• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:38

superwashandje

grofheid alom

ja inderdaad, ik vind het ook wel leuk om er naar te kijken en heb het ook graag positief natuurlijk maar ik ga er echt niet anders om spelen. het is nog steeds voor de fun en niet voor de stats (bij mij dan...)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:38

StrongArmLance

Endless flow

ehehe waarom kan ik geen mav roadkills maken? :)

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Eensch... enige dat mij boeit is Vehicles destroyed :)

Steam || Diablo 3

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01 16:35

yzx

kristan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:41:
ehehe waarom kan ik geen mav roadkills maken? :)
Is gepatched dacht ik

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-01 14:05
Werkt nog, gisteren geprobeerd voor het eerst, maar dat is toch niet zo simpel
evil kim schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:21:
Menen jullie dat nu ?

Is toch ideaal om nieuwe tactieken te testen of om te zien hoe bepaalde wapens het doen :-)
Daar heb je helemaal gelijk in, dat is inderdaad ideaal :P

Maar nee hoor, trial and error, gewoon met de botte bijl om me heen hakken en kijken wat wel en niet werkt. Dat hele ranked/unranked gebeuren zit gewoon nog niet in m'n systeem als fps veteraan die er een aantal jaar uit is geweest :)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

evil kim schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:42:
[...]

Werkt nog, gisteren geprobeerd voor het eerst, maar dat is toch niet zo simpel
Ik probeerde het net, maar blijf door iedereen heen vliegen... ik hou rekening met de ligging van de cam

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 09-03-2012 15:50 ]

• evil kim
kristan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Ik probeerde het net, maar blijf door iedereen heen vliegen... ik hou rekening met de ligging van de cam
Ben gisteren 2 minuten overreden door een tank, uiteindelijk heeft hij moeten schieten, om een of andere reden ging die ook los door mij zonder schade aan te brengen :o

Verwijderd

Wat je ook kunt doen: ga op een lege (unranked als je wilt) server en roadkill jezelf met de MAV. Kwam er per toeval achter dat dat werkte, dus dan kun je oefenen op iemand die niet zo tegenstribbelt :+

• evil kim
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:52:
Wat je ook kunt doen: ga op een lege (unranked als je wilt) server en roadkill jezelf met de MAV. Kwam er per toeval achter dat dat werkte, dus dan kun je oefenen op iemand die niet zo tegenstribbelt :+
_O-

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Round winning kill met de MAV, wel de eerste keer, maar ik begin het te snappen.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
erikvandenberg schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Ik heb nog nooit unranked gespeeld, behalve 1 clan war. Maar als je vrienden over de vloer krijgt is dit wel de beste optie. Gewoon totaal niet aan gedacht omdat je het nooit gebruikt.

[...]

Nou ik heb graag me K/D en W/L positief, de rest kan me niet veel boeien.
lol idd en ik maar streng toezicht houden dat me homies niet BF3 gingen spelen (wouden ze dan ook nog een 360 controller doen).

Nu mogen ze helemaal los en hoef ik niet treuren bij een k/d ratio van 1:20

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:52:
hehe " per toeval" ?
je zat dus rond te vliegen met de MAV en je zag iemand stilstaan en probeerde hem te roadkillen
en opeens ging je scherm op grijs en stond er bad luck :'(

Verwijderd

Nee, ik zat gewoon een beetje met vanalles te klooien op een unranked, en ik wilde mezelf van een hoog gebouw duwen. Maar toen was het idd opeens bad luck :P

• evil kim
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:30:
Nee, ik zat gewoon een beetje met vanalles te klooien op een unranked, en ik wilde mezelf van een hoog gebouw duwen. Maar toen was het idd opeens bad luck :P
worms quote; "vaarwel wrede wereld" ;w

:+

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:49:
[...]

Precies, vooral vrienden zonder ervaring is het fijn voor. Nu verneuken ze je stats alleen maar.
Kun je daarvan wakker liggen? :P Nu heb ik weinig te zeggen, met m'n K/D van 0.95 en SPM van ~ 330, maar ik had pas ook iemand over de vloer die wel even wilde kijken en in een kwartier 0 kills en 12 deaths neer wist te zetten. Boeieuh. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:20
hahaha

tja stats zeggen vrij weinig

5/10 keer loop ik te rotzooien, dingen uit te proberen etc etc

fun is het belangrijkst, en als je met een team van vrienden PTFO gaat ga je voor de winst

• evil kim
Stats zijn niet zalig makend inderdaad, maar vaak wordt er ook direct gezeikt als je eens iets "dom" probeert

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
* rickyy joint server
Spawn met m'n neus voor een tank = dood.
Volgende spawn: neus naast een LAV = dood.
Volgende spawn: Neus voor een sniper = dood door HS
Volgende spawn: In het midden van 3 vijanden

Doei server /ragequit.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• IngamerX
Haha dat ken ik ja, echt één van de slechtste dingen in dit spel. Zoveel mogelijkheden als het op spawnen aankomt, en Dice komt met dit achterlijk zooitje... helaas

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-01 09:55

ronalddus

Buffalo77

Voor de mensen die vaak gameplay opnemen en posten op youtube, kreeg ik een goede tip een aantal pagina's terug. Ik post het nog een keer voor de mensen die het hebben gemist.

http://mirillis.com/en/products/action.html

Veel minder fps loss dan fraps en de kwaliteit is vrijwel hetzelfde. Ook is de file size veel minder

Buffalo77 | Pokemon Unite

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

CodeCaster schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:36:
[...]

Kun je daarvan wakker liggen? :P Nu heb ik weinig te zeggen, met m'n K/D van 0.95 en SPM van ~ 330, maar ik had pas ook iemand over de vloer die wel even wilde kijken en in een kwartier 0 kills en 12 deaths neer wist te zetten. Boeieuh. :P
ik denk dat wij aardig overeenkomen :P zowel qua kd, spm als instelling hehe.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ronalddus schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:54:
Voor de mensen die vaak gameplay opnemen en posten op youtube, kreeg ik een goede tip een aantal pagina's terug. Ik post het nog een keer voor de mensen die het hebben gemist.

http://mirillis.com/en/products/action.html

Veel minder fps loss dan fraps en de kwaliteit is vrijwel hetzelfde. Ook is de file size veel minder
File size verschil heb ik nog niet echt gemerkt, maar het lagt echt een heel stuk minder dan met fraps, terwijl ik echt geen verschil zie in opname kwaliteit in vergelijking met Fraps. That said, Fraps is wel een stuk stabieler en sluit de video's beter af, zo had ik BF3 uitgeschakeld en probeerde ik Action! daarna nog te laten stoppen met opnemen, maar dat kon je wel vergeten. Uiteindelijk het process maar afgesloten, maar de video was kapot :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• ronalddus
  • Laatst online: 16-01 09:55

ronalddus

Buffalo77

Phyxion schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:39:
[...]

File size verschil heb ik nog niet echt gemerkt, maar het lagt echt een heel stuk minder dan met fraps, terwijl ik echt geen verschil zie in opname kwaliteit in vergelijking met Fraps. That said, Fraps is wel een stuk stabieler en sluit de video's beter af, zo had ik BF3 uitgeschakeld en probeerde ik Action! daarna nog te laten stoppen met opnemen, maar dat kon je wel vergeten. Uiteindelijk het process maar afgesloten, maar de video was kapot :+
Het is ook net nieuw, dus waarschijnlijk moeten ze nog veel dingen fixen, maar ik zie wel potentie :*)

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-01 07:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

What the fuck man! Ik kill een dude, ligt er nog een naast, die IN de grond zat.
Ik schiet er 2 laders op uit, niet eens een hitmarker. Opeens ploept hij uit de grond en maakt me af.
Een minuut later loop ik een trap op, opeens is mijn mannetje onzichtbaar en krijg ik opeens te zien, killed by die kerel die in de grond zat. Serieus soms is dit spel 1 dikke hoop bullshit :( :( :( :F

Android developer & dürüm-liefhebber

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 13:33

NoFearCreations

3DPrint the world!

Metro zeker...

---RAWE CEEK!!!---

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nee, strike at karkand.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er zitten aardig wat map exploits in de meeste maps, Metro is helemaal een ramp, daar kan je zelfs zonder MAV boven en onder de tunnels komen.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Godver, nog zoiets. Kom je in een compleet incompetent team terecht. ALLE objectives zijn van de enemy.
De hele tijd capture ik dan vlaggen, die elke keer weer gecapped worden omdat de rest van het team wat plezier aan het maken is in de lucht. Serieus, ga dan unranked spelen fzo :r
Ik snap best dat niet iedereen goed is, maar verneuk het niet voor de rest en capture gewoon die objectives! :(

• IngamerX
Jongens

Ik heb helaas een trieste mededeling...

De BF3 wereld zoals we die kennen is helaas niet meer. Hij valt steeds meer uit elkaar. Gebouwen staan ondersteboven en spelers vliegen door de lucht. Dice is totaal de grip verloren en de situatie lijkt onhoudbaar.

;w

Toekomstvoorspelling O-)

[ Voor 4% gewijzigd door IngamerX op 09-03-2012 19:32 ]

• vinom
  • Laatst online: 22:50
Aghja, ik koop alle DLC's toch wel. De game heeft me tot nu toe nog maar 25 Euro gekost, inclusief alle meuk als dogtags, B2K, skins, en physical warfare pack.

• Safaci
  • Laatst online: 19-01 19:25
Is dat nou een Zombie bij die End Game cover? :P

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35

Eagle Creek

Breathing security

Ik las net het volgende:

-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.

Begrijp ik dat dit aangepast is in een eerdere update?

-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, ...

Nu heb je 2 IGLA's nodig?

-Slightly reduced the damage of Jet cannons against Aircraft. Damage is now only slightly higher than it was originally at launch.

Ook dit is eerder aangepast?

-Disabled vehicles now have an increased reverse speed to help escape to cover after being disabled.

Dit vind ik dan wel weer een mooie, vooral als je nog net even kunt smoken en een bochtje kunt trekken. Daarmee heb ik in BC2 ontelbare keren mijn tank gered.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-01 15:44
Ze moeten die kl0te invisible walls op Strike at Karkand ook eens fixen, wat is dat irritant zeg!!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat nieuws over de patch date:
"with a bit of luck, there is a tentative date coming end of next week. *crossing fingers*"
= begin volgende maand waarschijnlijk :*)

Jeej, een vage release date voor de release van de release date van de patch.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• IngamerX
Ik zie liever eerst de mav exploit en spawns fixed.

oja en mortar moet er eens uit -.-

[ Voor 27% gewijzigd door IngamerX op 09-03-2012 22:15 ]

Tsurany schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:44:
Jeej, een vage release date voor de release van de release date van de patch.
Altijd beter dan niks.
En de tank op die DLC afbeelding lijkt verdacht veel op de Franse Leclerc. ;(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:17:
[...]

Altijd beter dan niks.
En de tank op die DLC afbeelding lijkt verdacht veel op de Franse Leclerc. ;(
#Geen Samba bus met rupsbanden? :-(

Nou ik kijk nog eens goed en die tank lijkt wel heel erg veel op de Chinese T98.
Dat mag wel. :D

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/73/Type_98_tank_raised_view.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• yzx

yzx

Zat die niet in BF2? .O

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 18:02
Nee niet in BF2 zelf
Maar wel in project reality ( mod bf2 )

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Eagle Creek schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:05:
Ik las net het volgende:

-Disabled vehicles now have an increased reverse speed to help escape to cover after being disabled.

Dit vind ik dan wel weer een mooie, vooral als je nog net even kunt smoken en een bochtje kunt trekken. Daarmee heb ik in BC2 ontelbare keren mijn tank gered.
Waar ik een gruwelijke hekel aan heb bij voertuigen is dat als je het repareert vanaf <30% (dus met de fik erin) tot bijvoorbeeld 98% en je stapt weer in, dan gaat het voertuig opeens weer langzaam kapot en kun je er amper mee rijden. Dus dan moet je weer speciaal uitstappen om de 100% vol te maken en dán kun je pas vertrekken :F
Gewoon direct naar 100% repairen voorkomt dat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-01 15:44
Tsurany schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:42:
Totdat dat een keer niet kan omdat er een stuk of wat enemies om je heen staan waardoor je snel je veilige -infantry vernietigende ik kom dit ding de rest van deze match niet meer uit- tank in moet.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:25:
Nou ik kijk nog eens goed en die tank lijkt wel heel erg veel op de Chinese T98.
Dat mag wel. :D

[afbeelding]
Dat is de tank ook volgens mij, lijkt er sprekend op.

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04-2025
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:49:
[...]

Totdat dat een keer niet kan omdat er een stuk of wat enemies om je heen staan waardoor je snel je veilige -infantry vernietigende ik kom dit ding de rest van deze match niet meer uit- tank in moet.
Tank driver 101: do not get yourself surrounded ;)
Tsurany schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:42:
Of 98% reparen en even checken of je gunner er niet vandoor wil gaan. :+
Ik heb zo vaak gehad dat ik lekker in een tank zit en dat de gunner bagger is, mijn tank pikt en vervolgens heel snel word afgeschoten omdat hij op een meter nog niks raakt. :X

Dus als je me tank pikt dan ga je niet ver komen. >:)

• haarbal
  • Laatst online: 19-01 19:27
pff, allemaal mensen die bang zijn dat hun gunner de tank pikt, ik ben al lang blij als ik een gunner heb.

Ik sta ook vaak stil zodat m'n gunner nog wat kan raken, om vervolgens vol gas achteruit te gaan als er rpg's beginnen te vliegen. Bij javelins ook altijd even stoppen, pop smoke, metertje vooruit, bij de volgende lock weer achteruit door je smoke heen rijden, daarna heb je je volgende smoke alweer. Een vrij harde counter, ook tegen soflam.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• yzx

yzx

jterpstra schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:34:
[...]

Nee niet in BF2 zelf
Maar wel in project reality ( mod bf2 )
Wist wel dat ik em herkende >:)

haarbal schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:08:
pff, allemaal mensen die bang zijn dat hun gunner de tank pikt, ik ben al lang blij als ik een gunner heb.

Ik sta ook vaak stil zodat m'n gunner nog wat kan raken, om vervolgens vol gas achteruit te gaan als er rpg's beginnen te vliegen. Bij javelins ook altijd even stoppen, pop smoke, metertje vooruit, bij de volgende lock weer achteruit door je smoke heen rijden, daarna heb je je volgende smoke alweer. Een vrij harde counter, ook tegen soflam.
Ik heb bijna nooit een gunner maar als die er is dan word mijn tank nog wel eens gepikt.
Dus eigenlijk wil ik alleen nog maar squadmates van GoT als gunner hebben. ;)
En die smoke truc gebruik ik ook nog wel eens maar meestal rij ik als een gek weg om de line of sight te breken.

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-01 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hmm.. met zo enorm veel pagina's is zoekwerk naar een enkel probleem bijna niet te doen...

Ik zit vast in de badkamer/WC bij de bank. Die vent komt binnen, dan moet ik snel op E drukken en dan moet ik blijkbaar iets met de muis doen maar dat muisplaatje wordt direct rood met als resultaat dat ik een mes in me buik krijg... Ik kan niet zien wat ik moet doen. Na een tig keer geprobeerd te hebben vraag ik jullie maar om hulp. Hulp? :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-01 08:41
Tijgert schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 01:06:
Hmm.. met zo enorm veel pagina's is zoekwerk naar een enkel probleem bijna niet te doen...

Ik zit vast in de badkamer/WC bij de bank. Die vent komt binnen, dan moet ik snel op E drukken en dan moet ik blijkbaar iets met de muis doen maar dat muisplaatje wordt direct rood met als resultaat dat ik een mes in me buik krijg... Ik kan niet zien wat ik moet doen. Na een tig keer geprobeerd te hebben vraag ik jullie maar om hulp. Hulp? :)
YouTube: Luke Plays BF3 - 005 - Bank Attack
beelden zeggen meer vanaf 25:40 dacht ik

Verwijderd

Als driver in de tank kun je met de lmg/canister zoveel makkelijker infantry neerhalen dan de gunner. Zeker als de tank rijdt is het een drama om ook maar iets te raken met die .50 cal. Hell, zelfs met alleen het boordkanon van de tank haal je vaak makkelijker inf. neer. Pas zodra je vanaf meerdere kanten bestookt wordt geeft een gunner meerwaarde. Tenzij de gunner ook een repareerslaafje is, natuurlijk :*)

Het feit dat een gunner makkelijk rond kan kijken is ook vrijwel overbodig als je proximtiy (spelling?) scan aan hebt staan.

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-01 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

beelden zeggen meer vanaf 25:40 dacht ik
Dank je, dat helpt wel een beetje. Bij mij wordt het muisplaatje direct rood, hier zie je nog welke knop je moet drukken. Ik probeer het nog eens...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

DanielWW2 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:53:
Of 98% reparen en even checken of je gunner er niet vandoor wil gaan. :+
Ik heb zo vaak gehad dat ik lekker in een tank zit en dat de gunner bagger is, mijn tank pikt en vervolgens heel snel word afgeschoten omdat hij op een meter nog niks raakt. :X

Dus als je me tank pikt dan ga je niet ver komen. >:)
Ik switch vaak naar driver als iemand repaired omdat dat gewoon effectiever is qua damage dealing. Bij 100% zal ik weer terugswitchen zodat die persoon verder kan gaan.

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:21:
[afbeelding]

Ook is er een game Battlefield: Evolved naar boven gekomen. Veel nieuws is er niet over momenteel.
Zie http://mp1st.com/2012/03/...ore-on-battlefield-3-dlc/
Zie ik daar een jet op de cover van armored warfare? :D

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

volgens mij wel, maar ik zie niet zo goed welke het zou moeten zijn. er hangt ook nog een blackhawk achter geloof ik :)
edit: die jet lijkt voor mij gewoon op een f18...en die tank lijkt veel hoekiger dan die chinese op dat plaatje

[ Voor 32% gewijzigd door superwashandje op 10-03-2012 11:22 ]

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11-2025
gisteren eindelijk een "slow vehicle spawn" server gevonden. Wat is dat een opluchting zeg.
:)

Geen constante rape van choppers / tanks / ... (die normaal gezien 5 seconden nadat je ze met veel moeite hebt uitgeschakeld daar gewoon terug staan)
Geen spelers die constant in base staan te wachten om toch maar in een tank / chopper te kruipen
Geen 80% engi's in de game omdat je anders toch nauwelijks kans maakt tegen al die vehicles
Bovendien spelen mensen in vehicles veel voorzichtiger omdat de tegenpartij anders redelijk in het voordeel kan komen, dus bevordert teamplay ook.
Als de team balance niet echt goed zit heeft het andere team tenminste nog een kans om uit de base te geraken.

Ok I guess I made my point.. toch vind ik het zeer bizar dat er zo bijna geen servers te vinden zijn met deze settings (in dit geval 8x slower vehicle spawn) Of zijn deze argumenten voor de meeste gewoon niet aanvaardbaar?

iRacing Profiel - Race Rig

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

linkje naar die server? :)

Verwijderd

superwashandje schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:19:
volgens mij wel, maar ik zie niet zo goed welke het zou moeten zijn. er hangt ook nog een blackhawk achter geloof ik :)
die jet lijkt voor mij gewoon op een f18...
Ik denk dat het iets russisch is die jet. Ik denk niet dat het een blackhawk is die er achter vliegt, lijkt me daarvoor een beetje te slank :P

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Klinkt wel goed inderdaad. Ik zat pas op een server met het tegenovergestelde, ze spawnden instant terug. Dan zag je dus ook vliegtuigen als wat dure ammunitie gebruikt worden: één grote stroom van kamikaze op de tanks van de tegenstanders...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:23:
[...]

Ik denk dat het iets russisch is die jet. Ik denk niet dat het een blackhawk is die er achter vliegt, lijkt me daarvoor een beetje te slank :P
die jet durf ik dus niets over te zeggen maar die blackhawk ben ik wel vrij zeker van zie ook: 4 rotorbladen, de grote wielen vooraan en de achter vleugel/stabilisator (hoe heet dat...)

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcQG8pvcshyEIjAAZ2qbqdHU_80xRktdxwEvXE6HSdZ_KE_dzN3djw

[ Voor 8% gewijzigd door superwashandje op 10-03-2012 11:32 ]

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-01 21:59
Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is om behalve door de founder van een platoon ook door een andere member aan een platoon toegevoegd te worden? Kan de founder hiervoor rechten delegeren of iemand co-founder maken?

Kon er niet iets over vinden.

AULXJMHR

Verwijderd

superwashandje schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:29:
[...]

die jet durf ik dus niets over te zeggen maar die blackhawk ben ik wel vrij zeker van zie ook: 4 rotorbladen, de grote wielen vooraan en de achter vleugel/stabilisator (hoe heet dat...)

[afbeelding]
Hmmm... inderdaad, misschien lijkt hij wat vervormd door de slechte kwaliteit. Ik geef je het voordeel van e twijfel ;)

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:50

Cheezus

Luiaard

superwashandje schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:29:
[...]

[afbeelding]
Jouw plaatje doet me denken aan BF vietnam waar je met de heli ook jeeps/APC's kon vervoeren, dat mogen ze ook wel weer invoeren, lekker kills maken met een vliegende jeep of juist door een jeep te droppen :P

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
DPhoenix schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:14:
Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is om behalve door de founder van een platoon ook door een andere member aan een platoon toegevoegd te worden? Kan de founder hiervoor rechten delegeren of iemand co-founder maken?

Kon er niet iets over vinden.
Founder kan andere members "leader" maken, deze kan dan weer personen uitnodigen voor het platoon.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-01 14:20
Werkt de plugin een beetje voor de servers Tsurany?

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-03-2012 13:16 ]

Tsurany schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 08:58:
[...]

Ik switch vaak naar driver als iemand repaired omdat dat gewoon effectiever is qua damage dealing. Bij 100% zal ik weer terugswitchen zodat die persoon verder kan gaan.
You may enter my tank. ;)

• NoFearCreations
  • Laatst online: 19-01 13:33

NoFearCreations

3DPrint the world!

superwashandje schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:03:
[...]
thx instant favourite :)

eerste potje op die server net: http://battlelog.battlefi...how/24523995/1/346505394/
geen vehicle kills voor mij :*)
Ook even geprobeerd, maar met zo weinig vehicle is iedereen bang. Zaten voor 80% snipers in het andere team. En in de chat komt zo mooi "no glitching" voorbij, maar alle snipers waren aan het MAV liften...
Is weer uit m'n favo's.

---RAWE CEEK!!!---

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

dat mav liften gebeurde inderdaad, waarschijnlijk ook de reden waarom we verloren hebben want veel mensen uit het team zaten en bleven bovenop gebouwen. maar dat heb je overal toch?en met zo weinig vehicles hoef je toch juist niet bang te zijn?

wel ben ik zelf meer van de 32 man servers maar zal deze zeker vaker proberen

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-01 08:41
das toch wat rij je constant met aa rond je killt de ene naar andere heli en plane 1 waarschuwing over camping en kicked? dank jullie iqon .nl dat was de laatste keer
sommige begrijpen het niet....

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Van F2000 overgestapt naar P90, ik ben nu een echte noob :D

Verwijderd

kristan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:05:
2 Belgische wapens... :9
Me like!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

kristan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:05:
P90 is best wel een aardig wapen, van afstand is het wat minder maar van dichtbij is het een beest :9

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Phyxion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:10:
[...]

P90 is best wel een aardig wapen, van afstand is het wat minder maar van dichtbij is het een beest :9
Niet te geloven, dan die 51 keuchels, op close quarter de beste! f2000 ga blijf ik regelmatig gebruiken natuurlijk :)

Ik heb nu al een stuk of 75 no scope kills met svd/mk11 mod, het is veel te makkelijk?
kristan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Niet te geloven, dan die 51 keuchels, op close quarter de beste! f2000 ga blijf ik regelmatig gebruiken natuurlijk :)

Ik heb nu al een stuk of 75 no scope kills met svd/mk11 mod, het is veel te makkelijk?
Geen slechte keuzes, de P90 en de F2000 worden in de patch weer leuk gebuffed. De P90 wordt nauwkeuriger in korte bursts maar full auto wat zwakker en de F2000 wordt weer dezelfde gun als voor de nerf :P

• yzx

yzx

Afbeeldingslocatie: http://chzmemebase.files.wordpress.com/2012/03/rage-comics-rage-comics-ill-have-diet-it-hardly-counts.png

Who agrees? :P

Anyhow die P90 is zalig, gebruik hem voor me medic class, lekker sprayen en niet eens mikken (Y)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Geen slechte keuzes, de P90 en de F2000 worden in de patch weer leuk gebuffed. De P90 wordt nauwkeuriger in korte bursts maar full auto wat zwakker en de F2000 wordt weer dezelfde gun als voor de nerf :P
Dus ik kan nu knallen en word straks genaaid? :)

• yzx

yzx

kristan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:28:
[...]

Alle medics wapens worden genaaid :P

En dan volgens DICE is de engineer class vrij stabiel :> schiet maar eens 100m stabiel met de A91 ;)

kristan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:28:
[...]

Nee, je kan nu dus goed oefenen en de guns goed onder de knie krijgen en je TTK wordt zometeen alleen maar beter! :D

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:34:
[...]

Nee, je kan nu dus goed oefenen en de guns goed onder de knie krijgen en je TTK wordt zometeen alleen maar beter! :D
Under the knee? f200 heb ik nu meer dan 1600 kills :D, die lukt me aardig, ben vandaag lvl 40 dus p90 wordt oefenen.
Ondertussen lekker noscopen :)

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-01 11:45
Ligt het aan mij of werken flares niet tegen guide shells van tanks?

Net een tijdje gespeeld en werd in een helicopter de hele tijd door tanks gekilled met guided shell. Telkens flares losgelaten, maar de lock bleef gewoon en de afgevuurde shell killde me telkens.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
aicaramba schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:10:
Ligt het aan mij of werken flares niet tegen guide shells van tanks?

Net een tijdje gespeeld en werd in een helicopter de hele tijd door tanks gekilled met guided shell. Telkens flares losgelaten, maar de lock bleef gewoon en de afgevuurde shell killde me telkens.
Nee dat ligt niet aan jou, flares werken niet tegen guided shells (die zijn namelijk laser gelocked, daar helpt alleen ecm tegen, om de lock te verbreken)

Verwijderd

Bij de volgende patch werken flares wel tegen laserguided, dus nog een paar weken "afzien" in de chopper ;)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik heb ze beide nog niet gebruikt, ik own hem meer met een M416 :P

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

WTF. Nooit gedacht dat het iets zou uitmaken, maar even getest op 64-bit in plaats van 32-bit, en de meeste problemen zijn opgelost :D FPS omhoog met 20, ondanks het feit dat er maar 0,8 GB bijkwam (want in 32-bit werkt maar 3,2 GB, toch?)

Mavamaarten schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:43:
WTF. Nooit gedacht dat het iets zou uitmaken, maar even getest op 64-bit in plaats van 32-bit, en de meeste problemen zijn opgelost :D FPS omhoog met 20, ondanks het feit dat er maar 0,8 GB bijkwam (want in 32-bit werkt maar 3,2 GB, toch?)
Licht aan hoeveel VRAM je GPU heeft. ;)
32 bit kan maximaal 4GB aan en bij een GPU met 1GB VRAM gaat er dus 1GB aan RAM verloren.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

DanielWW2 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:49:
[...]
Licht aan hoeveel VRAM je GPU heeft. ;)
32 bit kan maximaal 4GB aan en bij een GPU met 1GB VRAM gaat er dus 1GB aan RAM verloren.
32-Bit kan maximaal 3,2 GB aan. Mijn GPU heeft 896 MB vram, maar het lijkt me sterk dat er dan toch 1 GB verloren gaan. Vram staat er volgens mij los van. Alles goed en wel, hij loopt nu ultra soepel, maar nu spawn ik elke keer zonder wapen... What do I do nao :+

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Mavamaarten schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:54:
[...]
Alles goed en wel, hij loopt nu ultra soepel, maar nu spawn ik elke keer zonder wapen... What do I do nao :+
Wees een man en melee de tegenstander om hun wapen te ontnemen >:)

[ Voor 20% gewijzigd door atlantisx op 10-03-2012 16:57 ]

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:56

Silasje

www.Entjes.eu

Spawnen zonder wapen? dat is grappig!

Ik heb geregeld dat ik op deploy klik, maar er niks gebeurd. dit is wel afhankelijk van de gamemodi, mapsize en aantal spelers. Toch vreemd!

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Verwijderd

Silasje schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:02:
Spawnen zonder wapen? dat is grappig!

Ik heb geregeld dat ik op deploy klik, maar er niks gebeurd. dit is wel afhankelijk van de gamemodi, mapsize en aantal spelers. Toch vreemd!
Ik heb dat soms dat het wapen weg is maar zogezegd nog actief staat, een zware bug dus. Ik kan dan wel nog schieten enzo maar ik zie het wapen niet en vooral de scope niet

Trouwens, wordt Close Quarters een soort van cs_office? Zie er naar uit

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-01 11:45
Quantor schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:20:
[...]

Nee dat ligt niet aan jou, flares werken niet tegen guided shells (die zijn namelijk laser gelocked, daar helpt alleen ecm tegen, om de lock te verbreken)
Hmmm. ECM jammer heb ik nog niet.. Hoe kan ik merken of een lock van een guided shell of iets anders is?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
aicaramba schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:07:
[...]

Hmmm. ECM jammer heb ik nog niet.. Hoe kan ik merken of een lock van een guided shell of iets anders is?
Voor zover ik weet kan je dat niet merken omdat het lock geluid hetzelfde is :(

Verwijderd

Iemand hier op GoT zei eens dat de tekst ("locked" ofzo, geen idee wat er staar, ik heb betere dingen om op te letten als ik vlieg) geel is bij een heat-lock en rood bij een laser-lock. Nooit getest en ook nooit meer iemand over gehoord, maar ik ben benieuwd.

Maar als je je flares afschiet en je hoort de missle doorgaan, dan is het een guided shell (javs hoor je niet aankomen) en ben je fucked. Een aantal keer heb ik mezelf zo weten te redden, door gewoon te springen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 17:13 ]

yzx schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:28:
[afbeelding]

Who agrees? :P

Anyhow die P90 is zalig, gebruik hem voor me medic class, lekker sprayen en niet eens mikken (Y)
nee bij mij juist andersom :P
als ik niet game drink ik meer dan dat ik game ;)
anders moet ik steeds de hele TRAP af om drinken te halen en dan weer helemaal naar boven !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Mavamaarten schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:54:
[...]

32-Bit kan maximaal 3,2 GB aan. Mijn GPU heeft 896 MB vram, maar het lijkt me sterk dat er dan toch 1 GB verloren gaan. Vram staat er volgens mij los van. Alles goed en wel, hij loopt nu ultra soepel, maar nu spawn ik elke keer zonder wapen... What do I do nao :+
MSDN: Memory Limits for Windows Releases

MS zegt toch wat anders. ;)

Pagina: 1 ... 120 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.