Buffalo77 | Pokemon Unite
[ Voor 7% gewijzigd door J.S. Bach op 08-03-2012 14:51 ]
Johann Sebastian Bach
Dat was heel vet ja, er waren MP servers waarin day/night cycle aanstond en waar je potjes had van 2 uur, dat was supervet. Heel gaaf om te zien hoe anders een map is in het donker, dat voegde echt iets toe.Asgaro schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:21:
Day/night cycle is inderdaad subliem in de CryEngine. Daar kan Dice zeker wat van leren.
Same here, werkt echt uitstekend, totaal geen last meer van lag met recording.ronalddus schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:43:
[...]
Bedankt voor de tip, even geprobeerd en werkt uitstekend
Echter, voordat ik het programma koop, is de watermark wel weg dan?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Tja, wát zouden we moeten doen dan, reclame maken? Na de releasedatum liep het aantal leden zeer rap op naar +/- 175, daarna kwamen er nog mondjesmaat mensen bij tot aan de huidige 198 betalende leden.ViNOK16Bit schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:27:
[...]
Het forum is inderdaad een dooie boel helaas. We zouden er wel wat meer mee kunnen doen..
Waar die allemaal gebleven zijn en of ze uberhaupt nog spelen, geen idee... Ze spelen in ieder geval niet herkenbaar (met GoT tag) op onze servers, noch komen ze op TS. Blijkbaar is er geen massale belangstelling meer en zijn er inderdaad nog geen 20-30 active spelers over... En dat zijn ook dezelfde personen die hier constant posten. De rest, allemaal GoT'ters zie je hier ook niet.
Daarom gaan we nu dan ook het aantal servers reduceren, ze staan toch leeg. En mochten de patch en DLC's voor hernieuwde belangstelling zorgen zijn ze zo weer bijbesteld
Intel Core 2 Duo E7400 2.8GHZ
4GB DDR2 Ram
Nvidea 9600GT 1GB GDDR3
Windows 7 HP 64Bit
Nu is mijn vraag, zijn er mensen hier met ongeveer dezelfde specificaties die BF3 spelen? Ik denk dat het mischien net op Ulow gaat lukken. Was van plan om BF3 te halen, amar nu mijn goede PC kapot is vraag ik me af of deze het wel trekt
Heb er denk al wel 50 gemaakt, maar in me assignments heb ik er nog steeds maar 3.
Iemand tips???
---RAWE CEEK!!!---
De goede jeep kiezen.NoFearCreations schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:35:
"5 kills in DPV Jeep"
Heb er denk al wel 50 gemaakt, maar in me assignments heb ik er nog steeds maar 3.
Iemand tips???
Voor de zekerheid nog een keer achteruit er overheen rijden zodat ze zeker dood zijn?NoFearCreations schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:35:
"5 kills in DPV Jeep"
Iemand tips???
Als je er ná de introductie van de assigments er zeker 50 gedaan hebt lijkt me dat een bug dan.
Edit: En inderdaad de goede jeep kiezen, er is er maar 1 die specifiek DPV heet.
[ Voor 8% gewijzigd door bvk op 08-03-2012 16:44 ]
---RAWE CEEK!!!---
Ja, dat gaat wegPhyxion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:15:
[...]
Same here, werkt echt uitstekend, totaal geen last meer van lag met recording.
Echter, voordat ik het programma koop, is de watermark wel weg dan?
kort antwoord : NeeJordyPSC schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:29:
Mijn goede systeem is gecrashed en nu heb ik dit systeem::
4GB DDR2 Ram
Nvidea 9600GT 1GB GDDR3
Windows 7 HP 64Bit
Nu is mijn vraag, zijn er mensen hier met ongeveer dezelfde specificaties die BF3 spelen? Ik denk dat het mischien net op Ulow gaat lukken. Was van plan om BF3 te halen, amar nu mijn goede PC kapot is vraag ik me af of deze het wel trekt
Langere : cpu is een bottleneck, zou eventueel misschien nog wel draaien ( overclock het )
Gpu, ja nee dat word hem gewoon niet. 9600GT zal huilen en waarschijnlijk na 30 min artifacts vertonen
Of bf3 zal je al tegenhouden voordat je de game begint iets met dat je videokaart pauper is en dat het simpel weg gewoon niet gaat werken
[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 08-03-2012 16:49 ]
Niet ideaal, maar wel mogelijk: heb zelf op een vergelijkbaar systeem gespeeld, met alles op low en een resolutie niet hoger dan 1440x900 was het wel te doen (30 fps in multiplayer minimaal ook in grote maps), maar zodra je hoger ging werd het onspeelbaar.JordyPSC schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:29:
Mijn goede systeem is gecrashed en nu heb ik dit systeem::
4GB DDR2 Ram
Nvidea 9600GT 1GB GDDR3
Windows 7 HP 64Bit
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dat is een hint van BF3, die probeert te zeggen: weet je het zeker? infantry only? Probeer eens caspian border...AdmiralSnipe schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:04:
Waarom kom ik op een caspian border vol met voertuigen terecht als ik infantry only aan vink??
Verwijderd
Volgens mij was je niet wakker ik was NR 1 in die ronde.StealthyPeanut schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:16:
[...]
Je snapt ook wel dat je je team totaal niet helpt als je zo speelt? Je verliest dik op tickets en bent 7e deze ronde met een ratio waar je akelig van wordt.
Maar goed, het gaat om de plezier die jij in deze game hebt denk ik dan maar....
http://battlelog.battlefi...how/24238159/1/364033930/
UUHHH Ik ben wel als assault rond loop te rennen en springen is het wel om mn teammates die achterlijk makkelijk dood gaan het leven weer te geven zo dat de ronde niet in 5 minuten over is.
Als ik als assault ga weet ik dat mn ratio weer omlaag gaat, ik zit dan gemiddeld op 200 a 250 verschil.
Dat ik net als bij vele in een ronde kom die verloren is daar kan ik niets aan doen dan alleen maar levens redden.
En ik blijf er plezier in houden wat ik belangrijker vind dan alle dingen die je zou Moeten doen en hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 17:34 ]
Ik hoef een k*t hint van BF3, als ik Caspian Border wil spelen kan ik die servers zelf wel vinden!!shenr schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:24:
[...]
Dat is een hint van BF3, die probeert te zeggen: weet je het zeker? infantry only? Probeer eens caspian border...
Wil ik voor het eerst sinds jaren (nouja dat ook weer niet) weer eens infantry only doen krijg ik dit!!!!!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Je weet dat de GoT tag opzich vrij te gebruiken is door GoT forumleden? Wil niet zeggen dat iedereen die de GoT clantag gebruikt ook een betalend clanlid is.erikvandenberg schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:09:
[...]
Vind ik niet, het is een fun clan, als je graag wars speelt kan je beter een andere clan joinen. En er zijn al 100+ leden.
Dat assault een lage K/D ratio geeft. Dat ligt aan jezelf en hoe je die class speelt Zelf heb ik misschien maar 2-3 rondes een ratio beneden de 1.0 gehaald als assault. En plezier natuurlijk het belangrijkste. Van mij mag je lekker doen wat je wilt maakt mij niks uit. Je kan op public meestal toch niet op je team mates bouwen.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:33:
[...]
Volgens mij was je niet wakker ik was NR 1 in die ronde.
http://battlelog.battlefi...how/24238159/1/364033930/
UUHHH Ik ben wel als assault rond loop te rennen en springen is het wel om mn teammates die achterlijk makkelijk dood gaan het leven weer te geven zo dat de ronde niet in 5 minuten over is.
Als ik als assault ga weet ik dat mn ratio weer omlaag gaat, ik zit dan gemiddeld op 200 a 250 verschil.
Dat ik net als bij vele in een ronde kom die verloren is daar kan ik niets aan doen dan alleen maar levens redden.
En ik blijf er plezier in houden wat ik belangrijker vind dan alle dingen die je zou Moeten doen en hebben.
DICE is toch al niet zo goed met kleurinstellingen.Asgaro schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:21:
[...]
Ja, de CryEngine kan snow levels maken, maar om één of andere reden zakte mijn fps dan neig naar beneden. En ik was zeker niet alleen met dat probleem.
Eerst mogen ze die sneeuw wel wat optimaliseren.
Day/night cycle is inderdaad subliem in de CryEngine. Daar kan Dice zeker wat van leren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als je in BC2 door een scope keek (vooral sniper scopes) in een snow map dan kon je veel minder zien. Zicht werd op één of andere manier een stuk feller.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
sneeuw + fel licht = auw

Dus. Hee, ik ben effe knallen op Karkand
LOL!shenr schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:24:
[...]
Dat is een hint van BF3, die probeert te zeggen: weet je het zeker? infantry only? Probeer eens caspian border...
Infantry only 32man cq
Hadden aan t eind van de middag een paar leuke potjes daar
nvm, Server 4 Rush it is!
[ Voor 6% gewijzigd door Solictice op 08-03-2012 20:56 ]
Zet ie me net altijd 2kills voor de einde van de ronde in het verliezende team
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
GoT is voor Fun.agoNITE schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:34:
[...]
Je weet dat de GoT tag opzich vrij te gebruiken is door GoT forumleden? Wil niet zeggen dat iedereen die de GoT clantag gebruikt ook een betalend clanlid is.
daarvoor hebben we in de oude TF2 tijd de tag GaT bedacht
Angelo NL / Global Cargo VTC
Die moeten dood, dood zeg ik je.Pykow schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:05:
[...]
GoT is voor Fun.
daarvoor hebben we in de oude TF2 tijd de tag GaT bedachtGathering Against Tweakers mwhuhahah
En als ze respawnen dan moeten ze meteen weer dood.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Nu alleen nog bemand door ene Admiraal Anaal zeker?Pykow schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:05:
GoT is voor Fun.
daarvoor hebben we in de oude TF2 tijd de tag GaT bedachtGathering Against Tweakers mwhuhahah
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Fixed it for ya.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:19:
Leuke glitch: C4 plaatsen bij je teamgenoten bushwookiez, suicide, teamswitch, C4 opblazen. Krijg je leuke reacties in de chat.
dat is 13,5 dag continue gamen
volgens mij ben ik er wel klaar mee
....
ik bedoel..nu ben ik pas uitgeleerd en kan het spelen echt beginnen
328uur is slechts een tutorial
[ Voor 39% gewijzigd door SonyEricsson op 08-03-2012 23:38 ]
Toen ik rank 45 haalde was ik wel redelijk uitgeleerd.
Ik ben benieuwd naar "Mobile artillery will be featured as well". Die miste ik bestwel in bf3 en nu is die aangekondigd!!
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
rank 45 heb ik net caspian border/metro/bazaar leren kennenDanielWW2 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:40:
Leerde ik BF3 nou zo snel?![]()
Toen ik rank 45 haalde was ik wel redelijk uitgeleerd.
nu rank 24 colonel firestorm/seine crossing/kharg/
en wat kennis van sharqi/damavand/gulf/karkand
teheran/canals suck ik nog steeds big time
Ook die überkill aan verschillende scopes, gewoonweg om er unlocks in te proppen?
http://yor.minitroopers.com
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
Ik ken ze allemaal goed genoeg, sommige beter en sommige minder zoals Teheran maar volgens mij speeld niemand die map.SonyEricsson schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:47:
[...]
rank 45 heb ik net caspian border/metro/bazaar leren kennen
nu rank 24 colonel firestorm/seine crossing/kharg/
en wat kennis van sharqi/damavand/gulf/karkand
teheran/canals suck ik nog steeds big time
Tis wel een fijne map maar er mist iets in die mapDanielWW2 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:04:
[...]
Ik ken ze allemaal goed genoeg, sommige beter en sommige minder zoals Teheran maar volgens mij speeld niemand die map.
Ik weet wat er mist, zoals in alle Vanilla maps: Inspiratie, onderscheidenheid, geen aanpassingen voor PC, ruimte, battlefield gevoel, sfeer.yzx schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:32:
[...]
Tis wel een fijne map maar er mist iets in die map
Ik had net een geweldig potje Karkand. Helaas uiteindelijk verloren met 10-0 tickets. Het zijn zeer zeldzame potjes, die zo gelijk opgaan. Helaas zat het vijandelijke team letterlijk VOL met snipers. Daarbij waren d'r maar 5 die in tanks de rest van het werk deden. (Ook in ons kamp teamde ik op met 3 andere random mensen via de chat, dan lukt het al een heel stuk beter) . Dit resulteerde in een HS elke 5 seconden na een spawn of om een hoekje. Of gewoon random als je het niet verwacht.
Vreselijk frustrerend, maar ach.
[ Voor 7% gewijzigd door rickyy op 09-03-2012 03:12 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Haha. Weet nog wel dat ik in BFBC2 1x iemand met de GoT tag tegen ben gekomen. Heb wel het idee dat er nu veel meer gebruik van wordt gemaakt. Ook door de GoT servers natuurlijk, maar vind het wel leuk om met wat vaste lui te spelenPykow schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:05:
[...]
GoT is voor Fun.
^ dat is team related niet game relatedrickyy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 03:10:
[...]
Ik weet wat er mist, zoals in alle Vanilla maps: Inspiratie, onderscheidenheid, geen aanpassingen voor PC, ruimte, battlefield gevoel, sfeer.
Ik had net een geweldig potje Karkand. Helaas uiteindelijk verloren met 10-0 tickets. Het zijn zeer zeldzame potjes, die zo gelijk opgaan. Helaas zat het vijandelijke team letterlijk VOL met snipers. Daarbij waren d'r maar 5 die in tanks de rest van het werk deden. (Ook in ons kamp teamde ik op met 3 andere random mensen via de chat, dan lukt het al een heel stuk beter) . Dit resulteerde in een HS elke 5 seconden na een spawn of om een hoekje. Of gewoon random als je het niet verwacht.
Vreselijk frustrerend, maar ach.
Vind die map wel ok tot goed als je rush speelt, maar bij conquest mist er echt iets, weet het niet
64 size metro only – vult goed, veel spammers en noobs
32 size metro only no RPG, M320, calymore, c4 – vult goed, trekt over het algemeen betere spelers
32 size infrantry only – vult redelijk, trekt goede spelers
64 size wake island only – vult optimaal en trekt van alles, vooral veel terugkomende spelers
32 size air maps, vult goed, laag niveau spelers
De gamert wake island server staat ranked #1 van Nederland met een goede vaste spelers base. Er is een speler(Fpsx) die al ca 600 uur erop heeft gezeten! Die gast speelt alleen maar wake island. Maar ook bij gamert moeten de server vaak gevuld worden, toch wel een belangrijk iets.
Gisteren een 2v2 chopper scrim gespeeld tegen RZ, 15-5 verloren, geen slecht resultaat tegen hun. Ze hadden al vele wars en scrims erop zetten en voor ons was het de eerste. Waar wij het zagen als een goede oefening, speelde hun speelde echt puur om te winnen. Zenappi kwam nog even obsen en ik had de eer om hem te (team)killen
[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 09-03-2012 09:49 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Johann Sebastian Bach
Kan je BF3 ook offline spelen dan?Nivida_intel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:56:
Gisterenavond vor het eerst even online gespeeld, is wel vet.
Kheb de single player nog nooit aangeraakt
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Co-op, telt dat ook?erikvandenberg schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:01:
[...]
Kheb de single player nog nooit aangeraakt
Johann Sebastian Bach
Wat is de single player dan?Nivida_intel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:08:
Heb eerst de single player gedaan (in de battlelog 3 button van links)
De single player en de Co-op (vooral de Co-op) vond ik erg leuk omdat er close combat actie is in kleine gebouwen en kantoor ruimtes. Samen met een clan-mate hadden we het erover dat dit wel tof zou zijn als ze hier een map van zouden maken, en voila, Er komt een close combat DLC!!
Maar even een vraag, wij beheren een eigen server. Team deathmatch heeft kleinere velden dan Squad Deathmatch, is het mogelijk om TDM maps te spelen in een SDM game mode?
No one knows what TheTeek is
Zit er dan single player in?
Is de singleplayer nog steeds de moeite waard als je door hebt dat alle tegenstanders net zo lang op identieke plekken spawnen todat je zelf een bepaald punt bereikt hebt en dat de vijanden altijd 100% hetzelfde doen?TheTeek schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:26:
Ohw wat blijft dit spel toch verslavend, ik kijk echt uit naar DLC 2, Close Quarters.
De single player en de Co-op (vooral de Co-op) vond ik erg leuk omdat er close combat actie is in kleine gebouwen en kantoor ruimtes.
Het stond me in de co-op al zo tegen, maakte het net een makkelijke kermisshooter. Is dit in de SP heel anders?
Vergeleken met de CO-OP vind ik m zeker niet slecht
de SP is een extra, een leuke toevoeging, maar daar koop je de game niet voor.
Zelf heb ik de SP nog steeds niet uit, maar zo heel af en toe speel ik wel een stukje en ik vermaak me er ook nog mee.
De MP is natuurlijk de reden waarvoor je dit spel koopt, de SP laat alleen wel zien wat de engine allemaal kan, de gelikte graphics spatten om je oren.
Nee, maar dat maakt het niet minder leuk, net wat ik eerder schreef, de SP is een extratje, meer niet.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:46:
[...]
Is de singleplayer nog steeds de moeite waard als je door hebt dat alle tegenstanders net zo lang op identieke plekken spawnen todat je zelf een bepaald punt bereikt hebt en dat de vijanden altijd 100% hetzelfde doen?
Het stond me in de co-op al zo tegen, maakte het net een makkelijke kermisshooter. Is dit in de SP heel anders?
Wel irritant is dat ze je van een mega afstand heel scherp kunnen raken terwijl je net je hoofd even voorbij een opstakel steekt, dat is ook in de CO-OP.
Ga eens snel de MP7 vrij spelen! Dat wapen is baas met hipfire en firing rate. (950 rpm)
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
De AI heeft zowel een aimbot als een wallhack in de SP.TheTeek schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:48:
ik snap de klachten over de single player niet, iedereen weet dat BF3 is gemaakt voor MP.
de SP is een extra, een leuke toevoeging, maar daar koop je de game niet voor.
Zelf heb ik de SP nog steeds niet uit, maar zo heel af en toe speel ik wel een stukje en ik vermaak me er ook nog mee.
De MP is natuurlijk de reden waarvoor je dit spel koopt, de SP laat alleen wel zien wat de engine allemaal kan, de gelikte graphics spatten om je oren.
Er is een verschil tussen een bijproduct en gewoon achterlijk.
Dat er een SP in zit stond me sowieso al erg tegen. Zeker op deze manier. Veel levels precies hetzelfde als COD.
Ligt eraan hoe je dat bekijkt, ivp een SP campagne hadden ze er ook 5 extra MP maps in kunnen doen. Met de redenatie is de SP zeker geen extratje
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dan vind ik de CoD SP's veel leuker.
En het blijft dus jammer dat ze de tijd voor SP maken, niet gestoken hebben in extra MP polishing :-/
Vanaf de release?Yorin schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:29:
Sinds wanneer zit er een Single Player in BF3?
Waarom maken ze het niet zo dat je SP kunt spelen als je in de wacht staat bij een volle MP server?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Daar.... heb je gelijk in...:Pevilpin0 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:22:
[...]
Ligt eraan hoe je dat bekijkt, ivp een SP campagne hadden ze er ook 5 extra MP maps in kunnen doen. Met de redenatie is de SP zeker geen extratje
Ik vind de co-op wel leuk, maar het had leuker geweest met max 4 man en een betere AI.
Wat ik vooral mooi aan de co-op en de SP vind, is het grafische geweld.
Stiekem hoop ik op een tactische element in de aankomende DLC close Quarters zoals in Ravenshield.
Want sommige co-op mappen deden mij weer sterk denken aan de tijd van Ravenshield en SWAT 4.
Als ze nou 1 tutorial map hadden gemaakt was online gamen als stuk minder erg in BF3evilpin0 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:22:
[...]
Met heel veel tegenzin heb ik de co-op vlak na de release doorgelopen met een vriend van me. Het was geen moment spannend of moeilijk vanwege de enorme voorspelbaarheid van de vijand. Kan me niet herinneren dat ik ooit in dekking heb moeten zitten, behalve tijdens het herladen. Puur voor de wapens hebben we met groeiende frustratie toch maar even doorgebikkeld. (ik snap sindsdien ook erg goed waarom je die missies met z'n 2en moet spelen, alleen had ik de boel al lang opgegeven, maar gezamelijk sleep je elkaar er wel doorheen)rickyy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:58:
[...]
Ga eens snel de MP7 vrij spelen! Dat wapen is baas met hipfire en firing rate. (950 rpm)
De MP7 is zeker leuk, lang mee gespeeld maar uiteindelijk toch weer terug bij m'n vertrouwde P90 en PDW-R. De M93R is een fijn handpistool, maar door de burst-bug toch inferieur aan de G18C suppressed. De andere wapens konden me niet overtuigen om er veel tijd in te steken. De KH2002 is voor een burst wapen niet slecht maar bursten kan ook gewoon handmatig met de muis (en beter ivm de burst-bug). De G3A3, tsja, kapot generfd. Was leuk in de beta en even na de release, daarna eigenlijk nutteloos geworden.
Verwijderd
?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:15:
Bij de eerste missie in de SP donderde ik steeds van die treinHeb het daarna nooit meer aangeraakt
je hoeft alleen maar rechtdoor te lopen,
De KH2002 vond ik één van de betere Assault wapens. Heerlijke burst en erg dodelijk. Staat zeker in mijn top3 bij Assault.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Met heel veel tegenzin heb ik de co-op vlak na de release doorgelopen met een vriend van me. Het was geen moment spannend of moeilijk vanwege de enorme voorspelbaarheid van de vijand. Kan me niet herinneren dat ik ooit in dekking heb moeten zitten, behalve tijdens het herladen. Puur voor de wapens hebben we met groeiende frustratie toch maar even doorgebikkeld. (ik snap sindsdien ook erg goed waarom je die missies met z'n 2en moet spelen, alleen had ik de boel al lang opgegeven, maar gezamelijk sleep je elkaar er wel doorheen)
De MP7 is zeker leuk, lang mee gespeeld maar uiteindelijk toch weer terug bij m'n vertrouwde P90 en PDW-R. De M93R is een fijn handpistool, maar door de burst-bug toch inferieur aan de G18C suppressed. De andere wapens konden me niet overtuigen om er veel tijd in te steken. De KH2002 is voor een burst wapen niet slecht maar bursten kan ook gewoon handmatig met de muis (en beter ivm de burst-bug). De G3A3, tsja, kapot generfd. Was leuk in de beta en even na de release, daarna eigenlijk nutteloos geworden.
De rest alleen unlocked om alles te unlocken, maar zat verder weinig interessants tussen imho. De Assignments hadden betere wapens
Verwijderd
Daarvoor nog: als je aan de zijkant hangt lukte het mij niet om naar boven te klimmen. Volgens mij moest je daarbij op space drukken, maar of ik 1 of 100x drukte, ik viel er altijd af. Verder niet belangrijk natuurlijk, BF3 = MP inderdaad.SonyEricsson schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:28:
[...]
?kan dat ?
je hoeft alleen maar rechtdoor te lopen,
daar haken veel mensen af omdat het een beetje onduidelijk is wat je moet doen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:15:
Bij de eerste missie in de SP donderde ik steeds van die treinHeb het daarna nooit meer aangeraakt
je moet spatie spammen om weer op de trein te klimmen
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Nee, de map bepaalt de game mode.TheTeek schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:26:
Maar even een vraag, wij beheren een eigen server. Team deathmatch heeft kleinere velden dan Squad Deathmatch, is het mogelijk om TDM maps te spelen in een SDM game mode?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
NeeHurtebise schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:03:
Kan je op eenzelfde account een tweede char/profiel aanmaken?
Maar toch heb ik dat
[ Voor 175% gewijzigd door yzx op 09-03-2012 13:53 ]
Jep, maar gebruik maar 1tjeerikvandenberg schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:03:
[...]
Kan je ze ook echt allebei gebruiken?
wat is je nick op bf3?yzx schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:06:
[...]
Jep, maar gebruik maar 1tjespeelde op beide tijdens de beta maar zijn beide gereset nu op 1tje door
ff checken lijkt me lache
Zou wel ideaal zijn, 1 mannetje voor normaal en 1tje om beetje te trollen ala jihad jeep/Manuel EOD bot etc...yzx schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:06:
[...]
Jep, maar gebruik maar 1tjespeelde op beide tijdens de beta maar zijn beide gereset nu op 1tje door
Dus het is je Bf3 profiel van de beta nog? Lijkt me dat als je nog een keer het spel koopt dat je dan een extra soldier kan aanmaken? Wie weet of dit klopt? Natuurlijk van de zotte om voor een nieuwe soldier het spel nog een keer te moeten kopen.yzx schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:11:
Pick me
Mja voor als mensen komen spelen is het ook handigdeed ik toen zo met de beta
2 soldiers zijn tijdens de beta gemaakterikvandenberg schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:34:
[...]
Dus het is je Bf3 profiel van de beta nog? Lijkt me dat als je nog een keer het spel koopt dat je dan een extra soldier kan aanmaken? Wie weet of dit klopt? Natuurlijk van de zotte om voor een nieuwe soldier het spel nog een keer te moeten kopen.
Trollen? Een vriend die komt spelen zonder ervaring?noud schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:45:
Waarom zou je een extra soldier willen aanmaken?
Precies, vooral vrienden zonder ervaring is het fijn voor. Nu verneuken ze je stats alleen maar.yzx schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:45:
[...]
Trollen? Een vriend die komt spelen zonder ervaring?
je kan toch unranked spelen danerikvandenberg schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:49:
[...]
Precies, vooral vrienden zonder ervaring is het fijn voor. Nu verneuken ze je stats alleen maar.
uhhh
Het is maandag hé moet nog opstarten!
Je bent niet de enige hoor, nooit bij stil gestaan....erikvandenberg schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:05:
[...]
uhhh![]()
Het is maandag hé moet nog opstarten!whahaha, je hebt helemaal gelijk....
Doh! ^^
Is toch ideaal om nieuwe tactieken te testen of om te zien hoe bepaalde wapens het doen :-)
Als de ene persoon alles ranked doet, anderen een andere soldier aanmaken om dingen uit te proberen en weer anderen cheaten alsof hun leven ervan af hangt.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik heb nog nooit unranked gespeeld, behalve 1 clan war. Maar als je vrienden over de vloer krijgt is dit wel de beste optie. Gewoon totaal niet aan gedacht omdat je het nooit gebruikt.evil kim schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:21:
Menen jullie dat nu ?
Is toch ideaal om nieuwe tactieken te testen of om te zien hoe bepaalde wapens het doen :-)
Nou ik heb graag me K/D en W/L positief, de rest kan me niet veel boeien.superwashandje schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:35:
heh, alsof het zo erg is dat je stats iets lager zijn! oh noes!!! ik vind stats leuk om op te zoeken hoor maar ze zeggen eigenlijk allemaal zo goed als niets.
Als de ene persoon alles ranked doet, anderen een andere soldier aanmaken om dingen uit te proberen en weer anderen cheaten alsof hun leven ervan af hangt.
[ Voor 29% gewijzigd door Facenoise op 09-03-2012 15:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.