mmm, bf3 premium of MOH:warfighter kopen?....
Kijk beter eerst naar MOH gamepaly, looks good!
de nieuwe wapens staan ook al op de battlelog, evenals de nieuwe assignments
Begint al lekker kan Battlefield 3 - Premium niet eens kopen.. elke keer een foutmelding..
nou idd en die laten tenminste wel meer zien dan al bekend was....Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:34:
Kijk beter eerst naar MOH gamepaly, looks good!
Jee people, het is toch niet te spelen. Morgen rustig op je gemakje kopen joh!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Denk dat iedereen het probeert te kopen aangezien er geen enkele server nu is waar meer dan 1 man op zit...jeffreypieksma schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:35:
Begint al lekker kan Battlefield 3 - Premium niet eens kopen.. elke keer een foutmelding..
En de prijs is dus weer mooi omgerekend naar €... Not...
[ Voor 8% gewijzigd door ManiacsHouse op 04-06-2012 22:38 ]
Premium is binnen. Nu gaan we eens verkennen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We blijven gewoon proberen!
Er is een fout opgetreden
Technische fout: de betaling kan niet verwerkt worden. U kunt terug gaan naar de webwinkel en de betaling opnieuw proberen uit te voeren.
Technische fout: de betaling kan niet verwerkt worden. U kunt terug gaan naar de webwinkel en de betaling opnieuw proberen uit te voeren.
Probeer het zo eens.jeffreypieksma schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:37:
We blijven gewoon proberen!
http://store.origin.com/s...hemeID.850300/ccRef.en_US
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Patch van 2GB binnenhalen, je zou denken dat dat even zou duren,
maar de download servers zijn op dreeg! maar liefst 8mbps!!
maar de download servers zijn op dreeg! maar liefst 8mbps!!
Ik had een tweetal vraagjes:
1: Kan je nou eindelijk eens met iDeal dokken @ dat Orgin. Het is gewoon impossible om dingen te kopen zonder CC
.
2: Deze stat reset, is dat alleen voor je K/D en Score/minute of word je hele character gereset?
1: Kan je nou eindelijk eens met iDeal dokken @ dat Orgin. Het is gewoon impossible om dingen te kopen zonder CC
2: Deze stat reset, is dat alleen voor je K/D en Score/minute of word je hele character gereset?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Sponser es ffDanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:38:
[...]
Probeer het zo eens.![]()
http://store.origin.com/s...hemeID.850300/ccRef.en_US
Anyhow die nieuwe battlelog was 2 seconden wennen, vindt het wel geslaagd
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
De reset stats knop zit wel heel erg onhandig verwerkt. Staat onder je Accuracy en W/L-ratio.
Huh, m;n accuracy is van 21.3% naar 23.3% gegaan. Zouden ze vehicles eraf getrokken hebben ofzo?
Weapon camo's zijn nu te unlocken, zie weapon-tab
Huh, m;n accuracy is van 21.3% naar 23.3% gegaan. Zouden ze vehicles eraf getrokken hebben ofzo?
Weapon camo's zijn nu te unlocken, zie weapon-tab
[ Voor 46% gewijzigd door Bee.nl op 04-06-2012 22:41 ]
Gewoon via ideal.D4NG3R schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:39:
Ik had een tweetal vraagjes:
1: Kan je nou eindelijk eens met iDeal dokken @ dat Orgin. Het is gewoon impossible om dingen te kopen zonder CC.
Geen idee, moet kijken.
Ik ga online. Dogtags halen.
En de wapenlijst van Close Quarters is geweldig. Echt een toevoeging aan goede wapens voor assault en engi en nog wat voor support en een sniper.
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2012 22:42 ]
Hmmm, lekker zwart scherm bij het joinen van een game, het geluid doet het wel.
Ik neem aan dat dit komt omdat ik eigenlijk een russische game heb, iemand al een nieuwe language patch?
Ik neem aan dat dit komt omdat ik eigenlijk een russische game heb, iemand al een nieuwe language patch?
Ah ik zie dat ze eindelijk eens iDeal hebben toegevoegd.
* D4NG3R gaat toch dat premium maar eens kopen. Ik bedoel, de expansions zijn los €15 ea, en ik koop ze toch allemaal wel. Zo bespaar ik 10 euro, heb ik een ton aan extra meuk en krijg ik nog eens 2 weken early acces ook
.
* D4NG3R gaat toch dat premium maar eens kopen. Ik bedoel, de expansions zijn los €15 ea, en ik koop ze toch allemaal wel. Zo bespaar ik 10 euro, heb ik een ton aan extra meuk en krijg ik nog eens 2 weken early acces ook

Die nieuwe lay-out is super! Kijk ook even links bovenaan staat nu een knopje BF3. Ik denk dat ze van plan zijn later ook andere BF games toe te voegen. wel handig dan lijkt me dat je alle BF games zo via Battlelog kan starten.
Iemand al de Language Pack?
Als ik premium koop, dan betaal ik nog 1x voor back to karkand? Aangezien ik al de Limited edition heb.
En premium is binnen
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
En toch is dat goedkoper dan de 4 losse dlc's.iNFiNiTY- schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:43:
Als ik premium koop, dan betaal ik nog 1x voor back to karkand? Aangezien ik al de Limited edition heb.
Zo te zien kun je met premium nu al 5 assignments uitvoeren en nieuwe wapens zwarte dogtags unlocken

Foutje, de wapens zijn pas bij CQ te unlocken.
[ Voor 11% gewijzigd door Bee.nl op 04-06-2012 22:47 ]
HAHAHA, zie al die mensen Premium NU kopen, ze kunnen zelfs niet wachten 
Anyway, MOH ziet er ook zeer zeer goed uit. Die haal ik ook ooit. Ook al is de MP meer COD gericht.
Anyway, MOH ziet er ook zeer zeer goed uit. Die haal ik ook ooit. Ook al is de MP meer COD gericht.
Deze nieuwe battlelog website ziet er te gek uit! Speciaal ontworpen voor tablets en smartphones tegek!
Premium niet kopen via battlelog, dat werkt niet lekker. Gewoon in origin op store klikken
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
hoezoo?leosand schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:45:
update doet wel vreemd.. bij mij
Volgens mij kun je alvast aan de slag met de assigments en ik wil dat nieuwe mes wel s in werking zienAsgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:44:
HAHAHA, zie al die mensen Premium NU kopen, ze kunnen zelfs niet wachten
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Eindelijk iDeal? Ik heb vorig jaar BF3 LE al gekocht met iDeal in april ofzo...
Ik koop morgen Premium wel, ga toch naar bed nu
Hoezo? De mijne is bijna binnen @ 60% nu.leosand schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:45:
update doet wel vreemd.. bij mij
50 euro, slik.
Goed gedaan bij EA, ik kan er nooit tegen als ik een spel 'incompleet' heb, dus het word ook premium voor mij. Marketting at its best. Had nooit verwacht dat ik meer dan 90 euro zou uitgeven aan een spel tegenwoordig, vooral met het feit dat bf3 eigenlijk nog in beta stage zit, bijzonder slecht gepatched word e.d. De spelers zijn de testers
Goed gedaan bij EA, ik kan er nooit tegen als ik een spel 'incompleet' heb, dus het word ook premium voor mij. Marketting at its best. Had nooit verwacht dat ik meer dan 90 euro zou uitgeven aan een spel tegenwoordig, vooral met het feit dat bf3 eigenlijk nog in beta stage zit, bijzonder slecht gepatched word e.d. De spelers zijn de testers

Ook nog steeds niet in server info te vindenJay-P schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:34:
Advanced filters:
Man Down Time
Respawn Time
Zaten er beide al in toch en gaat niet om vehicles right ?? maw nog steeds geen vehicle spawn time filter
Mensen, hou de ACW-R (ACR) in de gaten.
850 RPM en dat wapen is bekent om zijn lage recoil. Dan kan een M16A3 killer worden.
Verder word de AUG de middleground tussen de AK/L85 en de snellere wapens.
De MTAR word een sprayer en de SCAR-L word een precisie beest.
850 RPM en dat wapen is bekent om zijn lage recoil. Dan kan een M16A3 killer worden.
Verwijderd
Je kunt 5 dogtags unlockenBee.nl schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:44:
Zo te zien kun je met premium nu al 5 assignments uitvoeren en nieuwe wapens unlocken
Even een praktische vraag: blijft Premium altijd bestaan en kan ik het desnoods dus over 6 maanden kopen, of is het een limited offer? Het liefst wacht ik tot Armoured Kill, CQ hoef ik niet zo nodig.
nou eerst geen update dan plots vlaggetje in battlelog krijg je eerst volgens mij de origin maar daarmee klaar en dan niets terwijl er net nog 1 update stond. of heb ik het nou mis
iDeal zit toch echt niet in mijn orgin (Programma niet de site).Cartman! schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:46:
Eindelijk iDeal? Ik heb vorig jaar BF3 LE al gekocht met iDeal in april ofzo...
Ik probeer Premium te kopen met Ideal via battlelog en origin. Via origin krijg ik foutmelding en bij battlelog gebeurd er niets #lekkerdan
$50,00 = €50.00 .... Is weer jammer
Goeie vraag, zou ik ook wel willen weten maar ik ga er vanuit dat het gewoon blijft bestaan.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:46:
[...]
Even een praktische vraag: blijft Premium altijd bestaan en kan ik het desnoods dus over 6 maanden kopen, of is het een limited offer? Het liefst wacht ik tot Armoured Kill, CQ hoef ik niet zo nodig.
ah oplossing via origin update starten 
in battlelog:
Found no unseen updates
in battlelog:
Found no unseen updates
[ Voor 33% gewijzigd door leosand op 04-06-2012 22:48 ]
idd ja. snap jij het? dat slaat toch gewoon nergens op !!Crazymonkey schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:47:
Kan je hem beter via paypal met $ betalenCrazymonkey schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:47:
Maar het slaat inderdaad nergens op.
[ Voor 9% gewijzigd door iNFiNiTY- op 04-06-2012 22:48 ]
MTAR = A91 in close combatDanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:46:
Mensen, hou de ACW-R (ACR) in de gaten.
Die ACWR ziet er inderdaad geil uit
Ik kan via Orgin geneens een update starten, error 123
...
Strak plan, heb je tips hoe ik dat kan doen?iNFiNiTY- schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:48:
[...]
Kan je hem beter via paypal met $ betalen
Maar het slaat inderdaad nergens op.
Diablo all overD4NG3R schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:48:
Ik kan via Orgin geneens een update starten, error 123...
Mensen, alle servers zijn leeg.
GoT server starten voor de lolz?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/favourites/
GoT server starten voor de lolz?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/favourites/
Het spel start inderdaad een stuk sneller op vanuit Battlelog, hebben ze goed gedaan 
Wel jammer dat sorteren op spelers bij server browser niet onthouden wordt. Moet nu telkens switchen van minste naar meeste spelers.
Wel jammer dat sorteren op spelers bij server browser niet onthouden wordt. Moet nu telkens switchen van minste naar meeste spelers.
Eindelijk na maanden krijg ik weer eens kippenvel van battlefield! Meteen Premium aangeschaft en volgende week spelen maar;)
ik wacht wel tot de andere maps ook uitgerolt wordenjeffreypieksma schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:50:
Eindelijk na maanden krijg ik weer eens kippenvel van battlefield! Meteen Premium aangeschaft en volgende week spelen maar;)
voel me bekocht door 2x kargggggland te kopen
Ik heb een vraag. Is het goed dat ik Premium nu al voor pc koop? Heb ik daar voordeel bij?
En ik wacht nog op Crysis 3 en dan maar eens slapen
Dan kan je nu al cq spelen ..Qlii256 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:52:
Ik heb een vraag. Is het goed dat ik Premium nu al voor pc koop? Heb ik daar voordeel bij?
Niet op pc toch? Of kan je wel al spelen?
Verwijderd
en dat is dus NIET het geval, alleen ps3 heeft nu al toegang tot close quarters, XBOX en PC NOG NIET (pas over 1 week)
Iedereen die Error 123 voor zijn neus geschoteld krijgt. Probeer deze fix eens:
http://battlelog.battlefi...2832654625046018036/last/
Heeft voor mij geholpen
.
Deze bestanden dus van hun "read-only" attribute ontdoen:
http://battlelog.battlefi...2832654625046018036/last/
Heeft voor mij geholpen
Deze bestanden dus van hun "read-only" attribute ontdoen:

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 04-06-2012 23:00 ]
Mensen, spelen of niet?
http://battlelog.battlefi...y-Mapvote-Adaptive-Slots/
maar je kunt alwel de assignments doen toch?Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:56:
[...]
en dat is dus NIET het geval, alleen ps3 heeft nu al toegang tot close quarters, XBOX en PC NOG NIET (pas over 1 week)
btw weet iemand of je inderdaad voor die 50euri all volgende packs ook krijgt? want als ik op kopen klik staat er alleen BF3 B2K en CQ. niet dat ik straks ineens weer kan dokken voor een nieuw pack.
Ik zou graag willen, maar morgen examen + max 500kB/sec verbinding geeft met een patch van 2 gig geen happy thommichDanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:58:
Mensen, spelen of niet?
Je krijgt alle DLC er bij. Premium is in tegenstelling tot dat gedoe van CoD ook permanent en niet voor 1 jaartje als ik het zo bekijk.PuckStar schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:59:
[...]
maar je kunt alwel de assignments doen toch?
btw weet iemand of je inderdaad voor die 50euri all volgende packs ook krijgt? want als ik op kopen klik staat er alleen BF3 B2K en CQ. niet dat ik straks ineens weer kan dokken voor een nieuw pack.
De servers van Origin staan lekker te draaien, download die patch strak op mijn snelheids-limiet
Het kwam bij mij heel erg over dat aftermath Co Op dlc gaat zijn. Ook iemand dat gevoel? Want dan vind ik het best zonde van me 50 euro
Meh, wachten op 'n leuke discount ofzo. Het is toch nog wachten op CQ en zo 'awesome' is heel dat Premiumgebeuren nu ook weer niet
Goed, om het maar weer wat on-topic te krijgen 
Back to karkand
Out now!
4 new maps
10 new weapons
4 new vehicles
New persistence
Learn more
Close Quarters
2012-06
4 new maps
HD Destruction
New game modes
10 new weapons
Learn more
Armored Kill
Sep 2012
4 new maps
Biggest map ever
New game mode
5 new vehicles
Aftermath
Q4 2012
4 new maps
New weapons
New vehicles
and more!
End Game
2013
4 new maps
New weapons
New vehicles
and more!
Kortom, er komen nog wel meer nieuwe wapens dan alleen met B2K en CQ, dat is toch wel gunstig nieuws!
Voor de mensen die premium al gekocht hebben, merk je nu al de server queue priority en nieuw camo's etc? Kortom: nu al de moeite waard om te kopen of nog even wachten tot de CQ reviews binnen zijn?
Back to karkand
Out now!
4 new maps
10 new weapons
4 new vehicles
New persistence
Learn more
Close Quarters
2012-06
4 new maps
HD Destruction
New game modes
10 new weapons
Learn more
Armored Kill
Sep 2012
4 new maps
Biggest map ever
New game mode
5 new vehicles
Aftermath
Q4 2012
4 new maps
New weapons
New vehicles
and more!
End Game
2013
4 new maps
New weapons
New vehicles
and more!
Kortom, er komen nog wel meer nieuwe wapens dan alleen met B2K en CQ, dat is toch wel gunstig nieuws!
Voor de mensen die premium al gekocht hebben, merk je nu al de server queue priority en nieuw camo's etc? Kortom: nu al de moeite waard om te kopen of nog even wachten tot de CQ reviews binnen zijn?
Zou dat ook gewoon met elkaar werken? Ik vraag me af of het een cd key is anders kan het net zo goed ff wachten totdat een online store hem voor 40 heeft
Als je nu premium koopt wanneer kan je dan CQ spelen? Ik neem aan niet weer een week later dan PS3?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Een week later als de PS3rickyy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:06:
Als je nu premium koopt wanneer kan je dan CQ spelen? Ik neem aan niet weer een week later dan PS3?
Volgende week.rickyy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:06:
Mensen ga online en laat je suppressen. Het is hemels nu. Je kan terugschieten zelfs met dat stuk bagger van een F2000.
Damn, dit topic gaat hard.
Weet iemand ook of je enigszins je echte gegevens in moet voeren voor een succesvolle iDeal betaling? daar zit ik zelf niet zo op te wachten nl
Weet iemand ook of je enigszins je echte gegevens in moet voeren voor een succesvolle iDeal betaling? daar zit ik zelf niet zo op te wachten nl
Ik heb ook al premium
De battlelog site ziet er gelikt uit
Steam/XBL: Avioto
Ik wil premium graag hebben, maar niet voor 50 euro... Dan wacht ik wel totdat retailers hem voor minder hebben. Heb nota bene slechts iets meer dan 30 euro betaald voor BF3 zelf. EA went full retard again....
Sneller laden van maps merk ik toch niet echt?
Verwijderd
staat een paar posts hierboven al geschreven leer eens lezen ofzorickyy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:06:
en nou echt kappen met die slowchat begint irritant te worden
Omdat je het niet kan betalen is het EA's zijn schuld? Seems legit.NinjaTuna schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:11:
Ik wil premium graag hebben, maar niet voor 50 euro... Dan wacht ik wel totdat retailers hem voor minder hebben. Heb nota bene slechts iets meer dan 30 euro betaald voor BF3 zelf. EA went full retard again....
Damn, medkits droppen snel nu. Zo te zien is er weer wat meer skill vereist door het tempo weer op te schroeven,

Je weet dat die 50 dollar zonder BTW's is? Naast een zeer lage landelijke belasting is daar ook state belasting (die per staat verschilt). Dit is de reden dat alle prijzen in reclame van US altijd zonder BTW zin, waardoor het uiteindelijk wel ongeveer neer komt op euro == dollar. Snapte ik eerst ook niet, maar na uitleg hiervan, was het ineens logischRemz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:12:
Klopt. Zeker als de Amerikanen maar 50 dollar moeten betalen. Mooie valuta winst hebben ze daar...
Je bedoelt meer CoD gameplay style duskevz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:15:
Damn, medkits droppen snel nu. Zo te zien is er weer wat meer skill vereist door het tempo weer op te schroeven,

Nee, ik bedoel dat aim weer belangrijk word, dat je niet een half uur staat te harken als je een medkit wil gooien. Heeft niets met CoD te maken, meer met het verhogen van de skill limit. Met de pre-patch suppression hoef je niets te doen wil je awesomesauce zijn etc.
Als je premium hebt krijg je voorrang in een que....
Geen probleem...vinom schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:18:
[...]
Excuses, 36 Euro lees ik net (NFOHump forum). Meer links heb ik niet, helaas.
Wou naar Russian Store gaan, maar werd geredirected naar de Belgische store (natuurlijk terug IN HET FRANS
Lol, premium players krijgen ook extra banner onderin als je de dogtags ziet nadat je gekilled bent, ik zou er bijna GEEN premium voor aanschaffen. wtf voegt zoiets nou toe man.
[EDIT] f35 ook fucked up door de whiners
[EDIT] f35 ook fucked up door de whiners
[ Voor 11% gewijzigd door Jay-P op 04-06-2012 23:24 ]
Aha hier ook altijdAsgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:19:
[...]
Geen probleem...
Wou naar Russian Store gaan, maar werd geredirected naar de Belgische store (natuurlijk terug IN HET FRANS)
Daarom haat ik dingen online kopen. Er is altijd wel IETS wat verkeerd gaat...Technische fout: de betaling kan niet verwerkt worden. U kunt terug gaan naar de webwinkel en de betaling opnieuw proberen uit te voeren.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dat viel mij ook al op. Daarnaast is de revive-animatie ook aangepast. De revive-knop ingedrukt houden zorgt er nu voor dat de shock paddles naar beneden blijven in de 'shock'-toestand. Hoef je niet continu te klikken om iemand gerevived te krijgen.kevz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:15:
De CQ-assignments kan ik ook al volbrengen, want de kills worden na het potje ook bij die assignments bijgewerkt

De Premium knife krijg je automatisch, dus de oude knife krijg je niet meer terug lijkt het. Nouja, niet erg.
[ Voor 19% gewijzigd door Bee.nl op 04-06-2012 23:28 ]
Nee je kunt ook de close quarters assignments al doen en de nieuwe wapens van CQ unlocken!
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Zulle morgen niet genoeg online shops de key voor 40 aanbieden? Verwacht van wel tbh.
Dus brainloos rondlopen op metro nu en ipv button smash moet je nu maar zali 1x klikken?Bee.nl schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:25:
[...]
Dat viel mij ook al op. Daarnaast is de revive-animatie ook aangepast. De revive-knop ingedrukt houden zorgt er nu voor dat de shock paddles naar beneden blijven in de 'shock'-toestand. Hoef je niet continu te klikken om iemand gerevived te krijgen.
Al dan niet andere sites voor 30 ofz die ze per 10000 kopen en leuke deals krijgen ofzbloodlynx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:26:
Zulle morgen niet genoeg online shops de key voor 40 aanbieden? Verwacht van wel tbh.
[ Voor 24% gewijzigd door yzx op 04-06-2012 23:27 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.