SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Mijn ervaring is thuis komen en er achter komen dat sims 3 en alle uitbreidingen erbij geïnstalleerd zijn op je rig
omdat die "wat" sneller is .....
jterpstra schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:32:
Nou jij hebt iedergeval positieve ervaring met vrouwen achter je rig.
Mijn ervaring is thuis komen en er achter komen dat sims 3 en alle uitbreidingen erbij geïnstalleerd zijn op je rig![]()
omdat die "wat" sneller is .....
niemand komt aan mijn pc
Nee, er moet maar weer een wachtwoord op.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
YouTube: BF3 FAIL Heat seekers broken after R3 patch
tv missile schijn nu tanks te kunnen one hit killen, lijkt me ook niet relaxed.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Missiles uit RPG en tank lijken minder aan zwaartekracht onderhevig, of ligt dat aan mij? Tank is ook veel eerder stuk. Verder zijn alle attachments van m'n wapens gereset (leuk om letterlijk iedereen weer met tactical light te zien rondlopen
Ben benieuwd hoe air en anti-air zijn, kan helaas zaterdag pas weer spelen. :-P
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dat is wel heel slecht zeg, volgens mij hebben ze bij Dice totaal niks getest met de nieuwe patch...haarbal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:44:
De jet en heli heatseakers schijnen niks te doen, way to go dice.
---RAWE CEEK!!!---
Oke, als dit ook zo is voor stingers en AA missles dan zijn jets echt goddelijk geworden...haarbal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:44:
De jet en heli heatseakers schijnen niks te doen, way to go dice.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
en ik snapte maar niet vanmiddag waarom ik nog steeds vliegende was na 10 minuten in de lucht
meestal word ik al neergepaft na anderhalve minuut en dacht ook "Goh wat is iedereen goed vandaag met z'n flares raak geen kudt met me heat seekers "
- We laten de Foregrip het tegenovergestelde doen
- Helicopters zijn nu veel sterker dan een Tank
- Stingers hebben geen bereik en zullen dus useless worden.
- Mini map is zo aangepast, dat het allemaal verkleind en niet meer optimaal te gebruiken is
- Iedereen heeft flares voor balance.
- Flares zijn nu erg sterk en ECM jammer is wat slechter.
- Tanks zijn makkelijk neer te halen met RPG's en SMAW
- LAV zijn sterker geworden.
- AS VAL is nu sterker geworden
- Bipod zorgt voor beter Aim en niet meer de Foregrip
- Sniper kunnen nu one hit kills maken
- Er is meer suppression en Blur toegevoegd aan de game, zodat je minder gaat zien
- Alle wapens doen meer damage, waardoor normaal Hardcode mode is geworden op korte afstanden.
- Little bird hebben een snellere cool down waardoor ze heel snel alles kunnen killen
- Granaten hebben meer bereik en zijn dus effectiever of te wel in kleine maps veel te sterk
- Sommige hebben last van FPS drops
- Sommige hebben last van een hoge PING
- heavy barrel houd de kogels goed bij elkaar, dus het tegenovergestelde als voorheen.
- Nog steeds regelmatig bad luck
plus punten:
- Minder fall damge
- Attack orders van je squadleader zijn makkelijker te zien
- Toeter op een jeep
- Eigen squad aanmaken
[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 29-03-2012 21:08 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Een echte DICE patch dus.Pykow schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:04:
nieuwe patch notes (03/29/2012 Thu. 21:00 )
- We laten de Foregrip het tegenovergestelde doen
- Helicopters zijn nu veel sterker dan een Tank
- Stingers hebben geen bereik en zullen dus useless worden.
- Mini map is zo aangepast, dat het allemaal verkleind en niet meer optimaal te gebruiken is
- Iedereen heeft flares voor balance.
- Flares zijn nu erg sterk en ECM jammer is wat slechter.
- Tanks zijn makkelijk neer te halen met RPG's en SMAW
- LAV zijn sterker geworden.
- AS VAL is nu sterker geworden
- Bipod zorgt voor beter Aim en niet meer de Foregrip
- Sniper kunnen nu one hit kills maken
- Er is meer suppression en Blur toegevoegd aan de game, zodat je minder gaat zien
- Alle wapens doen meer damage, waardoor normaal Hardcode mode is geworden op korte afstanden.
- Little bird hebben een snellere cool down waardoor ze heel snel alles kunnen killen
- Granaten hebben meer bereik en zijn dus effectiever of te wel in kleine maps veel te sterk
- Sommige hebben last van FPS drops
- Sommige hebben last van een hoge PING
- heavy barrel houd de kogels goed bij elkaar, dus het tegenovergestelde als voorheen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat grappig eerste maanden zeuren om de patch.Is de patch er met alle dingen die ze belooft hebben is het kut.
fall damage hebben ze eindelijk opgelost na 3 maandenSlurpie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:10:
[...]
Wat grappig eerste maanden zeuren om de patch.Is de patch er met alle dingen die ze belooft hebben is het kut.
squad erbij maken eindelijk.
maar niemand vroeg om de wapens zo aan te passen.
beter gezegt, ik heb het gevoel dat ik CoD aan het spelen ben. het maakt niet meer uit welke wapen je kiest.
ze hebben allemaal erge recoil en genoeg damage
Want ja, het duurt zo lang om alles weer goed in te stellen.Fantasma schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:08:
dat ze alles hebben gereset van wapens is wel echt stom
redelijk jaSagaris schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:15:
[...]
Want ja, het duurt zo lang om alles weer goed in te stellen.
Ik hoop alleen dat de volgende patch niet zo lang op zich laat wachten. Ik zou het zelfs tof gaan vinden als er volgende week al een nieuwe pc-only patch uit komt die al deze fouten zou moeten oplossen! Fuck yourself console players!
Recoil? Dat kent CoD niet hoorPykow schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:13:
[...]
fall damage hebben ze eindelijk opgelost na 3 maanden
squad erbij maken eindelijk.
maar niemand vroeg om de wapens zo aan te passen.
beter gezegt, ik heb het gevoel dat ik CoD aan het spelen ben. het maakt niet meer uit welke wapen je kiest.
ze hebben allemaal erge recoil en genoeg damage
De patch nog niet echt uitgetest, maar het klinkt weer als een echte Dice patch ja
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Pykow schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:04:
nieuwe patch notes (03/29/2012 Thu. 21:00 )
- We laten de Foregrip het tegenovergestelde doen - Niet getest.
- Helicopters zijn nu veel sterker dan een Tank - Nog steeds net zo makkelijk neer te halen?
- Stingers hebben geen bereik en zullen dus useless worden. - Was al zo.
- Mini map is zo aangepast, dat het allemaal verkleind en niet meer optimaal te gebruiken is - 10x beter nu.
- Iedereen heeft flares voor balance. - Goed zo.
- Flares zijn nu erg sterk en ECM jammer is wat slechter. - Niks van gemerkt.
- Tanks zijn makkelijk neer te halen met RPG's en SMAW - Te snel stuk nu inderdaad.
- LAV zijn sterker geworden. - Volgens mij juist minder, in ieder geval tegen de tank.
- AS VAL is nu sterker geworden - Mocht ook wel.
- Bipod zorgt voor beter Aim en niet meer de Foregrip - Niet getest.
- Sniper kunnen nu one hit kills maken - About time, werkt ook alleen <15 meter geloof ik.
- Er is meer suppression en Blur toegevoegd aan de game, zodat je minder gaat zien - Niet echt last van gehad.
- Alle wapens doen meer damage, waardoor normaal Hardcode mode is geworden op korte afstanden. - Niks van gemerkt.
- Little bird hebben een snellere cool down waardoor ze heel snel alles kunnen killen - Idem.
- Granaten hebben meer bereik en zijn dus effectiever of te wel in kleine maps veel te sterk - Idem.
- Sommige hebben last van FPS drops - Idem.
- Sommige hebben last van een hoge PING - Idem.
- heavy barrel houd de kogels goed bij elkaar, dus het tegenovergestelde als voorheen. - Niet getest.
- Nog steeds regelmatig bad luck - Klopt, maar een STUK minder!
plus punten:
- Minder fall damge
- Attack orders van je squadleader zijn makkelijker te zien
- Toeter op een jeep
- Eigen squad aanmaken
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Eindelijk. Voelde zo machteloos, rondrijden zonder toeter.Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:23:
- Toeter op een jeep
There is no place like 127.0.0.1
Linkermuisknop (Y)!!tobitronics schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:32:
stomme vraag, maar hoe toeter je met een jeep? Hij staat niet tussen mijn key bindings
lijkt wel een mijnenveld en een beetje irritant dat blauwe gloed zo over je speelscherm
---RAWE CEEK!!!---
LMB is de way to goTheMe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:33:
Spatiebalk las ik een een artikel over de patch, maar je zal hem zelf wel moeten binden
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Komop, MAV ridding lukt nog steeds, wapens resetten, appearance word nog altijd niet opgeslagen, lange map laad tijden (vanilla maps), lagere fps bij sommigen...
Verwijderd
GepatchedQlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:40:
Morgen is het vrijdag. Hopen dat DICE morgen wat goeds te zeggen heeft op deze patch. Ik snap het niet. 3 maanden de tijd nemen voor een 'grote' patch die dan nog niet eens echt super groot is. En dan zitten er fouten in waarvan je zegt: "Als je dit getest zou hebben had je meteen door dat het nog niet werkte".
Komop, MAV ridding lukt nog steeds, wapens resetten, appearance word nog altijd niet opgeslagen, lange map laad tijden (vanilla maps), lagere fps bij sommigen...
Verwijderd
Ik gebruik wel altijd de combi kobra, foregrip en flash supressor. Als ik zonder flash supressor schiet dan heb ik het gevoel dat er te veel horizontale recoil opzit. Op een of andere magische manier werkt de flash supressor dat tegen.
Ben ik de enige met deze mening?
Naar mijn mening altijd andersom, flash suppressor heeft tegengesteld effect, net iets meer recoil. Tevens niet echt nodig he, in metroVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:43:
Oef! Was bang dat ze m'n favo gun gingen nerfen; de AEK-971, maar niks blijkt minder waar. Heb daarnet in metro in amper 2 minuten 10 kills gemaakt ermee, en ik schiet zoals ik altijd schiet.
Ik gebruik wel altijd de combi kobra, foregrip en flash supressor. Als ik zonder flash supressor schiet dan heb ik het gevoel dat er te veel horizontale recoil opzit. Op een of andere magische manier werkt de flash supressor dat tegen.
Ben ik de enige met deze mening?
Verwijderd
Fijn je eigen Ping te zien ( gemiddeld 17 )
USAS is steeds nog een kanon inplaats van een shotgun.
PKP is wel stuk beter te gebruiken
Ben op mn ena laatste potje meer door mn teammates gedood dan de viijand .
Nu ga ik de maps met Vehicles uit proberen.........vooral die toeter
- Laser guided missile mode -> check!
- Altitude -> check!
- Heading -> Check!
- Lock on -> Check!
- Sniper dead -> check!
En dat dus een paar keer. 1 iemand had een soort van obsessie om die sniper weg te hebben en gaf zn positie de hele tijd door. Ging helemaal stuk van het lachen toen die hoorde van de guided kills
een patch voor de M4A1,M16A3, M27 IAR ? zodat ze weer schieten zoals voor de update
het voelt allemaal aan als Call of Duty
[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 29-03-2012 21:51 ]
Geen een wapen voelt nog hetzelfde aan. Ik join, selecteer mijn kit en mijn favo wapen. Wat denk je, zit er ineens een andere scope/configuratie op dan gisteren. Dan denk ik moet DICE dat nou liggen fucken, kunnen ze dat niet omzeilen dat mijn customizations intact blijven. Konden ze anders niet vermelden dat dit kan gebeuren.
En dan zit je op metro. 500 tickets, geen rpg/smaw, geen m320 nades, geen claymores en dan wordt je lekker gebaseraped. Client hit detection opgelost???, accuracy met mijn SKS = helemaal naar de klote.
En dan nog die belachelijke shortcut optie, 40 eu voor alles te unlocken. Daar zit ik dan bijna 200 uur gespeeld en nog 15 wapens te gaan voordat ik elke scope, muzzler, foregrip noem maar op gehad heb. Alles voor het geld. Zucht, het beetje lol wat overgebleven was aan BF3 is nu ook de nek om gedraaid. *alles voor de winst*
Denk ik maar een einde ga breien aan FPS gaming en me ga toeleggen op andere hobby's
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
In combinatie met de heli die nog meer OP is, is het een waar feest.beuker19 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:55:
Het lijkt wel alsof de tanks gemaakt zijn van papier mache echt niet leuk meer zijn nou net hele grote taxi's als je geluk hebt kom je op de plaats van bestemming
Één hit met een rpg/smaw tegen de zij- of achterkant van de tank en hij is disabled. Je kunt er niet meer tegenaan repareren, want de tool is enorm traag. Jammer...
Verwijderd
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
dat ze kits kunnen kopen, maakt mij geen donder uit, maar het is precies wat je zegt met je SKSloewie1984 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:53:
wtf, ik herken het hele spel niet meer terug.
Geen een wapen voelt nog hetzelfde aan. Ik join, selecteer mijn kit en mijn favo wapen. Wat denk je, zit er ineens een andere scope/configuratie op dan gisteren. Dan denk ik moet DICE dat nou liggen fucken, kunnen ze dat niet omzeilen dat mijn customizations intact blijven. Konden ze anders niet vermelden dat dit kan gebeuren.
En dan zit je op metro. 500 tickets, geen rpg/smaw, geen m320 nades, geen claymores en dan wordt je lekker gebaseraped. Client hit detection opgelost???, accuracy met mijn SKS = helemaal naar de klote.
En dan nog die belachelijke shortcut optie, 40 eu voor alles te unlocken. Daar zit ik dan bijna 200 uur gespeeld en nog 15 wapens te gaan voordat ik elke scope, muzzler, foregrip noem maar op gehad heb. Alles voor het geld. Zucht, het beetje lol wat overgebleven was aan BF3 is nu ook de nek om gedraaid. *alles voor de winst*
Denk ik maar een einde ga breien aan FPS gaming en me ga toeleggen op andere hobby's
dat heb ik met mijn M4A1, M16A3. ze schieten niet meer als voorheen.
Vanmorgen vroeg iemand hoe BF3 werdt gespeeld en dat hij van plan was BF3 te gaan kopen.
Ik kan nu alleen maar zeggen, dat hij zijn geld beter kan houden.
de game was voor de patch nog niet dood gespeeld, maar ik denk dat alle gamers die er meer dan 100 uur in hebben zitten echt een bloedhekel hebben aan DiCE zijn update. Nooit geweten dat dice zo slechte ondersteuning had en nu pas waardeer ik de inzet van Valve Entertainment. Die luisterd naar zijn gamers en daarnaast willen ze ook veel geld verdienen door een store, maar dat blijft wel goed in balans.
bedoelen ze dit nou met HomeFront 2 ? of de andere flop game BRINK van vorig jaar ?
BF3 vs MW3
And the winner is Battlefield Warfare 3
R.I.P. BF3 en daarmee sluit ik af.
What the f? Dus alleen op een kleine afstand daartussen kun je locken, waarna de heli/jet natuurlijk gewoon blij uit je locking range vliegt...
Just perfect Dice, just perfect.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nu nog even er achter komen hoe ik (zonder de back tot karkand uitbereiding)
de GOT-servers kan joinen. Raar dat het via de browser moet zeg...
Ga maar eens prone liggen op een MAV dan....Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:05:
[...]
Sowieso MAV lifting, en voor die litch had je dat nodig (ervaringsdeskundige)
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Verwijderd
Heb het spel al meer dan 300uur gespeeld en ik ben eigenlijk tevreden over de AEK en de M240EBmaar ik denk dat alle gamers die er meer dan 100 uur in hebben zitten echt een bloedhekel hebben aan DiCE zijn update
Tevreden over de AEK?!Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:15:
[...]
Heb het spel al meer dan 300uur gespeeld en ik ben eigenlijk tevreden over de AEK en de M240EB
Dat was zon beetje het enige fatsoenlijke assault rifle, nu is het een POS.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Ook gepatchedTokkes schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:13:
[...]
Ga maar eens prone liggen op een MAV dan....
Uitgeprobeerd
Verwijderd
Heb daarnet in no time 10 kills gemaakt ermee, met foregrip, kobra en flash supress.Jeroenneman schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:16:
[...]
Tevreden over de AEK?!
Dat was zon beetje het enige fatsoenlijke assault rifle, nu is het een POS.
Moet wel zeggen dat het in Metro was, dus het is wel allemaal iets benauwd. Ben benieuwd wat het geeft als ik op grotere maps speel
waarom lukt het mij dan wel nog om te liften?
[ Voor 9% gewijzigd door Tokkes op 29-03-2012 22:22 ]
Verwijderd
Nu op dit moment wel nog?Tokkes schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:22:
[...]
waarom lukt het mij dan wel nog om te liften?Maar je moet echt heel specifiek gaan liggen.
(Moet je dan op een bepaalde manier neerliggen?)
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
Ja, ik kan mezelf nog "boosten" met MAV. Niet op een bepaalde manier, maar op een bepaalde "plaats" op de mav.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:23:
[...]
Nu op dit moment wel nog?
(Moet je dan op een bepaalde manier neerliggen?)
edit: zit momenteel hierzo:
http://battlelog.battlefi...Tickets-24-7-No-RPG-M320/
for proof, join.
[ Voor 22% gewijzigd door Tokkes op 29-03-2012 22:28 ]
Ik vind het anders redelijk verbeterd.etnerdnl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:24:
Fijn was net van plan met mn nieuwe PC weer te gaan beginnen BF3 te spelen .. hebben ze het zo verkloot ?hopelijk is er nog wat aan..
De stinger was voor de patch namelijk 99.99999999% waardeloos. Je had er echt niks aan, nu kan je met z'n 2 en een chopper rapen.
De recoil van de wapens is heel anders maar niet per definitie slecht. Het is gewoon wennen.
Andere attachments dan de silencer en de foregrip zijn nu ook nuttig. Hoewel de foregrip nerf beter kan worden teruggedraaid zoals die pre patched was aangezien je kan kiezen tussen een foregrip, bipod of niks. Nu zijn eigenlijk beide opties niks.
De tanks doen meer damage en gaan sneller kapot en in combinatie met langzamere repairs is het niet meer dat twee tanks voor eeuwig op elkaar staan te schieten.
De AK74M is nu eindelijk nuttig en bruikbaar en er zullen meer wapens eindelijk nuttig worden.
De wapens zelf doen niet echt meer schade, alleen heb je nu wel max 25 damage in plaats van 23 damage met een silencer. Dat is toch een kogel.
En er zijn nog meer dingen maar ik heb geen zin om alles op te noemen.
In ieder geval zal er nu wat meer variatie komen in de game i.p.v iedereen met een M16A3 of M416 met silencer, foregrip en een red dot.
Ze zouden er een dedicated topic voor aan kunnen maken :-PVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:29:
Valt me op dat sinds de update ik niks anders zie dan geklaag en gewhine
[afbeelding]
Het is altijd hetzelfde gezeik. Een nieuwe patch is gewoon even wennen...
Ik heb geen zin om er woorden aan vuil te maken, maar ik stop met BF3.
Zowel de vehicle maps als metro.. unlocks die er ineens niet meer zijn... neuh, ben er helemaal klaar mee.
Misschien dat ik bij een volgende patch nog weer eens ga kijken, maar voor nu is het bye bye BF3.
[ Voor 23% gewijzigd door Eikkie op 29-03-2012 22:45 ]
It's me
En als je niet geloofd wil ik wel even demonstreren.
Tokkes schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:22:
[...]
waarom lukt het mij dan wel nog om te liften?Maar je moet echt heel specifiek gaan liggen.
[ Voor 9% gewijzigd door fragcompany op 29-03-2012 22:48 ]
DICE heeft de tank zwaar verneukt je hebt er niets meer aan .Eikkie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:44:
cannister-shell lijkt ook niet meer goed te werken. Ook meer slow downs.. ben er niet echt tevreden over. Helaas!
En iedereen speelt nu engineer met een rpg omdat je dan gewoon het meest in het voordeel bent .
Wat ik gisteren nog een super game vond in nu een kut game
Jammer
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Maar waar ik met mijn verstand absoluut niet bij kan is dat je nu zodra je de map geladen hebt meteen kunt beginnen. Volgens mij tellen de punten nog niet totdat er tenminste 8 spelers binnen zijn, daar kan ik mee instemmen. Echter, je speelt Rush. Je laadt de map. Je ziet dat je defender bent, je spawnt en je hoort het mooie geluid dat de MCOM al gearmd is. Dafuq?! Het team met de meeste SSD's bepaalt dus voor de eerste paar minuten hoe een Rush ronde verloopt. Wordt het 50 tickets verkloten om überhaupt bij de MCOMs te komen, of het is een walkover en je bent meteen je eerste basis kwijt.
[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 29-03-2012 22:51 ]
Hangt van de server instelling af, dat kan iedere admin zelf instellen.Sagaris schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:49:
Volgens mij tellen de punten nog niet totdat er tenminste 8 spelers binnen zijn, daar kan ik mee instemmen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
It's me
Langs de andere kant is het mij wel nog niet gelukt te glitchen in Métro....Niet dat ik het in een game wil doen, ik wil alleen weten of het nog mogelijk is en evt. hoe ik glitchers kan gaan rapenfragcompany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:46:
ik ook,geen problemem met liften hahaah,NOT patched.
En als je niet geloofd wil ik wel even demonstreren.
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Tokkes op 29-03-2012 22:58 ]
Is wel te zien dat de piloten het hardst hebben lopen whinen op de Battlelog forums....
---RAWE CEEK!!!---
al mijn wapens andere items erop.. ok tis te veranderen....
maar toch, waarom.....
dan aa.... mijn hemel, 4 raketen in minibird of hoe heet die heli ook alweer en pas bij 4 stuk?
zat alleen een piloot in
aa tegen tankauto gebotst(die geparkeerd staat) hopa -55% en binnen minuut helemaal aan gort...
tank lijkt met canister generft te zijn... niet meteen iemand dood op closerange....
iets verder weg zeg 50 meter lijkt niet te zijn veranderd.
tank snel 1 hit en kapot.
ik vind het echt heel raar.
en op karg island geen stationary aa meer aan russen kant?
lekker kun je daar gebaserapped worden door planes en heli./// thanks
air lijkt idd veels te over powered!
[ Voor 12% gewijzigd door leosand op 29-03-2012 23:04 ]
Die staat er wel. Bij de opstijgbaan van de jets.leosand schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:01:
en op karg island geen stationary aa meer aan russen kant?
lekker kun je daar gebaserapped worden door planes en heli./// thanks
air lijkt idd veels te over powered!
Recon met een PDW zodat ik nog wel kan zorgen voor een eigen spawn en ze makkelijker kan flanken. Ik mis dan helaas wel mn M320 die ik met assault altijd bij me heb maar ja, daar heb je niks aan als je wordt gebaseraped.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dan zou ik juist assault kiezen maar dan met een medpack en een M16A3.rickyy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:10:
Ik ga binnenkort maar is een andere tactiek proberen als het team weer is bestaat uit hersenloze apen. (of het vijandelijke team getrainde navy seals)
Recon met een PDW zodat ik nog wel kan zorgen voor een eigen spawn en ze makkelijker kan flanken. Ik mis dan helaas wel mn M320 die ik met assault altijd bij me heb maar ja, daar heb je niks aan als je wordt gebaseraped.
Je kan het beste eerst een groep uitmoorden en dan doorpreken. Met een PDW kom je waarschijnlijk niet eens door de baserape heen. Het blijft wel lastig.
Vanaf de US kant in Metro kan je nog wel met je MAV boven en onder het level komen en je MAV zo neerzetten dat je spot en motionsensorpunten krijgt zonder dat je MAV kapot kan. Maar naar buiten kan je daar niet meer, omdat ze onzichtbare muren hebben opgetrokken.Tokkes schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:55:
[...]
Langs de andere kant is het mij wel nog niet gelukt te glitchen in Métro....Niet dat ik het in een game wil doen, ik wil alleen weten of het nog mogelijk is en evt. hoe ik glitchers kan gaan rapen
Verder kan je rondom de RU base geen mortar meer opzetten, heb niet kunnen testen of je vanaf binnen bij de trap bij vlag B je mortier neer kan zetten om naar buiten te schieten, maar ik denk dat dat ook is aangepast. Maar bij de RU base is het belachelijk hoe ver je naar voren moet lopen voor je de mortar kan plaatsen.
Ik gebruik met assault ook altijd een PDW. Soms een A3 of eem M416. Ik vind PDW's sneller op close range. Ik kan er sneller mee werken. En juist met die spawnbeacon (mits die niet wordt vernietigd) heb ik meer kansen om een flank uit te halen.DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:12:
[...]
Dan zou ik juist assault kiezen maar dan met een medpack en een M16A3.
Je kan het beste eerst een groep uitmoorden en dan doorpreken. Met een PDW kom je waarschijnlijk niet eens door de baserape heen. Het blijft wel lastig.
[ Voor 9% gewijzigd door rickyy op 29-03-2012 23:15 ]
ik vraag me af of er ook niet iets voor mijn naam staat.. zo iets van.. ./render_If_Ti3s_Joins_server_switch_to_losing_team
Begin alweer een beetje het BF2 gevoel terug te krijgen
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Jij hebt duidelijk nog niet eerder de MP7 in de knuistjes gehad...DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:12:
Dan zou ik juist assault kiezen maar dan met een medpack en een M16A3.
Laser + extended mags erop en rammen met die handel, 75% van mijn speelspijl bestaat uit recon met PDW, flanken en die beacon een beetje fortuinlijk neerzetten
Maar goed, zal straks mijn eerste minuutjes post-patch erdoor drukken, eens kijken of het nog wat wil...
Ik heb pas net de MP7 gekocht unlocked.Knijnemans schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:33:
[...]
Jij hebt duidelijk nog niet eerder de MP7 in de knuistjes gehad...
Laser + extended mags erop en rammen met die handel, 75% van mijn speelspijl bestaat uit recon met PDW, flanken en die beacon een beetje fortuinlijk neerzetten
Maar goed, zal straks mijn eerste minuutjes post-patch erdoor drukken, eens kijken of het nog wat wil...
Moet die nog even proberen.
MP70 was geweldig, maar is met deze patch volgens mij slechter geworden. Hipfire is verslechterd. (volgens de patch notes, nog niet getest though)Knijnemans schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:33:
[...]
Jij hebt duidelijk nog niet eerder de MP7 in de knuistjes gehad...
[ Voor 4% gewijzigd door rickyy op 29-03-2012 23:35 ]
I know, kan em in ieder geval aanradenDanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:35:
Ik heb pas net de MP7 gekocht unlocked.
Moet die nog even proberen.
Dat zou an sich jammer zijn, maar ik schiet toch veruit het meest ADS. Enige waar die hipfire voor gebruikt werd, was pre-firing een hoekje om springen waar je net mensen met je TUGS gespot had. Altijd mooi om die paniek/chaos bij mensen te zien als er weer zo'n idioot al schietend door de lucht zweeft met de laser in hun bakkesrickyy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:35:
MP70 was geweldig, maar is met deze patch volgens mij slechter geworden. Hipfire is verslechterd. (volgens de patch notes, nog niet getest though)
Ik zal em zo eens proberen!
Ik kocht het pack voor de G3, SG53 en de MP7. Hij staat hoog op de lijst.

Ik heb geen flauw idee wat het voor moet stellen. Soms is het geel, soms lichtblauw.
Resolutie is 1920x1200.
Wtf, weer een nieuwe advertentiesoort op tinypic: ad verplicht afkijken voordat je captcha mag invoeren
Dat komt omdat de nemesis medal nu per 30 ribbons is ipv 50. Daardoor krijg je ze met terugwerkende kracht.MueR schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:54:
Ik krijg ineens als een malloot medals. Ik heb net in een rondje maar liefst 3 Nemesis medals gekregen (bij elke ribbon 1), en de map daarop ook weer. Wtf?
[ Voor 33% gewijzigd door Bee.nl op 30-03-2012 01:15 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Die zijn verlaagt qua ribbon aantal van 50 naar 30. Dus heb je er al 3 gehaald met 180 ribbons krijg je nu nog 3 medals omdat je er nu 6 zou moeten hebben.MueR schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:54:
Ik krijg ineens als een malloot medals. Ik heb net in een rondje maar liefst 3 Nemesis medals gekregen (bij elke ribbon 1), en de map daarop ook weer. Wtf?
Ik heb hem ook. Reso 19x1200Bee.nl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:54:
Iemand had het over die rare pixels linksboven in het scherm? Ik heb ze zojuist ook gehad en heb er een screenshot van gemaakt:
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee wat het voor moet stellen. Soms is het geel, soms lichtblauw.
It's me
Ook op 1440x900.
Het zal wel een bug zijn of het is misschien voor spectator mode.
Of heel misschien voor battlerecorder.
Heli's kunnen wat problematischer zijn omdat ze niet meer zo snel door de jets worden opgeruimd. Aan de andere kant heeft het nu wel zin om met meer man te gaan stingeren, al is het meer om de heli weg te jagen, below radar werkt op zich wel wat te goed misschien. Maar als ie laag vliegt maakt ie meestal weinig slachtoffers.
Als die tv missile echt een onehit wonder is dan mogen ze dat wel eens snel fixen.
[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 30-03-2012 00:49 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Heb genade met wij, kansloze soldaatjes, op de grondVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 00:28:
Holy damn! Below Rader.. is dat een nieuwe functie? Is echt zalig om met de jet of heli te vliegen, eindelijk gedaan met dat constante gelock
Verwijderd
Heb eigenlijk niks anders dan positieve verbeteringen gezien, below radar, geen wachttijden.. van de nerf met de aek-971 heb ik geen last ondervonden
Enige wat suckt is de heat seakers, met jet en heli.. Die doen het niet goed?
edit: tv missle werkt doet nu 1 hit op tank = instant dead? Hmjaa, is wel realistischer
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 01:30 ]
Tot DICE er (zoals nu) een patch tegenaan smijt die alle stats verandertVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:05:
Om te unlocken vind ik juist wel een goede toevoeging. Het spel word saai zonder dit soort uitdagingen.
Ik wil zelf altijd per wapen eerst tot de silverstar gaan en dan na het volgende wapen. Zo leer je alle wapens goed kennen en blijft het allemaal leuk
En Tsurany mag ook terug beginnen experimenteren hehe.
Ze maken ook grotere patches omdat de devs op PS3/360 moeten betalen voor een patch uit te brengen. Meerdere duizenden dollars voor 1 patch release!Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:11:
Patchen waren niet zo groot en duurden minder lang om te maken (kwamen sneller uit) in de tijden van BF2 - COD4. Ook kregen we toen nog gratis maps.
Hoe komt dit? Ten eerste omdat men nu meer geld wil verdienen dan vroeger. Maar ook ten tweede omdat de patchen veel groter zijn. Dit komt omdat de game bij release maar half afgewerkt is waardoor ze dus eigenlijk met patchen de game moeten afwerken. Tot nu toe (ja zelfs met de komende patch van vandaag) zijn er geen nieuwe dingen. Alleen maar dingen die ze toevoegen die al in de game aanwezig moesten zijn bij de release van de game.
De reden dat er geen gratis maps meer bij updates zitten is volgens mij omdat het ook meer werk is om een map te maken. Kijk maar naar het verschil in details van de Back2Karkand maps. Maar dan nog, ik vind het flauw. Je moet met je tijd meegaan. Meer details en betere uitwerking in games betekend niet dat je opeens meer geld moet gaan eisen.
Toch wacht ik vol spanning op de volgende patch!
Echt te gek voor woorden.
Maar op PC is die restrictie er niet en kunnen ze in principe allemaal kleine patches geven.
[ Voor 58% gewijzigd door Asgaro op 30-03-2012 02:12 ]
TOTAAL. NIET.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:11:
Ik trek de update hier nu met 13MB/s binnenWist niet eens dat m'n internet dat aankon. Op Origin kun je zeiken wat je wilt, maar blijkbaar zit het met de servercapaciteit wel snor.
Dan hebben ze nu tijdelijk servers bijgezet.
Heb vorige week PC geformatteerd om alles op SSD te zetten.
Heb BF Bad Company 2 via Origin willen downloaden. Eerst 60% ging vlot, maar toen ging het bergaf.
50 kB/sec max! En het was dagen aan een stuk zo.
Nu werkt alles wel vlot en kan ik BFBC2 download straks wel voltooid hebben. Vermoed dus dat ze nu tijdelijk nog servers hebben bijgezet, de monkeys
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.