Knap hoor dat je dat nog kan, ik ben wel redelijk murw na alle aankondigingen: overreacted nerfs, buffs, hopen nieuwe bugs en in het algemeen beloftes van DICE die steevast niet gehaald worden. Eerst zien dan geloven!
bvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:56:
Is accuracy wel zo belangrijk en zegt het veel? Ja, dat je zuiver schiet, maar niet hoeveel je bijdraagt aan je team bijvoorbeeld. Een snipercampertje heeft een hoge accuracy, maar doet doorgaans niet veel voor het team... Dan lijkt de SPM me belangrijker, pak je veel vlaggen, gooi je ammo/heal packs etc.
Teamwork wordt altijd gigantisch geprezen door mensen die niet kunnen mikken ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

hyptonize schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:36:
[...]

Dat mag hij toch zelf wel bepalen, of niet? Ik heb ook maar een k/d ratio van 0.76, accuracy van 11.3% en mijn skill wisselt tussen -200 en 350. Mijn SPM is wel 356 dus dat is redelijk, maar het gaat niet zo zeer om de stats, maar om de hoeveelheid plezier die je hebt.
een lage SPM geeft aan dat je helemaal geen Battlefield speler bent.
Ammo,health pack
repair zorgen zo voor een hoge SPM van 250+
als je daarnaast ook nog wat killt en vlaggen capt zit je al snel op 300+ spm

Hij kan misschien wel fun hebben in het spelen voor BF3, maar ik denk dat zijn team er stront ziek van wordt.
Lees heel deze topic is door en hoevaak lees je wel niet, dat mensen klagen over unbalanced teams etc.
spelers die maar 181 SPM halen zorgen hier dus voor, meestal merken ze zelf niet hoe ze het team laten verliezen. Net als gamers die in een Chopper gaan en vervolgens geen flares etc hebben.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:03:
Hij kan misschien wel fun hebben in het spelen voor BF3, maar ik denk dat zijn team er stront ziek van wordt.
Lees heel deze topic is door en hoevaak lees je wel niet, dat mensen klagen over unbalanced teams etc.
spelers die maar 181 SPM halen zorgen hier dus voor, meestal merken ze zelf niet hoe ze het team laten verliezen. Net als gamers die in een Chopper gaan en vervolgens geen flares etc hebben.
Hater! :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Teamwork wordt altijd gigantisch geprezen door mensen die niet kunnen mikken ;)
Klopt helemaal 8) Maar ook dat is teamwork, ik pak de vlaggen en jij killed de gasten die mij daarvan willen weerhouden. Geholpen door mijn ammo kits. Ieder waar die goed in is ;)

Specs

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2025

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Ammo,health pack

Nou nou nou Pykow... ben ik blij dat ik niet met jou in een team zit zeg, want wat zul jij je ergeren aan die mensen en dat zul je dan ook wel laten merken (want als we aan veronderstellingen gaan doen, doe ik wel ff mee). Je kunt niet zomaar zeggen dat iemand geen BF3 speler is. Als je bv. altijd COD hebt gespeeld, weet je ook ff niet wat je overkomt in BF-games.

En daarbij: er zijn echt mensen die geven geen ruk om KD ratio's, SPM en wat dan ook. Als ik dat wel zou doen in BF3 speelde ik wel infantry only servers en dan zit mijn KD ratio zo weer op (ik schat) 1,5. Nu staat hij op 0,7 en waarom? Omdat ik vliegen zo leuk vindt en er alle tijd in stop die ik maar kan. Lees je die zin goed? Want er staat "Omdat ik vliegen zo leuk vindt (...)" en zo zal hij het spel in Metro geweldig vinden en daarbij een lage KD ratio en SPM hebben maar who cares? Ik zit zoals een van de vorige posters ook al schreef vaak met een enorme smile achter mijn PC als ik toch weer een vehicle destroy (en daarmee ook nog mijn team help) en dat doet hij waarschijnlijk ook wel.

De tijd van de beste zijn / worden (in het verleden met COD) ligt al ver achter me en zeker nu met BF3 en het speelt heel wat relaxter moet ik je zeggen :)

Steam || Diablo 3

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

MeagaShira

MeagaShira_NL

[...]

Ammo,health pack

hmmzzz jij bent toch ook begonnen zonder flares. Iedereen moet het een keer proberen en leren toch?
Ben het met je eens dat mensen met een lage spm niet heel erg veel voor je team doet maar meestal zijn dat ook mensen die nog laag in level (camper snipers daar buiten gelaten)zitten en het spel nog een beetje moeten leren. unbalanced teams is niet fijn maar je kan er toch niet zoveel tegen doen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Flares moet je unlocken door in een lege server vlaggen te cappen met je heli/jet.

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik ging een hardcore servertje in en had hem zo.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:12:
Flares moet je unlocken door in een lege server vlaggen te cappen met je heli/jet.
Met een heli gaat dat nog wel ja, maar met een jet? :D Ja, met de F35 misschien maar dat kost je ook een hele hoop deaths...

Steam || Diablo 3

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pykow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:26:
[...]

holy crap ? hoe krijg jij het voor elkaar om maar 181 punten per minuut te halen ?
ik denk dat shooter niet echt jou type game is en het feit dat je begint over cheaters betwijfel ik of je er echt zoveel last van hebt.
Blijf maar lekker op metro spelen ;) want met deze scores moet je echt niet een conquest mode proberen te spelen.

misschien zijn RPG games iets voor je , waar aim niet belangrijk is ?
Zonder dit soort speler zou je waarschijnlijk zelf geen postieve k/d ratio hebben ;)

Dis GoT, hier zitten niet echt veel hele goede spelers. Waarom zou je dan iemand met een SPM van 181 gaan lopen afzeiken? Kan je een dagtaak van maken oid

http://www.twitch.tv/jannustitannus

bvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:56:
[...]

Is accuracy wel zo belangrijk en zegt het veel? Ja, dat je zuiver schiet, maar niet hoeveel je bijdraagt aan je team bijvoorbeeld. Een snipercampertje heeft een hoge accuracy, maar doet doorgaans niet veel voor het team... Dan lijkt de SPM me belangrijker, pak je veel vlaggen, gooi je ammo/heal packs etc.
Accuracy kan een hele hoop zeggen over een speler. Linksom of rechtsom, er moeten tegenstanders neergehaald worden. Het droppen van ammo/health kistje is niet een unieke skill of uitzonderlijk knap ofzo. Iemand MET een hoge accuracy (dus veel killt) die support geeft in de vorm van kistjes is veel waardevoller voor je team dan iemand die uitsluitend bijdraagt door het droppen van kistjes.

Als je als een idioot aan het supressen bent met je LMG dan is een accuracy van 11% nog wel te verkopen, maar anders schiet je toch een hoop mis in vuurgevechten (ergo, ga je dus vaker dood) en kost je je team gewoon tickets. Vaak doodgaan heeft nog nooit een team geholpen, vandaar dat K/D, SPM, KPM en accuracy gezamelijk wel degelijk veel zeggen over hoeveel iemand bijdraagt op het slagveld.
l0n3w012ph schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:14:
Met een heli gaat dat nog wel ja, maar met een jet? :D Ja, met de F35 misschien maar dat kost je ook een hele hoop deaths...
Wake Island met de F35, kinderlijk eenvoudig. Twee man op Caspian Border bij de antenna, daar kan je ook zeer eenvoudig een vliegtuig landen.

• bvk

bvk

Ja, kán een hele hoop zeggen. Maar wat heb je liever wat ik als slechte schutter doe: in een heuveltje gaan liggen, of vlaggen cappen? Ik wil wel winnen, dan helpt het meer als ik het laatste doe denk ik ;)

Het is gewoon een combinatie van alles wat telt, de een is daar beter in dan een ander. Maar om nou direct te zeggen dat die ander dan geen Battlefield speler is?
Wake Island met de F35, kinderlijk eenvoudig. Twee man op Caspian Border bij de antenna, daar kan je ook zeer eenvoudig een vliegtuig landen.
Statspadder :o

[ Voor 19% gewijzigd door bvk op 07-03-2012 12:32 ]

Specs

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:20
SPM hier van 179, en ik ben er trots op :P . Nee, maakt me echt geen moer uit om eerlijk te zijn. Als ik ergens ga liggen om met een Soflam de hele zooi te lokken en te spotten dan kakt dat wel in elkaar ja. Lekker boeiend, snap niet dat mensen dat nou zo belangrijk vinden.

Hallo

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:19:
[...]

Als je als een idioot aan het supressen bent met je LMG dan is een accuracy van 11% nog wel te verkopen, maar anders schiet je toch een hoop mis in vuurgevechten (ergo, ga je dus vaker dood) en kost je je team gewoon tickets. Vaak doodgaan heeft nog nooit een team geholpen, vandaar dat K/D, SPM, KPM en accuracy gezamelijk wel degelijk veel zeggen over hoeveel iemand bijdraagt op het slagveld.
Is dat wel zo? Neem Zoltan: 3e of 4e in de GoT leaderboards (dus hij capt ook wel flags) met een WL ratio van 0,79, SPM van 291 en een KD ratio van 0,56 maar haalt per ronde wel 30-40K door inderdaad droppen van ammo kratjes en als een gek te suppressen, dus ik denk dat zulke spelers toch wel wat bijdragen...

Steam || Diablo 3

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2025
bvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:30:
Ja, kán een hele hoop zeggen. Maar wat heb je liever wat ik als slechte schutter doe: in een heuveltje gaan liggen, of vlaggen cappen? Ik wil wel winnen, dan helpt het meer als ik het laatste doe denk ik ;)

Het is gewoon een combinatie van alles wat telt, de een is daar beter in dan een ander. Maar om nou direct te zeggen dat die ander dan geen Battlefield speler is?

[...]

Statspadder :o
Ligt volledig aan de map. Als je op een heuveltje gaat liggen met SOFLAM....
l0n3w012ph schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:35:
Is dat wel zo? Neem Zoltan: 3e of 4e in de GoT leaderboards (dus hij capt ook wel flags) met een WL ratio van 0,79, SPM van 291 en een KD ratio van 0,56 maar haalt per ronde wel 30-40K door inderdaad droppen van ammo kratjes en als een gek te suppressen, dus ik denk dat zulke spelers toch wel wat bijdragen...
Ik zou ze direct inruilen voor iemand die wel kan mikken. Ze gaan te vaak dood en zijn daardoor spelers waar je niet op kan vertrouwen een punt te houden of te verdedigen.

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:56
http://battlelog.battlefi...annekook/stats/192797915/

SPM van 260 en een niet al te hoge accuracy! Heeft er misschien ook mee te maken dat ik vaker aan suppresive fire doe, helpt je team ook wel een klein beetje. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk te healer/supplien/disablen, voor het laatste doe ik het meest en met wat geluk wat kills erbij. Zoveel mogelijk met squad mee willen en je team supporten op welke manier dan ook (flags/kills erbij inbegrepen natuurlijk)!! Dat is waar BF3 omdraait naar mijn mening.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:00
[...]

Accuracy kan een hele hoop zeggen over een speler. Linksom of rechtsom, er moeten tegenstanders neergehaald worden. Het droppen van ammo/health kistje is niet een unieke skill of uitzonderlijk knap ofzo. Iemand MET een hoge accuracy (dus veel killt) die support geeft in de vorm van kistjes is veel waardevoller voor je team dan iemand die uitsluitend bijdraagt door het droppen van kistjes.

http://battlelog.battlefi.../Loonens/stats/174263452/

Aangezien ik op mijn LMG bijna altijd de bipod heb, suppress ik nogal vaak. De acc van deze wapens ligt dan ook tussen de 12 en 17%.

Mijn medic wapens zijn tussen de 17 en 22% en mijn engineer wapens tussen 19 en 22%. De klasses waar ik dus echt veel mee speel, geven voor mij het meest realistische beeld.

Mijn sniper wapens liggen tussen de 22 en 68%. Ook niet zo moeilijk, aangezien je vaak alleen schiet als je weet dat het raak is.

Daarom vind ik accuracy niet echt boeiend eigenlijk. Ik schiet ook best vaak gewoon alvast om een hoek, omdat ik bijna zeker weet dat er iemand aankomt. Of een M320 naar een grote groep in de hoop iets te raken. Hierdoor schiet je acc. ook flink omlaag.

Zeker op een inf. met een LMG gaan liggen en sproeien zorgt niet echt voor denderende resultaten!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:37:
[...]

Ik zou ze direct inruilen voor iemand die wel kan mikken. Ze gaan te vaak dood en zijn daardoor spelers waar je niet op kan vertrouwen een punt te houden of te verdedigen.
Gelukkig maak ik me daar niet meer zo druk om :) (vroeger wel hoor! ;) ). Ach ja... zinloze discussie. Als je echt voor dit soort dingen wilt gaan moet je wel wars gaan spelen met een hecht team dat traint met TS en niet op pubs gaan spelen

Steam || Diablo 3

• Solictice
Accuracy zegt helemaal niet zo veel, het zegt hoogstens iets over je skills als sniper. Als je die class veel speelt. Zelf speel ik bijna nooit recon, en als ik het speel dan is het met een shotgun/pdw. Dus mijn accuracy met sniper rifles is bagger :P Heb maarliefst 12 kills met een sniper rifle ;o

Verwijderd

Lol, iedereen moet eens op Kharg Island spawen op USA base en met de LAV aan de rechterkant in het water gaan :d

Als je geluk hebt begin je te vliegen!!

Het is nochtans de laatste bf3 build

Ben bezig een filmtje aan het uploaden

Verwijderd

Solictice schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Ligt volledig aan de map. Als je op een heuveltje gaat liggen met SOFLAM....
Kun je na een ronde met 600 tickets op Caspian 0 kills, 3 deaths, en nog geen 1500 punten hebben maar wel medeschuldig zijn aan het slopen van om en nabij de vijftig tanks, jets en helis.
SPM prut, Accuracy prut, KDR prut, team wint dankzij SOFLAM. Squad mates halen 6000 tot 12000 punten met een regen van javelins en een beetje schieten op infanterie, en op GoT gaat er iemand zitten klagen dat je geen BF3 speler bent en dat je niets bijdraagt aan je team :z
l0n3w012ph schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:40:
Gelukkig maak ik me daar niet meer zo druk om :) (vroeger wel hoor! ;) ). Ach ja... zinloze discussie. Als je echt voor dit soort dingen wilt gaan moet je wel wars gaan spelen met een hecht team dat traint met TS en niet op pubs gaan spelen
Ik ook niet. Alleen wil ik wel zeggen dat mensen niet moeten denken dat teamwork punten net zo belangrijk zijn als kills halen.

• Solictice
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:44:
Lol, iedereen moet eens op Kharg Island spawen op USA base en met de LAV aan de rechterkant in het water gaan :d

Als je geluk hebt begin je te vliegen!!

Het is nochtans de laatste bf3 build

Ben bezig een filmtje aan het uploaden
Wat de technologie van tegenwoordig wel allemaal niet kan!

Net zoals Rienspy's filmpje met z'n Vodnik in Seine. Fuck Amtracs, Vodnik ftw

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SPM zegt wel wat hoe goed je bent, al zijn sommige gewoon beter dan andere, moet je niet moeilijk over doen. W/L ratio zegt nog het meeste, al ligt het eraan of je switched naar winnende team, speltype, etc (als goede speler zal bij rush je W/L dichter bij 50% liggen dan op conquest, omdat conquest gewoon 'eerlijker' is tussen de teams).

K/D zegt nou niet echt veel, en accuracy wel helemaal niks. Maakt het wat uit of ik 4 of 40 kogels gebruik om iemand neer te schieten, en de rest van mijn stats gelijk zijn? Of bijvoorbeeld als ik samen met iemand anders naar een MCOM ga om te armen, dan laat ik hem meestal armen en dek ik hem wel (daar gaan 500 punten voor mij, who cares). Komt er dan een enkele tegenstander aan dan schiet ik hem wel neer. Zijn er echter meer, met assault ertussen voor hun medic acties, dan ga ik gewoon over op granaten gooien en zoveel mogelijk kogels afschieten, onafhankelijk waar ze aankomen. Het doel is dan ze te vertragen, ze dood krijgen is leuk, maar geen vereiste.

Mijn accuracy is met 14% nou niet echt geweldig, maar met 506 SPM en 1.7W/L (32p rush) ben ik nou geen slechte speler denk ik zo (niet dat het me ook maar iets uitmaakt, maar toch).

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-01 00:03
http://mp1st.com/2012/03/...-dlc-rumor-close-quarters
Iemand al gelezen? Het ziet er naar uit dat we dan toch EINDELIJk dlc gaan krijgen!

Verwijderd

SPM ruwweg vergelijken tussen spelers is ook vrij nutteloos; een Metro cq 64p zal altijd meer punten halen dan een rush 24p speler. Zelf laatst ook eens meegedaan met wat Metro 64p en m'n SPM schoot spontaan een stuk de lucht in.
Zelfde met accuracy, zoals al gezegd. Iemand met een LMG zal nooit de accuracy van een sniper halen.

Zorg gewoon dat je het leuk hebt en hou je eigen stats in de gaten; als je omhoog gaat, ben je goed bezig.

Verwijderd

Solictice schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Wat de technologie van tegenwoordig wel allemaal niet kan!

Net zoals Rienspy's filmpje met z'n Vodnik in Seine. Fuck Amtracs, Vodnik ftw
Haha maar een vodnik is toch gewoon een jeep? Dat klopt sowieso niet dat je kan varen ermee, maar met de LAV is het toch ook de bedoeling dat hij zich amfibisch gedraagt?

Wat gaat 1080p uploaden o zo traag met een adsl2 lijntje :(

• bvk

bvk

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Ik ook niet. Alleen wil ik wel zeggen dat mensen niet moeten denken dat teamwork punten net zo belangrijk zijn als kills halen.
Niet mee eens, beiden zijn net zo belangrijk. Met alleen maar kills maken ga je het potje niet winnen, net zomin als met alleen maar vlaggen pakken.

Specs

bvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:57:
Niet mee eens, beiden zijn net zo belangrijk. Met alleen maar kills maken ga je het potje niet winnen, net zomin als met alleen maar vlaggen pakken.
Teamwork is leuk maar als je gewoon faalt in het killen kan je geen vlaggen gecapt krijgen of mcom's gearmed. Leuk al die ammo and healing punten maar je zult toch echt kills moeten halen.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:58:
[...]

Knap hoor dat je dat nog kan, ik ben wel redelijk murw na alle aankondigingen: overreacted nerfs, buffs, hopen nieuwe bugs en in het algemeen beloftes van DICE die steevast niet gehaald worden. Eerst zien dan geloven!
Gewoon blij zijn met hoe de game is in z'n huidige toestand :)
Enkel de input lag die PS3 gamers hebben, zou ik een groot technisch issue noemen.

Omdat er nu een patch aankomt die veel zal veranderen, hebben mensen de indruk dat de game broken as fuck is. En dat alles momenteel fout gebalanced is.
Maar voor mij moeten die nerfs/buffs niet komen en ik ben al blij met de huidige toestand van de game. Ik zie de nerfs/buffs als leuke extra omdat de game echt als nieuw zal aanvoelen. Mensen gaan terug experimenteren met wapens, en eindelijk zal de heavy barrel nuttig worden.

Wel jammer, dat Commorose 2.0 en Battlerecorder er nog niet zijn, maar persoonlijk vind ik dat geen drama. Het zal wel komen binnen dit en 2 maand.
Een volgende Battlefield game zal pas voor eind 2013 zijn waarschijnlijk, dus zolang er long term support is voor BF3 geeft dat niet.

Hun communicatie mag wel wat beter. Eén officieel status update over patch/DLC per week zou leuk zijn.

:+

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 07-03-2012 13:09 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 13:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Eindelijk level 45 geworden net, en gelijk de AS Val gaan gebruiken. Wat een meesterlijk fijn wapen is dat!
Zelfs met iron sights zeer accuraat.

---RAWE CEEK!!!---

Scopes voegen geen accuracy toe? Is opzich geen slecht wapen idd maar zonder z'n hoge RoF is hij niet boeiend. Wel wordt hij straks vrij OP met z'n extended mag upgrade.

Verwijderd

Kan er iemand mij zeggen als mijn stats min of meer positief zijn?
Ik moet wel zeggen dat ik meestal speel op op 1000tickets servers en eigenlijk nooit Rush (daarvan de lange speeltijd, en in december ben ik werkloos gevallen dus dat verklaart dat ^^ )
Eerste 10tallen uren altijd bezig gezeten met wapens te unlocken ipv ammo/health te droppen en vlaggen te pakken

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2938r2h.jpg
SPM is eg laag gezien de speeltijd. KDR zit op het gemiddelde. Accuracy is wel wat laag.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 22:58
We zullen even wachten wat Pykow hierop te zeggen heeft. Ik denk dat je het spel verziekt voor ons serieuze spelers omdat je maar 1/6 co-op missies hebt gedaan.

Maar serieus, het is al vaker gezegt, het gaat er toch om hoe je ingame speelt ipv hoe je stats pagina eruit ziet?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Teamwork is leuk maar als je gewoon faalt in het killen kan je geen vlaggen gecapt krijgen of mcom's gearmed. Leuk al die ammo and healing punten maar je zult toch echt kills moeten halen.
Dood of zonder ammo kun je ook geen kills maken.
Iemand in een team moet kills maken, maar dat hoeft niet elke speler te toen. Dat is nu eenmaal het principe achter teamwerk.
Wees eerlijk iemand die constant geheald, gerevived en van ammo voorzien wordt is een stuk lastiger uit te schakelen dan een paar rambo's zonder backup.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Lol, en waarom verziek ik het spel met maar 1/6 co-op missies? Ik dacht dat Conquest teh gamemode was

Nuja, ik amuseer mij goed, maar diep vanbinnen had ik graag ooit professioneel gegamed, dit kan ik dus vergeten :(

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:14:
Kan er iemand mij zeggen als mijn stats min of meer positief zijn?
Ik moet wel zeggen dat ik meestal speel op op 1000tickets servers en eigenlijk nooit Rush (daarvan de lange speeltijd, en in december ben ik werkloos gevallen dus dat verklaart dat ^^ )
Eerste 10tallen uren altijd bezig gezeten met wapens te unlocken ipv ammo/health te droppen en vlaggen te pakken

[afbeelding]
geen tube/rpg's in je top 5 wapens = goed ;)

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:11
evilpin0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Amen to that!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:17
Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:15:
SPM is eg laag gezien de speeltijd. KDR zit op het gemiddelde. Accuracy is wel wat laag.
Meh, ik vind de spm niet zo laag hoor, als je 32 player conquest doet zonder een goed squad op de teamspeak zal je niet zo snel veel hoger halen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

evilpin0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Want je bent goed als je effectieve wapens niet in zet? :X
haarbal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:20:
Meh, ik vind de spm niet zo laag hoor, als je 32 player conquest doet zonder een goed squad op de teamspeak zal je niet zo snel veel hoger halen.
Nee? Ik denk dat goede spelers zeker hoger zullen halen dan dat.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2012 13:22 ]

• evilpin0
gast joke

edit:
of alhoewel, waardeer toch altijd als mensen niet spammen met grenades, rpg's

[ Voor 83% gewijzigd door evilpin0 op 07-03-2012 13:22 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:20:
[...]

In een echte wereld ga je ook geen bazooka schieten op een paar vierkante meter
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:21:
In een echte wereld ga je ook geen bazooka schieten op een paar vierkante meter
Dus dan is iedereen die in een vliegtuig zit een noob want in de echte wereld ga je ook niet met een vliegtuig een paar honderd meter boven de grond vliegen?
Komop, wat een dom argument.

• bvk

bvk

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Ik faal inderdaad in killen, maar pak relatief gezien meer vlaggen dan jij. Jij hebt 690 caps in 298 uur, ik 416 caps in 109 uur....

Doel van het spel is vlaggen veroveren, dus wie draagt er nou meer bij ;)

Specs

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:10:
[...]

Nou nou nou Pykow... ben ik blij dat ik niet met jou in een team zit zeg, want wat zul jij je ergeren aan die mensen en dat zul je dan ook wel laten merken (want als we aan veronderstellingen gaan doen, doe ik wel ff mee). Je kunt niet zomaar zeggen dat iemand geen BF3 speler is. Als je bv. altijd COD hebt gespeeld, weet je ook ff niet wat je overkomt in BF-games.

En daarbij: er zijn echt mensen die geven geen ruk om KD ratio's, SPM en wat dan ook. Als ik dat wel zou doen in BF3 speelde ik wel infantry only servers en dan zit mijn KD ratio zo weer op (ik schat) 1,5. Nu staat hij op 0,7 en waarom? Omdat ik vliegen zo leuk vindt en er alle tijd in stop die ik maar kan. Lees je die zin goed? Want er staat "Omdat ik vliegen zo leuk vindt (...)" en zo zal hij het spel in Metro geweldig vinden en daarbij een lage KD ratio en SPM hebben maar who cares? Ik zit zoals een van de vorige posters ook al schreef vaak met een enorme smile achter mijn PC als ik toch weer een vehicle destroy (en daarmee ook nog mijn team help) en dat doet hij waarschijnlijk ook wel.

De tijd van de beste zijn / worden (in het verleden met COD) ligt al ver achter me en zeker nu met BF3 en het speelt heel wat relaxter moet ik je zeggen :)
Exactly.

Denk eerder dat al die statistieken, unlocks, badges etc. het spel minder maken. Heb dat allemaal totaal niet gemist in BF1942 destijds. :)

Hoop mensen zijn alleen nog maar bezig om die unlocks, badges of juiste stats te bereiken. En owee als je die niet hebt, dan snap je het spel niet of bent een waardeloze ru$$er , of een COD noob.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:11
Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Omdat je met die wapens makkelijke, goedkope kills kan maken. Het is inderdaad prijzenswaardig als je daar niet constant mee loopt te lamen.
bvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:23:
Ik faal inderdaad in killen, maar pak relatief gezien meer vlaggen dan jij. Jij hebt 690 caps in 298 uur, ik 416 caps in 109 uur....

Doel is tickets reduceren, niet vlaggen veroveren. Daarnaast is mijn WL ratio positief en die van jou negatief. Jij bent dus geen aanwinst omdat statistisch gezien teams waar jij bij zit meer verliezen dan winnen.
Bovendien speel ik de helft van de tijd rush en jij praktisch nooit, dus je mag mijn speeltijd wel door de helft delen en dan zit je op 690 caps in 150 uur
SpitfireFrl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
Omdat je met die wapens makkelijke, goedkope kills kan maken.
Nee, je bent een domme sukkel als je gemakkelijk en goedkoop door een M320 of RPG gekilled wordt.
Het is inderdaad prijzenswaardig als je daar niet constant mee loopt te lamen.
Want bepaalde dingen negeren die je team kunnen helpen winnen is prijzenswaardig?

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2012 13:26 ]

• haarbal
bvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:23:
[...]

het doel is de vijand's tickets depleten voor je eigen op zijn.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

furby-killer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:49:
[...]

SPM zegt wel wat hoe goed je bent, al zijn sommige gewoon beter dan andere, moet je niet moeilijk over doen. W/L ratio zegt nog het meeste, al ligt het eraan of je switched naar winnende team, speltype, etc (als goede speler zal bij rush je W/L dichter bij 50% liggen dan op conquest, omdat conquest gewoon 'eerlijker' is tussen de teams).
Win/Loss zegt ook niets, 9 van de 10 keer dat ik join (64p Conquest) kom ik in het verliezende team. Weinig dat ik daaraan kan veranderen. Ik kan dan wel van team wisselen om m'n stats hoog te houden, maar ik blijf dan liever bij de verliezers omdat je dan nog een beetje tegenstand hebt. Als ik dan zou wisselen naar het winnende team dan walsen we helemaal zo over ze heen en is er geen hol aan.

Moraal van deze hele discussie: Stats zeggen helemaal niets.
SpitfireFrl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
[...]

Omdat je met die wapens makkelijke, goedkope kills kan maken. Het is inderdaad prijzenswaardig als je daar niet constant mee loopt te lamen.
Jammer dat het altijd meteen lamen wordt genoemd. Als jij ergens in een hoekje ligt en ik kan je niet raken met m'n machinegeweer dan kan je er zeker van zijn dat ik er een rocket achteraan schiet. Maar als jij daar dan door dood gaat ben ik lame? Volgens mij is het dan andersom, jij ligt op een plek maar blijft er ondanks dat de kogels overvliegen toch liggen/zitten. Dan verdien je gewoon een rocket :>

[ Voor 26% gewijzigd door Meelobee op 07-03-2012 13:30 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 13:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jongens, houd nu maar op met deze discussie, Tsurany gaat net zolang door tot je toegeeft op opgeeft.
Het gaat erom of je plezier hebt in het spel, op welke manier dan ook...

---RAWE CEEK!!!---

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-01 17:49

Metro2002

Memento mori

[...]

Wat ik nog wel vaak doe is soms een soort zelfmoord actie waarbij ik bv een impasse doorbreek door met een handgranaat richting tegenstander te rennen een hoekje om en zo meerdere tegenstanders tegelijk kill. Dan ben ik helaas zelf ook wel dood maar kan mijn team daarna wel door om de volgende vlag te pakken. Ik heb dan maar een paar punten voor het doden van 3 of 4 tegenstanders maar de rest van mijn team kan dan wel een belangrijke zet doen.

En zo zijn er nog wel meer situaties te bedenken bv idd met een LMG suppressive fire als ondersteuning raggen zodat jouw squad doorgang kan maken, levert jou amper punten op maar is wel van belang voor het kunnen veroveren van een lokatie.

Of stel ik leg mijnen neer zodat tanks er of direct op aan bonken rijden of ze moeten stoppen om ze kapot te schieten. Levert mij geen tot nauwelijks punten op maar geeft mijn team wel de kans om die stilstaande tank kapot te schieten en zo een vlag veilig te stellen.

Draag ik dan ondanks dat ik dan maar weinig punten heb weinig bij aan die game?

:)

En bovendien wat ik al zei: ik word steeds beter in het spel, zeker de laatste paar weken heb ik een steeds hogere nauwkeurigheid, steeds meer kills en komt mijn punten aantal elk potje wel boven de 10.000 uit maarja in het begin suckte ik zwaar in het spel :P Het is toch compleet anders dan bv COD of UT qua schieten.
Grappige is dat spelers waar ik van verlies in 1op1 combat goede statistieken hebben en ik spelers met slechte statistieken altijd versla. Ik kan naar iemands stats kijken en op basis daarvan beoordelen of hij beter is dan ik of niet. En dit klopt vrijwel altijd. Dan vraag ik me toch af hoe je dit verklaart als stats niks zeggen?

Freezerator schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:16:
We zullen even wachten wat Pykow hierop te zeggen heeft. Ik denk dat je het spel verziekt voor ons serieuze spelers omdat je maar 1/6 co-op missies hebt gedaan.

Maar serieus, het is al vaker gezegt, het gaat er toch om hoe je ingame speelt ipv hoe je stats pagina eruit ziet?
als je metro speelt en een SPM hebt van 181 dan is dat toch gewoon heel laag of zie ik dat verkeerd ?

wie ben ik nu om te bepalen of iemand slecht of goed is als ik er niet eens mee gespeeld heb ;)

mijn stats zijn ook niet al te best.
vooral me Quit percentage van 18% whaha xD mijn pc valt steeds uit.
http://battlelog.battlefi...er/pykow/stats/172685289/

mijn mening is gewoon dat je na 100 uur zeker een minimale SPM hebt van 250 en als je daaronder zit, weet je volgens mij niet waar je mee bezig bent.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Grappige is dat spelers waar ik van verlies in 1op1 combat goede statistieken hebben en ik spelers met slechte statistieken altijd versla. Ik kan naar iemands stats kijken en op basis daarvan beoordelen of hij beter is dan ik of niet. En dit klopt vrijwel altijd. Dan vraag ik me toch af hoe je dit verklaart als stats niks zeggen?
Stats zeggen wel wat. Alleen niet iedereen vindt stats belangrijk.

Sterker nog er zijn ook een hoop mensen die op hun beurt een beetje flauw worden van al die mensen (vul zelf in) die maar eindeloos met hun stats bezig zijn.. :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Voor mij is het heel simpel: indien juist geanalyseerd kunnen stats vrijwel alles zeggen over een speler. Of je er wel of niet om geeft is een tweede.

Metro2002 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Wat ik nog wel vaak doe is soms een soort zelfmoord actie waarbij ik bv een impasse doorbreek door met een handgranaat richting tegenstander te rennen een hoekje om en zo meerdere tegenstanders tegelijk kill. Dan ben ik helaas zelf ook wel dood maar kan mijn team daarna wel door om de volgende vlag te pakken. Ik heb dan maar een paar punten voor het doden van 3 of 4 tegenstanders maar de rest van mijn team kan dan wel een belangrijke zet doen.

En zo zijn er nog wel meer situaties te bedenken bv idd met een LMG suppressive fire als ondersteuning raggen zodat jouw squad doorgang kan maken, levert jou amper punten op maar is wel van belang voor het kunnen veroveren van een lokatie.

Of stel ik leg mijnen neer zodat tanks er of direct op aan bonken rijden of ze moeten stoppen om ze kapot te schieten. Levert mij geen tot nauwelijks punten op maar geeft mijn team wel de kans om die stilstaande tank kapot te schieten en zo een vlag veilig te stellen.

Draag ik dan ondanks dat ik dan maar weinig punten heb weinig bij aan die game?

:)

En bovendien wat ik al zei: ik word steeds beter in het spel, zeker de laatste paar weken heb ik een steeds hogere nauwkeurigheid, steeds meer kills en komt mijn punten aantal elk potje wel boven de 10.000 uit maarja in het begin suckte ik zwaar in het spel :P Het is toch compleet anders dan bv COD of UT qua schieten.
Allereerst, het was geen persoonlijke aanval hoor. Het ging mij er voornamelijk om de notie dat je met hele slechte stats toch beslissend kan zijn voor je team. Natuurlijk zijn er talloze voorbeelden te verzinnen waarin 'slechte' stats toch hebben geleid tot de doorslag/overwinning, maar over verloop van tijd kan uit de statistieken (in combinatie met de speelstijl/modes) wel een hoop worden afgeleid over een speler.

Het is alleen heel lastig om 1 op 1 vergelijkingen te kunnen maken tussen spelers zonder mee te nemen welke modes iemand speelt, welke servers en met wat voor speelstijl.

• haarbal
Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:37:
Voor mij is het heel simpel: indien juist geanalyseerd kunnen stats vrijwel alles zeggen over een speler. Of je er wel of niet om geeft is een tweede.
Battlefieldtherapeut tsurany zal uw stats analyseren en een gepaste diagnose stellen.

• evilpin0
Ja stats zeggen zeker wat, de pro's haal je zo eruit; 25% accuratie op assault wapen met veel kills is iemand met een goddelijke aim die je liever niet tegen komt.

Kills per minute in voertuigen zeggen of je er effectief mee bent.

SPM zegt hoe effectief je gemiddeld bent

K/D ratio zegt wat over je tactische-heid, maar eigenlijk niet heel veel want speel je altijd met een squadje wat elkaar ressed kun je dat makkelijk boosten.

Consequente skill 450+ zegt dat je een goede infanterie speler bent
Consequente skill 550+ zegt dat je goed in voertuigen bent

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:45:
[...]

Kun je na een ronde met 600 tickets op Caspian 0 kills, 3 deaths, en nog geen 1500 punten hebben maar wel medeschuldig zijn aan het slopen van om en nabij de vijftig tanks, jets en helis.
SPM prut, Accuracy prut, KDR prut, team wint dankzij SOFLAM. Squad mates halen 6000 tot 12000 punten met een regen van javelins en een beetje schieten op infanterie, en op GoT gaat er iemand zitten klagen dat je geen BF3 speler bent en dat je niets bijdraagt aan je team :z
Klopt :) Zo had ik op Gulf of Oman een keer mijn lekkerste ronde in een jet: meer deaths dan kills (al scheelde het die keer niet zoveel aangezien er niet veel jet pilots waren van het andere team die me neerhaalden in dogfights) maar wel meer dan 30 tanks en andere vehicles destroyed. En ja, dan doe je echt wel wat voor je team hoor.

Steam || Diablo 3

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01 20:00

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Bij deze even een post van mijn stats.
Is dit goed, normaal of slecht?

Voor mijn gevoel zit ik goed (speel veel Metro 64) en heb in ieder geval barstends veel lol (als er geen hackers/cheaters zijn)

Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/2966/78337343.jpg

ps. Skill = 325
zie: http://battlelog.battlefi...Storm666/stats/185971484/ voor de rest ;)

[ Voor 17% gewijzigd door HellStorm666 op 07-03-2012 13:54 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

evilpin0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:45:
Ja stats zeggen zeker wat, de pro's haal je zo eruit; 25% accuratie op assault wapen met veel kills is iemand met een goddelijke aim die je liever niet tegen komt.

Kills per minute in voertuigen zeggen of je er effectief mee bent.

SPM zegt hoe effectief je gemiddeld bent

K/D ratio zegt wat over je tactische-heid, maar eigenlijk niet heel veel want speel je altijd met een squadje wat elkaar ressed kun je dat makkelijk boosten.

Consequente skill 450+ zegt dat je een goede infanterie speler bent
Consequente skill 550+ zegt dat je goed in voertuigen bent
25% accuratie is zeker hoog. zit zelf op 18%
450+ skill zegt niet zoveel ;) want als je een public server joined en een gastje met rank 1 schiet jou neer als rank 100. dan gaat je skill heel snel naar beneden.

furby-killer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:49:
[...]

K/D zegt nou niet echt veel, en accuracy wel helemaal niks. Maakt het wat uit of ik 4 of 40 kogels gebruik om iemand neer te schieten, en de rest van mijn stats gelijk zijn? Of bijvoorbeeld als ik samen met iemand anders naar een MCOM ga om te armen, dan laat ik hem meestal armen en dek ik hem wel (daar gaan 500 punten voor mij, who cares). Komt er dan een enkele tegenstander aan dan schiet ik hem wel neer. Zijn er echter meer, met assault ertussen voor hun medic acties, dan ga ik gewoon over op granaten gooien en zoveel mogelijk kogels afschieten, onafhankelijk waar ze aankomen. Het doel is dan ze te vertragen, ze dood krijgen is leuk, maar geen vereiste.

Mijn accuracy is met 14% nou niet echt geweldig, maar met 506 SPM en 1.7W/L (32p rush) ben ik nou geen slechte speler denk ik zo (niet dat het me ook maar iets uitmaakt, maar toch).
Helemaal mee eens hoor dat het erom gaat dat je team zoveel mogelijk kills maakt. Ik wou alleen maar zeggen dat vijanden (gezamelijk) slopen een stuk sneller gaat als je teamgenoten accurater zijn. K/D maakt mij ook zeker wel wat uit, hoe minder deaths, hoe minder tijd je kwijt bent met het lopen/rijden van en naar het slagveld en hoe meer je dus met de objectives bezig kan zijn.

Accuracy als statistic op zich kan me ook niet zoveel schelen, zolang ik maar voor mezelf weet dat als ik iemand zie ik die met twee/drie bursts neer leg (in dit geval met een m4a1/m16a3/P90. Alle kogels die ik daarom heen schiet om te supressen of als cover om op te rukken en dus niets raken kan me ook niets schelen.

Twee statistics die ik wel belangrijk vind zijn de KPM en de MVP Ribbons/Rounds. De eerste geeft voor mij aan hoe ik het doe als shooter speler en de tweede hoe ik het doe als BF3 speler. Over de andere statistieken heb ik toch minder controle.

• evilpin0
Mijn chopper gunner kwam trouwens net online na een week gebanned te zijn, hij was 471 keer gereport :P

Leuk hoor al die noobs die ragen en je reporten

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
haarbal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Battlefieldtherapeut tsurany zal uw stats analyseren en een gepaste diagnose stellen.
http://battlelog.battlefi...erium369/stats/271446452/
Analyseer maar raak :+

Verwijderd

quote]l0n3w012ph schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:35:
[...]

[/quote]
Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:37:
[...]

Het afzeiken van anderen ben je wel goed in tsurany das geen vraag maar een vast stelling.
Als ik als support aan de gang ga is mn k/d steeds beter geworden maar ja als het team zo slecht ga spelen dat iedereen wil killen en verder niets dan zie ik vaak dat er geen assault rond loopt en dus ga ik ervoor om juist dat te doen wat het het team WEER moet helpen maar ik juist weer meer dood ga.
Ik bekijk elke keer hoe het gaat en dan neem ik die beslissing wat ik ga doe.
Enne ik speel nog steeds met veel plezier en verder intreseer t mij weinig die k/d en jou nog minder want niemand is zoooo goed als jij toch **kel
Ik geef gewoon eerlijk antwoord op de vraag. Hij noemt jou als voorbeeld, ik niet. Kan je mij wel de schuld geven maar ik geef gewoon mijn mening. Jij voelt je direct persoonlijk aangevallen door mij terwijl hij jou als voorbeeld nam van een matige shooter speler die wel veel teampunten haalt.

Als ik mag kiezen wil ik gewoon geen spelers met een KDR onder de 1. Kunnen ze wel leuk punten scoren door team dingen maar in combat gaan ze gewoon als eerste neer waardoor ik er niet op kan vertrouwen in een 4vs4 gevecht om een vlag te winnen.
Teampunten zijn heel leuk maar uiteindelijk moet de vijand dood om vlaggen te kunnen cappen of MCOM's te slopen. Dan heb je mensen nodig die kunnen killen.

Wat dat betreft zijn naar mijn idee ook enkel de assault en enginee class nuttig. Assault is alles wat je nodig hebt in infantry combat en engineer zodra er voertuigen betrokken zijn. Support is wat dat betreft gewoon amper nuttig en recon ook. Support verdient punten met ammo geven, true, maar vaak is daar gewoon veel minder nuttig. Vaak met support krijgen ze punten voor een mag of twee resupplyen terwijl je nog genoeg ammo hebt.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Tuurlijk kan je er wel het eea uit opmaken, maar een groot deel van de stats (spm, win/loss) worden bepaald door meer factoren dan alleen hoe je speelt. Dus helemaal accuraat is het niet. En uiteindelijk is het voor mij ook niet interessant. Het is leuk om te zien dat je het volgens de stats goed doet, maar als ik voor mn gevoel kut speel maar de stats zeggen van niet, dan blijft het toch een kut potje..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:41
Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:37:
Tsurany, analyseer eens http://battlelog.battlefi.../ViNOKRC/stats/241297437/

Ben benieuwd!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:05:
Wat dat betreft zijn naar mijn idee ook enkel de assault en enginee class nuttig. Assault is alles wat je nodig hebt in infantry combat en engineer zodra er voertuigen betrokken zijn.
Assault is alleen nuttig voor zijn revives en heals, verder kan hij absoluut niks wat andere classes ook niet kunnen.
Maar deze hele discussie is al eerder langs gekomen en je zal toch niet wijken van je standpunt.

Zer0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:14:
Assault is alleen nuttig voor zijn revives en heals, verder kan hij absoluut niks wat andere classes ook niet kunnen.
Maar deze hele discussie is al eerder langs gekomen en je zal toch niet wijken van je standpunt.
Behalve dat zijn wapens tot de beste wapens behoren. En het kunnen reviven betekent juist dat je een compleet squad in leven kan houden en niet moet wachten op respawns en hopen dat dat goed gaat. Daarom zie ik op de grond het liefst enkel assault spelers, die kunnen het dodelijkst zijn doordat ze ultieme killing kracht hebben en teammates in leven houden.

En ik zal best wijken van mijn standpunt, alleen dan moet je wel met goede argumenten komen. Dat doet niemand. Het is vooral op mij bitchen dat ik weer eens een mening heb terwijl ik deze discussie absoluut niet begon.
Een zeer gemiddelde speler denk ik. Geen opvallend goede statistieken maar ook geen slechte statistieken.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2012 14:17 ]

• evilpin0

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:05:
Ik geef gewoon eerlijk antwoord op de vraag. Hij noemt jou als voorbeeld, ik niet. Kan je mij wel de schuld geven maar ik geef gewoon mijn mening. Jij voelt je direct persoonlijk aangevallen door mij terwijl hij jou als voorbeeld nam van een matige shooter speler die wel veel teampunten haalt.

Als ik mag kiezen wil ik gewoon geen spelers met een KDR onder de 1. Kunnen ze wel leuk punten scoren door team dingen maar in combat gaan ze gewoon als eerste neer waardoor ik er niet op kan vertrouwen in een 4vs4 gevecht om een vlag te winnen.
Teampunten zijn heel leuk maar uiteindelijk moet de vijand dood om vlaggen te kunnen cappen of MCOM's te slopen. Dan heb je mensen nodig die kunnen killen.

Wat dat betreft zijn naar mijn idee ook enkel de assault en enginee class nuttig. Assault is alles wat je nodig hebt in infantry combat en engineer zodra er voertuigen betrokken zijn. Support is wat dat betreft gewoon amper nuttig en recon ook. Support verdient punten met ammo geven, true, maar vaak is daar gewoon veel minder nuttig. Vaak met support krijgen ze punten voor een mag of twee resupplyen terwijl je nog genoeg ammo hebt.
Hoe ik jou berichten lees, mijn spelwijze is het beste. Je bent een goede admin, maar arrogant ben je zeker.

Recon niet nuttig? spawn beacon/soflam? Eigelijk geen eens zin in discussie te gaan, is toch nutteloos. Want wat jij op dat moment zegt is gewoon waar(sarcasm).

mag je misschien alle wapens unlocked hebben, en een goede generale kennis hebben. Maar op sommige dingen sla je de plank finaal mis.

EDIT: Ben toch wel benieuwd naar wat je bv tegen mij zal doen(lage SPM dus ik moet wel slecht zijn) op een TDM 1 vs 1. Dan is het gewoon wie elkaar het meest dood maakt dus effectief het beste kan killen.

Zou je die uitdaging een keer aan willen gaan tot 25 kills ofzo? Dan kan ik in ieder geval een poging doen jou stelling te ontkrachtigen

[ Voor 9% gewijzigd door Facenoise op 07-03-2012 14:22 ]

• HellStorm666

HellStorm666

Hier ook graag een analyse: http://battlelog.battlefi...Storm666/stats/185971484/
Wees niet bang om kritiek te geven (ik kan er wel tegen)
If it doesn't kill you, it makes you stronger ;-)

Scientia Potentia Est

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Behalve dat zijn wapens tot de beste wapens behoren.
Gun's don't kill people, aiming does...
En het kunnen reviven betekent juist dat je een compleet squad in leven kan houden en niet moet wachten op respawns en hopen dat dat goed gaat.
Maar reviven, dat is toch van dat useless teamplay gebeuren? Totaal niet belangrijk toch? :)
Daarom zie ik op de grond het liefst enkel assault spelers, die kunnen het dodelijkst zijn doordat ze ultieme killing kracht hebben en teammates in leven houden.

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
[...]
Nee, je bent een domme sukkel als je gemakkelijk en goedkoop door een M320 of RPG gekilled wordt.

[...]
Nu word ik best wel eens gekilled door een M320 of RPG, maar om dan meteen als domme sukkel neergezet te worden :?

Ik heb als ubernoob een SPM van 245 en een accuracy in de single digits :o Komt denk ik wel doordat ik vaak suppressive fire neerleg (zelfs als medic): ik schiet vaak al voordat ik een enemy zie. Daarnaast zijn mijn skills niet te vergelijken met de meeste hier. Heb er gelukkig ondanks dat nog behoorlijk veel lol aan.

• haarbal
Tsurany heeft gewoon gelijk als ie zegt dat assault en engi by far de effectiefste combo is. Als er dan een paar een andere klasse spelen zodat iedereen ammo heeft en er ergens een soflam staat kan dat het verschil maken, maar in pricipe is assault en engi het enige wat je nodig hebt.

tanks en de antiair zijn natuurlijk helemaal awesome maar niet altijd beschikbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door haarbal op 07-03-2012 14:24 ]

• Zer0
  • Niet online

Zer0

haarbal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:22:
in pricipe is assault en engi het enige wat je nodig hebt.
In principe kun je ook winnen met alleen snipers, in principe ben ik een witte neger.
Principes zijn leuk, maar die moet je niet verwarren met realiteit.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany heeft gewoon gelijk als ie zegt dat assault en engi by far de effectiefste combo is. Als er dan een paar een andere klasse spelen zodat iedereen ammo heeft en er ergens een soflam staat kan dat het verschil maken, maar in pricipe is assault en engi het enige wat je nodig hebt.
Als je puur voor de punten speelt wil je absoluut engi of assault spelen. Echter probeer ik de tijd per class redelijk te verdelen, maar het is wel duidelijk dat de ene class een stuk verder achterblijft bij de rest.

Nu we toch bezig zijn met bekijken van andermans stats: http://battlelog.battlefi...yxion-NL/stats/176679125/ :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Wat ik probeer te zeggen is, dat iemand nog beter kan zijn dan iemand met de beste wapens, vanwege het feit dat hij zijn eigen wapen wat minder is meer gewend is, evenals aan zijn andere wapens e.d. Ook met killen.

Ik ben zelf ook altijd engi daar niet van, maar ik weet zeker dat in TDM bv, ik 1 vs1 het makkelijk kan winnen van een assault. Ligt er maar net aan wie elkaar het eerst ziet en beste aim heeft.

Ben benieuwd of Tsurany mijn uitdaging aangaat.
Ik denk, hoop, dat Tsurany bedoelt: alle klasses kúnnen nuttig zijn, maar als je ze onderling vergelijkt zijn de assault en de engineer het effectiefst.

Teams van alleen maar assaults kunnen elke infantry map winnen, teams met alleen maar recons of supports zal dat niet zo snel (zeg maar gerust niet, zeker niet als alles snipet). Idem geldt met de engineer op vehicle maps, de andere klasses kunnen zeer zeker helpen mits goed gebruikt, maar zijn niet cruciaal voor de overwinning (wat assaults/engie's wel zijn).

• evilpin0
erikvandenberg schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:25:
[...]

Ik ben zelf ook altijd engi daar niet van, maar ik weet zeker dat in TDM bv, ik 1 vs1 het makkelijk kan winnen van een assault. Ligt er maar net aan wie elkaar het eerst ziet en beste aim heeft.

FIGHT111!!1!

• haarbal
[...]

Wat ik probeer te zeggen is, dat iemand nog beter kan zijn dan iemand met de beste wapens, vanwege het feit dat hij zijn eigen wapen wat minder is meer gewend is, evenals aan zijn andere wapens e.d. Ook met killen.

TDM, vloeken in de kerk.

maar goed, kijk wapen stats, de M4 is op korte afstand identiek aan de M16, maar op medium range domineert de M16 echt. bij 2 redelijk goede spelers komt de M16 er het best uit.

• HellStorm666

HellStorm666

Om me maar even lekker te bemoeien met deze discussie over het nut van classes.
Ze hebben allemaal een naam gekregen. Vertaal de naam en je weet het nut.
Assault = Aanvallen (dus goed in aanvallen)
Engineer = Technicus (dus goed in techniek(slopen))
Recon = Verkenner (dus goed in verkennen(dus niet close combat))
Support = Ondersteuning (dus goed in het ondersteunen)

Behoorlijk logisch toch?

Scientia Potentia Est

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01 16:35

yzx

HellStorm666 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:29:

Behoorlijk logisc toch?
Die logica werkt alleen als iedereen mee werkt 8)7

Als 80% van je team 1class is ga je niet ver vooruit komen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• haarbal
Ja maar als je als team wil winnen heb je echt veel meer assaults nodig dan supports en recon.

Volgens mij een zeer capabele speler die ik graag naast me zou hebben op het slagveld maar liever niet tegenover me want ik denk dat ik dat ga afleggen.
erikvandenberg schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:17:
Hoe ik jou berichten lees, mijn spelwijze is het beste. Je bent een goede admin, maar arrogant ben je zeker.

Recon niet nuttig? spawn beacon/soflam? Eigelijk geen eens zin in discussie te gaan, is toch nutteloos. Want wat jij op dat moment zegt is gewoon waar(sarcasm).
Waarom post je dan nog? Ik vind soflams inderdaad niet nuttig. Althans, niet nuttig genoeg. Wellicht op grote mappen dat een enkele recon kan helpen met een soflam maar ik zie liever een extra engineer met een RPG of een spotter in een tank die helpt met de guided shells. Op een public kan het nuttig zijn maar als ik een team mag indelen met rollen en een speelwijze zal daar geen recon of support bij zitten. Assault op de grond en twee engineers per tank die de helikopters voor hun rekening nemen met de guided shell.
mag je misschien alle wapens unlocked hebben, en een goede generale kennis hebben. Maar op sommige dingen sla je de plank finaal mis.
Dat vind jij, ik ben het er niet mee eens. Vergeet ook niet dat op een public bepaalde tactics nuttig kunnen lijken doordat ze wel werken tegen spelers die niet samenwerken.
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:21:
Nu word ik best wel eens gekilled door een M320 of RPG, maar om dan meteen als domme sukkel neergezet te worden :?
Nee, dan mis je de woorden goedkoop en gemakkelijk. Tuurlijk kan je ook als goede speler door een RPG of M320 gekilled worden maar niet gemakkelijk. Iemand moet daar zeker wel zijn best voor doen als een speler op let. De M320 en RPG zijn ideaal voor spelers die veel wachten achter muurtjes en in hoekjes en weinig bewegen. Als jij in beweging blijft en alsnog gekilled wordt dan was het kennelijk een speler die gewoon goed is en dan zou ik het geen goedkope kill noemen. De M320 wordt een noob wapen genoemd omdat veel mensen in zo'n situatie zitten dat ze er eenvoudig door gekilled worden. Als je een goede speler bent is het geen noob wapen want dan zal je er niet snel door gedood worden.
Zer0 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:21:
Gun's don't kill people, aiming does...
Klopt, maar de hoogste nauwkeurigheid op de wapens op vrijwel alle afstanden helpt wel enorm. Aimen is leuk maar je zit met wapens die recoil hebben en dat heeft impact.
Maar reviven, dat is toch van dat useless teamplay gebeuren? Totaal niet belangrijk toch? :)
Wel belangrijk, maar niet zo belangrijk als kills halen. Kijk je kan prima iemand reviven en dat kan zeker helpen maar de vijand is daardoor niet dood. Die moet echt als eerste dood voor een revive veilig kan.
HellStorm666 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:21:
Hier ook graag een analyse: http://battlelog.battlefi...Storm666/stats/185971484/
Ook gewoon een gemiddelde speler, alleen een zeer lage nauwkeurigheid. Denk veel metro en sprayen gezien je wapen stats?

Natuurlijk zal dat uitmaken, maar je mist de defibs en healthpacks en hebt attachments die in TDM gewoon niet nuttig zijn. Daardoor is assault de betere keuze. Bovendien zijn die wapens vaak toch net een tikkeltje beter, dat telt mee als je in je eentje tegenover meerdere vijanden staat.
Oh why not, ik vind het niet erg te winnen van een slechte speler of te verliezen van een betere speler. Alleen het zal niet bewijzen wat je wilt bewijzen.
HellStorm666 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:29:

Behoorlijk logisc toch?
Logisch... mwah. Waarom is de recon beter in verkennen? Assault met Acog is ook long range prima. Hij mist een MAV, true, maar ik heb liever een vechter dan iemand in een MAV. Ondersteuning... wat moet een support ondersteunen? Veel missen zie ik niet als pluspunt. Enkel het ammo geven maar hoe vaak heb je ammo nodig? Dan liever een effectieve vechter naast me.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:41
Even wat nieuws tussen de discussie over classes door:

http://www.ea.com/uk/news...n-packs-for-battlefield-3

• HellStorm666

HellStorm666

yzx schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Die logica werkt alleen als iedereen mee werkt 8)7

Als 80% van je team 1class is ga je niet ver vooruit komen
Vandaar de reden dat in het echte leger het ook verdeeld is ;)
Helaas zie je inderdaad te vaak een squad, en soms zelfs een heel team, van hoofdzakelijk de zelfde class... tja en dat werkt niet :)

Scientia Potentia Est

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01 16:35

yzx

Zoalng ze maar geen 20euro de stuk kosten, en die close combat, hoop op wat close combat wapens maar zeker geen Grand Bazaar 2

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Epic fail dus voor serverbeheer. Dan moet je of voor elke pack een eigen server hebben of een server die alles draait en maar hopen dat mensen alles kopen. Dat is het zuigende van DLC, mensen die het niet kopen worden buitengesloten en het fragmenteert de playerbase.
HellStorm666 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:32:
[...]

Vandaar de reden dat in het echte leger het ook verdeeld is ;)
Helaas zie je inderdaad te vaak een squad, en soms zelfs een heel team, van hoofdzakelijk de zelfde class... tja en dat werkt niet :)
Dat is dus het probleem, dat werkt wel. In infantry clanwars zie je enkel assaults en in clanwars met voertuigen zal het assaults en engineers zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2012 14:36 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ook hier zie ik liever dat DICE zijn besteed aan het finetunen van de bestaande maps en het fixen van bugs dan al die DLC shit... :X

PC Specs

• HellStorm666

HellStorm666

quote:

HellStorm666 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:21:

Ook gewoon een gemiddelde speler, alleen een zeer lage nauwkeurigheid. Denk veel metro en sprayen gezien je wapen stats?
Klopt, ben in het begin veel bezig geweest met Support en dan lekker door maaien.
Stond voor eregisteren nog onder de 8% :-)
Nu flink bezig met Recon in Metro. gemiddeld gok ik op zo'n 40% preciezie.

Scientia Potentia Est

Als je voortgang wilt bijhouden kan ik bf3stats.com aanraden. Kan je zelf je profile updaten en die udpates gebruiken om voortgang te bekijken na speelsessies. Denk dat vooral de MP7 voor een lage accuracy zorgt, dat is echt een spray wapen.

• bvk

bvk

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
[...]

Doel is tickets reduceren, niet vlaggen veroveren. Daarnaast is mijn WL ratio positief en die van jou negatief. Jij bent dus geen aanwinst omdat statistisch gezien teams waar jij bij zit meer verliezen dan winnen.
Bovendien speel ik de helft van de tijd rush en jij praktisch nooit, dus je mag mijn speeltijd wel door de helft delen en dan zit je op 690 caps in 150 uur
Conquest 64
Codename: ConquestLarge0
Player count: Tot 64 man
In Conquest 64 draait alles om oorlog zoals enkel pc gamers die kennen, met 31 metgezellen ten strijde trekken op een gigantisch slagveld. Gebruik makend van de meest recente ontwikkelingen in vernietigingsapparatuur zoals tanks, helikopters en vliegtuigen wordt een poging ondernomen de tegenstander volledig weg te vagen en alle vlaggen over te nemen voordat de tickets op zijn!
Het heet niet voor niet Conquest! Natuurlijk zijn de tickets belangrijk, maar die lopen des te harder terug als je geen vlaggen hebt.

Ja, ik suck en jij bent uber. Maar daar trek ik me lekker niets van aan, wetende dat je een grote mond, maar een klein hartje hebt O-)

Specs

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Help!!!! schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:36:
[...]

Ook hier zie ik liever dat DICE zijn besteed aan het finetunen van de bestaande maps en het fixen van bugs dan al die DLC shit... :X
Valt opzich wel mee, ze releasen nou niet enorm veel DLC, de eerstvolgende is pas in Juni. Ik hoop echter wel dat de nieuwe patch uitkomt voor Juni :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 116 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.