Lololol, ik heb geen echt goeie footage
Of misschien...
I will see
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:06:
[...]
Jap, als je in je BF3 folder kijkt kan je 4 nieuwe maps zien ^^
Hmmm...Bee.nl schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:07:
[...]
Als ik in de map \Origin Games\Battlefield 3\Update\Patch\Data\Win32\Levels kijk dan vermoed ik dat het er niet bij zit. De structuur is als volgt:
COOP_x (coop)
MP_X (multiplayer)
SP_X (singleplayer)
XP1_X (uitbreiding 1, 4 mappen van B2K)
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
ohMakkelijk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:10:
Nee, maar je hebt de data wel nodig om de wapens te zien en op te kunnen pakken.
Verwijderd
Nee, net als back2karkand moet je de maps verplicht downloaden. Alleen kan je ze wel niet spelenhardcoresmurf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:09:
huh is de close quarters dlc gratis of zo?
Die xp1-mappen hebben hier als datum 24-11-2011, oftewel dat is de release date van B2K geweest. Je hebt de CQ-mappen ook niet nodig om het (basis)spel te kunnen spelen. Alleen de nieuwe wapens hoeven aanwezig te zijn.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:06:
[...]
Jap, als je in je BF3 folder kijkt kan je 4 nieuwe maps zien ^^
Precies, dat denk ik dus ookMakkelijk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:11:
Ik weet niet hoe het met B2K werkt. Zitten de wapens niet in de patch en de maps in losse DLC (op PS3 moesten ze nog een gig downloaden voor close quarters)
[ Voor 27% gewijzigd door Bee.nl op 04-06-2012 21:14 ]
Ook raar dat je DLC wapens in de Vanilla kunt gebruiken. Was dat ook al zo met B2KMakkelijk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:10:
Nee, maar je hebt de data wel nodig om de wapens te zien en op te kunnen pakken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Je kunt het oppakken van spelers die doodgegaan zijn, maar je kunt het wapen niet kiezen bij het spawnen. Zo werkte het ook met BF2:SF. Niets raars aan toch?hardcoresmurf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:11:
dus je betaal voor iets wat je eigenlijk al hebt?
Verwijderd
Neen, je betaald om ze te kunnen spelenhardcoresmurf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:11:
[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 04-06-2012 21:34 ]
Nickname KasPlantje.
Nee, ze willen je niet beperken om de wapens uit de DLC alleen te kunnen gebruiken in de DLC maps. Daarom leveren ze die bij een patch. Gevolg is wel dat ze bij elke DLC release sowieso moeten patchen.hardcoresmurf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:11:
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik hoop dat ze meer tonen dan enkel die leaked Premium trailer... Maar ik verwacht van wel. Vorig jaar was er live gameplay.hardcoresmurf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:41:
yay nog 18:50 minuten totdat de ea persconferentie start
Sn0wblind schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:34:
[modbreak]De slowchat mag in dit topic een heel stuk minder.[/]
Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:46:
[...]
Ik hoop dat ze meer tonen dan enkel die leaked Premium trailer... Maar ik verwacht van wel. Vorig jaar was er live gameplay.
Daarnaast ben ik ook benieuwd naar Crysis 3.
Crysis 1 heb ik platgespeeld vroeger, vooral de MP. Crysis 2 kocht ik vooral omwille van de SP.
Lezen is moeilijk, ik weet het.
[...]
hardcoresmurf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:41:
yay nog 18:50 minuten totdat de ea persconferentie start
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, dat zijn de shortcuts. Je kunt je hier inlezen over de details van BF3 Premium: BF3 Close Quarters & Premium to Release June 4thManiacsHouse schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:47:
Heb ik hier nu iets gemist? Battlefield Premium wtf? Is dat dat ding waarbij je een bedrag betaald en alle unlocks enzo krijgt?
Verwijderd
Neen, ditManiacsHouse schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:47:
Heb ik hier nu iets gemist? Battlefield Premium wtf? Is dat dat ding waarbij je een bedrag betaald en alle unlocks enzo krijgt?
Inderdaad. Soort tegenpool van CoD Elite...ManiacsHouse schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:47:
Bijna, je krijgt alle al uitgegeven dlc's, alle aankomende dlc's en ook nog extra's zoals cammo. Van de soorten of typen cammo is weinig bekend.ManiacsHouse schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:47:
[ Voor 7% gewijzigd door chris10r op 04-06-2012 21:52 ]
[ Voor 52% gewijzigd door DaanDH op 04-06-2012 21:55 ]
Gezien de prijs van vier dlc's (~€15/stuk * 4 = ~€60) hoger uitkomt dan de eenmalige prijs voor Premium (€50) valt het allemaal wel mee. Je krijgt er zelfs extra's voor terug. Ik denk dat Dice het in één keer wilt aankondigen waarna het live gaat. Anders hadden we misschien een uur eerder kunnen spelen. Maar och, er komen nog genoeg dagen aan waarop je kan spelen.ManiacsHouse schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:54:
Lol hoop reacties. Maar wel fucked up als je Back to Karkand al hebt.
En vind het eigenlijk ook niet kunnen dat EA effe bepaald dat je niet mag gamen nu... *knip*
Inderdaad: ik lees die zooi/bekijk later wel, en BF Premium en CQ verschijnen vanzelf in Origin.ManiacsHouse schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:54:
Lol hoop reacties. Maar wel fucked up als je Back to Karkand al hebt.
En vind het eigenlijk ook niet kunnen dat EA effe bepaald dat je niet mag gamen nu... Wankers
---
Goeie stream, EA portal voor E3 is al slashdotted.DaanDH schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:54:
Live stream is al begonnen op GameKings
edit: http://www.gamekings.tv/s...ings-x-spiketv-e3-stream/
iddRemz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:07:
Helaas kan je op de gamekings stream wel de pixels tellen:(
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dead space 3Qlii256 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:09:
Welke game spelen ze nu op de live stream? En hoe laat komt BF?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Geen vrees! Battlelog is toch nog niet onlineThunderNet schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:12:
Was al bang dat het downloaden van de update lang zou duren, maar geen last gehad van de drukte.
[afbeelding]
holyfuck ik moest 25 minuten wachten met mijn 25 mbp/s downloadThunderNet schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:12:
Was al bang dat het downloaden van de update lang zou duren, maar geen last gehad van de drukte.
[afbeelding]
Uh nee want dat word er pas echt gespammed, wacht gewoon op BF3...ManiacsHouse schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:13:
Is het niet een beetje toegestaan om tijdens zo'n (blijkbaar) grote aankondiging waarbij men Battlefield zelfs offline gooit te slowchatten?
Moet kunnen toch nu heb je dat klote NFL Madden meuk gadverdamme!ManiacsHouse schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:13:
Is het niet een beetje toegestaan om tijdens zo'n (blijkbaar) grote aankondiging waarbij men Battlefield zelfs offline gooit te slowchatten?
[ Voor 10% gewijzigd door mdcobra op 04-06-2012 22:19 ]
Verwijderd
Idd wacht gewoon op de items die je wilt zien zet hem anders op pauze/geluid uit, niemand hier weet wanneer bf3 content wordt getoond op de conference. Als ze slim zijn doen ze het aan het einde om dat BF3 toch wel de game is waar iedereen op zit te wachten. En nu ook niet allemaal dingen gaan posten van ja ik downloaden met 5mb/s ik met 10mb/sDanielWW2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:15:
[...]
Uh nee want dat word er pas echt gespammed, wacht gewoon op BF3...
Nee dat weten we niet. Kappen nou mensen. Ik wil graag een discussie kunnen voeren over de patch, DLC en premium en dat gaat beter als het topic open is.Qlii256 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:18:
Hoe laat komt BF3? Iemand die dat weet? Dank u!
Dat klinkt behoorlijk tof!Aftermath will be set in a city destroyed by a massive earthquake. End Game will have motorcycles!
Battlefield 3 Premium, which includes all of the expansions, is available TODAY for $49.99 on Origin.com.
I knew itFans that get Premium today can start playing Close Quarters on PlayStation 3 immediately. Xbox 360 and PC players can join the fight next week.
[ Voor 51% gewijzigd door Bee.nl op 04-06-2012 22:27 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Makkelijk op 04-06-2012 22:28 ]
Nickname KasPlantje.
Nah, we kunnen de maps gewoon op youtube zien. En dan heb je nog een week bedenktijd (of het waard is om maar een cent uit te geven).
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat is het niet, alles was al gelekt en wisten we al.plob schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:29:
[...]
Nah, we kunnen de maps gewoon op youtube zien. En dan heb je nog een week bedenktijd (of het waard is om maar een cent uit te geven).
Inderdaad jammer hoor nu maar hopen op crysis 3Pykow schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:30:
Een trailer die Vanmorgen al te zien was overalis dit echt alles wat ze vrij geven ?
Nickname KasPlantje.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Bij de lokale groentenboer.FransvB schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:30:
iemand een idee waar ik premium nu kan kopen?
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq