playerbase erom vroeg, als pb inderdaad niet zoveel doet :9
ik neem aan dat ik nog wel via PB / guid kan bannen in procon, zonder dat die bans gelijk naar ggc gaan toch?

ik snap het best als ik deze vragen hier niet moet/mag stellen hoor :> als dat zo is, zeg 't dan, hou ik erover op :9
unfor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 05:10:
[...]

PB is nooit voldoende.
Het enige wat PB doet is gedetecteerde cheats kicken (niet bannen!).
Dus zodra een cheater gekicked word gaat de cheater op zoek naar een ge-update cheat en speelt vrolijk door.
Op een GGC of PBbans streaming server komt de PB ID (zegmaar een code die vast zit aan je account) in een lijst zodra PB een cheat detecteerd.
Elke keer als een nieuwe cheater op de lijst komt zie je dat in de chat voorbij komen, dit is een globaal iets en heeft niets te maken met de server waar je op speelt.

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
mvz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 05:15:
ah ok, da's mooi!

nou snap ik ook waarom de playerbase erom vroeg, als pb inderdaad niet zoveel doet :9
ik neem aan dat ik nog wel via PB / guid kan bannen in procon, zonder dat die bans gelijk naar ggc gaan toch?

ik snap het best als ik deze vragen hier niet moet/mag stellen hoor :> als dat zo is, zeg 't dan, hou ik erover op :9

[...]
Lokale bans gaan niet naar GGC/PBBans.
Ik geloof dat je wel PB screenshots kunt submitten naar deze sites, maar daar weet ik zelf verder niets van.

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Sinds gister probeer ik BF3 te spelen, maar nog geen twee minuten in de server en ik word eruit gegooid.

"Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'madmaxxxnl' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006"

Ik zie dat minstens twee anderen mensen in dit forum hier last van hebben en op het internet nog wel wat meer. EA is ervan op de hoogte maar doet niks.

• wouzer1977
madmaxnl schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 07:22:
Sinds gister probeer ik BF3 te spelen, maar nog geen twee minuten in de server en ik word eruit gegooid.

"Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'madmaxxxnl' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006"

Ik zie dat minstens twee anderen mensen in dit forum hier last van hebben en op het internet nog wel wat meer. EA is ervan op de hoogte maar doet niks.
Ks punkbuster. Had ik ook. Check dat linkje boven mijn post op vorige page.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:53
wouzer1977 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:22:
[...]

Sinds 2 weken ook veel gekicked met de meest uiteenlopende redenen: PB, EA Online of gewoon een BF3 crash. Daarvoor nooit last gehad. Enige wat ik gisterenavond nog uit wanhoop gedaan heb is toch maar UPNP disablen op mijn router en Chrome geinstalleerd ipv Firefox.

De hele avond zonder problemen gespeeld.... :)
mvz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 05:15:
ah ok, da's mooi!

PB doet opzich genoeg, namelijk kicken voor cheats die detected zijn. Zodra een speler stopt met cheaten of een nieuwe cheat heeft doet PB niks omdat PB geen reden en/of bewijs heeft om die mensen te kicken. Wat GGC Stream en PBBans doen zijn mensen die eenmalig betrapt zijn voortaan permanent van servers weren onder het mom "eenmaal een cheater, altijd een cheater". Dat is een houding die prima te verdedigen is voor GGC Stream of PBBans maar iets wat PB gewoon niet kan maken.

Wat ik ook een aanrader vind is om met Procon te werken en dan plugins gebruiken die stats checken op Battlelog en op basis daar van kicken. Of die stats in een ronde checken en kicken als deze boven natuurlijk zijn. Gisteravond twee of drie keer een cheater tegengekomen op andere servers dan de onze, een simpele blik op Battlelog laat zien dat ze op onze server direct na de eerste kill al gekickt zouden zijn. Dat laat toch zien dat ons systeem prima in orde is, geen false positives gehad en de obvious cheaters zouden geen kans maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Ik vraag me toch af hoe het komt dat mensen zoveel last hebben van cheaters of ze in ieder geval tegenkomen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit er maar één gezien heb. Misschien ligt het aan het soort servers waar ik op speel, en komen cheaters nu eenmal minder snel op Normal Conquest (Large) servers met Vehicles.

Hoe dan ook, gisteren nog een rondje 10-0 gespeeld op Firestorm CQ Large, door de ronde door te brengen in een jet en in een tank. Eergisteren op Grand Bazaar 23-2 gehaald als Assault met een AEK. Ik vraag me af of ik dan gebanned/gekicked zou zijn geweest op andere servers vanwege anticheat-plugins.

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-11 16:37
wij gister in een pistol only server gezeten, met wat medics als buddies haal je ook gauw 36-4 ofzo

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 17:25

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb gisteren mijn eerste kill gemaakt met de MAV. Erg komisch en het valt niet mee. Waar ik enorm mee worstel zijn de controls. Ik kan de key's niet vinden waar de MAV mee gestuurd wordt want deze wil ik wat meer naar mijn hand zetten. Ik werk met een Nostromo en als ik met de MAV ga vliegen moet ik met mijn hand naar het toetsenboard waar de keys ongemakkelijk ver van elkaar afzitten.

Ik had het vermoeden dat de MAV misschien onder de chopperkeys zit, maar dat was niet zo.

Mijn portfolio op Instagram

ShortsNL schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:22:
Hoe dan ook, gisteren nog een rondje 10-0 gespeeld op Firestorm CQ Large, door de ronde door te brengen in een jet en in een tank. Eergisteren op Grand Bazaar 23-2 gehaald als Assault met een AEK. Ik vraag me af of ik dan gebanned/gekicked zou zijn geweest op andere servers vanwege anticheat-plugins.
Hangt van de plugins af, op goede servers met competente admins zou dat niet gebeuren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:34:
[...]

Hangt van de plugins af, op goede servers met competente admins zou dat niet gebeuren.
Otwel, kill streaks records op de got server zitten er niet in :)

zoals dit bv: http://battlelog.battlefi...how/14025806/1/176819599/

Overig gewoon legit...

[ Voor 17% gewijzigd door evilpin0 op 04-01-2012 09:44 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• GeeEs
  • Laatst online: 09:44
Op GoT servers is het beleid volgens mij best wel flexibel en goed doordacht. Wordt naar meerdere zaken gekeken voordat er gekickt wordt. Staat ergens hier in het topic paar pagina's terug in een post van Tsurany meen ik. Killstreak zou normaliter geen probleem moeten geven. Alleen als je net begint met spelen met nog maar een paar uur op je teller, kan je doordat dan je stats nog extreem snel gemiddeld kunnen wijzigen een false positive krijgen. Is 1x gebeurt laatst hoorde ik, en ook weer opgelost ?!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-11 08:59

roboreaper

Collecting your robots

RoyK schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:30:
Ik heb gisteren mijn eerste kill gemaakt met de MAV. Erg komisch en het valt niet mee. Waar ik enorm mee worstel zijn de controls. Ik kan de key's niet vinden waar de MAV mee gestuurd wordt want deze wil ik wat meer naar mijn hand zetten. Ik werk met een Nostromo en als ik met de MAV ga vliegen moet ik met mijn hand naar het toetsenboard waar de keys ongemakkelijk ver van elkaar afzitten.

Ik had het vermoeden dat de MAV misschien onder de chopperkeys zit, maar dat was niet zo.
MAV keys zijn gewoon gebonden aan je onfoot controls

wasd muis is kijken. springen is omhoog bukken/liggen is naar beneden.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 17:25

RoyK

Hobby tekenaar

roboreaper schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:49:
[...]

MAV keys zijn gewoon gebonden aan je onfoot controls

wasd muis is kijken. springen is omhoog bukken/liggen is naar beneden.
Yep, maar het gaat niet helemaal op. Toevallig vind ik een paar minuten geleden de oplossing. Ik heb gisteravond een half uur gezocht en misschien verkeerde zoek thermen gebruikt.

Het probleem is dat je met je gewone speelknoppen (dus springen en bukken/liggen) de MAV wel omhoog krijg, maar niet maar beneden. Onwijs irritant en zo te zien worstelen veel mensen met dit dilemma.

Dit is de oplossing:

MAV Controls (PC): Throttle Up (Space) Throttle Down (Left CTRL) (Look further down for more information) Zoom-in (Right-Mouse button) Spotting Enemies (Q) Theese are the default keybindings! Notice: If you wanna change the key to Throttle down you need to change the key (Hold Crouch) Not the (Toggle Crouch) So if you use the (Toggle Crouch) you wont be able to throttle down ! So fx. Change the (Hold Crouch) to something like (Mouse 5) *I use that* or whatever you find good for you ofcourse!

[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 04-01-2012 09:54 ]

Mijn portfolio op Instagram

• GeeEs
Of je gebruikt gewoon de offline settingstool voor BF3... incl. apart tabje voor de MAV controls.

http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/

NB. Je moet daarna wel even je cloud gegevens van lokaal naar de cloud syncen meen ik...

[ Voor 24% gewijzigd door GeeEs op 04-01-2012 10:07 ]

Hmm het is nu ook mogelijk om een SMS te krijgen als er een actie getriggered wordt op een server. Jammer dat je dan een SMS dienst af moet nemen, dat gaat een dure grap worden :(

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:07:
Hmm het is nu ook mogelijk om een SMS te krijgen als er een actie getriggered wordt op een server. Jammer dat je dan een SMS dienst af moet nemen, dat gaat een dure grap worden :(
Mail is misschien wel mogelijk?
GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:06:
Of je gebruikt gewoon de offline settingstool voor BF3... incl. apart tabje voor de MAV controls.

http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/

NB. Je moet daarna wel even je cloud gegevens van lokaal naar de cloud syncen meen ik...
Dit ziet er niet verkeerd uit! Zeker het feit dat ik de flight van jet en chopper kan aanpassen is geweldig. In BF3 kan dat niet, dus moet ik elke keer de inverted aanpassen tussen chopper en jet.

Maar wat bedoel je met cloud gegevens syncen?

[ Voor 47% gewijzigd door StealthyPeanut op 04-01-2012 10:15 ]

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:07:
Klinkt erg eng dit.. je kan dan als cheater echt een extreem slim verdienmodel bouwen zo.. SMS dienst starten en zorgen dat er extreem veel gecheat (lees: SMS berichten verzonden) gaat(n) worden... kassa!

Ik moet hierbij denken aan de schoonmakers die 's avonds tijdens hun schoonmaakrondes via bedrijfstelefoons urenlang hun zelf opgezette 0900 nummers lieten bellen en bij het verlaten de hoorns erophingen :)

• GeeEs
StealthyPeanut schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:09:

[...]

Dit ziet er niet verkeerd uit! Zeker het feit dat ik de flight van jet en chopper kan aanpassen is geweldig. In BF3 kan dat niet, dus moet ik elke keer de inverted aanpassen tussen chopper en jet.

Maar wat bedoel je met cloud gegevens syncen?
Als je lokaal iets wijzigt (in dit geval je settingsfile) is dat alleen lokaal en zijn er dus verschillen met je cloud gegevens van BF3 (online)... Ik heb dus een paar dagen geleden deze tool gebruikt ook voor de MAV te remappen, maar kreeg daarna de melding dat de cloudgegevens gesynced moesten worden. Normaliter zou ik dan denk ik "cloud to local" syncen aangezien de gegevens in de cloud nieuwer zijn, maar nu waren de lokale gegevens nieuwer dan de cloud, dus andersom gedaan. Wellicht dat het ook iets anders was.. maar ik vond het niet vreemd overkomen.

• squiqy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-10 03:55
GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:15:
[...]

Klinkt erg eng dit.. je kan dan als cheater echt een extreem slim verdienmodel bouwen zo.. SMS dienst starten en zorgen dat er extreem veel gecheat (lees: SMS berichten verzonden) gaat(n) worden... kassa!

Ik moet hierbij denken aan de schoonmakers die 's avonds tijdens hun schoonmaakrondes via bedrijfstelefoons urenlang hun zelf opgezette 0900 nummers lieten bellen en bij het verlaten de hoorns erophingen :)
correct me if im wrong

maar volgens mij wordt er bedoeld dat jij als smsdienst nemer betaald voor die dienst
en elke keer als er een actie op de server wordt getriggerd dan krijg je daar een sms over en op die manier kan je op werk/onderweg etc. in de gaten houden wat er gebeurd op de server

[ Voor 47% gewijzigd door squiqy op 04-01-2012 10:19 ]

• roy-t
  • Laatst online: 17-10 16:43
Arg eindelijk 2 kills gemaakt met een fighter jet dus nu heb ik flares en kan ik daadwerkelijk langer dan 20 seconden vliegen :). Met de helicopter is dit nog steeds niet gelukt omdat je dan een stuk langzamer ben. Zijn er tips om op een of andere manier snel je jet en helicopter punten binnen te halen, op een goede server is het gewoon echt niet te doen om zonder flares te vliegen.

Is er misschien ergens een goede lijst met tips voor alle vliegerij?

Sowieso vind ik het onzin dat vliegtuigen en helicopters zo kaal beginnen, met een tank ben je meteen 100% combat effective en was het geen probleem om de punten te halen maar in een vliegtuig met alleen guns wordt het toch een stuk moeilijker om punten te halen, helemaal zonder flares. In BF2 had je gewoon meteen bommen, missiles en flares. Dat scheelde een hoop, hoewel het wel leuk is om nu zoveel te kunnen upgraden.

~ Mijn prog blog!

• GeeEs
Met heel weinig punten heb je al uitbreidingen in Jets en choppers... paar honderd meen ik.. heb je echt zo gehaald. Tank begint toch ook gewoon verder kaal? Een tank zonder loop lijkt me nogal vreemd hè.. zou hetzelfde zijn als dat je een jet eerst de vleugels moet unlocken :P

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
roy-t schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:24:
Arg eindelijk 2 kills gemaakt met een fighter jet dus nu heb ik flares en kan ik daadwerkelijk langer dan 20 seconden vliegen :). Met de helicopter is dit nog steeds niet gelukt omdat je dan een stuk langzamer ben. Zijn er tips om op een of andere manier snel je jet en helicopter punten binnen te halen, op een goede server is het gewoon echt niet te doen om zonder flares te vliegen.
bijna lege server, en dan objectives cappen door er te landen of te blijven hangen.
GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:26:
Tank begint toch ook gewoon verder kaal? Een tank zonder loop lijkt me nogal vreemd hè.. zou hetzelfde zijn als dat je een jet eerst de vleugels moet unlocken :P
met een tank echter ben je niet bij het eerste schot meteen kapot en heb je dus tijd om te reageren. bij een chopper of yet is 1 keer raak gelijk dood en zijn de raketten nog guided ook. eenmaal flars kan je weg komen bij de eerste lock. zonder is het eigenlijk gelijk gedaan.
laatst ook flars proberen te halen in die scout chopper op een redelijk volle server. niet gelukt.

[ Voor 36% gewijzigd door Countess op 04-01-2012 10:31 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Das zo saai :'(
GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:15:

Ik kan zelf een SMS dienst afnemen bij een bedrijf dus als ik een betrouwbaar bedrijf kiest is dat bedrijf de enige die er aan verdient. Het enige vervelende is dat als er een cheater is en je 10 sms'jes krijgt je in feite dus betaalt om cheaters te bannen. Is een Chinees engels aanleren en aan een ketting achter Procon zetten goedkoper.

• roy-t
  • Laatst online: 17-10 16:43
GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:26:
Met heel weinig punten heb je al uitbreidingen in Jets en choppers... paar honderd meen ik.. heb je echt zo gehaald. Tank begint toch ook gewoon verder kaal? Een tank zonder loop lijkt me nogal vreemd hè.. zou hetzelfde zijn als dat je een jet eerst de vleugels moet unlocken :P
Ja maar een tank is meteen al beschermd, je moet 3 keer flink geraakt worden voordat er wat aan de hand is, en een tank begint meteen met een super effectief wapen (een dik kanon) terwijl de fighter na 1 goede hit al disabled en begint met een minder effectief wapen (guns) maar ben nu al bijna bij de 2e unlock dus dan heb ik heat seaking missiles en dan gaat de fun echt beginnen! (Hoewel ik niet een erg goede vlieger ben is het wel leuk om te doen) dan nog bommen vinden maar die zitten een stuk verder.

~ Mijn prog blog!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:32
roy-t schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:24:

Is er misschien ergens een goede lijst met tips voor alle vliegerij?

Sowieso vind ik het onzin dat vliegtuigen en helicopters zo kaal beginnen, met een tank ben je meteen 100% combat effective en was het geen probleem om de punten te halen maar in een vliegtuig met alleen guns wordt het toch een stuk moeilijker om punten te halen, helemaal zonder flares. In BF2 had je gewoon meteen bommen, missiles en flares. Dat scheelde een hoop, hoewel het wel leuk is om nu zoveel te kunnen upgraden.
Probeer als gunner mee te vliegen in een chopper. Voor de scout chopper punten cappen/meevliegen.

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:27:
[...]

Das zo saai :'(

[...]

Ik kan zelf een SMS dienst afnemen bij een bedrijf dus als ik een betrouwbaar bedrijf kiest is dat bedrijf de enige die er aan verdient. Het enige vervelende is dat als er een cheater is en je 10 sms'jes krijgt je in feite dus betaalt om cheaters te bannen. Is een Chinees engels aanleren en aan een ketting achter Procon zetten goedkoper.
Mail lijkt me toch een stuk betere en goedkopere oplossing.. en wat is nu feitelijk nog het verschil tussen een mailtje en een SMS (afgezien dat je wellicht een andere beltoon ervoor hebt ingesteld op je smartphone)
Leuke anekdote.. KPN had gratis SMSjes op oudejaarsdag... dat krijg je dus een recalmefoldertje met een afbeelding van een whatsapp interface :P.. Ik denk dat SMS binnenkort een zachte dood sterft.. (althans.. dat hoop ik) dat is toch wel zo achterhaald met de huidige datadiensten...

[ Voor 16% gewijzigd door GeeEs op 04-01-2012 10:44 ]

GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:42:
Mail lijkt me toch een stuk betere en goedkopere oplossing.. en wat is nu feitelijk nog het verschil tussen een mailtje en een SMS (afgezien dat je wellicht een andere beltoon ervoor hebt ingesteld op je smartphone)
Dat m'n mailbox vol komt te zitten en ik dan moet zoeken tussen de belangrijke mails. Met SMS boeit het me niet, daar doe ik niet aan :+

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-11 08:59

roboreaper

Collecting your robots

GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:42:
[...]

je zegt het al zelf. mail heeft gene xtra kosten. vooral als je per sms moet betalen

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:43:
[...]

Dat m'n mailbox vol komt te zitten en ik dan moet zoeken tussen de belangrijke mails. Met SMS boeit het me niet, daar doe ik niet aan :+
1) sms box is sneller vol dan emailbox
2) Dan neem je toch een label (gmail) of een apart emailadres voor die service...

alleen al vanwege het kostenaspect zou ik SMS niet eens serieus overwegen.. is echt achterhaald imho.
Tenzij je wellicht een winstgevende server draait.. maar dan nog..
roboreaper schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:44:
[...]

je zegt het al zelf. mail heeft gene xtra kosten. vooral als je per sms moet betalen
Ik probeer Tsurany ook van het SMS idee af te lullen ;) vandaar !

[ Voor 20% gewijzigd door GeeEs op 04-01-2012 10:49 ]

GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:47:
alleen al vanwege het kostenaspect zou ik SMS niet eens serieus overwegen.. is echt achterhaald imho.
Tenzij je wellicht een winstgevende server draait.. maar dan nog..
Na het eerste kwartaal een overschot van iets meer dan 1000 euro! Het kan flink wat geld opleveren, die GoTBF3.nl servers :D

Maar dan maar eens een Gmail label fixen. Is wel minder cool :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 04-01-2012 10:49 ]

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:43:
[...]

Een beetje mail systeem kan je toch filteren naar mapjes.
Afzender of titel met *xxxx* naar map *xxxx*

Dan nog erbij van, ouder dan 5 dagen en gelezen? auto delete
Ouder dan 10 dagen en niet gelezen, auto delete.

[ Voor 13% gewijzigd door Oynky op 04-01-2012 10:52 ]

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:49:
[...]

Na het eerste kwartaal een overschot van iets meer dan 1000 euro! Het kan flink wat geld opleveren, die GoTBF3.nl servers :D

Maar dan maar eens een Gmail label fixen. Is wel minder cool :'(
overschot van 1000 eu na 1 kwartaal? Very nice!! Je kan inderdaad in Gmail een label + filter aanmaken, komt het niet in je inbox... Ik snap eerlijk gezegd niet wat je tegen email hebt ?!? Ik vind GMail serieus echt 1 van de meest elegante oplossingen op het web these days... Ik zou me werkeljik best lullig voelen/serieus een probleem hebben als Gmail er morgen niet meer is... ;)

[edit] is dat puur abo geld dat jullie binnenhalen van leden? of draaien er ergens nog google ads mee die wat binnenbrengen oid?? Ik vind het echt een heel net bedrag!

[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 04-01-2012 10:54 ]

• squiqy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-10 03:55
roy-t schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:31:
[...]

Ja maar een tank is meteen al beschermd, je moet 3 keer flink geraakt worden voordat er wat aan de hand is, en een tank begint meteen met een super effectief wapen (een dik kanon) terwijl de fighter na 1 goede hit al disabled en begint met een minder effectief wapen (guns) maar ben nu al bijna bij de 2e unlock dus dan heb ik heat seaking missiles en dan gaat de fun echt beginnen! (Hoewel ik niet een erg goede vlieger ben is het wel leuk om te doen) dan nog bommen vinden maar die zitten een stuk verder.
klopt ik had ook erg veel moeite om voor de jet de eerste 2 unlocks te krijgen
heatseakers kreeg ik toevallig nadat ik een potje rush de M-Com had gearmed en daarna werd dood geschoten
ik spawnde net op tijd in de jet die (ook geheel toevallig) klaarstond en de M-COM ging er aan
500puntjes naar de jet toe en heat seakers unlocked _/-\o_
wellicht een idee

ik heb ook ergens gelezen dat je tijdens rush als squad leader een attack order geeft op een punt en dan gaat rondvliegen en spammen op Q voor spotten
elke kill die wordt gemaakt rond je attack order krijg je 20 punten en 10 punten voor de spot
in de tussen tijd kan je een beetje rondcruisen in de lucht met wat strafing runs en natuurlijk buiten lock range blijven,
dit kan je het beste met vrienden doen in een squad denk ik ( ik ben zelden squad leader als ik met random people speel)
Jup, 1700 euro aan inkomsten uit contributie en net geen 700 euro aan serverkosten. Gmail is idd wel leuk wat dit betreft maar ik wil gewoon een SMSje krijgen, vind ik leuker, voelt echter. Email is zo standaard, zo saai. een SMSje dat binnen komt is spannend!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Hoe zit het in feite met de vip-slots?

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:53:
Jup, 1700 euro aan inkomsten uit contributie en net geen 700 euro aan serverkosten. Gmail is idd wel leuk wat dit betreft maar ik wil gewoon een SMSje krijgen, vind ik leuker, voelt echter. Email is zo standaard, zo saai. een SMSje dat binnen komt is spannend!
Ik snap dat werkelijk niet.. dan stel je je tel toch in dat je hetzelfde geluidje hoort als een SMS? 8)7

Beide is het gewoon een bericht, waarschijnlijk nog met identieke opmaak ook?
is toch net zo "spannend" als een sms?
BobbyDgtl schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:57:
Hoe zit het in feite met de vip-slots?
Technisch nog steeds niet mogelijk helaas.
GeeEs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:57:
Ik snap dat werkelijk niet.. dan stel je je tel toch in dat je hetzelfde geluidje hoort als een SMS? 8)7

Beide is het gewoon een bericht, waarschijnlijk nog met identieke opmaak ook?
is toch net zo "spannend" als een sms?
SMSje heeft een veel beperktere opmaak en heeft een ander icoontje in m'n notification bar, dat maakt het al een stukje leuker!

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:58:
[...]

Technisch nog steeds niet mogelijk helaas.

[...]

SMSje heeft een veel beperktere opmaak en heeft een ander icoontje in m'n notification bar, dat maakt het al een stukje leuker!
rofl... Kies dan het beste van 2 werelden :P Laat GMail een sms alert sturen zodra je een mail van die service krijgt...

geintje hè.. ;)

Snap je punt, en ik zal er ook verder niet over doorzagen, maar ik zou persoonlijk dus de meest efficiente/gratis manier kiezen...

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:46

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand tips om snel support te levelen? Wil mortars unlocken, zat zelf te denken aan paar potje metro en dan veel ammo neer gooien?

---RAWE CEEK!!!---

• Michielodc
  • Laatst online: 08-11 14:03
Met alleen ammo ga je het niet redden. Ik speel amper support, maar het snelste lvl je denk ik door een PDW te pakken(ik dan de AS-VAL) en dan alles ofc neerschieten en ammodroppen als je naast andere staat.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb nu de M249 ingesteld, maar vind wel dattie niet erg veel damage doet, zal zo is kijken of ik wat anders in kan stellen.

---RAWE CEEK!!!---

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
Er stond hier een tijdje geleden een fast SQDM server, maar vind hem niet meer terug.
Iemand die deze nog weet staan? Is enkel maar voor die weapon unlock.

Vind het eerlijk gezegd wel triestig dat je geforcet wordt om game modes te spelen die je niet boeien. Gelukkig vallen ze nog redelijk mee.

iRacing Profiel - Race Rig

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27

charrel

Cortisol4life..

NoFearCreations schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:43:
Iemand tips om snel support te levelen? Wil mortars unlocken, zat zelf te denken aan paar potje metro en dan veel ammo neer gooien?
Op een 64 speler server waar je gericht goed ammo neergooit zoals bij de linker trap level je als een malle. Anders even zoeken naar de pistol only server op metro. Dat gaat nog sneller met ammo geven en ondertussen met je pistol nog wat neermaaien.Heb je zo 30.000 punten per pot.

• ErA
  • Laatst online: 29-11 10:02

ErA

charrel schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:49:
[...]

Op een 64 speler server waar je gericht goed ammo neergooit zoals bij de linker trap level je als een malle. Anders even zoeken naar de pistol only server op metro. Dat gaat nog sneller met ammo geven en ondertussen met je pistol nog wat neermaaien.Heb je zo 30.000 punten per pot.
Overdrijf 8)7 ....

Maar goed. Metro conquest is inderdaad de beste manier om een wapen en of klasse te levelen.

• leosand
NoFearCreations schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:43:
als support op rush server gaan zitten waar weinig mensen zijn en mcoms gaan activeren heb je zo de punten bijmekaar voor de mortars

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:48:
Heb nu de M249 ingesteld, maar vind wel dattie niet erg veel damage doet, zal zo is kijken of ik wat anders in kan stellen.
M249 op full auto en unzoomed is nogal inaccuraat. Je sprayt kogels overal.
Het scheelt enorm in effectiviteit als je inzoomt (scope view), of iron sight view zonder scope.
Daarnaast nog crouch of prone doet helemaal wonderen voor je accuratesse.

M249 op Metro is prima, maar je moet wel mikken en niet vanuit de heup vuren :-)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ga vrijwel altijd liggen met de M249, met bypod is hij vrij accuraat.
Houd niet zo van metro, maar moet maar even.

---RAWE CEEK!!!---

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik heb na de m249 wel al behoorlijk wat wapens vrijgespeeld maar deze amper gebruikt, waardoor de upgrades op deze latere wapens achterblijven. Heb al wat getest, maar door de leuke upgrades op de m249 (scopes, ...) blijf ik deze liever gebruiken. Wat is jullie favo wapen voor de support?

[ Voor 21% gewijzigd door Hurtebise op 04-01-2012 12:00 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bij mij de Type 88 LMG, daar heb ik in iedergeval nu de meeste kills mee.

---RAWE CEEK!!!---

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:39
Hurtebise schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:59:
Ik heb na de m249 wel al behoorlijk wat wapens vrijgespeeld maar deze amper gebruikt, waardoor de upgrades op deze latere wapens achterblijven. Wat is jullie favo wapen voor de support?
Ik ben recent begonnen met support en vind de type-88 echt een beest (zat eerst in het warfare pack maar is nu voor iedereen beschikbaar). Zelfs vanuit de heup "maait" ie lekker :P

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb na de m249 wel al behoorlijk wat wapens vrijgespeeld maar deze amper gebruikt, waardoor de upgrades op deze latere wapens achterblijven. Wat is jullie favo wapen voor de support?
Sowieso de M249. Met holo, extended mag en foregrip. Juist in Metro is het een ziek wapen, en dan niet om mee te campen, maar om mee te rushen als attacker! Sneaky achter de vijand zien te komen, en knallen maar. 200 kogels is zeker niet weinig en met de foregrip/holo combo kan je nauwkeurig richten.

Hetzelfde probeer ik wel eens met de M240, maar die zelfs met foregrip heb ik het idee dat die veel meer recoil heeft, en daardoor maak ik een stuk minder kills.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:52

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Michielodc schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:45:
Met alleen ammo ga je het niet redden. Ik speel amper support, maar het snelste lvl je denk ik door een PDW te pakken(ik dan de AS-VAL) en dan alles ofc neerschieten en ammodroppen als je naast andere staat.
Als er niet mee speelt, hoe weet je dat dan? Ammo droppen op Metro is zonder twijfel de snelste manier om support te levelen.
ErA schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:55:
[...]
Overdrijf 8)7 ....
Maar goed. Metro conquest is inderdaad de beste manier om een wapen en of klasse te levelen.
lol probeer het eerst zelf eens, ik speel af en toe ook wel eens op een 24/7 Metro server en scores van 30-40k zijn echt niet overdreven.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Rub3s
  • Laatst online: 24-11 16:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb na de m249 wel al behoorlijk wat wapens vrijgespeeld maar deze amper gebruikt, waardoor de upgrades op deze latere wapens achterblijven. Heb al wat getest, maar door de leuke upgrades op de m249 (scopes, ...) blijf ik deze liever gebruiken. Wat is jullie favo wapen voor de support?
De PKP Pecheneg kettingzaag© !

Zeker voor metro! Kogels doen meer damage dan de andere machine guns en missen in metro is ZELFS met dat wapen moeilijk.
Pagina: 1 ... 35 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.