Sterker nog, low (met uitzondering van mesh quality) geeft je een voordeel ten opzichte van de medium/high/ultra settings. Je ziet tegenstanders makkelijker en je hebt minder last van de omgeving (bosjes/random zooi etc.) wat je zicht blokkeert. Ik draai makkelijk 80+ fps en nog steeds gaat het spul op low voor dat kleine beetje extra voordeel :)

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-11 16:44
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:18:
[...]

Sterker nog, low (met uitzondering van mesh quality) geeft je een voordeel ten opzichte van de medium/high/ultra settings. Je ziet tegenstanders makkelijker en je hebt minder last van de omgeving (bosjes/random zooi etc.) wat je zicht blokkeert. Ik draai makkelijk 80+ fps en nog steeds gaat het spul op low voor dat kleine beetje extra voordeel :)
Dat klopt, enkel wil het oog bij mij persoonlijk ook af en toe wat. Ik zit zelf veel intenser in de game als ik op Ultra grpahics speel.

Even in darkest of time, there will always be light.

Skydream schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:19:
[...]

Dat klopt, enkel wil het oog bij mij persoonlijk ook af en toe wat. Ik zit zelf veel intenser in de game als ik op Ultra grpahics speel.
Single player ben ik dat helemaal met je eens, in multiplayer ben ik vanaf de eerste seconde al alleen maar bezig met het scannen naar vijanden en heb (neem) ik niet de tijd om van de pracht en praal te genieten. Grafische pracht is naar mijn idee toch een kwestie van gewenning, als je een tijdje op ultra speelt dan wordt dat 'normaal', idem met low settings.

Al ziet het er trouwens op low (muv een paar settings die geen fps kosten) ook al fantastisch uit.

edit: maar dit is natuurlijk 100% persoonlijk en gelukkig kan eenieder dat zelf beslissen :)

edit2: nu ik er nog even over nadenk, eerlijk is eerlijk, als ik een 400 euro videokaart(en) had die ultra heel soepel trokken dan had ik het ook gedaan, je hebt immers niet voor niets zoveel geweld, dan wil je het gebruiken ook.

[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 24-04-2012 20:35 ]

Verwijderd

net een potje gehad op een van de got servers waarbij bijna iedereen de m26 dart gebruikte, triest.

positief nieuws: door mijn nieuwe video kaart en een nieuwe ssd kan ik bf3 op ultra draaien *O*

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
@Got'ers daarnet op GoT #2

You have been owned by MBBU and 47th Division :*)

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-12 17:13

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:32:
net een potje gehad op een van de got servers waarbij bijna iedereen de m26 dart gebruikte, triest.
inderdaad, ik ben er 1 keer door gekilled en toen het normaal bleek te zijn maar weggegaan ;w

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

En wel hier op het forum whinen als iemand anders het gebruikt. Dacht dat er ook gebanned zou worden als je die bug zou gebruiken, maar dat is dus allemaal grote praat...

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:08:
En wel hier op het forum whinen als iemand anders het gebruikt. Dacht dat er ook gebanned zou worden als je die bug zou gebruiken, maar dat is dus allemaal grote praat...
Ja DICE gaat echt even pakweg 200.000 spelers bannen. (geen idee hoeveel het er zijn die er misbruik van maken maar het zijn er veel)
Dat kost te veel tijd en tijd is geld. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DanielWW2 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:20:
[...]

Ja DICE gaat echt even pakweg 200.000 spelers bannen. (geen idee hoeveel het er zijn die er misbruik van maken maar het zijn er veel)
Dat kost te veel tijd en tijd is geld. :+
Bedoelt hij niet van de server?

Was even vergeten dat je alles mocht gebruiken op de GoT server, my bad.

[ Voor 9% gewijzigd door S.J_84 op 24-04-2012 21:26 . Reden: Correctie ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:21
Daar is nog geen beginnen aan. Tenzij je het script.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12 10:03
p90 + kobra + silencer + laser = heerlijke combi :+

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
tobitronics schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:09:
Zeker weten :D

Verwijderd

tobitronics schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:09:
ik heb liever p90 + holograpic + flash suppressor
Dit is iets wat ik niet vaak op GoT zeg maar......

Mannen, DanielWW2 en Reemprive, wat een epische pot was dat net op OlMG!

Dat is rush zoals rush zou moeten zijn!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:13:
Dit is iets wat ik niet vaak op GoT zeg maar......

Mannen, DanielWW2 en Reemprive, wat een epische pot was dat net op OlMG!

Dat is rush zoals rush zou moeten zijn!
Niet een, een hele serie van goede potjes.
Maar die laatste spande wel de kroon. _/-\o_

Ben ook helemaal uit gebattlefield na die sessie.
Moet even bijkomen van de slachting. :P

Dit was de game trouwens. ;)

http://battlelog.battlefi...how/29923034/1/184991456/

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2012 23:18 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

S.J_84 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:23:
[...]

Bedoelt hij niet van de server?

Was even vergeten dat je alles mocht gebruiken op de GoT server, my bad.
Bug abuse and spawnrape fest? Dat is al een beetje bekent onder meerdere clans.
Het zijn wel 2 uiterste, je mag alles, maar zodra je een keer een grof woord laat vallen word je gekickt.

---RAWE CEEK!!!---

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:16:
[...]

Niet een, een hele serie van goede potjes.
Maar die laatste spande wel de kroon. _/-\o_

Ben ook helemaal uit gebattlefield na die sessie.
Moet even bijkomen van de slachting. :P

Dit was de game trouwens. ;)

http://battlelog.battlefi...how/29923034/1/184991456/
Jij niet alleen, hier wordt ook druk bijgeademd...

6 tickets in het eerste gedeelte over en ik weet niet hoevaak we A hebben moeten disarmen en het was echt hand en tand werk voor Stinkdi3r met al die revives... enorm bedankt, dit moeten we vaker doen! Die ECHO clan die waren wel akelig gecoördineerd bezig, man wat is het lastig om tegen 6 man die via TS samenwerken te spelen.

Btw, reemprive, waar haal jij in godsnaam die uren in BF3 vandaan? :P
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:30:
[...]

Jij niet alleen, hier wordt ook druk bijgeademd...

6 tickets in het eerste gedeelte over en ik weet niet hoevaak we A hebben moeten disarmen en het was echt hand en tand werk voor Stinkdi3r met al die revives... enorm bedankt, dit moeten we vaker doen! Die ECHO clan die waren wel akelig gecoördineerd bezig, man wat is het lastig om tegen 6 man die via TS samenwerken te spelen.

Btw, reemprive, waar haal jij in godsnaam die uren in BF3 vandaan? :P
Ze waren inderdaad geordineerd bezig. Elke keer hielden zij links in de tunnel en de rest moest de rechterkant verdedigen. Alleen wel opvallend dat links elke keer als eerste viel. :P
En die A target uitschakelen was echt gestoord. Ons halve team zat de snipen/campen en de rest moest voor 2 man spelen om er bij te komen. En houden was al helemaal van de gekken maar uiteindelijk mooi gelukt. :D

Het was een mooie game, helaas liepen we vast bij de tweede basis. :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-12 15:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Vond het echt supervette potten, knijnemans ging trouwens ook lekker met zijn beacons. Dat moeten we vaker doen, maar volgende keer graag in ons team, DanielWW2!

Ben sinds december werkeloos, ben bezig met een studie die me nog wel wat ruimte geeft om te gamen. Nu is het wat drukker aan het worden dus ik kan wel iets minder spelen maar ik zal mijn uurtjes nog wel maken ;)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:59

mrc4nl

Procrastinatie expert

heb vandaag weer iets nieuws meegemaakt op caspian border.

is er een ***** mongool die op de basis in een tank stapt en de hele ronde jets en heli's irriteerd
hoe? door vlakbij te staan en als ze willen vertrekken tegen de jet aanrijden(aantikken) zodat de jet een 90 graden draai maakt tegen de gebouwen aan vliegt ->jij dood hij leeft. NB de dele ronde!

ora et labora

reemprive schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:53:
Dat moeten we vaker doen, maar volgende keer graag in ons team, DanielWW2!
Was ik zo vervelend? :Y)

• codex

codex

Ik merk wel(dat was mij toevallig gisteren al opgevallen) dat die M416 op de kortere afstand een voordeel heeft tov de M16A3. Je hoeft waarschijnlijk door de lagere firerate minder te corrigeren waardoor je minder korte bursts kan schieten. Dus ja, je was soms hinderlijk :)

Ik merkte in sommige rondes dat ons team qua spelers die een verschil kunnen maken in de minderheid was, op het gegeven moment hadden de onderste 10 spelers een (ruime) negatieve K/D. Je verliest dan te snel tickets voor een goed offensief.

Ik werd daarnaast gestoord van revives die niet werkte, soms moest ik 2 of 3 keer de defib gebruiken wat in een ronde op dat niveau je de kop kost.
reemprive schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:12:
[...]

Ik merk wel(dat was mij toevallig gisteren al opgevallen) dat die M416 op de kortere afstand een voordeel heeft tov de M16A3. Je hoeft waarschijnlijk door de lagere firerate minder te corrigeren waardoor je minder korte bursts kan schieten. Dus ja, je was soms hinderlijk :)
Dat is waarom ik de M416 prefereer over de M16A3. Iets langere bursts kunnen maken kan al het verschil zijn tussen een kill of geen kill, zeker op medium range.
Oh en soms hinderlijk, de belediging. :P
Ik merkte in sommige rondes dat ons team qua spelers die een verschil kunnen maken in de minderheid was, op het gegeven moment hadden de onderste 10 spelers een (ruime) negatieve K/D. Je verliest dan te snel tickets voor een goed offensief.
Daar zat ik met mijn team ook een beetje mee. Alleen waren ze bij mij voornamelijk bush wookiez waardoor er niet eens iemand was om te dienen als schietschijf terwijl de echt goede spelers pushen. ;)
Ik werd daarnaast gestoord van revives die niet werkte, soms moest ik 2 of 3 keer de defib gebruiken wat in een ronde op dat niveau je de kop kost.
Reviven wil gewoon niet altijd. Heb ik ook last van. Zowat elke keer als het weer niet werkte dan kwam jij leuk aanlopen en ik weer dood... :X

• EvaluationCopy
NoFearCreations schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:23:
[...]

Bug abuse and spawnrape fest? Dat is al een beetje bekent onder meerdere clans.
Het zijn wel 2 uiterste, je mag alles, maar zodra je een keer een grof woord laat vallen word je gekickt.
Dat hoor ik vaker maar dat valt toch wel mee? Ik speel bijna alleen maar de GoT servers en zoveel spawnrape's heb ik nog niet meegemaakt. Laatste twee trok er een paar man netjes terug en dat was genoeg om het team uit te laten breken. Niet heel het team hoeft terug te trekken om een baserape te eindigen.

Dat swearfilter, sjaaa, dat heeft me ook al een paar kicks opgeleverd, wat doe je er aan :)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

reemprive schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:12:
[...]

Close range <20 m kan je met de M16A3 makkelijk 10 round bursts doen en nog dichterbij gewoon vol auto schieten. Al had hij inderdaad af en toe wel vies mazzel met die M416 van hem, doorgaans win je dat niet 1 vs 1 met de M416.
Man o man, die boys met 20 of 30 deaths meer dan kills, die nekken je echt als attacker. Feitelijk waren we maar met zijn vieren/zessen aan het pushen. Iedereen moet het ooit leren, tuurlijk, maar hoe krijg je het voor elkaar om al 30 keer dood te gaan in het eerste gedeelte van Metro (zonder gespawnlocked te zijn) vraag ik me dan af? Doen ze dan echt ronde na ronde hetzelfde en uitsluitend door open veld lopen? Op zo'n moment ga je toch gewoon achter spelers aanlopen die niet zovaak dood gaan lijkt me om te kijken wat er mis gaat.
Jaaaa, het is al enorm vervelend dat je mensen in struikjes/bosjes niet overeind kan trekken, maar het lijkt alsof sommige rotsen/rails nu ook bugged zijn al heb ik daar helaas nog geen consistentie in kunnen ontdekken. Ik doe meestal ook maar 2 pogingen om te reviven daarna is het weer ieder voor zich!
Wat ons (Knijn & moi) wel opviel is dat je heel veel in de 2e linie lijkt te spelen, kan dat kloppen? Dan heb je nét de eerste serie attackers/defenders te pakken en je hebt die reload knop nog niet ingedrukt en hopla daar is die ouwe Duitser weer :p

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-12 10:46

Metro2002

Memento mori

Gister een toffe server gevonden die de "no explosion" regel heel strict hanteert in operation métro 8) auto admin dus zodra iemand een granaat of M320 gebruikt was het direct *KICK* jammer maar helaas _/-\o_ En in koeienletters de naam van de persoon die gekickt was in beeld. :P

Waren ook érg leuke potjes zo met alleen maar geweren, pistolen en sniper rifles. Niks voelt zo goed als een sproeiende machinegunner of vijandelijke sniper met een headshot van het leven beroven als recon en zo je teammaten weer een paar meter verder laten komen :*) Of weer lekker met de pecheneg lekker al maaiend een baan vrijmaken voor je squad :D

[ Voor 7% gewijzigd door Metro2002 op 25-04-2012 09:38 ]

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12 08:32
Van bf3 forum: "Daniel Matros or zh1nt0 "Community Manager" finally announced they are working on a fix for the M26 Dart. No ETA on it of course as usual but interesting nonetheless for all the haters of that weapon out there."

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-12 08:50
Makkelijk schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:08:
Van bf3 forum: "Daniel Matros or zh1nt0 "Community Manager" finally announced they are working on a fix for the M26 Dart. No ETA on it of course as usual but interesting nonetheless for all the haters of that weapon out there."
Meanwhile @ dice _O-

YouTube: Meanwhile at Dice/EA....
Makkelijk schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:08:
Je zou maar investeerder in DICE zijn dan voel je je volgens mij een partij genaaid, als jij lange termijn plannen hebt met je bedrijf ga je zo niet met je klanten om...... Die Daniel Matros of wie dan ook de hoofd PR is zou er bij mij als eerste uitvliegen. Waarom moet zoiets nou 3 weken duren om simpelweg aan te geven dat ze er aan werken?

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:00
Ik denk persoonlijk dat DICE ook niet tevreden is met BF3
Maar dat ze een enorme druk hebben vanuit EA om het binnen een bepaalde tijd klaar te hebben en aan een strak budget worden gehouden qua tijd/geld.

Pakt meestal niet zo goed uit, goed voorbeeld hiervan waarom EA het naar mijn mening helemaal verkeerd doet :
YouTube: RSA Animate - Drive: The surprising truth about what motivates us
Persoonlijk denk ik dat dit PRECIES is waar het foutgaat

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 22:03
Ik heb niet veel verstand van programmeren maar zo moeilijk zal het toch niet zijn om de damage van de M26 Dart weer terug te brengen naar het oorspronkelijke, ergens wat getalletjes veranderen en het moet weer klaar zijn toch??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• osmosis
AdmiralSnipe schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:07:
Ik heb niet veel verstand van programmeren maar zo moeilijk zal het toch niet zijn om de damage van de M26 Dart weer terug te brengen naar het oorspronkelijke, ergens wat getalletjes veranderen en het moet weer klaar zijn toch??
Zover ik weet heeft het met de engine te maken dat het niet gemakkelijk is om een kleine patch erdoorheen te voeren. vandaar dat ze tot het heden ook nooit een hotfix hebben uitgebracht voor BF3
maar elke keer een patch met aardig wat veranderingen, zal me dus niet verbazen dat het nog dik 3+ maanden duurt voordat de M26 gepatched is.
Daarnaast dat filmpje wat ik hierboven heb gepost, ik denk dat daar ook een classic sample in voorkomt waarom het maar niet echt lukt.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:15
AdmiralSnipe schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:07:
Zo iets moet uitgebreid getest worden neem ik aan. Ik denk niet dat ze alleen door input van de community zomaar dingen gaan veranderen, ookal roepen er heel veel mensen om. Die change komt wel, maar niet meteen.

• osmosis
Bartske schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:12:
[...]

Zo iets moet uitgebreid getest worden neem ik aan. Ik denk niet dat ze alleen door input van de community zomaar dingen gaan veranderen, ookal roepen er heel veel mensen om. Die change komt wel, maar niet meteen.
paradox,.. als het uitgebreid getest was, zat deze bug er NIET in.

• Bartske
jterpstra schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:13:
[...]

paradox,.. als het uitgebreid getest was, zat deze bug er NIET in.
Misschien leren ze nu van hun fout en gaan het wel uitgebreid testen? Hoe goed je ook iets test sommige dingen komen natuurlijk pas aan het licht als de grote massa ermee gaat spelen, anders kan je een patch nooit uitbrengen.

• AdmiralSnipe
Bartske schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:12:
[...]

Ik denk niet dat ze uitgebreid hoeven te testen om erachter te komen of de M26 Dart wel echt bugged is.
Is best wel obvious dat dat ding niet helemaal klopt...

jterpstra schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:06:
Ik denk persoonlijk dat DICE ook niet tevreden is met BF3
Maar dat ze een enorme druk hebben vanuit EA om het binnen een bepaalde tijd klaar te hebben en aan een strak budget worden gehouden qua tijd/geld.

Pakt meestal niet zo goed uit, goed voorbeeld hiervan waarom EA het naar mijn mening helemaal verkeerd doet :
YouTube: RSA Animate - Drive: The surprising truth about what motivates us
Persoonlijk denk ik dat dit PRECIES is waar het foutgaat
100% mee eens, ik doelde zelf dan ook meer op de communicatie naar de klanten toe. Uberhaubt is het in dat forum van BF3 al een grote puinhoop.....

/rant
Het zit ten eerste vol met jankende Amerikaantjes die dit of dat totaal willen nerfen en/of dat er ALLEEN cheaters zijn in BF3 (zelf vanzelfsprekend uitsluitend negatieve k/d's). De rest wordt volgespamt door jet/chopper whores die, buiten de landingsbaan om, nog niets te voet van geen enkele map gezien hebben en maar klagen over te sterke AA.

Officiele meedelingen van DICE zijn verspreid over 6 fora met een kleine 10 sticky topics per sub-sectie. Daar is toch geen enkele fatsoenlijke informatie uit op te maken en/of normaal feedback op te leveren.
/rant

• osmosis
Bartske schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:14:
[...]

Misschien leren ze nu van hun fout en gaan het wel uitgebreid testen? Hoe goed je ook iets test sommige dingen komen natuurlijk pas aan het licht als de grote massa ermee gaat spelen, anders kan je een patch nooit uitbrengen.
Sinds dat Dice is overgenomen door EA ergens in 2004 ofzo, hebben ze niet geleerd van hun fouten.
Alleen hun motivatie is naar mijn mening veranderd, eerst zag je dat ze echt trots waren op bf1942/bf2 en dat ze graag nieuwe dingetjes wouden proberen. Nu lijkt hun motivatie voornamelijk get money quick.

[ Voor 18% gewijzigd door osmosis op 25-04-2012 11:19 ]

• EvaluationCopy
Dat is toch echt te weinig eer voor DICE. Kom op zeg, ja het is niet foutloos, maar blijkbaar halen jullie nog veel plezier/vrijetijdsbesteding uit het spel anders werd er hier niet zoveel over gezeken. Hoge bomen vangen veel wind.

Ik heb er al weer 200 uur dikke lol mee en zie dat voorlopig nog niet eindigen. Waar vind je dat nog tegenwoordig.

• Bartske
Ben het helemaal met je eens, ik haal er nog voldoende voldoening uit. Tik bijna de 150 uur aan en ben ook nog lang niet uitgespeeld. Wel speel ik een stuk minder dan met de release, maar het is heerlijk om af en toe je even af te reageren door een potje te knallen =D
jterpstra schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:17:
[...]

Sinds dat Dice is overgenomen door EA ergens in 2004 ofzo, hebben ze niet geleerd van hun fouten.
Alleen hun motivatie is naar mijn mening veranderd, eerst zag je dat ze echt trots waren op bf1942/bf2 en dat ze graag nieuwe dingetjes wouden proberen. Nu lijkt hun motivatie voornamelijk get money quick.
Heeft ook met de gameindustrie te maken.
Steeds meer geld problemen, omdat wij gamers steeds meer eisen stellen aan de game.
Het moet er goed / beter uitzien dan de vorige versie / concurentie.
Mensen willen een realistische game, maar aan de andere kant ook weer een goede gameplay en die combinatie is vrijwel niet mogelijk.
we willen het liefst niet meer dan 60 euro betalen voor een game en dat is voor een ontwikkelaar veelste weinig.
want een goede game gaat een jaar mee en dan praat je over 5 euro per maand voor een game. Ze proberen dit op te vangen met DLC's of net als CoD die ieder jaar een nieuwe versie gaat neerzetten,
als een ontwikkelaar weer teveel versies maakt van 1 game die goed draait, noemt men het weer uitmelken.

in 2004 was er minder aanbod van games, je had gewoon de grote titles Fifa,Battlefield, Call of duty, GTA, CSS.
nu in 2012 heb je paar maand 15 games die uitkomen, het niveau van games gaan gewoon flink omhoog en wij willen ook dat dit zo doorgaat, maar er zijn nu veel meer titels. naast Fifa,Battlefield, CoD en GTA heb je nu Halo, mass effect, diablo, starcraft en dan nog tig titels die daarnaast nog uitkomen. Skyrim, prototype 2, mafia 2.

Het is dus niet zozeer dat hun motivatie is veranderd, maar om eigenlijk een goed product neer te zetten, zodat gamers aan je titel blijven plakken en zo geld kunt verdienen met nieuwe delen en DLC's

Angelo NL / Global Cargo VTC

• AdmiralSnipe
EvaluationCopy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:24:
Dat is toch echt te weinig eer voor DICE. Kom op zeg, ja het is niet foutloos, maar blijkbaar halen jullie nog veel plezier/vrijetijdsbesteding uit het spel anders werd er hier niet zoveel over gezeken. Hoge bomen vangen veel wind.

Ik heb er al weer 200 uur dikke lol mee en zie dat voorlopig nog niet eindigen. Waar vind je dat nog tegenwoordig.
Ik zeg ook niet dat ik geen lol beleef aan BF3.
Heb nu net de 300 uur aangetikt en vermaak me er nog steeds mee hoor.
Op het begin kon ik me nog wel eens ergeren aan de graphics en dan vooral in de grotere maps waarbij de textures al snel kartellig worden, maar na een tijdje raak je daar wel aan gewend.
Vind het alleen een beetje raar dat bij tot nu toe bij elke patch problemen worden opgelost maar er ook steeds nieuwe bij komen, voor de rest vind ik het een prima spel hoor! :)

EvaluationCopy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:24:

Zelf heb ik er ook bijna 200 uur inzitten en ben nu bezig om voor alle wapens 1 star te halen, zodat je beetje weet hoe alle wapens werken en dat je niet voor een verassing komt te staan, wanneer iemand speelt met een andere wapen.

200 uur dikke lol met een game vindt je de laatste tijd minder ja.
sommige vinden CoD leuk andere niet.
Maar ik ga in BF3 niet mijn record aantal uren in 1 game verhogen.
Die staat op 4165.7 uur bij Team Fortress 2 en speel de game nog steeds
vanaf dag 1 was ik er verslaafd aan ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:47:
[...]

Zelf heb ik er ook bijna 200 uur inzitten en ben nu bezig om voor alle wapens 1 star te halen, zodat je beetje weet hoe alle wapens werken en dat je niet voor een verassing komt te staan, wanneer iemand speelt met een andere wapen.

200 uur dikke lol met een game vindt je de laatste tijd minder ja.
sommige vinden CoD leuk andere niet.
Maar ik ga in BF3 niet mijn record aantal uren in 1 game verhogen.
Die staat op 4165.7 uur bij Team Fortress 2 en speel de game nog steeds
vanaf dag 1 was ik er verslaafd aan ;)
Respect :)
Na 200 uur TF2 hield ik het al voor gezien.
Zelf kom ik bij de 350-ish uren voor BF3, het is wel aardig om jezelf wat doelen te stellen bijvoorbeeld ''200 kills met elk wapen, etc''.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

reemprive schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:53:
Vond het echt supervette potten, knijnemans ging trouwens ook lekker met zijn beacons.
Schoot alleen geen deuk in een pakje boter en was compleet off met m'n timing, kon geen revive/reload doen zonder dat er iemand net dat moment uitkoos om een counter-push te doen, en zo'n beetje elke keer dat ik peekte om iemand op de korrel te nemen kwam er op dat moment nog eentje onder een andere hoek aanlopen die mij neerhaalde.
Ben ook een ronde eerder gestopt (opa moest even uitblazen), waardoor ik die laatste uberzware gemist heb. Gezien het feit dat jullie de boel toen wel hielden, deed ik meer kwaad dan goed.. :+

@ Verhalen over game industrie, QA, etc:

Nou denk ik niet dat Battlefield een slechte verkoper is of dat ze er geen winst uit halen, maar bedenk je wel dat een game die in retail verkocht wordt voor 60 euro, de developer uiteindelijk zo'n 8 euro oplevert.
Digital levert (met publisher) doorgaans zo'n 20-50% op, afhankelijk van 't contract wat een developer heeft, maar al met al zijn het de publishers en de winkel-eigenaars (zij het digitaal of brick&mortar) die het grootste deel van de omzet binnenhalen.

En met goede reden: retail is beukend duur om te onderhouden, en publishers moeten hun winst op de ene titel verdelen over de andere titels waar ze in investeren en die het niet zo goed doen (gemiddelde sleutel voor publishers = op de 10 games zijn er 6 verliesgevend, 3 spelen quitte en 1 maakt genoeg winst om die eerste 6 erbij te dekken).

Tel daarbij op dat EA de laatste jaren hun winst zag vallen (ook flink wat verliezen gedraaid hier en daar) en dat ze Battlefield als tegenhanger van CoD (van directe concurrent Activision) wilden inzetten, en ineens wordt het financiële aspect van de ontwikkeling/marketing een stuk belangrijker. (Zeker als je erbij optelt dat het marketing budget tegen de 100 miljoen $ heeft aangezeten, terwijl de game waarschijnlijk ergens tussen de 20-30 miljoen heeft gekost in ontwikkelingskosten: EA is in it for the money, maar ze hebben er ook best wat aan uitgegeven dus de druk is hoger)

En dan heb je DICE, die naast de contractuele verplichtingen aan EA (zie DLC's/CoD-emulating gameplay) toch ook nog iets aan idealen heeft: alle versies op alle platforms moeten at any given point in time hetzelfde spelen. Leuk voor de BF3 console gamers (waarvan er overigens volgens schattingen zeker een stukje meer zijn dan PC), maar tussen de extra tijd dat er intern geQA'd moet worden voor 3 platformen en het feit dat lotchecks voor een console tussen de 2 en 8 weken kunnen duren (afhankelijk van hoe vol de queue is) duurt het nogal lang voordat we allemaal kunnen genieten van nieuwe patches.

Over QA gesproken: tijdens peak production zal DICE 250-300 man aan BF3 werkend hebben gehad(?) Daarvan is ws. 80% artist, misschien 10% engineer en zal de rest verdeeld worden over business, marketing en QA. Waarschijnlijk is dat nu wel verschoven, maar zeg dat ze atm 50 man QA hebben zitten. Uitgaande van ~600 manuren tussen de voorlaatste en de laatste patch (en dan hebben ze sinds patch release non-top zitten testen tot aan het uitkomen van deze patch), heb je in totaal 30.000 manuren QA. Stel dat 5 procent van de BF3 spelers de patch het eerste uur na uitkomen hebben gespeeld: Dan zit je volgens de laatst bekende verkoopcijfers (1 maand na release) al op 400.000 uren, van mensen die niet alle officiële kanalen (en bijbehorende vertraging in het rapporteren van bugs) hoeven te volgen, en waarvan een deel doorgaans extra gemotiveerd is om net dat stukje voorsprong op de concurrentie los te peuteren.

Ik vind het persoonlijk niet zo raar dat het loopt zoals het nu loopt: games worden steeds complexere systemen waarbij je onmogelijk alle combinaties van factoren uitgebreid kunt testen, en worden een steeds grotere investering, waardoor publishers meer gaan drammen om hun investering terug te verdienen. En tenzij je de mazzel van een Popcap of Rovio hebt, zul je als developer mee moeten gaan in hun eisen als je een AAA budget wilt kunnen verbruiken.

Wat mij betreft is het enige wat we DICE kunnen aanrekenen het feit dat hun client-side tech kennelijk zo ongeschikt is voor kleine incrementele patches, en ze daardoor dus huiverig zijn om een patch uit te brengen voor "slechts" enkele bugs. Dat er af en toe een foutje doorslipt kan gebeuren, dat we dan 3 maanden moeten wachten op een bugfix is behoorlijk minder. Hoewel het gelukkig nog niet compleet game-breaking is (en we zelf nog iets aan culling kunnen doen bijv. dmv server-side bannen van m26)
Tjah, en als PC gamer vind ik het jammer dat wij de dupe worden van de technische en bureaucratische zooi die publishen op console met zich meebrengt. Maar wij zijn nu eenmaal behoorlijk in de minderheid.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:47:

Wat ons (Knijn & moi) wel opviel is dat je heel veel in de 2e linie lijkt te spelen, kan dat kloppen? Dan heb je nét de eerste serie attackers/defenders te pakken en je hebt die reload knop nog niet ingedrukt en hopla daar is die ouwe Duitser weer :p
Tja, dat is een speelstijl die je jezelf aanleert als je nooit met vaste mensen speelt. Ik speel meestal vanaf een 1.5ish lijn. Net achter de voorste lijn in goede dekking maar niet in een tweede lijn omdat je dan makkelijk van achter neergeschoten kan worden want de wookiez gaan dus echt niks tegenhouden. Het werkt perfect. De andere partij moet herladen en ik schiet iedereen af. You shall not pass. :P

Verder helpt een goede mapkennis en een beetje psychologie ook. Ik weet waar vijanden zich opstellen en ik zorg ervoor dat ik gewoon stukken ren met me squadmates achter me. Ik stop net voor de plekken waar ze zitten en ja hoor 90% van de tijd rent er een squadmate door z'n dood in omdat hij denkt dat we zo mooi ver pushen. Weet ik mooi waar de schoten vandaan kwamen. :Y)

Tip: wees geen random bij mij in een squad. :P

• EvaluationCopy
O zo doe jij dat dus, met human bait :7

EvaluationCopy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:42:
O zo doe jij dat dus, met human bait :7
Rule one of playing BF3:
Never trust randoms. ;)

DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:31:
[...]

Tja, dat is een speelstijl die je jezelf aanleert als je nooit met vaste mensen speelt. Ik speel meestal vanaf een 1.5ish lijn. Net achter de voorste lijn in goede dekking maar niet in een tweede lijn omdat je dan makkelijk van achter neergeschoten kan worden want de wookiez gaan dus echt niks tegenhouden. Het werkt perfect. De andere partij moet herladen en ik schiet iedereen af. You shall not pass. :P

Verder helpt een goede mapkennis en een beetje psychologie ook. Ik weet waar vijanden zich opstellen en ik zorg ervoor dat ik gewoon stukken ren met me squadmates achter me. Ik stop net voor de plekken waar ze zitten en ja hoor 90% van de tijd rent er een squadmate door z'n dood in omdat hij denkt dat we zo mooi ver pushen. Weet ik mooi waar de schoten vandaan kwamen. :Y)

Tip: wees geen random bij mij in een squad. :P
Je zou deze speelstijl natuurlijk ook kunnen omschrijven als zijnde 'op zijn Duits' :P

Maar aux serieux, het levert je wel kills op, maar loop je zo niet teveel achter de feiten aan tegen een gecoördineerd squad? Het is toch voornamelijk reactief (en vereist opoffering van je teamgenoten zo te lezen. Zelf merk ik dat de meeste kills en objectives te behalen zijn door de tegenstander te overrompelen en ze niet de tijd te geven om een linie te vormen door ze constant off-balance the houden. Met een assault rifle, M16A3, in Métro kan je wel 3 a 4 kills per clip maken dus dan moet je met jouw speelstijl minstens een man of 2 opofferen. Volgens mij kan jij ook nog veel beter scoren door nog nét een tandje agressiever te spelen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:51:
[...]

Je zou deze speelstijl natuurlijk ook kunnen omschrijven als zijnde 'op zijn Duits' :P

Maar aux serieux, het levert je wel kills op, maar loop je zo niet teveel achter de feiten aan tegen een gecoördineerd squad? Het is toch voornamelijk reactief (en vereist opoffering van je teamgenoten zo te lezen. Zelf merk ik dat de meeste kills en objectives te behalen zijn door de tegenstander te overrompelen en ze niet de tijd te geven om een linie te vormen door ze constant off-balance the houden. Met een assault rifle, M16A3, in Métro kan je wel 3 a 4 kills per clip maken dus dan moet je met jouw speelstijl minstens een man of 2 opofferen. Volgens mij kan jij ook nog veel beter scoren door nog nét een tandje agressiever te spelen.
Dat is ook precies waarom mijn SPM niet eens 500 is. (moet echt eens omhoog) :P
Ik ben zo gewent geraakt aan spelen met randoms dat ik van nature eerst een hoop laat afslachten "op z'n Duits" ( >:) ) voordat ik erin ga. Twee dagen geleden ging ik er wel vol in toen ik met jou/ knijnemans in een squad zat en dat ging behoorlijk goed. Het is gewoon een kwestie van vertrouwen in mijn medespelers die na jaren CoD en ruim een half jaar BFBC2 met randoms niet groot is. ;)

Voornamelijk CoD op de XBOX360 heeft zijn impact gemaakt. O-) (90% van de spelers raakt echt geen kip) :')

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:51:
[...]

Staat tegenover dat het wel een redelijk effectieve counter is tegen onze uber-aggro speelstijl. Hij had mij minstens net zo vaak als ik hem :P

• codex

codex

Kunnen jullie vanavond? Gaan we ff met zijn vieren in een squad :P
reemprive schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:31:
Ik kom denk ik wel online ja. ;)
Moet ik nu maar even een presentatie voor morgen afronden.

Zeg effe waar, ga ik de enemy spelen :+

Onze TS kan je gewoon gebruiken als je wilt :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:40
Hoelaat is vanavond? misschien kan ik ook nog een squad optrommelen om te joinen:)
Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:42:
[...]

Zeg effe waar, ga ik de enemy spelen :+

Onze TS kan je gewoon gebruiken als je wilt :)
Bring it on bro. :Y)
Loads MG42.

Why y no put MG42 in BF3 DICE? :P

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2012 14:45 ]

Verwijderd

welke server?
Ik gok deze hoewel deze altijd druk is. Word lastig om allemaal in te komen.

http://battlelog.battlefi...etro-Rush-4NetPlayers-de/

Als we zo gaan beginnen met squads dan kunnen we beter een war houden. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2012 14:46 ]

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:46:
[...]

kan niet wachten :9
DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:46:
[...]

Je bedoeld natuurlijk een GoT server :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:47:
[...]

Je bedoeld natuurlijk een GoT server :+
Als die ooit eens vol komen. ;)
Misschien 3 op rush only zetten, dan kunnen we het daar houden.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06
DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:49:
[...]

Als die ooit eens vol komen. ;)
Misschien 3 op rush only zetten, dan kunnen we het daar houden.
Ik kom graag ook even spelen. Zal ook eens op TS komen om te kijken of het daar gezellig is :)
Warren jullie wel eens met GoT clan?

bl44t

Verwijderd

hoe laat beginnen we?
YaaD schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:51:
[...]

Ik kom graag ook even spelen. Zal ook eens op TS komen om te kijken of het daar gezellig is :)
Warren jullie wel eens met GoT clan?
Ik hoor zelf een soort van bij de GoT clan. ;)
Ik war alleen nooit, ben een freelancer/ naaier van teamgenoten. :Y)

DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:54:
Ik hoor zelf een soort van bij de GoT clan. ;)
Ik war alleen nooit, ben een freelancer/ naaier van teamgenoten haatbaard. :Y)
Wars doen we ook niet echt, als mensen dat willen kan het wel maar over het algemeen plublict iedereen.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06
Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:56:
[...]

Wars doen we ook niet echt, als mensen dat willen kan het wel maar over het algemeen plublict iedereen.
Jammer zeg. Misschien een keer wat organiseren? Ik moet zeggen dat ik dat vaak het leukst vindt. Ik merk in publics vaak dat de meeste maar wat doen zonder enig objective. Een clan is vaak wat beter georganiseerd en daardoor meer gericht op objectives.

Count me in :)

bl44t

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-11 13:25
Degene die graag (regelmatig) wars willen spelen kunnen mij wel benaderen, wij zoeken nog members.
Gemotiveerd en skilled heeft grote voorkeur ;)

• S.J_84
Nu komt de server lekker vol vanavond, kom ook wel meespelen als er nog ruimte is.
YaaD schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:59:
Jammer zeg. Misschien een keer wat organiseren? Ik moet zeggen dat ik dat vaak het leukst vindt. Ik merk in publics vaak dat de meeste maar wat doen zonder enig objective. Een clan is vaak wat beter georganiseerd en daardoor meer gericht op objectives.

Count me in :)
Probleem is dat we met een man of 30 waren en de wars die je vind enkel 8vs8 max zijn. Daarnaast heb ik er geen zin in, al genoeg te doen, en doen anderen het ook niet uit zichzelf.

Dus gewoon een GoT servertje vullen vanavond?
Nu nog even kijken of A.W.E.S.O.M.-0 en Knijnemans ook meedoen.
Is wel zo leuk. :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2012 15:07 ]

• S.J_84
Gaan we de mannen van de jongens onderscheiden :p

Oh it`s on, it`s on big time!

Mischien een deal om het sportief te maken, geen m26 dart.

[ Voor 27% gewijzigd door S.J_84 op 25-04-2012 15:10 ]

Ik krijg medelijden met mensen die random gaan joinen. :P

Verwijderd

uhm, waneer beginnen we, ik zie nog steeds niemand op de got servers :?
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:16:
uhm, waneer beginnen we, ik zie nog steeds niemand op de got servers :?
Ik gok vanavond. ;)

• codex

codex

Wel Rush Metro only, 150 tickets is goed. Veel Rush maps zijn door vehicles onbalanced(Kharg Island en nu ook Grand Bazaar) Als er tenminste genoeg animo is, gisteren was die GoT Inf server zo leeg dat ik maar de switch maakte naar OMG.de. Als het om een man of 8 gaat die mee wil doen kunnen we denk ik het beste 2 party's starten en dan daar joinen. Hebben we over het algemeen ook flinke tegenstand :)

[ Voor 11% gewijzigd door codex op 25-04-2012 15:25 ]

DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:06:
Ik kom wel weer even buurten vanavond, maar durf nog niet te zeggen hoe laat, Metro Rush 32p? :)

Overigens, als die laffe GoT "bugged M26 moet kunnen" mentaliteit die momenteel lijkt te heersen op de GoTBF3 servers meekomt, dan ben ik ook snel weer weg. Af en toe ééntje tegenkomen die meent het mannetje te zijn met de M26, à la, maar ik ga niet met 6+ man spelen die alleen maar met de Dart lopen te hengsten.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pfff ik ben net op Tribes Ascend gaan spelen zo te lezen, geen campers, geen lamers, ben je beter dan win je

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

net ff een leuk potje gehad

http://battlelog.battlefi...how/29973549/1/385877908/
lekker met de javelin zitten klooien :9

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:59

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12 13:25
:) En ik blij dat ik m'n guided heb gehaald. Ken echt niet vliegen met muis en tobo hoor 8)7

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:06:
Nu hang ik niet graag de laffe teckel uit, maar ik kan er vanavond niet bij zijn -O-
Maar goed, AWSME-0 kan vast Njoy en/of Don er nog bij trekken, en dat haalt 't niveau ook altijd wel aardig omhoog ;)
Knijnemans schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:51:
[...]

Nu hang ik niet graag de laffe teckel uit, maar ik kan er vanavond niet bij zijn -O-
Maar goed, AWSME-0 kan vast Njoy en/of Don er nog bij trekken, en dat haalt 't niveau ook altijd wel aardig omhoog ;)
Chicken. :P

Verwijderd

Na 2 minuten vlieg ik er uit met deze melding: Violation (IGNORING QUERIES) #9006

How come?

;(

Verwijderd

Heb punkbuster opnieuw geinstalleerd, maar wederom krijg ik de zelfde melding ;(

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'wietkop' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

• S.J_84
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:07:
Na 2 minuten vlieg ik er uit met deze melding: Violation (IGNORING QUERIES) #9006

How come?

;(
Sorry geen idee, probeer het even in de problemen topic.

[ Voor 6% gewijzigd door S.J_84 op 25-04-2012 17:19 ]

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:45:
[...]

Ik kom wel weer even buurten vanavond, maar durf nog niet te zeggen hoe laat, Metro Rush 32p? :)

Overigens, als die laffe GoT "bugged M26 moet kunnen" mentaliteit die momenteel lijkt te heersen op de GoTBF3 servers meekomt, dan ben ik ook snel weer weg. Af en toe ééntje tegenkomen die meent het mannetje te zijn met de M26, à la, maar ik ga niet met 6+ man spelen die alleen maar met de Dart lopen te hengsten.
Mee eens, geen M26.

• S.J_84
S.J_84 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:09:
Mischien een deal om het sportief te maken, geen m26 dart.
Dit vroeg ik dus ook, hopelijk kan het zo.
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:13:
Heb punkbuster opnieuw geinstalleerd, maar wederom krijg ik de zelfde melding ;(

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'wietkop' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006
Update al geprobeerd?
Verder kan je de code ook opzoeken op google.
Dat kan ook nog wel eens helpen. ;)

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Liep gister wel rond als een zonder kop ja.. ;)

• EvaluationCopy
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:13:

Laatst ook gehad, alles geprobeerd. Enige wat hielp wat BF3 verwijderen vanuit Origin, PB deïnstalleren, BF3 opnieuw downloaden en daarna nog eens PB handmatig installeren en updaten. Daarna geen problemen meer gehad.

(In de download van BF3 zit ook al iets van een PB installatie, snap het nog niet helemaal maar het hielp wel)

Verwijderd

DanielWW2

verhaaltje

Voornamelijk CoD op de XBOX360 heeft zijn impact gemaakt. (90% van de spelers raakt echt geen kip)

Kippen WAAAAARR ,verdorie gemist , heb die niet gezien lijk me leuk op kippen te gaan schieten :+

Afbeeldingslocatie: http://militechchickswholovegunscalendar.files.wordpress.com/2007/11/future_war_s___3_by_mjranum_stock.jpg

Je moet eens echt dat filmje bekijken ,als je echt eens wil lachen .

http://www.youtube.com/wa...DyzVTxQXs&feature=related

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 17:28 ]

Knijnemans schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:20:
[...]

Liep gister wel rond als een zonder kop ja.. ;)
Gister was het dan ook konijnenseizoen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2012 17:30 ]

• EvaluationCopy
Zo'n sniper zou ik echt heel de tijd achter gaan liggen, laat ik het kniven wel even achterwegen.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:19:
[...]

Update al geprobeerd?
Verder kan je de code ook opzoeken op google.
Dat kan ook nog wel eens helpen. ;)
Heb ik al vlug gedaan en daar zeggen ze allemaal; schakel UAC uit, schakel AV uit en ook je firewall, probleem is dat ze al standaard uitstaan behalve de AV, maar ik heb er nog nooit last van gehad :(

edit: ik denk dat ik het heb gevonden, ik heb namelijk mijn pc deze nacht voor die ene keer in slaapstand laten gaan... heb de pc eens herstart en zit nu al 5 min ingame zonder problemen _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 17:27 ]

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:25:
[...]

Heb ik al vlug gedaan en daar zeggen ze allemaal; schakel UAC uit, schakel AV uit en ook je firewall, probleem is dat ze al standaard uitstaan behalve de AV, maar ik heb er nog nooit last van gehad :(

edit: ik denk dat ik het heb gevonden, ik heb namelijk mijn pc deze nacht voor die ene keer in slaapstand laten gaan... heb de pc eens herstart en zit nu al 5 min ingame zonder problemen _/-\o_
FXAA injector?

Laat maar. ;)
Oh en geen M26 bug. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2012 17:29 ]

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
http://battlelog.battlefi...arc_Ecko/stats/373083314/

Deze speler gaarne bannen van alle servers mogelijk. Absolute cheater met aimbot in deze pot:

http://battlelog.battlefi...how/29981114/1/424932837/
Ik zou zeggen druk even op het gele driehoekje rechts bovenin. ;)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Narc_Ecko/

Verwijderd

net even een lekker potje gehad op een van de got servers
http://battlelog.battlefi...how/29981333/1/385877908/

lekker iedereen afslachten met de 44 magnum

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 17:42 ]

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-12 17:13

superwashandje

grofheid alom

ik durf er verder niet veel van te zeggen maar met een gemiddelde accuracy van 11% en een KD van +/- 1 zou ik geen mensen reporten zonder dat ik ermee gespeeld heb.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• codex

codex

superwashandje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:53:
[...]

ik durf er verder niet veel van te zeggen maar met een gemiddelde accuracy van 11% en een KD van +/- 1 zou ik geen mensen reporten zonder dat ik ermee gespeeld heb.
Er zijn een paar mannetjes die bewust hun scores laag houden om niet buiten de bandbreedte te springen. Ik heb van de week zo iemand gereport, zijn battlelog zag er normaal uit maar hij liep gigantische te aimbotten. SPM schommelde tussen de 200 en 9000, op die manier hield hij zijn stats laag. Server joinen en in een hoek gaan liggen, vervolgens op de bank TV gaan kijken.
Pagina: 1 ... 179 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.