Met een verandering in speelstijl kan het best.
Ik zeg niet dat het altijd werkt maar je kan de M26 glitchers verslaan.
Wat ik doe is zeer goed op de minimap letten, goed luisteren met mijn headset en me opstellen in een postitie dat ik zware dekking heb. Die M26's denken dat niemand ze wat kan doen en rennen als gekken. Zo kan je ze in de val laten lopen, afschieten en pushen naar de volgende ambush spot.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:44:
Hoe zijn trouwens nu de meningen over de patch zo na een weekje of 2?
Aanvankelijk was ik wel erg negatief, maar na een weekendje ouderwets nerden moet ik de mening toch wel een beetje bijstellen. Op een paar dingen na:
De M26 mass bug, is gewoon lelijk en moet ZSM gepatched worden. Helaas is het tempo en track-record van DICE als het gaat om fixen van exploits niet zo best en DICE fix dat onthouden van de camo nou eens!
Mee eens.
De randomness van schieten onder supression haalt skill weg als verreiste, dat moeten ze weer terugdraaien. Maar toch vind ik het principe wel goed. Ja, je bent supersnel supressed nu, maar het kan naar mijn mening wel veel beleving toevoegen als het goed zou worden toegepast.
Maak het effect minder en maak suppressen beduidelnt moeilijker. Dus kogels die echt vlak langs gaan en dan een boel voordat het effect intreed. Nu is het gewoon belonen omdat je niet kan mikken.
Ipv de random kogel zou ik zelf graag zien dat ze tijdelijk gaan spelen met geluid, sensitivity (dat het iets lastiger wordt om de crosshair erop te krijgen) en beeld door bv tijdelijk de minimap blurren/spotted enemies/chat onleesbaar maken of iets dergelijks.
Kan ook nog voor suppression.
Ook moeten ze het sprinten na een jump weer versnellen, dat je nu vaak sprint los moet laten en weer in moet drukken voordat hij begint te lopen... Zeer frustrerend dat opa-tempo.
De grenadespam van de support is nog niet wijdverspreid gelukkig, maar oe wat is dat verschrikkelijk lelijk.
De damages mogen nog wel wat hoger, in de beta was het bijna perfect naar mijn idee nu lijken het soms net klapper pistolen, aan de andere kant vind ik lange(re) vuurgevechten om chokepoins ook wel weer gaaf.... Moeilijk moeilijk.
Ik zou nu van de damage afblijven. Het is zo goed en met weer een verandering gaat dadelijk de balans er weer aan.
Daarentegen, zijn de aanpassingen aan de attachments echt een geweldige verbetering geweest. Per wapen verschilt de effectiviteit en praktische toepasbaarheid van de attachmens dusdanig dat je een grote variatie van wapens en loadouts hebt. Dat is toch wel erg gaaf.
Mee eens hoewel ik de foregrip toch net iets te zwaar generfed vind. Er zijn gewoon wapens waar je een foregrip nodig hebt en die verpest nu je accuracy op range.
Voertuigen, met name tanks en heli's, zjin veel minder dominant nu tot het punt dat je er als infantry niet of nauwelijks meer last van hoeft te hebben als je niet wil. Vindt ik zelf wel prettig moet ik zeggen, ben benieuwd hoe de jongens die voornamelijk voertuigen spelen daarover denken!
Ik ben zelf een redelijke tankhoer en ik vind het eigenlijk wel iets hebben. Nu ben ik niet meer god almachtig in een tank maar ik sta nog steeds boven het gemiddelde in een tank. Ik speel nu wat rustiger maar ik ben nog steeds dodelijk.

De .44 is zo verschrikkelijk tof om mee te spelen nu.
Al met al heb ik me dit weekend toch wel weer erg goed vermaakt met BF3, ja het is minder makkelijk geworden t.o.v. de m16a3 foregrip+supressor pre-patch maar daar heeft iedereen last van.
Tenslotte nog iets over de spawnrape's. Dit gaat twee kanten uit, iedereen is zo angstig voor de k/d lijkt het dat zodra het even tegen zit het aanvallende team DIRECT omschakelt naar sniper rifles en dan ben je klaar. Voor de verdedigers een een spawnrape ook tergend saai omdat je dan wel moet gaan snipen om veel voor de loop te krijgen.
Het lijkt me een toffe oplossing om naarmate het aantal tickets wegtikt, de aanvallers steeds dichter bij de mcoms gaan spawnen en de no-go area voor de verdedigers dus steeds groter wordt. Dit houdt het spel tenminste een beetje dynamisch en zou een hoop ellende kunnen voorkomen denk ik, want van de team balance scripts/progs moet je het in elk geval niet hebben zo leert de ervaring.
Een interessante oplossing maar ik weet niet of het gaat werken. Het kan best wel eens zo zijn dat de snipers gewoon blijven zitten en nu buiten effectief bereik komen. Voor sommige mappen zoals Metro op de eerste basis kan dit wel werken denk ik.
[
Voor 6% gewijzigd door
DaniëlWW2 op 16-04-2012 12:14
]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.