Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
YouTube: Battlefield 3: Fix AA Missiles! Helicopter Rage.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Headshot-killratio is wel extreem hoor. Accuracy en KDR is ook niet alles, helemaal niet als men pas sinds paar dagen cheat. Weinig aantal assists is vaak ook een goede indicatie.superwashandje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:53:
[...]
ik durf er verder niet veel van te zeggen maar met een gemiddelde accuracy van 11% en een KD van +/- 1 zou ik geen mensen reporten zonder dat ik ermee gespeeld heb.
Waardeloze kerels, de grap voor die cheaters is toch dat ze anderen non-stop irriteren? Het is maar waar je 50 euro voor over hebt, ik zou zelf liever 80 ton zand storten in de tuin van bijvoorbeeld Balkenende. Kost wat centjes, maar daar kan je wel even een tijdje op teren.reemprive schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:58:
[...]
Er zijn een paar mannetjes die bewust hun scores laag houden om niet buiten de bandbreedte te springen. Ik heb van de week zo iemand gereport, zijn battlelog zag er normaal uit maar hij liep gigantische te aimbotten. SPM schommelde tussen de 200 en 9000, op die manier hield hij zijn stats laag. Server joinen en in een hoek gaan liggen, vervolgens op de bank TV gaan kijken.
Toch valt het me nog alles mee met hoeveel er in BF3 gecheat wordt. Ik denk dat ik er nog maar een stuk of 3 (overduidelijke hackers) ben tegengekomen sinds de launch en daar kan ik goed mee leven!
Maar er wordt vanavond dus een GoTBF3 server klaar gemaakt voor een GoT Battle for Métro 32p Rush vanavond? Heb er zin an! Zo te zien zijn er al zeker een mannetje of 10 voor te porren.
Hoe laat gaan we los? We moeten de loonslaven zoals ik zelf wel even de tijd gunnen om thuis te komen en de boerenkool weg te haffelen.
Verwijderd
Dit is echt een probleem, het lijkt eigenlijk dezelfde bug als de tv van de chopper, hij ontploft wel maar doet gewoon geen dmg. Echt raar dat dit al weer bijna een maand het geval is en er eigenlijk buiten een server patch(die niet werkt) geen reet aan gedaan wordt.Pykow schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:07:
Kijk eens aaniemand die mijn mening deelt dat jets OP zijn:
YouTube: Battlefield 3: Fix AA Missiles! Helicopter Rage.
Waarom zit ik nooit in zo'n squad???Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:17:
Zalig zulke spelers; ik zit op Shari Pensiunela ofzo te snipen op RU base daarboven die berg, uiteindelijk zit ik zonder ammo. Vraag 1 keer in onbekende publieke squad als ze willen op me spawnen en ammo geven, meteen doen ze het
Heb ook vaak dat er een horde medics aan komt denderen en gewoon bij je langs struinen als je daar dood op de grond ligt en er geen vijand te bekennen is.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Oh?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:10:
Maar er wordt vanavond dus een GoTBF3 server klaar gemaakt voor een GoT Battle for Métro 32p Rush vanavond? Heb er zin an! Zo te zien zijn er al zeker een mannetje of 10 voor te porren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
1600 punten. 0 kills, 0 death, 1 assist, 0.00 K/D
Rush spelers die conquest spelen lol
Flawless betekent toch echt dat je niet dood gaat.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:37:
Flawless jet
http://battlelog.battlefi...how/29987194/1/307564538/
Wel verloren maar goed...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Waat? Hoe kom ik aan die death? Blog zuigt ballen...DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:48:
[...]
Flawless betekent toch echt dat je niet door gaat.
ExcellentTsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:39:
[...]
Oh?Ik weet van niks. Maar als jullie Metro willen zal ik zorgen dat Metro draait. Kunnen we daarna naar andere mappen huppelen.
Haak gewoon even gezellig aan zou ik zeggen, welke server wou je daarvoor opofferen en hoelaat gaan we los?
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2012 19:25 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
GoT 2 op rush metro only is wel goed.Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:25:
Server #3 is sowieso close combat mappen met rush, conquest en TDM maar ik kan #2 wel even optuigen voor iets specifieks. Metro only rush of ook andere mappen?
En wat meer tickets, 150 ofzo.
http://battlelog.battlefi...o-Mapvote-Adaptive-Slots/DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:27:
GoT 2 op rush metro only is wel goed.![]()
En wat meer tickets, 150 ofzo.
It is like magic.
Me dunkt! Merci beaucoup!
Uurtje of half 10 doen?
Wie o wie helpt er mee om tegen DanielWW2 een stukje moderne geschiedenis te schrijven?
He, ik schrijf hier alleen geschiedenis.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:33:
[...]
Me dunkt! Merci beaucoup!
Uurtje of half 10 doen?
Wie o wie helpt er mee om tegen DanielWW2 een stukje moderne geschiedenis te schrijven?
Studeer het toevallig.
Even kijken hoe ik speel tegen en met jullie!
[ Voor 7% gewijzigd door Ryber op 25-04-2012 19:35 ]
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dan ben ik ook meteen weg.superwashandje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:46:
rond 9 uur? moet wel lukkenword het een m26 festijn? dan weet ik nu al dat ik wegblijf nl.
Tsu, wil jij zo lief zijn om het even te verbieden?
Als je ingame bent kan je dan wel mensen die het actief abussen kicken?Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:50:
Kan het niet serverside verbieden aangezien ik niet kan controleren of kills met vaste attachments gemaakt worden. Die worden namelijk gerapporteerd als kills met dat wapen waar ze aan vast zitten.
Kan wel maar dan moet ik jullie op je blauwe ogen gelovenDanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:51:
Als je ingame bent kan je dan wel mensen die het actief abussen kicken?
Als het halve team loopt te ragen over een M26 bug noob dan weet je het wel.Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:56:
[...]
Kan wel maar dan moet ik jullie op je blauwe ogen geloven
En mensen met blauwe ogen kan je altijd vertrouwen.
na al reeds wat dingen geprobeerd te hebben blijf ik met volgend probleem: Wanneer ik BF3 speel zie ik telkens bij customize aan oranje driehoekje, dit wil zeggen dat er een weapon upgrade is, wanneer ik op customize klik staat dit bij AIR, doch wanneer ik op AIR klik staat er geen driehoekje meer in die selectie, dus de weapon upgrade is er niet..
Weet iemand hoe ik dat oranje driehoekje wegkrijg?
Bij voorbaat dank!!
Het probleem is dat de helft van de spelers het verschil niet ziet tussen normaal gebruik van de m26 en het glitchen. In rush gebruik ik het ding namelijk maar al te graag (op de normale manier). Misschien doe ik zometeen ook even mee. Meer tickets is sowieso een pré, want met het standaard aantal heb je niet altijd genoeg tijd om een doorgang te forceren.DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:58:
[...]
Als het halve team loopt te ragen over een M26 bug noob dan weet je het wel.![]()
En mensen met blauwe ogen kan je altijd vertrouwen.(behalve als het onze oosterburen zijn)
Bug:Bee.nl schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:10:
[...]
Het probleem is dat de helft van de spelers het verschil niet ziet tussen normaal gebruik van de m26 en het glitchen. In rush gebruik ik het ding namelijk maar al te graag (op de normale manier). Misschien doe ik zometeen ook even mee. Meer tickets is sowieso een pré, want met het standaard aantal heb je niet altijd genoeg tijd om een doorgang te forceren.
M26 underbarrel + Heavy barrel op het wapen.
Nu weet iedereen het wel.
Ja en nee, m26 met underslung zie je direct in beeldBee.nl schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:10:
[...]
Het probleem is dat de helft van de spelers het verschil niet ziet tussen normaal gebruik van de m26 en het glitchen. In rush gebruik ik het ding namelijk maar al te graag (op de normale manier). Misschien doe ik zometeen ook even mee. Meer tickets is sowieso een pré, want met het standaard aantal heb je niet altijd genoeg tijd om een doorgang te forceren.
Daarnaast valt me vaak op dat met meer tickets (bv 300) het meestal langer duurt om de doorgang te forceren dan met bijvoorbeeld 150. Het lijkt erop dat de aanvallers het vaker rustiger aandoen, de doorbraak gebeurt vaak als de 'sense of urgency' hoger wordt aan het einde van de ronde.
HeheDanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:12:
[...]
Bug:
M26 underbarrel + Hevay barrel op het wapen.
Nu weet iedereen het wel.
Ik bedoel dat ze zien dat ze gekilled worden door een m26 mass/dart en meteen denken, omgwtfbbq een buguser! Dat is hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn, kwestie van de attachments van je killer in de gaten houden.
Server #3 is het toch? Die zit al tot de nok toe vol.
Hij loopt trouwens wel vol. Ik weet niet hoeveel er komen en in welke teams maar als die vol zit dan komen we er niet meer in. Dan ben jij denk ik de lul die iedereen mag kicken.Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:18:
Server #2 maar die is opeens naar een verkeerde map gegaan
Dat moeten mensen eens gaan doen ja.Bee.nl schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:16:
[...]
Hehe![]()
Ik bedoel dat ze zien dat ze gekilled worden door een m26 mass/dart en meteen denken, omgwtfbbq een buguser! Dat is hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn, kwestie van de attachments van je killer in de gaten houden.
Kan helpen in je wraakpoging.
Nog even een vraag?
Gaan we echt voor speciale teamkeuze of gewoon joinen en elkaar overhoop schieten in stijl?
Het tweede lijkt mij namelijk ook wel leuk. Is wat meer variatie en dan weet je niet echt waar je tegen moet spelen.
[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2012 20:45 ]
Gewoon willekeurig joinen en gáán met die banaan zou ik zeggen!DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:21:
[...]
Hij loopt trouwens wel vol. Ik weet niet hoeveel er komen en in welke teams maar als die vol zit dan komen we er niet meer in. Dan ben jij denk ik de lul die iedereen mag kicken.![]()
[...]
Dat moeten mensen eens gaan doen ja.
Kan helpen in je wraakpoging.
Nog even een vraag?
Gaan we echt voor speciale teamkeuze of gewoon joinen en elkaar overhoop schieten in stijl?![]()
Het tweede lijkt mij namelijk ook wel leuk. Is wat meer variatie en dan weet je niet echt waar je tegen moet spelen.
Hopelijk doen een hoop GoTters mee! Lijkt me gaaf om eens op een volledig NL server te zitten
Deutchland über alles.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:48:
[...]
Gewoon willekeurig joinen en gáán met die banaan zou ik zeggen!
Hopelijk doen een hoop GoTters mee! Lijkt me gaaf om eens op een volledig NL server te zitten
En er zitten al GoTers in de server en dat zullen er wel meer worden.
Ik ga zo ook maar eens joinen.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 20:51 ]
Op de release waren er te weinig servers. Toen zijn er bijbesteld die ook meteen vol waren.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:50:
Wow, 3 van de 4 servers is gevuldDat ik dat nog kan meemaken!
edit:
Ik ga er ook in nu er nog plaats is.
Te veel mensen joinen.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2012 20:57 ]
Verwijderd
ik doe ook mee (op server 2)A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:48:
[...]
Gewoon willekeurig joinen en gáán met die banaan zou ik zeggen!
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
De M26 Slug doet het goed, probeer die eens. Zonder underslug natuurlijk.chris10r schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:17:
Is de m26 zonder underslung wel geaccepteerd op gotbf3?
Ik wil alleen wel weten hoeveel mensen er wel niet geragequit zijn maar daar zullen ze denk ik nooit achter komen. Het waren er in ieder geval nogal wat.
Ik blame A.W.E.S.O.M.-0 voor alle rage quits.
[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 25-04-2012 23:14 ]
Dat verschilde ook per game. In het begin werd ik afgemaakt en toen zat ik in het goede team en toen weer in het slechte en toen weer in het goede.Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:14:
Was alleen nogal wat unbalance.
Dat bedoel ik, constante wisseling tussen welk team redelijk overtuigend beter was helaas.DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:15:
[...]
Dat verschilde ook per game. In het begin werd ik afgemaakt en toen zat ik in het goede team en toen weer in het slechte en toen weer in het goede.
Dat was standaard het team van A.W.E.S.O.M.-0.Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:16:
[...]
Dat bedoel ik, constante wisseling tussen welk team redelijk overtuigend beter was helaas.
Op métro wel ja, maar verder.... Alleen maar moeten incasseren, het is toch lastig om in te schatten om plots infantry only te spalen op bazaar en métro. Het is zeker vele malen spannender maar qua gameplay veranderd de zooi wel behoorlijk!DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:16:
[...]
Dat was standaard het team van A.W.E.S.O.M.-0.
Alhoewel dat gedoe met de teams eerst beter moet.
Ik vond het wel een lekkere afwisseling. Ik bijf erbij dat voor Rush metro de beste en ook de leukste map is mist beide teams hun best doen maar Bazaar of Seine zonder voertuigen is ook leuk.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:19:
[...]
Op métro wel ja, maar verder.... Alleen maar moeten incasseren, het is toch lastig om in te schatten om plots infantry only te spalen op bazaar en métro. Het is zeker vele malen spannender maar qua gameplay veranderd de zooi wel behoorlijk!
Tsu: als ik jou was dan zou ik de server gewoon op rush only zetten. Nog voordat het begon stroomde die al vol omdat die op Metro stond. Is er weer eens iemand in een GoT server.
Wel weer irritatie van die defib die niet werkt op sommige plekken!!
Ja, als je die 3 maps inf only doet kan dat best wel eens veel mensen gaan trekken.DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:22:
[...]
Ik vond het wel een lekkere afwisseling. Ik bijf erbij dat voor Rush metro de beste en ook de leukste map is mist beide teams hun best doen maar Bazaar of Seine zonder voertuigen is ook leuk.![]()
Tsu: als ik jou was dan zou ik de server gewoon op rush only zetten. Nog voordat het begon stroomde die al vol omdat die op Metro stond. Is er weer eens iemand in een GoT server.
Volgens mij heeft dat echt te maken met bomen en bosjes. Dat houd volgens mij het contact tegen.reemprive schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:22:
Ik vind inf only een stuk beter. Bij Rush heb je dan niet een team dat de ander met gemak kan overrompelen. Laatste potje was jammer, volgens mij heeft ons team een stuk of 4 a 5 keer geplant maar geen succes.
Wel weer irritatie van die defib die niet werkt op sommige plekken!!
Weer een bug voor de lijst zullen we maar zeggen.
We gaan gewoon verder op OlMG, weest welkomreemprive schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:23:
[...]
Ja, als je die 3 maps inf only doet kan dat best wel eens veel mensen gaan trekken.
Verwijderd
Jaah
Het laatste jaar welCarthrax schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:46:
[...]
Nou nou nou opper admin is ook weer overdreven
(Doc Cartman hier)
En ook in dat laatste jaar stond de server nog regelmatig in de Nederlandse top;
http://battlefield2.nl/ne...d_2_Server_Rankings!.html
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 23:40 ]
Ik kom nog wel ffA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:27:
[...]
We gaan gewoon verder op OlMG, weest welkom
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Nou inderdaad, geen deuk in een pakje boter hier...reemprive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:08:
Zo dat laatste rondje was geen succes.... know when its time to quit.
Maar Tsurany, thnx voor de server service vanavond, dat moet te herhalen zijn, heel tof dat er veel GoTters bij waren!
Alleen jammer dat de server leeg liep na de tweede match op Seine Crossing, dus ik heb er nog maar even een paar rondes OlMG achter geplakt.
Yikes we hadden de server altijd lekker vol maar dat het zo goed ging had ik geen idee vanVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:27:
Het laatste jaar wel
En ook in dat laatste jaar stond de server nog regelmatig in de Nederlandse top;
http://battlefield2.nl/ne...d_2_Server_Rankings!.html
Nee want EA doet het, of het leuk is dat laat ik in het midden ik vind het veel leuker om zelf mijn unlocks te krijgen.
He ik had graag mee willen doen gisteren avond maar mijn internet wilde niet erg meewerken. Viel steeds weg bij een andere server en teamspeak viel weg dus ik heb even een avondje mijn computer opgeruimtBee.nl schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:16:
Het was best leuk zo om een keertje rush te doen met wat GoT'ers. De balans verschoof telkens, maar over het algemeen waren de teams redelijk gewaagd aan elkaar. Stinkdier ging wel lekker geloof ik
Alleen jammer dat de server leeg liep na de tweede match op Seine Crossing, dus ik heb er nog maar even een paar rondes OlMG achter geplakt.
Ik zal vanavond wel weer kijken of het internet meer zin heeft
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
je hebt echt wat gemist.GvanGiessen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:43:
[...]
He ik had graag mee willen doen gisteren avond maar mijn internet wilde niet erg meewerken. Viel steeds weg bij een andere server en teamspeak viel weg dus ik heb even een avondje mijn computer opgeruimt
Ik zal vanavond wel weer kijken of het internet meer zin heeft
Ja wrijf het er maar een lekker in hoor
Ik was wel toe aan een uitdagend potje BF3 voor de verandering
Nickname KasPlantje.
Vind ik van niet. Wel ben je nogal lam als je dit koopt maar goed, ik kan mij ook situaties voorstellen waarin mensen dit doen. Ik steek zelf niet veel uren meer in het spel en levelen is nooit mijn doel geweest dus veel wapens komen er niet bij.
Bovendien, je kunt de voertuigen op hele eenvoudige manieren zelf ook volledig unlocken alleen kost het veel tijd. Zoek met een maatje een lege server en ga met tanks vlaggen pakken. Hou het balans in de gecapte vlaggen en blijft dat ronde na ronde doen en je hebt met een paar uurtjes spelen alles vrijgespeeld en een servicestar.
Ook dat wordt als lam gezien maar ja, op een lege server kun je ook oefenen en knoeien zonder dat er een heel team last van heeft, valt ook wat voor te zeggen.
Ik heb de heli op deze manier vrijgespeeld. Met de heli vlaggen cappen. Het begon als oefensessie en uiteindelijk had ik alles vrij. Nu kan ik wel goed vliegen en landen zonder dat het mis gaat.
Bottomline. Je kan alles kopen maar geen ervaring. Als je alles van de voertuigen hebt vrijgekocht maakt dat van jou geen goede speler. Wordt je alsnog in de pan gehakt met je TV-missles.
Bovendien heb je geen doelen meer. Als je alles hebt vrijgespeeld, wat blijft er dan over. Medailles? Wauw.
Toen ik na hard zwoegen de meeste voertuigen 'vol' had is de lol er zelfs afgegaan. Teamplay is er vaak niet en squads kunnen niet meer dan 4 spelers bevatten. Als je dan met 6 vrienden speelt dan zijn er twee al snel een buitenbeentje. Wat mij betreft wordt deze limiet op 6 of zelfs 8 gezet.
http://battlelog.battlefi...how/30007848/1/378255128/
Oke dan kom je er echt achter dat er Cod spelers in Battlefield 3 zitten. Man wat een noobs met spawnkills en alles maar goed het is wel handig om even snel je andere classes te ranken en zo alle wapens te halen
[ Voor 80% gewijzigd door GerGio op 26-04-2012 09:34 ]
Nickname KasPlantje.
Ging inderdaad lekker, eerste 2 rondes even warmdraaien maar daarna ging het prima. Jij ging ook lekker, vooral in OlMG was je behoorlijk hinderlijk!Bee.nl schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:16:
Het was best leuk zo om een keertje rush te doen met wat GoT'ers. De balans verschoof telkens, maar over het algemeen waren de teams redelijk gewaagd aan elkaar. Stinkdier ging wel lekker geloof ik
De frustratie was zichtbaar toen je telkens van class wisselde, ik ken dat gevoelA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:13:
[...]
Nou inderdaad, geen deuk in een pakje boter hier...
Maar Tsurany, thnx voor de server service vanavond, dat moet te herhalen zijn, heel tof dat er veel GoTters bij waren!
Ja, Tsurany thanks, waren een paar mooie potten. Die "bug" waarbij je elkaar killed was best hinderlijk, niet?
Dude, op een logische plek: Myreact\Profiel wijzigen\signature..GvanGiessen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:20:
even Offtipic maar ik ben benieuw hoe jullie die standaard tekst onder je post instellen?
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Was zeker leuk. Heb ook nog even meegespeeld en werd flink afgeslacht door o.a. jou en 3split ofzoiets.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:13:
[...]
Nou inderdaad, geen deuk in een pakje boter hier...
Sowieso lag het niveau wel vrij hoog tov mijn beperkte kunnen en ervaring. Ik eindigde beetje in de middenmoot maar ver onder de top.Ook had ik Grand bazaar rush nog nooit gespeeld dus ja dat is wel wennen. Speel 90% vd tijd conquest.
Maar goed ik speel meer voor de fun en minder competitief ingesteld dan de meesten hier, en ook vind ik het leuk om soms wat aan te klooien dus heb niet de illusie dat ik in de top mee ga draaien.
Heb ook nog even de TS server gejoined maar werd automatisch naar andere en dus verkeerde team gegooid.
Niet veel aan `gehad' want was voornamelijk slowchat
Klopt het dat veel mensen op TS een andere Nick gebruiken dan ingame?
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Ik gebruik wel de Javelin steeds minder: RPG's en tanks om heli's uit de lucht te schieten zijn veel leuker.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Respect voor je vliegkunstenCodeCaster schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:54:
Het was dus druk op de Rush-server gisteravond? Volgens mij zat de andere helft van GoT op server 4, net als ik.Er zat een man of twee in toen ik joinde, daarna stroomde 'ie vol. Was leuk.
Ik gebruik wel de Javelin steeds minder: RPG's en tanks om heli's uit de lucht te schieten zijn veel leuker.
Jammer is dat
bl44t
Het slagveld wat ik vanochtend vroeg op mijn bureau aantrof, kan prestatie dip ook wel enigszins verklaren. Eenmaal aan het gamen zet je toch snel en ongemerkt makkelijk (te) veel biertjes wegreemprive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:33:
[...]
Ging inderdaad lekker, eerste 2 rondes even warmdraaien maar daarna ging het prima. Jij ging ook lekker, vooral in OlMG was je behoorlijk hinderlijk!
[...]
De frustratie was zichtbaar toen je telkens van class wisselde, ik ken dat gevoel
Ja, Tsurany thanks, waren een paar mooie potten. Die "bug" waarbij je elkaar killed was best hinderlijk, niet?
Het tactisch communiceren op TS is ook wel uitdagend als je zo 1-2-3 niet weet wie wie is en de helft in het andere team zit. Vooral aan de geluiden op TS te horen was je overigens lekker bezig Stinkdier, er werd nog net geen prijs op je hoofd gezet....
De teambalance was vanaf Grand Bazaar helaas wel een beetje zoek, maar er is nou eenmaal helemaal niets in battlelog waar je betrouwbaar gelijkwaardige teams van op kan bouwen. Iemand (Tsurany?) opperde gister op TS nog wel om op rank te sorteren, hebben jullie daar ervaring mee hoe goed dat werkt?
Infantry only Bazaar is echt een hit, vette veldslag met leuke shoot-outs op de markt doe ik het voor
Maak je geen zorgen, dat gaat je nog vaak genoeg gebeuren in BF3plob schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:04:
Gister zat er 5 man in een squad, had er een printscreen van gemaakt alleen vergeten op te slaan.
Gruwelijk! Om alles te unlocken zou je nog een keer € 29,95 moeten betalen??? Nou, voor dat geld mogen ze de unlocks hebben hoor.
Het is een hele ommezwaai van CQ naar Rush en ik denk dat voor veel mensen Rush op Bazaar zonder tanks even wennen was, maar het leverde wel heerlijke chaos op. Volgens mij hadden de meeste mensen op de TS wel hun eigen nick, maar dat weet ik niet zeker.Help!!!! schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:50:
[...]
Was zeker leuk. Heb ook nog even meegespeeld en werd flink afgeslacht door o.a. jou en 3split ofzoiets.![]()
Sowieso lag het niveau wel vrij hoog tov mijn beperkte kunnen en ervaring. Ik eindigde beetje in de middenmoot maar ver onder de top.Ook had ik Grand bazaar rush nog nooit gespeeld dus ja dat is wel wennen. Speel 90% vd tijd conquest.
Maar goed ik speel meer voor de fun en minder competitief ingesteld dan de meesten hier, en ook vind ik het leuk om soms wat aan te klooien dus heb niet de illusie dat ik in de top mee ga draaien.![]()
Heb ook nog even de TS server gejoined maar werd automatisch naar andere en dus verkeerde team gegooid.![]()
Niet veel aan `gehad' want was voornamelijk slowchat![]()
Achja, als mensen dat willen.. het zou mij worst wezen. Wat je hebt geunlocked zegt weinig over je kwaliteiten, vooral over je speelduur. Goeie spelers unlocken alleen sneller dan slechte maar wapens unlocken gaat in TDM ook ongeveer 20 keer zo hard als in conquest. Ik heb 20 uur gespeeld en verassend weinig geunlocked bijvoorbeeld, geen enkele shooter gespeeld sinds UT instagib in 1999A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:24:
Gruwelijk! Om alles te unlocken zou je nog een keer € 29,95 moeten betalen??? Nou, voor dat geld mogen ze de unlocks hebben hoor.
Bovendien voor de casual players wel leuk. Je wilt gewoon alles unlocken maar hebt er de tijd niet voor.
Het ding is dat er ipv 200/200 kills onder geünlockede dingen voor altijd "shortcut" staat op je profiel, en dat veel mensen plezier beleven aan unlocken. Ik wel iig, het is net pokemon plaatjes
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
TS dumpt iedereen van dezelfde server bij elkaar, sorteert niet op teams.Help!!!! schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:50:
Heb ook nog even de TS server gejoined maar werd automatisch naar andere en dus verkeerde team gegooid.![]()
Niet veel aan `gehad' want was voornamelijk slowchat![]()
Sommigen gebruiken idd een andere nick. Wordt niet aangeraden dat te doen, de sync verslikt zich dan soms een beetje.
Bij deze, 1000 euro voor dat klerejongA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:24:
Vooral aan de geluiden op TS te horen was je overigens lekker bezig Stinkdier, er werd nog net geen prijs op je hoofd gezet....
Was idd mijn suggestie. Maar niet omdat rank direct iets zegt over skill maar omdat mensen mij minder snel lastig vallen met balance klachten als de lage ranks eerlijk verdeeld zijnDe teambalance was vanaf Grand Bazaar helaas wel een beetje zoek, maar er is nou eenmaal helemaal niets in battlelog waar je betrouwbaar gelijkwaardige teams van op kan bouwen. Iemand (Tsurany?) opperde gister op TS nog wel om op rank te sorteren, hebben jullie daar ervaring mee hoe goed dat werkt?
Heb ze alGruwelijk! Om alles te unlocken zou je nog een keer € 29,95 moeten betalen??? Nou, voor dat geld mogen ze de unlocks hebben hoor.
Ik heb zelf een gigantische hekel aan de co-op mode in deze game. Dus ik heb alle co-op weapons unlockt voor 3 euro. Dat vinden jullie misschien cheaten, maar ik zie het als enige manier om ooit nog met die wapens te kunnen spelen
De rest heb ik gewoon zelf unlockt hoor
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
ik heb hetzelde gedaan met voertuigen. (omdat ik vaak werd verslagen door personen met meer upgradesAvioto schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:35:
[...]
Ik heb zelf een gigantische hekel aan de co-op mode in deze game. Dus ik heb alle co-op weapons unlockt voor 3 euro. Dat vinden jullie misschien cheaten, maar ik zie het als enige manier om ooit nog met die wapens te kunnen spelen![]()
de rest speel ik wel vrij
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:37:
[...]
ik heb hetzelde gedaan met voertuigen. (omdat ik vaak werd verslagen door personen met meer upgrades)
de rest speel ik vrij
haha n00bs!!Avioto schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:35:
[...]
Ik heb zelf een gigantische hekel aan de co-op mode in deze game. Dus ik heb alle co-op weapons unlockt voor 3 euro. Dat vinden jullie misschien cheaten, maar ik zie het als enige manier om ooit nog met die wapens te kunnen spelen![]()
trolololol
Kan ik die 1000 euro ook incasseren als ik gewoon wegblijf Tsurany?
Er is wel iets te regelenreemprive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:52:
Volgende keer dus maar op Teamspeak gaan, zal eerlijk bekennen dat ik vergeten was TS te joinen
Kan ik die 1000 euro ook incasseren als ik gewoon wegblijf Tsurany?
Het zegt niet persé iets over skill maar wel over ervaring. Het is niet perfect, maar het zou nog wel eens kunnen werken ook. Bovendien kan je er ook nog een extra variable toevoegen om op te sorteren.Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:33:
[...]
Was idd mijn suggestie. Maar niet omdat rank direct iets zegt over skill maar omdat mensen mij minder snel lastig vallen met balance klachten als de lage ranks eerlijk verdeeld zijn![]()
[...]
Heb ze al
Op de sniper rifles na heb ik ook wel het meeste, het ging mij er meer om dat ik het een bezopen hoog bedrag voor zoiets vind. Menig DLC is goedkoper.
dus jij geeft toe dat je zelfs niet eens 1 missie kunt uitspelen in co-op met een random dude op het internetAvioto schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:35:
[...]
No hate, want het is jou geld en je moet er mee doen wat je wil
en tijd kost geld. je bent ongeveer 2 uur bezig met de co-op missies en alle unlocks te halen.
nou ja met een minimale uurloon ben je meer dan 3 euro kwijt
Ik heb helemaal geen behoefte aan co-op, maar de wapens zijn wel fijn. Ik heb dus ook alles gewoon gekocht.Pykow schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:22:
[...]
dus jij geeft toe dat je zelfs niet eens 1 missie kunt uitspelen in co-op met een random dude op het internet
No hate, want het is jou geld en je moet er mee doen wat je wilhet is maar 3 euro en bespaard je veel tijd
en tijd kost geld. je bent ongeveer 2 uur bezig met de co-op missies en alle unlocks te halen.
Waarom zou je dit met een random dute moeten doen HALLO BATTLEFIELD 3 FORUM met actieve mensen die het vast niet erg vinden om via teamspeak even te helpen met die co-op.Pykow schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:22:
[...]
dus jij geeft toe dat je zelfs niet eens 1 missie kunt uitspelen in co-op met een random dude op het internet
No hate, want het is jou geld en je moet er mee doen wat je wilhet is maar 3 euro en bespaard je veel tijd
Maargoed als hij er een hekel aan heeft moet hij dat vooral doen. Groot gelijk ik speel het spel voor mijn plezier niet om me te gaan ergeren
Nickname KasPlantje.
Aha! You're in it for the pussy??Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:32:
of mensen die ik wil leren kennen via voice
nu nog wat pussy in de clan
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
I like my meat fresh and playing Battlefield 3EvaluationCopy schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:34:
Aha! You're in it for the pussy??![]()
nu nog wat pussy in de clan
Verwijderd
Handig! Bedanktkevz schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:23:
http://symthic.com/charts.php
Frisse site update, ziet er chill uit
[ Voor 48% gewijzigd door Jerry op 26-04-2012 14:07 ]
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
Ik heb even snel gekeken die bold action sniper is de JNG-90
Wikipedia: JNG-90
Nickname KasPlantje.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.