unfor schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:46:
[...]

Is ook niet te vergelijken, ik doe het gewoon om die helden te irriteren :)
Vaak ook nog stoere praatjes ingame hoe skilled ze wel niet zijn.
Ik ben boven gemiddeld maar ook geen godheid ofzo. Ik wil alleen een eerlijk spel, niet deze BS.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-12 17:28
Ik vind het helemaal geen bug met die m26, vroegah (voor de patch) was het ook 1shot kill binnen 4 meters.

Trouwens is er een rush only got server?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:32
plob schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:47:
Ik vind het helemaal geen bug met die m26, vroegah (voor de patch) was het ook 1shot kill binnen 4 meters.

Ja, en nu op 50 meter 1 shot ;)

Verwijderd

Als het geen skill vereist, pak dan ook een M16AX? Of misschien is het wel één van de betere wapens, maar niet OP/een bug?
plob schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:47:

Nu word je op 50 meter neergeknald... :/
Geen idee wat er met de Rush server is gebeurd overigs.

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-04-2012 21:48 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:47:
Als het geen skill vereist, pak dan ook een M16AX? Of misschien is het wel één van de betere wapens, maar niet OP/een bug?
M16 is niet mannelijk ;)
Daar kan ik mijzelf niet toe dwingen, ik probeer sowiezo altijd wat anders te gebruiken dan de FOTM.
(Tenzij ik in M26-rage-mode zit :P)

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 16-04-2012 21:49 ]

unfor schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:49:
[...]

M16 is niet mannelijk ;)
Daar kan ik mijzelf niet toe dwingen, ik probeer sowiezo altijd wat anders te gebruiken dan de FOTM.
M416?
Is eigenlijk iets beter met heavy barrel op range maar dat weet bijna niemand.

Oh sh*t, must STFU. :P

• plob
Wut? 50 meter :o Dan werkt die bug zeker niet op mijn ak47m. (mij nog niet gelukt)

Wel jammer nou die bug, volgende patch word het een waterpistooltje. ;w

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 22:03
Eeerm mensen, niet te veel op elkaar haten hè, straks zit er weer een slotje op dit topic en gaan er een aantal op vakantie! :o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• unfor
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:50:
[...]

M416?
Is eigenlijk iets beter met heavy barrel op range maar dat weet bijna niemand.

Oh sh*t, must STFU. :P
Ik ben meer gecharmeerd van de KH2002, AN94, L85A2 en G3 :)
Zoals ik al zei, wapens waar niet jan en alleman mee rond loopt.
(ook al zie je de M416 ook niet veel, maar dat is in principe gewoon underpowered M16/AEK)

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 16-04-2012 21:54 ]

plob schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:50:
Wut? 50 meter :o Dan werkt die bug zeker niet op mijn ak47m. (mij nog niet gelukt _

De M26 zelf is niks mis mee. De combinatie van M26 onder je geweer en een Heavy barrel op je geweer zorgt voor de bug waardoor je damage meer richting de 400 gaat. Met 100 health ga je dat niet overleven. :(

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
50 meter met die Darts lukt me niet. Ik heb na een aantal meter al 2 of 3 kogels nodig. Op kortere afstand 2. Ik vind het wel meevallen. Soms heb ik een instant kill.

Gebruik het onder een M16A3.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
plob schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:50:
Wut? 50 meter :o Dan werkt die bug zeker niet op mijn ak47m. (mij nog niet gelukt)

Inderdaad, iedere 'OP' gun wordt onvermijdelijk zwaar generfed nadat DICE er eens tussenkomt met hun veel te late patch |:(

Kunnen ze nou eens niet eens eerst wat beter testen en minder drastisch doen?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 22:03
PixelShooter schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:52:
[...]

Inderdaad, iedere 'OP' gun wordt onvermijdelijk zwaar generfed nadat DICE er eens tussenkomt met hun veel te late patch |:(

Kunnen ze nou eens niet eens eerst wat beter testen en minder drastisch doen?
Soms vraag ik me af of ze bij Dice eerst wel testen voordat ze een patch op het interweb pleuren...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

unfor schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:52:
[...]

Ik ben meer gecharmeerd van de KH2002, AN94, L85A2 en G3 :)
Zoals ik al zei, wapens waar niet jan en alleman mee rond loopt.
KH2002 = niet mijn ding.
AN94 = moet ik eens echt een kans geven.
L85A2 = moet ik weer proberen sinds de patch maar voor de patch was die al leuk.
G3A3 = beest. :D (schoot je er gister lekker mee af) :P

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
AdmiralSnipe schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:54:
[...]

Soms vraag ik me af of ze bij Dice eerst wel testen voordat ze een patch op het interweb pleuren...
Die patch heeft maandag op zich laten wachten, wat denk je zelf.

Of ze stoned waren tijdens het testen is een tweede. }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Volgens mij wordt de patch gemaakt door een paar luie studenten (*kuch* hier herken ik mezelf niet in *kuch*): eerst de deadline zo lang mogelijk uitstellen, daarna op het laatste moment beginnen en bij het "inleveren" hopen dat het goed is gegaan. En ik moet zeggen dat het bij *niet mij* beter gaat dan bij DICE...
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:34:
[...]
Asgaro is de noob. _O-

Ik vind de vorige alleen leuker. :P

[video]
Ik dacht dat sinds de nieuwste patch hoge palen zouden afbreken als je er tegen vloog?
Maar blijkbaar geldt dit niet voor die radio tower daar aan de achterste zijde van Sharqi Peninsula. :P

Voor de rest kan ik heus voldoende vliegen ;)
Asgaro schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:58:
[...]

Ik dacht dat sinds de nieuwste patch hoge palen zouden afbreken als je er tegen vloog?
Maar blijkbaar geldt dit niet voor die radio tower daar aan de achterste zijde van Sharqi Peninsula. :P

Voor de rest kan ik heus voldoende vliegen ;)
Had het meer over de rambo revives maar dat vliegen past er ook bij. >:)
Hij vliegt trouwens wel zeer pro in die cartoon. Dat hij niet crasht is gewoon pro. :+

DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:38:
[...]

Ik speel liever tegen 32 mensen met USAS + FRAG van toen de game uitkwam op Metro 64p QC dan deze zooi.
Tegen de USAS had je tenminste nog een kans. :/
Ik heb nooit ervaren om met een USAS FRAG gekilled te worden, maar is de M26 glitch echt krachtiger?
Ik kan het moeilijk geloven, als ik die USAS FRAG vid is zag op youtube.
Bij de M26 schiet je veel trager dan met een USAS. Je kan niet echt spammen.
Asgaro schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:04:
[...]

Ik heb nooit ervaren om met een USAS FRAG gekilled te worden, maar is de M26 glitch echt krachtiger?
Ik kan het moeilijk geloven, als ik die USAS FRAG vid is zag op youtube.
Bij de M26 schiet je veel trager dan met een USAS. Je kan niet echt spammen.
Ik vind damage van 350 per schot toch redelijk OP.
Ga maar online in een close quarters map. Dan zie je het vanzelf. :/

AdmiralSnipe schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:31:
Lol, dat komt omdat Tsu die bug nu zelf ook benut. 8)7
Het is dat of quit op veel servers helaas. Dat ding is zo sterk dat je echt te zwaar gehandicapt bent als je er zelf niet mee speelt en enorm veel mensen hebben tegenwoordig dat ding ontdekt. Een ban op onze servers wordt niet gegeven omdat teveel van onze leden er ook mee spelen en de ban niet op meerderheid kan rekenen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

unfor schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:40:
[...]

Weet je waar ik juist een schijt hekel aan begin te krijgen: van die M16 hoeren met 100 service stars, zodra ik daar door word gepopt pak ik meteen de M26.
De M16 is echt de F2000 van een tijdje terug geworden.
Zo'n gast heb ik vorige week zien rondlopen!
Check this son of a bitch!!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-04-13%2023-06-57-28.jpg
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:47:
[...]

Nu word je op 50 meter neergeknald... :/
Geen idee wat er met de Rush server is gebeurd overigs.
Stond zo leeg dat we er eens wat anders mee zijn gaan doen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:06:
[...]

Het is dat of quit op veel servers helaas. Dat ding is zo sterk dat je echt te zwaar gehandicapt bent als je er zelf niet mee speelt en enorm veel mensen hebben tegenwoordig dat ding ontdekt. Een ban op onze servers wordt niet gegeven omdat teveel van onze leden er ook mee spelen en de ban niet op meerderheid kan rekenen.
Dat word dus een pauze van BF3... :/

Nog wel een lolz filmpje. Deze blijft leuk. :P

edit: Tweakers, why y u work? 8)7

• unfor
Asgaro schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:06:
[...]

Zo'n gast heb ik vorige week zien rondlopen!
Check this son of a bitch!!

[afbeelding]
Zulke lui zie ik constant, ik heb het idee dat deze lui voornamelijk op infantry only spelen, waar ik ook vrijwel alleen zit.
(nee, niet op die metro 24/7 clusterfucks)

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 16-04-2012 22:10 ]

Zit ik ook steeds meer op. Vehicles zijn gewoon niet leuk meer met die massive buff van air units. Je wordt keihard gesloopt als de vijand een overwicht in de lucht heeft. Heli disabled je tank direct en vliegtuig disabled je tank direct. Kan je leuk gaan repairen maar dan komt de tweede run er aan en ben je dood terwijl je aan het repairen bent.

[...]

Ik ben eerder tevreden met Dice.
Als je ziet hoeveel changes er in die patch niet zaten, ben ik verbaasd dat er geen andere issues opgedoken zijn! (ik herinner mij de BFBC2 patches. Oh the horror... :+ )

Enjah, je kan wel zeggen dat ze onvoldoende getest hebben, maar missen is menselijk. Iedere software heeft bugs. Bugvrije software bestaat niet. Laat staan bij games dus, die toch wel tot de meest complexe categorie van software behoren.

• unfor
Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:11:
Zit ik ook steeds meer op. Vehicles zijn gewoon niet leuk meer met die massive buff van air units. Je wordt keihard gesloopt als de vijand een overwicht in de lucht heeft. Heli disabled je tank direct en vliegtuig disabled je tank direct. Kan je leuk gaan repairen maar dan komt de tweede run er aan en ben je dood terwijl je aan het repairen bent.
Ik word ook helemaal gestoord van hoe moeilijk het is geworden om nu iets tegen een goede heli of jet pilot te doen.
Meeste pilots/gunners hebben tegenwoordig die spec zodat ze op low altitude niet gelocked kunnen worden, en dat werkt blijkbaar toch tot op behoorlijke hoogte..
Tevens is de range van anti-air echt bizar laag nu, waardoor je nimmer genoeg tijd hebt om te locken op een slimme piloot.
En als je dan al een lock on hebt, heeft de pilot zijn flares nog.
En dan heb je ook vaak nog die bug dat je rocket explodeerd op de staart van de chopper maar geen damage doet.
Flares werken nu ook op javelins, dus een gecoordineerd team met soflam heeft ook geen nut meer.

Daarom: Voorlopig alleen infantry only, en dan het liefst met max 32-48 man zodat ik niet constant suppressed ben door random sproeinoobs ;)

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 16-04-2012 22:17 ]

Asgaro schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:14:
[...]

Ik ben eerder tevreden met Dice.
Als je ziet hoeveel changes er in die patch niet zaten, ben ik verbaasd dat er geen andere issues opgedoken zijn! (ik herinner mij de BFBC2 patches. Oh the horror... :+ )

Enjah, je kan wel zeggen dat ze onvoldoende getest hebben, maar missen is menselijk. Iedere software heeft bugs. Bugvrije software bestaat niet. Laat staan bij games dus, die toch wel tot de meest complexe categorie van software behoren.
Ja dat is het probleem, gigantisch veel changes tegelijkertijd. Als ze het rustig aan doen en veel meer kleine patches releasen kunnen ze het beter testen. Kunnen ze zeker kijken of changes wel echt nodig zijn. Nu veranderd je game opeens massive door alle veranderen bij elkaar en speel je direct een totaal ander spel.

@ Unfor: http://battlelog.battlefi...y-Mapvote-Adaptive-Slots/

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 16-04-2012 22:20 ]

DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:08:
[...]

Dat word dus een pauze van BF3... :/

Nog wel een lolz filmpje. Deze blijft leuk. :P
[video]

edit: Tweakers, why y u work? 8)7
Plaats is
code:
1
www.youtube.com/watch?v=guEkrrfDpZI
;)
Die parameters ertussen zijn denkek de boosdoener.

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 16-04-2012 22:29 ]

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-12 19:59

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:18:
[...]

Ja dat is het probleem, gigantisch veel changes tegelijkertijd. Als ze het rustig aan doen en veel meer kleine patches releasen kunnen ze het beter testen. Kunnen ze zeker kijken of changes wel echt nodig zijn. Nu veranderd je game opeens massive door alle veranderen bij elkaar en speel je direct een totaal ander spel.
Sjonge, je moet eens die battlelog forums zien over hoeveel mensen dice staan uit te schelden over de patch. Waar ik wel altijd lol mee heb zijn die mensen die aan stat padding doen. Al hun stats worden nu gereset naar rank 0 LOL. En je ziet altijd van die threads komen met verrastte mensen die beweren dat ze niks fouts hebben gedaan. :+
Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:11:
True, en infantry maps zijn dus nu M26 paradijzen. ;(
Het enige wat nu nog speelbaar is Karkand als je in een IFV of tank zit. 8)7

Word tijd dat DICE iets nieuws uitvind, de hotfix. :+

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-12 18:46
Ik weet niet wat het is, maar BF3 heeft mij toch minder plezier geboden dan BFBC2.
BF3 heb ik nu 155uur gespeelt en ben het zat, als ik het nu opstart doe ik een potje en ben ik er weer klaar mee.
BFBC2 heb ik 350 uur gespeelt en die game bleef tot het einde leuk (veel langer gespeelt na alle unlocks te hebben).
Hebben meer mensen dit? Ik weet niet precies wat het is, maar BFBC2 bleef gewoon langer leuk.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• unfor
Rynji schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:25:
Ik weet niet wat het is, maar BF3 heeft mij toch minder plezier geboden dan BFBC2.
BF3 heb ik nu 155uur gespeelt en ben het zat, als ik het nu opstart doe ik een potje en ben ik er weer klaar mee.
BFBC2 heb ik 350 uur gespeelt en die game bleef tot het einde leuk (veel langer gespeelt na alle unlocks te hebben).
Hebben meer mensen dit? Ik weet niet precies wat het is, maar BFBC2 bleef gewoon langer leuk.
Ik denk dat het ook komt omdat BF3 gewoon een casual spray fest is geworden.
Niet dat BC2 dat niet was, maar daar hadden wapens nog echt recoil e.d.
In BC2 had ik altijd het gevoel dat de betere speler won, terwijl in BF3 degene met het meest OP wapen wint.
Het is allemaal zo makkelijk geworden in BF3, de uitdaging is er een beetje af.
@ Unfor: http://battlelog.battlefi...y-Mapvote-Adaptive-Slots/
Ah, gezien en added :)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 16-04-2012 22:31 ]

Vind de mappen in BFBC2 wat beter dan die van BF3, zorgden voor langere speelduur. Mappen hier zijn of te klein en worden al snel de zoveelste clusterfuck of zijn veel te groot waardoor ze saai zijn zonder voertuig. BFBC2 had mappen zoals Laguna Presa en Valparaiso waarbij de infantry combat echt leuk was en de voertuigen precies goed gebalanceerd waren. Je had skill nodig om te mikken en lange afstand kills kreeg je echt enkel als je er moeite voor deed. Wapens hadden minder opties waardoor ze ook een stuk eenvoudiger waren. Ze hadden hun stats en daar deed je het mee.

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 19:44
unfor schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:29:
[...]

Ik denk dat het ook komt omdat BF3 gewoon een casual spray fest is geworden.
Niet dat BC2 dat niet was, maar daar hadden wapens nog echt recoil e.d.
In BC2 had ik altijd het gevoel dat de betere speler won, terwijl in BF3 degene met het meest OP wapen wint.
Het is allemaal zo makkelijk geworden in BF3, de uitdaging is er een beetje af.
Het zelfde zo'n beetje als in Crysis 2 de eerste 2-3 maanden is het leuk en daarna vervalt het in een soort spray & play & cheat game , zeker als developers de balance van een hoop wapens en voertuigen weg nemen na een patch op servers die een beetje cheat vrij zijn.

Ik snap ook niet waarom nu ineens een Jet & Heli zoveel power hebben gekregen , leuker is het er niet op geworden welk makkelijk voor goede piloten.
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:36:
Waarschijnlijk al 10 keer gepost in dit topic de afgelopen 24u maar toch; :p

[video]
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_m0s4gbN5oU1qk6cqmo1_500.gif

Dat ben ik inderdaad, soms O-)

Haters gonna hate :o

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:11
unfor schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:15:
[...]

Ik word ook helemaal gestoord van hoe moeilijk het is geworden om nu iets tegen een goede heli of jet pilot te doen.
Meeste pilots/gunners hebben tegenwoordig die spec zodat ze op low altitude niet gelocked kunnen worden, en dat werkt blijkbaar toch tot op behoorlijke hoogte..
Tevens is de range van anti-air echt bizar laag nu, waardoor je nimmer genoeg tijd hebt om te locken op een slimme piloot.
En als je dan al een lock on hebt, heeft de pilot zijn flares nog.
En dan heb je ook vaak nog die bug dat je rocket explodeerd op de staart van de chopper maar geen damage doet.
Flares werken nu ook op javelins, dus een gecoordineerd team met soflam heeft ook geen nut meer.

Daarom: Voorlopig alleen infantry only, en dan het liefst met max 32-48 man zodat ik niet constant suppressed ben door random sproeinoobs ;)
In de jets vlieg ik zonder flares, maar met de Fire-Extinguisher. Het is echt rete simpel geworden om de stingers en javelins van je af te schudden als jet. Je maakt wat scherpen bochten, gaat laag vliegen, of duikt achter een heuveltje, en je hoort *plof* *plof* van de missende raketten. Daarnaast hebben ze ook vrij weinig effect als je recht op de stinger afvliegt. En als ik dan toch onverhoopt geraakt wordt, gebruik ik de Fire Extinguisher en vlieg ik vrolijk verder alsof er niks gebeurt is. Hou ik me wel even gedeisd tot ik weer boven de 50% ben.

M'n combinatie is dan ook Belt Speed, Fire Extinguisher en Rocket Pods, en als er een goede piloot in de tegen partij zit gebruik ik Air Radar in plaats van Belt Speed, zodat ik een voordeel heb in Dog Fights (Je bent verdwijnt trouwens van de air radar als je plots heel laag (meter of 10-20) boven de grond gaat vliegen)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is het nu een goed idee om BFBC2 aan te schaffen, of zijn de graphics irritant slecht als je het met bf3 vergelijkt.
Begin het spel ook nu al minder te vinden, te veel bug abuser, of OP wapens. Tis nou nooit dat je een verrassende combo tegen komt, wordt altijd door de zelfde wapens af gemaakt. En op een fix voor de air hoeven we toch niet te wachten, de piloten zijn veruit de grootste winers op het BF3 forum, dus daar wordt ook het meest naar geluisterd.

---RAWE CEEK!!!---

BFBC2 is op heel wat punten ook een stuk minder. Wapens zullen zeer onnauwkeurig aanvoelen en damage is ook een stukje lager. Zou het niet aanraden om het spel nog te kopen.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Single player kwa feel te vergelijken met multi, want anders probeer ik het ff?

---RAWE CEEK!!!---

• unfor
NoFearCreations schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:44:
Single player kwa feel te vergelijken met multi, want anders probeer ik het ff?
Alleen grafisch, SP is behoorlijk versimpeld t.o.v. MP.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:39

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:42:
BFBC2 is op heel wat punten ook een stuk minder. Wapens zullen zeer onnauwkeurig aanvoelen en damage is ook een stukje lager. Zou het niet aanraden om het spel nog te kopen.
Ik speelde om die reden alleen maar hardcore bij BFBC2. De damage was echt te laag in dat spel, met Vietnam was dat wel beter gedaan. Om die reden ook aardig wat Vietnam gespeeld, toen ik achter die damage buf kwam. Ik wacht met spanning op MOH, geen vehicles. Ben ook wel klaar met vehicles.
NoFearCreations schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:40:
Is het nu een goed idee om BFBC2 aan te schaffen, of zijn de graphics irritant slecht als je het met bf3 vergelijkt.
Begin het spel ook nu al minder te vinden, te veel bug abuser, of OP wapens. Tis nou nooit dat je een verrassende combo tegen komt, wordt altijd door de zelfde wapens af gemaakt. En op een fix voor de air hoeven we toch niet te wachten, de piloten zijn veruit de grootste winers op het BF3 forum, dus daar wordt ook het meest naar geluisterd.
Ik had dus onlangs BFBC2 terug geïnstalleerd, maar inmiddels al verwijderd.

Ik zou het zo stellen: wil je er wat tijd in steken, dan zal je BFBC2 zeker leuk beginnen vinden. Het is net door die vergelijking met BF3 dat BFBC2 er zoveel lelijker uitziet en raarder aanvoelt.
Maar in principe is dat gewoon gewenning! Moest ik een week BFBC2 spelen, ik zou de graphics niet meer storend vinden.
Qua handling (hoe je character loopt en springt, hoever je een nade kunt goeien, hoe je iemand knift, hoe de recoil is, etc) is allemaal anders dan BF3. Het voelt allemaal simplistisch en raar aan in het begin. Maar dat vervaagt natuurlijk na een tijd.

Op zich, puur op basis van content en fungehalte, kan ik de game zeker aanraden. En als je je er in wilt verdiepen (en bijgevolg de aanpassingen hierboven leert appreciëren) ga je er zeker nog fun aan hebben ;)

Ik heb BFBC2 puur verwijderd omdat ik me niet met meerdere games bezig wil houden. Vooral bij MP shooters kan ik moeilijk switchen tussen meerdere. (En net daarom heb ik nog redelijk wat games op mijn To Buy list. Wat ook wel een voordeel heeft: Skyrim zal ik bv van in het begin met allerlei mods kunnen spelen :9 , en zal ik veel goedkoper kunnen kopen via Steam)
reemprive schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:47:
[...]

Ik speelde om die reden alleen maar hardcore bij BFBC2. De damage was echt te laag in dat spel, met Vietnam was dat wel beter gedaan. Om die reden ook aardig wat Vietnam gespeeld, toen ik achter die damage buf kwam. Ik wacht met spanning op MOH, geen vehicles. Ben ook wel klaar met vehicles.
8)7
Ik vond dat net het grote pluspunt aan de game! Als je van vanachter of zijdelings werd beschoten, kon je mits wat behendigheid toch nog winnen!

Er zijn al genoeg shooters op de markt waar je iemand in een instant killt. Feitelijk is ELKE shooter zo.
BFBC2 was echt een buitenbeentje op dat vlak <3

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:53
Wat zijn we met z'n allen toch goed in huilie huilie doen zeg. Ik zie al helemaal voor me hoe men (bedoel niemand persoonlijk) 2 potjes speelt tegen een team met 3 vijanden die de M26 'bug' gebruiken en vervolgens hier komen klagen dat IEDEREEN op IEDERE map in IEDER potje die 'bug' gebruikt, want een beetje nuance vind je in dit soort internet discussies vaak niet. Ik was na het lezen van het geklaag hierover vanmiddag benieuwd naar de bug, ff op YT opgezocht en zelf even mee rondgelopen (benieuwd naar what all fuzz was about en ook om te weten waar ik zelf tegenover sta mocht ik het zo extreem tegenkomen als ik overal lees) maar ik vind er weinig OP aan. Ook ben ik het zelf letterlijk 0x tegengekomen sinds de patch en dat terwijl ik juist meer infantrymaps ben gaan spelen.
Zal er binnenkort nog eens een slinger aan geven en misschien kom ik er op terug, maar mijn eerste indruk is dat er van een mugje een gigantische olifant wordt gemaakt.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Snorro schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:15:
Wat zijn we met z'n allen toch goed in huilie huilie doen zeg. Ik zie al helemaal voor me hoe men (bedoel niemand persoonlijk) 2 potjes speelt tegen een team met 3 vijanden die de M26 'bug' gebruiken en vervolgens hier komen klagen dat IEDEREEN op IEDERE map in IEDER potje die 'bug' gebruikt, want een beetje nuance vind je in dit soort internet discussies vaak niet. Ik was na het lezen van het geklaag hierover vanmiddag benieuwd naar de bug, ff op YT opgezocht en zelf even mee rondgelopen (benieuwd naar what all fuzz was about en ook om te weten waar ik zelf tegenover sta mocht ik het zo extreem tegenkomen als ik overal lees) maar ik vind er weinig OP aan. Ook ben ik het zelf letterlijk 0x tegengekomen sinds de patch en dat terwijl ik juist meer infantrymaps ben gaan spelen.
Zal er binnenkort nog eens een slinger aan geven en misschien kom ik er op terug, maar mijn eerste indruk is dat er van een mugje een gigantische olifant wordt gemaakt.
Dit inderdaad, voordat ik het hier las ben ik volgens mij nog amper door de M26 gekilld, zeker niet zo vaak dat het opviel. Net zelf even geprobeerd, het is wel sterk maar het is niet dat iedereen dit gebruikt.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:06:
[...]

Een meerderheid van jullie leden speelt/wil kunnen spelen met dat ding? Ben blij dat ik geen lid ben dan, als ik zou betalen voor servers e.d. zou ik er zwaar de pest in hebben als iedereen daar maar aan het bug abusen is. Dat je er even mee wil spelen kan ik best begrijpen, maar doe dat gewoon lekker op zo'n gare metro server ofzo.
Tijd voor een lijstje met servers waar het ding wel gebanned is misschien?
Misschien toch leren richten ofzo, want als je een beetje kunt mikken maak je alles af in 1 schot binnen pak em beet 30-40 meter. Alles erbuiten is na 1 schot helemaal suppressed dankzij de hoeveelheid pellets en kun je met een aantal schoten ook zo afmaken. Raken doen ze jou toch amper meer als jij eenmaal een schot hebt gelost. Het is echt geen instagib (ut99) achtig wapen, maar het komt er wel dicht bij in de buurt, dus OP zou ik het zeker wel noemen.

[ Voor 78% gewijzigd door Raku op 16-04-2012 23:24 ]

Raku

• unfor
Ik als grootste M26 misbruiker zou ook wel servers willen waar het wapen niet is toegestaan.
Het is grappig om te trollen, maar het verneukt de complete balans op een server.
Ik schoot laatst vanaf A op Grand Bazaar een sniper dood op de brug van E, grappig maar het gaat natuurlijk nergens over zo.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 16-04-2012 23:24 ]

Ik denk dat een meerderheid geen wapens wilt bannen ondanks dat ze er zelf niet mee spelen.

@ Snorro: Leer mikken zou ik zeggen.

• Snorro
Raku schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:20:
Misschien toch leren richten
Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:24:
@ Snorro: Leer mikken zou ik zeggen.
Dit soort reacties waren natuurlijk te verwachten, maar met 220 uur achter de kiezen en een accuracy van 21.66% op bf3stats en ~79% met M26 in de eerder genoemde sessie durf ik met droge ogen te beweren dat het niet aan mijn aim ligt.

Verwijderd

Weetje wat pas irritant is, als een support gastje achter je staat te sprayen, hoor je de hele tijd dat irritante gezoem en krijg je een lichte rode waas om je heen, dat is nog irritanter dan dat suppression (op de slechte accuracy na)
Snorro schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:51:
Dit soort reacties waren natuurlijk te verwachten, maar met 220 uur achter de kiezen en een accuracy van 21.66% op bf3stats en ~79% met M26 in de eerder genoemde sessie durf ik met droge ogen te beweren dat het niet aan mijn aim ligt.
Waar ligt het dan aan? Want als je met dat wapen niet goed speelt moet je of iets gigantisch fout doen of echt niet kunnen mikken. Met dat wapen ga je standaard boven de 2.0 KDR met gemak.

• unfor
Snorro schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:51:
[...]

[...]

Niet om lullig te doen, maar 79% is best laag met de M26.
Ik ben niet bijzonder accuraat, maar ik heb wel 94% acc er mee.
Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/E9LwVtwI/Delukz.png

100 kills per ronde is meer regel dan uitzondering.
http://battlelog.battlefi...how/28997061/1/242008416/

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 17-04-2012 00:01 ]

Verwijderd

Toevallig TDM op de Die-Hard server?

• Snorro
unfor schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:57:
[...]

Niet om lullig te doen, maar 79% is best laag met de M26.
Ik ben niet bijzonder accuraat, maar ik heb wel 94% acc er mee.
[afbeelding]
Volgens de verhalen had ik dan toch met iedere 5 schoten vier kills moeten hebben en dat was verre van het geval. Hoewel ik wel net zie dat mijn andere shotgun percentages (hoewel ook nauwelijks gebruikt) hoger liggen; zal nog wat potjes spelen om te kijken of dat wat omhoog kan.
Denk dat het overigens ook te maken heeft met het feit dat shotguns totaal niet bij mijn speelstijl passen.

PS: @Tsu, die KD > 2 haal ik sws wel ;)
En dan kan je niet in zien dat de M26 OP is? Yeah right :') Zeker met een snipertje op een heuvel liggen of in een hoekje campen?

• Snorro
Waar is dat op gebaseerd? Omdat shotguns niet bij mijn speelstijl passen en/of omdat ik een KD > 2 haal? Leuk geanalyseerd, maar Recon is met afstand mijn minst gebruikte class.
De M26 is geen shotgun zoals de rest van de shotguns, als die niet bij je 'speelstijl' past vraag ik me af hoe je een KD > 2 kan halen. Dat wapen is de goede kant op mikken en schieten en gegarandeerd een kill. Zit geen centje skill aan en het maakt niet uit wat voor speelstijl je hebt, dat ding is < 50m gewoon one shot kill.

• Snorro
En juist dat 50m wil ik hier aan de kaak stellen als absurd overdreven want dat heb ik totaal niet ervaren. Close Quarters is het idd een one hit one kill, maar hoeveel meter ie boven de andere 'shotguns' uittorent op dit gebied weet ik dus niet omdat ik met allen te weinig ervaring heb.
Dus totdat ik dat objectief en duidelijk bewezen dan wel bewezen gezien op YT heb doe ik die 50m persoonlijk af als internetoverdrijverij, wat hier blijkbaar niet mag.

@Hieronder: de laatste 5 pagina's gaan zo'n beetje over die 'bug', dus het is blijkbaar een big issue, dan mag er over gediscussieerd worden toch? Slowchat vind ik nog niet aan de orde en zal het ook niet worden, zoek nu mijn nest op ;) Maar als ik/we over de schreef gaan hoor ik dat graag en zal ik het laten voor wat het is onder de mededeling dat het niet mijn bedoeling was om over de schreef te gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Snorro op 17-04-2012 00:27 ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 18:54
nou ajb jongens. even geen slow chat en geen gebash. jullie zijn allebei beter dan mij met bf3
voor het weer opslot gaat......
Snorro schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:22:
En juist dat 50m wil ik hier aan de kaak stellen als absurd overdreven want dat heb ik totaal niet ervaren. Close Quarters is het idd een one hit one kill, maar hoeveel meter ie boven de andere 'shotguns' uittorent op dit gebied weet ik dus niet omdat ik met allen te weinig ervaring heb.
Dus totdat ik dat objectief en duidelijk bewezen dan wel bewezen gezien op YT heb doe ik die 50m persoonlijk af als internetoverdrijverij, wat hier blijkbaar niet mag.
Dus jij hebt een enorm ervaringsgebrek en daarom doe je ervaringen van anderen die dat niet hebben af als internetoverdrijverij? Ga er zelf eens fatsoenlijk mee spelen, zal je zien hoe makkelijk het gaat.

Probeer dat eens met de 870, gaat echt niet gebeuren. Zelf ook de 870 gisteren even geprobeerd, dat werkt gewoon voor geen meter als je de M26 gewend bent.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AFCLBUdOxdc]
En dan schiet die gast nog vrij slecht maar die eerste kills laten al zien wat voor een range er op zit, mits je goed kan mikken.

Zitten ook aardig wat long range kills bij. Op 50 meter op hoofdhoogte mikken en je hebt wel een kill met een enkel schot.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 17-04-2012 00:39 ]

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:30
De mass / g3 / hb glitch is idd ontzettend overpowered, het geeft de pellets van de mass de damage van de G3 kogels, max 34 en min 22, hij schiet er 12 af. Een whopping 408 damage pointblank, op afstand zal een deel van de pellets natuurlijk missen, maar als je er 5 incasseert of 4 met 1 in je hoofd dan is het gewoon een instant kill.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik heb zojuist de M26 glitch even flink geexploit om er vijf service stars mee te halen voor de dogtag. Toch fijn dat iedereen elkaar even op attendeert, lol. Dat ding is echt flink OP en DICE kennende zal het nog wel eventjes duren voordat ze iets uitbrengen wat dit terug brengt. Maar het is wel even gruwelijk om mee te knallen, hoe lullig het maybe ook is..
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:26:
[...]
[video]
En dan schiet die gast nog vrij slecht maar die eerste kills laten al zien wat voor een range er op zit, mits je goed kan mikken.
Nou dat die wat mist is wel een understatement, lol

[ Voor 33% gewijzigd door Mu.siQ op 17-04-2012 00:37 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12 15:26
Eerst even kort in SDM de M26 Dart bug geprobeerd... Wat een absurde bug. G3A3, M26 en gaan met die banaan. Mensen die niet in zien dat dat ding nu serieus overpowered is snappen niet echt het doel van een secondary weapon. Daarna weer een bipod op mijn G3 gegooid en weer lekker met de normale M26 Dart gespeeld. Eerst is het gigantisch wennen en dan lijkt het absurd underpowered, maar daar na toch even geoefened en het ging prima. Overigens nog een paar potten TDM gespeeld op 500 tickets en in Noshar gebruikte iedereen de M26 Dart, totaal niet leuk meer. Vervolgens naar een andere server gedaan waar helemaal niemand hem gebruikte. Het opvallende was dat ik niet gekicked werd toen ik keek of er een autokick op dat ding stond.. Overigens wel lekker met een 4.0KDR geëindigd met mijn SKS. Dat ding is na de patch echt geweldig.

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-12 16:31
Sinds gisteren heb ik ook BF3 wat een geweldig spel!

Alleen ik zie hier dingen als force grip heavy barrel, maar ik kan geen van die dingen kiezen wanneer unlock je die?

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:33

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Moet je even bij de wapen stats op je battlelog kijken, in het begin unlock je voor elke 10 kills met een wapen een attachment (scope, laser, foregrip, etc)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• geldermalsen
Ik had nog niks gisteren :)

Weet iemand een site waar de sniper scopes worden uitgelegd, snap niet hoe het werkt :(
Sniper scopes zijn toch vrij simpel? Alles boven de 4x heeft scope glare en blijft niet goed stabiel liggen.

• geldermalsen
Als mijn target 500 meter ver weg is hoe ik moet mikken 1,2,3 of 4e horizontale streepje..

Dat soorty dingen :)
Dat verschilt per wapen en is ook afhankelijk van de hoogte van jou en die van je tegenstander. Dat is iets waar je echt ervaring voor moet hebben en waar geen standaard handleiding voor is.

• geldermalsen
Gewoon oefenen dus :) gisteren 100 keer geschoten alles mis, lijkt wel of een kogel er 10 seconde over doet :) toen ben ik maar gaan testen hoever de kogel zakt als ik op een muur schiet.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 10:17
Er is een rekenmodelletje voor. Als je bv weet hoe hoog een eland ongeveer is en je weet de afstand dan kun je uitrekenen welk bolletje/streepje je moet hebben om bullet-drop tegen te gaan. Keer gezien in een Youtube-filmpje.

Geen idee of jagers dat ook echt zo gebruiken of dat het op gevoel en ervaring gaat.

In BF3 is het ervaring in ieder geval, begin maar eens te mikken op targets dichterbij dan komen die mooie lange shots vanzelf ;)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Meeste jagers zitten denk ik onder de merkbare bulletdrop afstand. Maar wanneer je met bulletdrop rekening moet houden zal het idd op die manier berekend moeten worden. Ervaring zal je helpen om de berekening sneller te kunnen maken en te kunnen werken op schattingen. Uiteindelijk zal in je hoofd zitten welke hoogte je nodig hebt bij welke afstand.

Verwijderd

Je kunt in principe een formule afleiden voor de hoeveelheid bulletdrop, maar dan moet je wel precies de afstand weten. En aangezien je die altijd moet schatten, heeft het ook weinig zin om op de millimeter de drop te berekenen.
Rekenen duurt sowieso te lang, als jij 5 seconde bezig bent met het schot berekenen, heeft die ander jouw glare echt al wel gezien en/of is er alweer vandoor.
geldermalsen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:11:
Gewoon oefenen dus :) gisteren 100 keer geschoten alles mis, lijkt wel of een kogel er 10 seconde over doet :) toen ben ik maar gaan testen hoever de kogel zakt als ik op een muur schiet.
Als je nieuw bent met BF3 dan weet ik niet of snipen het makkelijkste is om mee te beginnen. Je hebt dan best wat zaken tegen je:

Supression: het is heel makkelijk om een sniper te supressen en dan kan je niet meer gericht terugschieten gedurende een aantal seconden.
Scope glint: na 2 of 3 seconden zoomen begint je scope op te lichten (alles boven de 3,4x) zodat iedereen feilloos ziet waar je zit.
Bullet drop en Bullet velocity verschillen per sniper rifle en wijken best wel wat af van de physics met de andere wapens.
Snipers lopen doorgaans niet zo veel en dan duurt het langer om mapkennis te verkrijgen. Mapkennis en weten hoe tegenstanders 90% v/d tijd lopen is de helft van het spelen van een shooter.
De SPM (score per minute) bepaalt hoe snel je omhoog levelt en dus andere wapens vrij speelt, met de sniper is dat al het laagst van alle klassen, helemaal als je nu sniper battles uit gaat vechten met ervaren snipers die al maanden spelen.

• geldermalsen
Maar je moet toch bijvoorbeeld Recon spelen om alles te unlocken van Recon?
Heb gisteren 95% van de tijd Assault gespeeld en heb nu de defibrillator vrij gespeeld.

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12 18:32
geldermalsen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:27:
Heb gisteren 95% van de tijd Assault gespeeld en heb nu de defibrillator vrij gespeeld.
Ja, je unlockt de wapens per classe en de equipments per wapen.
Maar je kan ik 't begin maar beter zorgen dat je snel levelt zodat je de specializations en pdw wapens krijgt.
geldermalsen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:27:
Dat is wel zo, maar er zijn ook een hele boel algemene unlocks: submachine geweren (PDW's met alle bijbehorende attachments), shotguns, camouflages (niet te onderschatten) en boven alles (squad) perks die jou en/of je squad extra loopsnelheid, ammo, supression, granaten etc, etc, geven.

Dat duurt met een sniper langer dan met andere klasses, maar ik snap nu dat je dus wel afwisselt, dan is het gewoon een kwestie van veel spelen en het komt vanzelf wel. Wat je wel op weg kan helpen zijn youtube filmpjes, met name die van rivaLxfactor en lvlcapgaming bevatten veel toegankelijke tips die je snel op weg kunnen helpen.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-12 15:14

Zorian

What the fox?

* Zorian mag zich vanaf heden ook onder de BF3+Karkand-spelers scharen! :)
Profiel: Klik. (Invites welkom :p)
Vanmiddag maar weer eens verder levelen.

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Iemand zin om eens een potje bf3 te spelen?
Om samen te spelen in bv een heli of tank.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op mijn battlelog:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Piekieboy/

[ Voor 16% gewijzigd door jeffreypieksma op 17-04-2012 10:04 ]

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Lees alleen een aantal jaren mee op Tweakers en heb blijkbaar nooit mijn vorige account geactiveerd dus heb maar even de moeite genomen te stoppen met lurken en gewoon mee te doen. Speel alweer een tijdje BF3 en heb verschillende discussies gevolgd hier. Door tijdgebrek nooit mijn weg naar de GoT server gevonden however, speel momenteel alleen 's avonds even paar uurtjes op een 24/7 Seine Crossing server. Add mij gerust als friend en geef gerust feedback op mn stats (let er wel op dat ik niet de intentie heb een pro te zijn of de beste te zijn en mijn stats dit dus ook weergeven ;)) Battlelog Profile

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• jeffreypieksma
Je k/d ratio is wel nice, maar je gebruikt wel veel usas en m320 waardoor ik je stats toch iets minder vind.
En je skill level is ook aardig laag komt dat omdat je misschien veel campt?
Thr!lls schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:21:
Lees alleen een aantal jaren mee op Tweakers en heb blijkbaar nooit mijn vorige account geactiveerd dus heb maar even de moeite genomen te stoppen met lurken en gewoon mee te doen. Speel alweer een tijdje BF3 en heb verschillende discussies gevolgd hier. Door tijdgebrek nooit mijn weg naar de GoT server gevonden however, speel momenteel alleen 's avonds even paar uurtjes op een 24/7 Seine Crossing server. Add mij gerust als friend en geef gerust feedback op mn stats (let er wel op dat ik niet de intentie heb een pro te zijn of de beste te zijn en mijn stats dit dus ook weergeven ;)) Battlelog Profile

• Thr!lls
jeffreypieksma schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:33:
Je k/d ratio is wel nice, maar je gebruikt wel veel usas en m320 waardoor ik je stats toch iets minder vind.
En je skill level is ook aardig laag komt dat omdat je misschien veel campt?
[...]
Zowel USAS als M320 post-patch niet meer gebruikt, probeer mij nu te richten op rifles aangezien ik daar toch meer voldoening uit haal en doe ook mijn best die twee uit de lijst te krijgen haha :) Campen valt op zich wel mee, ben daarintegen niet iemand die van vlag naar vlag rushed dat klopt.

Niks mis met M320? Ideaal om mensen uit hoekjes en gebouwtjes te krijgen. Dood door M320 is dood door eigen schuld in veel gevallen.

• Thr!lls
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:37:
Niks mis met M320? Ideaal om mensen uit hoekjes en gebouwtjes te krijgen. Dood door M320 is dood door eigen schuld in veel gevallen.
Eens, alleen om medic medals proberen te krijgen zit ie wat in de weg.

EDIT: Nope, dat krijg je alleen met de defib natuurlijk....

[ Voor 9% gewijzigd door Thr!lls op 17-04-2012 10:44 ]

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 09:14

CartmanMMA

Fallus Giganticus

.

[ Voor 99% gewijzigd door CartmanMMA op 17-04-2012 10:57 ]

Fratti schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:46:
Voor de mensen die mij toe willen voegen op de PS3 om een paar potjes te spelen. http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/CartmanMMA/

Ben absoluut geen sterke speler, maar geniet wel enorm van het spel :)
Dit is het PC topic, console gamers hebben een eigen topic ;)

• jeffreypieksma
M320 in bijvoorbeeld metro is gewoon erg irritant, aangezien je er super veel kills mee krijgt.
In de grotere maps is er inderdaad niks mis mee:)
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:37:

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 09:14

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:48:
[...]

Dit is het PC topic, console gamers hebben een eigen topic ;)
Excuses, ik las altijd mee in dit topic haha. Zal mijn post wel verwijderen.

• plob
M320 valt wel mee, ik begin zelf een hekel te krijgen aan die m26. Echt verschrikelijk in metro.

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:56:
[...]

Excuses, ik las altijd mee in dit topic haha. Zal mijn post wel verwijderen.
zolang het algemeen is en gameplay van toepassing is op zowel de console als pc versie moet dit niet uitmaken
jeffreypieksma schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:53:
M320 in bijvoorbeeld metro is gewoon erg irritant, aangezien je er super veel kills mee krijgt.
In de grotere maps is er inderdaad niks mis mee:)
[...]
Dan moet de M16A3 ook wel flink jeuken aangezien je daar nog heel veel meer kills mee krijgt? :+
Maar aux serieux, hoe vaak wordt je er dan nog door neergelegd? Zeker nu de splash damage flink beperkt is in de laatste patch kan ik me niet herinneren veel op een M320 te hebben gelopen. Ik loop vele malen vaker in een claymore of granaat.....

Ik ben wel tevreden met hoe ze daarmee omgegaan zijn, nu moeten ze nog sjeffen dat je niet kan spotten door/in smoke en dan die wordt ook nog een keer nuttig :)

• jeffreypieksma
M26 in metro wat een ramp zeg de hele gameplay verandert er gewoon van. Zelf heb het nog niet geprobeerd, maar zal het zeker even proberen.
plob schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:57:
M320 valt wel mee, ik begin zelf een hekel te krijgen aan die m26. Echt verschrikelijk in metro.

• jeffreypieksma
Je hebt wel gelijk, maar voor de patch was de m320 een serieus probleem.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:59:
[...]

Dan moet de M16A3 ook wel flink jeuken aangezien je daar nog heel veel meer kills mee krijgt? :+
Maar aux serieux, hoe vaak wordt je er dan nog door neergelegd? Zeker nu de splash damage flink beperkt is in de laatste patch kan ik me niet herinneren veel op een M320 te hebben gelopen. Ik loop vele malen vaker in een claymore of granaat.....

Ik ben wel tevreden met hoe ze daarmee omgegaan zijn, nu moeten ze nog sjeffen dat je niet kan spotten door/in smoke en dan die wordt ook nog een keer nuttig :)

• Thr!lls
Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik geen Metro speel als de M26 daar zo'n probleem is nu. Kom hem op Seine nog verdacht weinig tegen gelukkig.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-12 19:49
Ik gebruik de 320 eigenlijk alleen nog om richels en muren mee te breken, zodat ik beter zicht heb.

Carpe Diem

• jeffreypieksma
Het probleem valt nog mee maar hoe meer mensen hem gebruiken hoe erger het wordt. Ik denk dat het binnenkort erg uit de hand loopt. Ik zag vandaag 2 filmpjes in dit forum van de m26 bugg en het is ongelovelijk overpowered.. Dit zijn wel wat kinderachtige foutjes van DICE aangezien hij veel beter is als een shotgun.
Thr!lls schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:03:
Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik geen Metro speel als de M26 daar zo'n probleem is nu. Kom hem op Seine nog verdacht weinig tegen gelukkig.
jeffreypieksma schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:01:
M26 in metro wat een ramp zeg de hele gameplay verandert er gewoon van. Zelf heb het nog niet geprobeerd, maar zal het zeker even proberen.
[...]
plob schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:57:
Ja, het is verschrikkelijk lame, maar ze zijn daardoor niet onoverwinnelijk. Gewoon op langere afstanden engagen, meer bukken en pre-fireën. Dit komt van iemand die het overgrote meerendeel van de potjes op Metro Rush 32 speelt.

Ja, je ziet ze steeds meer, maar zoals Snorro ook al aangaf, ik zie eigenlijk nooit meer dan 2 per team die daarmee lamen. Misschien dat het op CQ (64) een groter probleem is, dat zou kunnen.
Pagina: 1 ... 169 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.