• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
Net ff kort potje Firestorm op GoT4 geloof ik. 32 man.

11 GoT + 5 andere gasten met tags

tegen

1 GoT + 3 andere gasten met tags en 12 randoms

Was een leuke ronde! 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:16:
[...]

Om eerlijk te zijn heb ik daar echt nog nooit last van gehad, behalve als ik een spel join en die dan afsluit via alt f4, dan krijg ik bij de volgende match dat disconnected gedoe, maar als ik het opnieuw probeer, kan ik er gewoon weer in.
Ik heb standaard al het volgende: (sinds de release) :(
Start game, origin gaat aan, game crashed. :X
Sluit origin en browser af en dan werkt het de tweede keer wel.

Nu komen er nog meer van die random crashes van BF3 bij... :/

edit: oke f*ck this.
Ben nu wel klaar met join en random crash... :X

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-05-2012 21:23 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-12 06:26
Ik heb er niets aan toe te voegen, kijk maar gewoon. :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-12 12:14

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik had net een gast in de tegenpartij op TDM Grand Bazaar die gebruik maakte van een plek om te snipen waardoor je bijna niet te raken bent. Vervolgens was hij natuurlijk prooi en ben ik 2 keer sneaky omgelopen om hem te knifen en heb ik hem 5 keer achter elkaar gekilled met de MAV. Boos dat hij was, ik lachte me suf achter de computer. De admin moest hem tot bedaren brengen :)

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-12 23:36

beuker19

Killerbeuker is so OP

StealthyPeanut schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:18:
Net ff kort potje Firestorm op GoT4 geloof ik. 32 man.

11 GoT + 5 andere gasten met tags

tegen

1 GoT + 3 andere gasten met tags en 12 randoms

Was een leuke ronde! 8)7
Ik zat ook in dat potje maar de autobalancer zet ons bij elkaar maakt mij niet uit of ik met of tegen [GoT]
speel en ik switch ook nooit om bij onze clanmaten te komen was gewoon pech denk ik + er zijn er een paar geleaved uit jou team van GoT .
En anders kom er een x gezellig bij op TS ;)
Maar wij geen niet express bij elkaar in het team

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• plob
reemprive schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:52:
Ik had net een gast in de tegenpartij op TDM Grand Bazaar die gebruik maakte van een plek om te snipen waardoor je bijna niet te raken bent. Vervolgens was hij natuurlijk prooi en ben ik 2 keer sneaky omgelopen om hem te knifen en heb ik hem 5 keer achter elkaar gekilled met de MAV. Boos dat hij was, ik lachte me suf achter de computer. De admin moest hem tot bedaren brengen :)
Dus de mav is nog steeds maf? Het was toch in de huidige patch dat die zou ontploffen als je tegen iemand aan knalt?
Dice :F

edit:

Ik ben de laatste update lijst nog even na gelopen, de mav is inderdaad nog steeds dodelijk:
-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.

[ Voor 20% gewijzigd door plob op 09-05-2012 22:03 ]

• codex

codex

plob schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:00:
[...]

Dus de mav is nog steeds maf? Het was toch in de huidige patch dat die zou ontploffen als je tegen iemand aan knalt?
Dice :F

edit:

Ik ben de laatste update lijst nog even na gelopen, de mav is inderdaad nog steeds dodelijk:

[...]
Yep, maar reload kan wel.

Trouwens, toevallig hebben we het erover gehad en ik ben iemand tegengekomen die ik er sterk van verdenk een stiekeme hacker te zijn: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/HeyNotMe/#

Wat mij is opgevallen:
Is pas lvl 5 terwijl hij wel al flink wat games heeft gespeeld, stats lijken gereset. Hij heeft een accuracy van bijna 30 procent maar desondanks een laag percentage headshots. Op het moment dat hij mij onder vuur neemt voel ik geen hitmarkers als ik in beweging ben maar ben ik binnen een seconde gelijk dood, onafhankelijk of ik stil sta of niet.

Ik heb een report aangemaakt waarbij ik heb gemeld niet zeker te zijn, maar er klopt naar mijn gevoel iets niet. Wat denken jullie, puur op basis van zijn profiel?

• plob
Huh, nu is hij lvl 4? Ik zag net ook lvl 5.
Ik zal wel te veel achter de pc zitten. :P

Verwijderd

Ik zag deze server voorbij komen, en aangezien ik een hekel heb aan SQDM en de bijbehorende assignment ben ik blij dat ik deze server ben tegen gekomen: 1 ticket win

http://battlelog.battlefi...sional-Russian-Quick-Win/

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 16:43
Kan altijd, maar tot nu toe zie ik weinig echt spannende stats. Die 39% acc is in korte gehaald, en ook niet extreem hoog.

• plob
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:22:
Ik zag deze server voorbij komen, en aangezien ik een hekel heb aan SQDM en de bijbehorende assignment ben ik blij dat ik deze server ben tegen gekomen: 1 ticket win

http://battlelog.battlefi...sional-Russian-Quick-Win/
Haha, die russen zijn slim. :o

Hebben ze ook een server om makkelijk jeep kills te krijgen? 8)7

• codex

codex

Xant0r schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:23:
Kan altijd, maar tot nu toe zie ik weinig echt spannende stats. Die 39% acc is in korte gehaald, en ook niet extreem hoog.
41% met de AK74M?

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 16:43
Die AK74M schiet super fijn en redelijk traag. Hij heeft overigens ook nog maar half uurtje gespeeld met dat wapen, dus zegt nog niks in de zin van overduidelijke cheater. Beetje campen op Rush bij de bom of potje tdm. In elk geval leuk om in de gaten te houden, gezien het een nieuw account is.
Dontblink heeft gameplay van 37 min lang geüpload, met F2000 _/-\o_ + Heavy Barrel + Foregrip

Straks is bekijken :9~

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

plob schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:39:
Ik heb er niets aan toe te voegen, kijk maar gewoon. :P
[video]
Heerlijk filmpje. Prachtig in elkaar gedraaid. Het is vast simpel maar de boodschap komt bij mij goed over :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

plob schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:23:
[...]

Haha, die russen zijn slim. :o

Hebben ze ook een server om makkelijk jeep kills te krijgen? 8)7
Ik denk het niet :+

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:26

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Wat moet ik met deze melding?

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'The_Marsmellow' (for 2 minutes) ... MD5Tool Mismatch: readme.txt

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• plob
The_Marsmellow schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:08:
Wat moet ik met deze melding?

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'The_Marsmellow' (for 2 minutes) ... MD5Tool Mismatch: readme.txt
PB al handmatig geupdate?

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
plob schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:08:
[...]

PB al handmatig geupdate?
Als die niet werkt moet je even punkbuster eraf gooien en erop nieuw opzetten.

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:47:
Dontblink heeft gameplay van 37 min lang geüpload, met F2000 _/-\o_ + Heavy Barrel + Foregrip

[video]
hij lult alsof ie een pro is maar ondertussen loopt ie het hele potje met dezelfde perk als zen squad mate rond, sorry hoor maar kzit na 10 minuten nog op een turning point te wachten maareh ja boring shit ouwe
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:14:
[...]

hij lult alsof ie een pro is maar ondertussen loopt ie het hele potje met dezelfde perk als zen squad mate rond, sorry hoor maar kzit na 10 minuten nog op een turning point te wachten maareh ja boring shit ouwe
Ja, zit nu aan de 11de minuut, en tot nu toe niet veel speciale dingen gezien.
Ik werd al hyped omdat hij is met de F2000 speelde maar hij burst ook niet op de gepast manier vind ik...
Zijn andere video's zijn over het algemeen wel aanraders.
Nu verderkijken :)
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:14:
Hij is ook vrij matig: http://battlelog.battlefi...0n7bl1nk/stats/226001908/

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• plob
Haha, ik lig plat. _O-

* plob hoopt niet dat iemand zijn stats er bij pakt.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/20216274.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Trolol!
Ik heb nooit gezegd dat hij een BF3 god is, maar ik vind hem wel bovengemiddeld. :)

Bij deze video haalde hij vooral points door tactisch en rustig te spelen. Maar die speelstijl vind ik niet leuk om naar te kijken. Liever wat rushen en epic kills maken ,zo heeft die ook genoeg video's.

Zelf speel ik ook niet zo traag zoals hem. Meestal ben ik het type "fuck it I'm going in" + de zovele nodeloze deads die ermee gepaard gaan ... :p
Asgaro schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:06:
Trolol!
Ik heb nooit gezegd dat hij een BF3 god is, maar ik vind hem wel bovengemiddeld. :)

Bij deze video haalde hij vooral points door tactisch en rustig te spelen. Maar die speelstijl vind ik niet leuk om naar te kijken. Liever wat rushen en epic kills maken ,zo heeft die ook genoeg video's.

Zelf speel ik ook niet zo traag zoals hem. Meestal ben ik het type "fuck it I'm going in" with devibs equipped + de zovele nodeloze deads deaths die ermee gepaard gaan ... :p
Trololololol. :+ (ben niet lief vandaag) :P

YouTube: Epic Across Map Jet Destroy 100% Luck

Luckiest shot ever? :P

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-05-2012 00:20 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Asgaro schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:47:

[video]
uitgezet na 36 seconden :')

Mijn YouTube

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
beuker19 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:53:
[...]

Ik zat ook in dat potje maar de autobalancer zet ons bij elkaar maakt mij niet uit of ik met of tegen [GoT]
speel en ik switch ook nooit om bij onze clanmaten te komen was gewoon pech denk ik + er zijn er een paar geleaved uit jou team van GoT .
En anders kom er een x gezellig bij op TS ;)
Maar wij geen niet express bij elkaar in het team
Ik bedoelde ook niet dat jullie dat bewust doen, maar het viel wel op. Dat de autobalancer dit doet kan wel, maar ik zou er echt voor zorgen dat de GoT-ers gelijk verdeeld blijven bij 8 of meer spelers.

Je zag dat de server helemaal weer leeg liep na OFirestorm.

Ik zal volgende keer zeker op TS komen, ik kon nu maar heel kort dus was de moeite niet echt :).
StealthyPeanut schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:01:
[...]

Ik bedoelde ook niet dat jullie dat bewust doen, maar het viel wel op. Dat de autobalancer dit doet kan wel, maar ik zou er echt voor zorgen dat de GoT-ers gelijk verdeeld blijven bij 8 of meer spelers.

Ik zal volgende keer zeker op TS komen, ik kon nu maar heel kort dus was de moeite niet echt :).
het is gewoon de grootste onzin dat mensen gaan janken als er veel gotters bij elkaar zitten.
we zijn niet allemaal heilig of suberrr powervulll !!.
en wij hebben het soms op teamspeak zwaarder dan mensen zonder teamspeak.
iemand die zijn grappen steeds herhaald, ragers :P ik ben wel met de neus op de feiten gedrukt hoe erg rage kan zijn met vuurvoske xD
DanielWW2 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:09:
[...]

op zich valt de luckyshot wel mee. want de jet is opweg naar de tank waar hij naast staat, dus als hij schiet zie je in de jet de RPG niet zomaar aankomen en vlieg je er tegen aan.

battlelog is trouwens ook weer goed bezig :D
COLONEL SERVICE STAR 19
RANK 64
231390 / 230000 -1390 until rank up

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 10-05-2012 09:11 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• plob
DanielWW2 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:09:
[...]

Haha, valt wel mee. Het was niet eens across map. Ik heb ook wel zo'n schot gehad. Op cas border van e naar d een heli uit de lucht gehaald.
StealthyPeanut schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:01:
[...]

Daar noem je ook een map. Firestorm is ook gewoon de hemel voor jet/heli piloten. Veel tanks, mogelijkheden tot spawnrape dankzij de AA's die nou niet echt optimaal staan en het feit dat die map gewoon open is waardoor je nergens kan verstoppen... :/

• plob
Toevallig mijn profiel al bekeken?

80% firestorm :*)
plob schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:19:
Toevallig mijn profiel al bekeken?

80% firestorm :*)
Gek, gek zeg ik je. :P

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:36:
[...]

Die Naos 5000 heb ik nog niet in de handen gehad, er zijn niet zoveel winkels meer waar je echt hardware uit kan proberen en keyboards/muizen wil ik altijd zelf eerst even in de handen hebben voor ik het aanschaf, reviews alleen ga ik niet op af.

Zo zit ik momenteel ook te kijken naar een mechanisch toetsenbord maar ik wil dat eerst even voelen/in-game proberen voor ik kan beoordelen of dat echt veel toevoegd. Helaas ken ik niemand die zo'n toetsenbord heeft :(

[...]

Klopt, maar let wel dat dit voor eenieder kan verschillen afhankelijk van de verbinding en de servers waar je op speelt. Bij mij lopen mensen echt te teleporten onder de 25% en boven de 50% merk ik dat het weer langer duurt voor mensen neergaan en m'n aandeel headshots terugloopt. Ik zou denk ik op 25% beginnen en dat langzaam verhogen tot mensen niet meer teleporten.

Het is me nog steeds vaag wat dat network smoother nou precies doet/instelt, maar het 'voorspelt' tot op zekere hoogte waar de vijand zich bevind met een hogere setting (dit zie je heel sterk in de jump/knife anmiaties). Dit wijkt meestal iets af van de werkelijkheid en daardoor voelt de hitreg anders aan (denk ik).
Kwou nog even zeggen bedankt!!! Heb het gister ingesteld op ongeveer 35% en ik kon gelijk merken dat de hitboxes veel beter aanvoelden!! Vooral op lange afstanden is het echt geweldig.

Ik heb trouwens geen last gehad van het teleporting verhaal, was blijkbaar gelijk de juiste setting voor mij! Ik kon helaas maar 1 potje spelen gister maar in dat potje kon ik het al echt goed merken, werd er ook gelijk MVP1(1000 ticket) dus helaas geen battelog.

Ik kon ook goed merken dat ik de 1 op 1 gevechten bijna altijd won, of het nou slechte spelers weet ik niet maar het voelde echt aan alsof alles veel accurater was.

EDIT: blijkbaar toch een battelog! Had wel telkens het probleem dat ik 2-3 vijanden tegen kwam ik er 1 of 2 neerschoot en vervolgens door de 2e of 3e neergeschoten werd..

http://battlelog.battlefi...how/31383883/1/317035554/

[ Voor 6% gewijzigd door Facenoise op 10-05-2012 09:40 ]

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 10:25

MeagaShira

MeagaShira_NL

Heb hem gister ook nar 50% teruggezet en ik moet er nog een beetje mee spelen.
merk idd dat de hitreg wel beter is geworden.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:53
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:36:

[...]

Klopt, maar let wel dat dit voor eenieder kan verschillen afhankelijk van de verbinding en de servers waar je op speelt. Bij mij lopen mensen echt te teleporten onder de 25% en boven de 50% merk ik dat het weer langer duurt voor mensen neergaan en m'n aandeel headshots terugloopt. Ik zou denk ik op 25% beginnen en dat langzaam verhogen tot mensen niet meer teleporten.

Het is me nog steeds vaag wat dat network smoother nou precies doet/instelt, maar het 'voorspelt' tot op zekere hoogte waar de vijand zich bevind met een hogere setting (dit zie je heel sterk in de jump/knife anmiaties). Dit wijkt meestal iets af van de werkelijkheid en daardoor voelt de hitreg anders aan (denk ik).
Ik moet ook nog even gaan stoeien met deze instelling alleen het nadeel is dat ik nog weleens last heb van lag en dat kost me nog best redelijk veel kills.

Nickname KasPlantje.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

I lolled. 8)

BTW: 416 uur is sinds release elke dag 2 uur en 8 minuten spelen.....

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Help!!!! schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:25:
I lolled. 8)

BTW: 416 uur is sinds release elke dag 2 uur en 8 minuten spelen.....
Jup, zo gek is dat ook niet voor mij want overdag ben ik druk met werk/stage/college (alhoewel college veel vrije tijd overdag bied) en 's avonds is mijn vaste vrije tijd waarin ik game, series/films kijk of andere dingen toe ter ontspanning/entertainment. Dan is 2 uur per dag zeker niet gek voor mijn doen. Dan nog een paar zeldzame weekenden dat ik niet weg ben en dan tikt het zeker aan. Heb het echter al geruime tijd niet meer gespeeld omdat ik nu veel Dungeon Defenders speel.

Ben trouwens ook geen officiële admin meer bij GoTBF3.nl dus daarvoor kan je mij niet meer benaderen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Tsurany schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Ben trouwens ook geen officiële admin meer bij GoTBF3.nl dus daarvoor kan je mij niet meer benaderen :)
Waarom niet?
Had je er geen zin mer in...???

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

MeagaShira schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:54:
Waarom niet?
Had je er geen zin mer in...???
Ik heb mijn lidmaatschap niet verlengd voor de nieuwe periode omdat ik merk dat ik de laatste tijd erg weinig op de GoT servers speel, in het algemeen minder Battlefield 3 speel en het mij gewoon teveel tijd kost.
Als ik speel dan is het over het algemeen toch op een andere server omdat ik de grote open vliegmappen niet interessant vind terwijl dat juist de mappen zijn die op de GoTBF3.nl servers populair zijn.

Ik zit er nog steeds dagelijks op TS aangezien dat steeds meer een multi-game groep is geworden en speel daar nog steeds allerlei games met de aanwezigen, alleen ben ik geen betalend lid meer van de BF3 groep.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ah dat is duidelijk... :P
Ik zou zelf idd ook geen betalend lid meer worden als ik niet zelf actief op de server zou spelen.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59

Metro2002

Memento mori

Gisteren twee compleet verschillende werelden gezien in de Métro map. De eerste was een 64p map met ... 64 players en ik gok dat 90% daarvan zich uitsluitend bezighield met het gooien van granaten...... 8)7 ik kon werkelijk waar niks meer zien, niet richten , niks. 1 grote bende dus. Daar ben ik na 1 potje mee gekapt.

Daarna in een andere server gestapt (aspara clan ofzo) en damn bitch, ondanks een kleine hoeveelheid players (4 tegen 4) was het echt een compleet andere game. Geen granaten maar wel gewoon keiharde teamplay van hun kant, ik kon er iedere keer 1 tot 2 killen maar dan waren mijn kogels op en werd ik geraped door de andere 2 spelers :+ mijn team bestond uit 2 noob Rambo figuren die nog nooit van samenwerken hadden gehoord. en 1 die enigszins samenwerkte maar af en toe van die beslissingen maakte waarbij ik dacht... wtf. En niemand had van spotten gehoord zodat ik uiteindelijk maar als recon ben gaan spelen met een motion detector in place. :P

Zo zag je wel dat goed teamplay echt enorm veel kan doen. 1 of 2 tegenstanders kan ik wel aan maar als je een compleet samenspelend team tegenover je hebt kun je het gewoon keihard vergeten.

Verwijderd

Metro2002 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:56:
Zo zag je wel dat goed teamplay echt enorm veel kan doen. 1 of 2 tegenstanders kan ik wel aan maar als je een compleet samenspelend team tegenover je hebt kun je het gewoon keihard vergeten.
Zo zat ik gister tijdens wat potjes rush met 3 maatjes in een squad en ondertussen op teamspeak. Wat een ownage, de m-coms waren nog niet ontploft of de volgende waren alweer ge-armed. Heerlijk en het enemy team kon helemaaaaaal niks tegen ons beginnen :P >:)

Edit: @ metro2002 ik heb dat trouwens ook, wanneer ik op van die 64 mans metro servers ga spelen en iedereen loopt elkaar te bestoken met nades en explosives, dat de hele game zowat freezed. Dikke rubbering shit heb ik dan en richten en bewegen gaat allemaal niet meer. Ik snap ook nog steeds niet waardoor dat nou precies komt want mijn ping en fps zijn wel gewoon normaal.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 12:09 ]

• GerGio
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:02:
[...]

Zo zat ik gister tijdens wat potjes rush met 3 maatjes in een squad en ondertussen op teamspeak. Wat een ownage, de m-coms waren nog niet ontploft of de volgende waren alweer ge-armed. Heerlijk en het enemy team kon helemaaaaaal niks tegen ons beginnen :P >:)
Ja maar soms heb je er ook enemies team bijzitten hoor ik heb weleens bij rush in metro gehad dat ik ongeveer als we in het lever opschoven 15 seconden later had ik het m-com ge-armed. en dan niet even een poging doen om hem te unarmen Nee Jo kills zijn veel belangrijken |:( dat zijn wel snelle potjes maar je mist de uitdaging.

Nickname KasPlantje.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 14:41
Beter met TDM dan.
Gisteren eens gespeeld, lekker chaotisch, ideaal voor een snel potje.
Maar meer dan 2 na elkaar kan mij dat niet boeien.
Bij Rush erger k mij nog meer dan bij conquest aan mensen die niet voor de objectives spelen.
Gelukkig zijn er meestal in beide teams ongeveer evenveel mensen die al dan niet de bedoeling snappen

• GerGio
evil kim schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:17:
Beter met TDM dan.
Gisteren eens gespeeld, lekker chaotisch, ideaal voor een snel potje.
Maar meer dan 2 na elkaar kan mij dat niet boeien.
Bij Rush erger k mij nog meer dan bij conquest aan mensen die niet voor de objectives spelen.
Gelukkig zijn er meestal in beide teams ongeveer evenveel mensen die al dan niet de bedoeling snappen
Het is ideaal voor een snel potje. Maar bij mappen zoals neushaar kanalen moet je niet ergeren aan spawn campers en auto schotguns en m26 dart gasten. Want dan heb je een slecht leven in TDM.

Persoonlijk vind ik de wat grotere mappen ideaal voor TDM, zoals wake island of caspian border.

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

GvanGiessen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Ja maar soms heb je er ook enemies team bijzitten hoor ik heb weleens bij rush in metro gehad dat ik ongeveer als we in het lever opschoven 15 seconden later had ik het m-com ge-armed. en dan niet even een poging doen om hem te unarmen Nee Jo kills zijn veel belangrijken |:( dat zijn wel snelle potjes maar je mist de uitdaging.
Mja klopt maar het was voor ons allemaal zowat de eerste keer dat we echt even de moeite namen om bij elkaar in het squad terecht te komen en een beetje goed te communiceren op TS. Wat het voor ons zo leuk maakte is dat we allemaal echt zoiets hadden van eigenlijk is het toch echt wel een extreem gruwelijk spel als je het op die manier speelt zoals het bedoeld is. Zeker ook nu we die network smoothing instellingen hadden aangepast, konden we eindelijk al het gezeik over die patch eens achter ons laten en gewoon weer eens lekker wat potjes spelen en duitsers afknallen O-)
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:31:
[...]

Mja klopt maar het was voor ons allemaal zowat de eerste keer dat we echt even de moeite namen om bij elkaar in het squad terecht te komen en een beetje goed te communiceren op TS. Wat het voor ons zo leuk maakte is dat we allemaal echt zoiets hadden van eigenlijk is het toch echt wel een extreem gruwelijk spel als je het op die manier speelt zoals het bedoeld is. Zeker ook nu we die network smoothing instellingen hadden aangepast, konden we eindelijk al het gezeik over die patch eens achter ons laten en gewoon weer eens lekker wat potjes spelen en duitsers afknallen O-)
Welcome to my world :)

Dit doen ik (via Skype dan) al vanaf het begin met een 4 man squad en dan is Rush zo supergaaf omdat je met 4 man een ronde kan winnen of verliezen. Zo'n mcom kan je niet weer heropbouwen zoals je een vlag weer kan heroveren dus het voelt allemaal nét iets definitiever. Maar het wordt pas echt gaaf als de tegenstanders ook 1 of 2 gecoördineerde squads hebben en er zwaar gevochten moet worden voor elke mcom. Op CQ ben je altijd nét iets meer afhankelijk van je teamgenoten.

Gisteravond hadden we ook een paar nare veldslagen in Metro (en helaas een paar spawnlocks) met Knijnemans, DrDday, DanielWW2, Reemprive, Movimento en nog een paar GoTters. Daar speel je het toch voor!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:51

superwashandje

grofheid alom

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:32:
[...]
Dit doen ik (via Skype dan) al vanaf het begin met een 4 man squad en dan is Rush zo supergaaf omdat je met 4 man een ronde kan winnen of verliezen. Zo'n mcom kan je niet weer heropbouwen zoals je een vlag weer kan heroveren dus het voelt allemaal nét iets definitiever. Maar het wordt pas echt gaaf als de tegenstanders ook 1 of 2 gecoördineerde squads hebben en er zwaar gevochten moet worden voor elke mcom. Op CQ ben je altijd nét iets meer afhankelijk van je teamgenoten.
als je eens ruimte over hebt in je squad lijkt het me ook wel eens leuk om samen te spelen in een squad met iemand :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GvanGiessen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:13:
Komt allemaal omdat de TDM mode slecht is ontworpen !!

Sinds ik al die Squad related meuk heb unlocked misbruik ik ook weleens een Conquest of Rush ronde voor wat high K/D lol :X :$

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Facenoise
Wat is dat toch altijd wanneer ik niks te doen heb op me werk het hier ook stil valt...

y u no post!
erikvandenberg schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:17:
Wat is dat toch altijd wanneer ik niks te doen heb op me werk het hier ook stil valt...

y u no post!
Omdat het hier nu op het werk wél heel druk is. ;)

BF3 bestaat pas over een klein uurtje weer :)

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
zoek een baan waarbij je meer te doen hebt? :P

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• GerGio
Ja zo kun je ook een jet uitschakelen.

YouTube: Battlefield 3 | Amazing C4 Jet KIll !!

Edit ja ik weet het dit is het zoveelste filmpje maar het is best inovatief

Nickname KasPlantje.

• Facenoise
Sn3gG3l schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:42:
zoek een baan waarbij je meer te doen hebt? :P
whaha noway, geld verdienen met internetten is de ideale baan(we hebben altijd dumpert,skoften,9gag nog). :p
erikvandenberg schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:02:
[...]

whaha noway, geld verdienen met internetten is de ideale baan(we hebben altijd dumpert,skoften,9gag nog). :p
Vergeet http://chrome.angrybirds.com/ niet! Altijd leuk als je niets te doen hebt en achter je PC moet blijven zitten.
Tsurany schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Ik heb mijn lidmaatschap niet verlengd voor de nieuwe periode omdat ik merk dat ik de laatste tijd erg weinig op de GoT servers speel, in het algemeen minder Battlefield 3 speel en het mij gewoon teveel tijd kost.
Als ik speel dan is het over het algemeen toch op een andere server omdat ik de grote open vliegmappen niet interessant vind terwijl dat juist de mappen zijn die op de GoTBF3.nl servers populair zijn.

Ik zit er nog steeds dagelijks op TS aangezien dat steeds meer een multi-game groep is geworden en speel daar nog steeds allerlei games met de aanwezigen, alleen ben ik geen betalend lid meer van de BF3 groep.
Maar op wie moeten we nu haten als het allemaal niet meer werkt of niet goed is? :+ :P

Je deed het verder best goed als admin hoor, soms wat controversieel maar zeker niet slecht. ;)
Dat mag ook even gezegd worden.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tsurany schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Zonder officiële ontslag aanvraag in drievoud heb ik dit niet gelezen....

Jammer Tsurany, je was wat mij betreft een zeer gewaardeerde mede admin, dank voor al je bijdrages aan de clan!
:'(

Specs

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-12 14:41
ik ben dat klote systeem helemaal zat. Altijd als ik met een m98b iemand raak is het altijd hitmarker, hoe dichtbij het ook is, en heeft die vent nog maar 5% terwijl die of doodleuk wegloopt of mij ownt terwijl ik nog de volgende kogel in de chamber aan het laden ben :( :( :( :(

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:04
tobitronics schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:11:
ik ben dat klote systeem helemaal zat. Altijd als ik met een m98b iemand raak is het altijd hitmarker, hoe dichtbij het ook is, en heeft die vent nog maar 5% terwijl die of doodleuk wegloopt of mij ownt terwijl ik nog de volgende kogel in de chamber aan het laden ben :( :( :( :(
Die peop is niet zuiver!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:20

M2M

medicijnman

ik zeg, steek dat newbie wapen in je zak en "own" iemand met echte skill.

-_-

• GerGio
Euhm korte afstand G18 Lange afstand headshot. Werkt voor mij in elk geval bij alle snipers.
Al zou een .50 met instant kil nog steeds erg welkom zijn geef ik de moed dat die komt op.

Nickname KasPlantje.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
M2M schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:31:
[...]

ik zeg, steek dat newbie wapen in je zak en "own" iemand met echte skill.
Ja, een M16 of M26 ofzo, want daar heb je echt skill voor nodig :+

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 10-05-2012 19:33 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:20

M2M

medicijnman

unfor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:32:
[...]

MP7, of een MP443 oid, of helis uit de lucht halen met een RPG ipv als een newbie met een soflammetje en een auto homing raket te schieten.

In BF2 en zelfs BC2 had je nog skill als je met je guided rocket meuk uit de lucht kon halen. Tegenwoordig lijkt het steeds minder skill te kosten en is het indrukken van een knopje op je muis voldoende voor een kill. Bewegen is niet echt meer noodzakelijk.

-_-

unfor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:32:
[...]

Ik begin jou mening over de M16 trouwens een beetje te delen. Iedereen is gewoon weer teruggegaan naar de M16A3 sinds de patch en niet zonder reden denk ik. ;)

• unfor
DanielWW2 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:42:
[...]

Ik begin jou mening over de M16 trouwens een beetje te delen. Iedereen is gewoon weer teruggegaan naar de M16A3 sinds de patch en niet zonder reden denk ik. ;)
Tja er is een reden dat iedereen en zijn moeder 100 service stars op de M16 heeft, en dat je voor de rest nooit iemand ziet met 100 service stars op andere wapens.

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

zijn er nog meer mensen die van jihad-jeeping houden? ;P

Verwijderd

hardcoresmurf schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:54:
zijn er nog meer mensen die van jihad-jeeping houden? ;P
Alleen als driver: niet zo leuk als een tank opblazen en vervolgens door de opdampende rook toeteren : )

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

het is ook wel grappig om een kamikaze piloot te zijn :P

[ Voor 41% gewijzigd door hardcoresmurf op 10-05-2012 20:10 ]

unfor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:46:
[...]

Tja er is een reden dat iedereen en zijn moeder 100 service stars op de M16 heeft, en dat je voor de rest nooit iemand ziet met 100 service stars op andere wapens.
Het opvallende alleen is dat de M16A3 eigenlijk helemaal niet extreem OP is ofzo. Ik denk dat de M16A3 zo makkelijk is door de muzzle velocity van 650 m/s wat na de QBB-95 met zijn 670 m/s de snelste muzzle velocity is. Daar zit denk ik het probleem namelijk dat de M16A3 zeer snel 4 of 5 schoten in iemand kan boren en dan ben je wel dood. Het lijkt wel of de registratie van de kogels veel sneller is bij de M16A3 en dat kan alleen door een hogere muzzle velocity. :/

http://symthic.com/charts...ocity&adsc=DESC&attc=None

En qua stats kan je ook nog de upwards recoil verhogen van 0.25 naar 0.28. Dat zou ook al heel wat schelen denk ik. ;)

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

lol een rpk-74m met extra ammo en ammo specialisation heeft 400 kogels
unfor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:46:
[...]

Tenzij je ALTIJD zeer close quartes vecht of ALTIJD op long range als assault is de M16 gewoon het beste wapen, zowel close, medium als long range en met alle attachment varianten blijft het een beest.

Er zal altijd een beste wapen in het spel zitten waar naar verloop van tijd iedereen mee speelt, tenzij alle wapens identiek zijn. Behalve de Quakes en UT's etc. waar je wapens oppikt zie je toch met elke shooter dat er een paar wapens zijn waarmee gespeeld wordt. In CS speel je ook maar met 3 wapens: AK, M4 en AWP.

Dus zolang dice niet alle wapens identiek maakt, is er altijd een optimaal wapen. Ze zouden de verticale recoil nog kunnen verhogen maar dan nog zullen goede spelers dat makkelijk kunnen compenseren of overstappen op de M416.

Burgerpall. :*)

• unfor
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:19:
[...]

Tenzij je ALTIJD zeer close quartes vecht of ALTIJD op long range als assault is de M16 gewoon het beste wapen, zowel close, medium als long range en met alle attachment varianten blijft het een beest.

Er zal altijd een beste wapen in het spel zitten waar naar verloop van tijd iedereen mee speelt, tenzij alle wapens identiek zijn. Behalve de Quakes en UT's etc. waar je wapens oppikt zie je toch met elke shooter dat er een paar wapens zijn waarmee gespeeld wordt. In CS speel je ook maar met 3 wapens: AK, M4 en AWP.

Dus zolang dice niet alle wapens identiek maakt, is er altijd een optimaal wapen. Ze zouden de verticale recoil nog kunnen verhogen maar dan nog zullen goede spelers dat makkelijk kunnen compenseren of overstappen op de M416.
BC2 was vrij goed gebalanceerd, waarom is dat niet mogelijk in BF3 :/

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:42:
[...]

'Realisme waar wapens met dezelfde ammotype dezelfde damage doen. Dat maakt het een stuk moeilijker om dingen te balanceren. :-(

Hopelijk kunnen de onder andere de recoil nog finetunen. Op de PC mag er best wel wat meer zijn op sommige wapens.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Het heeft me ff tijd gekost, maar als ik zo blijf doorgaan krijg ik dus een K/D ratio straks van +5. Opmerking was nu al in de console "ja klar, ein aimbot, np". Dat beschouw ik dan maar als een compliment :)

http://battlelog.battlefi...how/31483762/1/247345849/

Network smoothing maakt wel enig verschil volgens mij maar niet veel bij mij in de jet.

Steam || Diablo 3

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24
l0n3w012ph schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:23:
Het heeft me ff tijd gekost, maar als ik zo blijf doorgaan krijg ik dus een K/D ratio straks van +5. Opmerking was nu al in de console "ja klar, ein aimbot, np". Dat beschouw ik dan maar als een compliment :)

Network smoothing maakt wel enig verschil volgens mij maar niet veel bij mij in de jet.
Maar je vliegt veel? Want een goeie piloot is gewoon bijna niet neer te halen en killed dus relatief veel, dus wel heel laf dat ze dan aimbot zeggen.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

l0n3w012ph schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:23:

Dat KD van 5 gaat alleen nog even duren aangezien je nu nog op 0.906 zit. :Y)

• tobitronics
  • Laatst online: 21-12 14:41
M2M schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:41:
[...]

MP7, of een MP443 oid, of helis uit de lucht halen met een RPG ipv als een newbie met een soflammetje en een auto homing raket te schieten.

In BF2 en zelfs BC2 had je nog skill als je met je guided rocket meuk uit de lucht kon halen. Tegenwoordig lijkt het steeds minder skill te kosten en is het indrukken van een knopje op je muis voldoende voor een kill. Bewegen is niet echt meer noodzakelijk.
Alsof iedereen een 'soflammetje' neerzet, niet dus :( een van de vele mindere dingen van BF3, mensen die niet meewerken

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Makkelijk schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:28:
[...]

Maar je vliegt veel? Want een goeie piloot is gewoon bijna niet neer te halen en killed dus relatief veel, dus wel heel laf dat ze dan aimbot zeggen.
Ja, alleen maar eigenlijk :) En laf? Tja, ach (klink mss als een ouwe lul :) ) maar die tijd heb ik wel gehad om me daar druk om te maken. In COD maakte ik het dan mijn levenswerk om die persoon door de mappen te achtervolgen })

@DanielWW2: ik heb de tijd! :) Heeft me drie weken gekost om mijn K/D ratio volledig te verknallen van rond de 1 naar 0.6 en vier maanden om weer naar dit niveau te komen. Bijna jet service star 18 nu en tegen de tijd dat ik service star 100 ben, post ik mijn K/D wel weer een keer :D

Steam || Diablo 3

unfor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:42:
[...]

Nouja, goed gebalanceerd, daar was de M16 (in burst only mode) ook met afstand het beste wapen voor assault, de MG36 voor medic en de UZI/UMP voor engineer.

Overigens duurde het voor mij echt drie weken voor ik in BC2 begon te komen, die engine was zo verschrikkelijk slecht, maar daarna, uren en uren geramd op valpasario, met de M16 natuurlijk ;)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12 13:06

ThunderNet

Flits!

moet zeggen dat ik afgelopen dagen ontzettend de lol van het "gunner"-zijn ben gaan inzien op de attack-heli's.. Helaas zijn er weinig helicopter piloten die rustig en soepel vliegen om als gunner veel kills mee te maken.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:03
ThunderNet schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:02:
moet zeggen dat ik afgelopen dagen ontzettend de lol van het "gunner"-zijn ben gaan inzien op de attack-heli's.. Helaas zijn er weinig helicopter piloten die rustig en soepel vliegen om als gunner veel kills mee te maken.
als je rustig en soepel vliegt is de kans groot dat je door een jet gesloopt wordt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:41

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A63KUeeQEqTSW0lBDb8L63TH/full.png

8)7

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• GerGio
Is dat niet bij iedereen zo ik heb dit al zo vaak voorbij zien komen

Nickname KasPlantje.

• codex

codex

Ga er maar van uit dat jets zwaar generved gaan worden volgende maand. Ik zou mij persoonlijk niet te veel focussen op gameplay met maar 1 element waarvan de kans bestaat dat je er na de volgende patch niets meer mee klaar speelt. Een beetje hetzelfde als bij het gebruik van een LMG teveel te leunen op suppression of de M26 Dart als primair wapen te gebruiken.

Verwijderd

Ik ben perm gebanned op mijn favoriete server dan nog wel omdat ik voor de grap één iemand TK :'(

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: CONSTANT TEAMKILL

-O-

Afbeeldingslocatie: http://icons.iconarchive.com/icons/icons-land/vista-style-emoticons/256/Cry-icon.png

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 00:45 ]

Dit is dus dé frustratie aan Conquest 64 player, en is deels een van de redenen waarom mijn W/L < 1 is:
zelfs als je je best doet, kan je niet op je eentje het tij doen keren. Want match hebben we verloren.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-05-11%2000-49-49-968.jpg

Maar kop op, Conquest 64p blijft meest epische game mode ever!!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:34:
Ik ben perm gebanned op mijn favoriete server dan nog wel omdat ik voor de grap één iemand TK :'(

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: CONSTANT TEAMKILL

-O-

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/003/619/Untitled-1.jpg

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

reemprive schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:32:
Ga er maar van uit dat jets zwaar generved gaan worden volgende maand. Ik zou mij persoonlijk niet te veel focussen op gameplay met maar 1 element waarvan de kans bestaat dat je er na de volgende patch niets meer mee klaar speelt. Een beetje hetzelfde als bij het gebruik van een LMG teveel te leunen op suppression of de M26 Dart als primair wapen te gebruiken.
Daar ga ik helemaal niet vanuit. Waarom ook? Heb ik daar al iets over gelezen? Nee, althans niet van DICE, wel van alle tank-mensen die klagen dat de tank zo snel destroyed is. Oplossing jet nerfen? Dus dan moet een jet vier keer in plaats van twee keer een salvo van 14 rockets afschieten? Afgezien van het feit dat dit wel heel erg onrealistisch en onbenullig zou zijn, lijkt mij de andere kant op werken beter: dus de armor van tanks weer op het oude niveau (dus dat je twee salvo's echt vol op de tank moet hebben zonder al te veel missers) en geef de MAA maar een boost. En als de jet zwaar generfed zou worden kan ik dus ook geen infantry meer neerschieten met mijn boordkanon, ook al pomp ik die persoon 4 sec lang met mijn Gatling gun helemaal vol? Nee, dit gaat DICE dus echt niet doen.

Jet vs jet is ook prima in balans, jet vs chopper ook want er zijn zat (!) choppers die gewoon goed vliegen, dus niet stil hangen en blijven hangen wat dan ben je echt voer voor jets maar het belangrijkste is nog wel een goede gunner. Vele chopper pilots vliegen zonder gunner, dan is het al gauw: bye bye ;w Met gunner echter wordt je als jet ook vaak genoeg disabled of destroyed.

DE oplossing zou zijn als DICE inderdaad het aantal rockets maximaliseert, dus dat je met een jet maar drie of vier runs kunt doen en daarna moet landen om bij te laden. Boordkanon is geen probleem, die gebruik je toch alleen maar tegen jets en een toevallige infanterist op de grond maar door dat te doen met de rockets zou er denk ik wel wat meer balans komen voor de tanks.

En mocht het in het "ergste" geval zo zijn dat de jets generfed gaan worden: so be it. Wat gaan we dan doen? Gewoon zo snel mogelijk ons aanpassen. Ik kan me volgens mij ;) nog een patch herinneren waarin de suppression veranderd werd... Pagina's (!) lang werd erover geklaagd, en nu? Iedereen is er aardig aan gewend en heeft zich erop ingesteld, ik lees er niet veel meer over en mss dat de suppression door alle aandacht wel weer terug gedraaid wordt. En zo zal dat dan (als het al gebeurt) met jets ook wel gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door l0n3w012ph op 11-05-2012 07:10 ]

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Het zou vooral leuk zijn als stingers gingen werken. Niet dat ze meteen supergoed moeten worden, maar dat je er iig iets mee kunt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:39:
Het zou vooral leuk zijn als stingers gingen werken. Niet dat ze meteen supergoed moeten worden, maar dat je er iig iets mee kunt.
Stingers zijn inderdaad waardeloos. Jets: veel te snel weg, heli's: pilot ECM't, gunner flaret en hopla: eraan voor de moeite. Beter een Smaw meenemen als engineer.

• codex

codex

Ik bedoel ook niet dat de jets zwakker gemaakt worden, maar makkelijker uit de lucht te halen. Nu is een goede jetpiloot gewoon zwaar in voordeel tegen de rest, ik zie mensen met scores als 60-1 na een 1000 rondje op Firestorm omdat ze simpelweg niet neer te halen zijn door de chopper, infantry én AA. Gezien DICE nogal eens de neiging heeft om door te slaan verwacht ik dat jets aanzienlijk eenvoudig neergehaald kunnen worden na de volgende patch. Suppression zal zonder enige twijfel wat aan worden gedaan, het blijft irritant, er wordt veel over geklaagd en de Close Combat DLC zal onspeelbaar zijn met deze mate van suppression.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:15

The Zep Man

🏴‍☠️

reemprive schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:48:
Nu is een goede jetpiloot gewoon zwaar in voordeel tegen de rest, ik zie mensen met scores als 60-1 na een 1000 rondje op Firestorm omdat ze simpelweg niet neer te halen zijn door de chopper, infantry én AA.
Vergeet niet dat de meeste ook met ECM vliegen. Voor het herladen ervan gaat de piloot in de wolken en als die aanvalt wordt de ECM geactiveerd. Geen SOFLAM die erop kan locken, en dat is juist een wapen waarvan het gebruik gemotiveerd zou moeten worden om zo teamplay te bevorderen. Nu is een SOFLAM gewoon waardeloos tegen goede jets (net als veel andere, eerder aangehaalde elementen).

Dat je goed bent ergens in is één ding, dat je daardoor onsterfelijk kan worden is een ander. Een goede infantry player kan nog steeds neergeschoten worden. Goede piloten, integendeel...

Misschien moet ECM geen effect hebben op SOFLAM en Javelin combinaties? Beiden moeten op een jet locken (ook de Javelin heeft een seconde of twee nodig) en locken met de SOFLAM gaat niet altijd even soepel, waardoor het niet in één klap een jet-killer combinatie wordt. SOFLAM's kunnen zelfs niet stijl omhoog mikken, waardoor een piloot nog best wel wat vrijheid heeft. En dan wellicht van de Stinger het bereik wat verbeteren.

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 11-05-2012 09:30 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

l0n3w012ph schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 06:58:
[...]

Daar ga ik helemaal niet vanuit. Waarom ook? Heb ik daar al iets over gelezen? Nee, althans niet van DICE, wel van alle tank-mensen die klagen dat de tank zo snel destroyed is. Oplossing jet nerfen? Dus dan moet een jet vier keer in plaats van twee keer een salvo van 14 rockets afschieten? Afgezien van het feit dat dit wel heel erg onrealistisch en onbenullig zou zijn, lijkt mij de andere kant op werken beter: dus de armor van tanks weer op het oude niveau (dus dat je twee salvo's echt vol op de tank moet hebben zonder al te veel missers) en geef de MAA maar een boost. En als de jet zwaar generfed zou worden kan ik dus ook geen infantry meer neerschieten met mijn boordkanon, ook al pomp ik die persoon 4 sec lang met mijn Gatling gun helemaal vol? Nee, dit gaat DICE dus echt niet doen.

Jet vs jet is ook prima in balans, jet vs chopper ook want er zijn zat (!) choppers die gewoon goed vliegen, dus niet stil hangen en blijven hangen wat dan ben je echt voer voor jets maar het belangrijkste is nog wel een goede gunner. Vele chopper pilots vliegen zonder gunner, dan is het al gauw: bye bye ;w Met gunner echter wordt je als jet ook vaak genoeg disabled of destroyed.

DE oplossing zou zijn als DICE inderdaad het aantal rockets maximaliseert, dus dat je met een jet maar drie of vier runs kunt doen en daarna moet landen om bij te laden. Boordkanon is geen probleem, die gebruik je toch alleen maar tegen jets en een toevallige infanterist op de grond maar door dat te doen met de rockets zou er denk ik wel wat meer balans komen voor de tanks.

En mocht het in het "ergste" geval zo zijn dat de jets generfed gaan worden: so be it. Wat gaan we dan doen? Gewoon zo snel mogelijk ons aanpassen. Ik kan me volgens mij ;) nog een patch herinneren waarin de suppression veranderd werd... Pagina's (!) lang werd erover geklaagd, en nu? Iedereen is er aardig aan gewend en heeft zich erop ingesteld, ik lees er niet veel meer over en mss dat de suppression door alle aandacht wel weer terug gedraaid wordt. En zo zal dat dan (als het al gebeurt) met jets ook wel gaan.
Ga er maar vanuit dat de jets niet zozeer generfd worden, maar dat de AA sterker wordt en armour gebuffed wordt. Een werkende stinger/igla durf ik eigenlijk niet meer op te hopen. De jets moeten hopelijk gewoon iets meer bij het spel betrokken worden in plaats van frank en vrij een totaal ander spel spelen.

Waarom? Omdat ik conquest large gewoon echt zie leeglopen. De CQ servers in mijn favorites die pre-patch altijd rammend vol zaten, blijven nu veel vaker leeg. Hier op het forum lees ik non-stop dat mensen die air-domination een beetje zat zijn en het gros van mijn 'friends' list komt niet meer op air-maps. Dit is natuurlijk niet representatief voor BF3 in zijn geheel, maar ik vind het wel tekenend dat deze Battlefield 2, Desert Combat, 1942/43 veteranen allemaal de airmaps links laten liggen.

Wat me ook opvalt is dat het op het Battlelog forum opvallend stil is met posts dat de Jets veel sterker moeten worden gemaakt. Vanaf de launch was het daar echt een non-stop storm van klachten dat air sterker moet worden gemaakt, dat er het nu opvallend stil is en piloten nu omslachtig proberen te beargumenteren dat jets toch ECHT goed in balans zijn zegt mij voldoende: Jets zijn doorgeschoten en niet meer in balans met de rest van de vehicles en al helemaal met infantry.

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:18

r_kluft

Hmmmmmm

Jep. Jets zijn op dit moment wat mij betreft OP.

Ik heb deze week een aantal potjes vehicle maps zitten spelen en met wat geluk heb ik 2 of 3 keer een jet neer kunnen halen met MAA. Maar ben zeker 20 keer m'n tank verloren omdat er zo'n duikbommenwerper me volledig aan gort schoot voor ik überhaupt zag waar hij vandaan kwam.

Heli vs tank vind ik prima nu. 1 shot kill met main gun en canister shell zijn behoorlijk effectief. (Zeker als een piloot je head on binnen main gun range aanvalt.) Sneak attack's met heli overleef je moeilijk als ze een redelijke gunner hebben.

Ook MAA vs heli gaat prima. 1 volledige burst van de MAA sloopt een heli volledig op medium range. Dan nog anti air missiles erbij en dan zijn ze het haasje.
Pagina: 1 ... 192 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.