Jup Autostitch, makkelijker kan eigenlijk nietMartijn1990 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:23:
[...]
Erg mooi gelukt zeg, Autostitch? En het blijft een prachtige set
Een en ander verandert. Heb het (voorlopig) opgegeven om een passende center voor mijn DIY Morion TL speakers te krijgen. Deze dus maar even in de storage en vervangen door een paar Klipsch bookshelf speakers.

Wat je ziet:
- 2x Klipsch RB-61 op twee in 15 minuten zelf gekluste stands (met dank aan Gamma
)
- Philips CD911 (niet aangesloten) CD speler
- Pioneer DV515 (niet aangesloten) DVD speler
- Klipsch RC42-II center speaker
- UPC HD DVR
- Yamaha RX-V671 receiver
- Panasonic P50U30 plasma
- Apple mac mini server
- Little Dot MK3 hoofdtelefoon versterker
- AKG 701 hoofdtelefoon
Niet te zien:
- BK XXLS400 down firing sub
- Klipsch Promedia satellieten als surround effect kanalen

Wat je ziet:
- 2x Klipsch RB-61 op twee in 15 minuten zelf gekluste stands (met dank aan Gamma
- Philips CD911 (niet aangesloten) CD speler
- Pioneer DV515 (niet aangesloten) DVD speler
- Klipsch RC42-II center speaker
- UPC HD DVR
- Yamaha RX-V671 receiver
- Panasonic P50U30 plasma
- Apple mac mini server
- Little Dot MK3 hoofdtelefoon versterker
- AKG 701 hoofdtelefoon
Niet te zien:
- BK XXLS400 down firing sub
- Klipsch Promedia satellieten als surround effect kanalen
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ziet er goed uit
Die stands, staan die vast op de grond? De bodemplaat lijkt me namelijk zo klein dat ze makkelijk omvallen. Wel heel netjes gebouwd trouwens, wat zijn de gebruikte materialen?
Daar zat ik ook al naar te kijkenMartijn1990 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:39:
Ziet er goed uitDie stands, staan die vast op de grond? De bodemplaat lijkt me namelijk zo klein dat ze makkelijk omvallen. Wel heel netjes gebouwd trouwens, wat zijn de gebruikte materialen?
Ze staan op zich goed stabiel op de plavuizen, maar je moet er niet tegenaan lopen. Ik denk dat er nog wel een plaat onder komt, al was het alleen maar voor het gevoel. 
Ze zijn gemaakt door 1 gefineerde boekenplank van 60x20cm in tweeen te zagen en door middel van een M10 slotbout in de onderkant van een stalen tafelpoot te schroeven. Deze tafelpoten zijn per stuk te krijgen, zijn 72cm hoog en 11cm breed. In de onderkant (bij mij dus bovenkant) zit een voet die door middel van een M10 bout versteld kan worden zodat een tafel niet wiebelt. Dat gat heb ik dus gebruikt om de top plaat waar de speaker op staat aan vast te schroeven.
De bodemplaat zou ik met 4 schroefjes vast kunnen zetten op nog zo een halve boekenplank en met een paar korte spikes op de grond. Denk wel dat ik dat nog ga doen omdat dit waarschijnlijk nog nèt even meer 'af' lijkt.
De tafelpoot die ik hier gebruikt heb kost 32 euro bij de gamma, en ze hebben ze in allerlei soorten, maten, lengtes en kleuren zoals hout, staal, aluminium, zwart, grijs, chroom, etc. Zo'n klein boekenplankje kost een paar euro, net zoals de slotbouten.
Ik vind het keurig ogen en een stuk goedkoper dan die diefstal van kant-en-klare stands die al gauw richting 250 euro of meer gaan voor een setje.
Ze zijn gemaakt door 1 gefineerde boekenplank van 60x20cm in tweeen te zagen en door middel van een M10 slotbout in de onderkant van een stalen tafelpoot te schroeven. Deze tafelpoten zijn per stuk te krijgen, zijn 72cm hoog en 11cm breed. In de onderkant (bij mij dus bovenkant) zit een voet die door middel van een M10 bout versteld kan worden zodat een tafel niet wiebelt. Dat gat heb ik dus gebruikt om de top plaat waar de speaker op staat aan vast te schroeven.
De bodemplaat zou ik met 4 schroefjes vast kunnen zetten op nog zo een halve boekenplank en met een paar korte spikes op de grond. Denk wel dat ik dat nog ga doen omdat dit waarschijnlijk nog nèt even meer 'af' lijkt.
De tafelpoot die ik hier gebruikt heb kost 32 euro bij de gamma, en ze hebben ze in allerlei soorten, maten, lengtes en kleuren zoals hout, staal, aluminium, zwart, grijs, chroom, etc. Zo'n klein boekenplankje kost een paar euro, net zoals de slotbouten.
Ik vind het keurig ogen en een stuk goedkoper dan die diefstal van kant-en-klare stands die al gauw richting 250 euro of meer gaan voor een setje.
Computer specs
Verwijderd
Hahaha, ik geef je maar de voordeel van de twijfel, maar klinkt dit denigrerend zeg...JAHRASTAFARI schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:37:
[...]
Een mooie budget/beginnersset!
Heb je al upgrades in gedachten, of ben je tevreden zo? Kun je ook een betere foto nemen, met andere belichting?
Wat is daar denigrerend aan?Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:58:
[...]
Hahaha, ik geef je maar de voordeel van de twijfel, maar klinkt dit denigrerend zeg...
Omdat misschien wat voor de een budget set is, voor de ander zijn trots en maximaal haalbare? Niet iedereen heeft het geld (of er voor over) om vele duizenden euro's uit te geven aan audio of ht.
Computer specs
De ''toon'', ofwel de manier hoe het gemiddelde mens het vermoedelijk zal interpreteren. Lijkt wel alsof het een bevel is.
''Een mooie budget/beginnersset!
Heb je al upgrades in gedachten, of ben je tevreden zo? Kun je ook een betere foto nemen, met andere belichting?''
Begint positief, maar hoe gezegd wordt ''Heb je al upgrades gedachten, of ben je tevreden zo?'' komt over alsof hij zich verbaast over het feit dat iemand tevreden kan zijn met een dergelijke set.
Bovendien komt: ''Kun je ook een betere foto nemen, met andere belichting?'' ook niet bepaald vriendelijk over en meer als een bevel.
Vandaar dat het ietwat denigrerend overkomt, als dat het juiste woord is. In ieder geval komt het niet vriendelijk over. Hiermee wil ik diegene die dit geplaatst heeft nergens van beschuldigen, ik ga er vanuit dat dit gewoon niet helemaal juist verwoord is en/of te snel is getypt zonder er bij na te denken hoe het geïnterpreteerd zal worden.
Het was niet mijn bedoeling om onvriendelijk of denigrerend te zijn. Het is een mooie set, ook al geef ik de kwalificatie "beginners/budgetset" eraan.Bierdopje120 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:37:
[...]Vandaar dat het ietwat denigrerend overkomt, als dat het juiste woord is. In ieder geval komt het niet vriendelijk over. Hiermee wil ik diegene die dit geplaatst heeft nergens van beschuldigen, ik ga er vanuit dat dit gewoon niet helemaal juist verwoord is en/of te snel is getypt zonder er bij na te denken hoe het geïnterpreteerd zal worden.
Eén van de dingen die IK zo mooi vind aan audio/TV apparatuur zijn alle ontwikkelingen en de mogelijkheden om door de jaren heen per onderdeel te upgraden. Vandaar mijn vraag: wat is de volgende upgrade? Die vraag leeft bij mij al sinds 1988, toen ik mijn eerste echte speakersetje kocht voor 99 gulden per stuk, de Sony SS E36, zie: http://audioidiots.com/merk.apparaat.php?apparaatID=433

Sindsdien heb ik al zeker 10 verschillende paar speakers gehad, o.a. van jamo, BNS E3, bose 901

De betreffende persoon heeft aangegeven helemaal happy te zijn met zijn set, dus prima! Vooral houden zo.
[ Voor 12% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 06-02-2012 08:44 ]
Gister m'n hele opstelling aan de andere kant van de kamer neergezet:
(iPhone pic)

- H/K AVR355
- H/K AVR355 omgebouwd tot HTPC (zie sig)
- H/K DVD 29 omgebouwd tot Storage (2x 2Tb, 1x BluRay/DVD)
- Sony KDL40W5500
- Sony Playstation 3 (Phat)
- Monitor Audio BR6 (fronts)
- Monitor Audio BR-LCR (center)
- Monitor Audio BR2 (rears)
(iPhone pic)

- H/K AVR355
- H/K AVR355 omgebouwd tot HTPC (zie sig)
- H/K DVD 29 omgebouwd tot Storage (2x 2Tb, 1x BluRay/DVD)
- Sony KDL40W5500
- Sony Playstation 3 (Phat)
- Monitor Audio BR6 (fronts)
- Monitor Audio BR-LCR (center)
- Monitor Audio BR2 (rears)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Blijft een onhandig meubel dat Besta ding van Ikea....Je kan er niets in kwijt. Ik heb de mijne maar weg gedaan
Verder wel toffe set
Meelobee wat een ONWIJS dikke mod van die AVR naar HTPC! Dat wil ik ook erg graag thuis!!!:)
Waar heb je de avr case van gekregen? Defecte op de kop getikt of zo?
Nogmaals: HEEEL HEEEEL VET!!!:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik kan het niet goed zien Meelobee, kan je daar een foto van maken met wat betere verlichting?lj_tree schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:31:
Meelobee wat een ONWIJS dikke mod van die AVR naar HTPC! Dat wil ik ook erg graag thuis!!!:)
Maar serieus, ik ben wel benieuwd.
M'n ouders hebben 'm ook, is inderdaad niet praktisch om (grote) apparaten in te doen. Ze hebben dan ook de blu-ray en receiver erop en de DTV en sateliet ontvanger in de middelste laatjes.Jordy van e schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:30:
Blijft een onhandig meubel dat Besta ding van Ikea....Je kan er niets in kwijt. Ik heb de mijne maar weg gedaanVerder wel toffe set
Zie zijn sig:SaN schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:44:
[...]
Ik kan het niet goed zien Meelobee, kan je daar een foto van maken met wat betere verlichting?
Maar serieus, ik ben wel benieuwd.
[CIP] Harman/Kardon HTPC
Life is not about specs, it is about joy!
Dat is precies mijn punt. Ik heb geen 7.1 meer. Toen ik het nog wel had, heb ik toch aardig wat films in 7.1 gekeken. Echt een genot!Bassmaniac schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:29:
[...]
Wellicht hoort het in een ander topic, maar goed:
Er zijn zelfs meer dan voldoende films op DVD met 6.1/7.1 geluidssporen.
Onder andere: Blade trilogy, LOTR en vele andere.
Je moet/kunt kijken of je films Dolby Digital EX / DTS-ES hebben.
Dan is het geluidsspoor op je disc voorzien van extra kanalen. Of het dan ook zo is opgenomen laat ik in het midden. Feit is wel dat het geen upscaling betreft door je versterker.
Met name LOTR klinkt in 7.1 erg interessant! (Heb je wel de 4-disc DVD versie voor nodig...)
SaN schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:44:
[...]
Ik kan het niet goed zien Meelobee, kan je daar een foto van maken met wat betere verlichting?
Versterker in het middelste la ./checkJordy van e schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:30:
Blijft een onhandig meubel dat Besta ding van Ikea....Je kan er niets in kwijt. Ik heb de mijne maar weg gedaanVerder wel toffe set
LG Bluray 3d speler in bovenste la ./check
Xbox 360 in onderste la ./check
Past prima !, al mag het van mij gezien worden denkt mijn vrouw er anders over :<
Een dikke receiver gaat er echt niet in passen hoor..
Best lastig nog...Erg ondiep en maar 12 cm (uit mijn hoofd) hoog:Mektheb schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:44:
[...]
Versterker in het middelste la ./check
LG Bluray 3d speler in bovenste la ./check
Xbox 360 in onderste la ./check
Past prima !, al mag het van mij gezien worden denkt mijn vrouw er anders over :<

De laatste weken in mijn oude woning stond het er zo bij
Heb m'n standaards afgemaakt, nu met een brede voet:

De details zijn wat donker, maar de accu's van m'n flash zijn leeg.
Al met al, 2 boekenplanken van 60x20cm, 2 zwart gemoffelde tafelpoten, 8 M6 boutjes en 2 M10 slotbouten en ongeveer 90 euro resulteert in een, naar mijn mening, een zeer strak uitziend resultaat wat niet onder doet voor wat je voor veel meer geld koopt.

De details zijn wat donker, maar de accu's van m'n flash zijn leeg.
Al met al, 2 boekenplanken van 60x20cm, 2 zwart gemoffelde tafelpoten, 8 M6 boutjes en 2 M10 slotbouten en ongeveer 90 euro resulteert in een, naar mijn mening, een zeer strak uitziend resultaat wat niet onder doet voor wat je voor veel meer geld koopt.
Computer specs
Staat een stuk beter zo, mooi ontwerp
Die €90,- is dus per paar begrijp ik? Ik heb mijn XTZ stands ook nieuw voor 90 per paar kunnen kopen, maar als je andere prijzen ziet is dat inderdaad geen vergelijk.
Klopt, voor de twee. Ik weet niet hoe groot de bovenplaat is van jouw XTZ stands, maar ik heb een bovenplaat nodig voor 20x30cm (ik wil geen schroeven in de speakers draaien). De goedkopere stands die ik gezien heb waren te klein voor mijn speakers. Mogelijk dat ik met meer/beter zoek toch iets had kunnen vinden voor een redelijke prijs, maar dit was snel, makkelijk en het resultaat is keurig.
Computer specs
En je hebt iets unieks
De bovenplaat van mijn stands is volgens mij wel kleiner, mijn speakers steken rondom uit. Op de 4 hoeken van de bovenplaat zitten rubber dopjes waar de speaker op rust, dus zonder schroeven o.i.d. in de speakers. Staat heel stevig
Misschien een beetje offtopic, maar toch maar eens besloten op hier eens wat foto's te plaatsen van mijn (lees mijn vaders) stereo set. Klinkt misschien een beetje raar maar geloof het of niet dit setje staat in het appartement van mijn vader in Iran. Ik ben afgelopen week een paar daagjes naar Iran gegaan en hij wou dat ik een setje voor hem samenstelde. Met veel verdriet kan ik maar 2 à 3 keer per jaar van dit setje genieten
Anyway, door de vele sancties tegen Iran is er helaas niet heel veel keuze qua hifi merken. Bijv. merken als B&W, Rotel, Quad etc zijn niet te verkrijgen. Tevens zijn er maar 3 à 4 winkels die echt hifi verkopen dus qua keuze zit je nogal krap.
Genoeg gelult, Hier zijn de foto's. Let aub niet op de kabelzooi. Die ga ik bij men volgende bezoek hopelijk allemaal wegwerken

Wat zie je allemaal:
Tannoy Dimension TD10
Musical Fidelity M6i
Samsung 46UED6500
LG dvd player (geen idee welke)
Satelliet ontvanger voor schotel tv
Wat komt er nog bij:
(sort of) vintage Pioneer LP speler
(sort of) vintage Akai CD speler
en nog een tuner, maar daar moet ik volgende keer naar op zoek
eventueel wordt tv meubel ook nog vervangen
Anyway, door de vele sancties tegen Iran is er helaas niet heel veel keuze qua hifi merken. Bijv. merken als B&W, Rotel, Quad etc zijn niet te verkrijgen. Tevens zijn er maar 3 à 4 winkels die echt hifi verkopen dus qua keuze zit je nogal krap.
Genoeg gelult, Hier zijn de foto's. Let aub niet op de kabelzooi. Die ga ik bij men volgende bezoek hopelijk allemaal wegwerken

Wat zie je allemaal:
Tannoy Dimension TD10
Musical Fidelity M6i
Samsung 46UED6500
LG dvd player (geen idee welke)
Satelliet ontvanger voor schotel tv
Wat komt er nog bij:
(sort of) vintage Pioneer LP speler
(sort of) vintage Akai CD speler
en nog een tuner, maar daar moet ik volgende keer naar op zoek
eventueel wordt tv meubel ook nog vervangen
Niet mijn smaak, maar wel heule vette speakers
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
die Tannoy speakers blijven nog steeds qua uiterlijk bij miin all-time favorieten staan
Nooit gehoord zelf helaas , maar wat een looks
Nooit gehoord zelf helaas , maar wat een looks
kingfriko
Waarom is de televisie in de laatste foto opeens anders, was dat de oude situatie?
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
@ Fear
Volgens mij staan de speakers zelfs op mijn naam, want mijn vader was er niet bij toen ik ze kocht voor hem en heb toen ook mijn naam opgeven ipv die van hem, dus wettelijk gezien staan ze op mijn naam en "zijn" ze dus van mij
@Shapeshifter
De 4de foto is idd oude situatie. Oud in dit geval 1 dag van te voren. Ik moest in een paar dagen alles regelen. De speakers kwamen eerder binnen. De TV en tv meubel 1 à 2 dagen later
Volgens mij staan de speakers zelfs op mijn naam, want mijn vader was er niet bij toen ik ze kocht voor hem en heb toen ook mijn naam opgeven ipv die van hem, dus wettelijk gezien staan ze op mijn naam en "zijn" ze dus van mij
@Shapeshifter
De 4de foto is idd oude situatie. Oud in dit geval 1 dag van te voren. Ik moest in een paar dagen alles regelen. De speakers kwamen eerder binnen. De TV en tv meubel 1 à 2 dagen later
Het is zijn vader, niet een of andere vage buurman.FeaR schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:57:
[Modbreak]Bovenstaande set zal ik laten staan, maar houden we wel in het achterhoofd dat het hier het "Post hier foto's en specs van je home cinema" is en niet van "... een home cinema".[/]
We kunnen wel allemaal setjes van familieleden gaan posten maar dan gaat het hier natuurlijk helemaal nergens over, of wel?NvM schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:23:
Het is zijn vader, niet een of andere vage buurman.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Als deze een leuke set hebben waar je wat over kunt vertellen zie ik het probleem niet. Daarnaast heeft hij het zelf samengesteld.Exirion schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:25:
[...]
We kunnen wel allemaal setjes van familieleden gaan posten maar dan gaat het hier natuurlijk helemaal nergens over, of wel?
Het gaat om je eigen home cinema en niet die van iemand anders. En of die iemand anders nu de vader is, een verre neef of een vage kennis maakt niet uit. Verder ook geen discussie over mogelijk, want zo gaat het al 47 delen en daar gaan we geen verandering in brengen.NvM schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:23:
[...]
Het is zijn vader, niet een of andere vage buurman.
Misschien moet je jezelf minder serieus nemen en gewoon die set een keer laten gaan. Die modbreak is overdreven. Had je echt verwacht dat het na 47 delen opeens compleet anders zou gaan lopen?FeaR schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:27:
[...]
Het gaat om je eigen home cinema en niet die van iemand anders. En of die iemand anders nu de vader is, een verre neef of een vage kennis maakt niet uit. Verder ook geen discussie over mogelijk, want zo gaat het al 47 delen en daar gaan we geen verandering in brengen.
Enniewee: Er staat bij mij al een kleine maand een Marantz SR6004 i.p.v. een Yamaha RX-457. Maakt de set (met een Marantz CD5004 en PM6003) mooi compleet, in geluid én design. Morgen even een paar fotootjes van maken.
Hij laat em toch ook staan?
Hij geeft alleen aan dat het het eingelijk niet de bedoeling van dit topic is, dus wat is het probleem?
* afterburn mompelt iets van mug en olifant.
* afterburn mompelt iets van mug en olifant.
Computer specs
Die modbreak zet ik om het posten van andere niet eigen sets voor te zijn. De oorspronkelijke post staat er gewoon nog en is de actie was dus puur sturing. Verleden heeft geleerd dat het posten van andermans sets niet werkt en ook de essentie van het topic niet is. Het is mijn taak als moderator om dit topic in goede banen te leiden en als ik daar een modbreak voor moet zetten doe ik dat. Dat heeft niets met mezelf serieus nemen te maken. Vind het altijd alleen wel zo mooi dat er altijd wel iemand iets op aan te merken heeft. Maar dan is het nu aan mij om de discussie bij deze af te sluiten.NvM schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:34:
[...]
Misschien moet je jezelf minder serieus nemen en gewoon die set een keer laten gaan. Die modbreak is overdreven. Had je echt verwacht dat het na 47 delen opeens compleet anders zou gaan lopen?
Vanaf nu weer ontopic.
Ik zit de oudere delen nog een door kijken en god wat is er veel veranderd. (2004-2005)
Nu heeft iedereen een mooi sjiek meubeltje , prima speakers, alles beetje op elkaar opgestemd.
Vroeger was het gewoon neerzetten/tig verschillende kleuren componenten / stoffig
Entertainment is blijkbaar erg belangrijk geworden voor een groot deel van ons en iedereen heeft wel een decent setje thuis staan
Nu heeft iedereen een mooi sjiek meubeltje , prima speakers, alles beetje op elkaar opgestemd.
Vroeger was het gewoon neerzetten/tig verschillende kleuren componenten / stoffig
Entertainment is blijkbaar erg belangrijk geworden voor een groot deel van ons en iedereen heeft wel een decent setje thuis staan
Ik hoop dat er ook een doorbraak komt in hi-def muziek dankzij alle aandacht. Waarom zo weinig aanbod van bijv. 24bit 96Khz lossless muziek?SonyEricsson schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:04:
Ik zit de oudere delen nog een door kijken en god wat is er veel veranderd. (2004-2005)
Vroeger was het gewoon neerzetten/tig verschillende kleuren componenten / stoffig![]()
Te kleine doelgroep waarop dat kan aanslaan. Het boeit de gemiddelde luisteraar simpelweg niet, zeker niet als je er weer extra hardware voor nodig hebt. MP3 is voor het gros van de mensen al prima en dat zal voorlopig wel blijven.JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:29:
[...]
Ik hoop dat er ook een doorbraak komt in hi-def muziek dankzij alle aandacht. Waarom zo weinig aanbod van bijv. 24bit 96Khz lossless muziek?
Living behangen met vliesbehang en geschilderd, nieuw av meubel, nieuwe dressoir+eettafel, verlichting. Is al tijdje klaar maar nu eens posten. Kabels rond projector zijn nu ook deftig weggewerkt.
Canton Chrono 5.1 speakerset
Marantz SR6004 receiver
Panasonic P50V10
Optoma HD20 projector
300cm diagonaal projectiescherm Beamax
In tv kastje zitten Mac Mini, Panasonic BluRay speler, Xbox360 en PS3.
Héél gezellig 's avonds én overdag
Meubelen komen van bij www.karat.nu

Marantz SR6004 receiver
Panasonic P50V10
Optoma HD20 projector

[ Voor 14% gewijzigd door lapino op 08-02-2012 10:23 ]
@ Lapino
Jouw set + de afwerking is hoe ik mijn ultieme home cinema zie!! Mijn complimenten!!!!
Jouw set + de afwerking is hoe ik mijn ultieme home cinema zie!! Mijn complimenten!!!!
Wow, very nice! Hoe ver zit je van het scherm af? Ben benieuwd wat nou goede afmeting is voor een scherm in mijn nieuwe huis (kijkafstand 5 meter), zit zelf te denken aan 2m20.lapino schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:21:
Living behangen met vliesbehang en geschilderd, nieuw av meubel, nieuwe dressoir+eettafel, verlichting. Is al tijdje klaar maar nu eens posten. Kabels rond projector zijn nu ook deftig weggewerkt.
Marantz SR6004 receiver
Panasonic P50V10
Optoma HD20 projector
Nog even kortere kabels regelen voor je beamer en het is helemaal goed
Had je al beamer/plannen toen huis werd gebouwd of heb je die kabels (+ stopcontact aan plafond) later weggewerkt/aangelegd?
Zit nog te puzzelen hoe ik dat zelf het beste kan doen
hoe gaat de bediening voor dat projectiescherm? Want ik veronderstel dat de ab voor dat scherm niet door die platen raakt.
interessante observatie, maar volgens mij zijn er meer oorzaken:SonyEricsson schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:04:
Vroeger was het gewoon neerzetten/tig verschillende kleuren componenten / stoffig![]()
- is hifi niet ook goedkoper geworden, zeker home-cinema spul?
- vroeger was de tv al een lelijk bakbeest, dus grote lelijke meubels nodig?
- als de tweakers-populatie niet heel erg veranderd is, is iedereen natuurlijk ook meer gaan verdienen / studentenwoning verlaten, vriending/vrouw met inspraak?
edit:
- hoe meer mooie, sjieke, goed afgestemde sets hier staan, hoe minder snel iemand z'n oude bij elkaar geraapte zooi gaat posten, ook al is ie prima tevreden met het geluid daarvan.
[ Voor 9% gewijzigd door dj1981 op 08-02-2012 13:35 ]
Als ik moet gokken denk ik dat voor de bediening van het scherm de witte knoppen aan de rechterzijde worden gebruikt. 1 knop voor naar boven, 1 knop voor naar beneden, en nog een knop voor de spotjes?Demogorg0N schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:25:
hoe gaat de bediening voor dat projectiescherm? Want ik veronderstel dat de ab voor dat scherm niet door die platen raakt.
Of gewoon een rf extender natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Tronic op 08-02-2012 13:37 ]
Erg mooie inrichting / woonkamer. Aan wat voor prijsklasse moet ik denken bij die AV-meubels? Ik kijk zelf nu vooral naar Spectral, wat ik erg mooi vind, maar dat meubel van karat mag er ook wezen!lapino schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:21:
Marantz SR6004 receiver
Panasonic P50V10
Optoma HD20 projector
HIER kun je een heel aantal KARAT meubelen met prijs vinden.
Spectral en Karat hadden in het verleden 1 lijn die erg vergelijkbaar was qua design. Naar mijn idee werkt Spectral de laatste series meer met Alu / RVS en glas, waarbij KARAT juist meer hoogglans afwerkingen heeft.
Bij beide merken is de kwaliteit / degelijkheid dik in orde! Iets wat ook wel mag in deze prijsklasse natuurlijk
@ Lapino: Had die foto's al eerder op een ander (HT)forum langs zien komen, erg mooi gedaan! Zeer strak hoe de woonkamer cq. HT aansluit op de mooie keuken. I LIKE!
Spectral en Karat hadden in het verleden 1 lijn die erg vergelijkbaar was qua design. Naar mijn idee werkt Spectral de laatste series meer met Alu / RVS en glas, waarbij KARAT juist meer hoogglans afwerkingen heeft.
Bij beide merken is de kwaliteit / degelijkheid dik in orde! Iets wat ook wel mag in deze prijsklasse natuurlijk
@ Lapino: Had die foto's al eerder op een ander (HT)forum langs zien komen, erg mooi gedaan! Zeer strak hoe de woonkamer cq. HT aansluit op de mooie keuken. I LIKE!
Bediening scherm is inderdaad met knopjes rechts van tv in hoek. Knop boven/beneden en dan voor spotjes achter scherm. Heel die uitbouw bovenaan heb ik zelf gemaakt en afgewerkt, scherm zit dan ook mooi weggewerkt. Dit was niet voorzien bij bouwen, dus allemaal nadien nog ingeslepen en ingewerkt. Voor beamer lagen er wachtbuizen klaar in plafond, maar die waren té klein voor hdmi kabels waardoor ik uit pure noodzaak met CAT-extenders moet werken. Kan mijn electricien nog altijd wurgen want indertijd expliciet gezegd dat daar kabels moesten komen voor projector. Afin ja, werkt nu ook maar met wat kunstgrepen.
Zit een kleine 6m van scherm af en voor films/games is dat super, voor gewone tv is dat wat te groot en dan kijken we op de plasma.
Zit een kleine 6m van scherm af en voor films/games is dat super, voor gewone tv is dat wat te groot en dan kijken we op de plasma.
hoeveel inch is je plasma? Is dat dan niet weer te klein?lapino schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:45:
Bediening scherm is inderdaad met knopjes rechts van tv in hoek. Knop boven/beneden en dan voor spotjes achter scherm. Heel die uitbouw bovenaan heb ik zelf gemaakt en afgewerkt, scherm zit dan ook mooi weggewerkt. Dit was niet voorzien bij bouwen, dus allemaal nadien nog ingeslepen en ingewerkt. Voor beamer lagen er wachtbuizen klaar in plafond, maar die waren té klein voor hdmi kabels waardoor ik uit pure noodzaak met CAT-extenders moet werken. Kan mijn electricien nog altijd wurgen want indertijd expliciet gezegd dat daar kabels moesten komen voor projector. Afin ja, werkt nu ook maar met wat kunstgrepen.
(vanaf de 2 persoonsbank?)
Is een 50". Is net goed genoeg, maar volgende tv zal toch eerder een 65" worden denk ik. Alles went hé, ook grote tv's.
Kom ik aan met mijn 32"lapino schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:05:
Is een 50". Is net goed genoeg, maar volgende tv zal toch eerder een 65" worden denk ik. Alles went hé, ook grote tv's.

Erg mooie set lapino!
Verwijderd
Super mooie audiomeubels komen er trouwens voorbij zeg.. Wow!!! Zal zo eens wat HTK foto's erop zerten van mijn set, zwaar onderbelicht en veel te donker dus pak morgen mijn canon er eens bij, maar voor het idee!
Heb helaas niet zoveel verstand nog van alles maar met het typenummer en google kom je toch heel ver!
(oja als iemand enig idee heeft welke speakers het zijn hoor ik het graag.. Set is van mijn vader geweest en we hebben de be-20 met dat zilveren plakaat waar je vanalles in kan laten graveren ingeruild voor deze, USA import btw. Helaas kan ik het niet aan mijn vader vragen en heb ik nog geen mail terug van de verkoper)
-Speakers zijn van USHER, berillium tweeters en midetoners, dubbele woofer.
-nuforce 9 v3 eindversterkers
-pink faun minion pre special voorversterker
-oppo nu force edition blu ray speler
-amr 77 cd speler
Verder staat er achter nog een netfilter, buisjes voor tussen de tv en de voorversterker om het geluid nog enigzinds hoorbaar te houden, heeft de oppo een Audioquest diamond kabel en de i tv een nu force koper hdmi kabel.
Luidsprekerkabels zijn siltech, goud met zilver omweven. Geloof een iets oudere special toen.
De amr heeft een pink faun interlink, de oppo siltech en ook van de voor naar eind versterker hangt een siltech.
De buisjes hebben een v/d hulst koperkabel en alle apparaten hebben een pink faun stroomkabel.
Let niet op het meubel of de tv, word vervangen!
Heb helaas niet zoveel verstand nog van alles maar met het typenummer en google kom je toch heel ver!
(oja als iemand enig idee heeft welke speakers het zijn hoor ik het graag.. Set is van mijn vader geweest en we hebben de be-20 met dat zilveren plakaat waar je vanalles in kan laten graveren ingeruild voor deze, USA import btw. Helaas kan ik het niet aan mijn vader vragen en heb ik nog geen mail terug van de verkoper)
-amr 77 cd speler
Verder staat er achter nog een netfilter, buisjes voor tussen de tv en de voorversterker om het geluid nog enigzinds hoorbaar te houden, heeft de oppo een Audioquest diamond kabel en de i tv een nu force koper hdmi kabel.
Luidsprekerkabels zijn siltech, goud met zilver omweven. Geloof een iets oudere special toen.
De amr heeft een pink faun interlink, de oppo siltech en ook van de voor naar eind versterker hangt een siltech.
De buisjes hebben een v/d hulst koperkabel en alle apparaten hebben een pink faun stroomkabel.
Je hebt er geen verstand van? Maar wel een set van duizenden zoniet tienduizenden euro's staanVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:52:
Super mooie audiomeubels komen er trouwens voorbij zeg.. Wow!!! Zal zo eens wat HTK foto's erop zerten van mijn set, zwaar onderbelicht en veel te donker dus pak morgen mijn canon er eens bij, maar voor het idee!
-amr 77 cd speler
Desalnietemin ben benieuwd naar de foto's, klinkt goed
edit: ow van je vader geweest ,sorry te snel gelezen.
Ziet erg mooi en gezellig uit
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto'sPalm schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:04:
[...]
Je hebt er geen verstand van? Maar wel een set van duizenden zoniet tienduizenden euro's staan
Desalnietemin ben benieuwd naar de foto's, klinkt goed
edit: ow van je vader geweest ,sorry te snel gelezen.
En misschien nog wel interessanter, waar heeft je vader deze spullen voor weg gedaan
Zijn post lezende denk ik niet dat zijn vader een nieuwe set heeft aangeschaft. In ieder geval niet hier op aarde.
Life is not about specs, it is about joy!
Verwijderd
Ja klopt.. Ik heb er niet veel verstand van.. Helaas is mijn vader terminaal ziek en ben ik enigskind en is vandaag de overdracht rond als jaarlijke schenking. Gezien hij liever niet heeft dat 'de overheid' zo belasting gaat heffen over de erfenis na zijn overlijden..
Voor diegene die denken dat ik zo aandachtsgeil ben om te pronken met spullen van een ander stuur ik het papierwerk wel via een privebericht:)

Ik heb btw ook nog een martin logan depth subwoofer.. Maar die is met pijn en moeite vanmiddag naar boven verhuisd
Voor diegene die denken dat ik zo aandachtsgeil ben om te pronken met spullen van een ander stuur ik het papierwerk wel via een privebericht:)

Ik heb btw ook nog een martin logan depth subwoofer.. Maar die is met pijn en moeite vanmiddag naar boven verhuisd

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 08-02-2012 23:07 . Reden: Plaatjes gefixed :> ]
Vervelend om te horen..lastig zo'n situatie.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:57:
Ja klopt.. Ik heb er niet veel verstand van.. Helaas is mijn vader terminaal ziek en ben ik enigskind en is vandaag de overdracht rond als jaarlijke schenking. Gezien hij liever niet heeft dat 'de overheid' zo belasting gaat heffen over de erfenis na zijn overlijden..
[afbeelding]
[afbeelding]
Je plaatjes doen het niet, aangezien je ze naar de pagina hebt gelinkt en niet naar het plaatje zelf
Verde supervette spullen, alleen de aankleding mag wel iets aan gedaan worden
FixedDjVe schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:01:
[...]
Je plaatjes doen het niet, aangezien je ze naar de pagina hebt gelinkt en niet naar het plaatje zelfRechtermuisknop op plaatje en die url tussen [ img ] haakjes zetten
En doe die nickchange eens terugdraaien, herkende je niet meer
Nee!FeaR schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:10:
[...]
Fixed
En doe die nickchange eens terugdraaien, herkende je niet meer
Verwijderd
ooops.. had het zelf ook al door! foto's zijn met mijn SII gemaakt, toen gemaild en geopend in ipad en daar via de imageshack app upgeload.. ging niet helemaal goed!
enne.. over de opmerking.. is verder nog vrij subtiel hoor, heb erger gehoord deze week
oopps.. niet teveel off topid hoop ik
Ben idd al aan het kijken voor een ander meubel en een minimaal 65'' inc led scherm.. is wat lastiger omdat ik het liefst een anologe geluidsuitgang wil..
enne.. over de opmerking.. is verder nog vrij subtiel hoor, heb erger gehoord deze week
oopps.. niet teveel off topid hoop ik
Ben idd al aan het kijken voor een ander meubel en een minimaal 65'' inc led scherm.. is wat lastiger omdat ik het liefst een anologe geluidsuitgang wil..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 23:14 . Reden: plaatjes zijn aangepast ]
DAC tussen de TV en (voor)versterker en je maakt de keuze een stuk breder aangezien je dan ook voor een TV kan gaan met digitale uitgang. En qua prijs maakt een DAC ook niet zo veel meer, zeker niet als je naar 65" aan het kijken bent.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:13:
.. is wat lastiger omdat ik het liefst een anologe geluidsuitgang wil..
Ik zou me echt wat meer gaan verdiepen in het home cinema gebeuren. Je hebt echt een supergoede basis waarop je erg mooi op kan verder bouwen. Als ik jou was zou ik investeren in een mooie receiver met uitgangen voor je monoblokken, dan hoef je ook niet meer te kijken naar uitgangen van je tv etc. Want dan kan bijna alles met HDMI
Verwijderd
Klopt, ik weet dat mjn vader daar al mee bezig was.. maargoed deze sony is ook al 106 cm.. maar de luidsprekers zijn 165 hoog dus dan lijkt alles echt al direct 4 x zo klein. Ik wil bnnen niet afzienbare tijd de CD speler verkopen en alles digitaal gaan doen. Pinkfaun is heel erg met dat concept bezig, die hadden een apple compact? computer met daarop een touch screen scherm aangesloten en 2 x 2 TB harde schijven achter als back up. Hun hadden een ipod touch als afstandsbediening en alles in mp3 bestand op de computer. DAC ertussen en dat klonk echt goed!
Sterker nog ik heb misschien 4 gebrande CD's.. in de auto gebruik ik de aux ingang en dan met mijn ipod er aan. Alleen is het wel even puzzelen met hoe die back up precies in elkaar zit en opzoek gaan naar een goede DAC.
Heb 5 weken geleden een snelcursus audio gehad toen ik er achter kwam dat mijn vader vlak voordat hij werd opgenomen in delta waarschijnlijk wanhopig de opstelling heeft proberen te veranderen.. ben zo blij dat k er achter kwam voor ik de eindversterkers aanzette anders waren dat een hele hoop centjes geweest..
Ik weet best veel over de basis van wat wel goed is wat niet en dat het vooral meer dan een hoop cijfertjes is maar al die termen waar er mee gegooid word is wel even pittig haha.
Dit audiomeubel staat er trouwens om zo veel mogenlijk trillingen tegen te gaan.. daarbij vrees ik dat een ikea kastje van pershout het moeilijk gaat krijgen met de CD speler van 40 kilo.
Sterker nog ik heb misschien 4 gebrande CD's.. in de auto gebruik ik de aux ingang en dan met mijn ipod er aan. Alleen is het wel even puzzelen met hoe die back up precies in elkaar zit en opzoek gaan naar een goede DAC.
Heb 5 weken geleden een snelcursus audio gehad toen ik er achter kwam dat mijn vader vlak voordat hij werd opgenomen in delta waarschijnlijk wanhopig de opstelling heeft proberen te veranderen.. ben zo blij dat k er achter kwam voor ik de eindversterkers aanzette anders waren dat een hele hoop centjes geweest..
Ik weet best veel over de basis van wat wel goed is wat niet en dat het vooral meer dan een hoop cijfertjes is maar al die termen waar er mee gegooid word is wel even pittig haha.
Dit audiomeubel staat er trouwens om zo veel mogenlijk trillingen tegen te gaan.. daarbij vrees ik dat een ikea kastje van pershout het moeilijk gaat krijgen met de CD speler van 40 kilo.
Verwijderd
Hierbij wat broad daylight foto's! Heb de stofkappen verwijderd en de boel recht getrokken en even een doekje overheen gehaald.
De speakers hebben trouwens een Diamond DMD tweeter, Diamond DMD hoge middetoner, een lage middetoner en dubbele woofer.
Ze pakken 200 wt. per stuk, maar mijn ervaring is dat de normale buizenversterker het echt niet zomaar haalt voor het diepere laag. Vandaar hebben we een nuforce 9 V3 ref special edition( 2x geupgrade) die hebben 1300 WT per stuk dus genoeg power.
De voorversterker staat rechtsboven en zijn voeding staat een trapje lager. Zit trouwens ook nog een speciale platen ingang op maar gelukkig heeft mijn vader zo'n ding nooit aangeschaft.
De oppo blue ray heeft een upscaling chip die ze gebruiken om normaal naar blu ray over te zetten, normale dvd's zien er daarom ook echt bizar goed uit. Verder is hij nog geupdate door nu force voor het geluid. De AMR cd speler heeft ook een supervette afstandsbediening met touch screen en de knoppen op de cd speler zelf zijn ook touch, bij aanraking licht deze blauw op en je kan ze niet indrukken. Die zijn voorzien van 6 buizen, geen idee welke heeft mijn vader toen laten customizen voor zijn set bij Pink Faun. De buisjes achter bij de PS zijn van musical fidelity en zitten dus tussen de voor versterker en de TV.
Voor mij PS heb ik een Audioquest Vodka hdmi kabel.
De filter is direct op het stroomnet aangesloten en vanuit daar op de Cd speler en de voorversterker aangezien deze het meest gevoelig zijn voor ruis invloed. Het stekkerblok heeft een polarity check erbij, en heeft 8 stekkers waarvan 2 voor de eindversterkers zijn en die kan tot ik geloof 1200 wat, de 2 daarnaast voor de oppo en PS en die kan tot 800 W en de overige 4 voor acc. Zal ik zo een duidelijke foto van maken, kwam ik niet goed bij met mijn spiegelreflex..
Op de foto ook gelijk het enorme probleem.. die wirwar van veel te stugge dikke kabels. Zit nog even na te denken hoe ik dat overzichtelijk ga krijgen.. Ik wil er trouwens ook bij zeggen dat mijn vadr al zeker 30 jaar bezig is met audio en in het begin ook begonnen was met een luxman cd speler. De laatste 5 jaar is hij eigenlijk pas heel serieus bezig geweest met inkopen. ( for example: we hebben 5 verschillende usher luidsprekers gehad.. klein begonnen en hij heeft ze steeds kunnen inruilen..die er nu staan zijn door de dealer geimporteerd maar hij mocht ze niet houden van zijn vrouw
toen heeft hij mijn vader gebeld of hij intresse had in betere speakers en heeft de dealer onze vorige meegenomen voor bij hem zelf thuis)

Front view

DMD diamond setje

Boven aanzicht

Oppo

Buisjes

Zij aanzicht

Andere kant

Filter

En het stekkerblok
De speakers hebben trouwens een Diamond DMD tweeter, Diamond DMD hoge middetoner, een lage middetoner en dubbele woofer.
Ze pakken 200 wt. per stuk, maar mijn ervaring is dat de normale buizenversterker het echt niet zomaar haalt voor het diepere laag. Vandaar hebben we een nuforce 9 V3 ref special edition( 2x geupgrade) die hebben 1300 WT per stuk dus genoeg power.
De voorversterker staat rechtsboven en zijn voeding staat een trapje lager. Zit trouwens ook nog een speciale platen ingang op maar gelukkig heeft mijn vader zo'n ding nooit aangeschaft.
De oppo blue ray heeft een upscaling chip die ze gebruiken om normaal naar blu ray over te zetten, normale dvd's zien er daarom ook echt bizar goed uit. Verder is hij nog geupdate door nu force voor het geluid. De AMR cd speler heeft ook een supervette afstandsbediening met touch screen en de knoppen op de cd speler zelf zijn ook touch, bij aanraking licht deze blauw op en je kan ze niet indrukken. Die zijn voorzien van 6 buizen, geen idee welke heeft mijn vader toen laten customizen voor zijn set bij Pink Faun. De buisjes achter bij de PS zijn van musical fidelity en zitten dus tussen de voor versterker en de TV.
Voor mij PS heb ik een Audioquest Vodka hdmi kabel.
De filter is direct op het stroomnet aangesloten en vanuit daar op de Cd speler en de voorversterker aangezien deze het meest gevoelig zijn voor ruis invloed. Het stekkerblok heeft een polarity check erbij, en heeft 8 stekkers waarvan 2 voor de eindversterkers zijn en die kan tot ik geloof 1200 wat, de 2 daarnaast voor de oppo en PS en die kan tot 800 W en de overige 4 voor acc. Zal ik zo een duidelijke foto van maken, kwam ik niet goed bij met mijn spiegelreflex..
Op de foto ook gelijk het enorme probleem.. die wirwar van veel te stugge dikke kabels. Zit nog even na te denken hoe ik dat overzichtelijk ga krijgen.. Ik wil er trouwens ook bij zeggen dat mijn vadr al zeker 30 jaar bezig is met audio en in het begin ook begonnen was met een luxman cd speler. De laatste 5 jaar is hij eigenlijk pas heel serieus bezig geweest met inkopen. ( for example: we hebben 5 verschillende usher luidsprekers gehad.. klein begonnen en hij heeft ze steeds kunnen inruilen..die er nu staan zijn door de dealer geimporteerd maar hij mocht ze niet houden van zijn vrouw

Front view

DMD diamond setje

Boven aanzicht

Oppo

Buisjes

Zij aanzicht

Andere kant

Filter

En het stekkerblok
eindbazenset! kwijl druipt mijn toetsenbor.h m.m,/>kk.. 
Een ander dicht (achterkant) zal wel een hoog goed maken, maar je gaf al aan dat het nogal zwaar spul is
Maybe iets van een voorzetwand waar je alle kabels achter laat lopen. Heb je direct de tv aan de muur.

Je kan hetzelfde meubel wel gebruiken, maar je laat dan ook weer al die kabels door die wand lopen. Als je een beetje handig bent is het ook zelf wel te doen (heb ik ook gedaan) met wat hout en gipsplaten of MDF en afwerken met stucwerk of verf.
Die Musical Fidelity X10D buisjes heb ik ook gehad, alleen miste ik de voeding upgrade die jij wel hebt (achterste buisje van Musical Fidelity). Klonk inderdaad wel leuk!
Een ander dicht (achterkant) zal wel een hoog goed maken, maar je gaf al aan dat het nogal zwaar spul is

Je kan hetzelfde meubel wel gebruiken, maar je laat dan ook weer al die kabels door die wand lopen. Als je een beetje handig bent is het ook zelf wel te doen (heb ik ook gedaan) met wat hout en gipsplaten of MDF en afwerken met stucwerk of verf.
Die Musical Fidelity X10D buisjes heb ik ook gehad, alleen miste ik de voeding upgrade die jij wel hebt (achterste buisje van Musical Fidelity). Klonk inderdaad wel leuk!
[ Voor 12% gewijzigd door DjVe op 09-02-2012 16:03 ]
Ziet er goed uit alleen schreeuwt de monitor erom om opgehangen te worden xD of je speakers 1 van de 2
(imho)
Echt prachtig spulVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:30:
Hierbij wat broad daylight foto's! Heb de stofkappen verwijderd en de boel recht getrokken en even een doekje overheen gehaald.
Was je er achter welke speakers het waren? Ik vermoed de Usher CP 8872 II
[ Voor 83% gewijzigd door FeaR op 09-02-2012 19:29 . Reden: De gehele post quoten voor twee regels reply is niet nodig. ]
Verwijderd
Bedankt! Heb er ook nog een nespa pro dingetje bij maar dat heeft weinig nut zonder cd's..
Ik heb de amerikaanse dealer gemaild maar als ik google lijken ze er idd wel heel erg op, er staat achter bij de kabelaansluiting compass en dan het serial nummer.
Zo'n dichte achterwand lijkt me wel wat! Maar hoe zit he dan met de weerkaasing van het geluid? Ik weet dat mijn vader er altijd heel precies in was in hoevere ze van de muur af moeten. Zal eens kijken wat er mogenlijk is, het enige probleem qua zwaarte is de amr, zon zweefmeubel vind ik mooi maar kan dat zulke gewichten houden en hoe krijg ik dat in de gewapend betonnen muur.. Ik vind het huidige meubel oerlelijk btw.. Maar het is wel heeel degelijk.
Ziet er heel netjes uit dat mini setje, je hebt zo te zien er ook een versterkertje tussen?
Wat is het netjes trouwens!!
Ik heb de amerikaanse dealer gemaild maar als ik google lijken ze er idd wel heel erg op, er staat achter bij de kabelaansluiting compass en dan het serial nummer.
Zo'n dichte achterwand lijkt me wel wat! Maar hoe zit he dan met de weerkaasing van het geluid? Ik weet dat mijn vader er altijd heel precies in was in hoevere ze van de muur af moeten. Zal eens kijken wat er mogenlijk is, het enige probleem qua zwaarte is de amr, zon zweefmeubel vind ik mooi maar kan dat zulke gewichten houden en hoe krijg ik dat in de gewapend betonnen muur.. Ik vind het huidige meubel oerlelijk btw.. Maar het is wel heeel degelijk.
Ziet er heel netjes uit dat mini setje, je hebt zo te zien er ook een versterkertje tussen?
Wat is het netjes trouwens!!
WHOA... als hardcore stereoliefhebber is dit dus mijn muzikale natte droomVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:52:
-amr 77 cd speler
Aardig detail: ben zelf bezig om n.a.v. deze langlopende thread op DiyAudio een vergelijkbare DAC-constructie te bouwen met een buizen-uitgangstrap van dezelfde ontwikkelaar als de AMR (die overigens ook op het forum van DiyAudio behoorlijk actief is met het verstrekken van gratis adviezen).
En ja, met die ab kun je tevens ongenode gasten het huis uit meppen als het moet
Verwijderd
Waat, maak je die dingen zelf??? Lijkt me echt supervet! Echt respect.. Nog nooit onder stroom gestaan ofzo?
Enne mochten ze heel volhardend zijn kan je altijd nog de koffer er achter aangooien. Heb met mijn vader cd spelers an ruim het dubbele geluisterd maar deze steekt echt met kop en schouders er bovenuit! Er zit trouwens een usb ingang aan.. Is dat geschikt om mijn ipod aan te koppelen??
Mijn vader gebruikte trouwens een yamaha brander met harde schijf om cd's op te zetten en die dan op langzame snelheid over te branden naar een speciale gold cd ofzo? Ding was geloof ik 4 uur bezig per cd maar die puntjes waren dan beter ingelaserd en daarna met de nespa pro behandelen. Dat is het nadeel van audio.. Voor je het weet wil je meer en meer:p
Enne mochten ze heel volhardend zijn kan je altijd nog de koffer er achter aangooien. Heb met mijn vader cd spelers an ruim het dubbele geluisterd maar deze steekt echt met kop en schouders er bovenuit! Er zit trouwens een usb ingang aan.. Is dat geschikt om mijn ipod aan te koppelen??
Mijn vader gebruikte trouwens een yamaha brander met harde schijf om cd's op te zetten en die dan op langzame snelheid over te branden naar een speciale gold cd ofzo? Ding was geloof ik 4 uur bezig per cd maar die puntjes waren dan beter ingelaserd en daarna met de nespa pro behandelen. Dat is het nadeel van audio.. Voor je het weet wil je meer en meer:p
Achja, je bent of tweaker of niet he 
Nee, met een paar vaste rechter handen, een soldeerbout, een beetje kennis van zaken en de wil om electronicaschema's te doorgronden is over het algemeen voldoende om je eigen apparatuur te bouwen. Internet is was dat betreft een ware uitkomst voor de diy-er
En ja, af een toe een condensator op je lijf leeg laten lopen komt wel eens voor. Wordt je hard van
Nee, met een paar vaste rechter handen, een soldeerbout, een beetje kennis van zaken en de wil om electronicaschema's te doorgronden is over het algemeen voldoende om je eigen apparatuur te bouwen. Internet is was dat betreft een ware uitkomst voor de diy-er
En ja, af een toe een condensator op je lijf leeg laten lopen komt wel eens voor. Wordt je hard van
[ Voor 14% gewijzigd door Gideon op 10-02-2012 07:55 ]
Grappig dat je dit noemtGideon schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:59:
WHOA... als hardcore stereoliefhebber is dit dus mijn muzikale natte droomEen oerdegelijke TDA1541A in een bijna perfect circuit... een betere DAC voor stereo kun je je bijna niet wensen!

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Vernieuwd.....

Nieuw:
pioneer VSX-921 7.1 reciever
Speakersstand's NorStone Stylum 3
Banaanstekkers.
Muurbeugels.
Het enige wat er nog moet komen is:
Apple tv 2
Pioneer AS-WL300
Moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevreden ben met de VSX-921 , voorheen de marantz SR5500
is dit toch meer mijn smaak .

Nieuw:
pioneer VSX-921 7.1 reciever
Speakersstand's NorStone Stylum 3
Banaanstekkers.
Muurbeugels.
Het enige wat er nog moet komen is:
Apple tv 2
Pioneer AS-WL300
Moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevreden ben met de VSX-921 , voorheen de marantz SR5500
is dit toch meer mijn smaak .
Verwijderd

Ik ben net begonnen mijn kelder te verbouwen naar home cinema/game room.
Is allemaal vrij low budget en 2e hands maar werkt prima! en ben er tot nu toe erg blij mee.
Ik zal later nog wel meer foto's uploaden
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 09:24 ]
Even los van de kwaliteit van de foto's die te wensen over laat... Wat staat er in je kelder dan? Specs!Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:18:
Ik ben net begonnen mijn kelder te verbouwen naar home cinema/game room.
Is allemaal vrij low budget en 2e hands maar werkt prima! en ben er tot nu toe erg blij mee.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Epson Beamer 1280/1024 aangesloten met VGA(weet niet het type nr niet uit mijn hoofd)
5.1 setje Pioneer NS-DV55
Scherm merk naam ook niet bij de hand is 2 meter diagonaal
verder n64, Wii, ps2 en xbox 360 op aangesloten.
Zoals ik al eerder heb vermeld low budget scherm en beamer in bruikleen voor onbepaalde tijd
verder voor stroomkabel, stopcontacten, kabels, vloerbedekking en verf 150 euro uitgegeven.
5.1 setje op marktplaats voor 25 euro.
Zodra er ooit meer budget is zal ik het beter doen maar het is ook een huur huis:)
Als ik een huis koop zal ik het echt goed aanpakken:p
5.1 setje Pioneer NS-DV55
Scherm merk naam ook niet bij de hand is 2 meter diagonaal
verder n64, Wii, ps2 en xbox 360 op aangesloten.
Zoals ik al eerder heb vermeld low budget scherm en beamer in bruikleen voor onbepaalde tijd
verder voor stroomkabel, stopcontacten, kabels, vloerbedekking en verf 150 euro uitgegeven.
5.1 setje op marktplaats voor 25 euro.
Zodra er ooit meer budget is zal ik het beter doen maar het is ook een huur huis:)
Als ik een huis koop zal ik het echt goed aanpakken:p
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 09:58 ]
Hallo multi media freaks
,
Ik ben nieuw hier op het forum en ben ook een multi media freak.
Ik wil ook even mijn media setupje laten zien en kijken wat jullie ervan vinden.
Op foto 3 en 4 ben ik nog bezig, de wandkast moet nog geverfd worden.
Hieronder de foto's van mijn setupje.
Foto 1.

Foto 2.

Foto 3.

Foto 4.

Foto 5.

Foto 6.

Foto 7.

Foto 8.0.

Foto 8.1.

Hier mijn specificaties van mijn media setup.
Foto 1 en 2 zien jullie,
LG 50PZ250N 50'' inch 3D plasma.
Op de tv kinect sensor.
Front speaker:
2X Magnat vector needle.
3 way bass reflex.
200/320 watt 4 tot 8Ω.
20-35.000 Hz 90db.
Center speaker:
Magnat vector needle 10.
2 way bass reflex
70/100 watt 4 tot 8Ω.
38 - 30.000 Hz 90db.
Foto 3 en 4 zien jullie van boven naar onder,
Cisco ziggo hd ontvanger met 250gb harddisk.
Ps3 slim line met 320gb harddisk.
Dreambox DM500s DVB schotel ontvanger.
Xbox 360 slim line met 250gb harddisk.
Onkyo av receiver TX-SR608 THX 7.2 met hdmi in en uitgangen.
Zalman HD160 plus case htpc.
Wat zit in de zalman case,
Moederbord: Asus M2N SLI.
Processor: AMD Athlon 64 2x dual core 6000+ 2x 3.00 Ghz.
Geheugen: 4X 2gb cosiar totaal 8gb geheugen.
Videokaart: Nvidia Gforce gainware 9800gt 1gb.
Monitor: Asus VW246U 24'' inch.
Toetsenbord en muis: draadloos logitech set.
Os versie: windows 7 ultimate.
Foto 5 en 6 zien jullie,
Rear speaker:
2X Magnat vector needle.
3 way bass reflex.
200/320 watt 4 tot 8Ω.
20-35.000 Hz 90db.
Subwoofer:
Mivoc SW1100A.
100 watt r.m.s, 300 watt max.
20-180Hz.
Foto 7.
Overzicht foto van apparatuur tot tv.
Foto 8.0 en 8.1.
Achter kant van apparatuur die uit komt in de gang.
Moet nog een deurtje voor gemaakt worden.
Wat jullie niet zien is op zolder een nas computer.
Deze nas is voor mijn movie's, foto's en music.
Specificatie nas computer.
Versie: 0.7.2 Sabanda (revisie 8191).
OS versie: FreeBSD 8.2-RELEASE-p4 (revision 199506).
Platform: amd64-full op AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+.
Geheugen: 1,5gb.
Harddisck's: 2x 1tb, 1x 500gb, 1x150gb.
Alles klinkt super en strak, ben zelf zeer tevreden met mijn setupje.
Ik hoop jullie genoeg informatie te hebben gegeven.
Als er nog op of aan merkingen zijn hoor ik dat graag van jullie.
Ik ben nieuw hier op het forum en ben ook een multi media freak.
Ik wil ook even mijn media setupje laten zien en kijken wat jullie ervan vinden.
Op foto 3 en 4 ben ik nog bezig, de wandkast moet nog geverfd worden.
Hieronder de foto's van mijn setupje.
Foto 1.

Foto 2.

Foto 3.

Foto 4.

Foto 5.

Foto 6.

Foto 7.

Foto 8.0.

Foto 8.1.

Hier mijn specificaties van mijn media setup.
Foto 1 en 2 zien jullie,
LG 50PZ250N 50'' inch 3D plasma.
Op de tv kinect sensor.
Front speaker:
2X Magnat vector needle.
3 way bass reflex.
200/320 watt 4 tot 8Ω.
20-35.000 Hz 90db.
Center speaker:
Magnat vector needle 10.
2 way bass reflex
70/100 watt 4 tot 8Ω.
38 - 30.000 Hz 90db.
Foto 3 en 4 zien jullie van boven naar onder,
Cisco ziggo hd ontvanger met 250gb harddisk.
Ps3 slim line met 320gb harddisk.
Dreambox DM500s DVB schotel ontvanger.
Xbox 360 slim line met 250gb harddisk.
Onkyo av receiver TX-SR608 THX 7.2 met hdmi in en uitgangen.
Zalman HD160 plus case htpc.
Wat zit in de zalman case,
Moederbord: Asus M2N SLI.
Processor: AMD Athlon 64 2x dual core 6000+ 2x 3.00 Ghz.
Geheugen: 4X 2gb cosiar totaal 8gb geheugen.
Videokaart: Nvidia Gforce gainware 9800gt 1gb.
Monitor: Asus VW246U 24'' inch.
Toetsenbord en muis: draadloos logitech set.
Os versie: windows 7 ultimate.
Foto 5 en 6 zien jullie,
Rear speaker:
2X Magnat vector needle.
3 way bass reflex.
200/320 watt 4 tot 8Ω.
20-35.000 Hz 90db.
Subwoofer:
Mivoc SW1100A.
100 watt r.m.s, 300 watt max.
20-180Hz.
Foto 7.
Overzicht foto van apparatuur tot tv.
Foto 8.0 en 8.1.
Achter kant van apparatuur die uit komt in de gang.
Moet nog een deurtje voor gemaakt worden.
Wat jullie niet zien is op zolder een nas computer.
Deze nas is voor mijn movie's, foto's en music.
Specificatie nas computer.
Versie: 0.7.2 Sabanda (revisie 8191).
OS versie: FreeBSD 8.2-RELEASE-p4 (revision 199506).
Platform: amd64-full op AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+.
Geheugen: 1,5gb.
Harddisck's: 2x 1tb, 1x 500gb, 1x150gb.
Alles klinkt super en strak, ben zelf zeer tevreden met mijn setupje.
Ik hoop jullie genoeg informatie te hebben gegeven.
Als er nog op of aan merkingen zijn hoor ik dat graag van jullie.
[ Voor 18% gewijzigd door Collin77 op 10-02-2012 22:33 ]
-
[ Voor 146% gewijzigd door GermanPivo op 10-02-2012 20:45 . Reden: Spuit 11 ]
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Excuus! Ik had de post nog wel dubbel gelezen om iets dergelijks te voorkomen...bartvl schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:52:
Zijn post lezende denk ik niet dat zijn vader een nieuwe set heeft aangeschaft. In ieder geval niet hier op aarde.

Inderdaad erg mooi spul.
[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 10-02-2012 19:50 ]
Gave set Collin77! Waar ik benieuwd naar ben is het kabelmanagement.
Hoe heb je al die apparaten zo laten zweven? Ze zweven natuurlijk niet echt, maar het ziet er super strak uit zo. Geen kabel te zien. Alleen de afstand tussen al die apparaten en je TV is niet te zien. Een overzichtsfoto zeg maar. Het lijkt me dat die toch enigszins in de buurt moet staan van al die apparaten.
Bedankt voor je toevoegingen, stuk duidelijker zo.
Inventief met die MDF 'om' je apparaten heen!
Hoe heb je al die apparaten zo laten zweven? Ze zweven natuurlijk niet echt, maar het ziet er super strak uit zo. Geen kabel te zien. Alleen de afstand tussen al die apparaten en je TV is niet te zien. Een overzichtsfoto zeg maar. Het lijkt me dat die toch enigszins in de buurt moet staan van al die apparaten.
Bedankt voor je toevoegingen, stuk duidelijker zo.
Inventief met die MDF 'om' je apparaten heen!
[ Voor 18% gewijzigd door PromWarMachine op 10-02-2012 22:43 ]
Om de hoeveelheid plaatjes een beetje hoog te houden bij deze mijn set. Na mijn laaste post in dit topic een jaartje geleden is er een hoop veranderd. Zo hebben de Jamo's het veld moeten ruimen voor een nieuw setje van XTZ. Mijn vorige set is ergens te vinden in deeltje nummer 41.
Welnu, de stand van zaken:
Foto's

De nog te maken speakerstand voor de center.

Apparatuur
Onkyo TX-SR508
Panasonic DMP-BD75
Samsung 46D5000
Speakers & Co.
XTZ 99.38
XTZ 99.26 Center (Nog niet op de foto)
Jamo S602 Surrounds
BK XXLS400 High Gloss black
DIY BK Monolith + (95 liter/ Eminence Lab12/ 300W Mosfet)
De kabels zijn volledig oninteressant, verzameling van oa. Atlas, Goldkabel, Oelbach ed.
Evt. Upgrades
Emotiva Pre/Pro icm. XPA-5 of Marantz Sr7005/8002/9600
Diy center speaker stand.
XTZ 99.26 Surround
Een eigen huis
Wanneer jullie feedback hebben, ik ben de beroerdste niet
Tim
Foto's

Apparatuur
Onkyo TX-SR508
Panasonic DMP-BD75
Samsung 46D5000
Speakers & Co.
XTZ 99.38
Jamo S602 Surrounds
De kabels zijn volledig oninteressant, verzameling van oa. Atlas, Goldkabel, Oelbach ed.
Evt. Upgrades
XTZ 99.26 Surround
Een eigen huis
Tim
Daar ik sinds een half jaar ben gaan samenwonen met men vriendin zal ik jullie mijn bescheiden set tonen.
Woonkamer:
Vooraanzicht

Middelste kast

Rechtse kast

Achteraan

Samsung 46D5000
Onkyo set
Philips HD recorder 160Gb
Digitale TV 320Gb
Wii
PS3 320Gb
Ipad2 16Gb
Htpc (G530/4Gb/SSD60Gb/2Tb...)
Sony Vaio VPCEB3L1E
Linkergedeelte van de kast zitten dingen zoals printer/externe HDD's/wii materiaal...
Heb vooral veel aandacht gegeven aan het wegwerken van de kabels, heb ook aandacht gegeven aan gescheiden goten (voeding/geluid).
Slaapkamer
Vooraanzicht

Samsung 22D5000
Digitale TV 320Gb
Zoals je kan zien achter de digitale box heb ik een hdmi kabel voorzien, men vriendin gebruikt deze als ze een serie wil zien in de slaapkamer dan neemt ze de vaio hiervoor.
Plaats vanaf er gekeken word

Toekomstige plannen:
Normaliter had ik al in het bezit geweest van een b&w set, maar doordat ik een werkongeval heb gehad mocht dit niet baten. Eerst even men persoonsbelasting afwachten en dan terug de aankoop overwegen.
Nu moet ik telkens men Tv-kast openen om men apparatuur te bedienen, hier ga ik wellicht zoals enkele hier zo'n setje extenders aanschaffen.
In de slaapkamer zou ik graag een setje luidsprekers hebben omdat het geluid dat uit de 22D5000 redelijk schel klinkt bij hogere tonen.
Alsook nog één van de verscheidene mogelijkheden aftasten om in de slaapkamer zonder al te veel moeite (lees: vaio aansluiten, gedeeld netwerk raadplegen...) men media te kunnen raadplegen.
Woonkamer:
Vooraanzicht

Middelste kast

Rechtse kast

Achteraan

Samsung 46D5000
Onkyo set
Philips HD recorder 160Gb
Digitale TV 320Gb
Wii
PS3 320Gb
Ipad2 16Gb
Htpc (G530/4Gb/SSD60Gb/2Tb...)
Sony Vaio VPCEB3L1E
Linkergedeelte van de kast zitten dingen zoals printer/externe HDD's/wii materiaal...
Heb vooral veel aandacht gegeven aan het wegwerken van de kabels, heb ook aandacht gegeven aan gescheiden goten (voeding/geluid).
Slaapkamer
Vooraanzicht

Samsung 22D5000
Digitale TV 320Gb
Zoals je kan zien achter de digitale box heb ik een hdmi kabel voorzien, men vriendin gebruikt deze als ze een serie wil zien in de slaapkamer dan neemt ze de vaio hiervoor.

Toekomstige plannen:
Normaliter had ik al in het bezit geweest van een b&w set, maar doordat ik een werkongeval heb gehad mocht dit niet baten. Eerst even men persoonsbelasting afwachten en dan terug de aankoop overwegen.
Nu moet ik telkens men Tv-kast openen om men apparatuur te bedienen, hier ga ik wellicht zoals enkele hier zo'n setje extenders aanschaffen.
In de slaapkamer zou ik graag een setje luidsprekers hebben omdat het geluid dat uit de 22D5000 redelijk schel klinkt bij hogere tonen.
Alsook nog één van de verscheidene mogelijkheden aftasten om in de slaapkamer zonder al te veel moeite (lees: vaio aansluiten, gedeeld netwerk raadplegen...) men media te kunnen raadplegen.
[ Voor 89% gewijzigd door Nicklazzz op 11-02-2012 22:21 ]
Dikke set! Leuke gimmick, die externe filters op die XTZ speakers!T.Rodenburg93 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 23:09:
Om de hoeveelheid plaatjes een beetje hoog te houden bij deze mijn set. Na mijn laaste post in dit topic een
....
Ik zie er alleen de meerwaarde niet van, afgezien van de show-factor. Het is vooral een hoop extra ruimte en kabelzooi.DjVe schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:55:
Dikke set! Leuke gimmick, die externe filters op die XTZ speakers!
Dank u, het is ook wel een gimmick met zelfs nog enige nadelen zo kan ik namelijk niet bi-ampen op mijn speakers. Wel kan ik actief gaan tri-ampen maar dat vind ik nu allemaal nog een beetje vaag met minidsp ed. dus ga ik maar lekker een dikke eindbak er achter zetten. Kabelbende valt wel mee toch?DjVe schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:55:
[...]
Dikke set! Leuke gimmick, die externe filters op die XTZ speakers!
Tim
Blijft mooie spul om te zien dat XTZ. Helaas nog nooit gehoord ergens.
Trekt die Onkyo het wel een beetje? Die speakers lusten wel wat geloof ik.
Met moeite, de ruimte is niet zo groot dus hij hoeft niet heel hard maar je merkt wel dat het hele geluidsbeeld er enorm van opknapt wanneer ze in de receiver op small gaan en de subwoofer aan. Die 10 inch Seas L26 woofers vragen inderdaad een aardige bak vermogen. Toch gauw maar even sparen voor een mooie nieuwe receiver of eindbak.Palm schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:54:
Blijft mooie spul om te zien dat XTZ. Helaas nog nooit gehoord ergens.
Tim
Hoe wil je die aan gaan sluiten op een TX-SR508?T.Rodenburg93 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:57:
[...]Toch gauw maar even sparen voor een mooie nieuwe receiver of eindbak.
Niet, maar idd icm. een pre/pro, zal voortaan zorgvuldiger postenFeaR schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Hoe wil je die aan gaan sluiten op een TX-SR508?
Tim
mooie bedNicklazzz schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:49:
Daar ik sinds een half jaar ben gaan samenwonen met men vriendin zal ik jullie mijn bescheiden set tonen.
[afbeelding]
en specs van dat andere?
volgens mij heb ik dezelde onkyo set
[ Voor 42% gewijzigd door FeaR op 11-02-2012 15:30 ]
Verwijderd
Lol, dit is m.i. meer een 'kijk eens hoe ik woon' serie........Nicklazzz schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:49:
Woonkamer:
Vooraanzicht
[afbeelding]
Middelste kast
[afbeelding]
Rechtse kast
[afbeelding]
Achteraan
[afbeelding]
Slaapkamer
Vooraanzicht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel erg mooi zeg!T.Rodenburg93 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 23:09:
Om de hoeveelheid plaatjes een beetje hoog te houden bij deze mijn set. Na mijn laaste post in dit topic een jaartje geleden is er een hoop veranderd. Zo hebben de Jamo's het veld moeten ruimen voor een nieuw setje van XTZ. Mijn vorige set is ergens te vinden in deeltje nummer 41.
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Apparatuur
Onkyo TX-SR508
Panasonic DMP-BD75
Samsung 46D5000
Speakers & Co.
XTZ 99.38
Jamo S602 Surrounds
Evt. Upgrades
XTZ 99.26 Surround
Een eigen huis
Wanneer jullie feedback hebben, ik ben de beroerdste niet![]()
Tim
Strak en netjes ook.
Ik ben nog aan het bouwen dus nog effe wachten op die van mij haha.
Maar mooi om te zien hoe de opstelling is:)
Dank je wel, ben toch uiteindelijk ook wel zeer tevreden met het uiterlijk. Jammer dat al het constructie werk zoals de LCD wand een beetje nutteloos is geweest als ik straks een eigen huisje heb. Maarja het houdt je bezigFonk schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:26:
[...]
Heel erg mooi zeg!
Strak en netjes ook.
Ik ben nog aan het bouwen dus nog effe wachten op die van mij haha.
Maar mooi om te zien hoe de opstelling is:)
Verwijderd
Stuk voor stuk mooie opstellingen hier, complimenten! Zelf ben ik nog pubert dus ik kan niet al te veel uitgeven. Heb besloten een set mooie speakers en een instapreceiver te kopen. Tevens met een goedkope muurbeugel en wat gamma spul m'n TV opgehangen. Zie hier het resultaat:

Wat zie je:

Wat zie je:
- 2x Boston Acoustics A25
- Samsung P2270HD Televisie/Monitor
- Laptop, die zit in het kastje. Voor de foto even dichtgedaan, staat normaal open vanwege warmte. Is aangesloten op de TV monitor.
- Yamaha RX-V371 receiver, die staat bovenop m'n vitrine rechts van het bureau
- Twee Sony SS-SR15 rears, die had ik al en gebruik ik alleen voor films.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op!
<ul><li>Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1483841">Topic Start</a> bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.</li>
<li>Het is niet nodig om een hele post te quoten als je zelf maar één of twee regels te posten hebt. Knip in dat geval de essentie uit de quote en post die.</li>
<li>Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.</li>
<li>Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1483734>Het grote Audiomeubel topic!</a href>
</ul>
Let op!
<ul><li>Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1483841">Topic Start</a> bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.</li>
<li>Het is niet nodig om een hele post te quoten als je zelf maar één of twee regels te posten hebt. Knip in dat geval de essentie uit de quote en post die.</li>
<li>Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.</li>
<li>Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1483734>Het grote Audiomeubel topic!</a href>
</ul>