Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:01:
[...]

Per map of per class?
Ik hoop toch echt per map. :/
Volgens mij per class, heb net 2 verschillende mappen bekeken, bij beide het zelfde camo.

Verwijderd

Want in de woestijn heeft de engineer natuurlijk andere camo nodig dan een sniper... |:( En die engineer heeft op Caspian precies dezelfde camo nodig... Als het echt zo is zijn het gewoon idioten bij DICE, want nu heb je er nogsteeds niks aan (tenzij je altijd dezelfde map doet).
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:03:
[...]

Volgens mij per class, heb net 2 verschillende mappen bekeken, bij beide het zelfde camo.
Nou dat is dan een faal.
Kies je desert voor firestorm en dan kom je bij de volgende game op Caspian met desert camo omdat je het weer vergeet... :F

Oh en eindelijk is de download klaar bij mij.
Ik ga in de queue zitten voor GoT 2, mag eindelijk joinen, BF3 stopped working. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Ga dan met z'n allen die in de queue staan op GoT #1 spelen, is die ook zo vol ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:07:
Ga dan met z'n allen die in de queue staan op GoT #1 spelen, is die ook zo vol ;)
Ja lekker tegen mezelf spelen. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-01 12:29
Hmm. De wapens lijken veranderd.. Ik heb iig even met een M27 gespeeld en die lijkt veel meer recoil te hebben dan hiervoor.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Welcome messages zijn nu ook werkend, jeej!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-01 20:52

RoyK

Hobby tekenaar

Als je op Metro doorbreekt, en de tegenstander op een gegeven moment naar buiten wordt gedrukt.. en zich rondom de bus en Cafe bevind.. merk ik dat er een soort onzichtbare muur aanwezig is bij het loket, waar ik dan graag snipe om mensen buiten om te leggen. Ervaren jullie dat ook? Als ik dus door de ramen van het loket naar buiten schiet, 100% headshot.. maar wordt niet genoteerd.. mijn kogel lijkt bij het loket zelf ergens op af te ketsen.

Mijn portfolio op Instagram

Verwijderd

- IMPROVED COMMO-ROSE FOR PC
Ik hoop dat op het uiterlijk van de commo rose ook de volgende bug is verholpen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-jf7ONC-IBA]

Daar wordt ik soms ook zo gek van... Wordt alleen verholpen met BF3 afsluiten en opnieuw opstarten.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-01 19:14

NeHoX

Gamer + PV

aicaramba schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:11:
Hmm. De wapens lijken veranderd.. Ik heb iig even met een M27 gespeeld en die lijkt veel meer recoil te hebben dan hiervoor.
Serieus?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:12
Zo ook maar eens de update binnentrekken :)

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

evilpin0 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:51:
Wat lol leesvoer over de #1 ranked chopper whore. Vaak al gekicked door hem doordat ik hem kilde, ziet erna uit dat de community hem ook zat aant worden is

http://www.computerspiele...er-haben-eine-chance.html
http://battlelog.battlefi...view/2832654489667236658/

Vooral intressante remark van de MOD, valse beschuldigingen? Wordt er een handje boven ze hoofd gehouden?
Dat lijkt er wel op Pino en zou toch een slechte zaak zijn bij zo'n irritant figuur... Nu eens dat artikel lezen (en gelukkig heb ik, als je altijd naast het douanekantoor aan de grens heb gewoond, het niet nodig om Google translate te gebruiken)...

Steam || Diablo 3

• aicaramba
Volgens mij wel, maar weet het niet zeker, vandaar dat ik het hier navraag :P

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Ik hoop dat op het uiterlijk van de commo rose ook de volgende bug is verholpen:
[video]

Daar wordt ik soms ook zo gek van... Wordt alleen verholpen met BF3 afsluiten en opnieuw opstarten.
Dat kon je gewoon verhelpen door op ESC te rammen hoor :) Ik ben de bug nog niet tegengekomen (alhoewel ik maximaal een half uur gespeeld heb), terwijl ik deze normaal bijna constant had :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Voyage schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:19:
[...]

Het is niet allemaal zo simpel als jij het schetst. Het feit dat jij ze 'n44bs' noemt zegt meer over jou dan over hen. Zucht..
Nee, nee, tuurlijk niet. Je bent een gigantische aanwinst voor het team als je daar in de spawn blijft liggen en maar in het ijle rondschiet (in métro)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
BEEEEEEP BEEP BEEP BEEEEEEP BEEEEEEP :D

OUTTA MY WAY >:)

geweldig _/-\o_

en nu tijd om de wapens te testen :9

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Hier is een lijst met wapen changes, maar dat is van info die die gozer kreeg voor de uiteindelijke patch, dus er kunnen nog dingen in gewijzigd zijn.

M27 heeft volgens die lijst geen aanpassingen, maar foregrip doet wel minder tegen horizontale recoil sinds de patch, misschien ligt t daaraan? (Geen idee wat voor attachments je hebt)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
chris10r schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:29:
BEEEEEEP BEEP BEEP BEEEEEEP BEEEEEEP :D

OUTTA MY WAY >:)

geweldig _/-\o_

en nu tijd om de wapens te testen :9
owwwww dat wordt er de hele tijd met beep beep bedoeld :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• RoyK
  • Laatst online: 06-01 20:52

RoyK

Hobby tekenaar

jammer dat de stinger nog slechter is geworden. Als je een beetje pech hebt en er een goede helikopter piloot in de tegenpartij zit, zijn deze heer en meester.

Mijn portfolio op Instagram

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:19:
[...]

[video]

Ehm nee, keertje op escape drukken en klaar. Had er ook wel eens last van. Zelfde als dat je gerevived werd buiten de map grens. Was je beeld helemaal zwart loop je weer even buiten de grens en er weer in is het weer goed.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:19
voor degenen onder ons met een smerige russische versie:
http://www.cjs-cdkeys.com...origin/bf3lang.html#patch

Mechwarrior Online: Flapdrol

• aicaramba
Knijnemans schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:29:
Hier is een lijst met wapen changes, maar dat is van info die die gozer kreeg voor de uiteindelijke patch, dus er kunnen nog dingen in gewijzigd zijn.

M27 heeft volgens die lijst geen aanpassingen, maar foregrip doet wel minder tegen horizontale recoil sinds de patch, misschien ligt t daaraan? (Geen idee wat voor attachments je hebt)
Ik gebruik foregrip idd.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09-2025
Voor degenen met russian key:
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html

Lol net iets te laat @hierboven

[ Voor 16% gewijzigd door Fonta op 29-03-2012 13:38 ]

Verwijderd

spookz0r schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Ehm nee, keertje op escape drukken en klaar. Had er ook wel eens last van. Zelfde als dat je gerevived werd buiten de map grens. Was je beeld helemaal zwart loop je weer even buiten de grens en er weer in is het weer goed.
Weet bijna zeker dat ik esc geprobeerd heb. Maar ik ga het zien en beleven..

• chris10r
RoyK schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:30:
jammer dat de stinker nog slechter is geworden. Als je een beetje pech hebt en er een goede helikopter piloot in de tegenpartij zit, zijn deze heer en meester.
Ik wil best wel een fartgun in bf3 :+ , iedereen in de kamers en gang vergassen.

linkje:http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZF2yPLkElfE#t=26s

#hoe werkt die video tag 8)7

#2:@mhoogedam: dankje :)

[ Voor 5% gewijzigd door chris10r op 29-03-2012 13:48 . Reden: # ]

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:27
chris10r schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:39:
[...]

Ik wil best wel een fartgun in bf3 :+ , iedereen in de kamers en gang vergassen.

[video]

linkje:http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZF2yPLkElfE#t=26s

#hoe werkt die video tag 8)7
Met de juiste link van YT :) http://youtu.be/ZF2yPLkElfE?t=26s

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

jammer dat de stinger nog slechter is geworden. Als je een beetje pech hebt en er een goede helikopter piloot in de tegenpartij zit, zijn deze heer en meester.
Ik heb nog niet met de stinger gespeeld, maar de locks met oa heat seakers met heli's/jet gaan nu veel sneller. Voelt veel snappier aan, ben er wel blij mee.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:19
De G3 is is echt wicked goed geworden zeg, denk dat ik daar maar mee ga spelen, 3? schoten op pointblank, en dodelijk tot op enorme afstanden.

misschien heeft de m16 nog wel een voordeeltje op medium range, maar veel zal het niet zijn.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• chris10r
Here we come, ASVAL + ext. mag :*) heerlijk wapen

De g3 ga ik ook weer eens uitproberen :o

Die kleuren, stukken beter :D

En de minimap: satellite coming down commander 8)

Mijn vertrouwen in DICE zijn weer hersteld

[ Voor 91% gewijzigd door chris10r op 29-03-2012 13:57 . Reden: #bf3 update = AMAZING ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:58:
Het belangrijkste in de update vind ik toch dat je camouflage wordt onthouden.

En ik heb ineens in alle luchtvoertuigen flares unlocked, terwijl ik ooit maar 5 minuutjes heb gevlogen?
Als je even in je Battlelog kijkt, zie je dat je voor flares nu 0/0 punten nodig hebt, oftewel standaard ge-unlockt.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Mijn grootste ergernis van de patch: je kunt rockets/missles totaal niet meer zien. Ik word nu in de tank gewoon frontaal gehit zonder dat ik ooit iets heb aan zien komen vliegen. Ook in de heli's kan ik voor geen meter meer aimen, omdat de missles altijd wel op een andere plek in je crosshair komen; normaal schoot ik er één af om te zien waar ze kwamen en dan waren ze icm guided rockets altijd dead-on.
Lag is trouwens nogsteeds een groot probleem af en toe; ik mis gewoon een canister shell op ~40m op iemand de een weg over komt sprinten, terwijl ik toch echt normaal aim. Instakills met normale wapens komen ook nog ruimschoots voor.

Verder vallen natuurlijk de nieuwe icoontjes op, wat wel even wennen is, maar uiteindelijk toch beter.

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Ik heb vooralsnog meer resultaat tegen choppers of dat heeft gelegen aan de piloten zelf vind ik vooralsnog moeilijk te zeggen. Wat wel enorm opvalt is dat ik jets bijna niet meer gelocked krijg, ondanks een snellere lock on tijd :X
Ik heb nog een rare. Het lijkt wel alsof de sensitivity iets omhoog is gegaan. Ik moest het een beetje omlaag gooien omdat ik constant iemand overschoot.

Verder is het even wennen, de LAV's zijn behoorlijk zwakker lijkt het, RPG's en met name de javelin zijn echt dodelijk en de recoil is wat anders maar niet per se slechter.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01 08:30

codex

Geen OpenAI agent :)

haarbal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:52:
De G3 is is echt wicked goed geworden zeg, denk dat ik daar maar mee ga spelen, 3? schoten op pointblank, en dodelijk tot op enorme afstanden.

misschien heeft de m16 nog wel een voordeeltje op medium range, maar veel zal het niet zijn.
Oei! Even getest, wat een headshot machine! :P

Edit:
hmmm, eerste crash van BF3 in maanden...

[ Voor 6% gewijzigd door codex op 29-03-2012 14:34 ]

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-12-2025
De range van AA is een stuk korter, ook de Stinger en die Russische tegenhanger zijn minder goed, ik hoop wel dat ze dat fixen.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
jantje.vlaam schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:29:
De range van AA is een stuk korter, ook de Stinger en die Russische tegenhanger zijn minder goed, ik hoop wel dat ze dat fixen.
Ze moeten alweer fixen wat ze net geïmplementeerd hebben? :|
-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Zonet even een half potje gespeeld... Ik denk ik ga de G3 even testen. Laat ik zeggen dat ik niet erg blij werd. Op single shot, rifle scope en heavy barrel. Netjes op mensen liggen schieten en overal kwam ook bloed uit. Geen enkele hitmarker. Nu weet ik niet of het door de G3 kwam of dat mijn netcode gewoon aan het falen was. Ping was ook prima. Vanavond nog maar een keer proberen, maar dit sloeg helemaal nergens op. Nog wel even wat op een muur staan sprayen en de recoil zag er redelijk acceptabel uit. Weinig horizontal recoil meer, wat toch wel de dooddoener was bij de G3.
Zet er een acog scope op, val je tenminste niet zo op. Sowieso is de rifle scope met assault rifles niet ideaal omdat de assault rifles te hoge recoil hebben en niet nauwkeurig genoeg zijn voor dat precisie werk. Gebruik dan liever de semi auto snipers die ook gebuffed zijn.

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11-2025

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Zie ik dat goed ? Guided shell voor infantry ?

Afbeeldingslocatie: http://www1.skoftenmedia.com/images/picdump/231/03.jpg

Anywayz :*) Veel speelplezier, ik moet nog wachten tot vanavond.

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Het ging best aardig op GoT #3 :9

Ik merk wel dat er meer suppression is. De blur vind ik dan nog niet zo heel erg, maar je kan amper meer iets raken omdat de recoil gewoon oneindig hoog wordt. De granaten resupplien gaat iets vlotter, voorheen duurde dat eeuwen. De ammo crates blijven nu eindelijk staan; hoef ik niet meer eindeloos te bedelen. Het schijnt dat de cammo nu wel gesaved wordt, kan ik daar eindelijk weer eens iets mee doen.

Tot nu toe ben ik aardig te spreken over de patch. Veel positieve veranderingen, maar ook een aantal dingen die niet (goed) aangepakt zijn (oa fall damage)

De driver assist-punten zijn naar 50 gegaan, eindelijk waardering voor de co-piloot/driver :D

[ Voor 6% gewijzigd door Bee.nl op 29-03-2012 14:56 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:24
Iemand al eens actief aan de slag gegaan met SOFLAM? Stromen de puntjes nu eindelijk wel binnen?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

I am a little nooby that bought the CO-OP and air vehicles unlocks. :Y)

Je kan het niet zien dat iemand het koopt maar ingame kan ik nu eindelijk gewoon de G3 gebruiken of de MP7. Ik ga toch geen CO-OP spelen maar ik wil die wapens onderhand ook eens hebben.
En die vehicle unlocks gaan bij mij toch nauwelijks een verschil maken. De heli heb ik toch al bijna helemaal unlocked en ik word echt geen betere jet piloot door unlocks...

Ik ga het wel ooit nog eens echt proberen maar om dan meteen uit de lucht geknald te worden omdat ik niks heb lijkt mij ook niet zo leuk.

Feel free to hate on me. :+

• SonyEricsson
  • Laatst online: 11-01 22:08
is het geluid veranderd?
heb toevallig een draadloze headset vandaag gekocht, maar het leek alsof ze de geluiden wat hebben aangepast
maar kan ook aan headset liggen :P
SonyEricsson schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:52:
is het geluid veranderd?
heb toevallig een draadloze headset vandaag gekocht, maar het leek alsof ze de geluiden wat hebben aangepast
maar kan ook aan headset liggen :P
Een paar dingen zijn veranderd en kennelijk kan je nu ook voetstappen horen.
Ik denk dat ze beter bedoelen want voor de patch hoorde ik soms al voetstappen. ;)

Er zijn idd wat geluiden aangepast. Onder andere het geluid van shells die je tank raken, klinkt nu een stuk sterker en krachtiger.

Waar kan je die guns kopen eigenlijk? Zag niks in de Origin store staan. Ben benieuwd wat de prijzen zijn.

• Joarie
Is dat misschien niet "toevallig" een April-fool grap van BF3?
(het kopen van unlocks)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:54:
Er zijn idd wat geluiden aangepast. Onder andere het geluid van shells die je tank raken, klinkt nu een stuk sterker en krachtiger.

Waar kan je die guns kopen eigenlijk? Zag niks in de Origin store staan. Ben benieuwd wat de prijzen zijn.
Origin store.
CO-OP was €3.99 en Air was €7.99
Het hele pakket met alles is €29.99.
Je kan echt alles uitkiezen in een waslijst aan pakketten.

EA gaat goed cashen denk ik. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-03-2012 14:57 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:52:

Je kan het niet zien dat iemand het koopt maar ingame kan ik nu eindelijk gewoon de G3 gebruiken of de MP7. Ik ga toch geen CO-OP spelen maar ik wil die wapens onderhand ook eens hebben.
En die vehicles gaan bij mij toch nauwelijks een verschil maken. De heli heb ik toch al bijna helemaal unlocked en ik word echt geen betere jet piloot door unlocks...

Ik ga het wel ooit nog eens echt proberen maar om dan meteen uit de lucht geknald te worden omdat ik niks heb lijkt mij ook niet zo leuk.

Feel free to hate on me. :+
Coop is eigenlijk nog wel leuk hoor :o. Vooral de laatste paar missies zijn echt leuk! (Ook al werkte de quicktime events niet zo goed omdat ik AZERTY had :D) moest die andere speler dat maar oplossen :D
Vreemd, kan ze in mijn store niet vinden :O Ach, hoef ze toch niet te hebben, ik verdien mijn punten gewoon eerlijk.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:58:
Vreemd, kan ze in mijn store niet vinden :O Ach, hoef ze toch niet te hebben, ik verdien mijn punten gewoon eerlijk.
Was daarstraks ook eens gaan kijken hoeveel ze eigenlijk kostte, maar had ze ook niet gevonden...
Wel gezien (maar was waarschijnlijk al langer) dat ze de pre-order dog tags en spec act kit hebben.

Sidenote: Die dingen boeien mij beiden niet, wou alleen eens weten hoeveel ze daarvoor vragen.

[ Voor 11% gewijzigd door Fantasma op 29-03-2012 15:02 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:52:

Je kan het niet zien dat iemand het koopt maar ingame kan ik nu eindelijk gewoon de G3 gebruiken of de MP7.
Kunt t wel zien, als ik bij jouw profile kijk staat co-op 0/6, en bij je wapens lijst staat er "Shortcut" als je erover heen gaat met de muis:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/ifmxc7.png
Bij je air unlocks zie ik ze echter als nog niet unlocked staan, dus dat is dan kennelijk nog gebugged :P

Ach ja, ik ben ook mondjesmaat alles aan het unlocken, maar vind dat juist wel tof eigenlijk, beetje completionist in mij tevreden houden. (Ooit zal ik ook alles op 500 kills zetten voor de dogtags, maar die 100 service stars in stationary weapons oid gaat me dan wel weer iets te ver :+)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:38:
Zet er een acog scope op, val je tenminste niet zo op. Sowieso is de rifle scope met assault rifles niet ideaal omdat de assault rifles te hoge recoil hebben en niet nauwkeurig genoeg zijn voor dat precisie werk. Gebruik dan liever de semi auto snipers die ook gebuffed zijn.
Ik vind die rifle scope ook hels, maar met de Kobra leek het alsof alles mis ging terwijl ik voor mijn idee toch echt prima zat te aimen en ik ben de ergere recoil van de G3 gewend, dus daar lag het ook niet aan. Toen er een rifle scope op gezet om te kijken of ik daadwerkelijk wel op de juiste plekken zat.. En ja hoor, dat aimen ging prima en ook die recoil was geen enkel probleem... Probleem was alleen dat hoewel er redelijk wat bloed uit te vijanden kwam rondspringen ik nauwelijks tot geen hitmarkers kreeg. Als ik dan een keer een kill maakte, ging die persoon pas dood als hij al lang weer achter cover stond. Vervolgens teleporteerde hij weer een meter terug en viel hij in één keer dood neer. Laten we hopen dat mijn PC er even geen zin in had, terwijl mijn ping rond de 16 zat.
Je krijgt in ieder geval geen attachments bij die wapens dus je koopt er ook niet echt wat voor. Kan ik gewoon de wapens zelf uitspelen wat leuker is dan dat ik meteen alle attachments heb.

Ik denk dat we redelijk veel mensen met de MP7 ets kunnen verwachten de komende dagen.
Knijnemans schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:03:
[...]

Kunt t wel zien, als ik bij jouw profile kijk staat co-op 0/6, en bij je wapens lijst staat er "Shortcut" als je erover heen gaat met de muis:
[afbeelding]
Bij je air unlocks zie ik ze echter als nog niet unlocked staan, dus dat is dan kennelijk nog gebugged :P

Ach ja, ik ben ook mondjesmaat alles aan het unlocken, maar vind dat juist wel tof eigenlijk, beetje completionist in mij tevreden houden. (Ooit zal ik ook alles op 500 kills zetten voor de dogtags, maar die 100 service stars in stationary weapons oid gaat me dan wel weer iets te ver :+)
Weten we dan ook weer. Niet dat het me wat uitmaakt. Als je mensen gaat beoordelen op het feit dat ze wel of geen CO-OP hebben gespeeld dan klopt er iets niet... :P

• Solictice
  • Laatst online: 04-12-2025
Server 1 anyone?

Edit:

Ik zie dat die map wel mooi er uit ziet nu.

Ff proberen welke setting me het meeste bevalt. Map, Hybrid of Satellite

[ Voor 30% gewijzigd door Solictice op 29-03-2012 15:09 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Hopelijk vinden jullie PC-spelers de patch een mooie verbetering. Aan de console kant ben ik in ieder geval blij dat we nu net als jullie eigen servers kunnen huren en in kunnen stellen (net 1tje weten te huren voor een weekje proberen). :)

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:06:
Je krijgt in ieder geval geen attachments bij die wapens dus je koopt er ook niet echt wat voor. Kan ik gewoon de wapens zelf uitspelen wat leuker is dan dat ik meteen alle attachments heb.
Owh das wel leuker inderdaad, kan me heel goed voorstellen dat mensen geen zin hebben in de co-op of de assignments, maar wel terecht dat je alsnog alle attachments vrij mag spelen. Geeft ook weer een soort voldoening :) Alhoewel ik me kan voorstellen dat iemand die voor de Unlimited package gaat daar dan weer anders tegen aankijkt...
Als je mensen gaat beoordelen op het feit dat ze wel of geen CO-OP hebben gespeeld dan klopt er iets niet... :P
Ik vind je een verschrikkelijke n00b en geen echte BF3 speler, ga terug naar COD op je xdoos joh :+

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:55:
[...]

Origin store.
CO-OP was €3.99 en Air was €7.99
Het hele pakket met alles is €29.99.
Je kan echt alles uitkiezen in een waslijst aan pakketten.

EA gaat goed cashen denk ik. ;)
30 euro voor alles? Dan geef ik nog liever geld uit aan 2 DLC's. :+

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Vind het wel meevallen, mocht me orginal bf2 gunner ooit nog een pc kopen kan die meteen alle unlocks kopen. Prijs valt nog mee

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 21:10

Acradavos

Poetsfanaat

Ik blijf het zeggen, dit is een foute stap van DICE. Echter, lijkt mij het een stap van EA, niet van DICE zelf. Unlocks moet je halen. Ik zie gewoon als cheaten? 8)7

*Koopt nog liever The Sims met 389723509257 uitbreidingen* :9
Fantasma schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:14:
[...]

30 euro voor alles? Dan geef ik nog liever geld uit aan 2 DLC's. :+
Sommige mensen moeten nou eenmaal wapens kopen om niet te zuigen of omdat ze een hekel hebben aan CO-OP. Als er aan CO-OP geen wapens verbonden hadden gezeten dan had ik ook niks gekocht. Die air is eigenlijk ook geldverspilling omdat ik me zelf niet snel in een jet zie stappen...
Knijnemans schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:10:

Ik vind je een verschrikkelijke n00b en geen echte BF3 speler, ga terug naar COD op je xdoos joh :+
Never, heb CoD afgezworen. :+

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:09
Unlocks=buylocks

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Voor degenen die net als DanielWW2 geen ruggegraat hebben (:+):
Shortcut bundles @ Origin store

Zo te zien is er geen shortcut voor de assignments, dus voor degenen die nog steeds de squad DM's moeten halen: man up! :P

Al met al vind ik het meevallen, ja het helpt je wel met een bepaalde voorsprong, maar het is niet bepaald pay-to-win. Ik kan me voorstellen dat de mensen die met minder vrije tijd zijn gezegend hier best wel voor neer willen tellen om alsnog een beetje mee te kunnen doen op publics, en voor alle mensen die nu pas in BF3 komen scheelt het ook wel wat. Weet nog wel dat ik een jaar na dato in BC2 stapte, en dat was een behoorlijk steile leercurve, en dat was deels ook doordat ik nog niet aan het betere wapentuig mocht zitten (mg36 anyone?). Nu hou ik wel van een uitdaging en troop ik wel door, maar kan me voorstellen dat mensen die liever niet de eerste 20 uur alleen maar aan stukken getrokken worden baat hebben bij dit soort unlock kits.
Ik vermoed dat dit misschien ook nog wel een percentage spelers binnen gaat houden die anders door gevoel van onmacht maar weer waren opgehouden, en grotere playerbase kan alleen maar gunstig zijn!

[ Voor 52% gewijzigd door Knijnemans op 29-03-2012 15:27 ]

Knijnemans schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:23:

Zo te zien is er geen shortcut voor de assignments, dus voor degenen die nog steeds de squad DM's moeten halen: man up! :P
Join the dark side, we have cookiez. :Y)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:55
evilpin0 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:15:
Vind het wel meevallen, mocht me orginal bf2 gunner ooit nog een pc kopen kan die meteen alle unlocks kopen. Prijs valt nog mee
Leuk voor de mensen die nu net BF3 kopen en dus achter liggen qua unlocks maar ik zou zelf zo'n pakket niet kopen.
Het leuke is juist dat als je de wat hogere lvls bereikt hebt dat je je dan nog bezig kunt houden met het unlocken en daarmee uitproberen van de verschillende wapens en voertuigen.
Ik heb bij elke class maar 1 of 2 wapens die ik echt gebruik en er zijn best veel wapens die ik nog nooit in handen heb gehad.
Als ik na een tijdje uitgekeken ben op een wapen (voor een bepaalde tijd) vind ik het juist leuk om een ander wapen uit te proberen en daar attachments voor te unlocken!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Solictice
  • Laatst online: 04-12-2025
Oke, wat the hell is er met die jets gebeurd.... Zwaar overpowered ineens ofzo?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Knijnemans schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:23:

Het stomme is dat je volgens mij niet eens de unlocks van de wapens zelf vrijspeelt, dat is het enige wat mij nog zou kunnen interesseren.

Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Het stomme is dat je volgens mij niet eens de unlocks van de wapens zelf vrijspeelt, dat is het enige wat mij nog zou kunnen interesseren.
Je krijgt alleen de wapens zoals het hoort. ;)

• TheSiemNL
Nu komt hij alweer met een kleine patch, heb een paar uur geleden de grote geinstalleerd.
jantje.vlaam schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:35:
Nu komt hij alweer met een kleine patch, heb een paar uur geleden de grote geinstalleerd.
Speciale patch die alle noobs die een shortcutkit hebben gekocht banned...
Oh sh*t. :P

Even serieus, zal wel een hotfix zijn. Misschien wel een MAX fix.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Ik kan me voorstellen dat een paar uur co-op spelen te veel is, maar de meeste boeiende unlocks (foregrip, RDS, suppressor) heb je met minder dan honderd kills toch wel binnen. Als dát al te veel moeite is... :P

• SonyEricsson
hebben jullie linksboven ook zo een blauw dingetje zitten?
heel klein icoontje van 2 pixels ofzo
?

• TheSiemNL
SonyEricsson schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:45:
?
Niet op mijn scherm, dat is 1920 * 1200

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 11-01 21:52
SonyEricsson schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:45:
?
Inderdaad 1680/1050

• Richard P
  • Laatst online: 10-01 15:26
Iemand anders ook slechtere performance nu de patch er is? Ik speelde normaal net op het randje van speelbare fps, maar nu is het niet meer te doen. Ik speel vreselijk slecht nu omdat het gewoon allemaal te traag is. Ja, alles staat al op z'n allerlaagst bij 1280x720.

• SonyEricsson
ja ook deze reso
toch maar weer op 1920 * 1200 zetten dan :P

• cjk89
  • Laatst online: 02-01 16:50
Hoe is het momenteel voor de mensen die NU pas een Battlefield 3 aanschaffen?
Want voor zover ik kan zien is Battlefield nog steeds populair. Ik heb de ''illegale'' versie gespeeld om te kijken of het zou bevallen, en het bevalt wel moet ik zeggen^^

Of is het spel al bijna ''dood'' gespeeld?
ik zit momenteel op kantoor dus kan de download nog niet starten, maar wat ik lees ziet er allemaal goed uit.
leuk om die reacties te lezen over de unlocks kits.
Mensen bepalen toch zelf of ze deze willen kopen.

het is beter dat statspadden toch ;)
ik ben slecht in een jets en zal dus 100 uur duren voordat ik een goede unlock vrijspeel voor de jet. dus voor Jet noobs als mij kan het goed zijn om een air kit te kopen.
Ze doen het zelfde als Team Fortress 2 ;) je kan kits kopen, maar je kan ze ook gewoon vrijspelen en dat is zeker goed gedaan. ze verdienen geld aan mensen die geen geduld hebben en ze zullen andere gamers niet teleurstellen.
cjk89 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:57:
Want voor zover ik kan zien is Battlefield nog steeds populair. Ik heb de ''illegale'' versie gespeeld om te kijken of het zou bevallen, en het bevalt wel moet ik zeggen^^

game is nog lang en na niet dood er zijn heel veel volle servers te vinden en met de nieuwe DLC's die eraan gaan komen, blijft de game heel dit jaar nog wel goed lopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Pykow op 29-03-2012 15:59 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Er zijn genoeg volle servers te vinden. Het enige lastige kan zijn om te moeten spelen tegen spelers die alle unlocks al hebben, maar ook dat valt op zich wel mee.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:42

Nog lang niet dood, lekker kopen en spelen :)

Steam/XBL: Avioto

Vandaag een nieuwe patch en volgens mij komt BF3 weer te leven. Verder zijn er de laatste tijd veel nieuwe spelers te vinden dus dood is het nog lang niet. ;)

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-01 22:33

Het wordt nog veel gespeeld, er zijn te/heel veel servers en als je PC het aankan zou ik het echt aanraden.

Trouwens zijn de wapens die je in het begint krijgt zeer sterk en kan je alle high levels makkelijk aan met wat skill. Het enige dat je moet leren is de map lay-out :)
Robbertjan94 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Het wordt nog veel gespeeld, er zijn te/heel veel servers en als je PC het aankan zou ik het echt aanraden.

Trouwens zijn de wapens die je in het begint krijgt zeer sterk en kan je alle high levels makkelijk aan met wat skill. Het enige dat je moet leren is de map lay-out :)
De meeste zijn heel sterk. Volgens mij zijn de Ak74M en de AKS 74u nog steeds niet veel soeps. :+
De M16A3, M4A1, M27 IAR en de M416 zijn dan wel weer goede wapens die je snel unlocked of mee begint.

• cjk89
DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Vandaag een nieuwe patch en volgens mij komt BF3 weer te leven. Verder zijn er de laatste tijd veel nieuwe spelers te vinden dus dood is het nog lang niet. ;)
Oke, dan weet ik dat. Game besteld hoop hem snel binnen te hebben:P

Verder doen die unlocks mij vrij weinig, starters wapen is voldoende heb ik gelezen >:)
cjk89 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:01:
[...]

Oke, dan weet ik dat. Game besteld hoop hem snel binnen te hebben:P

Verder doen die unlocks mij vrij weinig, starters wapen is voldoende heb ik gelezen >:)
Hater. :Y)

• cjk89
Robbertjan94 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Mijn PC kan het aan, zo niet pleur ik er nog een GPU bij >:)
De vraag is eerder of het werkt met mijn Asus Wifi stick.. Wou vorige keer een potje Quake Live! spelen en om de seconde kreeg ik een haperend tot stilstaand scherm..

• Robbertjan94
DanielWW2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:01:
[...]

De meeste zijn heel sterk. Volgens mij zijn de Ak74M en de AKS 74u nog steeds niet veel soeps. :+
De M16A3, M4A1, M27 IAR en de M416 zijn dan wel weer goede wapens die je snel unlocked of mee begint.
Misschien is het omdat ik te lui ben om van wapen te ruilen, maar de aks,m4a1,m16a3 en rpg staan in mijn top 5 van meeste kills :)

en @ cjk89

Het kan best op wifi, ik speel hier ook met een wifi dongle... 8) (minimaal 30 ping)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

cjk89 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:03:
De vraag is eerder of het werkt met mijn Asus Wifi stick.. Wou vorige keer een potje Quake Live! spelen en om de seconde kreeg ik een haperend tot stilstaand scherm..
BF3 is erg gevoelig voor lag. Ik kan bij een ping > 30 al niet meer vliegen, en bij > 50 niet meer lopen. Dan stuiter je steeds een stukje terug, rubberbanding genaamd. Ik weet niet of dat goed gaat met zo'n Wireless stick.

• SonyEricsson
CodeCaster schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:06:
[...]

BF3 is erg gevoelig voor lag. Ik kan bij een ping > 30 al niet meer vliegen, en bij > 50 niet meer lopen. Dan stuiter je steeds een stukje terug, rubberbanding genaamd. Ik weet niet of dat goed gaat met zo'n Wireless stick.
ligt echt aan je verbinding
vaak speel ik met ping van 70-130 zonder enig probleem van lag/rubberbanding/warp
dat begint bij mij pas rond de 250ms of als er meer dan 2 torrents staat te downloaden

• Robbertjan94
SonyEricsson schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:08:
[...]

ligt echt aan je verbinding
soms speel ik met ping van 70-130 zonder enig probleem van lag/rubberbanding/warp
dat begint bij mij pas rond de 250ms of als er meer dan 2 torrents staat te downloaden
Downloaden via torrents raad ik niet aan, omdat met een beetje uploaden je verbinding al dicht slibt (of je moet een aantal MB/sec upload snelheid hebben) en dan speelt het echt niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Robbertjan94 op 29-03-2012 16:09 ]

• Richard P
Ik stop ermee denk ik, na de patch is het onspeelbaar geworden. Nog minder fps kon ik gewoon niet hebben, dus nu ben ik klaar. Misschien weer als ik een nieuwe PC heb, zonde.

• SonyEricsson
Richard P schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:10:
Ik stop ermee denk ik, na de patch is het onspeelbaar geworden. Nog minder fps kon ik gewoon niet hebben, dus nu ben ik klaar. Misschien weer als ik een nieuwe PC heb, zonde.
raar
bij mij is het gewoon zelfde gebleven

Verwijderd

Mortal broken of zo? En dan zit k niet op mijn eigen basis .

• Richard P
SonyEricsson schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:17:
[...]

raar
bij mij is het gewoon zelfde gebleven
Ik vroeg ingame ook al rond, en niemand lijkt er last van te hebben. Maar, weinig mensen zullen met zo'n oud systeem spelen als ik.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nou dat was ook meteen de eerste en laatste keer dat ik GoTBF3 #2 joinde.

Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:22:
Wat was er dan? :P

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Op het feit na dat het super unbalanced was werd ik 10 seconden voor de round end even gekilled door een admin en naar het andere team gemoved.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Net eventjes de USAS-12 getest. De fragrounds ontploffen niet meer zo hard als eerst en het wapen is alleen nog effectief op short range. De spray is groter, waardoor je er vanaf medium range niets meer aan hebt. Voorheen kwam er een soort bal van explosieven uit die enorm ver kwamen, dat is dus niet meer.

Hmm, op 20 meter afstand verlies je dik van een support, carbine of assault wapen. Ik houd het voorlopig bij mijn 870mcs, daar is niets aan veranderd. Stiekem vind ik het wel jammer dat de USAS zo sterk generfed is. Niet zozeer om makkelijk kills mee te maken (want dat kan ik evenzo met de 870mcs, M26 of M16), maar je kon wel handig puin ruimen als de vijand de overhand kreeg.

[ Voor 39% gewijzigd door Bee.nl op 29-03-2012 16:28 ]

• SonyEricsson
maar 1 claymore :'( :'( :'( :'(
Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:22:
Edit: laat ook maar, jullie zullen het nooit begrijpen en de moeite toch nooit waarderen. Ik vraag me alleen af waarom ik nog tijd zou steken in server beheer als ik toch enkel gezeik krijg.

[ Voor 56% gewijzigd door Tsurany op 29-03-2012 16:28 ]

• Joarie
* Joarie biedt Tsurany een glas water aan

There, There....

[ Voor 38% gewijzigd door Joarie op 29-03-2012 16:27 ]

Pagina: 1 ... 141 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.