Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Thr!lls schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:22:
[...]

Dat is de rede dat ik het vroeg, kan vanaf stage niet op Battlelog ;) Maar thanks in ieder geval :)
Ik had dit gisteravond ook al gepost, dus met een search binnen dit topic had je het ook kunnen vinden ;)

Btw, ligt het nu aan mij of lagt het nu meer? Ik heb nu veel meer last van "lag shots". Dan loop ik rond en opeens word ik drie meter terug geraakt/doodgeschoten. Verschillende servers geprobeerd en met netwerk smoothing gespeeld, maar dat maakt niet uit. Speelt niet fijn zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:15:
Mijn accuracy is gister van 14. nog wat naar 19.8 gesprongen. Ik denk dat het komt doordat ze nu de guns waar je nog niet mee gespeeld hebt (en die dus op 0.0% staan) niet meer mee rekenen.
Ze tellen vehicle accuracy niet meer mee IIRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:27:
[...]

Ze tellen vehicle accuracy niet meer mee IIRC.
ah okay helder, dan heb ik niks gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_ _/-\o_ Hilarisch _/-\o_ _/-\o_

En gefeliciteerd Pykow! *O*

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Nee he -O-

Ik snap niet hoe zulke bugs uberhaupt kunnen ontstaan. Dice Y U No Fix Properly :'(

[edit]
Net uitgeprobeerd en jahoor. Al gelijk 2 kills met M320 Smoke en een M320 Service Star.

[ Voor 11% gewijzigd door Bee.nl op 05-06-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
Je moet hier wel redelijk voor kunnen mikken lijkt me. Het is volgens mij anders dan met de m26 dart waar je maar rofweg raak hoefde te schieten niet dat ik dat weet want ik heb hem niet gebruikt uit principe

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
eh... afgezien van dat de smoke round nu zonder drop schiet, lijkt het mij nog hetzelfde?

Lijkt me toch wat anders dan de m26 die veel meer spread had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M320 smoke kon je vroeger al mensen mee killen van close range, maar nu lijkt het ook te werken op afstand

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:40:
M320 smoke kon je vroeger al mensen mee killen van close range, maar nu lijkt het ook te werken op afstand
dat kon al... maar je moest dan wel met een boogje schieten... Nu dus rechtdoor (instagib ftw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:38:
[...]

Je moet hier wel redelijk voor kunnen mikken lijkt me. Het is volgens mij anders dan met de m26 dart waar je maar rofweg raak hoefde te schieten niet dat ik dat weet want ik heb hem niet gebruikt uit principe
Dát en er zijn nog een paar kleine nadelen aan deze M26 :)

-3 rounds, trage reload per round
-Als je mist zit je target in de smoke :P

Kortom, het zal wel meevallen met deze bug, toch, loeiend lelijk dat er weer zoiets ingekomen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Het lijkt nu inderdaad op een Railgun haha. Maar vind het toch wel een verschil vergeleken met de M26 waar je hele hordes mee kon killen.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met een nieuwe M26 bedoel ik dus dat er weer een wapen aanwezig is, die een bug heeft en one hit kill kan maken. Tuurlijk is de M26 sneller etc. maar het blijft een feit dat DiCE weer een wapen glitch heeft.

Hebben jullie al meer informatie over de camo's ?
ik heb alleen gezien dat de F2000 en camo kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Bee.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:35:
[...]

Nee he -O-

Ik snap niet hoe zulke bugs uberhaupt kunnen ontstaan. Dice Y U No Fix Properly :'(

[edit]
Net uitgeprobeerd en jahoor. Al gelijk 2 kills met M320 Smoke en een M320 Service Star.
Overigens waren de icontjes van de mogelijkheit tot een squad revive altijd al groen. Inplaats van de standaart blauw. Video op 0.38?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:47:
[...]

Overigens waren de icontjes van de mogelijkheit tot een squad revive altijd al groen. Inplaats van de standaart blauw. Video op 0.38?
Color blind mode moet je daarvoor aan hebben staan, ik heb dat altijd aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:14
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:46:
met een nieuwe M26 bedoel ik dus dat er weer een wapen aanwezig is, die een bug heeft en one hit kill kan maken. Tuurlijk is de M26 sneller etc. maar het blijft een feit dat DiCE weer een wapen glitch heeft.

Hebben jullie al meer informatie over de camo's ?
ik heb alleen gezien dat de F2000 en camo kan krijgen.
Ach dit is weer hetzelfde probleem als met de dart. Ik vermoed dat ze de ammo type per wapen/bullet kunnen aanpassen:
M26 dart: 13 shotgun pellets werd 13 assault riffle bullets.
M320 smoke: Smoke shell met assault riffle bullet speed en drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:49:
[...]

Wat verandert er dan allemaal de kleuren worden intenser ofzo?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Oh, ik zie dat je Premium via iDEAL kunt betalen. Geniaal, straks even doen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Wat voor voordeel (die ik niet zie kennelijk) heb je aan die colorblind mode? Dat fletse rood, blauw en geel is toch veel minder opvallend dan fel oranje fel blauw en fel groen? Ik heb met de colorblind mode dat ik bij sommige omgevingen niet direct kan lezen wie ik op de korrel heb.
CodeCaster schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:54:
Oh, ik zie dat je Premium via iDEAL kunt betalen. Geniaal, straks even doen.
Veel succes, ik kreeg het niet voor elkaar en heb al een pas moeten laten deblokkeren vannacht :)

Allemaal gezeik met cookies die verkeerde data zou bevatten, hardnekkig TOCH verder gaan via moneybookers terwijl ideal echt niet harder geselecteerd kon zijn en andere vage foutmeldingen. :)

[ Voor 33% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 05-06-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:55:
Veel succes, ik kreeg het niet voor elkaar en heb al een pas moeten laten deblokkeren vannacht :)

Allemaal gezeik met cookies die verkeerde data zou bevatten, hardnekkig TOCH verder gaan via moneybookers terwijl ideal echt niet harder geselecteerd kon zijn en andere vage foutmeldingen. :)
Oh ja, ik lees nu wat andere posts met problemen met iDEAL. Dan maar met creditcard. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
CodeCaster schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:00:
[...]

Oh ja, ik lees nu wat andere posts met problemen met iDEAL. Dan maar met creditcard. :Y)
Dat was gisteravond , normaal gaat het wel goed bij iDEAL met origin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon IDEAL gedaan 2 uur geleden, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar in positiever nieuws omtrend te patch:

Eerste bevindingen, ben benieuwd of het allemaal placebo is :)

-Laden van maps gaat plots veel sneller.
-De hitregistratie lijkt echt sterk verbeterd.
-Dankzij de veel mindere supression RBS blijft er meer tempo in het spel zitten en leg je, ook als je supressed bent, minder goede spelers nog wel neer in een vuurgevecht.
-Het 'loopt' en 'springt' allemaal net iets strakker heb ik het idee, moeilijk uit te leggen maar iets minder zweverig/console achtig. Ben in elk geval nog niet blijven haken achter een muurtje/hekje.
-Revives werken vrijwel altijd en instant.
-De eerder genoemde M16A3 -> MP7 bug aan het begin van een ronde
-De F2000 raakt ook weer iets verder dan 10 meter, lijkt me een leuke uitdager geworden voo rde M16A3 in cqc. De AEK is ook merkbaar beter (de Famas heb ik nog niet geprobeerd).
-Grenade spam lijkt zelfs nog ietsje meer door opgevoerde resupply, maar dit is ook een gevoel.

Al met al heel gave update en die kleine foutjes kunnen ze er hopelijk voor volgende week wel uithalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Ben zeker benieuwd hoe de F2000 nu voor me gaat werken in combinatie met foregrip. Vanavond proberen nadat ik mijn nieuwe videokaart in mijn systeem heb gestoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:44:
De community manager van reddit heeft toegezegd dat alle dlc van Battlefield 3 multiplayer zal zijn! :) (crash7800 werkt bij EA)
Mja Co-op is ook multiplayer en daar zit ik niet op te wachten. Geef mij maar gewoon 4x new map packs, met voertuigen/wapens.

Zou toch wel netjes van Dice zijn, om te laten weten wat je voor je €50 krijgt.

@A.W.E.S.O.M.-0
Je hebt gelijk, ik keek alleen in dat kalender overzicht. Vandaag maar eens bestellen dan.

[ Voor 13% gewijzigd door HammerNL op 05-06-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HammerNL schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:20:
[...]

Mja Co-op is ook multiplayer en daar zit ik niet op te wachten. Geef mij maar gewoon 4x new map packs, met voertuigen/wapens.

Zou toch wel netjes van Dice zijn, om te laten weten wat je voor je €50 krijgt.
Staat allemaal al aangegeven in battlelog onder 'premium', is paar pagina's terug hier ook al gepost. Je krijgt ook na Close Quarters en Armored kill nog nieuwe wapens, voertuigen en maps bij nagenoeg elke dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou leuk, iedereen zijn accuracy gaat omhoog zonder reden en ik doe mijn best om het omhoog te krijgen en nu is het van 17.7 naar 17.3 door de patch. ;(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
Is het trouwens nog iemand opgevallen dat op battlelog links boven een linkje is naar BF3? Komen er mogelijks nog games bij op battlelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Dat was mij ook al opgevallen, misschien voor over een tijdje Battlefield 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:23
DanielWW2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:29:
Nou leuk, iedereen zijn accuracy gaat omhoog zonder reden en ik doe mijn best om het omhoog te krijgen en nu is het van 17.7 naar 17.3 door de patch. ;(
Niet bij iedereen hoor, mijn accuracy is en was al 21%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:17:
[...]
Maar mag een non-premium speler dan wel in de Hercules en in de andere nieuwe voertuigen? Want daar betaal je toch ook voor?
Ik neem aan dat hij gewoon Amored Kill wil gaan halen..
Lees nou nog eens wat er staat? Ik zal je even helpen met onderstreping... je betaalt niet voor voertuigen je betaalt voor Premium, waarin alle DLCs zitten, in DLCs zitten voertuigen, waar je dus in kunt als je die DLC hebt danwel via Premium danwel door het los te kopen en waar je niet in kunt als je geen DLC hebt wat inhoudt dat je geen Premium hebt want dan had je de DLC gehad.
Ik hoop dat het underline helpt, al is me niet duidelijk hoe het er duidelijker van moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
DaanDH schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:33:
Dat was mij ook al opgevallen, misschien voor over een tijdje Battlefield 4?
Medal of honor - Warfighter kan ook nog wel denk ik, deze gebruikt ook de frostbite engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Meer games om bij te houden op battlelog dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:38:
[...]
Lees nou nog eens wat er staat? Ik zal je even helpen met onderstreping... je betaalt niet voor voertuigen je betaalt voor Premium, waarin alle DLCs zitten, in DLCs zitten voertuigen, waar je dus in kunt als je die DLC hebt danwel via Premium danwel door het los te kopen en waar je niet in kunt als je geen DLC hebt wat inhoudt dat je geen Premium hebt want dan had je de DLC gehad.
Ik hoop dat het underline helpt, al is me niet duidelijk hoe het er duidelijker van moet worden.
We bedoelen hetzelfde en mijn reactie was niet op jou reactie bedoel maar die van leosand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:38:
[...]
Het is nog simpeler dan dat en het klopt dat het er staat, maar voor de duidelijkeheid:

Betreffende de voertuigen (bijvoorbeeld: hercules, artillery) zal het zo zijn dat deze uitsluitende voorkomen in de DLC Armored Assault. Buiten deze DLC/ in mappen van normale game / andere DLC mappen komen deze voertuigen niet voor net zo als de F35 ook nu niet in mappen buiten back to karkland voorkomt.

Het maakt dus niet uit of je premium bent en je speelt een map van de DLC of je hebt de DLC los gekocht je zult deze voertuigen alleen tegenkomen in de daarvoor ontworpen mappen (Bijvoorbeeld in Armored Assault).

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:58:
[...]

Het is nog simpeler dan dat en het klopt dat het er staat, maar voor de duidelijkeheid:

Betreffende de voertuigen (hercules, artillery) zal het zo zijn dat deze uitsluitende voorkomen in de DLC Armored Assault. Buiten deze DLC/ in mappen van normale game / andere DLC mappen komen deze voertuigen niet voor net zo als de F35 ook niet in mappen buiten back to karkland voorkomt.

Het maakt dus niet uit of je premium bent en je speelt een map van de DLC of je hebt de DLC los gekocht je zult deze voertuigen alleen in de daarvoor ontworpen mappen (Armored Assault).
Maar het kan natuurlijk goed zijn dat Amored kill voertuigen bevat van Back to Karkand en Endgame van Amored Kill enz. :) Je zult ze alleen niet terug zijn om de standaard maps. :o

[ Voor 3% gewijzigd door bloodlynx op 05-06-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:59:
[...]

Maar het kan natuurlijk goed zijn dat Amored kill voertuigen bevat van Back to Karkand en Endgame van Amored Kill enz. :)
Koffie dik kijken ;)

Zo kan Dice ook besluiten om Caspian en Firestorm aan te passen door er een dikke AC130 in te smijten + artillerie...

Alles kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 15-09 10:53
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:53:
[...]

We bedoelen hetzelfde en mijn reactie was niet op jou reactie bedoel maar die van leosand :)
die is van de zelfde strekking 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
priemt schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Koffie dik kijken ;)

Zo kan Dice ook besluiten om Caspian en Firestorm aan te passen door er een dikke AC130 in te smijten + artillerie...

Alles kan ;)
Hehe, dat lijkt me een goed plan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:59:
[...]

Maar het kan natuurlijk goed zijn dat Amored kill voertuigen bevat van Back to Karkand en Endgame van Amored Kill enz. :) Je zult ze alleen niet terug zijn om de standaard maps. :o
priemt schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Koffie dik kijken ;)

Alles kan ;)
Ik denk dat ze die mappen zo laten omdat je dan kans hebt de balance van deze mappen te verstoren. Dat zullen ze niet zo snel doen. Dus het lijkt me waarscheinlijker dat de atillery uitsluitend in Armored Assault zit. Dat sommige voertuigen in meerder DLC zitten zou kunnen maar ik denk dat ze DLC voertuigen strikt binnen DLC houden net als dat ze bij back to karkand hebben gedaan

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:09:
Ik denk dat ze die mappen zo laten omdat je dan kans hebt de balance van deze mappen te verstoren. Dat zullen ze niet zo snel doen. Dus het lijkt me waarscheinlijker dat de atillery uitsluitend in Armored Assault zit. Dat sommige voertuigen in meerder DLC zitten zou kunnen maar ik denk dat ze DLC voertuigen strikt binnen DLC houden net als dat ze bij back to karkland hebben gedaan
Back to Karkand ;)

Dat denk ik dus ook. Aan de ene kant wel jammer (de F35 past prima in vanilla), maar aan de andere kant is dat natuurlijk vrij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:10
Wtf mensen, kan ik niet eens even een paar uurtjes slapen??
Zet om 11:30 mn PC aan en moet een stuk of 15(!) pagina's lezen (die slowchat tijdens de persconferentie van EA was wel hilarisch btw :9 ).
Maar om alles even te herhalen wat iedereen al gezegd heeft: Battlelog ziet er wel slick uit imo.
En de gameplay die ik gezien heb van CQ DLC ziet er ook niet verkeerd uit!!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:15:
Mijn accuracy is gister van 14. nog wat naar 19.8 gesprongen. Ik denk dat het komt doordat ze nu de guns waar je nog niet mee gespeeld hebt (en die dus op 0.0% staan) niet meer mee rekenen.
Volgens mij (is ook al verteld denk ik) wordt de accuracy van vehicles niet meer meegeteld.
De wapens waarmee je nog niet gespeeld had telden al niet mee, volgens mij werd je accuracy gewoon berekend door een gemiddelde te nemen van alle schoten die je gelost hebt.
Opzich wel beter dat vehicles niet meer meetellen want dat laat toch wel beter zien hoe goed iemand z'n aim is.
Scout heli's sprayen bijvoorbeeld heel erg dus als je veel met die dingen speelt zal je accuracy al snel naar beneden gaan.

En nog even over BF Premium, weet iemand ook of dit fysiek in de winkels komt te liggen??
Ik heb liever een doosje erbij als het toch evenveel kost dan wanneer ik het online via Origin koop.

~edit: die score/minute meter gaat ook niet verder dan 400 of 500 ofzo?? :o

[ Voor 7% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-06-2012 12:30 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://battlefieldo.com/attachments/battlefield_3_armored_kill_-_bandar_desert_map_-_e3_screen_8-jpg.1134/

Afgaand op bovenstaande afbeelding, kunnen we er dus vanuit gaan dat je niet zelf kunt vliegen in de C-130. Dat wordt dus op de automatisch piloot rondjes boven de map cirkelen met twee gunners aan boord. Eenmaal uit de lucht geschoten denk ik dat er ook wel een wat langere respawn tijd gaat gelden voor dit beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Moah ik denk niet dat Amored Kill inbalanced wordt als de f-35 erin zit, of de apc uit B2K of de jeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Laatst online: 16-09 16:04
Ik ben van 22 naar 19 gegaan :P Dat getankwhore van mij ook altijd ^^

Edit:
Die Smoke bug ziet er wel leuk uit om eens een enemy sniper team mee te trollen, maar wtf is de AUG A3? Is dat een nieuwe CQ wapen?

[ Voor 17% gewijzigd door Snorro op 05-06-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HammerNL schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:20:
[afbeelding]

Afgaand op bovenstaande afbeelding, kunnen we er dus vanuit gaan dat je niet zelf kunt vliegen in de C-130. Dat wordt dus op de automatisch piloot rondjes boven de map cirkelen met twee gunners aan boord. Eenmaal uit de lucht geschoten denk ik dat er ook wel een wat langere respawn tijd gaat gelden voor dit beestje.
Dat was al bekend en hou een extra spawnpoint worden waar je in kan zitten en die rond de map zweeft.
De C-130 is heel snel neer te halen door 1 jet run en heeft een hoge respawn time, waardoor het niet overpowerd wordt.
Dit zijn de geruchten die ik heb gehoord hierover.
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:20:

~edit: die score/minute meter gaat ook niet verder dan 400 of 500 ofzo?? :o
http://battlelog.battlefi...er/pykow/stats/172685289/
Jawel, het laat nu voortaan zien hoever je gezakt bent met je SPM, vandaar het radartje
Snorro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:26:
[...]

Ik ben van 22 naar 19 gegaan :P Dat getankwhore van mij ook altijd ^^
mijn accuratie was 16.8 en nu 17.9.
Speel veel support ;)

Is het bij jullie ook opgevallen dat de G3A3 niet meer groen is, maar bruin ?
http://battlelog.battlefi...eminfo/g3a3/172685289/pc/

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 05-06-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:09:
Maar in positiever nieuws omtrend te patch:

Eerste bevindingen, ben benieuwd of het allemaal placebo is :)

-Laden van maps gaat plots veel sneller.
-De hitregistratie lijkt echt sterk verbeterd.
-Dankzij de veel mindere supression RBS blijft er meer tempo in het spel zitten en leg je, ook als je supressed bent, minder goede spelers nog wel neer in een vuurgevecht.
-Het 'loopt' en 'springt' allemaal net iets strakker heb ik het idee, moeilijk uit te leggen maar iets minder zweverig/console achtig. Ben in elk geval nog niet blijven haken achter een muurtje/hekje.
-Revives werken vrijwel altijd en instant.
-De eerder genoemde M16A3 -> MP7 bug aan het begin van een ronde
-De F2000 raakt ook weer iets verder dan 10 meter, lijkt me een leuke uitdager geworden voo rde M16A3 in cqc. De AEK is ook merkbaar beter (de Famas heb ik nog niet geprobeerd).
-Grenade spam lijkt zelfs nog ietsje meer door opgevoerde resupply, maar dit is ook een gevoel.

Al met al heel gave update en die kleine foutjes kunnen ze er hopelijk voor volgende week wel uithalen....
Spel loopt en schiet inderdaad een stuk beter.Revives werken bij mij nog even slecht eigenlijk. Alweer heel vaak mensen 2 of 3 keer moeten riviven voordat het echt lukte. Met de F2000 lekker lopen raggen, die doet het ongeveer weer als vanouds :D Nade spam is wel gruwelijk. Was in een potje Seine niet meer mogelijk om over de brug heen te komen door de nade spam.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:20:
Moah ik denk niet dat Amored Kill inbalanced wordt als de f-35 erin zit, of de apc uit B2K of de jeep.
Ten eerste is het Armored Assault,

Ten tweede nee inderdaad van jou senario wordt de game niet inbalacend. Ik had het erover als je een atillery in Caspian Border stopt die de hele map over kan schieten.

Ten derde mocht je dat doen dan heb je dus kans dat je caspian border hebt en je neemt 3 voertuigen als ieder een apparte DLC als voorbeeldt dan heb je (F35 Back to Karkant) (attillery, Armored Assald) (Motor, Endgame): Dan heb je kans dat je voor alleen Capian Border de volgende indeling moet maken. Normaal, Met F35's, Met attillery ,Met motor, Met Attillery en F35, Met Attillery en motor, Met Motor en F35, Met Attillery, Motor en F35. Als je uitgaat van enkele of meerdere gekochte DLC's Dat wordt toch een chaos.
Je kunt namelijk niet deze voertuigen er zo instoppen omdat dat oneerlijk is tenopzichte van de mensen die de DLC hebben gekocht.

Dus is het lochisch als je de voertuigen van een DLC binnen een DLC houd. Dat zorgt ervoor dat je met vrienden kunt spelen die een DLC niet hebben in mappen buiten die DLC en voor gebalancede mappen buiten de DLC en dat scheelt een hoop werk en het houd overzicht.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:35:

[...]

http://battlelog.battlefi...er/pykow/stats/172685289/
Jawel, het laat nu voortaan zien hoever je gezakt bent met je SPM, vandaar het radartje
Ach zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al een ander adresje voor Battlefield 3 Premium gevonden of is het enkel via Origin te koop?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:38:
[...]

Ten eerste is het Armored Assault,
Het is toch echt Armored Kill ;)
Afbeeldingslocatie: http://mp1st.com/wp-content/uploads/2012/06/bf3-armored-kill-600x396.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:39:
Iemand al een ander adresje voor Battlefield 3 Premium gevonden of is het enkel via Origin te koop?
Vroeg ik me dus ook af, kon zo nog geen winkel vinden waar ze het te koop aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees net op het Battlelog forum dat het niet via een serial gaat. Wel geen officiele post maar zou me niks verbazen, waarom zou je deze service door anderen laten verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:40:
[...]

Vroeg ik me dus ook af, kon zo nog geen winkel vinden waar ze het te koop aanbieden.
Ik denk dat ze het gewoon in de winkels gaan aanbieden net zoals de dlc, er zijn genoeg mensen die nog niks online willen kopen en dit voorlopig ook niet doen. Ze zouden dom zijn als ze het niet deden . |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zouden ze die codes voor €30 aan de winkels moeten leveren? Die willen er immers ook nog winst op maken. Nee, dan kan het beter allemaal via Origin gaan, steken ze die €50 allemaal in eigen zak. Extra bandbreedte kost het namelijk niet; iedereen heeft de DLC al gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:40:
[...]

Tweakers prizewatch staat wel BF3 Close Q. De rest nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:45:
Dan zouden ze die codes voor €30 aan de winkels moeten leveren? Die willen er immers ook nog winst op maken. Nee, dan kan het beter allemaal via Origin gaan, steken ze die €50 allemaal in eigen zak. Extra bandbreedte kost het namelijk niet; iedereen heeft de DLC al gedownload.
Ze doen het toch ook via xbox live en psn? Waar Ms en Sony zoveel % krijgt van de omzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:39:
Het is een digitale Download DLC. er komt geen versie in de winkel te liggen.
Wat is het probleem om het bij origin te kopen ? je gaat hem echt niet goedkoper dan 50 euro vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:52:
[...]

Wat is het probleem om het bij origin te kopen ? je gaat hem echt niet goedkoper dan 50 euro vinden.
Close Quaters is ook Digitale Content, net zoals b2k en je krijgt dan ook een pasje met een download code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Ze doen het toch ook via xbox live en psn? Waar Ms en Sony zoveel % krijgt van de omzet?
En dat compenseren ze door PC geen keuze te geven. ;)
Het is maar een downloadje van 100kb dus in feite is het alleen een activering. Ik kreeg alleen geen code dus het kan denk ik alleen maar via Origin.

Gaat zijn precisie die verpest is door de Battlelog update opkrikken. :Y)
In BF3stats staat het nog wel goed. Hopelijk is het een fout van Battlelog. :P

http://bf3stats.com/stats_pc/DanielWW2/history#accuracy

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:52:
[...]

Als het niet anders kan dan koop ik hem bij Origin. Echter het originele spel heb ik 20 euro goedkoper kunnen vinden, Back to Karkand is goedkoper te vinden dus als deze ook goedkoper te vinden is (voor 10 of 20 euro) is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:00:
[...]

Als het niet anders kan dan koop ik hem bij Origin. Echter het originele spel heb ik 20 euro goedkoper kunnen vinden, Back to Karkand is goedkoper te vinden dus als deze ook goedkoper te vinden is (voor 10 of 20 euro) is dat mooi meegenomen.
Kijk jij snapt het, iedereen altijd maar wat is 10 euro maar als je 3x 10 euro bespaard dan heb je al een nieuwe game of kan je natuurlijk andere leuke dingen mee doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup. Maar zojuist alsnog gekocht, als die 10 euro besparen me vijf uur zoeken kost is dat ook weer zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:04:
Jup. Maar zojuist alsnog gekocht, als die 10 euro besparen me vijf uur zoeken kost is dat ook weer zonde.
Ik wacht gewoon totdat CQ uitkomt, dan koop ik het wel voor 50 als het niet anders kan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
Ik hoop op een wat goedkoper pack zonder b2k erbij. Ga niet twee keer betalen voor iets. Deze DLC kost meer dan ik voor de game heb betaalt. 2x zoveel zelfs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen we geen apart topic voor Premium spelers maken? Dan hoeven wij niet met het plebs in hetzelfde topic te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 21:32
Whahah die tsurany....

Heeft die 2 minuten die premium gekocht wil die nu al gelijk een apart topic met alleen maar premium "vriendjes"

Made me laugh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
spookz0r schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:06:
Ik hoop op een wat goedkoper pack zonder b2k erbij. Ga niet twee keer betalen voor iets. Deze DLC kost meer dan ik voor de game heb betaalt. 2x zoveel zelfs.....
Het is een service hoe vaak moet dat nog uitgelegd worden? Dice doet het er gewoon gratis bij. Je krijgt veel meer extra's dan alleen de DLC en als je het er allemaal niet mee eens bent ga maar lekker het forum van dice onder spammen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:12:
Whahah die tsurany....

Heeft die 2 minuten die premium gekocht wil die nu al gelijk een apart topic met alleen maar premium "vriendjes"

Made me laugh...
Was ook niet serieus he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:09:
Kunnen we geen apart topic voor Premium spelers maken? Dan hoeven wij niet met het plebs in hetzelfde topic te zitten.
Moet je weer provoceren? :+
Je kan echt merken dat Tsu weer terug is. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Voor de mensen die blijven zeiken dat dit allemaal te duur is even een vergelijking:

1942 was 50$ expansions 25$-30$ x2

Total cost 110$

Bf2 50$ SF 30$ Boosters 15$x2

Total Cost 110$

Bf3 60$ Bf3 Premium $50 Total Cost 110$

Nothern Strike was ook 15 euro (als ik me niet vergis) voor bf2142 dus dit is niet nieuw. Dice doet al dlc uitbrengen sinds battlefield 2, ze hebben het zo wat uitgevonden.
En het grote verschil is toch met Cod dat hier een thema in zit met allerlei extra's i.p.v. gewoon wat losse maps. En wat is nou het verschil? Twee expansions kopen van 30 euro? Dan doet niemand moeilijk maar 4 dlc's pakket + hoop extra's en dan is 50 euro opeens onmogelijk veel geld?
Daarnaast gaat er nog altijd geruchten dat er ook nog free content drops komen voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Ik vind het zelf een prima prijsje voor wat je krijgt. Gelukkig heb ik nog wel een mail van EA met daarin een code voor 10 euro korting op mijn eerste aankoop via Origin. Dus ipv 50 euro, maar 40 euro wat toch weer mooi meegenomen is.

Nu nog de tijd vinden om meer BF te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je 50 euro te duur vindt voor BF3 premium dan hoef je het toch niet uit te geven. je kan ook gewoon alles los kopen. wat uitkomt op 75 euro en dat bespaard je dan 25 euro op een helejaar.
maar voor die 25 euro / 6 maanden = 4,16 euro per maand dat je dan bespaard.
Voor die 4,16 euro extra krijg je:
- 2 weken eerder toegang tot de DLC (op de zelfde console/PC, PS3 vs PC non-premium is 3 weken verschil)
- Camo's voor je wapens en voor je skins
- Extra video's
- Guides van Dice over de game
- Double XP event iedere maand
- Voorrang in de wachtrij
- Stats resetten
- Extra dog tags
- Extra bonus materiaal dat nog niet bekend is gemaakt
- 5 battle reports opslaan

voor mij is het die 50 euro wel waard, want ik speel niet zoveel games per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:09:
Leuke trol is leuk :D

Is het eigenlijk niet weer eens tijd voor een nieuw topic? De titel klopt straks ook niet meer als CQ erbij komt en we zijn de 20K reacties ook al gepasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan we eens regelen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Close Quaters Topic+b2k+bf3? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:25:
Als je 50 euro te duur vindt voor BF3 premium dan hoef je het toch niet uit te geven. je kan ook gewoon alles los kopen. wat uitkomt op 75 euro en dat bespaard je dan 25 euro op een helejaar.
maar voor die 25 euro / 6 maanden = 4,16 euro per maand dat je dan bespaard.
Voor die 4,16 euro extra krijg je:
Ehm, voor die €4,16 MINDER per maand krijg je die extra's. Alles los kopen is duurder, niet goedkoper. Er vanuitgaande dat je natuurlijk alle komende DLC's koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Het alomvattende BF3 + alle shizzle topic zolang je maar op de PC speelt. Voor zowel Premium als Pauper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:25:
Als je 50 euro te duur vindt voor BF3 premium dan hoef je het toch niet uit te geven. je kan ook gewoon alles los kopen. wat uitkomt op 75 euro en dat bespaard je dan 25 euro op een heel jaar.
Waarom de vergelijking met een jaar? Je betaalt Premium toch eenmalig voor altijd? Of bedoel je dat je het komende jaar nog vier expansions krijgt? :)

En ik durf Premium niet te kopen na het getoond krijgen van een dik scherm in ALL CAPS waarin me wordt toegeschreeuwd dat ik een internetverbinding, het spel, de browser-plugin en weet ik wat niet nodig heb om gebruik te kunnen maken van Premium. Ik koop 'm thuis wel, na het updaten van de game. DICE kennende gaat het zonder plugin vast wel weer mis. :P

[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 05-06-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Armored Kill komt in september al, dus dat is niet handig.

Ik vond net dit in het console-topic over de gunmaster-mode:
thunder8 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:38:
GunMaster Rotation:

Level 01:MP443
Level 02: 93R
Level 03: .44 Magnum
Level 04: PP-19
Level 05: P90
Level 06: SPAS-12
Level 07: MK3A1
Level 08: ACW-R
Level 09: MTAR-21
Level 10: AUG A3
Level 11: SCAR-L
Level 12: LSAT
Level 13: L86A2
Level 14: M417
Level 15: JNG-90
Level 16: M320 LVG
Level 17: KNIFE

Als je dat level mastered, ben je winnaar.
Door mensen te killen ga je een level omhoog en krijg je een ander wapen. Dat lijkt me wel tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:43:
[...]

Waarom de vergelijking met een jaar? Je betaalt Premium toch eenmalig voor altijd? Of bedoel je dat je het komende jaar nog vier expansions krijgt? :)

En ik durf Premium niet te kopen na het getoond krijgen van een dik scherm in ALL CAPS waarin me wordt toegeschreeuwd dat ik een internetverbinding, het spel, de browser-plugin en weet ik wat niet nodig heb om gebruik te kunnen maken van Premium. Ik koop 'm thuis wel, na het updaten van de game. DICE kennende gaat het zonder plugin vast wel weer mis. :P
omdat de laatste DLC in 2013 komt.
dus in heel het jaar ben je 25 euro duurder uit zonder premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M320 LVG, is die nieuw?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Ja, is een m320 met een getimede granaat.

...toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Cyberwarmacine op 05-06-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Trouwens, het schijnt dat je een kortingscoupon van EA krijgt als je jarig bent.
Wat nou als we ff een BF Play4free account of BF heroes account aanmaken en dan de geboortedatum op morgen instellen, zouden we dan een kortingscoupon krijgen?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:51:
Trouwens, het schijnt dat je een kortingscoupon van EA krijgt als je jarig bent.
Wat nou als we ff een BF Play4free account of BF heroes account aanmaken en dan de geboortedatum op morgen instellen, zouden we dan een kortingscoupon krijgen?? :o
Waar heb je dat gelezen !!! want dan ga ik een mail sturen naar EA !!
Gisteren aangeschaft en vandaag ben ik jarig (killerbeuker ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:27:
[...]

Dat is ook een mogelijkheid..

@Hierboven: Volledig mee eens, ik heb het gevoel dat je met Battlefield Premium ook echt waar voor je geld krijgt, waar je bij COD: Elite alleen maar tool krijgt voor clans en andere shit waar je niks aan hebt en toch nooit gebruikt.
Ik ben geen COD fanboy (integendeel >:) ) maar COD Elite is ook goed te noemen hoor. Daar zit toch ook alle DLC in verrekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Klopt helemaal gelijk in. Alleen blijf ik vinden dat er bij deze early contents altijd een partij de klos is en dat zijn de PC gamers. Het is namelijk zo dat of niemand heeft early access of Microsoft heeft early access of Sony heeft early access. Nouw bij Microsoft gaat dat naar de Xbox bij Sony gaat dat naar de PS3. Aangezien wij onder Microsoft vallen zullen die het altijd naar de Xbox schuiven en nooit naar ons. Dus wij heben eigenlijk nooit kans op een early access.
Das een beetje het nadeel aan PC gaming: er is geen firma die PC gaming voortrekt met acties zoals deze.

Wel is er een zogenaamde PC Gaming Alliance waar wat developers in deelnemen ( http://pcgamingalliance.org/ ) maar zij lobbyen vooral denkek.
The PC Gaming Alliance (PCGA) is a non-profit organization dedicated towards bettering the PC Gaming experience, and building awareness, for developers and consumers alike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Misschien even een domme vraag, maar ik heb via origin de volgende order:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Your Order
    Battlefield 3™ Premium

Order Items

Battlefield 3™: Close Quarters
    Battlefield 3 Back to Karkand Expansion Pack

Totals:

Battlefield 3™ Premium

Dan staat er premium, dan BF3CQ en B2K en dan weer Premium, maar als ik dit bestel via de website krijg ik ook de latere DLC er direct bij (uiteraard kan ik daar later pas bij komen aangezien die nog niet klaar zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:53:
[...]

Heb het op verschillende sites gelezen maar het schijnt dat niet iedereen een krijgt. O.o

Op dit forum hebben ze wel een coupon gekregen.
Weet niet hoe het precies zit.
http://www.battlefieldher...showthread.php?tid=133998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:00:
[...]

Heb het op verschillende sites gelezen maar het schijnt dat niet iedereen een krijgt. O.o

Op dit forum hebben ze wel een coupon gekregen.
Weet niet hoe het precies zit.
http://www.battlefieldher...showthread.php?tid=133998
Toch wel netjes van EA, natuurlijk geven ze het niet aan iedereen, zo zou iedereen zomaar een account kunnen aanmaken en een coupon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Blijkbaar heeft Noord Amerika nog eens twee ''voordeel'' bundels:

Battlefield 3 + Battlefield 3 premium + Battlefield 3 Ultimate Shortcut Bundle voor maar 99,99 USD (+ Tax)
Bron

Battlefield 3 premium + Battlefield 3 Ultimate Shortcut Bundle voor maar 69,99 USD (+ Tax)
Bron

[ Voor 27% gewijzigd door PixellBox op 05-06-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:44:
De community manager van reddit heeft toegezegd dat alle dlc van Battlefield 3 multiplayer zal zijn! :) (crash7800 werkt bij EA)
Hell yeah!! /nerd mode
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o0C5x.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:53:
[...]

Las net ook op een forum dat je "receive promotional e-mails" aangevinkt moet hebben, iets wat ik dus nooit doe.
Kan best dat ik daarom nooit een coupon gekregen heb (of het systeem faalt gewoon hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:56
Hogader schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Ik vind het zelf een prima prijsje voor wat je krijgt. Gelukkig heb ik nog wel een mail van EA met daarin een code voor 10 euro korting op mijn eerste aankoop via Origin. Dus ipv 50 euro, maar 40 euro wat toch weer mooi meegenomen is.

Nu nog de tijd vinden om meer BF te spelen :P
Wow, thanks for the hint. Ik had die coupon ook nog. 40 euro wil ik nog wel betalen voor Premium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik ben van 18.6 naar 16.6% gegaan ;w

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Arrested Development! *O*

Maar euh, lijkt me logisch dat alle BF3-DLC geschikt is voor multiplayer. De singleplayer van vijf uur nodigt niet echt uit tot meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
w00t00w schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Ik ben van 18.6 naar 16.6% gegaan ;w
Ben benieuwd wat er met mijn accuracy gebeurt.. Zit vaak in jets en dat zijn erg veel kogels die nogal eens missen als ik op infantry schiet :Y)

Edit: even gekeken. Van 17,9 naar 20,4 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberwarmacine op 05-06-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk zouden wij premium spelers gewoon 10 seconden eerder moeten spawnen dan de rest. En ook als je dood bent na 5 seconden al respawnen. Gewoon, omdat wij beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb ook een schijthekel aan volle servers. Kunnen we geen Premium-only-weekenden krijgen? Dat het gepeupel dan niet kan inloggen?

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 05-06-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:38
Accuracy is toch vrij wel neppe stat, is ook niet met andere spelers te vergelijken omdat sommigen bijvoorbeeld 5000kills hebben met M320 en een accuracy daarmee boven de 100%, dan schiet je wel omhoog ja in % gemiddeld.

Iemand met betere speelstijl en lagere accuracy kan makkelijk bijvoorbeeld ook iemand met hogere accuracy outplayen.
Pagina: 1 ... 215 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.