• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:33
Kom ik een dude tegen met 2440 MAV kills...
Hij zat de hele tijd met de MAV rond te vliegen dus ik dacht maar even kijken...

~edit: ;D ging met mijn MAV steeds achter zijn MAV aan om m op te blazen zodat hij geen kills meer kon maken.
Was leuk. :P

[ Voor 33% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-03-2012 19:15 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:03:
[...]

Grappig, dat is juist wat onze autobalance doet. Hij wisselt aan het begin van elke ronde squads en spelers van team gebaseerd op hun score van de vorige ronde, mits de ronde daarvoor met een groot ticket verschil geëindigd is. Ideaal zou zijn dit te doen gebaseerd op een aantal Battlelog stats maar dat is nog niet mogelijk.

Edit: Hmm insane balancer kan nu wel online Battlelog stats pakken om te gebruiken in de balancing.
Oké, dat is wel nice! :)

Maar dan nog, overstappen naar een andere team zou dan disabled moeten worden.
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:34:
[...]

En dan zit ik nauwelijks met Tsurany in een squad. Moet je nagaan hoe erg dat wel niet is. :+
Nee ik wil de MVP ribbon, nee die is van mij dammit. :Y)

Of een andere leuke:
My tank, no my tank.

Mine, mine, mine, mine, mine. :+
Bahahaha, en dan ga ik er vandoor met de tank en mvp 8)

Ik ga nu trouwens testen hoe die settings spelen. Ik heb nooit echt goed naar die setpoint gekeken, dus ik wist niet dat je de dpi softwarematig per knop (niveau) kan toewijzen. In windows werkt het so far prima btw :P
IngamerX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:07:

Bahahaha, en dan ga ik er vandoor met de tank en mvp 8)

Ik ga nu trouwens testen hoe die settings spelen. Ik heb nooit echt goed naar die setpoint gekeken, dus ik wist niet dat je de dpi softwarematig per knop (niveau) kan toewijzen. In windows werkt het so far prima btw :P
1) Wens je veel succes daarmee. :+
2) Ik had het meteen maar goed uitgezocht toen ik naar PC gaming wisselde.
Dus mijn oude Trust muis (stuk bagger) ging uit het raam en een mooie logitech en dan ook maar meteen de instellingen goed zetten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

IngamerX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:00:
[...]
[...]

Tja, het is ook wel een beetje zo. Als Tsurany, rien en jij samen in een squad spelen is het potje vaak al gespeeld. Feitelijk is auto balance gewoon ruk.
You mean me? :D
Ben bang van wel. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:16

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bah zeg. Zit je in een jet en ga je binnen de seconde vanaf de 1e hit van machinegun dood.
Zit ik een keer achter dezelfde kerel en schiet 3 seconden lang hitmarkers voor hij kan ontsnappen... Die kerel leeft dan nog? Het is ook altijd het fucking zelfde als ik eens een keer in een jet raak... :r

Android developer & dürüm-liefhebber

Mavamaarten schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:27:
Bah zeg. Zit je in een jet en ga je binnen de seconde vanaf de 1e hit van machinegun dood.
Zit ik een keer achter dezelfde kerel en schiet 3 seconden lang hitmarkers voor hij kan ontsnappen... Die kerel leeft dan nog? Het is ook altijd het fucking zelfde als ik eens een keer in een jet raak... :r
En dat is waarom ik niet eens probeer om in een jet te leren vliegen.
De heli wil ik nog wel leren want ik weet nu al dat ik dat beter kan dan mensen waar ik soms bij zit.
Ik zou op zijn minst proberen stabiel te vliegen zodat de gunner wat kan raken. :X

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:27:
Dat komt omdat als jij op die ene jet schoot, die jet waarschijnlijk "door" je kogelstraal is gevlogen, en maar enkele kogels die jet hebben geraakt. De truc is om de andere jet te raken terwijl die aan het draaien is en je zijn bovekant kan zien (groter oppervlak = meer kogels die raak zijn). Dat gebeurde waarschijnlijk ook toen jij in 1 keer dood was, je profiel was zo groot dat je moeilijk te missen was, en dat kan niet vermeden worden, hett enige effectieve is proberen achter die vijandige jet te raken.
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:31:
[...]

En dat is waarom ik niet eens probeer om in een jet te leren vliegen.
De heli wil ik nog wel leren want ik weet nu al dat ik dat beter kan dan mensen waar ik soms bij zit.
Ik zou op zijn minst proberen stabiel te vliegen zodat de gunner wat kan raken. :X
De jet is nog redelijk smpel te hanteren vind ik, de enige truc is om achter andere mensen aan te vliegen voor zij achter jouw zitten :+ met wat training kom je d'r zeker...

Persoonlijk vind ik helicopters moeilijker in de lucht te houden dan jets, naast het feit dat de havok een uur nodig heeft om 360° te draaien ben je de pineut als je voordurend onder vuur ligt (door jav's, igla's, andere chopper,...) In een jet kan je nog behendig een paar stunts uitvoeren om je treath te ontwijken, binnen 5 sec ben je out of range voor AA's. In een helicopter moet je bijna halve salto's doen om te ontsnappen aan die bedreigingen.
Misschien is het mijn vehicle whoring die hij bedoeld, ik haal redelijk wat punten ter land, ter zee en in de lucht :9

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Ik heb echt een vreselijk slechte dag vandaag. Bar en bar veel bad luck. Soms lijkt het wel of ik met een groot rood bord boven m'n hoofd loop met TARGET. Standaard nadat ik iemand revive wordt ik neegeschoten door een headshot. Ik loop een muurtje om gevolgd door een headshot. Ik arm een bomb, ben bijna klaar wordt ik alsnog opgeblazen door buggy Claymores.

Om maar niet te spreken van instant spawndeaths.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• AdmiralSnipe
rickyy schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:59:
Ik heb echt een vreselijk slechte dag vandaag. Bar en bar veel bad luck. Soms lijkt het wel of ik met een groot rood bord boven m'n hoofd loop met TARGET. Standaard nadat ik iemand revive wordt ik neegeschoten door een headshot. Ik loop een muurtje om gevolgd door een headshot. Ik arm een bomb, ben bijna klaar wordt ik alsnog opgeblazen door buggy Claymores.

Hee! daar heb ik al een week last van!! Leuk om te horen dat ik niet de enigste ben! :o

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-01 15:08

Murphy

(2B||!2B)?

rickyy schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:59:

QFT! Ik hou er mee op vandaag. Mijn KDR boeit me niet zo veel maar dit is wel heel slecht. Ze zijn allemaal tegen ons!!! :'(
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:57:

Misschien is het mijn vehicle whoring die hij bedoeld, ik haal redelijk wat punten ter land, ter zee en in de lucht :9
Maar zodra je rondloopt ben je gewoon een lopend doelwit voor mij. :+

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:35
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:06:
[...]

Hee! daar heb ik al een week last van!! Leuk om te horen dat ik niet de enigste ben! :o
Idd, sinds een paar dagen hier hetzelfde, daarvoor minimaal k/d 1 op 1 maar meestal beter >:)
Nu is het :'( , geen idee wat er gaande is maar schijnbaar valt het toch meer spelers nu op.
Accuracy stijgt.
SPM stijgt.
KD stijgt.

Ik heb nergens last van. :+

Even afkloppen. O-)

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-03-2012 20:57 ]

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Maar zodra je rondloopt ben je gewoon een lopend doelwit voor mij. :+
Zodra jij rondloopt stop ik iets explosief in je aars >:)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:11:
[...]

Zodra jij rondloopt stop ik iets explosief in je aars >:)
Moet je wel leren mikken. ;)
En dan nog een kleine troll naar MW3. :+

• Winter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-01 18:47
Zou je jouw specs kunnen posten?
Loipy schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:13:
Zou je jouw specs kunnen posten?
Kan beter maar ook nog veel slechter. ;)

http://battlelog.battlefi...anielWW2/stats/184991456/

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:12:
[...]

[video]
Wat ben jij vriendelijk vandaag... :P (ly2)

en lol @ dat filmpje _O-
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:18:
[...]
Wat ben jij vriendelijk vandaag... :P (ly2)

en lol @ dat filmpje _O-
I know, I am to good for this world. ;) (heb totaal geen zin in studie vandaag) O-)

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:20:
[...]

heb totaal geen zin in studie vandaag
Hee, ben ik daar ook al niet de enigste in! :+
Wat leuk!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:20:
[...]

I know, I am to good for this world. => This world is to good for me ;) (heb totaal geen zin in studie vandaag) O-)
Ik ook niet, ik heb ook geen studie :+
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:23:
[...]

Hee, ben ik daar ook al niet de enigste in! :+
Wat leuk!
Welkom bij de club. :P

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:12:
[...]

[video]
hoezo een troll naar MW3 ?
MW3 is toch ook gewoon een slechte game en heel erg verouderd ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:37:
[...]

hoezo een troll naar MW3 ?
MW3 is toch ook gewoon een slechte game en heel erg verouderd ?
Het zijn 12 jaar oude kindjes waar MW3 zo ongeveer voor ontworpen is.
Als die het zelfs bagger vinden dan is het wel heel erg. :P

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:38:
[...]

Het zijn 12 jaar oude kindjes waar MW3 zo ongeveer voor ontworpen is.
Als die het zelfs bagger vinden dan is het wel heel erg. :P
Ik ben 15 en vind het bagger :P
Maar het is ooooh so nice om te quickscopen, noobtuben, akimbo-nooben en al die andere CoD shit met m'n vrienden die geen BF3 hebben :D
Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:03:
[...]

Grappig, dat is juist wat onze autobalance doet. Hij wisselt aan het begin van elke ronde squads en spelers van team gebaseerd op hun score van de vorige ronde, mits de ronde daarvoor met een groot ticket verschil geëindigd is. Ideaal zou zijn dit te doen gebaseerd op een aantal Battlelog stats maar dat is nog niet mogelijk.

Edit: Hmm insane balancer kan nu wel online Battlelog stats pakken om te gebruiken in de balancing.
Ik vind dat toch geen goede methode voor autobalancing...

En het is niet alleen op GoT servers dat die balancer er als piet snot bijloopt: in elke server is er het probleem dat autobalancing gewoon niets goed doet. :(
Word je team het ene rondje geraped, mag je ervan uitgaan dat de ronde erna niet ineens mooi balanced zal zijn.

Ik zou graag, zeer graag, een balancer zien die alles regelt op basis van je level.
Ja, in principe mag je niet de lijn doortrekken dat je level aantoont hoe goed je ben ik het spel. Maar ik denk dat algemeen gezien dit wel kan.
Een voorbeeld:
- kijk naar de GoT leaderboards op die BF3 stats site. Sorteer op SPM. Je zal merken dat alle high levels wel duidelijk bovenaan staan. edit Blijkbaar zie je de levels niet meer in het overzicht. Nuja je kan altijd individueel wat profiles checken en zien dat het overwegend klopt :)
- speel op een server met veel tickets.(om zo een lange match te creëren) Open de match stats en je zal zien dat de high levels overwegend bovenaan staan in de ranking. Natuurlijk niet persé altijd maar dit valt wel op.

Daarom denk ik dat balancer op basis van het level, meer goed zou doen dan op basis van de vorige match-score.
Want in die match-score zitten ook veel mensen die de match maar halfweg of slechts net gejoined hebben. En voor hetzelfde geld zijn dat allemaal pro's maar kwamen ze gewoon wat later toe.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 06-03-2012 22:11 ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:17
omg zat net ff op andere server hier ook wel bekend... geen got dus ja ik weet vreemd gaan,....
zovoelde het ook... maar man o man 64 player bijna vol
maar als je op mainbase keek constant zon 10 a 15 man...
net er buiten 5 snipers.
een gast die de eigen heli met tankshells bestookte ...
er werd niet gespot, veel gevloekt en vet verloren gek he........
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:42:
[...]

Maar het is ooooh so nice om te quickscopen, noobtuben, akimbo-nooben en al die andere CoD shit met m'n vrienden die geen BF3 hebben :D
Afbeeldingslocatie: http://troll.me/images/futurama-fry/not-sure-if-sarcasm-or-just-really-stupid.jpg

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik vlieg nu al een tijdje in jets en de rocket pods gaat me goed af. Sinds de joystick erbij gekomen is gaat dogfighting ook wat makkelijker en ik heb op aanraden van wat andere GoT'ers hier Air Radar als eerste upgrade genomen, maar...

Ik snap er werkelijk geen ZAK van waar ik nu ben op dat ding. Ik neem aan dat ik in het centrum zit maar als ik dan langs een andere jet vlieg en op de radar zie dat hij links zit, kan ik keren wat ik wil maar ik zie hem niet... Andere richtingen op: ook niet. Dan zit hij opeens weer achter me en daarbij is hij ook de enige die ik zie want een groot bereik heeft dat ding niet. Maar vooral de irritatie van het niet kunnen bepalen waar de ander zit, is enorm. Wat is nu het voordeel van die Air radar want ik zie het niet. Ik neem aan dat de suggestie om Air radar te nemen voor de patch van december was want ik heb nu eens zitten zoeken en kwam een lange post tegen op het BF forum waarin alles wel glashelder wordt verwoord:

http://battlelog.battlefi...view/2832654347789139458/

En de belangrijkste passage is wel deze:

- YOUR OWN AIRCRAFT DOES NOT APPEAR AT ALL
Now I wouldn't mind this as much if my jet was actually the DEAD CENTRE of the radar screen so i had atleast a refrence by using the crosshairs of the radar, but guess what... Your actually off to one side! I noticed this when going for take offs or landings noticing the centre of the radar stat off the runway when I was on it.
Another reason I hate this is because during dogfights you cannot refrence where you are in comparrison to the other jet so dogfights litterly become a guessing game of where you think you are on the radar screen in comparisson to the enemy jet.

Je bent dus inderdaad helemaal NIET in de dead centre van je Air radar en het wordt dus inderdaad een raadspelletje... (en ik maar de hele tijd denken dat ik in het centrum zat |:( ) dus je hebt er ook geen !@#$%^ aan!

Mocht er hier iemand nog steeds zweren bij Air radar als upgrade, laat hij mij dan alsjeblieft eens uitleggen hoe ik met Air radar beter kan anticiperen op waar andere jets zitten...

Anders moet ik misschien toch maar een keer deze "patch" installeren ;) (en let op: ook hij heeft zijn "patch" rechts naast het centrum geplakt...)

YouTube: Battlefield 3 - Air Radar PATCH on a patch!

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Really stupid I guess O-)

Het is gewoon grappig om te zien hoe ik m'n vrienden own met quickscopen, ookal spelen zijn MW3 iedere dag... :P
- kijk naar de GoT leadboards op die BF3 stats site ?
ik heb me daar ooit op aangemeld maar heeft iemand de link nog ;)

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:42:
[...]

Jij snapt tenminste dat de Battlefield serie meer kwaliteit en degelijke fun biedt dan CoD :D

Van't weekend was het hier (late) samenkomst met de buren ter gelegenheid van Nieuwjaar.
Heb dan wat met de jeugd (= geschat allen 15 à 17 jaar) zitten kickeren, en het werd toen snel duidelijk dat zij CoD nog altijd leuk en cool vinden.
Terwijl CoD zijn coolness factor op internet dus al duidelijk verloren heeft, is het in't dagelijkse leven jammer genoeg nog niet zo. :9
En blijkbaar hadden ze allemaal niets tegen die killstreaks. Gelukkig waren ze wel tegen die deathstreaks en vonden ze noobtuben, campen en quickscopen wel lame.
Eén iemand had ik mijn BFBC2 game op PS3 is geleend (ja ik heb BFBC2 op PC én PS3 :> ) en hij zei dat "de controls niet goed voelen".
Dat klopt wel: op console voelt BFBC2 echt alsof je door een hoop stront loopt, in vgl met PC. Je hebt precies meer gewicht. En als je dan COD op console speelt is dat groot verschil. Das ook iets dat hen aanspreekt.

Maar jij bent de "CoD is still cool and tha shiz" al voorbij. Well done >:)
Asgaro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:42:
[...]

En het is niet alleen op GoT servers dat die balancer er als piet snot bijloopt: in elke server is er het probleem dat autobalancing gewoon niets goed doet. :(
Word je team het ene rondje geraped, mag je ervan uitgaan dat de ronde erna niet ineens mooi balanced zal zijn.

Ik zou graag, zeer graag, een balancer zien die alles regelt op basis van je level.
Ja, in principe mag je niet de lijn doortrekken dat je level aantoont hoe goed je ben ik het spel. Maar ik denk dat algemeen gezien dit wel kan.
Een voorbeeld:
- kijk naar de GoT leadboards op die BF3 stats site. Sorteer op SPM. Je zal merken dat alle high levels wel duidelijk bovenaan staan.
- speel op een server met veel tickets.(om zo een lange match te creëren) Open de match stats en je zal zien dat de high levels overwegend bovenaan staan in de ranking. Natuurlijk niet persé altijd maar dit valt wel op.

Daarom denk ik dat balancer op basis van het level, meer goed zou doen dan op basis van de vorige match-score.
Want in die match-score zitten ook veel mensen die de match maar halfweg of slechts net gejoined hebben. En voor hetzelfde geld zijn dat allemaal pro's maar kwamen ze gewoon wat later toe.
Hier ben ik het wel mee eens. Het is gewoon zo dat de rank 45+ mensen vrijwel altijd bovenaan staan en de rank 30- onderaan met waardeloze scores en je weet gewoon dat ze ook niet veel goeds doen voor het team. Een team van rank 45+ ers maakt een team van rank 30- gewoon af.

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:59:
[...]

Jij snapt tenminste dat de Battlefield serie meer kwaliteit en degelijke fun biedt dan CoD :D

Van't weekend was het hier (late) samenkomst met de buren ter gelegenheid van Nieuwjaar.
Heb dan wat met de jeugd (= geschat allen 15 à 17 jaar) zitten kickeren, en het werd toen snel duidelijk dat zij CoD nog altijd leuk en cool vinden.
Terwijl CoD zijn coolness factor op internet dus al duidelijk verloren heeft, is het in't dagelijkse leven jammer genoeg nog niet zo. :9
En blijkbaar hadden ze allemaal niets tegen die killstreaks. Gelukkig waren ze wel tegen die deathstreaks en vonden ze noobtuben, campen en quickscopen wel lame.
Eén iemand had ik mijn BFBC2 game op PS3 is geleend (ja ik heb BFBC2 op PC én PS3 :> ) en hij zei dat "de controls niet goed voelen".
Dat klopt wel: op console voelt BFBC2 echt alsof je door een hoop stront loopt, in vgl met PC. Je hebt precies meer gewicht. En als je dan COD op console speelt is dat groot verschil. Das ook iets dat hen aanspreekt.

Maar jij bent de "CoD is still cool and tha shiz" al voorbij. Well done >:)
Hah, ik had die periode met COD4 op de Wii, toen het nog écht cool was. Nu heb ik MW3 gekocht om met m'n vrienden te spelen (anders spaarde ik die €40 voor iets anders), en dan op school lekker opscheppen van die ongelooflijke throwing knife die ik in je aars stopte >:). Ik zeg niet dat MW3 slecht is, ook niet dat het cool is, I'm switzerland....
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:59:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens. Het is gewoon zo dat de rank 45+ mensen vrijwel altijd bovenaan staan en de rank 30- onderaan met waardeloze scores en je weet gewoon dat ze ook niet veel goeds doen voor het team. Een team van rank 45+ ers maakt een team van rank 30- gewoon af.
Idd :)
En nog iets wat me net te binnen schiet:
Ik weet niet of mensen nog de eerste weken BF3 herinneren maar niemand kwam toen boven de match-score van circa 2000 uit. 2500 was echt al een uitzondering te noemen!

Maar we hebben nu allemaal meer ervaring, kennen de maps goed etc., en nu lijkt 2500 relatief normaal. Je ziet nu veel matches eindigen waar veel mensen al scores van 3000+ tot zelfs 6000 etc. hebben.
Toont ook dat mensen wel degelijk veel en veel beter worden naarmate je speelt.
Asgaro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:07:
[...]

Idd :)
En nog iets wat me net te binnen schiet:
Ik weet niet of mensen nog de eerste weken BF3 herinneren maar niemand kwam toen boven de match-score van circa 2000 uit. 2500 was echt al een uitzondering te noemen!

Maar we hebben nu allemaal meer ervaring, kennen de maps goed etc., en nu lijkt 2500 relatief normaal. Je ziet nu veel matches eindigen waar veel mensen al scores van 3000+ tot zelfs 6000 etc. hebben.
Toont ook dat mensen wel degelijk veel en veel beter worden naarmate je speelt.
3000 is een slecht potje aan het worden voor mij. :P
Ik speel dan ook alleen op de GoT servers met hoge ticket counts.

Zie net dat je de levels niet meer ziet in het GoT ranking overzicht. Maar je kan altijd willekeurig wat profiles checken en zo zie je dat dit overwegend klopt. :)

• leosand
  • Laatst online: 13:17
tjee hee je ziet er wel opmerkelijke dingen op. iemand met 760 flag caps en meer dan 10.000 flag defs
iemand met 49000 kills :X

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 13:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

#53 na iets meer dan 92 uur. B) En als je hem op W/L sorteert sta ik op 4!! *O*

---RAWE CEEK!!!---

• Winter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-01 18:47
Ik had het over je PC specs. :)

Verwijderd

Weer aan het testen met render settings. Half uur bezig geweest aan dit:[YouTube: http://youtu.be/cU2KC7pXHNU]
(Met dank aan Compizfox :P )
De kwaliteit zit al goed, nu nog de rendertijd inkorten, iemand die weet hoe?
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:41:
Weer aan het testen met render settings. Half uur bezig geweest aan dit:[video]
Betere CPU kopen. ;)

Verwijderd

Tegen m'n Phenom II X4 955 @ 3,4Ghz is tegen mij!

Het kan btw zonder, ik kan deze filmpjes met een ander programma in 2 min. renderen...
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:45:
[...]

Tegen m'n Phenom II X4 955 @ 3,4Ghz is tegen mij!

Het kan btw zonder, ik kan deze filmpjes met een ander programma in 2 min. renderen...
Oke, dat moet toch redelijk renderen.
Een beetje op YT zoeken naar hoe mensen hun rendersettings hebben staat kan ook helpen. ;)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:46:
[...]

Oke, dat moet toch redelijk renderen.
Een beetje op YT zoeken naar hoe mensen hun rendersettings hebben staat kan ook helpen. ;)
En toen kwam ik op deze render settings :(
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:41:
Weer aan het testen met render settings. Half uur bezig geweest aan dit:[video]
Da's opgekusjt zie
lmao, dialect, zo moet je er meer doen _O-
(Vraag me af of de Nederlanders onze dialecten altijd zouden verstaan :9 )

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:49:
[...]

Da's opgekusjt zie
lmao, dialect, zo moet je er meer doen _O-
(Vraag me af of de Nederlanders onze dialecten altijd zouden verstaan :9 )
Als ze die zin niet vergaan zijn ze wel héél roend...

Zolang dat we niet beginnen met 'tiserutteutusenattrintrinttrin dan verstaan ze ons redelijk :D
*insert Belgian Anthem here*

Morgen Adobe Premiere Pro eens installeren en kijken hoe die omgaat met het renderen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 22:53 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:52:
[...]

Zolang dat we niet beginnen met 'tiserutteutusenattrintrinttrin dan verstaan ze ons redelijk :D

Morgen Adobe Premiere Pro eens installeren en kijken hoe die omgaat met het renderen...

:+

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:52:
[...]

Ja, deze zin zal wel lukken. Maar maak volgende keer eens wat gecompliceerdere zinnen in dialect, dan heb je sowieso upvote van mij :+

Verwijderd

Ik heb die al genoeg moeten analyseren in geschiedenis, dus stop diene willem in a rete! :P
Asgaro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:59:
[...]

Ja, deze zin zal wel lukken. Maar maak volgende keer eens wat gecompliceerdere zinnen in dialect, dan heb je sowieso upvote van mij :+
Ik vraag me idd af of ik mijn filmpjes niet in het nederlands zou maken...
Jaja, heb ik al paar keer gehoord in't verleden: zat in Amsterdam toen jullie in finale WK 2010 zaten :D
Ik zat waarschijnlijk als enige Belg op het Museumplein daar toen, en ja, ik probeerde mee te zingen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 06-03-2012 23:06 ]

Asgaro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:05:
[...]

Jaja, heb ik al paar keer gehoord in't verleden: zat in Amsterdam toen jullie in finale WK 2010 zaten :D
Ik zat waarschijnlijk als enige Belg op het Museumplein daar toen :+
Pijnlijke herinnering. ;(
Maar misschien moeten we weer ontopic gaan? :P

Asgaro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:42:
Punt is dat er weinig echt goede methodes zijn. Level hoeft ook niet alles te zeggen omdat goed samenwerkende squads veel impact kunnen hebben, ook al zijn die pas net Adelaar terwijl aan de andere kant wat high level adelaars zitten. Mooiste zou zijn als er een aantal punten meegenomen konden worden van Battlelog. Helaas is er nog maar 1 plugin tot nu toe die Battlelog stats ondersteund.
NoFearCreations schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:18:
#53 na iets meer dan 92 uur. B) En als je hem op W/L sorteert sta ik op 4!! *O*
Volgens mij zitten daar ook een aantal ragequitters of winning team joiners bij ;)
leosand schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:15:
tjee hee je ziet er wel opmerkelijke dingen op. iemand met 760 flag caps en meer dan 10.000 flag defs
iemand met 49000 kills :X
Die heeft ruim 600 uur gespeeld. En als je dan veel met de PKP ligt te campen bij vlaggen kom je wel aan zulke scores.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 06-03-2012 23:14 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:07:
[...]

Pijnlijke herinnering. ;(
Maar misschien moeten we weer ontopic gaan? :P
Sinds toen was oranje de kleur van net geen overwinning >:)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:13:
[...]
Sinds toen was oranje de kleur van net geen overwinning >:)
En waar was België?
Oh ja, die kwamen niet eens door de kwalificaties heen zoals gewoonlijk. :+

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:16:
[...]

En waar was België?
Ja inderdaad wij hebben geen goed voetbalteam :P Kan me geen ruk schelen.
Maar toch, tweede plaats vind ik toch meer falen...

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01 16:35

yzx

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:17:
[...]

Ja inderdaad wij hebben geen goed voetbalteam :P Kan me geen ruk schelen.
Maar toch, tweede plaats vind ik toch meer falen...
Wij hebben wel de beste sponser _/-\o_ :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

yzx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:18:
[...]

Wij hebben wel de beste sponser _/-\o_ :+
Een Nederlandse bank. :+

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-03-2012 23:22 ]

• yzx

yzx

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:21:
[...]

Dus daarom wint België nooit. Ze zijn gewoon dronken. :+
Ik stel voor dat we deze discussie in het Belgium vs. The Netherlands-topic verderzetten B)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:24:
[...]
Ik stel voor dat we deze discussie in het Belgium vs. The Netherlands-topic verderzetten B)
Er is een NL/Be topic? :o

Verwijderd

Niet dat België ook maar een kans maakt.
En nu moeten we echt weer ontopic gaan. :+

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:28:
[...]

Niet dat België ook maar een kans maakt.
En nu moeten we echt weer ontopic gaan. :+
We houden het op een draw... ;)

Ontopic:
Die herlaad-animatie va de G53 is wel vet :P

• yzx

yzx

Net 50uur Engineer class erop zitten met 100h gespeeld ongeveer :+

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:16:
[...]

En waar was België?
Ja, wij falen, wrijf het er nog wat meer in >:)
Ben zelf niet echt een voetbalfan, dus vind het niet zo een drama.

Maar toen ik in Amsterdam liep, de dag van de finale enzo, het was wel leuk om altijd dat Oranje en die teamspirit te zien.
En dan de nacht van de winst bij de halve finale overal toeterende auto's in de straten. Was wel epic :)

Maar idd terug OT!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
OT:

Scar-H is ruk

Low rate of fire, normal dmg, low mag count...

BAH wrom wil ik alles voor elk wapen unlocken? T.T
IngamerX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:39:
OT:

Scar-H is ruk

Low rate of fire, normal dmg, low mag count...

BAH wrom wil ik alles voor elk wapen unlocken? T.T
Hij schiet best wel lekker. ;) (maar is wel bagger)
En die krijgt een buff bij de volgende patch.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:07:
[...]

Punt is dat er weinig echt goede methodes zijn. Level hoeft ook niet alles te zeggen omdat goed samenwerkende squads veel impact kunnen hebben, ook al zijn die pas net Adelaar terwijl aan de andere kant wat high level adelaars zitten. Mooiste zou zijn als er een aantal punten meegenomen konden worden van Battlelog. Helaas is er nog maar 1 plugin tot nu toe die Battlelog stats ondersteund.

[...]

Volgens mij zitten daar ook een aantal ragequitters of winning team joiners bij ;)

[...]

Die heeft ruim 600 uur gespeeld. En als je dan veel met de PKP ligt te campen bij vlaggen kom je wel aan zulke scores.
Ragequitten heeft geen nut, want als je joined en leaved telt ie alsnog de stats mee op Battlelog. Ik sta overigens 2e bij W/L, en ik blijf meestal redelijk in hetzelfde team zitten, behalve als het team echt helemaal niks doet. Meestal kan jezelf (en zeker met een goede squad) redelijk voor de overwinning zorgen, mits niet je hele team staat te wachten op de heli of als een idioot blijft spawnen naast de enemy.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Zucht. Je joint een server met 32 man Rush. Het potje duurt nog 5 minuten en bij het volgende potje zit je met 8vs8 opgescheept.

Everytime...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
zulln nu we de BE/NL discussie hebben gehad, de BF3/MW3 discussie dan maar starten :P is ook altijd gezellig

zoals eerder gezegt zijn er 'probleempjes' met de balancing, en ben het met bovenstaande eens, dat levels niet altijd een rol spelen , een party van 4 man in 1 squad kan een vele male grotere impact hebben.
daarom denk ik ook dat de balancing niet bijna random is. op punten of basis van (meest gebruikte) class is misschien wel een optie.

dan toch ff vergelijken geen haat naar bf3met MW3 heb je het zelfde, Matchmaking is deels random en deels op basis van punten in t vorige rondje (geloof ik)
parties met lagere levels winnen regelmatig van mensen met hogere levels de GoT group is daar een voorbeeld van.

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Of ik ben nog niet wakker of ik ben verdwaald ik lees alleen iets over een wazig landje ten zuiden

http://www.twitch.tv/jannustitannus

jorg5 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:02:
zulln nu we de BE/NL discussie hebben gehad, de BF3/MW3 discussie dan maar starten :P is ook altijd gezellig

zoals eerder gezegt zijn er 'probleempjes' met de balancing, en ben het met bovenstaande eens, dat levels niet altijd een rol spelen , een party van 4 man in 1 squad kan een vele male grotere impact hebben.
daarom denk ik ook dat de balancing niet bijna random is. op punten of basis van (meest gebruikte) class is misschien wel een optie.

dan toch ff vergelijken geen haat naar bf3met MW3 heb je het zelfde, Matchmaking is deels random en deels op basis van punten in t vorige rondje (geloof ik)
parties met lagere levels winnen regelmatig van mensen met hogere levels de GoT group is daar een voorbeeld van.
er is geen discussie mogelijk tussen MW3 en BF3 ;)
je kan Quake 1 toch ook niet vergelijken met Skyrim ?

je kan de FoV niet aanpassen, animaties zijn slecht.
Grafisch ziet het er gewoon niet uit (speel BF3 op LOW settings en dat ziet er al veel beter uit)
potjes duren maar 10 minuten en zitten veel technische fouten in. met een perk waardoor je sneller loopt met je zoom, zorgt ervoor dat je bijna net zohard loopt dan dat je rent :S
MW3 bevat te veel technische fouten en dat heeft niks te maken of je de game wel of niet leuk vindt.
ze hadden gewoon MW3 moeten uitbrengen en nu CoD4 MW1 met een CoD elite waar je tevens nog voor moet betalen, terwijl je bij BF3 dit gratis krijgt.

back on-topic.
is er geen plugin dat je een 32 map variantie krijgt als er minder dan 25 mensen op de server zijn en zodra er meer dan 25 aanwezig zijn, dat de volgende map een 64 map wordt ?
20 personen is maar 10 tegen 10 op een hele grote map. je bent dan veel meer aan het lopen dan daadwerkelijk aan het schieten. maps als sein crossing en Grandbazaar (dus de kleine maps) zijn goed te spelen in een 32maps editie. de 64 editie van Sein Crossing is irritant omdat je dan het water erbij krijgt.

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 07-03-2012 09:15 ]

• AdmiralSnipe
Even een vraagje:
Tellen de vehicles mee met de algemene accuracy?
Er staat bij mij namelijk 15.5% terwijl ik bijna elk wapen wel boven de 17% heb.
Of is het misschien zo dat de wapens die je nog nooit gebruikt hebt en dus 0% mee hebt, dat die ook meegerekend worden?

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister is een keer rush gespeeld op de got server.
Vond het wel grappig en ik dacht ha dit is mijn klans om de defend 4 mcoms ribbon the halen.
Heb dus als een malle bassie die m-com verdedigd met c4 >:)
Ik dacht dus dat ik de tegenstanders de m-com moest laten armen en dat ik hem dan weer moest disarmen maar dat is dus niet het geval...........heb die gasten dus gratis puntjes gegeven met armen terwijl ik ze elke keer makkelijk kon killen.
Kan iemand mij hier dan vertellen hoe ik in vredesnaam die ribbon moet halen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2025
MeagaShira schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:53:
Gister is een keer rush gespeeld op de got server.
Vond het wel grappig en ik dacht ha dit is mijn klans om de defend 4 mcoms ribbon the halen.
Heb dus als een malle bassie die m-com verdedigd met c4 >:)
Ik dacht dus dat ik de tegenstanders de m-com moest laten armen en dat ik hem dan weer moest disarmen maar dat is dus niet het geval...........heb die gasten dus gratis puntjes gegeven met armen terwijl ik ze elke keer makkelijk kon killen.
Kan iemand mij hier dan vertellen hoe ik in vredesnaam die ribbon moet halen.
Was lachen ja, die ene kerel werd helemaal gek :P
Maar die ribbon, geen idee... Misschien moet je ze terwijl ze armen killen?
Killen terwijl ze aan het armen zijn idd. Maakt het vrij lastig omdat je moet doen wat eigenlijk niet je eerste reactie zou zijn, namelijk ze laten doorstoten naar de objective in plaats van ze op tijd tegen houden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Solictice schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:54:
[...]

Was lachen ja, die ene kerel werd helemaal gek :P
Maar die ribbon, geen idee... Misschien moet je ze terwijl ze armen killen?
Hahaha ja die gast werd echt gek. We dominated the place met zijn tweeen. :*)
Was jammer dat ik moest gaan eten want ik wou idd ook nog wel een potje als attacker met ons tweetjes tegen de rest.

Tsurany: Aaaaaaaaaah zit dat zo dammit. Ik liet die gasten de hele tijd armen terwijl ik ze dus gewoon toen al op moest blazen. Volgende keer geen tijd meer geven dus.

Edit:

Was trouwens op die testserver van jullie. De server liep niet voller ofzo. Het was eerst 5 man en tegen het einde aan pas 6.

[ Voor 9% gewijzigd door MeagaShira op 07-03-2012 10:08 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-01 17:49

Metro2002

Memento mori

Ben de laatste tijd erg vaak métro aan het spelen (conquest) en dat is wel dé manier om goed te leren mikken en veel kills te krijgen en zo sneller te promoten en unlocks te krijgen. Bovendien is het echt gewoon dikke fun, alleen jammer van de in en in trieste hackers soms die ergens boven de tunnelbuizen met C4 staan te spelen maarja.

Vooral als het lekker druk is is het echt soms zo'n teringzooi dat het weer grappig is :P
Teamwork is wel belangrijk heb ik gemerkt, zeker bij metro als je door wilt breken.

Van het weekend nog mijn videokaart vervangen (Ati 4850 512MB vervangen voor een 5750 1GB), eigenlijk uit noodzaak omdat mijn oude kaart overleden was maar BF3 speelt ook wel wat lekkerder, zeker in de tunnelbuizen van métro daalt de framerate niet meer zo ver omlaag dat het onmogelijk wordt om nog iets raak te schieten. Eigenlijk draait het hele spulletje momenteel gewoon lekker soepel :P

Mijn stats, volgens mij nog best zielig eigenlijk. Als ik zie dat mijn accuracy maar op 9.3% ligt :')

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/bf3.png

[ Voor 36% gewijzigd door Metro2002 op 07-03-2012 10:22 ]

MeagaShira schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:59:
Was trouwens op die testserver van jullie. De server liep niet voller ofzo. Het was eerst 5 man en tegen het einde aan pas 6.
Klopt, kennelijk werkt het nog niet helemaal goed.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 13:47
Je ScorePerMinute is wel extreem laag. Zeker als je veel Metro speelt zou dat juist heel hoog moeten zijn.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
EvaluationCopy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:21:
[...]

Je ScorePerMinute is wel extreem laag. Zeker als je veel Metro speelt zou dat juist heel hoog moeten zijn.
Ook maar alleen als je 64p speelt, op 16p metro kan het makkelijk kloppen.
SPM is enkel hoog als je daadwerkelijk iets doet in die tijd. Afgaande op het aantal kills heb ik het idee dat hij een zeer passieve speler is of een speler die in combat veel verliest. Dan is het niet gek dat zelfs op Metro je SPM erg laag ligt.

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

EvaluationCopy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:21:
[...]

Speel pas sinds een week of 2 veel metro, daarvoor voornamelijk caspian border :P
Maar het heeft bij mij ook wel even geduurd voor ik een beetje redelijk goed kon spelen :P
Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:23:
SPM is enkel hoog als je daadwerkelijk iets doet in die tijd. Afgaande op het aantal kills heb ik het idee dat hij een zeer passieve speler is of een speler die in combat veel verliest. Dan is het niet gek dat zelfs op Metro je SPM erg laag ligt.
Ligt een beetje aan de map, in metro ben ik wel redelijk aanvallend altijd maar in andere maps ben ik vaak meer support en schiet in de achtergrond mensen dood of leg mijnen neer etc.

[ Voor 39% gewijzigd door Metro2002 op 07-03-2012 11:26 ]

Metro2002 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:15:
Ben de laatste tijd erg vaak métro aan het spelen (conquest) en dat is wel dé manier om goed te leren mikken en veel kills te krijgen en zo sneller te promoten en unlocks te krijgen. Bovendien is het echt gewoon dikke fun, alleen jammer van de in en in trieste hackers soms die ergens boven de tunnelbuizen met C4 staan te spelen maarja.

Vooral als het lekker druk is is het echt soms zo'n teringzooi dat het weer grappig is :P
Teamwork is wel belangrijk heb ik gemerkt, zeker bij metro als je door wilt breken.

Van het weekend nog mijn videokaart vervangen (Ati 4850 512MB vervangen voor een 5750 1GB), eigenlijk uit noodzaak omdat mijn oude kaart overleden was maar BF3 speelt ook wel wat lekkerder, zeker in de tunnelbuizen van métro daalt de framerate niet meer zo ver omlaag dat het onmogelijk wordt om nog iets raak te schieten. Eigenlijk draait het hele spulletje momenteel gewoon lekker soepel :P

Mijn stats, volgens mij nog best zielig eigenlijk. Als ik zie dat mijn accuracy maar op 9.3% ligt :')

[afbeelding]
holy crap ? hoe krijg jij het voor elkaar om maar 181 punten per minuut te halen ?
ik denk dat shooter niet echt jou type game is en het feit dat je begint over cheaters betwijfel ik of je er echt zoveel last van hebt.
Blijf maar lekker op metro spelen ;) want met deze scores moet je echt niet een conquest mode proberen te spelen.

misschien zijn RPG games iets voor je , waar aim niet belangrijk is ?

Als hij plezier heeft dan is het toch prima dat hij speelt ondanks dat hij niet zo goed is?

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2025

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Pykow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:26:
[...]

holy crap ? hoe krijg jij het voor elkaar om maar 181 punten per minuut te halen ?
ik denk dat shooter niet echt jou type game is en het feit dat je begint over cheaters betwijfel ik of je er echt zoveel last van hebt.
Blijf maar lekker op metro spelen ;) want met deze scores moet je echt niet een conquest mode proberen te spelen.

misschien zijn RPG games iets voor je , waar aim niet belangrijk is ?
Dat mag hij toch zelf wel bepalen, of niet? Ik heb ook maar een k/d ratio van 0.76, accuracy van 11.3% en mijn skill wisselt tussen -200 en 350. Mijn SPM is wel 356 dus dat is redelijk, maar het gaat niet zo zeer om de stats, maar om de hoeveelheid plezier die je hebt.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:12

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

hyptonize schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:36:
[...]

Dat mag hij toch zelf wel bepalen, of niet? Ik heb ook maar een k/d ratio van 0.76, accuracy van 11.3% en mijn skill wisselt tussen -200 en 350. Mijn SPM is wel 356 dus dat is redelijk, maar het gaat niet zo zeer om de stats, maar om de hoeveelheid plezier die je hebt.
Inderdaad, als je er maar plezier in hebt! Ik ben nou ook niet bepaald de held van het slagveld, maar heb wel de grootste lol elke keer. Veel gewaagde acties waarbij ik doorgaans verlies, maar een dikke smile krijg als het wel lukt. Ondanks dat is zijn SPM wel erg laag, zelfs ik zit nog op 252..

Specs

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

[...]

Agree on that one..!!!!

Als je maar lol hebt.....Ook al zou ik maar een spm van 50 hebben en dat ik het leuk vind om met c4 rond te rennen. So be it.....ik heb lol en dat is het belangrijkste.

• AdmiralSnipe
[...]

Dit.
Maar nu moet ik weg, ben laat!! :o

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
[...]

+1

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• TetPr87
  • Laatst online: 02-01 08:46
https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/177321372689768448

Misschien een leuke onthulling over de patch?

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

bvk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:42:
[...]

Inderdaad, als je er maar plezier in hebt! Ik ben nou ook niet bepaald de held van het slagveld, maar heb wel de grootste lol elke keer. Veel gewaagde acties waarbij ik doorgaans verlies, maar een dikke smile krijg als het wel lukt. Ondanks dat is zijn SPM wel erg laag, zelfs ik zit nog op 252..
Ik vind het gewoon erg leuk om te spelen en die lage score komt waarschijnlijk omdat ik in het begin echt dramatisch speelde, nu kom ik vaak wel in de top 5 terecht na een ronde :)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:03

codex

Geen OpenAI agent :)

@Metro2002
Probeer eens TDM te spelen, liefst een server met 32 spelers. Ik denk dat je daar meer van leert wat betreft accuracy dan van Metro Conquest.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:12

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

reemprive schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:50:
@Metro2002
Probeer eens TDM te spelen, liefst een server met 32 spelers. Ik denk dat je daar meer van leert wat betreft accuracy dan van Metro Conquest.
Is accuracy wel zo belangrijk en zegt het veel? Ja, dat je zuiver schiet, maar niet hoeveel je bijdraagt aan je team bijvoorbeeld. Een snipercampertje heeft een hoge accuracy, maar doet doorgaans niet veel voor het team... Dan lijkt de SPM me belangrijker, pak je veel vlaggen, gooi je ammo/heal packs etc.

Specs

Pagina: 1 ... 115 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.