~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dat is client-side hit registratie. hoge pings, lags, packetlosses kan hier allemaal verantwoordelijk voor zijn. Je kan nog even rommelen met de Network Smoother maar dat ding blijft vaag.GvanGiessen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:24:
[...]
Valt me eigenlijk niet echt op dat gebouwen verdwijnen het enige wat me opvalt is eigenlijk dat ik soms mensen raak een hitmarker krijg en ze mij killen met 100% leven over. Waarbij ik echt iets heb van![]()
Ik speel overigens alles om medium.
Vraagje overigens heeft de settings die je gebruikt invloed op de snelheid van internet dat je nodig heb?
De videosettings heeft geen invloed op de bandbreedte, dat wordt allemaal lokaal gerenderd.
Verwijderd
Ik heb zelf geen problemen met nvidia en BF3 over het algemeen werkt het op nvidia kaarten zelfs beter met zowel sli als een single kaart.DanielWW2 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:16:
[...]
Ik gok dat het bij jou idd om een driver related problem gaat. NVIDIA schijnt het nogal moeilijk te hebben om een fatsoenlijke driver te lanceren voor BF3.
Ik heb in ieder geval nergens last van en dat met mesh quality op high.
[ Voor 3% gewijzigd door Thr!lls op 08-05-2012 16:33 ]
Ten opzichte van serverside met lag compensation is het voordeel dat de server minder hoeft te rekenen. Het nadeel is dat hackers een kill everyone knop kunnen maken.Thr!lls schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:33:
Ben zelf geen whizkid op dat gebied maar vraag mij toch wel af wat precies de rede was dat men voor client-side is gegaan. Iemand die hier meer over kan vertellen (voor en nadelen server-side/client-side)?
Mechwarrior Online: Flapdrol
Niks nieuws toch? De mogelijkheden zijn eindeloos in BF3 met betrekking tot cheats, ze kunnen bulletspeed aanpassen, je kan C4 explosion direction aanpassen, auto C4 trigger wanneer er iemand in de buurt zit, unlimited out of bounds (wel met hulp van een extra persoon), etc. Tsja, wat wil je nog meer.Asgaro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:04:
Zeer interessant
http://www.reddit.com/r/b...some_information_for_the/
Vooral dit stuk:
[...]
DICE heeft de post ook laten rondgaan in de studio, hebben ze laten weten.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Die post + wat jij hier zegt is toch allemaal nieuw voor mij.Phyxion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:46:
[...]
Niks nieuws toch? De mogelijkheden zijn eindeloos in BF3 met betrekking tot cheats, ze kunnen bulletspeed aanpassen, je kan C4 explosion direction aanpassen, auto C4 trigger wanneer er iemand in de buurt zit, unlimited out of bounds (wel met hulp van een extra persoon), etc. Tsja, wat wil je nog meer.
Paar maanden terug werd men nog overstelpt door cheaters met insane K/D maar die cheaters zie je nauwelijks nog. Nu heb je dus nog massa's subtiele cheaters, die blijkbaar niet herkend worden door Punkbuster en die Dice ook niet kan vangen via hun dubieuze Battlelog stats.
Ik noem dit alles toch groot nieuws, want voor zover ik weet is dit niet algemeen geweten in de BF community.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 08-05-2012 16:58 ]
Ik vermoed dat het feit dat de BF3 engine alle hit-detection uitrekent dmv projectiles er mede voor gezorgd heeft dat ze gekozen hebben voor client-side.haarbal schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:36:
Ten opzichte van serverside met lag compensation is het voordeel dat de server minder hoeft te rekenen. Het nadeel is dat hackers een kill everyone knop kunnen maken.
Overigens zou dat voor aimbots, recoil-compensation(macro's), wallhacks, radarhacks e.d. niet zoveel uitmaken, alleen die hele opvallende kill-all-waar-je-dan-ook-staat hebben daar profijt van.
Ik ben wel benieuwd hoe die client-side hitdetection nu precies werkt, want dat gaat voor zover ik kan zien alleen op voor de aanvallende partij. Anders zou je niet dood kunnen gaan als je al lang en breed achter dekking ligt. Misschien zou een oplossing zijn om elke uitgaande én inkomende kogel na te rekenen om te kijken of de inslag kan kloppen, dan houdt je nog steeds de hoeveelheid rekenwerk redelijk verspreid (iets meer per client, maar tenzij die gene in het midden van een 63 man firing-squad staat zal dat ook wel meevallen), maar heb je wel een extra controle factor. Nadeel is dat je dan weer moet gaan bepalen wie bij discrepanties gelijk heeft, want anders kun je godmode hacks schrijven. Misschien bij conflicten en/of steekproefsgewijs server alsnog dingen na laten rekenen? Lastig lastig
Hier hebben we het ook al over gehad toen jij op fiësta was gestuurd door de mods.Asgaro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:58:
[...]
Die post + wat jij hier zegt is toch allemaal nieuw voor mij.
Paar maanden terug werd men nog overstelpt door cheaters met insane K/D maar die cheaters zie je nauwelijks nog. Nu heb je dus nog massa's subtiele cheaters, die blijkbaar niet herkend worden door Punkbuster en die Dice ook niet kan vangen via hun dubieuze Battlelog stats.
Ik noem dit alles toch groot nieuws, want voor zover ik weet is dit niet algemeen geweten in de BF community.
We kunnen er niks aan doen. Alleen DICE kan dat en dan zou ook wel eens het einde van de FXAA injector kunnen betekenen want die cheats worden kennelijk op dezelfde manier geïmplementeerd als de FXAA injector.
Klote cheaters.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als we toch met reddit aan de gang gaan is dit mischien ook wel leuk om te posten.Phyxion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:46:
[...]
Niks nieuws toch? De mogelijkheden zijn eindeloos in BF3 met betrekking tot cheats, ze kunnen bulletspeed aanpassen, je kan C4 explosion direction aanpassen, auto C4 trigger wanneer er iemand in de buurt zit, unlimited out of bounds (wel met hulp van een extra persoon), etc. Tsja, wat wil je nog meer.
http://www.reddit.com/r/I...ity_manager_for_dice_and/
Een AmA (ask me anything) van zh1nt0 (community manager).
Ik ook, dus even wachten tot DICE hun sh*t fixed.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:02:
Fck word er steeds uitgeknikkerd, wss door dat maintenance gebeuren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het systeem van de aanvaller bepaald inderdaad of de tegenstander geraakt is. Vandaar de kill-all knopKnijnemans schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:00:
[...]
Ik vermoed dat het feit dat de BF3 engine alle hit-detection uitrekent dmv projectiles er mede voor gezorgd heeft dat ze gekozen hebben voor client-side.
Overigens zou dat voor aimbots, recoil-compensation(macro's), wallhacks, radarhacks e.d. niet zoveel uitmaken, alleen die hele opvallende kill-all-waar-je-dan-ook-staat hebben daar profijt van.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik ben hier al eerder op ingegaan, maar die post is imo zwaar overdreven. Tja, cheats worden steeds geavanceerder. Als je wil weten wat voor cheats er tegenwoordig zijn kan je op YouTube kijken gezien dat ongeveer een reclameplatform is geworden voor professionele hackontwikkelaars. Maar de aantallen subtiele hackers die hij noemt zijn zwaar overdreven, kijk maar naar de scores die je zelf neerzet in servers en die spelers hier met regelmaat neerzetten, als er 1 op 30 tot 1 op 60 mensen zouden hacken dan zou je niet vaak op de eerste plek staan. Ze zijn er zeker, maar de aantallen zijn dusdanig laag dat je er weinig last van hebt. Wat DICE zou kunnen doen is dezelfde killcam gaan gebruiken als COD, dat is best een goede tool voor het herkennen van hackers.Asgaro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:58:
[...]
BFBC2: 179h 28m
BF3: 173h 10m
Toch voelt het alsof ik veel meer BFBC2 heb gegamed...
Achja, stats don't lie. Ten tijde van BFBC2 gamede ik wat minder extreem (in de zin van: lang aan 1 stuk) dan nu soms het geval is
[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 08-05-2012 17:35 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Grappig, dit zijn mijn tijden:Asgaro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:34:
Wtf, ik heb al bijna meer BF3 gespeeld dan BFBC2(en al de DLC moet er nog aankomen!)
BFBC2: 179h 28m
BF3: 173h 10m
Toch voelt het alsof ik veel meer BFBC2 heb gegamed...
Achja, stats don't lie. Ten tijde van BFBC2 gamede ik wat minder extreem (in de zin van: lang aan 1 stuk) dan nu soms het geval is
BF3 Time: 211h 19m 19s
BFBC2 Time:179h 22m 44s
Zit persoonlijk momenteel in een BF3 dipje..kijk dan ook erg uit naar de Close Quarters DLC! Speel momenteel voornamelijk TDM. Lekker snelle actie
Kun je nooit 100% tegenhouden: je kunt bijvoorbeeld de memory management weer beïnvloeden met een inject, waardoor je altijd valide waardes terugkrijgt bij checks. De enige manier om de boel veilig te stellen is om alles serverside uit te rekenen (althans, tot hackers met een worm of trojan de servers binnendringenMakkelijk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:35:
Ik vraag me toch af of je het niet beter technisch kunt oplossen. In principe gaan doen alle ietswat geavanceerdere hacks dingen met de client-side code, doormiddel van exploits. Dat zou toch te voorkomen moeten zijn met beter memory management in de client en server-side validatie van het memory management. Als er geen code-injectie kan plaatsvinden zullen hacks toch beperkt moeten worden tot de ouderwetse bestuur-de-muis voor kleine details aimbot.
Ben benieuwd hoe DICE er op dit moment mee bezig is, en hoe al die hit-detection en andere dingen op dit moment in de engine nu werkelijk zitten, tot zover is het vooral speculeren..
edit:
Tijdens de CS tijd me nog wel bezig houden met anti-cheats schrijven: vaak is het aanpakken van cheats redelijk dweilen met de kraan open, nu er tegenwoordig geld mee gemoeid is des te meer. Maar in het voorkomen/disablen van hacks moet je het imho niet zoeken: ik vind de creatievere oplossingen leuker. Zoals die dude die destijds in CS alle wallhacks onbruikbaar maakte door de playermodels van iedereen die in de wereld liep (maar niet zichtbaar was voor de speler) te verplaatsen naar achter de speler, simpel, maar erg doeltreffend. Of Blizzard, die zodra ze een hack vinden, signatures ervan opslaat, de hacks een flinke tijd laat werken terwijl ze iedereen registreren die ermee speelt, en dan in één keer een ban-wave doet van alle cheaters. De die-hards haal je er niet mee weg, maar zodra het de kosten voor het grote publiek niet meer tegen de baten opwegen, wordt het al een stuk minder groot probleem.
Staat tegenover dat hackers ook vernuftig zijn: ik vond de firmware hack van de dvd speler van de xbox een tamelijk briljante zet: niets aan dat systeem is gemod, alleen de dvd speler geeft bij het opvragen van de id-codes van de dvd altijd het "goede" antwoord, waardoor het systeem denkt met een legale versie te werken. Hoewel MS daar ook weer een vrij briljant antwoord op had, was dat van korte duur: Ze begonnen de rotatiesnelheid van de drive op te vragen, die ten tijde van het "goede" antwoord een bepaald getal moest wezen. Uiteraard was dat een build van de mod verder ook alweer opgelost, maar ik vond het wel listig gevonden van de boys bij M$
[ Voor 19% gewijzigd door Knijnemans op 08-05-2012 18:02 ]
Ik hoop echt dat Dice een night map in een van de DLC's steekt. Leuk om zo rond te sneaken en de krekels te horen
Ik hoop dat DICE bij de Armored Kill DLC een Barett .50 cal met Armor Piercing Bullets er in stopt. Kan een sniper ook eens een voertuig uitschakelen (en die barett is gewoon een draagbaar kanonAsgaro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:09:
[video]
Ik hoop echt dat Dice een night map in een van de DLC's steekt. Leuk om zo rond te sneaken en de krekels te horen
Verwijderd
Het zou al een eind helpen als er gewoon ingame fouten uitgehaald zouden worden. Zoals dat je in BF2:SF met zo'n grapling hook onder het Palace kunt komen in Operation Warlord en dan vervolgens op een stapel dozen die in een ontoegankelijke ruimte 'zweven' kunt gaan liggen en vervolgens een gans trappenhuis leeg schieten...Knijnemans schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:56:
[...]
Staat tegenover dat hackers ook vernuftig zijn
[...]
Die fout is er gewoonweg niet uitgehaald, ook niet met patches.
Als we dan toch allemaal tijden gaan posten in vergelijking met voorgaande BF games:agoNITE schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:42:
[...]
Grappig, dit zijn mijn tijden:
BF3 Time: 211h 19m 19s
BFBC2 Time:179h 22m 44s
Zit persoonlijk momenteel in een BF3 dipje..kijk dan ook erg uit naar de Close Quarters DLC! Speel momenteel voornamelijk TDM. Lekker snelle actie
BF2: 1561h 16m 11s * ofwel: 65 dagen, 1 uur, 16 minuten en 11 seconde
BF3: 76h 58m
*dat is alleen ranked time, dus exclusief unranked spelen met te weinig mensen en bovenal: Project Reality
Verwijderd
Voor Close Quarters kom ik zeker terug voor verse nubjes
Hmm, voelde dit of 1337 aankomen...hardcoresmurf schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:42:
lol check het shots fired van mij:
http://battlelog.battlefi.../mk11-mod-0/542837036/pc/
Tjah, dat soort dingen zijn ook erg jammer. Ik vraag me toch af waarom dat open blijft staan; met alle community backlash kan ik me niet voorstellen dat niemand bij DICE er vanaf weet. Ervan uitgaande dat ze ook niet weigeren te fiksen om hun community te pesten, waar ligt het dan aan? Te lage prioriteit t.o.v. waslijst andere bugs? Te veel werk om het te fiksen in huidige versie engine? Er moet toch ergens een soort logica aan ten grondslag liggen..Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:09:
Het zou al een eind helpen als er gewoon ingame fouten uitgehaald zouden worden. Zoals dat je in BF2:SF met zo'n grapling hook onder het Palace kunt komen in Operation Warlord en dan vervolgens op een stapel dozen die in een ontoegankelijke ruimte 'zweven' kunt gaan liggen en vervolgens een gans trappenhuis leeg schieten...
Die fout is er gewoonweg niet uitgehaald, ook niet met patches.
Verwijderd
Ik heb nu al een paar jaar een harde plastieke mousepad van Steelseries, S&S maar door het roken bij de pc zijn er wat oneffenheden in gekomen.
Ben nu serieus aan het twijfelen tussen een zachte, stoffen mousepad of terug een harde plastieken mousepad
Btw; Steelseries Ikari Laser is kapoet (1 jaar oud)
1) Meer dan tevreden met mijn stoffen Steelseries muismatVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:09:
Hey, ik heb eigenlijk een soort van offtopic vraag maar waaraan geven jullie de voorkeur? Harde of zachte mousepads?
Ik heb nu al een paar jaar een harde plastieke mousepad van Steelseries maar door het roken bij de pc zijn er wat oneffenheden in gekomen.
Ben nu serieus aan het twijfelen tussen een zachte, stoffen mousepad of terug een harde plastieken mousepad
Btw; Steelseries Ikari Laser is kapoet (1 jaar oud)dubbelklikt wanneer ik 1 keer klik.. Logitech, Roccat of terug Steelseries?
2) Logitech > all.
2 dagen geleden kwam ik een hacker tegen. Ik zat in een tank, en van het 1 op het andere moment killt hij me terwijl ik in de tank zit, zonder de tank te beschadigen, en ook nog eens vanaf de andere kant van de map. Redelijk koud verhaal. Wat het nog kouder maakt: vervolgens spawn ik bij een squadgenoot in zijn tank en ga ik meteen weer dood, maar mijn squadmate blijft in leven. Na nog een spawn hetzelfde voorval en toen heb ik de ronde uitgezeten in spec.Asgaro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:58:
[...]
Was de 1e hacker die ik ooit ben tegengekomen in bf3. Op battlelog had hij dan ook een kdr van 11, heb hem daar gereport en een dag later is hij gebanned
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Razer Deathadder + Razer ScarabVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:09:
Hey, ik heb eigenlijk een soort van offtopic vraag maar waaraan geven jullie de voorkeur? Harde of zachte mousepads?
Ik heb nu al een paar jaar een harde plastieke mousepad van Steelseries, S&S maar door het roken bij de pc zijn er wat oneffenheden in gekomen.
Btw; Steelseries Ikari Laser is kapoet (1 jaar oud)dubbelklikt wanneer ik 1 keer klik.. Logitech, Roccat of terug Steelseries?
Verwijderd
Aaargh wat is het moeilijk om te kiezen, al die duizenden producten en allemaal zeggen ze dat het goed is
"Waarop hebben jullie gestemd in de weekly poll (montly kuch kuch)?"
Ik op teamspeak. Trouwens heeft bf3 voip op pc?
Verwijderd
Ja:plob schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:55:
En om weer lekker on-topic te gaan kom ik met de vraag.
Create party -> Join voice ofzoiets
het klinkt zelfs zoals voice op een echt battlefield...
Verwijderd
Ik heb het nooit gebruiktgerre22 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:05:
[...]
het klinkt zelfs zoals voice op een echt battlefield...
TS3 FTW!
Diablo 3
Prototype 2
Borderlands 2
GTA V
Ik zal gewoon voor een stoffe mousepad gaanVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:09:
onbewust kies ik altijd logitech spullen.
als ik nu bekijk wat ik allemaal gebruik van hun. Zowel thuis, als op mijn werk
THUIS:
Logitech G500 muis (zonder driver)
Logitech G15v2 toetsenboard.
Logitech G13 gamebord
Logitech G35 Headset
Logitech z4 2.1 speaker set
Logitech Rumblepad 2 gamecontroller
WERK:
Logitech G15v1 toetsenboard
Logitech G5 muis voor me laptop
Logitech G9 muis op kantoor
Logitech z10 2.0 speakerset.
Angelo NL / Global Cargo VTC
BIJ 1337 POST IK OPNIEUW
Edit:
OMFG, iedereen die beweegt gaat ineens een stuk sneller neer
[ Voor 18% gewijzigd door codex op 08-05-2012 21:25 ]
Ziet eruit dat dit sinds de patch is gekomen, volgens mij heeft iedereen die het nooit heeft aangepast de setting het meest naar rechts staan ipv in het midden zoals het eerst was.reemprive schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:14:
Ook mooi, sinds de patch speel ik met die network smoothing helemaal naar rechts. Blijkt nu dat dat je hitboxes kan verknallen. Bedankt dat je het even noemde awesom!
Edit:
Did I hear lijstjes?!!Pykow schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:10:
ik heb nu 217 uur in BF3 zitten en ben er nog wel even zoet mee op mijn lijstje staat nog:
Diablo 3
Prototype 2
Borderlands 2
GTA V
Check mine
TO PLAY
SINGLEPLAYER
Splinter Cell (opnieuw)
Rainbow Six (opnieuw)
Left 4 Dead (opnieuw)
Casus Belli (Crysis mod)
SC2 Starter Edition (free)
Batman demo
SimCity 4
Amnesia MODS (+ andere games met mods?)
Stalker CoP + mods
Rage
Portal 2
Just Cause 2
Realm of the Mad God
Saint’s Row 3
-- web games --
Deus Ex (opnieuw, plus DLC?)
The Witcher 2 (opnieuw met nieuwe DLC! (of via savegame van internet))
Anno 1404 + Venice + scenarios
Crysis 2 SP (opnieuw)
MULTIPLAYER
BF3
BF2
(BF2 Project Reality)
CoD 4
Blacklight Retribution (nog is proberen)
TO BUY
GRAW 2
Doom 3
Alan Wake
Dead Island
Anno 2070
Mass Effect 1
Mass Effect 2
Mass Effect 3
The Heist
Skyrim (MODS!)
Red Orchestra 2
Minecraft
Fallout: New Vegas (mods!)
L.A. Noire
Batman: Arkham Asylum
Batman: Arkham City
The Walking Dead
Diablo 3
Max Payne 3
Sniper Elite 2
UNRELEASED
Black Mesa
Firefall (F2P)
Bioshock Infinite
Ghost Recon Online (F2P)
Metro: Last Light
Far Cry 3
Sniper: Ghost Warrior 2
Warface (F2P)
Counter Strike GO
Guild Wars 2
Doom 4
Spec Ops: The Line
Brothers in Arms: Furious 4
Dishonored
Resident Evil 6
Aliens: Colonial Marines
The Witcher 3
Splinter Cell: Retribution
Amnesia: A Machine for Pigs
Quantum Conundrum
SimCity
Medal of Honor: Warfighter
Mercenary Ops (F2P)
Thief 4
Alan Wake’s American Nightmare
Dead Space 3
Crysis 3
Zwei
Survarium
Reset
Tomb Raider
Hitman Absolution
GTA V
Rainbow Six: Patriots
Assassin's Creed 3
Ghost Recon Future Soldier
The Elder Scrolls Online
DARK
Everybody's Gone to the Rapture
Dead Space 3
Verwijderd
Ook TS hoewel ik dat niet echt gebruik.plob schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:55:
En om weer lekker on-topic te gaan kom ik met de vraag.
Gewoon om een beetje druk te zetten op DICE aangezien de ingame voip van BF3 gewoon nauwelijks tot niet schijnt te werken.
Why not Black Ops 2?TO PLAY
SINGLEPLAYER
Splinter Cell (opnieuw)
Rainbow Six (opnieuw)
Left 4 Dead (opnieuw)
Casus Belli (Crysis mod)
SC2 Starter Edition (free)
Batman demo
SimCity 4
Amnesia MODS (+ andere games met mods?)
Stalker CoP + mods
Rage
Portal 2
Just Cause 2
Realm of the Mad God
Saint’s Row 3
-- web games --
Deus Ex (opnieuw, plus DLC?)
The Witcher 2 (opnieuw met nieuwe DLC! (of via savegame van internet))
Anno 1404 + Venice + scenarios
Crysis 2 SP (opnieuw)
MULTIPLAYER
BF3
BF2
(BF2 Project Reality)
CoD 4
Blacklight Retribution (nog is proberen)
TO BUY
GRAW 2
Doom 3
Alan Wake
Dead Island
Anno 2070
Mass Effect 1
Mass Effect 2
Mass Effect 3
The Heist
Skyrim (MODS!)
Red Orchestra 2
Minecraft
Fallout: New Vegas (mods!)
L.A. Noire
Batman: Arkham Asylum
Batman: Arkham City
The Walking Dead
Diablo 3
Max Payne 3
Sniper Elite 2
UNRELEASED
Black Mesa
Firefall (F2P)
Bioshock Infinite
Ghost Recon Online (F2P)
Metro: Last Light
Far Cry 3
Sniper: Ghost Warrior 2
Warface (F2P)
Counter Strike GO
Guild Wars 2
Doom 4
Spec Ops: The Line
Brothers in Arms: Furious 4
Dishonored
Resident Evil 6
Aliens: Colonial Marines
The Witcher 3
Splinter Cell: Retribution
Amnesia: A Machine for Pigs
Quantum Conundrum
SimCity
Medal of Honor: Warfighter
Mercenary Ops (F2P)
Thief 4
Alan Wake’s American Nightmare
Dead Space 3
Crysis 3
Zwei
Survarium
Reset
Tomb Raider
Hitman Absolution
GTA V
Rainbow Six: Patriots
Assassin's Creed 3
Ghost Recon Future Soldier
The Elder Scrolls Online
DARK
Everybody's Gone to the Rapture
Dead Space 3
Snap ook niet waarom ze ingame comms proberen te promoten, aangezien iedereen die ook echt comms wil gebruiken al op ts3 ofzo zit. Typisch gevalletje van geen flauw idee hebben hoe gamers in mekaar steken medunkt.DanielWW2 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:49:
[...]
Ook TS hoewel ik dat niet echt gebruik.![]()
Gewoon om een beetje druk te zetten op DICE aangezien de ingame voip van BF3 gewoon nauwelijks tot niet schijnt te werken.
edit, lol die lijstjes. Enige wat er bij mij op staat is Diablo3 en ik sta eerlijk gezegd niet eens te springen om dat spel
[ Voor 11% gewijzigd door kevz op 08-05-2012 22:28 ]
Verwijderd
ik merk weinig verschil moet ik zeggen, hij stond bij mij ook op max maar heb em uit en op half gehad alleen of ik ben te wasted op het moment of rechts voelde toch beter uiteindelijkMSoft06 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:36:
[...]
Ziet eruit dat dit sinds de patch is gekomen, volgens mij heeft iedereen die het nooit heeft aangepast de setting het meest naar rechts staan ipv in het midden zoals het eerst was.
welke rainbow six?
Vegas 2...
En jah, ik heb her en der gelezen dat de laatste games veel te casual zijn. Maar de graphics van Vegas 2 zijn al zo lelijk, dat ik niet nog iets slechter wil...
Vorig jaar Splinter Cell Chaos Theory gekocht en heb toch wat last bij het spelen ervan wegens de achterhaalde graphics, hoewel de gameplay dus subliem is (beste game uit de serie volgens velen).
zo verschrikkelijk ziet ravenshield er niet uit. bovendien kost ie bijna niks.Asgaro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:53:
[...]
Vegas 2...
En jah, ik heb her en der gelezen dat de laatste games veel te casual zijn. Maar de graphics van Vegas 2 zijn al zo lelijk, dat ik niet nog iets slechter wil...
Vorig jaar Splinter Cell Chaos Theory gekocht en heb toch wat last bij het spelen ervan wegens de achterhaalde graphics, hoewel de gameplay dus subliem is (beste game uit de serie volgens velen).
Ik ben een maand of wat geleden met diablo 1 begonnen, dat zijn pas graphics.
Ik heb af en toe nog eens d2lod geprobeerd, maar krijg echt gewoon hoofdpijn van die gfx, effecten, lage resolutie en lage refreshrate, best jammer eigenlijk ^^haarbal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 01:17:
[...]
zo verschrikkelijk ziet ravenshield er niet uit. bovendien kost ie bijna niks.
Ik ben een maand of wat geleden met diablo 1 begonnen, dat zijn pas graphics.
Graag gedaanreemprive schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:14:
Ook mooi, sinds de patch speel ik met die network smoothing helemaal naar rechts. Blijkt nu dat dat je hitboxes kan verknallen. Bedankt dat je het even noemde awesom!
Edit:
Apart is dat he, het teleport allemaal wat meer (met name na een sprong) maar de hitbox detectie voelt veel scherper aan met als gevolg dus extra veel kills
Razer Deathadder. Goddelijke FPS muis. De muismat moet je trouwens kiezen op basis van je muis. Voor IR muizen is stof volgens mij het beste. Ik kan je die zachte van steelseries op zich wel aanraden, superdun, werkt als een tierelier en kost nog geen tientje bij de MM.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:09:
Zoveel games ga ik nooit halen en geen tijd/zin om ze allemaal 1 voor 1 uit te spelen.
momenteel speel ik BF3 (217uur) TF2(4000+ uur) en soms Fifa 12(50 uur ofzo)
Maar dankzij dit topic toch even de m26 dart geprobeerd...
... het is fucking hilarisch! Plop dood, plop doood, plop doooood!!!!!
Haha nog nooit shotgun ribbons gehaald en nu de 1 na de andere
Nou jongen, van harte gefelicteerd dat je met zoveel skill en souplesse BF3 er een stuk leuker op maakt voor je medespelers!Jedi Geub schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:40:
Call me a n00b!
Maar dankzij dit topic toch even de m26 dart geprobeerd...
... het is fucking hilarisch! Plop dood, plop doood, plop doooood!!!!!
Haha nog nooit shotgun ribbons gehaald en nu de 1 na de andere
Klopt heb ik ook gekocht als vervanging van mijn Mamba, wat overigens ook een geweldige muis is alleen wat duur en de accutijd valt wat tegen dus ik gamede toch al met snoer dus kon ik net zo goed een deathadder kopen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:57:
[...]
Razer Deathadder. Goddelijke FPS muis. De muismat moet je trouwens kiezen op basis van je muis. Voor IR muizen is stof volgens mij het beste. Ik kan je die zachte van steelseries op zich wel aanraden, superdun, werkt als een tierelier en kost nog geen tientje bij de MM.
Overigens heb ik de deathadder in combinatie met een Razer Destructor muismat en die is echt heerlijk
Klinkt niet echt aardig maar je hebt wel gelijk. Daarnaast heb ik mezelf voorgenomen me er niet meer aan te ergeren als mensen met dat niveau willen spelen vind ik dat primaA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:55:
[...]
Nou jongen, van harte gefelicteerd dat je met zoveel skill en souplesse BF3 er een stuk leuker op maakt voor je medespelers!
Nickname KasPlantje.
Ik daarentegen heb de enige niet automatische shotgun geprobeerd met de eerste ammo, maar zelfs van dichtbij vol op de borst geen killA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:55:
[...]
Nou jongen, van harte gefelicteerd dat je met zoveel skill en souplesse BF3 er een stuk leuker op maakt voor je medespelers!
Alle vragen hebben een antwoord
Ach zolang het niet gepatched wordt kan je er beter gebruik van maken dan dat ik me erger aan gasten die het doen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:55:
[...]

Nou mag ik niks zeggen, als bijna 2 weken bf3 niet aangeraakt. Veel te druk met Euro Truck Simulator en Dirt 3 Online.
---RAWE CEEK!!!---
Oeh, goede keuze, een dergelijke muismat heb ik nog wel naar gekeken ter vervanging van m'n stoffen (goedkope) steelseries, maar ik vond de prijs toch wel erg stevig, kan me niet voorstellen dat ik er dusdanig veel kills voor terug kreeg dat het de 30 euro meer waard is.GvanGiessen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Klopt heb ik ook gekocht als vervanging van mijn Mamba, wat overigens ook een geweldige muis is alleen wat duur en de accutijd valt wat tegen dus ik gamede toch al met snoer dus kon ik net zo goed een deathadder kopen.
Overigens heb ik de deathadder in combinatie met een Razer Destructor muismat en die is echt heerlijk
Je kan toch helemaal niets met een dergelijke post. Het is hetzelfde als te zeggen dat je een vet lompe cheat hebt (gekocht) en dat je superblij bent dat je nu iederen afmaakt, zieke k/d's haalt en heel veel ribbons. Het is in beide gevallen willens en wetens de game physics misbruiken om je een oneigenlijk voordeel te geven.[...]
Klinkt niet echt aardig maar je hebt wel gelijk. Daarnaast heb ik mezelf voorgenomen me er niet meer aan te ergeren als mensen met dat niveau willen spelen vind ik dat prima
Sorry, maar dit argument snap ik helemaal niets van. Dus het is leuker om op een server te spelen waar iedereen met dit ding rond loopt (en dus skill totaal niet meer uitmaakt?) dan op een server spelen waar de M26 gewoon verboden is?Jedi Geub schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:10:
[...]
Ach zolang het niet gepatched wordt kan je er beter gebruik van maken dan dat ik me erger aan gasten die het doen.
Enfin, je doet maar wat je niet laten kan.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/31355367/1/244048006/
best aardig potje zo op de vroege morgen, nog geen eens koffie gehad
Ik weet het niet of het echt die 30 euro meer waart is ik vind het een prima muismat en toen had ik het geld er voor over. Ik moet wel zeggen dat ik twee dingen mis bij mijn deathadder tenopzichte van mijn Mamba. Ten eerste de verstelbare DPI knoppen en ten tweede had de Mamba twee inkepingen om hem makkelijk van de houder af te pakken. Daar zetten ik mijn duim altijd in voor extra grip. Die mis ik nuA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:35:
[...]
Oeh, goede keuze, een dergelijke muismat heb ik nog wel naar gekeken ter vervanging van m'n stoffen (goedkope) steelseries, maar ik vond de prijs toch wel erg stevig, kan me niet voorstellen dat ik er dusdanig veel kills voor terug kreeg dat het de 30 euro meer waard is.
Hmm toch te snel willen posten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:35:
[...]
Je kan toch helemaal niets met een dergelijke post. Het is hetzelfde als te zeggen dat je een vet lompe cheat hebt (gekocht) en dat je superblij bent dat je nu iederen afmaakt, zieke k/d's haalt en heel veel ribbons. Het is in beide gevallen willens en wetens de game physics misbruiken om je een oneigenlijk voordeel te geven.
[...]
Sorry, maar dit argument snap ik helemaal niets van. Dus het is leuker om op een server te spelen waar iedereen met dit ding rond loopt (en dus skill totaal niet meer uitmaakt?) dan op een server spelen waar de M26 gewoon verboden is?
Enfin, je doet maar wat je niet laten kan.
Wat ik bedoel is eigenlijk dat ik nog steeds vind dat mensen die deze glicht gebruiken nogsteeds totaal geen enkele vorm van skill tonen. Dat vind ik opzich jammer omdat het het spel zoals je aangeeft niet leuker maakt voor de ander. Persoonlijk erger ik me niet meer aan dat soort mensen die zich willen verlagen tot dat spelniveau. Gewoon omdat dit mijn speelplezier bederft. Het enige punt is nog wel dat als je dat wapen gaat gebruiken en ik zit in die server je vanaf het moment dat ik weet dat je het wapen gebruikt. Jij mijn Target nummer 1 wordt en ik dus alles op alles zet om je te killen. Gewoon voor de sport, Gewoon omdat het kan.
Nickname KasPlantje.
Roken is sowieso niet te adviserenreemprive schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:01:
De Razer Scarab is de opvolger van de Destructor, die ik hiervoor had. Enige wat je niet moet doen is roken bij je muismat, zodra er een stukje gloeiende as op valt heb je een bultje op je muismat.
Ah, ja dat is ook zo. Was even het palm/claw grip gebeuren vergeten, voor een 'palmer' met grote handen is het een ideale muis. Je kan met de DA overigens wel on-the-fly-sensitivity doen maar dan moet je wel weer een knop opofferen en in sommige spellen (BF3 gvd) kan het niet ingame zonder dat je van full screen weer naar windowed gaat dus ik heb dat ook opgegeven.GvanGiessen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:00:
[...]
Ik weet het niet of het echt die 30 euro meer waart is ik vind het een prima muismat en toen had ik het geld er voor over. Ik moet wel zeggen dat ik twee dingen mis bij mijn deathadder tenopzichte van mijn Mamba. Ten eerste de verstelbare DPI knoppen en ten tweede had de Mamba twee inkepingen om hem makkelijk van de houder af te pakken. Daar zetten ik mijn duim altijd in voor extra grip. Die mis ik nu
Hehe, heel eerlijk. Het enge is dat je vaak nog een heel eind komt tegen de meeste glitchers aangezien dit toch vaak de mensen zijn met niet of nauwelijks shooter inzicht. Echter een goede speler met een dart is wel een heel taai verhaal.Hmm toch te snel willen posten.
Wat ik bedoel is eigenlijk dat ik nog steeds vind dat mensen die deze glicht gebruiken nogsteeds totaal geen enkele vorm van skill tonen. Dat vind ik opzich jammer omdat het het spel zoals je aangeeft niet leuker maakt voor de ander. Persoonlijk erger ik me niet meer aan dat soort mensen die zich willen verlagen tot dat spelniveau. Gewoon omdat dit mijn speelplezier bederft. Het enige punt is nog wel dat als je dat wapen gaat gebruiken en ik zit in die server je vanaf het moment dat ik weet dat je het wapen gebruikt. Jij mijn Target nummer 1 wordt en ik dus alles op alles zet om je te killen. Gewoon voor de sport, Gewoon omdat het kan.
Ik weet voldoende, geen Destructor/Scarab voor mij!reemprive schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:01:
De Razer Scarab is de opvolger van de Destructor, die ik hiervoor had. Enige wat je niet moet doen is roken bij je muismat, zodra er een stukje gloeiende as op valt heb je een bultje op je muismat.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/31358262/1/363572442/
Zeker op afstand ineens weer stuk accurater
Ik zal me nooit verlagen tot hun niveau die met de m26 spelen.Jedi Geub schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:10:
[...]
Ach zolang het niet gepatched wordt kan je er beter gebruik van maken dan dat ik me erger aan gasten die het doen.
ik heb het 1x getest om te kijken of het echt zo erg was, na 32 kills had ik het wel gezien met het wapen.
het is gewoon vals spelen en daar pas ik voor.
Verwijderd
Sowieso voor mij nooit geen Razer shit weer. Overpriced crap, echt waar jonge je kunt je geld even goed direct in de vuilnisbak flikkeren. De muis waar ik destijds iets van 80e voor neergeteld heb (een deathadder geloof ik) ging echt veel te snel kapot, na een half jaartje ofzo al. De b knop van mijn tarantula keyboard is gaar, dus de helft van de tijd dat ik hem indruk registreert ie hem niet. (Oke. die ramplank is nu inmiddels ook al zo'n 6/7 jaar oud maar dan alsnog)A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Ik weet voldoende, geen Destructor/Scarab voor mij!Na een serie zeer intensieve potjes als ik er goed voor ga zitten in het weekend, en mezelf toesta om achter de pc te roken, kan ik af en toe toch wel een behoorlijke klots as uit m'n muismat kloppen.
Ik gebruik nu sinds oktober 2010 een sharkoon fireglider muis, dat ding was maar 2 tientjes maar ik zou hem zo weer halen. Echt een extreem fijne muis voor een hele nette prijs. Oke je moet niet te veel op het design letten (ik heb die versie waar ze van die gare vlammen op gedrukt hebben) maar er is later zelfs nog een all black editie uitgebracht.
Muismat is een stoffen ook van Razer (Mantis speed) toen gekocht omdat ie een lekker groot muisoppervlakte had maar inmiddels laat bij de randen het laagje stof al los van de onderste rubberen laag.
Edit: nvm
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 12:00 ]
Aha ik schijn grote handen te hebben dus daar zal het probleem dan wel liggen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Ah, ja dat is ook zo. Was even het palm/claw grip gebeuren vergeten, voor een 'palmer' met grote handen is het een ideale muis. Je kan met de DA overigens wel on-the-fly-sensitivity doen maar dan moet je wel weer een knop opofferen en in sommige spellen (BF3 gvd) kan het niet ingame zonder dat je van full screen weer naar windowed gaat dus ik heb dat ook opgegeven.
Klopt het is soms gewoon eng hoe ver je komt tegen die gasten. Daarbij speel ik TDM met semi sniper. Hehe verschrikkelijke suppression veel damage op lange/medium afstand. Het is alleen wel zo dat je echt goed moet aimen. eigenlijk heb je een headshot + body shot nodig om de tegenstander goed neer te krijgen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Hehe, heel eerlijk. Het enge is dat je vaak nog een heel eind komt tegen de meeste glitchers aangezien dit toch vaak de mensen zijn met niet of nauwelijks shooter inzicht. Echter een goede speler met een dart is wel een heel taai verhaal.
Korte afstand vermijden of met een magnum 44 als het niet anders kan. Daarnaast is schuilen > kijken > lopen/ terug naar schuilen een belangrijke volgorde. Daarmee haal ik toch meestal wel een k/d van 1,25 ergens bovenin het veld wat voor mij niet echt slecht is met een semi sniper in close combat.
Zelf dat heb ik overgeslagenPykow schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:57:
[...]
Ik zal me nooit verlagen tot hun niveau die met de m26 spelen.
ik heb het 1x getest om te kijken of het echt zo erg was, na 32 kills had ik het wel gezien met het wapen.
het is gewoon vals spelen en daar pas ik voor.
Nickname KasPlantje.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Zover ik weet kan je alleen je eigen squad leden volgen voordat je op spawn drukt.MeagaShira schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:28:
Hoe kom ik nu eigenlijk in spectator mode? Kun je in spectator mode nu iedereen volgen in je eigen team of waar zorgt deze functie voor?
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Wat kunnen we in Mei verwachten? Of zou t over de DLC gaan die voor de PS3 al in Mei beschikbaar zou zijn?Battlefield 3™ had a record year, establishing itself as one of EA's premier game services and in the process successfully took share in the growing First-Person-Shooter market.
Battlefield 3 players are still deeply engaged — 6.3 million MAUs in March. New content downloads available in May and June.
bron
Graag gedaanVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:51:
Thanks for the tip over de smoothing box awsom-o! Niet normaal wat een verschil. Het regent ineens dubbel en tripple kills.
http://battlelog.battlefi...how/31358262/1/363572442/
Zeker op afstand ineens weer stuk accurater
Taai, ik zou ook geen andere spullen van Razer kopen, maar voor mij nooit mee iets anders dan een Deathadder. Nog geen enkele muis gezien/gevoeld waar mijn kolenschoppen zo lekker op rusten. De meeste muizen zijn veels te klein voor mij.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:57:
[...]
Sowieso voor mij nooit geen Razer shit weer. Overpriced crap, echt waar jonge je kunt je geld even goed direct in de vuilnisbak flikkeren. De muis waar ik destijds iets van 80e voor neergeteld heb (een deathadder geloof ik) ging echt veel te snel kapot, na een half jaartje ofzo al. De b knop van mijn tarantula keyboard is gaar, dus de helft van de tijd dat ik hem indruk registreert ie hem niet. (Oke. die ramplank is nu inmiddels ook al zo'n 6/7 jaar oud maar dan alsnog)
Laten we het hopen, misschien dat ze het iets naar voren hebben geschoven na alle backlash vanuit de gamers op de laatste patch. (tegen beter weten in, maar tochpriemt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:50:
[...]
Wat kunnen we in Mei verwachten? Of zou t over de DLC gaan die voor de PS3 al in Mei beschikbaar zou zijn?
bron
Je tip ging over network smoothening?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:55:
[...]
Graag gedaanOp hoeveel % heb je hem nu staan?
Ik denk dan als ik dat zo lees dat de PS3 het in Mei krijgt en wij een week later in Juni.priemt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:50:
[...]
Wat kunnen we in Mei verwachten? Of zou t over de DLC gaan die voor de PS3 al in Mei beschikbaar zou zijn?
bron
Al blijf ik al die zaken omtrent afspraken voor eerdere releases voor de consoles een beetje oneerlijk vinden. bedoel bij Cod is het de Xbox hier is het de PS3. Ik heb zoiets van Hallo wij hebben ook gewoon voor dit spel betaalt. Bedoel wij zijn als pc gedoemt wan microsolft zal als ze het voor elkaar krijgen dit altijd geven aan de Xbox en nooit aan de pc
Nickname KasPlantje.
Jep, na de patch staat hij standaard (mits je geen BF3 settings editor gebruikt) weer maximaal en dat merk je echt in accuracy en dus kills. De jump-teleport is verdwenen maar dat hitregistratie voelt een stuk scherper aan tussen de 25% - 50% afhankelijk van de server en je internetverbinding.
naos 5000 van mionix al geprobeerd? gebruik ik zelf en word volgens veel reviews ook als groot bestempeld. ik heb het idee dat het betere kwaliteit is dan razerA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:55:
Taai, ik zou ook geen andere spullen van Razer kopen, maar voor mij nooit mee iets anders dan een Deathadder. Nog geen enkele muis gezien/gevoeld waar mijn kolenschoppen zo lekker op rusten. De meeste muizen zijn veels te klein voor mij.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Overigens kan ik me de aversie van sommigen tegen airmaps wel voorstellen. Als pilot is het best leuk
http://battlelog.battlefi...how/31314638/1/247345849/
@Cyberwarmachine: zo langzamerhand durf ik wel een keer een 1v1 met je aan
hmmzz, moet dit ook maar eens gaan proberen dan! Merk echt tevaak dat ik zooi kogels in iemand schiet en hij vrolijk door loopt omdraait en mij neerschiet..Hopelijk lost die network smoothing het op!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Jep, na de patch staat hij standaard (mits je geen BF3 settings editor gebruikt) weer maximaal en dat merk je echt in accuracy en dus kills. De jump-teleport is verdwenen maar dat hitregistratie voelt een stuk scherper aan tussen de 25% - 50% afhankelijk van de server en je internetverbinding.
Dus je zegt tussen de 25-50% is het beste?
zit zelf wireless en soms valt mijn signaal helemaal weg, waardoor ik een ping van 100 blijf houden en dus niks meer kan spelen, dat duurt 1 uurtje en dan kan ik weer verder.
Verwijderd
Hebben jij/jullie geen last van animation lag wanneer je de network smoothing slider naar rechts schuift? Bij mij zijn knife kill animations en animaties wanneer iemand op de grond valt heel erg choppy. Lijkt echter komen door die slider...Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:47:
Ben gestart met network smoothing op 50%, maar nog een btje aan het uitproberen. Het verschil is in ieder geval meteen merkbaar.
Die Naos 5000 heb ik nog niet in de handen gehad, er zijn niet zoveel winkels meer waar je echt hardware uit kan proberen en keyboards/muizen wil ik altijd zelf eerst even in de handen hebben voor ik het aanschaf, reviews alleen ga ik niet op af.superwashandje schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:25:
[...]
naos 5000 van mionix al geprobeerd? gebruik ik zelf en word volgens veel reviews ook als groot bestempeld. ik heb het idee dat het betere kwaliteit is dan razerverder: zolang datgene wat je hebt werkt is het goed lijkt me? ik heb hiervoor jarenlang met een trust muis van 15 euro gedaan...werkte perfect!
Zo zit ik momenteel ook te kijken naar een mechanisch toetsenbord maar ik wil dat eerst even voelen/in-game proberen voor ik kan beoordelen of dat echt veel toevoegd. Helaas ken ik niemand die zo'n toetsenbord heeft
Klopt, maar let wel dat dit voor eenieder kan verschillen afhankelijk van de verbinding en de servers waar je op speelt. Bij mij lopen mensen echt te teleporten onder de 25% en boven de 50% merk ik dat het weer langer duurt voor mensen neergaan en m'n aandeel headshots terugloopt. Ik zou denk ik op 25% beginnen en dat langzaam verhogen tot mensen niet meer teleporten.erikvandenberg schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:24:
[...]
hmmzz, moet dit ook maar eens gaan proberen dan! Merk echt tevaak dat ik zooi kogels in iemand schiet en hij vrolijk door loopt omdraait en mij neerschiet..Hopelijk lost die network smoothing het op!
Dus je zegt tussen de 25-50% is het beste?
Het is me nog steeds vaag wat dat network smoother nou precies doet/instelt, maar het 'voorspelt' tot op zekere hoogte waar de vijand zich bevind met een hogere setting (dit zie je heel sterk in de jump/knife anmiaties). Dit wijkt meestal iets af van de werkelijkheid en daardoor voelt de hitreg anders aan (denk ik).
Huh, geen idee? Dit zou juist andersom moeten zijn?Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:36:
[...]
Hebben jij/jullie geen last van animation lag wanneer je de network smoothing slider naar rechts schuift? Bij mij zijn knife kill animations en animaties wanneer iemand op de grond valt heel erg choppy. Lijkt echter komen door die slider...
Verwijderd
Oops, ik bedoel naar linksA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:38:
[...]
Huh, geen idee? Dit zou juist andersom moeten zijn?
Thanks voor de aanvulling! Zal er eens mee gaan spelen!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:36:
[...]
Die Naos 5000 heb ik nog niet in de handen gehad, er zijn niet zoveel winkels meer waar je echt hardware uit kan proberen en keyboards/muizen wil ik altijd zelf eerst even in de handen hebben voor ik het aanschaf, reviews alleen ga ik niet op af.
Zo zit ik momenteel ook te kijken naar een mechanisch toetsenbord maar ik wil dat eerst even voelen/in-game proberen voor ik kan beoordelen of dat echt veel toevoegd. Helaas ken ik niemand die zo'n toetsenbord heeft
[...]
Klopt, maar let wel dat dit voor eenieder kan verschillen afhankelijk van de verbinding en de servers waar je op speelt. Bij mij lopen mensen echt te teleporten onder de 25% en boven de 50% merk ik dat het weer langer duurt voor mensen neergaan en m'n aandeel headshots terugloopt. Ik zou denk ik op 25% beginnen en dat langzaam verhogen tot mensen niet meer teleporten.
Het is me nog steeds vaag wat dat network smoother nou precies doet/instelt, maar het 'voorspelt' tot op zekere hoogte waar de vijand zich bevind met een hogere setting (dit zie je heel sterk in de jump/knife anmiaties). Dit wijkt meestal iets af van de werkelijkheid en daardoor voelt de hitreg anders aan (denk ik).
Als je naar links bedoelde dan ja, ik heb daar last vanVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:51:
Oops, ik bedoel naar linksWant naar links zorgt ervoor dat je minder latency hebt toch? Of dit is in ieder geval de bedoeling van die slider..
Heb dat stomme ding helemaal op 0 (dus naar links) gezet, want anders klopt er geen reet van de hitboxes !! Waarom hebben ze niet gewoon de boel zoals in de Bèta gehouden en alleen de overige bugs gefixt ?!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Klopt, ik denk dat het de data transfer rate is.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:51:
[...]
Oops, ik bedoel naar linksWant naar links zorgt ervoor dat je minder latency hebt toch? Of dit is in ieder geval de bedoeling van die slider..
Naar links is lagere ping maar minder data transfers, daarom moet je de optimale verhouding vinden tussen ping en data transfer. Daarom kan je de slider naar links halen, net zolang tot je dus geen data 'mist' en je ping zo laag mogelijk is. Als je te ver naar links gaat 'ontbreekt' er data wat de client dan in gaat schatten. Dit komt dan niet overeen met de server en wordt de hit niet geregistreerd. Te veel naar rechts en de hitregistratie wordt vertraagd door de te hoge ping.
Maar zoals gezegd, dit is het beste wat ik kan bedenken, ik hoor graag van technische boys hoe het precies zit, maar ik kan er niets definitiefs over vinden op internet.
[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 09-05-2012 16:41 ]
- 20 % op servers waar mijn ping laag is (5 t/m ~28)
- 26 % op overige servers (ping 28 en hoger) of bij servers waarbij met 20% rare stotteringen (ondanks relatief hoge fps) optreden. Rond de 26% zijn die ineens verdwenen
Deze stel ik in met de realmware bf3 settings editor.
Mijn situatie: UPC kabel en dan draadloos (2.4 ghz G) naar boven met 80 % signaal kwaliteit (nog netjes 54 mbps).
Met deze instellingen heb ik het gevoel dat de hitboxen erg accuraat zijn (kogels raken en doen damage
Verwijderd
Verwijderd
YouTube: Battlefield 3 (BF3): Network Smoothing Factor Explained
Ik speel te casual BF3 dat ik aan de smooth ding ga zittenVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:23:
ik geloof dat deze boy het hele network smoothing verhaal wel aardig goed uitlegt
in TF2 zat ik er altijd mee te spelen, omdat je daar geen enkele lag vetraging wilt hebben op je monitor als je medic speelt of scout.
het aanpassen van de network smoothing slider zal er helemaal (of toch bijna) niet voor zorgen dat je beter speelt. Wat het precies doet is het volgende. Elke seconde krijg je een packet van de server toegestuurd met informatie (waar spelers zich bevinden enzovoort). Dus elke seconde (ik weet niet of het echt elke seconde is, maar we nemen nu in dit voorbeeld aan van wel) gaat een speler vooruit. Het kan dus zijn dat de speler vooruit loopt maar bij een andere speler gezien word al stilstaand. Dit omdat hij nog één seconde moet wachten tot hij opnieuw een packet krijgt van de server met de locatie. Het 'goede' aan BF3 is dat je Network Smoothing hebt. Dit zorgt ervoor dat de Frostbite 2-engine alle 'tussenperiodes' (de tijd dat je geen packets van de server ontvangt) zal gokken. Hij zal dus proberen te voorspellen wat de andere speler op dat moment aan het doen is. Stel dat de speler vooruit loopt zal de engine de speler dan ook verder vooruit laten lopen.
Als jij nu de slider helemaal naar links plaatst, dan zal de engine dit niet meer doen. Gevolg is dat de speler dan stil staat als je geen packets krijgt van de server. Na één seconde staat hij plots een stukje verder waardoor je een nogal blokkerige game krijgt.
Het is nu niet zo dat je echt één seconde moet wachten op packets. Je ziet de spelers alsnog redelijk vloeiend bewegen. Maar dit is om maar even duidelijk te maken dat er eigenlijk niets van verschil in zit. Het enige wat het kan verhelpen is dat je niet meer de fout krijgt dat de engine een speler vooruit laat lopen, maar dat hij eigenlijk al rechts afgedraaid was. Omdat de engine dan zal wachten tot hij weer nieuwe informatie krijgt alvorens hij de speler verplaatst.
Yep, die heb ik ook gekeken. Waar het op neer komt: Helemaal naar rechts is supersmooth beeld, alle bewegingen zijn vloeiend. Iemand met een matige verbinding teleporteert in werkelijkheid door het beeld, dit wordt in dat geval gecorrigeerd door interpolatie. Het probleem is dat jij schiet op iemand die van links naar rechts rent die lag vertoont door jouw of zijn verbinding er geen of een deel van je kogels doel raken. Als je hem helemaal naar links zet zie je hoe hij zich daadwerkelijk beweegt, maar kan je dus ook schieten op de plek waar hij zich daadwerkelijk bevind. Zoiets..Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:23:
ik geloof dat deze boy het hele network smoothing verhaal wel aardig goed uitlegt
Verwijderd
[...]
Graag gedaan
[...]
Taai, ik zou ook geen andere spullen van Razer kopen, maar voor mij nooit mee iets anders dan een Deathadder. Nog geen enkele muis gezien/gevoeld waar mijn kolenschoppen zo lekker op rusten. De meeste muizen zijn veels te klein voor mij.
Ik heb die muis nu ook maanden gebruikt en die werkt wel goed maar kreeg steeds meer last van mijn handpalm dus ,,,,,,,,,,,,,,,mijn kolenschoppen rusten veel beter Nu op de R.A.T 7 muis, helemaal aan te passen zo als jij het wilt hebben en SUPER , ik had die veel eerder moeten kopen.
mechanisch toetsenbord is ook zo iets waar ik veel eerder had moeten kopen werkt ( voor mij ) veel beter en sneller dan al mn andere "gewone "borden, ik heb de Corsair K90 Gaming Keyboard gekocht en merk dat ik veel sneller reageer in de gamevoor al veel Support enAssault speel
invoerapparatuur blijft erg persoonlijk
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Om eerlijk te zijn heb ik daar echt nog nooit last van gehad, behalve als ik een spel join en die dan afsluit via alt f4, dan krijg ik bij de volgende match dat disconnected gedoe, maar als ik het opnieuw probeer, kan ik er gewoon weer in.DanielWW2 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:01:
Ik dacht dat DICE de stabiliteit van battlelog zou verbeteren maar ik krijg steeds meer gezeik over niet kunnen connecten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.