Adanteh schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:39:
Hey Asgaro, niet zeuren over Dubstep als er overduidelijk Brostep wordt gebruikt.
Anyway, ik heb toch wel zin in wat extra maps, maar dat close quarters lijkt me nu weer niks. Ik zal hem waarschijnlijk gewoon halen en ik vermaak me er ook wel mee, maar daar houdt het dan ook wel op. Ik mis af en toe de goede rush maps van Bad Company 2 toch wel. Je ziet toch dat de Battlefield 3 maps overduidelijk zijn gemaakt voor conquest, misschien met uitzondering van Tehran Highway. Lekker in Laguna Presa rondsluipen in de jungle kan hier helaas niet.
Lmao, haha, dacht "ik hou het hier maar rustig met mijn mening, en plaats ze wel op youtube zelf. Niemand dat het zal kunnen opmerken"
Niet echt ervaring met Brostep en moest het al gaan opzoeken, maarja, 't klonk voor mij als Dubstep.
Niets op zich tegen het genre, alleen jammer dat opeens iedereen het in zijn gameplay vids gebruikt alsof ze niets anders kennen...
Birgirpal is een uitzondering en maakt het altijd verrassend met zijn "Operation ... "-vids, met muziek uit de 90's enzo.
De Dubstep hype doet me juist wat denken aan de hype rond jumpstyle / hakken / whatever, van elke jaren terug bij jullie in Nederland.
Ik bedoel qua hype he (voor ik iets verkeerds zeg, want vind Dubstep nog altijd 1000 keer beter dan jumpstyle!) Zelfs ik als Belg ken het filmpje van Patrick Jumpen.

Maar nu is dat genre gelukkig gaan liggen