Kan jij het in het Nederlands zetten? Ik niet...
Mijne staat nu in het spaans omdat ik dat beter kan dan Frans.Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:27:
[...]
Je kunt hem in Nederlands zetten en dat werkt, tot je reboot ofzo

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Wees blij, ik word automatisch op Russisch gezet HEEL irritant, krijg de reclame op Origin ook altijd in het Russisch terwijl ik geen russische games heb. (alleen op thuis ip)Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:27:
[...]
Klopt. Ik sta nu bij de B-trap/lockers en ik hoef alleen mijn revive-knop ingedrukt te houden. De revives komen automatischyzx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:26:
Dus brainloos rondlopen op metro nu en ipv button smash moet je nu maar zali 1x klikken?
De suppressie is iets minder geworden, maar het had van mij nog wel een tikkeltje lager gemogen.
De smoke blijft inderdaad langer hangen, damn wat een dikke rook zeg in Metro

[ Voor 20% gewijzigd door Bee.nl op 04-06-2012 23:38 ]
waar is die game progression lijst gebleven? of heb je die alleen nog maar als je premium aanschaft?
edit: hij is er alweer...battlelog klopte niet
edit: hij is er alweer...battlelog klopte niet
[ Voor 19% gewijzigd door superwashandje op 04-06-2012 23:36 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
op je naam klikken in batlelog dacht iksuperwashandje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:35:
waar is die game progression lijst gebleven? of heb je die alleen nog maar als je premium aanschaft?
Nieuwe language patch files voor de mensen die een russische key hebben
http://www.mediafire.com/?qhgg94ockmqqgn0
Verwijderd
Heeft er iemand idee hoeveel de DLC's apart kosten? Was het niet €12,5? Heb namelijk al B2K dus waarom zou ik het opnieuw kopen. Vind ook nergens een optie om ze apart te kopen, alleen de volledige premium
15euro/stuk maar je kunt B2k vinden voor 10euro tegenwoordigVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:42:
Heeft er iemand idee hoeveel de DLC's apart kosten? Was het niet €12,5? Heb namelijk al B2K dus waarom zou ik het opnieuw kopen. Vind ook nergens een optie om ze apart te kopen, alleen de volledige premium
Verwijderd
15euro? Maar het is toch ook 15 dollar? Als ik dat omreken zou het normaal toch € 12 moeten kosten?yzx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:42:
[...]
15euro/stuk maar je kunt B2k vinden voor 10euro tegenwoordig
This is EA you're talking aboutVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:44:
[...]
15euro? Maar het is toch ook 15 dollar? Als ik dat omreken zou het normaal toch € 12 moeten kosten?
BTW wordt altijd buiten beschouwing gelaten in de US omdat die sterk varieert per staat. na BTW klopt 1 $ == 1 €Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:44:
[...]
15euro? Maar het is toch ook 15 dollar? Als ik dat omreken zou het normaal toch € 12 moeten kosten?
Vergeet niet dat je alleen de DLC's koopt. Je krijgt ook early access op de dlcs en bijvoorbeeld double xp weekenden. Verder krijg je ook nog is voorang op de wachtrij voor de server en nog tal van andere dingen..
[ Voor 7% gewijzigd door iLikeNoobies op 04-06-2012 23:48 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
En ook al klopt het niet: als EA bepaalt dat wij €100 per DLC moeten betalen en Amerikanen maar $10, dan hebben wij dat te slikken. Dat krijg je met een monopoliepositie 
Maar is er niet iets te omzeilen met proxies? Origin moet érgens vandaan halen welke prijzen gehanteerd moeten worden (en met PayPal maakt de currency toch niet uit)
Maar is er niet iets te omzeilen met proxies? Origin moet érgens vandaan halen welke prijzen gehanteerd moeten worden (en met PayPal maakt de currency toch niet uit)
Goed, de eerste nieuwe patch bug is ook al binnen 
Als je van US bij de volgende ronde naar RUS switched wordt je M16A3 automatisch vervangen door een MP7
Voor de rest, so far, speelt het als een droom. De hitreg lijkt sterk verbeterd en het tempo lijkt een stuk hoger te liggen, me likes!
Btw, heeft iemand al een antwoord voor mijn bovenstaande vragen?
Als je van US bij de volgende ronde naar RUS switched wordt je M16A3 automatisch vervangen door een MP7
Voor de rest, so far, speelt het als een droom. De hitreg lijkt sterk verbeterd en het tempo lijkt een stuk hoger te liggen, me likes!
Btw, heeft iemand al een antwoord voor mijn bovenstaande vragen?
Jij denkt serieus dat ze hier ook maar iets om geven? Het is ea

Daarnaast betaal je voor ALLE dlc , niet specifiek een pack en je krijgt extra's waar je ook voor betaald het is een service waar alle dlc onder valt omdat jij al een pack hebt wil niet zeggen dat je korting krijgt. Het is gewoon te laat geïntroduceerd maar aangezien je limted edition bf3 had snap ik niet waarom je dan opeens 10euro minder hoeft te betalen. Veel mensen vergeten dat je ook nog een hoop andere dingen krijgen naast de normale dlc (veel is nog niet bekend)
[ Voor 48% gewijzigd door bloodlynx op 05-06-2012 00:05 ]
Verwijderd
Hooguit maken ze het pack met B2K €55 om zo iedereen "tevreden" te krijgen
Sowieso vind ik het wel een beetje gezeik hoor, ook als je B2K al hebt, heb je voordeel.
De supression is zooooveel beter
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Je kunt de weapon unlocks/assignments dus wel al halen. Ik heb zojuist met een AUG A3 gespeeld 
http://battlelog.battlefi...how/33527217/1/197181507/
http://battlelog.battlefi...how/33527217/1/197181507/
Valt wel mee. Is in één potje te halen aangezien je 10 squad heals en 30 AR kills nodig hebt.
[ Voor 67% gewijzigd door Bee.nl op 05-06-2012 00:11 ]
Nu al nolifer?Bee.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:08:
Je kunt de weapon unlocks/assignments dus wel al halen. Ik heb zojuist met een AUG A3 gespeeld
Jij bent al net zo achterlijk als die lui bij EA en DICE.. Nou ga maar lekker betalen dan hoor, daaaaaag!!Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:06:
Hooguit maken ze het pack met B2K €55 om zo iedereen "tevreden" te krijgenSowieso vind ik het wel een beetje gezeik hoor, ook als je B2K al hebt, heb je voordeel.
Mooie bijkomstigheid is dat mijn game crashes (die altijd binnen 2 rondes spelen kwamen) nu verdwenen lijken. Top patch dus!
Hij zet 55 neer i.p.v. 45 nou nou, als je te duur vind dan haal je niet? Je kan ook even wachten totdat het online te koop is of in de winkels.Jovas schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:09:
[...]
Jij bent al net zo achterlijk als die lui bij EA en DICE.. Nou ga maar lekker betalen dan hoor, daaaaaag!!
Verwijderd
Als die €5 het verschil maakt (want meer ga je echt niet krijgen voor je B2K), dan is dat idd een beetje zielig.
Heb het zelf nog niet gekocht, want €50 is gewoon veel geld als student. Dan mag DICE eerst wel even laten zien wat ze waard zijn, want sinds de release hebben ze geen goede indruk gemaakt.
Heb het zelf nog niet gekocht, want €50 is gewoon veel geld als student. Dan mag DICE eerst wel even laten zien wat ze waard zijn, want sinds de release hebben ze geen goede indruk gemaakt.
Het gaat om het principe, dit is gewoon een goedkope marketing scam.. Als je dit gaat tolereren is het einde zoek, paar euro's of niet.. Dit is echt misselijk, als je jezelf als EA & DICE dan serieus neemt ga je best wel ver.. Weetje hoeveel die paar euro's bij elkaar zijn als duizenden mensen het kopen.. Dat kun je niet maken man...!!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:14:
Als die €5 het verschil maakt (want meer ga je echt niet krijgen voor je B2K), dan is dat idd een beetje zielig.
[ Voor 16% gewijzigd door Jovas op 05-06-2012 00:17 ]
Inderdaad die 50 euro hoeft niet zo'n punt te zijn ik wil wel eerst weten wat ik er voor krijg, dadelijk heb je 2 co op dlc's erin zitten sta je leuk te kijkenVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:14:
Jij vond het ook zeker een scam toen dice de betaalde dlc voor iedereen gratis beschikbaar maakte? Kom op man je kreeg het gratis bij je battlefield 3 Als je het nog apart had gekocht. Stel ze hadden b2k er niet ingedaan dan had niemand moeilijk gedaan.Jovas schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:16:
[...]
Het gaat om het principe, dit is gewoon een goedkope marketing scam.. Als ej dit gaat tolereren is het einde zoek, paar euro's of niet..
[ Voor 25% gewijzigd door bloodlynx op 05-06-2012 00:18 ]
HOLY sh*t, je kan de unlocks al halen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand de eerste premium video al bekeken? Bevat ingame footage en omschrijving van all 4 CQ maps - I like!!!
Voor de rest krijg ik weer de oude, vertrouwde 'Invalid license 0x00006'-melding als ik een game wil starten, zoals na elke patch/update. De quick work-around (license-files deleten) werkt niet, dus mag ik weer ruim 16Gig naar binnen schuiven gvd - no play today, vrees ik
Voor de rest krijg ik weer de oude, vertrouwde 'Invalid license 0x00006'-melding als ik een game wil starten, zoals na elke patch/update. De quick work-around (license-files deleten) werkt niet, dus mag ik weer ruim 16Gig naar binnen schuiven gvd - no play today, vrees ik
[ Voor 56% gewijzigd door w00t00w op 05-06-2012 00:25 ]
---
Dat wordt morgen de premium kopen
Ik wil die guns, ik wil die DLC en ik wil meer Battlefield 3
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
En de eerste video's zijn geupload 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aXA82CBzioM]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vb0ZdxHp7WU]
FPS op console sucks btw
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aXA82CBzioM]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vb0ZdxHp7WU]
FPS op console sucks btw
En dat ziet er toch echt goed uitVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:24:
En de eerste video's zijn geupload
[video]
[video]
FPS op console sucks btw
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Man die vent kan niet aimen en niet praten.. En gun game? Zo kan ik ook wel met game modes komen....
Er staat in Premium een video waarin o.a. gunmaster wordt uitgelegd. Het is hetzelfde als gungame! Ik hield zo van die modus bij CSS en COD. Staat ook veel CQ footage in, ik kan niet wachten!
die gast wel lijkt door die map te vliegen. is dat iets wat bij consoles hoort ofzo? zou er misselijk van worden.
Verwijderd
Inderdaad dat wel, maar toch zijn bepaalde dingen minder wanneer je het bekijkt op een 1080p scherm, vooral AA en de textures zien er ook minder goed uit.Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:29:
[...]
En dat ziet er toch echt goed uitBedoel, als het er al zo leuk uit ziet op die waardeloze kut consoles dan moet het op de PC toch epic zijn
Ook het feit dat je met de joystick moet aimen is maar
Hier nog 2 andere:
Deze kerel spreekt dan weer véél te snel en ademt precies niet
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 00:36 ]
Hoor net dat de SKS een 100round mag heeft
en fzull auto
[ Voor 13% gewijzigd door yzx op 05-06-2012 00:39 ]
Verwijderd
Voor intense gameplay loopt die gast anders wel veel rond. De gemiddelde Caspian Conquest is intenser
Kan natuurlijk aan de consoles liggen.
EDIT: Ah, die tweede batch is al beter.
@Jovas: EA heeft het gewoon slecht gemarket. Als ze hadden gezegd: 'voor €50 krijg je alle komende DLC + Premium extra's. Als je B2K nog niet hebt, krijg je die gewoon gratis erbij als bonus!' dan was er niets aan de hand geweest.
Hell, als ik EA was, had ik €60 gevraagd voor Premium en B2K eruit gelaten. Je krijgt alle DLC voor de normale prijs, plus al die extra's die mensen die het los kopen niet krijgen! Dat er dan wat mensen afhaken weegt niet op tegen de €10 * miljoenen verkopen die je extra krijgt. Eigenlijk zijn ze nog best lief dus
EDIT: Ah, die tweede batch is al beter.
@Jovas: EA heeft het gewoon slecht gemarket. Als ze hadden gezegd: 'voor €50 krijg je alle komende DLC + Premium extra's. Als je B2K nog niet hebt, krijg je die gewoon gratis erbij als bonus!' dan was er niets aan de hand geweest.
Hell, als ik EA was, had ik €60 gevraagd voor Premium en B2K eruit gelaten. Je krijgt alle DLC voor de normale prijs, plus al die extra's die mensen die het los kopen niet krijgen! Dat er dan wat mensen afhaken weegt niet op tegen de €10 * miljoenen verkopen die je extra krijgt. Eigenlijk zijn ze nog best lief dus
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 00:39 ]
Oh man! Wat een geweldige patch! Die suppression is minimaal, mijn stats kan ik resetten wat ik nu eens ga proberen! CooL!
Verwijderd
Lol, ze net uitbekeken wat een irritante taal wanneer iemand continue op een snel tempo spreekt...
Ach Nederlands
Vlaams
Ach Nederlands
Vlaams

Mijn eerste filmpje van wat sniper in TDM met een mooie 10 man kill streak op het einde. In een stuk of vier rondjes opgenomen om even te kunnen oefenen met Sony Vegas.
[ Voor 3% gewijzigd door pauldegroot op 05-06-2012 00:45 ]
Ga je je stats echt resetten?reemprive schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:39:
Oh man! Wat een geweldige patch! Die suppression is minimaal, mijn stats kan ik resetten wat ik nu eens ga proberen! CooL!
Dat vind ik zo zonde van al die uren werk die erin zitten. Nee, ik ga eerst eens alle unlocks uitspelen en aangezien er vandaag nog meer bij zijn gekomen ben ik weer even zoet.
[ Voor 10% gewijzigd door Bee.nl op 05-06-2012 00:46 ]
Nee joh, accuracy, SPM en K/D gaan er alleen aan. Level blijft gelijk!Bee.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:45:
[...]
Ga je je stats echt resetten?Krijg je eerst een confirmatie-dialoog als je erop drukt, zodat je niet per ongeluk je stats reset?
Dat vind ik zo zonde van al die uren werk die erin zitten. Nee, ik ga eerst eens alle unlocks uitspelen en aangezien er vandaag nog meer bij zijn gekomen ben ik weer even zoet.
Verwijderd
Eindelijk een normale commentator 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DzCAOay7YYE]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LAMyMAIyg04]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DzCAOay7YYE]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LAMyMAIyg04]
Oh, dat is nog wel het overwegen waard als je daar slechte waardes hebt die je moeilijk meer op kan krikken. Maar ik ben wel blij met mijn 23.3% accuracy, k/d>2 en SPM>600.reemprive schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:48:
[...]
Nee joh, accuracy, SPM en K/D gaan er alleen aan. Level blijft gelijk!
Inmiddels de info ook gevonden op http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/
With Premium comes the unique chance to reset your Score/Minute, Kills/Deaths, and Wins/Losses stats if you want a fresh start with your multiplayer soldier.
Net de m417 geunlocked
[ Voor 17% gewijzigd door Makkelijk op 05-06-2012 01:04 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ga ik nooit doen, mijn stats zijn wie ik ben en hoe ik speel. Ik ga niet mezelf cheaten door een stat reset uit te voeren.
^dit liever slechte stats dan elke week reset om goede te hebbenTsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:08:
Ga ik nooit doen, mijn stats zijn wie ik ben en hoe ik speel. Ik ga niet mezelf cheaten door een stat reset uit te voeren.
@lynx, lekkere screens

leuke bug ontdekt, als je wordt gerevived in red zone kan je gewoon verder de red zone inlopen zonder dood te gaan
klopt, maar je scherm is dat wel zwart/wit. en dat gaat niet meer weg.reemprive schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:19:
leuke bug ontdekt, als je wordt gerevived in red zone kan je gewoon verder de red zone inlopen zonder dood te gaan
ora et labora
Ik geef je niet veel gelijk...Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:08:
maar hier geef ik je gelijk
Nu al zin an
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Tsu heeft hier een punt.Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:08:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dice heeft blijkbaar een nieuwe dart achtige glitch geintroduceerd. Aug a3, underslung en smoke.
de smokeshell gaat enorm snel en heeft geen drop.
http://www.twitch.tv/lzh_sanctumvenenum/b/320386842%23
ach, ze zullen het wel fixen met armored kill.
[ Voor 3% gewijzigd door haarbal op 05-06-2012 02:15 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Dat word echt het ultieme troll wapen.haarbal schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 02:14:
Dice heeft blijkbaar een nieuwe dart achtige glitch geintroduceerd. Aug a3, underslung en smoke.
Wat YouTube: BF3: Post Patch gameplay with lvlcap and rivaLaaron with live commentary about new game al zegthaarbal schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 02:14:
They can't do nothing right. Ik ga best wel stuk hier. Te grappig. Begint bijna een "zoek de volgende glitch na een patch" wedstrijd te worden
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Alleen je stats boven in beeld resetten, je all time stats(onderin) blijven bewaard.Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:49:
[...]
Ik geef je niet veel gelijk...
maar hier geef ik je gelijk
Overigens blijft je SPM 0 als je het reset
[ Voor 8% gewijzigd door codex op 05-06-2012 02:36 ]
Nu is er ook een metertje bij je SPM. Leuk om te zien dat de wijzer helemaal naar rechts staat. Doe ik toch iets goed in deze game 
Bij nog mensen de accuracy gestegen?
Ik van 14.3 naar 15.5!
Bij nog mensen de accuracy gestegen?
Ik van 14.3 naar 15.5!
[ Voor 35% gewijzigd door Asgaro op 05-06-2012 02:49 ]
Same here, ook 20% maar dunno of dit ooit lager is geweest.
Ik hoop dat EA luistert en een Premium versie zonder B2K maakt.
Tot eind Juni kan ik volhouden om geen Premium te halen, dus wishful thinking dat ze dit realiseren.
Tot eind Juni kan ik volhouden om geen Premium te halen, dus wishful thinking dat ze dit realiseren.
Weet er iemand of close quarters ook een conquest map(s) heeft (maar dan zonder voertuigen natuurlijk)?
Vermits ik zelf eigenlijke enkel conquest speel is het nogal gek om deze dan aan te schaffen als dit niet zo is.
Vermits ik zelf eigenlijke enkel conquest speel is het nogal gek om deze dan aan te schaffen als dit niet zo is.
DIT:
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:12:

KWIJL!!!!
Thanks voor de pics, waar je ze ook vandaan hebt...
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:12:

KWIJL!!!!
Thanks voor de pics, waar je ze ook vandaan hebt...
Ben echt doodblij met Premium. Heb 't gisteravond even snel gekocht.. enige jammere vind ik alleen dat er nog geen CQ servers zijn voor de PC..
Neem aan dat de nieuwe server-versies eerst moeten worden gepusht naar de hosts voordat deze kunnen worden geupload..
Neem aan dat de nieuwe server-versies eerst moeten worden gepusht naar de hosts voordat deze kunnen worden geupload..
Je kan het ook pas vanaf volgende week spelen (PS3 heeft een week voorrang)ProfoundValue schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 07:35:
Ben echt doodblij met Premium. Heb 't gisteravond even snel gekocht.. enige jammere vind ik alleen dat er nog geen CQ servers zijn voor de PC..
Die foto's van armored kill en alle weer oneindige opties van alle expansion packs te hebben bekeken, kun je toch maar 1 conclusie trekken: KOPEN!
En DICE heeft dan mss een shitload aan kritiek over zich heen gekregen over alle patches etc en ook over Premium maar ik vind wel dat ze de game op deze manier lange tijd interessant houden. Ik ben dik tevreden zo en voor mij blijft het de no.1 game.
En DICE heeft dan mss een shitload aan kritiek over zich heen gekregen over alle patches etc en ook over Premium maar ik vind wel dat ze de game op deze manier lange tijd interessant houden. Ik ben dik tevreden zo en voor mij blijft het de no.1 game.
Dat is ook een mogelijkheid..Slurpie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:09:
[...]
Je kan het ook pas vanaf volgende week spelen (PS3 heeft een week voorrang)
@Hierboven: Volledig mee eens, ik heb het gevoel dat je met Battlefield Premium ook echt waar voor je geld krijgt, waar je bij COD: Elite alleen maar tool krijgt voor clans en andere shit waar je niks aan hebt en toch nooit gebruikt.
[ Voor 34% gewijzigd door ProfoundValue op 05-06-2012 08:28 ]
[quote]ProfoundValue schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:27:
[...]
Dat is ook een mogelijkheid..
*knip*ik heb het gevoel dat je met Battlefield Premium ook echt waar voor je geld krijgt, *knip
dat mag ook wel voor een spel van 95 euro.......grand total
[...]
*knip*ik heb het gevoel dat je met Battlefield Premium ook echt waar voor je geld krijgt, *knip
dat mag ook wel voor een spel van 95 euro.......grand total
Ik va vanavond premium kopen ik ben vandaag de patch aan het downloaden, want dat gaat niet zo snel met mijn internet. Dan zal ik eens gaan kijken wat ik allemaal met premium kan gaan halen.ProfoundValue schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:27:
[...]
@Hierboven: Volledig mee eens, ik heb het gevoel dat je met Battlefield Premium ook echt waar voor je geld krijgt, waar je bij COD: Elite alleen maar tool krijgt voor clans en andere shit waar je niks aan hebt en toch nooit gebruikt.
Nickname KasPlantje.
Zojuist bij g2play in de chat gevraagd of ze Premium gaan verkopen.
Helaas is dit tot op dit moment nog onbekend.
Helaas is dit tot op dit moment nog onbekend.
Wellicht is Premium enkel via EA te koop? Dan is het gewoon 50 euro aftikken of via VPN kopen en 50 dollar aftikken.
Volgende maand krijgen we pas weapons camo's en andere customization.
deze maand hebben we alleen dogtags en een nieuw mesje gekregen.
Daarnaast hebben ze redelijk gelogen tegen de PC gamers.
2 weeks earlier game access to DLC's ? dat is dus voor PS3 en de PC en XBOX360 hebben dit maar 1 week.
want PS3 mag nu al aan de slag en wij pas volgende week (12 juni was officieel de release dag)
Premium geeft je de mogelijkheid om al de unlocks vrij te spelen voor CC, verder is er niets veranderd.
dus als je het mij vraagt hoef je Premium nog niet te kopen, want er is nog te weinig content.
de eerste customization, guides en dubbel XP weekend is pas volgende maand
deze maand hebben we alleen dogtags en een nieuw mesje gekregen.
2 weeks earlier game access to DLC's ? dat is dus voor PS3 en de PC en XBOX360 hebben dit maar 1 week.
want PS3 mag nu al aan de slag en wij pas volgende week (12 juni was officieel de release dag)
Premium geeft je de mogelijkheid om al de unlocks vrij te spelen voor CC, verder is er niets veranderd.
dus als je het mij vraagt hoef je Premium nog niet te kopen, want er is nog te weinig content.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Is het trouwens mogelijk om in de zelfde server te zitten met zowel niet-Premium bezitters als Premium bezitters en dat premium bezitters gebruik kunnen maken van hun extra wapens/voertuigen?
Ik ben benieuwd hoe ze dat geregeld hebben. Want je zou toch ook de DLC's toch ook los kunnen aanschaffen zonder Premium?
Ik ben benieuwd hoe ze dat geregeld hebben. Want je zou toch ook de DLC's toch ook los kunnen aanschaffen zonder Premium?
Verwijderd
Lekker factchecken... ze hebben niet gelogen, de PS3-spelers ging altijd alles al eerder krijgen dan de normale mensen, dat is EAs deal met Sony. Dus Premium PC/Xbox klanten krijgen wel 2 weken eerder toegang tot alles - 2 weken eerder dan non-Premium PC/Xbox spelers. De PS3 spelers krijgen ook twee weken eerder toegang tot hun spul.Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:56:
Mwah, gisteren toch al even lopen challengen.Premium geeft je de mogelijkheid om al de unlocks vrij te spelen voor CC, verder is er niets veranderd.
Maar als je het komend weekend pas aanschaft ben je ook op tijd voor CQ.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 09:07 ]
Klopt helemaal gelijk in. Alleen blijf ik vinden dat er bij deze early contents altijd een partij de klos is en dat zijn de PC gamers. Het is namelijk zo dat of niemand heeft early access of Microsoft heeft early access of Sony heeft early access. Nouw bij Microsoft gaat dat naar de Xbox bij Sony gaat dat naar de PS3. Aangezien wij onder Microsoft vallen zullen die het altijd naar de Xbox schuiven en nooit naar ons. Dus wij heben eigenlijk nooit kans op een early access.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:05:
[...]
Lekker factchecken... ze hebben niet gelogen, de PS3-spelers ging altijd alles al eerder krijgen dan de normale mensen, dat is EAs deal met Sony. Dus Premium PC/Xbox klanten krijgen wel 2 weken eerder toegang tot alles - 2 weken eerder dan non-Premium PC/Xbox spelers. De PS3 spelers krijgen ook twee weken eerder toegang tot hun spul.
Je zit wel in de zelfde servers als de non premium want je krijgt voorrang in de wachtrij. Dat zou niet gaan als er alleen maar premium gasten in de wacht zouden staan.Mr.Jingles schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:05:
Is het trouwens mogelijk om in de zelfde server te zitten met zowel niet-Premium bezitters als Premium bezitters en dat premium bezitters gebruik kunnen maken van hun extra wapens/voertuigen?
Overigens kan ik niet wachten om TDM te gaan spelen zonder M26 dart glitch.
Daarnaast toen ik de lijst van de patch las en zag dat de SKS te weinig damage had van dicht bij met supressor dacht ik al van oja dat klopt daar had ik ook last van. Ik speelde dus maar zonder supressor met een SKS (nu de dogtags dus ik ben er klaar mee) . Gelukkig hebben we nog een week voor DLC dan heb ik nog een week om 700+ kills te halen met een SV98. ben al op de 400 dus nog 300 te gaan.
Nickname KasPlantje.
Maar mag een non-premium speler dan wel in de Hercules en in de andere nieuwe voertuigen? Want daar betaal je toch ook voor?GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:24:
[...]
[...]
Je zit wel in de zelfde servers als de non premium want je krijgt voorrang in de wachtrij. Dat zou niet gaan als er alleen maar premium gasten in de wacht zouden staan.
Wie zegt dat je voor de voertuigen betaald? Dat lijkt me gewoon allemaal standaard aanwezig, zou wat worden als je in the heat of the battle niet in een voertuig mag omdat het zogezegd premium zou zijnMr.Jingles schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:35:
[...]
Maar mag een non-premium speler dan wel in de Hercules en in de andere nieuwe voertuigen? Want daar betaal je toch ook voor?
Haha op stage zelfde probleemThr!lls schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:36:
Wel een nadeel, ik kan nu op stage niet meer de BF forums of Battlelog bezoekenOverigens niet de schuld van DICE/EA maar van mijn stage die een oeroude versie van IE gebruikt (en uiteraard de user niet laat downloaden en/of installen)
Nickname KasPlantje.
De community manager van reddit heeft toegezegd dat alle dlc van Battlefield 3 multiplayer zal zijn!
(crash7800 werkt bij EA)
eum hoe wou je daar in komen dan? je betaald voor de maps waar voertuigen in voorkomen de voortuigen gaan niet naar andere standaard maps, je kunt alleen wapens overnemenMr.Jingles schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:35:
[...]
Maar mag een non-premium speler dan wel in de Hercules en in de andere nieuwe voertuigen? Want daar betaal je toch ook voor?
Was dat nou weer voor opmerking? Als hij Amored Kill koopt kan hij gewoon in die voertuigen en op de maps spelenleosand schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:46:
[...]
eum hoe wou je daar in komen dan? je betaald voor de maps waar voertuigen in voorkomen de voortuigen gaan niet naar andere standaard maps, je kunt alleen wapens overnemen
Ja, maar dan zal je daar ook enkel voertuigen vinden die bij Armored Kill horen. Je zal geen voertuigen uit andere expansions daar vinden. Net zoals dat je geen voertuigen uit expansions in de originele game zal vinden.
Verwijderd
Mijn accuracy is gister van 14. nog wat naar 19.8 gesprongen. Ik denk dat het komt doordat ze nu de guns waar je nog niet mee gespeeld hebt (en die dus op 0.0% staan) niet meer mee rekenen.
Verwijderd
Een intelligente... watch and learn.
Als je de DLC niet koopt heb je de maps niet en aangezien voertuigen in maps zitten heb je dus geen kans om in een voertuig te stappen dat je niet hebt want die staan op kaarten die je niet hebt...Als hij Amored Kill koopt kan hij gewoon in die voertuigen en op de maps spelen
er zitten geen voertuigen bij Premium - die zitten gewoon in de DLC en díé zit in Premium.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 10:16 ]
Maar mag een non-premium speler dan wel in de Hercules en in de andere nieuwe voertuigen? Want daar betaal je toch ook voor?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:15:
[...]
Een intelligente... watch and learn.
[...]
Als je de DLC niet koopt heb je de maps niet en aangezien voertuigen in maps zitten heb je dus geen kans om in een voertuig te stappen dat je niet hebt want die staan op kaarten die je niet hebt...
Ik neem aan dat hij gewoon Amored Kill wil gaan halen..
Dat zou niet uit mogen maken. Voor de accuracy delen ze de geraakte schoten door de geloste schoten. Als je met een bepaald wapen niet gespeeld hebt komt er 0/0 bij, ergo geen effect. Ik vermoed dat ze de vehicles eruit gesloopt hebben, en ik hoop dat dat ook zo is. Op Battlelog heb ik er nog niets over kunnen vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:15:
Mijn accuracy is gister van 14. nog wat naar 19.8 gesprongen. Ik denk dat het komt doordat ze nu de guns waar je nog niet mee gespeeld hebt (en die dus op 0.0% staan) niet meer mee rekenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 05-06-2012 10:21 . Reden: foutje fixed ]
Hmm dat levert bij mij helaas niet zoveel opVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:15:
K/D, W/L, SPM en accuracy. Zie ook http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/Thr!lls schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:19:
Vraagje voor de mensen die wel al Premium hebben. Welke stats kun je resetten? Ik weet van K/D en W/L maar zijn er ook nog andere?
Ga ik niet voor je testenThr!lls schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:19:
Vraagje voor de mensen die wel al Premium hebben. Welke stats kun je resetten? Ik weet van K/D en W/L maar zijn er ook nog andere?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat is de rede dat ik het vroeg, kan vanaf stage niet op BattlelogBee.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:21:
[...]
K/D, W/L, SPM en accuracy. Zie ook http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/
Gefeliciteerd!Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:22:
[...]
Ga ik niet voor je testenvolgens mij is het inderdaad je Win/lose ratio. Kills, SPM
Verwijderd
Get a kill with EOD bot
Errug jammer dat dit weer moet. Dacht dat zoiets na die torch kill niet meer zou gebeuren..
Errug jammer dat dit weer moet. Dacht dat zoiets na die torch kill niet meer zou gebeuren..
Dat stelt toch niks voor joh, ik had die repair torch gelijk me eerste matchVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:25:
Get a kill with EOD bot
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.