Klopt dat heb ik zelfs met bf2. Vind ik nu ook niets meer aan. Mis verder wel een figuur die alles kan regelen.
Ik heb BF2 nog in augustus relatief veel gespeeld, en toen viel die game nog goed mee!Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:39:
Klopt dat heb ik zelfs met bf2. Vind ik nu ook niets meer aan. Mis verder wel een figuur die alles kan regelen.
Maar toen was BF3 nog niet uit en kon je nog niet de vergelijking maken.
Vanavond speel ik wrsl nog is BF2. Alleen al dat je kan pronen, 64 players, en jets zien vliegen is al een groot pluspunt ten opzichte van BFBC2.
En die nade spam op Strike at Karkand
Jongens jullie snappen het niet. Bad Company 2 was echt wel beter en had totaal geen bugs bij de release. Ook deed iedereen daar perfect aan Teamwork en waren er geen noobs. Hackers kwam je niet tegen en iedereen was vriendelijk tegen elkaar.
Totaal geen bugs @ release,. Say wut ? xDAdanteh schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:44:
Jongens jullie snappen het niet. Bad Company 2 was echt wel beter en had totaal geen bugs bij de release. Ook deed iedereen daar perfect aan Teamwork en waren er geen noobs. Hackers kwam je niet tegen en iedereen was vriendelijk tegen elkaar.
je kwam geen hackers tegen ,. Say wut ? xD
er waren geen noobs,.. wat van drugs neem jij ?
Maar meen je dit nou serieus ? of ben je gewoon sarcastisch
( soms is t wat moeilijk in te schatten op inet of nou iemand het serieus meent of niet )
[ Voor 26% gewijzigd door osmosis op 14-04-2012 15:51 ]
Net toch wel een van mijn beste potjes ooit gehad. Enkel met de jet gespeeld, en slechts 2x doodgegaan. Waarvan 1x door eigen schuld gecrashed 
In totaal 47 awards, en veruit de meeste punten:
Calaghi>
http://battlelog.battlefi...how/28800158/1/353294198/
Calaghi>
Das Adanteh's sarcasmejterpstra schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:44:
Maar meen je dit nou serieus ? of ben je gewoon sarcastisch( neigt naar sarcasme )
( soms is t wat moeilijk in te schatten op inet of nou iemand het serieus meent of niet )
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heerlijke potjes zijn dat iddKillerX42 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:55:
Net toch wel een van mijn beste potjes ooit gehad. Enkel met de jet gespeeld, en slechts 2x doodgegaan. Waarvan 1x door eigen schuld gecrashed
Calaghi>
That's right!
Anyway, wat zijn nu de meningen over de jet? Dogfighten is behoorlijk veranderd omdat je nu veel vaker iemand moet raken. Dit zorgt er wel voor dat je eigenlijk tijden achter elkaar aan blijft vliegen omdat één korte burst niet meer genoeg is. Ik heb ook het idee dat je daardoor veel afhankelijker bent van de rest van je team (En je anti-air). Laatst zat er iemand in de AA op het schip van Kharq Island die daar netjes bleef zitten. Elke keer als iemand mij dan achtervolgde vloog ik in één rechte streep naar de Anti-air toe en dat werkte prima... Helaas gebeurt dat nauwelijks. En word je als grondsoldaat nu echt zoveel makkelijker af geknalt? Ik vind het zelf eigenlijk wel mee vallen. Je hebt inderdaad geen Stinger gepiep meer overal in de map, maar voor de patch waren die dingen ook al nauwelijks een dreiging. Tanks zijn nu wel extra makkelijk te killen, maar goed, die zijn erg gemakkelijk te killen door iedereen.
alweer een potje die niet in battlelog komt.
Het duurt nu inderdaad wel wat langer om een vijandige jet uit de lucht te halen, maar voor mij althans is het niet meteen veel moeilijker ofzo. Aangezien de meeste jet pilots er niet zoveel van bakken, kan je ze meestal al afschudden door met 300 kts wat rondjes te draaien. Voor je het weet zit je alweer achter hen, en zijn ze makkelijk neer te halen.Adanteh schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:16:
[...]
That's right!
Anyway, wat zijn nu de meningen over de jet? Dogfighten is behoorlijk veranderd omdat je nu veel vaker iemand moet raken. Dit zorgt er wel voor dat je eigenlijk tijden achter elkaar aan blijft vliegen omdat één korte burst niet meer genoeg is. Ik heb ook het idee dat je daardoor veel afhankelijker bent van de rest van je team (En je anti-air). Laatst zat er iemand in de AA op het schip van Kharq Island die daar netjes bleef zitten. Elke keer als iemand mij dan achtervolgde vloog ik in één rechte streep naar de Anti-air toe en dat werkte prima... Helaas gebeurt dat nauwelijks. En word je als grondsoldaat nu echt zoveel makkelijker af geknalt? Ik vind het zelf eigenlijk wel mee vallen. Je hebt inderdaad geen Stinger gepiep meer overal in de map, maar voor de patch waren die dingen ook al nauwelijks een dreiging. Tanks zijn nu wel extra makkelijk te killen, maar goed, die zijn erg gemakkelijk te killen door iedereen.
Ik heb wel het idee dat de base AA's opeens ziekelijk sterk zijn. Waar ik vroeger nauwelijk last had van die dingen, moet ik er nu wel even goed voor uitkijken.
Daarnaast heb ik het idee dat alle missiles behalve Javelins nu waardeloos zijn tegen jets. Vroeger had ik altijd IR Flares bij me, nu gebruik ik enkel extuinguisher. Als er een missile achter me aankomt, draai ik naar de richting van de raket, en op die manier ontwijk ik deze in 9 van de 10 gevallen
Tanks zijn in 1 salvo bijna altijd in ieder geval disabled, en met een tweede run helemaal kapot, maar dat was voor de patch volgens mij ook al het geval.
Haha net ook even de m26 mass uitgeprobeerd.. Voor close/medium combat toch nog ff wat effectiever dan de mp7;-)
It's me
Gezien zijn erg lage kill assist van 9.4% twijfel ik wel heel behoorlijk of dit legit is.DanielWW2 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:12:
[...]
Dit zit nog net legit naar mijn mening. Ik denk dat hij gewoon heel erg goed is.
Verwijderd
Mwah, geen idee, maar volgens mij wordt het nog steeds wel gespeeld op meerdere bezette server.Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:35:
[...]
Not yet, maar het staat op mijn Games To Play lijstje
Is er nog voldoende volk dat die mod speelt?
Teamwork is daar ook veel beter. Je komt ook veel groepjes van bijv. 5 man tegen. En meer teamspeak uitnodigingen, en voice-over gebruik.
Als loner kun je bijvoorbeeld vaak ook wel aan taxi'en met een heli... mits de groepjes je vertrouwen.
Zelfs zonder die OP glitch met Darts of Mass ammo, is de M26 nog steeds zeer efficiënt in close combat 
Heb me altijd al afgevraagd waarom zo weinig mensen de M26 gebruiken...
Heb me altijd al afgevraagd waarom zo weinig mensen de M26 gebruiken...
Vind het standaard nogal traag schieten die m26.
Je kunt proberen om je muscle memory te trainen, a la CS vroeger:Asgaro schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:05:
[...]
Toch even opmerking hierover: mijn accuracy is daarna noch gestegen noch gedaald. Yes I probably suck![]()
![]()
Blijft op 14.3% steken.
Achja, mijn SPM blijft nog steeds stijgen, en daar bennek al blij genoeg mee
Helaas heb je geen sprays in bf3, maar je kunt wel bepaalde lijntjes/kruisingen op muren als mikpunt pakken, daar in een willekeurige richting van weg gaan met je muis en dan in één snap terug trekken. Als je dit af en toe blijft oefenen wordt je vanzelf consistenter in het raken..
ik weet niet op dit een bug is hoor , maar als ik speel op hardcore zou je geen crosshair mogen zien bij je hip aim.
maar als ik met an-94 op single of dubbel shot zet en in klik op met muis een paar keer achter elkaar
dan zie ik gewoon een crosshair verschijnen.
Dus schieten vanuit hip
maar als ik met an-94 op single of dubbel shot zet en in klik op met muis een paar keer achter elkaar
dan zie ik gewoon een crosshair verschijnen.
Dus schieten vanuit hip
Verwijderd
klein stukje papier op t scherm als een ironsight waar je centered bent. voila altijd crosshair
Op de server: Saransk Community METRO ONLY !RULEZ! 2000 TicGame disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: CodeCasterNO USE M67
Ik las "no rules".
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik ga is proberen gameplay te recorden en up te loaden. En dan luisteren naar advies/opmerkingen.Knijnemans schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:56:
[...]
Je kunt proberen om je muscle memory te trainen, a la CS vroeger:
[video]
Helaas heb je geen sprays in bf3, maar je kunt wel bepaalde lijntjes/kruisingen op muren als mikpunt pakken, daar in een willekeurige richting van weg gaan met je muis en dan in één snap terug trekken. Als je dit af en toe blijft oefenen wordt je vanzelf consistenter in het raken..
Ik snap waar je naartoe wilt in die video: als je van achter/schuin-achter je beschoten wordt, onmiddellijk draaien en zorgen dat je direct op je target zit.
Daar heb ik niet echt problemen mee, denk ik...
Verwijderd
Als je vanachter beschoten wordt heb je sowieso nog weinig kans... Die video is er om je musclememory te trainen: je ziet en hoofd en zonder er over na te denken mik je daar precies op. En als je steeds headshots maakt, gaan al je stats wel omhoog, waaronder accuracy.
Verwijderd
Komt omdat BF alleen de tijd pakt dat je ook daadwerkelijk het wapen in je hand heb. En meestal loop je alleen rond met je knife tijdens een kill.
Trouwens wel iets leuks gezien net: ik heb iets meer avenger dan savior kills, maar wel 23 savior ribbons meer
Blijkbaar kan ik avenger kills slechter plannen per potje..
Trouwens wel iets leuks gezien net: ik heb iets meer avenger dan savior kills, maar wel 23 savior ribbons meer
Dat is wel heel laag. Ik heb 3.88 door hem gewoon enkel via quick knife actie te gebruiken op personen of hekjes. Met 1.09 loop je er veel mee rond zonder kills te maken of andere acties uit te voeren.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:27:
Ik heb met m'n knife 1.09 kills per minute hmmmmm
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
bij mij kom ik op 6.36 met de k/d ratio. apart idd dat ze deze stats voor de knife hebben
Lol, mijn KPM met knife zit op 0.89 volgens mij.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:35:
[...]
Dat is wel heel laag. Ik heb 3.88 door hem gewoon enkel via quick knife actie te gebruiken op personen of hekjes. Met 1.09 loop je er veel mee rond zonder kills te maken of andere acties uit te voeren.
Heb vaak dat ik grote stukken overbrug met mn knife in de hand omdat ik niet echt vaak in tanks zit.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
KDR of KPM? KDR zou ook prima kunnen maar die berekend Battlelog niet zelf, dus de Battlelog cijfers zijn KPM.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:37:
bij mij kom ik op 6.36 met de k/d ratio. apart idd dat ze deze stats voor de knife hebben
Hier een test video met Twixtor.
Footage komt uit SP en was al in slowmo maar wou even kijken hoe het er in super slowmo uitziet.
Slowmo doet het altijd goed vind ik.
Footage komt uit SP en was al in slowmo maar wou even kijken hoe het er in super slowmo uitziet.
Slowmo doet het altijd goed vind ik.
Verwijderd
Zonet potje met een vermoedelijke aimbotter
http://battlelog.battlefi...PPANttFU/stats/188216346/
Gebruikte de m26 dart, maar via de kill cam zag je een heavy machine gun animatie zeer vreemd
Gebruikte de m26 dart, maar via de kill cam zag je een heavy machine gun animatie zeer vreemd
Komt dat niet doordat hij de M26 dart met underslung rail bevestigd heeft?Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:02:
Zonet potje met een vermoedelijke aimbotter
Moest wel even goed kijken of het wel bewoogAdmiralSnipe schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:02:
Hier een test video met Twixtor.
Slowmo doet het altijd goed vind ik.![]()
[video]
Ja ik weet het, de originele footage was al een beetje in slowmo maar het was meer om te kijken hoe veel vervorming op zou treden als ik het nog verder zou vertragen.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:07:
[...]
Moest wel even goed kijken of het wel bewoogSlomo is nice maar dit is wel heel sloooooomoooooo
Moest de eerste paar frames van de RPG inslag nog op originele snelheid doen want anders kreeg ik een paar frames die heel erg vervormd werden.
Verwijderd
Dat zou misschien kunnen, maar goed lastig om zoiets te bewijzen alleen qua stats heb ik toch zeer sterke vermoedens.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:06:
[...]
Komt dat niet doordat hij de M26 dart met underslung rail bevestigd heeft?
Serieus, mensen kicken voor een granaat wat je standaard bij je hebt?CodeCaster schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:02:
![]()
[...]
Op de server: Saransk Community METRO ONLY !RULEZ! 2000 Tic
Ik las "no rules".
Mag je op die server wel schieten vraag ik me af?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Opzich vind ik het niet zo heel gek dat mensen dat willen. Kan best begrijpen dat mensen gewoon een leuke shooter willen waarbij niet constant overal explosies zijn. Metro zonder explosieven vind ik een stukje leuker dan met explosieven.DanielWW2 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:39:
Serieus, mensen kicken voor een granaat wat je standaard bij je hebt?![]()
Mag je op die server wel schieten vraag ik me af?
Maar het is een granaat, kom op zeg.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:41:
[...]
Opzich vind ik het niet zo heel gek dat mensen dat willen. Kan best begrijpen dat mensen gewoon een leuke shooter willen waarbij niet constant overal explosies zijn. Metro zonder explosieven vind ik een stukje leuker dan met explosieven.
Je kan gewoon wegrennen als je oplet en Metro is nou ook niet echt HET voorbeeld van hoe je BF speelt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maakt toch niet uit dat Operation Metro niet het voorbeeld van BF3 is? Ik kan prima begrijpen dat mensen die map leuk vinden. Zelf vind ik die map ook leuk zonder al die explosies op conquest. Lekker in smalle gangetjes rondlopen en schieten. Veel mensen zeggen dat je dan beter Call of Duty kan spelen maar ik vind het shooter meganisme van Battlefield 3 beter dan dat van Call of Duty en zie niet in waarom die mensen niet op hun manier Metro mogen spelen. Zou het opzich niet gek vinden, gunplay only servers op mappen zoals Metro en Seine Crossing.DanielWW2 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:43:
Maar het is een granaat, kom op zeg.![]()
Je kan gewoon wegrennen als je oplet en Metro is nou ook niet echt HET voorbeeld van hoe je BF speelt.
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen.DanielWW2 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:43:
[...]
Maar het is een granaat, kom op zeg.![]()
Als je servers hebt waar RPG/SMAWS en M320 verboden zijn, maar granaten niet dan krijg je allemaal van die dudes die met ammo boxes bij de trap gaan staan en constant granaten naar boven of beneden gooien, krijg je weer zo'n ophoping bij de trappen.
Zonder granaten is het beter mogelijk om als verliezende partij B te cappen zodat je nog een kans maakt.
Wat ik trouwens wel een aantal keren heb gehad is dat ik gekicked werd omdat ik per ongeluk een enemy killde met een M320 smoke terwijl ik langs de tegenstanders wou sneaken.
Verwijderd
kpm natuurlijk, sorryTsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:38:
[...]
KDR of KPM? KDR zou ook prima kunnen maar die berekend Battlelog niet zelf, dus de Battlelog cijfers zijn KPM.
Ik vind dat gewoon een design probleem in een aantal maps, Damavand peak op CQ heeft hetzelfde probleem, als een team eenmaal bij C gesettled is, is het zo enorm lastig om uberhaupt nog te kunnen winnen, wel iets beter te doen dan op Metro maar dan nog. Metro en Damavand hebben gewoon een soort van weg nodig waar je weer kan flanken.
Op Damavand kan je nog de helikopter gebruiken, door die tactvol in te zetten kan je flanken. Dan ben je alleen wel erg afhankelijk van je team. Mooiste zou zijn als je de berg op kon klimmen via een pad of als er een paar kleine tunneltjes waren door de berg heen die boven de grote tunnel begonnen. Van die plekken waar infantry net langs kan flanken.
Op Metro is het gewoon tactvol die smokes gebruiken.
Verwijderd
inderdaad, een bovenverdieping erbij in dit geval. meer hoogteverschil. wat duidelijk geen punt was geweest met deze engineSn0wblind schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:59:
Ik vind dat gewoon een design probleem in een aantal maps, Damavand peak op CQ heeft hetzelfde probleem, als een team eenmaal bij C gesettled is, is het zo enorm lastig om uberhaupt nog te kunnen winnen, wel iets beter te doen dan op Metro maar dan nog. Metro en Damavand hebben gewoon een soort van weg nodig waar je weer kan flanken.
SKS + surpressor + red dot sight= awesome.
Alleen op korte afstanden is het wat moeizaam, maar de hipfire is nog best aardig. Door de surpressor ben je net een ninja.
En ik had een marksman van 192 met een red dot sight. Geweldig.
Alleen op korte afstanden is het wat moeizaam, maar de hipfire is nog best aardig. Door de surpressor ben je net een ninja.
En ik had een marksman van 192 met een red dot sight. Geweldig.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Marksman < 200 is inderdaad geen enkel probleem met een RDS of Holo mits je een beetje goed kan mikken inderdaad. Heb de SKS nog niet met supressor geprobeerd, wellicht eens doen.
Ja inderdaad, of gewoon een rechtse en linkse zijroute. Nu zijn er zodanig veel choke points, en bij Metro als je op C begint ben je meestal standaard al de pineut omdat die het laagste op de map licht.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:04:
[...]
inderdaad, een bovenverdieping erbij in dit geval. meer hoogteverschil. wat duidelijk geen punt was geweest met deze engine
Maar 1 helicopter doet wel schade maar pakt meestal de puntjes niet. Maar het hangt wel sterk van teamplay af. Speel zelf altijd in mijn uppie dus het is dan ook enorm een kwestie van gelukt voor mij.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:04:
Op Damavand kan je nog de helikopter gebruiken, door die tactvol in te zetten kan je flanken. Dan ben je alleen wel erg afhankelijk van je team. Mooiste zou zijn als je de berg op kon klimmen via een pad of als er een paar kleine tunneltjes waren door de berg heen die boven de grote tunnel begonnen. Van die plekken waar infantry net langs kan flanken.
Damn daarnet in een rush potje werd ik volledig geowned door een engineer met g36c met IR scope, heavy barrel en foregrip. Hij eindigde de ronde met een 72-11 score ongeveer.
Zijn battlelog stats lijken me wel heel sterk als het volledig legit is:
http://battlelog.battlefi...SeXTaZZu/stats/385219282/
K/D ratio: 5.1
SPM: 1275
Acc: 23%
Bovendien heeft hij nog maar 53 uur playtime.
Wat denken jullie? Cheater of legit?
Ja je hebt echt een vol squad nodig bij de laatste vlag en een slim team dat voortaan daar ook spawned in plaats van bij B of D te blijven en die tunnel in te schieten.Sn0wblind schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:55:
Maar 1 helicopter doet wel schade maar pakt meestal de puntjes niet. Maar het hangt wel sterk van teamplay af. Speel zelf altijd in mijn uppie dus het is dan ook enorm een kwestie van gelukt voor mij.
Zonder vehicle whoren of constant vanaf een KM afstand liggen snipen durf ik met zekerheid te stellen dat zulke k/d ratios niet mogelijk zijn zonder cheaten.Malfius schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:09:
Damn daarnet in een rush potje werd ik volledig geowned door een engineer met g36c met IR scope, heavy barrel en foregrip. Hij eindigde de ronde met een 72-11 score ongeveer.
Opvallend genoeg is het weer een Rus.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 14-04-2012 20:27 ]
Ik probeer altijd een spawn beacon te verstoppen aan het andere eind van damavand. Dan in de jeep/vodnik gaan die op de verste base spawnt gaan zitten. Als je pech hebt zijn ze er optijd bij en blazen ze het voertuig op en killen ze je, maar kan je gewoon blijven proberen door je beacon.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:16:
[...]
Ja je hebt echt een vol squad nodig bij de laatste vlag en een slim team dat voortaan daar ook spawned in plaats van bij B of D te blijven en die tunnel in te schieten.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Dat geloof ik niet meer. Dit gaat echt wel richting hacks.Malfius schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:09:
Die map is inderdaad leuk zonder de explosievenspam maar ik vind het raar dat standaard equipment ook word geblokkeerd. Granaten zijn nou niet echt eersteklas spamwapens, ja je kan er mee spammen maar je kan granaten wel ontwijken en het lijkt me echt een nachtmerrie voor de US side zonder granaten. De RU side gaat dan gewoon met LMG's met bipods zitten en er komt niks doorheen. Zeker met de suppression.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:46:
[...]
Maakt toch niet uit dat Operation Metro niet het voorbeeld van BF3 is? Ik kan prima begrijpen dat mensen die map leuk vinden. Zelf vind ik die map ook leuk zonder al die explosies op conquest. Lekker in smalle gangetjes rondlopen en schieten. Veel mensen zeggen dat je dan beter Call of Duty kan spelen maar ik vind het shooter meganisme van Battlefield 3 beter dan dat van Call of Duty en zie niet in waarom die mensen niet op hun manier Metro mogen spelen. Zou het opzich niet gek vinden, gunplay only servers op mappen zoals Metro en Seine Crossing.
Verder is voor Rush metro mijn favoriete map. Gewoon lekker actievol schieten, je moet alleen hopen dat het geen bushwookieoorlog word in de eerste basis.
Verwijderd
911 combat efficiency ribbons en 30 medals.. hacker met aimbot..Malfius schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:09:
tot nu toe alle hackers die ik ben tegen gekomen hadden shitload aan combat eff ribbons.
Inderdaad, Rus, dat zegt genoeg. Russen met goede stats zijn 9 van de 10 keer hackers, was in COD als zo.unfor schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:19:
[...]
Zonder vehicle whoren of constant vanaf een KM afstand liggen snipen durf ik met zekerheid te stellen dat zulke k/d ratios niet mogelijk zijn zonder cheaten.
Opvallend genoeg is het weer een Rus.'T zijn toch vaak de oostblokkers en russen die cheaten.
Yay, ben niet de slechte piloot ooit.
http://battlelog.battlefi...how/28842634/1/186401280/
http://battlelog.battlefi...how/28840270/1/186401280/
http://battlelog.battlefi...how/28837595/1/186401280/
Samen met Marcel en Chilled beetje ownen
Enkel met de G3 spelen want G3 ftw!
Samen met Marcel en Chilled beetje ownen
zucht ik lekker spelen, komt er een hacker.... niemand kan hem kicken , en dus kan hij lekker zn gang gaan:(
http://battlelog.battlefi...eamPlay-oldNoobsngotland/
http://battlelog.battlefi...eamPlay-oldNoobsngotland/
ora et labora
Toon eens een klein beetje genade jij.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:31:
http://battlelog.battlefi...how/28842634/1/186401280/
Samen met Marcel en Chilled beetje ownenEnkel met de G3 spelen want G3 ftw!
In ja, de G3A3 is awesome.
alweer een potje niet in battlelog, heeft niemand dit zelfde probleem?
Troost je, ik heb mijn laatst 4 rankstijgingen niet zien voorkomen op noch battlelog, noch ingame. Enkele dagen later staan ze er wel tussen.leosand schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:00:
Soms maar niet vaak. Ik heb het in ieder geval al tijden niet gehad.leosand schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:00:
Iemand moet dus eens op Q drukken.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:12:
Daarnet ingame, vraag een een support om ammo, zegt hij dat hij geen knop ervoor heeft
Moet toch al iets meer gebeuren dan nu gebeurd.
Verwijderd
Ik bedoel dat hij geen knop had om ammo te gooien.DanielWW2 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:19:
[...]
Iemand moet dus eens op Q drukken.![]()
Moet toch al iets meer gebeuren dan nu gebeurd.
Failing noob is failing
Duitsers lijken toch de overhand te nemen , maar idd russen kunnen er ook een potje van.unfor schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:19:
[...]
Zonder vehicle whoren of constant vanaf een KM afstand liggen snipen durf ik met zekerheid te stellen dat zulke k/d ratios niet mogelijk zijn zonder cheaten.
Opvallend genoeg is het weer een Rus.'T zijn toch vaak de oostblokkers en russen die cheaten.
@Rienspy Dat potje die jij in het begin leavede heb ik nog "even" afgespeeld, anderhalf uur spelen verder:
http://battlelog.battlefi...how/28870667/1/351081504/
Best lekker toch?
Best lekker toch?
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
http://www.pbbans.com/mbi-view-all-bf3-bans-41.htmlwow7 schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:51:
[...]
Duitsers lijken toch de overhand te nemen , maar idd russen kunnen er ook een potje van.
Hier de pbbans lijst, grote meerderheid is toch een rus
Een van de redenen waarom russen vaak standaard al van servers geblocked zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 15-04-2012 01:37 ]
Ik denk dat ongeveer een week geleden zo'n jongeman genaamd Tsurany nog op TS zat te bitchen over de shotguns. Iets in de trant van "ARG WAAROM KAN DICE NIET ZORGEN DAT WAPENS GEWOON WERKEN!! INFINITY WARD DOET DAT ECHT VEEEEEEEULLLLL BETER!!!!!". Verder ben ik het wel met je eens. Metro vind ik te weinig aan omdat je nauwelijks bewegings vrijheid hebt, maar TDM is af en toe best leuk. Dan heb je altijd mensen die vinden dat je dan maar CoD moet gaan spelen als je TDM ook leuk vindt. Zelf vind ik Battlefield 3 veel leuker met alle classes, met het type wapens en zelfs de daadwerkelijke besturing. Zolang dat soort modes puur extra zijn hoor je mij echt niet klagen en ga ik het zeker wel uit proberen. Hetzelfde geldt ook voor Close Quarters DLC. Ik ga die DLC gewoon halen en me er ook uitstekend mee vermaken. Ik zou liever meteen die vehicle DLC hebben, maar dat betekent niet dat ik dit ook niet leuk vindt.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:46:
Veel mensen zeggen dat je dan beter Call of Duty kan spelen maar ik vind het shooter meganisme van Battlefield 3 beter dan dat van Call of Duty en zie niet in waarom die mensen niet op hun manier Metro mogen spelen.
Mjah de hitreg van CoD is gewoon beter met shotguns, DICE suckt daar een beetje in. Af en toe krijg je wel rampage ideeen op het DICE hoofdkantoor als die shotguns weer eens falen. Maar qua core gameplay is BF3 toch beter.
Verwijderd
Doet verdacht veel op lijken diegene die ik eerder posteMalfius schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:09:
K/D 4.9
SPM 929
Acc 22%
Gewoon andere server zoeken en eventueel reporten. Als je er zoveel aandacht aan geeft gaat het je meer tijd kosten dan cheaters waard zijn
Verwijderd
Knife only servers en hekken knifen. Op gewone servers schiet ik eigenlijk alleen maar. Schieten gaat meestal sneller (en zijn avenger kills niet nodig) dan sknifen.Tsurany schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:35:
[...]
Dat is wel heel laag. Ik heb 3.88 door hem gewoon enkel via quick knife actie te gebruiken op personen of hekjes. Met 1.09 loop je er veel mee rond zonder kills te maken of andere acties uit te voeren.
Verwijderd
Ik zit momenteel op een 5000 ticket server, heb 80 kills, 30 deaths en 20k score.. Maar er zijn nog 1000 tickets te gaan... als ik het spel quit verlies ik dan die stats??? Zit onderandere sniperkill bij van 1,3km
wil ik niet kwijt
Nee, zoals zo vaak gezegd verlies je niks als je stopt met het potje.
Verwijderd
Okej bedankt.. ja zou best kunnen dat het hier meermaals is gezegd maar dit topic is op 1 dag minstens 5 blz verder...
Vandaar dat er een zoekfunctie is?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:26:
Okej bedankt.. ja zou best kunnen dat het hier meermaals is gezegd maar dit topic is op 1 dag minstens 5 blz verder...
Verwijderd
Lol, je hebt 100den verschillende trefwoorden voor het zelfde onderwerp... Is sneller gevraagd
True, maar ik zou denken dat het nu wel common knowledge zal zijnVerwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:26:
Jij hebt zeker nooit CoD 4 of verder gespeeld op de consoles...Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:59:
Mjah de hitreg van CoD is gewoon beter met shotguns, DICE suckt daar een beetje in. Af en toe krijg je wel rampage ideeen op het DICE hoofdkantoor als die shotguns weer eens falen. Maar qua core gameplay is BF3 toch beter.
De hitreg was misschien beter maar de lag zorgde ervoor dat je alsnog geen kip raakt.
Voornamelijk WaW was hier heel erg in. Maar daar was de hitreg toch al bagger.
Ben best tevreden hoe het werkt in BF3.
Nope enkel Modern Warfare 3 maar ik heb wel het idee dat hitreg met shotguns daar echt fenomenaal beter is.
Komt misschien omdat een gemiddelde hitbox bij CoD 2 bij 2 meter is.Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:33:
Nope enkel Modern Warfare 3 maar ik heb wel het idee dat hitreg met shotguns daar echt fenomenaal beter is.
Is nodig voor de lag.
Verwijderd
NetjesRyber schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:22:
@Rienspy Dat potje die jij in het begin leavede heb ik nog "even" afgespeeld, anderhalf uur spelen verder:
Best lekker toch?
En dan nog moest je soms de lag compenseren door voor het ventje te schietenDanielWW2 schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:35:
[...]
Komt misschien omdat een gemiddelde hitbox bij CoD 2 bij 2 meter is.![]()
Is nodig voor de lag.
Wat zijn games toch brak
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 11:57 ]
volgens mij werkt de cod hitreg bij shotguns ongeveer van, he, was de crosshair soort van op het doel? was ie dichtbij genoeg? ok joh, kill.
Behalve als je op de host schiet. Dan ben jij dood en dan is de host vaak niet eens geraakt.haarbal schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:04:
volgens mij werkt de cod hitreg bij shotguns ongeveer van, he, was de crosshair soort van op het doel? was ie dichtbij genoeg? ok joh, kill.
Verwijderd
Da's waarom ik ALTIJD host benDanielWW2 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:05:
[...]
Behalve als je op de host schiet. Dan ben jij dood en dan is de host vaak niet eens geraakt.
Dat was ik dus ook.
Can't touch this.
En dan nog dit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YEfL9oUVxFg&feature=related]
Brengt mooie herinneringen naar boven.
Voor mij is 6 uurtjes meer dan genoegVerwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:54:
Tsurany
Heb jij wel nog wel geslapen ??
of heb je zo weinig slaap nodig??
Verwijderd
Zal dan wel aan je leeftijd liggen
, ik ben NA 1 uur en 3 mokken koffie nog niet wakker
, scheeld heb heel de dag de tijd om nog om wakker te worden hahahaha
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 13:00 ]
Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:55:
[...]
Voor mij is 6 uurtjes meer dan genoegMaar toch van 3 tot 11 geslapen dus zo fit als een hoentje
Met minder dan 8 uur heb ik de volgende dag hoofdpijn.
Mijn gemiddelde op een doordeweekse dag ligt denk ik rond de 5 uur...DanielWW2 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:59:
[...]
![]()
Met minder dan 8 uur heb ik de volgende dag hoofdpijn.
Dat moet je mij niet aandoen. Word er niet vrolijk van.AdmiralSnipe schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:03:
[...]
Mijn gemiddelde op een doordeweekse dag ligt denk ik rond de 5 uur...
Verwijderd
Nobody1986
3073,08 az új egyéni rekordom.. LONGES HEADSHOT! ! !
UUUHHH kan dat uberhoubt ???
Van de ene naar de andere kant van Firestorm is toch dik 3KM.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:05:
Nobody1986
Wat voor taal is dat??Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:05:
Nobody1986
Maar 3073.08 meter kan wel.
Dat zijn van die figuren die (meestal op operation firestorm) beide naar het uiteinde van de map gaan en dan proberen een zo ver mogelijke headshot te krijgen.
Verwijderd
DanielWW2
Dat moet je mij niet aandoen. Word er niet vrolijk van.
Nou vrolijk ..meer van slaapwandelen haha
AdmiralSnipe
Das Hongaars,
niet dat ik als geboren Hongaar dat kan lezen, ik heb dat nooit geleerd te lezen en te praten 
Iets van zijn eigen nieuwe record
Dat moet je mij niet aandoen. Word er niet vrolijk van.
Nou vrolijk ..meer van slaapwandelen haha
AdmiralSnipe
Das Hongaars,
Iets van zijn eigen nieuwe record
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 13:11 ]
daarnet weer op een server, een of andere level 4 die me telkens instant killde als ik hem tegenkwam, jeah right.
wss weer zo'n klojo die net gebanned is en een nieuwe key heeft gekocht.
wss weer zo'n klojo die net gebanned is en een nieuwe key heeft gekocht.
[ Voor 25% gewijzigd door haarbal op 15-04-2012 13:17 ]
Longest headshot betekent niet dat het met een sniper gedaan is. Je kan met de repairbot naar de andere kant van de map rijden en daar iemand met dat brandertje in z'n hoofd branden en dan telt het ook als headshot. Denk dat op Firestorm zoiets wel mogelijk moet zijn.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:05:
Nobody1986
Ik zou als engineer de bot naar de ene kant van de map rijden, naar de wachtende target, in een heli lekker ver out of bounds gaan en dan de kill maken.
Dat kan al lang niet meer. Wat ze doen is helikopters pakken, die net op de rand van de map zetten en op elkaar gaan schieten. Anders haal je de 3KM niet namelijk.Tsurany schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:21:
[...]
Longest headshot betekent niet dat het met een sniper gedaan is. Je kan met de repairbot naar de andere kant van de map rijden en daar iemand met dat brandertje in z'n hoofd branden en dan telt het ook als headshot. Denk dat op Firestorm zoiets wel mogelijk moet zijn.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.