~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Niet? Oh jammer, zo heb ik het wel gedaanMueR schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:37:
[...]
Dat kan al lang niet meer. Wat ze doen is helikopters pakken, die net op de rand van de map zetten en op elkaar gaan schieten. Anders haal je de 3KM niet namelijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb je het ook op Youtube gepleurt??
wanneer bemachtig je die m26 dart? die lijkt imba als ik de kills zo zieAdmiralSnipe schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:06:
[...]
Komt dat niet doordat hij de M26 dart met underslung rail bevestigd heeft?
Gewoon een bepaalde hoeveelheid kills maken met de M26 Mass denk ik??himlims_ schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:55:
[...]
wanneer bemachtig je die m26 dart? die lijkt imba als ik de kills zo zie
YT fimpje van Tsu.
Rijd EOD bot naar de andere kant van de map waar die word gesloopt vlak voor de kill.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb nu 12.2 er weer op gezet en het draait weer als vanouds gelukkig!
Heb ook een 5850.Jovas schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:07:
Gister nieuwe Win 7 install gedaan met CCC 12.3 en mijn god wat is dat een drama driver zeg.. Zeer slechte performance en het zag er echt lelijk uit in BF3..
Heb nu 12.2 er weer op gezet en het draait weer als vanouds gelukkig!Trouwens meer mensen met een HD 5850 en wat is de snelste driver daarvoor?
Let eigenlijk nooit echt op welke driver ik heb, klik altijd gewoon op update als CCC een nieuwe update vindt.
Heb net even gekeken maar ik heb 12.3 draaien.
Heb verder geen performance issues met deze driver (maar wel door dat F-ing slome internet omdat een of andere ***** hier in huis de hele dag moet downloaden
Ik heb redelijk wat afgezocht qua drivers voor BF3 maar ik merk niet echt een verschil tussen de drivers in MP. Ik zit dus gewoon nog op 11.11 aangezien zo ongeveer elke driver die erna kwam mij leuke AMDKMDAG.sys BSODS geeft.Jovas schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:07:
Gister nieuwe Win 7 install gedaan met CCC 12.3 en mijn god wat is dat een drama driver zeg.. Zeer slechte performance en het zag er echt lelijk uit in BF3..
Heb nu 12.2 er weer op gezet en het draait weer als vanouds gelukkig!Trouwens meer mensen met een HD 5850 en wat is de snelste driver daarvoor?
En ja, heb ook een 5850. Mooie kaart, mooie kaart.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is ook vreemd, want eergisteravond speelde ik nog op mijn oude Win 7 install, waar dus ook 12.3 op stond, maar toen draaide het nog wel prima..
Echt raar, je zou toch zeggen dat je na een schone installatie van alles betere performance zou moeten krijgen..
Maargoed, 12.2 dus weer! EDIT Ook iets vreemds, 12.2 geeft nu aan dat er geen updates zijn en dat het een 12.3 installatie is... Haha.. Ik had ook geprobeerd die 12.4 preview te downloaden, maar die Developers page van AMD geeft nu een 404...EDIT 12.3 er weer op gezet en het draait weer als een trein..
Vreemd..
[ Voor 21% gewijzigd door Jovas op 15-04-2012 15:03 ]
Verwijderd
kevz
Haal dat stukje dan ook weg van mij
[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 14:33 ]
Oh alsjeblieft niet dit.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:23:
Of topic vraagje ( denk ik )
Welke drivers//kaart is nu beter dan de andere ??
Die ATI of Nvidia ??
De rest hier ook niet op reageren want dit is een non discussie.
Het kan wel, maar wel opgezet. Ik zag iemand op YouTube die boven de 3 KM schoot, maar dat was niet een onbekende. Ik heb 1910 op Wake Island geschoten, dan zie je al bijna niks meer, laat staan nog 50% verder.
Edit:
Dit dus: YouTube: Battlefield 3 - 3225 Meters Marksman Headshot!
[ Voor 17% gewijzigd door codex op 15-04-2012 14:36 ]
Verwijderd
Hmm zie nu dat ze beide ook dezelfde clantag hebben hoezo toevalVerwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 02:35:
[...]
Doet verdacht veel op lijken diegene die ik eerder poste
http://battlelog.battlefi...SeXTaZZu/stats/385219282/
K/D 4.9
SPM 929
Acc 22%
Maar goed op dit moment is het vrij omslachtig om een vermoedelijke cheater aan te geven en ik vermoed dat het grote deel 85% wel gewoon eerlijk speelt
Heb je waarschijnlijk al. Komt in de plaats van je health kit.himlims_ schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:55:
[...]
wanneer bemachtig je die m26 dart? die lijkt imba als ik de kills zo zie
of als je nooit met dat ding speelt: buck [10 kills] dart [10 kills] slugs etc.Asgaro schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:12:
[...]
Heb je waarschijnlijk al. Komt in de plaats van je health kit.

Wel jammer van de game, stond toen dit begon ruim eerste, aan het einde 10de.
http://battlelog.battlefi...how/28930498/1/184991456/
Oh en Tsurany, doe iedereen een lol en ban ze preventief van de GoT servers. Wat een kansloos stel waren ze.
Pfft wij zaten net in een server, lekker met z'n tweeën een beetje teamplayen. Willen we een tank pakken, staat er natuurlijk net zo'n knuppel die per sé die tank moet hebben. Wij zitten er in, maar die CITV is natuurlijk niks. En hij dacht nog dat we wel toe zouden geven ook. Nou, die hebben we dus mooi de hele ronde laten wachten. Haha, die heeft zijn lesje wel geleerd!
Verwijderd
Als je per sé samen in de enige tank wilt, moet je niet op een 64p server gaan spelen.
Net zo kansloos als de gene die z'n team laat verliezen om een punt te willen bewijzen? No offence maar je eigen team 800 tickets lang de tank te ontzeggen? Heeft je team veel meer last van dan dat jij niet in de tank mag.DanielWW2 schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:26:
Oh en Tsurany, doe iedereen een lol en ban ze preventief van de GoT servers. Wat een kansloos stel waren ze.
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 15-04-2012 16:14 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Bij mij is het altijd zo dat ik in het begin van de dag slecht game want mijn handen voelen precies "harder" aan, als de dag verder verloopt dan zijn mijn handen super silky smooth en dan is het f--king PWNTIME xD
Verwijderd
Niet op reageren als ze je eenmaal als een aimbotter bestempelen werkt het vaak alleen maar averechts door er op in te gaan dat het niet zo is.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:10:
Wooot daarnet heerlijk potje gespeeld op Gulf Of Oman, score was uiteindelijk 49 - 5.. en na de 40ste kill begonnen er echt mensen te whinen dat het geen naam heeft dat ik zogegd cheat en aimbot gebruik... grrr erger me zo aan, heb dan ipv te gamen heeltijd in chat mij moeten verdedigen met gevolg dat ik meer dood ging en niks meer deed.
Bij mij is het altijd zo dat ik in het begin van de dag slecht game want mijn handen voelen precies "harder" aan, als de dag verder verloopt dan zijn mijn handen super silky smooth en dan is het f--king PWNTIME xD
Nickname KasPlantje.
Ik was toch echt de gunner en niet de driver. Ik was het niet die moest blijven staan in de spawn.Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:01:
[...]
Net zo kansloos als de gene die z'n team laat verliezen om een punt te willen bewijzen? No offence maar je eigen team 800 tickets lang de tank te ontzeggen? Heeft je team veel meer last van dan dat jij niet in de tank mag.
Het ging mij ook totaal niet dat ik in die tank wou maar dat ze leuk mij de schuld aan het geven waren, dat ik dus de driver was, mensen werden onterecht boos op mij werden in de chat totdat iemand ging kijken hoe het zat en dan ze ook nog een admin probeerde te roepen om mij te laten bannen. Dan blijf ik gewoon zitten.
Als ze het nou fatsoenlijk hadden gevraagd was ik weggegaan maar dit was wel heel erg kinderachtig.
Oh en page 666.
nog maar te zwijgen op die javelin sta je te dicht naast een tank en weg ben je......
Laser en flashlight = Meteen in het licht schieten, zo pak ik ze nog regelmatig.leosand schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:40:
wat heb ik toch een hekel aan die flaslight en laser light je ziet geen f.. en meteen dood.
nog maar te zwijgen op die javelin sta je te dicht naast een tank en weg ben je......
Javelin = Gewoon IR smoke gebruiken, is haast standaard bij tanks nu.
i know maar euh als een team member zijn fijne tank in je rug zet kun jij niet smoken heDanielWW2 schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:43:
[...]
Laser en flashlight = Meteen in het licht schieten, zo pak ik ze nog regelmatig.![]()
Javelin = Gewoon IR smoke gebruiken, is haast standaard bij tanks nu.
ik zat dus niet eens in tank en toch harstikke dood door javelin
keek later en zag uit gebrande tank op zon 5 meter staan waar ik lekker stond,...
Uit de buurt blijven van tanks dus.leosand schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:45:
[...]
i know maar euh als een team member zijn fijne tank in je rug zet kun jij niet smoken he
ik zat dus niet eens in tank en toch harstikke dood door javelin
keek later en zag uit gebrande tank op zon 5 meter staan waar ik lekker stond,...
unfor schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:43:
Zo, voor 't eerst sinds BC2 weer eens met Gotters op TS gezeten
Verwijderd
Hoe meer je je eigen dan verdedigt hoe meer je als cheater word beschuldigt.
Ik sta vaak in de top 3 met enkele kills en 20 x of meer dood te zijn geweest maar ze vergeten dan dat ik wel Medic ben
Ook medics hebben wapens, gebruik ze eens voor de grap?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:25:
DanielWW2
Hoe meer je je eigen dan verdedigt hoe meer je als cheater word beschuldigt.![]()
Ik sta vaak in de top 3 met enkele kills en 20 x of meer dood te zijn geweest maar ze vergeten dan dat ik wel Medic ben
Ik heb bij de Onscreen Display Server app ook bf3.exe erin gestoken voor de zekerheid, maar dit helpt niet.
Wat doe ik fout?
nvm, blijkbaar door die FXAA injector dus (eerst search function hier gebruiken, en das pas vragen stellen!
[ Voor 25% gewijzigd door Asgaro op 15-04-2012 17:35 ]
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:25:
DanielWW2
Hoe meer je je eigen dan verdedigt hoe meer je als cheater word beschuldigt.![]()
Het gaat daar over. Ik zie niet hoe cheaten hier aan te pas komt?DanielWW2 schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:26:
Dan heb ik nog een leuke. Ik was net Seine Crossing 64p aan het spelen en stond even te wachten op de tank omdat ik wist dat die zou spawnen. Komen er twee eikels ook staan wachten, een komt in de tank als driver, ik als gunner en de derde zit in de CITV. Ik denk die rijden wel maar nee, moet oprotten. Dat gaat dus mooi niet gebeuren. Hun blijven bitchen, ik was de driver bla bla bla. Ondertussen verloren we de game omdat we geen tank meer hadden en omdat ik er niet meer was en hun blijven in hun spawn en ik blijf in de tank zitten om hun een punt te bewijzen. Heb dus al met al 800 tickets bij hun in de tank gezeten om hun even een lesje te leren.![]()
[afbeelding]
Wel jammer van de game, stond toen dit begon ruim eerste, aan het einde 10de.
http://battlelog.battlefi...how/28930498/1/184991456/
http://www.evga.com/forums/fb.ashx?m=1344176
Merci!AquaSheep schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:38:
Je hebt FXAA injector geïnstalleerd?
http://www.evga.com/forums/fb.ashx?m=1344176
Verwijderd
Ribbons en medals vliegen om de oren, KD stijgt sneller dan de apollo in '69 en de bijbehorende grenadespam maakt dat ik net nog even wat meer kills maak. Heerlijk!
@rienspy, hulde voor 'badum - tsss' als onderschrift
Neushaar canals scheer ik al een hele tijd langs, maar het wilt niet maar aflopen, al dat scheren...Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:56:
Ik heb sinds kort TDM ontdekt. Neushaar canals, 64man, 1000 tickets. SGS (die semiauto sniper) + acog = rapefest.
Ribbons en medals vliegen om de oren, KD stijgt sneller dan de apollo in '69 en de bijbehorende grenadespam maakt dat ik net nog even wat meer kills maak. Heerlijk!
Ik speel zelf een paar maandjes, niet heel erg veel, en ben dus ook niet enorm goed, maar 't blijft een tof spel!
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:56:
Neushaar canals
Khargh Island 1000T no claymore or roofcamping. Mijn favo server voor tdm!Phntm schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:00:
[...]
Neushaar canals scheer ik al een hele tijd langs, maar het wilt niet maar aflopen, al dat scheren...
Verwijderd
Hulde voor het statspadden!Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:56:
Ik heb sinds kort TDM ontdekt. Neushaar canals, 64man, 1000 tickets. SGS (die semiauto sniper) + acog = rapefest.
TDM is inderdaad een leuke modus tussen al dat Conquest- en Rush-geweld. Ik merk wel dat TDM sneller verveelt, dus ik speel het met mate. Het is zeker goed voor je stats! Lekker raggen door zo'n map heen. Ik kan me soms wel ergeren aan snipers die 'laf' vanaf de zijlijn toekijken op Neushaar/Kharg. Dus het duurt meestal niet lang voordat ik dan eventjes een rondje om de map doe en de boel opschoon. Heerlijk met de 870mcs of AR+M26 de buurt onveilig makenVerwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:56:
Daar heb ik juist een hekel aanBee.nl schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:11:
[...]
TDM is inderdaad een leuke modus tussen al dat Conquest- en Rush-geweld. Ik merk wel dat TDM sneller verveelt, dus ik speel het met mate. Het is zeker goed voor je stats! Lekker raggen door zo'n map heen. Ik kan me soms wel ergeren aan snipers die 'laf' vanaf de zijlijn toekijken op Neushaar/Kharg. Dus het duurt meestal niet lang voordat ik dan eventjes een rondje om de map doe en de boel opschoon. Heerlijk met de 870mcs of AR+M26 de buurt onveilig maken
Verwijderd
Daar tussen die kraan en het huisje dat altijd aan gort wordt geschoten staan vrij vaak hordes snipers. Die ene keer dat je daar tussen mag spawnen met je assault rifle,Bee.nl schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:11:
[...]
TDM is inderdaad een leuke modus tussen al dat Conquest- en Rush-geweld. Ik merk wel dat TDM sneller verveelt, dus ik speel het met mate. Het is zeker goed voor je stats! Lekker raggen door zo'n map heen. Ik kan me soms wel ergeren aan snipers die 'laf' vanaf de zijlijn toekijken op Neushaar/Kharg. Dus het duurt meestal niet lang voordat ik dan eventjes een rondje om de map doe en de boel opschoon. Heerlijk met de 870mcs of AR+M26 de buurt onveilig maken
Vanacht per ongeluk terecht gekomen op een 10k server, dat was wel even een flinke zit, maar wat een punten haal je dan.... Ik dacht dat de limiet van de SPM rond de duizend lag, maar als je veel TDM speelt denk ik dat een SPM van 1200+ volkomen legit te halen is.
Plus, het is wel een fantastische oefening om je gunplay te verbeteren. Er lopen wel veel autoshotties maar op de lange termijn is een assault rifle toch lekkerder aangezien je op elke range kan winnen. De M26 is toch net wat te traag en heeft net te weinig kogels om consistent k/d's van boven de 3 of 4 te halen.
Het valt me ook op dat er echt ontzettend veel mensen alsnog proberen te campen en/of snipen. Als sniper maak je sowieso geen enkele schijn van kans tegen de supress perk en stilzitten met zulke variabele spawnpoints is ook dodelijk. Doe dan niet mee denk ik dan, run-and-gun is toch wel een must.
Nog een tip: met een MAV'je in het midden boven op de containers haal je overigens ook non-stop punten op de momenten dat je niet aan het schieten bent en dat is bijna een surveillance medal per ronde.
Enemy schoot een RPG tegen een muur waar ik een redelijke afstand vandaan stond.
Switch naar mn .44 en schiet 4 keer op hem, geen enkele kogel was raak en dat op ong. 30 meter ofzo. O.o
Verwijderd
Je hebt hem tenminste ook suppressed.AdmiralSnipe schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:50:
WTF, wat is die suppression kut.
Enemy schoot een RPG tegen een muur waar ik een redelijke afstand vandaan stond.
Switch naar mn .44 en schiet 4 keer op hem, geen enkele kogel was raak en dat op ong. 30 meter ofzo. O.o
Achja, je moet het maar positief bekijken ja.
Nu een paar seconden later alweer een faal.
Rij met een LAV heel zachtjes tegen een ingestort gebouw aan knalt dat hele ding (de LAV) uit mekaar met als gevolg die o zo geliefde bad luck...
Dan gebruik je hem gewoon als motion sensor. Anders wordt je ten eerste sowieso afgeknald en ten tweede zou je daardoor helemaal niet zoveel extra punten halen. Overigens speel ik ook regelmatig een potje TDM om inderdaad de wapens even uit te testen. Voor je aim is het prima en je leert erg snel hoe de recoil werkt. Toch jammer dat in Noshar één team altijd boven bij de rails uitkomt en ze daar maar blijven campen. In Kharq gaat altijd iedereen boven op de dak zitten campen wat ook niet een groot feest is.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:50:
Gooi je dan gewoon een MAV de lucht in boven die containers en laat je 'm dan automatisch spotten terwijl jij aan het knallen bent? Of ga je campen in een hoekje terwijl je de q-button kennis laat maken met de furie van je linkerhand?
AdmiralSnipe schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:54:
[...]
Achja, je moet het maar positief bekijken ja.![]()
Nu een paar seconden later alweer een faal.
Rij met een LAV heel zachtjes tegen een ingestort gebouw aan knalt dat hele ding (de LAV) uit mekaar met als gevolg die o zo geliefde bad luck...
Iemand heeft niet veel geluk vandaag.
Gewoon inzetten als TUGS door hem op een hoge container neer te zetten, hij kan bijna het gehele gebied van de containers in het midden bestrijken en er vallen daar zo loeiend veel slachtoffers altijd dat het een non-stop stroom van ribbons is. Plus, als je zelf door de containers loopt kan je mbv de minimap aardig wat vijanden verrassen.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:50:
Gooi je dan gewoon een MAV de lucht in boven die containers en laat je 'm dan automatisch spotten terwijl jij aan het knallen bent? Of ga je campen in een hoekje terwijl je de q-button kennis laat maken met de furie van je linkerhand?
Het is wel altijd even tricky om op een veilige plek te komen waar je hem de lucht in kan krijgen en dan als recon met een PDW of shotgun run-'n-gunnen als een idioot
En dan te bedenken dat dat mn eerste ronde van vandaag was...
Android developer & dürüm-liefhebber
Soms zijn er van die dagen dat je volgens mij beter geen BF3 kan spelen.Mavamaarten schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:07:
Pffffffff ik heb ook geen geluk vandaag. Gisteren zoveel mensen verkracht met de viper, vandaag niets anders dan mensen zie zonder zelfs te locken mij rakenEn ik vond nergens een SOFLAM...
Inderdaad. Ik ben om die reden ook gestopt voor vandaagAdmiralSnipe schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:08:
[...]
Soms zijn er van die dagen dat je volgens mij beter geen BF3 kan spelen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Nickname KasPlantje.
Ik kan ermee wel een .AVI file laten recorden. Natuurlijk is die paar GB's groot, dus ik wil die omzetten naar het veel kleinere MP4 formaat (video codec = h.264 en sound codec = AVC) maar elke conversion software (4 geprobeerd) crasht als ik het bestand inlees.
Ik kan dat supergrote .AVI bestand wel afspelen met WMP. Maar met VLC Player werkt het dan weer niet...
Bij bestanden van Fraps, Afterburner en Bandicam heb ik dit probleem niet!
Als ik zo op internet wat surf, vind ik niet direct goeie informatie. Hier en daar wordt iets gezegd over conflict met codecs op je systeem. Ik heb nu mijn CCCP codec pack volledig verwijderd, maar dat helpt ook niet.
Op het officiële forum zijn er nog een paar met dit probleem, maar de developer vond geen directe oplossing.
Daarom de vraag: heb je al met Dxtory gewerkt en bestand ervan geconverteerd? Welke codec pack heb je op je systeem?
Ik post dit eerst hier omdat velen hier ervaring hebben met gameplay records. Zal later wel elders deze post zetten...
toch snap ik dice niet met zijn update.
Geen mortor meer op je eigen basis.
dus de tegenstander mag jou team well baserapen met mortiers, maar counter mortieren is dan weer verboden.
ik zat ook aan te denken om 50 uur support class te spelen, maar in de meeste maps is een support class vrij nutteloos.
wapens zijn veel zwakker dan die van assault en engineer.
[ Voor 92% gewijzigd door Pykow op 15-04-2012 20:30 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
I disagree: http://battlelog.battlefi...how/28973540/1/186401280/A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:47:
Plus, het is wel een fantastische oefening om je gunplay te verbeteren. Er lopen wel veel autoshotties maar op de lange termijn is een assault rifle toch lekkerder aangezien je op elke range kan winnen. De M26 is toch net wat te traag en heeft net te weinig kogels om consistent k/d's van boven de 3 of 4 te halen.
Alleen het is zo enorm makkelijk met dat ding dat je net zo goed een aimbot kan pakken en wat anders kan gaan doen, geen uitdaging te vinden meer. Laat ze dat ding maar fixen.
Het is gewoon niet leuk meer op deze manier.
Probeer het even met VirtualDub, daarmee kan je de meeste dingen wel goed omzetten zonder crashes. Werkt redelijk gemakkelijk en het is allemaal gratis.Asgaro schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:16:
Iemand ervaring met Dxtory voor gameplay te recorden?
Ik kan ermee wel een .AVI file laten recorden. Natuurlijk is die paar GB's groot, dus ik wil die omzetten naar het veel kleinere MP4 formaat (video codec = h.264 en sound codec = AVC) maar elke conversion software (4 geprobeerd) crasht als ik het bestand inlees.
Ik kan dat supergrote .AVI bestand wel afspelen met WMP. Maar met VLC Player werkt het dan weer niet...
Als ik zo op internet wat surf, vind ik niet direct goeie informatie. Hier en daar wordt iets gezegd over conflict met codecs op je systeem. Ik heb nu mijn CCCP codec pack volledig verwijderd, maar dat helpt ook niet.
Op het officiële forum zijn er nog een paar met dit probleem, maar de developer vond geen directe oplossing.
Daarom de vraag: heb je al met Dxtory gewerkt en bestand ervan geconverteerd? Welke codec pack heb je op je systeem?
Ik post dit eerst hier omdat velen hier ervaring hebben met gameplay records. Zal later wel elders deze post zetten...
Kun je niet deze clips in videobewerkings-software importeren en dan renderen naar MP4 formaat?Asgaro schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:16:
Dan moet je wel alles handmatig per clip doen denk ik...
Ik vind het teveel werk om al die losse clips om te zetten naar een kleiner formaat en dat is ook de reden dat ik laats mn Fraps video's een beetje moest opruimen want mn 1 TB schijf had nog iets van 70 GB over met ongeveer van 190 clips.
Daar heb je helemaal gelijk in alleen heb ik daar nog een wapen voor gevonden om dat een beetje te counteren. de MK3A1 extended mag en slugsDanielWW2 schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:32:
Ik durf sinds de uitbraak van de M26 MASS/DART bug nauwelijks nog een game te spelen op een close quarters map.
Het is gewoon niet leuk meer op deze manier.
Nickname KasPlantje.
OplossingAsgaro schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:16:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: hacker
http://battlelog.battlefi...how/28977855/1/227540347/
en ik ging net zo lekker
[ Voor 19% gewijzigd door Proxx op 15-04-2012 21:04 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ik raad je sterk aan om iets anders dan Fraps te gebruiken. Na wat research blijkt dat Fraps de enige capture software is dat bestanden begint op te splitsen als ze groter dan +- 4 GB worden.AdmiralSnipe schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:57:
[...]
Kun je niet deze clips in videobewerkings-software importeren en dan renderen naar MP4 formaat?
Dan moet je wel alles handmatig per clip doen denk ik...
Ik vind het teveel werk om al die losse clips om te zetten naar een kleiner formaat en dat is ook de reden dat ik laats mn Fraps video's een beetje moest opruimen want mn 1 TB schijf had nog iets van 70 GB over met ongeveer van 190 clips.
Dan zijn er de alternatieven:
- Afterburner
- Dxtory
- Mirillis Action
- Bandicam
=> Fraps dus slecht omwille vd +-4GB limiet.
=> Mirillis Action: kan niet recorden als FXAA injector aanstaat.
=> Bandicam: idem
Blijft Afterburner en Dxtory over.
Ik heb een oude Intel Q6600 (3.0Ghz) en was bang dat ik helemaal niet vloeiend kan recorden.
Voor mij voelt Afterburner al iets vlotter aan dan Fraps(dat sowieso op 30 FPS capt).
Maar Dxtory is nóg vloeiender hier dan Afterburner. En blijkbaar is dat echt een van de pluspunten van die software.
Ben nu aant kijken naar die VirtualDub. Maar eerst terug een codec pack installen.
Werkt hier anders perfect? Gebruik je wel de laatste versie?Asgaro schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:06:
[...]
Ik raad je sterk aan om iets anders dan Fraps te gebruiken. Na wat research blijkt dat Fraps de enige capture software is dat bestanden begint op te splitsen als ze groter dan +- 4 GB worden.
Dan zijn er de alternatieven:
- Afterburner
- Dxtory
- Mirillis Action
- Bandicam
=> Fraps dus slecht omwille vd +-4GB limiet.
=> Mirillis Action: kan niet recorden als FXAA injector aanstaat.
=> Bandicam: idem
Blijft Afterburner en Dxtory over.
Ik heb een oude Intel Q6600 (3.0Ghz) en was bang dat ik helemaal niet vloeiend kan recorden.
Voor mij voelt Afterburner al iets vlotter aan dan Fraps(dat sowieso op 30 FPS capt).
Maar Dxtory is nóg vloeiender hier dan Afterburner. En blijkbaar is dat echt een van de pluspunten van die software.
Ben nu aant kijken naar die VirtualDub. Maar eerst terug een codec pack installen.
Ja, had de nieuwste versie. Hier http://www.mirillis.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=8827 zie je dat het werkt zonder FXAA. Maar met FXAA werkt het bij hem ook niet... (hij spreekt van "shaders")Phyxion schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:07:
[...]
Werkt hier anders perfect? Gebruik je wel de laatste versie?
En ik moet/wil FXAA hebben
Ik moet hierin Tsurany gelijk geven: http://battlelog.battlefi...how/28979270/1/247903762/A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:47:
Canals 64p op TDM is echt pure madness maar op zijn tijd meer dan vermakelijk
Vanacht per ongeluk terecht gekomen op een 10k server, dat was wel even een flinke zit, maar wat een punten haal je dan.... Ik dacht dat de limiet van de SPM rond de duizend lag, maar als je veel TDM speelt denk ik dat een SPM van 1200+ volkomen legit te halen is.
Het valt me ook op dat er echt ontzettend veel mensen alsnog proberen te campen en/of snipen. Als sniper maak je sowieso geen enkele schijn van kans tegen de supress perk en stilzitten met zulke variabele spawnpoints is ook dodelijk. Doe dan niet mee denk ik dan, run-and-gun is toch wel een must.
Nog een tip: met een MAV'je in het midden boven op de containers haal je overigens ook non-stop punten op de momenten dat je niet aan het schieten bent en dat is bijna een surveillance medal per ronde.
Ik en de nr1 van de tegenpartij speelden met M26 Dart, ik heb het opgenomen. Was wel grappig want hij was de hele tijd aan het ragen dat ik de boel belazerde omdat hij mij telkens niet neerkreeg maar ik hem wel.
Het is gewoon COD quickscopen met een shotgun die 50 meter range heeft
Ik heb liever de M26 Slug. Werkt even goed.reemprive schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:12:
[...]
Ik moet hierin Tsurany gelijk geven: http://battlelog.battlefi...how/28979270/1/247903762/
Ik en de nr1 van de tegenpartij speelden met M26 Dart, ik heb het opgenomen. Was wel grappig want hij was de hele tijd aan het ragen dat ik de boel belazerde omdat hij mij telkens niet neerkreeg maar ik hem wel.
Werkt hier gewoon prima, met danoc1 1.25 en 1.3 beta. Ik heb alle overlays uitgeschakeld, en gewoon op F9 rammen voor record. Record mode op 'Games and applications' zetten.Asgaro schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:10:
[...]
Ja, had de nieuwste versie. Hier http://www.mirillis.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=8827 zie je dat het werkt zonder FXAA. Maar met FXAA werkt het bij hem ook niet... (hij spreekt van "shaders")
En ik moet/wil FXAA hebben
Nope, dan heb je geen idee waar het over gaat.
Dat zou ik niet echt een nadeel willen noemen. Je verwerkt die bestanden sowieso weer. Als je ze gewoon even snel wil knippen en plakken en converteren voor youtube dan kost dan aan elkaar gooien een halve seconde. Overigens krijg ik met Afterburner ook slechtere FPS als bijvoorbeeld Rienspy, op lagere settings (in-game en recorden) met overal net een stukje betere hardware. Oh well, capture cards zijn nog steeds superieur, maar helaas zijn die dingen zo'n verdomme duur.Asgaro schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:06:
[...]
Ik raad je sterk aan om iets anders dan Fraps te gebruiken. Na wat research blijkt dat Fraps de enige capture software is dat bestanden begint op te splitsen als ze groter dan +- 4 GB worden.
Klopt, de slugs worden niet sterker. Eigenlijk is die M26 Dart gewoon een fout van DICE, hetzelfde geld overigens voor de buckshot. Alleen heeft die minder range.Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:26:
[...]
Geld voor alle munitie typen, alleen voor sommigen heeft het overduidelijke en negatief effect en voor anderen een overdreven positief effect.reemprive schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:33:
[...]
Klopt, de slugs worden niet sterker. Eigenlijk is die M26 Dart gewoon een fout van DICE, hetzelfde geld overigens voor de buckshot. Alleen heeft die minder range.
Ik krijg met FRAPS behoorlijke framedrops, met MSI Afterburner geen noemenswaardige(drops van 60 naar 55 FPS is wel het maximale dat ik ben tegengekomen). Zelfde kwaliteit met kleinere bestanden die niet worden gesplitst. Ik heb geen behoefte meer aan iets anders.Adanteh schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:32:
[...]
Dat zou ik niet echt een nadeel willen noemen. Je verwerkt die bestanden sowieso weer. Als je ze gewoon even snel wil knippen en plakken en converteren voor youtube dan kost dan aan elkaar gooien een halve seconde. Overigens krijg ik met Afterburner ook slechtere FPS als bijvoorbeeld Rienspy, op lagere settings (in-game en recorden) met overal net een stukje betere hardware. Oh well, capture cards zijn nog steeds superieur, maar helaas zijn die dingen zo'n verdomme duur.
Op Frag rounds is er geen effect toch?Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:34:
[...]
Geld voor alle munitie typen, alleen voor sommigen heeft het overduidelijke en negatief effect en voor anderen een overdreven positief effect.
[ Voor 15% gewijzigd door codex op 15-04-2012 21:37 ]
Hopelijk komt DICE snel met een hotfix want binnenkort loopt iedereen met een M26 te glitchen.
Maar in positiever nieuws, ben toch eens gaan kijken hoe ver ik accuraat kan schieten met een AR en snipers snipen met de G3A3 is zo ongeveer mijn favoriete bezigheid aan het worden.
Ik had al veel eerder eens een beetje range uit mijn wapens moeten halen.
Toch wel een goede tip Tsurany.
Zo, nu maar eens een airmap, word liever geairraped dan afgeschoten door de M26.
VirtualDub is hier nu die .AVI file van Dxtory aant converteren without crashes!
Wel heb ik net daarvoor volgend codec pack geinstalleerd: http://shark007.net/win7codecs.html
Straks is testen met andere conversie software, want misschien lag het net aan een fout codec pack ofzo.
Iemand al gehad dat zijn Youtube uploads enkel in 360p te zien zijn?
Onderste heb ik deze nacht geupload.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=O2PLW_jlG78]
En de video is toch echt wel 720p op mijn systeem.
[ Voor 26% gewijzigd door Asgaro op 15-04-2012 21:48 ]
is mijn persoonlijke ervaring.
Nja, Quicktime.ricardohuisman schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:49:
Je kan ook heel makkelijk avi's omzetten naar mp4 incl h.264 in quiktime pro, werkt het snelste met renderen.
is mijn persoonlijke ervaring.
Uit principe installeer ik nooit meer Apple software op mijn systeem. iTunes en Quicktime zijn bloatware in mijn ogen. Probeer ik te vermijden
@ Adanteh of andere met VirtualDub ervaring: klopt het dat ik enkel .AVI als formaat kan aanmaken?
Waarom lukt .MP4 niet?
Ik koos volgende geselecteerde codec:
Wat uniek is aan DXTORY:
je kan zelf de codec kiezen waarin er wordt gecaptured:
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 15-04-2012 22:04 ]
[ Voor 25% gewijzigd door haarbal op 15-04-2012 22:26 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Heb ik zonet gemerkthaarbal schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:25:
om fullhd x264 op te gaan slaan mag je wel een flike processor hebben. battlefield heeft ook wel wat cpu power nodig.
Maar al doende leert men! Vandaag al veel geleerd over codecs etc
Nuja, voor mensen die Dxtory willen testen: aangeraden codecs:
- Dxtory Video Codec (zit standaard in het lijstje. Je kan hiermee nog perfect vloeiend spelen)
- Lagarith Lossless codec (niet standaard op je systeem. te krijgen via http://lags.leetcode.net/codec.html Redelijk wat mensen raden deze online aan. Kan ook hiermee vloeiend recorden)
- ffdshow Video Codec (aanwezig na installatie van een codecpack (bv. CCCP of Win7 Codecs) (loopt ook vloeiend + gebruikt relatief weinig ruimte tov de vorige genoemde codecs)
edit: Daarnaast kan je on-the-fly van codec wisselen en recorden! Dus via ALT TAB uit bf3 gaan, naar config venster, en terug naar game.
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 15-04-2012 22:32 ]
You don't say, an assault rifle met rail voor M26Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:26:
[...]
Geloof me,jij hebt echt geen idee waar het over gaat...hint: 12x 34 damage op een g3a3 met heavey barrel en underslug...doet de jouwe op normale stand niet.Phntm schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:32:
[...]
You don't say, an assault rifle met rail voor M26Dat is al haast bij iedereen bekend, maar een M26 Slug is net zo effectief als je goed kunt richten en hoeft geen rail ervoor te gebruiken. Heb het meerdere malen op TDM voor de lol uitgeprobeerd en tot nu toe ben ik zeer onder de indruk over wat het kan. En volgende keer gewoon vragen om specifieker te zijn ipv iemand te vertellen dat zij geen idee hebben waar het over gaat.
Ik blijf er bij, de standaard slugs vergelijken met de M26 bug gaat nergens over. Then again, stats zeggen genoeg.Phntm schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:32:
En volgende keer gewoon vragen om specifieker te zijn ipv iemand te vertellen dat zij geen idee hebben waar het over gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 15-04-2012 22:40 ]
Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:39:
[...]
Ik blijf er bij, de standaard slugs vergelijken met de M26 bug gaat nergens over.
Seuw, discussie gaat een leuke kant op. Probeer de Slug eens in z'n eentje en kom dan eens terug. Als er op bepaalde hitboxes op het lichaam van de character model wordt geschoten doe je geheit gewoon hoog damage. Dan gaat het niet om 12x 34 dan gaat het om precisie. De m26 slug biedt precisie, en doet ook zijn werk gewoon goed. Buiten de exploit was het altijd zo geweest, dus dat de m26 dart plotseling oneindig range heeft komt niet bij velen aan als een verassing,. En ik zie meer mensen het combineren met een M16 dan een G3'tje.fragcompany schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:36:
[...]
Geloof me,jij hebt echt geen idee waar het over gaat...hint: 12x 34 damage op een g3a3 met heavey barrel en underslug...doet de jouwe op normale stand niet.
[ Voor 59% gewijzigd door Phntm op 15-04-2012 22:46 ]
no shit sherlock
zij moeten uit mijn buurt blijven
Ik neem aan dat u aankomt met een voorraad aan C4?leosand schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:43:
[...]
no shit sherlock
zij moeten uit mijn buurt blijven
neen ik haat c4 bombers en vooral jeepc4-ers alah al kaboomPhntm schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:43:
[...]
Ik neem aan dat u aankomt met een voorraad aan C4?
al moest ik laatst toch wel ff lachen.
komt zon gast je in jeep op me af bij operation firepoint, ik ru side
net van bases weg gereden in een tank en boem, ik weg door zijn mooie volgehangen jeep.
ik spawn weer stap in tank en weer een jeep (dezelfde gast) en ik geef hem een fijn portie canister, en hopa hij nu een mooi eindje vliegen.
paar minuten later ik weer dood en spawn weer pak tank en ja hoor ik zie weer een jeep van e richting ru base zie rijden maar ik word net gehit door tank
ik stap uit achter rotsen pak me javelin en hop schiet jeep gastje (dezelfde weer) naar kingdom come.
kreeg me daarna toch mooie scheldwoorden toegewenst over de chat met ook nog de mededeling dat ik triest was,
ahum wie is nou zo dom (en triest) om achter elkaar jeep te pakken met c4 en steeds maar weer naar mainbase enemy te rijden.... en btw ze hadden niet eens alle vlaggen.....
Jongen gooi eens wat claymores aan de voorkant van je jeep en rijd tegen mensen aan.leosand schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:55:
[...]
neen ik haat c4 bombers en vooral jeepc4-ers alah al kaboom
al moest ik laatst toch wel ff lachen.
komt zon gast je in jeep op me af bij operation firepoint, ik ru side
net van bases weg gereden en boem, ik weg.
ik spawn weer stap in tank en weer een jeep (dezelfde gast) en ik geef hem een fijn portie canister, en hopa hij nu een mooi eindje vliegen.
paar minuten later ik weer dood en spawn weer pak tank en ja hoor ik zie weer een jeep van e richting ru base zie rijden maar ik word net gehit door tank
ik stap uit achter rotsen pak me javelin en hop schiet jeep gastje (dezelfde weer) naar kingdom come.
kreeg me daarna toch mooie scheldwoorden toegewenst over de chat met ook nog de mededeling dat ik triest was,
ahum wie is nou zo dom (en triest) om achter elkaar jeep te pakken met c4 en steeds maar weer naar mainbase enemy te rijden.... en btw ze hadden niet eens alle vlaggen.....
Je hebt gelijk, ik moet dat herformulerenreemprive schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:12:
[...]
Ik moet hierin Tsurany gelijk geven: http://battlelog.battlefi...how/28979270/1/247903762/
Voor mij geldt dat ik er niet consistent over meerdere rondes mee heel hoge k/d's haal. Je bent dan toch afhankelijk van het feit dat ze vaak en lekker voor de loop komen. Dat kan soms geweldig meezitten en soms geweldig tegen, maar dat geldt voor alle underslung wapens wel een beetje, aan de medkit heb ik zelf veel meer. Plus met de M16 kan ik op alle afstanden partij bieden wat met shotguns/underslung wapens niet altijd even goed gaat.
Ik heb even twee of drie rondes gespeeld met de bugged M26 om het even te ervaren en het is gewoon te lame voor woorden bug-abuse dus ik ben er weer van afgestapt. Er zijn wel veel spelers momenteel die uitsluitend de M26 spelen, jammer, maar tegelijkertijd hebben mijn vrienden en ik eigenlijk ook nog geen ronde verloren van een M26 abuser, dus til ik er ook maar niet al te zwaar aan..
Verwijderd
ALLAHU ACKBAR!Phntm schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:57:
[...]
Jongen gooi eens wat claymores aan de voorkant van je jeep en rijd tegen mensen aan.Dat is pas Al Qaeda.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.