• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mavamaarten schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:54:
[...]

32-Bit kan maximaal 3,2 GB aan. Mijn GPU heeft 896 MB vram, maar het lijkt me sterk dat er dan toch 1 GB verloren gaan. Vram staat er volgens mij los van. Alles goed en wel, hij loopt nu ultra soepel, maar nu spawn ik elke keer zonder wapen... What do I do nao :+
volgensmij is je ram nu verdubbeld (sort of)

32bit windows kan volgensmij maar 2gb per proces alloceren, 64 zal ook vast wel een limiet hebben, maar die zal aanzienlijk hoger liggen.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:35
Mavamaarten schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:43:
WTF. Nooit gedacht dat het iets zou uitmaken, maar even getest op 64-bit in plaats van 32-bit, en de meeste problemen zijn opgelost :D FPS omhoog met 20, ondanks het feit dat er maar 0,8 GB bijkwam (want in 32-bit werkt maar 3,2 GB, toch?)
Op 32bit windows is de standaardinstelling dat een applicatie maar 2GB ram mag gebruiken, ook al is die applicatie LAA, waar de limiet op 4GB staat. Bij 64bit windows staat de limiet wel op 4GB, waardoor het effect voor battlefield groter is dan die 800MB ram die je er bij hebt.
DanielWW2 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:49:
[...]
Licht aan hoeveel VRAM je GPU heeft. ;)
32 bit kan maximaal 4GB aan en bij een GPU met 1GB VRAM gaat er dus 1GB aan RAM verloren.
Is niet zo, of je een 2GB of een 128MB kaartje aansluit, bij 32bit windows zal je die 3.3GB blijven zien.

Mechwarrior Online: Flapdrol

haarbal schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:40:
[...]

Op 32bit windows is de standaardinstelling dat een applicatie maar 2GB ram mag gebruiken, ook al is die applicatie LAA, waar de limiet op 4GB staat. Bij 64bit windows staat de limiet wel op 4GB, waardoor het effect voor battlefield groter is dan die 800MB ram die je er bij hebt.

[...]

Is niet zo, of je een 2GB of een 128MB kaartje aansluit, bij 32bit windows zal je die 3.3GB blijven zien.
Daar komt nog bij dat BF3 een native 64b applicatie is, dat levert ook weer kleine snelheidswinst op in de berekeningen met een 64b cpu.

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-01 21:59
Zijn bovenstaande posts niet meer iets voor het Battlefield 3 Hardware topic?

AULXJMHR

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:49:
[...]

Daar komt nog bij dat BF3 een native 64b applicatie is, dat levert ook weer kleine snelheidswinst op in de berekeningen met een 64b cpu.
Ik weet niet waar je dat vandaan trekt want BF3 is gewoon een 32-bit executable.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Phyxion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:55:
[...]

Ik weet niet waar je dat vandaan trekt want BF3 is gewoon een 32-bit executable.
Is dat zo? Ik meende dat gelezen te hebben en het was in de grijze massa kennelijk blijven hangen als feit, zal het zo direct even testen online ^^

foutje, moet kunnen.

• haarbal
  • Laatst online: 12:35
Nee, het programma is 32bit, maar dice raadde wel een 64bit OS aan.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:33:
Bij de volgende patch werken flares wel tegen laserguided, dus nog een paar weken "afzien" in de chopper ;)
Afzien, my ass ja :P

De heli kan zo'n beetje elke 5 seconde flares/ecm doen als de gunner dat ook gemount heeft. Als je een beetje goed vliegt dan kun je zo heel de map domineren. Ik zie soms wel eens helipiloten met scores van 50/4, daar begin je echt niets tegen. De laserguided was nog een van de weinige manieren om een heli met zekerheid neer te halen. Met een stinger of een MAA sta je zo goed als machteloos tegen een beetje skilled piloot.
Gelukkig gaat de reload van flares/ecm al naar 11 seconden in de patch.

Verwijderd

Al dat gezeur toch maar de hele tijd over heli's :P Ik zat laatst te spelen tegen een goede jet pilot, dáár kun je pas niks tegen. Op den duur lieten we onze Havoc op Wake maar staan, want je was na 10 seconden neergehaald. Rocket pods zijn net zo effectief als guided rockets, dus met de MAA heb je vaak ook niet veel kans.

Maargoed, jets worden generfed, heli's deels gebuffed; al blijf ik erbij dat de survivability tegen een niet-samenwerkend team omlaag gaat. Stingers worden namelijk een instant disable en ik weet van mezelf dat ik er nog vaak genoeg door geraakt wordt. Dat wordt na de patch dus toch wel vervelend.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-01 13:48
Zonet weer de draad opgepikt. Heb enkele maanden Just Cause 2 en GTA IV gespeeld, en man, dan merk je toch wat het is om weer een echte FPS voor je te hebben. De eerste rondjes kon ik er -totaal- niks van, maar nu begin ik toch terug weer wat kills en defence points te halen :)

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Goede helipelioten zijn zeker irritant voor tanks maar vaak kun je één aanval nog wel overleven door snel te reparen of dat door de gunner te laten doen. Gisterenavond had ik een jetpiloot tegen die 'nogal' goed was met rocketpods, damn, ik kwam amper de basis uit op Caspian Border met m'n tank of ik lag alweer in de poeier, niet normaal.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

EvaluationCopy schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:13:
Goede helipelioten zijn zeker irritant voor tanks maar vaak kun je één aanval nog wel overleven door snel te reparen of dat door de gunner te laten doen.
De laatste tijd vlieg ik veel samen en met de combinatie missiles, guided shell en het boordkanon sloop je elke aanval eigenlijk wel een tank. MAA maakt ook weinig kans en een losse stinger oid is ook kansloos. Het enige wat je dan te vrezen hebt is een goede jet-piloot of georganiseerde AA (meerdere stingers/soflams met javalins).
Ik hoop wel dat je als heli-piloot wat meer punten kunt krijgen straks, de gunner heeft meestal ~3x zoveel kills, ik krijg dan alleen wat punten voor disables of target designation...

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-01 18:04
Hele domme vraag

Nu game ik nog op de ps3 maar ik wil een nieuwe game pc kopen. Nu heb ik 2 x 20inch schermen maar wat gebeurd er als ik straks BF3 speel. Blijft dan 1 scherm zwart of wordt het spel verdeeld over twee schermen?

• Spaiker
Ligt er ook weer aan welke instellingen je hebt natuurlijk..

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Mavamaarten schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:43:
WTF. Nooit gedacht dat het iets zou uitmaken, maar even getest op 64-bit in plaats van 32-bit, en de meeste problemen zijn opgelost :D FPS omhoog met 20, ondanks het feit dat er maar 0,8 GB bijkwam (want in 32-bit werkt maar 3,2 GB, toch?)
Dat zal dan door de verschoning van je HDD komen denk ik. Ik merkte namelijk vrij weinig toen ik van 2gb naar 3,2 naar 4,0gb ram ging.

Alleen het blijven hangen zodra je je omdraait is weg, fps gemiddeld is hetzelfde gebleven.

Ik had nooit gedacht dat een quadcore t.o.v. een dual core zoveel zou uitmaken. Waar ik met een dual core op plekken met moeite de 20fps haalde krijg ik er nu 40 voor terug.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-01 20:51
Kan niet meer inloggen, alle Origin games zijn weg van mijn account, kan niet inloggen op EA help, kan niet posten op EA forums, fuck dit kutbedrijf.
Alle methodes om contact op te nemen met EA zijn gebroken.

Ik weet 1 ding zeker, ik koop NOOIT meer een EA game. Ik hoop dat ze failliet gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Wolfos op 10-03-2012 21:40 ]

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-12-2025
rickyy schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:26:
[...]

Dat zal dan door de verschoning van je HDD komen denk ik. Ik merkte namelijk vrij weinig toen ik van 2gb naar 3,2 naar 4,0gb ram ging.

Alleen het blijven hangen zodra je je omdraait is weg, fps gemiddeld is hetzelfde gebleven.

Ik had nooit gedacht dat een quadcore t.o.v. een dual core zoveel zou uitmaken. Waar ik met een dual core op plekken met moeite de 20fps haalde krijg ik er nu 40 voor terug.
Dat blijven hangen is toch best irritant opzich en ook een reden om op 64 bits over te stappen :) (Ga dat zelf nu pas doen overigens)

Je hebt trouwens je sig nog niet aangepast staat nog een e8400 ;p just saying

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-01 20:51
Versteegrob schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:09:
Hele domme vraag

Nu game ik nog op de ps3 maar ik wil een nieuwe game pc kopen. Nu heb ik 2 x 20inch schermen maar wat gebeurd er als ik straks BF3 speel. Blijft dan 1 scherm zwart of wordt het spel verdeeld over twee schermen?
In mijn ervaring speelt het spel gewoon op je 'hoofd' monitor terwijl je 2e scherm de gewone Windows desktop (en de applicaties die je hebt draaien) toont. Maar waarschijnlijk kun je de zaak wel configureren dat het één grote desktop wordt.

Maar je wilt je crosshair niet precies tussen twee beeldschermen hebben, denk ik :+.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-01 16:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Meesterlijk filmpje, en deze kerel is echt goed!

---RAWE CEEK!!!---

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-01 21:24
NoFearCreations schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:38:
[video]
Zo dat is wel netjes ge-edit ja.
Ik wil ook nog After Effects uitproberen om van die vette 3d effecten en zo toe te kunnen voegen want dat wil niet zo goed met Vegas Pro.

Dat die kerel "echt goed" is kan ik zo niet beoordelen want je krijgt natuurlijk alleen de beste clips te zien waardoor je een speler zijn "skill" level niet echt goed kunt inschatten.

~edit: die montage van Iduel2010 vond ik trouwens ook erg netjes gemaakt!

[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-03-2012 22:51 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-01 23:07
Wow, gaaf filmpje en gaaf achter elkaar gemonteerd.

Je ziet in het filmpje ook wel dat spelen op meer dan 60fps echt helpt, in combinatie met een superlage ping (denk aan: lager dan 10ms).

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Zeker nice gedaan. Battlerecorder, where are you :(

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-01 20:09
[video]
leuk gedaan ja.. maar 't zijn 3 kerels he ;)

• rickyy
Join een Rush server en kom in een team met 10 recons... Zucht.

• AdmiralSnipe
rickyy schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:40:
Join een Rush server en kom in een team met 10 recons... Zucht.
Recon FTW!!! ;)

[video]
Ziet niks bijzonders... :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Ik denk dat hij zijn montageskills bedoelde, ziet er wel heel tof uit

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Same here, de montage soms goed, soms niet meer dan redelijk, zo zijn de geblurde namen en de Origin popups zwaar irritant. Daarnaast heb ik misschien twee redelijke kills gezien, de rest is gewoon sproeiwerk (nog meer dan dat ik sproei :+).

Verwijderd

Als ik de kills zie met geweer raakt hij er maar weinig met headshot , speel het spel nog niet pc kan het nog niet aan maar hij richt m.i. veel te vaak op de romp .

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
[video]
Filmpje is vet ja. Deel 1 was ook tof. Was geloof ik BC2 footage :)

Mag van mij minder HC footage in kijken of diegene nog zo goed is met M98 :P

• AdmiralSnipe

Toch vind ik deze beter ge-edit.
Die kerel maakt echt mooie montages (zelfs call of duty lijkt cool daardoor).
Alleen waarom moet er altijd weer dubstep in zitten :( (waarschijnlijk omdat je met daarmee makkelijk gameplay met de muziek kunt synchroniseren).

• peakaboo
  • Niet online
Haha, doe jij het maar eens ;)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Pfff...wat een servers zijn er zeg, zat net op Metro Conquest 64 met deze regels:
- geen explosieven (claymore/c4/nades)
- geen m320/smaw/rpg
- geen shotguns
- geen snipers
- geen mortar

lol :)
Cartman! schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:26:
Pfff...wat een servers zijn er zeg, zat net op Metro Conquest 64 met deze regels:
- geen m320/smaw/rpg
- geen shotguns
- geen snipers
- geen mortar

zo heb je ook servers met
Geen explosives(claymore.c4,nades,mines)
geen m320/sawm/rpg
geen shotgun
geen sniper
geen rifle
geen mortar
of te wel guns and knife only servers.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Pykow schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:28:
[...]

zo heb je ook servers met
Geen explosives(claymore.c4,nades,mines)
geen m320/sawm/rpg
geen shotgun
geen sniper
geen rifle
geen mortar
of te wel guns and knife only servers.
Je vergeet de servers met de volgende regel:
No Admin killing :')

Hoe vaak ik daardoor al gekicked ben de laatste tijd... Staat er ook gewoon bij reason of kick: Skill to high

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Of voor camping gekicked worden als je het vuur uit je sloffen aan het rennen bent. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• rickyy
brilsmurfffje schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Je vergeet de servers met de volgende regel:
No Admin killing :')

Hoe vaak ik daardoor al gekicked ben de laatste tijd... Staat er ook gewoon bij reason of kick: Skill to high
Gebeurd vooral op Amerikaanse servers ben ik uit ervaring achter gekomen.

Russen? Die zeiken niet. Dat zijn de beste servers.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik vind Duitse servers het meest relaxte, meer teamplay. De meeste kicks kreeg ik op Franse servers :+

• Spiller
  • Laatst online: 11-01 17:23
Cartman! schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:26:
- geen m320/smaw/rpg
- geen shotguns
- geen snipers
- geen mortar

Speel(de) daar zelf heel veel, vind het heerlijk spelen. Infantry zonder gekkigheid, beetje het Counter-Strike idee. Lekker schieten.

Ioniq 5 P45

• AdmiralSnipe
Wat is dat schijt irritant als je een server joined en dan op zwart scherm blijft hangen. |:(

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:36
brilsmurfffje schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:52:
ik vind Duitse servers het meest relaxte, meer teamplay. De meeste kicks kreeg ik op Franse servers :+
Haha hier precies hetzelfde! Franse wordt je er snel gekicked, ze zijn ook gek op hun eigen taal, non-stop frans tegen je praten en als dat niet overkomt/in het Engels terug praten, wordt je zonder pardon gekicked.

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Heb jij dat ook bij Got #4? Hier zelfde probleem. Speelde er net op en tijdens het map wisselen (naar Kargh) ging t weer fout.

[ Voor 44% gewijzigd door chris10r op 11-03-2012 13:27 ]

• AdmiralSnipe
chris10r schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:26:
Heb jij dat ook bij Got #4? Hier zelfde probleem. Speelde er net op en tijdens het map wisselen (naar Kargh) ging t weer fout.
Ja, probeer nu voor de 2e keer GoT #4 te joinen en weer zwart scherm! |:(

Verwijderd

Wow die montage's hier zijn echt zotjes! :r
AdmiralSnipe schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Ja, probeer nu voor de 2e keer GoT #4 te joinen en weer zwart scherm! |:(
Huh? Ik heb hetzelfde probleem, je ziet dat lichtje knipperen linksonder maar er gebeurt niets...

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 13:30 ]

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:29:
Wow die montage's hier zijn echt zotjes! :r

[...]
Huh? Ik heb hetzelfde probleem, je ziet dat lichtje knipperen linksonder maar er gebeurt niets...
Yup same here...
Admin kom er maar in!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-01 12:23

Murphy

(2B||!2B)?

AdmiralSnipe schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:40:
[video]

Toch vind ik deze beter ge-edit.
Die kerel maakt echt mooie montages (zelfs call of duty lijkt cool daardoor).
Alleen waarom moet er altijd weer dubstep in zitten :( (waarschijnlijk omdat je met daarmee makkelijk gameplay met de muziek kunt synchroniseren).
Ja daarom is het andere filmpje ook zo goed: vaak loopt de actie gelijk met de Epische Filmmuziek. Dát is knap!
peakaboo schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:41:
[...]

Haha, doe jij het maar eens ;)
Gameplay:
Geef me 2 uur. ;)

Editing:
Dat duurt wel even. :P
Verder die ik niet aan montages maken of wat dan ook. Ik speel liever. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
Over montages gesproken, heeft hier iemand ervaring met Adobe After Effects??
Heb wel zin om het uit te proberen maar het schijnt best wel ingewikkeld te zijn.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 23:16

Zenix

BOE!

Spiller schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:58:
[...]

Speel(de) daar zelf heel veel, vind het heerlijk spelen. Infantry zonder gekkigheid, beetje het Counter-Strike idee. Lekker schieten.
Vind ik ook, als ik TDM speel en ik ga alleen maar dood door dat soort dingen. Dan kan ik beter conquest gaan spelen. Hoort niet bij TDM vind ik. Behalve snipers.

Net een ronde, spawn ik 3 spawns achter elkaar op claymores -.-
Dat heeft DICE lekker gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 11-03-2012 14:00 ]

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:37:
Heb wel zin om het uit te proberen maar het schijnt best wel ingewikkeld te zijn.
Tutorials my friend, youtube is full of them! :7
DanielWW2 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:36:
[...]

Gameplay:
Geef me 2 uur. ;)

Editing:
Dat duurt wel even. :P
Verder die ik niet aan montages maken of wat dan ook. Ik speel liever. :+
I wantz proof!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 13:51 ]

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:51:
[...]

True that, maar dan moet ik eerst weer zo'n cracked versie van TPB halen ofzo, daar hou ik nooit zo van.
Maarja 30 dagen trial versie is ook niet te doen natuurlijk. ;)

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:13:
[...]

True that, maar dan moet ik eerst weer zo'n cracked versie van TPB halen ofzo, daar hou ik nooit zo van.
Maarja 30 dagen trial versie is ook niet te doen natuurlijk. ;)
Ik heb de gekraakte versie, en als je de torrents sorteert volgens seeders dan krijg je meestal wel veilige dingen (Als je op een torrent van Thetingy uitkomt zit je goed, denk ik).
Je kan ook natuurlijk de volle €213 betalen natuurlijk...

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-01 09:55

ronalddus

Buffalo77

AdmiralSnipe schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:37:
Ik heb wel wat ervaring. 1 van mijn laatste filmpjes staat in mijn onderschrift, daar heb ik ook veel after effects in gebruikt.

Ik kan je deze site aanbevelen. Werkt echt perfect! Dan even de 'basic training' bekijken
http://www.videocopilot.net/tutorials/

Buffalo77 | Pokemon Unite

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Ik heb de gekraakte versie, en als je de torrents sorteert volgens seeders dan krijg je meestal wel veilige dingen (Als je op een torrent van Thetingy uitkomt zit je goed, denk ik).
Je kan ook natuurlijk de volle €213 betalen natuurlijk...
~edit: gebruikt jij die van thethingy trouwens?
Ja die heb ik al gezien ja, die gozer heeft 20 pagina's vol met Adobe en Microsoft torrents. 8)7
Had m al gedownload maar nog niet uitgeprobeerd.
ronalddus schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Ik heb wel wat ervaring. 1 van mijn laatste filmpjes staat in mijn onderschrift, daar heb ik ook veel after effects in gebruikt.

Ik kan je deze site aanbevelen. Werkt echt perfect! Dan even de 'basic training' bekijken
En bedankt voor de link, zal het ff bekijken.

~nog een edit: RED in je filmpje, goede muziek is dat. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 11-03-2012 14:34 ]

Verwijderd

ronalddus schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Thnx, ben nu aan het kijken :p
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:51:
[...]

[...]
I wantz proof!
Vergeten hoe ik je af kan slachten bro? :+

• IngamerX
  • Laatst online: 18-01 19:05
Tja het is wel een beetje fked up dat adobe zo duur is. Ik vraag me af waar dat door komt... De productie van de meeste games is volgens mij duurder dan adobe. Maarja die worden dan ook wel meer verkocht denk ik.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Vergeten hoe ik je af kan slachten bro? :+
Dat niet, maar ik wil wel een leuke montage zien van jouw :P

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
Zenix schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Vind ik ook, als ik TDM speel en ik ga alleen maar dood door dat soort dingen. Dan kan ik beter conquest gaan spelen. Hoort niet bij TDM vind ik. Behalve snipers.

Net een ronde, spawn ik 3 spawns achter elkaar op claymores -.-
Dat heeft DICE lekker gedaan.
Ik speel de laatste weken veel TDM en ik lach me kapot als ik midden tussen de vijand spawn, soms kan ik ze pakken maar vaak is het een instant death.
Wat ik wel irritant vind zijn de spelers die speciaal rond de spawns hangen in TDM, zo kan ik ook scoren, van de week nog een rank 73 tegen gekomen die clays op spawn legde, tis mij wel duidelijk waarom die zo'n hoge rank heeft.

• NLsandman
  • Laatst online: 10-11-2025
IngamerX schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:00:
Tja het is wel een beetje fked up dat adobe zo duur is. Ik vraag me af waar dat door komt... De productie van de meeste games is volgens mij duurder dan adobe. Maarja die worden dan ook wel meer verkocht denk ik.
Er wordt geld verdient met adobe after effects door commerciele gebruikers, adobe wil daar graag een stukje van mee profiteren.

• chris10r
En nu blijft bf3 weer hangen op loading met Kargh Island Rush op Got #4. Andere mappen en zelfs Kargh Island Rush laden prima op andere servers. |:(

# Trouwens daarstraks toch een potje Kargh Island rush als defender kunnen joinen, weird :|

[ Voor 24% gewijzigd door chris10r op 11-03-2012 15:20 . Reden: # ]

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:04:
[...]

Dat niet, maar ik wil wel een leuke montage zien van jouw :P
Windows movie maker FTW? :+
Gaat hem niet worden en ik ben er gewoon te lui voor.
chris10r schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:16:
En nu blijft bf3 weer hangen op loading met Kargh Island Rush op Got #4. Andere mappen en zelfs Kargh Island Rush laden prima op andere servers. |:(
Ik voel een anti Tsurany golf aankomen. :Y)

We hebben een vermoeden waar dat aan ligt en proberen het op te lossen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• chris10r
Geen aanval op Tsurany :+, heb het bij een aantal andere servers ook gehad die ook het player aantal script draaien.
Tsurany schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:23:
We hebben een vermoeden waar dat aan ligt en proberen het op te lossen.
#Oke, dankje

[ Voor 48% gewijzigd door chris10r op 11-03-2012 15:24 . Reden: # ]

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik heb sinds kort problemen met disconnect from server..
Hebben meer mensen hier last van?
Ben er gewoon snel bij om iedereen te veroordelen als hypocriet. O-)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:25:
Ben er gewoon snel bij om iedereen te veroordelen als hypocriet. O-)
Terwijl je er gewoon zelf een bent >:)
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Terwijl je er gewoon zelf een bent >:)
Iemand moet even de betekenis van iedereen opzoeken. :Y)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:28:
[...]

Iemand moet even de betekenis van iedereen opzoeken. :Y)
Als je begint te miereneuken ben ik weg :F
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:33:
[...]

Als je begint te miereneuken ben ik weg :F
Je liep er gewoon in. ;)

chris10r schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:23:
Geen aanval op Tsurany :+, heb het bij een aantal andere servers ook gehad die ook het player aantal script draaien.

[...]

#Oke, dankje
Ja hebben het vermoeden dat het door de Rconnet.de plugin komt. Als de server aan het begin van de ronde niet op het maximaal aantal spelers wordt ingesteld kan kunnen mensen niet joinen zodra het maximum speler aantal boven de startwaarde uit komt.

De Procon plugin zou dit moeten oplossen dus nu zou het moeten werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 11-03-2012 15:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-01 01:02
Bizar voor woorden, dit gebeurt mij dus nooit. Of hij is goed, of hij speelt in een noob server.

Verwijderd

noud schreef op zondag 11 maart 2012 @ 16:54:
[...]

Bizar voor woorden, dit gebeurt mij dus nooit. Of hij is goed, of hij speelt in een noob server.
Normal mode, 'nuff said :P

• Zenix

Zenix

BOE!

NLsandman schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Ik speel de laatste weken veel TDM en ik lach me kapot als ik midden tussen de vijand spawn, soms kan ik ze pakken maar vaak is het een instant death.
Wat ik wel irritant vind zijn de spelers die speciaal rond de spawns hangen in TDM, zo kan ik ook scoren, van de week nog een rank 73 tegen gekomen die clays op spawn legde, tis mij wel duidelijk waarom die zo'n hoge rank heeft.
8/10 keer als ik tussen de vijand spawn maak ik ze wel af. Dat doe ik door mijn sprint knop in te houden voordat ik spawn zodat ik snel weg kan duiken eventueel om ze daarna af te maken. Want de reactietijd van de gemiddelde bf3 speler is niet zo hoog. Maar inderdaad claymores op spawn is jammer.

Zelf als TDM speler ren ik de hele tijd de map door en camp ik relatief weinig tenzij ik geen keus heb omdat ik anders dood ga. Je ziet bij de meesten spelers dat ze dezelfde plek blijven, dat is nooit mijn stijl van spelen geweest en vind ik relatief saai. Tevens ben ik daar ook niet goed in, want ik heb daar geen geduld voor ik wil ze afmaken en dat doe ik het liefste de hele tijd achter elkaar door. Heb meestal wel goeie K/D ratio meestal rond de 2 of hoger.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Hey Asgaro, niet zeuren over Dubstep als er overduidelijk Brostep wordt gebruikt. <3

Anyway, ik heb toch wel zin in wat extra maps, maar dat close quarters lijkt me nu weer niks. Ik zal hem waarschijnlijk gewoon halen en ik vermaak me er ook wel mee, maar daar houdt het dan ook wel op. Ik mis af en toe de goede rush maps van Bad Company 2 toch wel. Je ziet toch dat de Battlefield 3 maps overduidelijk zijn gemaakt voor conquest, misschien met uitzondering van Tehran Highway. Lekker in Laguna Presa rondsluipen in de jungle kan hier helaas niet.

• AdmiralSnipe
Adanteh schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:39:

Lekker in Laguna Presa rondsluipen in de jungle kan hier helaas niet.
Dat is sowieso een van mijn favo maps uit BC2!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-01 15:47
Tsurany schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Ja hebben het vermoeden dat het door de Rconnet.de plugin komt. Als de server aan het begin van de ronde niet op het maximaal aantal spelers wordt ingesteld kan kunnen mensen niet joinen zodra het maximum speler aantal boven de startwaarde uit komt.

De Procon plugin zou dit moeten oplossen dus nu zou het moeten werken.
Dit hebben wij alleen bij de 6 -> 12 verandering. Verder werkt dit wel gewoon hoe het hoort.

Verschilt misschien weer per provider en/of aanbieder.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:22

StrongArmLance

Endless flow

Nieuwe killstreak! Heil de P90

http://battlelog.battlefi...how/24722615/1/198735818/

Het was aan het eind niet je van het, maar tot 13 volgehouden

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

kristan schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:59:
Nieuwe killstreak! Heil de P90

http://battlelog.battlefi...how/24722615/1/198735818/

Het was aan het eind niet je van het, maar tot 13 volgehouden
Maar een killstreak van 13? Kom ik aan met een killstreak van 41 :+

Ik schiet aardig op met alle wapens minimaal 100 kills, ik moet zo'n beetje alleen alle pistols nog, twee sniper rifles en natuurlijk de javelin, igla en stinger :>

• Spaiker
Leuk potje net, paar Gotters zater er mee in, ik dacht dat ik Sjoerd gezien had en nog enkele van de GoT clan :)

Stom van me, had niet gezien dat het de GoT server was 8)7 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Spaiker op 11-03-2012 19:18 ]

Verwijderd

Javelin kills gaat wel lekker als je iemand in je team hebt die actief zit te soflammen ;) Heb voor maar weinig wapens service stars, maar de jav hoort daar wel bij.
Dus ik ben weer eens gaan schieten in bursts wat ik al maanden niet heb gedaan.
Werkt best wel goed. :F

Ja ik faal behoorlijk omdat ik het steeds vergat. :X

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:22

StrongArmLance

Endless flow

Phyxion schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:10:
[...]

Maar een killstreak van 13? Kom ik aan met een killstreak van 41 :+

Ik schiet aardig op met alle wapens minimaal 100 kills, ik moet zo'n beetje alleen alle pistols nog, twee sniper rifles en natuurlijk de javelin, igla en stinger :>
Heyheyhey!
41 dat is flinks, maar wat als wapen daarbij?
Ik speel nu dan ook echt op objective, ga niet voor de kills... dan word mijn team boos op me :)

• Zenix

Zenix

BOE!

kristan schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:12:
[...]

Heyheyhey!
Ik speel nu dan ook echt op objective, ga niet voor de kills... dan word mijn team boos op me :)
Als je goed veel kills maak help je team en objective lijkt mij ;)

• rickyy
[...]

Heyheyhey!
De teams waar je in zit spelen wel de objective dan? Zeer zelfzaam. Teach me master, hoe vind je zulke hemelse servers?

Ik heb een 55 killstreak gemaakt op een GoT server met mensen als Tsurany in de tegenpartij. :+
Tanks zijn lief. 8)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Heyheyhey!
Ik weet niet meer hoe ik dat gehaald heb, het was namelijk net in het begin van BF3. Het wapen zegt eigenlijk ook niet bijzonder veel in BF3, plaatsing is veel belangrijker :)

DanielWW2 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:18:
Ik heb een 55 killstreak gemaakt op een GoT server met mensen als Tsurany in de tegenpartij. :+
Tanks zijn lief. 8)
Meer te danken aan de prestaties van jou mede engineers. Zou daar niet al te trots op zijn. Was een combinatie van een spawnrape met 4 engineers achter je tank.

• AdmiralSnipe
Wat maakt die langste killstreak nou uit.
Hangt er ook vanaf of je als infantry die killstreak haalt of in een tank want lange infantry killstreaks zijn veel moeilijker dan wanneer je in een tank zit te base*****.
Is kill Streak Bonus trouwens je langste killstreak ofzo?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

AdmiralSnipe schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:48:
Wat maakt die langste killstreak nou uit.
Hangt er ook vanaf of je als infantry die killstreak haalt of in een tank want lange infantry killstreaks zijn veel moeilijker dan wanneer je in een tank zit te base*****.
Is kill Streak Bonus trouwens je langste killstreak ofzo?
Ja.

• AdmiralSnipe
Oh okee, mijn killstreak is tenminste wel te voet en niet in een baserapende tank...

• Wackmack
  • Laatst online: 16-01 18:04
Vraagje aan de pc gamers, zijn alle levels/game typen 64 spelers?

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe pc maar hoe groot vinden jullie het verschil tussen high en ultra?
Zijn hier mensen die BF3 op ultra spelen op 1920 resolutie? Zo ja welke setup hebben jullie?

Speel nu BF3 op de ps3 maar daar is het vaak zo rustig en saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-01 20:07
Versteegrob schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:39:

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe pc maar hoe groot vinden jullie het verschil tussen high en ultra?
Zijn hier mensen die BF3 op ultra spelen op 1920 resolutie? Zo ja welke setup hebben jullie?

Speel nu BF3 op de ps3 maar daar is het vaak zo rustig en saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Vraag 1: Nee er is ook 8vs8, 16vs16, 32vs32, 12vs12 en dan zijn er nog custom servers waar de aantallen weer anders zijn.
Vraag 2: Weet ik eigenlijk niet, ik heb een pc met een AMD HD4850 als bottleneck, dus ik kom niet verder dan med settings, maar daarop speelt 't wel goed.

Ik denk dat het op de PC fijner speelt dan op een PS3, zorg ervoor dat je een joystick hebt en je zit helemaal gebakken! ;-)
Tsurany schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:36:
[...]

Meer te danken aan de prestaties van jou mede engineers. Zou daar niet al te trots op zijn. Was een combinatie van een spawnrape met 4 engineers achter je tank.
Volgens mij hoefde je niet bij C te spawnen en dat repareren was ook meteen het enige nuttige dat mijn team deed. ;)
Natuurlijk was die streak lame maar laat mij nou mijn killstreak hebben. Ik haal namelijk niet vaak 10+ killstreaks omdat ik altijd pech heb. :X
Zelfs in CoD is het voor mij een uitdaging om 10+ te halen maar daar scoor ik dan wel standaard 30+ en ongeveer 5 deaths.

• AdmiralSnipe
Versteegrob schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:39:

Ik heb het idee dat tussen low en ultra settings niet eens bijster veel verschil zit, dus ik speel gewoon op low met een I7 920 en een ati HD5850 zodat ik een stabiele 60+ frames heb.

• Jovas
  • Laatst online: 18-01 10:16
AdmiralSnipe schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:05:
[...]

Ik heb het idee dat tussen low en ultra settings niet eens bijster veel verschil zit, dus ik speel gewoon op low met een I7 920 en een ati HD5850 zodat ik een stabiele 60+ frames heb.
Medium is beter, perfecte balans.. Ik heb hetzelfde systeem, maar low ziet er echt minder uit, medium valt mee..

• Jovas
  • Laatst online: 18-01 10:16
DanielWW2 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:18:
Tanks zijn lief. 8)
Totdat je de Seine in dondert! Héhéhé!! :) ;)

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Jovas schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:17:
[...]
Medium is beter, perfecte balans.. Ik heb hetzelfde systeem, maar low ziet er echt minder uit, medium valt mee..
Ik heb dezelfde grafischekaart en ik speel met het meeste op High en 2x MSAA
Adanteh schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:39:
Hey Asgaro, niet zeuren over Dubstep als er overduidelijk Brostep wordt gebruikt. <3

Anyway, ik heb toch wel zin in wat extra maps, maar dat close quarters lijkt me nu weer niks. Ik zal hem waarschijnlijk gewoon halen en ik vermaak me er ook wel mee, maar daar houdt het dan ook wel op. Ik mis af en toe de goede rush maps van Bad Company 2 toch wel. Je ziet toch dat de Battlefield 3 maps overduidelijk zijn gemaakt voor conquest, misschien met uitzondering van Tehran Highway. Lekker in Laguna Presa rondsluipen in de jungle kan hier helaas niet.
Lmao, haha, dacht "ik hou het hier maar rustig met mijn mening, en plaats ze wel op youtube zelf. Niemand dat het zal kunnen opmerken" :P

Niet echt ervaring met Brostep en moest het al gaan opzoeken, maarja, 't klonk voor mij als Dubstep.
Niets op zich tegen het genre, alleen jammer dat opeens iedereen het in zijn gameplay vids gebruikt alsof ze niets anders kennen...
Birgirpal is een uitzondering en maakt het altijd verrassend met zijn "Operation ... "-vids, met muziek uit de 90's enzo. :)

De Dubstep hype doet me juist wat denken aan de hype rond jumpstyle / hakken / whatever, van elke jaren terug bij jullie in Nederland.
Ik bedoel qua hype he (voor ik iets verkeerds zeg, want vind Dubstep nog altijd 1000 keer beter dan jumpstyle!) Zelfs ik als Belg ken het filmpje van Patrick Jumpen. 8)7 Maar nu is dat genre gelukkig gaan liggen :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:21

codex

Geen OpenAI agent :)

Beetje laat, maar kan ik betalend lid worden van de GoT clan? Ik wil eigenlijk wel vaker wars doen.
Pagina: 1 ... 121 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.