i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
SQUAD TEAM DEATHMATCH?Bartske schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:19:
4 vs 4 vs 4 vs 4 kan ook wel mooi worden.
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Het is inderdaad TDM. Ben benieuwd wat deze mappen zullen brengen. Eén keer Metro tussendoor is leuk, maar niet 4 mappen langAsgaro schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:08:
[...]
Ook zijn er vermoedens dat de gameplay die hier te zien is, TDM is. En voor TDM worden de maps altijd verkleind, dacht ik?
daar zit ik op te wachten en niet kleine maps like Call of Duty
[ Voor 35% gewijzigd door Pykow op 07-03-2012 18:24 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters
de eerste expanshionpack heet close quaters die gaat natuurlijk kleine maps hebben
de tweede expanshion pack heet Armor Kill ik denk dat we daar dan grote maps bij zullen krijgen
FINGERS CROSSED
[ Voor 45% gewijzigd door firest0rm op 07-03-2012 18:28 ]
Helaas...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dat klopt ja, maar ik vind het op de huidige maps veel te langzaam werken, de maps zijn te groot. Bij wat kleinere maps lijkt het me de intensiteit verhogen waardoor het wat speelbaarder zal worden.
Ik hoop het.Phyxion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:30:
Zeker een map met sneeuw en/of nacht zou leuk zijn voor de verandering.
Ik kan jullie ook niet 5 minuten alleen laten he?
Hou het nou eens gezellig.
----------------------------------------------------------------------
En voor de DLC:
De eerste word gewoon bagger. Oke, je SPM gaat wel lekker omhoog met dat map pack maar of het leuk word is een tweede.
De tweede DLC:
Wil hebben, must haz now.
But we’re not stopping there. This fall will see some truly epic all-out vehicle warfare in our third expansion pack, Battlefield 3: Armored Kill. Featuring new drivable tanks, ATV’s, mobile artillery, and more — and to top it off, the biggest map in Battlefield history.
1) Yay voor arty met Frostbite zijn destructie.
2) Yay voor enorme map.
3) Zou het, de Leopard 2?
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-03-2012 18:39 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
tot Juni blijven we dood gaan door kleine drops ?
blijven de flares zwak tegen jevalins
geen jeeps met een toeter
Nope, maar de patch komt in ieder geval voor de DLC.Pykow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:42:
dus patch datum is bekend van alle bugs die ze zouden gaan fixen ?
tot Juni blijven we dood gaan door kleine drops ?
blijven de flares zwak tegen jevalins
geen jeeps met een toeter
Maar waarneer...Phyxion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:50:
[...]
Nope, maar de patch komt in ieder geval voor de DLC.
Moet wel een beetje snel.
Had trouwens ook nog een paar vliegtuigen gezien die een boom als crashlander konden gebruiken.
Zeiden ze dat ze dat ook niet gefixed hadden...
Ze hebben in de Lente gezegd, dat is dus binnen 2 weken en 3 maandenfinniespin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:52:
[...]
Maar waarneer...
Moet wel een beetje snel.
------------------------
"For a while there, it looked like the next Battlefield 3 update would go live in February. So we messaged that. Guess what? It didn’t happen. We wanted to fill it with even more content, which takes extra time. We are now aiming to get this update out this spring, and will have a clear date closer to release."
http://blogs.battlefield.com/2012/03/welcome-inside-dice/
[ Voor 3% gewijzigd door TetPr87 op 07-03-2012 18:57 ]
trolololol[b][message=37812176,noline]
1) Yay voor arty met Frostbite zijn destructie.![]()
2) Yay voor enorme map.
3) Zou het, de Leopard 2?

trololololololol
Kwil wel eens een sneeuw map joh
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Bedankt!TetPr87 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:56:
[...]
Ze hebben in de Lente gezegd, dat is dus binnen 2 weken en 3 maanden.
------------------------
"For a while there, it looked like the next Battlefield 3 update would go live in February. So we messaged that. Guess what? It didn’t happen. We wanted to fill it with even more content, which takes extra time. We are now aiming to get this update out this spring, and will have a clear date closer to release."
Thumbs up for that trending top comment!
Het is de mijne
Yabzie! ;D (toch?
Ja ik wil ook sneeuwmap!!
En dat je dan van een berg af moet snowboarden in rush waarna je kan paragliden richting de base below waar je moet armen!!
Lijkt me supervet!
Yabzie! ;D
Ja dat ben jij toch echt!!
~edit:
kijk maar!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Yabzie/
[ Voor 19% gewijzigd door AdmiralSnipe op 07-03-2012 19:23 ]
Neuhhhhh liegbeestAdmiralSnipe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:17:
[...]
Yabzie! ;D
Ja dat ben jij toch echt!!
~edit:
kijk maar!![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Yabzie/
Verwijderd
Grappig om te zien dat op hun eigen site de poll "waar heb je het meeste trek in" ook resulteert in:TetPr87 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:56:
[...]
------------------------
BF3 Armor DLC (herfst) 37%
BF3 eeuwen terug beloofde patch 34%
BF3 COD-achtige DLC 16%.
Welgeteld hebben dus van de mensen die zijn komen stemmen 84% niet zo'n dikke slungel overgehouden aan die announcement
Johann Sebastian Bach
ik heb af en toe dat me muis niet reageerd ?
Nooit last van gehad met fraps.Pykow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:26:
mensen ervaring met fraps opnemen in BF3 ?
ik heb af en toe dat me muis niet reageerd ?
als ik op 60FPS opneem dan reageerd me muis soms niet en opeens viel heel mijn geluid uit, moet ik mijn pc opnieuw starten.
test het wel even uit met andere games
Mechwarrior Online: Flapdrol
dus 4 expansions per jaar...
2de (Close Quarters) sla ik dus al over.
(wel spijtig dat je ze dan allemaal moet downloaden om gwn de 1ste te kunnen blijven spelen
[ Voor 16% gewijzigd door Fantasma op 07-03-2012 20:57 ]
me pc kan het dus net niet aan om constant op 60 te blijven in BF3 als ik wil opnemenhaarbal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:41:
Ik kan prima 60 fps opnemen met fraps, neemt wel enorm veel ruimte op de schijven in.
wat oudere games kan ik wel makkelijk op 60FPS opnemen helaas
Over mijn subbox heen gezien
Welke setup heb je als ik dat mag vragen? Ik heb een i5 2500k @ 3.3 Ghz en een HD 6950 2GB en ik kan niet filmen met Fraps. Ik haal zelfs in de B2K-maps wat downs van 40 fps. Soms gaat hij ook wel mooi boven de 60. Maar in B2K bv. in de spawnscreen staat hij op 35 fps meestal. Doe ik wat fout? Ik kan het echt niet geloven dat BF3 niet goeg gedraaid kan worden met mijn systeem. Ik heb alles high en AA heb ik uit.haarbal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:41:
Ik kan prima 60 fps opnemen met fraps, neemt wel enorm veel ruimte op de schijven in.
Hoe doen jullie dat dan?
EDIT: Hoe kan bijvoorbeeld deze gast (YouTube: BF3 Gamplay i5 2500k 6950 2gb Ultra 1920x1080) filmen met fraps (neem ik aan) en terwijl zijn instellingen op Ultra zetten zonder AA? Ik haal in die map wel 60 fps. Maar filmen zou mijn fps toch enorm naar beneden halen en ik speel op high en niet op ultra. En mijn resolutie is maar 1680x1050 en niet 1920x1080.
[ Voor 24% gewijzigd door Qlii256 op 07-03-2012 21:30 ]
Ik heb een i5-750 op 4 Ghz, ik draai battlefield op low (op enkele dingen na, maar dat zijn gpu intensieve settings) dus ik heb wat cpu tijd over om het filmpje te verwerken, verder kap ik de fps af met gametime.maxvariablefps 65, ik neem op naar 2 laptop schijfjes in raid0, staat verder niks op dus het zit niet in de weg van battlefield of windows.Qlii256 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:27:
[...]
Welke setup heb je als ik dat mag vragen? Ik heb een i5 2500k @ 3.3 Ghz en een HD 6950 2GB en ik kan niet filmen met Fraps. Ik haal zelfs in de B2K-maps wat downs van 40 fps. Soms gaat hij ook wel mooi boven de 60. Maar in B2K bv. in de spawnscreen staat hij op 35 fps meestal. Doe ik wat fout? Ik kan het echt niet geloven dat BF3 niet goeg gedraaid kan worden met mijn systeem. Ik heb alles high en AA heb ik uit.
Hoe doen jullie dat dan?
EDIT: Hoe kan bijvoorbeeld deze gast (YouTube: BF3 Gamplay i5 2500k 6950 2gb Ultra 1920x1080) filmen met fraps (neem ik aan) en terwijl zijn instellingen op Ultra zetten zonder AA? Ik haal in die map wel 60 fps. Maar filmen zou mijn fps toch enorm naar beneden halen en ik speel op high en niet op ultra. En mijn resolutie is maar 1680x1050 en niet 1920x1080.
Mechwarrior Online: Flapdrol
ik draai zelf alles op low zodat ik een stabiele 60 FPS haal als ik game met geen enkele drop naar beneden met me GTX460. op high settings zit ik rond de 45 - 60 steeds en heb liever een stabiele 60 FPS en het ziet er gewoon nog steeds goed uit.Qlii256 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:27:
[...]
Welke setup heb je als ik dat mag vragen? Ik heb een i5 2500k @ 3.3 Ghz en een HD 6950 2GB en ik kan niet filmen met Fraps. Ik haal zelfs in de B2K-maps wat downs van 40 fps. Soms gaat hij ook wel mooi boven de 60. Maar in B2K bv. in de spawnscreen staat hij op 35 fps meestal. Doe ik wat fout? Ik kan het echt niet geloven dat BF3 niet goeg gedraaid kan worden met mijn systeem. Ik heb alles high en AA heb ik uit.
Hoe doen jullie dat dan?
Fraps instellingen half-file, 60 FPS is goed genoeg voor youtube
Mijn pc is nou niet optimaal, maar ik wacht op de nieuwe nvidia lijn GTX650 ti editie.
de 560ti was bij de release ook maar 200 euro dus de 650 ti zal wel zelfde prijskaartje krijgen en betere prestaties
Het ultieme voortuig voor Rienspy.yzx schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:58:
[...]
trolololol
[afbeelding]
trololololololol
Kwil wel eens een sneeuw map joh
Nee joh , hij zit te graag te campen met zijnjet, tot mijn canister shells komen
ik heb ook een 460, maar als ik mijn systeem al ga upgraden, dan prik ik er nog een gtx 460 bij. Volgens mij zal het qua prijs namelijk niet uitmaken of je er een gtx 460 bij prikt of een compleet nieuwe vid kaart koopt (gtx 650 dus?), maar ik durf te zeggen dat 2x gtx 460 qua prestatie een beter resultaat levert dan één nieuwe 650. Of ondersteund je mobo geen sli?Pykow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:53:
[...]
ik draai zelf alles op low zodat ik een stabiele 60 FPS haal als ik game met geen enkele drop naar beneden met me GTX460. op high settings zit ik rond de 45 - 60 steeds en heb liever een stabiele 60 FPS en het ziet er gewoon nog steeds goed uit.
Fraps instellingen half-file, 60 FPS is goed genoeg voor youtubemet mijn systeem haal ik dan al snel 60FPS tijdens het opnemen, maar af en toe heeft hij dan dikke keuren.
Mijn pc is nou niet optimaal, maar ik wacht op de nieuwe nvidia lijn GTX650 ti editie.
de 560ti was bij de release ook maar 200 euro dus de 650 ti zal wel zelfde prijskaartje krijgen en betere prestatiesals goed is komen ze eind april op de markt, dus nog 1 maand
Hij is er nog niet, maar als je naar de historische ontwikkelingen van gpu's kijkt zal de pretatiewinst niet denderend zijn.
Verwijderd
Die's voor DanielWW2
Deze is voor mij
Nee, liever jets stelen en C4 op je choppa plakkenyzx schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:59:
[...]
Nee joh , hij zit te graag te campen met zijnjet, tot mijn canister shells komen
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 23:13 ]
Dat is OP.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:10:
[...]
Die's voor DanielWW2
[afbeelding]
Deze is voor mij
[...]
Nee, liever jets stelen en C4 op je choppa plakken
En ik vind mijn hippiebus van doom leuk ja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De hippie versie of the army pattern?DanielWW2 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:44:
[...]
Dat is OP.![]()
En ik vind mijn hippiebus van doom leuk ja.
Beide zijn hippiebusjes van doom.
Alleen moet er nog wel een 20mm chain gun en een LMG op.
Of een toeterDanielWW2 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:58:
[...]
Beide zijn hippiebusjes van doom.
Alleen moet er nog wel een 20mm chain gun en een LMG op.
Als de patch uit is, gaat het kind in mij naar boven komen, en zal ik onmiddellijk in een buggy zitten en tuuten gelijk gek
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters
Heerlijk. Eindelijk die superioriteit van mijn UMP of Saiga voelen zonder continue in mijn nek geschoten te worden door een jakhals in een Su Flanker
Ja, ik had 15-2. Dus? Dan ben ik gelijk een cheat of een wallhacker.Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Kicked by administrator
Ik zag op internet was goeie tactieken bij Damavand Peak Rush. Dus ik was ze aan het flanken. Kills telden lekker op. Game freezed. Mijn reactie: ''niet nu pls". Jawel; kicked.
C'mon... Nooit meer een Amerikaanse server. Maarja, wat moet je anders rond deze tijd.
Worden de stats wel opgeteld als je wordt gekickt?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Soms voelt het wel erg lekker NR1 van het team eens te zijn.
Koste me wel wat van de rario maar ja, MIJ boeit dat NU nog niet ,misschien als ik COLONEL SERVICE STAR 100 ben
http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/
nein mannrickyy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 03:41:
Ik speel een keer op een Amerikaanse server:
[...]
Ja, ik had 15-2. Dus? Dan ben ik gelijk een cheat of een wallhacker.
Ik zag op internet was goeie tactieken bij Damavand Peak Rush. Dus ik was ze aan het flanken. Kills telden lekker op. Game freezed. Mijn reactie: ''niet nu pls". Jawel; kicked.
C'mon... Nooit meer een Amerikaanse server. Maarja, wat moet je anders rond deze tijd.
Worden de stats wel opgeteld als je wordt gekickt?
Verwijderd
Ik zat ooit een keer op een 64p Metro server, waar er opeens een script begon te werken die mensen kickte omdat ze een K/D van 3.5 en een HK% van 40% haddenrickyy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 03:41:
Ja, ik had 15-2. Dus? Dan ben ik gelijk een cheat of een wallhacker.
Je snapt ook wel dat je je team totaal niet helpt als je zo speelt? Je verliest dik op tickets en bent 7e deze ronde met een ratio waar je akelig van wordtVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 05:11:
http://battlelog.battlefi...how/24238159/1/364033930/
Soms voelt het wel erg lekker NR1 van het team eens te zijn.![]()
![]()
Koste me wel wat van de rario maar ja, MIJ boeit dat NU nog niet ,misschien als ik COLONEL SERVICE STAR 100 benzal ik eens aan mn ratio werken
![]()
![]()
![]()
http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/
Maar goed, het gaat om de plezier die jij in deze game hebt denk ik dan maar....
Nee, totaal niet.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:01:
Jezus, Dice, kom op zeg.
Er zitten nog talloze bugs en crashes in het spel. De grote patch blijft nog steeds uit. Nog helemaal niks gehoord over de zogenaamde map packs (zoals bc2).
Ik ga sowieso geen dlc kopen. Ik koop een game en ga later niet nog een keer alsnog betalen voor extra maps die net zo goed al in het spel hadden kunnen zitten. als ik ze mag geloven willen ze dat we uiteindelijk 4 dlc's kopen (miss wel meer). dat betekent dat je nog eens €60 euro extra kwijt zou zijn. (een compleet nieuw spel dus). En dat vind ik gewoon zonde van het geld.
Ik weet niet waar ze naar toe willen maar ik begin te twijfelen of ik de volgende battlefield wel ga aanschaffen. Het plezier in het spel gaat er op dit moment bij mij vanaf. Zodanig dat ik het spel nog maar af en toe speel (50 uur gespeeld nu, bc2 350 uur gespeeld. en dat allebei in 4 maanden tijd). gewoon dankzij de vele bugs die het onspeelbaar maken, hackers, de vaagste beslissingen die dice neemt en ga zo maar door...
meer mensen die hierin kunnen komen?
Talloze bugs en crashes? Volgens mij heeft iedereen hier minstens >100 uur in het spel zitten (jij dan net niet) en ja er zitten wat bugs in, hackers kom ik bijna niet tegen gelukkig en als iedereen hier het spel zo fanatiek blijft spelen zal het met die bugs etc wel meevallen anders speelde iedereen al wel weer BF2.
Vage beslissingen van DICE? Het zijn geen vage beslissingen. Ze stellen gewoon de patch wat langer uit. So what?
Nog niks gehoord van de map packs? Volgens mij staat er genoeg over de map packs op dit forum een paar posts later. Wanneer ze uitkomen? Ik zie het wel.
En niet betalen voor DLC? Als het inderdaad zulke grote map packs zijn mag een bedrijf daar best wat voor vragen. Op die manier blijf je spelen en wat is nou 60 euro? Vaak genoeg het argument gebruikt dat je zoals een werkende als ik dat met twee vingers in je neus uitgeeft maar als student zijnde ook zoals sommigen hier zijn want een avond stappen in de kroeg kost je dat ook. En inderdaad: dan koop je ze gewoon niet. Dan kom je dus niet meer op servers die die map packs wel draaien. En hadden die zoals jij zegt al meteen in het spel moeten zitten? Dan had je dus bv 20 maps gehad bij de release en that's it. Dan was na twee maanden meer dan nu het geklaag weer niet van de lucht geweest dat er totaal geen support was om nieuwe mappen en voertuigen etc te ontwikkelen omdat iedereen alweer op de mappen was uitgekeken.
DICE, maar geen enkele ontwikkelaar van games trouwens, zal het bij gamers ooit perfect doen. Er is altijd wel reden voor geklaag...
Volgens mij heeft iedereen hier minstens >100 uur in het spel zitten
Zeker nu ik back tot the karkan heb.
Maar daarvoor moet ik wachten totdat ik weer tijd heb
Johann Sebastian Bach
Vind het wel knap om met zon ratio toch eerste van je team te worden.StealthyPeanut schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:16:
[...]
Je snapt ook wel dat je je team totaal niet helpt als je zo speelt? Je verliest dik op tickets en bent 7e deze ronde met een ratio waar je akelig van wordt.
Maar goed, het gaat om de plezier die jij in deze game hebt denk ik dan maar....
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Iemand nieuws hierover? IS dit de patch die al een week of 2 geleden werd aangekondigd in de changelog op Battlelog?
Verwijderd
Gebruik Action! Ondersteunt hardware acceleratie zoals Cuda bv = super snel geconvert
http://mirillis.com/en/products/action.html
Hoogstwrschlk niet...RSD1982 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:09:
Update in progress....
Iemand nieuws hierover? IS dit de patch die al een week of 2 geleden werd aangekondigd in de changelog op Battlelog?
Is t niet Origin wat aan t updaten is?
EDIT: ik zie dat t puur battlelog is, wat unavailable is...
[ Voor 9% gewijzigd door priemt op 08-03-2012 09:13 ]
Je hebt helemaal gelijk, laten we om die reden vooral stoppen met klagen over dingen die niet goed geregeld zijn.l0n3w012ph schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:21:
[...]
DICE, maar geen enkele ontwikkelaar van games trouwens, zal het bij gamers ooit perfect doen. Er is altijd wel reden voor geklaag...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Nee...battlelog krijgt een update.priemt schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:11:
[...]
Hoogstwrschlk niet...
Is t niet Origin wat aan t updaten is?
EDIT: ik zie dat t puur battlelog is, wat unavailable is...
Wordt nog lang wachten op de volgende DLC...juni
Ik had echt meer van DICE verwacht qua support, volgens mij hadden we zelfs met BF2 nog meer patches in deze tijd. Ik snap ook niet dat ze niet gewoon releasen wat ze al klaar hebben, doe gewoon één patch per twee weken bijvoorbeeld.Help!!!! schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:13:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, laten we om die reden vooral stoppen met klagen over dingen die niet goed geregeld zijn.
Over de DLC:
Na er even wat langer over nagedacht te hebben zie ik eigenlijk niet in hoe de eerste DLC slecht kan zijn (niet dat ik er naar uitkijk, maar goed
Schrijf je je klachten dan ook naar DICE, of blijf je hier klagen in de hoop dat DICE tweakers gaat lezen? Zo niet, dan zou ik snel verder gamen ipv je te ergeren en niets te veranderen...Help!!!! schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:13:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, laten we om die reden vooral stoppen met klagen over dingen die niet goed geregeld zijn.
Battlelog al eens bekeken?l0n3w012ph schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:21:
[...]
Schrijf je je klachten dan ook naar DICE, of blijf je hier klagen in de hoop dat DICE tweakers gaat lezen? Zo niet, dan zou ik snel verder gamen ipv je te ergeren en niets te veranderen...
http://steamcommunity.com/id/nijn
Ik heb er al 140 uur in zitten en heb echt het idee dat ik het nu pas een beetje begin te leren. Begin de mappen pas te leren kennen (als in 'meer dan globaal'), heb de heli's pas net een beetje onder de knie, er valt nog oneindig veel te leren op het gebied van goede teamplay en m'n accuracy kan ook nog veel en veel beter. De jet moet ik nog aan beginnen.
Ik zie mezelf het nog niet snel beu raken de komende maanden. Laat de massa gerust afhaken, de Battlefield-liefhebbers zullen over blijven en dat komt het spel alleen maar ten goede.
In 140 uur heb ik een 6-tal crashes gehad, lekker belangrijk (nul in de beta grappig genoeg). Het is zo'n beetje het mooiste spel ooit, eindelijk weer eens iets om je voor te verheugen qua nieuwe videokaart/hardware etc... Redelijk gebalanceerd, dankzij wat plugins vermaak ik me prima op de (helaas wat lege) GoT-servers, autobalance etc...
Vermaak me suf, ook dankzij het gezellige slappe geouwehoer op de GoT-teamspeak etc etc...
Dit alles voor slechts 5 tientjes. Al zouden ze elke maand een tientje rekenen dan zou ik het nog met veel plezier spelen. De service is niet perfect, neuh. Maar helaas is de markt niet beter, ik dank god op m'n blote knietjes voor DICE, dat er nog een club is die zulke toffen spellen voor de PC maakt!
Maar ja Nederlanders/Tweakers zeiken graag, soit.
Enige wat beter kan is dat GoTBF3 wel eens wat meer aan werving mag doen. Tsurany?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Haha ja zit niet alleen op tweakers hoor en EA nederland leest vast wel mee hoor op de fora.l0n3w012ph schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:21:
[...]
Schrijf je je klachten dan ook naar DICE, of blijf je hier klagen in de hoop dat DICE tweakers gaat lezen? Zo niet, dan zou ik snel verder gamen ipv je te ergeren en niets te veranderen...
Maar moet je battlelog anders eens lezen.
Bovendien, wat is zeiken. Een hoop mensen hebben liever dat de balance, bugs en server opties eerst aangepakt worden en dat daarna aan DLC wordt gedacht. Bovendien heeft verleden bewezen dat veel BF DLC amper gespeeld wordt. Dus niet zo'n gekke gedachte als je t mij vraagt.
[ Voor 23% gewijzigd door Help!!!! op 08-03-2012 09:51 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Vind ik niet, het is een fun clan, als je graag wars speelt kan je beter een andere clan joinen. En er zijn al 100+ leden.EvaluationCopy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:45:
Enige wat beter kan is dat GoTBF3 wel eens wat meer aan werving mag doen. Tsurany?
Punt is natuurlijk dat het wel degelijk nut heeft om, ook hier, te klagen. Al was het alleen maar om de verwachtingen te managen van mensen zoals ik die relatief nieuw zijn tot DICE games. De ondersteuning van BC2 (eerste nieuwe shooter voor mij in tijden) was al even slikken vergeleken met de ervaringen in het verleden met shooters van ID software, Valve of EPIC games die soms bjina 10 jaar lang support krijgen.
Het zal ongetwijfeld zo zijn dat het nu de normaalste zaak van de wereld is met CoD en BF dat ze onaf gereleased worden en daarna beroerd ondersteund worden maar dat verandert het feit niet dat dit toch een service van niets is, daar mag je best anderen voor waarschuwen. Net zoals je (hopelijk) zou doen als een winkel consequent beroerde service of producten levert die nog niet af zijn.
Deadlines en planningen die ze zelf aangeven worden niet gehaald (waar ze vervolgens niet of nauwelijks over communiceren), bij de release verschillende LE's in verschillende landen, destruction 2.0 wat was beloofd in BF3? ownee, dat werkt alleen in B2K volledig. Nu wordt ons recent weer een patch beloofd waar een hele hoop mensen op zitten te wachten (zie alle reacties hier en op battlelog), maarja, die lijkt eerst op stapel te staan en dan ownee, toch april.
Kortom, mede dankzij dit forum weet ik nu 100% zeker dat ik BF3 moet nemen zoals het is en van DICE helemaal niets hoef te verwachten, we zien het wel... of niet.
Laatste punt wat ik hierover wil maken, het zou wel degelijk een reden kunnen zijn dat er nu zoveel minder BF3 gespeeld lijkt te worden dan na de release. Meer en meer servers die altijd vol zaten tref ik nu leeg aan en menig custom server search levert of lege servers op of helemaal geen servers meer.
- Bad luck, ik krijg echt een enorme hekel aan random bad lucks, loop je over een richeltje heen, BAD LUCK
- Geen toeter in de jeep.
- Slechte auto balance.
- Dat je met APCs en tanks ontzettend makkelijk vast komt te zitten.
- Disconnected from EA Online (1).
- You were kicked from the game (1).
- Admins die hun rechten misbruiken.
Het zijn niet echt de wapens die een probleem zijn en die fixes nodig hebben, maar de rest wel. Ik hoop ook nog steeds dat ze bepaalde stukken in de maps aan gaan passen, maar dat verwacht ik niet dus die hoop is weg. Als ze bovenstaande problemen nou eens fixen dan vind ik het allemaal prima eerst, ik vermaak mij nog steeds prima met BF3 en heb er nu een 165 uur inzitten.
Voordelen van cryengine boven frostbite engine:
-Nog betere graphics (ook omgeving die op je reageert, zoals planten die buigen als je er tegen loopt etc.)
-Minder bugs/ crashes
-Wel sneeuw
-Actieve dag/nacht roulatie (ok in de campaign was het denk ik wel deels scripted, maar het moet wel om te bouwen zijn tot actieve roulatie).
Voordelen frostbite:
-Betere gedeeltelijke vernietiging (beton in bf3 gaat geleidelijk kapot, bij crysis bestaat alles uit vaste onderdelen).
-misschien veelzijdigere engine?
Frostbyte is qua voertuigen ook veel beter.Rub3s schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:34:
Ik heb ook nooit gesnapt waarom ze niet de Cryengine van Crysis 1 hebben gepakt als engine. Misschien is de Frostbite engine veelzijdiger voor EA (zie de nieuwe simcity), maar verder zie ik er weinig voordelen in. De engine in combinatie met Origin staat garant voor veel problemen.
-Nog betere graphics (ook omgeving die op je reageert, zoals planten die buigen als je er tegen loopt etc.)
-Minder bugs/ crashes
-Wel sneeuw
-Actieve dag/nacht roulatie (ok in de campaign was het denk ik wel deels scripted, maar het moet wel om te bouwen zijn tot actieve roulatie).
Voordelen frostbite:
-Betere gedeeltelijke vernietiging (beton in bf3 gaat geleidelijk kapot, bij crysis bestaat alles uit vaste onderdelen).
DICE had het anders moeten aanpakken.EvaluationCopy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:45:
Ik vind veel mensen ook echt veel te negatief.
Ik heb er al 140 uur in zitten en heb echt het idee dat ik het nu pas een beetje begin te leren. Begin de mappen pas te leren kennen (als in 'meer dan globaal'), heb de heli's pas net een beetje onder de knie, er valt nog oneindig veel te leren op het gebied van goede teamplay en m'n accuracy kan ook nog veel en veel beter. De jet moet ik nog aan beginnen.
Ik zie mezelf het nog niet snel beu raken de komende maanden. Laat de massa gerust afhaken, de Battlefield-liefhebbers zullen over blijven en dat komt het spel alleen maar ten goede.
In 140 uur heb ik een 6-tal crashes gehad, lekker belangrijk (nul in de beta grappig genoeg). Het is zo'n beetje het mooiste spel ooit, eindelijk weer eens iets om je voor te verheugen qua nieuwe videokaart/hardware etc... Redelijk gebalanceerd, dankzij wat plugins vermaak ik me prima op de (helaas wat lege) GoT-servers, autobalance etc...
Vermaak me suf, ook dankzij het gezellige slappe geouwehoer op de GoT-teamspeak etc etc...
Dit alles voor slechts 5 tientjes. Al zouden ze elke maand een tientje rekenen dan zou ik het nog met veel plezier spelen. De service is niet perfect, neuh. Maar helaas is de markt niet beter, ik dank god op m'n blote knietjes voor DICE, dat er nog een club is die zulke toffen spellen voor de PC maakt!
mensen irriteren zich snel aan bugs en fouten in een game en hopen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt.
DICE laat alleen weten dat ze er mee bezig zijn (een hele waslijst) en laat verder niks weten hoever het staat.
ze hebben het nu weer over de 3 DLC's om geld te verdienen i.p.v. dat ze zich druk maken om de patch waar iedereen op aan het wachten is.
Als ze nu kleine patches en updates in de loop der weken hadden uitgebracht met de punten die in de enorme waslijst staat, dan was niemand negatief. Gamers hebben dan eerder het gevoel dat dice iets aan het doen is voor zijn spelers. Zelf ontwikkel ik ook Software en dan weet je eigenlijk hoe je je klanten tevreden kunt stellen.
Als er te veel bugs zijn, dan moet je er voorzorgen dat de meest voorkomende opgelost zijn en niet wachten totdat je alle punten hebt kunnen fixen. Ervaring geeft aan dat een patch/update niet altijd alles in 1x oplost.
na 123 uur ken ik het spel wel goed genoeg en weet ik hoe de wapens reageren.
ben nu bezig om wat rustiger te spelen en toch veel kills te maken.
gisteren wat leuke potjes gehad met KD van 12, 11 en de laatste 8.
mijn accuratie was 25%,31% en de laatste 29% gewoon met de M4A1
http://battlelog.battlefi...how/24187045/1/172685289/
Johann Sebastian Bach
Hij zit zelfs nu vol, terwijl normaal in de ochtend hij toch echt leeg is. Lijkt me ook een goede optie, misschien speel ik dan weer wat vaker op de Got 32p servers.Phyxion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:49:
GoTBF3 #4 draaide nu toch die plugin die player size aanpast aan de hand van de speler? Kan dat ook richting #1, #2 en #3? Aangezien #4 de laatste dagen volgens mij de hele tijd vol zit (in ieder geval de keren dat ik dat bekijk) terwijl de rest allemaal leeg is.
Wat ik alleen heel graag zou willen is een 32p conquest met de vehicle maps ipv infantry only, nu hebben we geen 32p conquest met de ''fly maps''. Maar wel twee 32p infantry only, wat ik dus niet speel, kan daarvan niet 1 met vehicle maps gemaakt worden?
Of gewoon een limiet op het aantal sniper rifles per team.Hurtebise schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:35:
Mag ook wel erin zitten: de recon limit (cf. BFBC2).
Offensieve recons heb ik niet zoveel moeite mee, campende no-good snipers in mijn eigen team wel
Maar hoe bepaal je zoiets in een vastgesteld limiet?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:37:
[...]
Of gewoon een limiet op het aantal sniper rifles per team.
Offensieve recons heb ik niet zoveel moeite mee, campende no-good snipers in mijn eigen team wel
Ik rush net zo makkelijk naar voren met mijn M98B als Recon zijnde. (aggressive recon ?
Dat je met dit wapen speelt zegt niet meteen dat je achterin de map blijft hangen.
Een Recon kan ook met een PDW spelen.
Dat bedoelde ik ook, Met PDW/Shotgun oprukken, Beacons en TUGS plaatsen kan een recon een hoop toevoegen aan het team. Maar die 1,5 kill (overdreven) per ronde die menig sniper haalt vanuit achterin de eigen spawn is mij een vreselijke doorn in 't oog en daar zitten meestal toch wel minstens een man of 4 die niets toevoegen aan het halen van de objectives. In mijn ervaring na een enkele 100-en potjes rush valt me echt op dat het team met de meeste snipers 9 van de 10 keer verliest.mhoogendam schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Maar hoe bepaal je zoiets in een vastgesteld limiet?
Ik rush net zo makkelijk naar voren met mijn M98B als Recon zijnde.
Dat je met dit wapen speelt zegt niet meteen dat je achterin de map blijft hangen.
Een Recon kan ook met een PDW spelen.
Die zouden ook aangepast moeten kunnen worden aan het aantal spelers.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Toch niet om te chopperen zeker?erikvandenberg schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:32:
[...]
Hij zit zelfs nu vol, terwijl normaal in de ochtend hij toch echt leeg is. Lijkt me ook een goede optie, misschien speel ik dan weer wat vaker op de Got 32p servers.
Wat ik alleen heel graag zou willen is een 32p conquest met de vehicle maps ipv infantry only, nu hebben we geen 32p conquest met de ''fly maps''. Maar wel twee 32p infantry only, wat ik dus niet speel, kan daarvan niet 1 met vehicle maps gemaakt worden?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Punten scoren is niet lastig, punten scoren door iets nuttigs te doen wel. Ook al staat hij bovenaan in zijn team qua punten, die spelers onder hem zijn een stuk nuttiger om in de buurt te hebben. Je kan gewoon niet met je team winnen als je enkel maar rondhopt en medipacks dropt en mensen revived. Dan verwacht je van jou team dat zij het vuile werk voor je opknappen en je zelf de simpele punten scoort.evilpin0 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:56:
Vind het wel knap om met zon ratio toch eerste van je team te worden.
Wij hoeven niet meer leden te hebben. Wij kunnen met gemak de servers betalen en we zijn vooral een gezellige groep mensen om samen mee te gamen of slap te ouwehoeren. We gaan niet actief wars spelen omdat dit gewoon niet werkt met onze clanstructuur. Met 200 man kan je niet op ladders gaan spelen, dat werkt niet.EvaluationCopy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:45:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je kan toch net als bij TF2 gewoon GoT #1, GoT #2 e.d. hebben?Tsurany schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:02:
[...]
Punten scoren is niet lastig, punten scoren door iets nuttigs te doen wel. Ook al staat hij bovenaan in zijn team qua punten, die spelers onder hem zijn een stuk nuttiger om in de buurt te hebben. Je kan gewoon niet met je team winnen als je enkel maar rondhopt en medipacks dropt en mensen revived. Dan verwacht je van jou team dat zij het vuile werk voor je opknappen en je zelf de simpele punten scoort.
[...]
Wij hoeven niet meer leden te hebben. Wij kunnen met gemak de servers betalen en we zijn vooral een gezellige groep mensen om samen mee te gamen of slap te ouwehoeren. We gaan niet actief wars spelen omdat dit gewoon niet werkt met onze clanstructuur. Met 200 man kan je niet op ladders gaan spelen, dat werkt niet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klopt helemaal wat je zegt. Heb wel een keer met een GoT team gespeeld in Enemy territory maar dat was ook niet zo'n succes om alle redenen die jij zegt. Het is al een gedoe om een competitie team te runnen in bf3 met alleen competitie spelers. Ik vond het veel tijd kosten als ik in enemy territory 6 man moest regelen voor een match op een bepaalde dag en tijd met alleen competitie spelers. Laat staat met casual spelers zoals de meesten hier zijn.Tsurany schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:11:
Kan wel maar je zit dan wel altijd met het gedoe dat veel spelers niet elke avond beschikbaar zijn en je dus constant spelers moet uitwisselen tussen de groepen. Vind ESL volgens mij niet zo leuk. Daarnaast zijn er maar zeer weinig spelers geïnteresseerd in het spelen van wars en beschikt ook niet iedereen over de benodigde skills.
Helemaal eensEvaluationCopy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:45:
Ik vind veel mensen ook echt veel te negatief.
Crashes heb ik ook zelden, kan ik op een hand tellen. Ik ben het ook nog lang niet zat, ook niet als ik er nog eens 200 uur insteek. De matches verschillen toch iedere keer weer? Dat is de kracht van de multiplayer. COD MW1 was ik na >1300 uur ook niet zat en daar kwamen ook maar 4 extra maps voor na een paar maanden.
@Phyxion:
- Bad luck, ik krijg echt een enorme hekel aan random bad lucks, loop je over een richeltje heen, BAD LUCK
Ja, dat is jammer inderdaad, opnieuw spawnen en weer gaan. Overkomt mij ook soms (1 keer per tien matches of zo) maar om me er dan meteen enorm aan te ergeren?
- Geen toeter in de jeep.
Die lees ik vaker en m.i. toch wel echt het allerminst belangrijke van allemaal...
- Slechte auto balance.
Eens, die kan beter!
- Dat je met APCs en tanks ontzettend makkelijk vast komt te zitten.
Wist ik na twee keer ook. is me daarna nooit meer overkomen omdat ik nu wel oppas waar ik rij
- Disconnected from EA Online (1).
Bij het inloggen gebeurt me dat soms ja, nog een keer inloggen en ik zit er wel in. Tijdens het spel is me dit nog nooit overkomen.
- You were kicked from the game (1).
Hangt denk ik samen met allerlei (landen/rank) plug-ins e.d. (de PB problemen daargelaten). Anders heeft het te maken met je volgende punt: de Admins
- Admins die hun rechten misbruiken.
Kan EA daar wat aan doen???
@ AWESOM-0:
Punt is natuurlijk dat het wel degelijk nut heeft om, ook hier, te klagen. Al was het alleen maar om de verwachtingen te managen van mensen zoals ik die relatief nieuw zijn tot DICE games. De ondersteuning van BC2 (eerste nieuwe shooter voor mij in tijden) was al even slikken vergeleken met de ervaringen in het verleden met shooters van ID software, Valve of EPIC games die soms bjina 10 jaar lang support krijgen.
Verwachtingen te managen (het lijkt wel alsof ik op het werk zit
Guilty
Maar Tsurany? Zou dat mogelijk zijn een 32p vehicle map conquest te doen ipv twee infantry only 32p conquest, zijn in principe 2 dezelfde servers maar wel met verschillende maps, ik denk dan gooi al die mappen bij mekaar in 1 server. toch?
Ik zit dan ook op 't werkl0n3w012ph schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:59:
[...]
@ AWESOM-0:
Verwachtingen te managen (het lijkt wel alsof ik op het werk zit?? Dat heeft je dan niet veel gebracht want je hebt de game toch wel gekocht... En dat heeft iedereen hier gedaan, toch? Ondanks alle tekortkomingen speelt iedereen hier het spel gewoon volop. Crashes, bugs en alle andere dingen daargelaten. En om BF3 support te vergelijken met de markt van 10-15 geleden lijkt me niet reëel gezien alle tijd die er in ontwikkeling van games zit met alle engines en hoogwaardiger software erachter.
Sorry, maar dit ben ik absoluut niet met je eens. EA/DICE faalt gewoon 300% in de communicatie naar de userbase toe. Het is niet erg dat het allemaal lang duurt, maar communiceer gewoon duidelijk hoe, wat en waarom het zo gaat als het nu gaat. Dit is zulk een basis bedrijfskunde dat je ze daar volledig bij de sokken af mag zagen.
Het is absoluut een erg goede shooter waar ik mij uitstekend mee vermaak maar ik zie nog zoveel (relatief eenvoudig haalbare) potentie in dit spel wat de replayability veel groter kan maken. Ook uit economisch oogpunt is het een grote misvatting dat ze met de huidige bedrijfsvoering de winst op de lange termijn maximaliseren. (je hoeft mij als econoom niet uit te leggen dat ROI's tegenwoordig op korte termijn geëist worden en 'het dus zo eenmaal werkt', dat weet ik wel en ik vind het dom en kortzichtig).
Het spel zou nóg meer gespeeld kunnen worden als ze eerst volledig voor BF3 gaan tot het nagenoeg 'perfect' is. Er zitten voor een hoop mensen wel behoorlijk wat dealbreakers in, met name als het gaat om de autobalance. Nu is de verhouding vreselijke potten, goede potten, biljante potten naar mijn idee niet optimaal om het zacht uit te drukken. Kan me niet schelen hoe moeilijk het is, als developer moet je gewoon zorgen dat elke spelervaring zo goed mogelijk is. Vervolgens heb je 100.000en zoniet miljoenen enthousiaste fans die voor jou a) gratis marketing verzorgen en hun vrienden massaal BF3 aanraden, b) blind extra DLC of volgende delen kopen. Laat ik voor mijzelf spreken; ik ga eerst behoorlijk de kat uit de boom kijken en ben in elk geval niet zo enthousiast over de aangekondigde DLC. Niet vanwege de DLC maar voornamelijk vanwege de communicatie eromheen. Ook een volgende battlefield koop ik niet meer blind om dezelfde reden. De reacties hier te lezen ben ik daar niet alleen in.
Server #3 gaat zondag naar 32p toe en zal normale conquest blijven draaien. Dit zal vermoedelijk zo blijven tot server #5 en #6 offline gaan op respectievelijk 4 en 8 april. Wat we daarna doen zal afhangen van populariteit.erikvandenberg schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Guilty![]()
Maar Tsurany? Zou dat mogelijk zijn een 32p vehicle map conquest te doen ipv twee infantry only 32p conquest, zijn in principe 2 dezelfde servers maar wel met verschillende maps, ik denk dan gooi al die mappen bij mekaar in 1 server. toch?
Sommige dingen kan ik je wel in volgen hoor, maar noem mij eens een (game)bedrijf waar fatsoenlijk gecommuniceerd wordt naar "het gepeupel" toe vanuit het management? Ik kan er niet zo gauw een bedenken en daar waar ik werk ook niet...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Ik zit dan ook op 't werk
Sorry, maar dit ben ik absoluut niet met je eens. EA/DICE faalt gewoon 300% in de communicatie naar de userbase toe. Het is niet erg dat het allemaal lang duurt, maar communiceer gewoon duidelijk hoe, wat en waarom het zo gaat als het nu gaat. Dit is zulk een basis bedrijfskunde dat je ze daar volledig bij de sokken af mag zagen.
Het is absoluut een erg goede shooter waar ik mij uitstekend mee vermaak maar ik zie nog zoveel (relatief eenvoudig haalbare) potentie in dit spel wat de replayability veel groter kan maken. Ook uit economisch oogpunt is het een grote misvatting dat ze met de huidige bedrijfsvoering de winst op de lange termijn maximaliseren. (je hoeft mij als econoom niet uit te leggen dat ROI's tegenwoordig op korte termijn geëist worden en 'het dus zo eenmaal werkt', dat weet ik wel en ik vind het dom en kortzichtig).
Het spel zou nóg meer gespeeld kunnen worden als ze eerst volledig voor BF3 gaan tot het nagenoeg 'perfect' is. Er zitten voor een hoop mensen wel behoorlijk wat dealbreakers in, met name als het gaat om de autobalance. Nu is de verhouding vreselijke potten, goede potten, biljante potten naar mijn idee niet optimaal om het zacht uit te drukken. Kan me niet schelen hoe moeilijk het is, als developer moet je gewoon zorgen dat elke spelervaring zo goed mogelijk is. Vervolgens heb je 100.000en zoniet miljoenen enthousiaste fans die voor jou a) gratis marketing verzorgen en hun vrienden massaal BF3 aanraden, b) blind extra DLC of volgende delen kopen. Laat ik voor mijzelf spreken; ik ga eerst behoorlijk de kat uit de boom kijken en ben in elk geval niet zo enthousiast over de aangekondigde DLC. Niet vanwege de DLC maar voornamelijk vanwege de communicatie eromheen. Ook een volgende battlefield koop ik niet meer blind om dezelfde reden. De reacties hier te lezen ben ik daar niet alleen in.
En je weet wel dat het dom en kortzichtig is (ben ik ook met je eens) maar je weet ook dat het nou eenmaal zo werkt... "Helaas", zullen we dan maar zeggen.
Perfectioneren tot op het bot voor een release is een utopie denk ik. Met zoveel verschillende hardware kun je testen tot je een ons weegt maar er gaat altijd wel wat fout. Dat is technisch gezien dan natuurlijk. Andere zaken zoals auto balance e.d. kan gedurende de game met patches op ingespeeld worden en dat komt dan ook wel. Ik ben alleen niet zo ongeduldig als anderen hier
En die DLC koopt iedereen straks toch wel, ook degenen die de kat uit de boom kijken. Omdat BF3 geen spel is dat verziekt is door kill streaks en ander gezever zoals in COD, maar door bugs die zijn op te lossen middels patches. Dat tastte de volledige gameplay aan waardoor er van de MW-formule (beter zijn als een ander omdat je sneller was en beter anticipeerde) niets overbleef. Daarom heb ik daarna niets meer gekocht van Activision. Die DLC voor BF3 koop ik blindelings.
100+ leden yeah right. En hoeveel actief, stuk of 15? In de 2e maand konden we vrolijk even een funwar organiseren met 16x16 of 24x24 tegen een andere Clan, dikke pret was dat. Nu is het forum al op sterven na dood, laat staan dat er nog iets georganiseerd wordt. Er zullen altijd mensen vertrekken (het zgn doodbloeden), als je niet aan werving doet dan houdt het vroeg of laat dus een keer helemaal op.erikvandenberg schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:09:
[...]
Vind ik niet, het is een fun clan, als je graag wars speelt kan je beter een andere clan joinen. En er zijn al 100+ leden.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ja, de CryEngine kan snow levels maken, maar om één of andere reden zakte mijn fps dan neig naar beneden. En ik was zeker niet alleen met dat probleem.Rub3s schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:34:
Ik heb ook nooit gesnapt waarom ze niet de Cryengine van Crysis 1 hebben gepakt als engine. Misschien is de Frostbite engine veelzijdiger voor EA (zie de nieuwe simcity), maar verder zie ik er weinig voordelen in. De engine in combinatie met Origin staat garant voor veel problemen.
-Minder bugs/ crashes
-Wel sneeuw
Voordelen frostbite:
Eerst mogen ze die sneeuw wel wat optimaliseren.
Day/night cycle is inderdaad subliem in de CryEngine. Daar kan Dice zeker wat van leren.
Oke, dat is waar. Geen idee hoeveel actieve het zijn.EvaluationCopy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:21:
[...]
100+ leden yeah right. En hoeveel actief, stuk of 15? In de 2e maand konden we vrolijk even een funwar organiseren met 16x16 of 24x24 tegen een andere Clan, dikke pret was dat. Nu is het forum al op sterven na dood, laat staan dat er nog iets georganiseerd wordt. Er zullen altijd mensen vertrekken (het zgn doodbloeden), als je niet aan werving doet dan houdt het vroeg of laat dus een keer helemaal op.
Het forum is inderdaad een dooie boel helaas. We zouden er wel wat meer mee kunnen doen..EvaluationCopy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:21:
[...]
100+ leden yeah right. En hoeveel actief, stuk of 15? In de 2e maand konden we vrolijk even een funwar organiseren met 16x16 of 24x24 tegen een andere Clan, dikke pret was dat. Nu is het forum al op sterven na dood, laat staan dat er nog iets georganiseerd wordt. Er zullen altijd mensen vertrekken (het zgn doodbloeden), als je niet aan werving doet dan houdt het vroeg of laat dus een keer helemaal op.
Feitelijk zeggen we dus precies hetzelfde maar verschillen we van mening over wat de dealbreakers zijn en vind jij het normaal dat er nog zoveel aanpassingen aan het spel gemaakt moeten (niet alleen tweaks) worden na de release. (ik zeg moeten aangezien niet alle toegezegde functionaliteiten niet in het spel zaten bij de release) Dat kan prima natuurlijk.
Wat betreft de Day-Night cycle. Dat heeft ook potentie! Bijvoorbeeld naar gelang het aantal attacking tickets daalt in Rush dat het steeds donkerder wordt om de aanvallers iets meer cover te geven richting de Mcoms, zou ook nog gaaf uit kunnen pakken mits goed uitgewerkt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.