reemprive schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:32:
Ga er maar van uit dat jets zwaar generved gaan worden volgende maand. Ik zou mij persoonlijk niet te veel focussen op gameplay met maar 1 element waarvan de kans bestaat dat je er na de volgende patch niets meer mee klaar speelt. Een beetje hetzelfde als bij het gebruik van een LMG teveel te leunen op suppression of de M26 Dart als primair wapen te gebruiken.
Daar ga ik helemaal niet vanuit. Waarom ook? Heb ik daar al iets over gelezen? Nee, althans niet van DICE, wel van alle tank-mensen die klagen dat de tank zo snel destroyed is. Oplossing jet nerfen? Dus dan moet een jet vier keer in plaats van twee keer een salvo van 14 rockets afschieten? Afgezien van het feit dat dit wel heel erg onrealistisch en onbenullig zou zijn, lijkt mij de andere kant op werken beter: dus de armor van tanks weer op het oude niveau (dus dat je twee salvo's echt vol op de tank moet hebben zonder al te veel missers) en geef de MAA maar een boost. En als de jet zwaar generfed zou worden kan ik dus ook geen infantry meer neerschieten met mijn boordkanon, ook al pomp ik die persoon 4 sec lang met mijn Gatling gun helemaal vol? Nee, dit gaat DICE dus echt niet doen.
Jet vs jet is ook prima in balans, jet vs chopper ook want er zijn zat (!) choppers die gewoon goed vliegen, dus niet stil hangen en blijven hangen wat dan ben je echt voer voor jets maar het belangrijkste is nog wel een goede gunner. Vele chopper pilots vliegen zonder gunner, dan is het al gauw: bye bye

Met gunner echter wordt je als jet ook vaak genoeg disabled of destroyed.
DE oplossing zou zijn als DICE inderdaad het aantal rockets maximaliseert, dus dat je met een jet maar drie of vier runs kunt doen en daarna moet landen om bij te laden. Boordkanon is geen probleem, die gebruik je toch alleen maar tegen jets en een toevallige infanterist op de grond maar door dat te doen met de rockets zou er denk ik wel wat meer balans komen voor de tanks.
En mocht het in het "ergste" geval zo zijn dat de jets generfed gaan worden: so be it. Wat gaan we dan doen? Gewoon zo snel mogelijk ons aanpassen. Ik kan me volgens mij

nog een patch herinneren waarin de suppression veranderd werd... Pagina's (!) lang werd erover geklaagd, en nu? Iedereen is er aardig aan gewend en heeft zich erop ingesteld, ik lees er niet veel meer over en mss dat de suppression door alle aandacht wel weer terug gedraaid wordt. En zo zal dat dan (als het al gebeurt) met jets ook wel gaan.
[
Voor 11% gewijzigd door
l0n3w012ph op 11-05-2012 07:10
]