@ freggel: True, nu heb ik constructieve commentaar voor eeuwig in m'n signature staan. >:)

@ DanielWW2: al heb je dyslexie, dan doe je het toch heel goed. Want bij jou zijn d/t fouten me nog nooit opgevallen. :)
Wel grappig filmpje, deel is waarheid. :+
Alleen zeggen ze dat in Vlaamstalig deel Vlaams moet worden gesproken. Dit is volledig fout, het is net omgekeerd.
Wij Vlamingen laten teveel toe, waardoor er net verfransing is! Ook moeten wij zelf Frans leren, terwijl ze in Wallonië enkel Frans maar geen Nederlands moeten leren. |:(
Nu zitten we met een premier die momenteel z'n Nederlands nog aan het bijschaven is.

En nu terug ontopic, anders komt er nog een 3de BF3 topic afsplitsing, speciaal dan voor grammer-nazi's. :+

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:56

superwashandje

grofheid alom

Asgaro schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:32:
bladiebla

En nu terug ontopic, anders komt er nog een 3de BF3 topic, speciaal dan voor grammer-nazi's. :+
Grammar-nazi :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
Crap. Nu zijn er 2 grammar-nazis. Het is een nest! :P

@Asgaro Goede signature trouwens. :)
freggel schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:37:

Iemand die veel post in het MW3 topic (bram1984), heeft dit in z'n signature staan: http://www.sollicitatiebrieven.net/docs/d-t-of-dt.pdf
Heb van daar de voornaamste regel genomen. :)

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 12:12

mvz

muziek verslaafde

denk dat ik zometeen ook maar even een 12x 7x scope op een usas-12 slug+extended mag plak :D

oh the fun :D
DanielWW2 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:31:
[...]

Dammit, ik moet nog 25 kills voordat ik dit kan proberen.
Ultimate wookie justice. :+

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Asgaro schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:32:
@ freggel: True, nu heb ik constructieve commentaar voor eeuwig in m'n signature staan. >:)

@ DanielWW2: al heb je dyslexie, dan doe je het toch heel goed. Want bij jou zijn d/t fouten me nog nooit opgevallen. :)
Wel grappig filmpje, deel is waarheid. :+
Alleen zeggen ze dat in Vlaamstalig deel Vlaams moet worden gesproken. Dit is volledig fout, het is net omgekeerd.
Wij Vlamingen laten teveel toe, waardoor er net verfransing is! Ook moeten wij zelf Frans leren, terwijl ze in Wallonië enkel Frans maar geen Nederlands moeten leren. |:(
Nu zitten we met een premier die momenteel z'n Nederlands nog aan het bijschaven is.

En nu terug ontopic, anders komt er nog een 3de BF3 topic afsplitsing, speciaal dan voor grammer-nazi's. :+
2 Dingen.
Woordenboeken van FF die alle spelfouten eruit halen en het vermijden van de hij vorm ;)
Ik kan het verder redelijk compenseren omdat ik niet de domste persoon ooit ben. 8)

Maar nu echt weer ontopic.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

freggel schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:04:

Ik denk dat je een punt zou hebben wanneer mensen dat kreng ook daadwerkelijk gebruiken. Mijn ervaring is namelijk dat wanneer ik er 1 neerzet niemand er gebruik van maakt. En wanneer ik met een Javelin rond ren zet niemand zo'n ding neer.

Wat ook zo is met de SOFLAM, is dat je maar een klein window hebt waarin je kan schieten. Het is namelijk niet zo dat ie meedraait met de helikopter als deze er langs vliegt. En: Je matties kunnen ook een poging wagen om de vijandelijke SOFLAM om zeep te helpen. :P
Dat de meeste mensen nog niet doorhebben dat het overpowered is, is een erg slecht argument. Met één SOFLAM maak je al gehakt van een map, stel je eens voor als er meerdere staan (kan dat überhaupt wel?). Moet zeggen dat ik er zelf ook gretig gebruik van maak, net zoals iedereen dat wel deed bij de IRNV. Neemt niet weg dat het unbalanced is.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:40:
[...]
Dat de meeste mensen nog niet doorhebben dat het overpowered is, is een erg slecht argument. Met één SOFLAM maak je al gehakt van een map, stel je eens voor als er meerdere staan (kan dat überhaupt wel?). Moet zeggen dat ik er zelf ook gretig gebruik van maak, net zoals iedereen dat wel deed bij de IRNV. Neemt niet weg dat het unbalanced is.
Nou, dan maar hopen dat niet iedereen er skilled mee wordt. ;)

Mijn ervaring is helaas anders, ondanks ik toch vaak speel. Nu ben ik ook niet zo goed. :+

Btw, ingame naam: KPoentje (nog in Sinterklaasstijl :P)

Verwijderd

Juist 2 nieuwe fans in mijn computer geïnstalleerd, eens kijken hoe heet het nu wordt :)
(Heb wel het vermoeden dat ik een fan omgekeerd heb geplaatst... :s )

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:54:
Juist 2 nieuwe fans in mijn computer geïnstalleerd, eens kijken hoe heet het nu wordt :)
(Heb wel het vermoeden dat ik een fan omgekeerd heb geplaatst... :s )
zie de pijltjes? ;)

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet iemand hier 24/7 sharqi servers? 64 spelers, minimaal 50.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Pijltjes? 8)7
Maar ik heb het gechecked en hij staat juist :P
Nu vraag ik mij wel af op wat ik mijn 'richtbare' fan zou richten? Hij staat nu op een klein koelblok op mn mobo gericht (ik denk northbridge ofzo...).

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:02:
[...]

Pijltjes? 8)7
Maar ik heb het gechecked en hij staat juist :P
Nu vraag ik mij wel af op wat ik mijn 'richtbare' fan zou richten? Hij staat nu op een klein koelblok op mn mobo gericht (ik denk northbridge ofzo...).
meestal staan er op zijkant pijltjes naar waar de fan draait en naar waar hij dus blaast :D

Verwijderd

Fantasma schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:20:
[...]

meestal staan er op zijkant pijltjes naar waar de fan draait en naar waar hij dus blaast :D
Niet gezien :)

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:56
Eindelijk alle BF3 en B2K wapens en items unlocked, nu alle awards nog... 8)7
mvz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:21:
deze is best wel erg, ik schoot er iig van in de lach ;p

[video]
Haha, die is goed _O-
Ben op Robbaz gesubscribed sinds een van z'n andere grappige BF3 vids, maar deze had ik over het hoofd gezien! Zijn Saint's Row 3 en Skyrim vids zijn ook altijd goed.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

freggel schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:44:
[...]

Nou, dan maar hopen dat niet iedereen er skilled mee wordt. ;)

Mijn ervaring is helaas anders, ondanks ik toch vaak speel. Nu ben ik ook niet zo goed. :+

Btw, ingame naam: KPoentje (nog in Sinterklaasstijl :P)
Teamspeak helpt een hoop. Een squad (of in ieder geval een viertal spelers) met 1 soflam, 2 javelins en 1 ammo knalt alle voertuigen van de map.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• rickyy
Ik moet voor de MK3A1 nog 5 kills maken met de buggy. Lekker ding is dat... Op het dak zit een heavy machine gun, dus ik open vol vuur op een tegenstander, 5 hits voordat ie achter een muurtje dook en verdween.

Dit wordt een behoorlijke klus.

• 1shot1kill
  • Laatst online: 12:56
Ik had er geen problemen mee, nog geen 5 minuten mee bezig geweest op Wake Island.

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11 15:56
freggel schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:37:

Voornaamste D/T-regel: eindigt de werkwoordsstam op medeklinker uit <'t kofschip>, schrijf T. Zoniet, schrijf D. Voorbeelden: fietsen > ik fiets > gefietsT. beloven > ik beloov (het gaat altijd om de klank!) > beloofD. storen > ik stoor > gestoorD.
sorry, totally offtopic maar hier klopt geen kudt van :D

tegenwoordige tijd is altijd stam +t
't kofschip heeft alleen te maken met verleden tijd en voltooid deelwoorden.

dus:
het betekent schrijf je met een T
het heeft betekend schrijf je met een D

was getekend,
grammar nazi 3

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2776/4349687585_244a15c8a8.jpg
Moet dit nou @ hierboven
Webjunkie schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:56:
[...]

[...]

sorry, totally offtopic maar hier klopt geen kudt van :D

tegenwoordige tijd is altijd stam +t
't kofschip heeft alleen te maken met verleden tijd en voltooid deelwoorden.

dus:
het betekent schrijf je met een T
het heeft betekend schrijf je met een D
Ja, dat weet ik, maar ik had niet genoeg plaats in mijn sig. Daarom heb ik de regel gekozen die me het moeilijkste leek om toe te passen. Het gaat hier inderdaad om de voltooid deelwoord.
De ik-vorm en dan t of d gebruiken: ik zie er ook nog fouten tegen maar met de regel die ik opnoem, hoop ik al wat goeds te doen. :+
was getekend,
grammar nazi 3
Afbeeldingslocatie: http://files.sharenator.com/internet_bro_fist_RE_Personal_Victory-s468x458-182513.jpg

En lol @Herr Roedy :>

[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 03-01-2012 02:26 ]

• rickyy
Hier interesseert het me niet of mensen fouten maken. Op school in mijn eigen projectgroep echter wel. Ik word dan gewoon boos en erger me dood aan de slonzige fouten die zelfs niet door iemand in groep 6 worden gemaakt.

Net een potje Wake Island achter de rug. Duurde 45 minuten. Eerst stond de US erg voor, dit wist ik in mijn eentje (jawel, je leest het goed) in te dammen totdat we ongeveer 30 minuten gelijk op gingen. Na die tijd kwam ik voor het eerst in een tank terecht en begon daar mee te spelen en liet het flags capturen links liggen. (schoot wel een chopper met 4 mensen erin uit de lucht met die tank :D )

Al snel stonden we 80 punten achter enz enz enz.

http://battlelog.battlefi...how/14269240/1/351804938/

Ik speelde juist deze map om die 5 kills met de buggy te maken. Ik dacht, dat doe ik wel ff :+ . Vandaar die K/D.

Kom er net achter dat ik voor die assignment nog een BTR-90 IFV kill moet maken :(. Ik wil dat ding hebben voor de Metro.

[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 03-01-2012 02:52 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

klein stukje metro gameplay met m'n trusty ol' QBU-88.

ging niet echt lekker, maar had toch een paar mooie kills.
'kprobeer steevast voor de headshots te gaan door gelijk op target te quickscopen, maar mis er toch nog een paar doorda'k er net naast quickscope op de trap, er nog snel heen draggen en pats.

rond 6:00 schijnt een enemy gewoon zn laser in mn gezicht, en ik heb niks door, en denk dat 'ie bij mij hoort ;p ,kijk zelfs nog wat heen en weer om 'all clear' te geven aan beide kanten en ren dan verder, en word derhalve ook afgemaakt vanachter :(:(

wel lekker dat ik zo goed gerevived werd, scheelde bestwel in deaths ;p

gecapped op iC2Q9550/8GB/GTX570+fraps

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aWlbqcdq_00&context=C3ff2a97ADOEgsToPDskIyj7TgdlXDK41zKqA3O2IH]

[ Voor 46% gewijzigd door mvz op 03-01-2012 04:29 ]

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
^ Ik ga echt geen metro footage meer kijken hoor. :D
Ik snap echt niet waarom je in godsnaam 24/7 metro leuk vind.
Dat is hetzelfde als de hele tijd nuketown of shipment in CoD spelen, puur statspadden, geen fun.

[ Voor 61% gewijzigd door unfor op 03-01-2012 04:51 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

unfor schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 04:44:
Dat is hetzelfde als de hele tijd nuketown of shipment in CoD spelen, puur statspadden, geen fun.
metro en seine.. niet voor de stats maar omdat het altijd wel actie is :) ( dus ja, fun )
lekker gewoon raggen op een urban mappie :)

verder speel ik ook heus wel andere maps ;p

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

codex

Geen OpenAI agent :)

Je hoeft ook niet te kijken, Metro is voor de afwisseling best grappig. Instant actie, en zo nu en dan ook echt spannend, zeker als mensen naar beide kanten beginnen uit te breken. Nuketown was bij Black Ops soms ook wel vermakelijk. Oké, wat Shipment betreft heb je gelijk, wie die map ooit heeft bedacht.

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:44
nuketown en metro zijn echt NIET te vergelijken imo ... soiso beetje heiligschennis vind je niet ? :+

Metro hangt het er inderdaad maar net vanaf.. Als er een paar spelers weten door te breken speelt het gevecht zich weer op een totaal andere plek en manier af... Ik vind het uitermate vermakelijk en lekker om me helemaal kapot te fraggen op Metro... double kill/tripple kill/multi kills zijn soms best leuk voor het moreel en die haal je op die map nu eenmaal vaker dan gemiddeld :9 Tevens erg fijn om af en toe gewoon een potje 40-3 bij te kunnen schrijven op je naam :P Dat lukt me simpelweg niet op andere maps :)
Voor tactische teamplay potten pak ik wel een grote conquest/B2K map oid...

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 13:15
DICE heeft die map ontwikkeld zodat de mensen die COD gewend zijn of die gameplay leuk vinden, ook aan hun trekken komen. Iets anders kan ik echt niet verzinnen.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:17
nog even over het laserpainten... als ik bijv. als chopper piloot een target paint blijft dit er dan een bepaalde tijd op zitten of kan er alleen op gelocked worden zolang ik het target in het vizier heb? Kortom... hoe lang blijft een laserpaint actief?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 17:25

RoyK

Hobby tekenaar

JohnnyV76 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:27:
nog even over het laserpainten... als ik bijv. als chopper piloot een target paint blijft dit er dan een bepaalde tijd op zitten of kan er alleen op gelocked worden zolang ik het target in het vizier heb? Kortom... hoe lang blijft een laserpaint actief?
Goeie vraag Johnny, ik denk dat het ongeveer hetzelfde werkt als SOFLAM. Eenmaal gelocked, zit hij er aan vast.. tot zekere hoogte..als het doelwit te ver uit het zicht is.

Mijn portfolio op Instagram

• squiqy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-10 03:55
ik snap de Javelin niet helemaal eerlijk gezegt

in de description staat dat het voor land en air units is maar ik kan geen air units locken?
kan je een firing mode aan/uit zetten waar ik niet van af weet?

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:21
squiqy schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:14:
ik snap de Javelin niet helemaal eerlijk gezegt

in de description staat dat het voor land en air units is maar ik kan geen air units locken?
kan je een firing mode aan/uit zetten waar ik niet van af weet?
Je kan air units locken als ze gelaserpaint zijn met soflam of laserpainter van de chopper. Anders niet.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Gister weer eens even op de got servers gespeelt, man man man.. Het leek wel alsof ik elke keer de lul was in me heli dat er weer eens een gunner instapt zonder flares of iets dergelijks.. eindresultaat is dat je dus elke keer uit de lucht geknalt word door een andere heli die wel 2x flares heeft of + ECM

Laag vliegen had helaas ook geen zin want dat equipte hij gewoon lekker zijn guided rockets en was daar ook heel goed mee, ik kan vliegen wat ik wou van links naar rechts maar hij hitte me toch!

Eindelijk kwam ik gewoon in me eentje in een chopper en gelijk kon ik aardig lang in de lucht blijven en ook daadwerkelijk eens wat killen.. kan toch wel zien dat als je niet je maatje paraat heb staan om de chopper in te gaan je bijna altijd wel verliest met een onervaren gunner die dus 0,0 bijdraagt aan het spel en alleen maar alles mis schiet. Was ff frustratie..

EDIT: de range van SOFLAM is volgens mij ongeveer 200-300 meter, plaatse hem eerst redelijk veel en ik schat dat ongeveer als de range.

[ Voor 7% gewijzigd door Facenoise op 03-01-2012 09:19 ]

rickyy schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:26:
Ik moet voor de MK3A1 nog 5 kills maken met de buggy. Lekker ding is dat... Op het dak zit een heavy machine gun, dus ik open vol vuur op een tegenstander, 5 hits voordat ie achter een muurtje dook en verdween.

Dit wordt een behoorlijke klus.
Op Wake Island dat ding slim neerzetten en flink knallen. Ik had wat domme engineers tegenover me die op +/- 150 meter afstand wedstrijdje wilden doen. Ik schoot ze vaak raak en zij konden niet mikken, RPG's stortten ruim voor mijn voertuig neer. En na 1 RPG hit kon ik snel achter een heuveltje duiken en repairen om nog een salvo te lossen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StealthyPeanut
Dat vind ik nog steeds onbegrijpelijk.

1 rpg of javelin doet op een tank of apc meteen disable.

1 rpg of javelin doet op een miezerige jeep of buggy meteen disable.

Wait, wut? Waarom hebben ze die tanks nooit van hetzelfde materiaal gebouwd als die jeeps en buggies? Die zijn echt veel te sterk.

1 rpg of javelin moet gewoon meteen een destroy zijn in mijn ogen.

• squiqy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-10 03:55
Freezerator schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:15:
[...]

Je kan air units locken als ze gelaserpaint zijn met soflam of laserpainter van de chopper. Anders niet.
aha ok, bedankt voor de opheldering

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 19:44
freggel schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:48:
[...]

Eey, ouwe grammer-nazi. Zo erg is 't niet, het is geen examen Nederlands.

Verder: knife van achteren of opzij, niet van voren. Dan moet het lukken. Wat ook helpt is het knifen op een toets binden, bijvoorbeeld op een muisknop.
knife zit standaard als sneltoets op "F" toch? Althans bij mij wel.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 08:49
mvz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 04:01:
klein stukje metro gameplay met m'n trusty ol' QBU-88.

ging niet echt lekker, maar had toch een paar mooie kills.
'kprobeer steevast voor de headshots te gaan door gelijk op target te quickscopen, maar mis er toch nog een paar doorda'k er net naast quickscope op de trap, er nog snel heen draggen en pats.

rond 6:00 schijnt een enemy gewoon zn laser in mn gezicht, en ik heb niks door, en denk dat 'ie bij mij hoort ;p ,kijk zelfs nog wat heen en weer om 'all clear' te geven aan beide kanten en ren dan verder, en word derhalve ook afgemaakt vanachter :(:(

wel lekker dat ik zo goed gerevived werd, scheelde bestwel in deaths ;p

gecapped op iC2Q9550/8GB/GTX570+fraps

[video]
Waar speel je mee? Lijkt wel op een console. Zo'n houtige movement, zowel van keybaord en de muis. Heb je eerder shooters gespeeld?

No offense of zo hoor, maar 't verbaasd me als je niet met een gamepad zou spelen :+

• GeeEs
[offtopic] Had net een nogal lang verhaal getyped... maar misschien kan ik beter mn mond ook maar houden.. Maar wat een rare/onconstructieve/domme/vijandige comments zo nu en dan in dit topic zeg... pfff... maja, waar maak ik me ook druk om... koffietijd.. ;)

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-11 09:02
Zo na dit spel een maand niet meer gespeeld te hebben, dacht ik net van zal hem weer een keer opstarten. Moest tenslotte Back to Karkand nog testen. Heb niet eens gekeken welke map, maar maakt ook niet uit. Ik zie op het spawnschermpje dat mijn spawnpoint belaagd word door een tank, dus ik besluit op een teammate te spawnen die ergens achter de tank zit. Ik vuur AL!! mijn SMAW's af op de achter en zijkant van de tank ( bleef natuurijk niet stil staan toen ie merkte dat er eindelijk iemand op hem durfde te schieten ) en er gebeurt helemaal niks :? . Ja wat rook hier en daar... en er was niemand aan het repareren..

Pas bij mijn 7de !!! en laatste SMAW is hij disabled, maar tegen die tijd had hij mijn positie natuurlijk wel ontdekt en schoot me overhoop.

Weet gelijk weer waarom ik dit spel niet meer speelde, tot over weer 1 maand, kijken of het spel dan wel werkt :+
StealthyPeanut schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:25:
1 rpg of javelin moet gewoon meteen een destroy zijn in mijn ogen.
Idd, het is gewoon idioot dat je ze met een RPG raakt terwijl ze langs rijden en ze tijd zat krijgen om uit te stappen en jou neer te schieten terwijl je wapens switched en door de rook niet ziet waar ze uitgestapt zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Michielodc
  • Laatst online: 08-11 14:03
BF3 speel ik nu een stuk minder, maar ik vind het nu wel leuk om op midrange te gaan snipen. Iemand hier tips voor? Bijvoorbeeld qua scope en wapen. Wil een wapen waarbij een headshot ook meteen een kill is (bij SKS ofzo niet dacht ik). Het is vooral leuk om met een bolt action rifle te schieten, bijv SV98.
Ik zou zeggen de L96 met Acog scope. Headshot is gewoon instant kill (doet 55 damage minimaal dus headshot is 110 damage) en heeft de hoogste firerate van de bolt action rifles en herlaad ook het snelst. Met een Acog scope is hij ideaal op medium range en val je niet op doordat je geen last hebt van scope glare.

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
Skybullet schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:49:
Ik zie op het spawnschermpje dat mijn spawnpoint belaagd word door een tank, dus ik besluit op een teammate te spawnen die ergens achter de tank zit. Ik vuur AL!! mijn SMAW's af op de achter en zijkant van de tank ( bleef natuurijk niet stil staan toen ie merkte dat er eindelijk iemand op hem durfde te schieten ) en er gebeurt helemaal niks :? . Ja wat rook hier en daar... en er was niemand aan het repareren..

Pas bij mijn 7de !!! en laatste SMAW is hij disabled, maar tegen die tijd had hij mijn positie natuurlijk wel ontdekt en schoot me overhoop.
Dit klopt echt voor geen meter haha.
Ik zou even naar de geteste zaken kijken over waar hoeveel damage doet op een tank.

• Michielodc
Tsurany schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:58:
Ik zou zeggen de L96 met Acog scope. Headshot is gewoon instant kill (doet 55 damage minimaal dus headshot is 110 damage) en heeft de hoogste firerate van de bolt action rifles en herlaad ook het snelst. Met een Acog scope is hij ideaal op medium range en val je niet op doordat je geen last hebt van scope glare.
Thx! Ben nu bezig met die achievement. Kan je die achievements ook halen in niet B2K maps?

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-11 09:02
Oynky schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Dit klopt echt voor geen meter haha.
Ik zou even naar de geteste zaken kijken over waar hoeveel damage doet op een tank.
Vriend ik weet echt wel hoe het spel werkt. Speel al shooters sinds de eerste blokkerige doom en daarna nooit een grote titel overgeslagen. Dus ik weet hoe een shooter hoort te spelen. Heb tot nu toe bijna 30 uur in BF3 zitten, niet heel lang nee. Maar ruim zat tijd om erachter te komen hoe de game in elkaar steekt.

En ja ik heb idd 7 SMAW's raakgeschoten ( hitmarker bij ieder schot ) op de achter en zijkant en pas bij de laatste kreeg ik een disable.

Maar als jij zo nodig weer iets ongeargumenteerd moet uitkramen om je game te verdedigen, doe je ding. Ik beschrijf alleen wat ik net heb meegemaakt

• StealthyPeanut
Zo na dit spel een maand niet meer gespeeld te hebben, dacht ik net van zal hem weer een keer opstarten. Moest tenslotte Back to Karkand nog testen. Heb niet eens gekeken welke map, maar maakt ook niet uit. Ik zie op het spawnschermpje dat mijn spawnpoint belaagd word door een tank, dus ik besluit op een teammate te spawnen die ergens achter de tank zit. Ik vuur AL!! mijn SMAW's af op de achter en zijkant van de tank ( bleef natuurijk niet stil staan toen ie merkte dat er eindelijk iemand op hem durfde te schieten ) en er gebeurt helemaal niks :? . Ja wat rook hier en daar... en er was niemand aan het repareren..

Weet gelijk weer waarom ik dit spel niet meer speelde, tot over weer 1 maand, kijken of het spel dan wel werkt :+
Dan is er iets goed mis geweest op de server of bij jou eigen verbinding of bij de verbinding van de tankbestuurder. Dit is natuurlijk niet normaal. 1 raket achterop is een disable en 2 is een kill. Mits je natuurlijk de raket een beetje rechtop de achterkant krijgt.

Dit heb ik altijd al gehad en ik heb toch al 115+ uur gespeeld :+
Tsurany schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:50:
[...]

Idd, het is gewoon idioot dat je ze met een RPG raakt terwijl ze langs rijden en ze tijd zat krijgen om uit te stappen en jou neer te schieten terwijl je wapens switched en door de rook niet ziet waar ze uitgestapt zijn.
Zo herkenbaar dit. In BF2 en BC2 gaf het zoveel voldoening om de baan van een snel voorbijrijdende buggy goed in te schatten en hem op een afstand te raken. Nu krijg je een disable van 100 punten en 3 man die je meteen neer willen knallen. In plaats van een mooie destroy, 3 kills en nog een bult aan extra punten. Jammer DICE. Erg jammer. ;(

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024

reactive armor perk mischien en elke keer op een ander deel van de achterkant.......... ;w

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Skybullet schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:13:
[...]

Vriend ik weet echt wel hoe het spel werkt. Speel al shooters sinds de eerste blokkerige doom en daarna nooit een grote titel overgeslagen. Dus ik weet hoe een shooter hoort te spelen. Heb tot nu toe bijna 30 uur in BF3 zitten, niet heel lang nee. Maar ruim zat tijd om erachter te komen hoe de game in elkaar steekt.

En ja ik heb idd 7 SMAW's raakgeschoten ( hitmarker bij ieder schot ) op de achter en zijkant en pas bij de laatste kreeg ik een disable.

Maar als jij zo nodig weer iets ongeargumenteerd moet uitkramen om je game te verdedigen, doe je ding. Ik beschrijf alleen wat ik net heb meegemaakt
No worries... je conclusie klopt helemaal. Je hebt aardig wat RPG's of SMAW's nodig om een tank te killen die ondertussen 'van achteren' wordt gefixed door een engineer. Zeker als je op de voorkant aan het schieten bent. Ligt niet aan de game....

Ik probeer meestal om te lopen en de enigneer te pakken. Heb je gelijk de zwakke kant van de tank in beeld. Je ziet op je minimap ook goed wanneer er iemand in z'n eentje in de tank zit... uitstapt om te fixen etc. Niets leukers dan op zo'n moment de engineer overhoop te schieten en er met zijn tank vandoor te gaan.... nadat je hem zelf gefixed hebt, ha,ha.... ik snap ook niet zo goed waarom mensen alleen in een tank zitten :?

YouTube: GoT BF3 The Movie

• Facenoise
Skybullet schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:13:
[...]

NIet om een discussie te starten.. maar misschien zag je niet dat hij aan het repairen was en raakte je hem zachtjes zodat je wel een hitmarker kreeg. Dit zou een mogelijke verklaring zij maar dan nog 7 stuks :|

Verwijderd

Ik snap ook niet waarom mensen alleen in een tank zitten. Is ook niet handig. Gisteren samen met F0nt4 gespeeld en die blaast steeds tanks op met C4 :-)

Als je alleen in een tank zit heb je te weinig overzicht en ben je tegen zo'n vent kansloos als je niet de hele tijd doorrijdt. En wat je ziet is dat noobs in hun eentje in een tank stappen, en dan op een afstandje blijven knallen. Totdat de tank de lucht in gaat :-)

Een goede machine gunner knalt zo'n wannabe C4-plaatser gewoon door z'n hoofd :-)

Trouwens, ik heb het idee dat over het algemeen een Air Defense vehicle (Tsunguska of LAV-AD) effectiever is dan een IFV. Je kan je beter verweren tegen engineers en helo's. Met een IFV kan je iets van 5 schoten afvuren en dan moet je reloaden. Met een ADV knal je gewoon door.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 10:26 ]

• Facenoise
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:25:
Ik snap ook niet waarom mensen alleen in een tank zitten. Is ook niet handig. Gisteren samen met F0nt4 gespeeld en die blaast steeds tanks op met C4 :-)

Als je alleen in een tank zit heb je te weinig overzicht en ben je tegen zo'n vent kansloos als je niet de hele tijd doorrijdt. En wat je ziet is dat noobs in hun eentje in een tank stappen, en dan op een afstandje blijven knallen. Totdat de tank de lucht in gaat :-)

Een goede machine gunner knalt zo'n wannabe C4-plaatser gewoon door z'n hoofd :-)

Trouwens, ik heb het idee dat over het algemeen een Air Defense vehicle (Tsunguska of LAV-AD) effectiever is dan een IFV. Je kan je beter verweren tegen engineers en helo's. Met een IFV kan je iets van 5 schoten afvuren en dan moet je reloaden. Met een ADV knal je gewoon door.
Must place C4! :+

• MazeMouse
  • Laatst online: 28-11 15:50

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Sodeju... krijg nu niks anders dan potjes waarin ik maximaal 1 minuut speel en dan de volgende melding krijg:

"Game disconnected: you were kicked from the game."

Alle servers. Ongeacht map-type, gametype, class-type, hoeveelheid spelers :(

sudo apt-get rekt

• Facenoise
MazeMouse schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:30:
Sodeju... krijg nu niks anders dan potjes waarin ik maximaal 1 minuut speel en dan de volgende melding krijg:

Update je punkbuster eens handmatig.

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:25:

Hehe that's me! I just loooooooove C4! :D

Gisteren inderdaad lekker in de weer geweest met C4. Heb me op die manier wederom heeerlijk vermaakt!
Ook meerdere malen tanks opgeblazen met 2 man erin. Hier zaten zeker geen goede gunners in, want een tank met een goede gunner met Proximity scan aan en die goed oplet = (bijna) onmogelijk op te blazen met C4.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 09:18

beuker19

Killerbeuker is so OP

tank + canister shell, thermal optics en proximity scan = een dodelijke combinatie heb nu rondjes van 40-10
ofzo werkt echt leuk en dan redt ik het ook wel in men eentje

http://battlelog.battlefi...how/14246345/1/176614903/
http://battlelog.battlefi...how/14196656/1/176614903/

[ Voor 33% gewijzigd door beuker19 op 03-01-2012 11:10 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Proximity scan is een kwestie van wakker blijven :-)

Een goede machine gunner helpt tegen vervelende engineers, ook op afstand.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Precies. Echte tankhelden kunnen het ook alleen :7

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Hoe kun je iemand reporten?

Het gaat namelijk om dit potje met als speler ArtificialAimer. Duidelijk een cheater.

http://battlelog.battlefi...how/14309710/1/363656874/

• Michielodc
Ik gebruik bij de tank canister, reactive armor en zoom. Zo maak ik alles kapot en heb al bijna 1000 tank kills. Laatst bijvoorbeeld 56-4 op seine. Zat als sniper in een tank. Ben 2x dood gegaan in een tank omdat de tegenstander in de tank guided deed en had 2 engineers achter hem die steeds aan het repareren waren. Ik had geen engineer bij me en had toch 7 tanks in totaal kapot gemaakt :p

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:17
mrprancer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:21:
[...]
reactive armor perk mischien en elke keer op een ander deel van de achterkant.......... ;w
Dacht ook gelijk aan reactive armour. Volgens mij heb je aan de voorkant wel 2 slabs maar aan de achterkant maar 1 toch? Vermoedt wel dat er een paar slabs zijn weggeschoten, mogelijk doordat de tankdriver zn voertuig draaide. Dat kan best 3 SMAWs absorben. Dan nog eentje die misschien toch het muurtje wat ervoor stond raakte, eentje die gebugged was (dat gebeurt ook zeker wel eens) en dan gaat het hard.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

FerdinandeZ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:14:

Het gaat namelijk om dit potje met als speler ArtificialAimer. Duidelijk een cheater.

Naar z'n profile pagina gaan (dus niet soldier pagina) en daar rechts boven op dat kleine driehoekje met uitroepteken.

Zo fijn dat zulke cheaters op de GoTBF3.nl servers automatisch gebanned worden zodra ze ook maar iets willen doen :)

Verwijderd

FerdinandeZ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:14:

In profile zie je rechts van de naam een heel klein grijs uitroeptekentje.

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Thank you guys, meteen maar ff gedaan. Maar het is wel goed verborgen. Maar goed nu weet ik het. ;)

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Laten we het eens hebben over de Engineer wapens.

Volgens mij is de M4A1 op alle punten de beste keus. Je zou hem zelfs overpowered kunnen noemen: volgens de cijfertjes heeft het de hoogste RoF van alle carbines EN de laagste recoil. Neem er een Suppressor en een Foregrip bij, en je hebt een wapen dat praktisch net zo goed is als een Assault Rifle.

Ik zou zeggen dat hij misschien generfd moet worden, maar dan snijd ik me in mijn eigen vingers want het is mijn favoriete engineer-wapen :P

• mvz

mvz

muziek verslaafde

is gewoon muis en kb ;p

ik ben nou eenmaal houterig van nature O+
trix0r schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:32:
[...]

Waar speel je mee? Lijkt wel op een console. Zo'n houtige movement, zowel van keybaord en de muis. Heb je eerder shooters gespeeld?

No offense of zo hoor, maar 't verbaasd me als je niet met een gamepad zou spelen :+

Verwijderd

Toch is er een verschil tussen de stats en hoe het wapen *voelt* in het spel.

Ik speel meestal Support en ik ben helemaal weg van de M60. Klinkt geweldig en is in de praktijk goed op doel te houden als je inzoomt. Als je naar de stats kijkt zijn de M249 en de Type 88 accurater en hebben ze een hogere RoF. En toch is het leuker om met de M60 te knallen. Misschien door het geluid?

Zo is de G53 best een goed wapen, maar klinkt als een proppenschieter. Geen punch.
De SCAR zou volgens de stats veel power moeten hebben, maar klinkt niet zo. Niet zo'n fijn wapen.
De M4 heb ik nog te weinig mee geschoten.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 13:44

Als het updaten van punkbuster niet werkt, controleer of je je VPN of andere verbindingen open hebt, deze zorgen er namelijk ook voor dat je gekicked wordt :( dat was bij mij tenminste zo ;)

Verwijderd

Gisteravond kreeg ik precies hetzelfde, 6 keer achter elkaar randomly kicked. Na volgen van deze instructies liep alles weer op rolletjes. http://battlelog.battlefi...view/2832654489422536365/

• 3raser
  • Laatst online: 28-11 15:03

3raser

⚜️ Premium member

Welke gunsight gebruiken jullie het liefst?

- Iron sight (zonder unlocks, over de loop kijken)
- RDS (Red Dot Sight)
- Holographic (Red dot met cirkel)
- Zoomed optics < 5
- Zoomed optics > 5

Ik gebruik zelf graag HOLO omdat deze snel mikt, je iets meer zicht door het vizier hebt, en omdat je nog langs je vizier kan kijken. Ik gebruik vrijwel nooit zoom optics behalve als ik een sniper rifle gebruik. Ook vraag ik me af welke sneller mikt, RDS of HOLO? Mijn gevoel zegt RDS.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:34
PK-A 3.4x met chevron crosshair en red dot sight af en toe, verder niets anders :P

Mijn YouTube

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

3raser schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:00:
Bolt-action snipers: 8x Rifle Scope
Semi-auto snipers: ACOG
PDW/Shotgun: RDS
Overig spul: ACOG / 3.4x scopes

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 16:38
@FerdinandeZ ik heb hem ook ge-report dus hij zal wel gepakt worden.
@3raser gister was er een leuk plaatje ( pagina 128 ofzo?) daar staan ze allemaal dan kan je ze vergelijken!
ik gebruik persoonlijk een holograpic of een PK-A 3.4X

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
3raser schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:00:

- Iron sight (zonder unlocks, over de loop kijken)
- RDS (Red Dot Sight)
- Holographic (Red dot met cirkel)
- Zoomed optics < 5
- Zoomed optics > 5

Ik gebruik zelf graag HOLO omdat deze snel mikt, je iets meer zicht door het vizier hebt, en omdat je nog langs je vizier kan kijken. Ik gebruik vrijwel nooit zoom optics behalve als ik een sniper rifle gebruik. Ook vraag ik me af welke sneller mikt, RDS of HOLO? Mijn gevoel zegt RDS.
Voor zover ik weet mikken RDS en HOLO even snel, alleen ironsight mikt nog sneller. Persoonlijk heb ik een voorkeur voor de russische Kobra RDS. Voor de AEK gebruik ik echter gewoon ironsights, omdat daar de sight bijzonder fijn is, en zelfs een eigen rode top heeft. Zoomed optics gebruik ik alleen op mijn M98. Tot voor kort pakte ik nog wel eens de AN94 met een ACOG scope erop, maar dat wapen heb ik bij het grof vuil gezet.
Hangt van de situatie af. Ik vind de Acog scope erg fijn als ik accuraat moet zijn maar de PK-A is weer erg fijn als ik zowel zoom als zicht wil doordat die het minst cluttered is. Holosight gaat er op als ik in close combat zit aangezien ik dan accurater kan mikken dan met iron sight maar ik zoveel mogelijk van de omgeving wil zien. De holosight dan puur omdat ik die het meest professioneel vind ogen.
Wat ik aan de iron sights erg vervelend vind is dat je het mikpunt hebt en daar dan niks onder zit omdat daar de iron sight is. Mik je op het hoofd verdwijnt de hele body achter de sight, dat heb je met de scopes en sights niet snel.

• 3raser
  • Laatst online: 28-11 15:03

3raser

⚜️ Premium member

@3raser gister was er een leuk plaatje ( pagina 128 ofzo?) daar staan ze allemaal dan kan je ze vergelijken!
Hier is de link van dat plaatje.
Je kunt zo inderdaad mooi vergelijken hoe het zicht is. Vooral bij vizieren zonder zoom. De Kobra is bijvoorbeeld erg dun geeft je dus een heel fijn overzicht terwijl je mikt.
Tsurany schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:09:
Wat ik aan de iron sights erg vervelend vind is dat je het mikpunt hebt en daar dan niks onder zit omdat daar de iron sight is. Mik je op het hoofd verdwijnt de hele body achter de sight, dat heb je met de scopes en sights niet snel.
Helemaal mee eens. Sommige wapens ontnemen je enorm veel zicht tijdens het mikken. In combinatie met recoil is dat meestal niet handig.

Gisteren overigens de P90 unlocked (rang 40). Dat is een heerlijk wapen voor close combat. Een potje conquest in Metro deed mij glimlachen. :)
Ik ga het plaatje even in de OP zetten :)

Verwijderd

Weet er iemand waarom je bij asignments/co-op unlocks altijd een 12x scope krijgt? Die lijkt is toch ongeloofelijk nutteloos voor niet-snipers? (Bij de sniper rifles krijg je die dan weer niet...)

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
daantjuh68 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:07:
@FerdinandeZ ik heb hem ook ge-report dus hij zal wel gepakt worden.
Same here, heb 'm ook gereport :)
Reporting-all-the-cheaters 4 president! :+
Erg jammer dat er zoveel luie sysadmins zijn die niet de moeite nemen cheaters pro-actief te weren op hun servers.

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:35:
Erg jammer dat er zoveel luie sysadmins zijn die niet de moeite nemen cheaters pro-actief te weren op hun servers.
Dat is makkelijker gezegd als gedaan. ;)

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:38

Audione0

Strijdt der titanen

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Want?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Het is toch gewoon wat plug-ins installeren? Plus, moest ik in zo'n potje zitten dat ik bv. 1-18 sta doordat 'n cheater me telkens killt, en ook de rest van het team, zou ik gewoon met het hele team naar de cheater z'n profielpagina gaan en allemaal reporten. Dat is toch geen moeite? En je hebt er onmiddellijk weer eentje z'n 'plezier' ontnomen :)

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:11
Is bij jullie battlelog ook compleet gebroken?

Ik heb gisteren voor het eerst in een week weer BF3 gedaan, en allereerst wilde het party systeem niet werken. Ik kon op 'Create party' klikken, kreeg een bevestigend geluidje en melding, maar vervolgens verscheen er geen knop met mijn party. Als ik battlelog dan opnieuw opstartte zag ik wel dat ik in een party zat, maar kon ik vervolgens weer geen vrienden uitnodigen.

Na afloop van m'n speelsessie zag ik ook dat m'n battlefeed niet updatet was, en nu een dag later is dat nog steeds niet zo. Ook al is mijn persoonlijke stats pagina wel updatet.

Wat hebben ze in godsnaam gedaan in die ene week dat ik weg was? :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Verwijderd

Het enige wat je er ongeveer aan kan doen is Procon met addons/scripts draaien en die procon moet ook 24/7 aan staan.

Verwijderd

vraagje messchien is ie al gesteld maar heb dus ook battlefield gekocht,geinstalleerd,gespeeld .maar ineens draaid ie ineens niet meer en krijg de melding there is a problem with youre game setup ,please reinstall youre game. heb ik dus gedaan maar nog steeds doed ie het niet heb al gegoogled over het prbleem komt veel voor maar niet echt een oplossing kunnen vinden iemand raad?

Verwijderd

Party maken of joinen heb ik ook nogsteeds super veel problemen mee.

Ligt het aan de browser ofzo? ik gebruik google chrome.

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:38

Audione0

Strijdt der titanen

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:41:
[...]

Het enige wat je er ongeveer aan kan doen is Procon met addons/scripts draaien en die procon moet ook 24/7 aan staan.
Ja dat snap ik, alleen wat Pixelshooter al zegt. Als er wat actiever gebanned wordt, en de cheater niet heel het potje uit kan knallen is het voor de medespelers ook wat leuker toch?

die scrips zijn allemaal wel leuk, maar werken toch voor geen meter. Mensen kunnen zelf natuurlijk ook een beetje opletten.

Kijk nu eens naar auto-balance, Bij 9 van de 10 servers werkt dat ook niet eens. Maar dat is een andere discussie :)

Die "Nemesis" dude, die binnen no-time aan het levelen is omdat het als een gek door de maps heen knalt en cheat. Volgens mij is hij nog steeds actief binnen BF3, en EA-Dice doet er gewoon geen FOCK aan.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:25
In bf2 kon je nog een vote for kick plaatsen.
Dan kan je als team gewoon een cheater kicken met zijn allen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Audione0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:47:
[...]

Ja dat snap ik, alleen wat Pixelshooter al zegt. Als er wat actiever gebanned wordt, en de cheater niet heel het potje uit kan knallen is het voor de medespelers ook wat leuker toch?

die scrips zijn allemaal wel leuk, maar werken toch voor geen meter. Mensen kunnen zelf natuurlijk ook een beetje opletten.

Kijk nu eens naar auto-balance, Bij 9 van de 10 servers werkt dat ook niet eens. Maar dat is een andere discussie :)

Die "Nemesis" dude, die binnen no-time aan het levelen is omdat het als een gek door de maps heen knalt en cheat. Volgens mij is hij nog steeds actief binnen BF3, en EA-Dice doet er gewoon geen FOCK aan.
Wat actiever bannen zou natuurlijk altijd goed zijn maar ik werk bijv. ook 10 uur per dag en heb nog een huishouden dus er makkelijk is het niet.

Heb nu wel enkele scripts draaien zo 10 kills in 30 sec is kick, en ook een autobalancer die kijkt naar K/D ratio, kills en nog wat meer dingen, en nog 1 die kijkt op de bf log van iedere joiner en als zijn K/D ratio boven de 10 is komt hij er niet in.

Volgens mij kan ik er niet veel meer aan doen maar tips zijn altijd welkom natuurlijk. :)

• StealthyPeanut
Wij hebben een auto balancer die n.a.v. de laatste score in het vorige potje alles door elkaar schudt. De squad blijven samen, maar deze worden indien nodig geswitched. Erg handig en niemand kan toch spawnen in de eerste 40 seconde.

Ik ben nog even aan het wachten op een juiste cheater-plugin. We hebben nu alleen een KDR-Kicker, maar daar wordt je ook niet blij van. Gisteren had een sniper in een lang potje 20-1, dan zou deze gekicked worden als ik het op 20 zou zetten. Het blijft een beetje de gulle middenweg vinden.

We hebben ook nog geen cheater gehad trouwens, deze zoeken vaak toch de 64-man servers op. Daar is meer te killen :+. Geef mij maar 32/40/48 man. Imho zorgen deze aantallen voor leukere potjes, maar dat verschilt per persoon :).

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:44:
vraagje messchien misschien is ie al gesteld maar heb dus ook battlefield gekocht,geinstalleerd,gespeeld .maar ineens draaid draait ie ineens niet meer en krijg de melding there is a problem with youre game setup ,please reinstall youre game. heb ik dus gedaan maar nog steeds doed doet ie het niet heb al gegoogled over het prbleem komt veel voor maar niet echt een oplossing kunnen vinden iemand raad?
Daar is een apart topic voor. Ik denk dat ze je in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic verder kunnen helpen.
madmaus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:48:
In bf2 kon je nog een vote for kick plaatsen.
Dan kan je als team gewoon een cheater kicken met zijn allen.
En toch blijft het een riskant systeem. Het kicksysteem kan net zo goed misbruikt worden om (te) sterke spelers eruit te werken. Ben je net lekker bezig en vervolgens keren de spelers zich tegen je. Dan moet je het votepercentage weer hoog genoeg zetten om dit te voorkomen, maar zul je net zien dat cheaters eronderuit komen. Er zijn namelijk altijd wel mensen die afk zijn, die niet willen voten of die niet snappen hoe het werkt.
Nee, dan zie ik vooralsnog meer heil in goed afgestelde scripts.

Verwijderd

mrprancer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:21:
[...]

Of zo'n engineer robot onder de tank die steeds repairde
StealthyPeanut schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:57:
Wij hebben een auto balancer die n.a.v. de laatste score in het vorige potje alles door elkaar schudt. De squad blijven samen, maar deze worden indien nodig geswitched. Erg handig en niemand kan toch spawnen in de eerste 40 seconde.
Welke gebruiken jullie daarvoor? Wij hebben Insane Balancer en True Balance geprobeerd maar beiden werken niet optimaal.

Verwijderd

10 kills in 30 sec heb ik ook wel eens gered. Choppergunner met thermalvision en niemand die mij en me maatje probeerde neer te halen in sharki. Die rule kan dus ook gewoon een goede speler of een speler met geluk ten onrechte kicken.

Uiteindelijke score was 50-3 ofzo waarvan we 2 keer gewoon neergestort waren. Wel het nodige commentaar op die score gehad maarja het was kinderspel dat potje. Tweede ronde precies het zelfde maar toen werden we ten onrechte gekickt. (Franse server ^^)

• Rub3s
  • Laatst online: 24-11 16:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Is het niet handig om te kijken naar het aantal headshots in 10 seconden? als er bijvoorbeeld 10 headshots zijn in 10 seconden, dan kan je er wel vanuit gaan dat het een cheater is.

• StealthyPeanut
Wij gebruiken de volgende site:

http://www.rconnet.de/

Dit is een online admin tool welke steeds meer opties krijgt. Het was nog beta maar nu officieel. Deze heeft een plugin lijst. Momenteel 10 ongeveer. Ik zit nu op me werk dus kan niet inloggen helaas, maar als ik straks thuis ben kan ik wel even wat meer informatie geven.

• GeeEs
10 kills in 30 seconde is inderdaad in sommige situaties absoluut haalbaar...
zelfs 10 headshots is nog wel haalbaar... alhoewel dat al een stuk minder false positives zal opleveren...
Pagina: 1 ... 33 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.