• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:55

codex

Geen OpenAI agent :)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:22:
[...]

Je hebt gelijk, ik moet dat herformuleren :)

Voor mij geldt dat ik er niet consistent over meerdere rondes mee heel hoge k/d's haal. Je bent dan toch afhankelijk van het feit dat ze vaak en lekker voor de loop komen. Dat kan soms geweldig meezitten en soms geweldig tegen, maar dat geldt voor alle underslung wapens wel een beetje, aan de medkit heb ik zelf veel meer. Plus met de M16 kan ik op alle afstanden partij bieden wat met shotguns/underslung wapens niet altijd even goed gaat.

Ik heb even twee of drie rondes gespeeld met de bugged M26 om het even te ervaren en het is gewoon te lame voor woorden bug-abuse dus ik ben er weer van afgestapt. Er zijn wel veel spelers momenteel die uitsluitend de M26 spelen, jammer, maar tegelijkertijd hebben mijn vrienden en ik eigenlijk ook nog geen ronde verloren van een M26 abuser, dus til ik er ook maar niet al te zwaar aan..
Bij Rush of CQ gebruik ik ook liever mijn trouwe medkit, tenzij ik op een plek kom waar een push moet worden gemaakt, dan wil ik nog wel die M26 gebruiken. Bij TDM is alles toegestaan 8)

De M16A3 zal voorlopig wel mijn voorkeur wapen blijven, met voor langere afstand de AK74M. De G3 en AN94 zijn voor langere afstand ook wel prettig, maar vind ik weer erg matig op close range.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 21:30
de G3 is een beest op close range, maar je moet dan wel ff de foregrip er op zetten.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:38
Wat is conquest toch ongelooflijk saai.. Snel weer naar Rush! :-)

It's me

Verwijderd

haarbal schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:45:
de G3 is een beest op close range, maar je moet dan wel ff de foregrip er op zetten.
Nee jo, G3 met HBR voor long range en onder de 50m M26 dart! Over overpowered gesproken...

Na alles wat ik hier lees zou ik dus toch eens dxtory moeten gebruiken... Of heeft er iemand een linkje naar die andere software? (Action ofzo) Die wil ik ook wel eens gebruiken.

Edit: Nvm

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 07:49 ]

Verwijderd

Eikkie schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:07:
Wat is conquest toch ongelooflijk saai.. Snel weer naar Rush! :-)
ik begrijp niet echt wat je leuk vindt aan c4/claymore kemping + een berg snipers........ :(

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:30:
[...]

I disagree: http://battlelog.battlefi...how/28973540/1/186401280/

Alleen het is zo enorm makkelijk met dat ding dat je net zo goed een aimbot kan pakken en wat anders kan gaan doen, geen uitdaging te vinden meer. Laat ze dat ding maar fixen.
Dacht dat men met een beetje zelfrespect de m26 laat staan?

Eerst de big guy uithangen en daarna toch met de m26 spelen.
Haha zielig ventje ben je ook.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 07:51:
[...]

ik begrijp niet echt wat je leuk vindt aan c4/claymore kemping + een berg snipers........ :(
C4 op de berg snipers gooien natuurlijk >:)

I used the M26 before it was cool :F

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberwarmacine op 16-04-2012 08:56 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:31

D4NG3R

kiwi

:)

Cyberwarmacine schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:55:
[...]

C4 op de berg snipers gooien natuurlijk >:)

I used the M26 before it was cool :F
Veel leuker is om van te voren C4 of een claymore neer te zetten op een bekende camping spot. Op Firestorm heb ik bijv op alle bergtopjes al eens C4 neergedumpt.

Paar mins later liet ik de C4 randomly tot ontploffen brengen en had ik 2 kills :') .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Cyberwarmacine
D4NG3R schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:01:
[...]
Paar mins later liet ik de C4 randomly tot ontploffen brengen en had ik 2 kills :') .
Nog voor hacker uitgemaakt? :9

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Haha nee dat nog net niet. Maar mn squad lag wel in een deuk :P .
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 07:51:
[...]

Conquest is geweldig als je in een attack heli zit met een goede gunner (Eentje die SOFLAMS neerhaalt :P).

Over SOFLAM's gesproken, is het onmogelijk om raketten e.d te ontwijken die op je afgevuurd worden wanneer je locked bent door een SOFLAM? Of werken Flares e.d nogsteeds?

Sowieso zijn Attack helis geweldig als je er fatsoenlijk mee kan vliegen :Y

[ Voor 60% gewijzigd door D4NG3R op 16-04-2012 09:13 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Voor de diehard bf3 vets raad ik Tribes Ascend (gratis) aan, afgelopen weekend gespeeld en sodieju wat vet. Bf3 raak ik ff niet meer aan ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Cyberwarmacine
D4NG3R schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:04:
[...]
Conquest is geweldig als je in een attack heli zit met een goede gunner (Eentje die SOFLAMS neerhaalt :P).
Hoe raak je die dingen? Alles wat ik erop af schiet mist altijd |:(
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:52:
Dacht dat men met een beetje zelfrespect de m26 laat staan?

Eerst de big guy uithangen en daarna toch met de m26 spelen.
Haha zielig ventje ben je ook.
Als het halve enemy team er mee rondloopt is er niet veel keuze meer. Vergelijk het maar met UT2k4 waarbij het halve enemy team een instagib rifle heeft terwijl jij enkel de normale wapens hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Cyberwarmacine schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:27:
[...]

Hoe raak je die dingen? Alles wat ik erop af schiet mist altijd |:(
Choppergunner met Infrared en guided missiles kan locken op die dingen ;) . En anders missiles/gunner spammen totdat het rode lichtje verdwijnt :9 .

Edit: Richten met rockets is zo simpel als wat, 1 goede run met die dingen en een soflam houd het vaak ook niet uit. Heel af en toe land ik er naast en knife ik hem gewoon kaput :P .

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 16-04-2012 11:07 ]

Hoe zijn trouwens nu de meningen over de patch zo na een weekje of 2?

Aanvankelijk was ik wel erg negatief, maar na een weekendje ouderwets nerden moet ik de mening toch wel een beetje bijstellen. Op een paar dingen na:

De M26 mass bug, is gewoon lelijk en moet ZSM gepatched worden. Helaas is het tempo en track-record van DICE als het gaat om fixen van exploits niet zo best en DICE fix dat onthouden van de camo nou eens!

De randomness van schieten onder supression haalt skill weg als verreiste, dat moeten ze weer terugdraaien. Maar toch vind ik het principe wel goed. Ja, je bent supersnel supressed nu, maar het kan naar mijn mening wel veel beleving toevoegen als het goed zou worden toegepast.

Ipv de random kogel zou ik zelf graag zien dat ze tijdelijk gaan spelen met geluid, sensitivity (dat het iets lastiger wordt om de crosshair erop te krijgen) en beeld door bv tijdelijk de minimap blurren/spotted enemies/chat onleesbaar maken of iets dergelijks.

Ook moeten ze het sprinten na een jump weer versnellen, dat je nu vaak sprint los moet laten en weer in moet drukken voordat hij begint te lopen... Zeer frustrerend dat opa-tempo.

De grenadespam van de support is nog niet wijdverspreid gelukkig, maar oe wat is dat verschrikkelijk lelijk.

De damages mogen nog wel wat hoger, in de beta was het bijna perfect naar mijn idee nu lijken het soms net klapper pistolen, aan de andere kant vind ik lange(re) vuurgevechten om chokepoins ook wel weer gaaf.... Moeilijk moeilijk.

Daarentegen, zijn de aanpassingen aan de attachments echt een geweldige verbetering geweest. Per wapen verschilt de effectiviteit en praktische toepasbaarheid van de attachmens dusdanig dat je een grote variatie van wapens en loadouts hebt. Dat is toch wel erg gaaf.

Voertuigen, met name tanks en heli's, zjin veel minder dominant nu tot het punt dat je er als infantry niet of nauwelijks meer last van hoeft te hebben als je niet wil. Vindt ik zelf wel prettig moet ik zeggen, ben benieuwd hoe de jongens die voornamelijk voertuigen spelen daarover denken!

De .44 is zo verschrikkelijk tof om mee te spelen nu.

Al met al heb ik me dit weekend toch wel weer erg goed vermaakt met BF3, ja het is minder makkelijk geworden t.o.v. de m16a3 foregrip+supressor pre-patch maar daar heeft iedereen last van.

Tenslotte nog iets over de spawnrape's. Dit gaat twee kanten uit, iedereen is zo angstig voor de k/d lijkt het dat zodra het even tegen zit het aanvallende team DIRECT omschakelt naar sniper rifles en dan ben je klaar. Voor de verdedigers een een spawnrape ook tergend saai omdat je dan wel moet gaan snipen om veel voor de loop te krijgen.

Het lijkt me een toffe oplossing om naarmate het aantal tickets wegtikt, de aanvallers steeds dichter bij de mcoms gaan spawnen en de no-go area voor de verdedigers dus steeds groter wordt. Dit houdt het spel tenminste een beetje dynamisch en zou een hoop ellende kunnen voorkomen denk ik, want van de team balance scripts/progs moet je het in elk geval niet hebben zo leert de ervaring.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Supression moeten ze alleen visueel maken en misschien iets met het geluid ook ja. De (nu wel erge) accuracy penalty maakt het inderdaad te random en een beetje wie-eerst-in-de-buurt-schiet-wint verhaal.

Voor de rest vind ik de attachement rebalance wel prima. De supressor zou geen standaard keuze moeten zijn, en dat is gelukkig nu gefixed. Ook de rest van de attachements lijken nu wat beter gebalanceerd met elkaar. Bevordert alleen maar variatie in attachements en wapens I guess. Damage hoeft van mij ook niet verder omhoog. Je kan nu al snel genoeg iemand killen :)

Verder moeten ze de vehicles maar weer rebalancen, want nu is het ook niet goed. Vliegtuigen te sterk, tanks te zwak, AA middelen te ineffectief ect.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:34:
[...]

Als het halve enemy team er mee rondloopt is er niet veel keuze meer. Vergelijk het maar met UT2k4 waarbij het halve enemy team een instagib rifle heeft terwijl jij enkel de normale wapens hebt.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik ga juist niet de M26 gebruiken maar gewoon proberen ze te verslaan in mijn game en niet die van hun. Voelt veel beter. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

De supression haalt gewoon het skill niveau weg. Ik snap ook niet waarom het er in moet behalve om kansloze noobs nog een kans te geven kills te maken. Een speler hoort altijd naar zijn volledige eigen vermogen te kunnen spelen en dat is na deze patch gewoon niet meer zo. Je wordt gekilled door noobs puur omdat jij geen accurate spray terug kan schieten. Als sniper mis je headshots puur omdat een random kogel een keer jou kant op kwam.
Supression als visueel effect kan ik nog begrijpen, je ziet dingen wat lastiger maar kan alsnog vertrouwen op je superieure skill. Maar zelfs dat mag van mij wel een heel stuk minder.
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:58:
Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik ga juist niet de M26 gebruiken maar gewoon proberen ze te verslaan in mijn game en niet die van hun. Voelt veel beter. ;)
Is niet mogelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 16-04-2012 11:59 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:44:
......
......
......
......
Het lijkt me een toffe oplossing om naarmate het aantal tickets wegtikt, de aanvallers steeds dichter bij de mcoms gaan spawnen en de no-go area voor de verdedigers dus steeds groter wordt. .
ik heb eigenlijk geen problemen t.o.v. van voor of na de patch.
de mass bug is idd niet gewenst. maar het gros wat niet 24/7 metro speelt, zal hier weer snel van af stappen of incidenteel gebruiken. waarschijnlijk gaat deze set-up wel geliefd zijn bij de nieuwe close quarters expansion pack als ze deze nog niet hebben gefixed dan. maar zo heeft een bug ook goede elementen.
ik had voorheen niet echt gespeeld met de m26 of uberhaupt de underslang rail.
nu heb ik deze leren kennen en zal na de fix deze ook nog gebruiken van tijd tot tijd.
de gehele overlay geblurred bij suppression is misschien leuk voor immersion in het spel. maar voor multiplayer net niet wat ik zoek. je moet ergens een streep trekken en dit geeft de suppressed ontvanger hogere kans op survival. maar wel een leuk idee.

het fijnste vind ik eigenlijk nog wel dat je achteruit kan met de parachute. geen rondjes meer draaien en dan net naast je point of interest landen doet mij veel plezier. de usas gebruikte ik al niet, dus kan daar weinig over vertellen. mijn wapens zijn nog steeds fijn om te gebruiken in mijn ogen. en nu word mijn outfit ook onthouden. daar het niet bij elke map apart wordt onthouden neem ik op de koop toe. zit toch 24/7 eigenlijk alleen in mijn specact gear.
Met een verandering in speelstijl kan het best. ;)
Ik zeg niet dat het altijd werkt maar je kan de M26 glitchers verslaan.
Wat ik doe is zeer goed op de minimap letten, goed luisteren met mijn headset en me opstellen in een postitie dat ik zware dekking heb. Die M26's denken dat niemand ze wat kan doen en rennen als gekken. Zo kan je ze in de val laten lopen, afschieten en pushen naar de volgende ambush spot. :Y)

Aanvankelijk was ik wel erg negatief, maar na een weekendje ouderwets nerden moet ik de mening toch wel een beetje bijstellen. Op een paar dingen na:

De M26 mass bug, is gewoon lelijk en moet ZSM gepatched worden. Helaas is het tempo en track-record van DICE als het gaat om fixen van exploits niet zo best en DICE fix dat onthouden van de camo nou eens!
Mee eens.
De randomness van schieten onder supression haalt skill weg als verreiste, dat moeten ze weer terugdraaien. Maar toch vind ik het principe wel goed. Ja, je bent supersnel supressed nu, maar het kan naar mijn mening wel veel beleving toevoegen als het goed zou worden toegepast.
Maak het effect minder en maak suppressen beduidelnt moeilijker. Dus kogels die echt vlak langs gaan en dan een boel voordat het effect intreed. Nu is het gewoon belonen omdat je niet kan mikken.
Ipv de random kogel zou ik zelf graag zien dat ze tijdelijk gaan spelen met geluid, sensitivity (dat het iets lastiger wordt om de crosshair erop te krijgen) en beeld door bv tijdelijk de minimap blurren/spotted enemies/chat onleesbaar maken of iets dergelijks.
Kan ook nog voor suppression.
Ook moeten ze het sprinten na een jump weer versnellen, dat je nu vaak sprint los moet laten en weer in moet drukken voordat hij begint te lopen... Zeer frustrerend dat opa-tempo.

De grenadespam van de support is nog niet wijdverspreid gelukkig, maar oe wat is dat verschrikkelijk lelijk.

De damages mogen nog wel wat hoger, in de beta was het bijna perfect naar mijn idee nu lijken het soms net klapper pistolen, aan de andere kant vind ik lange(re) vuurgevechten om chokepoins ook wel weer gaaf.... Moeilijk moeilijk.
Ik zou nu van de damage afblijven. Het is zo goed en met weer een verandering gaat dadelijk de balans er weer aan.
Daarentegen, zijn de aanpassingen aan de attachments echt een geweldige verbetering geweest. Per wapen verschilt de effectiviteit en praktische toepasbaarheid van de attachmens dusdanig dat je een grote variatie van wapens en loadouts hebt. Dat is toch wel erg gaaf.
Mee eens hoewel ik de foregrip toch net iets te zwaar generfed vind. Er zijn gewoon wapens waar je een foregrip nodig hebt en die verpest nu je accuracy op range.
Voertuigen, met name tanks en heli's, zjin veel minder dominant nu tot het punt dat je er als infantry niet of nauwelijks meer last van hoeft te hebben als je niet wil. Vindt ik zelf wel prettig moet ik zeggen, ben benieuwd hoe de jongens die voornamelijk voertuigen spelen daarover denken!
Ik ben zelf een redelijke tankhoer en ik vind het eigenlijk wel iets hebben. Nu ben ik niet meer god almachtig in een tank maar ik sta nog steeds boven het gemiddelde in een tank. Ik speel nu wat rustiger maar ik ben nog steeds dodelijk. >:)
De .44 is zo verschrikkelijk tof om mee te spelen nu.

Al met al heb ik me dit weekend toch wel weer erg goed vermaakt met BF3, ja het is minder makkelijk geworden t.o.v. de m16a3 foregrip+supressor pre-patch maar daar heeft iedereen last van.

Tenslotte nog iets over de spawnrape's. Dit gaat twee kanten uit, iedereen is zo angstig voor de k/d lijkt het dat zodra het even tegen zit het aanvallende team DIRECT omschakelt naar sniper rifles en dan ben je klaar. Voor de verdedigers een een spawnrape ook tergend saai omdat je dan wel moet gaan snipen om veel voor de loop te krijgen.

Het lijkt me een toffe oplossing om naarmate het aantal tickets wegtikt, de aanvallers steeds dichter bij de mcoms gaan spawnen en de no-go area voor de verdedigers dus steeds groter wordt. Dit houdt het spel tenminste een beetje dynamisch en zou een hoop ellende kunnen voorkomen denk ik, want van de team balance scripts/progs moet je het in elk geval niet hebben zo leert de ervaring.
Een interessante oplossing maar ik weet niet of het gaat werken. Het kan best wel eens zo zijn dat de snipers gewoon blijven zitten en nu buiten effectief bereik komen. Voor sommige mappen zoals Metro op de eerste basis kan dit wel werken denk ik. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-04-2012 12:14 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Cyberwarmacine
Gundogan schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:55:
AA middelen te ineffectief ect.
Ik had gisteren toevallig een M-AA mannetje tegenover mij in de jet die daadwerkelijk goed kon richten met zijn main gun. Als ik in de buurt kwam was ik minstens 60% hp kwijt en meestal disabled. Dat in een paar seconden. Dus met wat oefening zou het goed te doen moeten zijn!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Battlelog voor iOS is uit boys.

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:53

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, ook een veel betere oplossing dan wat er nu gebeurd. Als je in het echt onder vuur ligt schijn (kan er gelukkig niet over mee praten ^^) je ook een lichte vorm van shock te ervaren; geluid valt weg, zicht wordt wat waziger etc, maar je gun dan wel munitie heeft daar geen last van mag ik hopen, dus een afgevuurde kogel gaat gewoon heen waar ie op gevuurd wordt. Willen ze dit echter eventueel gaan toepassen dan vind ik wel dat het in milde mate en niet meteen als er 1 kogel 5 meter naast je inslaat maar de ergste vorm alleen als je echt zwaar onder vuur ligt en zelfs wat hits incasseert.
Ik denk dat ik mezelf wel mag aanmerken als iemand die voornamelijk voertuigen (mbt) speelt (top27% vehicle time/global time op bf3stats dus dat valt wel mee, maar wel top0% vehicle SPM en top2% armored warfare ribbons/round, dus denk dat ik er wel over mee kan praten).
In de eerste paar rondjes na de patch leek het tank ownen wel compleet onmogelijk maar ik denk dat ik net een paar ongelukkige potjes speelde want niet lang daarna ging het eigenlijk wel weer. Of ik heb me gewoon snel aangepast, want je merkt wel dat je tank aanmerkelijk sneller kapot is, maar pre-patch was de tank ook lichtelijk OP imo, dus het kan geen kwaad voor tankdrivers om wat voorzichtiger te werk te gaan. Ook ben ik uiteindelijk wel tevreden met het nerfen van de repairtorch, nu is ie eigenlijk alleen nog maar echt nuttig om na een gevecht in veiligheid je tank te repairen. Pre-patch kwam ik nog wel eens wat tank+repair combi's tegen, waartegen ik dan ook meteen geen schijn van kans maakte, nu geeft het nog maar een heel licht voordeel en ik vind het ook realistischer, op het echte strijdveld zou je ook niet tijdens een gevecht je tank even op de brug zetten.

Wel vind ik het verschil tussen tank en chopper nu te groot. 1 hit destroy met TV missile zonder waarschuwing die door een onzichtbare chopper op een kilometer afstand kan zijn afgeschoten? Nee dankje. Gelukkig kom ik niet teveel chopperpro's tegen, maar als ze er zijn rapen ze de hele server (grappig genoeg verliezen ze ook vaak omdat ze niet alle infantry tegelijk aankunnen en flagcappen wordt wat lastig) en ben ik snel weg.
Dit soort ideeën moeten we het van hebben. Ik ben zelf niet creatief genoeg (ik steek er ook geen tijd in :P) om op dit soort ideeën te komen, maar het is een stuk beter dan de 'balancing' tools die ik vandaag de dag aan het werk zie! 1 op 1 zal zoiets niet werken voor CQ (hoewel, in case of baserape, extend spawnarea?) maar met een beetje creativiteit is er vast wel iets beters te bedenken dan "Switching last teamjoiner" (srsly wtf?)

Al met al kan ik goed leven met de patch, hoewel ik zelf niet zoveel mis vond met de pre-patch versie en al helemaal niks dat echt metéén gefixt moest worden. En uiteindelijk zijn dit soort 'tegenslagen' net als in het echte leger/oorlog. Goede en snelle capaciteit to adapt and overcome (zou zo gauw niet weten wat een goede Nederlandse vertaling is, die ook goed klinkt :P) is de sleutel tot winst (vooruit, niet in het geval van het Amerikaanse leger vs het Irakese leger, maar bij 'even teams' ;)).
Suppression mogen ze van mij helemaal verwijderen.
als er een kogel langs mij vliegt in real, dan verlies ik mijn contactlenzen toch ook niet tijdelijk ?
klein beetje blur is goed, zodat je weet dat je beschoten wordt op afstand.
Alleen het duurt te lang, voordat je weer normaal kunt reageren.

Speel nu steeds met squad cover, zodat het redelijk te spelen is. maar met een goede round moet ik nu steeds wapens oprapen van de tegenstander om door te gaan en dat doet me teveel denken aan CoD en daar heb ik echt niet voor gekozen.

dan nog M26 bug die het wapen nog erger maakt dan de Usas waar iedereen over aan het zeiken was.
Er zit maar 1 mooie bug in en dat is de RPK-74M met 200 kogels in 1 clip is echt ideaal.

Ze moeten het volgende updaten:
Tanks sterker maken (geen papier)
jets zwakker maken
Suppression stuk minder overdreven maken
Parashut optijd open laten klappen en zorgen dat je met parashut open niet te snel naar beneden gaat en nog steeds 20% verliest.
flares en ecm verbeteren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Kan nog wel even langer doorgaan over de 'patch'. Nu ook al meerdere potjes seine gehad waarbij er niet meer naar de overkant te komen is door sniper instakill op korte afstand. Waar je ook geraakt wordt je bent meteen dood.. Nog los van de supression door mortars.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 22:03
Shotgun hitdetection mogen ze van mij trouwens ook wel fixen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:58

BioHazard

*\o/*

Supression dient voor realisme. In real life neem je cover als je er op je gevuurd word, om in leven te blijven. In games maakt dit minder uit natuurlijk. Dus supression is ingevoerd doormiddel van die blur. Ik vind het wel wat toevoegen.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:47

superwashandje

grofheid alom

probleem is alleen dat het niet alleen die blur is maar dat je kogels ook zomaar at random rond gaan vliegen. en dat gebeurt natuurlijk niet in real life

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Het spel moet je echter niet op deze manier dwingen om dekking te zoeken maar juist door kogels daadwerkelijk gevaarlijk te maken en consequenties te hangen aan geraakt worden. Niet aan een kogel die toevallig voorbij vliegt.
Hoge spawntijden en penalties in punten zorgen voor een angst om dood te gaan en dus een motivatie om dekking te zoeken.

Het is gewoon idioot dat je weg moet rennen als iemand je mist omdat je gewoon niet meer kan zien waar een kogel vandaan komt.

Het is hetzelfde als die lensflare en die druppels/vlekken in je beeld die nergens op slaan omdat je niet door een lens kijkt. Het is gewoon DICE being stupid. Het is gewoon het rechtstreeks gevolg van het mainstream worden van gamen waardoor de grootste retards ook de spellen moeten waarderen. Games zijn niet langer "mooi", "goed" en "diepgaand" maar "cool" en "awesome". Dit is een verschuiving van inhoud naar grafisch geweld.

Neem als simpele voorbeeld het hebben van magazijnen in Battlefield 2 en het hebben van losse kogels in Battlefield 3. Haalt veel tactiek uit het spel zodat het maar toegankelijk wordt voor de simpele zielen die te achterlijk zijn met magazijnen om te gaan en dit soort elementen niet kunnen waarderen.

[ Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 16-04-2012 13:48 ]

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:42:
Het spel moet je echter niet op deze manier dwingen om dekking te zoeken maar juist door kogels daadwerkelijk gevaarlijk te maken en consequenties te hangen aan geraakt worden. Niet aan een kogel die toevallig voorbij vliegt.
Hoge spawntijden en penalties in punten zorgen voor een angst om dood te gaan en dus een motivatie om dekking te zoeken.

Het is gewoon idioot dat je weg moet rennen als iemand je mist omdat je gewoon niet meer kan zien waar een kogel vandaan komt.

Het is hetzelfde als die lensflare en die druppels/vlekken in je beeld die nergens op slaan omdat je niet door een lens kijkt. Het is gewoon DICE being stupid.
Iedereen is het er wel overeens dat zoals de supression nu werkt, het niet zo best is. Maar zoals eerder ook al gepost: het supression effect an sich geeft je wel het idee dat je in een strijd beland bent. Maar rakelings langscherende kogels zorgen er ook wel voor dat beter even dekking moet zoeken, vind het erg gaaf bedacht.

Hoge spawntijden en punten penalties zorgen alleen maar voor nóg meer gecamp en victory crawls aan dan nu al het geval is en gaat het tempo van BF3 nog verder omlaag.

De lensflare, los van wat details over geen licht in tunnels, vind ik een uitermate goed gekozen balans tegen snipers, het houdt die boys een beetje scherp en de strijd eerlijk. Anders zitten die lutsers weer alleen maar tegen de bergen op en/of in eigen spawn zonder dat je er iets tegen kan doen. Maar goed, ik heb dan ook een vreselijke afkeer van snipers en bijbehorende speelstijl, dus ben niet helemaal objectief. Als ze constant gecarpet-bombed zouden worden door een B-52 elke keer dat ze door de lens kijken zou ik ook al blij zijn.

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-12 19:19
Gebruiken jullie na de patch eigenlijk nu veel meer de heavy barrel? Ik ben erg lui en speel nu eigenlijk nog precies hetzelfde als pre-patch en gooi overal een suppressor en foregrip op zonder dat ik me bedenk of dit nu wel het handigste is...

De wapens die ik veel gebruik:

Assault:
CQ: Famas
mid-range: M16A3, voorheen de m416

Engineer:
CQ: G36C
mid-range: Scar-H

Support:
Bijna altijd RPK74M / M27IAR

Bij grotere maps gebruik ik vaak de mid-range wapens, maar houd ik de suppressor en foregrip er op. Misschien moet ik eens de heavy barrel proberen (zal ik ook doen..) Maar wat gebruiken jullie nu veel als wapens/attachments?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:00:
Iedereen is het er wel overeens dat zoals de supression nu werkt, het niet zo best is. Maar zoals eerder ook al gepost: het supression effect an sich geeft je wel het idee dat je in een strijd beland bent. Maar rakelings langscherende kogels zorgen er ook wel voor dat beter even dekking moet zoeken, vind het erg gaaf bedacht.

Hoge spawntijden en punten penalties zorgen alleen maar voor nóg meer gecamp en victory crawls aan dan nu al het geval is en gaat het tempo van BF3 nog verder omlaag.
Dus aan de ene kant wil je campen en trage gameplay promoten door supression toe te voegen maar aan de andere kant wil je dat niet doen door hogere spawntijden en punt penalties?
De lensflare, los van wat details over geen licht in tunnels, vind ik een uitermate goed gekozen balans tegen snipers, het houdt die boys een beetje scherp en de strijd eerlijk. Anders zitten die lutsers weer alleen maar tegen de bergen op en/of in eigen spawn zonder dat je er iets tegen kan doen. Maar goed, ik heb dan ook een vreselijke afkeer van snipers en bijbehorende speelstijl, dus ben niet helemaal objectief. Als ze constant gecarpet-bombed zouden worden door een B-52 elke keer dat ze door de lens kijken zou ik ook al blij zijn.
Het is geen balans tegen snipers aangezien en sniper met de zon in z'n rug nu niet te zien is en ook amper te raken valt. De zon maskeert z'n scope en je ziet hem enkel als je inzoomed omdat jij niks ziet door de zon.
Bovendien is het idioot dat je op zo'n manier balans moet toevoegen aan je spel, dan faal je als developer.

Shodan schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:01:
Gebruiken jullie na de patch eigenlijk nu veel meer de heavy barrel? Ik ben erg lui en speel nu eigenlijk nog precies hetzelfde als pre-patch en gooi overal een suppressor en foregrip op zonder dat ik me bedenk of dit nu wel het handigste is...

De wapens die ik veel gebruik:

Assault:
CQ: Famas
mid-range: M16A3, voorheen de m416

Engineer:
CQ: G36C
mid-range: Scar-H

Support:
Bijna altijd RPK74M / M27IAR

Bij grotere maps gebruik ik vaak de mid-range wapens, maar houd ik de suppressor en foregrip er op. Misschien moet ik eens de heavy barrel proberen (zal ik ook doen..) Maar wat gebruiken jullie nu veel als wapens/attachments?
Die foregrip kan je rustig lozen. Met uitzondering van de AEK en de F2000 is die praktisch waardeloos geworden. Voor de M60 rambo is het overigens ook nog wel praktisch.

Heavy barrel en flash supressor lijken nu de beste attachments voor de rifles en carbines. HB voor iets meer power op afstand en nauwkeuriger in (korte) bursts, maar hogere recoil. Flash supressor heeft een lagere verticale recoil maar als penalty dat hij uit het heupje minder nauwkeurig is. Het hangt er dus een beetje vanaf wat je speelstijl is.

De silencer kost je vanaf medium range al zoveel damage dat je beter af bent met een super soaker dan je rifle. Maar CQB wil ik hem nog wel eens inzetten icm een PDW.

Toevoeging:
Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:05:
[...]

Dus aan de ene kant wil je campen en trage gameplay promoten door supression toe te voegen maar aan de andere kant wil je dat niet doen door hogere spawntijden en punt penalties?

[...]

Het is geen balans tegen snipers aangezien en sniper met de zon in z'n rug nu niet te zien is en ook amper te raken valt. De zon maskeert z'n scope en je ziet hem enkel als je inzoomed omdat jij niks ziet door de zon.
Bovendien is het idioot dat je op zo'n manier balans moet toevoegen aan je spel, dan faal je als developer.
Supression vertraagt voor mij het spel niet of nauwelijks. Ja, af en toe en paar seconden dat je supressed bent, maar dat dwingt je gewoon tot een tijdelijke verandering van plan. Niet minutenlang campen van begin tot einde.

Het tweede deel van je verhaal is toch alleen van toepassing als je als niet-sniper speelt met een scope met meer dan 3,4x zoom of op een map waar de belichting niet 100% in orde is? Dat lijkt me meer een mapdesign issue dan een lensflare issue. Voor de zekerheid, ik bedoelde hier de glint.

[ Voor 28% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-04-2012 14:32 ]

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-12 19:19
Ok, bedankt, ik ga eens wat meer met HB proberen en mogelijk ook de flash suppressor. silencer doe ik dan alleen in CQC.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:06:
Het tweede deel van je verhaal is toch alleen van toepassing als je als niet-sniper speelt met een scope met meer dan 3,4x zoom of op een map waar de belichting niet 100% in orde is? Dat lijkt me meer een mapdesign issue dan een lensflare issue. Voor de zekerheid, ik bedoelde hier de glint.
Mooie illustratie is vanaf forest op naar hilltop kijken op Caspian Border, je ziet de snipers op de hiltop niet door de flare waardoor zij perfecte dekking hebben.

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
Maar dit komt omdat die verrekte zon in je harses staat te schijnen. Van Forrest naar Hill Top is sowieso een spint de heuvel op en alles killen. Maar je ziet ze idd heel moeilijk.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Voor de statistiek liefhebbers een excel sheetje van post-patch data: http://dl.dropbox.com/u/7944223/BF3.xlsx
Uit topic op symthic.
Knijnemans schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:13:
Voor de statistiek liefhebbers een excel sheetje van post-patch data: http://dl.dropbox.com/u/7944223/BF3.xlsx
Uit topic op symthic.
Helaas maakt die dezelfde fout om aan te nemen dat attachments op basis van percentages gaan, rekent vrij irritant.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Is bij jullie Battlelog ook vreselijk traag? Bij mij reageert het de helft van de tijd niet, of het laadt maar de halve pagina.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-12 10:24

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hier lijkt EA Online er uit te liggen... Krijgt geen verbinding. Battlelog is ook traag om de zoveel tijd ja.

Even opnieuw inloggen...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• spookz0r
  • Laatst online: 15-12 20:29
Enige waar ik van baal is supression. Als iemand dat bij mij doet raak ik geen hol meer doe ik het bij iemand anders krijg ik alsnog een headshot ...

Voor de rest heeft de patch ervoor gezorgd dat ik eindelijk weer is BF3 ben gaan spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door spookz0r op 16-04-2012 15:30 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:25:
[...]

Helaas maakt die dezelfde fout om aan te nemen dat attachments op basis van percentages gaan, rekent vrij irritant.
Niet helemaal: hij maakt wel gebruik van percentages, maar hij drukt ze uit in eindwaarden, ipv de delta. Dus je kunt ze nu wel gebruiken om combinaties uit te rekenen.
(bijv. 200%*25% = 50% (ADS voor G3 met grip en HB))

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Battlelog wil me nu niet meer aanmelden... Krijg het idee dat er is iets aan de hand is...

Knijnemans schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:31:
[...]

Niet helemaal: hij maakt wel gebruik van percentages, maar hij drukt ze uit in eindwaarden, ipv de delta. Dus je kunt ze nu wel gebruiken om combinaties uit te rekenen.
(bijv. 200%*25% = 50% (ADS voor G3 met grip en HB))
Hmm vrij irritante manier. Wat is er mis met multipliers? Stuk praktischer in zulke gevallen en ook een stuk duidelijker.

• Preau
  • Niet online
Ultraman schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:33:
Battlelog wil me nu niet meer aanmelden... Krijg het idee dat er is iets aan de hand is...
Ik ben nog wel ingelogd, maar stats laden gaat echt niet.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:33:
[...]

Hmm vrij irritante manier. Wat is er mis met multipliers? Stuk praktischer in zulke gevallen en ook een stuk duidelijker.
Tjah, dat verschilt per persoon vermoed ik, en je kunt de cellen natuurlijk altijd eenvoudig reformatten als number ;)
Preau schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:34:
[...]

Same, zie ook nog mensen spelen atm.
edit: En stats zijn inmiddels weer ingeladen, dus lijkt opgelost?

[ Voor 6% gewijzigd door Knijnemans op 16-04-2012 15:36 ]

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:08

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Ultraman schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:33:
Kan weer inloggen maar niet joinen..

No contact with EA Online. Please try again later.
Preau schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:34:
[...]

'The BF3 Statistics Engine is currently down.'

Verwijderd

Waarschijnlijk al 10 keer gepost in dit topic de afgelopen 24u maar toch; :p

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Het lijkt wel weer te werken nu... Joining...

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

No contact with EA online... gebeurt dit vaker?
verse BF3 speler meld zich!

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-12 20:48
Ik kon mijn stats net ook niet zien en krijg nu ook: No contact with EA Online. Please try again later.

Even contact met EA opnemen, viel me ook op dat meeste NL servers leeg zijn en dat allerlei mensen uit Engeland etc nog wel spelen.

EDIT: Kan nu wel joinen.

EDIT: Fijn krijg een DirectX device creation error wtf

---------------------------
DirectX device creation error
Failed creating D3D device of at least version 10.0 on adapter "NVIDIA GeForce GTX 460" with driver "29610". Error is E_OUTOFMEMORY ("Ran out of memory").

This is typically caused by not having the minimum required DirectX support in the GPU.

For NVIDIA GPUs, DirectX 10.0 support is required.

For AMD and GPUs from other vendors, DirectX 10.1 support is required.

OK

[ Voor 60% gewijzigd door RoyalMess op 16-04-2012 15:44 ]

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-12 12:09
NO2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:41:
Te vaak, helaas.

Verwijderd

Bij mij werkt alles hoor... misschien effe ctrl+f5?

Verwijderd

NO2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:41:
Gisteren ook voorgehad. Eerste maal in al die maanden dat ik speel...

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Werkt weer

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
spookz0r schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:30:
Enige waar ik van baal is supression. Als iemand dat bij mij doet raak ik geen hol meer doe ik het bij iemand anders krijg ik alsnog een headshot ...
Mwah, moet eerlijk zeggen dat ik dat wel vind meevallen.

Wat doe je precies als je iemand suppressed? Ga je knielen of bljif je rechtop staan? Geknielde mensen zijn gemakkelijker te headshotten namelijk.

Want a cookie?!

• Preau
  • Niet online
Wat gebruiken jullie nu ipv foregrip, die bipod is wel handig maar ik merk dat ik teveel beweeg om hem echt te gebruiken.
Preau schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:20:
Wat gebruiken jullie nu ipv foregrip, die bipod is wel handig maar ik merk dat ik teveel beweeg om hem echt te gebruiken.
Underslung. De bipod zit me tevaak in de weg wanneer ik snel in en uit dekking wil adsen.
Plus, ziet er wel kek uit ook nog zonder M26/M320 eronder.

• Preau
  • Niet online
Ugh nu wordt ik telkens disconnected van EA online....

EDIT: Eventuele fix voor disconnected from EA online problemen: http://battlelog.battlefi.../2832654347758820365/179/

[ Voor 57% gewijzigd door Preau op 16-04-2012 17:09 ]

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:17

Phntm

Tlingelingeling

Waar ik gister last van had was dat opeens er stond: BF3 Stats server is unavailable at the moment. Dit is waarom niemand battlelog wilde hebben. :)

• haarbal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:31:
[...]

Underslung. De bipod zit me tevaak in de weg wanneer ik snel in en uit dekking wil adsen.
Plus, ziet er wel kek uit ook nog zonder M26/M320 eronder.
Je kan de key rebinden, gewoon van rmb afhalen en op E zetten bijvoorbeeld.

Verwijderd

En dan blijft aimen wel gewoon op rmb? Dat ik daar nooit aan heb gedacht, de bipod doet bijna nooit wat je wilt >.<
haarbal schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:17:
[...]

Je kan de key rebinden, gewoon van rmb afhalen en op E zetten bijvoorbeeld.
Helemaal mee eens, maar toch werkt het voor mij niet om 3 redenen:

a) nieuwe knoppen komen zeer moeilijk in mijn systeem na al die jaren :)
b) voor LMG's werkt het wel perfect en daar wil ik af en toe nog wel eens mee spelen
c) met AR's loop ik non-stop en komt de bi-pod eigenlijk toch nooit van pas.
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:36:

[video]
Asgaro is de noob. _O-

Ik vind de vorige alleen leuker. :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=f7rFGMatKLM&annotation_id=annotation_49086&feature=iv]

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:34:
[...]
Asgaro is de noob. _O-

Geniaal filmpje.

Zou daar best nacht maps mee willen maken _/-\o_ .

[ Voor 4% gewijzigd door chris10r op 16-04-2012 17:37 ]

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12 11:36
[...]

Asgaro is de noob. _O-

[video]
Die is echt geniaal :P

Verwijderd

Godverd**me, k*t, FU**KK!!!!!!!!!
Altijd als ik aan het ownen ben crasht het spel maar als ik normaal of kut speel dan blijft het stabiel draaien 8)7

En ik bedoel met ownen met de heli... precies alsof bf3 veel dingen moet laden op de achtergrond, explosies, spelers enzo en dan crasht

Is om ziek van te worden

• chris10r
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:44:
...
Altijd als ik aan het ownen ben crasht het spel maar als ik normaal of kut speel dan blijft het stabiel draaien 8)7

En ik bedoel met ownen met de heli... precies alsof bf3 veel dingen moet laden op de achtergrond, explosies, spelers enzo en dan crasht

Is om ziek van te worden
Kan ik begrijpen, had daar een paar maanden geleden ook ontzetten veel last van bij veel meer zware games en video converteren.

Enige waar ik aan kan denken is slecht RAM of VRAM. Of misschien een instabiele voeding of voedingscircuit op mobo/gpu?

Had zelf toen alles geprobeerd, herinstallatie, nieuwe voeding, ander geheugen, andere videokaart, niets werkte.

2 maanden terug maar een nieuw systeem gebouwd voor bf3 en mn andere games wat tot nu toe perfect werkt.

Mijn oude mobo met cpu en gpu daarna als nas/server/htpc ingezet met een andere voeding. Vreemde is dat deze daarna nooit meer problemen gaf terwijl hij met video converteren nog steeds even zwaar belast wordt 8)7.

Sommige dingen zijn echt ongrijpbaar :X

• Insomnia.nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2019
[...]

Asgaro is de noob. _O-

[video]
mwahahahaha fking hilarisch filmpjes nog niet eerder gezien voor bf3 hahaha zit nog in een deuk. :X

• haarbal
de "silent sniper" uit die serie is het best.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:34:
[...]

Ja dat doe ik hier ook. Ik voel me dan wel een beetje hypocriet eigenlijk, maar om iedere keer van server te wisselen om het moment dat 1 iemand zo'n ding heeft gaat me wat ver. Het liefst gebruik ik er geen, maar als een aantal man van de vijand zo'n wapen heeft en ons halve team omlegt dan switch ik gewoon om een beetje balans erin te houden.

Ik vind het wel gruwelijk irritant, en de gameplay wordt er compleet door verneukt. Iedereen loopt maar absurde risicos te nemen omdat je toch wel een aantal man neer kan schieten met dat ding ook al offer je jezelf op. Ik merk aan mezelf dat, zodra ik dat ding heb, ik helemaal niet meer aan cover doe haast en gewoon rambo achtig door het veld loop te rennen en iedereen neer te knallen met dat ding. En dan nog 4+ kdr hebben is gewoon verkeerd imo. Tenzij een ander ook de M26 heeft, dan is het gewoon een kwestie van kiekeboe spelen. Nee, dat maakt het spel er niet leuker op.

Raku

• chris10r
Raku schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:20:
[...]

...
enzij een ander ook de M26 heeft, dan is het gewoon een kwestie van kiekeboe spelen. Nee, dat maakt het spel er niet leuker op.
Dan drijf ik ze gewoon uit hun hoekje met een welgemikte granaat >:)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:36:

[video]
Geniaal _/-\o_ _/-\o_

Meteen de eerste 3 episodes bekeken. So true :o

Verwijderd

Ik begin hoe langer hoe meer tot het besluit te komen dat de SCAR-H tegenwoordig het meest bruikbare engineer wapen moet zijn.

De Engineer-class speel je voor het grootste deel op grote voertuig-maps, waarbij de range van je wapen voor gaat op de CQ-handling.
Heavy Barrel er op en range en power doen niet onder voor een assault-rifle sinds de patch.

Op open ruimtes switchen naar single fire voor accuracy (want de recoil kicks like a mule) en telkens terugswitchen op auto-fire wanneer je even een gebouw binnen stapt natuurlijk.

Verwijderd

chris10r schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:03:
[...]

Kan ik begrijpen, had daar een paar maanden geleden ook ontzetten veel last van bij veel meer zware games en video converteren.

Enige waar ik aan kan denken is slecht RAM of VRAM. Of misschien een instabiele voeding of voedingscircuit op mobo/gpu?

Had zelf toen alles geprobeerd, herinstallatie, nieuwe voeding, ander geheugen, andere videokaart, niets werkte.

2 maanden terug maar een nieuw systeem gebouwd voor bf3 en mn andere games wat tot nu toe perfect werkt.

Mijn oude mobo met cpu en gpu daarna als nas/server/htpc ingezet met een andere voeding. Vreemde is dat deze daarna nooit meer problemen gaf terwijl hij met video converteren nog steeds even zwaar belast wordt 8)7.

Hehe daar zeg je het.. computers hé. Ram kan het niet zijn heb die paar maanden geleden eens getest met memtest en hij gaf geen problemen. Nuja ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik mijn GPU overgeclockt hebt, maar het is toch bizar.. De ene keer speel ik een hélé dag zonder problemen en de andere keer crasht het gewoon random.. maar toch meestal als ik een heli zit. Volgens mij is vliegen met de heli (apache) het meest gpu intensief.. Allerlei effecten laden op de achtergrond en dan plots crasht hij..

Probleem met voeding kan ik me niet inbeelden want ik convert soms eens video's en dan draait hij wel stabiel hoor

Denk toch ergens dat het gewoon aan bf3 ligt want wie heeft er nu geen last van crashes?
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:29:
Ik begin hoe langer hoe meer tot het besluit te komen dat de SCAR-H tegenwoordig het meest bruikbare engineer wapen moet zijn.
Dacht ik ook lange tijd, maar het viel me meer en meer op in plotse 1vs1 situaties je verliest van de ander.. Als hij assault is zéker. AEK schiet bv met 900RPM ofzo, terwijl de SCAR met 600RPM schiet, groot verschil dus... Ja, qua damage is het de sterkste, maar hij is gewoon sloom.. Als je vaak tactisch, sluipt dan is het een perfect wapen maar als je plots in de actie wordt gegooid dan verlies je bijna altijd.
Gebruik nu de m4a1 terug en die bevalt me wel goed. Mijn 2de keus is de A-91

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 18:44 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:57
[...]

Asgaro is de noob. _O-

[video]
Kolere wat droog :D

Mijn YouTube

• chris10r
Het valt me nu pas op in Silent Sniper dat de assault/medic (blanke) het heeft over beta test results en later terug komt als afro-americaan (stupid me 8)7), wel leuke grap :)

[ Voor 20% gewijzigd door chris10r op 16-04-2012 18:52 ]

• AdmiralSnipe
chris10r schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:03:
[...]

Ik heb de laatste paar dagen (of weken) dat mn PC regelmatig crasht.
Maar niet eens als ik zware games zoals BF3 ofzo speel maar gewoon als ik op dit topic wat zit te lezen.
Meestal start mn PC gewoon spontaan opnieuw op.
Kan best zijn dat mn HDD er binnenkort mee ophoud want zonet had ik 2 keer binnen 20 minuten dat mn beeld en geluid freezed zodat ik de PC handmatig uit moest doen.
Heb mn HDD's er maar even uitgehaald en de aansluitingen een beetje schoon zitten blazen.
Zou het trouwens ook kunnen komen door een nieuwe driver voor mn graka?? (HD5850) want ik draai nu 12.3 en volgens mij zijn de problemen na die update gekomen. :o

Woah nu net weer, BSOD die 1 seconde in beeld komt en weer een reboot.
Moet maar eens serieus gaan kijken wat er aan de hand is.
Misschien wel mn RAM geheugen ofzo of gewoon een falende HDD... :(

AdmiralSnipe schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:46:
[...]

Ik heb de laatste paar dagen (of weken) dat mn PC regelmatig crasht.
Maar niet eens als ik zware games zoals BF3 ofzo speel maar gewoon als ik op dit topic wat zit te lezen.
Meestal start mn PC gewoon spontaan opnieuw op.
Kan best zijn dat mn HDD er binnenkort mee ophoud want zonet had ik 2 keer binnen 20 minuten dat mn beeld en geluid freezed zodat ik de PC handmatig uit moest doen.
Heb mn HDD's er maar even uitgehaald en de aansluitingen een beetje schoon zitten blazen.
Zou het trouwens ook kunnen komen door een nieuwe driver voor mn graka?? (HD5850) want ik draai nu 12.3 en volgens mij zijn de problemen na die update gekomen. :o

Woah nu net weer, BSOD die 1 seconde in beeld komt en weer een reboot.
Moet maar eens serieus gaan kijken wat er aan de hand is.
Misschien wel mn RAM geheugen ofzo of gewoon een falende HDD... :(
atikmdag.sys

Toevalig deze BSOD?
Zo ja meteen je driver eraf flikkeren en terug naar 11.xx.
Bij mij is het zo erg met die bug dat als ik 12.1 installeer dat ik het probleem niet meer weg krijg zonder een fresh W7 instal. Ik blijf dus bij 11.11. ;)

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:50:
[...]

atikmdag.sys

Toevalig deze BSOD?
Zo ja meteen je driver eraf flikkeren en terug naar 11.xx.
Bij mij is het zo erg met die bug dat als ik 12.1 installeer dat ik het probleem niet meer weg krijg zonder een fresh W7 instal. Ik blijf dus bij 11.11. ;)
Ik weet niet, meestal krijg ik geen eens een BSOD maar wordt het scherm gewoon zwart en start hij opnieuw op.
Had wel een keer een memory_management error toen ik een BSOD kreeg dus kan best dat mn RAM geheugen niet meer helemaal goed loopt.
Heb van dit soort zaken verder niet echt verstand van maar ik ga misschien even een memtest draaien en ik zal even proberen om de graka driver terug te zetten naar de vorige versie.

Wordt wel een beetje offtopic zo. :P

~edit: hoe kun je eigenlijk oudere ATI drivers installeren dus bijv. 12.2 i.p.v. 12.3?? :?

[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-04-2012 20:18 ]

Verwijderd

Hehe idd offtopic maar je zou best in de optie dat hij herstart na een systeemfout uitvinken. Zoek die code dan ff op Google en je weet al waar je moet zoeken. Voor de rest open je best een apart topic :p

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:17:
Hehe idd offtopic maar je zou best in de optie dat hij herstart na een systeemfout uitvinken. Zoek die code dan ff op Google en je weet al waar je moet zoeken. Voor de rest open je best een apart topic :p
Ja, als ik er niet uitkom open ik wel een nieuw topic. :D
Kan iemand me dan nog wel even vertellen hoe ik een oudere ATI driver kan installeren want google weet het niet zo goed.

AdmiralSnipe schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:22:
[...]

Kan iemand me dan nog wel even vertellen hoe ik een oudere ATI driver kan installeren want google weet het niet zo goed.
Oude driver downloaden en installeren? :P

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-12 22:12
Versie ophalen welke je wilt gebruiken en (preffered) ATI driver cleaner downloaden of ATI uninstall via control panel
Rebooten en 'oude' driver installeren.
AdmiralSnipe schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:22:
[...]

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:33:
[...]

Oude driver downloaden en installeren? :P
Ja, maar je hebt dan toch dat je resten van de nieuwe driver ook nog op je PC zitten wat ook weer problemen kan veroorzaken...
Petertje750 schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:33:
Versie ophalen welke je wilt gebruiken en (preffered) ATI driver cleaner downloaden of ATI uninstall via control panel
Rebooten en 'oude' driver installeren.

[...]
Had ook al bij configuratiescherm > apparaatbeheer en dan bij beeldschermstuurprogramma gekeken.
Maar die 12.3 is dan zeker alleen van CCC want bij stuurprogramma van mn ati hd5800 serie staat 8.950.0.0.
Moet ik die 8.950.0.0 dan deinstalleren of die 12.3 die in CCC staat??

AdmiralSnipe schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:38:
[...]

Ja, maar je hebt dan toch dat je resten van de nieuwe driver ook nog op je PC zitten wat ook weer problemen kan veroorzaken...

[...]

Had ook al bij configuratiescherm > apparaatbeheer en dan bij beeldschermstuurprogramma gekeken.
Maar die 12.3 is dan zeker alleen van CCC want bij stuurprogramma van mn ati hd5800 serie staat 8.950.0.0.
Moet ik die 8.950.0.0 dan deinstalleren of die 12.3 die in CCC staat??
Download dus ook even Driversweeper. ;)
Die haalt al je registersleutels van je PC.

8.950.0.0 is gewoon de interne code van AMD. De driver heet 12.3 omdat dat makkelijker te volgen is door de consument. ;)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

GoT servers, spawnkillin' & bug abusing allowed hadden ze mogen heetten.

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:05:
GoT servers, spawnkillin' & bug abusing allowed hadden ze mogen heetten.
En toch blijf je terugkomen na al je gezeik... blijf dan lekker weg :w

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:00:
[...]

Download dus ook even Driversweeper. ;)
Die haalt al je registersleutels van je PC.

8.950.0.0 is gewoon de interne code van AMD. De driver heet 12.3 omdat dat makkelijker te volgen is door de consument. ;)
Ja die driversweeper had ik ook al gevonden maar nog niet gedownload probeer het eerst zo wel. :P
Heb nu CCC eraf gegooid en 12.1 gedownload.
Vond op mn C schijf ook nog 11.6 t/m 11.11 en 12.1 t/m 12.3, die stonden allemaal nog in het ATI mapje, die heb ik ook allemaal in de prullebak geflikkerd.
Nouja bedankt iedereen die wat info kon geven :P , nu maar afwachten of ik nog steeds die irritante reboots en BSOD's krijg... :(

Rant:

Haat aan M26 bug abusers. :(
Ik ga maar Empire Total War spelen ofzo.

Dit is gewoon niet leuk meer. Zo ongeveer elke urban map is nu een M26 dart/mass fest geworden. Een in het andere team kan ik nog wel aan maar als het halve team met dat rotding rontloopt en de andere helft je suppressed met een LMG of sniper rifle dan is de lol er wel vanaf. :|

En aangezien de air maps nogal eens uitlopen in een air rape gaat BF3 officieel nergens meer over.
Het was echt een DICE patch deze patch 1.04. Fix 2 things break 3 things. :')

Einde van rant.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Tsurany schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:16:
[...]

En toch blijf je terugkomen na al je gezeik... blijf dan lekker weg :w
Jij had het een paar pagina's? geleden nog over dat m26 bug abusing een ban zou zijn. Niks van gemerkt het laatste potje?

---RAWE CEEK!!!---

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:27:
Rant:

Dit is gewoon niet leuk meer. Zo ongeveer elke urban map is nu een M26 dart/mass fest geworden. Een in het andere team kan ik nog wel aan maar als het halve team met dat rotding rontloopt en de andere helft je suppressed met een LMG of sniper rifle dan is de lol er wel vanaf. :|

En aangezien de air maps nogal eens uitlopen in een air rape gaat BF3 officieel nergens meer over.

Einde van rant.
Wees blij dat ik de G3A3 nog niet geunlocked heb, want daar schijnt die bug het beste mee te werken. :)
Oh BTW ik heb die bug nog geen enkele keer uitgetest heb alleen een paar potjes Neushaar TDM gedaan met de DAO 12 buckshot, schiet best lekker weg dat ding (of is die ook al gebugged :+).
NoFearCreations schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:30:
[...]

~edit:
Jij had het een paar pagina's? geleden nog over dat m26 bug abusing een ban zou zijn. Niks van gemerkt het laatste potje?
Lol, dat komt omdat Tsu die bug nu zelf ook benut. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-04-2012 21:32 ]

AdmiralSnipe schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:31:
[...]

Wees blij dat ik de G3A3 nog niet geunlocked heb, want daar schijnt die bug het beste mee te werken. :)
Oh BTW ik heb die bug nog geen enkele keer uitgetest heb alleen een paar potjes Neushaar TDM gedaan met de DAO 12 buckshot, schiet best lekker weg dat ding (of is die ook al gebugged :+).
Met de G3A3 is het volgens mij dit:
34 x 12 = 408 damage. :')

En het is alleen de M26 die bugged is. :/ (gelukkig maar)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12 19:40
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:33:
[...]

Waarschijnlijk omdat die mensen bij DICE niet zo goed kunnen mikken en omdat ze nu die USAS frag generfed hebben. Er moest toch iets in het spel zitten waarmee ze nog iemand kunnen killen ;)

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:33:
[...]

Ja dat bedoel ik, als je de M26 Dart onder een G3A3 hangt is ie het sterkst.

Qlii256 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:37:
[...]

Waarschijnlijk omdat die mensen bij DICE niet zo goed kunnen mikken en omdat ze nu die USAS frag generfed hebben. Er moest toch iets in het spel zitten waarmee ze nog iemand kunnen killen ;)
Ik speel liever tegen 32 mensen met USAS + FRAG van toen de game uitkwam op Metro 64p QC dan deze zooi.
Tegen de USAS had je tenminste nog een kans. :/

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 20:32
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:27:
Rant:

Einde van rant.
Weet je waar ik juist een schijt hekel aan begin te krijgen: van die M16 hoeren met 100 service stars, zodra ik daar door word gepopt pak ik meteen de M26.
De M16 is echt de F2000 van een tijdje terug geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 16-04-2012 21:41 ]

unfor schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:40:
[...]

Weet je waar ik juist een schijt hekel aan begin te krijgen: van die M16 hoeren met 100 service stars, zodra ik daar door word gepopt pak ik meteen de M26.
Hier hebben we het al eerder over gehad volgens mij.
M16A3 = beste AR volgens vele. (ben ik het sinds de patch niet mee eens)
M26 underbarrel met HB = bugabuse.

Tegen een M16A3 heb je tenminste een kans, zelfs in close quarters met een AK 74M of een andere low rate AR/Carbine. De M26 is gewoon dood. :/

Je kan een bug die een wapen z'n gigantische damageboost en een AR die een beetje OP is niet vergelijken.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 20:32
DanielWW2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:44:
[...]

Hier hebben we het al eerder over gehad volgens mij.
M16A3 = beste AR volgens vele. (ben ik het sinds de patch niet mee eens)
M26 underbarrel met HB = bugabuse.

Tegen een M16A3 heb je tenminste een kans, zelfs in close quarters met een AK 74M of een andere low rate AR/Carbine. De M26 is gewoon dood. :/

Je kan een bug die een wapen z'n gigantische damageboost en een AR die een beetje OP is niet vergelijken.
Is ook niet te vergelijken, ik doe het gewoon om die helden te irriteren :)
Vaak ook nog stoere praatjes ingame hoe skilled ze wel niet zijn.
Skill bestaat niet in BF3, ga dan CS spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 16-04-2012 21:46 ]

Pagina: 1 ... 168 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.