Lijkt me goed te doen voor cheaters, niet te doen voor mensen die eerlijk spelen.
Dat is geen cheat dat is de brakke netcode.Webjunkie schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:49:
ik word wel een beetje moe van die cheaters.
net ook weer..
ik schiet een halve clip op iemand die 3 meter van me af in een hoekje ligt.
hij draait zich om(!), schiet terug, ik dood.
kijk ik op de kill cam en heeft ie gewoon nog 100% health.
nou ben ik niet de beste infanteriespeler, maar kom op, 1 van de 15 kogels moet 'm toch hebben geraakt op die afstand..
Zoveel cheaters zijn er echt niet.
Volgens mij is er nog geen cheat die zorgt dat iemand geen damage kan ontvangen, je zal hem of gemist hebben of er moet iets van lag opgetreden zijn waardoor kogels niet aankwamen.Webjunkie schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:49:
ik word wel een beetje moe van die cheaters.
net ook weer..
ik schiet een halve clip op iemand die 3 meter van me af in een hoekje ligt.
hij draait zich om(!), schiet terug, ik dood.
kijk ik op de kill cam en heeft ie gewoon nog 100% health.
nou ben ik niet de beste infanteriespeler, maar kom op, 1 van de 15 kogels moet 'm toch hebben geraakt op die afstand..
Precies de reden waarom wij votekick niet willen
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 03-01-2012 13:51 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
jaa ik heb dat wel is gehaald hoor, k had geluk met een LAV waar 4 man in zat die had ik met 1 RPG toen liepen er een shitload aan ventjes voor me toen heb ik alles op geschoten waar ik mee moest schieten. voor die LAV had ik nog niets gekilt ofzo en na dat gebeuren stond ik 12-0 en dat was echt 20 sec ofzo echt bizar.GeeEs schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:33:
10 kills in 30 seconde is inderdaad in sommige situaties absoluut haalbaar...
zelfs 10 headshots is nog wel haalbaar... alhoewel dat al een stuk minder false positives zal opleveren...
had ik dat nu maar ge-record
btw een youtubevolgtip : YouTube: Kanaal van devsain (doom49)
(met 1 kogel/shot kan je 5 headshots tegelijk mee maken binnen 1 seconde in theorie) Dat het waarschijnlijk is.. nee, maar het is mogelijk zonder cheats.
maar zoals je zegt.. het is al een stuk beter dan 10 kills in 30 seconden, want daar ga je geen vrienden mee maken op je server als je daarvoor kickt.
Lag is waarschijnlijk het probleem ja. Ik merk ook nog wel eens dat ik doodgeschoten wordt terwijl ik al lang dekking had gezocht achter een betonnen muur. Het lijkt soms alsof ze het onmogelijke doen, maar dat is dus gewoon de vertraging van het systeem.Tsurany schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Volgens mij is er nog geen cheat die zorgt dat iemand geen damage kan ontvangen, je zal hem of gemist hebben of er moet iets van lag opgetreden zijn waardoor kogels niet aankwamen.
Precies de reden waarom wij votekick niet willen
Als je het vijandige team van achter weet te besluiten terwijl zij in die middelste tunnel zitten kan je een eind komen met een p90/MG36/M269. 10 kills is zeer makkelijk haalbaar, je schiet de eerste gun op hoofdhoogte leeg, pakt een nieuwe gun op van een van je slachtoffers en je kan zo de hele tunnel bij langs. Op Bazaar zelfde verhaal, af en toe zit het gehele vijandige team bij elkaar en bestaan ze ook allemaal nog eens uit 'niet zo ervaren spelers' en leg je ze een voor een neer zonder dat ze beseffen dat er iemand achter ze zit. Als je een beetje geluk hebt dan is 10 headshots niet onmogelijk.GeeEs schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:52:
Op metro kan je met een beetje mazzel wel 10 headshots halen binnen 30 seconden.
(met 1 kogel/shot kan je 5 headshots tegelijk mee maken binnen 1 seconde in theorie) Dat het waarschijnlijk is.. nee, maar het is mogelijk zonder cheats.
maar zoals je zegt.. het is al een stuk beter dan 10 kills in 30 seconden, want daar ga je geen vrienden mee maken op je server als je daarvoor kickt.
Toegegeven, gebeurt niet vaak, maar theoretisch heel goed mogelijk. Wat zijn de script settings voor de GoT servers momenteel?
Verwijderd
Maar wat een verbetering tegenover BF2.
Het enigste probleem waar ik tegenaan loop is dat als ik de grafische opties op ultra zet
ik na een minuut of 5 een grote zwarte driehoek in het beeld krijg. Zodra ik de settings op High zet heb ik nergens last van. Inmiddels heb ik ook al die nieuwe beta drivers van Nvidia maar het probleem houdt zich aan. Meer mensen hier last van?
Trouwens ik zoek nog wat game kameraden
Iemand zin om na 18:00 uur een coop of rush potje te doen?
Ik heet toikinn01
Er zat sowieso al een stijgende lijn in mijn stats, maar die is echt verveelvoudigd door deze monitor (denk ik dan, kan geen andere verklaring vinden)...
http://bf3stats.com/stats_pc/ShenR/history#spm,kdr,wlr
Mijn algemene stats zuigen balls, dus ben niet aan het uitsloven. Wil alleen het verschil laten zien dat een monitor heeft gemaakt bij mij, waar ik erg verbaasd over ben...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik moet ook zeggen dat van 19'' op 1280x... naar 30'' 2560x... voor mij ook een heel groot verschil is/was. Alles is echt veel overzichtelijker geworden.shenr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:30:
Grappig heb sinds 30-12 een nieuw monitor 23" (ipv 20") en speel nu dus ook 1080p (ipv 1680x1050) en moet zeggen dat ik toch wel een heel stuk beter speel
Er zat sowieso al een stijgende lijn in mijn stats, maar die is echt verveelvoudigd door deze monitor (denk ik dan, kan geen andere verklaring vinden)...
Mijn algemene stats zuigen balls, dus ben niet aan het uitsloven. Wil alleen het verschil laten zien dat een monitor heeft gemaakt bij mij, waar ik erg verbaasd over ben...
Het is niet dat je erdoor beter gaat spelen, je gaat alleen wel meer zien. Dus indirect zie je meer enemies dus ook meer kills. Denk je ook niet?Tsurany schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:40:
KDR van 0.70 naar 0.78 en SPM van 279 naar 303. Zou dat niet aan je monitor toewijzen. Kan prima zijn dat je een keer in een goed team zit en tegen een slecht team speelt, dan stijgt je KDR automatisch flink mee. Of dat je een beter wapen bent gaan gebruiken of een killing spree had in een tank. Als je rond de 1.000 global kills zit kan een enkel potje veel meer invloed hebben dan wanneer je rond de 10.000 global kills zit.
[ Voor 29% gewijzigd door Facenoise op 03-01-2012 14:44 ]
Valt mij ook op... hangt ook wel weer beetje van de map af.. zoveel revives op Metro 64p, zo weinig op de grote open maps.... Ook hangt het gewoon van teamplay af. Als je met vrienden/bekenden speelt is dat zo geregeld natuurlijk, maar de meesten zijn gewoon aan het knallen. Als ik assault speel, doe ik het als ik kan en in de buurt ben, maar als ik teveel risico moet nemen sla ik over. Op metro is het gewoon common sense, punten schrapen... en ze liggen toch allemaal op 1 hoop.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:41:
Het valt me op hoe weinig er gerevived word in BF3. Meeste spelen engineer lijkt wel...
[edit] Ook is het zo dat op Metro dus bijna iedereen assault speelt vanwege de M320... in dat level moet je dus echt zoeken naar med kits...
[ Voor 8% gewijzigd door GeeEs op 03-01-2012 14:49 ]
Engineer vanwege de anti-tank mogelijkheden en support vanwege de M249
Bij Rush wil ik ook nog wel eens recon spelen om mijn squad te helpen met een spawn beacon.
Verwijderd
Niets, het valt gewoon op.Tsurany schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:42:
En wat wil je daar mee zeggen? Engineer is zeer populair omdat carbines in dit spel echt goed zijn, in tegenstelling tot Bad Company 2, en je veel voertuigen tegen komt dus een RPG/IGLA/Javalin altijd handig is om te hebben.
Om met Tsurany mee te gaan, zo heel veel extra SPM/KDR heb je er niet bij gekregen, dat is met een paar servicestars of medailles heel snel als je nog niet zoveel punten hebt. Maar als het wel echt aan het scherm ligt, zou het drie dingen kunnen zijn:shenr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:30:
Grappig heb sinds 30-12 een nieuw monitor 23" (ipv 20") en speel nu dus ook 1080p (ipv 1680x1050) en moet zeggen dat ik toch wel een heel stuk beter speel
a) De resolutie zorgt ervoor dat je meer ziet (en daarvoor dus voornamelijk werd doodgeschoten vanuit hoeken in die extra 150 pixels aan elke kant en/of 30 pixels aan de onderkant.
b) Andere helderheid/contrast/kleurstellingen waardoor je meer kan zien dan voorheen.
c) Muis instellingen die perfect lijken te kloppen bij de nieuwe resolutie.
Bovenstaande wordt pas cruciaal wanneer je al op hoog niveau speelt, ik zou het zelf hoogstens een placebo effect noemen, maar wat het ook is, hebben is houden, geniet ervan!
Verwijderd
Resolutie heeft geen effect daarop. Je draait altijd even veel graden per cm.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:51:
[...]
c) Muis instellingen die perfect lijken te kloppen bij de nieuwe resolutie.
Is er trouwens een manier om de minimap ietjes groter te krijgen? De standaard kleine map is eigenlijk te klein, terwijl de grote map veel te veel ruimte inneemt.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 14:59 ]
Ja dat is ook wat ik merk. Je ziet gewoon meer en je ziet het beter, dus je ziet de enemy eerder dan eerst.erikvandenberg schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:42:
Het is niet dat je erdoor beter gaat spelen, je gaat alleen wel meer zien. Dus indirect zie je meer enemies dus ook meer kills. Denk je ook niet?
Het lijkt wel dat ik minder gerevived word dan in BFBC2!
Assault is toch een populaire klasse?
Of moet ik daarvoor vooral Rush spelen? Want in Conquest is het toch bedroevend.
Precies, ik merk het vooral in voertuigen met toch al limited view. Resolutie heeft wel degelijk effect. Evenals kleurinstelling en contrast van je monitor natuurlijk.shenr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:59:
[...]
Ja dat is ook wat ik merk. Je ziet gewoon meer en je ziet het beter, dus je ziet de enemy eerder dan eerst.
Dat zijn waarschijnlijk de 2 dingen waar je op vooruit ga met een nieuwere/betere/grotere monitor. Maar echt beter erdoor spelen ga je niet.
Hmm Rush heeft in mijn optiek minder vehicles dan Conquest, in ieder geval qua gebruik. Daarmee maakt dat daar dus minder engineers en support (C4) nodig zijn, waardoor meer ruimte is voor assault.Asgaro schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:01:
Irriteren er zich nog mensen aan het feit dat je zo weinig wordt gerevived?
Het lijkt wel dat ik minder gerevived word dan in BFBC2!
Assault is toch een populaire klasse?
Of moet ik daarvoor vooral Rush spelen? Want in Conquest is het toch bedroevend.
Dat is tenminste 1 van de redenen die ik zou kunnen bedenken.
XBO: Michaël#3318
[YouTube: http://youtu.be/9p9PxPFsf2g?hd=1]
Give me theater mode naow!
Uh, waar jullie het over hebben is je Field of View (FoV). Dat heeft niets met je resolutie te maken?erikvandenberg schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:02:
[...]
Precies, ik merk het vooral in voertuigen met toch al limited view. Resolutie heeft wel degelijk effect. Evenals kleurinstelling en contrast van je monitor natuurlijk.
Dat zijn waarschijnlijk de 2 dingen waar je op vooruit ga met een nieuwere/betere/grotere monitor. Maar echt beter erdoor spelen ga je niet.
? Wie heeft het over draaien? Het gaat toch om hoeveel pixels (op het scherm) je per muisbeweging beweegt, hoe snel jij je crossair op het kopke van je doelwit zit?Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:58:
[...]
Resolutie heeft geen effect daarop. Je draait altijd even veel graden per cm.
Is er trouwens een manier om de minimap ietjes groter te krijgen? De standaard kleine map is eigenlijk te klein, terwijl de grote map veel te veel ruimte inneemt.
Hoe hoger je resolutie hoe nauwkeuriger je in theorie je crossair op de door jouw gewenste pixel kan zetten. Als je de sensitivities/DPI/etc. etc. precies afsteld kan je hem dus sneller/preciezer op het doel krijgen. Overstappen naar een nieuwe monitor/resolutie betekent gewoon al je muis settings opnieuw tweaken.
Met "N" kun je de grootte aanpassen, met "M" word ie full-screenVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:58:
[...]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Ook met een grotere monitor heb je een betere FoV. Daarmee bedoel ik niet zozeer dat je verder weg kan kijken maar alles op je scherm is ook daadwerkelijk groter,ErA schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:05:
[...]
Uh, waar jullie het over hebben is je Field of View (FoV). Dat heeft niets met je resolutie te maken?
bv, een soldier op een 19'' ziet er kleiner uit dan een soldier op 30''. Je moet je beter focussen op het scherm om ze te spotten met een 19''. Dit is mijn ervaring na een monitor switch, dan moet ik ook wel zeggen dat ik aardig wat stappen hoger ben gegaan. Zoals ik een paar posts geleden aangaf. Misschien dat als je 1 maatje groter ga je het verschil niet zal merken. Maar ik zeer zeker wel
En nog lang niet genoeg spelen er engineer. Als ik vrij zou kiezen zou ik meestal assault spelen, in de praktijk speel ik een hoop meer engineer, simpelweg omdat er niet genoeg engineers rondlopen in verhouding tot het aantal voertuigen, en dat is op rush. En er is ook weinig aan als je continue door voertuigen wordt afgeschoten, dus ga ik maar engineer spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:41:
Het valt me op hoe weinig er gerevived word in BF3. Meeste spelen engineer lijkt wel...
Maar je hebt alleen al tegen helis een paar engineers nodig. Dan heb je nog een paar engineers nodig om een enkel voertuig te slopen als die een beetje nadenkt en zich niet laat flanken, oftewel dan kom je er probleemloos op dat helft van een 32player server team engineer moet zijn als het een map is met wat voertuigen.
Euhm, wat je beschrijft is niet FOV. Die wordt juist niet groter, waardoor je inderdaad wel meer pixels per soldaatje hebt die zich ergens verstopt.Ook met een grotere monitor heb je een betere FoV. Daarmee bedoel ik niet zozeer dat je verder weg kan kijken maar alles op je scherm is ook daadwerkelijk groter,
bv, een soldier op een 19'' ziet er kleiner uit dan een soldier op 30''. Je moet je beter focussen op het scherm om ze te spotten met een 19''. Dit is mijn ervaring na een monitor switch, dan moet ik ook wel zeggen dat ik aardig wat stappen hoger ben gegaan. Zoals ik een paar posts geleden aangaf. Misschien dat als je 1 maatje groter ga je het verschil niet zal merken. Maar ik zeer zeker wel
[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 03-01-2012 15:13 ]
De accuracy van mijn AEK waarmee ik mijn 1e 1000 kills heb gehaald (net als in BC2) lag op 16%. Met de m416 op full auto kom ik nu aan 20%.
Het lijkt trouwens in BF3, en dan met name de CQC mappen, dat een groot deel van de spelers nooi ervaring heeft gehad met games als quake, unreal en andere snelle shooters.
Waar mensen exceleren in maps met veel voertuigen en "langzame" actie. Laten ze het erg afweten in de nauwe gangetjes.
Dat is hoe groot iets is op je scherm, dat heeft niks te maken met je field of view. Field of view is hoeveel van wat er om je heen gebeurt op je scherm te zien is. Een field of view van 360 betekent dat je 360 graden om je heen kan kijken en dus alles ziet. Een field of view van 90 betekent dat je alles ziet wat er in een hoek van 90 graden voor je gebeurt. Grotere monitor maar zelfde field of view betekent dat je niet meer kan zien.erikvandenberg schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:12:
Ook met een grotere monitor heb je een betere FoV. Daarmee bedoel ik niet zozeer dat je verder weg kan kijken maar alles op je scherm is ook daadwerkelijk groter,
Hear hear! Zo beleef ik het ook exact! Daar valt voor zoveel spelers ook nog zoveel te winnen. Niet alleen kwa snelheid/reactietijd maar vooral tactisch. Hoe lok je mensen uit hun schuilplaats, hoe maak je campers 1 voor 1 af in plaats van in een keer het tegen drie proberen op te nemen. Maar goed, dan krijg je wel de nodige beschuldigingen naar je hoofd gegooidErA schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:16:
Jammer dat ik die BF3stats page niet eerder ontdekt heb. Ik heb vorige week een nieuwe videokaart in gebruik genomen. Ik speelde eerst met een Radeon 4870 die met moeite 30 FPS produceerde. Buitenmaps waren compleet onspeelbaar, waardoor ik "noodgedwongen" metro conquest deed. Uberhaupt geen slechte map voor SPM en K/D ration, maar door de nieuwevideokaart is het echt een feestje geworden. Eindelijk knallen met een assault rifle zoals het hoort, burst.
De accuracy van mijn AEK waarmee ik mijn 1e 1000 kills heb gehaald (net als in BC2) lag op 16%. Met de m416 op full auto kom ik nu aan 20%.
Het lijkt trouwens in BF3, en dan met name de CQC mappen, dat een groot deel van de spelers nooi ervaring heeft gehad met games als quake, unreal en andere snelle shooters.
Waar mensen exceleren in maps met veel voertuigen en "langzame" actie. Laten ze het erg afweten in de nauwe gangetjes.
Ik heb het vermoeden dat het voor een deel ook te maken heeft met de standaardtoetsencombinatie die toch nog door veel spelers gebruikt wordt. Springen/bukken/sprinten bijvoorbeeld wordt ook nog zwaar ondergebruikt in directe vuurgevechten merk ik. Dat zijn veel gratis kills
Verwijderd
Dat maakt dus niet uit.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:05:
[...]
? Wie heeft het over draaien? Het gaat toch om hoeveel pixels (op het scherm) je per muisbeweging beweegt, hoe snel jij je crossair op het kopke van je doelwit zit?
Nauwkeuriger zal het zijn op _extreem_ lange afstand, afstanden waarop targets 1 pixel zijn (die zouden op een lagere resolutie kunnen verdwijnen). Daar kan je met een hogere resolutie beter mikken. Maar de afstand die je muis aflegd om dezelfde afstand in-game (let op, afstand, niet pixels.) af te leggen blijft hetzelfde. Dat je toevallig 200 pixels langsgaat ipv 150 maakt niets uit. Het is niet alsof ik ineens mijn muis 5cm meer moet bewegen om 180 graden te draaien alleen omdat mijn resolutie is veranderd.Hoe hoger je resolutie hoe nauwkeuriger je in theorie je crossair op de door jouw gewenste pixel kan zetten. Als je de sensitivities/DPI/etc. etc. precies afsteld kan je hem dus sneller/preciezer op het doel krijgen. Overstappen naar een nieuwe monitor/resolutie betekent gewoon al je muis settings opnieuw tweaken.
/me busting myths since whenever.
Dat is niet wat ik bedoel. Ik wil niet het zoom level veranderen, ik wil de grootte veranderen. Dus N valt afarjants schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:09:
[...]
Met "N" kun je de grootte aanpassen, met "M" word ie full-screen
Ligt het trouwens aan mij, of is de AS VAL echt extreem krachtig. Ik ben nogal een CQ speler en dat ding gaat m'n m98b vervangen denk ik. Niet ongewoon om 3 man te droppen om vervolgens de 4de nog even af te maken met m'n pistol.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 15:42 ]
Dan vraag ik me wel af welke toetscombos jij dan gebruikt, want alles wat jij opnoemt zit direct rond je WASD keys, dichterbij dan dat krijg je het niet.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:27:
[...]
Hear hear! Zo beleef ik het ook exact! Daar valt voor zoveel spelers ook nog zoveel te winnen. Niet alleen kwa snelheid/reactietijd maar vooral tactisch. Hoe lok je mensen uit hun schuilplaats, hoe maak je campers 1 voor 1 af in plaats van in een keer het tegen drie proberen op te nemen. Maar goed, dan krijg je wel de nodige beschuldigingen naar je hoofd gegooidOwja, en je bent ZEKER niet een 'echte' Battlefield speler als je van high-paced CQC houdt.......
Ik heb het vermoeden dat het voor een deel ook te maken heeft met de standaardtoetsencombinatie die toch nog door veel spelers gebruikt wordt. Springen/bukken/sprinten bijvoorbeeld wordt ook nog zwaar ondergebruikt in directe vuurgevechten merk ik. Dat zijn veel gratis killsOok weapon switches/reloads/use etc. kost allemaal net wat meer tijd met de standaard instellingen.
Bueno, halveer je resolutie, of pas de resolutie flink aan, en ga dan nog eens kijken hoeveel jij je muis moet bewegen van bv. dezelfde boom tot boom. Daar zit ECHT verschil in in BF3. Dus 1-op-1 muis settings, geen acceleratie/vertragingen, zelfde DPI en polling gebruiken en je zult zien dat er echt verschil tussen zit op verschillende resoluties.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:31:
[...]
Dat maakt dus niet uit.
[...]
Nauwkeuriger zal het zijn op _extreem_ lange afstand, afstanden waarop targets 1 pixel zijn (die zouden op een lagere resolutie kunnen verdwijnen). Daar kan je met een hogere resolutie beter mikken. Maar de afstand die je muis aflegd om dezelfde afstand in-game (let op, afstand, niet pixels.) af te leggen blijft hetzelfde. Dat je toevallig 200 pixels langsgaat ipv 150 maakt niets uit. Het is niet alsof ik ineens mijn muis 5cm meer moet bewegen om 180 graden te draaien alleen omdat mijn resolutie is veranderd.
/me busting myths since whenever.
[...]
Dat is niet wat ik bedoel. Ik wil niet het zoom level veranderen, ik wil de grootte veranderen. Dus N valt af. Met M wordt hij veel te groot, ik zou graag een maat er tussen in willen hebben.
Niemand heeft het over centimeters meer of minder, het gaat mij er juist om dat het hele kleine verschillen zijn en dat het misschien toevallig net goed aan kan voelen. Maar ik ben dan ook een mierenneuker als het gaat om de instellingen voor FPS-games, eerlijk is eerlijk
Ga maar eens CQB gevechten aan met crouch gebind aan spatie ipv aan C, soort van tegenovergesteld bunnyhoppen, zeer effectief in andere FPS games iig, in BF heb ik me nog niet echt toegelegd op CQB.furby-killer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:42:
[...]
Dan vraag ik me wel af welke toetscombos jij dan gebruikt, want alles wat jij opnoemt zit direct rond je WASD keys, dichterbij dan dat krijg je het niet.
Verwijderd
Crouch is al ctrl, en dat werkt net zo goed als space?Snorro schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:44:
[...]
Ga maar eens CQB gevechten aan met crouch gebind aan spatie ipv aan C, soort van tegenovergesteld bunnyhoppen, zeer effectief in andere FPS games iig, in BF heb ik me nog niet echt toegelegd op CQB.
Heeft een vrij hoge minimum damage voor een PDW alleen dat is in close combat scenario's niet interessant. Wel heeft hij een ROF van 900 wat erg hoog is. Enkel een max damage van slechts 22 en een magazijn van 20. Dan heb je altijd 5 kogels per kill nodig tenzij iemand al damaged is, dan moet je een accuracy van 75% hebben voor 3 man.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:31:
Ligt het trouwens aan mij, of is de AS VAL echt extreem krachtig. Ik ben nogal een CQ speler en dat ding gaat m'n m98b vervangen denk ik. Niet ongewoon om 3 man te droppen om vervolgens de 4de nog even af te maken met m'n pistol.
Verwijderd
Lijkt mij zeer sterk. Aangezien BF3 dan anders werkt dan elke andere grote game-engine.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:44:
[...]
Bueno, halveer je resolutie, of pas de resolutie flink aan, en ga dan nog eens kijken hoeveel jij je muis moet bewegen van bv. dezelfde boom tot boom. Daar zit ECHT verschil in in BF3. Dus 1-op-1 muis settings, geen acceleratie/vertragingen, zelfde DPI en polling gebruiken en je zult zien dat er echt verschil tussen zit op verschillende resoluties.
Niemand heeft het over centimeters meer of minder, het gaat mij er juist om dat het hele kleine verschillen zijn en dat het misschien toevallig net goed aan kan voelen. Maar ik ben dan ook een mierenneuker als het gaat om de instellingen voor FPS-games, eerlijk is eerlijk
Verwijderd
Headshots? Spread kent dat ding niet lijkt het wel.Tsurany schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:46:
[...]
Heeft een vrij hoge minimum damage voor een PDW alleen dat is in close combat scenario's niet interessant. Wel heeft hij een ROF van 900 wat erg hoog is. Enkel een max damage van slechts 22 en een magazijn van 20. Dan heb je altijd 5 kogels per kill nodig tenzij iemand al damaged is, dan moet je een accuracy van 75% hebben voor 3 man.
Behalve dat C geen crouch is volgens mij (als je speelt vindt je ze blind, maar als ik er dan over nadenk weet ik het niet meer zekerSnorro schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:44:
[...]
Ga maar eens CQB gevechten aan met crouch gebind aan spatie ipv aan C, soort van tegenovergesteld bunnyhoppen, zeer effectief in andere FPS games iig, in BF heb ik me nog niet echt toegelegd op CQB.
Aha, dan heb ik m zelf op C gezet, maar spatie met de linkerduim werkt nog altijd makkelijker dan linker control met linkerpink in een intens vuurgevecht, vind ik zelf iig.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:45:
[...]
Crouch is al ctrl, en dat werkt net zo goed als space?
@Furby hierboven:
Daar zit wel degelijk een heel groot verschil in. Spatie tap je dan de hele tijd met je duim. Als je C met je duim moet tappen zit de spatie (wat normaal springen zou zijn) in de weg, C doe ik altijd met mijn wijsvinger, die dan weer niet D kan tikken om te strafen.
Je zou eventueel C als springen kunnen gebruiken dan. Let wel, we hebben t over instellingen die heel erg dedicated op CQB zijn, daarin moet je Crouchen gewoon sneller kunnen rammen dan springen.
[ Voor 41% gewijzigd door Snorro op 03-01-2012 15:54 ]
Verwijderd
Klimmen over obstakels is sowieso al iets wat echt extreem *(&* is in deze game. Het werkt gewoon niet lekker. Soms sta je gewoon tegen iets aan te hoppen en wil je er maar niet over, tot het ineens wel lukt. Ook onvrijwillige drops zijn altijd fijn als je alleen ergens op een randje wil staan. Wat is er gebeurd met de gewone crouch-jump (zal wel niet kunnen op een console zonder dat je met je vingers in de knoop komt).furby-killer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:50:
[...]
Behalve dat C geen crouch is volgens mij (als je speelt vindt je ze blind, maar als ik er dan over nadenk weet ik het niet meer zeker), is het verschil tussen C en spatie natuurlijk ook nou niet bijzonder groot, en als er verschil is betekend het dat je minder snel in klimmen over obstakels bent.
Niet zozeer als je van high-paced CQC houdt (dat doe ik ook), maar wel als je haat hebt aan vehicles en exclusief Infantry Only speelt op CQC maps.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:27:
[...]
Maar goed, dan krijg je wel de nodige beschuldigingen naar je hoofd gegooidOwja, en je bent ZEKER niet een 'echte' Battlefield speler als je van high-paced CQC houdt.......
Zo heb ik er ook een paar in mijn clan. Ik speel graag een potje met ze mee op onze Infantry server (waar ik door hun infantry skillz vervolgens terecht word verslagen op klasse), maar soms vraag ik me af of ze wel het goede spel spelen. Vehicles zijn en blijven wat mij betreft de een core-element van het spel, wat de game zich laat onderscheiden van de rest.
ESDF voor lopen. W=handpistool, Q=grenaat, A=spotten, Space=bukken, RMB=Jump, Reload=muiswiel naar achter, USE op R, Flash/Last op T, Zoom op Ctrl/Duimknop Muis.furby-killer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:42:
[...]
Dan vraag ik me wel af welke toetscombos jij dan gebruikt, want alles wat jij opnoemt zit direct rond je WASD keys, dichterbij dan dat krijg je het niet.
Om maar wat te noemen. Het voelt natuurlijker (en sneller) om met je ringvinger 1 omhoog te gaan (mijn geval naar W) voor je sidearm, dan met je middelvinger (en ik haal NOOIT mijn vinger van Forward af) of ringvinger naar '2' te gaan voor je pistool. Ook je scrollwiel gaat nooit sneller dan die vingerbeweing naar W. Zelfde voor spotten. (ik spot altijd voor ik schiet, is een reflex), je zit vanaf ESDF gewoon sneller op A dan van WASD op Q. (om maar wat te noemen).
Bukken en springen idem. Dit zijn nagenoeg de twee meest wezelijke zaken in elke competitieve shooter. Als je bukt op de spatiebalk zet kan je ten alle tijden bukken en strafen tegelijkertijd. Als dat op C zit, verlies je automatisch enige vorm van controle als je dat met je linker wijsvinger doet. Ook Bukken+Springen (erg handig om met tempo over muurtjes/hekjes te komen of door een raam te springen in 1 soepele beweging of gewoon kogels ontwijken) is veeeeeeeeel lastiger (en in elk geval trager) met de standaard instellingen.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook Toggle zoom/crouch etc. etc. kost gewoon nutteloos veel reactietijd in CQB. Ik zal niet alles opnoemen maar al met al telt het behoorlijk op en je bent gewoon in een nadeel met de standaard toetsencombinatie.
edit: zie ook Snorro's reacties
Amen! Infantry only mode is soms wel aardig, maar niet zoals battlefield bedoeld is. Mappen zijn er vaak ook niet voor gemaakt, kunnen ze dan niet beter CoD gaan spelen? Die mappen zijn echt ontworpen voor infantery-combat. (on-offence uiteraard,ShortsNL schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:56:
[...]
Vehicles zijn en blijven wat mij betreft de een core-element van het spel, wat de game zich laat onderscheiden van de rest.
Ik heb net als bovenstaande een alternatieve config (Invert mouse
Ik hoop dat ze dat nog een keer gaan fixen. Zodat ik ook normale tekst kan tikken ingame, want als ik nu chat, zitten al mijn letters omgedraaid
LOL space is bukken en RMB is springen.... als er OOIT iemand op jouw pc bf speelt scheld hij je verrot. zelfde als opo de console met inverted controls spelen...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:57:
[...]
ESDF voor lopen. W=handpistool, Q=grenaat, A=spotten, Space=bukken, RMB=Jump, Reload=muiswiel naar achter, USE op R, Flash/Last op T, Zoom op Ctrl/Duimknop Muis.
Om maar wat te noemen. Het voelt natuurlijker (en sneller) om met je ringvinger 1 omhoog te gaan (mijn geval naar W) voor je sidearm, dan met je middelvinger (en ik haal NOOIT mijn vinger van Forward af) of ringvinger naar '2' te gaan voor je pistool. Ook je scrollwiel gaat nooit sneller dan die vingerbeweing naar W. Zelfde voor spotten. (ik spot altijd voor ik schiet, is een reflex), je zit vanaf ESDF gewoon sneller op A dan van WASD op Q. (om maar wat te noemen).
Bukken en springen idem. Dit zijn nagenoeg de twee meest wezelijke zaken in elke competitieve shooter. Als je bukt op de spatiebalk zet kan je ten alle tijden bukken en strafen tegelijkertijd. Als dat op C zit, verlies je automatisch enige vorm van controle als je dat met je linker wijsvinger doet. Ook Bukken+Springen (erg handig om met tempo over muurtjes/hekjes te komen of door een raam te springen in 1 soepele beweging of gewoon kogels ontwijken) is veeeeeeeeel lastiger (en in elk geval trager) met de standaard instellingen.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook Toggle zoom/crouch etc. etc. kost gewoon nutteloos veel reactietijd in CQB. Ik zal niet alles opnoemen maar al met al telt het behoorlijk op en je bent gewoon in een nadeel met de standaard toetsencombinatie.
*sarcasme
en je schiet zeker met alt ofnie?
tja iedereen speelt hoe hij het het fijnst vindt.. maar dit is wel heeeel absurd...
JuistA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:57:
[...]
ESDF voor lopen. W=handpistool, Q=grenaat, A=spotten, Space=bukken, RMB=Jump, Reload=muiswiel naar achter, USE op R, Flash/Last op T, Zoom op Ctrl/Duimknop Muis.
Verwijderd
Ik unlock steeds nieuwe scopes, tactical lights e.d. voor mijn geweren, maar hoe kan ik deze gebruiken?
Of worden deze automatisch de betreffende wapen geplaatst?
In je spawn scherm kun je naar customize en daar kun je onder kits dingen toevoegen aan je wapensVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:06:
Vast een noob vraag, maar wil het toch weten
Ik unlock steeds nieuwe scopes, tactical lights e.d. voor mijn geweren, maar hoe kan ik deze gebruiken?
Verwijderd
Many thanx!!Terrz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:09:
[...]
In je spawn scherm kun je naar customize en daar kun je onder kits dingen toevoegen aan je wapens
als je het spawn scherm hebt druk dan op customize. kan je voor elke klasse je wapens en camo aanpassenVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:06:
Vast een noob vraag, maar wil het toch weten
dat geld ook voor perks voor tanks, jets ect
even in het algemeen... waarom weten mensen dit niet. probeert niemand de knoppen in het menu uit ofzo... al er in een shooter customize zit dan klik je daar toch meteen op....?
iedereen is zeker CoD gewend....
Verwijderd
Of als ik voor mezelf praat, niet verder gekeken dan de "loop" lang isroboreaper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:09:
[...]
als je het spawn scherm hebt druk dan op customize. kan je voor elke klasse je wapens en camo aanpassen
dat geld ook voor perks voor tanks, jets ect
even in het algemeen... waarom weten mensen dit niet. probeert niemand de knoppen in het menu uit ofzo... al er in een shooter customize zit dan klik je daar toch meteen op....?
iedereen is zeker CoD gewend....
"vroeger" toen er nog geen aim down the sight in shooters zat gebruikte ik ook de RMB voor springen en de spatie voor bukken enzo. inderdaad veel handiger. nu je overal moet zoomen/ADSen vind ik dat toch het fijnst om met de RMB te doen, maar als je eraan kan wennen om dat met een andere knop te doen vind ik zijn instellingen zo gek nog niet hoor.Terrz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:06:
[...]
Juist... Maar als deze combinatie echt zo "handig" is, waarom is het dan niet de standaard bij alle shooters?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik heb het uitgetest, laat ik het anders zeggen, IK merk en zie duidelijk verschil.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:46:
[...]
Lijkt mij zeer sterk. Aangezien BF3 dan anders werkt dan elke andere grote game-engine.
Helemaal met je eens. Ik vind maps met voertuigen ook erg erg gaaf en als het potje lekker loopt, is het het allergaafste wat er in online fpssen te vinden is. Hier moet ik wel bij zeggen dat ik CQ met voertuigen voornamelijk speel met vrienden die goede (allemaal 600 SPM+) teamspelers zijn. Pas dan heb ik echt het gevoel het gevecht/de map echt naar m'n hand te kunnen zetten. Op infantry-only maps kan je zelf de intensiteit een beetje opzoeken/bepalen. Erg prettig wanneer ik met random spelers in een squad zit.ShortsNL schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:56:
[...]
Niet zozeer als je van high-paced CQC houdt (dat doe ik ook), maar wel als je haat hebt aan vehicles en exclusief Infantry Only speelt op CQC maps.
Zo heb ik er ook een paar in mijn clan. Ik speel graag een potje met ze mee op onze Infantry server (waar ik door hun infantry skillz vervolgens terecht word verslagen op klasse), maar soms vraag ik me af of ze wel het goede spel spelen. Vehicles zijn en blijven wat mij betreft de een core-element van het spel, wat de game zich laat onderscheiden van de rest.
In m'n eentje zijn CQ mappen veel vaker hit-and-miss als het gaat om samenwerking/teamplay en team balance. Op infantry only maps heb je nog een kans als je team waardeloos is, om een goede score neer te zetten. Als in CQ de teams echt beroerd gebalanced zijn, is het onmogelijk om tanks, vliegtuigen, LAV's EN Helikopters neer te halen
Plus, ik vind Rush gewoon supervet en metro de allerbeste rush-map die er bij zit.
Haha, jaaa, autohotkey draait hier ook al vanaf de beta op volle toeren, ik ken dat!ErA schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:05:
Dat haat ik nog steeds aan BF3. Dat ik Autohotkey moet gebruiken om bepaalde knoppen van mijn toetsenbord in functie om te laten draaien. Simpel omdat ik bepaalde functies niet kan mappen.
Ik heb net als bovenstaande een alternatieve config (RMB=forward / M=backward / < = strafe left / > = strafe right / MMB = jump) en kwam hierdoor enorm in de knoei met een aantal standaard functies zoals het openen van de map, en het inzoomen ervan. Dat zat midden op mijn reload knop..
Ik hoop dat ze dat nog een keer gaan fixen. Zodat ik ook normale tekst kan tikken ingame, want als ik nu chat, zitten al mijn letters omgedraaid
Dude, doe gewoon lekker wat je wilt met de settings, probeer wat werkt voor jou. Ik beweer nergens dat mijn instellingen DE instellingen zijn, ik beargumenteer gewoon waarom ik deze settings hanteer en waarom ze sneller zijn. Wat jij daarmee doet is aan jou, ik hou persoonlijk wel van de voordelen die het mij opleveren.Terrz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:06:
[...]
Juist... Maar als deze combinatie echt zo "handig" is, waarom is het dan niet de standaard bij alle shooters?
Voor jou misschien, zou het niet echt als een algemeen iets brengen...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:57:
[...]
Het voelt natuurlijker (en sneller) om met je ringvinger 1 omhoog te gaan (mijn geval naar W) voor je sidearm, dan met je middelvinger (en ik haal NOOIT mijn vinger van Forward af) of ringvinger naar '2' te gaan voor je pistool.
Ik spot zelf met alt (enige wat ik verandert heb), maar als je zoveel sneller naar links zit (S->A), waarom bind je dan wel je handwapen met eentje dat je naarboven moet, net zoals je met A->Q moet doenZelfde voor spotten. (ik spot altijd voor ik schiet, is een reflex), je zit vanaf ESDF gewoon sneller op A dan van WASD op Q. (om maar wat te noemen).
Gelukkig maar dat bukken nog steeds niet op C zit.Bukken en springen idem. Dit zijn nagenoeg de twee meest wezelijke zaken in elke competitieve shooter. Als je bukt op de spatiebalk zet kan je ten alle tijden bukken en strafen tegelijkertijd. Als dat op C zit, verlies je automatisch enige vorm van controle als je dat met je linker wijsvinger doet.
Veeeeeeeeeel lastiger? Ben je nu niet een beetje aan het overdrijven? Springen is nooit makkelijker als je hem van spatie afhaalt, dus kan je wel sneller bukken, maar ben je trager met springen (kan je zeggen dat je heel erg voor CQB gaat optimaliseren, maar dan ben je inderdaad geen BF meer aan het spelen, ik heb niks tegen CQB, maar bij BF spelen hoort meer dat metro 64.Ook Bukken+Springen (erg handig om met tempo over muurtjes/hekjes te komen of door een raam te springen in 1 soepele beweging of gewoon kogels ontwijken) is veeeeeeeeel lastiger (en in elk geval trager) met de standaard instellingen.
Oftewel je bent wel heel veel dingen die voor jou misschien lekker werken naar algemene dingen aan het doortrekken. Is gewoon geen logisch iets dat het zoveel sneller zou zijn om naarboven te bewegen ipv naar links voor spotten, en je dan je pistool alsnog naarboven voor moet bewegen. Dat zou ik zelf dan toch hogere prioriteit vinden dan spotten.
En leuk om iets anders op spatie te doen, maar dan ben je per definitie langzamer met springen als je dat andere sneller kan doen.
Wat hebben jullie liever trouwens:
Knop ingedrukt houden voor zoom.
Of knop indrukken voor zoom en weer indrukken voor uit zoom.
OT: bind "space" "+jump; +duck"
heb zelf voor zoom 1x in drukken inhouden is klote met snipen if ADS rond lopen en voelt als console achtig iets.Ploeg400 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:24:
Bij mij zit bukken gewoon op mijn duim knop op de muis. Rest is standaard.
zelf zitten al mn wapen switches op mn muis en grande is muiswiel indrukken.
voor de rest redelijk standaard
1 keer indrukken voor inzoomen, 1 keer voor uitzoomen.Ploeg400 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:24:
Filosofie: Dat geeft mij 1 extra vinger, en bewegingsvrijheid voor mijn andere vingers om zich met zaken bezig te houden die op dat moment belangrijk zijn. Je blijft soms wel 10 seconden ofzo ingezoomd. Ff die knop aanraken kost je nog geen halve seconde.
Ben je nu niet een beetje aan het zoeken?furby-killer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:20:
[...]
Voor jou misschien, zou het niet echt als een algemeen iets brengen...
[...]
Ik spot zelf met alt (enige wat ik verandert heb), maar als je zoveel sneller naar links zit (S->A), waarom bind je dan wel je handwapen met eentje dat je naarboven moet, net zoals je met A->Q moet doen
[...]
Gelukkig maar dat bukken nog steeds niet op C zit.
[...]
Veeeeeeeeeel lastiger? Ben je nu niet een beetje aan het overdrijven? Springen is nooit makkelijker als je hem van spatie afhaalt, dus kan je wel sneller bukken, maar ben je trager met springen (kan je zeggen dat je heel erg voor CQB gaat optimaliseren, maar dan ben je inderdaad geen BF meer aan het spelen, ik heb niks tegen CQB, maar bij BF spelen hoort meer dat metro 64.
Oftewel je bent wel heel veel dingen die voor jou misschien lekker werken naar algemene dingen aan het doortrekken. Is gewoon geen logisch iets dat het zoveel sneller zou zijn om naarboven te bewegen ipv naar links voor spotten, en je dan je pistool alsnog naarboven voor moet bewegen. Dat zou ik zelf dan toch hogere prioriteit vinden dan spotten.
En leuk om iets anders op spatie te doen, maar dan ben je per definitie langzamer met springen als je dat andere sneller kan doen.
Allereerst, er staat toch ook het 'voelt' sneller?
Ten tweede, dat had ik missschien even moeten benadrukken, omdat m'n ringvinger standaard licht gebogen is wanneer hij rust op S. Dit geeft me de flexibiliteit om met 1 vinger snel drie toetsen te bedienen (spot, sidearm en granaat) zonder m'n hand te hoeven verplaatsen. Met sidearm op 2 moet ik m'n hand verplaatsen/veschuiven wat ten koste gaat van m'n sprint en zoom knop. Een vinger verplaatsen gaat naar mijn idee toch altijd sneller dan een hele hand, dat is een algemeenheid die ik inderdaad wel wil stellen.
Ik spring met rechtermuisknop, succes als je sneller wil zijn met de spatiebalk, dat is op zijn best volgens mij een 'tie'.
Dit is niet geoptimaliseerd voor CQB, dit zijn gewoon instellingen die over zijn komen waaien vanuit Quake. Die werken voor mij ook super goed voor CQ, maar geven in CQB een groot voordeel ten opzichte van de standaard instellingen. Daar ging het hele punt om.
Bovendien, wat of hoe een ander vind dat een "echte" bf3 speler moet spelen kan me echt gestolen worden. Iedereen moet spelen zoals hij of zij het wil. Metro 32p Rush is gewoon mijn favoriete map/mode wanneer ik alleen speel.
Maar goed furby, speciaal voor jou de disclaimer: dit is uiteraard allemaal een mening, hier ligt geen wetenschappelijk onderzoek aan ten grondslag, resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst, mogelijkerwijs kunnen er meningen worden opgevat voor feiten hier neemt de auteur geen enkele verantwoordelijkheid voor.
Het was gewoon een goedbedoelde poging om wat kennis en ervaring te delen die een voordeel op zou KUNNEN leveren, doe ermee wat je wilt.
Maar als je rechtermuisknop gebruikt om te springen, dan scope je trager. Of je moet daar weer een heel snel iets voor hebben (lijkt mij nogal essentieel), dus neem aan andere knop op je muis, en dan kan je die knop dus weer niet gebruiken voor iets dat snel moet.
Als jij bukken op een knop zet die 'snel' is, dan betekend het uiteindelijk dat iets anders langzamer wordt.
De 2de optie.Ploeg400 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:24:
Die 1ste optie zal ik is moeten testen, maar ik denk dat dat krampachtig werkt, niet?
Je moet je ene vinger dan continu perfect ingedrukt houden.
Maar met je andere vinger moet je dan als een gek zitten tappen (bij burst fire).
Sorry als het beroerd overkwam.furby-killer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:44:
Dat was ook weer een beetje overdreven...
Maar als je rechtermuisknop gebruikt om te springen, dan scope je trager. Of je moet daar weer een heel snel iets voor hebben (lijkt mij nogal essentieel), dus neem aan andere knop op je muis, en dan kan je die knop dus weer niet gebruiken voor iets dat snel moet.
Als jij bukken op een knop zet die 'snel' is, dan betekend het uiteindelijk dat iets anders langzamer wordt.
Als ik zoom doe ik dat met L-CTRL of duimknop van de muis, niet zo snel als de spatie bar, maar bukken/springen levert me minder deaths op dan supersnel zoomen extra kills oplevert. Bovendien doe ik hold-to-zoom en niet toggle, dus het zijn vaak korte periodes dat ik in zoom zit. Ik hou zelden meer dan 5 seconden zoom ingedrukt, dan ben ik namelijk al weer te lang op dezelfde plek en daardoor kwetsbaar.
Vraagje betreft vehicles, hoe gebruik ik de secondary/smoke?
Heb nu op de tank een machinegun en smoke, en op de AA ook smoke een AA missles, maar hoe gebruik ik die?
---RAWE CEEK!!!---
Dat is dus de manier om een andere jet te killen in een dogfight!
Dan hebben wij inderdaad sowieso al heel andere speelstijlen, ik denk dat ik ook wel minder lang dan gemiddeld op dezelfde plek blijf, maar meer dan jij, en ik scoop in iedergeval meer en langerA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:52:
[...]
Sorry als het beroerd overkwam.
Als ik zoom doe ik dat met L-CTRL of duimknop van de muis, niet zo snel als de spatie bar, maar bukken/springen levert me minder deaths op dan supersnel zoomen extra kills oplevert. Bovendien doe ik hold-to-zoom en niet toggle, dus het zijn vaak korte periodes dat ik in zoom zit. Ik hou zelden meer dan 5 seconden zoom ingedrukt, dan ben ik namelijk al weer te lang op dezelfde plek en daardoor kwetsbaar.
Verwijderd
Stilstaan is ook wel een beetje vragen om gesniped of gemortared te worden :^)
Als Support mortar ik graag snipers :-)
Dus, heb je last van een sniper? Spot hem!
Zit-ie in een huis, dan flikker ik gewoon rook voor z'n neus.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 17:19 ]
het gaat altijd mis als ik toggle gebruik, 2 keer ingedrukt, niet ontvangen ect ect. met hold weet ik altijd precies wat er gaat gebeuren, ook al duurt het in mijn hoofd veel te lang.
ik speel trouwens met ESDF. en heb de meeste standaard toetsen ook 1 een naar rechts verplaatst. zo had ik meer toetsen om me heen om naar het precieze wapen dat ik wilde te switchen in UT99. Het is minder nuttig in BF3 en anders schooters maar door dat riggeltje op de F weet ik wel altijd dat ik mijn vingers goed heb liggen. en ik ben het nu eenmaal gewend.
en met mijn duim op de spatie kan ik me niet voorstellen dat dat langzamer zou zijn als met de richter muisknop (en die hoor ADS te zijn... dat is al zo sinds de eerste games met ADS)
mijn filosofie is: "rifle with scope like bike with trainingwheels"
dus lang de richt knop moeten houden kan ik geen medelijden mee hebben
[ Voor 21% gewijzigd door Countess op 03-01-2012 17:23 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Verwijderd
EDIT: 2de keer
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 17:43 ]
Verwijderd
Cheate of ben je gewoon GoedVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:38:
Ow yeah, voor 't eerst gekicked door punkbuster
EDIT: 2de keerY U NO WORK PUNKBUSTER!
Verwijderd
Geen cheat, zelfs niet goed. Gewoon gekicked voor 2 min. reason: ...violation? Neukers daar ja!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jij heb die site ook ontdekt zie ik.
Athenagaming.com | Pistol Knife ONLY! | NO TAC LIGHTS!
Nou Knife gebruiken .,,,,vergeet het maar , het enige wat ze gebruiken is de volautomatische pistolen
Verwijderd
Daar zijn er knife only servers voor...Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:59:
Rienspy
Jij heb die site ook ontdekt zie ik.
Athenagaming.com | Pistol Knife ONLY! | NO TAC LIGHTS!
Nou Knife gebruiken .,,,,vergeet het maar , het enige wat ze gebruiken is de volautomatische pistolenen zo kom ik nog steeds niet aan mn 5 Knife Kills
![]()
![]()
Of het nou werkt en/of handig in dagelijks gebruik is of niet, ik waardeer iig alle inzichten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:37:
[...]
Ben je nu niet een beetje aan het zoeken?
Allereerst, er staat toch ook het 'voelt' sneller?
Ten tweede, dat had ik missschien even moeten benadrukken, omdat m'n ringvinger standaard licht gebogen is wanneer hij rust op S. Dit geeft me de flexibiliteit om met 1 vinger snel drie toetsen te bedienen (spot, sidearm en granaat) zonder m'n hand te hoeven verplaatsen. Met sidearm op 2 moet ik m'n hand verplaatsen/veschuiven wat ten koste gaat van m'n sprint en zoom knop. Een vinger verplaatsen gaat naar mijn idee toch altijd sneller dan een hele hand, dat is een algemeenheid die ik inderdaad wel wil stellen.
Ik spring met rechtermuisknop, succes als je sneller wil zijn met de spatiebalk, dat is op zijn best volgens mij een 'tie'.
Dit is niet geoptimaliseerd voor CQB, dit zijn gewoon instellingen die over zijn komen waaien vanuit Quake. Die werken voor mij ook super goed voor CQ, maar geven in CQB een groot voordeel ten opzichte van de standaard instellingen. Daar ging het hele punt om.
Bovendien, wat of hoe een ander vind dat een "echte" bf3 speler moet spelen kan me echt gestolen worden. Iedereen moet spelen zoals hij of zij het wil. Metro 32p Rush is gewoon mijn favoriete map/mode wanneer ik alleen speel.
Maar goed furby, speciaal voor jou de disclaimer: dit is uiteraard allemaal een mening, hier ligt geen wetenschappelijk onderzoek aan ten grondslag, resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst, mogelijkerwijs kunnen er meningen worden opgevat voor feiten hier neemt de auteur geen enkele verantwoordelijkheid voor.
Het was gewoon een goedbedoelde poging om wat kennis en ervaring te delen die een voordeel op zou KUNNEN leveren, doe ermee wat je wilt.
Dus thx!
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Tank?! bedoel je niet je rollator? We weten nou wel dat je bejaard bent.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:52:
Over cheate gesproken, ik zat vannacht samen met 1 "vriend "constant in een tank , ik bijna57 en hij 61
Hawaii , en we kilde bijna heel het veld en werden gekickt omdat we......cheate UUUUHHH WTF we waren samen gewoon GOED
![]()
![]()
Ligt het aan mij of heeft bukken in Close combat alleen maar als resultaat dat je eerder een kogel in je hoofd hebt? Het valt mij op dat 9 van de 10 spelers voornamelijk op je torso mikken, dus als ik dan buk heb ik die kogels in m'n hoofd.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik zeg: doen!Meelobee schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:48:
[...]
Tank?! bedoel je niet je rollator? We weten nou wel dat je bejaard bent.(Alhoewel je smiley gebruik het tegenovergestelde zegt)
Ligt het aan mij of heeft bukken in Close combat alleen maar als resultaat dat je eerder een kogel in je hoofd hebt? Het valt mij op dat 9 van de 10 spelers voornamelijk op je torso mikken, dus als ik dan buk heb ik die kogels in m'n hoofd.
Zeker als je tegenover mijn loop staat.
Bukken is niet echt slim, denk ik.Meelobee schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:48:
[...]
Tank?! bedoel je niet je rollator? We weten nou wel dat je bejaard bent.(Alhoewel je smiley gebruik het tegenovergestelde zegt)
Wat wel een goede taktiek is, is om je knife boven te halen (knife togglen dus).
Dan kan je zo de bullets van de andere doen afketsen.
Ik wil gerust met je oefenen...
Graag gedaan, daar doen we het voor!Help!!!! schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:43:
[...]
Of het nou werkt en/of handig in dagelijks gebruik is of niet, ik waardeer iig alle inzichten.
Dus thx!
Het hangt bij mij van de situatie af, ik begin vaak staand maar buk en strafe snel na de eerste burst van 2-4 kogels om meerdere redenen:Meelobee schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:48:
[...]
-De tegenstander begint inderdaad vaak hoog op de torso, maar de recoil omhoog zorgt ervoor dat als je bukt zijn/haar kogels je eerder missen.
-Ik mik eerst op het hoofd, door te bukken compenseer ik m'n eigen recoil en is de kans groter dan mijn volgende burst weer het hoofd raakt. Door tegelijk naar links/rechts te strafen terwijl je bukt dwing je de tegenstander om of opnieuw te mikken (kost tijd) of full-auto te blijven schieten (en dus te missen) terwijl ik de tweede en derde (indien nodig) burst nog wel op het doel kan krijgen.
-Afhankelijk van het gedeelte van de map is het logischer om of staand of bukkend de hoek om te komen, ik probeer dan altijd het tegenovergestelde te doen en zo weer enkele miliseconden te winnen om hem/haar neer te sabelen.
-Of snel in/uit (halve) dekking
In elk geval werkt pressie vaak erg goed, dus niet naar achteren lopen en schieten maar vooruit rennen. Hiermee kan je ook vaak de back-up van je slachtoffer verassen, verassen in shooters = kills
[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-01-2012 19:08 ]
Inderdaad weinig te vinden. Vond er slechts 1:Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:33:
Knife ONLY <> Sorry, found no servers
Iemand die wat servers voor mij heeft ????
http://battlelog.battlefi...ro-Knifes-only-Autoadmin/
Vond wel veel knife and pistol only, maarja dat is niet wat je zoekt
ga gewoon beetje rondhangen in caspian border, 450+ ticksVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:33:
en dan bij forest/antenna
gegarandeerd dat je dan op 5 knife kills komt per pot.
Verwijderd
Dankje voor de server, ik lach me plat! xDAsgaro schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:37:
[...]
Inderdaad weinig te vinden. Vond er slechts 1:
http://battlelog.battlefi...ro-Knifes-only-Autoadmin/
Vond wel veel knife and pistol only, maarja dat is niet wat je zoekt
Wel heel stil...
Verwijderd
ik wil net daarop proberen te komen hahahaVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:02:
[...]
Dankje voor de server, ik lach me plat! xD
Wel heel stil...
JA JA komen er gelijk 10 man met Knifs om me heen staan
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 20:06 ]
Als iemand een overduidelijke cheater wil reporten.. Hier is de game:
http://battlelog.battlefi...how/14390599/1/192084857/
En de speler:
http://battlelog.battlefi.../zh31nt0/stats/362673094/
Hij is volgens mij pas sinds pas gaan cheaten, maar deed het overduidelijk.
[ Voor 35% gewijzigd door aicaramba op 03-01-2012 21:20 ]
Gewoon die knife en pistol en op het einde kan je gewoon hun basis oplopen, knifen en dan krijg je wel suicide. maar ze verwachten je nog nietVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:33:
Net ook ff 10 minuten gespeeld, gelijk pistol en melee ribbon
Verwijderd
Nou op die Knife Only 2 ronde gespeeld enne dat is ook de laatste keer ,wat een waanzin zeg hahaha
Maar goed heb de 5 knife kils voor mn L96
Ik ben gek op alles uit te proberen en kan dan als alles unlockt is mij " juiste "keuze gaan maken.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.