Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Echter dood gaan laten de tickets ook terug lopen en kills maken die van de vijand. Bovendien moet je wel vijanden doden voor je een vlag kan innemenbvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:38:
Het heet niet voor niet Conquest! Natuurlijk zijn de tickets belangrijk, maar die lopen des te harder terug als je geen vlaggen hebt.
Dat is jou conclusie. Ik wil enkel beargumenteren dat je gewoon echt combat skills nodig hebt en teamplay alleen niet genoeg is.Ja, ik suck en jij bent uber. Maar daar trek ik me lekker niets van aan, wetende dat je een grote mond, maar een klein hartje hebt
Idd, extended mag en laser sight en raggen maar. Ideaal voor close combat situaties.yzx schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:39:
Als ik de Mp7 gebruik gebruik ik het als een shotgun,, anders met enige distance ga je bijna altijd verliezen tov een class wapen
[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2012 14:40 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Sounds good!Featuring new driveable tanks, ATVs, mobile artillery and more, Battlefield 3: Armored Kill also delivers huge battlefields for an all-out vehicle assault, including the biggest map in Battlefield history.
[ Voor 3% gewijzigd door EvaluationCopy op 07-03-2012 14:42 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
En maar roepen bij DICE.. aggresive DLC program..Phyxion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:39:
[...]
Valt opzich wel mee, ze releasen nou niet enorm veel DLC,
DICE belooft veel, komt amper wat na..
Het spel mag er dan wel leuk uitzien, maar ga niet dingen noemen die je niet kan of wil realiseren..
Verwijderd
Nee hoor, die woorden heb ik niet gemist. Het zal best wel goedkoop en makkelijk zijn gebeurd. Maar als je nou had gezegd 'minder begaafd' ipv ' domme sukkel' had ik daar geen moeite mee gehad. Maar mensen afzeiken die minder goed zijn dan jezelf is toch nergens voor nodig lijkt me.Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:31:
[...]
quote:
ironsup schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:21:
Nu word ik best wel eens gekilled door een M320 of RPG, maar om dan meteen als domme sukkel neergezet te worden
Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012:
Nee, dan mis je de woorden goedkoop en gemakkelijk.
[...]
Als die programmeurs aan die patch zouden werken ipv DLC dan was die patch er al geweest......Phyxion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:39:
[...]
Valt opzich wel mee, ze releasen nou niet enorm veel DLC, de eerstvolgende is pas in Juni. Ik hoop echter wel dat de nieuwe patch uitkomt voor Juni
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Doen we er dan wel 128 of 256 spelers bij? Dat zou massive zijnEvaluationCopy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:42:
Sounds good!
Ja je kan het sugarcoaten, true. Maar ik zeg het liever op deze manier. Als je constant door de M320 of RPG dood gaat speel je of metro/grand bazaar of je bent vrij dom bezig.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:43:
Nee hoor, die woorden heb ik niet gemist. Het zal best wel goedkoop en makkelijk zijn gebeurd. Maar als je nou had gezegd 'minder begaafd' ipv ' domme sukkel' had ik daar geen moeite mee gehad. Maar mensen afzeiken die minder goed zijn dan jezelf is toch nergens voor nodig lijkt me.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Thnx, aangemaaktTsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:38:
Als je voortgang wilt bijhouden kan ik bf3stats.com aanraden. Kan je zelf je profile updaten en die udpates gebruiken om voortgang te bekijken na speelsessies. Denk dat vooral de MP7 voor een lage accuracy zorgt, dat is echt een spray wapen.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
In plaats van lopen zeuren over statistieken, ga lekker een spelletje spelen,
Wie kijkt er in godsnaam naar die statistieken, alleen jijzelf en niemand anders.
Dus knal gewoon lekker verder en laat het lekker voor wat het is
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Kan jij geen masterclass geven op GoTBF3? Gewoon per team teacher/master spelen.
Misschien dat je dan kan overtuigen? Alhoewel je duidelijke skills hebt (alhoewel ik tegen en met je maar een paar keer gespeeld heb), vind ik je argumentatie wat halstarrig af en toe.
Is jouw speelstijl makkelijk door jezelf te omschrijven, wat jij misschien dan anders doet dan het gros?
Heb jij een hoger reactievermogen dan een ieder ander hier, betere internetverbinding misschien, of andere specifieke eigenschappen waardoor jouw hoofd boven het maaiveld uitkomt?
Zou jij het misschien afleggen in een ander soort shooter?
En dan join je je favoriete servers en krijg je foutmeldingen bij het joinen.Arsenius schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:49:
Die in juni is alleen infrantry gedoe. Denk dat ik die maar oversla..
Klinkt inderdaad heel goed allemaal, maar het wordt vast niet zoals ik me voorstel: 20 tanks vs 20 tanks die het in een langgestrekt dal uitvechten met helicopter support erachter, gewoon episch hard clashen rond een strategisch punt/fort in het midden.
Wat de close quarters betreft, zou héél gaaf kunnen zijn of een groot shotgunfestijn, afwachten dus.
Ik wil eigenlijk gewoon meer Rush maps die beide combineren; én meer voertuigen én meer gedeeltes met close quartes afgewisseld met langere afstanden. Maarja, de filosofie van DICE dat alle modes in alle maps te spelen moeten zijn zal dat wel verhinderen.
Analyze me! http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Meelobee/Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:47:
Gaat lastig op een laptop in college. Dan kan ik beter over stats neuzelen, dat werkt wel.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Zo goed ben ik ook weer niet hoor. Wel bovengemiddeld (tja, noem het arrogant maar ik win gewoon veel gevechten) maar zeker niet geweldig of awesome of noemenswaardig. Zijn hier ook genoeg GoT'ers die even goed of beter zijn dan ik.Raimundus schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:49:
@ Tsurany,
Kan jij geen masterclass geven op GoTBF3? Gewoon per team teacher/master spelen.
Misschien dat je dan kan overtuigen? Alhoewel je duidelijke skills hebt (alhoewel ik tegen en met je maar een paar keer gespeeld heb), vind ik je argumentatie wat halstarrig af en toe.
Is jouw speelstijl makkelijk door jezelf te omschrijven, wat jij misschien dan anders doet dan het gros?
Heb jij een hoger reactievermogen dan een ieder ander hier, betere internetverbinding misschien, of andere specifieke eigenschappen waardoor jouw hoofd boven het maaiveld uitkomt?
Mijn skills zijn wel wat boven gemiddeld maar ik denk dat intelligentie ook voor een groot deel mee speelt. Niet dat ik wil zeggen dat ik intelligenter ben dan de rest maar wel dat ik intelligenter speel. Goed op de minimap kijken, routes bedenken die de enemy gebruikt, constant nadenken waar ze zullen zitten en hoe ik achter ze kan komen en gebruik maken van de omgeving voor snelle aanvallen. Niet een sniper gaan beschieten op lange afstand met een assault rifle maar proberen dichter bij te komen en als dat niet lukt gewoon weglopen.
Battlefield is een vrij simpel spel. Zorgen dat je kan flanken. Lukt dat niet? Dan zorgen dat je sneller kan mikken en raker schiet.
Gewoon gemiddeld denk ik. Wel erg weinig assault gespeeld en veel support. Ik merk zelf dat support gewoon minder efficiënt is in combat dan assault doordat je RoF niet hoger is dan die van een assault maar je wel vaker mis schiet. Je moet profiteren van een groter magazijn en zorgen dat een assault moet reloaden, dat is erg tricky.
Ach, je kan ook overdrijven. Zijn stats zijn goed, maar absoluut niet in de buurt van de pro's.Raimundus schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:49:
@ Tsurany,
Als je een masterclass wilt, het is hier al vaak gepost, bekijk dan op youtube de instructie filmpjes van RivalXfactor, dat is alles wat je nodig hebt. Daar worden nagenoeg alle settings, tactics, wapens, attachments etc. etc. uitgebreid en zeer goed doorgenomen. Het is dan alleen nog zaak om het geleerde in de praktijk te brengen, maar dat kan je alleen zelf.
Maar je (niet jij, dit geldt voor iedereen in het algemeen) moet wel accepteren dat er gewoon mensen zijn die altijd sneller zullen zijn, meer tijd hebben, meer aanleg hebben, meer ruimtelijk inzicht hebben, betere settings hebben, betere hardware hebben etc. etc. Ken je beperkingen, leer en pas daar je spel op aan.
Ik heb ook wel momenten dat ik gewoon (omdat het kan) ga sprayen op bijv. een auto ofzo, of ff recoil uittesten.bvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:56:
[...]
Is accuracy wel zo belangrijk en zegt het veel? Ja, dat je zuiver schiet, maar niet hoeveel je bijdraagt aan je team bijvoorbeeld. Een snipercampertje heeft een hoge accuracy, maar doet doorgaans niet veel voor het team... Dan lijkt de SPM me belangrijker, pak je veel vlaggen, gooi je ammo/heal packs etc.
Diit helpt ook niet mee aan een hoge accuracy.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Na alle updates vlieg je nog steeds er letterlijk uit als je in het water wilt gaan op Kharg Island
lol
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HE4BONesXUA]
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 15:03 ]
In dit geval kan ik van mezelf duidelijk concluderen dat mijn stats mijn spelstijl niet onderbouwen. Ik ben eerlijk afwachtender geworden doordat ik (80% is een mooi getal) iemand eerder onder vuur neem, maar uiteindelijk zelf het onderspit delf. Vaak doordat ik de kill niet kan maken, of dat er een tweede man van hun mij onder vuur neemt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:58:
[...]
Ach, je kan ook overdrijven. Zijn stats zijn goed, maar absoluut niet in de buurt van de pro's.
Als je een masterclass wilt, het is hier al vaak gepost, bekijk dan op youtube de instructie filmpjes van RivalXfactor, dat is alles wat je nodig hebt. Daar worden nagenoeg alle settings, tactics, wapens, attachments etc. etc. uitgebreid en zeer goed doorgenomen. Het is dan alleen nog zaak om het geleerde in de praktijk te brengen, maar dat kan je alleen zelf.
Maar je (niet jij, dit geldt voor iedereen in het algemeen) moet wel accepteren dat er gewoon mensen zijn die altijd sneller zullen zijn, meer tijd hebben, meer aanleg hebben, meer ruimtelijk inzicht hebben, betere settings hebben, betere hardware hebben etc. etc. Ken je beperkingen, leer en pas daar je spel op aan.
Wat dat betreft haal ik uit snipen best voldoening.
Daarbij moet ik ook zeggen dat ik een video (hier en daar) gezien heb van Rival, en daaruit niets opzienbarends kan concluderen.
[ Voor 4% gewijzigd door Raimundus op 07-03-2012 15:07 ]
LOL, 2-16 spelers? Komop DICE, je moet je dan toch wel een beetje schamen als dit echt zo is!! De eerste map pack een half jaar na B2K met max 16 spelers in een BF titel? Hehehe :sad:
Inderdaad amper Assault gespeeld, meestal speel ik samen met een vriend en hij is de medic in ons squad.Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:55:
[...]Gewoon gemiddeld denk ik. Wel erg weinig assault gespeeld en veel support. Ik merk zelf dat support gewoon minder efficiënt is in combat dan assault doordat je RoF niet hoger is dan die van een assault maar je wel vaker mis schiet. Je moet profiteren van een groter magazijn en zorgen dat een assault moet reloaden, dat is erg tricky.
Support is de klasse die ik altijd speelde in BF2, dus daar ook mee begonnen in BF3 ben nu langzaam over aan het gaan op Engineer, is toch wat handiger op de vehicle maps.
Support is een lastige klasse, maar het is zo vet als het goed gaat. Niets beters als op tijd een goede spot vinden, de M249 op z'n bipod te zetten dan hele groepen tegenstanders neermaaien.
Het is inderdaad ook vaak het reload spelletje, maar met een clip van 200 win ik dat vaker als de assault gastjes. Schieten met beleid, in korte bursts is vaak key
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Thanks!ViNOK16Bit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:32:
Even wat nieuws tussen de discussie over classes door:
http://www.ea.com/uk/news...n-packs-for-battlefield-3
En de eerste DLC pack komt in June 2012. Zie http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters
True, maar denk dat de betere spelers wel doorhebben waar je ligt of je bipod ligt en dan flanken. Bipod is ideaal tegen mensen die gewoon doorstormen maar als ik iemand met een bipod zie is het ontwijken en flanken en als dat niet lukt negeren of een M320/RPG.Meelobee schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:07:
Inderdaad amper Assault gespeeld, meestal speel ik samen met een vriend en hij is de medic in ons squad.
Support is de klasse die ik altijd speelde in BF2, dus daar ook mee begonnen in BF3 ben nu langzaam over aan het gaan op Engineer, is toch wat handiger op de vehicle maps.
Support is een lastige klasse, maar het is zo vet als het goed gaat. Niets beters als op tijd een goede spot vinden, de M249 op z'n bipod te zetten dan hele groepen tegenstanders neermaaien.
Het is inderdaad ook vaak het reload spelletje, maar met een clip van 200 win ik dat vaker als de assault gastjes. Schieten met beleid, in korte bursts is vaak key
QFTA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:58:
[...]
Ken je beperkingen, leer en pas daar je spel op aan.
In clan wars speel ik met gasten beter dan ik, ik ben best goed maar weet dat er betere zijn. Ik hou de achterlinies in de gaten en probeer te zorgen dat ik een campende positie hebt zodat ik eerst kan schieten en probeer 1v1 gevechten te mijden waar ik tegen echt goede spelers een grote kans heb het loodje te leggen.
Tot ik in de chopper mag dan ;>
Verwijderd
Terwijl je toch bezig bent... http://battlelog.battlefi.../Rienspy/stats/307564538/Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:47:
Gaat lastig op een laptop in college. Dan kan ik beter over stats neuzelen, dat werkt wel.
Je hebt me al eens zien spelen in een warretje, dus vertel me eens wat je globaal van me denkt.
EDIT: Alsjeblieft?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 15:11 ]
WTF Dice...serieus is dit wat jullie een agressieve DLC strategy noemen? eerst volgende DLC in juni, dan misschien in september nog een en de laatste nog onbekend...
WTF waar blijven de extra maps? Waar blijft de grote patch...
Verwijderd
Vast console only.WoRReLbier schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:07:
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters
LOL, 2-16 spelers? Komop DICE, je moet je dan toch wel een beetje schamen als dit echt zo is!! De eerste map pack een half jaar na B2K met max 16 spelers in een BF titel? Hehehe :sad:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Speel je wel eens de metro map (conquest) met M320 en RPG toegestaan? Dan hoef je echt geen noob te zijn om erdoor gekilled te worden aangezien veel mensen van onder tegen de tunnelbuizen aan staan te harken met een M320 zodat alles wat daarboven staat het loodje legt. Het komt dan echt regelmatig voor dat er 5-6 speler tegelijk doodgaan die er net boven staan. Ook is een M320 erg effectief tegen een groep speler die bv ergens de toegang blokkeren of als squad ergens staan te schieten. 1 m320 shell ertussen en boom, dag squadTsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:31:
Nee, dan mis je de woorden goedkoop en gemakkelijk. Tuurlijk kan je ook als goede speler door een RPG of M320 gekilled worden maar niet gemakkelijk. Iemand moet daar zeker wel zijn best voor doen als een speler op let. De M320 en RPG zijn ideaal voor spelers die veel wachten achter muurtjes en in hoekjes en weinig bewegen. Als jij in beweging blijft en alsnog gekilled wordt dan was het kennelijk een speler die gewoon goed is en dan zou ik het geen goedkope kill noemen. De M320 wordt een noob wapen genoemd omdat veel mensen in zo'n situatie zitten dat ze er eenvoudig door gekilled worden. Als je een goede speler bent is het geen noob wapen want dan zal je er niet snel door gedood worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Metro2002 op 07-03-2012 15:16 ]
Ja true, M320 en RPG op Metro is een ander verhaal. Maar wat dat betreft is Metro sowieso een compleet ander verhaal in BF3 en tel ik dat eigenlijk niet snel mee in mijn verhalen. Zeker metro conquest is gewoon geen BF3 scenario.Metro2002 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:15:
Speel je wel eens de metro map (conquest) met M320 en RPG toegestaan? Dan hoef je echt geen noob te zijn om erdoor gekilled te worden aangezien veel mensen van onder tegen de tunnelbuizen aan staan te harken met een M320 zodat alles wat daarboven staat het loodje legt. Het komt dan echt regelmatig voor dat er 5-6 speler tegelijk doodgaan die er net boven staan. Ook is een M320 erg effectief tegen een groep speler die bv ergens de toegang blokkeren of als squad ergens staan te schieten. 1 m320 shell ertussen en boom, dag squadkun je weinig tegen doen behalve erg verspreid gaan lopen en dat is dan weer niet zo handig als je als 1 blok wilt aanvallen ergens.
Ik heb het idee dat juist W/L ratio een van de meest nietszeggende stats is.furby-killer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:49:
[...]
SPM zegt wel wat hoe goed je bent, al zijn sommige gewoon beter dan andere, moet je niet moeilijk over doen. W/L ratio zegt nog het meeste, al ligt het eraan of je switched naar winnende team, speltype, etc (als goede speler zal bij rush je W/L dichter bij 50% liggen dan op conquest, omdat conquest gewoon 'eerlijker' is tussen de teams).
Ik kwam er echt na 50 uur spelen ofzo op het idee om een keer de teamswitch te gebruiken.
Werd gewoon soms stront ziek van altijd in het verliezende team gedumpt te worden, of dat je bij minder dan 100 tickets left alsnog door een balance in het verliezende team gegooid wordt.
Had toen bijvoorbeeld een keer dat ik 3 dagen lang alleen maar in het verliezende team terecht kwam (24 loses op een rij waardoor mn W/L ratio van 1.01 naar 0.89 ging
Nu ik soms teamswitch (wel terwijl de ronde nog volop aan de gang is, niet met 110 vs 500 tickets left ofzo).
Is mn W/L ratio naar 1.32 gestegen en als ik elk potje naar het winnende team zou switchen kan ik zo een W/L ratio van 2.0+ halen.
Ook heb ik trouwens best vaak dat wanneer ik een server join dat die dan op hetzelfde moment afgelopen is, en aangezien het verliezende team meestal minder spelers heeft krijg je er dan weer een lose bij zonder dat je er ook maar iets aan kan doen.
Ik denk dat SPM en K/D opzich nog het meest veelzeggend zijn, behalve als je 24/7 metro doet, iets wat best veel spelers doen (van die spelers die patsen met hun oh zo hoge K/D terwijl ze de hele dag bij een roltrappetje staan te blazen met een M320
Ik gebruik uitsluitend bipods op LMG's, en jouw " tegenactes" zijn redelijk makkelijk te counteren.Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:09:
[...]
True, maar denk dat de betere spelers wel doorhebben waar je ligt of je bipod ligt en dan flanken. Bipod is ideaal tegen mensen die gewoon doorstormen maar als ik iemand met een bipod zie is het ontwijken en flanken en als dat niet lukt negeren of een M320/RPG.
Ten eerste moet je je ergens opstellen waar je niet gezien kan worden zonder dat je zelf de vijand eerder ziet, je flanken moeten dicht zijn en je bipod zo neergezet dat je schootveld maximaal is.
Hiermee sluit je flanken en negeren al een groot deel uit.
Daarnaast is het zaak je regelmatig te verplaatsen zodat men niet weet waar je deze keer weer in een hinderlaag ligt.
Verder gebruik ik vaak claymores om bepaalde routes die buiten mijn schootveld liggen te blokkeren.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Beweerde je dan niet dat als jij assault ben met het beste wapen, van iemand die geen assault is met een dus slechter wapen je altijd zou winnen?
Wat ik probeer aan te tonen hiermee is, dat iemand met een slechter wapen nog beter kan zijn dan dat hij met een beter wapen speelt, puur vanwege het feit dat je het meer gewent bent. Misschien ben ik wel niet de juiste persoon om dit aan te tonen want als ik kijk naar battelog zijn al jouw stats wel beter als die van mij, maar dat maakt het juist mooier als ik bv 1 vs 1 win van je.
Ik ben er vanavond niet, hebben we een deal voor morgen om 7 uur, een potje TDM tot 25 kills? Dan gaat het puur om het killen waar we het dus ook over hebben, een vlag cappen kan met elk wapen wel.
Ben zeer benieuwd naar de uitslag! En als je wint mag je het er van mij ook wel inwrijven hoor.
~edit: was al gepost zie ik net...
Wat gaat dat snel hier.
[ Voor 22% gewijzigd door AdmiralSnipe op 07-03-2012 15:30 ]
Zo heeft iedereen zijn eigen voor- en nadelen op het slagveldRaimundus schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:05:
[...]
In dit geval kan ik van mezelf duidelijk concluderen dat mijn stats mijn spelstijl niet onderbouwen. Ik ben eerlijk afwachtender geworden doordat ik (80% is een mooi getal) iemand eerder onder vuur neem, maar uiteindelijk zelf het onderspit delf. Vaak doordat ik de kill niet kan maken, of dat er een tweede man van hun mij onder vuur neemt.
Wat dat betreft haal ik uit snipen best voldoening.
Daarbij moet ik ook zeggen dat ik een video (hier en daar) gezien heb van Rival, en daaruit niets opzienbarends kan concluderen.
Wat de video's van Rival betreft; de super crawl, het verschil in handling snelheid tussen wapens, gooien van health/ammo kistjes, muis/video settings en in het algemeen uitleg van de werking van de BF3 engine vond ik zelf wel opzienbarend en gebruik ik dan ook volop.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/
Kzag het ook net!AdmiralSnipe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
WAAAAT, info over 3 nieuwe expansion packs op battlelog.
Ik kijk zelf uit naar de 2e expansion pack, biggest BF3 map!!
Kan je dan een voorbeeld van zo'n plek geven, kan zeker in Conquest zo'n locatie niet bedenken en ook in Rush wordt het lastig. Ik ken weinig plekken die niet te counteren zijn door flanking. Claymores zijn natuurlijk zo stuk door een schot van een rifle.Zer0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:26:
[...]
Ik gebruik uitsluitend bipods op LMG's, en jouw " tegenactes" zijn redelijk makkelijk te counteren.
Ten eerste moet je je ergens opstellen waar je niet gezien kan worden zonder dat je zelf de vijand eerder ziet, je flanken moeten dicht zijn en je bipod zo neergezet dat je schootveld maximaal is.
Hiermee sluit je flanken en negeren al een groot deel uit.
Daarnaast is het zaak je regelmatig te verplaatsen zodat men niet weet waar je deze keer weer in een hinderlaag ligt.
Verder gebruik ik vaak claymores om bepaalde routes die buiten mijn schootveld liggen te blokkeren.
Bij gelijke skill wel. Ik beweer dat, wanneer skill er even niet toe doet, een squad van vier assaults altijd winnen van een mixed squad in infantry combat. Ik speel dan ook geen infantry clanwars met spelers die geen assault zijn. Of je speelt assault of ik zoek een ander.erikvandenberg schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
Damn wat gaat het snel ineens,
Beweerde je dan niet dat als jij assault ben met het beste wapen, van iemand die geen assault is met een dus slechter wapen je altijd zou winnen?
Ik ga nu geen afspraak maken voor morgen om 7 uur maar het zou best kunnen dat ik dan online ben en dan wil ik wel. Maar ik ga geen tijd vrij maken omdat ik denk dat het niet mijn punt gaat bewijzen, enkel dat ik beter benWat ik probeer aan te tonen hiermee is, dat iemand met een slechter wapen nog beter kan zijn dan dat hij met een beter wapen speelt, puur vanwege het feit dat je het meer gewent bent. Misschien ben ik wel niet de juiste persoon om dit aan te tonen want als ik kijk naar battelog zijn al jouw stats wel beter als die van mij, maar dat maakt het juist mooier als ik bv 1 vs 1 win van je.
Ik ben er vanavond niet, hebben we een deal voor morgen om 7 uur, een potje TDM tot 25 kills? Dan gaat het puur om het killen waar we het dus ook over hebben, een vlag cappen kan met elk wapen wel.
Ben zeer benieuwd naar de uitslag! En als je wint mag je het er van mij ook wel inwrijven hoor.Zal ik ook doen
Verwijderd
Net op metro werd ik gerived door iemand die mijn kit had 'opgeraapt'
SKS met 12x scope is ook echt wel de verkeerde keuze op metro vrees ikVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:31:
Wat is die M16A3 toch een lekker wapen, met kobra, foregrip en suppressor: hell yeah!
Net op metro werd ik gerived door iemand die mijn kit had 'opgeraapt', kreeg ik een sks met 12x scope bovenaan de roltrappen, dat was wel even wennen
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Is wel een "makkelijk" wapen, ik zou mezelf willen uitdagen om met het "minste" wapen toch master te wordenTsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:32:
[...]
M16A3 is het beste allround wapen in BF3, zeker met foregrip, kobra en heavy barrel of supressor.
AK74-M is op dit moment mijn favoriet..ook omdat de meesten toch met M16 of FAMAS rond lopen..
Eerste degelijke:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IlgyOH5ButY]
Je hoeft toch helemaal geen profiel aan te maken??Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:38:
Als je voortgang wilt bijhouden kan ik bf3stats.com aanraden. Kan je zelf je profile updaten en die udpates gebruiken om voortgang te bekijken na speelsessies. Denk dat vooral de MP7 voor een lage accuracy zorgt, dat is echt een spray wapen.
Ik bleek er al op te staan terwijl ik helemaal geen profiel heb aangemaakt.
Gewoon op naam zoeken en als het goed is sta je er wel tussen.
En updaten van je profiel kan ook zonder account.
Dus bij mindere skill wat ik dus heb, zou ik dus helemaal moeten verliezen, als we battelog mogen geloven.Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:31:
[...]
Kan je dan een voorbeeld van zo'n plek geven, kan zeker in Conquest zo'n locatie niet bedenken en ook in Rush wordt het lastig. Ik ken weinig plekken die niet te counteren zijn door flanking. Claymores zijn natuurlijk zo stuk door een schot van een rifle.
[...]
Bij gelijke skill wel. Ik beweer dat, wanneer skill er even niet toe doet, een squad van vier assaults altijd winnen van een mixed squad in infantry combat. Ik speel dan ook geen infantry clanwars met spelers die geen assault zijn. Of je speelt assault of ik zoek een ander.
[...]
Ik ga nu geen afspraak maken voor morgen om 7 uur maar het zou best kunnen dat ik dan online ben en dan wil ik wel. Maar ik ga geen tijd vrij maken omdat ik denk dat het niet mijn punt gaat bewijzen, enkel dat ik beter ben
Ik zal als je online bent, je wel even een berichtje op battelog sturen. Ik moet wel erbij zeggen dat ik zelf ook altijd assault kies op infantry only(speel ik bijna nooit), maar puur om te proberen jouw stelling onderuit te halen zal ik voor engi gaan(speel dit altijd). Begrijp me niet verkeerd ik snap je punt wel degelijk over assault en engi de standaard betere klassen zijn vanwege de betere wapens, maar het gaat erom hoe je ze gebruikt.
De recoil is wel heviger van de AK74-M tov de M16,FAMAS, AEK en F2000 imo, en ik gebruik ook geen suppressor alleen een foregrip om het voor mezelf wat spannender te maken en te houden.Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:38:
Die AK74-M is anders ook een vrij makkelijk wapen vrees ik. Pak de G3A3 eens tot de nieuwe patch, dat is pas een lastig wapen.
De G3 vind ik ook een uitdagend wapen, heb die pas sindskort. Wil eerst de AK74-M op 10 star hebben.
zeker engineur in je choppererikvandenberg schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:42:
[...]
Dus bij mindere skill wat ik dus heb, zou ik dus helemaal moeten verliezen, als we battelog mogen geloven.
Ik zal als je online bent, je wel even een berichtje op battelog sturen. Ik moet wel erbij zeggen dat ik zelf ook altijd assault kies op infantry only(speel ik bijna nooit), maar puur om te proberen jouw stelling onderuit te halen zal ik voor engi gaan(speel dit altijd). Begrijp me niet verkeerd ik snap je punt wel degelijk over assault en engi de standaard betere klassen zijn vanwege de betere wapens, maar het gaat erom hoe je ze gebruikt.
Zal Tsurany niet verwachten, met onvoorspelbaarheid kom je ook een eind
Metro sterft er van mooie ambush locatiesTsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:31:
[...]
Kan je dan een voorbeeld van zo'n plek geven, kan zeker in Conquest zo'n locatie niet bedenken en ook in Rush wordt het lastig. Ik ken weinig plekken die niet te counteren zijn door flanking. Claymores zijn natuurlijk zo stuk door een schot van een rifle.
Wat betreft de claymores, 99% van de spelers vergeet het hele bestaan van die dingen als je een M240 op ze aan het legen bent. Hard naar dekking rennen is het enige wat ze willen, en juist daar plaats je de clays
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Er zitten nog talloze bugs en crashes in het spel. De grote patch blijft nog steeds uit. Nog helemaal niks gehoord over de zogenaamde map packs (zoals bc2).
Ik ga sowieso geen dlc kopen. Ik koop een game en ga later niet nog een keer alsnog betalen voor extra maps die net zo goed al in het spel hadden kunnen zitten. als ik ze mag geloven willen ze dat we uiteindelijk 4 dlc's kopen (miss wel meer). dat betekent dat je nog eens €60 euro extra kwijt zou zijn. (een compleet nieuw spel dus). En dat vind ik gewoon zonde van het geld.
Ik weet niet waar ze naar toe willen maar ik begin te twijfelen of ik de volgende battlefield wel ga aanschaffen. Het plezier in het spel gaat er op dit moment bij mij vanaf. Zodanig dat ik het spel nog maar af en toe speel (50 uur gespeeld nu, bc2 350 uur gespeeld. en dat allebei in 4 maanden tijd). gewoon dankzij de vele bugs die het onspeelbaar maken, hackers, de vaagste beslissingen die dice neemt en ga zo maar door...
meer mensen die hierin kunnen komen?
Aanmaken niet nee, updaten welAdmiralSnipe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:41:
Je hoeft toch helemaal geen profiel aan te maken??
Ik bleek er al op te staan terwijl ik helemaal geen profiel heb aangemaakt.
Gewoon op naam zoeken en als het goed is sta je er wel tussen.
En updaten van je profiel kan ook zonder account.
Jaerikvandenberg schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:42:
Dus bij mindere skill wat ik dus heb, zou ik dus helemaal moeten verliezen, als we battelog mogen geloven.
Ja is primaIk zal als je online bent, je wel even een berichtje op battelog sturen. Ik moet wel erbij zeggen dat ik zelf ook altijd assault kies op infantry only(speel ik bijna nooit), maar puur om te proberen jouw stelling onderuit te halen zal ik voor engi gaan(speel dit altijd). Begrijp me niet verkeerd ik snap je punt wel degelijk over assault en engi de standaard betere klassen zijn vanwege de betere wapens, maar het gaat erom hoe je ze gebruikt.
[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2012 16:02 ]
Aha, jij bent dus één van die claywhores!Zer0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:56:
[...]
Metro sterft er van mooie ambush locatiesMaar ook Bazar en Highway zijn er goed van voorzien. Niet allemaal totaal onflankbaar, je moet wel rekening houden met welke punten je eigen team al bezit. Meestal komen er vanaf die richting geen vijanden.
Wat betreft de claymores, 99% van de spelers vergeet het hele bestaan van die dingen als je een M240 op ze aan het legen bent. Hard naar dekking rennen is het enige wat ze willen, en juist daar plaats je de clays
Gvd, wat een hekel heb ik aan die dingen, helemaal als die jongens op compleet random, zeg maar gerust belachelijk ontactische plekken neer worden gezet (bv in de eigen spawn of willekeurig in het open veld) en ik er weer vrolijk alsnog oplopen, JEUK! Voor mijn gevoel de helft (zal niet veel schelen) van m'n deaths heb ik aan die jongens te danken en het kost alleen maar weer kostbare kogels om die krengen op te blazen.
Aangezien ik die sprintknop nagenoeg 24/7 indruk zie ik die hufters altijd nét te laat. Kan niet wachten op de volgende patch dat die jongens nog maar 5 sec blijven staan na een death en nog maar 1 claymore per speler toestaan
Hmm denk dat ik de meeste toch wel ken. Metro is idd wel een plek waar de LMG met bipod handig kan zijn maar ik zie op Bazaar en Highway niet echt punten waar een LMG echt handig gaat zijn en een noemenswaardig voordeel gaat geven.Zer0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:56:
[...]
Metro sterft er van mooie ambush locatiesMaar ook Bazar en Highway zijn er goed van voorzien. Niet allemaal totaal onflankbaar, je moet wel rekening houden met welke punten je eigen team al bezit. Meestal komen er vanaf die richting geen vijanden.
Hehe, ik loop er ook geregeld overheen.. beetje vloeken en alles. Maar je moet gewoon beter uit je doppen kijken en op de minimap(zeg ik dan tegen mezelf )A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:05:
[...]
Gvd, wat een hekel heb ik aan die dingen, helemaal als die jongens op compleet random, zeg maar gerust belachelijk ontactische plekken neer worden gezet (bv in de eigen spawn of willekeurig in het open veld) en ik er weer vrolijk alsnog oplopen, JEUK!
Dat helpt zeker enorm, maar ik doel op de aspecten buiten de hardware/settings om. Dus echt het spelen an sich.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
[...]
Zo heeft iedereen zijn eigen voor- en nadelen op het slagveld
Wat de video's van Rival betreft; de super crawl, het verschil in handling snelheid tussen wapens, gooien van health/ammo kistjes, muis/video settings en in het algemeen uitleg van de werking van de BF3 engine vond ik zelf wel opzienbarend en gebruik ik dan ook volop.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Neq7LFDJxNg]
Staat nu al een gameplay van CQ op youtube.
*Duits commentaar*
Skip naar 0:40
[ Voor 21% gewijzigd door finniespin op 07-03-2012 16:14 . Reden: Youtube tijd vergeten ]
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Hey CoD MW3, had je niet herkend met die mooie graphics.finniespin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:13:
Voor de mensen die geïntresseerd zijn.
[video]
*Duits commentaar*
Rofl, top comment van YT.Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Hey CoD MW3, had je niet herkend met die mooie graphics.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ben wél héél erg benieuwd naar Armored Kill. Grote maps, nieuwe Tanks, Mobile Artillery... Jammer dat het nog zolang is. Hopelijk zijn de servers tegen dan nog niet helemaal leeggelopen...
Verwijderd
Vroeger was ik echt altijd en beetje huiverig voor veel DLC omdat je feitelijk veel meer betaalt dan de aanschafwaarde van het spel om het héle spel te kunnen spelen.Met name Bethesda heeft me zo echt al een forse bak geld uit de zak geklopt met uitbreidingen voor hun recente 1st person adventures in Fallout en TES-land en Bioware heeft me ook goed geld gekost voor Mass Effect 1 en Dragon Age 1 DLC.finniespin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:13:
[video]
*Duits commentaar*
Na Activision is ook EA er nu in geslaagd mij ervan te overtuigen hun DLC links te laten liggen. Zo spaar ik toch weer flink wat geld op mijn gaming experience. Dank jullie wel, DICE en EA, ik kan in Juni gewoon op vakantie van dat geld.
Veel plezier op Texel dan!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:36:
[...]
Vroeger was ik echt altijd en beetje huiverig voor veel DLC omdat je feitelijk veel meer betaalt dan de aanschafwaarde van het spel om het héle spel te kunnen spelen.Met name Bethesda heeft me zo echt al een forse bak geld uit de zak geklopt met uitbreidingen voor hun recente 1st person adventures in Fallout en TES-land en Bioware heeft me ook goed geld gekost voor Mass Effect 1 en Dragon Age 1 DLC.
Na Activision is ook EA er nu in geslaagd mij ervan te overtuigen hun DLC links te laten liggen. Zo spaar ik toch weer flink wat geld op mijn gaming experience. Dank jullie wel, DICE en EA, ik kan in Juni gewoon op vakantie van dat geld.
Wat ik niet snap is waarom moet het nog tot Juni duren? Zo te zien zijn de maps er al, duurt het echt nog 3 maanden om deze af te ronden? En die grote patch ook, waar gaat die tijd toch in zitten?
[ Voor 11% gewijzigd door Remz op 07-03-2012 16:40 ]
Verwijderd
Fuck dat, Italië here we come. Of Griekenland, daar is ook alles ineens goedkoop geworden van de zomer
Vermoedelijk is DICE heel hard bezig met ondersteunend werk aan Frostbite 2.0 voor de komende EA titels die die engine gaan gebruiken. BF3 is toch al verkocht, dus waarom zou je dat nog supporten?Wat ik niet snap is waarom moet het nog tot Juni duren? Zo te zien zijn de maps er al, duurt het echt nog 3 maanden om deze af te ronden? En die grote patch ook, waar gaat die tijd toch in zitten?
Ben het wel met je eens. Had op youtube ergens gehoord (TotalBiscuit geloof ik)Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:36:
[...]
Vroeger was ik echt altijd en beetje huiverig voor veel DLC omdat je feitelijk veel meer betaalt dan de aanschafwaarde van het spel om het héle spel te kunnen spelen.Met name Bethesda heeft me zo echt al een forse bak geld uit de zak geklopt met uitbreidingen voor hun recente 1st person adventures in Fallout en TES-land en Bioware heeft me ook goed geld gekost voor Mass Effect 1 en Dragon Age 1 DLC.
Dat heel veel releasers MOD-support willen droppen. Om gewoon zo meer geld binnen te krijgen.
De mod-community vervangen met DLC.
Dat vind ik persoonlijk zelf erg jammer. Battlefield 2 had hele leuke mods zoals de bekende Project reality. En mijn favoriet AIX mod.
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Wat beteft die maps, ik vind alles wel wat hebben, ik kan niet wachten!
Klopt, zo denk ik er ook over.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:42:
[...]
Vermoedelijk is DICE heel hard bezig met ondersteunend werk aan Frostbite 2.0 voor de komende EA titels die die engine gaan gebruiken. BF3 is toch al verkocht, dus waarom zou je dat nog supporten?
DICE had nooit bij EA moeten gaan.
EA is een enorm arrogant bedrijf, en ze doen alles om geld te besparen/verdienen.
Vergeet niet USAS-12 ...reemprive schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:43:
Overigens lig ik nagenoeg nooit stil met de recon class, ook al heb ik een sniper rifle. Hoewel de P90 en 870 shotgun ook heel erg handig zijn bij CQC. Zo heeft elke class wel zijn voordelen, maar als je 4 tegen 4 speelt ga je uiteraard niet zitten snipen.
Is dat vergelijkbaar met BF3?
[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 07-03-2012 16:48 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Vind ik geschikt als Metro wapen, maar de 870 is 1 vs 1 een stuk beter.
Welcome to the world... Ik ken echt geen enkel bedrijf dat er niet alles aan doet om geld te verdienen.Remz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:44:
[...]
Klopt, zo denk ik er ook over.
EA is een enorm arrogant bedrijf, en ze doen alles om geld te besparen/verdienen.
Verwijderd
Volgens Tsurany (eerder vandaag), is de G3 lastig te hanteren in BF3. Heb er zelf niet zoveel ervaring mee.Eagle Creek schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:48:
De G3A3 vond ik in BC2 heerlijk spelen, zeker met scope. Wel even wennen!
Tuurlijk, maar als ik ze vergelijk met bijvoorbeeld Trion van Rift.Phyxion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:52:
[...]
Welcome to the world... Ik ken echt geen enkel bedrijf dat er niet alles aan doet om geld te verdienen.
Die gasten developen redelijk snel, tot nu toe nog geen betaalde content(oke je betaald een maandelijks bedrag, maar Blizzard vraagt wel geld voor de uitbereidingspakketen). En ze luisteren naar de community, iets wat in Battlefield niet gebeurd.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Klopt, lage DPS en nauwkeurigheid. Geen goede combinatie.haarbal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:55:
G3 heeft gewoon veel recoil, een lage rate of fire en maar een beetje meer damage. een m16 is dodelijker.
Mja, niet helemaal. De G3A3 damage is flink generfd in de laatste patch en daardoor is de TTK behoorlijk gedaald. Gecombineerd met het kleine magazjin en de hoge recoil is hij nu inferieur aan de overige assault rifles.Eagle Creek schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:48:
De G3A3 vond ik in BC2 heerlijk spelen, zeker met scope. Wel even wennen!
DICE heeft al sinds BF1942 waardeloze support dus je weet waar je aan begint. Ze pronken wel mooi van we hebben al maar liefst 3 patches uitgebracht voor de PC, maar dat is gewoon helemaal niks ivm TF2 bijvoorbeeld. Ik snap ook niet dat ze niet gewoon elke week wat patchen, ik hoef niet een patch van 20GB direct.Remz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:55:
[...]
Tuurlijk, maar als ik ze vergelijk met bijvoorbeeld Trion van Rift.
Die gasten developen redelijk snel, tot nu toe nog geen betaalde content(oke je betaald een maandelijks bedrag, maar Blizzard vraagt wel geld voor de uitbereidingspakketen). En ze luisteren naar de community, iets wat in Battlefield niet gebeurd.
De patch komt in ieder geval voor Close Quarters: "The update with USAS nerf comes out before Close Quarters." Bring it on...
[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 07-03-2012 17:12 ]
Verwijderd
Natuurlijk ben ik ook niet blij dat ik minder voor m'n geld krijg, maar zeg nou eerlijk: ondanks EA kopen we allemaal nog BF3. De winst gaat dus gewoon omhoog.Remz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:44:
Pas als de wereld massaal geen AAA-games meer koopt, zal er iets veranderen in de houding van EA, etc.
finniespin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:13:
[video]
*Duits commentaar*
Verwijderd
Daarom vind ik Bazaar niet zo'n slecht idee, de uitwerking is alleen minder. Het lijkt me best leuk om een fatsoenlijke, grote map te hebben met ergens een stuk dat niet toegankelijk is voor vehicles (muv air natuurlijk), waar je dan CQ krijgt.
Proberen ze hier Call of Duty spelers mee te lokken?
Mechwarrior Online: Flapdrol
Weet het niet, misschien, gaan het oude maps zijn, of nieuwe. Denk dat Dice weer gaat voor het BF2 era, gezien hoe lang die erdoor ging qua speeluur en playerbasefinniespin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:24:
Ik vindt het ook erg jammer eigelijk deze map pack.
Proberen ze hier Call of Duty spelers mee te lokken?
De kleine maps hebben potentieel voor squad matches maar meer niet, aldus die van de video
[ Voor 10% gewijzigd door yzx op 07-03-2012 17:30 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Die map size, met 64 players, dan spawn je gewoon op elkaar
[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 07-03-2012 17:32 ]
Waarschijnlijk keken ze naar welke maps het meest gespeeld werden en zagen ze dat bijna de helft van alle BF3 spelers bij de trappen van een metro in Parijs staan te plompen met granaatlanceerdertjes.haarbal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:28:
misschien is het leuk voor de mensen die altijd metro grinden
Dit bracht hun waarschijnlijk op het idee om kleine maps uit te brengen die eigenlijk gewoon onderdeel hadden kunnen zijn van een grotere map zodat ze ook nog wat COD MW3 spelertjes kunnen overnemen.
De 870 is een geweldig wapen, ik zit op bijna 400 kills ermee en mijn accuracyis nog steeds meer dan 100%reemprive schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:52:
[...]
Vind ik geschikt als Metro wapen, maar de 870 is 1 vs 1 een stuk beter.
Verwijderd
Het zou me ook niets verbazen als die Armor DLC ook een campaign-ripoff is. Die tank missie is heel groot, groter dan Caspian denk ik, dus dat zou nog eens kloppen met de belofte ook.
Als er in de DLC daarna geen nieuwe choppers zitten hoeft het van mij ook niet meer.
Ik vind dat er eigenlijk genoeg voertuigen zijn, maar meer is absoluut leuk. Echter, die kleine pruts maps hoeven voor mij echt niet, ik vind Metro al niet veel aan, laat staan nog kleinere maps. Ik hoop echter niet dat er dan enorm goede weapons in de DLC komen, anders is de enige reden om de DLC te kopen de weapons.Arsenius schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:38:
Dit gebouw uit die footage zat idd al in de caimpaign.. Of was het de co-op. Komt me iig bekend voor. Ik koop deze zekers niet. Geen nieuwe vehicles is voor mij geen reet aan.
Als er in de DLC daarna geen nieuwe choppers zitten hoeft het van mij ook niet meer.
Wel logisch natuurlijk. B2K wordt amper nog gespeeld en de 64/64 server van Metro zijn 24/7 vol en hebben wachtrijen van 10+ man
Dit gaat echt de compleet verkeerde kant op met BF3.
Verwijderd
Wat nieuwe wapens betreft ben ik niet zo bang trouwens; dat zijn dan toch allemaal CQ wapens, dus zolang je op de grotere maps blijft zit je wel goed.
Verwijderd
Lmao, ze zijn er snel bij met de memes!Phyxion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:29:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die map size, met 64 players, dan spawn je gewoon op elkaar
Het ergste van al is dat ik - als puntje bij paaltje komt - de DLC wel zal kopen
Wel ga ik ragen op fora over deze DLC pack, en zal de Dice devs ook wat spammen als ik in een irritante bui ben
Gelukkig hebben ze al duidelijk gemaakt dat de 2de DLC pack meer gefocused is op vehicles, dus maps daar zullen sowieso groot moeten zijn.
Ook zijn er vermoedens dat de gameplay die hier te zien is, TDM is. En voor TDM worden de maps altijd verkleind, dacht ik?
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.