• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Edit: laat ook maar, jullie zullen het nooit begrijpen en de moeite toch nooit waarderen. Ik vraag me alleen af waarom ik nog tijd zou steken in server beheer als ik toch enkel gezeik krijg.
Jammer van de edit, want het was zeker wel terecht. Gister waren er mensen die zeiken over slechte teambalance, nu wordt er gezeken dat er iemand gekilld wordt en naar het andere team wordt gemoved. Ja... wat moet er dan gebeuren?
Adanteh schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:29:
[...]

Jammer van de edit, want het was zeker wel terecht. Gister waren er mensen die zeiken over slechte teambalance, nu wordt er gezeken dat er iemand gekilld wordt en naar het andere team wordt gemoved. Ja... wat moet er dan gebeuren?
Er zou zelfs niemand gekilled mogen worden door de plugin om verplaatst te worden, dat hebben we expres uitgezet. Maar door puur een rage en verder niks krijg ik weinig motivatie om te achterhalen wat er mis gaat en kan ik ook verder erg weinig doen. Mensen vergeten graag dat wij ook beperkingen hebben en weer afhankelijk zijn van andere ontwikkelaars.

[ Voor 74% gewijzigd door Tsurany op 29-03-2012 16:41 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
In welke taal word zo'n plug-in geschreven? Of is dit een soort programma die los draait van de server en elke seconde de playerlist ontvangt via RCON-commands en zo de teambalance bekijkt?

Zou dit niet te maken zijn in PHP? Ik kan daar wel aan helpen moest dit nodig zijn?

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Echt geweldig wat voor trieste admins er rond lopen. Join een server, speel net 3 minuten. Chopper spawned, ik stap erin en wil wegvliegen ga ik dood.... huh... wtf?

Killed by admin??????????????

Vervolgens vliegt die admin weg in de chopper....

Die lui zitten zeker flink onder de duim overal maar in BF3 hebben ze macht hahaha flikker toch op stelletje nerds.

Verwijderd

Dat nieuwe berichten systeem in servers is wel super fijn ja, blijft mooi in beeld hangen...

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

MeagaShira

MeagaShira_NL

En weer een geweldige patch voor BF3 die ik ver#$%! weer niet kan downloaden. Hij blijft gewoon op gepauseerd staan.
Elke patch die ik tot nu toe wou downloaden faalt gewoon. Elke keer weer zat er niks anders op dan een reinstall van BF3. Ben er echt helemaal klaar mee.
Weet iemand hier misschien een oplossing of heeft iemand hier ook zo een probleem als dat ik heb?
De reden waarom ik de vraag hier stel en niet in het problementopic is omdat ik daar nog steeds een antwoord moet krijgen op het vorige patch download probleem en dat is alweer een behoorlijke tijd geleden.
Heb Origin net ook weer opnieuw geinstalled maar dat mocht het probleem niet oplossen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Toch maar even gekeken. Phyxion is een van de spelers die als laatste binnen is gekomen volgens het systeem. Hij was derde op de lijst met mensen die gemoved zouden worden zodra ze dood gingen. Zodra Phyxion dood ging is hij gemoved om te balancen. Het systeem staat zo ingesteld dat spelers niet gedood worden om te balancen en onder de 50 tickets balanced hij niet meer. Als er dan toch wat mis gaat hoor ik het graag maar op deze manier kan ik er niks aan doen.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:38:
Dat nieuwe berichten systeem in servers is wel super fijn ja, blijft mooi in beeld hangen...
Als de admin.yell command ingevoerd wordt via de console gebeurt dat niet, als hij ingevoerd wordt via Rconnet gebeurt dat wel. Gok dat bij Rconnet wat mis gaat.
Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:36:
In welke taal word zo'n plug-in geschreven? Of is dit een soort programma die los draait van de server en elke seconde de playerlist ontvangt via RCON-commands en zo de teambalance bekijkt?

Zou dit niet te maken zijn in PHP? Ik kan daar wel aan helpen moest dit nodig zijn?
Plugins written and compiled at run time in C#.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-01 09:57
en yes... 2 granaten zijn weer terug :)

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-01 12:18
Richard P schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:10:
Ik stop ermee denk ik, na de patch is het onspeelbaar geworden. Nog minder fps kon ik gewoon niet hebben, dus nu ben ik klaar. Misschien weer als ik een nieuwe PC heb, zonde.
Wat heb jij voor een pc dan? Een gemiddelde kistje met fatsoenlijke graka moet op minimaal gewoon goed spelen hoor.

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-01 22:33
MeagaShira schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:39:
En weer een geweldige patch voor BF3 die ik ver#$%! weer niet kan downloaden. Hij blijft gewoon op gepauseerd staan.
Elke patch die ik tot nu toe wou downloaden faalt gewoon. Elke keer weer zat er niks anders op dan een reinstall van BF3. Ben er echt helemaal klaar mee.
Weet iemand hier misschien een oplossing of heeft iemand hier ook zo een probleem als dat ik heb?
De reden waarom ik de vraag hier stel en niet in het problementopic is omdat ik daar nog steeds een antwoord moet krijgen op het vorige patch download probleem en dat is alweer een behoorlijke tijd geleden.
Heb Origin net ook weer opnieuw geinstalled maar dat mocht het probleem niet oplossen.
Ik neem aan dat je in origin rechts op Battlefield 3 klikt en ''controleren op updates'' doet?
anders heb ik hier een topic op battlelog dat erover gaat.
http://battlelog.battlefi...view/2832654489669038398/

• Qlii256
@Tsurany: Ok in C#. Maar het moet toch mogelijk zijn in PHP ook? Ik moet gewoon eens weten hoe zo'n plugin werkt. Of moet je toestemming hebben van BF3? Of is het gewoon simpelweg inloggen via RCON en dan commands uitvoeren? (Ik wil je graag verder helpen! maar dan moet ik wel wat meer details weten) Misschien kan je mij een DM sturen of via MSN verder praten?

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Robbertjan94 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:44:
[...]

Ik neem aan dat je in origin rechts op Battlefield 3 klikt en ''controleren op updates'' doet?
anders heb ik hier een topic op battlelog dat erover gaat.
http://battlelog.battlefi...view/2832654489669038398/
Jeps ik doe controleren op updates en die blijft dan ook hangen. De instal staat dan wel onder het bf3 logo maar staat op pauze. Zodra ik op hervatten klik dan gebeurd er helemaal niks. Zal die link is doorlezen. Thnx zover iig.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Robbertjan94
MeagaShira schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:47:
[...]

Jeps ik doe controleren op updates en die blijft dan ook hangen. De instal staat dan wel onder het bf3 logo maar staat op pauze. Zodra ik op hervatten klik dan gebeurd er helemaal niks. Zal die link is doorlezen. Thnx zover iig.
Zoals in het topic staat, lijkt het me handig om te proberen al je temporary files te verwijderen en het nog eens te proberen.
Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:44:
@Tsurany: Ok in C#. Maar het moet toch mogelijk zijn in PHP ook? Ik moet gewoon eens weten hoe zo'n plugin werkt. Of moet je toestemming hebben van BF3? Of is het gewoon simpelweg inloggen via RCON en dan commands uitvoeren? (Ik wil je graag verder helpen! maar dan moet ik wel wat meer details weten) Misschien kan je mij een DM sturen of via MSN verder praten?
Je kan zelf een complete RCON applicatie in elkaar steken maar dat is veel werk. Je hebt namelijk een applicatie nodig die alle informatie via RCON van de server op vraagt en dit constant up to date houd en ook alle commando's die je in geeft weer terug naar de server stuurt.
Het grote voordeel van Procon is dat zij al deze stappen al gezet hebben. Zij hebben een systeem op gezet die alle informatie opvraagt en er voor zorgt dat je eenvoudig via C# een plugin kan ontwikkelen.
Zelf heb ik er te weinig verstand van om je te helpen maar ik kan wel aanraden om even op http://www.phogue.net rond te kijken. Je kan daar ook de plugins downloaden en dan gewoon de code bekijken om te zien hoe het werkt.

• Qlii256
Ok bedankt voor de info! Er is een manier waarmee ik jou en jij mij kan helpen. Ik heb namelijk een server nodig om te 'testen'. Ik ga natuurlijk nog niets doen he. De bedoeling is eerst om de data op te vragen en die in een database op te slaan. Dit zou moeten lukken door middel van een cronjob en PHP. Die neemt via RCON de playerlist op en zet die in een database. Vanaf daar kunnen we dus een heleboel andere dingen gaan maken.

Zo zal het dan mogelijk zijn om een teambalancer te maken. Dus weer een cronjob die iedere 5 min. zal draaien. Hij loopt de lijst af met spelers en plaatst b.v. de beste spelers in het slechtere team enzo. En dan kan ik die helemaal optimaliseren naar jouw smaak.

Ik wil alleen eerst even kijken of het wel zou kunnen lukken. Daarom wil ik graag weten of het mogelijk zou zijn om de RCON gegevens te kunnen verkrijgen/gebruiken op een of andere manier. En ook weet jij volgens mij wel hoe je via RCON alle spelers krijgt?

Misschien moet je me even toevoegen op MSN als je dat hebt? Ik stuur je anders wel een DM met mijn MSN-adres. Dan kunnen we zo gemakkelijker verder praten :)

Als je dit alles niet ziet zitten, geen probleem hoor. Maar het zou wel gaaf zijn, GOT met een eigen plugin :p

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Er is een video verschenen waar de veranderingen in de patch besproken worden.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C-ySVhnudqM&feature=player_embedded]

Niet alles wordt genoemd, maar het geeft een aardige indicatie van wat je kan verwachten.
Vooral de Stinger lijkt niet helemaal goed te werken aan zijn video te zien. De lock-on pakt niet altijd even goed.

Voor de mensen die zich afvragen waarom ze nu opeens een nemesis medal krijgen: die worden met terugwerkende kracht uitgedeeld. Voorheen moest je 50 ribbons hebben, dat is nu 30.

[ Voor 19% gewijzigd door Bee.nl op 29-03-2012 16:59 ]

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Oh by the mother of all gods. Thank you...!!!!!
De oude Origin installeren, updaten en daarna de gameupdate heeft geholpen. Wat ben ik hier blij mee zeg. _/-\o_

Ik heb me echt de pleuris gezocht naar wat het kon zijn.
Hij is nu aan het downen.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-01 14:47
Patch rolt nu bij mij binnen met 4,2 mb/s, ff 5 minuutjes wachten dus en dan eindelijk genieten :D

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11

codex

Geen OpenAI agent :)

MAV riding = onmogelijk. Prone werkt ook niet, net geprobeerd. MAV killing, over het algemeen is de MAV kapot na een hit, maar soms(vraag me niet waarom) blijft hij overeind.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 16:23
Mother of god. Godzijdank de laatste dagen nog genoten van het MAVglitchen op metro, kostte me een paar bans. Worth it. Ontzettend jammer dat MAVriding eruit is gehaald!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BeefHazard schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:11:
Mother of god. Godzijdank de laatste dagen nog genoten van het MAVglitchen op metro, kostte me een paar bans. Worth it. Ontzettend jammer dat MAVriding eruit is gehaald!
Gelukkig werkt dat nog steeds, gewoon liggend erop en gaan met die banaan ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27
Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:12:
[...]

Volgens mij zegt reemprive toch echt dat het onmogelijk is :)
Ik gok dat ze de prone-bug wel uit de PC versie hebben gehaald, maar dat hij pas met een volgende fix uit de PS3 versie gehaald wordt.
reemprive schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:09:
MAV riding = onmogelijk. Prone werkt ook niet, net geprobeerd. MAV killing, over het algemeen is de MAV kapot na een hit, maar soms(vraag me niet waarom) blijft hij overeind.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

reemprive schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:09:
Het schijnt dat je in prone een beetje moet draaien en keren en dan lukt het. Ik heb het zelf niet geprobeerd, want MAV riding is lame. PTFO! Gelukkig is dat MAV killing nu een beetje afgelopen, want aan zulke mensen heb je niets. Niet in je eigen team en ook niet in het vijandelijke team.
Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:12:
[...]

Oh toch wel ja? Ik vind het maar niets. Bijvoorbeeld op de toren in Caspian zijn ze amper te raken door het hekwerk wat om de platforms heen zit.

Verwijderd

BeefHazard schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:11:
Als voorbeeld , buiten op het dak naast het zeg maar het glazen gebouw zaten altijd wel snippers die niet bijna van beneden te raken waren maar wel met de mortier haha. >:)
Ik heb nog niet uit kunnen testen en weet niet of het nu wel of niet meer kan IN de metro nog de mortier te gebruiken is bij de roltrappen???
de laatste paar dagen mee gemaakt dat ik van de server ben gekickt omdat ik daar de mortier gebruikte terwijl alle wapens gebruikt mocht worden. :?

O ja vraagje, is het nu wel of niet meer mogelijk die MAV te gebruiken om op het plafond van de |Metro te komen??
DAT vind ik een van de KL.....ste mogelijkheden om in mijn ogen te cheaten??
C4 o.a bij de trap rechts gewoon daar op het plafond te gooien en zo wel de mannen er onder allemaal te killen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 17:24 ]

Het is idd erg lame om te doen omdat je op plekken komt waar je niet hoort te komen en plekken die daardoor ook niet af zijn. Die plekken zorgen dat je onkwetsbaar bent door onzichtbare muren en onzichtbaar hekwerk of zorgen er zelfs voor dat je compleet in de map verdwijnt. Opbokken met dat soort spelers.

• Robbertjan94
Het niet meer kunnen roadkillen met een MAV vind ik dan wel weer jammer, was toch wel 1 van mijn hobby's geworden onderhand :P

Gewoon lekker een 64 man Canals TDM joinen en laat de kills en spot ribbons maar binnenkomen >:)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ben op verschillende manieren gaan liggen op die MAV, hij stijgt niet op. Gelukkig, want ik had er een bloedhekel aan. Duimen dat er toch niet weer een workaround is.

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27
Robbertjan94 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:19:
Het niet meer kunnen roadkillen met een MAV vind ik dan wel weer jammer, was toch wel 1 van mijn hobby's geworden onderhand :P

Gewoon lekker een 64 man Canals TDM joinen en laat de kills en spot ribbons maar binnenkomen >:)
Roadkillen kan nog steeds hoor, je bent dan alleen je MAV kwijt ;)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01 11:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wow. Eerste indruk is best positief van de patch.
Alleen wat echt kut is, opeens last van "Display driver is gecrasht" enzo :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Dan ben je toch gewoon support, drop je een ammo box ergens in een hoekje, word je recon en ga je erop liggen -> infinite MAV's! Nu ook echt infinite, want de ammo box gaat niet meer op :)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GerardHenninger schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:14:
[...]

Volgens mij zegt reemprive toch echt dat het onmogelijk is :)
Ik gok dat ze de prone-bug wel uit de PC versie hebben gehaald, maar dat hij pas met een volgende fix uit de PS3 versie gehaald wordt.

[...]
Ah, niet getest op PC, had verwacht dat de patch idem zou zijn :+

• Robbertjan94
Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:24:
[...]

Ah, niet getest op PC, had verwacht dat de patch idem zou zijn :+
Na de patch is er een kleine update geweest, ik denk dat het daarin zat.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:53

superwashandje

grofheid alom

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:17:
Het is idd erg lame om te doen omdat je op plekken komt waar je niet hoort te komen en plekken die daardoor ook niet af zijn. Die plekken zorgen dat je onkwetsbaar bent door onzichtbare muren en onzichtbaar hekwerk of zorgen er zelfs voor dat je compleet in de map verdwijnt. Opbokken met dat soort spelers.
_/-\o_

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wow man, de patch heeft echt alles goed verneukt.

De AEK is flink generfed. Mortar werkt niet meer goed, want nergens plaatsbaar. Stingers zijn nu NOG nuttelozer. Je blijft een lock-on houden, waardoor heli vs heli niks anders wordt dan "wie herlaad flares het snelst?"

Echt, het hele spel voelt gewoon niet meer fijn aan. En dan hebben alle wapens ook nog opeens andere attachements, waardoor je het optie menu weer in mag...

Fix 5 things, break 6.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Jeroenneman schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:39:
Wow man, de patch heeft echt alles goed verneukt.

De AEK is flink generfed. Mortar werkt niet meer goed, want nergens plaatsbaar.
*snip*
Mortar werkt prima, maar je kan hem niet meer in je eigen spawn plaatsen ;).
Erg goede ontwikkeling.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Inderdaad, nu loopt de mortar speler daadwerkelijk een risico en kan hij niet langer onkwetsbaar in z'n basis zich verstoppen. AEK is nog prima mee te spelen.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-01 14:53

beuker19

Killerbeuker is so OP

tank is wel erg snel kapot nu in 2 sec. kan de heli je kapot schieten :(
En jets zijn volgens mij nu nog meer OPerd

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:54:
Inderdaad, nu loopt de mortar speler daadwerkelijk een risico en kan hij niet langer onkwetsbaar in z'n basis zich verstoppen. AEK is nog prima mee te spelen.
Hier ook geen problemen met AEK, in combinatie met flash supressor is ie super fijn.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:54:
Precies. De AEK werd ook aangehaald in de video die ik eerder postte en daar werd ook verteld dat de AEK ietwat aangepast was maar dat er niet echt sprake was van een (sterke) nerf. Sowieso blijft de M16A3 de beste gun voor assault.

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-12-2025
Bee.nl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:55:
Er is een video verschenen waar de veranderingen in de patch besproken worden.

[video]

Niet alles wordt genoemd, maar het geeft een aardige indicatie van wat je kan verwachten.
Vooral de Stinger lijkt niet helemaal goed te werken aan zijn video te zien. De lock-on pakt niet altijd even goed.

Voor de mensen die zich afvragen waarom ze nu opeens een nemesis medal krijgen: die worden met terugwerkende kracht uitgedeeld. Voorheen moest je 50 ribbons hebben, dat is nu 30.
Geweldig :D Luetin is een clanmaat van me in bf3, erg verrassend om hier ff willekeurig een video tegen te komen van hem :p

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-01 22:22

Acradavos

Poetsfanaat

Nou mooi kut, spel crasht elke 5 minuten na het installeren van de patch. :-(

Verwijderd

UUUH ging net ff kijken op de metro en wilde de mortier gebruiken maar, ik kan hem niet gebruiken meer zelfs niet buiten op het plein .

Ik zie net dat ook de mortier NIET gebruikt mag worden ,dus is dan NU helemaal over en dus is dat gelijk in de server opgenomen en kan je niet meer "per ongeluk" gebruiken ??

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 18:06 ]

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Exbloder schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:59:
[...]

Geweldig :D Luetin is een clanmaat van me in bf3, erg verrassend om hier ff willekeurig een video tegen te komen van hem :p
Zo verrassend is het niet aangezien zijn video op battlefieldo.com geplaatst is ;)
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:02:
UUUH ging net ff kijken op de metro en wilde de mortier gebruiken maar, ik kan hem niet gebruiken meer zelfs niet buiten op het plein .
Ligt het aan de server dat er o.a geen rpg en 320 mag gebruikt woorden of wat ??
Als het goed is kun je de mortar niet meer in de basis plaatsten. Het was namelijk verrekte irritant dat je hem niet kon raken vanuit het normale speelgebied.
Ligt het aan de server dat er o.a geen rpg en 320 mag gebruikt worden of wat ??
Dat kan niet server sided ingesteld worden.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
Bee.nl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:04:
[...]

Zo verrassend is het niet aangezien zijn video op battlefieldo.com geplaatst is ;)

[...]

Als het goed is kun je de mortar niet meer in de basis plaatsten. Het was namelijk verrekte irritant dat je hem niet kon raken vanuit het normale speelgebied.
Het niet kunnen raken van een mortar in zijn spawn is natuurlijk niet waar. Je neemt zelf een mortar mee en blaast hem op, klaar = kees. Doet hij het nog een keer herhaal je dat nog een paar keer en hij houdt vanzelf op. Problem fixed.
Sagaris schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:19:
[...]

Het niet kunnen raken van een mortar in zijn spawn is natuurlijk niet waar. Je neemt zelf een mortar mee en blaast hem op, klaar = kees. Doet hij het nog een keer herhaal je dat nog een paar keer en hij houdt vanzelf op. Problem fixed.
Het idee achter Battlefield 3 is dat er een rock, paper, scissor systeem is. Als een bepaald wapen enkel door datzelfde wapen te counteren is heeft dat geen positieve invloed op de gameplay.

12 nieuwe pagina's om door te spitten... de patch is er toch niet zeker?!! >:)

Maar even iets offtopic: http://www.deredactie.be/permalink/1.1258258
Is het normaal dat jullie premier Rutte met de fiets naar z'n werk gaat? Of is dit publiciteitsstunt? Doen meer regeringsleiders dit?
Massive respect toen ik die kerel zag toekomen met de fiets _/-\o_
Hier in België zie je ze altijd toekomen in de auto, en dan nog met eigen chauffeur. Meer bekrompen kan niet...

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Sagaris schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:19:
[...]

Ja, dat klopt. Maar je kan dan alleen mortar counteren met mortar, terwijl je zo iemand ook moet kunnen pakken met een normale gun.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-01 14:47
Patch binnen 5 minuten binnengehaald, tot nu toe een verademing. Nog niet de toeter geprobeerd, maar de minimap en spawn interface zijn naar mijn mening eens stuk beter geworden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bf3 zonder fxaa injector nog steeds even lelijk vind qua kleuren, wat vinden jullie?

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Asgaro schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:20:

Is het normaal dat jullie premier Rutte met de fiets naar z'n werk gaat? Of is dit publiciteitsstunt? Doen meer regeringsleiders dit?
Hier in België zie je ze altijd toekomen in de auto, en dan nog met eigen chauffeur. Meer bekrompen kan niet...
Nederland fiets land :*)

Er komen wel meer 1e/2e kamer en andere hoge pieten op de fiets :D

geniaal gewoon

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik zie net dat ook de mortier NIET gebruikt mag worden ,dus is dan NU helemaal over en dus is dat gelijk in de server opgenomen en kan je niet meer "per ongeluk" gebruiken ??
Yep, volgens mij mag ie op Metro en Seine niet meer ofzo? Ik was volgens mij allang buiten de base, maar nee hoor, hij bleef rood. Opzich niet zon probleem, maar op Seine campen ze ongelooflijk hard bij de eerste MCOM in dat binnenterrein. :(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

En ze hebben het weer mooi verpest hoor. Nieuwe patch gedownload. Wat ik merk in eerste 15 minuten. Veel fps downs. DANKJE DICE NU moet ik met lagg spelen.

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
ionn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:25:
En ze hebben het weer mooi verpest hoor. Nieuwe patch gedownload. Wat ik merk in eerste 15 minuten. Veel fps downs. DANKJE DICE NU moet ik met lagg spelen.
Erg vreemd, heb hier geen last van framedrops (naast de gebruikelijke dan 8)7) en op Wake Island is mn fps gemiddeld zelfs hoger.

• Qlii256
Ik merk niets van FPS verschil hoor. Waarom zou dat veranderd zijn? Is altijd zo bij patchen dat mensen gaan schreeuwen: "Ik haal wel 20 meer fps!" of "Mijn fps zijn met 30 gezakt!". Wat een gezeik allemaal. Denk je nou echt dat je door middel van een patch 10 - 20 fps meer of minder gaan maken? Dat kan gewoon niet.
Asgaro schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:20:

Hij doet het om zelf goed over te komen als burgerlijk...
Ook pas sinds kort, daarvoor had hij net als alle andere een dikke auto die die nog steeds heeft.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

De granaten, jesus lijkt wel of die in kracht zijn toe genomen en verder jou kunnen doden :( :?

• Qlii256
Wanneer gaat BF3 eens downloaden ? hij staat al 10 minuten op Preparing :S

Angelo NL / Global Cargo VTC

• ion
  • Niet online

ion

Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:28:
Ik merk niets van FPS verschil hoor. Waarom zou dat veranderd zijn? Is altijd zo bij patchen dat mensen gaan schreeuwen: "Ik haal wel 20 meer fps!" of "Mijn fps zijn met 30 gezakt!". Wat een gezeik allemaal. Denk je nou echt dat je door middel van een patch 10 - 20 fps meer of minder gaan maken? Dat kan gewoon niet.
Ik dus mooi wel ik haal met gtx 560 sli normaal 60 constant geen enkele drop behalve naar 58 of naar 62 omhoog. Maar nu continu drops naar 40 als ik draai of met jet of chopper vlieg en daardoor krijg je van die irritante lagg. En de patch is gewoon opzichzelf slecht al. Ik moet nu 2x zovaak schieten om een heli uit lucht te halen. En hun locken je in 3 seconden met heatseaker

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
Ik merk ook wat vaker FPS drops van 10-15 fps. Hopelijk is het nog maar mijn verbeelding.

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
FPS drops in BF3 nu na deze patch. Zelfs als ik van Ultra naar High ga heb ik nog drops... Voornamelijk met het rondkijken en besturen van voertuigen.
Sagaris schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:48:
Ik merk ook wat vaker FPS drops van 10-15 fps. Hopelijk is het nog maar mijn verbeelding.
dus een andere minimap zorgt voor jou gelijk drops van 10 tot 15 FPS.
Tijd voor een nieuwe PC lijkt mij. Ze hebben alleen de stats aangepast, dat zou geen fps drops moeten geven.
ik zal straks eens kijken of ik iets merk, maar waarschijnlijk zal het niks zijn.

• ion
  • Niet online

ion

Dan denk je. ''Ik koop twee schermen erbij kan ik battlefield 3 enzo op 3 schermen spelen'' En dan merk je dat dice het weer mooi verpest heeft en het spel lekker langzamer maakt. En heb je die schermen voor niks gekocht. Awesome!

• ion
  • Niet online

ion

spookz0r schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:50:
FPS drops in BF3 nu na deze patch. Zelfs als ik van Ultra naar High ga heb ik nog drops... Voornamelijk met het rondkijken en besturen van voertuigen.
Mooiiiii. Ben ik niet de enige

• Qlii256
Misschien een goed idee om het even hier te posten: http://www.gustavhalling....arch-patch-bug-reporting/? (i.v.m. die frame drops)

• spookz0r
Of het mooi is weet ik niet maar je bent iig niet de enige nee. Oh en voordat het begint over nieuwe pc: 2500k, 8gb ram, 7950

• Qlii256
Ik heb een 2500k, 8gb ram, 6950. Alles op stock draaien dus geen OC. En ik merk geen frame drops? Ik heb wel nog geen B2K-maps gespeeld. Daar heb ik altijd frame drops :(

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-01 12:18
Wat een gigantische zeurpieten hier zeg. Direct meuren dat dice de game heeft verpest, niets goed heeft gedaan. Ga nou eerst eens lekker een flink aantal uren spelen, en doen dan je conclusie. Nu zeuren teveel mensen dat alles nog slechter is geworden.
DennisM6 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:57:
Wat een gigantische zeurpieten hier zeg. Direct meuren dat dice de game heeft verpest, niets goed heeft gedaan. Ga nou eerst eens lekker een flink aantal uren spelen, en doen dan je conclusie. Nu zeuren teveel mensen dat alles nog slechter is geworden.
Waarschijnlijk zijn het geen brabanders of belgen die zo aan het ragen zijn over een patch :P

• spookz0r
Met FPS drops is het slechter ja
Ik ga toch ook maar eens mijn FPS checken want ik ben gewoon off aim en merk ook wel wat framedrops.
Verder is de patch even wat wennen. Na een paar dagen moet alles weer normaal zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-01 09:57
:D :D :D

support is nu een wandelende bomber
granaten reloaden binnen 1 sec zodat je eindeloos granaten kan spammen in kleine mappen

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:45
Ik merk ook dat het spel af en toe een beetje stroef loopt, maar volgens mij is het lag. Ik kap m'n fps af vlak boven de 60 op vrij bescheiden settings, zou geen probleem moeten zijn. Misschien is het gewoon de battlefield folder die gefragmenteerd is door de update.

En heb nu de holo op de g3 gezet, awesome.

[ Voor 25% gewijzigd door haarbal op 29-03-2012 19:16 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• ion
  • Niet online

ion

Ik vind het toch mooi. Ze fixen dingen en creëren daardoor weer nog ergere bugs
ionn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:14:
Ik vind het toch mooi. Ze fixen dingen en creëren daardoor weer nog ergere bugs
DICE style. 8)

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 09-01 17:59

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

je hebt nog niet veel games van EA gespeeld hoor ik al.. :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• ion
  • Niet online

ion

sain onez schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:15:
je hebt nog niet veel games van EA gespeeld hoor ik al.. :+
Yep;p Vraagje wat is max fps voor bf3, want ik krijg bij elke settings behalve met aliasing aan overal 60 fps xd. Van low tot ultra alles is 60 fps

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:42
Heb hier ook geen last van FPS drop. Kan het misschien iets met AMD videokaarten te maken hebben?

Mijn favoriete wapen (sks) is een stukje slechter geworden zeg :/ Maar even wat andere wapens proberen.

Steam/XBL: Avioto

• Qlii256
ionn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:18:
[...]

Yep;p Vraagje wat is max fps voor bf3, want ik krijg bij elke settings behalve met aliasing aan overal 60 fps xd. Van low tot ultra alles is 60 fps
Als je hoger wil moet je VSync uitzetten ;)

• ion
  • Niet online

ion

Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:19:
[...]

Als je hoger wil moet je VSync uitzetten ;)
Ok thanks dan kan ik de drops tot nu toe ff omzeilen
Avioto schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:18:
Heb hier ook geen last van FPS drop. Kan het misschien iets met AMD videokaarten te maken hebben?

Mijn favoriete wapen (sks) is een stukje slechter geworden zeg :/ Maar even wat andere wapens proberen.
Nee, want ik heb gtx 560 sli en heb de drops

[ Voor 44% gewijzigd door ion op 29-03-2012 19:22 ]

• Robbertjan94
ionn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:18:
[...]

Je hebt vsync aanstaan ;)

Dit zorgt ervoor dat je FPS niet hoger gaat dan de refresh rate van je scherm, dit voorkomt screen tearing.

(Als je een NVidia kaart hebt kan je de nieuwe (gtx 680) driver downloaden en de veranderde .inf file, zodat je adaptive VSync kan forcen via de drivers.)

• haarbal
Avioto schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:18:

wat is er mis mee dan? In de changelog hebben ze het over een buff
"Reduced the recoil of the SKS rifle and increased its maximum damage at close range."

misschien is het je foregrip
"A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip"

[ Voor 10% gewijzigd door haarbal op 29-03-2012 19:30 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01 11:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

DICE heeft het probleem van team-incompetentie nog altijd niet opgelost. Ook doen jets en andere vehicles raar, net deed mijn jet een duikvlucht terwijl ik dat niet eens wou. Nja, recht in zee, out of combat area :( :F

Android developer & dürüm-liefhebber

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Je kan de MAV in ieder geval nog steeds gebruiken om in Metro te buggen op het plafond, dat scheelt weer 8)

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-01 18:05
Nou... door deze nieuwe patch kan ik ook niet meer spelen. Ik krijg een zwarte scherm wanneer ik het spel opstart maar hoor wel geluid. Heeft iemand anders ook last van dit probleem?

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:11

Zenix

BOE!

Ik speelde net gewoon de M16A3 maar de gun voelt anders aan dan eerder terwijl er niks veranderd zou zijn, merk vooral meer recoil. Ligt dat aan mij of hebben anderen dat ook?
geen fan van de foregrip meer
en jammer genoeg is de mini map nu echt mini

• haarbal
Negaiido schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:34:
Nou... door deze nieuwe patch kan ik ook niet meer spelen. Ik krijg een zwarte scherm wanneer ik het spel opstart maar hoor wel geluid. Heeft iemand anders ook last van dit probleem?
Als je een russische versie hebt moet je je taalbestanden weer updaten.

• haarbal
Zenix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:36:
Ik speelde net gewoon de M16A3 maar de gun voelt anders aan dan eerder terwijl er niks veranderd zou zijn, merk vooral meer recoil. Ligt dat aan mij of hebben anderen dat ook?
De attachments zijn veranderd, dus als je zonder enige customisation speelde is er niks veranderd, als je een supressor en foregrip had, ja dan is het helemaal anders.

• Negaiido
haarbal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:37:
[...]

Als je een russische versie hebt moet je je taalbestanden weer updaten.
Waar kan je geupdate taalbestanden vinden?

• Qlii256
Ben ik dan de enige die super blij is met deze patch? Ik vind het gewoon zoveel meer balanced. Heli's, tanks, jets alles gewoon. De menu's zijn veel beter, je kan je eigen ping zien enzovoort. Ok er zijn wel nog wat dingen die beter moeten, maar daarvoor komt de volgende patch ;)

Owja en nog wat, je Appearence word nog altijd niet opgeslagen. Waarom niet als ik vragen mag? Is dit de bedoeling? En als je met een RPG-V2 schiet en dan van wapen switched en terug heeft hij nog altijd die ene kogel zitten die dan plots weg flipt en dan begint hij te herladen. Komop, dit is toch niet zo moeilijk te fixen? Nouja ik ben in elk geval zeer blij met deze patch!

• Negaiido
Bedankt :) Ik wist niet dat een taalverschil zo'n impact had.

• ion
  • Niet online

ion

Negaiido schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:45:
[...]

Bedankt :) Ik wist niet dat een taalverschil zo'n impact had.
Als je de packs niet update wel ja
Heeft iemand anders ook dat zijn FXAA injector nu f*cked up is?
Ik heb nu voornamelijk heel veel kleur maar verder dan 10 meter kijken is behoorlijk moeilijk geworden.

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-01 20:21

Distortion

Bottle to Throttle

Ik lees dat de update uit is. Wanneer ik wil updaten via origin, zegt ie dat Battlefield 3 actueel is. Hoe kan ik zien of de update geinstalleerd is?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Join een server, als je een error krijgt van version mismatch of iets in die richting heb je een probleem.

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-01 20:21

Distortion

Bottle to Throttle

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:18:
Join een server, als je een error krijgt van version mismatch of iets in die richting heb je een probleem.
Nee, die krijg ik niet. Zou het kunnen dat het automatisch is gebeurt?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik weet het wel zeker; startte net Origin op en BF3 ging automatisch updaten bij me.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:42
Bij mij gebeurde het gewoon toen ik BF3 opstartte via Origin

Ik kan trouwens echt niet meer snipen na de update, de recoil is nu wel heel heftig :s Hopelijk kan ik eraan wennen

Steam/XBL: Avioto

Pagina: 1 ... 142 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.