Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:51:
Trouwens, het schijnt dat je een kortingscoupon van EA krijgt als je jarig bent.
Wat nou als we ff een BF Play4free account of BF heroes account aanmaken en dan de geboortedatum op morgen instellen, zouden we dan een kortingscoupon krijgen?? :o
Heb ik ook gehoord. Vorig jaar bij mijn verjaardag had ik niets gehad. Ik nam contact op met die online klantendienst en ze gaven mij een kortingscode. Bleek die niet te werken 8)7
Deze zomer (31 juli) probeer ik nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:10:
Ik heb ook een schijthekel aan volle servers. Kunnen we geen Premium-only-weekenden krijgen? Dat het gepeupel dan niet kan inloggen?
Zou wel fijn zijn ja, echt dat gepeupel overal... bah!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:07:
[...]

Arrested Development! *O*

Maar euh, lijkt me logisch dat alle BF3-DLC geschikt is voor multiplayer. De singleplayer van vijf uur nodigt niet echt uit tot meer spelen.
Konden co-op levels zijn ;)
CoD Elite bracht ook al is co-op levels dachtek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:09:
Eigenlijk zouden wij premium spelers gewoon 10 seconden eerder moeten spawnen dan de rest. En ook als je dood bent na 5 seconden al respawnen. Gewoon, omdat wij beter zijn.
Beter? gewoon omdat je een geld boompje in de tuin heb staan bedoel je 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En mensen, hoe zit het nu met de

>> Almighty Glorious Belgian F2000 <<

?
Ik las hier al is dat hij beter schiet? Is het zo'n groot verschil?
Vond hem vóór de patch al wat overpowered eerlijk gezegd.

Ik hoop niet dat iedereen er nu mee ga rondlopen, analoog aan de M16A3 toestand :')

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 05-06-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:14:
[...]

Ja, beter dus.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:14:
[...]

Zo werkt dat nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:09:
Eigenlijk zouden wij premium spelers gewoon 10 seconden eerder moeten spawnen dan de rest. En ook als je dood bent na 5 seconden al respawnen. Gewoon, omdat wij beter zijn.
klopt dat mag jij. en sterker nog je mag zelfs alle add ons en aantal wapens inleveren omdat je zo goed bent ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany verdient waarschijnlijk genoeg met zijn Memeshop.
Ideeën (in dit geval memes) van anderen "stelen" en er geld uit halen... Smart man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:17:
Tsurany verdient waarschijnlijk genoeg met zijn Memeshop.
Ideeën (in dit geval memes) van anderen "stelen" en er geld uit halen... Smart man ;)
2200 euro per maand *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Battlelog will go down for maintenance at 05:00 PDT / 07:00 EST / 14:00 BST / 15:00 CEST for 30 minutes
Dus zo meteen moeten we eventjes geduld hebben ;(

Ze hebben wel eindelijk door dat GMT BST hoort te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Bee.nl op 05-06-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha oke ik ga na het werk ook even premium aanschaffen. Anders is me battlefield verzameling niet meer compleet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:20:
[...]

haha oke ik ga na het werk ook even premium aanschaffen. Anders is me battlefield verzameling niet meer compleet >:)
Hij pakt iDeal niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:14:

?

Ik hoop niet dat iedereen er nu mee ga rondlopen, analoog aan de M16A3 toestand :')
Het is nog moeilijk te beoordelen na 1 avondje, maar het is weer een serieuze optie. Voor de patch was het echt, echt waardeloos vergeleken met de meeste andere assault rifles, snap niet hoe je die OP kon vinden. :P

Het is nu gewoon een iets meer close range dan de m16/m416 en iets meer long range dan de Famas. Echt een niche wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Ik blijf de spread terwijl je loopt bij de F2000 geweldig vinden gepaard met de extra snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
Dacht ik eidelijk van al die semi snipers af te zijn. Stoppen ze er weer een in close quarters daar kan ik dan weer 700 kills mee gaan maken. Oke kom maar op met die 417.
Overigens kijk ik uit om die JNG 90 bold action te gaan gebruiken. nadat ik de 700 kills heb gehaalt met mijn sv98

[ Voor 6% gewijzigd door GerGio op 05-06-2012 14:30 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:21:
[...]

Het is nog moeilijk te beoordelen na 1 avondje, maar het is weer een serieuze optie. Voor de patch was het echt, echt waardeloos vergeleken met de meeste andere assault rifles, snap niet hoe je die OP kon vinden. :P

Het is nu gewoon een iets meer close range dan de m16/m416 en iets meer long range dan de Famas. Echt een niche wapen :)
OP in de zin dat: iedereen zegt dat de F2000 en AEK-971 vooral bedoeld zijn voor close combat.
Maar hier ben ik het niet mee eens. Met Kobra en burst fire kom je zeker ver. En ik moet zelfs niet een gans magazine opgebruiken voor ik iemand neerleg. (In tegenstelling tot de AEK-971. Maar terug, das mijn gevoel)

Je sprak van "nu kan je op meer dan 10 meter iemand ermee killen". Ik tracht me nu in te beelden wat 10m in-game moet voorstellen, en ik kom tot de conclusie dat dit pre-patch ook mogelijk was hoor :P

Over de spread: ja, de F2000 heeft veel spread volgens de stats. Daar ben ik me perfect bewust van. :) Ik gebruik sowieso Heavy Barrel. Soms ook Foregrip en blijkbaar is de penalty na de patch verminderd, dus nu ga ik zeker Foregrip gebruiken. Dat helpt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, wat is die scar-h eigenlijk een fijne wapen. Heb hem nooit gebruikt, maar in 1 spray had ik 6 kills (was wel op metro, maar dat maakt mij niet uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:26:
[...]

OP in de zin dat: iedereen zegt dat de F2000 en AEK-971 vooral bedoeld zijn voor close combat.
Maar hier ben ik het niet mee eens. Met Kobra en burst fire kom je zeker ver. En ik moet zelfs niet een gans magazine opgebruiken voor ik iemand neerleg. (In tegenstelling tot de AEK-971. Maar terug, das mijn gevoel)

Je sprak van "nu kan je op meer dan 10 meter iemand ermee killen". Ik tracht me nu in te beelden wat 10m in-game moet voorstellen, en ik kom tot de conclusie dat dit pre-patch ook mogelijk was hoor :P

Over de spread: ja, de F2000 heeft veel spread volgens de stats. Daar ben ik me perfect bewust van. :) Ik gebruik sowieso Heavy Barrel. Soms ook Foregrip en blijkbaar is de penalty na de patch verminderd, dus nu ga ik zeker Foregrip gebruiken. Dat helpt allemaal.
Goed, 10 meter is wellicht overdreven, maar laten we het op 20 meter houden.

Wat ik daarmee bedoelde is dat je natuurlijk wel iemand neer kan krijgen, maar als je een direct vuurgevecht hebt op zeg meer dan 20 meter, dan verlies je met de F2000 meestal wel van een m16/M416/AK etc. puur omdat die wapens door de lagere spread sneller meer bullets on-target kunnen krijgen.

De spread hebben ze significant verbeterd, gister met foregrip en heavy barrel zelfs 1 op 1 gewonnen van een autosniper op 120 meter met de F2000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:53

codex

Geen OpenAI agent :)

Die TAR21 is me er eentje :) Net een mini AEK, blaast alles weg. Nog 10 knifekills en 19 vlaggen cappen en dan heb ik ze binnen, voor zover mogelijk dan. Voor 2 assignments moet je echt CQ hebben, top 5 Gunmaster en Conquest Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

wat is die patch een verademing zeg! ik haalde gelijk een kd van 20/11 op noshahr met een f2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
reemprive schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:39:
Die TAR21 is me er eentje :) Net een mini AEK, blaast alles weg. Nog 10 knifekills en 19 vlaggen cappen en dan heb ik ze binnen, voor zover mogelijk dan. Voor 2 assignments moet je echt CQ hebben, top 5 Gunmaster en Conquest Domination.
Dus je kunt al veel wapens unlocken zonder close quarters ?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:53

codex

Geen OpenAI agent :)

GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:41:
[...]

Dus je kunt al veel wapens unlocken zonder close quarters ?
Ja, 2 stuks alleen niet. Ik weet niet of dit zonder premium ook kan, durf ik eigenlijk niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:14:

?

Ben blij dat ik mijn 50 kills en 25 headshots gehad heb zeg.
Wat een stuk bagger is dat ding. En ja, dat meen ik echt, verschrikkelijk onding is het. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:47:
[...]

Ben blij dat ik mijn 50 kills en 25 headshots gehad heb zeg.
Wat een stuk bagger is dat ding. En ja, dat meen ik echt, verschrikkelijk onding is het. :/
BF3 premium is gewoon BF3 belgië !
Scar-H 50 kills 25 headshots
F2000 50 kills en 25 headshots.

Vanavond maar TDM spelen

Die 50 sniper kills gaat nog lastig worden, want ik haat die bulletdrop

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
ALWEER EEN UPDATE?

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:58:
[...]

BF3 premium is gewoon BF3 belgië !
Scar-H 50 kills 25 headshots
F2000 50 kills en 25 headshots.

Vanavond maar TDM spelen

Die 50 sniper kills gaat nog lastig worden, want ik haat die bulletdrop
Dan doe je toch shotgun-snipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm nog een leuke, vlak voor battlelog geupdate werd kreeg ik nog mee op het battlelog forum dat er redelijk wat servers moeten zijn waar admins premium users weren/bannen......

Is dit domme pech of wordt dit een trend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlelog update en terecht er zaten wat glitches in de nieuwe battlelog.
als je een server joined, dan komt er altijd zo popup, waar in je vrienden kunt slepen en kunt zien of je aan het joinen bent of de map aan het loaden bent, dat is nu niet meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Als iedereen zich aan het antwoord dat ze in de battlelog poll geven houdt dan zou dat vast niet lang duren. Tenzij je 70% van de spelers wilt weren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:02:
Hmmm nog een leuke, vlak voor battlelog geupdate werd kreeg ik nog mee op het battlelog forum dat er redelijk wat servers moeten zijn waar admins premium users weren/bannen......

Kan best wel eens een trend gaan worden. Dit zullen alleen wel zielige admins worden dus het is misschien maar beter zo...
Ben gister wel gekicked samen met nog een tweaker (ben even je naam kwijt) omdat we te goed dingen met de F2000...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:02:

Hmm ik denk juist dat de meerderheid van de spelers voor Premium zal gaan en de exclusiviteit juist zal afnemen :s kan er naast zitten overigens.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:30
DanielWW2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:06:
[...]

Kan best wel eens een trend gaan worden. Dit zullen alleen wel zielige admins worden dus het is misschien maar beter zo...
Ben gister wel gekicked samen met nog een tweaker (ben even je naam kwijt) omdat we te goed dingen met de F2000...
Zielig? Hey en wat als je nou BF3 LE gekocht hebt een jaar terug? Dan heb je toch betaald voor een volledig werkend product omdat je gewoon direct een multiplayer kon joinen? Hoe zit dat nu? En hoe zit dat met de B2K DLC, daar hebben LE en B2K klanten toch al voor betaald?

Volgens mij ben jij zelf een beetje zielig, en weetje wat nog het meest zielige is? Je hebt het zelf niet eens in de gaten en je verdedigt het!

Weetje wat er gebeurd als de Europese Commissie met iemand als Neelie Kroes dit uit gaat zoeken? Weetje om hoeveel geld dit gaat? Weetje nog wat er gebeurd is met Intel en haar agressieve marketing?

Zeg maar dag met je handje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin die discussies hier over de kostprijs een beetje beu te worden: het is wat het is! Get over it! Of beter: bend over and take it like a man. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
B2K is gratis als je Premium koopt (neem aan dat je het daar over hebt). De 50 euro zit in de rest van de DLC :W .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jovas schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:11:
[...]
Zielig? Hey en wat als je nou BF3 LE gekocht hebt een jaar terug? Dan heb je toch betaald voor een volledig werkend product omdat je gewoon direct een multiplayer kon joinen? Hoe zit dat nu? En hoe zit dat met de B2K DLC, daar hebben LE en B2K klanten toch al voor betaald?

Volgens mij ben jij zelf een beetje zielig, en weetje wat nog het meest zielige is? Je hebt het zelf niet eens in de gaten en je verdedigt het!

Weetje wat er gebeurd als de Europese Commissie met iemand als Neelie Kroes dit uit gaat zoeken? Weetje om hoeveel geld dit gaat? Weetje nog wat er gebeurd is met Intel en haar agressieve marketing?

Zeg maar dag met je handje!!!
Ik heb géén idéé waar jij het over hebt, maar AWESOM-0 noemt admins die Premium-spelers bannen zielig. En terecht.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:32
Je betaalt met premium ook niet alleen voor DLC, dat is nu al zo'n 100x in de thread gezegd. daarnaast als je een beetje kan rekenen? 4x15 is altijd nog 60 euro. je betaalt dus niet voor B2k. maar voor alle andere extra's

get your facts. ipv van haten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:14:
B2K is gratis als je Premium koopt (neem aan dat je het daar over hebt). De 50 euro zit in de rest van de DLC :W .
Bron?
jantje 2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:14:
Je betaalt met premium ook niet alleen voor DLC, dat is nu al zo'n 100x in de thread gezegd. daarnaast als je een beetje kan rekenen? 4x15 is altijd nog 60 euro. je betaalt dus niet voor B2k. maar voor alle andere extra's

get your facts. ipv van haten.
Het kan wel 1000 keer gezegd worden, dat maakt het nog geen waarheid. Trouwens, dit thread gaat zo belachelijk hard, daar gaat niemand meer doorheen zitten bladeren.

[ Voor 53% gewijzigd door Murk op 05-06-2012 15:18 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
In Europa heb je handels wetten, EA is nu in overtreding. Als mensen hier werk van gaan maken is het binnenkort over met al die achterbakse Premium voordeeltjes haha..

Wel echt weer iets voor Tweakertjes om het te gaan verdedigen LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:56
Jovas schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:17:
In Europa heb je handels wetten, EA is nu in overtreding. Als mensen hier werk van gaan maken is het binnenkort over met al die achterbakse Premium voordeeltjes haha..

Waarom is EA in overtreding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Geen, meer te zien als je naar de prijzen kijkt van de aparte DLC vs. de prijs van premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:32
Je bent niets verplicht om te kopen. Daarnaast doen ze niets oneerlijk. Je betaalt niet meer dan normaal. je krijgt meer voor minder. Echter is het enige waar men zich druk over maakt de wisselkoers winst. maar dat laten we maar voor wat het is.

Daarnaast werkt de LE toch nog gewoon??? je hebt nog steeds je "goed" werkend product waar jij over zeurt. dus in essentie verlies jij helemaal niets.

dus stop met je onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Laten we het niet gratis noemen. B2K is onderdeel van Premium. Als je B2K al hebt, dan heb je pech. Je krijgt geen korting. Om nou B2K gratis te gaan noemen omdat je 50 ipv van 60(?) euro betaald klopt niet helemaal.

Nu snap ik de overtreding van Europese handels wetten ook niet helemaal. Je beperkt de game verder helemaal niet. Dezelfde dingen zijn nog steeds mogelijk, er wordt niet in één keer een beperking uitgevoerd. Dit mag je toch wel verder uit gaan leggen.

Anyway, Natuurlijk is de prijs hoog, maar het is niet anders mensen. Als je het te duur vindt dan koop je het niet, simple as that. Ik haal het voorlopig in ieder geval nog niet, omdat ik toch nauwelijks BF3 speel nu. Misschien over een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
[quote]Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:06:
[...]

Battlelog update en terecht er zaten wat glitches in de nieuwe battlelog.
als je een server joined, dan komt er altijd zo popup, waar in je vrienden kunt slepen en kunt zien of je aan het joinen bent of de map aan het loaden bent, dat is nu niet meer te zien

ja nu je het zegt,bedankt.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F2000 + silencer werkt weer prima op close range. Met squad sprint erbij omdat je toch geen anti suppression meer nodig hebt gaat dat heerlijk op CQ maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg trol onderbouw eens je argument. Je doet wel of je er verstand van heb maar je brabbelt maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:19:
[...]

Geen, meer te zien als je naar de prijzen kijkt van de aparte DLC vs. de prijs van premium.
Waar kan je hem bijvoorbeeld los kopen dan?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

wanneer is battlelog klaar met updaten eigelijk?
ik denk even snel een potje (net als gisteravond...) nou mooi niet dus:(

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

DRuw schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:23:
wanneer is battlelog klaar met updaten eigelijk?
ik denk even snel een potje (net als gisteravond...) nou mooi niet dus:(
NOTICE Battlelog will go down for maintenance at 05:00 PDT / 07:00 EST / 14:00 BST / 15:00 CEST for 30 minutes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga akkoord met de Premium bashers.

Een jaar of twee geleden, was iedere BF fanboy COD gamers aan het uitlachen omdat COD Elite eraan zou komen. En ontken dit niet!! Anders haal ik wel is allemaal jullie posthistory boven van rond die tijd (als je al op GoT aanwezig was).
Iedereen was bezig over "Kijk battlelog is free, en cod elite is betalend!" Ik herinner het me allemaal goed.

Maar nu doet EA hetzelfde en durven velen geen kwaad woord te zeggen. :r :r Daarnaast biedt COD Elite evenveel waarde als BF Premium, want daarin zitten ook alle maps en co-op levels die intussen released zijn.

En nu is het dus nog erger: je betaalt bij Premium nogmaals voor de B2K DLC die je al hebt :(

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 05-06-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel Matros ‏@zh1nt0

Maintenance on Battlelog. Should be up again in 10-15 minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Murk schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:23:
[...]

NOTICE Battlelog will go down for maintenance at 05:00 PDT / 07:00 EST / 14:00 BST / 15:00 CEST for 30 minutes
heb ik weer het stomme toeval om net in dat 30 minuten windowtje te willen gamen he;)
Jammer dat ze het niet even bij battellog zelf zetten (ipv check back soon)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00

Klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt?

Gast, gedraag je is.... Ik zie je alleen maar zeuren, zeiken & trollen. Ik heb de afgelopen 5 pagina's ook niets positiefs of opbouwends uit je mond horen komen. Tis alleen maar whine, whine, whine met hier en daar een troll. Van iemand die hier sinds 2003 zit zou je wel wat meer mogen verwachten....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:24:
En nu is het dus nog erger: je betaalt bij Premium nogmaals voor de B2K DLC die je al hebt :(
En als je het nu omdraait, je krijgt B2K nu gratis bij premium als je hem nog NIET had?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt?

Gast, gedraag je is.... Ik zie je alleen maar zeuren, zeiken & trollen. Ik heb de afgelopen 5 pagina's ook niets positiefs of opbouwends uit je mond horen komen. Tis alleen maar whine, whine, whine met hier en daar een troll. Van iemand die hier sinds 2003 zit zou je wel wat meer mogen verwachten....
Hij heeft toch een punt.

Je betaalt dubbel voor die B2K DLC. Is toch niet moeilijk om dat in te zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol Succes probeer jij dit maar tegen te gaan, wens je veel succes.

BF3 LE is Battlefield 3 en B2K voor 60 euro.
Premium is een DIENST !, waarbij ze gratis B2K aanbieden en de rest zit in de prijs inbegrepen ;)

Je hebt recht op een werkend product in nederland ;) en werkend betekend dat je artikel het doet.
Uitbreidingen hebben niks met een werkendproduct te maken. ze mogen zelf hun prijs bepalen voor premium klaar.

EN AUB BATTLIEFIELD PREMIUM IS NIET ALLEEN EEN VERZAMELING VAN DE DLC'S JE BETAALD OOK VOOR DE EXTRA CONTENT EN HET RECHT DAT JE EERDER DE DLC MAG SPELEN.

Er zit zoveel voordeel in om de premium te kopen. en we kunnen nu wel weer een slowchat en discussie gaan houden, maar dat is onzin ! Premium is MEER dan alleen maar DLC's en niemand verplicht je om Premium aan te schaffen, Koop gewoon de DLC los en dan heb je niet 2x betaald voor b2k, maar moet je wel 2 weken langer wachten, geen double xp weekends, geen camo's, geen extra video's, geen extra guides, geen extra knife en geen extra bonus content.

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 05-06-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

en anders brengen ze een pakket op de markt zonder B2K erin en die zetten ze neer voor dezelfde prijs.... dan happy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Murk schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:23:
[...]

Waar kan je hem bijvoorbeeld los kopen dan?
B2K? Op origin lijkt mij. Anders heb ik hem ook nog bij de intertoys zien liggen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:27:
[...]

Lol Succes probeer jij dit maar tegen te gaan, wens je veel succes.

BF3 LE is Battlefield 3 en B2K voor 60 euro.
Premium is een DIENST !, waarbij ze gratis B2K aanbieden en de rest zit in de prijs inbegrepen ;)

Je hebt recht op een werkend product in nederland ;) en werkend betekend dat je artikel het doet.
Uitbreidingen hebben niks met een werkendproduct te maken. ze mogen zelf hun prijs bepalen voor premium klaar.
Geloof je het zelf?! Is iedereen EA's bitch geworden of wat is dit? :D

Overigens, happy birthday ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:29:
[...]

Ja net als van Apple en de internet providers... DEAL WITH IT, sterker nog dit HOEF je niet te kopen. ga je toch lekker COD doen ofzo :X

idd Happy bday Pykow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ik ga akkoord met de Premium bashers.

Een jaar of twee geleden, was iedere BF fanboy COD gamers aan het uitlachen omdat COD Elite eraan zou komen. En ontken dit niet!! Anders haal ik wel is allemaal jullie posthistory boven van rond die tijd (als je al op GoT aanwezig was).
Iedereen was bezig over "Kijk battlelog is free, en cod elite is betalend!" Ik herinner het me allemaal goed.

Maar nu doet EA hetzelfde en durven velen geen kwaad woord te zeggen. :r :r Daarnaast biedt COD Elite evenveel waarde als BF Premium, want daarin zitten ook alle maps en co-op levels die intussen released zijn.

Ik vind het ook helemaal niet fatsoenlijk dit. Ik wil weten waar ik voor betaal en niet blind me geld uitgeven aan een paar expansions waar nog niets van bekend is (dit sluit Close Quarters dus uit). Dat geeft ze namelijk de mogelijkheid om het maar een beetje af te raffelen, want het geld hebben ze toch al. Nou zegt de fanboy in mij: ze raffelen het heus niet af. Maar objectief is het allerminst, en ik twijfel of ik het ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
1. In Europa mag je niet 2 keer geld vragen voor hetzelfde product. Waar staat gespecificeerd dat B2K gratis is? Hadden ze dat vorig jaar ook niet kunnen vermelden? Vergeet het maar!
2. Mensen hebben vorig jaar de volle mep betaald voor een volledig werkend product en kunnen nu niet meer direct een server bijwonen voor een multiplayer game omdat Premium klanten voorang krijgen. Ook dit is in strijd met Europese handelswetgeving!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:26:
[...]Je betaalt dubbel voor die B2K DLC. Is toch niet moeilijk om dat in te zien??
Mwa, om het dubbel te noemen. Ik heb destijds niks betaald voor B2K, en zelfs al had je het gedaan, dan hoeven ze je niet perse korting te geven omdat je B2K al hebt. Kijkt eens hoe Steam werkt.... Daar krijg je een gift pass als je een game al hebt, maar dat is ook niet altijd zo geweest. Als je niet dubbel voor B2K wil betalen heb je gewoon de mogelijkheid om alle resterende DLC los te kopen. De vergelijking met CoD Elite gaat ook niet helemaal op. BF3 brengt extra DLC uit die je ook los kunt kopen, met daarnaast een paar extras waar je een vast bedrag voor betaald. Er is geen sprake van een lidmaatschap. Ik ben het wel eens met de mensen die klagen over de prijs. 50 euro voor die DLC is natuurlijk erg veel.
Jovas schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:32:
1. In Europa mag je niet 2 keer geld vragen voor hetzelfde product. Waar staat gespecificeerd dat B2K gratis is? Hadden ze dat vorig jaar ook niet kunnen vermelden? Vergeet het maar!
2. Mensen hebben vorig jaar de volle mep betaald voor een volledig werkend product en kunnen nu niet meer direct een server bijwonen voor een multiplayer game omdat Premium klanten voorang krijgen. Ook dit is in strijd met Europese handelswetgeving!
Heb je artikelnummers? Als ik een de DVD van Twilight 1 heb en ik koop de box set van de Twilight trilogie dan mag ik niet gaan klagen dat ik dan dubbel betaal voor Twilight 1. Nee, ik koop een ander product. Je kan heel wat soortgelijke voorbeelden noemen. Maar goed, laten we dan maar zeggen dat je B2K gratis erbij krijgt als je Premium hebt, dat betekent niet dat ze het meteen gratis weg hoeven geven als je de rest niet wil. Ik zie het probleem niet zo. Dat eeuwige gezeik over OMGOMGOGM WETGEVING.

[ Voor 36% gewijzigd door Adanteh op 05-06-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Succes met zoeken, ik heb dat nooit beweerd. De enige reden voor mij om Premium te kopen is dat je vier nieuwe DLC's krijgt voor een prijs die lager ligt dan de vier DLC's los.
Ja, dat is jammer: nu kosten de DLC's je, met Premium, € 12,50 per stuk. Als je B2K echter nog niet hebt, kosten de DLC's daarmee slechts een tientje per stuk. Win-win toch? Zonder Premium betaal je € 15 per DLC.

De overige voordelen zullen me aan m'n reet roesten. Ik heb al maanden dezelfde dogtags (3000+ vehicles destroyed and counting >:)), de twee weken vroege toegang is leuk om tegen bugs en een haperende Battlelog aan te lopen en de voorrang op de wachtrij boeit me ook niets want ik join toch zelden volle servers.

Dus, vertel, waarom ben je zo boos? :*

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
DRuw schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:30:
[...]

Ja net als van Apple en de internet providers... DEAL WITH IT, sterker nog dit HOEF je niet te kopen. ga je toch lekker COD doen ofzo :X

idd Happy bday Pykow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel nou dat EA toegeeft dat je nu dubbel betaald voor B2K en dat ze dat gaan veranderen: denken jullie nou echt dat we dan korting gaan krijgen? Als ze dat zouden doen, is sowieso het hek van de dam, want iedereen wilt dan opeens refunds (dat het dan wel "eerlijker" is maakt geen fluit uit, mensen willen gewoon geld zien).
Wat EA dus wel gaat doen in dat geval is gewoon het hele pakket €5 duurder maken. En als je dan B2K al hebt, krijg je €5 korting. Iedereen blij, zou je EA zeggen. En voor ons maakt het geen fluit uit, alleen de mensen die net beginnen zijn duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Dat gezeur over B2K bij premium is toch zo'n onzin. Als je uit gaat van de minimale prijs van de losse DLC's (€15,00) zal je voor 4 DLC's al op zo'n €60,00 uitkomen. Aangezien premium €50,00 kost ben je alweer een tientje goedkoper uit. Ook al heb je B2K al in je bezit.

Verder krijg je ook nog is toegang tot double XP weekenden, extra assignments, early access voor nieuwe DLC's en nog wat andere extra opties.

En dit is absoluut niet in strijd met de EU richtlijnen zoals iemand hier beweert. Hard roepen, geen bronnen aanleveren, en niet begrijpen dat premium een eigen keuze is waar niemand je toe verplicht. Gutgutgut.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Hij heeft toch een punt.

Je betaalt dubbel voor die B2K DLC. Is toch niet moeilijk om dat in te zien??
Maar is dat een rede om meteen onbeschoft en schreeuwerig te worden tegenover medetweakers?
Is toch niet moeilijk om dat in te zien?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:36
Lolz ze hebben het oude vriendenlijstje terug gezet...

Nu niet meer..

[ Voor 21% gewijzigd door Sinus_rhythm op 05-06-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas

Regels zijn regels, dit gaat om duizenden euro's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

1. Product 1 is B2K, product 2 is premium. Niet hetzelfde. Anders is de James Bond bluray set ook in strijd met de wetgeving. :p

2. Vroegah (nouja nu ook nog vaak) had je reserved slots voor servers. Niemand die daar over piepte.

Maar inderdaad: wil je alle DLC sowieso? Premium. Wil je sowieso een bepaalde DLC niet? Dan niet. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik vind het wel komisch de mensen hier die zo klagen :P Je hebt het niet nodig om BF3 te kunnen spelen en je bent goedkoper uit als je toch van plan was om alle dlc te kopen, waar maak je je in hemelsnaam druk om??

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

@Jovas: 3 keer dezelfde tekst plaatsen zonder het ook maar enigszins te onderbouwen is niet nodig hoor. Kan je niet Forumfield op Battlelog gaan spelen?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:36:
[...]

Maar is dat een rede om meteen onbeschoft en schreeuwerig te worden tegenover medetweakers?
Is toch niet moeilijk om dat in te zien?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6Ab2q.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:29:
[...]

Thnx.
Tuurlijk is dat niet het geval :P maar zo gaan ze hun eigen wel indekken, dus overtreden ze de regels niet.
ze hebben hun overige componenten die in premium zitten, zoals de zwarte dog tags extra overpriced gemaakt, zodat het lijkt dat je b2k gratis krijgt. maar uit eindelijk verdienen ze er veel geld mee.
DRuw schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:30:
[...]

idd Happy bday Pykow
Dankje,

Precies Deal with it haha. je betaald ook heel veel voor apple en dat accepteerd ook iedereen.
1. Dat je teleurgesteld bent dat ze dit niet hadden aangegeven, kan ik wel begrijpen, maar als je Premium koopt staat er dat je B2K krijgt voor de prijs van 0 euro tijdens het aanschaffen van B2K. Je had ook kunnen wachten en dan had je een half jaar geen B2K kunnen spelen en daarvoor heb je dus betaald.
Daarnaast mogen ze inderdaad het zelfde product niet 2x aanbieden met een andere prijs.
Maar je krijgt premium content bij de b2K editie erbij, dus is het niet het zelfde merk.
ze bieden namelijk BF3 B2K niet los aan, maar in een premium pakket en dat is heel wat anders dan alleen de DLC.
je kan Diablo 3 kopen en vervolgens leggen ze ook een Diablo 3 special edition op de markt, waar je boekjes bij krijgt etc. dan betaal je ook 2x voor Diablo3 als je die extra stuff uit de special edition wilt hebben.

nog 1. Battlefield 2 kon je vroeger los kopen en daarna kreeg je steeds DLC's later kreeg je een BF3 Collector s editions waarin alle DLC zaten + Battlefield 2 normale game. Daar was ook niets meegebeurd en heeft gewoon in de winkel gelegen.

The sims 1 kon je vroeger los kopen en daarna moest je steeds uitbreidingen kopen om het leuk te houden.
2 jaar later kwam er een editie The sims 1 + The party uit, waarbij je dus 2x voor the sims 1 ging betalen :O
ook was er een The sims Deluxe waarbij je extra content kreeg en je betaalde eigenlijk gewoon voor The sims 1 met extra meubels ( OMG DAT IS NET PREMIUM ! Back 2 karkand met extra stuff van premium)

2.Lees even de algemene voorwaarden van EA waar je toestemming hebt gegeven. Daarin staat dat ze in alle tijden de servers mogen weghalen en verwijderen. De nederlandse wet heeft hier verder niks mee te maken, want jij hebt een overheenkomst getekend en toestemming geven dat EA dit mag doen.
Je kan nog steeds servers joinen, daarvoor heb je geen CQ of B2K nodig, stel je filters dan wat anders in ( je komt wel wat minder servers en waarschijnlijk veel lege servers tegen later, MAAR je kan nog steeds spelen, dus heb je een werkend product)

Daarnaast blijft BF3 een werkend product, want je kan Singleplayer, Co-op en Multiplayer zonder uitbreidingen spelen (als er nog servers bestaan, Daar heeft EA geen invloed op (PC ONLY))
Premium klanten betalen ook extra, namelijk die 50 euro die je niet hoeft uit te geven. je krijgt inderdaad voorrang in de wachtrij. Daarnaast heb je nog meer applicaties die je laten betalen, zodat je geen reclame krijgt. bijvoorbeeld bij MSN, MS Office etc. dat is het zelfde, je betaald meer om iets weg te halen.
Hiermee blijft je product werkend en overtreed je nergens de WET

Kom eens met goede argumenten en onderbouwing van je mening ?
ik denk dat ik hierboven genoeg heb uitgelegd om een punt achter deze discussie te zetten.
(moet ik zelfs nog wat schermafdrukken erbij toevoegen om je er extra te van overtuigen ?)

[ Voor 18% gewijzigd door Pykow op 05-06-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals die braboneger zou zeggen: Gewoon betalen, Aftikken, Schuiven meej oe mars!

Ontoppic, waar kan ik de patchnotes vinden? Ben benieuwd wat er allemaal is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DanielWW2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:06:
[...]

That was me :)
Ging helaas weer nergens over.

Als ik premium aanvink bij browse instellingen vind hij geen servers.

Overigens vind ik de F2000 nog redelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:41:
[...]

Het alomvattende BF3 + alle shizzle topic zolang je maar op de PC speelt. Voor zowel Premium als Pauper :D
Niveautje weer Tsurany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Heb het hier allemaal nog niet gelezen, maar om (eventueel) tijd te besparen:

Is het niet mogelijk om die Premium aan te schaffen via 'n Russische proxy? Daar kost die 1499 roebel, zo'n dikke 36 euro :9 Met zo'n proxy blijf ik tenminste op de Russische variant van de Origin store, zonder redirect naar Belgisch Frans *meh*, dus het moet wel via 'n proxy.

Alleen zo'n aankoop doen via 'n proxy is niet ideaal, of toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
PixelShooter schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:46:
Heb het hier allemaal nog niet gelezen, maar om (eventueel) tijd te besparen:

Is het niet mogelijk om die Premium aan te schaffen via 'n Russische proxy? Daar kost die 1499 roebel, zo'n dikke 36 euro :9 Met zo'n proxy blijf ik tenminste op de Russische variant van de Origin store, zonder redirect naar Belgisch Frans *meh*, dus het moet wel via 'n proxy.

Alleen zo'n aankoop doen via 'n proxy is niet ideaal, of toch wel?
LOL, dit is ook zo grappig he hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag ik geen grapjes maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Gast, wordt eens volwassen....

(en stop met whinen)

[ Voor 7% gewijzigd door ChojinZ op 05-06-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Nee omdat mensen jou gevoel voor humor zeer slecht begrijpen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Jovas schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:47:
[...]
LOL, dit is ook zo grappig he hahaha
Kijk, het is niet omdat hier iedereen zomaar eventjes 50 euro op tafel legt voor iets dat ze al betaald hebben en waarvan het trouwens al op de disk staat, dat ik dat ook zomaar kan en wil. :(

Als het goedkoper kan, zal ik dat doen ook. Het is niet per se omdat ik Premium wíl, begrijp me niet verkeerd, maar de non-Premium users zijn genaaid als ze geen Premium halen. Ik moét dus wel, wil ik geen halve dag in de rij staan voor op m'n favoriete servers te kunnen, afgeslacht te worden op nieuwe maps omdat ik ze later krijg en constant en overal 'meh, niet voor jou'-content te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Je helpt niet bepaald mee wat betreft het 'vermijden van slowchat'. Maar goed, ik merk dat ik er zelf ook al weer aan meedoe. Is een wonder dat dit topic nog niet dichtgeknald is.

Zou eigenlijk een webbased irc kanaaltje voor dit topic moeten zijn waar iedereen zijn korte termijn geneuzel kwijt kan, zodat je dan een topic overhoudt voor de langere berichten die de moeite van het nalezen waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Gisteren gespeeld, en denk ga weer eens support (Ook i.v.m assignments). Heb ik geen extended mags meer op RPK-74m en MG36.
Moet je nu voor de RPK-74m 350 kills maken en voor MG36 300 kills om het weer extended mags te unlocken.

Edit: @Hierboven & @Hieronder ga ergens anders lopen haatzaaien

[ Voor 12% gewijzigd door QPeter op 05-06-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Gast, wordt eens volwassen....

(en stop met whinen)
You kidding me?

We zitten hier op een forum te praten over stomme virtuele schietspelletjes. Alleen dat al is onvolwassen in de ogen van miljoenen mensen, moest je het niet weten... ;)

En ja, ik zal stoppen met "whinen".
Alleen is het grappig om te zien dat zelfs "kritisch zijn" niet meer mag in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:49:

Nee omdat mensen jou gevoel voor humor zeer slecht begrijpen. :Y)
Blijkbaar niet idd. Zelf pak ik altijd, zodra ik Tsuranys naam zie, een flinke pot zout om ermee over z'n post te strooien, maar voor sommigen is dit lastig.

Proxy schijnt niet te werken, maar heb dit zelf niet geprobeerd. Betalen (met Paypal) via zo'n proxy lijkt me idd niet echt een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:53:
Gisteren gespeeld, en denk ga weer eens support (Ook i.v.m assignments). Heb ik geen extended mags meer op RPK-74m en MG36.
Moet je nu voor de RPK-74m 350 kills maken en voor MG36 300 kills om het weer extended mags te unlocken.
Nog een aanrader: de M27 IAR heeft nu ook extended mags en heavy barrel! Voor de patch was het al echt een heel fijn wapen, ben benieuwd hoe het nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe heavy barrel op de M27, thanks for the tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:51:
Je helpt niet bepaald mee wat betreft het 'vermijden van slowchat'. Maar goed, ik merk dat ik er zelf ook al weer aan meedoe. Is een wonder dat dit topic nog niet dichtgeknald is.

Zou eigenlijk een webbased irc kanaaltje voor dit topic moeten zijn waar iedereen zijn korte termijn geneuzel kwijt kan, zodat je dan een topic overhoudt voor de langere berichten die de moeite van het nalezen waard zijn.
Op de GoT IRC server was vroeger ook een #battlefield3 kanaal. deze IRC server heeft ook een webbased interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:53:
[...]

You kidding me?

We zitten hier op een forum te praten over stomme virtuele schietspelletjes. Alleen dat al is onvolwassen in de ogen van miljoenen mensen, moest je het niet weten... ;)

Alleen is het grappig om te zien dat zelfs "kritisch zijn" niet meer mag in dit topic...
Hoe durf je? :o
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:54:
[...]
Blijkbaar niet idd. Zelf pak ik altijd, zodra ik Tsuranys naam zie, een flinke pot zout om ermee over z'n post te strooien, maar voor sommigen is dit lastig.
Ik ben verbaast dat er geen zoutekort is in NL, ik doe namelijk hetzelfde. :+
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:54:
[...]

Nog een aanrader: de M27 IAR heeft nu ook extended mags en heavy barrel! Voor de patch was het al echt een heel fijn wapen, ben benieuwd hoe het nu is :)
Ga ik dan ook maar eens proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over wapens gesproken, die AUG A3 is wel erg fijn. Lijkt amper recoil te hebben en speelt heerlijk nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
[...]

A.W.E.S.O.M.-0, dank voor deze awesome melding :D

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
[...]
Ik hou niet zo van die support wapens met 46 kogels, Als ik support speel wil ik een wapen waar 100 kogels inzitten. de RPK-74m was bugged met extended mags, een clip van 200. Maar wou graag zien hoe ze het hebben gefixed en nu moet ik extended mags opnieuw unlocken door 350 kills te maken, dit vind ik een beetje triest. Misschien krijg je dan wel een drummag voor de RPK maarja mag mooi wat kills maken om daar achter te komen :)

Hoeveel kogels heeft m27 iar nu met extended?

[ Voor 3% gewijzigd door QPeter op 05-06-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik mag straks weer met wat crappy wapens spelen om alle unlocks te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:53:
[...]

You kidding me?

U kidding me?

De gemiddelde leeftijd van een gamer ligt tussen de 25 en 30 jaar. Is niets onvolwassen aan. Dat er miljoenen mensen zijn die dat wel vinden zegt niets over het feit of een activiteit "kinderachtig" is of niet.

En tuurlijk mag je kritisch zijn. Graag zelfs. Makke schapen hebben we niets aan. Maar blijkbaar zie jij het verschil niet tussen "kritisch zijn" en "schreeuwerig en onbeschoft" zijn.

Of vind jij het heel normaal dat iemand 3 (!!!) keer exact dezelfde post doet enkel om aandacht te krijgen?

Misschien moet je eens proberen om wat objectiever te kijken naar de mening van anderen ipv elke medestander blindelings bij te staan en met elke tegenstander meteen in discussie te gaan.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:00:
[...]

Ik hou niet zo van die support wapens met 46 kogels, Als ik support speel wil ik een wapen waar 100 kogels inzitten. de RPK-74m was bugged met extended mags, een clip van 200. Maar wou graag zien hoe ze het hebben gefixed en nu moet ik extended mags opnieuw unlocken door 350 kills te maken, dit vind ik een beetje triest. Misschien krijg je dan wel een drummag voor de RPK maarja mag mooi wat kills maken om daar achter te komen :)

Hoeveel kogels heeft m27 iar nu met extended?
Geen idee, ik zag het net staan op battlelog, maar ik ga uit van 90. Bij mij staan ze nu al geünlocked omdat ik al meer kills ermee heb. Voor de patch lukte een gemiddelde accuracy van 17% met dat ding door hem als super M416 te gebruiken en van dichtbij gewoon open trekken. Mede dankzij de supression kon je vrijwel elk direct vuurgevecht winnen, ook al supressed een M27 evenveel als een assault rifle itg een M60/PKP etc.

Met foregrip en HB maar ook foregrip en silencer heeft het qua stats heel veel potentie op metro/bazaar etc.

Dankzij de loeiend snelle reload kan je leuk full-auto bochten om gaan en 3 / 4 man meenemen met 1 clip terwijl je de Rambo stijlpunten binnenharkt voor jezelf. :)

edit 2: Sinds een weekje of 2 ben ik ook af en toe aan het spelen met de bipod. Het is ergens best lame, maar het is zo supergrappig en het ziet er zo lomp uit. :)

edit 3: Geen idee QPeter, ik heb 24 kills met de RPK dus dat kan ik niet voor je nagaan, die Russische/Chinese meuk laat ik met liefde links liggen :P

[ Voor 16% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 05-06-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:05:
[...]
Bij mij staan ze nu al geünlocked omdat ik al meer kills ermee heb.
Ja bij mij zijn ze ook geunlocked voor M27 IAR, maar waarom dan niet voor RPK? Als ik daar boven de 1000 kills mee heb. Dat vind ik wat vreemd, zelfde geld voor de MG36 daar heb ik ook meer dan 300 kills mee en moet ik extended ook weer helemaal nieuw voor unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:03:
Ja ik mag straks weer met wat crappy wapens spelen om alle unlocks te halen :(
Je bent niet alleen in die strijd Tsu, ik had na vanavond alleen nog de SVD over om te unlocken en was me al aan het bedenken waar ik me daarna op ging focussen. Thx to DICE en BF3 DLC hoef ik me daar voorlopig weer geen zorgen over te maken én bedankt :)

discogs

Pagina: 1 ... 216 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.