• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-01 01:33
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:03:
[...]

EDIT: M'n nieuw filmpje van wat er gebeurt met de hoogst mogelijke kwaliteit met MSI afterburner:
[video]
Het ziet er misschien helemaal niet laggy uit maar dat was het wel!
(Op het moment van schrijven nog aan het verwerken, komt ieder moment online)
Zit manuel misschien in die jet?, aangezien hij een *el smooth landing* maakt. :P
leosand schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:33:
moest toch wel ff lachen..
en moest hem even delen met jullie

[video]
Haha best wel netjes gemaakt. :)
rickyy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:41:
[...]

Ik weet niet wat voor processor je hebt. Maar Fraps neemt hele goede kwaliteit op (realtime zonder compressie). Dit zorgt alleen voor een gigantisch bestand en veel HDD activiteit. Maar als je opneemt op een andere harde schijf dan waar Battlefield opstaat werkt het perfect.

Opnemen op dezelfde schijf lukt ook maar je merkt dat je fps omlaag gaan.
Heb je trouwens ook dat wanneer je met Fraps op fullsize filmt dat je dan allemaal bestandjes van 30 seconden krijgt (die dan iets van 3-4 GB each zijn)?
Heb de settings nu maar op half-size gezet zodat ik in iedergeval fragmenten van rond de 2 minuten krijg die iets van 4 GB each zijn (nog steeds erg groot).

Moet trouwens mn fraps opnames eens comprimeren, ik film mn gameplay niet vaak maar heb nu al meer dan 400 GB gameplay materiaal. :o

[ Voor 30% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-03-2012 20:54 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:50
rickyy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:44:
[...]

Heeft weinig nut. Het laden van Vanilla maps in Battlefield 3 is bugged. De resources enzo zitten op 0% tijdens het laden vaak. Hier heeft iemand in dit topic ook nog een test mee gedaan.

Bij mij duurt het laden van Vanilla maps ook eeuwig. Het laden van B2K gaat vrijwel binnen 10 seconden.
Bij mij heeft de upgrade naar 8gb een beetje nut gehad, en een SSD een heleboel nut gehad (ook de vanilla maps)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

AdmiralSnipe schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:45:
[...]

Heb je trouwens ook dat wanneer je met Fraps op fullsize filmt dat je dan allemaal bestandjes van 30 seconden krijgt (die dan iets van 3-4 GB each zijn)?
Heb de settings nu maar op half-size gezet zodat ik in iedergeval fragmenten van rond de 2 minuten krijg die iets van 4 GB each zijn (nog steeds erg groot).

Moet trouwens mn fraps opnames eens comprimeren, ik film mn gameplay niet vaak maar heb nu al meer dan 400 GB gameplay materiaal. :o
Dat heb je inderdaad met Fraps. Ik heb ook al wat andere programma's geprobeerd, maar ondanks het feit dat Fraps al aardig wat fps kost, was het met de andere programma's helemaal niet meer speelbaar.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Phyxion schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:34:

Percentages werkt toch minder lekker met zoeken, ik zoek vaak op 600 of 1000, en ik weet dat er aardig veel mensen ook zo zoeken (zeker aangezien als je daarop zoekt de meeste servers daarmee volzitten). 100-175% is een vaag begrip, liever gewoon altijd bv 600+ doen, zoveel nut heeft het niet om een laag ticket aantal te houden met weinig spelers en dat kan je altijd gewoon instellen ook al staat het niet in de titel.
Zou kunnen wellicht, even kijken. Lastige is dat veel gamers gewoon echt op een sucky manier zoeken waar je niet op in kan spelen.
Idle tijd misschien gewoon op een half uur tot een uur? Dan kan ik het spel even aanzetten en nog even wat eten of iets dergelijks, met 10 minuten schiet het alsnog niet op :)
Nee dat gaan we niet doen. Die mensen moeten gewoon echt ophoepelen. Een uur lang een server plek innemen omdat je wat moet eten? Die 10 minuten is al zeer ruim.
Verder heb ik nog steeds problemen met het vinden van de GoT servers in Battlelog, als ik zoek op GoT krijg ik vaak maar één server, of helemaal niks, terwijl die echt door de filters moeten kunnen komen.
Dunno hoe dat kan, heb ze zelf bij favorieten staan en dat werkt goed.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
AdmiralSnipe schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:45:
[...]

Zit manuel misschien in die jet?, aangezien hij een *el smooth landing* maakt. :P

[...]

Haha best wel netjes gemaakt. :)

[...]

De betaalde versie van fraps (of de piraten versie) is unlimited. Vergeet het opnemen dan niet uit te zetten. Dit had ik een keer bij GTA San Andreas (daar merkte ik er niks van) en had uiteindelijk een videobestand van rond de 60 gig.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:49:
[...]

Zou kunnen wellicht, even kijken. Lastige is dat veel gamers gewoon echt op een sucky manier zoeken waar je niet op in kan spelen.

[...]

Nee dat gaan we niet doen. Die mensen moeten gewoon echt ophoepelen. Een uur lang een server plek innemen omdat je wat moet eten? Die 10 minuten is al zeer ruim.

[...]

Dunno hoe dat kan, heb ze zelf bij favorieten staan en dat werkt goed.
Ik heb ze ook in de favorieten staan, maar via de search kan ik ze nooit vinden :?

GoT #1 gaat lekker, 5th place in queue >:)

• AdmiralSnipe
rickyy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:05:
[...]

De betaalde versie van fraps (of de piraten versie) is unlimited. Vergeet het opnemen dan niet uit te zetten. Dit had ik een keer bij GTA San Andreas (daar merkte ik er niks van) en had uiteindelijk een videobestand van rond de 60 gig.
Ja ik weet dat het opnemen unlimited is met de volledige versie.
Ik heb echter dat wanneer ik Fraps op full-size zet, ik allemaal bestandjes van 30 seconden krijg terwijl 't filmen wel gewoon doorgaat.
Wanneer ik de setting verander in half-size krijg ik filmfragmenten van rond de 2 minuten.
Heb m nu daar maar opstaan omdat ik het anders een beetje onoverzichtelijk vind worden want als je 10 minuten filmt heb je op full-size dan al 20 verschillende bestanden.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:24

Zenix

BOE!

Met wat voor DPI spelen jullie? Ik zit te twijfelen tussen 900 en 1800 dpi met mijn Razer deathadder. Ik merk dat als ik op afstand schiet 450dpi te laag is om echt precies schieten als iemand achter een doos zit bijv. In close combat is 450 weer het beste want blijft lekker steady. De sens is gewoon hetzelfde bij alle dpi's die halveer ik gewoon.

Dit is tot nu toe mijn beste ronde geweest http://battlelog.battlefi...how/23668457/1/191084024/ als rambo assault in tdm. Maar ik ben niet tevreden over mijn accuray die was daar 22% maar heb nog rondes van 20% 21% en ik wil richting de 24%
Zenix schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:33:
Met wat voor DPI spelen jullie? Ik zit te twijfelen tussen 900 en 1800 dpi met mijn Razer deathadder. Ik merk dat als ik op afstand schiet 450dpi te laag is om echt precies schieten als iemand achter een doos zit bijv. In close combat is 450 weer het beste want blijft lekker steady. De sens is gewoon hetzelfde bij alle dpi's die halveer ik gewoon.

Dit is tot nu toe mijn beste ronde geweest http://battlelog.battlefi...how/23668457/1/191084024/ als rambo assault in tdm. Maar ik ben niet tevreden over mijn accuray die was daar 22% maar heb nog rondes van 20% 21% en ik wil richting de 24%
Op welke resolutie speel je? 1680x1050 & 1920 x 1080/122 is een DPI van 1800 aan te raden.

YouTube: BF3: mouse settings part 1

Bekijk film 1 en 2 en je weet precies hoe je je muis in moet stellen voor optimale gameplay. Dit is cruciaal als je maximaal wilt presteren, weinig verdere discussie over mogelijk :p
Phyxion schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:14:
Ik heb ze ook in de favorieten staan, maar via de search kan ik ze nooit vinden :?
Vreemd :X
GoT #1 gaat lekker, 5th place in queue >:)
Wees blij dat we geen idle timeout van een uur hebben dan he ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:29
Zo is die ook weer eens een keer crowded :P.

Wat betreft dpi.

Waarom zo moeilijk doen? Speel gewoon met alle dpi settings wat potjes en kies vervolgens de dpi waar je naar je gevoel het lekkerst mee speelt. Ik heb de mx518 en speel gewoon met de standaard dpi. Eentje omhoog is me veel te snel, eentje omlaag te langzaam. Midden is het beste, en dan vervolgens gewoonweg in opties de bewegingssnelheid aanpassen.
IngamerX schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:18:
Zo is die ook weer eens een keer crowded :P.

Wat betreft dpi.

Waarom zo moeilijk doen? Speel gewoon met alle dpi settings wat potjes en kies vervolgens de dpi waar je naar je gevoel het lekkerst mee speelt. Ik heb de mx518 en speel gewoon met de standaard dpi. Eentje omhoog is me veel te snel, eentje omlaag te langzaam. Midden is het beste, en dan vervolgens gewoonweg in opties de bewegingssnelheid aanpassen.
Waarom? Omdat je dan gewoon in het nadeel bent ten opzichte van goede spelers met de optimale settings. Dat het voor jou het verschil niet maakt, wil niet zeggen dat het geen voordeel oplevert. Probeer het eens zou ik zeggen en zie je accuracy behoorlijk verbeteren op alle afstanden.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-01 12:03

codex

Geen OpenAI agent :)

DPI hangt echt van je voorkeuren af, ik speel met 3500 dpi en dat vind ik persoonlijk het meest prettig. Een ander vind juist een lage DPI beter.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
speel nu met de AN-94
eerst vond ik het echt een slechte wapen, maar hoe langer ik ermee speel hoe beter ik hem vind
met grip, 4x zoom is die echt perfect om op lange afstand mensen neer te knallen.

wel erg veel last van recoil, maar met semi burst schiet hij 2 kogels af per keer.

Verwijderd

pfff ben vanavond opeens wel heel vaak "disconnect from EA" echt irritant. Als ze er nou eens bijzetten waarom/waardoor, dan kan ik er tenminste wat aan doen. Frustrerend dit. sow moest even spuien

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik (en mijn maat) heb wat tips en hints nodig. Beiden veel ervaring met shooters. Eventueel via voicechat of msn, mocht je kunnen helpen (of een funclan) let me know!

Verwijderd

Ik heb ook battlefield 3 en ik speelde hem eerst op windows 7 premium, maar ik ben nu overgestapt naar windows 7 ultimate. En tot mijn verbazing speelt battlefield 3 veel beter. Komt denk ik ook omdat ze meer aandacht hebben besteed aan de windows code.
Je merkt echt het verschil in de game speelt veel beter weg.

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 01:51:
Ik heb ook battlefield 3 en ik speelde hem eerst op windows 7 premium, maar ik ben nu overgestapt naar windows 7 ultimate. En tot mijn verbazing speelt battlefield 3 veel beter. Komt denk ik ook omdat ze meer aandacht hebben besteed aan de windows code.
Er zou geen verschil moeten wezen. windows code is precies hetzelfde op een paar functies na.
Maar windows blijft windows.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:39
Waarschijnlijk is het de verse install of nieuwe drivers die het verschil maken..

Signature

Verwijderd

mouzetc schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 01:57:
[...]

Waarschijnlijk is het de verse install of nieuwe drivers die het verschil maken..
ik heb mijn windows 7 wel eens vaker een voledige verse instalatie gegeven met de nieuwste drivers met mijn videokaart en monitor en waarbij ik mijn games ook opnieuw heb geinstaleert.
maar daarbij heb ik niet hetzelfde effect als nu met de windows 7 ultimate.

geeft toch wel voordeel dus met windows 7 ultimate met battlefield 3

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zenix schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:33:

Razer mamba @ 5600dpi en 1000Mhz polling, zowel in vehicles (chopper) als op de grond. Ik red me daar prima mee en ben het al jaren gewend op de hoogste dpi settings te spelen.

Steam || Diablo 3

Verwijderd

En ik zit hier met m'n 600dpi :(Anders ben ik totaal niet accuraat meer)
Maar er hangt veel af van de ingame mouse)sensitivity, die staat op 40% ongveeer...

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:07
Gisteren avond B2K geprobeerd en de server zat goed vol. Helaas heb je dan maar 8 mappen R + CQ en dan zit je al snel weer rond. We gaan waarschijnlijk proberen om de server vol te krijgen met B2K + Vanilla mappen. Dan echt alle mappen in de rotatie en de fly en city maps in eilandjes van 6. Dus 6 city, 6 fly, 6 city, 6 fly.

We hebben ook Metro CQ ertussen gezet. Met 48 man kan deze map voor interessante potjes zorgen!

Ik ben benieuwd wat het ons brengt.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:43
StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:16:
Gisteren avond B2K geprobeerd en de server zat goed vol. Helaas heb je dan maar 8 mappen R + CQ en dan zit je al snel weer rond. We gaan waarschijnlijk proberen om de server vol te krijgen met B2K + Vanilla mappen. Dan echt alle mappen in de rotatie en de fly en city maps in eilandjes van 6. Dus 6 city, 6 fly, 6 city, 6 fly.

We hebben ook Metro CQ ertussen gezet. Met 48 man kan deze map voor interessante potjes zorgen!

Ik ben benieuwd wat het ons brengt.
De instellingen van de server spreekt me erg aan en heb deze dan ook maar eens als favo gezet.
Ik zie alleen dat het aantal players op 0/6 staat?

• StealthyPeanut
Klopt. We hebben een free-slots-plugin draaiend.

Deze past het aantal slots aan naar het aantal spelers dat erin zit. Dus als hij leeg is schiet naar naar max 6 spelers. Hierdoor vinden mensen met de filter 1-5 free slots onze server ook als er al 1 iemand inzit.

Het aantal slots gaat als volgt; 6 - 12 - 16 - 24 - 32 - 40 - 48. Deze slots worden tijdens de ronde aangepast, dus als hij op 5 spelers zit, schiet de server naar 12 slots. Op 10 man weer naar 24 slots etc. etc..

Uit ervaring hebben we gemerkt dat veel mensen liever op een volle 6 - 12 - 18 - 24 etc... slots server willen spelen dan op een 6/48 server. De spelers joinen nou eenmaal sneller een volle server (ongeacht het aantal slots) dan een bijna lege 48 slots server.

Zeker bij onze bescheiden clan is dit een handige tool. Als ik hem op Metro Rush zet met 0/6 is hij bijna altijd aan het einde van de ronde vol op 48/48. Dit krijg ik echt niet voor elkaar met 0/48 slots.

De Tweakers servers hebben zoveel leden dat er altijd bijna wel mensen zijn die gaan spelen.

Verwijderd

edit: nvm

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 09:40 ]

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

reemprive schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:25:
DPI hangt echt van je voorkeuren af, ik speel met 3500 dpi en dat vind ik persoonlijk het meest prettig. Een ander vind juist een lage DPI beter.
Het lijkt mij dat hogere DPI juist beter is. Je kan je in-game sensitivity aanpassen om de hogere DPI je cursor snelheid niet te laten wijzigen.

Meer DPI = Meer dots per inch = meer accuracy, het heeft verder niks met in-game sensitivity van doen.

Ik snap dan ook niet hoe je kan stellen dat lagere DPI fijner is dan hogere DPI?
Je hebt niet voor niks in-game mouse sensitivity die je aan kan passen, om hogere DPI muizen te ondersteunen.
DPI is dots per inch, it also relates directly to the mouse READING, along with the movement on screen. So that said, if you use a 1024x786 screen rez, and you having a 1000DPI mouse, it would 'technicly' take 1 inch to move from one side to the other.

But it also relates to how many 'screen shots' the mouse takes per second. So higher dpi = more screen shots per 'movement cycle' which translates into a smoother movement of your mouse, and yields a higher speed.

You can also reduce your movement speed (most commonly done in the game you are playing) to adjust the higher speed.

So if you go from a 400 dpi mouse with 4 sensitivity, a 1600 DPI mouse and a 1 sensitivity would give you the same speed, but higher precision.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Zenix

Zenix

BOE!

Het is heel simpel, wil je dat je muis zo accuraat is of niet? Met lagere DPI bij elke muisbeweging heb je minder kans dat je een fout maakt. Ik heb in RTCW/ET/ETQW altijd met 400/450dpi gespeeld en geen problemen om rond de 40~45% accuray te halen. En je kan je sens gewoon aanpassen in de gamefiles als ik met mijn dpi speel doe ik gewoon de sens delen. In BF3 heeft hogere dpi meer nut dan in die games omdat je mensen achter dozen hebt etc en de hitboxes veel realistischer zijn in is mijn ervaring tot nu toe. Maar een hogere DPI dan bijvoorbeeld dan 1800 heeft ook niet echt veel effect. Hoger is niet altijd beter, dat is persoonlijk. Mijn muis kan niet meer dan 3500dpi, en ik denk ook zeker niet dat ik meer nodig heb. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 06-03-2012 10:22 ]

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Zenix schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:10:
Het is heel simpel, wil je dat je muis zo accuraat is of niet? Met lagere DPI bij elke muisbeweging heb je minder kans dat je een fout maakt. Ik heb in RTCW/ET/ETQW altijd met 400/450dpi gespeeld en geen problemen om rond de 40~45% accuray te halen. En je kan je sens gewoon aanpassen in de gamefiles als ik met mijn dpi speel doe ik gewoon de sens delen. In BF3 heeft hogere dpi meer nut dan in die games omdat je mensen achter dozen hebt etc en de hitboxes veel realistischer zijn in is mijn ervaring tot nu toe. Maar een hogere DPI dan bijvoorbeeld dan 1800 heeft ook niet echt veel effect. Hoger is niet altijd beter, dat is persoonlijk. Mijn muis kan niet meer dan 2000dpi, en ik denk ook zeker niet dat ik meer nodig heb. :)
Wat is dit voor rare beredenering? Waarom zou je geen accuratere muis willen op dezelfde sensitivity snelheden? Meer accuracy = meer controle.

Hoe meer accuracy, hoe minder kans dat je een fout maakt. Hoe minder accuracy, hoe meer 'room for error', aangezien je minder controle hebt.

Ik game op 5600 DPI.

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 06-03-2012 10:22 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Zenix

Zenix

BOE!

kaluro2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:22:
[...]

Wat is dit voor rare beredenering? Waarom zou je geen accuratere muis willen op dezelfde sensitivity snelheden? Meer accuracy = meer controle.
Jij kan het raar vinden. Maar er was ook een tijd voor de DPI hype. Muizen gingen dan niet veel hoger dan 400dpi. Schoten die mensen dan veel slechter? Zie vaak genoeg mensen die kunnen hun muis niet goed onder controle houden met hun super hoge dpi. Terwijl het makkelijker is met een lagere dpi. Meer controle is niet voor iedereen goed, als je niet met die meer controle kan omgaan.

Zeker pro gamers spelen ook vaak op een lagere DPI. Waarom? Om de reden dat ik uitlegde en ook omdat ze na jaren gamen gewoon gewend aan die ene DPI zijn. En als dat goed is waarom het veranderen? Zoals ik ook al eerder zei hoger is niet altijd beter.

Zelf heb ik sinds 2004 op 400DPI gespeeld in diverse games en in competitieverband altijd wel goed gedaan.
Maar nu in bf3 merk ik dat het niet genoeg is voor het eerst. Maar ik beweeg stuk onrustiger als ik met 1800dpi speel dan met 450dpi bijvoorbeeld. Dat is ook een kwestie van wennen, maar zelf denk ik dat ik maar max 900 ga gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 06-03-2012 10:31 ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Zenix schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:29:
[...]

Jij kan het raar vinden. Maar er was ook een tijd voor de DPI hype. Muizen gingen dan niet veel hoger dan 400dpi. Schoten die mensen dan veel slechter? Zie vaak genoeg mensen die kunnen hun muis niet goed onder controle houden met hun super hoge dpi. Terwijl het makkelijker is met een lagere dpi. Meer controle is niet voor iedereen goed, als je niet met die meer controle kan omgaan.

Zeker pro gamers spelen ook vaak op een lagere DPI. Waarom? Om de reden dat ik uitlegde en ook omdat ze na jaren gamen gewoon gewend aan die ene DPI zijn. En als dat goed is waarom het veranderen? Zoals ik ook al eerder zei hoger is niet altijd beter.

Zelf heb ik sinds 2004 op 400DPI gespeeld in diverse games en in competitieverband altijd wel goed gedaan.
Maar nu in bf3 merk ik dat het niet genoeg is voor het eerst. Maar ik beweeg stuk onrustiger als ik met 1800dpi speel dan met 450dpi bijvoorbeeld. Dat is ook een kwestie van wennen, maar zelf denk ik dat ik maar max 900 ga gebruiken.
Ik wou net zeggen, ik speel ook met lage DPI, puur omdat ik dit fijn vindt. Het komt gewoon neer op naar wat voor jezelf het beste aanvoelt toch?

• Zenix

Zenix

BOE!

erikvandenberg schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:37:
[...]

Ik wou net zeggen, ik speel ook met lage DPI, puur omdat ik dit fijn vindt. Het komt gewoon neer op naar wat voor jezelf het beste aanvoelt toch?
Ja dat is het belangrijkste! Als jij je ergens goed bij voelt dan goed je het ook goed.

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-01 19:22
DPI Switch FTW. Met guns vind ik lager toch altijd wat lekkerder. Zeker in het geval van sniper of mounted MG. Gezien je toch klein bereik (van links naar rechts) hebt werkt dat prima. In tanks en dergelijke heb ik hem dan weer hoger staan gezien die dingen super traag draaien. Kwestie van smaak idd.

Je hebt van die mensen die vinden elke milimeter bewegen te ver en je hebt van die lui die leggen kilometers af over het bureau per match :) Whatever works for you ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Genetai op 06-03-2012 10:44 . Reden: Liep voor geen meter :D ]

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-01 14:05
'T enige dat 'k mij kan bedenken is dat je van 32bit premium naar 64bit ultimate gegaan bent en nu een deel ram gebruikt dat vroeger niets deed.

Maar de code is het zelfde hoor, ze hebben echt niemand nog 2 keer extra laten nalezen ofzo bij de ultimate 8)7

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Zenix schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:29:
[...]

Vroeger genoeg pro’s tegengekomen die alles raakte met een balmuis. Naug said :P Hoge DPI is meer voor grote resolutie desktop, en DPI switch. Bij Team NL loopt een infanterie speler die naar mijn mening een van de beste is, hij speelt op 500 DPI.

Heb er zelf een tijdje mee lopen, kutten; 5700 DPi en 3% sens in game. Zit nu weer op 800 DPI en ca 15% sens ingame. Merkte qua precisie geen verschil oid alleen dat het klikken in het menu en erg klote ivm hoge sens.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Zenix

Zenix

BOE!

evilpin0 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:58:
[...]

Vroeger genoeg pro’s tegengekomen die alles raakte met een balmuis. Naug said :P Hoge DPI is meer voor grote resolutie desktop, en DPI switch. Bij Team NL loopt een infanterie speler die naar mijn mening een van de beste is, hij speelt op 500 DPI.

Heb er zelf een tijdje mee lopen, kutten; 5700 DPi en 3% sens in game. Zit nu weer op 800 DPI en ca 15% sens ingame. Merkte qua precisie geen verschil oid alleen dat het klikken in het menu en erg klote ivm hoge sens.
Wat zijn zoal de pro's in Team NL op infantrie gebied? Heb zelf als sens GstInput.MouseSensitivity 0.107560 met 900dpi. Maar na 23 uur spelen moet ik het nog wel meer finetunen, en er natuurlijk aan wennen. In mijn vorige games kon ik gewoon altijd dezelfde sens gebruiken die ik sinds 2004 had omdat het allemaal op dezelfde engine gebaseerd was.
Aangezien iedereen het nu over zijn DPI heeft dat ik ook maar. :+
Ik gebruik de MX518 op 1800dpi, Windows muissnelheid op 6 en bij BF3 op ongeveer 10% van de slider.
Dit samen met de muisfix en ik ben dead on accurate. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:44
StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:19:

Deze past het aantal slots aan naar het aantal spelers dat erin zit. Dus als hij leeg is schiet naar naar max 6 spelers. Hierdoor vinden mensen met de filter 1-5 free slots onze server ook als er al 1 iemand inzit.

Het aantal slots gaat als volgt; 6 - 12 - 16 - 24 - 32 - 40 - 48. Deze slots worden tijdens de ronde aangepast, dus als hij op 5 spelers zit, schiet de server naar 12 slots. Op 10 man weer naar 24 slots etc. etc..

Uit ervaring hebben we gemerkt dat veel mensen liever op een volle 6 - 12 - 18 - 24 etc... slots server willen spelen dan op een 6/48 server. De spelers joinen nou eenmaal sneller een volle server (ongeacht het aantal slots) dan een bijna lege 48 slots server.

Zeker bij onze bescheiden clan is dit een handige tool. Als ik hem op Metro Rush zet met 0/6 is hij bijna altijd aan het einde van de ronde vol op 48/48. Dit krijg ik echt niet voor elkaar met 0/48 slots.

De Tweakers servers hebben zoveel leden dat er altijd bijna wel mensen zijn die gaan spelen.
Ik vind dat vreemd, persoonlijk zal ik niet op een 6, 12, 16 of 24 speler server gaan spelen, omdat mijn voorkeur bij 32 ligt. Te weinig spelers is niet leuk, te veel ook niet. Als een server eerst max. 32 spelers is en daarna onder het spelen ineens 48 of zelfs 64 spelers wordt, dan ben ik toch echt wel vertrokken. En zijn er nou echt mensen die in BF3 op een server willen spelen met maar 6 spelers? Ik kan dat niet echt begrijpen.

• Facenoise
6 is iets te weinig ja, 16p speelde ik wel regelmatig maar vind het nu toch ietsje te weinig. 24p of 32p vind ik op een public het leukst.

Verplichte stof voor iedereen die BF3 speeld. :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-03-2012 13:05 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• StealthyPeanut
SpitfireFrl schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:51:
[...]

Ik vind dat vreemd, persoonlijk zal ik niet op een 6, 12, 16 of 24 speler server gaan spelen, omdat mijn voorkeur bij 32 ligt. Te weinig spelers is niet leuk, te veel ook niet. Als een server eerst max. 32 spelers is en daarna onder het spelen ineens 48 of zelfs 64 spelers wordt, dan ben ik toch echt wel vertrokken. En zijn er nou echt mensen die in BF3 op een server willen spelen met maar 6 spelers? Ik kan dat niet echt begrijpen.
Ter illustratie;

Zonder plugin MOESTEN wij rond etenstijd online komen met een man of 6 om de server überhaupt vol te krijgen. En zelfs dan was de server meer leeg dan vol.

Met plugin loopt hij overdag rustig aan vol en is hij rond 16:00 uur gewoon vaker vol dan leeg. Die ene speler die dan vertrekt omdat hij van 32 naar 48 man schiet is te verwaarlozen. De server heeft populatie en daar gaat het om.

Er zijn genoeg mensen die juist zo'n server joinen want bijna iedereen weet dat die 6 - 12 slots variabel is. In mijn favorieten heb ik 10 servers staan met ongeveer 5 daarvan met deze plugin. Deze zijn echt een heel stuk voller dan server die met vaste slots werken.

Een volle server (6/6 - 12/12 ) trekt gewoon meer spelers dan een server met 6/48 - 12/48 spelers.

• IngamerX
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:41:
Aangezien iedereen het nu over zijn DPI heeft dat ik ook maar. :+
Ik gebruik de MX518 op 1800dpi, Windows muissnelheid op 6 en bij BF3 op ongeveer 10% van de slider.
Dit samen met de muisfix en ik ben dead on accurate. >:)
Dude, muisfix?

En lol, als ik mijn dpi zo hoog zet op mn mx518, dan kan ik de muis niet normaal meer gebruiken in windows. Buiten dat, elke keer als ik de PC opnieuw opstart reset ie de DPI, daar irriteer ik me ook aan. Jep, een knopje indrukken is al te veel moeite xD.

• Facenoise
IngamerX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:18:
[...]

Dude, muisfix?

En lol, als ik mijn dpi zo hoog zet op mn mx518, dan kan ik de muis niet normaal meer gebruiken in windows. Buiten dat, elke keer als ik de PC opnieuw opstart reset ie de DPI, daar irriteer ik me ook aan. Jep, een knopje indrukken is al te veel moeite xD.
Je kan via je register de mouse acceleration ''hard'' uitzetten. Bij mij staat het aan en ik heb er geen last van. Probeer google maar eens!
IngamerX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:18:
[...]

Dude, muisfix?

YouTube: BF3: Mouse settings part 2

En ik heb setpoint gewoon draaiende en bij staat de 1800 dpi aan als ik boot. ;)

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Vandaag kwam toch die announcement van dice? Of niet?

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:19:

Cool systeem, verandert het aantal slots dan gewoon tijdens een match of na elke ronde? Ik zal de server eens opzoeken, 48 spelers is voor mij perfect.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• IngamerX
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:30:
[...]

YouTube: BF3: Mouse settings part 2

En ik heb setpoint gewoon draaiende en bij staat de 1800 dpi aan als ik boot. ;)
Bij mij is setpoint ook actief, maar toch.. ik denk dat dit te maken heeft met m'n mobo.

Maar goed, ik zal jouw methodiek eens proberen, eens kijken hoe dat speelt :)
Die Free Slots Controller aan het testen op GoTBF3.nl servers 4, 5 en 6. Die staan normaliter toch leeg dus dan zijn ze ideaal voor dit experiment. Wellicht dat we er zo wat volk op krijgen?

• StealthyPeanut
MicScott schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:42:
[...]

Cool systeem, verandert het aantal slots dan gewoon tijdens een match of na elke ronde? Ik zal de server eens opzoeken, 48 spelers is voor mij perfect.
Tijdens de match. Dat is het mooie eraan. Ik begin soms alleen aan een rush ronde op Metro met 1 / 6 spelers en eindig in de stad met 24 vs 24 man _O_.
Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:43:
Die Free Slots Controller aan het testen op GoTBF3.nl servers 4, 5 en 6. Die staan normaliter toch leeg dus dan zijn ze ideaal voor dit experiment. Wellicht dat we er zo wat volk op krijgen?
Nice, ben benieuwd :).

[ Voor 29% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-03-2012 14:09 ]

IngamerX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:42:
[...]

Bij mij is setpoint ook actief, maar toch.. ik denk dat dit te maken heeft met m'n mobo.

Maar goed, ik zal jouw methodiek eens proberen, eens kijken hoe dat speelt :)
Het is wel even wennen maar het speeld heerlijk als je het eenmaal gewent bent. ;)

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 13:47
Vergroot die Free Slots Controller ook het aantal vlaggen op de map? Kan me voorstellen dat 5 te veel is voor 10 man maar 3 weer veel te weinig voor 50 spelers...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Dan moet je de 32p maplist gebruiken voor speler aantal onder de 32 en de 64p maplist voor speler aantal boven de 32.

• AdmiralSnipe
blabla verhaal blabla

Laat maar, ik ga niet ragen.

~edit: aargh mn k/d is voor het eerst sinds lange tijd onder de 2.0.
Moet echt wat beter mn best doen.
Zit nu te vaak gewoon wat te klooien (bijv. hele ronde met handgun ofzo :D).

[ Voor 171% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-03-2012 15:12 ]

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:44
StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:17:
[...]

Er zijn genoeg mensen die juist zo'n server joinen want bijna iedereen weet dat die 6 - 12 slots variabel is. In mijn favorieten heb ik 10 servers staan met ongeveer 5 daarvan met deze plugin. Deze zijn echt een heel stuk voller dan server die met vaste slots werken.

Een volle server (6/6 - 12/12 ) trekt gewoon meer spelers dan een server met 6/48 - 12/48 spelers.
Mensen blijven vreemde wezens blijkt maar weer eens 5/6 of 5/48, bij beide heb je (maar) 5 spelers op de server en bij 5/48 weet je tenminste wat het maximale aantal spelers is. Ik vind het veel belangrijker om te weten wat het echte maximale aantal spelers is en zal dus zulke servers juist nooit joinen.

De meeste mensen zullen wel op free slots selecteren en waarschijnlijk voor 1-5 of 6-10 free slots kiezen.

Btw. volle servers trekken helemaal geen mensen, want vol=vol, maar ik begrijp wat je wil zeggen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SpitfireFrl op 06-03-2012 14:52 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Goed om te horen, ben benieuwd. Ik wist niet eens dat #5 en #6 bestonden, nooit gevonden in de search.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-01 22:47
Speel af en toe op een UK server met dit systeem, bevalt wel goed moet ik zeggen. Server zit ook altijd stamp vol!
Phyxion schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Goed om te horen, ben benieuwd. Ik wist niet eens dat #5 en #6 bestonden, nooit gevonden in de search.
Zijn infantry only servers, staat je filter op normal (wat dankzij die teringlijers bij DICE default is) vind je ze nooit.
SpitfireFrl schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:49:
Btw. volle servers trekken helemaal geen mensen, want vol=vol, maar ik begrijp wat je wil zeggen ;)
Constante stroom van mensen die stoppen waardoor nieuwe er weer bij komen. Het verloop op volle servers is hoger dan op half lege servers.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 06-03-2012 14:56 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Het is erg jammer dat DICE niet kon bedenken dat zulke server functies worden gewaardeerd. Extra vlaggen bij meer spelers, automatisch schalende ticket hoeveelheid. Bepaalde vehicles spawnen pas vanaf een X aantal spelers. Nu zit je dus met zijn vieren in een Rush server waar je wel 75 tickets hebt, gewoon twee bommen en het merendeel van de maps draait alleen maar om die ene helicopter.
Adanteh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:06:
Het is erg jammer dat DICE niet kon bedenken dat zulke server functies worden gewaardeerd. Extra vlaggen bij meer spelers, automatisch schalende ticket hoeveelheid. Bepaalde vehicles spawnen pas vanaf een X aantal spelers. Nu zit je dus met zijn vieren in een Rush server waar je wel 75 tickets hebt, gewoon twee bommen en het merendeel van de maps draait alleen maar om die ene helicopter.
En ik blijf erbij dat die chopper hacks was. :+
De LAV was eerlijk. :P

Jup, dan moet je dus zelf instellen dat bij een beperkt aantal tickets de server infantry only is wat betekent dat hij praktisch niet gevonden wordt omdat iedereen op normal servers zoekt en je server dat dan direct al niet meer is. DICE, maar dat geld eigenlijk voor elke game uitgever, kan het geen fuck schelen of mensen tevreden zijn over de server kant van het spel. Dat ziet toch een beperkte groep spelers en die hebben toch geen keuze aangezien crappy servers beter zijn dan geen servers.

Denk dat we uiteindelijk met GoTBF3 nog maar twee servers over zullen houden, een Vanilla conquest server en de private server.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Je zal inderdaad zien dat dat ook niet gaat veranderen. Uiteindelijk pakken mensen gewoon een random server en dan is het voor EA prima. Zolang ze maar blijven spelen en er nieuwe servers worden aageschaft is alles goed. Het is wel jammer dat je op die manier dus er nooit voor kan zorgen dat veel bezoekers terug blijven komen. Tenslotte is een uur spelen met zijn vijfen weinig aan....
Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:13:
Jup, dan moet je dus zelf instellen dat bij een beperkt aantal tickets de server infantry only is wat betekent dat hij praktisch niet gevonden wordt omdat iedereen op normal servers zoekt en je server dat dan direct al niet meer is. DICE, maar dat geld eigenlijk voor elke game uitgever, kan het geen fuck schelen of mensen tevreden zijn over de server kant van het spel. Dat ziet toch een beperkte groep spelers en die hebben toch geen keuze aangezien crappy servers beter zijn dan geen servers.

Denk dat we uiteindelijk met GoTBF3 nog maar twee servers over zullen houden, een Vanilla conquest server en de private server.
Uiteindelijk is dat denk ik ook wat er gaat gebeuren. Je krijgt gewoon met geen mogelijkheid iemand in een GoT server.
Alsof er voor iedereen staat; beware you will get your ass kicked over here. :+

Arsenius schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:39:
Vandaag kwam toch die announcement van dice? Of niet?
Vannacht om +- 3 uur ;)
http://www.ea.com/1/gamechangers

Maarja, hoogstwaarschijnlijk zullen ze over Medal of Honor 2 praten.
Maar het zou ook onlogisch zijn om níet over nieuwe BF3 DLC te praten, dus 'k heb nog hoop.
Asgaro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:35:
[...]

Vannacht om +- 3 uur ;)
http://www.ea.com/1/gamechangers

Maarja, hoogstwaarschijnlijk zullen ze over Medal of Honor 2 praten.
Maar het zou ook onlogisch zijn om níet over nieuwe BF3 DLC te praten, dus 'k heb nog hoop.
Patch + DLC or else DICE. :Y)

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-01 00:03
Het moet toch onderhand wel zo zijn dat er dlc bij die patch komt? Want ze hadden aparte teams en ik bedoel en we zijn alweer 4 maanden veder -.-
bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:45:
Het moet toch onderhand wel zo zijn dat er dlc bij die patch komt? Want ze hadden aparte teams en ik bedoel en we zijn alweer 4 maanden veder -.-
Onderhand wel ja. Mappen, wapens en voertuigen maken duurt denk ik ook geen 4 maanden. Zeker als het gaat om 10 wapens, 3 of 4 voertuigen en 4 mappen net zoals B2K. ;)

• AdmiralSnipe
Zit ik op een Caspian Border only server, gaat de admin me killen omdat hij in de Viper wil...

~edit: het blijkt geen admin te zijn maar 2 noobs.
De ene gaat steeds met een jeep op me afrijden en op het laatst eruitspringen zodat ik bad luck krijg.
*** zielig dat soort figuren, ze staan ook gewoon de hele ronde te wachten totdat de heli spawned.

[ Voor 57% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-03-2012 16:02 ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 13:47
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:55:
[...]

Onderhand wel ja. Mappen, wapens en voertuigen maken duurt denk ik ook geen 4 maanden. Zeker als het gaat om 10 wapens, 3 of 4 voertuigen en 4 mappen net zoals B2K. ;)
Het maken van de wapens en voertuigen allicht niet, maar finetunen en zorgen dat de boel een beetje in balans blijft... daar zit wat testwerk in.

Die mappen moet je ook niet onderschatten denk ik, qua detail toch ook wel een berg werk. (en weer zelfde verhaal voor balans etc... Een map uittekenen is zo gebeurd maar of het dan ook heel boeiend wordt.)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01 08:46
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:57:
Zit ik op een Caspian Border only server, gaat de admin me killen omdat hij in de Viper wil...
Wat een sneu gedoe :/

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

EvaluationCopy schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Het maken van de wapens en voertuigen allicht niet, maar finetunen en zorgen dat de boel een beetje in balans blijft... daar zit wat testwerk in.

Die mappen moet je ook niet onderschatten denk ik, qua detail toch ook wel een berg werk. (en weer zelfde verhaal voor balans etc... Een map uittekenen is zo gebeurd maar of het dan ook heel boeiend wordt.)
Maar 4 maanden is wel een beetje extreem. En als je naar de wapens kijkt dan hebben de meeste gewoon 25 damage en een bepaalde minimal damage dus dat valt wel mee. Zet er een leuk recoilpatroon op en test het en het wapen is wel klaar. En als we naar de MP mappen kijken die we nu hebben dan had DICE überhaupt mogen testen want de helft is gewoon lame/oneerlijk. :+

• Facenoise
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:57:

~edit: het blijkt geen admin te zijn maar 2 noobs.
De ene gaat steeds met een jeep op me afrijden en op het laatst eruitspringen zodat ik bad luck krijg.
*** zielig dat soort figuren, ze staan ook gewoon de hele ronde te wachten totdat de heli spawned.
whahaha

Ik heb een leuk middel hiertegen, laat ze opstijgen, kondig aan ze te gaan bumpen met een jet, ga dit dan ook doen. Elke keer opnieuw.

Ik had vorige keer ook van die n00bs, na 4x hun gebumped te hebben verlieten ze de server :+ Zorgt voor wat minder frustratie en je kan erna lekker door gamen.

EDIT: werkt dus niet als hij admin is he! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Facenoise op 06-03-2012 16:08 ]

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Doet de #1 van de chopper rank ook.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• AdmiralSnipe
erikvandenberg schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:07:
[...]

whahaha

Ik heb een leuk middel hiertegen, laat ze opstijgen, kondig aan ze te gaan bumpen met een jet, ga dit dan ook doen. Elke keer opnieuw.

Ik had vorige keer ook van die n00bs, na 4x hun gebumped te hebben verlieten ze de server :+ Zorgt voor wat minder frustratie en je kan erna lekker door gamen.
Ja zal ik even doen.
Kom wel vaker dit soort figuren tegen, heb ff op battlelog gekeken.
Die ene dude heeft van 311 uur gespeeld waarvan iets van 120 in heli met een spm van 281.
Hij doet de hele tijd Caspian Border only maps zag ik en zit in een heli platoon.
Toen iemand ander bij hem als gunner zat ging hij de heli laten neerstorten.
Wie koopt nou BF om zoiets de hele dag te doen??? :o

~edit: ze zijn beide net weg. :)

Verwijderd

Strontvervelend dat jeep-killen ja. Moet toegeven dat ik dat zelf ook wel eens doe op Caspian, als er steeds maar mensen te campen staan. Dan spawn ik in de deployment voor een tank en pak ondertussen zo'n gastje mee.
Wat minder is, is dat het nog regelmatig gebeurt tegen mij, als ik naar een tank loop (en vervolgens gaat die persoon dan rustig bij de heli plek wachten) |:(

• evil kim
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:11:
[...]

Ja zal ik even doen.
Kom wel vaker dit soort figuren tegen, heb ff op battlelog gekeken.
Die ene dude heeft van 311 uur gespeeld waarvan iets van 120 in heli met een spm van 281.
Hij doet de hele tijd Caspian Border only maps zag ik en zit in een heli platoon.
Toen iemand ander bij hem als gunner zat ging hij de heli laten neerstorten.
Wie koopt nou BF om zoiets de hele dag te doen??? :o

~edit: ze zijn beide net weg. :)
Mensen die professioneel werkloos zijn en geen satelliet ontvangst hebben :+

Verwijderd

erikvandenberg schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:07:
[...]
whahaha

EDIT: werkt dus niet als hij admin is he! 8)7
Foei Face! 8)

• AdmiralSnipe
evil kim schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:12:
[...]

Mensen die professioneel werkloos zijn en geen satelliet ontvangst hebben :+
Hmm dat zal het wel zijn.
Ach ja, als je hopeloos bent kan ik me er nog wel iets bij voorstellen... :+

• Facenoise
Wasn't me, i swear!! :+

Soms vragen ze er gewoon om, en als je me eenmaal zover krijgt, shit hits the fan zeg maar, ik maak het mijn taak om jouw game te verzieken, heb ik ook echt lol in dan. :D

En maar vrolijk met smiles in de chat gooien, gasten flippen hem helemaal dan, prachtig om te zien.

Maar als het bij mij gebeurt is het niet leuk! :-(

• evil kim
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:13:
[...]

Hmm dat zal het wel zijn.
Ach ja, als je hopeloos bent kan ik me er nog wel iets bij voorstellen... :+
Heb mijn gunner ook al gecrashed, maar t ligt eerder aan te weinig werkloos, geen tijd om die shopper onder de knie te krijgen.

Nu probeer 'k af en toe op een 1P wat vlagen te cappen met een shopper, zo leer 'k rustig vliegen en stabiel hangen + af en toe krijg 'k een unlock, anders ben je toch kwassie kansloos tegen andere choppers
(alleen jammer dat het zo snel gaat vervelen in me eentje dat oefenen)

[ Voor 5% gewijzigd door evil kim op 06-03-2012 16:24 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 13:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:55:
[...]

Zijn infantry only servers, staat je filter op normal (wat dankzij die teringlijers bij DICE default is) vind je ze nooit.

[...]

Constante stroom van mensen die stoppen waardoor nieuwe er weer bij komen. Het verloop op volle servers is hoger dan op half lege servers.
Dan hoop ik dat die na de patch een beetje vol gaan lopen. Wil dan veel meer infantry only servers gaan doen, omdat de chopper nog veel vervelender gaat worden op normale servers.

[ Voor 52% gewijzigd door NoFearCreations op 06-03-2012 16:31 ]

---RAWE CEEK!!!---

• AdmiralSnipe
evil kim schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:24:
[...]

Heb mijn gunner ook al gecrashed, maar t ligt eerder aan te weinig werkloos, geen tijd om die shopper onder de knie te krijgen.

Nu probeer 'k af en toe op een 1P wat vlagen te cappen met een shopper, zo leer 'k rustig vliegen en stabiel hangen + af en toe krijg 'k een unlock, anders ben je toch kwassie kansloos tegen andere choppers
(alleen jammer dat het zo snel gaat vervelen in me eentje dat oefenen)
Misschien moeten wij eens samen in een "shopper" (dat is toch zo'n mega boodschappentas??).
Vlieg niet zo vaak meer dus dat wordt ook wel weer eens tijd, ben benieuwd of ik er nog wat van bak.

• evil kim
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:37:
[...]

Misschien moeten wij eens samen in een "shopper" (dat is toch zo'n mega boodschappentas??).
Vlieg niet zo vaak meer dus dat wordt ook wel weer eens tijd, ben benieuwd of ik er nog wat van bak.
Soms ziet het er zo uit ja.

Wil best wel eens samen vliegen, 'k kan er maar van leren :*)

edit: dat is wat er gebeurd wanneer je als Belg op een Nederlands forum Engels wilt typen, dan krijg je een soort Engels gebaseerd op het jusdorange Frans :+

[ Voor 16% gewijzigd door evil kim op 06-03-2012 16:46 ]

• AdmiralSnipe
evil kim schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:39:
[...]

Soms ziet het er zo uit ja.

Wil best wel eens samen vliegen, 'k kan er maar van leren :*)

edit: dat is wat er gebeurd wanneer je als Belg op een Nederlands forum Engels wilt typen, dan krijg je een soort Engels gebaseerd op het jusdorange Frans :+
Haha, ik snap wat je bedoelt, chopper maar dan met een soort frans accent zodat het als "shjop-eur" klinkt.

Wat zijn trouwens de IGN's van de mensen hier want ik heb het idee dat ik lang niet iedereen in mn friendlist heb staan.

Dus mensen post ff (niet verplicht hoor :9 ).

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-01 20:28
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:00:
[...]

Haha, ik snap wat je bedoelt, chopper maar dan met een soort frans accent zodat het als "shjop-eur" klinkt.

Wat zijn trouwens de IGN's van de mensen hier want ik heb het idee dat ik lang niet iedereen in mn friendlist heb staan.

Ik post hier niet veel, maar dat laat meer tijd voor BF3 over :P
mijn IGN: MrRiot94

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

ik ging vandaag trouwens even in mijn stats kijken op battlelog en ik heb een accuracy van 121.4%.. http://battlelog.battlefi...fo/m26-mass/332227860/pc/ Iemand anders dit al tegen gekomen? Best rare fout..

• Robbertjan94
Ircghost schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:02:
ik ging vandaag trouwens even in mijn stats kijken op battlelog en ik heb een accuracy van 121.4%.. http://battlelog.battlefi...fo/m26-mass/332227860/pc/ Iemand anders dit al tegen gekomen? Best rare fout..
Uit een shotgun komt niet 1 kogel, maar verschillende particles (kan ff niet op de naam komen pellets ofzo?) en zo kan je dus meer dan 100% accuracy krijgen ;P
GEEN fout dus.

edit:Wat degen onder mij zegt kan ook waar zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Robbertjan94 op 06-03-2012 17:06 ]

Verwijderd

Accuracy is het aantal schoten gedeeld door het aantal hits. Als jij met één shot meerdere mensen raakt (wat met een shotgun heel goed te doen is), kun je idd boven de 100% komen.

• AdmiralSnipe
Waarom is dat een fout? dat kan namelijk best.
Wss heb je gewoon een aantal keren een double, tripple, quadro, quintetto, sextetto weetikveelwat kill gemaakt.
Aangezien je er 11 kills mee hebt is dit makkelijk te verklaren.

dit is een bekende bug met de shotguns.
ik zag het wel vaker voor komen.

lang leve metro, grand bazaar waar je makkelijk met shotguns boven de 100% kunt komen.
1 shot is minimaal 2 mensen raken.

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 06-03-2012 17:06 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• AdmiralSnipe
Robbertjan94 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:03:
[...]

Uit een shotgun komt niet 1 kogel, maar verschillende particles (kan ff niet op de naam komen pellets ofzo?) en zo kan je dus meer dan 100% accuracy krijgen ;P
GEEN fout dus.

Wat degen onder mij zegt kan ook waar zijn?
Zo werkt dat volgens mij niet in BF.
Hij heeft waarschijnlijk gewoon meerdere enemies gekilled met 1 schot.

• evil kim
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:00:
[...]

desterckkim

Verwijderd

Het gaat om hits, niet om kills (11/28 != 1,214). In Battlelog kun je het aantal hits helaas niet zien (op bf3stats wel, geloof ik). Met een sniper kun je ook een accuracy van boven de 100% halen, omdat de kogels dóór mensen heen gaan. Zelfde met explosieven (logisch).

EDIT: BF3stats zegt:
Shots28
Hits34
Accuracy121.43%
34/28 = 1,2143 inderdaad.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 17:13 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Fijn ik verdoe mijn tijd met CO-OP missies omdat ik de MP7 vrij wil spelen. Ik had al 24K punten en na een potje waar ik 9K voor kreeg heb ik nog steeds 24K.

Zelfs CO-OP is bugged.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Robbertjan94
rickyy schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:33:
Fijn ik verdoe mijn tijd met CO-OP missies omdat ik de MP7 vrij wil spelen. Ik had al 24K punten en na een potje waar ik 9K voor kreeg heb ik nog steeds 24K.

Zelfs CO-OP is bugged.
Ik had dit bij de assignments ook, gewoon uitloggen en daarna weer inloggen en dan moet 't erbij opgeteld zijn.

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2025
Zijn er mensen die vanavond zin hebben om server 4 vol te krijgen?
Zit er nu ook al in met 4-5 mensen. Maar Rush is dan erg lang
Solictice schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:36:
Zijn er mensen die vanavond zin hebben om server 4 vol te krijgen?
Zit er nu ook al in met 4-5 mensen. Maar Rush is dan erg lang
nee dankje, ben geen rush fan

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-01 19:22
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:03:
Accuracy is het aantal schoten gedeeld door het aantal hits. Als jij met één shot meerdere mensen raakt (wat met een shotgun heel goed te doen is), kun je idd boven de 100% komen.
Gezien de accuracy van boven de 100% moet dit wel waar zijn. Lijkt me stug dat ze individueel particles gaan tracen. Blijkbaar is het aantal schoten/aantal geraakte mensen. Je zou eigenlijk iets verwachten van aantal schoten/aantal keer dat een schot iets raakt (true of false zegmaar). Dan krijg je max 100% maar ze hebben er blijkbaar voor gekozen om het aantal geraakte doelen door jou schot te tellen.

• IngamerX
Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:13:

Das wel ruk ye. Het gaat Dice om de mensen die het spel spelen, en niet om degenen die de servers hosten. Het zal veel gamers dan ook geen ruk spelen op welke server ze spelen, zolang ie maar crowded is en naar hun wensen voldoet. Zo is het filter systeem wel veel beter dan destijds in BF2.
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Uiteindelijk is dat denk ik ook wat er gaat gebeuren. Je krijgt gewoon met geen mogelijkheid iemand in een GoT server.
Alsof er voor iedereen staat; beware you will get your ass kicked over here. :+
Tja, het is ook wel een beetje zo. Als Tsurany, rien en jij samen in een squad spelen is het potje vaak al gespeeld. Feitelijk is auto balance gewoon ruk.

Auto balance zou naar de stats van een speler moeten kijken en deze in het juiste team moeten plaatsen, tevens rekening houdend met squads die goed spelen, dat ook gehele squads van team kunnen worden gewisseld.

At this moment is BF te vergelijken met LoL: het team waar vrienden samen (in squads) spelen, of het team wat verbaal communiceert wint.

Oftewel: it ain't a solo game bro, so stop the lone wolf crap.

En daar valt ook wat van te zeggen.
IngamerX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:00:
Auto balance zou naar de stats van een speler moeten kijken en deze in het juiste team moeten plaatsen, tevens rekening houdend met squads die goed spelen, dat ook gehele squads van team kunnen worden gewisseld.
Grappig, dat is juist wat onze autobalance doet. Hij wisselt aan het begin van elke ronde squads en spelers van team gebaseerd op hun score van de vorige ronde, mits de ronde daarvoor met een groot ticket verschil geëindigd is. Ideaal zou zijn dit te doen gebaseerd op een aantal Battlelog stats maar dat is nog niet mogelijk.

Edit: Hmm insane balancer kan nu wel online Battlelog stats pakken om te gebruiken in de balancing.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 06-03-2012 18:12 ]

IngamerX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:00:

Tja, het is ook wel een beetje zo. Als Tsurany, rien en jij samen in een squad spelen is het potje vaak al gespeeld. Feitelijk is auto balance gewoon ruk.
En dan zit ik nauwelijks met Tsurany in een squad. Moet je nagaan hoe erg dat wel niet is. :+
Nee ik wil de MVP ribbon, nee die is van mij dammit. :Y)

Of een andere leuke:
My tank, no my tank.

Mine, mine, mine, mine, mine. :+

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-03-2012 18:38 ]

Pagina: 1 ... 114 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.