Verwijderd

GvanGiessen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:12:
Voor de recon mensen onder ons

Ik heb even snel gekeken die bold action sniper is de JNG-90

Wikipedia: JNG-90
mooi ding :)

in dat filmpje zie ik ook 1 hit kills met dat ding, is dat niet een beetje overpowerd?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 14:14 ]

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Nice, deze map ziet er al een stuk speelbaarder uit dan die vorige! Wat meer "lange" zichtlijnen e.d.

Ook wel benieuwd naar "Conquest Domination": het lijkt erop dat je een vlag alleen houdt zolang je er mannetjes hebt staan? Ziet er tof uit!

[ Voor 41% gewijzigd door Knijnemans op 26-04-2012 14:18 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Ziet er goed uit. Ik zag even snel de TAR, SPAS en AUG tegenkomen(die ken ik nog uit COD), ben benieuwd hoe veel nieuwe wapens er zullen verschijnen.
Knijnemans schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:15:
Nice, deze map ziet er al een stuk speelbaarder uit dan die vorige! Wat meer "lange" zichtlijnen e.d.
Kan jij niet een recon guide maken? Ik weer altijd recon spelers als de pest bij Rush, maar ben erg blij als jij weer op tactische plaatsen een spawnbeacon hebt geplaatst _/-\o_

Opvallend om een recon speler te zien die zo hard pushed.

Verwijderd

Ziet eruit alsof het toch een goede DLC gaat worden. Mss niet helemaal iets voor mij (ik koop 'm wel zodra Origin korting gaat geven), maar hier kan geen enkele concurrentie tegenop. Al moeten ze dan wel iets gaan doen met de hitdetection/lag, want anders gaat het echt een drama worden vrees ik.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12 08:24
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:13:
[...]

mooi ding :)

in dat filmpje zie ik ook 1 hit kills met dat ding, is dat niet een beetje overpowerd?
Dat komt omdat het kills zijn binnen de 20 meter wat one shot one kill is na de patch.
Zo te zien is het wel een fijn wapen en heeft hij een beetje de terugslag van een M40.

Ik zag ook nog een MTar 21 voor de liefhebbers onder jullie.

Wat me overigens wel opvalt is dat deze map wel een beetje CoD style heeft met al gaten in de vloer waar je doorheen kunt vallen

Nickname KasPlantje.

reemprive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:19:
Ziet er goed uit. Ik zag even snel de TAR, SPAS en AUG tegenkomen(die ken ik nog uit COD), ben benieuwd hoe veel nieuwe wapens er zullen verschijnen.

[...]

Kan jij niet een recon guide maken? Ik weer altijd recon spelers als de pest bij Rush, maar ben erg blij als jij weer op tactische plaatsen een spawnbeacon hebt geplaatst _/-\o_

Opvallend om een recon speler te zien die zo hard pushed.
Wow, dat wordt toch maar even kopen die DLC!

In deze analyse van de 1e trailer worden al een stuk of 8 wapens geïdentificeerd:

YouTube: Battlefield 3 | Close Quarter Combat DLC | Trailer Analysis

Offensive recon is een kwestie van doorbreken en de beacon plaatsen, een kunst die Knijnemans geperfectioneerd heeft en mij in staat stelt om te kunnen loeien met een AR :)

• GerGio
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:26:
[...]

Wow, dat wordt toch maar even kopen die DLC!

In deze analyse van de 1e trailer worden al een stuk of 8 wapens geïdentificeerd:

YouTube: Battlefield 3 | Close Quarter Combat DLC | Trailer Analysis

Offensive recon is een kwestie van doorbreken en de beacon plaatsen, een kunst die Knijnemans geperfectioneerd heeft en mij in staat stelt om te kunnen loeien met een AR :)
Ik zou weleens willen spelen met konijnemans, eindelijk een andere sniper die dat doet dus
Ben ik niet de enige

Nickname KasPlantje.

GvanGiessen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:27:
[...]

Ik zou weleens willen spelen met konijnemans, eindelijk een andere sniper die dat doet dus
Ben ik niet de enige
Ow er zijn wel een aantal meer hoor, maar hij speelt meer met shotgun, PDW en auto-snipers hyper offensief. Scheelt mij een hoop kills dat ik het zelf niet zoveel meer hoef te doen, aanrader die jongen :)

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DLC vind er wel cool uitzien, ben meer een infantry persoon dus zie het wel zitten.

Alhoewel ik nu met een chopper kan landen, en deze langer dan een paar minuten in de lucht kan houden :+

Trouwens wanneer gaan we weer een potje rushen met een groep tweakers?
Was hectisch maar leuk gisteravond.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06
S.J_84 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:32:
DLC vind er wel cool uitzien, ben meer een infantry persoon dus zie het wel zitten.

Alhoewel ik nu met een chopper kan landen, en deze langer dan een paar minuten in de lucht kan houden :+

Trouwens wanneer gaan we weer een potje rushen met een groep tweakers?
Was hectisch maar leuk gisteravond.
Heb wel zin om vanavond ff te knallen dus ik zal er wel bij zijn :)

ik ben er rond 20.00 wel :)

bl44t

• GerGio
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:32:
[...]

Ow er zijn wel een aantal meer hoor, maar hij speelt meer met shotgun, PDW en auto-snipers hyper offensief. Scheelt mij een hoop kills dat ik het zelf niet zoveel meer hoef te doen, aanrader die jongen :)
O ben ik dan de enige die op korte afstand mensen neerschiet met een bold action?
Maargoed ik ben de semi snipers nu ook aan het ranken naar 500+ kills.
Dat betekend aan de ene kant met assault style aan de andere kant met sniper style dus met 8x scope erop

Nickname KasPlantje.

GvanGiessen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:35:
[...]

O ben ik dan de enige die op korte afstand mensen neerschiet met een bold action?
Maargoed ik ben de semi snipers nu ook aan het ranken naar 500+ kills.
Dat betekend aan de ene kant met assault style aan de andere kant met sniper style dus met 8x scope erop
Offensief met een 8x scope? Hoe doe je dat? Met een RDS of 4x kan ik het me nog voorstellen maar close range mensen die op je schieten neerhalen met een 8x lijkt me haast onmogelijk.

Verwijderd

YaaD schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:34:
[...]

Heb wel zin om vanavond ff te knallen dus ik zal er wel bij zijn :)

ik ben er rond 20.00 wel :)
ik doe ook mee :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 22:03
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:41:
[...]

Offensief met een 8x scope? Hoe doe je dat? Met een RDS of 4x kan ik het me nog voorstellen maar close range mensen die op je schieten neerhalen met een 8x lijkt me haast onmogelijk.
Ik heb bijna altijd een 12X scope op mijn bolt action snipers zitten, ook op medium range zoals in metro.
Als het heeeel close word switch ik naar mn handgun.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• GerGio
AdmiralSnipe schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:42:
[...]

Ik heb bijna altijd een 12X scope op mijn bolt action snipers zitten, ook op medium range zoals in metro.
Als het heeeel close word switch ik naar mn handgun.
[...]

inderdaad dus 8x scope voor close range met een semi auto rifle is nog niet eens zo raar hoor is ook met headshot instand kill. Daarnaast is een g18 ook effectief op very close range

Nickname KasPlantje.

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
[...]

Als ik close - mid range met een bolt action sniper doe, dan neem ik de Amerikaanse/Canadese 3.4x scope.
chris10r schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:45:
[...]

Als ik close - mid range met een bolt action sniper doe, dan neem ik de Amerikaanse/Canadese 3.4x scope.
Aah ja, die bedoelde ik ook ipv de 4x :)
GvanGiessen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:43:
[...]

[...]

inderdaad dus 8x scope voor close range met een semi auto rifle is nog niet eens zo raar hoor is ook met headshot instand kill. Daarnaast is een g18 ook effectief op very close range
Een G18 werkt als een dolle als het bijna lijf-aan-lijf werk is, maar sinds de patch ben ik eignelijk overgestapt naar de .44. Daarmee heb je ook op 20+ meter nog een kans tegen machinegeweren met die accuracy en de chest multiplier.

Maar close range, zeg 10 tot 30 meter raak je toch heel snel je doelwit kwijt door zo'n dikke scope? Zeker als er 2 of 3 vlak voor je rondhuppelen.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speelde eerst ook offensief met de M40 en 8x scope, maar sinds die breath bug gebruik in ook die 3,4x scope. M145.

• GerGio
chris10r schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:45:
[...]

vind ik niet handig het is voor mij op een semi sniper misschien een kobra sight of een 8x scope. Maar op een bold altijd een 12x scope. Gewoon omdat ik vind dat die kleine scopes teveel "rand" hebben en je eigenlijk te weinig ziet 12 scope ideaal voor afstand en korte afstand soort quickscope.

Nickname KasPlantje.

Die snipers zijn heerlijk, lichten op van kilometers afstand terwijl ze mijn Acogje nooit zien voordat het te laat is :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

reemprive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:19:
Stap 1: Ren zo hard mogelijk naar voren, negeer alle fronts (iedereen druk op elkaar aan het schieten rechts? Bueno, ga ik links) , spawncampers/lui die je van achter pakken (als ze achter je zitten, zitten ze niet op de objective), etc.
Stap 2: Plaats beacon zo ver mogelijk achter vijandelijke linies op een a) onvindbare plek (dus niet te dicht bij objectives) en/of b) makkelijk verdedigbare plek.Ram een tugs nog iets verder naar voren op een spot waarmee je zo veel mogelijk van de map dekt (liefst op/iets achter een objective, maar nooit tegen de rand van de map, dan verspil je de helft van je bereik)
Stap 3: ???
Stap 4: Profit!

Zonder gekheid: het enige wat ik evt. anders doe is me niet te druk maken om kills totdat ik in positie (met beacon) ben. Ik ren in Metro bij 2e set mcoms bijv. met enige regelmaat van links (bij uitgebrande metro) linea recta door naar boven, waarbij ik meer dan de helft van de keren vanuit mijn "ooghoeken" gasten zie zitten die allemaal heel druk zijn met naar voren kijken, terwijl ik ze aan de zijkant voorbij loop. Makkelijke kill, maar je geeft wel meteen je positie weg. Negeren, doorlopen, beacon rammen, zorgen dat je squad op je spawnt en gaan. Of wat ik ook veel doe: een mcom armen, linea recta doorlopen naar de andere om die ook te armen. Dat leidt meestal de boel wel flink af, waardoor het langer duurt voordat ze bij mcom 2 zijn, en ik dus meer kans heb om die in m'n eentje te verdedigen. Kills hier naartoe op weg maak ik alleen als ze absoluut noodzakelijk zijn: ik ben gespot, of het staat tussen mij en m'n doel. Soms ren ik zelfs door terwijl ik beschoten wordt, todat ik doorgebroken ben en me omdraai achter dekking: meeste mensen rennen hard achter je aan met het idee dat je hard rent en dus op de vlucht bent: als ze dan het hoekje om komen krijgen ze extragratis een portie lood. Gelukkig communiceert 95% van de spelers niet op pubs (via voice comms of de chat), dus als iemand dood is, hoef ik me weer even geen zorgen te maken over drukte op de objective.

Het overgrote deel van de tijd speel ik als "enabler": zorgen dat mijn squad mates de juiste intel en positionering hebben om de tegenpartij te overrompelen. Als ik met AWSME-0 of een van de andere vaste vrienden speel sta ik met enige regelmaat niet bovenaan (nog afgezien van het feit dat die gasten allemaal ietwat accurater schieten), maar zorg ik wel voor een (groot?) deel voor de teamwinst. Althans, daar speel ik wel voor en ik merk dat als ik dan voor de variatie bijv. een assault pak het tempo vaak wel inzakt.

@ Sniper scopes: Het grootste wat ik op semi snipers gooi is een holo (liever kobra), op de bolts een russische 3.4x of acog met een heel enkele keer een 7/8x (scope glare is killer, hoe vaak ik gasten die fantastisch verstopt zitten wel niet headshot door zo'n lampje op afstand...). Met holo schiet ik nog steeds wel headshots tot 150-200m, maar op die afstanden is de bolt 1HSK, en is er teveel potentiële dekking voor slachtoffers die wat slimmer spelen. Eigenlijk gebruik ik de bolts alleen als verdediger als we de aanvallende partij spawnlocken (wat mij op metro denk ik 95% van de potjes als verdediger wel lukt: ik push vanaf het begin eigenlijk altijd in een ruk door tot aan de nocap, tenzij de aanvallende partij sterk is gebleken in vorige rondes), omdat de boel dan vrij snel in verstoppertje spelen verzandt.
Bolts gebruik ik nooit aanvallend omdat ik ook echt aanval, niet als 2e/3e linie een beetje potshots nemen, maar ik sta vaak vooraan, en kom dus met enige regelmaat meer dan een tegenstander tegelijk tegen. Dan red je het niet meer met je bolt action, tenzij de tegenstander echt voor geen meter kan schieten.

Verwijderd

doe mij op kleine levels maar een 4x, straight pull bolt en supressor en op grote levels 12x + bipod

• GerGio
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:11:
doe mij op kleine levels maar een 4x, straight pull bolt en supressor en op grote levels 12x + bipod
Nee bolt is bij mij altijd Straight pull bolt en 12x omdat: ik ten eerste een hekel heb aan het feit dat je te pas en te onpas die bipot wegzet terwijl ik gewoon in wil scopen. Ten twee scope ik vaak in en uit en dan wil ik ook dat hij door blijft laden dus een straight pull bolt is essentieeel voor mij. Overigens dat snel in en uit scopen zit hem in het feid dat ik veel mensen op die wijze spot voor mijn team en ik doe het vaak dat als ik op een vijand schiet en ik weet dat er meerdere uit die hoek komen scope ik even uit om weet overzicht te krijgen en mogelijk van target te wisselen om mijn eigen veiligheid te garanderen.

Nickname KasPlantje.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 15:42
H3nk heeft op dit moment haar eerste server gemaakt, een 24 fly server. Baseraping wordt niet geaccepteerd en jet ramming ook niet. Verder dit motto: Have fun! Dus als je zin hebt om te joinen kan je hier heen:

http://battlelog.battlefi...baserape-and-Jet-ramming/

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Jammer dat het een fast spawn server is anders had ik m vanavond wel ff geprobeerd.

Ik ga er even vanuit dat GOT geen geo restricties heeft (meen discussie hier te hebben gelezen over Fransen weren) dan kom ik vanvond mischien ook ff rush spelen.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:12
We (GoT) hebben geen geo restricties, maar te hoge pings kunnen nog wel eens gekicked worden.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Verwijderd

Carthrax schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:18:
[...]

Yikes we hadden de server altijd lekker vol maar dat het zo goed ging had ik geen idee van :P
Op het toenmalige forum van nodclan.nl heeft FMB ook nog een keer een screenshotje gepost waar we georank #1 hadden, als ik het me goed herinner. :+

En de player idle kick op 'disabled' werkte later ook wel mee. :P

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DennisM6 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:24:
H3nk heeft op dit moment haar eerste server gemaakt, een 24 fly server. Baseraping wordt niet geaccepteerd en jet ramming ook niet. Verder dit motto: Have fun! Dus als je zin hebt om te joinen kan je hier heen:

De naam zegt me nooit zoveel... No baseraping en no jet ramming zie ik in vele servers staan en vervolgens worden de planes voor je ogen door andere jets bestookt als je wilt instappen en komt er een noob even lekker tegen je aanvliegen om zijn eerste jet punten te halen... En dat alles in servers met dezelfde referenties.

Waar het om gaat zijn admins die ervoor zorgen dat die regels nageleefd worden en op een faire manier. No jet ramming wordt door admins wel eens geinterpreteerd als "oh kut, komt die AlphaW0lf alweer aanvliegen richting mijn chopper, hij vuurde zijn salvo, mijn chopper ontplofte, maar daarna ramde hij me ook nog eens (maar vloog wel vrolijk verder), dus heel sec gezien ramde hij me, dus geef ik je lekker een kick..." Die mogen ze van mij !@#$%^&*(. En verder maak ik het helaas bijna nooit mee dat er admins zijn op welke fly-server dan ook...

Dus als de server van H3nk ook goed ge-admind wordt voeg ik hem zeker toe!

Steam || Diablo 3

• chris10r
DennisM6 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:24:

Is die server ook op de x-life lan party bruikbaar? :D

• DVDL
Pff, we zijn blij dat ie is opgezet. Verder staat de server in amsterdam, iedereen mag `m joinen als hij/zij dat wilt.
Verder, i dont know. Wat jij wilt! ;)

• DVDL
l0n3w012ph schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:57:
[...]

De naam zegt me nooit zoveel... No baseraping en no jet ramming zie ik in vele servers staan en vervolgens worden de planes voor je ogen door andere jets bestookt als je wilt instappen en komt er een noob even lekker tegen je aanvliegen om zijn eerste jet punten te halen... En dat alles in servers met dezelfde referenties.

Waar het om gaat zijn admins die ervoor zorgen dat die regels nageleefd worden en op een faire manier. No jet ramming wordt door admins wel eens geinterpreteerd als "oh kut, komt die AlphaW0lf alweer aanvliegen richting mijn chopper, hij vuurde zijn salvo, mijn chopper ontplofte, maar daarna ramde hij me ook nog eens (maar vloog wel vrolijk verder), dus heel sec gezien ramde hij me, dus geef ik je lekker een kick..." Die mogen ze van mij !@#$%^&*(. En verder maak ik het helaas bijna nooit mee dat er admins zijn op welke fly-server dan ook...

Dus als de server van H3nk ook goed ge-admind wordt voeg ik hem zeker toe!
Ja, het is ook de bedoeling dat er zoveel mogelijk wordt gekickt. we denken na over votaban, zodat t een goede server wordt, ik weet zelf ook wel dat dit erg lastig gaat worden. Er zijn op t moment 2 admins, ik en nog iemand anders die de console kan bedienen. Verder zoeken we nu vooral mensen die joinen ;)

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DennisM6 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:10:
[...]

Ja, het is ook de bedoeling dat er zoveel mogelijk wordt gekickt. we denken na over votaban, zodat t een goede server wordt, ik weet zelf ook wel dat dit erg lastig gaat worden. Er zijn op t moment 2 admins, ik en nog iemand anders die de console kan bedienen. Verder zoeken we nu vooral mensen die joinen ;)
Is goed en hou er rekening mee dat vulling van de server juist afhankelijk is van goede admins :) Dat doet mij wel terug komen iig. Heb hem alvast toegevoegd. Vanavond eerst een nieuwe voeding in mijn pc plaatsen want die brandde me gisteren door... Gaf wel een extra dimensie die metaal/brand geur toen ik mijn rocketpods op een paar tankjes losliet. Net echt :D Maar toch maar uitgezet om erger te voorkomen, gelukkig alweer een nieuwe in mijn bezit

Steam || Diablo 3

• DVDL
l0n3w012ph schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:14:
[...]

Is goed en hou er rekening mee dat vulling van de server juist afhankelijk is van goede admins :) Dat doet mij wel terug komen iig. Heb hem alvast toegevoegd. Vanavond eerst een nieuwe voeding in mijn pc plaatsen want die brandde me gisteren door... Gaf wel een extra dimensie die metaal/brand geur toen ik mijn rocketpods op een paar tankjes losliet. Net echt :D Maar toch maar uitgezet om erger te voorkomen, gelukkig alweer een nieuwe in mijn bezit
Hahaha ik lag even dubbel, triest maar toch wel met een glimlach dan! haha, succes en hopelijk tot vanavond! ;)

• AdmiralSnipe
[...]

Ik denk dat ik binnenkort dezelfde extra dimensie krijg.
Ik heb even in het logboek gekeken en daarin stond dat ik de laatste tijd een paar keer een "fatal error" heb gekregen waarbij mn PC spontaan rebootte (code 41 uit mijn hoofd), dus wss iets met de voeding.
Denk dat ik die H3NK server ook eens een keer ga proberen btw. :)

[...]

Voeding bewaren en vanavond stand-alone aan de stroom hangen als je BF3 gaat spelen dus!

Verwijderd

Ben nooit voorstander van DLC's geweest, maar voor dit spel heb ik alles over :>

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:22:
[...]

Voeding bewaren en vanavond stand-alone aan de stroom hangen als je BF3 gaat spelen dus!
Hahahaha goed idee!

@DennisM6: cu soon!

Steam || Diablo 3

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:25:
[video]

Ben nooit voorstander van DLC's geweest, maar voor dit spel heb ik alles over :>
Wel nice ge-edit die trailer!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[video]

Niet genoeg explosies. Ik ben teleurgesteld. :p

Wel leuke nieuwe wapens!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-12 17:27
Haha. Zelfs van die 1-shot 2-kills dingen in de trailer. Kan het nog meer op Call of Duty lijken? Overigens heb ik met de speelstijl van Battlefield 3 veel meer en die DLC lijkt me nog best leuk om af en toe te spelen. Na het rondvliegen in een Super Hornet op Firestorm lijkt het me helemaal niet zo verkeerd om op een kleine map even als infantrie rond te rennen. En hoewel ik het supression systeem erg goed bedacht vind, hoop ik wel dat de waardes even goed aangepast worden. Anders worden die kleine maps natuurlijk helemaal niks.

Edit: One week early on playstation 3. GODJVLEKRJDKLJ WAT EEN KUT DLC WAT EEN VIEZE NAAIERS ZIJN HET OOK /i-mad-bro.

[ Voor 7% gewijzigd door Adanteh op 26-04-2012 16:37 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik speel ook regelmatig recon en probeer ook vaak tactisch een Tug en spawn neer te gooien en zo je team te helpen. (Helaas zijn sommigen zo druk bezig dat ze niet doorhebben dat ze de linies via spawn kunnen doorbreken.) Meestal zak ik daarna weg om vanachteruit wat kills te pakken.

Gebruik de bolt action wapens weinig. Meestal SKS, MK11mod0 of DAO + acog achtige scope.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:03
[video]

Kijk, kunnen we gelijk zien dat er sowieso een spas-12 en aug a3 bij krijgen, nice :)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-12 17:27
Mtar-21 (Assault Class)
Lsat (Support Class
JNG-90 (Sniper Rifle)
M417 (Waarschijnlijk Engineer)
ACW-R (CoD kiddos blij, Assault?)
Aug A3 (Assault class)
Spas 12 (All class weapon)

Hmm, een beetje vreemde verdeling, dus dan zullen er vast meer guns bij komen. Twee of drie per class misschien.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Help!!!! schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:54:
[...]

Ik speel ook regelmatig recon en probeer ook vaak tactisch een Tug en spawn neer te gooien en zo je team te helpen. (Helaas zijn sommigen zo druk bezig dat ze niet doorhebben dat ze de linies via spawn kunnen doorbreken.) Meestal zak ik daarna weg om vanachteruit wat kills te pakken.

Gebruik de bolt action wapens weinig. Meestal SKS, MK11mod0 of DAO + acog achtige scope.
Dit: YouTube: BF3: L96 + G18 Supp + T-UGS (TDM Hardcore)

Zo speel ik ook in rush op metro, TUGS is echt koning :P

Mijn YouTube

• AdmiralSnipe
Adanteh schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:16:
Mtar-21 (Assault Class)
Lsat (Support Class
JNG-90 (Sniper Rifle)
Aug A3 (Assault class)

Hmm, een beetje vreemde verdeling, dus dan zullen er vast meer guns bij komen. Twee of drie per class misschien.
Ik heb ooit gelezen dat er 10 nieuwe wapens bij de Close Quarter DLC geleverd zouden worden.
Weet niet of dit klopt though.

Verwijderd

[video]

Ik hoop niet dat het te kleine mappen worden.

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:40:
[...]

Ik hoop niet dat het te kleine mappen worden.
Juist wel, het word iirc 8 vs 8. Als je dan met grote maps aan komt zetten wordt het een saaie boel?

Verwijderd

Tweet van Daniel Matros ‏ @zh1nt0:

Minor server patch with some fixes dropping tomorrow - http://bit.ly/IszoiL

• chris10r
Wth is dit voor Sh*. Net gebanned van H3nK server vanwege rammen. Zogenaamd 3e keer en meerdere keren gewaarschuwd, dat was ik niet dus. Vloog in dat potje net een minuut in de jet.

Het potje was voor de airrape gezellig, maar daarna ....

Als de admin zo zielig doet zul je niet veel bezoekers houden.

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-12 12:38

thommich

Belg

chris10r schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:59:
Wth is dit voor Sh*. Net gebanned van H3nK server vanwege rammen. Zogenaamd 3e keer en meerdere keren gewaarschuwd, dat was ik niet dus. Vloog in dat potje net een minuut in de jet.

Het potje was voor de airrape gezellig, maar daarna ....

Als de admin zo zielig doet zul je niet veel bezoekers houden.
Geband of gekicked?

Als ze regels hebben en ze worden meermaals overtreden en je wordt gekicked dan snap ik dat wel. Maar onmiddellijk bannen is wel heel sterk.

Waarmee ik niet zeg dat jij het was die ons (Fonta en mezelf) ramde, dat weet ik niet.
Mtar-21 (Assault Class)
Lsat (Support Class
JNG-90 (Sniper Rifle)
Aug A3 (Assault class)

Ja en nee.

Het is toch close quarters infantry chaos, dus het is logisch dat bv de assault meer nieuwe wapens krijgt dan een engineer of recon. Het zouden ook een aantal wapens kunnen zijn in de PDW/Shotgun class die iedereen kan gebruiken (geef mij aub een assault rifle die ik in elke class kan gebruiken :P). Verder heb ik ook nog wel wat vragen, de M417 zou een verbeterde versie moeten zijn van de M416 (IRL), wat is dan nog het nut van de M416?

• chris10r
thommich schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:12:
[...]

Geband of gekicked?

Als ze regels hebben en ze worden meermaals overtreden en je wordt gekicked dan snap ik dat wel. Maar onmiddellijk bannen is wel heel sterk.

Waarmee ik niet zeg dat jij het was die ons (Fonta en mezelf) ramde, dat weet ik niet.
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: ramming

De kills stonden verder niet op mijn naam, zover ik me kan herinneren.

Verder even goede vrienden :)

• DVDL
chris10r schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:19:
[...]

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: ramming

De kills stonden verder niet op mijn naam, zover ik me kan herinneren.

Verder even goede vrienden :)
De ban moest een temp ban zijn van 30 minuten, foutje bij het selecteren op procon.
Wat ik niet snap ik dat jij zegt dat je niet bent gewaarschuwd, maar daar ga ik geen discussie over houden. Iedereen is welkom, houd je aan de regels en things r good.
Mtar-21 (Assault Class)
Lsat (Support Class
JNG-90 (Sniper Rifle)
Aug A3 (Assault class)

MTAR is een carbine versie van de TAR 21. Die gaat denk ik naar engineer.
M417 is een G3A3 ish wapen, die gaat naar assault.
ACW-R = ACR, die zal ook wel assault zijn.

Ik denk dat er nog een carbine tussen zit die we nog niet kennen. Voor de rest is er ook geen echte reden om snipers/LMG's toe te voegen. Die wapens zijn redelijk homogeen terwijl de assault kit er een is waar je eerder varieert. En ik weet vrij zeker dat het tien wapens zullen worden dus nog 3. ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:14:
[...]

Ja en nee.

Het is toch close quarters infantry chaos, dus het is logisch dat bv de assault meer nieuwe wapens krijgt dan een engineer of recon. Het zouden ook een aantal wapens kunnen zijn in de PDW/Shotgun class die iedereen kan gebruiken (geef mij aub een assault rifle die ik in elke class kan gebruiken :P). Verder heb ik ook nog wel wat vragen, de M417 zou een verbeterde versie moeten zijn van de M416 (IRL), wat is dan nog het nut van de M416?
De M417 vuurt 7.62x51 terwijl de M416 5.56x45 vuurt.
Zie de M417 maar als een G3A3 achtig wapen met een iets hogere RPM. (600 i.p.v 550)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:15:
[...]

MTAR is een carbine versie van de TAR 21. Die gaat denk ik naar engineer.
M417 is een G3A3 ish wapen, die gaat naar assault.
ACW-R = ACR, die zal ook wel assault zijn.

Ik denk dat er nog een carbine tussen zit die we nog niet kennen. Voor de rest is er ook geen echte reden om snipers/LMG's toe te voegen. Die wapens zijn redelijk homogeen terwijl de assault kit er een is waar je eerder varieert. En ik weet vrij zeker dat het tien wapens zullen worden dus nog 3. ;)

[...]

De M417 vuurt 7.62x51 terwijl de M416 5.56x45 vuurt.
Zie de M417 maar als een G3A3 achtig wapen met een iets hogere RPM. (600 i.p.v 550)
Me likes the sound of that M417!

ACR-W zou ook nog een lmg kunnen zijn overigens ala de IAR-27
De MTAR is volgens Sgt Enigma een submachinegun dus dat zou een PDW kunnen zijn
LSAT een lichte lmg (Wikipedia: LSAT light machine gun)

De overige wapens zijn:

L86 (support versie van de L85)
SCAR-L (pdw versie)

Verwijderd

Belgian SCAR-L FTW!
Naast de P90
én de F2000
én de SCAR-H

Problem? :9
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:38:
Belgian SCAR-L FTW!
Naast de P90
én de F2000
én de SCAR-H

Gaat rage posts maken op Battlelog. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2012 19:39 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Belgian SCAR-L FTW!
Naast de P90
én de F2000
én de SCAR-H

En geen van die wapens is echt goed te noemen >:)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:56:
[...]

>:)

Verwijderd

Belgian SCAR-L FTW!
Naast de P90
én de F2000
én de SCAR-H

Het zijn ook de lelijkste wapens in heel het spel, maar dat vind ik he...

• AdmiralSnipe
Canals TDM 1000 Tickets + M26 Dart bug = veel punten! >:)

http://battlelog.battlefi...how/30087804/1/336464702/

[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 26-04-2012 20:22 ]

• chris10r
You glitcher ;)

nette score, dat wel :D

• AdmiralSnipe
chris10r schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:24:
[...]

You glitcher ;)

nette score, dat wel :D
Ja sorry hoor maar op de GoT servers doet iedereen zo lyrisch over dat ding, moet ik er zelf ook maar eens mee spelen. ;)

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:58:
Tweet van Daniel Matros ‏ @zh1nt0:

Minor server PC Client patch with some fixes dropping tomorrow - http://bit.ly/IszoiL
Niet veel interessants alleen voor mensen die Eyefinity gebruiken.

• chris10r
LongBowNL schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:32:
[...]

Niet veel interessants alleen voor mensen die Eyefinity gebruiken.
En een geheime m26 + HB fix zeker :P

Verwijderd

[...]

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:20:
[...]

Het zijn ook de lelijkste wapens in heel het spel, maar dat vind ik he...
Nietes! :(

Gaat in een hoekje zitten huilen
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:34:
[...]

[...]

Nietes! :(

Gaat in een hoekje zitten huilen
Muhahaha. >:)

Verwijderd

En mag ik jullie dan eens vragen welke wapens jullie produceren? >:)

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Goalkeeper, ROF 4200, beat that :P

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:36:
[...]

Fryske Sûkerbôle, ongelooflijk zoet!

Beat that!

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:36:
[...]

Het superieure Nederlandse leger is verstandig genoeg om wapens aan te schaffen van superieure fabrikanten. :Y)

De enige uitzonderingen zijn de P90, MAG 58 en het feit dat een stelletje idioten besloot dat het een goed idee was om de F16's van NL te laten maken en onderhouden in België. Even een track record:

Al 36 van onze toestellen zijn gecrasht, 33 van België en de allereerste F16 die crashte was een testtoestel gevlogen door jawel, een Belg. :Y)

Verder maakt NL de Goalkeeper CIWS en is door het zelfde bedrijf de meest geavanceerde luchtafweer radar ter wereld gemaakt die momenteel word ingevoerd op schepen door de hele NAVO. Oh, en we hebben ook zo ongeveer de hele Belgische vloot gemaakt. Die bestaat voor een groot deel uit Nederlandse afdankertjes. :+

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12 09:54
Jay-P schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:42:
Goalkeeper, ROF 4200, beat that :P
30mm ammo ftw

Veel beter dan die slappe zooi dat die plastic geweertjes uit België schieten ;)

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
@ Rien weet je nog die AN-94
das mijn rifle nu :)
thanks dude

Suh dude

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:48:
[...]

Het superieure Nederlandse leger is verstandig genoeg om wapens aan te schaffen van superieure fabrikanten. :Y)
Het tekort aan skillz moeten jullie toch érgens mee compenseren.
De enige uitzonderingen zijn de P90, MAG 58 en het feit dat een stelletje idioten besloot dat het een goed idee was om de F16's van NL te laten maken en onderhouden in België.
Toch nog enkele slimme koppen die deftig materiaal willen aanschaffen.
Even een track record:

Al 36 van onze toestellen zijn gecrasht, 33 van België en de allereerste F16 die crashte was een testtoestel gevlogen door jawel, een Belg. :Y)
Als jullie met onze high-tech vliegtuigen willen blijven spelen moet je er maar geen schele piloot insteken die tegen de eerste beste boom vliegt... En waarom denk je dat die Belg niet in onze luchtmacht zat? Juist, bij ons werd deze geweigerd.
Verder maakt NL de Goalkeeper CIWS en is door het zelfde bedrijf de meest geavanceerde luchtafweer radar ter wereld gemaakt die momenteel word ingevoerd op schepen door de hele NAVO.
Ja mooi defensiesysteem, maar echt aanvallen gaan jullie er niet mee doen nee. Oh, 1 torpedo en boem, weg schipje...
Oh, en we hebben ook zo ongeveer de hele Belgische vloot gemaakt. Die bestaat voor een groot deel uit Nederlandse afdankertjes. :+
Lekker tweedehands materiaal, tip-top in orde. Jullie moesten toch met iets geld verdienen? :+
pannekoek141 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:58:
@ Rien weet je nog die AN-94
das mijn rifle nu :)
thanks dude
SKS is ook lekker knallen :9

Pro guns for Pro dudes!

Oh, en Belg: nieuws: Belgische hacker verkrijgt root-toegang op Telenet-settopbox

[ Voor 205% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 21:22 ]

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Suppression is a bitch: http://battlelog.battlefi...how/30092870/1/342416067/

Geen super score, maar stapte ook erg laat in het potje.

Ik had niet aan de andere kant willen staan.
Hopelijk fixt Dice het gauw :)
Ah wat lief. Belgje denkt dat zijn zielig kleine land een fatsoenlijk leger heeft. ;)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:21:
Ah wat lief. Belgje denkt dat zijn zielig kleine land een fatsoenlijk leger heeft. ;)
Oh, we may be small but one day, we will be big!
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:23:
[...]

Oh, we may be small but one day, we will be big!
Als Vlaanderen en onbelangrijke buitengebieden geannexeerd zijn door Nederland ja. :Y)

Maar nu weer ontopic. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2012 21:28 ]

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-12 17:13

superwashandje

grofheid alom

AdmiralSnipe schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:25:
[...]

Ja sorry hoor maar op de GoT servers doet iedereen zo lyrisch over dat ding, moet ik er zelf ook maar eens mee spelen. ;)
hah wat een onzin 8)7 . je hoeft er echt niet mee te spelen hoor.
zie hier ook de reden waarom stats helemaal niets zeggen...als je 24/7 op metro of kleine maps rondloopt en alleen maar de m26 gebruikt zegt het helemaal niets over hoe goed iemand is.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

superwashandje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:28:
hah wat een onzin 8)7 . je hoeft er echt niet mee te spelen hoor.
zie hier ook de reden waarom stats helemaal niets zeggen...als je 24/7 op metro of kleine maps rondloopt en alleen maar de m26 gebruikt zegt het helemaal niets over hoe goed iemand is.
Tuurlijk wel want dat kan je gewoon aan de stats zien ;)

Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:32:
[...]

Tuurlijk wel want dat kan je gewoon aan de stats zien ;)
Waarna je publiekelijk aan de schandpaal word genageld. ;)

• Avioto
  • Laatst online: 22-12 19:26
Pykow schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:22:
[...]

dus jij geeft toe dat je zelfs niet eens 1 missie kunt uitspelen in co-op met een random dude op het internet :D

No hate, want het is jou geld en je moet er mee doen wat je wil ;) het is maar 3 euro en bespaard je veel tijd ;)
en tijd kost geld. je bent ongeveer 2 uur bezig met de co-op missies en alle unlocks te halen.
nou ja met een minimale uurloon ben je meer dan 3 euro kwijt ;)
Ik heb wel een paar keer een missie uitgespeeld, maar ik was het al snel zat. Ik vond de missies niet leuk, en vond het al helemaal niet leuk om met random gastjes te spelen. En aangezien ik BF3 voor 38 euro bij release heb gekocht, vond ik dat er nog wel 3 euro bij kon :P

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:27:
[...]

Als Vlaanderen en onbelangrijke buitengebieden Laat de Waalse kant maar bij de Francophonen. geannexeerd gefuseerd is met Nederland ja.

Maar nu weer ontopic. ;)
Ik heb geen bezwaar... >:)

Ontopic:
When things are not goin right: go left take a G3A3 with HBR and M26 Dart :Y)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 22:19
voor dart use wordt je op redelijke servers gekicked, zoals het hoort.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Lijkt me niet dat je gekicked hoort te worden als je de M26 gebruikt zonder underslung rail.
Oke tijd voor de schandpaal van M26 noobs: >:)

Rienspy
miniJET
Chilled
Killerbeuker
AdmiralSnipe
Delukz
ButtcracKer (uber noob) ;)

Van die weet ik het. Wie nog meer? :P

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2012 22:24 ]

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:53:

Rienspy
miniJET
Chilled
Killerbeuker
AdmiralSnipe
Delukz

Gatverdamme, heb dat ding 3 uur en 6 minuten gebruikt, heb er 736 kills mee, waarvan ± 150-200 toen de bug nog niet bestond en ik sta nu al op de schandpaal???
Waar gaat het heen... waar gaat het heen... :(

Verwijderd

Rienspy
miniJET
Chilled
Killerbeuker
AdmiralSnipe
Delukz

Heej :/
AdmiralSnipe schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:59:
[...]

Gatverdamme, heb dat ding 3 uur en 6 minuten gebruikt, heb er 736 kills mee, waarvan ± 150-200 toen de bug nog niet bestond en ik sta nu al op de schandpaal???
Waar gaat het heen... waar gaat het heen... :(
Naar het schavot. :P
Je mag kiezen, verbranding of hangen. :Y)

Ik ben gewoon helemaal klaar met al die glitchers zo onderhand.
Dan maar eruit pikken en op een lijst zetten. :/

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:00:
[...]

Naar het schavot. :P
Je mag kiezen, verbranding of hangen. :Y)

Ga jij nou maar terug naar je tank, ik heb misschien 8 rondes Neushaar TDM gedaan,dan zit je al snel op 500+ kills met dat ding...

DanielWW2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:00:
http://en.vidivodo.com/video/stewie-the-list/282539

[...]

Heeeuuuuj, en de F2000 dan? B)
Er is een reden waarom RivalXFactor er graag mee speelt ;)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battlelog/statsrivalxfactor.JPG

Voor de niet-wetenden: rivaLXfactor maakt regelmatig goede BF3 tactics vids. O.a. de bekende mouse acceleration disable fix video, is van hem. En wtf, die gast heeft SPM van 938 _/-\o_

Ja, de stats van de F2000 zuigen op sommige vlakken tov andere wapens. Maar de laatste patch heeft hem terug ietsje gebuffed. Jammer dat die bullet spread plaatjes nog niet bijgewerkt zijn sinds na de patch... Ben benieuwd hoe dat daar nu zit met de F2000.

Achja, ik moet natuurlijk niemand overtuigen van de F2000 te gebruiken. Hoewel ik het nu weer niet kon laten. :> Ik vind het net leuk dat ik weinig mensen met de F2000 zie. Zo ben ik geen hipster :)

And for the record mensen: ik ben geen blinde F2000 fan puur omdat dat wapen Belgisch is.
Ik speelde nooit met dat wapen in BFBC2.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battlelog/statsbfbc2ik.JPG
http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Asgaro/

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 26-04-2012 22:11 ]

Dat was denk ik voor de eerste patch.
Nu is de F2000 gewoon bagger. ;)

En A.W.E.S.O.M.-0 heeft een SPM van 955. :o

Asgaro schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:10:
[...]

Heeeuuuuj, en de F2000 dan? B)
Er is een reden waarom RivalXFactor er graag mee speelt ;)
Ja laten we lekker achter zulke mensen aan hobbelen en zelf niet denken d:)b

DanielWW2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:13:
Dat was denk ik voor de eerste patch.
Nu is de F2000 gewoon bagger. ;)

En A.W.E.S.O.M.-0 heeft een SPM van 955. :o
Nu wel weer na het laatste potje....

Holy crap, jullie hebben me net een potje gemist. De halve server was NL/GoT met zieke tegenstand van o.a. Superwashandje, Stinkdier, Movimento. De eerste drie bases met een paar tickets te gaan veroverd, helaas werd de laatste MCOM NET op tijd gedisarmed, maar goed werk! Ik moet even bijademen van een potje van 45 minuten, maar zometeen nieuwe ronde nieuwe kansen op de nieuwe GoT infantry only en city Rush? :P
Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:15:
[...]

Ja laten we lekker achter zulke mensen aan hobbelen en zelf niet denken d:)b
Ik viel uit de lucht dat die dat wapen zoveel gebruikt. In zijn video's is het altijd M16A3 van hier, M16A3 van daar... O-)
I'm on that weird part of the internet again :>

Rienspy
miniJET
Chilled
Killerbeuker
AdmiralSnipe
Delukz

Gewoon Conquest 64p spelen he, en je hebt geen last ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:19:
[...]

Nu wel weer na het laatste potje....

Holy crap, jullie hebben me net een potje gemist. De halve server was NL/GoT met zieke tegenstand van o.a. Superwashandje, Stinkdier, Movimento. De eerste drie bases met een paar tickets te gaan veroverd, helaas werd de laatste MCOM NET op tijd gedisarmed, maar goed werk! Ik moet even bijademen van een potje van 45 minuten, maar zometeen nieuwe ronde nieuwe kansen op de nieuwe GoT infantry only en city Rush? :P
Ik pas denk ik. Heb even geen zin in de M26 glitchers, suppression BS ets. ;)

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Voeg mij ook even toe aan de M26 naabs
ButtcracKer

oh bai teh wai im proud of it
Pagina: 1 ... 181 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.